نتایج جستجو برای عبارت :

پیروزی بعد از استقلال

استقلال تهران ملقب به کیسه در سال 92 . بازی ای با العین داشت . این بازی در مرحله ی خذفی بود و در ورزشگاه العین بود . در بازی رفت استقلال موفق شد با نتیجه ی 2-1 العین را ببرد اما در بازی رفت اتفاقی عجیب افتاد . استقلال به مساف العین رفت انها در لاک دفاعی بودند که 6 گل از العین دریافت کرد و استقلال در تاریخ محو شد و عمر عبدالرحمان بابای استقلالی ها شد 
حمله‌های متعدد اسطوره‌های استقلال تهران به استراماچونی؛ اینبار نوبت به صمد مرفاوی رسید:
زمانی که فقط چند روز به شروع مسابقات لیگ باقی مانده بود و استراماچونی تهدید به جدایی کرد مسولان باشگاه استقلال باید برخورد جدی و قاطع از خود نشان می‌دادند، وقتی او مشاهده می‌کند واکنشی از سوی مدیران استقلال با او صورت نمی‌گیرد تصور می‌کند هر کاری می‌تواند در استقلال انجام دهد
اگر این اتفاقات تکرار شود و استراماچونی به رفتارهایش ادامه دهد کی‌روش
طوری ذهنم و روانم در جهت استقلال عمل میکنه که از بچگیام از اینکه با کسی دوست بشم و اون وقتمو بگیره و استقلال عملم کم بشه سیاست مهمی بوده در دوستی نکردنها و دوست پیدا نکردنها! الان هم همینم و از اینکه کسی بهم مسلط بشه یا بخواد اختیار عمل من رو به دست بگیره قطعاً منزجر میشم. من آدم تنهایی ام و تنهایی و استقلال رو دوست دارم. 
طوری ذهنم و روانم در جهت استقلال عمل میکنه که از بچگیام از اینکه با کسی دوست بشم و اون وقتمو بگیره و استقلال عملم کم بشه سیاست مهمی بوده در دوستی نکردنها و دوست پیدا نکردنها! الان هم همینم و از اینکه کسی بهم مسلط بشه یا بخواد اختیار عمل من رو به دست بگیره قطعاً منزجر میشم. من آدم تنهایی ام و تنهایی و استقلال رو دوست دارم. 
تهیه کنندگان:امیررضا عرب و پدرام غریب
دبیرستان دوست داشتنی معلم 1 متوسطه اول
کد 13
استقلال یکی از تیم های پر افتخار اسیا است.
ین مقاله دربارهٔ باشگاه فوتبال مردان استقلال تهران است. برای تیم زنان، باشگاه فوتبال زنان استقلال تهران را ببینید.

استقلال
ادامه مطلب
استقلال یکی از قوی ترین تیم های ایران است. استقلال هم مثل پرسپولیس بازگشت های خوبی داشته است. یک بار که پرسپولیس 1 بر 0 از پرسپولیس عقب بود استقلال 3گل در 6 دقیقه زد و پرسپولیس در دقیقه ی 92 صید جلال دروازه ی استقلال را باز کرد و مهمدی رحمتی عصبانی شد کارت قرمز گرفت بعد یک استقلالی امد صید جلال را بزند ویک پرسپولیسی امد رحمتی را بزند این جنگی ترین دربی تاریخ بوده است .
اخبار جدید استقلال تا این لحظه خبر از برد استقلال با نتیجه یک برصفر میدهد که مهدی قایدی زننده گل استقلال به نفت مسجد سلیمان میباشد.
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. بر همین اساس استراماچونی؛ سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هروویه میلیچ، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و دیاباته را در ترکیب قرار دا
بازهم لیگ برتر شروع شد و حرص و جوش خوردن ماهم دنبالش. 
به خدا نمیدونم چیکار کنم چی بگم ازی طرف اولین بازی استقلال بود ولی از طرف دیگه همین بازی اول هست که میبازیم و آخرش کارمون با یک دو امتیاز ضایع میشه.
خلاصه، داستان این فصل استقلال خدا کنه حکایت این چنداسال نباشه و انشالله این آخرین باخت فصلمون باشه
بازی هفته دوم هم به پایان رسید. یک مساوی بغرنج برای استقلال و همه ما دیدیم که استقلال تهران چه زیبا بازی کرد بازیسازی از خط دفاع تحت هر شرایطی و پرس بازیکنان حریف و باز پس گیری سریع توپمالکیت بالا وضعف هایی در خط حمله بعلت نبود بازیساز در تیم دیده می شود اما نمیتوان پیشرفت لحظه به لحظه استقلال را نادیده گرفت
به این تیم و این مربی باور داشته باشیم و از او حمایت کنیم چرا که بهترین گزینه خود اوست
ادامه مطلب
آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال، در یک پیام ویدیویی گفته است در این نه روزی که مربی استقلال نیست علیرغم ادعای مسئولان این تیم هنوز پولی دریافت نکرده است.
در پی انتشار این ویدیو، اسماعیل خلیل زاده، سرپرست تیم استقلال گفته پول هنوز به حساب آقای استراماچونی واریز نشده و دوشنبه این پول در حساب آقای استراماچونی است و دلخوری ایشان هم ناشی از یک سوتفاهم است که مطمئنا حل می‌شود.
ادامه مطلب
طی گزارش که در اخبار جدید استقلال ملاحظه شد امده است که کنفدراسیون آسیا یا همانAFC به ایران سهمیه سه+یک داده یعنیسه تیم مستقیم وارد مرحله گروهی میشوند و استقلال تهران بعنوان تیم سوم لیگ برتر ایران مستقیما به آن مسابقات راه پیدا میکند
یک مشکل به مشکلات استقلال اضافه شد
مدافع بلغاری تیم فوتبال استقلال هم از این تیم شکایت کرد.

به گزارش مشرق، نیکولای بودورف مدافع بلغاری استقلال که قبل از ایام کرونا راهی کشورش شد، قرارداد خود را به صورت یکطرفه با این باشگاه فسخ کرد.
این بازیکن فرصتی 15 روزه به استقلال داد تا مطالبات 60 هزار دلاری‌اش پرداخت شود اما با عدم پرداخت این رقم، شکایتی را تنظیم کرد و خواستار دریافت کل رقم قرارداش شده است.
قرارداد این بازیکن با استقلال برای مدت 5 ماه 125
بهترین بازیکن زمین از نظر نویسنده اخبار امروز استقلال داریوش شجاعیان بود.که موثرترین بازیکن داخل زمین بود.تکل زد،دریبل زد،به دفاع کمک کرد، پاس بلند و کوتاه داد و در آخر پاس گل هم داد،نمره این بازیکن 7.9 از نظر ورزش 11 میباشد:
داریوش شجاعیان یک زمانی که تازه به استقلال آمده بود و من در اخبار جدید استقلال آن را خواندم آینده خوبی برایش متصور بودند که فکر کنم دیر استارت زده و در این فصل شروع دوباره ای را آغاز میکند تا به تیم ملی و جای ثابت آن برسد.
 
به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال و به پیشنهاد آندره‌آ استراماچونی، «هروویه میلیچ» مدافع چپ سابق تیم‌های فیورنتینا، ناپولی، المپیاکوس، کروتونه، هایدوک و روستوف؛ روز یکشنبه جهت امضای قرارداد با باشگاه استقلال (در صورت تایید در تست پزشکی) وارد تهران خواهد شد.این بازیکن 30 ساله، سابقه 6 بازی ملی برای کرواسی مقابل تیم‌های ملی آرژانتین، پرتغال، کره‌جنوبی، سوییس، مالت و لیختن‌اشتاین را د
آیا عقل در فهم مطالب استقلال دارد؟
جواب: بله.
دلیل حلّی این مطلب کمی طولانی است و به مباحث علم حضوری باز می گردد.
امّا دلیل نقضی:
1. اگر عقل انسان استقلال نداشته باشد، چه چیزی حجیت قرآن کریم و احادیث را اثبات می‌کند؟
حقیقت این است که بدون پذیرش استقلال عقل، حجیت قرآن کریم و احادیث نیز قابل اثبات نیست.

سوال: اگر عقل مستقل است، چه دلیلی وجود دارد که به سراغ قرآن کریم و احادیث برویم؟
پاسخ: عقل خودش درک می کند بعضی از مسائل را نمی فهمد، برای همین به
- همون آقایی که توی شبکه فیلتر از حق الناس میگفت و دنبال رای های گمشده یه برنامه بود کاشف به عمل اومده که پرسپولیسی هستش، همون آقا در جریان هستش که اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس که ایرانسل باشه، یک رقم نجومی به استقلال بدهکاره، همین آقا اینجا که جاش هست که از حق الناس بگه و حق استقلال و هوادارانش رو از ایرانسل بگیره سکوت کرده، زیبا نیست؟؟؟
- پژمان راهبر رو شاید خیلی ها نشناسن، ولی بدونین که سایت ورزش سه برای ایشون هستش، این آقا در طول فصل گ
گروه های استقلال تلگرام 
بهترین گروه های استقلال تلگرام
گروه چت استقلال
گروه گپ استقلال
لینک گروه های استقلال تلگرام
با سلام گروه های استقلال تلگرام راه اندازی شد که می توانید به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.
گروه های استقلال زیادی موجود هستند.
برای عصویت در گروه استقلالی های تلگرام
سایت لینکدونی تل را جست و جو کنید.
 
طبق اخبار جدید استقلال تا قبل ار بازی با صنعت نفت به مقایسه دو تیم پرداخته که نشان میدهد دو تیم تا پایان هفته نهم چگونه در جدول ماندگار شدند و جایگاه فعلی خودشان را بدست آوردند.
تیم مطبوعاتی باشگاه پوستری چاپ نمودند که معیار دو تیم را نشان میدهد
 
مدل اشباع شده
بر این مبنا که مدل اشباع شده به عنوان مدلی تعریف می شود که در آن همه مسیرهای ممکن ترسیم شده اند می توان آن را نقطه مقابل مدل استقلال دانست، اگر مدل استقلال مدلی است که در آن کای اسکوئر به حداکثر ممکن می رسد مدل اشباع مدلی است که در آن مقدار کای اسکوئر حداقل ممکن  یا صفر خواهد بود.
مدل استقلال
مدل استقلال مدلی است که در آن متغییرهای موجود در مدل فاقد هر گونه رابطه یک سویه یادو سویه با یکدیگرند و کوواریانس میان آنها صفر فرض شده است.
دنیای ورزش تورنتو نوشت:مهدی قائدی با مصدومیت در بازی مقابل الشرطه عراق به صف طولانی مصدومان استقلال اضافه شد و این موضوع دست فرهاد مجیدی را برای دیدارهای آتی خالی‌تر از قبل کرد.
 استقلال در بازی‌های  اخیر با بدشانسی‌های زیادی مواجه شده و مصدومان پرتعداد این تیم دست فرهاد مجیدی را خالی گذاشته است. جدیدترین مصدوم استقلال مهدی قائدی بود که در بازی دیروز مقابل الشرطه عراق آسیب دید و احتمالا چندهفته نمی‌تواند به میدان برود. پیش از قائدی هم
باشگاه استقلال امروز مذاکرات اولیه خود را با علی کریمی بر سر تمدید قرارداد آغاز کرد.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز صبح در محل اردوی آبی پوشان در العین امارات مذاکرات باشگاه استقلال با علی کریمی آغاز شد‌.در این مذاکرات باشگاه استقلال پیشنهادات خود را به علی کریمی برای تمدید قرارداد ارائه و مقرر شد وی ظرف مدت یک هفته به باشگاه پاسخ بدهد.در روزهای آینده باشگاه
خبرورزشی نوشت: با توجه به قیمت بالای دلار گران‌ترین بازیکن استقلال شیخ دیاباته است، ولی سوال اینجاست که گران‌ترین بازیکن داخلی استقلال کیست.خیلی‌ها وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال را گران‌ترین بازیکن داخلی این تیم می‌دانند و عده‌ای دیگر نام حسین حسینی را می‌آورند. البته برخی هم معتقدند علی کریمی قرارداد بیشتری نسبت به سایر بازیکنان ایرانی با باشگاه استقلال دارد.کریمی از اروپا راهی استقلال شد و طبعا اگر گران‌ترین بازیکن داخل
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال دیروز (یک شنبه) تو بیانیه ای که داخل اختیار رسانه های ایتالیایی راحتی داد، از لغو یک طرفه قراردادش با استقلال خبر قسط. حدود ۱۶ زمانه پس از انتشار این خبر، کمیسیون نجات در اطلاعیه ای راجع به فسخ پیمان نامه استراماچونی تشریح قسط. درون این اطلاعیه عنوان شده که بلوکه شدن شمار های بانکی استراماچونی در ایتالیا باعث باطل سازی قرارداد از این مربی شده است. براساس اطلاعیه ک
بازی هفته دوم هم به پایان رسید. یک مساوی بغرنج برای استقلال و همه ما دیدیم که استقلال تهران چه زیبا بازی کرد بازیسازی از خط دفاع تحت هر شرایطی و پرس بازیکنان حریف و باز پس گیری سریع توپمالکیت بالا وضعف هایی در خط حمله بعلت نبود بازیساز در تیم دیده می شود اما نمیتوان پیشرفت لحظه به لحظه استقلال را نادیده گرفت
به این تیم و این مربی باور داشته باشیم و از او حمایت کنیم چرا که بهترین گزینه خود اوست
حالا بعد از تساوی با فولاد خوزستان که در اخبار امر
خرید بلیت بازی پدیده استقلال از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
خرید بلیت بازی های پدیده مشهد لیگ برتر و جام حذفی کیو ار تیکت
با خبر گروه دو باشگاه خبرنگاران کودک و با حمل از باشگاه پدیده شهر ماشین تنها ۱۰ درصد ورزشگاه دوست رضا ع با هواداران استقلال ویژه . طرفداری باشگاه پدیده خراسان هدف داشت مانند ورزش ‌های قبل این تیم سر مدفن با خرید بلیت‌های دیدار شنبه آینده با آزادی تماشای وابسته را با منظور هواداران مشهدی.
ادامه
دیدار تیم‌ تراکتور تبریز با مربی‌گری مصطفی دنیزلی و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان شد.

سایت ترانسفرمارکت آلمان در خبری اعلام کرد که 100 هزار طرفدار رقابت تیم‌های تراکتور و استقلال را تماشا کردند و این بازی پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان بوده است.
بنابه آمار این سایت پنج تیم فوتبال برتر از لحاظ شمار تماشاگران بازی‌های آخر هفته گذشته در سراسر جهان به شرح زیر است؛
1. باز
مدافع سابق استقلال به عنوان دستیار سرمربی ایتالیایی انتخاب شد.
به گزارش خبرورزشی، پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال به عنوان دستیار استراماچونی انتخاب شد.

قرار است قربانی در مراسم معارفه سرمربی ایتالیایی استقلال که امروز در هتل اکادمی برگزار می‌شود حضور داشته باشد.

پیش از این نام گزینه‌هایی مثل رحمان رضایی، داریوش یزدانی و علی سامره برای نیمکت استقلال مطرح شده بود، ولی در نهایت قربانی به عنوان عضو ایرانی کادرفنی انتخاب شد.
تیم فوتبال استقلال یکی از پرطرفدار ترین باشگاه های ایران است که در سال ۱۳۲۴ در شهر تهران با نام دوچرخه سواران تأسیس شده است  این باشگاه  از ابتدای تأسیس تا سال۱۳۲۸ این نام را داشت سپس تاج نام گرفت  پس از انقلاب اسلامی ایران این باشگاه تغییر نام داد ونام آن استقلال شد   هم اکنون بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و در لیگ برتر ایران جام خلیج فارس و جام حذفی ایران شرکت می کند در مسابقات آسیایی  در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت م
امروز با رضا رفته بودم کوه و تو راه برگشت یاد آرش برهانی افتادممن برعکس سایر استقلالی ها که طرفدار فرهاد مجیدی هستن آرش رو دوست دارماولش که اومد استقلال خیلی اثرگذار بود با سرعت بالاش گل های استقلال رو میساخت اما چون تو چند تا بازی اول موقعیت زیاد از دست داد خصوصا بازی با مس کرمان جناب فردوسی پور که گزارشگر بازی بودن بهش لقب گلنزن دادن و بعد هم همین شد لقبش و اون فصل رو اعتماد به نفسش خیلی اثرگذاشته بوداون فصل رو بد تموم کرد اما فصل بعدش و اما
اخبار امروز حاکی از انست که تعداد حضور در ترکیب ثابت استقلال بین یازده بازیکن امروز
غفوری و حسینی برای نهمین هفته متوالی حضور در ترکیب اصلی را تجربه میکنند.
اخبار جدید استقلال و حواشی پیش از دیدار تراکتور- استقلال
با اینکه بیش از ۶ ساعت به آغاز این بازی مهم زمان باقی مانده است ولی هواداران تراکتور به سمت ورزشگاه حرکت کرده اند و هم اکنون نزدیک ۵۰۰ نفر در مقابل ورزشگاه حضور دارند.
یکی از نکات جالب توجه مقابل ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور و هم
سالروز استقلال آزادی جمهوری اسلامی به معنی واقعی کلمه راخدمت حضرت امام خامنه ای ولی امرمسلمین جهان ،وشهدای انقلاب وهشت سال دفاع مقدس تمامی انقلابیون عزیز،قوای سه گانه ی نیروهای مسلح تبریک عرض نموده امیدوارم پرچم سبزانقلاب توسط امام خامنه ای به دست صاحبش برسد انشاالله
باشگاه استقلال فرصت زیادی برای پرداخت پول به شیخ دیاباته ندارد.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
درخشش فوق العاده شیخ دیاباته در ترکیب استقلال باعث شده تا او خیلی زود به یک چهره محبوب در بین هواداران این تیم تبدیل بشود.دیاباته اما مثل سایر بازیکنان خارجی لیگ برتر بعد از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا به کشورش سفر کرد و دقیقا از همان زمان بود که شایعاتی در مورد اینکه تا او دیگر به ایران باز نخواهد گشت به راه افتاد.
در نهایت پیش
باشگاه استقلال به پخش زنده دیدار با سپید رود اعتراض کرد.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه در خصوص پخش دیدار استقلال و سپید رود از شبکه «شما» گفت: این موضوع بسیار عجیب و به نظر دور از ذهن است. بازی استقلال مقابل سپید رود در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و با وجود همزمانی مسابقات، رسم معمول این است که این بازی به صورت زنده از شبکه ۳ و یا شب
چیست استقلال؟ میهن داشتن،
جامة ناموس بر تن داشتن.
مهر پاکی بر همه خلق و دیار،
غیرتی بر رغم دشمن داشتن.
شکر وحدت، شکر نعمتهای او،
راه بر فردای روشن داشتن.
با زبان مادری با افتخار
در تنور شعر پختن داشتن.
در فضای بی غبار این دیار
سیر در گلزار و گلشن داشتن.
در ره فردای ملّت مشعلی
اندرون سینه گلخن داشتن
جان نثار مرز و بوم این وطن،
عزم چون فولاد و آهن داشتن.
با اعلام رسمی باشگاه استقلال این باشگاه دیگر تمایلی به ادامه حضور سرمربی ایتالیایی تیمش ندارد.
آندره آ استراماچونی یک شب قبل از بازی با پیکان تمرینات این تیم را ترک کرد و صبح روز بازی از ایران خارج شد تا آبی ها در سه بازی آخر خود قبل از تعطیلات بدون سرمربی باشند و البته 5 امتیاز حساس را از دست بدهند.
 
در این مدت مدیران استقلال تلاش زیادی کردند که با استفاده از مناسبات سیاسی استراماچونی را به ایران برگردانند و در شرایطی که 160 هزار دلار پول  به
بهترین بازیکن زمین از نظر نویسنده اخبار امروز استقلال داریوش شجاعیان بود.که موثرترین بازیکن داخل زمین بود.تکل زد،دریبل زد،به دفاع کمک کرد، پاس بلند و کوتاه داد و در آخر پاس گل هم داد،نمره این بازیکن 7.9 از نظر ورزش 11 میباشد:
ادامه مطلب
درسته که با دستکاری ژنتیکی انقلابها و دخالت های آمریکا نظیر تحریم ها و جهانی شدن اقتصاد، عملاً استقلال طلبی برخی ملت های گوگولی مگولی زیر سئوال میره، ولی دیگه آزادی چیزی نیست که آمریکا از اون سر دنیا بتونه کاری باهاش بکنه فقط از طریق عمال و عواملش میتونه مردم رو در کشور خودشون به بند بکشه.
❗️اخبار جدید استقلال درباره لیگی که  مهدی تاج قول اجرای عدالت داده بود هنوز به هفته سوم نکشیده این کارها رو کردن:
1⃣ لغو محرومیت قطعی هواداران لنگ و لحاظ نکردن ۳ جلسه محرومیت تعلیقی بیرانوند (چون دربی را از دست می‌دهد) ولی محرومیت سیاوش یزدانی اعمال شد!
2⃣ محرومیت ۶ ماهه بلبلی بازیکن استقلال در حالیکه قانون فیفا می‌گوید نهایتا ۴ ماه و در مقابل محروم نکردن باشگاه فولاد برخلاف قوانین فیفا
3⃣ صادر نکردن کارت بازی چند بازیکن استقلال در هفته
زمانى که کودک شروع به گفتن "من،من" میکند یعنى خودم میخواهم انجام دهم به این معنیست که کودک در حرکت بسوى استقلال است .
مسلما در ابتدا همه کارها را اشتباه انجام میدهند و برخورد والدین تاثیر تعیین کننده ایى در اعتماد بنفس کودک دارد.
اگر به او بگوییم نکن، بده، بشین، دست نزن تو نمیتونى، به جاى آنکه به او بیاموزیم و مراقبش باشیم کودک به این نتیجه میرسد که من ناتوان و ابله هستم و نمیتوانم.
 لئوناردو پادووانی مدافع سابق استقلال از این تیم به فیفا شکایت خواهد کرد.پادووانی که پس از مصدوم شدن در استقلال برای گذراندن دوران نقاهت به کشورش سفر کرده بود، با گذشت بیش از یک سال هنوز نتوانسته طلب 100 هزار دلاری خودش را از آبی‌ها دریافت کند.وی در این باره بارها با مسئولان استقلال نیز تماس داشته اما موفق به صحبت کردن در این باره نشده است.طبق شنیده‌ها قرار است پادووانی از طریق یک وکیل برزیلی مقدمات شکایتش از استقلال را به فیفا نهایی کند.
آیاندا پاتوسی بازیکن فصل گذشته تیم استقلال و فعلی تیم کیپ تاون سیتی آفریقای جنوبی با عقد قراردادی رسمی به تیم بنی یاس امارات پیوست.
هدایت ینی یاس را در فصل جدید وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال به عهده دارد و پاتوسی و شفر پس از جدایی از استقلال بلافاصله با یکدیگر هم‌تیمی شدند.
باشگاه بنی یاس در خبری که از عقد قرارداد با پاتوسی منتشر کرده به سوابق درخشان این هافبک 26 ساله با لوکرن بلژیک در لیگ اروپا و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرده است.
استقلال تهران طبق سنوات گذشته بازهم از بازی پیروز بیرون آمد و چهره یکی از جدی ترین تیمها برای قهرمانی را به خود گرفت.بطوریکه سپاهان تیم امیرقلعه نوعی از حالا اظطراب و استرسی بی اندازه گرفته اند که چه جوری جلوی زهر خط حمله استقلال بایستند و زهرشون را بگیرند.
دیدار تیم‌های نساجی و استقلال در ورزشگاه وطنی قائمشهر از ساعت 15:30 و در حضر بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید. 
آبی پوشا
بازی تیم امید ما با امید ازبکستان با نتیجه یک برصفر به نفع ازبکستان تمام شد.در این بازی گل جالبی نخوردیم واز یک حفره دفاعی بهمون گل زدند.که خیلی باز وداع ما کند بودند انشالله آقا فرهاد این تیم را آماده میسازد بازی تدارکاتی برای شناخت میباشد. فرهادمجیدی با شناختی که داریم قطعا تیک را سروسامان میدهد و اخبار روز استقلال را با رفتن به المپیک میبندیم
اگر استراماچونی دوشنبه به ایران برنگردد احتمال اینکه یک مربی ایرانی موقتا و برای دو بازی سرمربی استقلال شود.
به گزارش 98 فان؛ باشگاه استقلال تهران در پی ویدئوی منتشر شده از طرف استراماچونی و با این احتمال که سرمربی ایتالیایی این باشگاه دوشنبه پس از دریافت پول به ایران برنگردد، مذاکره با جانشین احتمالی استراماچونی را آغاز کرد.
ادامه مطلب
مدافع استقلال که به شکلی غیرقابل پیش بینی در دو هفته اول در ترکیب استقلال بازی می کند این فرصت را دارد تا در بازی با فولاد ثابت کند در ادامه فصل هم می تواند در ترکیب آبی ها به میدان برود.
 
به گزارش "ورزش سه"، شاهین طاهرخانی بازیکنی است که فصل قبل از امیدهای پیکان با استقلال قرارداد امضا کرد و در فصل اول شفر حتی یک دقیقه هم به این بازیکن بازی نداد.
 
با این حال شرایط برای طاهرخانی طوری رقم خورده است که او در دو هفته اول لیگ برتر در ترکیب آبی ها به
خیابان استقلال استانبول یکی از زیباترین و معروف ترین گذرگاه های استانبول به شمار می رود همه ساله هزاران گردشگر از این خیابان بازدید می کنند. خیابان استقلال مملو از مراکز خرید ، کافه و رستوران می باشد. که در تمامی ساعت شبانه روز در حل خدمت رسانی به گردشگران و مسافران استانبول هستند به همین دلیل یکی از برنامه های گشت شهری در تور استانبول در آژانس های مسافرتی بازدید از این خیابان معروف استانبول است. خیابان استقلال علاوه بر زیبایی و شهرت بسیا
۹۰ به ۱۰ دوباره هوا می‌شود؟ نتایج استقلالِ استراماهوچی علیه قانون سازمان لیگ
قرعه‌کشی لیگ نوزدهم این نوید را می‌داد که برای اولین بار قانون ۱۰-۹۰ اجرا شود اما به نظر می‌رسد این قانون اجرایی نخواهد شد. فعلا اوضاع استقلال خوب پیش نرفته و ۲ گل در دقایق پایانی باعث شده این تیم یک شکست برابر ماشین‌سازی و سپس توقف برابر فولاد را تجربه کنند
این نتایج اما از یک جهت دیگر هم حائز اهمیت است. استقلال هفته چهارم میزبان دربی رفت است و باید ۹۰ درصد سکوه
  بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سایپا با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دشتی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سایپا با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید و فصل آینده برای آبی پوشان بازی خواهد کرد.
 
مسئولان استقلال تاکنون با سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، علی دشتی و محمد بلبلی به توافق نهایی رسیده اند که البته بر سر جذب بلبلی کشمکش‌هایی بین باشگاه فول
با سلام خدمت تمامی شما دوستان عزیز آغاز سال ۱۳۹۸خورشیدی
برتمامی شما دوستان عزیز مبارک باد.
امید وارم سالی پراز برکت و خوشی براتون باشه 
بازی تیم های استقلال رفسنجان و ولی عصر رفسنجان به دلیل ایام عید عقب افتاد   
وعده ما ۱۲ فروردین  خیابان ولی عصر  با امید پیروزی تیم  استقلال رفسنجان.
خیابان استقلال استانبول یکی از زیباترین و معروف ترین گذرگاه های استانبول به شمار می رود همه ساله هزاران گردشگر از این خیابان بازدید می کنند. خیابان استقلال مملو از مراکز خرید ، کافه و رستوران می باشد. که در تمامی ساعت شبانه روز در حل خدمت رسانی به گردشگران و مسافران استانبول هستند به همین دلیل یکی از برنامه های گشت شهری در تور استانبول در آژانس های مسافرتی بازدید از این خیابان معروف استانبول است. خیابان استقلال علاوه بر زیبایی و شهرت بسیا
استقلال تهران در یک بازی تدارکاتی با نتیجه سه بریک مقابل گل ریحان البرز به پیروزی رسید. بعد از بازی محمد نصرتی درباره استراماچونی حرفهای جالبی به زبان آورد.
سرمربی گل ریحان البرز گفت: یک خاطره از بازی تیم ملی با تیم رم ایتالیا که قبل از جام جهانی بود، برای استراماچونی تعریف کردم.
به گزارش خبرورزشی، محمد نصرتی بعد از شکست در بازی دوستانه مقابل استقلال گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. در نیمه اول بیشتر از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا می‌کنند
هتل استقلال مشهد یکی از هتل های نزدیک به حرم مطهر هست که از موقعیت مکانی مناسبی در مشهد الرضا برخوردار است. این هتل یک ستاره شیک و مدرن در خیابان شیرازی 2 با فاصله حدود 2 دقیقه پیاده و 1 دقیقه با ماشین تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و زائران بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) میتوانند در فاصله زمانی نسبتا کوتاهی به زیارت حضرت نایل شوند. همان طور که گفته شد نزدیکی به حرم مطهر و موقعیت مکانی ایده آل از جمله مهم ترین مزیت های انتخاب هتل استقلال برای اقامت د
دیروز در تمرین استقلال بین  فرشید اسماعیلی و علی دشتی وهیلیچ و داریوش شجاعیان درگیری اتفاق افتاد 
.استراماچونی که از قبل هم نشان داده بود
که نظم و انضباط در تیمش یک حقیقت انکار ناپذیره و قطعا قبل از تمرین امروز تکلیف تنها را روشن مینماید
 
 
 
همه به قدرت استقلال ایمان آوردند و در اخبار امروز استقلال  میخوانیم و همینطور در  بیشتر خبرگزاریها و سایتهای ورزشی تجزیه و تحلیل فاز هجومی استقلال را تشریح میکنند و با دیگر تیم های لیگ برتری مقایسه مینمایند.
استقلال به همان اندازه که در خلق موقعیت و گلزنی موفق است، کارنامه خوبی در خط دفاعی ندارد. آنها ۱۰ گل خورده‌اند و در بازی مقابل نساجی هم به حریف موقعیت‌های زیادی دادند؛ اتفاقی که ممکن است در مقابل حریفان بزرگ‌تر برای آنها گران تمام ش
 
عجیب آنکه مأموران یگان ویژه هیچ اقدامی انجام ندادند.
 
پس از پایان بازی جمعیت فراوانی پشت در رختکن تیم استقلال حضور داشتند و اعضای تیم مهمان در بین حملات لفظی و فیزیکی برخی تماشاگران وارد اتوبوس شدند. عجیب آنکه مأموران یگان ویژه هیچ اقدامی انجام ندادند.
  با وجود مخالفت استعفای رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال احمد سعادتمند همچنان روی مواضع خود مبنی بر کناره‌گیری ایستاده است.


 
    بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمد سعادتمند حدود 2 هفته پیش اعلام کرد که بنا بر دلایل شخصی و عقاید خود از هیات مدیره استقلال کناره‌گیری کرده است اما وزیر ورزش و جوانان با این استعفا مخالفت کرد. 
 
با این اتفاق پیش بینی می‌شد که سعادتمند در هیات مدیره استقلال
طارق همام که هرچند وقت یکبار خبری ازش منتشر میشه،
در  تازه ترین اقدامش سعی در متقاعد نمودن صفا هادی ستاره هموطنش جهت پیوستن به استقلال بود.اخبار امروز استقلال راجع به این موضوع و قلب آبی گذاشتن توی صفحه اینستاگرامش و بقیه خبر که ما کل خبر را در ادامه خبر مینویسیم 
ادامه مطلب
استقلال۳--۰فجر سپاسی 
تیم فوتبال استقلال در جام حذفی باشگاه های ایران به مصاف دومین حریف لیگ دسته یکی رفت در این بازی که مانند بازی قبل مقابل گل ریحان البرز به وقت های اضافه کشیده شد که استقلال توانست در این وقت های اضافه با ۳ گل حریف خود را شکست دهد وبه مرحله بعد صعود کند.
جام
خیابان استقلال استانبول یکی از زیباترین و معروف ترین گذرگاه های استانبول به شمار می رود همه ساله هزاران گردشگر از این خیابان بازدید می کنند. خیابان استقلال مملو از مراکز خرید ، کافه و رستوران می باشد. که در تمامی ساعت شبانه روز در حل خدمت رسانی به گردشگران و مسافران استانبول هستند به همین دلیل یکی از برنامه های گشت شهری در تور استانبول نوروز 99 در آژانس های مسافرتی بازدید از این خیابان معروف استانبول است. خیابان استقلال علاوه بر زیبایی و شه
بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال صبح امروز به حساب آنها واریز شد.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از اینکه بازیکنان تیم استقلال شب گذشته در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان به اردو نرفتند امروز بعد از واریز بخشی از طلب خود در هتل حاضر شدند.
اعضای تیم استقلال امروز بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند و ساعت 12:30 در هتل حاضر شده تا برای برگزاری جلسه نالیز و فنی آماده شوند.
تیم فوتبال استقلال
قالیشویی در بلوار استقلال : برای شستشوی فرش، غبار روبی فرش، لکه گیری فرش، ترمیم فرش و شستشوی آن و دیگر خدمات قالیشویی، با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید.
شستشوی فرش و قالی ، برای تمامی خانه ها یکی از مسایل بهداشتی و نظافتی می باشد. هر چند این مساله هر روزه اتفاق نمی افتد؛ اما شستن قالی سالی یک بار هم دغدغه ایجاد می کند.
قالیشویی مدرن در بلوار استقلال
مراکز قالیشویی، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت می نمایند. در رو
خیابان استقلال استانبول یکی از زیباترین و معروف ترین گذرگاه های استانبول به شمار می رود همه ساله هزاران گردشگر از این خیابان بازدید می کنند. خیابان استقلال مملو از مراکز خرید ، کافه و رستوران می باشد. که در تمامی ساعت شبانه روز در حل خدمت رسانی به گردشگران و مسافران استانبول هستند به همین دلیل یکی از برنامه های گشت شهری در تور استانبول در آژانس های مسافرتی بازدید از این خیابان معروف استانبول است. خیابان استقلال علاوه بر زیبایی و شهرت بسیا
کلیک کنید
 
تیم فولاد خوزستان تمرینات خود را از روز یکشنبه در اهواز آغاز کرده است، شاگردان نکونام برای حضور قدرتمندتر در نیم‌فصل دوم تلاش می‌کنند و طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ روز جمعه هفته آتی باید به مصاف استقلال در فولاد آره‌نا بروند که با اعتراض دو‌ باشگاه همراه بوده است.
 
تیم فولاد تاکنون دو خرید داشته است، سینا زامهران هافبک تیم پدیده که در تیم ملی امید حضور دارد و البته آیاندا پاتوسی که حضورش یک برد نقل و انتقالاتی برای فولاد خو
تیم فوتبال استقلال در تعطیلات نیم فصل یک اردوی خارجی را پشت سر خواهد گذاشت.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با هماهنگی بین کادر فنی و مسئولان باشگاه استقلال این تیم در تعطیلات نیم فصل، راهی اردوی خارج از کشور خواهد شد.قرارداد برگزاری یک اردوی 10 الی 12 روزه در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس امضا شده و اعضای تیم استقلال در تعطیلی لیگ یک اردوی آماده سازی را در خارج از ایران برگزار خواهند کرد.هماهن
کادرفنی تیم فوتبال استقلال تهران قصد دارد چند بازیکن دیگر به خدمت بگیرد و در این راستا گفته می‌شود، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی این تیم، ایوان ایوانف مدافع مرکزی بلغارستانی است.
ایوان ایوانف برای تیم‌های ملی پایه کشورش هم بازی کرده و از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶، ۴۰ بار برای تیم ملی بزرگسالان بلغارستان بازی کرده و ۳ بار هم دروازه حریفان را باز کرده است.
این مدافع ۳۱ ساله سابقه بازی برای تیم‌های زسکا صوفیه، آلتای اسپور ترکیه، پاناتینایکوس یونا
  کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از پایان قراردادش با این باشگاه از جمع ‌آبی‌پوشان جدا شد و فصل آینده زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار خواهد کرد.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از سال‌ها حضور در جمع آبی‌پوشان سرانجام از این تیم جدا شد و در توافقی که با مسئولان باشگاه پدیده داشت به این تیم پیوست.
 
این بازیکن که قراردادش با آبی‌پوشان به پایان ر
ویژه هواردان استقلال#ست تیشرت وشلوار مردانه استقلال مدل Modrick❌ تعداد محدود ⛔️فقط79تومانگارانتی تعویضخرید پیامکی:ارسال کد100423264 به شماره ی1000100073


ست تیشرت وشلوار مردانه استقلال مدل Padoo
79,000 تومان





ست تیشرت وشلوار مردانه استقلال مدل Padoo جنس تیشرت : پنبه جنس شلوار: گلکسی فری سایز مناسب L /XL قد شلوار: 103cm قدتیشرت : 70cm قد فاق:33cm تن پوش عالی فقط79تومان


ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

مطابقت کامل با محصولات

تحویل و پرداخت درب منزل در سراسر کشور

پشتی
  مدافع تیم فوتبال استقلال روز جمعه برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران به تهران باز خواهد گشت.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، شیخ دیاباته خرید جدید استقلال امروز به اردوی آبی پوشان در کشور ترکیه اضافه خواهد شد و بعد از معارفه به کادرفنی در تمرینات حاضر خواهد می شود.
 
این بازیکن روز گذشته با آبی پوشان قرارداد بست. همچنین آرش رضاوند بازیکن جدید استقلال قرار است بعد از اردوی تیم ملی به تمرینات اس
بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید هر زمانی برای این تیم به میدان برود با تمام وجودش بازی می‌کند تا تاثیرگذار باشد.
به گزارش ایسنا، آرش رضاوند پس از برتری تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: ما طی چند روز اخیر سه سفر انجام دادیم و در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بودیم. شرایط بسیار سخت است چون چهار روز به چهار روز بازی می‌کنیم. اما تیم ما باید در هر شرایطی پیروز باشد. خوشحالم که امروز هم بردیم و در جمع مدعیان قرار داریم.
وی افزود: من در نیم فصل اول به غیر ا
طی ماه اخیر مدیران باشگاه استقلال تهران که برنامه‌های نقل و انتقالاتی را زیر نظر آندره آ استراماچونی را پیگیری می‌کردند به دلیل شکایت خطیر پروپئیچ به فیفا و خطر کسر امتیاز و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی روزهای ملتهبی را سپری کرده‌اند.
با توجه به مذاکرات متعدد باشگاه استقلال با فیفا این پرونده در روزهای پایان هفته گذشته مختومه شد و طلب پروپئیچ از محل درآمد باشگاه استقلال در فدراسیون جهانی فوتبال پرداخت شد. حالا چند روز پس از این ماجر
وقتی حضرت عیسی گفت "برایتان صلح نیاورده ام، شمشیر آورده ام" باید حساب کار دستمون میومد! زمانه تغییر کرده، ولی راهکارهایی که قدرت استفاده می کنه واسه منزوی کردن عالِم، هنوز پابرجاست. هر روز به حیلتی و ترفندی، دندون تیز می کنن برای بستن راه آدم. چه وکیل باشی، چه هنرمند؛ چه مهندس باشی، چه پزشک؛ چه بازاری باشی، چه کارمند دو شیفته ی اداره ی بیمه؛ استقلال لازمه ی اصلی و حیاتیِ شغل توعه. نمی شه که راهت رو ببندن و با چماق وایستن بالای سرت، بعد بگن کار
کنفدراسیون آسیا جدول بازی‌ها در مرحله پلی آف را اعلام کرد که استقلال و شهر خودرو را در این مرحله جای دارد تا به صورت رسمی سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ ۲+۲ باشد.
بنا به جدول رسمی AFC، استقلال باید در گام نخست در ورزشگاه آزادی به مصاف برنده جدال تیم‌های الفیصلی اردن و الکویت کویت برود و سپس در صورت پیروزی، به آخرین دور پلی‌آف می‌رسد تا مقابل الریان در دوحه پیکار کند.
در سوی مقابل، شهر خودرو باید در اولین گام با برنده دیدار چنای هند ب
استقلال چه واژه خوشایندی
یک واژه ای که خیلیا باهاش انقلاب کردن
واژه ای که خیلی خواهان داره
استقلالی که قدردانش نبودم .انگار هر چقدر تلاش کردم که زیادش کنم بیشتر از دست دادمش.شاید طمع کردم که دنبال استقلال گشتم.
روز از دست دادنش هیچوقت یادم نمیره 
تو عصر حاضر استقلال برای هرکس معنی خاصی داره
واسه یکی استقلال یعنی دستور دادن و رییس بودن واسه یکی هم یعنی تنهایی 
اه که چقدر از معنای اولی بدمون میاد یا ادمایی که این معنا رو بهش میدن .ادمایی که احس
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ فیفا رسما باشگاه استقلال را ترساندن کرد در صورتی که مبلغ وام خویشتن به مارتین فورکل را پرداخت نکند، مقابل قوانین با آنها برخورد خواهد کرد. فورکل در دوران حضرت شفر به عنوان مربی بدنساز استقلال فعالیت می کرد و اخیرا کمیته تعیین وضعیت فدراسیون جهانی فوتبال فقره رحم آبی ها ۲۰ هزار یورو به این مربی پرداخت کنند. نامه روز ۲۳ آپریل(۴ اردیبهشت ماه) از لفظ فیفا برای فدراسیون ارسال شده و فدراسیون اندوه آن را
امروز کشور از استقلال برخوردار است و این خواسته‌ی عمومی این مردم در انقلاب بوده، یعنی واکنش ملّت ایران به دویست سال سلطه‌ی بیگانگان بر این کشور است. این را خوب است جوانهای ما، اهل فکر و تحقیق ما، مورد توجّه قرار بدهند. تا قبل از انقلاب، حدود دویست سال قدرتهای سلطه‌گر بر این کشور مسلّط بودند و حکومتها زیر سایه‌ی قدرتهای بیگانه حکومت میکردند. حکومت قاجار با تضمینِ دولتِ تزاریِ روسیه بر سرِ پا بود؛ یعنی در جنگهای ایران و روس، در قضیّه‌ی ترک
سید مهدی سید صالحی بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس گفت: فرهاد که هم‌تیمی خودم هم در استقلال بوده کارش را خوب بلد است. او باید با حسینی حرف بزند. کسی که ذخیره درست و حسابی هم ندارد نباید با این رفتار‌ها کار دست خودش و تیمش بدهد. باید هرچه سریع‌تر این موضوع جمع شود. حسینی با این‌کارهایش یک‌ تنه کل تیم را به حاشیه می‌برد. الان دوران این خاله‌زنک‌بازی‌ها گذشته و زمانه کار‌هایی نیست که تیم را به حاشیه می‌برد.
 
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتب
جواد زرینچه در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: اردوی تیم
استقلال با برنامه کادرفنی از صبح روز سه شنبه آغاز شد و بر اساس برنامه
پیش می رویم و طبق نظر کادرفنی تمرینات در حال برگزاری است. کمپ زمین های
تمرینی مناسبی دارد و دو تیم دیگر نیز در این مجموعه حضور دارند و از نظر
برنامه غذایی نیز شرایط خوب است.

 
وی در ادامه تصریح کرد: دیاباته امروز به
تمرینات ما اضافه شد و در کنار ماست. یزدانی که به تیم ملی دعوت شده روز
جمعه راهی تهران خواهد ش
این پاورپوینت در 19 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از دوران کودکی گاندی، تلاش برای استقلال،جنبش عدم همکاری،گاندی و سیستم طبقاتی،گاندی و سید شهدا و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد گاندی به همراه عکس در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
برای دانلود فایل کلیک کنید
وریا غفوری  مدافع ملی‌پوش و متعصب استقلال از برخی اتفاقات که در فصل گذشته در این باشگاه رخ داد دلخور است و از تراکتورسازی و سپاهان به عنوان مقاصد بعدی او یاد می شود.

نیوزمای :وریا غفوری مطالبات زیادی هم دارد که هنوز دریافت نکرده و به همین دلیل به پیشنهاد تمدید قرارداد با استقلال که برابر با پیشنهاد فصل قبل است پاسخی نداده و این در حالی است که مهلت باشگاه برای دریافت پاسخ از سوی او به پایان رسیده است.
وریا غفوری البته اگر مطالبات فصل قبلش را
  مهاجم تیم فوتبال استقلال تصمیم خود را برای جدایی از جمع آبی پوشان گرفت و با این تیم راهی کشور ترکیه نخواهد شد.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعضای تیم فوتبال استقلال ساعت 14:30 امروز تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهند کرد تا اردویی 10 روزه را در این کشور برگزار کنند.
 
در این اردو بازیکنانی که مد نظر آندره‌آ استراماچونی روی آنها نظر نداشت حضور پیدا نخواهند کرد و قرار است این نفرات از جمع
آسمان بار امانت نتوانست کشید قرعه کار به نام من دیوانه زدن
خدا به انسانها قدرت تصمیم گیری و اختیار و اراده داد ، قدرتی که وجه تمایز انسان با سایر موجودات و جانداران هستتوی زندگی یاد بگیریم تابع تصمیمات هیچ کس نباشیمهیچ کس بهتر از خود ما نمی‌دونه چی به صلاحشه و چی براش خوبهپس بهتره خودمون واسه خودمون تصمیم بگیریماجازه ندیم هیچ کس اینا رو از ما بگیره و سلب کنهچون کسی که بتونه این قدرت‌ها رو ازمون سلب کنه ، قسمتی از انسانیت ما رو تسخیر کرده و
با شروع کار فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال تهران شایعات جدیدی از تصمیمات عجیب پیرامون این تیم قوت گرفت.
فرهاد مجیدی سرمربی موقت استقلال در این ۳ بازی باقی ماند و احتمالا ۲ بازی آسیایی هنوز برای حضور در ترکیب کادر فنی نفر مشخصی را معرفی نکرده است و در همین راستا شنیده می‌شود فرزاد مجیدی برادر فرهاد این روز‌ها کنارتیم فوتبال استقلال مشاهده می‌شود و احتمال حضور او در اردوی پیش از بازی با استقلال خوزستان وجود دارد.
گفته می‌شود ف
انتقال دوباره دیدار سایپا - استقلال به ورزشگاه شهدای شهر قدس!
باشگاه سایپا که صبح از برگزاری دیدار با استقلال در ورزشگاه آزادی خبر داده بود بعداظهر امروز اعلام کرد که این بازی در همان ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود!
 
 
 
 به گزارش خبرگزاری ورزش 3 و به نقل از سایت باشگاه سایپا، با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده و تفاهم ایجاد شده بین مسئولان شهر قدس از جمله شهرداری، فرمانداری و یگان ویژه مقرر شد بازی سایپا و استقلال در چارچوب هفته هفتم مس
  سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از بازی با نفت آبادان تمرینات تیمش را به مدت سه روز تعطیل کرد.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت آبادان خواهد رفت. 
آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال به دلیل تعطیلی مسابقات لیگ برتر، تمرینات تیمش را به مدت سه روز تعطیل کرد تا بازیکنان این تیم استراحت کنند. اولین تمرین تیم فوتبال استق
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ابتدای فصل از تیم انتقاد کردم ولی معتقدم
استقلال در حال حاضر بهترین فوتبال را در لیگ برتر بازی می‌کند.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیروزی استقلال مقابل نساجی مازندران که منجر به ششمین پیروزی آبی‌پوشان در لیگ برتر شد، اظهار داشت: اگرچه مسابقات به خاطر تعطیلی و البته زمین‌‌های چمن تحت‌الشعاع قرار گرفته بود ولی با این وجود استقلا
هواداران تیم فوتبال استقلال امروز در مراسم زنده‌یاد ناصر حجازی مشکلات این باشگاه را در فصل‌های اخیر مورد بررسی قرار دادند.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم هشتمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد حجازی صبح امروز در قطعه نام‌آوران بهشت زهرای تهران برگزار شد، اما تماشاگران تیم استقلال که برای زنده نگه داشتن یاد اسطوره این باشگاه در بهشت‌زهرا حضور پیدا کردند، از فرصت استفاده کرده و به برر
برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر ایران
- کمیته مسابقات برنامه نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ۹۸-۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه نیم فصل دوم مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر به شرح زیر است:
ادامه مطلب
با شروع فصل جدید مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال جدید نمایندگان
کشورمون هم به مصاف تیم های دیگر می روند . بازی های نمایندگان کشورمون به
شرح زیر است :
پیش بینی بازی استقلال و الدحیل
پیش بینی بازی استقلال و العین
پیش بینی بازی پرسپولیس و السد
همیشه بازی های استقلال و پرسپولیس در اسیا از جذابیت خاصی برخوردار بوده . شما میتوانید این بازی ها رو در بهترین سایت پیش بینی فوتبال و بهترین سایت شرطبندی فوتبال به صورت رایگان پیش بینی کنید و برنده جوا
با شروع فصل جدید مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال جدید نمایندگان کشورمون هم به مصاف تیم های دیگر می روند . بازی های نمایندگان کشورمون به شرح زیر است :
پیش بینی بازی استقلال و الدحیل
پیش بینی بازی استقلال و العین
پیش بینی بازی پرسپولیس و السد
همیشه بازی های استقلال و پرسپولیس در اسیا از جذابیت خاصی برخوردار بوده . شما میتوانید این بازی ها رو در بهترین سایت پیش بینی فوتبال و بهترین سایت شرطبندی فوتبال به صورت رایگان پیش بینی کنید و برنده جوای
با شروع فصل جدید مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال جدید نمایندگان کشورمون هم به مصاف تیم های دیگر می روند . بازی های نمایندگان کشورمون به شرح زیر است :
پیش بینی بازی استقلال و الدحیل
پیش بینی بازی استقلال و العین
پیش بینی بازی پرسپولیس و السد
همیشه بازی های استقلال و پرسپولیس در اسیا از جذابیت خاصی برخوردار بوده . شما میتوانید این بازی ها رو در بهترین سایت پیش بینی فوتبال و بهترین سایت شرطبندی فوتبال به صورت رایگان پیش بینی کنید و برنده جوای
ن روز‌ها با هر پیشکسوتی که درباره استقلال حرف می‌زنید، از روز‌های فصل نقل و انتقالاتی و پایان قرارداد ۸ تن از بازیکنان این تیم حرف می‌زنند.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و محسن کریمی بازیکنان استقلال هستند که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد ولی ظاهراً هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد آن‌ها صورت نگرفته است.
۸ نفری که چندی
نظر من درباره ی این کتاب
این کتاب حجم کمی دارد ولی فوق العاده مفید است.برایان تریسی توصیه می کند ،یکی از اهداف اصلی هر شخص باید رسیدن به استقلال مالی باشد.یعنی آن قدر پول داشته باشید که دیگر نگران پول نباشید و این پول رو برای ارتقای کیفیت زندگی خود و عزیزانتان استفاده کنید.اگر می خواهید به این حد از استقلال مالی برسید حتمأ این کتاب را مطالعه کنید و به توصیه های آن عمل کنید.
 
                                             
ادامه مطلب
با شروع فصل جدید مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال جدید نمایندگان
کشورمون هم به مصاف تیم های دیگر می روند . بازی های نمایندگان کشورمون به
شرح زیر است :
پیش بینی بازی استقلال و الدحیل
پیش بینی بازی استقلال و العین
پیش بینی بازی پرسپولیس و السد
همیشه بازی های استقلال و پرسپولیس در اسیا از جذابیت خاصی برخوردار بوده . شما میتوانید این بازی ها رو در بهترین سایت پیش بینی فوتبال و بهترین سایت شرطبندی فوتبال به صورت رایگان پیش بینی کنید و برنده جوا
با شروع فصل جدید مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال جدید نمایندگان کشورمون هم به مصاف تیم های دیگر می روند . بازی های نمایندگان کشورمون به شرح زیر است :
پیش بینی بازی استقلال و الدحیل
پیش بینی بازی استقلال و العین
پیش بینی بازی پرسپولیس و السد
همیشه بازی های استقلال و پرسپولیس در اسیا از جذابیت خاصی برخوردار بوده . شما میتوانید این بازی ها رو در بهترین سایت پیش بینی فوتبال و بهترین سایت شرطبندی فوتبال به صورت رایگان پیش بینی کنید و برنده جوای
با شروع فصل جدید مسابقات جام باشگاه های آسیا در سال جدید نمایندگان کشورمون هم به مصاف تیم های دیگر می روند . بازی های نمایندگان کشورمون به شرح زیر است :
پیش بینی بازی استقلال و الدحیل
پیش بینی بازی استقلال و العین
پیش بینی بازی پرسپولیس و السد
همیشه بازی های استقلال و پرسپولیس در اسیا از جذابیت خاصی برخوردار بوده . شما میتوانید این بازی ها رو در بهترین سایت پیش بینی فوتبال و بهترین سایت شرطبندی فوتبال به صورت رایگان پیش بینی کنید و برنده جوای
به نقل از سایت  باشگاه استقلال، پیرو عملکرد اخیر  تیم استقلال و عدم استفاده مطلوب و بهینه از نیروهاى موجود و باتوجه به ارزیابی‌های فنی بعمل آمده و نیز نارضایتی گسترده کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران فهیم باشگاه، فعالیت آقایان وینفرد شفر و ساشا شفر در تیم استقلال معلق گردید.
 بدیهی است که در پایان فصل جاری مذاکرات لازم بین طرفین درباره وضعیت همکاری انجام خواهد گرفت.
همچنین آقای فرهاد مجیدی، عضو کادر مربیگری تیم فوتبال بزرگسالان در پنج ب
 هافبک تیم فوتبال استقلال از امروز در برنامه‌های تاکتیکی آبی پوشان شرکت کرد.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که استقلال روز 4 آذر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به میدان می‌رود ولی تا امروز میلاد زکی‌پور در تمرینات استقلال شرکت نکرده است. این بازیکن از ناحیه زانو احساس درد می‌کند و این احتمال وجود دارد که این بازیکن به دیدار با نساجی مازندران نرسد.
فرشید باقر
من نمیدونم چرا با این اطلاعات عمومی ضعیف تنها تنها می‌رم خرید می‌کنم سرِ خود؟؟!
دیروز ظهر رفتم گردنبند خریدم و می‌خواستم آخر این ماه برم دستبندش رو هم بخرم ؛امروز صبح رفتم خونه مامانم و بهشون نشون دادم ،مامان و آبجی کوچیکه دوتاشون گفتن پولت رو بده و گردنبند بهتری بگیر وقتی دستبند(تک پوش) به اون بزرگی داری دستبند اصلا برات جلوه نداره و گردنبند خفن‌تری داشته باشی به از این که گردنبند و دستبند کوچیک تر بخری
خلاصه که خام شدم و عصری می‌رم گردن
علامه طباطبایی: راه اصلاح نفس، گاهی به طریقی است که علمای اخلاق یادآور شده اند؛ یعنی دشمنی و خصومت پیشه کردن با نفس و در صدد اصلاح آن برآمدن. این راه، استقلال دادن به نفس و جنگیدن با او می‌باشد.گاهی به طریق دیگر است؛ به این صورت که نفس را از استقلال بیندازیم و اصلاحش را به مالکش (حق سبحانه) واگذار نماییم. این طریق بهتر از طریقه اول است.ثمرات حیات، ص ۱۴۸پ‌ن: توضیح مفصل علامه طباطبایی در این موضوع، در تفسیر المیزان ذیل آیه ۱۵۶ سوره بقره آمده است
خرید بلیط دربی قیمت نجومی بلیط فوتبال پرسپولیس - استقلال:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، اختلال سایت خرید بلیط دربی دیدار تیم‌های پرسپولیس - استقلال pin90.ir و همچنین حجم بالای استقبال هواداران از این بازی بار دیگر باعث شده  پای دلالان و سودجویان به بازار بلیت‌فروشی این مسابقه باز شود. اتفاقی که در دربی‌های گذشته نیز بارها شاهد آن بودیم.
  
 
دیدار پرسپولیس و استقلال ساعت 15:30 روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد ش
نقد فیلم خانه‌ ای در خیابان چهل و یکم؛ 
کارگردان‌های بزرگ زیادی در سینمای ایران وجود دارند که کارشان را از دستیاری دیگر کارگردان‌ها آغاز کرده و پس از سال‌ها تلاش در پشت دوربین به عنوان دستیار یا سایر پست‌های اجرایی که کمتر دیده می‌شوند، با نخستین فیلمشان رسماً اعلام استقلال وجودی نموده‌اند.
حمیدرضا قربانی هم یکی از همین دستیاران سابق و کارگردان‌های امروز است که نقطه پررنگ و درخشان کارنامه او، تا پیش از ساخت نخستین فیلمش یعنی «خانه‌
در اخبار امروز استقلال میخوانیم که شیخ دیاباته کیست و عملکردش چیست؟
یک سری گری لینکر های وطنی هستند که معتقدند دیاباته بازیکن نیست!بگذریم از اینکه بازیکنی سالها تو بهترین لیگ های جهان بازی کرده مثل لوشامپیونه و سری آ هیچوقت نمیتونه بازیکن بدی باشه با آن تعداد گل، بازیکنی که چهل بازی ملی هم داره! بازیکنی که با ۳ میلیون دلار با ارزش ترین بازیکن لیگ ایران تو ترانسفرمارکته!اما دیاباته بازیکن تو باکسه و یک فینیشر و برایش باید موقعیت خلق کنند نه
به نقل از سایت عراقی الکوره، باشگاه استقلال علاقه‌مند به جذب موید العجان مدافع 26 ساله تیم ملی سوریه و باشگاه نیروی هوایی عراق می‌باشد.
این سایت عراقی در خبری نوشت: موید العجان در سال 2017  در تیم الزمالک بازی می‌کرده است و در همان فصل در ناحیه رباط صلیبی مصدوم گردید و بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود ابتدا به الجزیره اردن و سپس نیروی هوایی عراق پیوست و حالا مورد توجه باشگاه استقلال ایران و دو باشگاه دیگر مصری قرار گرفته است.
 
 
 
ترس خارجی‌ها از نارضایتی مردم
 
برانکو و شفر بی تردید جزو بهترین خارجی های فوتبال ایران هستند که در میان هواداران پرسپولیس و استقلال محبوبیت زیادی کسب کرده اند. حتی برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه ای تاریخی عنوان کرد: «از زمانی که من به ایران آمده ام دربی ها جذاب تر شده اند.» اما دو پیروزی خفیف در لیگ هفدهم و یک تساوی بدون گل در بازی رفت لیگ هجدهم سبب شده تا هواداران حتی از تیم های های که تحت هدایت سرمربیان خارجی هستند نیز ناراضی باشند. حالا
اخبار جدید استقلال این بود که امروز عصر حماسه ای دیگر از تعصب و غیرت را مشاهده کردیم.سلحشوران ایران زمین این شیران بیشه دلیران،آبی پوشان غیرتمند و غیور درس قشنگی به نو کیسه گانی که پیروزی را به هر شکل و روشی می‌خواهند دادند.اخبار امروز استقلال خبری بود درباره ی ......
غیر ورزشی های چسبیده به ورزش حرفی را که یک انسان دلسوز درباره ی عده‌ای انسان که درگیر یورش و فشار حیوانی عده ای دیگر قرار گرفته اند و دراین سرما در کوهستان و مناطق سردسیر با گرسن

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه ساز موسیقی شهرساز