نتایج جستجو برای عبارت :

رهبرانقلاب

پیام رهبرانقلاب درپی حادثه سیل ویرانگر گلستان و مازندران: خسارت سنگین به خانه ها و مزارع و لطمه سخت به شهرها و روستاها بویژه آق قلا موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب شد/ کمکهای مردمی و ورود دستگاههای عمومی و جبران خسارتها میتواند گوشه ای از آلام مردم عزیز را برطرف کند/ مردم خوزستان نیز همچنان درگیر مشکلات ناشی از سیل چندی پیش میباشند. همه وظیفه داریم به کمک سیل زدگان در همه استانهای کشور بشتابیم.
پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آقای محمد سلگی: درگذشت جانباز عزیز و سردار فداکار جناب آقای میرزا محمد سلگی را به همه کسانی که به ایثارگران دفاع مقدس ارادت می ورزند وبه همه خانواده های شهید و جانبازان و خانواده های آنان و همه یادگاران دفاع مقدس تسلیت عرض میکنم. این مجاهد فداکار در دوره پس از پایان دفاع مقدس نیز با تحمل رنج جسمانی، مجاهدت در راه خدا را ادامه داد تا به لقاءالله پیوست.
پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آیت الله امینی: درگذشت عالم مجاهد و پارسا مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ ابراهیم امینی رضوان الله علیه را به حوزه مبارک قم و فضلا و علاقمندان و مستفیدان از آثار قلمی آن مرحوم و بویژه خاندان مکرم ایشان تسلیت عرض میکنم. عمر با برکت این عالم بزرگوار یکسره در راه علم و کسب و نشر معارف اسلامی و نیز مجاهدت سیاسی و اجتماعی و حضور فعال در مناصب رسمی نظام جمهوری اسلامی مصروف گردیده است، همچنانکه سلوک فردی ایشان نمونه چ
شب گذشته در دیدار شاعران: در شعرهایتان از زیباییهای رفتار ملت ایران تمجید کنید. رفتار ملت ما در قضیه سیل شمال و جنوب بسیار زیبا بود. آنها که مطلع هستند میدانند که چه شکوه و حماسه زیبایی مردم آفریدند. وقتی اینها را در شعر می آورید، شعر شما میشود پرچم هویت.
حضرت آیت الله خامنه ای روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ مصادف با نیمه شعبان، مستقیم با ملت شریف ایران سخن خواهند گفت. سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب ساعت ۱۱ صبح از رسانه ملی و از پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR و حسابهای اینستاگرام و توئیتر این پایگاه بصورت زنده پخش خواهد شد.
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی شهادت مظلومانه حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون:ایشان در شب قدر و پس از ساعاتی توسل و تضرع به لقاءالله پیوست و این نشانه پاداش بزرگ الهی به آن روحانی با اخلاص و پرتلاش است ان شاءالله.http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=42709
شیعه حق ندارد مأیوس و ناامید بشود
انتشار برای نخستین بار؛ بیانات رهبرانقلاب درباره‌ی انتظار فرج
رهبرانقلاب: مسئله‌ى انتظار ظهور صاحب‌الزّمان (علیه الصّلاة و السّلام) یکى از آن مسائل پُرمغز و پُرمعنا و داراى مضامین عالى در مجموعه‌ى تفکّرات شیعه است. این امیدى که در دل یک انسان به‌ وجود مى‌آید، به برکت ایمان و اعتقاد و یقین به وجود منجى و به حضور منجى، این امید خیلى داراى ارزش و قیمت است. یقیناً مایه‌ى حرکتهاى بزرگ در جوامع اسلامى و در ج
تقریظ رهبر انقلاب بر رمان «آن مرد با باران می آید» منتشر شد: بسیار خوب و هنرمندانه و پرجاذبه نوشته شده است. تصویری که از ماههای آخر مبارزات نشان میدهد، درست و روشن و واقعی است. به گمان من همه جوانها و نوجوانهای امروز به خواندن این کتاب و امثال آن نیاز دارند. از نویسنده کتاب باید تقدیر و تشکر شود ان شاءالله.
انتشار پنجمین ویژه برنامه نگار، به مناسبت سالگرد شهادت شهید باکری در KHAMENEI.IR / در این برنامه، صوت مکالمه بیسیم شهید باکری دقایقی قبل از شهادت برای اولین بار پس از ۳۵ سال منتشر شد/ هم اکنون از شبکه ۳ سیما و صفحه اینستاگرام khamenei_ir
نسل جوان ما بحمدالله الگوهای درخشان و برجسته ئی را هم میشناسد که در دنیای مادی امروز نظائر آنها را کمتر میتوان یافت. از شهید چمران و شهید آوینی تا شهدای هسته ئی و تا شهید سلیمانی و تا شهید بزرگوار مطهری که در دهه ی سی از عمر خود در حوزه ی قم و دانشگاه تهران درخشید و در دهه ی پنجاه با بال شهادت به ملکوت اعلی پرکشید.
در دیدار امیر قطر: علت وضعیت نامناسب منطقه، فسادانگیزی آمریکا و رفقای او است و تنها راه مقابله با آن هم تکیه بر همکاریهای درون منطقه ای است/ باید همکاریهای ایران و قطر در زمینه های مشترک بیش از پیش گسترش یابد/ شرایط کنونی منطقه بیش از پیش نیازمند تقویت ارتباطات کشورهای منطقه و تأثیر نپذیرفتن از القائات بیگانگان است.
1/ رهبر انقلاب در جلسه ویژه بررسی اقدامات و امدادرسانی ها به استانهای سیل زده : خدمت رسانی، هماهنگی بخشهای مختلف، و شور و شوق کمک رسانی و روحیه بسیج شوندگی در مردم، در حادثه اخیر سیل در چند استان، بسیار برجسته بود/ باید همه تصمیمها و اقداماتی که لازم است صورت پذیرد، بصورت جدی پیگیری شود و تا رفع مشکلات و آلام مردم آسیب دیده ادامه یابد.
رهبرانقلاب:
در منطق حکومت علوی اگر کسی به خاطر مسئولیتش دارای امتیاز و احترامی شد، این موضوع نباید اخلاق و رفتار او را با مردم تغییر بدهد و او را از مردم دور کند.
۹۷/۷/۲۳
پ‌ن: با این معیار، تشخیص مسئولین #علوی و #اموی از یکدیگر کار سختی نیست.
در پی شهادت دو تن از جوانان بحرینی توسط رژیم آل خلیفه بحرین، حساب توئیتر عربی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی، موضعی از حضرت آیت الله خامنه ای در واکنش به این جنایت را منتشر کرد. رهبر انقلاب درباره این حادثه فرمودند: ظلم و زور پایدار نخواهد ماند و تصمیم و اراده ملتهای عدالت طلب سرانجام پیروز خواهد شد.
یکی از اجزای تقویت کشور همین است که ما جوانهایمان را مسلح کنیم به سلاح تفکر صحیح که در معارف اهل بیت (ع) موج میزند، در معارف فاطمی موج میزند/ نسل جوان ما بایستی پولادین، محکم، با عزم، با بصیرت بداند که چه کار میخواهد بکند، به کجا میخواهد برسد و چگونه باید این راه را طی کند؛ این احتیاج دارد به معارف اهل بیت که سلاح مصونیت بخش جامعه و نظام اسلامی و اسلام و مسلمین است.
صبح امروز در دیدار مداحان: جامعه مداح یک کار بزرگی برعهده دارد و آن عبارت است از مدیریت شادی و عزای جامعه؛ شما شادیهای معنوی و عزاهای اساسی و قلبی و عمیق را مدیریت میکنید/ آن جوامعی که این مجالس را ندارند، این گریه ها و این شادیها را ندارند، این خلأ را احساس میکنند وبنده اطلاع دارم یک جوری میخواهند این خلأ را درست کنند و نمیشود؛ این کار شما است. سنت این کارهم از زمان ائمه(ع) است.
1/ رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی: ملت عزیز ما بخاطر سیل دچار گرفتاری و خسارات است که امید داریم ان شاءالله مسئولین با پشتیبانی عظیم مردمی بتوانند بار سنگین این حادثه را از مردم ایران بردارند/ تلاش مردمی در این قضیه بسیار خوب بود. این روح همبستگی و حالت بسیج شوندگی استثنائی است/ کارهای اصلی بعد از این است. ویرانی ها و تخریب خانه ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد.
️رهبرانقلاب: پرچمی که در مقابل انقلاب ایستاده، همان پرچمی است که در مقابل ابراهیم و موسی و عیسی برافراشته بود. آنها نابود شدند و موسی و عیسی و ابراهیم زنده‌اند. علّت این است که خدای متعال به حضرت موسیٰ فرمود: نترسید، دچار اشتباه در محاسبه نشوید، خدا با شما است، اِنَّنی مَعَکُما.
صبح امروز در دیدار نیروی هوایی: نیروی هوایی در دوران پهلوی، یکی از نزدیکترین نیروها به دربار و آمریکاییها بود، از این حادثه باید عبرت بگیریم/ رژیم طاغوت از جایی ضربه خورد که انتظار آن را نداشت/ نیروی هوایی با فرماندهان آن چنانی وابسته، ناگهان در حساسترین موقع به نفع انقلاب وارد میدان میشود که اولش روز نوزدهم بهمن بود که با امام دیدار و بیعت کردند.
تحریم میتواند یک فرصت باشد، اگر ما مسئولین هوشیارانه عمل بکنیم، میتواند اقتصاد کشور را از اتکاء به نفت نجات بدهد؛ بند ناف اقتصاد را از نفت ببرد و قطع بکند/ در گزارشهایی بنده دیدم که توصیه میکنند نگذارید ایران، اقتصاد بدون نفت را تجربه کند. حالا تحریمها را برنمیدارید اما یک راه پشتی ای درست کنید که ایران بکلی منقطع نشود، چون اگر منقطع شد میرود سراغ اقتصاد غیرنفتی.
ملت ایران در یک بخش دیگری هم درخشید و آن متانت و سراسیمه نشدن بود. وقتی چنین حادثه ای پیش می آید نگرانی هایی برای مصارف زندگی پیش می آید/ در کشورهای دیگر خالی کردن فروشگاه ها و پرکردن انبار منازل بود. در کشور ما مطلقاً این معنا دیده نشد و مردم صبر و حوصله به خرج دادند/ ضمناً در این دوران خانه نشینی نقش خانواده هم مشخص شد. در کشورهایی که خانواده پایه درستی ندارد، این خانه نشینی ها به این شکل اتفاق نمی افتد.
2/ رهبر انقلاب: بعثت انبیا، برای ایجاد یک تمدن است. در تمدن، علم، اخلاق، سبک زندگی و هم جنگ. اینجور نیست که بگوییم اسلام آمد جنگ را از بین ببرد نه! جهت جنگ مهم است. جنگ با چه کسی؟ سالهاست صهیونیست ها برای مقاصد خبیث میجنگند. اما در مقابل آنها مجاهدان فلسطینی و حزب الله هم میجنگند. ملت ما هم در 8 سال دفاع مقدس جنگید. این جنگ، ممدوح است و برای اهداف الهی است. مؤمن قتال میکند اما برای اهداف الهی.
در یک برهه ای گرایشات روشنفکرانه ای بود که «عزاداری، گریه و ضعف است». گریه در مجالس شهیدان گریه ضعف نیست، گریه اراده و عزم است/ عزاداری شهدا امروز همین جور است؛ تشییع جنازه شهدا، مجلس عزای شهیدان، عزا است، گریه هم در آن هست، اما وسیله ای برای احساس عزت، قدرت و شجاعت است/ در تشییع شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس و دیگران، ببینید چه اتفاقی در کشور و بیرون از کشور افتاد.
در جمع اساتید، قاریان و حافظان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم،فرمودند : قرآن گفته «اشداء علی الکفار»؛ بعضی از ما مسلمانان این را فراموش میکنیم، مثل کسانیکه در کشورهای اسلامی با آمریکا و صهیونیستها ساختند و خون فلسطینیها را لگد کردند و شدند نوکر کفار/ دسته دیگر «رحماء بینهم» را فراموش کردند. سوریه و یمن را ببینید؛ الان یمن 4سال است که بمباران میشود. آن بمباران کننده، بظاهر مسلمان است.
رهبر انقلاب شب گذشته در دیدار جمعی از پاسداران: امروز سپاه در همه عرصه های سیاسی، نظامی و عملیاتی چه در داخل مرزها و چه چندهزار کیلومتر آنطرفتر پیش قدم است و دلیل گربه رقصانی آمریکا هم همین است/ آمریکایی ها به خیال خود علیه سپاه و در واقع علیه انقلاب و ایران نقشه میکشند، البته این خباثتها به جایی نخواهد رسید/ ترامپ و احمقهای دور و بر نظام حاکمه آمریکا در حال حرکت به سمت حضیض هستند.
3/ رهبر انقلاب: هدف سخنان بی پایه آمریکاییها، تضعیف روحیه عمومی است. آمریکا گرفتار هزاران میلیارد بدهی است و با گذشت چند سال از سیل و طوفان در مناطقی مانند کارولینا نتوانسته مشکلات را جبران کند اما برای تضعیف روحیه ملت ایران، یاوه سرایی میکنند/ حرکت عظیم ملت از ارتش، سپاه و بسیج تا هزاران طلبه و دانشجو برای کمک به سیل زدگان قابل وصف نیست، اما دشمن به مصلحت نمیبیند این عظمت را به زبان بیاورد.
به مناسبت هفته کارگر و پیگیری تحقق شعار سال (جهش تولید) ارتباط تصویری از هفت مجموعه تولیدی فعال در نقاط مختلف کشور با حضرت آیت الله خامنه ای برقرار شد. در این ارتباط، مدیران و تعدادی از کارگران نمونه واحدهای تولیدی از وضعیت تولید، دستاوردها، مسائل و مشکلات این واحدها گزارشهایی بیان و همچنین راهکارها و پیشنهادهایی برای حل این مسائل و تحقق شعار سال مطرح کردند.
در دیدار بسیجیان: لازم میدانم تکریم و تعظیم عمیق خودم را به ملت بزرگ ایران به مناسبت حرکت پرشکوهی که این چند روز انجام دادند، تقدیم کنم. حقیقتاً ملت یک بار دیگر ثابت کرد که قدرتمند و باعظمت است / یک توطئه عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن همه پول خرج آن شده بود که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند -حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که بواسطه قضیه بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند- این حرکت بوسیله مردم نابود شد.
4/ رهبر انقلاب: ارتشِ امروز متدین تر و کارآمدتر از همیشه است/ آنهایی که عادت به تحقیر ملت و تکریم خائنان دارند دم از ارتش مقتدر رضاخان میزنند که حتی یکروز نتوانست در مقابل بیگانگان دوام بیاورد، اما ارتش مقتدر جمهوری اسلامی 8سال در جنگ مقاومت و ایستادگی کرد/ اگر ارتش و سپاه در مبارزه با داعش وارد نمیشدند، امروز منطقه چه وضعیتی داشت؟ برکات نیروهای مسلح علاوه بر ملت ایران، شامل کشورهای دیگر نیز شده است.
در پی حادثه ویرانگر سیل شیراز، رهبر انقلاب در پیامی به امام جمعه شهر شیراز، ضمن تسلیت به مردم داغدار، سرعت و جدیت در امر امدادرسانی به حادثه دیدگان را خواستار شدند: ضمن ابلاغ سلام و تسلیت اینجانب به خانواده های مصیبت دیده و نیز به مجروحان این حادثه، در تلاش برای غمگساری و جبران مصیبتها و خسارت و کمک به مردم، با مسئولین دولتی همکاری و همگان را توصیه به سرعت و جدیت در انجام وظیفه نمائید.
باید فردی را برای مجلس انتخاب کرد که مؤمن، انقلابی، شجاع، دارای روحیه جهادی، کارآمد و به معنی واقعی کلمه طرفدار عدالت باشد/ فردی که از سخن گفتن بر ضد فلان قدرت خارجی هراس دارد، لایق نمایندگی مردم با عزت، مقتدر و شجاع ایران نیست/ اگر مردم خودشان نمی توانند به شناخت برسند، از راهنمایی و مشورت افراد بصیر و مورد اعتماد استفاده کنند/ هیچ کسی نباید بگوید چون افراد را نمی شناسم رأی نمی دهم.
﷽ #بیانات.رهبر رهبر انقلاب: اگر روحیه جهاد و شهادت گسترش یابد؛ گرایش به شرق و غرب رخت برخواهد بست بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان قزوین که در تاریخ ۱۴ آبان ۹۷ رهبر انقلاب اسلامی، شهدا را مایه رونق حیات معنوی در کشور و حفظ حرکت به سمت اهداف آرمان ها دانستند و افزودند: #
ادامه مطلب
همین قضیه اخیر نیوزلند -کشتار مسلمانان- از نظر آنها تروریسم نیست؛ گفتند حرکت مسلحانه! اینها اینجورند/ در این منطقه و شاید در همه دنیا، دولتی به بدی دولت سعودی من سراغ ندارم؛ هم مستبد است، هم دیکتاتور، هم فاسد، هم ظالم، هم وابسته. آنها اعلام کردند که برای این دولت مراکز تولیدموشک درست میکنند. البته اگرهم بسازند بنده ناراحت نمیشوم، چون میدانم اینها انشاءالله در دوران نچندان دور بدست مجاهدان اسلامی خواهدافتاد.
ماه_شعبان فرصت آمادگی ورود به ماه رمضان
رهبرانقلاب: ماه رجب، ماه شعبان، یک آمادگاهی است برای اینکه انسان در ماه مبارک رمضان -که ماه ضیافت الهی است- بتواند با آمادگی وارد شود. آمادگی به چیست؟ در درجه‌ی اول، آمادگی به توجه و حضور قلب است؛ خود را در محضر علم الهی دانستن، در محضر خدا دانستن، همه‌ی حالات خود را، حرکات خود را، نیّات خود را، خطورات قلبی خود را در معرض و محضر علم الهی دانستن؛ در درجه‌ی اول، این مهم است. ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
رهبرانقلاب: #امام_مجتبی (علیه‌السلام) در روز عید فطر، از راهی عبور میکرد. دید جمعیتی ایستاده‌اند و بی‌توجّه به اهمیت این روز، با غفلتِ خودشان سرگرمند و میخندند. کنار آن جمعیت ایستاد و فرمود: خداوند، ماه رمضان را میدان مسابقه‌ای برای بندگانش قرار داده است. در این روز، کسانی که در ماه رمضان توانسته‌اند رضای الهی را به دست آورند، پاداش خود را از خدای متعال خواهند گرفت.
رهبرانقلاب: صبر امام حسین فقط صبر بر تشنگی و از دست دادن یاران نبود؛ صبر سخت امام حسین، صبر بر وجود آقازاده‌های مهم اسلام بود که هی بگن آقا نکنید، این کار خطرناک است و ایجاد تردید کنند و راه شرعی درست کنند!
@Bisimchimedia
[ویدئو ۲:۰۲]
مشاهده مطلب در کانال
فوری / دستور فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:سردار سرلشکر باقریرئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلحبرابر اطلاع، سیل زدگان دو استان شمالی نیاز مبرمی به کمک و امکانات نیروهای مسلح دارند. دستور فرمایید علاوه بر آنچه تاکنون در آن مناطق بکار گرفته شده است امکانات بیشتر برای امداد به آن مناطق گسیل نمایند. گزارش اقدام را بفرستید.
تولید را میتوان به سیستم دفاعی بدن تشبیه کرد. این روزها مسئله کرونا هم مطرح است. همین ویروس بلاشک وارد خیلی از بدنها شد لکن مریض نشدند. به خاطر این که یک سیستم دفاعی سالم خوبی داشتند/ اگر اقتصاد را به بدن انسان تشبیه بکنیم، سیستم دفاعی و امنیت بخش اقتصاد عبارت از تولید است. یعنی آن چیزی که میتواند ویروسهای مهاجم به اقتصاد را خنثی بکند و اقتصاد را سالم نگه دارد تولید در کشور است.
۱/رهبر انقلاب در سخنان زنده تلویزیونی در پایان محفل انس با قرآن کریم: قرآن کتاب زندگی است. اگر آحاد بشر قواعد زندگی را با قرآن تطبیق کنند، سعادت دنیا و آخرت نصیب آنها خواهد شد. مشکل ما این است که ما زندگی را با قواعد قرآن تطبیق نمیدهیم/ قرآن هم کتاب معلّم و معرفت است؛ یعنی دل را و اندیشه انسانی را سیراب میکند. قرآن برای آن کسانی که اهل معرفت آموزی هستند یک سرچشمه تمام نشدنی است.
رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر پاکستان: ارتباط ملتهای ایران و پاکستان ارتباطی قلبی و عمیق است. روابط خوب، به نفع هر دو کشور است. باید برخلاف میل دشمنان، همکاریها تقویت شود/ گروه های تروریستی با پول و سلاح دشمنان تغذیه میشوند و یکی از اهداف حرکتهای ضدامنیتی در مرزهای ایران و پاکستان، آلوده کردن روابط دو کشور است.+ عمران خان: تلاش میکنیم روابط دو کشور مستحکم تر از قبل شود و با دولت جمهوری اسلامی ایران در تماس مستمر خواهیم بود.
2/ رهبر انقلاب: خدمات انجام گرفته و هماهنگی میان دستگاهها و حضور مسئولان و فرماندهان نظامی در دل حادثه، از نکات قابل توجه بود/ مسئله پیشگیری از ویرانیها و خسارات باید از قبل پیش بینی میشد/ جدای از خسارات، موضوع صدمات روحی و روانی این حوادث بلندمدت و تأثیرگذار است و باید بگونه ای برنامه ریزی شود که به کمترین میزان برسد/ این حادثه باید یک درس عبرت باشد تا در طرحهای آینده از جمله سدسازی ها، راه سازی ها، احداث راه آهن و عمران شهری، همه جوانب دیده
رهبرانقلاب: شب قدر شبی است که خدای متعال آن را به عنوان سلام دانسته است. سلام، هم به معنی درود و تحیّت الهی بر انسانهاست، هم به معنای سلامتی، صلح و آرامش، صفا میان مردم، برای دلها و جانها و جسمها و اجتماعات است. از لحاظ معنوی، چنین شبی است! شبهای قدر را قدر بدانید و برای مسائل کشور، مسائل خودتان، مسائل مسلمین و مسائل کشورهای اسلامی #دعا کنید.
رهبرانقلاب: پرچمی که در مقابل انقلاب ایستاده، همان پرچمی است که در مقابل ابراهیم و موسیٰ و عیسیٰ برافراشته بود. آنها نابود شدند و موسیٰ و عیسیٰ و ابراهیم زنده‌اند. علّت این است که خدای متعال به حضرت موسیٰ فرمود: نترسید، دچار اشتباه در محاسبه نشوید، خدا با شما است، اِنَّنی مَعَکُما.
هشتمین مراسم پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره امیر سپهد شهید علی صیادشیرازی و انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل سرخ»تقریظ رهبر معظم انقلاب: «این نمونه جالب و بی سابقه ای است از گزارش جنگ در ضمن داستان شیرین زندگی یکی از شخصیتهای آن/ البته برجستگیهای شخصیت شهید صیاد شیرازی را در نوشته و کتاب بدرستی نمیتوان نشان داد او حقاً نمونه ای از یک ارتشی مومن و شجاع و فداکار بود. رحمت خدا بر او.»http://farsi.khamenei.ir/message-con
رهبرانقلاب: مرحوم شهید مطهری فریاد میکشید که: والله بدانید #شمر، امروز  نخست‌وزیرِ #اسرائیل است.واقعا هم همین است. ما شمر را لعنت میکنیم، برای اینکه ریشه شمری عمل کردن را در دنیا بکنیم؛ ما یزید و عبیدالله را لعنت میکنیم، برای اینکه با حاکمیت یزیدی، حاکمیت ظلمِ به مؤمنین در دنیا مقابله کنیم. ۱۳۸۶/۱۰/۱۹
برام‌ مهم نیست بقیه چی میگن ولی سعی کنیم شاید بتوانیم از این دید هم نگاه گنیم
 
 
 
 
❌ تصور کنید فتنه ای که قرار بود اتفاق بیفتید اینگونه و شامل این☝️ موارد بود!؟ آیا رهبرانقلاب هوشمندانه عمل نکردند؟؟
کانل شهید معز غلامی
رهبر انقلاب در مرقومه ای تدابیر ستاد ملی و وزارت بهداشت برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا را برای همه لازم الاجرا دانستند: تدابیر ستاد ملی و وزارت بهداشت برای جلوگیری از گسترش بیماری برای همه لازم الاجرا است. طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا که دارای پشتوانه علمی و همراه با انگیزه های دینی و جهادی و انسانی است، طرحی کارآمد است و همان چیزی است که بلا را به نعمت و تهدید را به فرصت تبدیل خواهد کرد ان شاءالله.
در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی: برخی اظهارنظر کرده اند که این تهدیدهاست؛ بنده مطلقا این را قبول ندارم. من معتقدم سال98 بتوفیق الهی سال فرصتهاست؛ سال امکانات و سال گشایش است/ آن کسانی که اظهارنظر دیگری میکنند و تهدید را به رخ میکشند، دانسته یا ندانسته تحت تأثیر رجزخوانیهای دشمنان ملت هستند. این رجزخوانیها باید همانطور که هست دانسته بشود ر امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ماست. این را همیشه میگفتیم، اما بعضی باور نمیکر
رهبر انقلاب در پاسخ به درخواست مجوز رئیس جمهور برای برداشت از صندوق توسعه ملی به منظور تأمین بخشی از هزینه های ناشی از خسارات سیلهای اخیر، جدیت دستگاههای مسئول در پیگیری و جبران خسارتهای مالی سنگین سیل بویژه خسارتهای وارده بر کشاورزان را لازم دانستند و از دولت خواستند که با استفاده از محلهای قانونی موجود، سریعاً اقدامات لازم را آغاز کند و در ادامه پس از جمع بندی وضعیت و در صورت نیاز، برداشت از صندوق توسعه ملی مورد تأیید خواهد بود. http://farsi.kh
بخش دیگر مسئله، چگونه انتخاب کردن است: باایمان، شجاع و کارآمد باشند. وفادار به اسلام، مردم و انقلاب باشند. در مقابل دشمن احساس ضعف و اظهار ضعف نداشته باشند. چشم و دل حریص به مال دنیا نداشته باشند/ یک ترکیب متناسبی در مجلس بین جوانان و افراد باتجربه وجود داشته باشد/ سابقه دلبستگی و انفعال در مقابل دشمن هم بایستی یک نقطه منفی به شمار بیاید.
امروز در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری: ما راه تعامل و مذاکره و نشست و برخاست با هیچ کشوری در دنیا جز رژیم صهیونیستی و آمریکا را نبستیم، عملاً هم مشغولیم، لکن مطلقاً نبایستی اعتماد ما به غیر نیروی داخلی باشد؛ بخصوص به کسانی که عَلم دشمنی در برابر جمهوری اسلامی و نظام بلند کردند که در رأس آنها بعد از آمریکا همین کشورهای اروپایی اند/ اروپاییها، صریحاً دشمنی میکنند، انگیزه آنها، با انگیزه های آمریکا تفاوت اصولی و جوهری ندارد. نه توانشان آنقدر
۱/ فرمان فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه مقابله با کرونا: با تقدیر از خدماتی که نیروهای مسلّح تاکنون در زمینه کرونا به مردم عزیز تقدیم کرده اند و با تاکید بر ادامه و گسترش هرچه بیشتر آن، لازم است سازماندهی این خدمات به شکل یک قرارگاه بهداشتی و درمانی بوده و علاوه بر درمان و ایجاد مراکز درمانی مانند بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه و غیره، به پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری با شیوه های لازم نیز بپردازد. تقسیم وظائف و مأموریت
رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران: یک آیه پر مضمون مثل آیات دیگر در سوره ابراهیم است، که بحث امروز من درباره همین سوره است. موسی پیامبر عظیم الشان الهی مامور است که ایام الله را یاد مردم بیاورد، ایام الله آیه و نشانه و دلیل راه هستند، برای کسانی که صبار هستند و شکورند، معنی صبار استقامت و صبر است. در آیه بعدی میفرماید حضرت موسوی به این دستور عمل کرده است. در آیه بعدی نتیجه کلی از این مطالب می‌فرمایند که اگر کفران نعمت کردید و وظایف
1/ بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستانمیدان کار مبارزین کردستان یک میدان هموار و آسوده و راحتی مثل بقیه ی شهرستانها نبود؛ ضدّانقلاب در خود شهرهایشان، حضور داشت و اینها ایستادند، با آنها جنگیدند.2/ طراحی دشمنان انقلاب این بود که از اختلافات مذهبی و قومی، برای شکست جمهوری اسلامی استفاده کنند. عناصر مؤمن و هوشمند در کردستان این توطئه را خنثی کردند/ کارهای عمرانی زیادی انجام گرفته منتها در مناطق کُر
۱/ رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با ستاد ملی مبارزه با کرونا: این جهاد عظیم مقابله با کرونا در یک عرصه متنوع و وسیعی اتفاق افتاد. در زمینه درمان و انواع خدمات پزشکی و پرستاری و سایر خدمات درمانی مجاهدتهایی اتّفاق افتاد، در زمینه مسئله پیشگیری و غربالگری و بهداشت محیط و بهداشت عمومی و ضدّعفونی کردن مسیرها و خیابانها و مراکز اجتماع مردم، در زمینه تولید لوازم و تجهیزات به وسیله شرکتهای دانش بنیان، دستگاه ها و آحاد مردم در سطح کشور؛ با این سرعت
«حماسه گوهرشاد» با محوریت بیانات منتشرنشده رهبر انقلاب. در مشهد، منتشر شد/این خیلی مایه تأسف است که حادثه مسجد گوهرشاد با این عظمت و با این اهمیت هیچ انعکاسی در تاریخ ما، در ادبیات ما، در کتابهای رمان ما نداشته باشد.رهبر انقلاب: یک مسئله که به نظر من دایره اش خیلی وسیعتر و مهمتر از حادثه مسجد گوهرشاد است، خود اصل مسئله حجاب است. «حجاب ممنوع» یک موضوع خیلی مهمی است/ شخصیتهای فرهنگی زمان رضاشاه، مثلا علی اصغر حکمت، در قضیه کشف حجاب نقش استعما
این روز ها که کرونا باعث خانه نشینی همه به خصوص دانش آموزان شده است می توانیم با چند کار نشاط از دست رفته خود را دوباره به دست آوریم:
1- اول از همه با کمک گرفتن از قرآن و معنویات که اصلی ترین قسمت زندگی هر شخصی اعتقادات و باور های او هستند. برای مثال می توانیم دعای هفتم صحیفه سجادیه را که رهبرانقلاب اسلامی آن را توصیه کرده اند با توجه بخوانیم.
2- رعایت نکات بهداشتی فردی که آرامش روانی زیادی با خود به همراه دارد. مانند شستن مرتب دست ها با صابون به م
 حواسمون باشه،راهپیمایی روز قدس امسال، مهمتر از هر سال دیگست، توی امتحان الهی، رد نشیم...
رهبرانقلاب: راه‌پیمایی #روز_قدس که دفاع از فلسطین به‌وسیله‌ی حضور مردمی است، همیشه مهم است. 
امسال این راه‌پیمایی مهم‌تر است
⛔️ به‌خاطر این کارهای خیانت‌باری که بعضی از دنباله‌های آمریکا دارند در منطقه انجام میدهند برای جا انداختن معامله‌ی قرن؛ 
✖️که البته جا نخواهد افتاد و هرگز تحقق هم پیدا نخواهد کرد و آمریکا و دنباله‌هایش حتماً در این قضی
 اینکه ما طالب وحدتیم و برای وحدت دل میسوزانیم، این فکر [وحدت]، دشمنانی دارد که در رأس آن، دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.آمریکا فقط دشمن جمهوری اسلامی نیست؛ [آنها] با دنیای اسلام دشمنند، با فلسطین دشمنند، با ملتهای غرب آسیا دشمنند، با ملتهای شمال آفریقا دشمنند. علت دشمنی هم ماهیت اسلام است. اینها با منطق و معنای اسلام مخالفند. البته با جمهوری اسلامی بیشتر مخالفند، اما با سعودی‌ها هم مخالفند؛ اینکه صریحاً بگویند سعودی‌ها غیر از پول چی
ببینید | یک جو غیرتی که در وجود رضاخان نبود!
۲۵ شهریور ۱۳۲۰، سالروز تعویض پادشاهی در حکومت پهلوی توسط انگلیسی‌ها ‌

رهبرانقلاب: رضای پهلوی -رضاخان- به وسیله‌ی انگلیس‌ها آمد سرِ کار، بعد در دوران شروع جنگ، گرایش به آلمانها پیدا کرد؛ معمار آلمانی بیاید، مهندس آلمانی بیاید، اینها انگلیس‌ها را عصبانی کرد؛ آنها خودشان او را سرِ کار آورده بودند، خودشان [هم] به او گفتند برو؛ و رفت.
خیلی خب انگلیس‌ها پیغام دادند [به رضاخان] که باید تو بروی! تو
⛔ سخن‌نگاشت| حرف تقی‌زاده‌ها به کرسی نخواهد نشست
رهبرانقلاب، امروز در حرم مطهر رضوی:
️ کسانی که افکار، #سبک_زندگی، روش‌های غربی و لغات غربی را به طور پیوسته در داخل تزریق و پمپاژ میکنند، در ادبیات و افکار و دانشگاه ها و مدارس ما، اینها همین تقی‌زاده‌های جدید هستند.
️ اینهایی که پشت سر سند ۲۰۳۰ می‌ایستند - #سند۲۰۳۰ یعنی برگرداندن سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی - اینها همان تقی‌زاده‌های امروز هستند.
️ البته امروز به توفیق الهی جوان‌ها
ارواح طیبه شهدا لاله های گلگون ایران اسلامی دیگربار روح سردار دلاوری را درآغوش گرفتند .
سردارسپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی چشم امید امت اسلام و خار چشم ظالمان جهان ،
سردار پرافتخار ایران زمین که بزرگی و عظمت اراده و ایمان او سایه امنیت و آرامش را به وسعت جهان اسلام گسترانید و نام و یاد ایشان و طنین گامهای مستحکم او آرام دل مظلومان و ستم دیده گان جهان شده بود.
خون پاک صدها هزار شهید ایران اسلامی در اقصی نقاط جهان که در طول سالها مظلومانه در راه
این روز ها که کرونا باعث خانه نشینی همه به خصوص دانش آموزان شده است می توانیم با چند کار نشاط از دست رفته خود را دوباره به دست آوریم:
1- اول از همه با کمک گرفتن از قرآن و معنویات که اصلی ترین قسمت زندگی هر شخصی اعتقادات و باور های او هستند. برای مثال می توانیم دعای هفتم صحیفه سجادیه را که رهبرانقلاب اسلامی آن را توصیه کرده اند با توجه بخوانیم.
2- رعایت نکات بهداشتی فردی که آرامش روانی زیادی با خود به همراه دارد. مانند شستن مرتب دست ها با صابون به م
انتقال درد مردم مناطق اهواز به رهبرانقلاب؛ اعتبار فاضلاب از دفتر معظم له پیگیری شدحجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد درباره مشکل پس‌زدگی فاضلاب گفت: هیچ کجای استان خوزستان به اندازه اهواز مشکل فاضلاب ندارد، اگر لازم باشد مسئولان باید از استان‌های دیگر درخواست کمک کنند.وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از مشکلات مناطق اهواز و دیگر‌ نقاط استان خوزستان، بیان‌ کرد: درد کل مناطق اهواز را خدمت رهبرمعظم انقلاب رساندم و پیش از حضور در این منطقه،
رهبرانقلاب: فرزندی تربیت کنید که پس از مرگ برایتان طلب مغفرت کند.
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



 
در پی آسمانی‌شدن سردار سرافراز اسلام
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیامی «خطاب به ملت عزیز ایران» صادر کردند.
پاسخ شما به پیام ایشان چیست؟
هم‌چنین شما مخاطبین عزیز می‌توانید پیام‌های خود را خطاب به رهبرانقلاب با هشتگ #سلیمانی_آسمانی در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.
بسم الله الرحمن الرحیم 
ملت عزیز ایران! 
سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبه‌ی شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. 
سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت... 
انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است... 
بخشی از پیام رهبرانقلاب درپی شهادت سردار سلیم
انتقال درد مردم مناطق اهواز به رهبرانقلاب؛ اعتبار فاضلاب از دفتر معظم له پیگیری شدحجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد درباره مشکل پس‌زدگی فاضلاب گفت: هیچ کجای استان خوزستان به اندازه اهواز مشکل فاضلاب ندارد، اگر لازم باشد مسئولان باید از استان‌های دیگر درخواست کمک کنند.وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از مشکلات مناطق اهواز و دیگر‌ نقاط استان خوزستان، بیان‌ کرد: درد کل مناطق اهواز را خدمت رهبرمعظم انقلاب رساندم و پیش از حضور در این منطقه،
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



















. .:
ویژه
ببینید | کنایه معنی‌دار و دیده نشده‌ی شب گذشته رهبرانقلاب درباره #دولت_جوان و حزب‌اللهی
☝️ البته این غص
‍ ویژه مذاکره با آمریکا ببینید| رهبرانقلاب، ۴ماه قبل:⚠️ مذاکره با کسی که آدم حسابی باشد غلط است، حالا این آمریکایی‌ها آدم حسابی هم نیستند
⛔ هیچ ایرانی غیرتمند و با شعوری نمیرود با این دولت کنونی آمریکا مذاکره کند
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل
افطاری ساده در مناطق سیل‌زده کشور
«افطاری ساده» پویش همگانی است که پس از طرح دغدغه‌ی رهبرانقلاب در سال ۱۳۹۲ در خطبه‌های عید سعید فطر به
راه افتاد و سال به سال در جامعه رواج بیشتری یافت. همزمان با رونق گرفتن
این کار خیر و برای تبلیغ و ترویج بیشتر آن، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR
هرسال از مردم شریف ایران درخواست کرده است که از افطاری‌های ساده -توزیع
افطاری در سطح معابر عمومی- در محله یا شهرتان عکس تهیه و با هشتگ #افطاری_ساده در صفحه خود منتش
▪️ ولایت پذیری از سر جهل
 
گفت "من که متوجه نشدم چرا رهبری چنین تصمیمی گرفت؛ اما از سر ولایت پذیرفتم." گفتم احسنت؛ اما هنری نیست. گفت چرا؟ گفتم سالها پیش با مرحوم ابراهیم یزدی مصاحبه میکردم. می گفت "من به ولایت فقیه اعتقادی ندارم اما التزام عملی به ایشان دارم." گفت: "یعنی بد است بگم نفهمیدم ولی به ولایت اعتماد دارم؟" گفتم "خوب است. ولی خیلی حداقلی است. اگر نفهمی و اعتماد کنی، عبور می کنی و به زندگیت میرسی. ولی اگر بفهمی، کمک می کنی حرف ولی جلو رود.
در پی آسمانی‌شدن سردار سرافراز اسلام
سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیامی «خطاب به ملت عزیز ایران» صادر کردند.
پاسخ شما به پیام ایشان چیست؟
هم‌چنین شما مخاطبین عزیز می‌توانید پیام‌های خود را خطاب به رهبرانقلاب با هشتگ #سلیمانی_آسمانی در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.
لینک معرفی شهدای جمهوری اسلامی ایران در پیامرسان بومی سروش
به نام خدای شنهای طبس



رهبر انقلاب: برادران! نمیشود ما در زندگی مادّی مثل حیوان بچریم و بغلتیم و بخواهیم مردم به ما به شکل یک اسوه نگاه کنند.به نام خدای شنهای طبسبرادران!
نمیشود ما در زندگی مادّی مثل حیوان بچریم و بغلتیم و بخواهیم مردم به ما
به شکل یک اسوه نگاه کنند؛ مردمی که خیلیشان از اولیات زندگی محرومند. در
این راه، از خیلی چیزها باید گذشت. نه فقط از شهوات حرام، از شهوات حلال
نیز باید گذشت. نمیگویم مثل پیامبر باشیم، نمیگویم مثل امیرالم
کتاب خانه انس: فرمول هایی جهت یک زندگی درست و حساب شده
کتاب خانه انسنویسنده: حسین سلیمانیانتشارات: به‌ نشر، آستان قدس رضوی
معرفی:
به خانواده ات فکر می‌ کنی و به رابطه‌ ات با آن‌ها از خودت سوال می کنی رفتارت با همسرت چگونه باید باشد؟ در رفتار با فرزندانت چطور باید عمل کنی؟ در صله ی رحم و ارتباط با فامیل چطور باید رفتار کنی؟ خانه ی انس؛ فرمول‌هایی هستند در جهت پاسخ به سوالات بالا و شرح رفتار تو با خانواده و فامیلت بر اساس مبانی اسلام
بریده کت
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنان که در گذشته (از روزهای پرشکوه دفاع مقدس تا کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان) به ایثار پرداخته‌اند در ایام مبارزه با کرونا نیز به خط مقدم آمده و طبق دستور رهبرانقلاب برای حفظ جان مردم می‌کوشند. همین‌ها باعث شده تا تحلیلگر سابق سازمان سیا در مقاله‌ای که فارین‌پالیسی آن را منتشر کرده عملکرد سپاه را در برابر کرونا در مقایسه با دیگران بهتر و به موقع‌تر بخواند اما در این سو نماینده طیف موسوم به اصلاح‌ط
 
روایتی از نحوه حضور رهبرانقلاب در مسجد جمکران
مسجد مقدس جمکران همواره محل دعا و توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه‌الشریف بوده است اما در دوران طاغوت مردم را از توجه به آن غافل کرده بودند که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه خود را بازمی‌یابد و کانون توجهات و تبدیل به محلی برای مراسم معنوی و اعتکاف و توسلات میشود. توصیه‌های علما بر زیارت این مسجد پیشینه چنین اهتمامی است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای علاوه بر این که مقید به حضور در این م
چرا انتقام سخت؟
انتقام سخت مانعی برای جنگ
پس از شهادت فرمانده دلاورشهید قاسم سلیمانی و پیام رهبرانقلاب و اشاره به «انتقام سخت»شاهد موج مطالبه مردمی برای اجرای فوری انتقامی سخت به آمریکا بودیم. اما چرا ایران باید پاسخی سخت، به این اقدام تروریستی آمریکا بدهد؟
دولت آمریکا در دوره ترامپ با اتخاذ راهبرد فشار حداکثری یک جنگ تمام عیار ترکیبی در حوزه های اقتصادی،سایبری، عملیات روانی و نیمه سخت با استفاده از گروهک های اپوزیسیون علیه ایران به راه
جامعه ما بدون تردید نسبت به بهمن 57 معنوی ترشده است. کافیست در مظاهر باطل نمانیم و عمق دینداری را در تار وپود جامعه دقیق تر شویم.جامعه ما آگاه ترست و همین آگاهی و فهم حق و باطل خودش یک رشد قابل اعتناست. شاخص دیگر مبارزه است. رشد معنویت را باید در میزان مقاومت مردم با هجمه های زشتی و معصیت دید. این شاخصی است که اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد و عده ای ظاهرگرا، معنویت را ایستا و نقطه ای ارزیابی می کنند. حال انکه رشد دینداری و اساسا تقوا در حرکت محاسبه
نشان دادن نمونه‌ی عملی از فاصله بین امامت و امّت در جامعه‌ی ما
نام نظام سیاسی اسلام‌، نظام سیاسی " امامت و امت " است. بر اساس روابط متقابل امام و امت شکل گرفته است. هم امام نسبت به امت وظایفی دارد و هم امّت نسبت به امام دارای وظایفی است.
خطری که در این نظام وجود دارد این هست که امّت آنچنان که شایسته است نسبت به امام‌، وظایف خود را انجام ندهد.
نمونه‌ای تاریخی از صدر اسلام که امت از امام جامعه عقب افتاد. در زمان جنگ صفین است. هنگامی که یاران اما
رهبرانقلاب پس ازکاشت درخت ضمن تأکید و توصیه بر رعایت مسائل بهداشتی و نکات گفته شود توسط پزشکان جهت پیشگیری از ویروس کرونا فرمودند: «البته این بلا آنچنان بزرگ نیست و بزرگ‌تر از آن نیز وجود داشته است، اما بنده به دعای برخاسته از دل پاک و صاف جوانان و افراد پرهیزگار برای دفع بلا‌های بزرگ بسیار امیدوارم، چرا که توسل به درگاه خداوند و طلب شفاعت از نبی مکرم اسلام و ائمه بزرگوار می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند. دعای هفتم صحیفه سجادیه دعا
رهبرانقلاب پس ازکاشت درخت ضمن تأکید و توصیه بر رعایت مسائل بهداشتی و نکات گفته شود توسط پزشکان جهت پیشگیری از ویروس کرونا فرمودند: «البته این بلا آنچنان بزرگ نیست و بزرگ‌تر از آن نیز وجود داشته است، اما بنده به دعای برخاسته از دل پاک و صاف جوانان و افراد پرهیزگار برای دفع بلا‌های بزرگ بسیار امیدوارم، چرا که توسل به درگاه خداوند و طلب شفاعت از نبی مکرم اسلام و ائمه بزرگوار می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند. دعای هفتم صحیفه سجادیه دعا
اسیر 11 ساله و مقاومتش در برابر بعثی هاقنبرعلی بهارستانی آزاده ای است که دوران سخت و پرمشقت اسارت را اینگونه بیان می کند:ما در آبادان ساکن بودیم. وقتی جنگ شد پدرم پیرمردی 70 ساله بود و من هم که نوجوانی 11 ساله بودم، به همراه او خانواده ام را به یکی از شهرهای دور از خوزستان منتقل کردیم. سپس به آبادان برگشتیم، اما در هنگام عبور از جاده ماهشهر_ آبادان به اسارت نیروهای عراقی درآمدیم. دو برادر دیگرم هم در روزهای اول جنگ شهید شده بودند و یکی دیگر از آن
13 آبان چه روزی است؟ 
نماهنگ سیزده آبان مرگ بر آمریکابا نوای حاج صادق آهنگران
بیانات رهبر انقلاب راجع سیزده آبان
سیزده آبان، روز یکپارچگی در مقابله با استکبار جهانی
مروری بر 13 آبان 58 و حوادث بعد از آن
شعار مرگ بر آمریکا ریشۀ قرآنی دارد 
سخنرانی حسن عباسی 13 ابان 94 دانشگاه خواجه نصیر 
کاریکاتور / 13 آبان، روز فریاد مرگ بر آمریکا
ناشنیده‌های شگفت انگیز از اعجاز قرآن درباره عدد 13
چرا سفارت‌ آمریکا تسخیر شد؟
خاطرات مترجم اسناد لانه جاسوسی از 13 آ
بررسی«فرهنگ ایثار و مقاومت در قرآن»
اسطوره‌های صبر و مقاومت در قرآن
استقامت و پایداری در قرآن
روز مقاومت و ایثار
الگوهای صبر و اسطوره های مقاومت
استقامت در قرآن
بن مایه های ادبیات مقاومت در قرآن
حمایت از مقاومت و پایداری در منابع قرآنی و روایات 
آثار پایداری و ثبات قدم از نگاه قرآن
استقامت و پایداری در قرآن
نگاهی اجمالی به فرهنگ ایثار و مقاومت در قرآن
دو پیشنهاد اساسی قرآنی برای حل مشکلات
آیات مقاومت | بررسی نظریه مقاومت در قرآن
سیاست مقا
دعا از دیدگاه قرآن و روایات
خواص 150 دعای مهم
برنامه گنجینه دعا(صوتی) - دانلود
متن صحیفه سجادیه ( ترجمه استاد حسین انصاریان )
کلیپی زیبا صحیفه سجادیه دعای هفتم
فیلم زیبا دعای هفتم صحیفه سجادیه (یا من تحل به عقدالمکاره...)
شرحی زیبا بر دعای هفتم صحیفه سجادیه استاد فاطمی نیا
توصیه‌های عملی  رهبرانقلاب برای ماه رجب و ماه شعبان
چه دعایی جهت نجات از سختی ها بخوانیم؟
دعایی که خواندنش در هنگام گرفتاری‌ها معجزه می‌کند!
دعایی کوتاه و بسیار اثربخش برا
 
«امام حسین (ع) و راه آیندة ما»
 
(قسمت دوم)
 
«۱۶ شهریور ۱۳۹۸»
 
«استاد اصغر طاهرزاده»
 
«دانلود سخنرانی شرح متن»
 
السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ
عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
 
۹. راه آینده‌ی ما بعد از شهادت امام حسین (ع) راهی بود که امام سجاد (ع) و فرزندان بزرگوارشان یعنی امام باقر و امام صادق «علیهماالسلام» برای عبور از تحجر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

باربی و حمل اثیه در بارکو ی اصفهان