نتایج جستجو برای عبارت :

حضور سبز مسئولان

مسئولان آب پخشی با جانباز سرافراز آب پخشی دیدار کردند.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح امروز و به مناسبت روز جانباز،مسئولان آبپخش در منزل حاج حیدر صابری، با این جانباز سرافراز آب پخشی دیدار کردند.
در این دیدار صمیمانه امام جمعه،بخشدار،شهردار،فرمانده انتظامی،رئیس و عضو شورای شهر آب پخش حضور داشتند.
لازم به ذکر است در این دیدار، بخشدار و شهردار آب پخش از این جانباز سرافراز تجلیل کردند

ادامه مطلب
چه کسی باید پاسخگوی مشکلات امروز باشد؟
اول مسئولان امروز،
بعد مسئولان دیروز؛
معمولا اینگونه پاسخ میدهیم.
طبیعتا مسئولان امروز بعنوان کسانی که بر مسائل اشراف کاملی دارند، اولین کسانی اند که باید نسبت به مشکلات و نواقص پاسخگو باشند.
امّا گاهی مسائل و مشکلاتی که ایجاد میشوند نتیجه ی عملکرد و تفکر مسئولان قبلی است. پس کسی که باید به سوال ها پاسخ دهد، آن کسی است که بعنوان مسئول درباره آن موضوع تصمیم گیری کرده است.
به گزارش سفیر جنوب؛ مسئولان بخش آبپخش با حضور  در منزل پدر شهید جهان آوازه در روستای بنه عباس  با وی دیدار و گفتگو کردند.
به گفته نعمت الله صداقت رئیس شورای اسلامی بنه عباس،در این دیدار امام جمعه وفرمانده انتظامی بخش ؛ معاون حوزه شهید دستغیب واعضای پایگاه بسیج شهید آوازه روستای بنه عباس بخش آبپخش حضور داشتند.
لازم به ذکر است شهید جهان آوازه،تنها شهید روستا می باشد که در نیروی انتظامی و در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

ادامه مطلب
در دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت: قدرشناسی مسئولان از فرصت خدمت به مردم و همکاری و هم افزایی قوای سه گانه ضروری است/ اقتصاد و فرهنگ دو مسئله مهم کشور است. مسئولان به تولید داخلی به عنوان کلید اصلی حل مشکلات موجود توجه کنند/ مسئولان وزارتخانه ها و دستگاه های مرتبط با مقوله فرهنگ، در مقابله جدی با هجوم همه جانبه دشمن به مبانی دینی، انقلابی و اخلاقی حساسیت بیشتر و هوشمندانه تری داشته باشند.
مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی بخش آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی بخش آب پخش با حضور مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان و مسئولان محلی بخش و شهر آب پخش برگزار شد.
ادامه مطلب
چه کسی باید پاسخگوی مشکلات امروز باشد؟
اول مسئولان امروز،
بعد مسئولان دیروز؛
معمولا اینگونه پاسخ میدهیم.
طبیعتا مسئولان امروز بعنوان کسانی که بر مسائل اشراف کاملی دارند، اولین کسانی اند که باید نسبت به مشکلات و نواقص پاسخگو باشند.
امّا گاهی مسائل و مشکلاتی که ایجاد میشوند نتیجه ی عملکرد و تفکر مسئولان قبلی است. پس کسی که باید به سوال ها پاسخ دهد، آن کسی است که بعنوان مسئول درباره آن موضوع تصمیم گیری کرده است. (بماند که شاهد آنیم که مسئولینی
موزه مردم شناسی و اقامتگاه بوم گردی محتشم آب پخش با حضور مردم و مسئولین افتتاح شد.
به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه یک شنبه،موزه مردم شناسی و اقامتگاه بوم گردی محتشم با حضور مردم و مسئولان در شهر آب پخش افتتاح شد.
دکتر عبدالله رضایی از اساتید برجسته ادبیات عامیانه استان بوشهر در این مراسم با اشاره اهمیت پرداختن به پیشینیان اظهار داشت:توجه به رسومات گذشتگان و برجسته کردن آنها برای آشنایی با آئین ها و فرهنگ پیشینیان سبب آشنایی نسل جوان با تاریخ گذش
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،در شهر آب پخش حضور یافت و با مردم دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه پنج شنبه آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در شهر آب پخش،دفتر امام جمعه بخش و حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) این شهر را افتتاح کرد و سپس در محل حسینیه و در حضور مردم به سخنرانی پرداخت.
ادامه مطلب
 به نقل از ایسنا، پس از شیوع بیماری کرونا در قم و ایجاد شرایط خاص در قم و همچنین توصیه مسئولان بهداشتی و درمانی در خصوص پرهیز از اجتماعات مردمی و فرهنگی، بزرگان حوزه نیز در این خصوص واکنش نشان دادند.
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با تاکید ضرورت توجه به هشدارها و توصیه‌های پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: توصیه پزشکان و مسئولان بهداشتی و درمانی کشور برای مقابله با کرونا از جمله عدم حضور در اجتماعات برای ما حجت است.
آیت‌الله مکارم
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از
پابلیشینگ پرسپکتیو، بسیاری از ناشران و کتاب‌فروشان از شرکت در نمایشگاه
کتاب لندن انصراف دادند. ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای اروپایی موجب
تعطیلی رویدادهای فرهنگی مثل نمایشگاه‌های کتاب شده است. مقامات ایتالیایی
پیش از این نمایشگاه کتاب بولونیا را به تعویق انداختند.
مسئولان انتشارات سیمون اند شوستر و دیگر ناشران مشهوری مثل انتشارات
اینگرام اعلام کردند امسال در نمایشگاه کتاب لندن شرکت
با سلام 
به وبلاگ بیامه خوش آمدید 
 
اینترنت 
یکی از بزرگترین مشکلات جامعه امروزی اینترنت میباشد که با لطف مسئولان گرامی اینترنت روستای بیامه سفلی که مشکل جوانان این روستا بود در تاریخ 15/3/98 این مشکل به صورت کامل برطرف شد و از مسئولان تشکر بسیار داریم خواهشمندم به مشکلات دیگر این روستا رسیدگی شود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ در
دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با تأکید بر ضرورت تقوای مسئولان بویژه در
«رسیدگی به امور مردم، رعایت بیت‌المال و اجتناب از اشرافیت» به بیان وظایف
اساسی مسئولان سه قوه برای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید پرداختند. ایشان همچنین به مسائل داخلی کشور و شرایط مذاکره با آمریکا هم اشاره کردند.
ادامه مطلب
با حضور فرماندار دشتستان و مسئولان شهرستان و بخش، پروژه بزرگ تملک؛ جدول گذاری،کانال کشی،زیرسازی و آسفالت معابر انتهایی خیابان شهید رضایی(چمن مصنوعی هما) افتتاح شد
این پروژه به مساحت 6000 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان اجرا شد و بلوار انقلاب را به خیابان آزادی(جاده سلامت) وصل می کند.
در این برنامه از آقایان اسماعیل سلیمانی،رضا هاشم پور و حسین حسن پور که در اجرای این پروژه بیشترین تلاش را داشتند تقدیر شد.

ادامه مطلب
  هافبک تیم فوتبال سایپا طی یک دو روز اخیر مذاکرات جدی را با مسئولان باشگاه استقلال انجام داده است.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس مسئولان باشگاه استقلال مدتی است در انتظار مذاکرات جدی با روزبه چشمی هستند اما تاخیر در زمان حضور این بازیکن در ایران و همچنین اتفاقاتی که بعد از بازگشت وی به تهران رخ داده است باعث شد تا مسئولان باشگاه استقلال با رضا اسدی هافبک سایپا به صورت جدی وارد مذاکره ش
در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 98،مردم نجیب و ولایتمدار و مسئولان  شهر و بخش آب پخش با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن،با آرمانهای ناب انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
بخشدار و امام جمعه آب پخش سخنرانان این مراسم بودند.
اجرای زیبای گروه سرود شهید برونسی محله قلایی شهر آب پخش و رزم آهنگ کونگ فو کاران باشگاه شهدای آب پخش،دکلمه زیبای نوجوان امیرعلی باقری و قرائت قطعنامه از دیگر بخش های این مراسم بود.
احسان طوسی اجرای این برنامه را بر عهداه د
اگرچه سابقه آشنایی جامعه ایرانی با فضای مجازی به دو دهه قبل بازمی‌گردد؛
اما عملاً از ابتدای دهه ۱۳۹۰ خورشیدی به دلیل ظهور موفق شبکه‌های اجتماعی،
مسئولان کشور به فضای مجازی به عنوان رسانه‌ای قدرتمند توجه کردند و به صورت
پیوسته بر تعداد مسئولان فعال در این فضا افزوده شد و امروز کمتر مسئول سیاسی و
اقتصادی کشور را می‌توان یافت که در این فضا حضور فعالی نداشته باشد.

ریشه این اقبال گسترده مسئولان را باید در ضریب نفوذ بالای فضای
مجازی بین مردم
اعزام اعضای کانون معلولان به موزه حیات وحش داراباد

(دور همی افراد دارای معلولیت در‌چهارشنبه های‌ معلولین)
دور همی افراد دارای معلولیت و خانواده های محترمشان با حضور رئیس اداره اجتماعی ناحیه ۲، مدیر اداره سلامت منطقه رئیس اداره ورزش منطقه ، کارشناسان ورزش و مسئولان خانه های سلامت ناحیه ۲ و حضور پرافتخار سرکار خانم عسگری نماینده و مدال آور فدراسیون ورزشی در بوستان گلستان همراه با اجرای مسابقات مچ اندازی، دارت، تنگه توپی و اهدای هدایا و
 
مردم به امرایشان شبیه ترند تا به پدرانشان.
وقتی مسئولین با هم دعوا می کنند، وقتی مسئولان سراغ اشرافی گری و تجمل می روند، وقتی مسئولان فامیل های خودشان را سر کار می آورند این فرهنگ به مردم هم منتقل می شود.
در ماجرای گرانی غیرمعقول قیمت بنزین تا کنون هیچ از مسئولان ارشد کشور حاضر به پذیرش مسئولیت آن نگردیده و هر یک به نوعی سعی در شانه خالی کردن از این تصمیم و اقدام نمودند. با این وصف نباید از جامعه انتظار داشت که مسئولیت گریزی، ترس و دروغ را مذ
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه سند خیانت‌بار 2030 از اذهان مردم پاک نمی‌شود، گفت: مسئولان در قراردادهای محرمانه بر سر فرهنگ این کشور معامله کردند.
تاریخ دیدار در 17 خرداد 96 بوده که به نظرم شاید جزو مطالب مهم باشد.

ادامه مطلب
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
چهل سال از رفتن محمدرضا شاه پهلوی گذشت
نسل انقلابی های مسلمان و اهل شهادت قدرت را در دست گرفت
وزیر نظر شورای نگهبان مسئولان و نمایندگان بر کرسی مدیریت تکیه زدند و کارمندان همه و همه گزینش شدند...
سؤال اینجاست
تربیت آقا زاده های مانند ساشا سبحانی
و آنکه در پورشه خود کشته شد 
و آنکه در آمریکا وانگلیس وکانادا و اروپا تحصیل  میکند 
محصول ریاست و تربیت چه افرادی است؟؟؟
مسئولان نظام که هم
در اولین روز از هفته دولت،مسئولان بخش و شهر آب پخش،با حضور در منزل خانواده شهید والامقام حسن اخلاقی،با پدر و خواهران این شهید دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح شنبه دوم شهریور ماه و در اولین روز از هفته دولت،بخشدار،شهردار و مدیران اجرایی بخش آب پخش در منزل ابوی بزرگوار شهید اخلاقی حضور یافته و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و از آنها تجلیل کردند.
در این دیدار بخشدار و شهردار با اهدای لوح تقدیر از پدر بزرگوار این شهید تجلیل کرد
رهبر معظم انقلاب صبح امروز در درس خارج فقه با اشاره به طرح مدیریت مصرف سوخت فرمودند در این کار سررشته ندارم و نظرات کارشناسی نیز متفاوت است اما گفته بودم اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند از آن حمایت می‌کنم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند سران قوا به پشتوانه کارشناسی یک تصمیمی گرفتند و طبعاً باید اجرا شود یقینا برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می شوند یا به ضرر آنهاست اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست کار اشرار است ضد انقلاب و دشمنان ایران
2/ رهبر انقلاب: خدمات انجام گرفته و هماهنگی میان دستگاهها و حضور مسئولان و فرماندهان نظامی در دل حادثه، از نکات قابل توجه بود/ مسئله پیشگیری از ویرانیها و خسارات باید از قبل پیش بینی میشد/ جدای از خسارات، موضوع صدمات روحی و روانی این حوادث بلندمدت و تأثیرگذار است و باید بگونه ای برنامه ریزی شود که به کمترین میزان برسد/ این حادثه باید یک درس عبرت باشد تا در طرحهای آینده از جمله سدسازی ها، راه سازی ها، احداث راه آهن و عمران شهری، همه جوانب دیده
زاهدان - ایرنا -جشن باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده و پرشور مردم شیعه و سنی در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.
http://www.irna.ir/sb/fa/News/83205170
به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم شیعه و سنی اعم از فارس و بلوچ و زن و مرد در آیین باشکوه راهپیمایی 22 بهمن خاش با سردادن ندای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی تنفر و انزجار خود را از سران استکبار ابراز داشتند.امامان جمعه شیعه و سنی، فرما
مردم غیور اهواز با حضور پر شور خود در راهپیمایی اقتدار و امنیت؛ اختشاش گران و اشرار و آمریکایی ها را ناامید کردند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امروز مردم غیور اهواز با حضور پرشور خود در راهپیمایی اقتدار و امنیت اغتشاشگران و حامیان استکباری آنان را نا امید کردند.
در روزهای گذشته در برخی شهرها به بهانه برخی اعتراضات و گلایه‌های بر حق مردم گروهی از آشوب گران و اغتشاشگران که هدفشان بر هم زدن امنیت و آرامش کشور بود دست به تحرکاتی زدند که
شهرداری فاتح رقابت های هندبال جام رمضان زرند
رقابت‌های هندبال جام رمضان شهرستان زرند با قهرمانی تیم شهرداری پایان یافت.

حسن جعفری دبیر هیئت هندبال شهرستان زرند گفت: در اختتامیه رقابت‌های هندبال جام رمضان شهرستان زرند و در مسابقه نهایی، دو تیم شهرداری و راه آهن به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم شهرداری زرند با غلبه بر حریف خود قهرمان این مسابقات شد.
وی افزود: مسابقات هندبال جام رمضان شهرستان زرند با حضور ۵ تیم آغاز شد که در پایان بعد از
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه سند خیانت‌بار 2030 از اذهان مردم پاک نمی‌شود، گفت: مسئولان در قراردادهای محرمانه بر سر فرهنگ این کشور معامله کردند.
تاریخ دیدار در 17 خرداد 96 بوده که به نظرم شاید جزو مطالب مهم باشد.

ادامه مطلب
  سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال استقلال در محل این باشگاه حضور پیدا کردند.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی پیش از ظهر امروز با حضور در محل این باشگاه نشستی را با مسئولان این باشگاه برگزار کرد.
همچنین ووریا غفوری کاپیتان استقلال در محل باشگاه حاضر شد و نشستی را با مسئولان این باشگاه و مجیدی برگزار کرد.
غفوری در تمرینات دو روز ابتدایی آبی پوشان در هفته قبل حضور نداشت.

انتهـــــــــ
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی که مهمان ویژه یکصد و شصت و نهمین جلسه مجمع معتمدین شهر کرج بود، طی سخنانی با بیان اینکه مساجد باید کانون حضور جوانان باشد، گفت: مسجد به قدری مهم است و قداست دارد که مشرک حق ندارد مسجد را تأسیس و یا آن را تعمیر کند.
وی با تاکید بر اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند باید در مساجد فعالیت سیاسی وجود داشته باشد اما سیاسی کاری نشود، گف
کلیک کنید
 
تیم فولاد خوزستان تمرینات خود را از روز یکشنبه در اهواز آغاز کرده است، شاگردان نکونام برای حضور قدرتمندتر در نیم‌فصل دوم تلاش می‌کنند و طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ روز جمعه هفته آتی باید به مصاف استقلال در فولاد آره‌نا بروند که با اعتراض دو‌ باشگاه همراه بوده است.
 
تیم فولاد تاکنون دو خرید داشته است، سینا زامهران هافبک تیم پدیده که در تیم ملی امید حضور دارد و البته آیاندا پاتوسی که حضورش یک برد نقل و انتقالاتی برای فولاد خو
 
اگر مراکز حوزوی، مراسم و جلسات خود را در چنین فضاهایی برگزار کنند نشان می دهد دوستانی که باید خدمت گزار طلاب باشند از وضع معیشت قاطبه طلاب بی خبر هستند؛ کما اینکه که بسیاری از مسئولان از وضع زندگی مردم عادی کوچه و بازار بی خبرند و یا خود را به بی خبری می زنند. مبادا همان فاصله ای که مردم با مسئولان می بینند بین خود و حوزویان نیز احساس کنند.
امیدوارم مردم عزیز ما حساب طلاب و بدنه حوزه را از مسئولان آن جدا بدانند.
آیت‌الله موحدی‌کرمانی: مسئولان گوش‌های خود را باز کنند/گویا برخی‌ها از یاد برده‌اند چه کسی بوده‌اند.
خطیب نمازجمعه تهران:نباید مثل آن فردی که گفت من شب خوابیدم و صبح بیدار شدم و دیدم بنزین گران شده است، نسبت به مسائل تدبیر صورت گیرد.عجب! شما هم مطلع نبودید و شما از وضع کشور مطلع نبودید که حالا مطلع شده‌اید؟!‍ خدا کند که این حرف که من هم خبر نداشتم دروغ باشد.جان مردم به لب رسیده است و مردم دارو پیدا نمی‌کنند؛ اگر هم دارو پیدا کنند نمی‌توا
مردم علاوه بر کلام‌شان با رفتارهای‌شان نیز با مسئولان سخن می‌گویند. انتخابات دوم اسفندماه 1398 انتخاباتی بود که حرف‌های شنیدنی فراوانی برای مسئولان کشور به همراه داشت. کاهش مشارکت نسبت به انتخابات گذشته رفتار معناداری بود که باید برای فهم آن تلاش نمود. هرچند عواملی بیرونی، چون شیوع بیماری کرونا در کاهش حضور مردم در پای صندوق رأی بی‌تأثیر نبود، اما با نگاهی عمیق‌تر باید از نارضایتی مردم از عملکرد مسئولان اجرایی و تقیننی کشور به عنوان عا
دومین جشنواره کاچی روستای فمی در دیماه سالجاری برگزار می شود
جلسه برنامه ریزی دومین جشنواره کاچی فمی با حضور اصغری ، بخشدار امامزاده ، مسئولان ادارات  فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز ، دهیار و شورای اسلامی روستا در بخشداری امامزاده برگزار گردید.
در این جلسه احمدرضا حسن پور، رییس شورای روستا به عنوان دبیر جشنواره انتخاب گردید.
روابط عمومی بخشداری امامزاده
آخر کلاس جبر خطی بود
استاد واث..(۱) پشت میز رو صندلی گوشی بدست نشسته بود که حضور غیاب کنه. تا صفحه حضور غیاب لود بشه گفت: در ضمن اونایی که میان ترمشون پایین تر از 10 گرفتن حواسشون باشه نیفتن.
بعد با مکث کمی گفت: (با لحن حضور غیاب گونه استادای دانشگاه بخونید): خب آقای آقاجا...(۲)؟
بنده خدا رفیقم حواسش نبود یه دفعه جاخورد و گفت: ما استاد؟! ما بالاتر از 10 گرفتیم!
همه زدیم زیرخنده.
تازه بنده خدا فهمید قضیه حضور غیابه الان و‌ اون بحث نمره 10 میان ترم اینا تم
جریان انتشار تصاویر نیمه برهنه گردشگران در سد لفور را که خاطرتان هست؟
یک عده زن و مرد مسافر که همه با هم حتی با قایقران محلی، محرم! بودند در آب های سد لفور که لابد فضای اختصاصی به حساب می آید با وضعی زننده در حال تفریح بودند که انتشار تصاویرشان موجی از اعتراض مردمی را به همراه داشت و خواب راحت بعضی مسئولان نظارتی را آشفته ساخت.
البته مشابه این تصاویر در خصوص تفرجگاه های دیگر کشور هم منتشر شد اما ظاهرا گردشگران نجیب! سد لفور جزو طایفه از ما بهت
جریان انتشار تصاویر نیمه برهنه گردشگران در سد لفور را که خاطرتان هست؟
یک عده زن و مرد مسافر که همه با هم حتی با قایقران محلی، محرم! بودند در آب های سد لفور که لابد فضای اختصاصی به حساب می آید با وضعی زننده در حال تفریح بودند که انتشار تصاویرشان موجی از اعتراض مردمی را به همراه داشت و خواب راحت بعضی مسئولان نظارتی را آشفته ساخت.
البته مشابه این تصاویر در خصوص تفرجگاه های دیگر کشور هم منتشر شد اما ظاهرا گردشگران نجیب! سد لفور جزو طایفه از ما بهت
بخشدار آب پخش گفت:سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نامگذاری شده و همه ما باید در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.
به گزارش سفیر جنوب؛بخشدار آب پخش در نشست شورای اداری بخش،ضمن گرامیداشت لیالی قدر اظهار داشت:امیدوارم همه ما از فیوضات ماه مبارک رمضان و لیالی پر عظمت قدر بهره مند شویم.
مهندس علی تنگ ارمی با اشاره شعار سال جدید که بنام رونق تولید نامگذاری شده ابراز داشت:تولید پایدار از اولویت های نظام اسلامی در برهه کنونی است
  با بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از کره جنوبی، باشگاه پرسپولیس با مهاجم سابقش مذاکره می‌کند.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان این باشگاه اعلام کرد که خواهان جذب مهدی طارمی است یک بار دیگر بحث حضور این بازیکن در تیم قهرمان ۳ فصل اخیر فوتبال کشورمان مطرح شد.
 
طارمی که همراه با تیم ملی فوتبال کشورمان به کره‌جنوبی رفته بود ام
قابل توجه مدیران و مسئولان ؛؛؛⬅️ پنج رفتار مهم که باید در موعد قانونی انجام گردد / برخی موارد در حسابداری وجود دارد که باید در زمان و مهلت معینی که از طرف دولت و یا سازمان ها تعیین شده انجام شود . عدم انجام این امور باعث تعلق جریمه و یا عدم برخورداری از مزایا و معافیت های مقرر در قانون شود. در زیر به مهمترین از این موارد اشاره می کنیم : ۱ . ارسال لیست مالیات حقوق کارکنان / ۲ .ارسال لیست  بیمه حقوق کارکنان / ۳ .ارسال اظهار نامه مالیات بر ارزش افزو
بازدید و ابراز همدردی جناب آقای دکتر آرام مدیرکل بهزیستی مازندران به همراه جناب آقای رجبی معاون پشتیبانی ، آقای حسین زاده معاون امور اجتماعی ، آقای منفرد رئیس حراست و احمدی رئیس بهزیستی شهرستان از مددجویان حادثه دیده و اهدای کارت هدیه 
اعتراض حق مردم است. نه از از آن جنسی که مسئولان می گویند. می گویند و هیچ قدمی در جهت آن بر نمی دارند که هیچ، جلوی آن را هم به هر فوت و فنی می گیرند. اعتراض حق مردم است. چون هم به نفع مردم است هم به نفع مسئولان، هم به نفع نظام. اما درد دیشبم یک چیز بود. مثل روز برایم روشن بود آنها که آمده بودند برای اعتراض، اگر این هواپیما را آمریکا ساقط کرده بود، به میدان نمی آمدند. اگر می آمدند خیلی متمدنانه. فقط شمعی بود، چند جمله تسلیت با یک فونت خوش تراش لاتین، و
با توجه به مهلت کم باقی مانده تا قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتسال هنوز تکلیف تیم مقاومت قرچک مشخص نشده است.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتسال مقاومت قرچک که در لیگ برتر حضور دارد و متعلق به ارگان‌های نظامی است و تا به امروز توانسته از بازیکنان سرباز استفاده کند اما  سال گذشته فرماندهی سپاه طی بخشنامه‌ای به باشگاه‌های نظامی اعلام کرد که دیگر تیم‌های نظامی نمی‌توانند از بازیکنان سرباز استفاده 
  مسئولان پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد مدافع چپ خود هستند.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد نادری به عنوان بازیکن قرضی از کورتریک بلژیک به پرسپولیس پیوست و در دفاع چپ با عملکرد خوبی که از خود ارائه داد باعث شد تا به یکی از بازیکنان اصلی برانکو در ترکیب اصلی شود.
 
قرارداد این بازیکن در پایان فصل با پرسپولیس به پایان رسید و باید به تیمش در لیگ بلژیک برگردد اما این در حالی است که مسئولان باشگاه پر
-----
شایعه قوی شهر  برانکو بجای ویلموتس در تیم ملی
صبح امروز خبری مبنی بر جانشینی برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم ملی در رسانه ها منتشر شد.ساعتی بعد برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با او از سوی فدراسیون فوتبال ایران انجام گرفته است یا نه؟ گفت: تا این لحظه مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون نداشته‌ام.وی درباره اینکه آیا مسئولان فدراسیون فوتبال با او تلفنی صحبت کرده‌اند یا خیر اظهار داشت: خیر، هیچ‌گونه تماسی بین من و مسئولان فد
ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان عزیز در امتحانات پایانی نیمسال اول 99-98، به اطلاع می رسانم روز چهارشنبه 11 دی حضور ندارم. هفته آینده روزهای شنبه، دوشنبه و سه شنبه حضور دارم. سایر روزهای حضور متعاقبا در وبلاگ اطلاع رسانی خواهد شد. هماهنگی از طریق ایمیل ضروریست. موفق باشید
رهبر معظم انقلاب اهمیت و جایگاه ویژه ای برا ی نخبگان کشو قائل  هستند و آنها را  هدایایی کم نظیر و نفیس و امانت های الهی به ملت و مسئولان می دانند. ایشان در این رابطه عنوان میکنند
یکه وظیفه مسئولان در قبال این هدایای گرانقدر الهی، مراقبت از آنها و تلاش برای شناسایی و پرورش نخبگان بیشتر است.
ادامه مطلب
گر می خواهیم محیط مدرسه،محیطی شاد و دلپذیر باشد باید استیاق دانش آموزان را نسبت به آن جلب کرد.برای مثال می توان کار های زیر را انجام داد:
1-صبحگاه شادتر برگزار شود
می توانیم مدرسه را شادتر کنیم اما برخی موانع و چالش هایی در آموزش و پرورش دیده می شود که اجازه نمی دهم مدیر مدرسه فضا را برای دانش آموزان شاد کند و حتی می توان مراسم صبحگاهی را شادتر اما مدیر این اجازه را ندارد و برای همین هم اکنون شاهد این هستیم که محیط مدرسه شاد و دلپذیر نیست.از طرف
فرماندار میامی  نیز در این مراسم، گفت: باید زمینه ورود سرمایه‌گذاران صنایع تبدیلی به کسب و کارهای جدید دراین شهرستان با توجه به ظرفیت‌های بخش‌های مرکزی وکالپوش فراهم شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های فراوان شهرستان به خوبی استفاده کنیم.
 
همایش یک‌روزه پسته کوهان از روستاهای توابع میامی هم‌زمان با شامگاه پنج‌شنبه با حضور نماینده شاهرود و میامی در مجلس، مدیرکل دفتر دهیاری‌ها و شهرداری‌های استانداری سمنان، فرماندار میامی و مسئولان شهرست
سرلشکر موسوی با حضور در گروه 44 و 55 توپخانه اصفهان ضمن بازدید از آمادگی و توان رزمی کارکنان، موارد تاکتیکی، تکنیکی و عملیاتی این یکان ها را ارزیابی قرار داد.

فرمانده کل ارتش همچنین در جلسه هم اندیشی افسران دوره عالی و فرماندهان مرکز آموزش توپخانه نیروی زمینی ارتش در اصفهان شرکت کرده و سپس با حضور در جمع کارکنان در خصوص آمادگی نیروهای مسلح و ضرورت آن در برهه حساس کنونی مواردی را بیان کرد.
در ادامه، فرمانده کل ارتش با مسئولان و فرماندهان مرک
مشکلات عمده خرمشهر نشا ت گرفته از استاد بگم بگم ،مثل ورقهای پاسور مدام حکم به یک شکل خاص تغییر پیدا می کند و برگرفته از تار موی مونثان عوام است که دنیا را متزلزل می نماید و سلیبریتی خواص خدمت از گیسو در دست باد می دهند.
مشکل خرمشهر از دکل و دکه و گپر نشینی به مضیف پروری گذشته ،مشکل خرمشهر حضور اعضا خانواده خواص در شهر نیست ،چراکه حضور خانواده خواص دردی از این عوام نکاهید .مشکل خرمشهر حضور کارهای بلقوه فرهنگی و اجتماعی به نورچشمی ها و خبرنامه ن
"علی یزدان پناه احمدآبادی" مطرح کرد ؛
مسئولان جوانان را وارد عرصه مدیریت بحران کنند
"علی یزدان پناه احمدآبادی" بازرس مجمع ملی جوانان کشور از مسئولین اجرایی خواست جوانان را وارد عرصه مدیریت بحران کنند.
عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور با بیان اینکه جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد با داشتن دیدگاه مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: سمن های جوانان در خدمت رسانی به مردم پیشتاز هستند.
وی با اشاره به حضور داوطلبانه و موثر اعضای سازمان های مردم نها
مشکلات عمده خرمشهر نشات گرفته از استاد بگم بگم ،مثل ورقهای پاسور مدام حکم به یک شکل خاص تغییر پیدا می کند و برگرفته از تار موی مونثان عوام است که دنیا را متزلزل می نماید و سلیبریتی خواص خدمت از گیسو در دست باد می دهند.مشکل خرمشهر از دکل و دکه و گپر نشینی به مضیف پروری گذشته ،مشکل خرمشهر حضور اعضا خانواده خواص در شهر نیست ،چراکه حضور خانواده خواص دردی از این عوام نکاهید .مشکل خرمشهر حضور کارهای بلقوه فرهنگی و اجتماعی به نورچشمی ها و خبرنامه نو
اگر می خواهیم محیط مدرسه،محیطی شاد و دلپذیر باشد باید استیاق دانش آموزان را نسبت به آن جلب کرد.برای مثال می توان کار های زیر را انجام داد:
1-صبحگاه شادتر برگزار شود
می توانیم مدرسه را شادتر کنیم اما برخی موانع و چالش هایی در آموزش و پرورش دیده می شود که اجازه نمی دهم مدیر مدرسه فضا را برای دانش آموزان شاد کند و حتی می توان مراسم صبحگاهی را شادتر اما مدیر این اجازه را ندارد و برای همین هم اکنون شاهد این هستیم که محیط مدرسه شاد و دلپذیر نیست.از طر
بی کفایتی و دنیا طلبی برخی از مسئولان، درد مردم را به اوج رسانده است. نباید وظیفه دولت و مجلس در حل مشکلات به گردن رهبری و نظام انداخته شود. دولت باید از حالت اپوزیسیون خارج شده و پاسخگو باشد.مردم با جان خود پای انقلاب ایستاده اند ولی از مشکلات گله مند هستند، چرا مسئولان به فکر ولی نعمتان انقلاب نیستند؟مردم، شاه پلهوی را بیرون کردند، ولی هنوز تفکر پهلوی در برخی مسئولان وجود دارد.
سیاست های تیم اقتصادی دولت کمر مردم را خم کرده است.چگونه مسئول
دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در دیدار جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، پیام عید فطر را اتحاد و همبستگی کشورهای اسلامی و بازگشت به مضمون «امت مسلمان» خواندند و گفتند: علاج مشکلات امروز دنیای اسلام بازگشت به خواسته‌ی قرآن کریم مبنی بر «اَشِدّاءُ علَی الکفّار» و «رُحَماءُ بَینَهُم» است و روشنفکران و علمای اسلامی برای تحق
رسانه های مجازی خبر از جریمه پنجاه هزار تومانی! برای هنجارشکنان سد لفور دادند که انتشار تصاویر مربوط به کشف حجابشان، احساسات عموم را جریحه دار نمود.
همزمان یک آزاده پاسدار به اتهام انتشار متنی در انتقاد از بعضی قضات، به زندان، شلاق، کار اجباری و محرومیت از فعالیت رسانه ای محکوم شد!
این روزها گروه های مجازی شهر و استان و گاه بعضی شبکه های غیربومی به پوشش این دو خبر پرداخته و رفتار مسئولان قضایی را دستمایه طنز خود قرار داده اند.
گاهی وقت ها به
قرارداد بودیمیر برای ۶ ماه حضور در پرسپولیس در لیگ هجدهم، ۱۵۰ هزار یورو بوده است ( یعنی رقمی بیش از ۲ میلیارد تومان) و طبق قرارداد این بازیکن برای لیگ نوزدهم ۳۰۰ هزار یورو خواهد گرفت.
نیوزمای:
پرسپولیس در حالی که برای پرداخت پول کادرفنی‌اش با دردسرهای زیادی روبرو است برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی‌اش هم با معضل بزرگی روبرو است که یکی از آنها ماریو بودیمیر است.
مهاجمی که در نیم‌فصل حضور خود یک گل در برابر پاختاکور ازبکستان در بازی رفت ل
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گرت بیل ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید قبل از ورود به زمین تمرین کهکشانی‌ها دل درد شدیدی گرفت. مسئولان باشگاه رئال مادرید از ترس اینکه این دل درد نشانه کرونا باشد اجازه ندادند او در تمرین روز گذشته حاضر شود.
مسئولان باشگاه رئال مادرید پس از این موضوع خطاب به این بازیکن گفتند: «زین الدین زیدان (سرمربی تیم رئال مادرید) تمام بازیکنان را برای بازی مقابل لوانته سالم می‌خواهد.
 
وضعیت بابل بحرانی است. کمبود تجهیزات درمان و دارو یک آسیب جدی در کنترل روند رشد ویروس کرونا به حساب می آید. همه ظرفیت های پزشکی و درمانی شهر به عللی فعال نیست و فشار سنگین کار بر جسم و جان کادر فعال و ایثارگر حاضر در صحنه، آثار مخرب داشته است. تا این لحظه هشت نفر از کادر درمان شهر جان خود را از دست داده اند.
کنترل وضعیت بازار و ادارات و سفر و ...  با عزم جدی مسئولان شهری و استانی محقق می شود؛ اما تأمین فوری مایحتاج و نیروی درمانی تازه نفس، نیازمن
(به مناسبت روز زن)
سلام امروز با پنج شخصیت زن اویل هستیم
شمار۵:
جیل ولنتاین 
عضوتیم استارز
نابودگر نمیسیس
جیل ولنتاین
شماره۴:
اشلی گراهام
حضور نسبتا کنه در بازی اویل۴
دخی ریس جمهور
شماره۳:
انت برکین
حضور کوتاه ونسبتا بد در اویل ۲
شماره۲:
شری برکین
حضور بیکار وسیاه لشکراست ولی در اویل۶ باز خوب بود
شماره۱:
ایدا وانگ 
بهترین زن پر حضور ترین زن در این بازی ایدا وانگ فریبکار
نوزدهمین سالگرد تنها شهید روستای بنه عباس بخش آب پخش،شهید جهان آوازه،با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
امام جمعه آب پخش،فرمانده حوزه شهید دستغیب آب پخش،مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش آب پخش،بسیجیان پایگاه شهدای آب پخش و بسیجیان پایگاه شهید آوازه روستا و شورای اسلامی روستای بنه عباس  و خانواده معظم شهید آوازه از افراد حاضر در این مراسم معنوی بودند.

ادامه مطلب
برای حل بخشی از مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه قصد دارند یکبار دیگر از هواداران خود کمک مالی بگیرند.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، با نامه سومی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس به مسئولان این باشگاه داده تا مطالباتش پرداخت شود ادامه حضور او در این باشگاه را با ابهام روبه‌رو کرده است و این احتمال وجود دارد که برانکو که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد به دلیل عدم تعه
افتتاح یا آغاز ساخت ۹ طرح عمرانی در زرند
همزمان با دومین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری ۴۴ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال ۹ طرح مختلف عمران روستایی و مخابراتی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.
علی صادق زاده فرماندار زرند گفت: از ۹ طرح هادی شهرستان  ۳ طرح هادی در روستا‌های سرباغ شاهرمز، اکبرآباد پادامنه وگتکوئیه جمعا با هزینه ۷ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال و بهرمندی ۲۷۵ خانوار روستایی افتتاح شد.
او افزود: افتتاح دو طرح مخابر
رابطه زناشویی در حضور فرزند خواب
 
 

رابطه زناشویی در حضور فرزند خواب
 
رابطه زناشویی بعد از بچه دار شدن خیلی مهم است، اما با گذشته خیلی فرق می‌کند. سوال بیشتر زوج‌های جوان بعد از بچه دار شدن این است که آیا می‌توانند در حضور نوزاد خواب رابطه زناشویی داشته باشند؟
گاهی والدین به دلایل گوناگون، مانند نداشتن اتاق خواب مجزا، محدودیت فضای منزل، داشتن بچه ی زیاد و شلوغ بودن منزل و گاه اهمال کاری و بی دقتی ، نمی توانند وضعیت و محیطی امن و ارام برا
  بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سایپا با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دشتی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سایپا با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید و فصل آینده برای آبی پوشان بازی خواهد کرد.
 
مسئولان استقلال تاکنون با سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، علی دشتی و محمد بلبلی به توافق نهایی رسیده اند که البته بر سر جذب بلبلی کشمکش‌هایی بین باشگاه فول
رابطه زناشویی در حضور فرزند خواب
 
 

رابطه زناشویی در حضور فرزند خواب
 
رابطه زناشویی بعد از بچه دار شدن خیلی مهم است، اما با گذشته خیلی فرق می‌کند. سوال بیشتر زوج‌های جوان بعد از بچه دار شدن این است که آیا می‌توانند در حضور نوزاد خواب رابطه زناشویی داشته باشند؟
گاهی والدین به دلایل گوناگون، مانند نداشتن اتاق خواب مجزا، محدودیت فضای منزل، داشتن بچه ی زیاد و شلوغ بودن منزل و گاه اهمال کاری و بی دقتی ، نمی توانند وضعیت و محیطی امن و ارام برا
به پیر به پیغمبر اوضاع قم آرام است. یعنی از اول هم آرام بود. اینجا اصلا اتفاقی نیفتاد. نه شورشی نه آشوبی نه تجمعی. همه یک ناچ ناچی زیر لب گفتند و بر مسببین گرانی لعنتی فرستادند و مسئولان را هم حواله دادند به تیر غیب. همین. دیگر خبری نیست.
البته به گفته آقای امیرآبادی نماینده قم، هفته های قبل این شهر شاهد خودسوزی یک فرزند شهید و چهار جانباز مقابل بنیاد شهید قم بود که به نظر با توجه به گرانی قیمت بنزین، این معضل هم خود به خود حل شده است. رییس بنیاد
سلام
فردا صبح فایل ویدیویی به همراه pdf فایل‌ها ارسال خواهد شد.
لطفا برای اعلام حضور خود برای هر جلسه وارد گروه زیر در تلگرام شوید:
@meybodmath
توجه: عدم عضویت در گروه و عدم اعلام حضور به منزله غیبت تلقی خواهد شد.
لطفا به دوستان اطلاع بدین.
دسته‌های چند صد میلیونی ملخ های پرنده با پرواز از شبه جزیره عربستان به جنوب ایران به ویژه به استان هرمزگان آمده اند؛ مسئولان سازمان حفظ نباتات در تلاش‌اند تا از ورود آنها به اراضی و باغات کشاورزان خودداری کنند
بارش شدید باران در هفته های گذشته در مناطق مختلف کشورمان جاذبه ایران را برای حضور این موجودات افزایش داده است؛ گله های چند صد میلیونی ملخ با ورود به اراضی کشاورزان محصولات تولیدی آنها را نابود می کنند
استاندار زنجان با بیان اینکه همه استان‌های همسایه زنجان در وضعیت بسیار سختی در مقابله با بیماری کرونا قرار دارند تاکید کرد: از مردم می خواهیم بر ترس و اضطراب خود غلبه کرده و فقط توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و به اخبار نادرست منتشر شده در فضای مجازی اعتنا و توجهی نداشته باشند، زیرا تنها منبع اطلاع رسانی صحیح، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هستند که از طریق صداوسیما آخرین اطلاعات و اخبار و توصیه ها را ارائه می کنند.مقام عالی دولت در استان همچ
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از پناهندگی و تابعیت بعضی از مسئولان و فرزندانشان.صحبت میکرد
حرفش را قطع کردم و گفتم،این آمار بدون شک غلط است و به هیچ وجه آن را باور نمیکنم.ولی اگر بر فرض محال حرف شما را باور کنم یک نتیجه بیشتر نمی‌گیرم و آن اینکه 
همانطورکه شما دشمنت را به خانه راه نمیدهی،هیچ کشوری دشمن خود را،راه نمی‌دهد،همانطورکه آمریکا و انگلستان و فرانسه و آلمان و ایتالیا و فرانسه و... محمدرضا شاه پهلوی را راه
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از پناهندگی و تابعیت بعضی از مسئولان و فرزندانشان.صحبت میکرد
حرفش را قطع کردم و گفتم،این آمار بدون شک غلط است و به هیچ وجه آن را باور نمیکنم.ولی اگر بر فرض محال حرف شما را باور کنم یک نتیجه بیشتر نمی‌گیرم و آن اینکه 
همانطورکه شما دشمنت را به خانه راه نمیدهی،هیچ کشوری دشمن خود را،راه نمی‌دهد،همانطورکه آمریکا و انگلستان و فرانسه و آلمان و ایتالیا و فرانسه و... محمدرضا شاه پهلوی را راه
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از پناهندگی و تابعیت بعضی از مسئولان و فرزندانشان.صحبت میکرد
حرفش را قطع کردم و گفتم،این آمار بدون شک غلط است و به هیچ وجه آن را باور نمیکنم.ولی اگر بر فرض محال حرف شما را باور کنم یک نتیجه بیشتر نمی‌گیرم و آن اینکه 
همانطورکه شما دشمنت را به خانه راه نمیدهی،هیچ کشوری دشمن خود را،راه نمی‌دهد،همانطورکه آمریکا و انگلستان و فرانسه و آلمان و ایتالیا و فرانسه و... محمدرضا شاه پهلوی را راه
به گزارش خبرنگار آنلاین ، در مراسمی با حضور رئیس اجرایی سپاه امیرالمومنین استان ایلام ، معاون استاندار ایلام ، مدیرکل آژانس امداد در ایلام و سایر مسئولان ، 10 هزار بشقاب داغ بین اعضای کمیته امداد توزیع شد کمک. این خط ایلام به این شرکت داده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) در ایلام در این جشن توضیح داد: توزیع این مقدار غذای گرم ، تمهیدات حمایتی است و بر اساس همکاری و همکاری سپاه و نیازمندان این نهاد در استان است. بخور
سردار جمال شاکرمی ادامه
نوبخت با وعده‌های خوب به خاش آمد


ایسنا/سیستان و بلوچستان محمدباقر نوبخت معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با وعده های خوب به خاش و سیستان و بلوچستان آمد.
نوبخت برای سومین بار به خاش سیستان و بلوچستان سفر کرد و در جمع گرم و پرشور علما، ائمه جمعه و جماعات، بزرگان و معتمدان و مسئولان خاش وعده های نقد داد.پارسال در همین ایام آقای نوبخت در سفر به شهرستان خاش کلنگ ساخت 12 هزار واحد مسکونی ویژه محرومین را برای مردم سیستان و بلوچ
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد برای مطالباتش از این باشگاه شماره حسابی را به این باشگاه ایمیل کند تا مطالباتش واریز شود.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی صبح امروز تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد که هنوز بخش زیادی از مطالبات خود را از این باشگاه نگرفته و منتظر است تا مسئولان پرسپولیس با او تسویه حساب کنند. 
 
در همین رابطه برانکو در جلسه‌ای ک
چرا
غفلت از سرمایه‌های نمادین سبب نفوذ فرهنگ‌های سطحی می‌شود؟


در
هیاهوی به رقص آمدن دبستانی‌ها از شادی و تلاطم برخی مسئولان از خشم، با آهنگ
جنتلمن ساسی‌ مانکن، پرسش مهمتر از چرایی پخش این آهنگ در مدارس، این بود که چه‌طور
همه این بچه‌ها کلمه به کلمه این آهنگ نه‌چندان با ادبانه را حفظ‌اند؟ حالا که چند
هفته‌ای از این ماجرا می‌گذرد شاید مسئولان بتوانند فارغ از هیاهوها و فشارهای
سیاسی کسانی چون علی مطهری به این پرسش پاسخ دهند که چرا در
رهبر انقلاب در خطبه‌های #نمازجمعه27دی:یک مطلب راجع به انتخابات: برادران و خواهران عزیز، حضور ملت ایران مهمترین عامل اقتدار است، و این حضور در جاهای متعددی است، یکی از مهمترینش انتخابات است. در انتخابات حضور ملت ایران، کشور را بیمه می کند و دشمن را مایوس میکند.سعی و تلاششان بر این است که نگذارند با انواع و اقسام حیل، که مردم با شوق در انتخابات شرکت کنند.
من عرض می کنم مردم با شوق و ذوق باید در انتخابات شرکت کنند. حالا مسائل گوناگونی درباره انت
بارها در سواحل دریای خزر شاهد ناهنجاری های اخلاقی، کشف حجاب و ... بوده ام. موضوع را به اطلاع مسئولان مختلف استان مازندران نیز رسانده ام. اتفاق خاصی هم نیفتاد.
ساعاتی است که به همت فعالان فضای مجازی، ناهنجاری اخلاقی در یکی از تفرجگاه های مازندران در صدر اخبار قرار گرفته و مسئولان را وادار به واکنش نموده است.
شکر خدا هیچ وقت از این صحنه های ناهنجار عکس و فیلمی تهیه نکردم که مورد تعقیب قرار بگیرم! اما از مسئولانی که مصمم به برخورد با انتشار دهندگ
بیانیه گام دوم که منتشر شد خدا را شکر خیلی‌ها دوباره بهانه پیدا کردند فلسفه ببافند. از اساتید دانشگاه تا نمایندگان ابن‌الوقت مجلس شورا که دبیرخانه (!) هم برای بیانیه راه انداختند تا رئیس قوه که حکمت به خرج داده و وقت محترم یک جلسه دیگر از جلسات قوه را به اندیشه‌ش در این باب اختصاص داده و درس خارجی رفته، تا ائمه جمعه و روحانیت معظم که در نعت و کشف وجوه الهی صاحب بیانیه منبرها رفته‌اند، تا مدیر مسخره سایپا که فرموده «بیانیه گام دوم انقلاب را
کرونا توانست:
کادر درمانی زحمت کش را به مردم بشناساند .
همراهی عموم مردم با فرامین ستاد بحران نشان دهد.
اما همین کرونا توانست:
مدیریت بحران کشور را به چالش بکشاند!
همصدایی و اتخاذ تصمیمی واحد از طرف مسئولان را به چالش بکشد!
به دلیل عدم حضور در بیمارستانها و مراکز درمانی ،مسئولانی که فقط گفتار درمانی بلدند را نیز به چالش بکشد!
تولید و مصرف مشروبات الکلی رونق بخشد!
اگر کرونا سریعتر و با چهره ای خشن تر می آمد وضعیت چگونه می بود؟!
گوشی شده قیمت ماشین
ماشین شده قیمت خونه
خونه شده قیمت کارخونه
تنها چیزی که ثابت مونده یارانه هاست
سرود ملی مسئولان
مسئولان ﺧﻨﺪﺍﻧﻢ
ﻣﺎ در ایران میمانیم
ﻣﺎ ﺸﻮﺭ ﺍﺮﺍﻥ ﺭﺍ
ﺍﺭﺙ ﺪﺭ ﻣ ﺩﺍﻧﻢ
ﻣﺎ ﺑﺎﺪ ﺩﺍﻧﺎ ﺑﺎﺷﻢ
ﻫﻮﺷﺎﺭ ﻭ ﺑﻨﺎ ﺑﺎﺷﻢ
ﺩﺭ ﺩﺯﺩ ﺍﺯ ﺑﺖ ﺍﻟﻤﺎﻝ
ﺑﺎﺪ ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺑﺎﺷﻢ
ژن های برتر هستیم
در دزدی رازدار هستیم
ما مسئولین خوشحالیم
در تعطیلات می مانیم
در خانواده برتر پست های غم انگیزی داشتیم در مورد بیکاری، وضع خراب اقتصاد، گرانی و ...، در مورد این که چه کسانی باعث و بانی وضع موجود هستند، عملکرد نادرست مسئولان پای ثابت جواب های کاربران بود.
خب اون مسئولان ناکارآمد از فضا که نیومدند، یه عده از ما با انتخاب غلط مون و یه عده هم با رای ندان شون کمک کردند که چنین مسئولانی بر ما حکومت کنند.
یه عده ای میگن رای دادن فایده نداره، یه عده میگن نمایندگان از قبل انتخاب شدند و ...، اون ها سعی دارن مردم رو از
بالغ بر دو هفته است علیرغم اعلام مسئولان استان مبنی بر نبود مشکل برای توزیع شکر در استان قم آنهم به قیمت مصوب هر کلیو 3500 تومان، شکر حتی با نرخ 10 هزار تومان هم در شهر پیدا نمی شود. با توجه به فرارسیدن شب های قدر و شهادت امیرالمومنین ع و برپایی ایستگاه های صلواتی و هیئت های خانگی نیاز به شکر در شهر قم بیشتر خواهد شد. از مسئولان امر که مدعی نبود مشکل شکر در قم هستند خواهشمندیم سریعا این موضوع را بررسی و کمبود و بهتر بگوییم نبود شکر در قم را حل کنند.
مردم ایران سالهاست دارن تاوان بی کفایتی مسئولان اقتصادی رو میدن
جنابان نمی توانند ارزش پول ملی رو حفظ کنن و سال به سال که هیچ جدیدا روز به روز پول ملی بی ارزش تر میشه در نتیجه مجبورا کالا و خدمات رو گرانتر کنن تا در اصل متعادل بشه (سیاست تعادل بخشی در اقتصاد)
بابا کاری که شما می کنید همه بلدن دیگه این همه دبدبه و کبکبه و عنوان نمی خواد که
وایسا ارزش پول ملی بیاد پایین تر و تو هم قیمت ها رو بکش بالا
 
در مورد بنزین هم داستان همینه
چند سال دیگه باز
بعضی در این ایام که همه جریان های معاند داخلی و خارجی دست در دست هم، با پروپاگاندای رسانه ای مشغول هجمه علیه انقلابند، گویی ترسیده اند! بله. بالاترین مسئولان کشور عزت و مصلحت و اقتدار کشور را به تاراج گذاشته اند. بعضی از سخنان و تصمیم های حساس و مهم کشور بوی خیانت می دهد. اما واقعا جای نگرانی نیست! نگران چه هستید؟ شهدا زنده اند و یاری رسان! سردار قاسم سلیمانی رفته است؟ بله، قاسم سلیمانی رفته و شهید قاسم سلیمانی آمده است. باور کنیم شهدا هستند و
از سال ۷۶ که اون خدا لعنت کرده رئیس جمهور شد و شعار آزادی داد تا به جال وضعیت حجاب هرروز بدتر و بدتر شد ولی همه این حرف را قبول داریم که در یکی دوسال اخیرروند سریعتر شده و وضعیت حجاب از خط قرمزها گذشته و به حالت بحرانی در آمده .از کشف حجاب های خودرویی تا کشف حجاب در پارک ها و بدحجابی یا بهتر بگم بی حجابی در معابر عمومی و اماکن اجتماعی .این وضعیت نشان دهنده کم شدن حیا و غیرت در جامعه طی سالهای اخیر  است  . مسئولان و مردم دیگر نباید بگند که باید برا
فرآیند ویبراسیون یا همان فرآیندهای نهایی تولید finishing process که برای پاکسازی پلیسه ها ، چربی ها و اکسید ها از روی قطعه ها و همچنین پولیش نهایی آن ها به صورت مکانیزه کمبودی بود که در صنعت کشور کاملا حس می شد.
این تکنولوژی در کشورهای صنعتی دنیا بسیار شناخته شده بود . بر اساس تحقیقات به دست آمده نهاد های تولید کننده برای بهبود کیفیت قطعات تولیدی خود و راه یافتن به بازارهای جهانی و حضور در رقابت ها بین المللی نیازمند فرآیند فوق بودند .
شرکت آریا سایا
برای ایجاد محیطی امن تر در مدارس دبیران و مسئولان مدرسه باید نکاتی را رعایت کنند:
امنیت از لحاظ سلامت:
تمیز بودن وسایل و مدرسه:
آلودگی میز و نیمکت و وسایل مدرسه باعت مریضی دانش آموزان و همچنین مسئولان می شود. بنابراین باید وسایل مدرسه را تمیز نگه داشت تا باعث ایجاد مریضی در افراد نشود.
تمیز بودن سرویس بهداشتی:
سرویس بهداشتی باید تمیز باشد تا افراد از رفتن به آن خودداری نکنند. روشویی سرویس بهداشتی نیز باید تمیز نگه داشته شود و عواملی مانند مای
قهرمان فوتبال ایران قرار بود در نیم فصل راهی قطر شود و در اردوی زمستانی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم الشحانیه برود. برخی بازی‌های تدارکاتی دیگر هم هماهنگ شده بود که در پی لغو اردو، این بازی‌ها منتفی َشد
با هماهنگی‌های انجام شده، الشحانیه چهارشنبه ظهر با پرسپولیس بازی خواهد کرد. تیم‌های قطری در حال استراحت هستند و بسیاری از بازیکنانشان به کشورهای دیگر رفته‌اند ولی مسئولان الشحانیه قول داده‌اند که بتوانند اغلب بازیکنان اصلی خودشا
با توجه به ارسال بخشنامه بیماری ویروسی کرونا  اقدامات لاز م در زمینه بخشنامه انجام شد مدیر آموزشگاه برای دانش آموزان در برنامه های آغازین آموزشهای لازم را ارائه فرمودند و طریقه  صحیح شستن دستها را و فیلم آموزشی در این رابطه برای دانش آموزان پخش کردیم از  مسئولان درمانگاه شماره یک فرخ شهر دعوت کردیم جهت آموزش به اولیاء و دانش آموزان که متاسفانه قبول نکردند به علت کمبود نیرو و داشتن مربی بهداشت آموزشگاه و درخواست مجوز  به اداره دادیم  جهت


نشست توجیهی  و هم اندیشی با محوریت تشریح ابعاد طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی مازندران به میزبانی  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنکابن و با حضور فرمانداران شهرستانهای تنکابن ، عباس آباد و رامسر و کارشناسان و مسئولان برگزار شد.
در این نشست حسن مزینانی کارشناس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه مازندران هم گفت:  بر اساس برنامه ششم توسعه برای مازندران  در اجرای این طرح هزار و ۵۶۵  روستا در نظر گرفته شده بود اما بدلیل شرایط خاص جغرافیایی
اخبار امروز حاکی از انست که تعداد حضور در ترکیب ثابت استقلال بین یازده بازیکن امروز
غفوری و حسینی برای نهمین هفته متوالی حضور در ترکیب اصلی را تجربه میکنند.
اخبار جدید استقلال و حواشی پیش از دیدار تراکتور- استقلال
با اینکه بیش از ۶ ساعت به آغاز این بازی مهم زمان باقی مانده است ولی هواداران تراکتور به سمت ورزشگاه حرکت کرده اند و هم اکنون نزدیک ۵۰۰ نفر در مقابل ورزشگاه حضور دارند.
یکی از نکات جالب توجه مقابل ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور و هم
ورود کروناویروس جدید با ثبت 2 فوتی در قم کووید 19 به ایران رسید
هنوز یک روز از گلایه‌های مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت درباره شایعات پیرامون شیوع کووید 19 در ایران نگذشته بود که همین وزارتخانه از ابتلای 2 فرد به این ویروس و فوت هر دو مورد با توجه به کهولت سن و نقص سیستم ایمنی در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد. ویروسی که بالاخره پس از 45 روزِ داغ از شایعات و تکذیبه‌های‌ مسئولان به ایران وارد شد. آغازش از شهر قم بود. شهری که زائران بسیاری از سراسر ای
اصلا همه چی به کنار. اینکه تا یکم سر و صدا میشه اینترنت ها رو سریع قطع میکنن یعنی توانایی کنترل چیزی که خودشون وارد کشور کردن و توسعه ش دادن و ازش کلی پول در آوردن رو ندارن و این خیلی بدتر و خطرناک تر از گرونی بنزینه!
خدا به انقلابمون رحم کنه و در پناه خودش نگهش داره با این مسئولان عزیزش!
دژاگه هفته های آغازین رقابت های لیگ را از دست داد ! به گزارش ” اسپرت اسکولار “، به غیر از بازیکنان خارجی تراکتورسازی، اشکان دژاگه تنها ستاره این تیم است که تاکنون در تمرینات حضور پیدا نکرده و حواشی زیادی در این خصوص ایجاد شده است. برای پایان دادن به این حواشی اما مسئولان باشگاه تراکتورسازی اطلاعیه ای منتشر و اعلام کردند که دژاگه با کسب اجازه از کادرفنی از دو هفته دیگر به تمرینات ملحق می شود و اشکان دژاگه  در حال حاضر در پی انجام تمرینات ریک
باسمه تعالىپیوست نامه: صلواتاى مردم همه ى ما مسئولیمچقدر به فرهنگ سازى ازدواج آسان پرداخته ایم؟یا به رشد جمعیت؟یا به مشکلات بانکدارى موجود و ترغیب مردم به بانکدارى اسلامى؟یا اصلاح آسیب هاى اجتماعى مثل: توهین، فضاى مجازى، حقوق؟
‍ حضور جامعه دانشگاهی در راهپیمایی 22 بهمن ماهکارکنان، اساتید، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج و معلمان و دانش‌آموزان سمای این واحد دانشگاهی همگام با مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان کهنوج، امروز  ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ با حضور در جشن چهل و یکمین  سال انقلاب،  نمایشی از اتحاد و همدلی را به رخ جهانیان کش
ادامه مطلب
با سلام و عرض ادب خدمت دانشجویان محترم
احتراماً با عنایت به شرایط کنونی کشور ناشی از شیوع بیماری کرونا و همچنین تصمیم معاونت آموزشی دانشگاه مبنی بر احتمال عدم برگزاری امتحانات پایان ترم و محاسبه نمره نهایی درس بر حسب فعالیت های کلاسی، حضور و غیاب، تحقیق، پروژه و.... به اطلاع می رساند حضور تمامی دانشجویان و مشارکت آنها در حین تدریس مجازی الزامی بوده و عدم حضور دانشجو (بیش از 2 جلسه غیبت) به منزله عدم حضور در جلسه امتحان و حذف درس تلقی می گردد
با توجه به اقدامات خصمانه آمریکا بر ضد مردم ایران، اهداف زیر متصور است:
۱- جلوگیری از حضور مردم و دلسرد کردن عمومی
۲- زمینه سازی برای نفوذ افراد غرب گرا به مجلس که خود آمریکا به صورت غیرمستقیم ،هزینه ریخت وپاش آنها را پرداخت می کند.این افراد قطعا مورد قبول آحاد ملت ستمدیده نخواهند بود لذا با حضور پر رنگ ملت،احتمال رای آنها کاهش می یابد.
۳-استفاده تبلیغاتی از حضور  کم برای تحت تاثیر قرار دادن اصل نظام ایران
شماره 6:
انت برکین 
زن ولیام برکین
شماره5:
شری برکین
بچه کنه ی این زوج
شماره 4: 
اشلی گراهام
کنه تراز شری ودخی ریس جمهور
شماره3:
حضور عالی در اویل 2 و رولیشنز1 و2
شماره 2:
جیل ولنتاین بهترین زن سری اویل با حضور در سه نسخه 5 و3 و1
بعد ایدا وانگ چر حضور ترین وبهترین زن دنیای اویله
شماره 1:
ایدا وانگ 
جاسوس وسکر
ویروس جمع کن
فریب کار
عالی 
اسکار بهترین زن سری اویل به ایشون میرسه
 
 
درسته که خیلی همه چیز گرون شده
مخصوصا دلار و کلا ارز 
ولی من یکی باید شکرگزار باشم
مرداد پارسال یک سفر رفتم
بهمن ماه یک سفر دیگه
و هفته گذشته هم یک سفر
تازه داریم برای سفر شمال مرداد ماه هم برنامه ریزی می کنیم اگر تا اون موقع سیل ما یا شمال رو نبرده باشه :دی
وقتی به این سه تا سفر فکر میکنم می بینم لزومی نداره این همه حرص بخورم که چرا همه چی گرون شده و مسئولان چقدر بی عرضه و به شدت بی شعور هستند
مشکل اصلی من اینه که با سختی و بزرگترین گرفتاریا برای
تشییع پیکر شهید نیروی انتظامی در اردبیل

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان پیکر شهید والامقام مدافع حریم نظم و امنیت نیروی انتظامی (محمد محمودزاده خیارک) در اردبیل
تشییع شد. مردم ولایی استان اردبیل با حضور باشکوه و منظم خود مراسم تشییع
پیکر پاک شهید گروهبان یکم محمد محمودزاده را برگزار کردند و پیکر مطهر این
شهید والامقام پس از تشییع بر روی دستان مردم شهید پرور گرمی به سمت زادگاهش اردبیل روستای خیارک
منتقل شد. شهید والامقام محمد محمودز
صبح امروز در جلسه درس خارج فقه: چنانچه آمریکا حرف خود را پس گرفت و توبه کرد و به معاهده هسته ای که آن را نقض کرده است، بازگشت، آن وقت در جمع کشورهای عضو معاهده که شرکت و با ایران صحبت میکنند، آمریکا هم میتواند شرکت کند، اما در غیر اینصورت هیچ مذاکره ای در هیچ سطحی بین مسئولان جمهوری اسلامی و آمریکایی ها اتفاق نخواهد افتاد نه در نیویورک و نه غیر آن.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها