نتایج جستجو برای عبارت :

راه های کمک نقدی به سیل زدگان

فرمانده تیپ ۲۸۸ زرهی خاش از امدادرسانی این تیپ به سیل‌زدگان شهرستان خاش خبر داد.
 به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده تیپ ۲۸۸ زرهی خاش، گفت: در پی جاری شدن سیل در شهرستان خاش و روستاهای اطراف، با درخواست ستاد بحران شهرستان خاش، کارکنان تیپ ۲۸۸ زرهی به کمک مردم سیل زده شتافتند.وی افزود: گردان بلیات تیپ ۲۸۸ ارتش بلافاصله پس از درخواست مسئولین شهری با حضور نفرات زبده و متخصص، همراه با تجهیزات و امکانات لازم با چند دستگاه نفر
کارگر نوع دوست شهرداری آب پخش؛هدیه روز کارگر خود را به هم وطنان سیل زده اهدا کرد.به گزارش سفیر جنوب؛محسن رضایی،از کارگران ساعی شهرداری آب پخش،هدیه کارگر نمونه خود را جهت کمک به سیل زدگان اهدا کرد.
وی هدف از این کار خود را کمک به هموطنان سیل زده و حس نوع نوع دوستی و کمک به همنوع دانست و گفت:همه مردم ایران باید آنچه که در توان دارند برای همطنان سیل زده کمک نمایند.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان و فرهنگیان و ارسال برای زلزله زدگان کشور خبر داد.
به گزارش سفیر جنوب؛اکرم پاپری در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آب پخش اظهار داشت:حوادث غیر مترقبه اخیر و آسیب رسیدن به جان و مال هموطنان عزیزمان،موجی از تاثر را در قلوب ما ایجاد کرد.
پاپری افزود:وظیفه انسانی ما حکم می کرد که به یاری هموطنان عزیزمان بشتابیم و بحمدلله با همت بلند فرهنگیان،دانش آموزان و مردم خو
مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و خدمت رسانی به زلزله زدگان در کنار دستگاه های امداد رسان دستور صادر کرد.قائم مقام تولیت آستان قدس نیز ماموریت یافت تا ضمن بررسی آخرین وضعیت مناطق و نیازهای اولیه زلزله زدگان، تامین و بسیج امکانات لازم متناسب با ظرفیت های آستان قدس در دستور کار قرار دهد.اوایل امسال هم به دنبال وقوع سیلاب در برخی از مناطق کشور، با دستور تولیت آستان قدس رضوی، خدمات گسترده ای توسط آستان قدس رضوی به مردم سیل زده ارائه شد.
به گزارش خبرگزاری «حوزه»،
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در اطلاعیه ای با اعلام راه های کمک نقدی و
غیرنقدی مردم نوع دوست کشورمان به سیل زدگان، اعلام کرد که تا صبح روز
هفتم فروردین، بیش از ۸۴ میلیارد ریال کمک های مردمی دریافت شده است.
در اطلاعیه جمعیت هلال احمر آمده است:
1- هموطنان نوع دوست کشورمان در صورت تمایل از مسیر های زیر همچنان می توانند به سیل زدگان کمک نمایند:
شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد همه بانک‌ها
کد دستوری # ۱۱۲۷۸۰* به هم
وای به حال و روز سیل زدگان بیچاره ای که کمک کردن به اونها رنگ و بوی سیاسی بگیره.
البته آمـریکـا یا دیگر کشورها کس و کار من نیستن یا کسی رو اونجا ندارم که بخوام از اونها دفاع کنم ولی اینکه میگن آمـریکا مانع وارد شدن کمک ها به ایران برای سیل زدگان هست به نظرم حرف مفتی بیش نیست.
از قصد کمک نمیکنن. البته هیچی هم ندارن که کمک کنن.
وقتی که بودجه ی فلان موسسه یا ارگان که آنچنان نقشی نداره چندین برابر بودجه موسسه ای هست که با جون و مال مردم دست و پنجه نرم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بامداد امروز از روستای زلزله زده ورنکش میانه دیدن کرد
حجت الاسلام آل هاشم در این بازدید شبانه پیام تسلیت و همدردی مقام معظم رهبری را به آسیب دیدگان زلزله ابلاغ کرد
وی همچنین در این بازدید با حضور در چادرهای زلزله زدگان و گفتگو با امدادگران در جریان آخرین وضع این مناطق قرار گرفت/ فارس
شنبه ، ۱۸ بان ۹۸@IrNews_24
[عکس 800×800]
مشاهده مطلب در کانال
ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون چهار محموله کمک رسانی به ارزش هفت میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.
محمد رحیم شهریاری گفت: به دنبال وقوع سیل مخرب در سیستان و بلوچستان، هلال احمر در راستای کمک به آسیب‌دیدگان به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام کرده است.
وی با اشاره به کمک‌های مردم خراسان جنوبی، افزود: تاکنون محموله‌هایی شامل چادر، موکت، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته، مواد شوینده ب
برپایی ۲۰ کانون به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی
به سیل‌زدگان، از تامین کمک نقدی و غیر نقدی  توسط این پایگاه‌ها در مساجد روستایی بخش مرکزی کاشمر  







ادامه مطلب
امسال در شیراز سیل ویرانگری آمد،
درست در فصلی که آنجا پر از مسافران نوروزی بود. اما، در شیراز هیچ جنسی گران نشد و
درست برعکس.

 

هتل‌ها، رستوران‌ها، باغ‌ها،
سالن‌ها و مساجد، درب‌ها را به روی سیل زدگان گشودند و رایگان از همه پذیرایی کردند،
حوله و البسه توزیع کردند، ناهار و شام، میوه و شیر و چای رایگان توزیع می‌کردند.

 

مردم درب‌های منازلشان را به روی
مسافران و سیل زدگان گشودند و رایگان در اختیار آنان گذاشتند.

 

تعمیرکاران برای تعمیر را
پخت 3 هزار قرص «نان محلی کرمانی» برای سیل‌زدگان+تصاویر
گردان بانوان نانوای شهر شهیدپرور خانوک از توابع شهرستان زرند اقدام به پخت 3 هزار قرص نان محلی کرمانی برای ارسال به سیل‌زدگان کردند.
گردان بانوان نانوا از شهر شهیدپرور خانوک این شهرستان خدمات ارزنده‌ای در دوران دفاع مقدس و همچنین به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) داشتند و سال گذشته به‌مدت 10 روز در ایام پیاده‌روی اربعین اقدام به پخت نان گرم و محلی کرمانی برای زائران اباعبدالله (ع) در کرب
در مراسمی زیبا و به یادماندنی
که باز هم جهان پهلوان کشتی ایران بهانه برگزاری آن شد، ورزشکاران،
هنرمندان و خیرین برای کمک به سیل زدگان کشور آستین ها را بالا زدند تا با
جمع آوری کمک های میلیاردی، باعث شادی تختی و سیل زدگان شوند.
به
گزارش ایسنا، در گردهمایی بزرگ اکران فیلم تختی، ورزشکاران، هنرمندان،
خیرین، کسبه بازار و مردم نیکوکار بار دیگر دست یاری به سمت هموطنان سیل
زده دراز کردند و شبی زیبا و به یادماندنی را به یادگار گذا
تمام شهرهادرگیرزلزله وسیل بودند.باغ وحش هاباتخریب شدیدی مواجه بودندبیشترحیوانات خطرناک ازباغ وحش ارم به سمت تهران وکرج وبیابان هاوحتی نقاط امنی که کانکس جهت زلزله زدگان وسیل زدگان گذاشته شده بودرفته بودند.
ملت فلک زده نمیدانستندباحیوانات وحشی وسمی بیرون کانکس چه کنند.پادزهرهای موجوددرسرم سازی رازی همه زیرآواردفن گشته بود.
وضعیت جغرافیای سیاره زمین درمنظومه شمسی به حدجراحی مغزواعصاب رسیده بود.اینکه درچه مکان امن ترین جای منظومه شمسی
در برگزاری نماز جماعت

                                           در اجرای برنامه مشترک با بسیج  دانش آموزی

در نصب تراکتها وبنروتزیین اموزشگاه
مشارکت در جمع آوری هدایای جشن عاطفه ها وجشن نیکوکاری وکمک به سیل زدگان

کمک به سیل زدگان
در برگزاری نماز جماعت

                                           در اجرای برنامه مشترک با بسیج  دانش آموزی

در نصب تراکتها وبنروتزیین اموزشگاه
مشارکت در جمع آوری هدایای جشن عاطفه ها وجشن نیکوکاری وکمک به سیل زدگان

کمک به سیل زدگان
گروه فعالیت‌های قرآنی ــ امام جماعت مسجد جامع و روستای قوژد از
برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در مسجدجامع این روستا خبر
داد.
حجت الاسلام و المسلمین نوری در گفتگو با پایگاه خبری بخش مرکزی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان شنبه شب از ساعت 10:30 شب تا اذان صبح در مسجد جامع روستای قوژد  برگزار خواهد شد.وی
اعمال شب نیمه شعبان، قرائت قرآن، مناجات، اشعار فراق یار، دعا و مناجات،
سخنرانی، حضور مداحان و ... را از برنامه‌های اجرای
١٦ ساله بود که به جلسات سخنرانی آیت‌الله‌ خامنه‌ای، شهید هاشمی‌نژاد و شهید دیالمه در مساجد مشهد می‌رفت و همین جلسات بن مایه های فکری او را در نوجوانی شکل داد. نقطه عطف دوران نوجوانی محمد باقر قالیباف را می توان کمک به زلزله زدگان طبس دانست. او به حدی از خودش توانمندی نشان داد که در شورای ساخت طبس‏، عهده دار ساخت قسمتی از شهر شد.
دستور تولیت آستان قدس رضوی برای کمک به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

تولیت آستان قدس رضوی دستور کمک به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و خدمت رسانی مطلوب به زلزله زدگان را صادر کرد.
به گزارش آستان نیوز، به دنبال وقوع زلزله 5.9 ریشتری صبح امروز آذربایجان شرقی و بروز خسارت هایی در برخی از روستاها، حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی برای بسیج امکانات و خادمیاران آستان قدس رضوی به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و خدمت رسانی به زلزله زدگان د
در مراسمی زیبا و به یادماندنی که باز هم جهان پهلوان کشتی ایران بهانه برگزاری آن شد، ورزشکاران، هنرمندان و خیرین برای کمک به سیل زدگان کشور آستین ها را بالا زدند تا با جمع آوری کمک های میلیاردی، باعث شادی تختی و سیل زدگان شوند.
به گزارش ایسنا، در گردهمایی بزرگ اکران فیلم تختی، ورزشکاران، هنرمندان، خیرین، کسبه بازار و مردم نیکوکار بار دیگر دست یاری به سمت هموطنان سیل زده دراز کردند و شبی زیبا و به یادماندنی را به یادگار گذاشتند.
در این مراسم
پیام رهبرانقلاب درپی حادثه سیل ویرانگر گلستان و مازندران: خسارت سنگین به خانه ها و مزارع و لطمه سخت به شهرها و روستاها بویژه آق قلا موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب شد/ کمکهای مردمی و ورود دستگاههای عمومی و جبران خسارتها میتواند گوشه ای از آلام مردم عزیز را برطرف کند/ مردم خوزستان نیز همچنان درگیر مشکلات ناشی از سیل چندی پیش میباشند. همه وظیفه داریم به کمک سیل زدگان در همه استانهای کشور بشتابیم.
3/ رهبر انقلاب: هدف سخنان بی پایه آمریکاییها، تضعیف روحیه عمومی است. آمریکا گرفتار هزاران میلیارد بدهی است و با گذشت چند سال از سیل و طوفان در مناطقی مانند کارولینا نتوانسته مشکلات را جبران کند اما برای تضعیف روحیه ملت ایران، یاوه سرایی میکنند/ حرکت عظیم ملت از ارتش، سپاه و بسیج تا هزاران طلبه و دانشجو برای کمک به سیل زدگان قابل وصف نیست، اما دشمن به مصلحت نمیبیند این عظمت را به زبان بیاورد.
جناب آقای رستمی مدیر مرکز سالمندان اعلام نمودند در حادثه سیل اخیر که در شهرستان به وجود آمده این مرکز کلیه خدمات پزشکی، پرستاری ، روانشناسی ، مددکاری و فیزیوتراپی را برای سیل زدگان تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت رایگان انجام می دهند.
سیل مهربانی و همدلی در مدارس منوجان
دانش آموزان، معلمان، اولیاء و مسئولان منوجان همگام با سراسر استان کرمان در طرح *سیل مهربانی همکلاسی 2* برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پروش شهرستان منوجان،حجۃ الاسلام امین رضوانی صبح امروز اول بهمن ماه در مراسم نمادین این طرح که در مدرسه ابتدایی دخترانه هاجر برگزار شد گفت: آم
ادامه مطلب
هرگز تیرباران کسی را ندیده‌اید ؟ مسلماً نه ، معمولاً اینکار بنا به دعوت صورت می‌گیرد و حاضران قبلاً انتخاب شده‌اند . نتیجه اینکه ، اطلاع شما از این مراسم محدود به آن چیزی است که در تصویرها و در کتاب‌ها دیده‌اید . دستمالی بر روی چشم ، چوبه‌ی اعدام و چند سرباز در فاصله‌ی دور . اما نه ، اینطور نیست ! می‌دانید که برعکس جوخه‌ی تیرباران در یک‌ونیم متری محکوم می‌ایستد ؟ می‌دانید که اگر محکوم بتواند دو قدم به جلو بگذارد سینه‌اش به تفنگ‌ها می‌
فوری / دستور فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:سردار سرلشکر باقریرئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلحبرابر اطلاع، سیل زدگان دو استان شمالی نیاز مبرمی به کمک و امکانات نیروهای مسلح دارند. دستور فرمایید علاوه بر آنچه تاکنون در آن مناطق بکار گرفته شده است امکانات بیشتر برای امداد به آن مناطق گسیل نمایند. گزارش اقدام را بفرستید.
ارسال 100تخته فرش به سیل زدگان
به نقل قالیشویی ادیب از گزارش پایگاه خبری تحلیلی صنعت فرش ایران(عصرفرش)، به نقل ازدفاع پرس، جاری شدن سیل در چند استان کشور از آغازین روزهای سال ۱۳۹۸، خسارات سنگینی را به مناطق سیل‌زده وارد آورد و روستاها و شهرهای زیادی را آب فراگرفت. ابتدا برخی مناطق شمال کشور مانند استان‌های مازندران و گلستان دست‌خوش حادثه سیل ویرانگر شدند و سپس استان‌های فارس، لرستان و خوزستان نیز گرفتار بارش‌های شدید و در نتیجه سیل و آبگ
برای آنها که می گویند: پول [اربعین] [عزاداری] [نیمه شعبان] [...] را خرج [فقرا] [سیل زده ها] [...] کنید:
 
: عزیز جان! شما اول خودتان را معرفی کنید ببینیم از کدام طیف هستید؟ بفرمایید تا به حال شما بوده اید که به فقرا و سیل زدگان کمک کرده اید یا همان هایی بوده اند که در جاهای دیگر هم دستشان به جیبشان رفته...
 
تاریخ دلیل کافی به دست من داده است، این روزگار مال کسی است که بیشتر بِکُشَد. همه ی آنها دستخوش حرص آدمکشی هستند و نمیتوانند طور دیگری رفتار کنند. 
 
 
حس خیلی خوبیه وقتی یه کتاب که تموم میشه میرم روی زمین روبروی قفسه کتاب هام میشینم و کتاب بعدی رو انتخاب میکنم.
چقدر خوبه سواد داشتن اولین باره واسه چیزی غیر از سلامتی جسم شکر میکنم!
خرید سی دی و فایل از سایت barishsesi.com انیمیشن The Incredible 2(شگفت انگیزان 2) در سال 1397 با نام “سوپر قهرمانلار ایکی” توسط وب سایت باریش سسی به زبان ترکی آذربایجانی دوبله شده و در سال 1398 منتشر شد است.
عواید حاصل از فروش دوبله ترکی انیمیشن سوپر قهرمانلار۲ به سیل زدگان ترکمن صحرا اهدا خواهد شد.
http://barishsesi.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%b4-%d8%b3%d8%b3%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%a8%d9%84%d9%87-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c/
کشوری که روی نفت وکمربندزلزله خوابیده باشدبیشتربودجه خودراخرج مهم ترین میکندوآن هم ایمن کردن ساختمان وساختارکشورهست.
وقتی ساختمان وساختارایمن نباشددربرابرهمه چیزراحت اختلاس رخ میدهد.ساختمان وساختاربدترین کیفیت رااگرداشته باشدخرج بیشترمیتراشد.درواقع ازبخش بیمه هم زیان آورترساختمان وساختاری هست که همواره درگیربی کیفیت تشکیل شدن هست.یک ساختمان نوسازدریک منطقه زلزله خیزده بارساخته میشودوفرومیریزدوعلت مهم آن ناتوانمندبودن معماروب
گروه جهادی مذکور مربوط به سپاه سیدالشهدا
و  فرزندان
و اهالی شهر ری و  شاه عبدالعظیم بوده که به
یاری سیل زدگان در استان لرستان - شهرستان پلدختر رفته اند.
اخبار، نشان میدهد اوضاع غیر قابل تحملی
برای هموطنان در
شهرستان پلدختر به وجود آمده.
نیروهای جهادی یاری رساننده به مردم سیل زده،
نیازمند
جدی کمکهای مردمی می باشند.
بخشدار آب پخش از کمک بیش از 170 میلیون تومانی مردم آب پخش بصورت نقدی و غیر نقدی به هموطنان زلزله زده خبر داد.
به گزارش سفیر جنوب؛علی تنگ ارمی در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آب پخش اظهار داشت:آگاهی بخشی و تربیت نسل آینده،از وظایف یک معلم است که و با توجه به اهمیت موضوع،جایگاه معلم در جامعه مشخص می شود.
وی افزود:معلم جایگاه بسیار رفیعی دارد و باید شان معلم در جامعه حفظ شود.
ادامه مطلب
آن موقع که اصلاً ایران، جایگاه امروزش را دارا نبود، ابهتش اندازه این سالها نبود، دوربین و رسانه و شانتاژ و ... هم در کار نبود، چند سردار بی ادعای اسلام به بوسنی رفتند و در قلب اروپای وحشی به مبارزه با خون آشام تر از داعش یعنی صربهای متجاوز پرداختند.
یکی از این سرداران که نقش اصلی در نجات مردم مظلوم بوسنی داشت حاج سعید قاسمی است، همان رزمنده خستگی ناپذیر جبهه های بین الملل اسلام که سیدالشهدای اهل قلم، تربیت امثال او را از بزرگترین دستاوردهای ا
یکی از سخت ترین قسمت های نهج البلاغه اونجاهایی است که امام درباره مرگ صحبت میکنند واقعا تن  آدم میلرزه،و گاه مو بر تنم راست میشود
یکیش رو براتون مینویسم
علی علیه السلام در راه بازگشت از صفین به گور های خارج از شهر کوفه نگریست و فرمود:ای ساکنان سراهای ترسناک و محل های بی آب و گیاه و گور های تاریک ای در خاک خفتگان ای بی کسان ای تنهایان ای وحشت زدگان شما پیش از ما رفتید و ما در پی شما می آییم "اما الدور فقد سکنت و اما الازواج فقد نکحت و اما الاموال
تختیدر مراسمی زیبا و به یادماندنی که باز هم جهان پهلوان کشتی ایران بهانه برگزاری آن شد، ورزشکاران، هنرمندان و خیرین برای کمک به سیل زدگان کشور آستین ها را بالا زدند تا با جمع آوری کمک های میلیاردی، باعث شادی تختی و سیل زدگان شوند.به گزارش ایسنا، در گردهمایی بزرگ اکران فیلم تختی، ورزشکاران، هنرمندان، خیرین، کسبه بازار و مردم نیکوکار بار دیگر دست یاری به سمت هموطنان سیل زده دراز کردند و شبی زیبا و به یادماندنی را به یادگار گذاشتند.در این مرا
«هزینه مراسم عید و برات را به سیل زدگان اختصاص دهید»با توجه به ارادت همشهریان محترم به اهلبیت و احترام به اموات، بویژه در نیمه شعبان، که مراسم عید و برات را برگزار می نمایید، پیشنهاد می شود در صورت صلاحدید، هزینه های برگزاری مراسم یاد شده را به هم میهنان آسیب دیده از سیل اختصاص دهید و ثواب این صدقه بزرگ را به ارواح در گذشتگان نثار و ایثار فرمایید که قطعا مورد تایید امام زمان"عج" و رضایت پروردگار خواهد بود.خدا رحمت کند همه در گذشتگان را و خداو
محمدحسین بابایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:
 پس از شروع سیل در مناطق سیل زده به ویژه در اطراف رودخانه تجن و تلار ، نیروهای بسیج و سپاه مناطق در قالب نیروهای واکنش سریع ورود پیدا کرده و با  تمام ابزارهای در اختیار و موجود مانند تراکتور، کامیون، جت اسکی و غیره اقدام به نجات و امداد کردند.
وی با اشاره به نجات جان 500 نفر از مردم سیل زده سیمرغ توسط نیروهای سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: عملیات لایروبی خانه‌ها، مدارس، مساجد و همزمان در ارتفاعات بازگش
در مراسمی زیبا و به یادماندنی که باز هم جهان پهلوان کشتی ایران بهانه برگزاری آن شد، ورزشکاران، هنرمندان و خیرین برای کمک به سیل زدگان کشور آستین ها را بالا زدند تا با جمع آوری کمک های میلیاردی، باعث شادی تختی و سیل زدگان شوند.
به گزارش ایسنا، در گردهمایی بزرگ اکران فیلم تختی، ورزشکاران، هنرمندان، خیرین، کسبه بازار و مردم نیکوکار بار دیگر دست یاری به سمت هموطنان سیل زده دراز کردند و شبی زیبا و به یادماندنی را به یادگار گذاشتند.
در این مراسم
«نوار بهداشتی» است، خجالت ندارد
- محمد فاضلی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی
یک هفته است که به دلیل عضویت در «هیئت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها» در جلسات مختلف، از جمله جلسات بررسی کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و مشارکت‌های مردمی، شرکت می‌کنم.
نکته‌ای در همه جلسات آزارم می‌دهد و دیروز بالاخره مجبور شدم لب به اعتراض باز کنم.
آقایان و خانم‌ها، مقامات و مسئولان سازمان‌های مردم‌نهاد مشارکت‌کننده در کمک‌رسانی، خبرنگار
به نام خدای شنهای طبس



سخن گفتن امیر المؤمنین علی(ع) با مردگان: امیرالمؤمنین(ع) هنگام بازگشت از صفین به قبور کوفه رسید و با آنان این‌گونه سخن گفت:
ای ساکنان خانه­های وحشتناک و مکان‌های خالی و قبرهای تاریک،
ای خاک­نشینان، ای غریبان، ای تنهایان، ای وحشت‌زدگان! شما در این راه بر
ما پیش‌قدم شدید و ما نیز به شما ملحق خواهیم شد. اما خانه­هایتان را
دیگران ساکن شدند، همسرانتان به ازدواج افراد دیگر درآمدند و اموالتان
تقسیم شد. این خبری است که در
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنان که در گذشته (از روزهای پرشکوه دفاع مقدس تا کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان) به ایثار پرداخته‌اند در ایام مبارزه با کرونا نیز به خط مقدم آمده و طبق دستور رهبرانقلاب برای حفظ جان مردم می‌کوشند. همین‌ها باعث شده تا تحلیلگر سابق سازمان سیا در مقاله‌ای که فارین‌پالیسی آن را منتشر کرده عملکرد سپاه را در برابر کرونا در مقایسه با دیگران بهتر و به موقع‌تر بخواند اما در این سو نماینده طیف موسوم به اصلاح‌ط
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: آمریکا حساب های هلال احمر را مسدود کرده و با این اقدام عملا کمک رسانی از کشورهای دیگر به مردم سیل زده را مختل کرده است.
خبرگزاری ایرنا: سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: آمریکا حساب های هلال احمر را مسدود کرده و با این اقدام عملا کمک رسانی از کشورهای دیگر به مردم سیل زده را مختل کرده است.
ادامه مطلب
بعضی‌وقت‌ها واقعا حس میکنم که یک مشت خاکم که از خاکم عشق می‌چکد. شما نمیدانید ... من بعضی‌وقت‌ها ـ واقعا ـ حسش میکنم ... مثل آب نیست ...غلیظ تر است انگار ... اما همان قدر شفاف و روشن.بعضی وقتا که توی خیابان راه میروم میبینم چطور از پاهایم روی زمین میریزد ... وقتی در گوش‌ت زمزمه‌ میکنم میبینم که چطور روی گردنت جاری می‌شود ... بعضی وقت‌ها که دستانم را دور سینه‌اش حلقه می‌کنم میبینم چطور از آستین‌هایم می‌چکد و آغشته‌ میکند... لَوْلا أَنْ تُفَنِّ
بگو بر خستگان و از‌ راه ‌ماندگان چگونه می‌توان مرهم بود؟نه بر مستضعفان لاشی‌صفت دنیاندیده‌ی‌ از دیوارهابالاروندگان.تنها بگو بر خستگان و دردمندان حقیقی چگونه مرهم می‌توان بود؟ بگو بر خفتگان در آستان بیداری چگونه مرهم می‌توان بود؟نه برخود‌به‌خواب‌زدگان تشنه‌ی دنیا.
بگو بر جهان چگونه آستانه می‌توان بودبر خشم‌دیدگان چشم‌بسته‌ی سختی‌کشیده؟نه بر ظریفان حقیر نازدیده‌ی پستنه بر ابلیسان روحانی‌نمای کودک زار.
بر روحانیون خفته می
مدیرعامل خانه کتاب درون این رسوم گفت: «خانه کتاب با شعار تجهیز کتابخانه های عمومی و کتابخانه های مدارس، اهدای تاریخچه به معرفت آموزان، کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده بوسیله خاص روستاهای استان لرستان، این تاریخ ها را اهدا کرده است.» به گفته «نیکنام حسینی پور» هیئت قانونگذاری فرهنگی ناشران خردسال و نوجوان، رادیو فرهنگ، رادیو ایران، کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران، انتشارات دارالثقلین، انتشارات معرفت هوشیار، انتشارات سرخ، پایگاه خبری گلو
کانگوروها...
این حیوانات نازنین دارن تو استرالیا با آتیش و دود غلیظ کشته میشن.
چند صدتا شتر رو با شلیک تیر خلاص کردند که به شهرها هجوم نیارن از فرط تشنگی.
دلواپسان حقوق حیوانات! سفیران ال و بل! کجایید؟ غربیان و غرب‌زدگان مهربان کجایید؟
چرا هیچی نمیگید؟ برید آتیش رو خاموش کنید دیگه! برید... خواهش می‌کنم برید...
اگر کانگوروها منقرض بشن، چطوری به بچه‌هامون بگیم کانگورو چیه و کجاست وقتی هنوز نقاشی کانگورو توی کتاب‌ داستان‌هاشونه؟
اگر منقرض بش
از اول که بنویسم می شه گفت توطئه این روباه مکار و گربه نره همه علیه سنگ و سبویی ها بوده و هست.
همسر خواهر اولی هنوز بعد از سه روز نتوانسته به خانه اش برگردد چون نه ماشینی هست و نه مترویی و نه اتوبوسی. و به عنوان خبرنگار میدانی گزارش های شهر جنگ زده را به سایر اعضا می رساند.
روز اول آشوب ها نوک سیاه سرویس مدرسه نداشت و ششمی مامور شده بود که او را از مسیر چهار راه سرباز تا خانه پیاده وار بیاورد و بماند که با چه زجری خودش را به نوک سیاه رسانده است این
دانش آموزان استان اردبیل در طرح سیل مهربانی با شعار "هر مدرسه یک پایگاه همدلی"، برای همدردی با سیل زدگان جنوب کشور، کمک های نقدی و غیر نقدی خود را جمع آوری کردند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در مراسمی که به همین منظور در دبیرستان دوره دوم پسرانه شاهد شهید اصغری نیاری ناحیه 2 برگزار شد، از اجرای این طرح در تمامی مدارس استان خبر داد و گفت: با اجرای چنین طرح هایی در آموزش
در مراسمی زیبا و به یادماندنی که باز هم جهان پهلوان کشتی ایران بهانه برگزاری آن شد، ورزشکاران، هنرمندان و خیرین برای کمک به سیل زدگان کشور آستین ها را بالا زدند تا با جمع آوری کمک های میلیاردی، باعث شادی تختی و سیل زدگان شوند.
به گزارش ایسنا، در گردهمایی بزرگ اکران فیلم تختی، ورزشکاران، هنرمندان، خیرین، کسبه بازار و مردم نیکوکار بار دیگر دست یاری به سمت هموطنان سیل زده دراز کردند و شبی زیبا و به یادماندنی را به یادگار گذاشتند.
در این مراسم
در مراسمی زیبا و به یادماندنی که باز هم جهان پهلوان کشتی ایران بهانه برگزاری آن شد، ورزشکاران، هنرمندان و خیرین برای کمک به سیل زدگان کشور آستین ها را بالا زدند تا با جمع آوری کمک های میلیاردی، باعث شادی تختی و سیل زدگان شوند.
به گزارش ایسنا، در گردهمایی بزرگ اکران فیلم تختی، ورزشکاران، هنرمندان، خیرین، کسبه بازار و مردم نیکوکار بار دیگر دست یاری به سمت هموطنان سیل زده دراز کردند و شبی زیبا و به یادماندنی را به یادگار گذاشتند.
در این مراسم
بسم الله
تصور آن چه بر سر برادران و خواهرانمان در لرستان و خوزستان و گلستان و... آمده هم وحشتناک است. آب تا سقف خانه ات بالا آمده باشد و دست زن و بچه ات را گرفته باشی و بالای بام خانه رفته باشی به امید فرجی... در حالی که می بینی خانه ی رو به رویی نتوانست جلوی سیل مقاومت کند و در چند ثانیه فروریخت...خوش به حال آنها که در این امتحانات و ابتلائات، نمره ی قبولی می گیرند... امثال من ـ که بسیار کوچکیم ـ برای یک مریضی یا گرفتاری شخصی، به هم می ریزیم و دعا و تو
مدیر آموزش و پرورش پلدشت گفت: 
دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان ۱۶۰ میلیون ریال به صورت نقدی به مناطق سیل زده کشور کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی خبرهای فوری پلدشت؛ احمد قربانی گفت: این کمک نقدی به شماره حساب اعلامی از اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی واریز شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه این کمک و همنوع دوستی از سوی دانش آموزان و همکاران فرهنگی شهرستان مورد تقدیر است، افزود: همه ما در مواقع نیاز باید در کنار هم به یک
 
سریال نون خ ۲ شبکه یک سیما، کنایه جالبی به خودروی پراید انداخت.
 سریال نون خ ۲ به کارگردانی سعید آقاخانی هر شب از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
این سریال که به مشکلات زلزله زدگان استان کرمانشاه پرداخته است در سکانسی، کنایه جالبی به خودروی پراید که در گل گیر کرده بود، انداخت/خبرنگاران جوان
پخش فیلم اصلی
 
 
سلام علیکم
طاعاتتون قبول
عرض کنم که ان شاء الله امسال، هر روز ماه رمضان، یه مسابقه نهج البلاغه داریم که علاقه مندان می تونند شرکت کنند..
سوالات هم سعی شده که همه مدلی باشه ...سخت و آسون و متوسط و همه چی...
توجه داشته باشید که مهلت پاسخ دهی به سوالات، تا ساعت 3 روز بعده...
بین نفراتی که جواب درست را داده باشند، قرعه کشی، و فردای اون روز، اسم برنده، اعلام میشه..
مهمترین مطلب!، جایزه است که خیلی سریع الوصوله و کارت شارژ 5000 تومانیه...
لطفا نفراتی که برند
با عنایت به وقوع سیلاب در استانهای مختلف کشور و اقدام پسندیده نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر دریافت هدایا ( کتاب و اسباب بازی ) از طریق کتابخانه های عمومی و ارسال به مناطق سیل زده برای کاهش آلام هموطنان بخصوص کودکان، می توانید کمکهای خود را به کتابخانه آیت الله محقق تحویل دهید تا برای این عزیزان ارسال گردد.
3هزار قرص نان خانگی بخش خانوک شهرستان #زرند به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد. 
 
امروز 3هزار قرص نان خانگی بخش خانوک شهرستان #زرند به همراه سایر اقلام جمعیت هلال احمر با بالگرد به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد.
رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: در روزهای گذشته 150 بسته غذایی یکماهه، هزار دستگاه چادر مسافرتی، هزار و 400 دستگاه چادر امدادی، 2 هزار و 800 تخته پتو و 2 هزار تخته موکت از طرف جمعیت هلال احمر استان کرمان به استان‌
سلام علیکم
طاعاتتون قبول
عرض کنم که ان شاء الله امسال، هر روز ماه رمضان، یه مسابقه نهج البلاغه داریم که علاقه مندان می تونند شرکت کنند..
سوالات هم سعی شده که همه مدلی باشه ...سخت و آسون و متوسط و همه چی...
توجه داشته باشید که مهلت پاسخ دهی به سوالات، تا ساعت 3 روز بعده...
بین نفراتی که جواب درست را داده باشند، قرعه کشی، و فردای اون روز، اسم برنده، اعلام میشه..
مهمترین مطلب!، جایزه است که خیلی سریع الوصوله و کارت شارژ 5000 تومانیه...
لطفا نفراتی که برند
کمک رسانی به مردم سیل زده از اقصی نقاط جهان باعث حضور یک هواپیمای غول پیکر نظامی در ایران شد.
حسین دلیریان در توئیتی نوشت، فکر میکنم این برای اولین بار باشد که هواپیمای غول پیکر نظامی C-۱۷ (متعلق به کویت و حامل کمک به سیل‌زدگان) در ایران به زمین می‌نشیند.فقط ارتش آمریکا و چند کشور دیگر جزو دارندگان این هواپیمای کارآمد هستند.
 
گاهی برای اصلاح توصیه و حرف کارگر
نیست؛ باید سیلی بیاید و خیلی چیزها را 
ویران کند تا شاید آنچه از نو ساخته می شود بهتر باشد.

سیل طرح و لایحه نیست که منتظر
تصویب مجلس باشد؛ مصوبه نیست که دولت آن را نادیده بگیرد یا مردم در برابر اجرای
آن مقاومت کنند؛ بی دعوت می آید و برمی کند و می برد.

بعد از سیل برخی به خیال خام خود
با پریدن و اعتراض کردن به این و آن به دردها التیام می دهند و مشکل گشایی می‌کنند؛(
و مانند همیشه سلبریتی‌ها پیشگام این جریان‌های ب
گاهی برای اصلاح توصیه و حرف کارگر
نیست؛ باید سیلی بیاید و خیلی چیزها را 
ویران کند تا شاید آنچه از نو ساخته می شود بهتر باشد.

سیل طرح و لایحه نیست که منتظر
تصویب مجلس باشد؛ مصوبه نیست که دولت آن را نادیده بگیرد یا مردم در برابر اجرای
آن مقاومت کنند؛ بی دعوت می آید و برمی کند و می برد.

بعد از سیل برخی به خیال خام خود
با پریدن و اعتراض کردن به این و آن به دردها التیام می دهند و مشکل گشایی می‌کنند؛(
و مانند همیشه سلبریتی‌ها پیشگام این جریان‌های ب
‍ خطبه 16 فروردین شهرستان زرند 
حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه بیان داشت:
➖سنت وسیره پیامبر باید در جامعه نهادین شود
➖همت وهمکاری مردم در کمک به سیل زدگان  خروشان و مثال زدنی بود
➖سران استکبار جهانی وحشی, درنده, وخون آشام هستند
➖برای حفاظت از مرز اعتقادی وطبیب دلهای مردم  به طلاب وروحانیون عالم ودلسوز نیازمند هستیم 
امام جمعه زرند با نگاهی به سیره ناب پیامبر اسلام خاطر نشان کرد:فرمایشات و اعمال ,رفتار رسول خدا برای همه کسانی
کتاب «حلزون‌های خانه به دوش» مجموعه مقالاتی است که شهید آوینی در مجلۀ سوره منتشر کرده که پس از شهادتش توسط نشر ساقی جمع آوری و تألیف شده‌ است. موضوع اصلی این مقالات، مبارزه با جریان روشنفکری و لیبرالیسم است که مثل خوره به جان انقلاب افتاده و جواب‌هایی که سید مرتضی به غرض‌ورزی‌های مزدورهای قلم به دستِ داخلی می‌دهد.
آخرین مقالۀ این کتاب به نام «تحلیلِ آسان» است که جوابی است به مقالۀ یکی از غرب زدگان به نام «حکومت آسان». عکس‌هایی که در ادا
 
سیلاب های ناگهانی در بعضی شهرها و ناکارآمدی دولت در پیش بینی و مهار بارش ها، همراه با گرانی و تورم، متأسفانه لبخندِ شادابی را از چهرۀ بعضی هموطنان ما ربوده است. مردمی که امسال از زیبایی های عید، سهم نا مساوی دارند و از دستان تهی و خانه های ویرانشان جز صدای شرمساری و آه بر نمی آید...
 
* شرم دارم از نگاه پدران و مادرانی که گونه های غیرتشان را با سیلی سرخِ شرمساری آراسته‌اند.
** در این آشفته بازار تبعیض و گرانی و بی خیالیِ دولت، نگذاریم از سفرۀ ن
امام جمعه ای داشت میرفت برای افتتاح یکی دو باب منزل اهدایی به زلزله زدگان که پولش را مردم داده بودند. تمام مسیر گوشی دستش بود و شخصا با خبرنگارها تماس میگرفت که یادتان نرود این خبر را خوب و کامل پوشش بدهید.
اصلا راه دور چرا برویم. وزیری امنیتی حتی موقع حضور در جلسه ای مهم که با دعوت کمیسیون امنیت ملی مجلس برگزار شده بود یکی را با خودش میبرد و میگفت اشکال ندارد خبرنگار است! و او را پسرم صدا میزد.
اغلب سازمانها و نهادهای دولتی بودجه ای مخصوص برای
«مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری بلومبرگ گفته دوست دارد به ایران سفر کند. پامپئو که با تلویزیون بلومبرگ صحبت می‌کرد، گفت: «مطمئناً، اگر ضرورت داشته باشد، با کمال میل به آنجا می‌روم. دوست دارم فرصتی باشد و [به ایران] بروم. نه برای اینکه صحبت‌های تبلیغاتی بکنم، بلکه حقایق را به مردم ایران درباره اینکه رهبرانشان چه کار کرده‌اند و چطور این موضوع به ایران لطمه زده، بگویم.»پامپئو قبل از حضور در این سمت، زمانی که نمای
بسم الله الرحمن الرحیمسیل لرستان در کنار برکاتش صدماتی نیز برای این استان به همراه داشته که با فکر و تحلیل هوشمندانه می تونه به حداقل برسه نکاتی رو  در همین باره خدمت عزیزان دلسوز تقدیم می کنم. اول اینکه خبر رسیده که حضرت آقا تاج سرمون به خلاف وعده های مبهم الاحوال مسئولین لطف فرمودند فی الحال ده هزار بسته لوازم خانگی اهدا فرمودند امیدوارم در کنار این لوازم ده هزار کانکس هم به صورت موقت در اختیار خانواده های سیل زده قرار بگیره تا خانه ها به
✅ در قم به منزل یکی از اساتید اخلاق
مشهدی رفته بودیم، استاد بعد از صحبت نمودن در مورد ویژگی‌های مؤمن فرمودند: «مؤمن
یک شیرازیت خاصی دارد!»
همه تعجب کردند اما ما سه چهار نفری که در جلسه شیرازی بودیم با توجه به
مقدمات قبلی به سرعت منظور ایشان را گرفتیم و خنده کنان، احسنت‌هایمان را تقدیم
جمع نمودیم.

✅ سایر طلاب به استاد گفتند: شیرازی
بودن چه ربطی به مؤمن دارد؟ ایشان شروع کردند به تطبیق دادن آنچه از صفات مؤمن
براساس روایات گفته بودند، بر خلق و
به رغم وقوع سیل در کشورهای همسایه، همچنان عده ای در فضای مجازی به این شایعه دامن می زنند که بارورسازی ابرها علت وقوع این حجم از باران در کشور بوده است!
جالب آنکه دولت آمریکا نیز در اظهاراتی مداخله جویانه، سوءمدیریت مسئولان جمهوری اسلامی را دلیل خسارات ناشی از سیل ایران دانسته است.
دو روز قبل، در پانزدهم فروردین نود و هشت، سایت رسمی بی بی سی فارسی در گزارشی که درباره نوع دوستی مردم آمریکا منتشر کرده، به باران های اخیر در آمریکا و خسارت های گس
بسم الله الرحمن الرحیمسیل لرستان در کنار برکاتش صدماتی نیز برای این استان به همراه داشته که با فکر و تحلیل هوشمندانه می تونه به حداقل برسه نکاتی رو  در همین باره خدمت عزیزان دلسوز تقدیم می کنم. اول اینکه خبر رسیده که حضرت آقا تاج سرمون به خلاف وعده های مبهم الاحوال مسئولین لطف فرمودند فی الحال ده هزار بسته لوازم خانگی اهدا فرمودند امیدوارم در کنار این لوازم ده هزار کانکس هم به صورت موقت در اختیار خانواده های سیل زده قرار بگیره تا خانه ها به
«خِرد» متفاوت است از انباشتنِ اطلاعات. اما، گمان کنم، خِرد واقعی در مواجهه دقیق با اطلاعات، یا همان دانش، اتفاق می‌افتد. بی‌دانش، تجربه ما محمولی‌ خالی‌ست، و بنابراین، از ارزیابی خود ناتوان است. تجربه، و شهود، در طی سال‌ها تربیت می‌یابد. این تربیت‌شدن، به‌معنای گیرافتادن در چرخه قناعتِ به یک دیدگاه -هرچند دیدگاهی منطقی- نیست، که خودش از عوامل مهم گرفتاری در بند تکرار است؛ یا، این تربیت، به‌معنای دوری از عصیان‌گری نیست. یا، به‌معنای
چند بار به این فاجعه که یک ماه بگذرد و مطلبی در «پرباز» منتشر نکنم، اشاره کرده ام. آخرینش در تاریخ 27 دی 97 منشتر شده بود.[وضعیت نارنجی] ظاهری ترین اثر این اتفاق به هم خوردن پیوستگی آرشیو ماهانه است. از فروردین، اردیبهشت، تیر! دیشب که 31 خرداد بود خواستم بیایم و همین طور الکی مطلبی بنویسم، فقط برای حفظ همین توالی! اما با خودم گفتم که چه؟ پیوستگی آرشیو چه چیزی است که بخواهی الکی کلمه پشت هم ردیف کنی، وقت خود را بگیری، وقت خواننده را هم تلف جملات بی
بعضی چیزها لیاقت می‌خواهد؛ مثل خارِ چشمِ دشمن شدن. نوشتن از بعضی چیزها هم لیاقت می‌خواهد؛ مثل نوشتن از کسانی که خار چشم دشمن شدند. من گر چه خار چشم دشمن نیستم؛ ولی می‌خواهم از کسانی بنویسم که خارند در چشم دشمنانی که تا زانو زدن‌شان در برابر عظمت اسلام چیزی نمانده است.
گاهی تو خار می‌شوی و با علم و دانشت، چشم دشمن را کور می‌کنی. گاهی تو خار می‌شوی و با خلق ارزش و ثروت‌آفرینی، نقشه دشمن را به باد می‌دهی. گاهی تو خار می‌شوی و با تربیت فرزندا
نوجوان خامنه‌ای در نماهنگ «سیل فداکاری؛ درس شهدا»، بیانات رهبر انقلاب درباره کمک‌رسانی همه‌جانبه ملت ایران به سیل‌زدگان در سال ۱۳۹۸ را مرور می‌کند.
         


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 448.4 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم26.2 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 19.5 MB
خب تاریخ کنکور که عوض نشد. میگن یا سهمیه یا تسهیلات میدن که امیدوارم سهمیه ندن! سهمیه بدن به کل منطقه میدن و عین بی انصافیه چون مثلا اینجا فقط و فقط خونه های حریم رود آسیب دیدن. دوست من الف دور اول که سیل اومد تا ٤-٥ روز اصلا متوجه نشده بود که چنین اتفاقی افتاده… آیا انصافه امثال الف ها سهمیه بگیرن؟ فکر کردین همینجا که یکی از شهرهای استان های سیل زده است داوطلب کمی داره؟ به همه سهمیه بدن که عملا فرقی با نبود سهمیه نداره که… درست مثل انتخاب وابس
علی اصغر پیوندی به اتهام تخلفات گسترده مالی در حیطه مدیریتی خود بازداشت شد. رییس مستعفی هلال احمر یکبار در خلال سیل سال گذشته گلستان و مازندران نیز به سوژه شماره یک فضای مجازی تبدیل شده بود.
تصویری از دکتر پیوندی منتشر شده بود که در مأموریت امداد رسانی به سیل زدگان در هتلی مستقر بود که منوی باز غذا در اختیار او و هراهانش قرار داشت. این مسأله در اوج گرفتاری شماری از هموطنان و نیز ایثارگری و مجاهدت نیروهای امدادی، بسیار مشمئز کننده و نفرت برا
این تصویر ربطی به جنگ ندارد. اینجا شهرستان پلدختر است؛ اما حقیقت آن
است که ضمیر نهفته در این تصویر را باید به سال های حماسه و ایثار برگرداند.

حجت الاسلام دکتر سید ابوالفضل نورانی، استاد دانشگاه است و ایثارگر و
جانبازی که خاطراتش از سال های نبرد با دشمن در کتاب قطور "کام دادا"
منتشر شده است.

تصویری که می بینید مربوط است به حضور دو فرزند رعنای او که به کمک
سیل زدگان پلدختر شتافته اند.

فرزندان، پا جای پای پدر گذاشته اند تا همگان بدانند فرهنگ دفا
جانشین قرارگاه عملیاتی جنوب غرب کشور گفت: ارتش سپر بلای مردم است و همانگونه که در دفاع مقدس وظیفه خود را در دفاع انجام داده امروز هم وظیفه یاری رسانی به مردم آسیب دیده را انجام می‌دهد.امیر سرتیپ دوم محمد مختاری، جانشین قرارگاه عملیاتی جنوب غرب کشور، با اشاره به اقدامات ارتش در امدادرسانی به سیل زدگان در جنوب کشور، گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با محوریت قرارگاه امداد ذوالفقار در کلیه مناطق جنوب و جنوب غرب کشور در حال خدمت‌رسانی ب
مهر نوشت: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون هیچ صحبتی در مجلس و کمیسیون آموزش مبنی بر تعویق زمان کنکور مطرح نشده است.
 
میرحمایت میرزاده درباره احتمال تعویق زمان کنکور سراسری به دلیل وقوع سیل، اظهار داشت: این موضوع تاکنون در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح نشده است.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا احتمال اعطای سهمیه در کنکور به سیل‌زدگان وجود دارد؟ گفت: در این باره هم هیچ صحبتی تاکنون م
با
احترام؛ همانطور که مطلعید هموطنان ما در مناطقی از کشور با بروز حادثه سیل، نوروز
امسال را با تلخکامی و افسوس آغاز نمودند. اگرچه مردم ایران همواره نشان دادند
شریک این غم و اندوه هستند و بهار همدلی، شادی را به دل‌های غم‌دیده این عزیزان
باز خواهد گرداند.
  نهاد
کتابخانه‌های عمومی کشور در نظر دارد به منظور تسلّی دل غم‌دیدگان، کمک به کودکان
آسیب دیده، کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق سیل‌زده، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی
کودکان در میان هیاه
 
سلبیرتی خودباخته ای که رگ گردنش با شانتاژ رسانه های دشمن باد کند و به ابزار سیاستگذاری آمریکا و اسرائیل تبدیل شود چه حقی دارد از بودجه هنگفت جمهوری اسلامی برخوردار بوده و بعد فیلمی بسازد و نقشی بیافریند که دقیقا بر ضد جهت گیری های نظام و منافع امت باشد؟
آقایان ناز پرورده دارند ناز می کنند که امسال در اعتراض به تأخیر در شفاف سازی سقوط هواپیما می خواهند جشنواره فجر را تحریم کنند.
مسئولان فرهنگی باید قدر این فرصت را دانسته و با اعلام تعطیلی م
دانلود آهنگ سهیل رحمانی دنیا بارونیه | بهترین کیفیت
ضمن عرض تسلیت به سیل زدگان همینک ترانه دنیا بارونیه از سهیل رحمانی را آماده کرده ایم
Exclusive Song: Soheil Rahmani – Donya Barinie With Text And Direct Links In jazzMusic.blog.ir
متن آهنگ سهیل رحمانی دنیا بارونیه
»───♫♫●|●|●♫♫───«نه سیاهم نه سفیدم ، رنگ حس تورو دارم … !سایه ی خستگی هاتم ، تورو تنها نمیذارم … !
»──|♫●|──«
دنیا بارونیه اما ، رو سرم چتر سکوتهاینجایی که من نشستم ، یه کویر برهوته … !
─|♫●|─
گریه ها حبس سکوت
ابراز محبت


انسان در رابطه ی با همنوعان خویش  ، نیازمند تبادلِ احساسات و ابراز عاطفه و محبت
است ، ابراز محبت چه به صورت کلامی و چه با رفتار ، بخشی از نیاز های روانی انسان را
تأمین می کند
این ابرازِ محبّت اگر با انگیزه ی الهی صورت پذیرد جنبه ی
معنوی نیز پیدا می کند وعلاوه بر اینکه روابط انسانی را استحکام می بخشد ، انسان
را به خداوند نیز نزدیک می گرداند
ابراز محبّت اگر نسبت به کسانی باشد که نیاز بیشتری به محبّت
داشته باشند ارزش معنوی آن افزوده
زخم ارثی‌ست که در سینۀ ایرانی‌هاست
کشورم پر شده از داغ سلیمانی‌هاست
کشورم تلخ‌ترین حادثه‌ها را دیده‌ست
پای این سرو کهن، خون جوان باریده‌ست
چقدر لاله که در خانۀ اجدادی ماست
پشت هر مرثیه‌ای غیرت و آزادی ماست
باز ابری‌ست هوا تا که ببارند همه
سوگواران غم رفتن یارند همه
آه ما سوخته‌جانان به اثر نزدیک است
روز خونخواهی و جبران چقدر نزدیک است
مرد میدان خطر رفت، ولی هست هنوز
و چه غم؟! مالک اگر رفت علی هست هنوز...
که به یک گوشه نگاهش همه جان می‌گ
فقه کارآمد، فقهی است که سر از مسائلی که صدها هزار بار آن
را مباحثه کرده و بر آنها صدها بار حاشیه زده است، بیرون آورده و به درد و
فریادهای دردمندانه جامعه اش توجه کند. وگرنه تکرار احکام عبادات و معاملات در
فقه، آیا توانسته است گره ای از مسائل کشور باز کند؟ در خصوص فساد دولتی و فساد
افراد منتسب فامیلی و خویشاوندی به مدیران حکومتی و دولتی، قبل تر گفته شد که فقه
باید تئوری خود را برای کنترل آنها بیان کند. برداشت نگارنده از آیه شریفه یا
نِساءَ النّ
در این پست از وبلاگ لایف هکر چند تا از سریال های نت فیلیکس Netflix در ژانرهای متنوع را مورد بررسی قرار می دهیم. بعضی ازین سریال ها ضبط و پخششان تمام شده و بعضی های دیگر در حال پخش هستند که با خیال راحت می توانید این سریال ها را دنبال کنید.
سریال اوزارک Ozark
مارتی برد Marty Byrde، مشاور مالی است که در یک تجارت پولشویی گرفتار شده است، مجبور است تا خانواده خود را از شیکاگو به میسوری اوزارکس منتقل کند. او همچنین مجبور شده تجارتش در شهر محلی را ادامه دهد تا پ
«من با زندگی به سبک و سیاق متظاهران و روشنفکران آشنا نیستم؟!
خیر من از یک راه طی شده با شما حرف می زنم. من سالهای سال در یکی از دانشکده های هنری درس خوانده ام، به شبهای شعر و گالری های نقاشی رفته ام، موسیقی کلاسیک گوش داده ام.ساعت ها از وقتم را به مباحث بیهوده درباره چیزهایی که نمی دانستم گذرانده ام. من هم سال ها با جلوه فروشی و تظاهر به دانایی زیسته ام. ریش پروفسوری و سبیل نیچه ای گذاشته ام»
 
 
 
عجیب نیست کسی که با ادا و اطوارهای روشنفکری آشنا
خطبه ی اول: پس از توصیه به تقوا درباره اهمیت تقوا بیان داشت: خدای تعالی در آیه ۱۸ سوره حشر می ‏فرماید: «یا ایها الذین آمنوا اتقوا الله والتنظر نفس ما قدمت لغد...»؛ ای بندگانی که ایمان آورده اید ‏تقوای الهی را رعایت نمایید؛ و هرکس ببیند برای فردای خود چه می فرستد. تقوا یعنی امتناع کردن از ‏بدی ها و پرهیز کردن از آنچه هوای نفس انسان او را به سوی آن دعوت می کند. در اهمیت تقوا و تزکیه ‏نفس کفایت می کند که نزدیک به ۲۱۰ مرتبه در قرآن به این موضوع اشار
بزرگ‌ترین چالش زندگی هر انسانی، مواجهه با مسئله‌ی معناست؛ جست‌وجو و یافتن پاسخی برای این پرسش سهم‌گین: «که چی؟». خیلی از آدم‌ها، تا جایی که من دیده‌ام، اساساً با این مسئله مواجه نمی‌شوند؛ دغدغه‌ی‌شان نیست و شاید متوجه نمی‌شوند که هر کاری را برای چه‌غایتی انجام می‌دهند. در مقابل، برخی دیگر از آدم‌ها به‌این جمع‌بندی می‌رسند که اصولاً زندگی چنان تصادفی و بی‌معناست که جست‌وجوی غایت برای آن بی‌هوده است؛ این‌ها از آغاز تکلیف‌شان ر
آن روز لباس کارگری پوشیدم و به همراه سین وارد زمین کشاورزی شدم!من نه برای کار رفته بودم و نه برای کمک ،صرفا برای تفریح و تجربه رفته بودم،راه رفتن با چکمه های مخصوص در زمینی که شامل گل با لایه ی پوشاننده ی آب باشد ،واقعا کار سخت و دشواری محسوب میشود،در حین راه رفتن یکجا احساس کردم که دیگر توان حرکت دادن پاهایم را ندارم ، خسته شده بودم و از ناچاری در همان زمین گل آلود نشستم!
درک میکنم و میفهمم که راه رفتن در همچین زمینی تا چه اندازه دشوار است، حا
باورمندی مردم به عملکرد دستگاه‌های حکومت، یکی از شاخص‌هایی است که
می‌توان به مدد آن، میزانی از توسعه سیاسی را سنجید. مولفه‌ای که در دانش
سیاست از آن به‌عنوان سرمایه اجتماعی یاد می‌شود. اینجا سعی می‌کنم سرمایه
اجتماعی را از بُعد ارزش‌ها، تبیین کنم. در واقع معتقدم سرمایه اجتماعی،
همسویی بالای ارزش‌های حاکمان با ارزش‌های عامه مردم است. طبیعی است این
همسویی میسر نمی‌شود مگر در سایه صداقت، شفافیت، جدیت و دغدغه‌مندی
دولت‌مردان و سی
در این مطلب سعی می‌کنیم به تمامی سوالات درباره فرش ماشینی کاشان پاسخ بدهیم. امیدواریم که این مقاله بتواند در هنگام خرید فرش کاشان و یا خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان به شما کمک کند.
فرش کاشان ارزان قیمت
فرش‌های ۱۰۰٪ آکریلیک کیفیت بالاتری نسبت به بقیه فرشها دارند و قیمت بالاتری هم دارند فرش کاشان که با نخ Bcf بافت میشود ارزانتر میباشد و تولید کننده این نوع فرش کاشان با توجه قابلیت دستگاه فرش بافی میتواند براساس درخواست مشتری فرش ارزان قیمت
در این مطلب سعی می‌کنیم به تمامی سوالات درباره فرش ماشینی کاشان پاسخ بدهیم. امیدواریم که این مقاله بتواند در هنگام خرید فرش کاشان و یا خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان به شما کمک کند.
فرش کاشان ارزان قیمت
فرش‌های ۱۰۰٪ آکریلیک کیفیت بالاتری نسبت به بقیه فرشها دارند و قیمت بالاتری هم دارند فرش کاشان که با نخ Bcf بافت میشود ارزانتر میباشد و تولید کننده این نوع فرش کاشان با توجه قابلیت دستگاه فرش بافی میتواند براساس درخواست مشتری فرش ارزان قیمت
در این مطلب سعی می‌کنیم به تمامی سوالات درباره فرش ماشینی کاشان پاسخ بدهیم. امیدواریم که این مقاله بتواند در هنگام خرید فرش کاشان و یا خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان به شما کمک کند.
فرش کاشان ارزان قیمت
فرش‌های ۱۰۰٪ آکریلیک کیفیت بالاتری نسبت به بقیه فرشها دارند و قیمت بالاتری هم دارند فرش کاشان که با نخ Bcf بافت میشود ارزانتر میباشد و تولید کننده این نوع فرش کاشان با توجه قابلیت دستگاه فرش بافی میتواند براساس درخواست مشتری فرش ارزان قیمت
در این مطلب سعی می‌کنیم به تمامی سوالات درباره فرش ماشینی کاشان پاسخ بدهیم. امیدواریم که این مقاله بتواند در هنگام خرید فرش کاشان و یا خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان به شما کمک کند.
فرش کاشان ارزان قیمت
فرش‌های ۱۰۰٪ آکریلیک کیفیت بالاتری نسبت به بقیه فرشها دارند و قیمت بالاتری هم دارند فرش کاشان که با نخ Bcf بافت میشود ارزانتر میباشد و تولید کننده این نوع فرش کاشان با توجه قابلیت دستگاه فرش بافی میتواند براساس درخواست مشتری فرش ارزان قیمت
در این مطلب سعی می‌کنیم به تمامی سوالات درباره فرش ماشینی کاشان پاسخ بدهیم. امیدواریم که این مقاله بتواند در هنگام خرید فرش کاشان و یا خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان به شما کمک کند.
فرش کاشان ارزان قیمت
فرش‌های ۱۰۰٪ آکریلیک کیفیت بالاتری نسبت به بقیه فرشها دارند و قیمت بالاتری هم دارند فرش کاشان که با نخ Bcf بافت میشود ارزانتر میباشد و تولید کننده این نوع فرش کاشان با توجه قابلیت دستگاه فرش بافی میتواند براساس درخواست مشتری فرش ارزان قیمت
در این مطلب سعی می‌کنیم به تمامی سوالات درباره فرش ماشینی کاشان پاسخ بدهیم. امیدواریم که این مقاله بتواند در هنگام خرید فرش کاشان و یا خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان به شما کمک کند.
فرش کاشان ارزان قیمت
فرش‌های ۱۰۰٪ آکریلیک کیفیت بالاتری نسبت به بقیه فرشها دارند و قیمت بالاتری هم دارند فرش کاشان که با نخ Bcf بافت میشود ارزانتر میباشد و تولید کننده این نوع فرش کاشان با توجه قابلیت دستگاه فرش بافی میتواند براساس درخواست مشتری فرش ارزان قیمت
در این مطلب سعی می‌کنیم به تمامی سوالات درباره فرش ماشینی کاشان پاسخ بدهیم. امیدواریم که این مقاله بتواند در هنگام خرید فرش کاشان و یا خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان به شما کمک کند.
فرش کاشان ارزان قیمت
فرش‌های ۱۰۰٪ آکریلیک کیفیت بالاتری نسبت به بقیه فرشها دارند و قیمت بالاتری هم دارند فرش کاشان که با نخ Bcf بافت میشود ارزانتر میباشد و تولید کننده این نوع فرش کاشان با توجه قابلیت دستگاه فرش بافی میتواند براساس درخواست مشتری فرش ارزان قیمت
در این مطلب سعی می‌کنیم به تمامی سوالات درباره فرش ماشینی کاشان پاسخ بدهیم. امیدواریم که این مقاله بتواند در هنگام خرید فرش کاشان و یا خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان به شما کمک کند.
فرش کاشان ارزان قیمت
فرش‌های ۱۰۰٪ آکریلیک کیفیت بالاتری نسبت به بقیه فرشها دارند و قیمت بالاتری هم دارند فرش کاشان که با نخ Bcf بافت میشود ارزانتر میباشد و تولید کننده این نوع فرش کاشان با توجه قابلیت دستگاه فرش بافی میتواند براساس درخواست مشتری فرش ارزان قیمت
در این مطلب سعی می‌کنیم به تمامی سوالات درباره فرش ماشینی کاشان پاسخ بدهیم. امیدواریم که این مقاله بتواند در هنگام خرید فرش کاشان و یا خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان به شما کمک کند.
فرش کاشان ارزان قیمت
فرش‌های ۱۰۰٪ آکریلیک کیفیت بالاتری نسبت به بقیه فرشها دارند و قیمت بالاتری هم دارند فرش کاشان که با نخ Bcf بافت میشود ارزانتر میباشد و تولید کننده این نوع فرش کاشان با توجه قابلیت دستگاه فرش بافی میتواند براساس درخواست مشتری فرش ارزان قیمت
خوشا به حال مسکینان در روح، زیرا پادشاهی آسمانی از آن ایشان است.
خوشا به حال ماتم‌زدگان، زیرا ایشان تسلی خواهند یافت.
خوشا به حال فروتنان، زیرا ایشان وارث زمین خواهند شد.
خوشا به حال گرسنگان و تشنگان نیکویی، زیرا ایشان سیر خواهند شد.
خوشا به حال رحم‌کنندگان، زیرا ایشان رحمت خواهند دید.
خوشا به حال پاک‌دلان، زیرا ایشان خدا را خواهند دید.
خوشا به حال آشتی‌دهندگان، زیرا ایشان فرزندان خدا خوانده خواهند شد.
خوشا به حال آنان که در راه نیکویی ج
فرمانده سپاه شاهین‌شهر و میمه گفت: با گشت‌های محله محور بسیج معضل سگ گردانی و قلیان در این شهر را کنترل کردیم.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سرهنگ مسعود جهانگیری روز گذشته یکشنبه ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۸ در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: به مناسبت هم‌زمان شدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی نواختن زنگ مدارس، خاطره گویی با هدف آشنا شدن نسل جدید با رشادت‌ها و جان فشانی های رزمندگان، صبحگاه مشترک با حضور بسیجیان پایگا
مؤمن شیرازیت خاصی دارد!
در قم به منزل یکی از اساتید اخلاق مشهدی رفته بودیم. استاد، بعد از صحبت‌ در مورد ویژگی‌های مؤمن، فرمودند: «مؤمن یک شیرازیت خاصی دارد!»همه تعجب کردند، اما ما سه‌چهار نفری کهٔ شیرازی بودیم، با توجه به مقدمات قبلی، به سرعت منظور ایشان را گرفتیم و خنده‌کنان، احسنت‌هایمان را تقدیم جمع کردیم.سایر طلاب به استاد گفتند: «شیرازی‌بودن چه ربطی به مؤمن دارد؟» ایشان شروع کردند به تطبیق‌ آنچه از صفات مؤمن، که براساس روایات گفت
بزرگان وادی معرفت برای دستیابی به کمال و سعادت، سه گام اساسی را سرلوحه عملی
خویش قرار داده و بر آن تأکید می­ ورزند؛" اذکار، اخلاص و احسان". بدین
معنا که می بایست انسان در همه حالات به یاد خدا باشد«
وَهُوَ مَعَکُمْ أَیْنَ مَا کُنْتُمْ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ »؛(حدید؛4)، کارهایش را برای رضای خدا انجام دهد« إِنَّمَا نُطْعِمُکُمْ لِوَجْهِ اللَّهِ لَا نُرِیدُ مِنْکُمْ
جَزَاءً وَلَا شُکُورًا»؛(انسان؛9) و در صورت
توانایی، مساعدت نم
 در مسائل بحرانی فقط کمک رسانی: هلال احمر یا
کمیته امداد شرط نیست! بلکه  وزارت اطلاعات،
و زارت خارجه و قوه قضائیه، مسئولیت بیشتری دارند. زیرا هر بحران مرکز کارزار حق و
باطل است. همچون گردابی که از دو جریان مخالف اب، ایجاد می شود. بسیاری از این
آبها، در هم تنیده و با همدیگر همسو می شوند! و این نقطه خطرناکی است که: برای
آرامش مردم شناخت آن لازم است. که  نیروهای
اورکادر و: سطح بالای اطلاعات و عملیات می طلبد. بطور مثال آمریکا مانع ورود دلار
به ایران
دوشنبه ١ اردیبهشت ١٣۴٨ برابر ٣ صفر ١٣٨٩ بر اثر بارش شدید نیم ساعته و جاری شدن سیل پُر آسیب قسمتی از شهر نراق  ویران شد .در تاریخ فوق رگبار نسبتا قوی در قسمت جنوب یا جنوب شرقی نراق یعنی دره های رضاییه ومنظریه و سایر دره های اطراف شروع به باریدن می کند که در اثر آن سیل شدیدی از طرف قنات آصف آباد به شهر نراق جریان پیدا می‌کند.
در همین اثنا یک نراقی دلسوز به نام غلامحسین حیدری فرزند کربلایی علی که این صحنه را می بیند‌ سراسیمه و با اضطراب خود را به

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها