نتایج جستجو برای عبارت :

مشکل تردد در جاده ها وجود ندارد

مشکل تردد در جاده ها وجود ندارد
معاون راهداری حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه مشکل تردد در جاده ها وجود ندارد گفت: درعین حال 460 دستگاه خودرو راهداری و 350 نفر پرسنل راهداری برای مقابله با سیل و حوادث احتمالی در جاده ها به صورت آماده باش قرار دارند.
احسان عراقی زاده گفت :با توجه به بارش باران در شهرستان های شهربابک، هرات، جوزم، دهبکری، کرمان، باغین، زرند، دشتخاک، سیرجان، خانه سرخ، ماهان، کفنوئیه گفت: مه آلودگی هوا را در خانه سرخ دار
یک
دستگاه خودروی وَن حامل زائران عراقی در جاده ملایر - اراک و نزدیکی شهر
زنگنه واژگون شد که پس از انتقال مصدومان به بیمارستان یکی از آنها جان
باخت.
این خودروی «ون» با 9 سرنشین هنگام بازگشت از مشهد  در جاده ملایر -
اراک تردد می کرد که به علت لغزندگی سطح جاده و تردد با سرعت غیرمطمئنه در
سر پیچ، واژگون شد. هفت تن از سرنشینان این خودرو به صورت سطحی مصدوم شدند اما وضعیت جسمی 2 تن از آنها وخیم بود. یکی از مصدومان دچار شکستگی های متعدد بود و دیگر مصدو
 
شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: مدیر جدید طرح ساماندهی ناژوان باید موضوع امکان داشتن یا نداشتن ایجاد تسهیلات حمل و نقل عمومی برای تردد سالمندان در جاده الفت را بررسی و چاره اندیشی کند، البته باید نتیجه بررسی با دلایل به شهروندان اعلام شود.
 
شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «شهر پرسشگر،  شهردار پاسخگو» در پاسخ به درخواست یکی از شهروندان مبنی بر راه‌اندازی خط اتوبوس یا مینی‎بوس در طول ایام هفته در جاده الفت تا آکواریوم ناژوان، با بیان اینکه
شب گذشته بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه تریلی و پراید در جاده قدیم همدان - ساوه سه تن فوت و یک نفر مجروح شد.
سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این حادثه
رانندگی در مسیر دوطرفه رخ داد افزود: تجاوز به چپ پراید عامل بروز این
سانحه دانست که منجر به جان باختن سه عضو یک خانواده شد.کامیون کشنده  پس از برخورد با پراید آن را له کرده و  حدود 100 متر آن را به سمت جلو هدایت کرده است.سرهنگ عزیزی گفته گرانی عوارض آزاد راه همدان - سا
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها:
روز‌ ۲۰ و ۲۱ آبان محور هراز در محدوده جاده شکسته به‌ دلیل اجرای عملیات حفاری و انجام آزمایشات ژئوتکنیک‌ مسدود است و تردد از محورهای جایگزین شامل جاده فیروزکوه و محور چالوس انجام می‌شود.
شنبه ، ۱۸ بان ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
به نام خدای مهدی (عج)
پیش بینی شهید ابراهیم هادی درباره کاروان های زیارتی کربلا و اربعیناوایل جنگ در ارتفاعات گیلان غرب بر فراز یکی از تپه های مشرف به مرز قرار گرفتیم. پاسگاه مرزی دست عراقی ها بود وبه راحتی در جاده های اطراف آن تردد میکردند.ابراهیم کتابچه دعا را باز کرد و به همراه بچه ها زیارت عاشوراخواندیم.بعد با حسرت به مناطق تحت نفوذ دشمن نگاه میکردم و گفتمابرام جون این جاده مرزی رو ببین عراقی ها راحت تردد میکنند بعد گفتم: یعنی میشه یه روز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اذربایجان غربی از قرارگیری پایانه مرزی بازرگان در رتبه نخست پرترددترین پایانه مرزی استان در سه روز نخست اجرای طرح نوروزی خبر داد.
به گزارش خبرهای فوری پلدشت، ارسلان شکری گفت: در سه روز گذشته از اجرای طرح نوروزی در آذربایجان غربی پایانه مرزی بازرگان با تردد بیش از ۳۲ هزار نفر مسافر بیشترین تعداد تردد مرزی در این بخش را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه پایانه‌های مرزی تمرچین با بیش از هشت هزار تردد و
سیستم AHB   چگونه کار می کند؟
عبارت (AHB) مخفف Automatic High Beam به معنای سیستم اتوماتیک فعال سازی نوربالای چراغ های جلو است. این سیستم پیشرفته که در خودروهایی از قبیل تویوتا  نیز مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان یکی از جدیدترین تکنولوژی های مورد استفاده در خودروها است.رانندگی در شب بخصوص مسیرهای کم نور بسیار خطرناک است. وجود چراغ نور بالا در خودروها باعث افزایش میزان دید راننده می شود. اما همین نوربالا برای خودروهای عبوری روبرو آزاردهنده و خطرناک
رئیس پلیس راه مازندران:
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳امروز جمعه ۱۵ آذرماه تا ۲ بامداد شنبه ۱۶ آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ امروز جمعه ۱۵ آذرماه تا ۲ بامداد شنبه ۱۶ آذرماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۵ آذرماه در محور هراز ممنوع است.
تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۱
با سلام خدمت همراهان وبلاگ بیامه 
ساخت جاده قبرستان روستا
 
روستای بیامه سفلی یکی از بزرگترین روستاهای بخش گهواره است که راه جاده قبرستان این روستا جاده ای میباشه که فقط با تراکتور قابل عبور است این جاده در قسمت شمال غرب روستا میباشد  لذا از مسئولین مربوطه خواهشمند است که به این موضوع رسیدگی فرمایید که شاید یکی از بزرگترین مشکلات روستا برطرف شود
 
با تشکر
هتل ها اصولا پارکینگ های بزرگ و پر رفت و آمدی دارند،اصولا راهبندی که باید در این مکان های استفاده کنیم راهبندی با کیفیت،با قابلیت تردد به صورت نامحدود و موتوری قدرتمند انتخاب کنیم.
بگذارید اول شما را با گونه های مختلف راهبند آشنا کنیم:
راهبند های بازویی اصولا در قالیت راهبند های الکترومکانیکی و راهبند های الکتروهیدرولیکی طراحی و تولید و یا وارد کشور میشوند و به بازار عرضه میگردد.
راهبند های الکترومکانیکی با توجه به وجود موتور و گیریبکس و
عاشق این هستم که توی جاده باشم. مقصد مهم نیست. باید رفت. جاده همیشه چیزی دارد که باعث شگفتی شود. یک جا ماندن کرختی می‌آورد؛ چیزی شبیه حس مُردگی. آدم نباید یک جا بماند چون راه‌های هیجان‌انگیزتری برای خودکشی وجود دارد.
پ.ن: جهت تماشا؛ کلیک
در شرایط قرنطینۀ تهران، قطعا همه کمتر بیرون میریم. خیابونها هم خلوتتره به شدت. این دوبار که بیرون رفتم، متأسفانه هر دوبار دو تا گربۀ له شده کف خیابون دیدم.
حواسمون باشه. این روزها که جاده های تهران خلوته، گربه ها و سگهای بیشتری از وسط جاده ها تردد می کنن. شلوغی جاده خود به خود باعث بی خیال شدن گربه ها از عبور وسط جاده میشه. ولی وقتی خیابون های تهران انقدر خلوته، گربه ها بدون تشخیص خطرناک بودن جاده، از عرض خیابون عبور می کنن. جادۀ خلوت هم به صورت
تلنگر
در جاده انقلاب روی تابلو نوشته شده:جاده لغزنده است، دشمنان مشغول کارند، با احتیاط برانید،با دنده لج حرکت نکنید، سبقت ممنوع، دیر رسیدن به پست و مقام بهتر از هرگز نرسیدن به امام استحداکثر سرعتتان از سرعت ولایت فقیه بیشتر نباشد،اگر پشتیبان ولایت نیستید لااقل کمربند دشمن را نبندید،با وضو وارد شوید، این جاده مطهر به خون شهداست.
کنار کوچه منتهی به خونمون یه پارکه که وقتی برف میاد عجیب نمایی میشه یه سال اگه اشتباه نکنم 86 قبل از دومین برف بزرگ رشت. یه برف حدودا سبک بیست سانتی متری اومد همه پارک سفید شد درختای کاجم کاملا سفید شدن با این که حتی پایه درختام زیر برف نرفته بودن. ما بچه های کوچه هم اون مناطق از سر بی کاری و تعطیل شدن مدارس چرخ میزدیم و برف بازی می کردیم. یه آقایی رو دیدم گوشیش (اون زمان گوشی لمسی کم بود از این نوکیاها داشت) رو درآورد شروع کرد از کوچه عکس گرفتن. او
رئیس پلیس راه مازندران:
جاده هراز روز‌های ۲۳ و ۲۴ آذر ماه به دلیل تعمیرات جاده‌ای بسته می‌شود و رانندگان از مسیر‌های جایگزین جاده چالوس و سوادکوه برای رفت و آمد استفاده کنند.
این محدودیت ترافیکی از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح اعمال می‌شود/فارس
شنبه ، ۲۳ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
صدایش میکنم تولا 
امروز باران میامد.به تولا پیام دادم و حالش را پرسیدم.
از خانه پدرم بیرون را نگاه میکردم و چند عکس از مناظر روبه‌رو برای تولا فرستادم.
حرف از جاده ای شد که همیشه در آن جاده آرام میشوم
خواست جاده را هم ببیند.
تا شب صبر کردم،جاده در شب دیدنی تر است.رفتم و‌فیلم گرفتم و برایش فرستادم.
از ساعت هشت شب پیام هایم را میبیند و جوابی نمیدهد.
این شرایط برایم آشناست.پیام نمیدهم.
 
زشته که آدم 29 سالش شده باشه و دفعه اولش باشه که میره شمال؟؟اینجا جاده چالوس، سیاه بیشه! الان از فرط مه غلیظ صبحگاهی، چشم چشمو نمیبینه! شماها چطوری زندگی میکنید اینجا؟
نصفه شب مارو از جاده چالوس آوردن، از کل لذت زیباییهای این جاده فقط تهوع پیچ در پیچش نصیب ما شد! مخصوصا که پشت سریمون هی میگه تو رو خدا! چرا اینجوری میره؟؟ و شوهرش مدام تذکر میده که راننده جوری نمیره! جاده این‌جوریه!
شهرهای مهم دنیا با مسائلی مشابه دست به گریبان‌اند. تراکم جمعیت بالا، آلودگی صوتی و سروصدا و همچنین ترافیک از جمله مشکلات کلانشهرهای دنیاست. شهرهایی که خودروهای زیادی در آنجا تردد می‌کنند به خاطر هیاهوی دائمی خسته‌کننده و ناامن به نظر می‌رسند. در نتیجه بسیاری از شهرها جنبش «روز بدون خودرو» را به این امید آغاز کردند که دوچرخه‌سواران و عابران پیاده بتوانند از رفت‌وآمد در شهر لذت ببرند.
 
اعتمادآنلاین، به نقل از the richest، گزارش می‌دهد که کا
شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان،عامل فروش و توزیع و نصب و راه اندازی انواع سیستم های کنترل تردد و راهبند اتوماتیک در استان مازندران و شهر آمل 
در مکان هایی نظیر اماکن تجاری آمل،اماکن اداری آمل،مجتمع های مسکونی آمل،مجتمع های ویلایی آمل،مجتمع های تفریحی آمل،مجتمع های قضایی و نظامی و انتظامی در آمل و تمام مجموعه هایی که نیاز به کنترل تردد در مجموعه خود دارند،سیستم راهبند یک انتخواب بسیار کارآمد می باشد.
جلوگیری از ورود خودروهای غیرمجا
در برخی اماکن دولتی و خصوصی مانند کارخانجات تولیدی و صنعتی،سازمان های کوچک و متوسط،مراکز پزشکی و بیمارستان ها،مراکز آموزشی و ...مدیران و دست اندر کاران احتیاج دارند عبور و مرور افراد را ثبت و کنترل کنند.
گیت های نفر رو میله ای این امر را برای آنها امکان پذیر میکند.
گیت های نفر رو میله ای در نوع های مختلف برای استفاده در مکان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.
برخی خصوصیات این گیت ها :
بدنه تمام استیل ضد زنگ و مقاوم در برایر خش SUS304
تردد دو طرف
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از آغاز طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین سال جاری تعداد مسافرین ورودی از پایانه مرزی پلدشت نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۸۲ درصدی حکایت دارد.
به گزارش خبرهای فوری پلدشت منطقه آذربایجان غربی ارسلان شکری در جمع خبرنگاران افزود: از آغاز طرح نوروزی ۲۵ اسفند ماه سال قبل تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری بیش از  ۱۷ هزار مسافر از پایانه مرزی پلدشت تردد کرده اند که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد
راهبند نفر رو میله ای که اصولا جهت ورودی های فروشگاه ها  و کارخانجات استفاده میشود امکان این که دو نفر همزمان بتوانند تردد کنند خیلی کم و تقریبا غیر ممکن است.
اما سرعت تردد نسبت به راهبند های شیشه ای کمتر است.
در نتیجه اماکنی که جمعیت و تردد آن زیاد است توصیه میشود از راهبند های شیشه ای استفاده شود مثل مترو و ...
راهبند های شیشه ای به علت وجود سنسور امکان ورود دو نفر پشت سر هم وجود دارد.
در راهبند های نفر رو تمام قد استیل که در مکان هایی با رده ام
لیکی از مواردی که باعث اهمیت شهرهاست راهها می باشد . اتصال شهر ها به راهها مخصوصاَ آزاد راه و بزرگراه به شدت باعث اهمیت و رونق ان شهر می شود . متاسفانه در شهرستان برخوار راه مهمی وجود ندارد الا بزرگراه اصفهان .اردستان . البته آزادراه شرق هم هست که هنوز خیری از اون به شهرستان نرسیده . بیشتر شهرها برای اینکه بتوانند به راه مهمی متصل شوند  رایزنی های زیادی انجام می دهند تا شاید راه را به طرف شهر خود بکشند و از آن عبور دهند . و اگر نشد مابین شهر و اتو
براساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، بارش برف در محور کرج-چالوس از شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد و به همین دلیل برای تردد در محورهای کوهستانی به زنجیر چرخ نیاز است./ایسنا
سه شنبه ، ۱۲ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 450×243]
مشاهده مطلب در کانال
بار شما بیمه می باشد vip
آیا تا حالا در حمل و نقل اثاثیه دچار مشکل شده اید؟ کالای شما، وسایل اداره ، اثاثیه منزل و هر آنچه که قصد جا به جای و حمل و نقل آن را دارید دچار خسارت ناشی از جا به جایی غیر اصولی و غیر حرفه ای شده است؟
در باربری تهران ما به شما این تضمین را میدهیم که با افراد آموزش دیده حمل و بسته بندی ما جای هیچگونه نگرانی و صدمه برای بار شما وجود ندارد .
ولی این تنها کافی نیست ما بار شما را هرچه باشد بیمه کرده تا از حوادث و سوانح های طبیعی
اجاره سوله در جاده مخصوص
چنانچه نیاز به اجاره سوله در جاده مخصوص کرج هستید و یا قصد اجاره سوله در جاده مخصوص کرج را دارید می توانید با مشاور املاک اجاره سوله ارزان در جاده مخصوص کرج تماس بگیرید تا لیست از بروزترین آگهی های سوله اجاره ای جاده قدیم کرج را بهمراه قیمت اجاره سوله در جاده قدیم کرج در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
اجاره سوله در جاده مخصوص کرج
اجاره سوله در جاده مخصوص : در خصوص خرید یک واحد مسکونی یا اداری ، اجاره یک باب واحد تجا
گیت کنترل تردد
معرفی دستگاه گیت کنترل تردد
امروزه کنترل عبور و مرور کاری است که دیگر نیازی به نیروی انسانی کارآمد ندارد و می‌توان این امر مهم را به گیت کنترل تردد سپرد تا از عبور و مرور اتومبیل‌ها و یا افراد گوناگون مطلع شد ، تا با دانستن اطلاعات هر شخص اجازه عبور را به وی داد و یا اینکه بالعکس از عبور ایشان جلوگیری نمود.
گیت کنترل تردد از اجزاء مهمی است که حتماً باید در مجموعه‌های گوناگون در سراسر جهان وجود داشته باشد تا از ورود افراد ناشن
«پارت اول» آرام و زیبا
یک ساعتی است که در پیچاپیچ جاده ی سردشت و روستای کارنج در حال حرکتیم. حرکتمان به خاطر جاده خاکی که در باران های اخیر شسته شده خیلی آرام است. آنقدر آرام که می شود سنگلاخ های  کف جاده را شمرد یا از منظره زیبای کنار جاده لذت برد.

«پارت دوم» استقبال زمستان
به نزدیکی روستا رسیده ایم. از اینجا هوای آبادی را حس می کنم با اینکه خانه ها از اینجا که ما هستیم پیدا نیست. گفتم خانه! بگذریم، منظورم همان دیوار هایی بود که سقفی کشیده اند
انواع سیستم های کنترل تردد و راهبند اتوماتیک با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در دلیجان.
فروش ویژه راهبند اتوماتیک اوژن در نوع های راهبند الکترومکانیکی و راهبند هیدرولیکی و انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبند پارکینگ،راهبند پلاک خوان،راهبند تگ خوان و ... در دلیجان با دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.
انواع گیت های نفر رو دلیجان 
انواع سیستم های کنترل تردد دلیجان 
راهبند پلاکخوان دلیجان 
راهبند پارکینگ دلیجان 
نصب راهبن
انواع راهبند بازویی در نوع های راهبند بازویی الکترومکانیکی و راهبند بازویی الکترو هیدرولیکی با بالاترین سطح کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در بازار.
راهبند بازویی آگسا با دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش معتبر دارای قابلیت تردد به صورت نامحدود و قابلیت اتصال به انواع سیستم های کنترل تردد است.
راهبند بازویی آگسا  تاییدیه نقشه ساخت و تولید از شرکت ASautomatic بلژیک را داراست.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید
مدیریت فروش:0913052045
به طور کلی عوارض خودرو در دو بخش سالیانه و آزادراهی پرداخت می شود. این هزینه از تمام خودرو های سبک و سنگین، دولتی و شخصی دریافت می شود. اصل و اساس بر این است که عوارض دریافتی از مردم صرف بهسازی و ایمن سازی جاده ها و خیابان های درون شهری و برون شهری شود. حتی اگر در مورد خیابان ها و جاده های درون شهری و برون شهری حرفی هم نزنیم، به خوبی با یک نگاه کوچک و سطحی مشخص است که مبلمان شهری و خیابان ها و جاده ها تا چه اندازه استاندارد و بهینه هستند. اینکه واق
شرکت فنی  و مهندسی حافظان حریم سپاهان،مرکز تخصصی فروش و نصب و راه اندازی انواع سیستم های راهبند اتوماتیک و انواع سیستم های کنترل تردد هوشمند هتل و مراکز مسکونی و مجتمع های تجاری و اداری بزرگ در جزیره زیبای کیش،قشم و بندرعباس 
فروش انواع سیستم های راهبند اتوماتیک هوشمند مخصوص هتل و مراکز خدماتی و تفریحی در جزیره زیبای کیش به تمامی هتل داران و مالکین مراکز تفریحی و خدماتی بابت ایجاد نظم در تردد و ثبت تردد ها و گزارش گیری و جلوگیری از ورود اف
گویند چون خزانه انوشیروان دادگر را گشودند، لوحی دیدند که پنج سطر بر آن نوشته شده بود :
هر که مال ندارد، آبروی نداردهر که برادر ندارد، پشت نداردهر که زن ندارد، عیش نداردهر که فرزند ندارد، روشنی چشم ندارد
و هر که را هم این چهار ندارد،هیچ غم ندارد ...!
 
با یاری خداوند متعال و همراهی و همکاری موثر دانشگاه زند فرم های نظر سنجی به ساکنین محله ارائه شد و کارت های تردد موقت خودروئی به اهالی ارائه گردید. لذا با توجه به اینکه در ساعات خاص که تردد ها نیاز به کنترل بیشتر دارد نیروهای انتظامات محله دقیق و منظم به کنترل تردد های خودروئی می پردازند نیاز است اهالی محترم همکاری لازم را داشته باشند.
 
کنترل های ویژه در ساعات زیر بصورت دقیق انجام می گردد:
 
از ساعت 12 شب تا 6 صبح
 
از ساعت 2 عصر تا 6 عصر
 
 
لاز
راهکارهایی برای رفع مشکل اثر انگشت در ثبت تردد 

1- در محیطهای کارگاهی که کارهای فیزیکی با دست انجام می شود و یا در محیطهای آزمایشگاهی که دست با انواع مواد شیمیایی در تماس است، بهتر است کارکنان مربوطه جهت محافظت اثرانگشت از دستکش استفاده نمایند.
2- برای ثبت تردد از طریق اثرانگشت ، انگشتانی را بر روی دستگاه حضور و غیاب تعریف کنید که کمتر در معرض تماس و اصطکاک با اجسام و مواد هستند.
3- حتی الامکان از هر شخص 2نمونه اثر انگشت (از هر دست یک انگشت) تعری
راهکارهایی برای رفع مشکل اثر انگشت در ثبت تردد 

1- در محیطهای کارگاهی که کارهای فیزیکی با دست انجام می شود و یا در محیطهای آزمایشگاهی که دست با انواع مواد شیمیایی در تماس است، بهتر است کارکنان مربوطه جهت محافظت اثرانگشت از دستکش استفاده نمایند.
2- برای ثبت تردد از طریق اثرانگشت ، انگشتانی را بر روی دستگاه حضور و غیاب تعریف کنید که کمتر در معرض تماس و اصطکاک با اجسام و مواد هستند.
3- حتی الامکان از هر شخص 2نمونه اثر انگشت (از هر دست یک انگشت) تعری
انواع گیت نفررو و گیت مترویی در مشهد با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت .
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولید کننده و عامل نصب گیت های نفررو،میله ای و گیت های مترویی با نمایندگی نصب و اجرا در مشهد.
این گیت ها تماما دارای تاییدیه CE اروپا میباشد،بدنه این گیت ها تماما از استیل ضد خش میباشد و قابلیت نصب به انواع سیستم های کنترل تردد را نیز دارد.
قابلیت اتصال به سیستم های کنترل تردد باشگاه های ورزشی
قابلیت اتصال به سیستم های کنترل تردد شهر باز
افغانستان سرزمینی کوهستانی بین آسیای جنوبی و آسیای میانه‌ است. کشوری که بیشتر مساحت آن را کوهستان‌های هندوکش فرا گرفته‌اند. بلندترین قله‌ی آن نوشاخ است با ارتفاع ۷۴۸۵ متر. سه منطقه‌ی متمایز جغرافیایی دارد: دشت‌های فراخ شمال کشور، بیابان‌های جنوب غربی و رشته‌کوه‌های هندوکش در مرکز این کشور. افغانستان راه به دریا ندارد. کشتی به آن تردد نمی‌کند. راه‌آهن ندارد. خبری از قطار در آن نیست. وسیله‌ی نقلیه‌ فقط هواپیماست و ماشین. افغانستانی‌
یکی از مشکلات عدیده ای که در محاسبه کارکرد پرسنل در سامانه حضور و غیاب رخ می دهد، وجود تردد ناقص در ورود و خروج برخی پرسنل در بعضی روزهاست.
چنانچه در نرم‌افزار حضور و غیاب در هر روز به ازاء هر ورود، یک خروج ثبت شود یا بعبارت دیگر تعداد ترددهای هر پرسنل در آن روز، زوج باشد، تردد در آن روز کامل است. اما اگر تعداد ورود و خروجهای ثبت شده در یک روز کاری برای هر یک از کارکنان، فرد باشد، تردد آن روز برای پرسنل مربوطه ناقص خواهد بود.

به طور کلی وجود ترد
شرکت حافظان حریم سپاهان تولید کننده مستقیم گیت های نفر رو ، گیت های میله ای ، گیت های شیشه ای ، گیت های متروئی و تمامی گیت های کنترل تردد در اراک 
تنها شرکت انحصاری گیت های کنترل تردد در زمینه نصب و خدمات پس از فروش در اراک 
دارای 14 سال سابقه کاری درخشان در اراک 
معمولا گیت های نفر رو به دلیل سرعت بالایی که در عبور و مرور افراد دارند بیشتر در وروری مکان های شلوغ و پر رفت و آماده مانند بیمارستان ها ، ورزشگاه ها ، ایستگاه های متروئی و دیگر مکان ها
بازی سیطره کتان یکی از محبوب ترین بازی های دنیاست.
در این بازی یک گروه از مهاجران در صدد سیطره بر جزیره حاصلخیر کتان هستند و با تولید و تجارت هوشمندانه به سوی سیطره بر جزیره گام بر می دارند.
در این بازی محصولاتی چون گندم، چوب، سنگ، آجر و گوسفند و نیز خانه و جاده و شهر وجود دارد.
در این بازی
جزیره
خانه
شهر
جاده
محصول
کارت امتیاز ویژه و هزینه ساخت و شانس 
یک دزد 
راهنمای بازی 
و همین طور تاس و مهره وجود دارد.


این بازی 2-4 نفره بوده و مخصوص بزرگسالا
دانلود فیلم جاده قدیم با کیفیت عالی و لینک مستقیم
دانلود فیلم ایرانی جاده قدیم با کیفیت ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم
دانلود فیلم ایرانی جدید جاده قدیم به کارگردانی منیژه حکمت 
دانلود فیلم کامل جاده قدیم با لینک مستقیم از رسانه فردیس فیلم
 
 
درباره فیلم جاده قدیم:
جاده قدیم اثری به کارگردانی منیژه حکمت می باشد ، کارگردانی که در کارنامه هنری اش می توان به فیلم هایی نظیر :زندان زنان – ۳ زن و لالایی را اشاره کرد.
 
فیلم جاده قدیم چهارمین ساخته حکمت بعد
مقوله کنترل تردد فقط در حوزه کنترل تردد خودروها نمی گنجد زیرا در معابری همچون ایستگاه های مترو , هیچگونه خودرویی وجود ندارد ولی به علت ازدیاد جمعیت , باید راهی جهت کنترل عبور و مرور افراد وجود داشته باشد.
اگر بخواهیم برای کنترل رفت و آمد افراد در مکان های خاص همچون مترو از عامل های انسانی استفاده نماییم , ممکن است خطای انسانی بوجود بیاید زیرا ممکن است نگهبان ورودی در زمان هایی دقت کافی را به خرج ندهد و افراد غیر مجاز وارد محیط هایی شوند که امن
دانلود آهنگ معین زد جاده هراز
Download New Music Moein Z – Jade Haraz
پخش بزودی – دمو آهنگ اضافه شد

معین زد جاده هراز

متن آهنگ جاده هراز از معین زد
 
تو همه برای منی و من اگه تو نباشی چه بی کسم
انقده تو خوبی که در عجب من به گرد پاتم نمیرسم
بهتره که دورم نشی ازم خنده هات برای دل منه
گل سرزمین وجود تو حق منه آب و گل منه
با تو بهترم با تو بهترم گل فقط برای تو میخرم
حرف تو به گوشم میره فقط من برا عالم همه کرم
همه کس و کار دل منی آروم و قرار دل منی
با تو خوب و بد واسه من
برخی مکان های طبیعی بسیار زیبا بوده و به دلیل عدم دسترسی بشر به این مکان به همان شکل و دست نخورده باقی مانده است ولی مکان هایی مانند Le Passage Du Duis به دلیل جاذبه گردشگری همه ساله مردم بسیاری را از نقاط مختلف جهان به خود جذب می کند. در قسمت زیر تصاویر جالب از طبیعت جاده عجیب فرانسه را قرار داده ایم. می توانید برای دیدن عکسهای شگفت انگیز و عجیب این جاده ما را در سایت نیک صالحی دنبال کنید.

ادامه مطلب
 فرمان (SBW (Steer By Wireچیست؟طرز کار آن چه طور است؟
این نوع فرمان مدرن ترین نوع فرمانهای حال و آینده است .در این نوع سیستم ، ستون فرمان حذف  شده و هیچ رابط مکانیکی بین غربیلک و قسمت دنده شانه ای و پینیون (R , P) وجود  ندارد.این فرمان از دو آیتم الکترونیکی تشکیل شده است که به شرح زیر است :
الف- آیتم انتقال مقدار چرخش غربیلک به قسمت پینیون : این بخش شامل سنسور و زاویه ای (Angular Sensor) میکروکنترولر(ECU) و موتور DC  است. سنسور زاویه ای ، روی محوری که غربیلک روی آن می
این تجربه برای من حدود ١٧ سالی طول کشید تا متوجه بشم "مشکل من،فقط مشکل منه" و نباید توقع درک و شعور از ادمای دور و برم داشته باشم. اما حالا به شما میگم: مشکل شما مشکل شماست و 99 درصد ادما اهمیتی نمیدن، و اون ١٪؜ هم خوشحال هستن که اون مشکل رو داری :)
 
 
+ این مردم بعد از مراسم ترحیمت تنها فکرشون اینه ناهاری که میدن جوجه اس یا کوبیده:)
انواع راه بند بازویی اتوماتیک در شهرکرد.
راهبند آگسا با دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش معتبر.
این راهبند دارای تاییدیه نقشه ساخت و تولید از شرکت ASautomatic بلژیک میباشد.
بازوی این راهبند به صورت تلسکوپی از 4 تا 6 متر قابل تنظیم میباشد.
این راهبند دارای ترمز ابتدا و انتهای حرکت میباشد که علاوه بر کاهش استهلاک و خسارت به موتور و گیریبکس باعث زیبایی حرکت بازو نیز میشود.
دارای قابلیت تردد نا محدود و اتصال به انواع سیستم های کنترل تردد.
 
جهت ک
از مسیر امیدیه به دیلم تردد نکنید
روابط عمومی فرمانداری امیدیه:
بدلیل بسته شدن محور امیدیه به دیلم، مسیرهای جایگزین بدین شرح اعلام می شود:
مسیر اهواز به امیدیه، میانکوه، جایزان، بهبهان به دیلم
مسیر دیلم به هندیجان، ماهشهر به اهواز/ گناوه پورت
شنبه ، ۲۵ آبان ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
نماینده منتخب تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس ظهر جمعه در نشست خبری که در صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی برگزار شد، در خصوص حوزه اقتصاد اظهار کرد: مشکل ما سرمایه و طرح نیست بلکه مشکل عدم وجود سرمایه اجتماعی است. به خصوص در خراسان بیشترین نقدینگی را داریم و تنها استانی است که نیازی به سرمایه‌گذار خارجی ندارد و سرمایه‌های بی‌نظیری در صنعت، معدن و کشاورزی دارد و ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی رفت و آمد می‌کند.
ادامه مطلب
حمل و نقل جاده ای یکی از قدیمی ترین راه های جابجایی کالا می باشد که از نظر قیمت و سرعت جهت حمل بسیاری از کالاها مناسب است .زیر ساخت ساختمان حرفه ی ترابری جاده ای را می توان به راه ها و بارگیر ها تقسیم کرد . برای نام بردن چند نمونه از سرویس های شرکت حمل و نقل جاده ای می توان استفاده از کامیون یخچالی و محمولات حجیم،ترانزیت کالا و ارسال کالا به صورت Door To Door را اشاره برد. بخش حمل و نقل جاده ای با آمار سالیانه 600 میلیون تن جابجایی کالا و 10 میلیون تن
عضو شورای شهر آب پخش از آسفالت 10 کیلومتر جاده بین مزارع در آبپخش خبر داد.
به گزارش سفیر جنوب؛مصطفی رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت:با پیگیری هایی که در سطح استان داشتیم،توانستیم موافقت مسئولان استان را برای آسفالت 10 کیلومتر جاده بین مزارع در آب پخش را کسب کنیم.

ادامه مطلب
دانلود فیلم جاده قدیم با کیفیت عالی و لینک مستقیم
دانلود فیلم ایرانی جاده قدیم با کیفیت ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p و حجم کم
دانلود فیلم ایرانی جدید جاده قدیم به کارگردانی منیژه حکمت 
دانلود فیلم کامل جاده قدیم با لینک مستقیم از رسانه فردیس فیلم
 
 
درباره فیلم جاده قدیم:
جاده قدیم اثری به کارگردانی منیژه حکمت می باشد ، کارگردانی که در کارنامه هنری اش می توان به فیلم هایی نظیر :زندان زنان – ۳ زن و لالایی را اشاره کرد.
 
فیلم جاده قدیم چهارمین ساخته حکمت بعد
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:
در اکثر محورهای استان اردبیل، محور اسالم_خلخال و ارتفاعات دیلمان در گیلان بارش برف گزارش شده است.
همچنین دراغلب محورهای آذربایجان غربی، مازندران و گیلان بارش باران مشاهده می‌شود.
در کلیه محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان است و هیچ مشکل ترافیکی خاصی در حال حاضر وجود ندارد.
مردم پیش از آغاز سفر از طریق شماره گیری ٨٨٢۵۵۵۵۵ طی ساعات شبانه روز از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شون
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگ ترین تولید کننده راهبند و سیستم های کنترل تردد در کشور.
انواع راهبند بازویی در نوع های الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیکی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در بازار.
راهبند های الکترومکانیکی این شرکت به دلیل داشتن موتور قدرتمند 200 وات ASautomatic بلژیک و استهلاک ناچیز دستگاه به دلیل وجود ترمز ابتدا و انتهای بازو و دو خروجی تشخیص ابتدا و انتهای حرکت تردد نا محدود خوانده میشود.
وجود بازوی تلسکوپی این امکان را به
حضور و غیاب دینگ AT480-5
نحوه شناسایی : گوشی موبایلظرفیت اثر انگشت : نداردنمایشگر : ندارد
معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب دینگ AT480-5
دستگاه حضور و غیاب دینگ AT480-5 یکی از دستگاه های کنترل تردد متفاوت و خاص موجود در بازار است که برای شرکت های استارت آپی و کوچک با تعداد پرسنل کم گزینه ایده آلی به شمار می آید. پس اگر قصد صرف هزینه سنگین برای خرید دستگاه حضور و غیاب را ندارید و در جستجوی یک دستگاه حرفه ای با قابلیت های متعدد هستید، این دستگاه انتظارات شم
دانلود آهنگ معین زد جاده هراز + متن و بهترین کیفیت
امشب شما جاز موزیکی ها می توانید ترانه جدید معین زد با نام جاده هراز را گوش دهید و دانلود کنید
Exclusive Song: Moein Z | Jade Haraz With Text And Direct Links In jazzMusic
متن آهنگ جاده هراز معین زد
»───♫♫●|●|●♫♫───«تو همه برای منیو ، من اگه تو نباشی چه بی کسم … !انقده تو خوبی که در عجب ، من به گرد پاتم نمیرسم … !»──|♫●|──«بهتره که دورم نشی ازم ، خنده هات برای دل منه … !کل ـه سرزمین وجود تو ، حق منه آب و گل منه─|♫●|─با
دانلود فیلم جاده قدیم با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم ایرانی جاده قدیم با کیفیت عالی
لینک دانلود (رمز) قرار گرفت
دانلود فیلم جاده قدیم
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : جاده قدیم
گروه فیلم: اجتماعی
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
مخاطب فیلم : بزرگسال
تهیه کننده : منیژه حکمت
کارگردان : منیژه حکمت
بازیگران : مهتاب کرامتی, آتیلا پسیانی, پرویز پورحسینی, ترلان پروانه, محمدرضا غفاری, شیرین یزدان بخش, لیلی رشیدی, محمدرضا هدایتی,
دانلود فیلم جاده قدیم با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم ایرانی جاده قدیم با کیفیت عالی
لینک دانلود (رمز) قرار گرفت
دانلود فیلم جاده قدیم
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : جاده قدیم
گروه فیلم: اجتماعی
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
مخاطب فیلم : بزرگسال
تهیه کننده : منیژه حکمت
کارگردان : منیژه حکمت
بازیگران : مهتاب کرامتی, آتیلا پسیانی, پرویز پورحسینی, ترلان پروانه, محمدرضا غفاری, شیرین یزدان بخش, لیلی رشیدی, محمدرضا هدایتی,
دانلود فیلم جاده قدیم با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم ایرانی جاده قدیم با کیفیت عالی
لینک دانلود (رمز) قرار گرفت
دانلود فیلم جاده قدیم
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : جاده قدیم
گروه فیلم: اجتماعی
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
مخاطب فیلم : بزرگسال
تهیه کننده : منیژه حکمت
کارگردان : منیژه حکمت
بازیگران : مهتاب کرامتی, آتیلا پسیانی, پرویز پورحسینی, ترلان پروانه, محمدرضا غفاری, شیرین یزدان بخش, لیلی رشیدی, محمدرضا هدایتی,
باسلام بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی، طی سه روز آینده در استان افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید رخ می دهد. وقوع طوفان شن در مناطقی مانند ریگان و فهرج دور از انتظار نمی باشد. اختلال تردد به جهت کاهش میزان دید افقی در جاده های مواصلاتی استان کرمان به استان های سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی پیش بینی می شود. همچنین روز دوشنبه و سه شنبه در نیمه جنوبی استان بارش رخ می دهد. صبح چهار شنبه کاهش محسوس دما در استان خواهیم داشت. خواهشمند اس
باربری آبعلی – حمل بار در شهر آبعلیباربری نزدیک جاده آبعلی تهران باربری نزدیک تهرانپارس و یا نزدیک اتحاد و یا نزدیک سازمان آب ویا نخجیر و… میگردید اتوبار محک بار نزدیک جاده آبعلی برای حمل باربا ما تماس بگیریدباربری در آبعلی. باربری شرق تهرانمتخصص حمل بار و باربری جاده آبعلی با کمترین هزینه.
۰۹۱۲۵۳۶۶۰۶۸ – ۷۷۳۵۹۳۹۳ – ۷۷۷۹۸۱۹۱ – ۲۲۷۷۶۶۳۵ – ۷۷۲۹۳۹۲۰
شرکت حافظان حریم سپاهان عامل فروش و نصب انواع گیت تردد و انواع سیستم کنترل تردد در استان گیلان و شهرستان های آن.
فروش انواع راهبند اتوماتیک ایتالیایی،راهبندفک ،راهبند نایس،راهبند بتا،راهبند کامه در گیلان.
فروش راهبند اتوماتیک اوژن ایرانی در گیلان.
ارائه انواع خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در بازار در گیلان.
انواع راهبند اتوماتیک مناسب جهت نصب در ورودی ،مجتمع مسکونی ،تجاری ،اداری،سازمان ها،ارگان ها و ... با دو سال گارانت
جاده ی اهواز آبادان بسته شده. چند روزی موقت باز بود اما دوباره بسته شد.
جاده ی اهواز شوش هم بسته شده. برای رفتن به دزفول باید دور زد و از جاده ی شوشتر رفت.
ریل راه آهن هم توی محور اندیمشک اهواز بسته شده.
مدارس و دانشگاه هارو تعطیل کردن.
جاده های ساحلی مجاور کارون بسته شدن و پر از سیل بند و آبن و جاده های اصلی شهر همیشه ترافیکن.
مدام صدای هلیکوپتر و جت هوایی به گوش میرسه.
آب کارون به حدی بالا اومده که تا به حال ندیده بودم.
مدام خبر میرسه که فلان روست
دانلود فیلم جاده قدیم با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم ایرانی جاده قدیم با کیفیت عالی
لینک دانلود (رمز) قرار گرفت
دانلود فیلم جاده قدیم
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : جاده قدیم
گروه فیلم: اجتماعی
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
مخاطب فیلم : بزرگسال
تهیه کننده : منیژه حکمت
کارگردان : منیژه حکمت
بازیگران : مهتاب کرامتی, آتیلا پسیانی, پرویز پورحسینی, ترلان پروانه, محمدرضا غفاری, شیرین یزدان بخش, لیلی رشیدی, محمدرضا هدایتی,
نقد مستند دموکراسی در جاده ساوه؛
مستند دموکراسی در جاده ساوه به کارگردانی تورج کلانتری طنز تلخی در مورد اتفاقاتی است که در انتخابات شوراها در یک منطقه نزدیک پایتخت رخ می دهد.تورج کلانتری، که معمولا از چالش و پرداختن به موضوعات ملتهب استقبال می‌کند، در اثر جدیدش با نام «دموکراسی در جاده ساوه» به سراغ موضوع انتخابات شوراها رفته و لحن کنایه‌آمیزش در جای‌جای این اثر، از عنوان مستند گرفته تا پایان‌بندی آن، به چشم می‌خورد.
این مستند با روای
دانلود آهنگ کاروئل جاده عاشقی
در
این ساعت ♫ دانلود اهنگ کل دنیا می دونن که زندگیمی به نام جاده عاشقی با
صدای کاروئل به همراه تکست و بهترین کیفیت برای شما آماده کرده ایم ♫
ملودی و شعر : کاروئل | تنظیم قطعه : حسین
Download Old Music BY : Karoel | Jadeye Asheghi With Text And 2 Quality 320 And 128

ادامه مطلب
 
#نحوه_شهادت #سردار_رشید_اسلام #شهید_والامقام #سید_محمد_حسین_علم_الهدی صدای تانک های آن طرف جاده به گوش می رسید. تیراندازی لحظه ای متوقف نمی شد. راه افتادیم، با اینکه می دانستیم امید برگشت نیست، ولی رساندن «آر. پی. جی» به «علم الهدی» ما را مصمم به پیش می برد. به جاده که رسیدیم،
ادامه مطلب
 
#نحوه_شهادت #سردار_رشید_اسلام #شهید_والامقام #سید_محمد_حسین_علم_الهدی صدای تانک های آن طرف جاده به گوش می رسید. تیراندازی لحظه ای متوقف نمی شد. راه افتادیم، با اینکه می دانستیم امید برگشت نیست، ولی رساندن «آر. پی. جی» به «علم الهدی» ما را مصمم به پیش می برد. به جاده که رسیدیم،
ادامه مطلب
امروز طی جلسه ای در روستا که به صورت خود جوش برگزار شد مقرر گردید :
1 . روزی دو نفر در ورودی روستا برای رصد تردد استقرار یابند.
2 . رانندگان محترم دوره گرد و دیگر عزیزان کاسب با رعایت نکات بهداشتی در روستا امکان تردد داشته باشند.
3 . از عزیزان جگنلوئی مقیم خارج از روستا استدعا داریم با توجه به نبود امکانات در روستا و منطقه و خطر بالقوه این بیماری در این مدت از سفر به روستا خود داری نمایند.
 
به گزارش خبرهای فوری پلدشت، سرهنگ علیرضا اسماعیل نژاد گفت: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته تنها سه نفر در این جاده ها جان باخته بودند.
وی از کاهش ۲۳ درصدی آمار تصادف های جرحی در جاده‌های ماکو خبر داد و افزود: سال گذشته ۱۷ نفر در جاده های این شهرستان مجروح شده بود که امسال به ۱۳ نفر کاهش یافت. 
وی ادامه داد: خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز یکی از مهمترین راهکارهای کاهش تصادف در جاده هاست که باید بیش از پیش مورد توجه رانندگان قرار گیرد ت
تیم حرفه ای نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولید کننده دانش بنیان انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور آماده ارایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان در سراسر میهن اسلامی مان می باشد. طراحی,تولید و فروش انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور و دارای نمایندگی فروش ,نصب و تعمیرات در سراسر کشور.
فروش انواع راه بند و گیت تردد در سراسر کشور 
فروش انواع راه بند امنیتی در سراسر کشور
فروش انواع راه بند ستونی یا بولارد در سراسر کشور
فروش انواع جک ه
شرکت حافظان حریم سپاهان ارائه دهنده انواع راهبند بازویی با دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.
راهبند اتوماتیک اوژن با بالاترین کیفیت و قیمتی فوق العاده با موتور قدرتمند 200 وات بلژیکی و گیریبکس صنعتی اختصاصی به استهلاک ناچیز و قابلیت تردد به صورت نا محدود به شما مشتریان عزیز ارائه میگردد.
این راهبند در نوع های الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیکی با طول بازو تا 9 طراحی و تولید میشود.
راهبند های این مجموعه قابلیت اتصال به انواع سیستم ه
راهبند اتوماتیک اوژن در مدل های راهبند بازویی الکترومکانیکی و راهبند های الکتروهیدرولیکی با بالاترین کیفیت و قیمتی فوق العاده.
راهبند الکترومکانیکی مدل آگسا با تاییدیه نقشه ساخت وتولید شرکت ASautomatic بلژیک با دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.
دارای قابلیت اتصال به انواع سیستم های کنترل تردد و قابلیت تردد به صورت نامحدود.
دارای ترمز ابتدا و انتهای بازو جهت کاهش استهلاک و خسارت موتور.
دارای دو خروجی تشخیص ابتدا و انتهای مسیر جهت ا
رمان چند جلدی «جاده جنگ»، از روز سوم شهریور ۱۳۲۰ و ماجرای هجوم روس‌ها به کشور از شمال شرقی خراسان به ایران و اشغال کشور توسط متفقین آغاز می‌شود و با پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به اتمام می‌رسد؛ این کتاب واقعه ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، فعالیت مبارزاتی گروه‌های اسلامی، تظاهرات مردمی، پیروزی انقلاب اسلامی، خرابکاری گروهک‌های ضد انقلاب در کردستان و جنگ هشت ساله عراق علیه ایران را به تصویر کشیده شده است.
کاراکتر یا شخصیت اصلی این مجموعه یک سرباز
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و تولید انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور و همچنین استان کرمان.
فروش انواع محصولات در استان کرمان و همچنین ارایه خدمات نصب و تعمیر به شرح زیر می باشد :
فروش انواع راه بند هیدرولیکی در کرمان
فروش انواع راه بند الکترومکانیکی در کرمان
فروش سامانه های کنترل تردد در کرمان
فروش فلزیاب دستی در کرمان
فروش سیستم پلاک خوان در کرمان
فروش آنتن برد بلند در کرمان
فروش سیستم گشت و نگه
برای هر کسی جاده یه فرصته برای فکر کردن برای خلوت . مخصوصا اگه تنها باشی و جاده خلوت و ارومامروز از این فرصتا نسیبم شد . راستش بگم بیشتر درگیر فلسفه مسیر شدم . خود واژه جاده .به نطرم اومد مسیر مهم تر تا اهداف .میدونی چی میگم :
مثلا قبولی کنکور مهم تره یا مسیر قبل یا بعدش .ریس شرکت شدن مهم تره یا اینکه ریس خوبی باشی یا اینکه به چه برنامه به این مقصود برسی .برسی شمال مهم تره یا اینکه از بهت توی مسیر قبل و بعدش خوش بگدرهبه نطرم تعریف هدف رو باید اصلاح ک
روش های گوناگونی برای احراز هویت خودروها وجود دارد که مناسب ترین آن ها شماره پلاک خودرو میباشد.
سامانه های هوشمند تشخیص پلاک خودرو سامانه هایی خودکار برای نظارت و مدیریت کنترل عبور و مرور خودروها هستند که با عکس برداری از پلاک خودرو توسط دوربین های مخصوص و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ،پلاک خودرو را استخراج کرده و در سیستم پایگاه داده ثبت میکند. 
این سامانه یکی از کم هزینه ترین روش ها برای احراز هویت خودرو هاست چرا که به هیچ تجهیز خاص
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : رانندگی در برف یکی از چالش‌های زمستانی برای افرادی است که قصد سفر در جاده را دارند. سر خوردن لاستیک‌های ماشین روی جاده لغزنده، محدود بودن دید به دلیل وجود مه یا بارش برف سنگین، آب رفتن درون موتور ماشین و ده‌ها مورد مشابه دیگر از جمله مشکلاتی است که رانندگی در روزهای برفی به همراه دارد.
ادامه مطلب
دانلود رایگان فیلم جاده قدیم با لینک مستقیم
دانلود جاده قدیم کیفیت عالی ۱۰۸۰p
تیزر رسمی فیلم جاده قدیم
لینک دانلود قرار داده شد
 
 
موضوع فیلم :  فیلم سینمایی جاده قدیم داستان زنی ۴۵ ساله کارمند به نام مینو است که در شب سال نو دچار حادثه ای دلخراش می شود.
«جاده قدیم» در اجرا خوب و تمیز از آب درآمده است و انتظاراتی که از حکمت می رود را برآورده می سازد، فیلمنامه ی کار اما پستی و بلندی هایی دارد که باید به آنها بیشتر پرداخت. فیلم ابتدا با فضایی خان
به گزارش شریعت نیوز : آقای محسن عباس زاده مسئول پایگاه اورژانس ۱۱۵سیریز از واژگونی خودروی زانتیا حامل مسافران افغان با ۱۱ کشته و زخمی خبر داد .
وی در ادامه بیان کرد: صبح امروز پنج شنبه مورخ ۷ شهریور۱۳۹۸ در ساعت ۴:١۰ دقیقه  در محور سیریز- نوق-بافق؛  در تقاطع سه راهی سیریز – نوق – بافق واژگونی سواری زانتیا حامل مسافران افغان ۳ کشته و۸ مصدوم بر جای گذاشت.
وی بیان کرد :سواری زانتیا از سمت نوق به سمت بافق در حال حرکت بوده در تقاطع مذکور  واژگون م
#نحوه_شهادت #سردار_رشید_اسلام #شهید_والامقام #سید_محمد_حسین_علم_الهدی صدای تانک های آن طرف جاده به گوش می رسید. تیراندازی لحظه ای متوقف نمی شد. راه افتادیم، با اینکه می دانستیم امید برگشت نیست، ولی رساندن «آر. پی. جی» به «علم الهدی» ما را مصمم به پیش می برد. به جاده که رسیدیم،
ادامه مطلب
گاهی مسیر جاده به بن بست می رودگاهی تمام حادثه از دست می رود
گاهی همان کسی که دم از عقل می زند ،در راه هوشیاری خود ، مست می رود
گاهی غریبه ای که به سختی به دل نشست ،وقتی که قلبِ خون شده بشکست ، می رود
اول ، اگرچه با سخن از عشق آمدهآخر ، خلاف آنچه که گفته ست ، می رود
 
 
 
ادامه مطلب
گیت های تردد نفر رو میله ای (اهرمی) اوژن دارای سیستم آزاد سازی اتوماتیک هنگام آتش سوزی و بدنه با استیل ضد خش،قابلیت اتصال به سیستم های بایومتریک تشخیص چهره ،اثر انگشت و کارت جهت کنترل تردد و حضور غیاب سازمان ها،مراکز آموزشی ،بیمارستان ها،باشگاه های ورزشی و ... را دارا میباشد.
این نوع گیت ها دارای ظرفیت تردد 25 تا 48 عبور در دقیقه میباشد.
دارای جنس بدنه SUS 304 و ورود کنترل شده با تماس فیزیکی اهرم ها.
این گیت ها قابلیت ادغام با دستگاه های حضور و غیاب،
آیا به دنبال گیت تردد یا راهبند پارکینگ با کیفیت و با قابلیت تردد نامحدود در طول شبانه روز می گردید ؟ آیا برایتان مهم است راهبندی که خریداری می کنید دارای گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش باشد ؟
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد در زمینه تولید انواع راهبند های پارکینگی و یا گیت های تردد در سراسر کشور می باشد که با سابقه درخشان خود در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی طی یک دهه اخیر توانسته خود را در عرصه
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی احناف خواف، مولوی خواجه صدرالدین احراری-امام جمعه اهل سنت خواف- در جلسه‌ای که روز چهارشنبه مورخه ۱۶ مردادماه با موضوع "بررسی مشکلات معدنی شهرستان" با حضور مهندس سرقینی معاونت وزارت صمت در مجمتع معادن سنگان، ضمن خوشامدگویی به مهمانان بیان داشت:
از سال ۱۳۷۷ که به یاد دارم حقوق دولتی ۱۵ درصد معادن در تمامی مراسمات گفته می‌شود و همه گفتند و شنیدند اما مردم چیزی ندیدند. مسؤلان یک چیزی را روی
متن آهنگ جاده از سامان جلیلیقلبا تورو میخوام تویی دنیام مثه قبلاقبلا تو هم میگفتی با منه قلبت الانا اصلامن دلم میخواد بزنیم به جادهبریم لب دریا با پای پیادهدلم میخواد بارون بشوره غمامونخیره شی به چشمام بدون اراده

ادامه مطلب
فروش ویژه راهبند 
نصب راهبند 
قیمت راهبند 
انواع راهبند 
راهبند بازویی کردستان 
راهبند اتوماتیک کردستان 
سیستم کنترل تردد کردستان 
کنترل تردد کردستان 
انواع سیستم کنترل تردد کردستان 
فروش راهبند بازویی 
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید
مدیریت فروش :09130520455
https://hhssoc.com/
راهبند بازویی آگسا با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش.
راهبند بازویی آگسا با قابلیت تردد نامحدود و قابلیت اتصال به انواع سیستم های کنترل تردد.
دارای تاییدیه نقشه ساخت و تولید از شرکت ASautomatic بلژیک.
دارای ترمز ابتدا و انتهای حرکت جهت کاهش آسیب به موتور و زیبایی حرکت بازو.
دارای دو خروجی تشخیص ابتدا و انتهای بازو.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید
مدیریت فروش:09130520455
https://hhssoc.com/
 
قیمت راهبند 
نصب راهبند 
راهبند بازویی
راهبند ه
روش های گوناگونی برای احراز هویت خودروها وجود دارد که مناسب ترین آن ها شماره پلاک خودرو میباشد.
سامانه های هوشمند تشخیص پلاک خودرو سامانه هایی خودکار برای نظارت و مدیریت کنترل عبور و مرور خودروها هستند که با عکس برداری از پلاک خودرو توسط دوربین های مخصوص و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ،پلاک خودرو را استخراج کرده و در سیستم پایگاه داده ثبت میکند. 
این سامانه یکی از کم هزینه ترین روش ها برای احراز هویت خودرو هاست چرا که به هیچ تجهیز خاص
مقوله کنترل تردد فقط در حوزه کنترل تردد خودروها نمی گنجد زیرا در معابری همچون ایستگاه های مترو , هیچگونه خودرویی وجود ندارد ولی به علت ازدیاد جمعیت , باید راهی جهت کنترل عبور و مرور افراد وجود داشته باشد.
اگر بخواهیم برای کنترل رفت و آمد افراد در مکان های خاص همچون مترو از عامل های انسانی استفاده نماییم , ممکن است خطای انسانی بوجود بیاید زیرا ممکن است نگهبان ورودی در زمان هایی دقت کافی را به خرج ندهد و افراد غیر مجاز وارد محیط هایی شوند که امن
تصور کن در جاده ای درحال رفتن هستی
چه چیزی باعث شده وارد این جاده بشی؟
آیاخودجاده باصفا وزیباست که از رانندگی کردن دراین مسیر لذت میبری؟
یامقصدی داری که برای رسیدن به آن ،به ناچار باید ازاین جاده عبور کنی!جاده ای که آنقدرهاهم زیبا نیست؟
حالا اگر این جاده ،هیچ زیبایی نداشته باشه چه چیزی این مسیر را برات زیبا میکنه؟
مثلا اگر بدونی آخراین جاده یه عزیزی منتظرته که سالیانه ساله که منتظرشی
حالا باچه حس وحالی این مسیر را طی میکنی؟
قبول داری که درت
فروش ویژه انواع راهبند بازویی الکترومکانیکی با 2 سال ضمانت تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.
این راهبند ها دارای قابلیت تردد به صورت نا محدود میباشد و تحت لیسانس شرکت Asautomatic بلژیک میباشد.
راهبند آگسا قابلیت اتصال به تمامی سیستم های کنترل تردد را دارد.
بازوی این راهبند به صورت تلسکوپی از 2 تا 6 متر قابلیت تنظیم میباشد.
جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید
مدیریت فروش:09130520455
https://hhssoc.com/
 
قیمت راهبند 
فروش راهبند 
انواع راهبند 
سیس
دامادمون داشته دیشب رانندگی میکرده ، یهو یه موتوری بی هوا میاد تو جاده برا اینکه نزنه بهش ماشینو منحرف میکنه ،چپ میکنه
ماشینش کاااملا داغون شده ، له له له شده اما بطرز معجزه اسایی حتی دستشم زخم نشده خداروشکر ، سالم سالمه❤
دارم فکر میکنم توی دنیایی که حتی نمیدونیم چند دقه دیگه چه اتفاقی میخواد برامون بیوفته ، چرا اینقدر دل میشکنیم؟ چرا اینقدر ناراضی ایم از همه چی ، چرا از زندگیمون لذت نمیبریم؟
تورو خدا موقعی میخواید وارد جاده ی اصلی بشید ،
راهبند بازویی آگسا تولید داخل کشور با توجه به استاندارد های اروپایی و با قیمت فوق العاده تولید شده است.
سیستم این راهبند از نوع الکترومکانیکی میباشد، با موتور قدرتمند 200 وات که نسبت به راه بند های موجود در بازار فوق العاده قوی تر است.
سیستم این راه بند به صورت کامل همراه ریموت و پنل کنترل نگهبانی و قابلیت نصب نوار LED،فلاشر و چشمی ایمنی خطی را نیز دارا میباشد.
این سیستم قابلیت اتصال به انواع سیستم های کنترل تردد را نیز دارد.
 
جهت سفارش و یا کسب
ضرورت کنترل تردد برای شرکت ها و ارگان های دولتی،پارکینگ ها و ... به قدری بالاست که در صدد شناخت و معرفی بهترین برند های سیستم های کنترل تردد و انواع راهبند و گیت های مختلف برآمدیم.
راهبند هایی که در کشور موجود است به دو دسته راهبند های وارداتی و راهبند های تولید داخل تقسیم میشوند.
راهبند های وارداتی یا راهبند های چینی موجود در بازار میباشند مثل راهبند بتا،راهبند سیماران،راهبند بارزانته و ... که قابلیت تردد آنها تا 40 بار در روز است و یا راهبند ه
ضرورت کنترل تردد برای شرکت ها و ارگان های دولتی،پارکینگ ها و ... به قدری بالاست که در صدد شناخت و معرفی بهترین برند های سیستم های کنترل تردد و انواع راهبند و گیت های مختلف برآمدیم.
راهبند هایی که در کشور موجود است به دو دسته راهبند های وارداتی و راهبند های تولید داخل تقسیم میشوند.
راهبند های وارداتی یا راهبند های چینی موجود در بازار میباشند مثل راهبند بتا،راهبند سیماران،راهبند بارزانته و ... که قابلیت تردد آنها تا 40 بار در روز است و یا راهبند ه
~دیروز تو یه سگ گرمایی پا شدیم مث این اسکلا رفتیم لواسون :| سیم aux عم خراب بود با کوچکترین حرکتی اهنگ قطع میشد. بعد فک کنین جاده لواسون هم از نظر پیچ پیچ با جاده هراز و جاده چالوس برابری میکنه :| منم با شصتم سیمو گرفته بودم جیغ می کشیدم :| 
~چقد خوشحالم که مدرسه نمیرم :)
~یه اهنگ پیدا کردم خیلی قشنگه اسمش پاچ لیلیه. پارچ نه ها، پاچه هم نه، پاچ :|
~بنظرتون برم باشگاه این سه ماهو؟ 
~دیروز که رفته بودیم بیرون یه نی نی اومد کنارم :)) کلی ادا اطوار و چشمک و تکو
✅ هر پیشرانه‌ای دارای نمودار گشتاور/اسب‌بخار مخصوص به خود است که بررسی آن برای آگاهی از بهترین زمان تعویض دنده الزامی است.
✅ زمانی که خودرو دارای سرنشین و یا بار است و در مسیر پیش رو شاهد شیب منفی و یا باد مخالف هستید، تعویض دنده برای وارد آمدن کمترین فشار در این پیشرانه، هنگامی انجام می پذیرد که بعد از این عمل دور موتور در حوالی 4000 یا (بسته به وضعیت) بالاتر فرود آید.✅ بلعکس، زمانی که در جاده‌ای بدون شیب و باد مخالف در حال تردد هستید، تعویض
هم عشق برای دل بی درد بیاور
هم شوق برای غزلی سرد بیا‌ور
گفتند که با درد مگر مرد شود طفل
ای عشق برایم تو کمی درد بیاور
این جاده پر از حادثه ی بیم‌ و امید است 
هرکس نتواند برود ، مرد بیاور 
یک شمع در این جاده ی تاریک برای
آن کس که جفا دید و وفا کرد بیاور‌ 
از سر به هوایی به کجا تکیه دهد ؟ آه 
یک شانه‌ برای سرِ ولگرد بیاور  
سجاد نوبختی
سوخت خوب و کم استدر ایران تعداد کمی از افراد در حال حاضر موتور پژو TU5 را نمی شناسند. امروز ایران خودرو از این موتور در محصولات متنوعی استفاده کرده است و به دلایلی می توان گفت که این موتور آزمایشات خود را پشت سر نگذاشته است. مدتی شنیدند که ایران خودرو قصد دارد پژو 301 را با این موتور راه اندازی کند. همانطور که در بخش اطلاعات فنی در مورد این خودرو ذکر کردیم ، پژو 407 در ایران مجهز به این موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ با 105 اسب بخار است. در 5800 دور در دق
در حال حاضر کلیه مشاغل می توانند از طریق پیاده سازی یک سیستم کنترل تردد افراد در محیط سازمان و کسب و کار خود، فضای کار خود را ایمن نگه دارند. نصب سیستم های کنترل تردد افراد در سازمان ها مزایای مختلفی را به دنبال دارد. فروشگاه ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها، ایستگاه های قطار، ساختمان های دولتی، دانشگاه ها، مجتمع های آپارتمانی و … تنها تعداد معدودی از بسیاری از سازمان هایی هستند که از مزایای دستگاه های کنترل تردد افراد استفاده می کنند. در حالی
دانلود رایگان فیلم جاده قدیم با کیفیت Full HD,
دانلود فیلم جاده قدیم با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم ایرانی جاده قدیم با کیفیت عالی 1080p
لینک دانلود قرار گرفت
دانلود فیلم جاده قدیم
گروه فیلم : اجتماعی
سال تولید : 1396
کارگردان : منیژه حکمت
بازیگران: مهتاب کرامتی, آتیلا پسیانی, پرویز پورحسینی, ترلان پروانه, محمدرضا غفاری, شیرین یزدان بخش, لیلی رشیدی, محمدرضا هدایتی, بهناز جعفری, بانیپال شومون, پوریا رحیمی سام, هدی زین العابدین, شیرین آقارضاکاشی
خل
جاده خورشیدی فرانسه؛ پروژه‌‌ای که مفتضحانه شکست خورد

.



...
با گذشت ۳ سال از افتتاح جاده فتوولتائیک به‌طول یک کیلومتر در نروماندی فرانسه و ظهور علایم آشکار تخریب ساختاری، سازندگان به اشتباه بودن این پروژه اعتراف کرده‌‌اند.


بنابر گزارش روزنامه‌‌ی لو موند فرانسه در ژوئیه‌‌ی گذشته، پروژه‌‌ی جاده‌‌ی خورشیدی فرانسه عملا یک شکست مفتضحانه بوده است. دسامبر ۲۰۱۶ وقتی جاده‌‌ی آزمایشی خورشیدی رونمایی شد، وزیر محیط زیست فرانسه آن را پر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها