نتایج جستجو برای عبارت :

آزمون آنلاین کشوری کتاب "دانش فنی پایه"

آزمون آنلاین کشوری کتاب "دانش فنی پایه" درتاریخ  هفتم بهمن ماه(یکشنبه)از  ساعت  18تا  21 توسط گروه کامپیوتر فنی و حرفه ای و کاردانش استان آذربایجان غربی با هماهنگی دبیرخانه کشوری  برگزارمی شود: ثبت نام درهمان روز و ساعت آزمون در لینک  زیر
http://computerdbr.ir/azmoon/ امکان پذیراست .در هنگام شروع آزمون بعد از آنکه به لینک  مراجعه کردیددکمه ی ثبت نام را بزنید نام و نام خانوادگی و نام پدر را وارد و نام کاربری را کد پرسنلی وارد کرده و رمز عبور را  72 بزنیدکلیه
کتاب جمع بندی فارسی کنکور از انتشارات مهر و ماه در 6 فصل ادبیات فارسی
را برای کنکور بررسی می کند. این کتاب تمامی مسائل کنکوری ادبیات از جمله:
لغت
املا
دستور
آرایه
قرابت
تاریخ ادبیات

را مورد بررسی قرار می دهد. در این کتاب 31 آزمون وجود دارد. این آزمون
ها در زمینه های موضوعی ، هم سح با کنکور ، و بالاتر از کنکور (برای دانش
آموزان ممتاز) می باشد. همچنین در این کتاب نکات کنکوری فراوانی نیز برای
دانش آموزان وجود دارد.
خرید اینترنتی کتاب جمع بندی فارس
دانلود سوالات آزمون 25 بهمن 98 قلم چی با پاسخنامه
دانلود آزمون 25 بهمن قلمچی
دانلود از سرور های نمره پلاس
هر دو هفته یک بار قلمچی آزمون های آزمایشی خود را برای دانش آموزان و داوطبلان برگزار میکند . همچنین سایت نمره پلاس مثل همیشه این آزمون های قلم چی را برای دانش آموزانی که نمیتوانند در آزمون شرکت کنند آماده میکنم . امروز هم برای شما آزمون 25 بهمن قلم چی را آماده و تهیه کرده ایم . جهت دانلود آزمون 25 11 همراه با پاسخنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
به اطلاع دوستان می رساند که روز جمعه مورخ 1398/02/06 آزمون تعیین سطح دانش آموزان نخبه در مسجد امیرالمومنین ع برگزار می گردد. از دانش اموزان عزیز درخواست می شود راس ساعت آزمون در محل برگزاری حضور داشته باشند .
با تشکر از شما سروران
مهران همتی
مسئول کانون نخبگان امام رضا (ع)
مناسب ترین کتاب برای آمادگی آزمون تیزهوشان چه کتابی است؟
کتابهای زیادی با عنوان منابع آزمون تیزهوشان منتشر شده است. بسیاری از این کتب، فقط با سخت نشان دادن سطح آزمون تیزهوشان و انباشتی از مطالب اضافی سعی در فروش کتاب دارند. مثلا اگر نگاهی به کتاب کاهه پلاس بنیدازید. با یک مرور نکات آن می بینید بسیاری از مطالب مربوط به پایه دهم و یازدهم است و به هیچ عنوان تستی از آنها در آزمونهای تیزهوشان آورده نشده است. البته این موضوع در مبحث احتمال برای اک
کتاب آزمون صلاحیت بالینی برای فروردین ۹۹
۲۸ فروردین ۹۹
به روز شده 
آپدیت شده 
برای سفارش کتاب آزمون صلاحیت بالینی فروردین ۹۹ میتوانید به دکتر علی حسین زاده پیام بدهید
09353581680
واتس اپ و تلگرام
http://t.me/dralihz
کانال آزمون صلاحیت بالینی  رایگان
http://t.me/salahiat_balini
در سومین مرحله ی آزمون پیشرفت تحصیلی سال
تحصیلی 97/98 دو دانش آموز از شهر خالدآباد خوش درخشیدند . آقای امیرعباس
زراعتی دانش آموز پایه ی هشتم از دبیرستان آیت اله طالقانی و خانم  طنین
عابدی دانش آموز پایه ی نهم از دبیرستان مکتب الزهرا (س) به ترتیب حایز
رتبه ی سوم و دوم گردیدند . این موفقت را به این دو دانش آموز اولیای محترم
و پرسنل دبیرستان تبریک عرض می نمائیم
شنبه: متون: مطالعه دروس، ورزش: برای شنبه (1398/9/30) تست زدن 120 طناب در یک دقیقه یا زدن تمام انواع طناب تا حالا یاد داده شده، نگارش: برای شنبه (1398/9/30) آزمون املا از کتاب فارسی (از ستایش تا فصل 2) + آزمون از کتاب ماتیلدا (توصیف عینی و ذهنی). (امروز 1398/9/23)
برای یکشنبه: عربی: حل کاربرگ داده شده + انجام کتاب کار، زبانشناسی: نوشتن جمله ی«من بهترین دانش آموز مدرسه هستم» به خط فونتیک، فناوری: روپوش به همراه داشته باشید + چسباندن علامت های صنعتی در صفحه ی 7 + آزمون ا
احتمال برگزاری آزمون استعدادهای درخشان بعد از ۱۵ خرداد
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان:
برای اعلام زمان آزمون باید منتظر بمانیم تا ببینیم ستاد کرونا چه زمانی اجازه برگزاری آزمون را می‌دهد. پیش فرض ما این است که آزمون در خرداد ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم تا آن زمان مشکل برطرف شود.
احتمالا آزمون مدارس استعدادهای درخشان بعد از ماه مبارک رمضان و تقریبا بعد از ۱۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.
مجموعه آزمون های کتاب Fly High 4 به همراه جواب آزمون ها فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: PDFحجم فایل: 19118قیمت: 2500 تومانبخشی از متن:مجموعه آزمون های کتاب Fly High 4 به همراه جواب آزمون هاناشر کتاب: Pearsonمجموعه حاضر شامل End-of-year test و Progress Reviews و Quizzes به همراه جواب آزمون ها است.فایل های PDF کتاب به زبان انگلیسی است.فایل های PDF با بهترین کیفیت و با قابلیت جستجو در متن و کپی برداری از متن است.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
د
درباره‌ی کتاب روانشناسی جامع کنکور 98  انتشارات مشاوران:

این کتاب هم راستا با تغییر رویکرد نظام جدید آموزش و پرورش تالیف شده است.
 کتاب مذکور مورد تایید وزارت آموزش و پرورش می‌باشد.
این کتاب در فهرستگان رشد (فهرستگان منابع آموزشی و تربیتی رشد برای دوره‌ی دوم متوسطه) موجود می‌باشد.
 کتاب پیش رو اولین و تنهاترین کتاب روانشناسی نظام جدید در علوم انسانی می‌باشد.
در کتاب مشاوران، آزمون جامع از مطالب کتاب درسی ارائه شده است.
در این کتاب، آزم
دانلود کتاب مدیریت دانش احمدی و صالحی
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب مدیریت دانش از دکتر سید علی اکبر احمدی و علی ...https://www.booklent.ir › کتاب های متفرقهTranslate this pageدر کتاب مدیریت دانش ، دانش به عنوان سرمایه پنهان یک سازمان مورد بحث قرار گرفته و الگوها و ... دانلود کتاب مدیریت دانش از دکتر سید علی اکبر احمدی و علی صالحی.دانلود کتاب مدیریت دانش - کتاب فارسیketabfarsi.ir › مدیریت-دانشTranslate this pageJan 24, 2013 - در کتاب مدیریت دانش، دانش به عنوان سرما
پایه آهن ربا اسکن گریپ براکت مگنت :
براکت مغناطیسی جمع و جور و بسیار قدرتمند که برای نصب و قرارگیری انعطاف پذیر چراغهای کاری NOVA در هر سطح مغناطیسی طراحی شده است.
آهنربا با قدرت نگه داشتن بیش از 20 کیلوگرم معادل 210N بسیار قدرتمند است. آهنربا برای محافظت و جلوگیری از خراش سطح ، دارای روکش لاستیکی است. برای به دست آوردن حداکثر انعطاف پذیری ، آهنربا قابل تغییر است و می تواند به هر موقعیت مطلوب چرخانده شود. بنابراین ، حتی در صورت محدود بودن سطح م
ما برای رسیدن به موفقیت نیاز به شکست داریم!!!!!
شاید از خودتان بپرسید معنی این جمله چیست؟؟؟؟یعنی اینکه ما باید شکست بخوریم تا از آن استفاده کنیم و به موفقیت دست یابیم. بنابراین مقدمه ی موفقیت شکست است. اما خب چه شکستی برای ما سودآور و مفید است؟ شکستی که منجر به نتیجه و تغییر روش های منفی و تثبیت روش های مثبت باشد.
یکی از شکست هایی که دانش آموزان کنکوری تجربه می کنند شکست در آزمون است که همه ی دانش آموزان چه قوی،چه ضعیف، با آن مواجه می شوند. اما چی
ویژگی های درسنامۀ کتاب:
جامع و کاربردی
درسنامۀ جامع یعنی شما در کتاب روانشناسی هدف‌دار جامع کنکور انتشارات مشاوران آموزش سطر‌به‌سطر کتاب درسی را می‌فهمید و پی می‌برید در دل یک جمله ساده از کتاب چه مفاهیم و نکته‌هایی وجود دارد. کاربردی به این معنا که در سؤالات و آزمون‌های مختلف می‌توانید ردپای این درسنامه را پیدا کنید؛ طوری که مطلبی نخوانده برای آزمون نخواهید داشت.
تیتر بندی و ریز تیتر های متناسب
در کتاب روانشناسی جامع مشاوران آموزش
با سلام خدمت همکاران محترم
در این پست، آزمون های آنلاینی که از کتاب علوم طراحی میکنم رو قرار میدم، برای شرکت در این آزمون ها، نیازی به عضویت یا ایمیل نیست، بعد از آزمون دانش آموزان می تونن نتیجه کار خودشون رو ببینن.
همکاران محترم؛
برای استفاده از این آزمون ها کافیه حدود 2 ثانیه آدرس رو لمس کنید، بعد از اون می تونید آدرس رو کپی کرده و برای دانش آموزان در واتس اپ، شاد یا ... بفرستید.
درس 11 علوم:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSel9rCljuv0hNMp1CBL9O9GpBVtFKyKCpzwPwJey-ROG4TjRA/viewf
یکی از دغذغه های دانش آموزان محاسبه درصداشون توی آزمون و نمره منفیه! جدای ازینکه دانش آموزا از فرمول استفاده می کنند گاهی اوقات یه نرم افزار می تونه سرعت محاسبه درصد رو افزایش بده تا بدون دردسر چند درصد رو سریع حساب کنید.
برای اینکار از درصد گیری کلاسند استفاده کنید تا بدون دردسر درصدتون توی آزمون های مختلف حساب کنید.
پاورپوینت آزمون هوش وکسلر
پاورپوینت جامع و کامل آزمون هوش وکسلر کودکان http://bit.ly/2U105aY · perow ... پاورپوینت آشنایی، اجرا، تفسیر و کاربرد آزمون هوش وکسلر · احسان آزادبخت.
 
پاورپوینت آزمون وکسلر کودکان
دنبال کردن. http://yon.ir/LN7Io برای دریافت فایل لطفا لینک موجود در متن را در مرورگر خود سرچ نمایید. ۱ سال پیش. آموزشی · پاورپوینت. # آزمون هوش وکسلر کودکا.
 
پاورپوینت آزمون هوش وکسلر کودکان 
آزمون هوش وکسلر کودکان. آزمون هوش وکسلر در سال ۱۹۳۹ زیر عنو
مطالعه کتاب های مرجع اگر چه بسیار مفید و ضروری است اما برای آمادگی در آزمون کارشناسی ارشد دارای معایبی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:
1) حجم این نوع کتاب ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون مناسب نیست؛ چرا که در کتاب های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته‌اند.
2) در این نوع کتاب‌ها، روش های تستی و
دانش آموزان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم باید از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم آگاه باشند تا طبق آن برنامه درسی خود را تنظیم نمایند . به گفته سایت هیوا به دلیل شیوع بیماری کرونا زمان برگزاری این آزمون به تعویق افتاده است و احتمالا در خرداد ماه برگزار می شود .
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6962/زمان-برگزاری-آزمون-تیزهوشان-نهم-به-دهم.html
با سلام
برای تهیه کتاب جامع آزمون صلاحیت بالینی دکتر حسین زاده و قبولی تضمینی آزمون صلاحیت بالینی که از اسفند 94تا کنون سوالات جمع آوری شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است لطفا به کانال تلگرامی ما به آدرس زیر http://t.me/salahiat_baliniمراجعه کنید
یا می توانید به سایت اینترنتی ما به آدرس www.imss.irسر زده و نرم افزارهای مورد نظر را دانلود و نصب نمائید
کتاب دیجیتال ما و کتاب فیزیکی ما راهگشای قبولی شما خواهد بود و همه سوالات اخیر و از بدو شروع آزمون را در
ما برای رسیدن به موفقیت نیاز به شکست داریم!!!!!
شاید از خودتان بپرسید معنی این جمله چیست؟؟؟؟یعنی اینکه ما باید شکست بخوریم تا از آن استفاده کنیم و به موفقیت دست یابیم. بنابراین مقدمه ی موفقیت شکست است. اما خب چه شکستی برای ما سودآور و مفید است؟ شکستی که منجر به نتیجه و تغییر روش های منفی و تثبیت روش های مثبت باشد.
یکی از شکست هایی که دانش آموزان کنکوری تجربه می کنند شکست در آزمون است که همه ی دانش آموزان چه قوی،چه ضعیف، با آن مواجه می شوند. اما چی
امیرعباس پایه ی هفتم است. آموزش و پرورش برای پایه های هفتم و دهم آزمون ورودی در نظر میگیرد تا میزان سطح دانشی دانش آموزان را قبل از ورود به این پایه بسنجد و با آزمون دیگری که در پایان پایه برگزار میشود مقایسه کند.
آزمون در روزیکه اعلام شده بود برگزار نشد و با دو روز تاخیر هفته ی گذشته گرفته شد. امیرعباس وقتی به خانه آمد گفت یکی از دوستانش تمامی سوالات را داشته و در منزل کار کرده است‌. اینطور که دوستش به امیرعباس گفته است مادرش مدیر مدرسه است و
 
 
سایت ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی 99
 
سابت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی و فرم ثبت نام آزمون کارشناسی پیوسته به پزشکی سایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی تهران می باشد که در زیر لینک سایت قرار داده شده است داوطلبان می توانید با خرید کارت اعتباری به مبلغ 500000 هزار ریال برای ثبت نام خود اقدام نمایند.
 
نتایج آزمون لیسانس به پزشکی سال گذشته 98-99 جهت انگیزه داوطلبان امسال
 
نتایج آزمون لیسانس به پزشکی سال تحصیلی 98-99 اعلام شد داوطلب
کتاب جامعه شناسی جامع کنکور مشاوران (پایه 10و 11) توسط وحید تمنا تألیف شده است.این کتاب ویژه دبیران جامعه شناسی پایه دهم و یازدهم، داوطلبان کنکور 98 و دانش آموزان پایه دهم و یازدهم تألیف شده است.کتاب مذکور باعث می شود، دانش آموزان اشراف کاملی روی مباحث مطرح شده در آزمون ها داشته باشند و با آخرین تغییرات کتاب درسی منطبق می باشد.با توجه به اینکه در سال های اخیر، سؤالات درس جامعه شناسی بیشتر حول محور سؤالات ترکیبی طراحی می شود؛ در این کتاب از سؤال
شما میتوانید برای دسترسی به جستجوهای فراوان و اطلاعات زیاد در  گوگل از کلمات کلیدی استفاده کنید، برای مثال در عوض جستجوهای زیر:
 
دانلود نمونه سوالات علوم پایه
دانلود آزمون های علوم پایه
دانلود نمونه سوالات پیش کارورزی
دانلود آزمون های پیش کارورزی
دانلود نمونه سوالات دستیاری
دانلود آزمون های دستیاری
دانلود فلش کارت های پزشکی
دانلود هاریسون 202
دانلود مندل 2020
داملود طب اطفال نلسون 2020
دانلود سوالات USMLE
دانلود کتاب های آزمون خارجی پزشکی
دان
سلام به دانش آموزان عزیز و همکاران محترم
آزمون های آنلاینی که از ریاضی پایه پنجم طراحی می کنم رو در این پست منتشر می کنم. برای ارسال این آزمون به سایر افراد می تونید آدرس آزمون دلخواه تون رو کپی و در واتس اپ، شاد یا ... برای اون ها ارسال کنید.
همکاران محترم؛
برای استفاده از این آزمون ها کافیه حدود 2 ثانیه آدرس رو لمس کنید، بعد از اون می تونید آدرس رو کپی کرده و برای دانش آموزان در واتس اپ، شاد یا ... بفرستید.
هر دانش آموز در پایان آزمون میتونه نتیجه
اپ طبآنچه یک طبیب و پزشک باید داشته باشدبا اپ طب:آنجه لایق شماست در یک محیط حرفه ای داشته باشید.همواره در یک کتابخانه مجهز باشیدبروز ترین کتاب های مورد نیاز را در گرایش های مختلف هموراه همراه داشته باشیدبه همه سوالات همه آزمون های مقاطع مختلف پزشکی از جمله 
علوم پایه
پیش کارورزی
دستیاری
بورد و ارتقاء
همواره دسترسی داشته باشیدجزوه های خود را منتشر کنید و کسب درآمد کنیدمجموعهای ابی نظیر از کتاب های تست و آزمون های بین المللی داشته باشید.دست
برای خرید کتاب جامع آزمون آیلتس با تخفیف ویژه کلیک کنید.
معرفی آزمون آیلتس
هر سال بیش از نیم میلیون نفر در امتحان IELTS شرکت می کنند. برای برگزاری این آزمون بیشتر از 400 مرکز در بیش از 100 کشور دنیا وجود دارد. امروزه این آزمون یکی از پذیرفته شده ترین آزمون های بین المللی برای صلاحیت دانشگاهی است. شما می توانید اطلاعات بیشتر در زمینه آزمون IELTS را از طریق وب سایت آیلتس کسب نمائید.
خرید کتاب های آزمون آیلتس با تخفیف ویژه : مجموعه کتاب های مرجع آزمون آِی
سرکار خانم طنین عابدی دانش آموز پایه ی سوم دبیرستان مکتب الزهرا (س) شهر خالدآباد توانست در سومین مرحله ی آزمون پیشرفت تحصیلی سال تحصیلی 97/98 رتبه ی دوم منطقه ی امام زاده را از آن خود کند . این موفقیت را به این دانش آموز ساعی در عرصه های علم و هنر , به اولیای محترمشان و پرسنل دبیرستان تبریک عرض می نمائیم .
کتاب جامعه شناسی جامع کنکور مشاوران (پایه 10 و 11) توسط وحید تمنا تألیف شده است.این کتاب ویژه دبیران جامعه شناسی پایه دهم و یازدهم، داوطلبان کنکور 98 و دانش آموزان پایه دهم و یازدهم تألیف شده است.کتاب مذکور باعث می شود، دانش آموزان اشراف کاملی روی مباحث مطرح شده در آزمون ها داشته باشند و با آخرین تغییرات کتاب درسی منطبق می باشد.با توجه به اینکه در سال های اخیر، سؤالات درس جامعه شناسی بیشتر حول محور سؤالات ترکیبی طراحی می شود؛ در این کتاب از سؤا
راهنما جامع آزمون نمونه دولتی 99-98
خیلی از دانش آموزان و والدین آنها در جستجو تاریخ دقیق ثبت نام و برگزاری آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان هستند.
در این مقاله استادبانک راهنما جامع آزمون مدارس نمونه دولتی را در هر دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم ارائه کرده است.
ادامه مطلب
دانلود رایگان کتاب روانسنجی حمزه گنجی
راهنما و بانک سوالات امتحانی روانسنجی، براساس کتاب: دکتر حمزه گنجی ویژهی . ... سوال پیام نور با جوابhdaneshjoo.ir/33944/دانلود کتاب روانسنجی حمزه گنجی به صورت خلاصه ... دکتر حمزه گنجی - iranpsy.ir - دانلود کتاب روانسنجی گنجی خلاصه کتاب ...
 
خلاصه کتاب روان سنجی گنجی +pdf 
دانلود خلاصه کتاب روان سنجی(مبانی نظری آزمونهای روانی)+pdf ... این فایل شامل خلاصه نه فصل کتاب روان سنجی نوشته حمزه گنجی می باشد که شامل مطالب زیر
دانلود آزمون 1 آذر 98 قلمچی
آزمون 1 اذر قلم چی 98 سوال و کلید
 
 
 همانطور که میدانید در روز جمعه آزمون 1 آذر 98 دو آزمون پر طرفدار با هم برگزار میشود که تنها شما میتوانید یکی از این آزمون ها شرکت کنید و به آزمون دیگری نخواهید رسید. در سایت نمره برتر شما میتوانید دو آزمون قلمچی و سنجش را به صورت کامل دریافت کنید و حداکثر استفاده را از انها ببرید.
 
 با توجه به وضعیت فعلی اینترنت دسترسی به سوالات بسیار مشکل شده و امیدوارم که فایل های آین آزمون هم مثل
توضیحات فایل
pdf کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی سیف
کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی علی اکبر سیف با فرمت pdf در ۶۴۶ صفحه (ویرایش ششم چاپ سال ۱۳۹۰) مرجع بسیار کامل و منبع اصلی درس اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی
موضوع این کتاب اندازه‌گیری، سنجش، و ارزش‌یابی آموزشی است. که در هر فصل درباره موارد فوق به صورت کامل و علمی مورد بحث قرار گرفته شده است و برای پیشرفت تحصیلی و علمی دانشجویان، اساتید، و کارشناسان و....بسیار مورد استف
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده(تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
تفکر
تدریس مبحث سبک زندگی
هفته بعد آزمون سبک زندگی تا صفحه ی56

دوم
شیمی
آزمون +تصیحیح آزمون
برای علامه حلی خوب بخوانید

سوم
ادبیات
 
 

چهارم
ریاضی
بازدید تکالیف+تدریس کتاب تکمیلی
سوالات 1و2و3 کتاب تکمیلی صفحه ی 45و46 در دفتر بنویسید

 
برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در آموزشگاه، دعوت از خانم جعفری از کتابخانه ملاصدرا از اولیاء دانش آموزان جهت سخنرانی و تشویق دانش آموزان به مطالعه ،معرفی رابطین کتابخانه در سطح شهر و معرفی کتاب توسط رابطین در برنامه های آغازین با معرفی کتاب و قرائت قسمتی از کتاب ،تشویق دانش آموزان به اهداء کتاب و نذر کتاب،اجرای جشن ویژه در رابطه با هفته کتاب و کتابخوانی و تشویق فعالین در حوزه کتاب و کتابخوانی در برنامه های آغازین ،اجرای طرح کتاب و کتابخ
شبیه ساز واقعی تافل-1
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 2
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 3
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 4
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 5
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 6
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 7
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 8
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 9
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 10
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 11
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 12
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 13
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 14
شبیه سازی آزمون تافل- آزمون 15
شبیه سازی آزمون
      ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان
خیلی از دانش آموزان و والدین عزیز این سوال را پرسیده اند تاریخ ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98 چه زمانی می باشد؟

در این نوشتار، استادبانک در مورد  زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98 و شرایط ثبت نام توضیحاتی را ارائه می دهد.
ادامه مطلب
ایرنا:رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از برگزاری آزمون وکالت در 29 آذر ماه به صورت ملی خبر داد. 
علی بهادری جهرمی روز یکشنبه در نشست خبری آزمون وکالت با اشاره به انتشار آگهی آزمون وکالت در پایگاه اطلاع رسانی مرکز وکلا گفت:ثبت نام داوطلبان از اول آبان آغاز می شود ولی تفاوت هایی در آزمون امسال لحاظ شده است. 
وی افزود:این آزمون مطابق آیین نامه مرکز وکلا برگزار می شود و آزمون های کارشناس رسمی و مشاور خانواده نیز تا پا
بعد از این که آزمون تیزهوشان برگزار میشه همه ی دانش آموزای پایه ششم منتظرن نتیجه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اعلام بشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو ، جواب آزمون تیزهوشان پایه ابتدایی از طریق همون سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اعلام میشه و دانش آموزای پایه ششم می تونن با کد ملی و رمز ورود همگامشون نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم رو ببینن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

www.tahsili
زنگ 
درس 
فعالیت های انجام شده (تدریس )
فعالیت های خواسته شده (تکلیف ) 

اول 
هنر 
نوشتن از روی کتاب درسی ادبیات به عنوان تمرین 
در نیمی از کاغد A4 متی که از کتاب درسی ادبیات  انتخاب شده را بنویسید  

دوم
فیزیک 
بازدید تکالیف +اراره کنفرانس توسط دانش آموزان  + تدریس کتاب درسی  
هفته ی آینده امتحان فیزیک از تمام درس 8 و 9  

سوم 
عربی 
 پرسش کلاسی  + تدریس درس 7 
آزمون کتبی از کل درس های داده شده  

چهارم 
علوم 
تکمیلی 
تدریس مبحث فشار -               
جلد چهارم کتاب اسپرسو برای سطح B2 زبان ایتالیایی است. هر زبان آموز محترمی که قصد یادگیری ایتالیایی در سطح B2 دارد نیاز است این کتاب را مطالعه نماید. کتاب اسپرسو جلد چهارم کتابی است که تمام زبان آموزان داوطلب شرکت در آزمون استرنی سفارت ایتالیا باید به آن تسل داشته باشند در غیر این صورت قادر به شرکت در آزمون نیستند و نتیجه مطلبو را دریافت نخواهند کرد. در سطح B2 متون و واژگان ایتالیایی تخصصی است. همه چیز پیشرفته و تخصصی ادامه می یابد. این کتاب مانن
برگزاری دوره های آنلاین ویژه شبیه ساز آزمون استرنی سفارت ایتالیا در سطوح مختلف ایتالیایی ویژه متقاضیان محترم که قصد دارند دانش خود از زبان ایتالیایی را همواره محک بزنند و با دانش دقیق و با ارزیابی کاملا صادقانه قادر باشند در آزمون استرنی زبان ایتالیایی حضور یابند. تمام سوالات و پرسش های موحود در این آزمون ها کاملا بر اساس تجربه چندین سال استاد زبان ایتالیایی این وب سایت می باشد که خود ممتحن آزمون استرنی بوده و به خوبی با نوع برگزاری و سوا
زنگ 
درس
فعالیت انجام شده ( تدریس ) 
فعالیت خواسته شده (تکلیف)

اول
سبک زندگی 
تدریس درس 9 قرآن  + قرائت درس 9 
انس با قرآن های درس 9 نوشته شود + صفحه ی 83 تا 89 سبک زندگی سوالاتش نوشته شود 

دوم 
شیمی 
برگزاری آزمون آزمایشگاه خوارزمی 
          ___________________________________________________________
 

سوم 
ادبیات
برگزاری مسابقه ی مشاعره 
          ___________________________________________________________
 

چهارم 
ریاضی
حل دو سوال از آزمون  + اراه ی یک سوال جواب باز توسط یک دانش آموز  + تدریس فصل 6  
قابل توجه والدین محترم 
به منظور سنجش کلی دانش آموزان از دروس داده شده، امتحانی تحت عنوان "امتحان جامع"  در روز چهارشنبه مورخ 1398/09/06 برگذار خواهد شد.  
در این آزمون، پنج سوال از هر درس تدریس شده طی دو ماه گذشته شامل قرآن ، ریاضی، فارسی، املا، علوم، هدیه های آسمانی و اجتماعی طرح شده و مجموعا سی وپنج سوال کوتاه و یا چهارگزینه ای در مدت زمان دو ساعت در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
این آزمون مقدمه ای برای ترغیب دانش آموزان  به درس خواندن
قبولی تضمینی در آزمون راهنمایی و رانندگی
 
 
قبولی تضمینی در آزمون راهنمایی و رانندگی
 
 
 
دانلود پکیج سوالات
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
قبولی 100 درصد تضمینی در آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و ...www.asriran.com › صفحه نخست › عمومی۷ بهمن ۱۳۹۶ - آزمون آیین نامه اصلی امتحانی است کتبی و به صورت تستی که از متقاضیان گواهینامه رانندگی گرفته می شود . ما سعی داریم در ادامه این مقاله به شما ...
آزمون آیین نامه اصلی 98 - قبولی 100 درصد تضمینی در 15 دقیقهسوالات-آیین-ن
دانلودpdf کتاب اصول و فنون ترکیبیات
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
کتاب اصول و فنون ترکیبیات - ریاضی سراriazisara.ir › postکتاب اصول و فنون ترکیبیات (ترجمه فارسی) این کتاب که ویژه علاقه مندان به المپیادهای ریاضی و کامپیوتر تالیف گردیده ... دانلود سوالات ریاضی آزمون قلم چی ۹۴/۸/۸.دانلود کتاب اصول و فنون ترکیبیات :: اثر پروانه ایbutterfly.blog.ir › post › دانلود-کتاب-اصول-و-فنون-ترکیبیاتکتاب اصول و فنون ترکیبیات نویسندگان: چن چانگ چونگ / کوه خی-منگ مترجمین: حسین ربیعی / حسی
دانش آموزای نهمی که دارن خودشون رو برای آزمون تیزهوشان آماده می کنن با بررسی نمونه سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۸ - ۹۹ می تونن با روند سوالای آزمون تیزهوشان آشنا بشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تحصیلیکو ، سوالات آزمون تیزهوشان ۹۸ - ۹۹ دانش آموزا رو برای شرکت تو آزمون آماده تر می کنه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1210/سوالات-آزمون-تیزهوشان-نهم-به-دهم-۹۸---۹۹.html
 
کتاب جامعه شناسی جامع کنکور مشاوران (پایه 10 و 11) توسط وحید تمنا تألیف شده است.این کتاب ویژه دبیران جامعه شناسی پایه دهم و یازدهم، داوطلبان کنکور 98 و دانش آموزان پایه دهم و یازدهم تألیف شده است.کتاب مذکور باعث می شود، دانش آموزان اشراف کاملی روی مباحث مطرح شده در آزمون ها داشته باشند و با آخرین تغییرات کتاب درسی منطبق می باشد.با توجه به اینکه در سال های اخیر، سؤالات درس جامعه شناسی بیشتر حول محور سؤالات ترکیبی طراحی می شود؛ در این کتاب از سؤا
دانش آموزای ششمی که دارن خودشون رو برای آزمون تیزهوشان آماده می کنن با بررسی نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۸ - ۹۹ می تونن با روند سوالای آزمون تیزهوشان آشنا بشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تحصیلیکو ، سوالات آزمون تیزهوشان ۹۸ - ۹۹ دانش آموزا رو برای شرکت تو آزمون آماده تر می کنه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1212/سوالات-آزمون-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-۹۸---۹۹.html
 
قبولی شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی، مشروط به کسب 50% نمره کل و یا بالاتر در آزمون می باشد.( آزمون نظام مهندسی دارای نمرۀ منفی می باشد)، که با قبولی در این آزمون پروانه اشتغال دریافت می کنند و می توانند با این سازمان همکاری نمایند.
آزمون نظام مهندسی سالی دو بار توسط سازمان نظام مهندسی کشور، معمولاً در شهریور و اسفندماه هر سال برگزار می‌شود. فارغ التحصیلان رشته های مربوطه با گذشت سه سال از زمان فارغ التحصیلی مجاز به شرکت در آزمون نظام مهندسی
منبع عالی آزمون MSRT – دانلود کتاب لغات تافل
کتاب بررسی لغات انگلیسی برای تافل TOEFL یکی از بهترین و اصلی ترین منابع آزمون MSRT و CPT می باشد که به رایگان برای دانلود در اختیار شما است.
این کتاب توسط Rawdon Wyatt نوشته شده و در سال 2009 منتشر شده است.
کتاب
لغات تافل به صورت WorkBook تهیه شده و منبعی برای دانشجویانی است که قصد
شرکت در انواع کنکور زبان ، آزمون های بین المللی مانند آیلتس یا تافل و
آزمون MSRT را دارند.
کتاب بررسی لغات تافل در 128 صفحه تنظیم شده و از سری
اهمیت سال تحصیلی نهم دبیرستان
سال نهم دبیرستان یکی از مهم ترین سال های تحصیلی برای دانش آموزان است.اهمیت سال تحصیلی نهم دبیرستان را می توان در چند مورد به طور خلاصه بیان کرد:
سال ورود به متوسطه دوم
سال برگزاری آزمون های تیزهوشان،نمونه دولتی،غیر انتفاعی های خاص،نمونه مشارکتی و ....
انتخاب رشته سال نهم به دهم دبیرستان در این مقطع صورت می گیرد.
سال تعیین سرنوشت برای این که دانش آموزان به کار و دانش و یا هنرستان هدایت شوند.
سی دی آموزش ریاضی نهم د
برای قبولی در آزمون محاسبات چه باید کرد؟ برای قبولی در آزمون محاسبات باید قطعا کارهای زیادی انجام دهیم . مثلا باید بدانید که مدیریت زمان را باید در جلسه آزمون جدی بگیرید یا اینکه مثلا باید پاسخ های تشریحی سال های گذشته را بررسی کنید.
 
تکنیک های سر جلسه آزمون محاسبات
خیلی از تکنیک های مهم هستند که شما می توانید به کمک آنها به موفقیت برسید حتما آنها را قبل از آزمون برررسی کنید و به صورت کامل  انجام دهید. بار ها و بار ها آزمون را شبیه سازی کنید ت
 
 
 
 
 
⭕امکان شرکت دوباره در آزمون مدارس تیزهوشان
دانش آموزانی که پارسال در آزمون ورودی دبیرستان‌های دور اول تیزهوشان پذیرفته نشده اند؛ امسال دوباره می‌توانند آزمون دهند
فاطمه مهاجرانى، رئیس مرکز ملى پرورش استعدادهاى درخشان، در مصاحبه با خبرگزارى صدا و سیما اعلام کرد: 
"آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس استعداد‌های درخشان" در روز ۱۸ مرداد برگزار خواهد شد. 
این آزمون شامل مواد درسی ریاضی، ادبیات فارسی، علوم تجربی، قرآن و پیام‌های آ
آزمون علوم تیزهوشان ششم ابتدایی
جهت دانلود و مشاهده فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود آزمون علوم تیزهوشان ششم ابتدایی

آزمون علوم تیزهوشان : ششمی ها در این بخش با حل تشریحی سوالات آزمون تیزهوشان ششم همراه ما باشید.سوالات علوم از سوال 46 تا 55 در آزمون تیزهوشان شروع شده است در : سرزمین تیزهوش ها عنوان ... آزمون علوم تیزهوشان ششم کتاب علوم ششم ابتدایی انتشارات فتحی که نوشته ی حسین فتحی و آزاده فتحی است، برای دانش آموزان شرکت کننده در آزمون
کتاب 8 سری نمونه سوال برای آزمون SAT 2018 انتشارات کاپلان فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: PDFتعداد صفحات: 1614حجم فایل: 38581قیمت: 4000 تومانبخشی از متن:کتاب 8 سری نمونه سوال برای آزمون SAT 2018 انتشارات کاپلانناشر کتاب: Kaplanشامل بیش از 1200 سوال تمرینیفایل PDF کتاب به زبان انگلیسی و در 1614 صفحه است.فایل PDF با بهترین کیفیت و با قابلیت جستجو و کپی برداری از متن است.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
کتاب نظریه های سازمان و مدیریت سید جوادین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
خرید کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان ...www.tahsilatetakmili.com › ... › مدیریت › دکتری مدیریتکتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان, انتشارات نگاه دانش, خرید کتاب تئوری مدیریت نگاه دانش, دانلود رایگان.
دانلود رایگان کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین - میهن ویدیوmihanvideo.com › RcCks › دانلود_رایگان_کتاب_تئوری_های_مدیری...۳۰
سوالات شهریور را خواسته اند آن هم برای یک پایه.
 پرسیدم:" بقیه ی درسهایم چه؟" 
 گفتند:"میروند پایگاه تابستانی. آنجا برایشان کلاس تقویتی گذاشته اند و همانجا هم آزمون میگیرند"
 این روشی است که چند سالی است باب شده است. دانش آموز تابستان هم هزینه میکند و نمره ی ۱۰ مستمر را به او می دهند کافیست حداقل نمره اش ۷ باشد و قبول شود و برود پایه ی بالاتر.
 اینها به کنار.
 اگر به هر دلیلی آزمون شهریور را نداد، هیچ اشکالی ندارد تا قبل از فارغ التحصیلی وقت دارد
تست های ICDL سطح یک کتاب مهندس سبز علی گل 
کتابهای icdl سطح یک و دو نوشته آقایان مهندس مجید سبزعلی گل Mar 18, ... بهترین کتاب تست icdl, نمونه سوالات آزمون استخدامی مهارت های icdl|یک ...
 
دانلود تست های ICDL سطح یک کتاب مهندس سبز علی گل 
 کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل تست های کتاب ICDL (سطح یک) اثر مهندس سبز ... کتابهای دو جلدی مهارتهای هفتگانه icdl مهندس سبزعلی گُلی ...
 
 
نمونه سوال ICDL
نمونه سواالت آمادگی برای آزمون مهارت. ICDL. گردآوری : مهندس محمد
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان مهر ماه ۱۳۹۸ می‌رساند، با توجه به درخواست متقاضیان شرکت در آزمون‌های موصوف، مهلت ثبت‌نام آزمون‌ها تا روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۴/۲۴ تمدید گردید و کلیه داوطلبان محترم می‌توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه با مراجعه به سامانه آزمون‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
سلام
آزمون آنلاین ادبیات پایه هشتم
روز چهارشنبه ۲۸ اسفند، ساعت ۱۱ در وب‌سایت مدرسه
ورود با یوزرنیم و پسورد وب‌سایت
 
پس از ورود، از قسمت دانش‌آموز و آزمون آنلاین می‌توانید راس ساعت ۱۱ به آزمون دسترسی داشته باشید.
 
همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، آزمون از 3 ویدیو تدریس مجازی استاد جمشیدی می‌باشد...
آزمون نتاج در گاوهای شیری
              مقاله با عنوان آزمون نتاج در گاوهای شیری در فرمت ورد در 42 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: فصل اول: «آزمون نتاج در گاوهای شیری»مقدمهانتخاب بر اساس آزمون نتاجآزمون نتاج در گاوهای شیریبرنامه های آزمون نتاجروشهای بیان تست نتاجمراحل آزمون نتاجب) فصل دوم: «آزمون نتاج و ارزیابی والد»معیارهایی برای انتخابآزمون نتاجروشهای آزمونموارد لازم برای آزمون نتاج در مرحلة آزمایشدر مرحلة تجزیه و تحلیلنقایص تست نتاجروشه
کتاب نظریه های سازمان و مدیریت سید جوادین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
خرید کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان ...www.tahsilatetakmili.com › ... › مدیریت › دکتری مدیریتکتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان, انتشارات نگاه دانش, خرید کتاب تئوری مدیریت نگاه دانش, دانلود رایگان.
دانلود رایگان کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین - میهن ویدیوmihanvideo.com › RcCks › دانلود_رایگان_کتاب_تئوری
زمان برگزاری آزمون اصلی: 26 و 27 خرداد ماه
زمان برگزاری آزمون جبرانی: 9 و 10 تیر ماه
منابع آزمون: کتاب اصلی و کتاب ویژه اساتید متوسطه
جهت شرکت در آزمون به ادامه مطلب مراجعه نمایید: 



متقاضیان محترم

حتماً قبل از ورود به آزمون راهنمای شرکت در آزمون اینترنتی را مطالعه بفرمایید:

جهت مطالعه راهنما اینجا کلیک نمایید
دانلود سنجش و اندازه‌گیری در تعلیم و تربیت (روانسنجی) مدرسان شریف
سنجش و اندازه گیری در تعلیم و تربیت (روانسنجی) ویژه رشته روانشناسی و علوم تربیتی کارشناسی ارشد مدرسان شریف با فرمت pdf چاپ پنجم بهار ۹۷
کتاب سنجش و اندازه‌گیری در تعلیم و تربیت (روانسنجی) برای آمادگی دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع ارشد در رشته‌های علوم تربیتی ۱و ۲ و روانشناسی گرایش سنجش و اندازه‌گیری (روانسنجی) را دارند، تألیف شود.در این کتاب سعی شده است تمام مطالب آمو
قبولی شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی، مشروط به کسب 50% نمره کل و یا بالاتر در آزمون می باشد.( آزمون نظام مهندسی دارای نمرۀ منفی می باشد)، که با قبولی در این آزمون پروانه اشتغال دریافت می کنند و می توانند با این سازمان همکاری نمایند.
آزمون نظام مهندسی سالی دو بار توسط سازمان نظام مهندسی کشور، معمولاً در شهریور و اسفندماه هر سال برگزار می‌شود. فارغ التحصیلان رشته های مربوطه با گذشت سه سال از زمان فارغ التحصیلی مجاز به شرکت در آزمون نظام مهندسی
برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی
              مقاله با عنوان برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی در فرمت ورد در 30 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: * ساخنار کنتر ل داخلی * انواح حسابها * حقیقی * شخصی * اسمی * وابسته * آزمون های حسابرسی   * الف) آزمون رعایت روش ها * ب) آزمون محتوی * انواع آزمون های حسابرسی براساس مانده اقلام صورت های مالی * آزمون جزئیات * آزمون تحلیلی * حساب ها و اسناد دریافتنی * طبقه بندی ح و اسناد دریافتنی * در خصوص رسیدگی اقلام صورت های ما
با سلام خدمت همکاران محترم
اصل موضوع ترمیم نمره می باشد نه ترمیم معدل و روال آن بدین صورت می باشد که کلیه فارغ التحصیلان دوره متوسطه نظری می توانند برای فقط و فقط یک بار در طول عمر در این آزمون شرکت نمایند در این بار می توانند از بین دروس نهایی همه یه تعدادی را انتخاب کرده و امتحان دهند و تاثیر این آزمون مثبت می باشد مثلا اگر نمره جدید از نمره قبلی بالاتر باشد در سوابق به حساب می آید ولی اگر از نمره قبلی کمتر باشد نمره جدید به حساب نخواهد آمد
ب
با سلام خدمت همکاران محترم
اصل موضوع ترمیم نمره می باشد نه ترمیم معدل و روال آن بدین صورت می باشد که کلیه فارغ التحصیلان دوره متوسطه نظری می توانند برای فقط و فقط یک بار در طول عمر در این آزمون شرکت نمایند در این بار می توانند از بین دروس نهایی همه یه تعدادی را انتخاب کرده و امتحان دهند و تاثیر این آزمون مثبت می باشد مثلا اگر نمره جدید از نمره قبلی بالاتر باشد در سوابق به حساب می آید ولی اگر از نمره قبلی کمتر باشد نمره جدید به حساب نخواهد آمد
ب
دانلود رایگان کتاب نظریه های سازمان و مدیریت سید جوادین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
خرید کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان ...www.tahsilatetakmili.com › ... › مدیریت › دکتری مدیریتکتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان, انتشارات نگاه دانش, خرید کتاب تئوری مدیریت نگاه دانش, دانلود رایگان.
دانلود رایگان کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین - میهن ویدیوmihanvideo.com › RcCks › دانلود_رایگان_کتاب_ت
تئوری های مدیریت سید جوادین pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
خرید کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان ...www.tahsilatetakmili.com › ... › مدیریت › دکتری مدیریتکتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان, انتشارات نگاه دانش, خرید کتاب تئوری مدیریت نگاه دانش, دانلود رایگان.
دانلود رایگان کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین - میهن ویدیوmihanvideo.com › RcCks › دانلود_رایگان_کتاب_تئوری_های_مدیری...۳۰ آذر ۱۳۹۷ - .
زمان برگزاری آزمون اصلی: 14 و 15 اردیبهشت ماه
زمان برگزاری آزمون جبرانی: 25 و 26 اردیبهشت ماه
منابع آزمون: کتاب اصلی و کتاب ویژه اساتید متوسطه
جهت شرکت در آزمون به ادامه مطلب مراجعه نمایید: 



متقاضیان محترم

حتماً قبل از ورود به آزمون راهنمای شرکت در آزمون اینترنتی را مطالعه بفرمایید:

جهت مطالعه راهنما اینجا کلیک نمایید
زمان برگزاری آزمون اصلی: 14 و 15 اردیبهشت ماه
زمان برگزاری آزمون جبرانی: 25 و 26 اردیبهشت ماه
منابع آزمون: کتاب اصلی و کتاب ویژه اساتید متوسطه
جهت شرکت در آزمون به ادامه مطلب مراجعه نمایید: 



متقاضیان محترم

حتماً قبل از ورود به آزمون راهنمای شرکت در آزمون اینترنتی را مطالعه بفرمایید:

جهت مطالعه راهنما اینجا کلیک نمایید
برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی
              مقاله با عنوان برنامه حسابرسی - آزمون های حسابرسی در فرمت ورد در 30 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: * ساخنار کنتر ل داخلی * انواح حسابها * حقیقی * شخصی * اسمی * وابسته * آزمون های حسابرسی   * آزمون رعایت روش ها * آزمون محتوی * انواع آزمون های حسابرسی براساس مانده اقلام صورت های مالی * آزمون جزئیات * آزمون تحلیلی * حساب ها و اسناد دریافتنی * طبقه بندی ح و اسناد دریافتنی * در خصوص رسیدگی اقلام صورت های مالی سه س
دانلود آزمون 15 آذر 98 قلمچی – سوالات و پاسخنامه تشریحی
سوال و کلید آزمون قلم چی 15 اذر ماه
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : تمام درس ها | موضوع : آزمون های آزمایشی | نویسنده : کانون قلم چی
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : دهم – یازدهم – دوازدهم
ادامه مطلب
✍️ با توجه به تجربه تدریس بیش از 20 سال در کنکورفنی، کتاب درسی را بهترین منبع برای مطالعه و آمادگی کنکور می‌دانم و به همه داوطلبان کنکورفنی99 (هنرجویان شاخه فنی و شاخه کاردانش) توصیه می‌کنم قبل از رفتن سراغ کتاب تست و یا شرکت در آزمون آزمایشی موسسات مختلف، ابتدا کتاب درسی را مطالعه کنند.(فایل PDF هشت کتاب‌ درسی تخصصی در کانال بارگذاری شده است)
https://t.me/KonkorFanni/950
در تالیف کتابِ کنکور کامپیوتر قصد داشتیم برای همه دروس، خلاصه درس نوشته شود، اما به
چقدر به نحوه پیمایش دفترچه آزمون فکر کرده‌اید؟ پس از دردست‌گرفتن دفترچه سؤال‌ها چه کار می‌کنید؟ از کدام درس شروع می‌کنید؟ کدام درس را برای آخر می‌گذارید؟ نحوه پیمایش دفترچه آزمون نقشی مهم در رتبه‌ی کنکور شما دارد. شما باید برای آزمون‌دادن استراتژی داشته باشید. باید از همین حالا بدانید با چه رویکردی خودتان را برای آزمون آماده کنید. در این مطلب ما نحوه پیمایش دفترچه آزمون و درواقع استراتژی آزمون‌دادن را برای شما شرح خواهیم داد. به شما
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هرساله یک الی دو بار اقدام به برگزاری آزمون دفتریاری اسناد رسمی می کند و تنها کسانی می توانند در این آزمون شرکت کنند که از جانب یک سردفتر اسناد رسمی معرفی شده باشند . ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی روند منظم و از پیش تعیین شده ای ندارد اما در سال گذشته ثبت نام این آزمون در اسفند ماه انجام گرفت . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید
یکی از منابع بسیار مفید و شناخته شده در سطح بین المللی جهت فراگیری زبان ایتالیایی مجموعه کتاب های اسپرسوی جدید Nuovo Espressp می باشد که به زبان آموزان علاقه مند به شرکت در آزمون سفارت ایتالیا جهت اخذ مدرک دانش زبان ایتالیایی نزد سفارت ایتالیا این کتاب را پیشنهاد میکنیم. زبان آموزان محترم با مطالعه جلد اول کتاب اسپرسوی جدید قادر هستند سطح مبتدی (سطح A1) ایتالیایی را بیاموزند. در واقع این کتاب شامل محتوای آموزشی نظیر تمرینات، مکالمات و تمرین ها و ا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برای پایه نهم به دهم از طریق آزمون ورودی دانش آموز می پذیرد. سال های گذشته مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی به طور جداگانه اقدام به برگزاری آزمون می نمودند ولی طی دو سال گذشته، آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نهم
شناسایی منابع یکی از مهمترین گامهای شرکت در آزمون دکتری است. به طوری که اگر منابع را درست شناسایی نکنیم، هر قدر هم که مطالعه کنیم عملا تلاشهای ما از بین می رود. 
در بین دروس آزمون دکتری، منابع دروس عمومی برای خیلی از داوطلبان مبهم است. دروس عمومی آزمون دکتری که شامل زبان عمومی و استعداد تحصیلی است، هر یک در آزمون کتبی ضریب یک دارند. یعنی روی هم رفته با توجه به این که ضریب دروس تخصصی 4 است، در نمره آزمون کتبی یک سوم موثر هستند.
تازه این اول ماجر
برنامه ی من برای جبران تایم از دست رفته اینه :
قصد ندارم توی باقی ازمون های تابستون قلمچی شرکت کنم.
اولین آزمون مهرماه قلمچی در تاریخ 5 مهر برگذار میشه که یک آزمون تعیین سطحه.
برنامه ی من ، کسب آمادگی برای این آزمون تا 30 روز آینده س .
من قصد دارم مطابق برنامه راهبردی قلمچی در تابستون ، توی این 30 روز درس بخونم و برای آزمون تعیین سطح آماده بشم.
قلمچی در طی تابستون 5 آزمون برگذار کرد ( و می کنه ) که برای رسیدن به مباحث هر آزمون ، 2 هفته فرجه دارن دانش آم
shirazart.blog.ir 
* برنامه ریزی کنکور کارشناسی هنر به صورت هر هفته یک برنامه از شنبه تا پنجشنبه صبح و پنجشنبه ها بعدالظهر آزمون 
* برنامه و آزمون به صورت اینترنتی و غیر حضوری است و هر یک ماه و نیم آزمون حضوری ( جهت کمتر گرفته شده وقت دانش آموزان کنکوری )
* هر هفته تصاویر و سوالهایی را همراه با برنامه داده می شود که در آزمونهای آخر هفته از آنها هم استفاده می شود .
* برنامه ریزی توسط زهرا جوکار : مدرس دانشگاههای هنر ، کنکور و دیباگران انجام می شود .با سابقه
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا آزمون قضاوت هر ساله توسط قوه قضاییه برای گزینش داوطلبان تصدی منسب قضا برگزار می شود . ثبت نام برای آزمون جذب عمومی قضاوت از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود . بعد از قبولی در آزمون کتبی چند مرحله مصاحبه علمی ، روانشناسی و تحقیقات محلی هم برای پذیرش قطعی وجود دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون قضاوت بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1884/ثبت-نام-آزمون-قضاوت.html
آزمون MBTI پرسشنامه ای است که اگر به آن در سایت مربوطه پاسخ دهید، ابعاد شخصیت شما مشخص می شود. این آزمون شخصیت انسان را در چهار فاکتور ارائه می دهد که هر فاکتور یک دوقطبی است. در نهایت 16 حالت مجزا قابل تصور است. هر حالت یک تیپ شخصیتی است. 16 تیپ شخصیتی متصور هستند که هر کدام شغل مربوطه را دارند. با این آزمون می توانید خودتان را بشناسید. این آزمون را در سایت باید پاسخ دهید. یکی از این سایت ها
https://www.16personalities.com/fa
است.
با عرض سلام و خدا قوت خدمت همکاران محترم نظر به اجرای برنامه عملیاتی کشوری و لزوم انتخاب و معرفی شش همکار به دبیرخانه کشوری به عنوان همکاران برتر در محور رایانه، گروه آموزشی کاروفناوری استان در نظر دارد مسابقات آنلاین با موضوع نرم افزارهای pawer point ،movie maker  و brics cad بین همکاران استان برگزار نماید. همکاران آزمون دهنده باید با توجه به توانایی در کار با نرم افزارهای کتاب سه پایه و فعالیت های انجام داده شده در کلاس ضمن خدمت معرفی شوند ، بنابراین س
پس از کش و قوس های فراوان بالاخره ویروس کرونا آزمون نظام مهندسی را لغو کرد!
http://inbr.ir/?p=4537
البته معاونت مسکن و ساختمان هنوز تاریخ بعدی آزمون را مشخص نکرده است. آزمون دکترا به 28 بهمن منتقل شد و از 6 اردیبهشت نیز ماه مبارک رمضان شروع می شود. آزمون کارشناس رسمی دادگستری نیز که قرار بود در خرداد ماه برگزار شود در پیش است و تحربه نشان داده این آزمون نسبت به آزمون نظام مهندسی معمولاً با فاصله زمانی برگزار می شود. باید دید نهایتا چه تاریخی برای آزمون ان
با گسترش کرونا و تعطیلی مدارس بحث آموزش مجازی جایگزین آموزش حضوری شده
اینجا میخواییم به آموزش ساخت فرم آزمون آنلاین در اپلیکیشن شاد و سایر پیامرسانهای داخلی و خارجی از جمله تلگرام، واتساپ، بله، سروش ، گپ و ... بپردازیم
فرقی نمی کنه در کدام پیامرسان کلاس خود را تشکلیل داده باشید و آموزش ساخت برای همه یکسان هست
با توجه با اینکه زیر ساخت اپلیکیشن شاد ضعیف هست باید در یکی از پیامرسانهای تلگرام، بله ، سروش و یا گپ و... سوالات آزمون خودتون رو طراحی
تفسیر آزمون نئو 240 سوالی

جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود تفسیر آزمون نئو 240 سوالی
تفسیر آزمون نئو کلید تست نئو ۲۴۰ سوالی ( کلید نمره گذاری + تفسیر آزمون + پرسشنامه + پاسخنامه). تعداد سوالات: ۲۴۰تعداد صفحات: ۷ (پرسشنامه) + ۴ (پاسخنامه-کلید نمره ... نمونه گزارش آزمون نئو فرم بلند  اجرا و تفسیر آنلاین تست شخصیت نئو فرم بلند 240 سئوالی (NEO PI-R) اجرا و تفسیر آنلاین تست نئو فرم بلند 240 سئوالی. به همراه رسم نمودار بالینی.   فرم بلند
سلام میخوایم یه آزمون آزمایشی توی Gym سایت codeforces برگزار کنیم که به زودی اطلاعاتش به دستتون میرسه فایل سوالات جداست و فارسیه از این بابت خیالتون راحت باشه. آزمون 180 دقیقه است و شامل 9تا سابتسکه که 8تاش 11 نمره اس و یکیش هم 12 نمره ای. (دقیقا مث آزمون های مرحله 3 سال های اخیر) اطلاعات دقیق تر رو در اختیارتون میزاریم آزمون رو که بزاریم 2 یا 3 روز بعدش راه سوالات تو همینجا گذاشته میشه احتمالا باید آزمون رو به صورت virtual بدید و بعدش بیاید و جوابارو ببینید و
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده(تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
هنر
آزمون خوش نویسی
هفته ی بعد آزمون طراحی

دوم
فیزیک
بازدید تکالیف+ تدریس مبحث توان
                      _______________________

سوم
عربی
پرسش شفاهی لغت+آزمون روان خوانی
هفته ی بعد مشاهده دفترچه ها و کتاب ها+پرسش متن درسهای 1و2و3و4

چهارم
علوم تکمیلی
حل تعدادی سوال دی ماه پارسال
                      _______________________

 
امروز آزمون ادبیات ترم اول بود و زنگ ها تقسیم شدند/
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا کسانی که علاقه مند به فعالیت در حوزه وکالت هستند باید در آزمونی به نام آزمون وکالت پذیرفته شوند . مرکز وکلا قوه قضائیه یکی از مراجع متولی برگزاری این آزمون است و آزمون وکالت قوه قضاییه 99 قرار است زودتر از سال گذشته برگزار شود . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1974/زمان-برگزاری-آزمون-وکالت-قوه-قضاییه.html
* بخش عمده ای از سوالات ، با تسلط به معنی لغات ، قابل پاسخگویی است.
* گرامر سهم کمتری از نمره را دارد. تمرکز اصلی در سوالات گرامر نیز بر گرامر درس امسال است. پس صفحاتی از کتاب که مربوط به گرامر است، خوب مطالعه شود.
* فایلهای صوتی ای که در پست های قبلی در تاریخ 24 آذر گذاشته بودم میتواند کمک بسیار خوبی برایتان باشد. در آن فایلهای صوتی علاوه بر جواب هر سوال (که در کتابهای کمک درسی هم هست) کمی توضیحات اضافه هم گفته شده. 
* آزمون نمره منفی ندارد.
* صورت سو
دانش آموزان عزیز:
سوالات از درس های 1 تا 6 زبان انگلیسی کلاس هشتم هست 
نام و نام خانوادگی و کلاس تان حتما باید ذکر شود تا بتونید به سوالات دسترسی داشته باشید
ضمنا هر دانش آموز فقط میتواند یکبار به سوالات پاسخ دهد 
نمرات اخذ شده در دفترنمره ثبت خواهد شد 

با کلیک بر روی لینک زیر  وارد  محدوده سوالات شده و به آنها پاسخ دهید
آزمون زبان انگلیسی  هشتم از درس 1 الی 6 هشتم
برای خرید کتاب آیلتس در 10 روز کلیک کنید.
معرفی آزمون آیلتس
هر سال بیش از نیم میلیون نفر در امتحان IELTS شرکت می کنند. برای برگزاری این آزمون بیشتر از 400 مرکز در بیش از 100 کشور دنیا وجود دارد. امروزه این آزمون یکی از پذیرفته‌شده‌ترین آزمون‌های بین‌المللی برای صلاحیت دانشگاهی است. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر در زمینه آزمون IELTS را از طریق وب‌سایت آیلتس کسب نمائید.
خرید کتاب آزمون آیلتس با تخفیف ویژه :راهنمای کامل واژگان ضروری آیلتس
دو بخش در ام
زمان برگزاری آزمون اصلی: 26 و 27 خرداد ماه
زمان برگزاری آزمون جبرانی: 9 و 10 تیر ماه
منابع آزمون: کتاب اصلی و کتاب ویژه اساتید متوسطه
جهت شرکت در آزمون به ادامه مطلب مراجعه نمایید: 



متقاضیان محترم

حتماً قبل از ورود به آزمون راهنمای شرکت در آزمون اینترنتی را مطالعه بفرمایید:

جهت مطالعه راهنما اینجا کلیک نمایید
جهت شرکت در آزمون اینجا کلیک کنید
پیرو اطلاعیه مورخه ۹۸/۱۰/۰۴ پیرامون ثبت نام آزمون های ورود به حرفه نوبت دوم سال جاری، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی اسفند ماه ۹۸ می رساند:
با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون های موصوف، عدم موفقیت برخی از داوطلبان در تکمیل مراحل ثبت نام و درخواست های بعضی از استان ها، مهلت ثبت نام این آزمون‌ها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۶ تمدید می‌شود.
 
دفتر مقرر
تفسیر کامل آزمون نئو

جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود تفسیر کامل آزمون نئو
تفسیر آزمون نئو کلید تست نئو ۲۴۰ سوالی (
کلید نمره گذاری + تفسیر آزمون + پرسشنامه + پاسخنامه). تعداد سوالات:
۲۴۰تعداد صفحات: ۷ (پرسشنامه) + ۴ (پاسخنامه-کلید نمره ... نمونه گزارش
آزمون نئو فرم بلند  اجرا و تفسیر آنلاین تست شخصیت نئو فرم بلند 240
سئوالی (NEO PI-R) اجرا و تفسیر آنلاین تست نئو فرم بلند 240 سئوالی. به
همراه رسم نمودار بالینی.   فرم بلند 240
 
با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محق
The Official Guide to the GRE General Test, Third Edition
همانطور که می دانید، سازمان ETS برگذار کننده آزمون های GRE می باشد که هر چند سال یک بار، کتاب راهنمای آزمون GRE را بروز رسانی کرده و به بازار ارائه می دهد. کتاب The Official Guide to the GRE General Test, Third Edition کاملترین مرجع آزمون GRE می باشد که به تازگی توسط این موسسه ارائه شده است که ما ، با توجه به درخواست خیلی از مشتریان عزیز، بر آن شدیم تا این کتاب را گرفته و با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهیم. شایان ذکر است که همانند گذشته، این
The Official Guide to the GRE General Test, Third Edition
همانطور که می دانید، سازمان ETS برگذار کننده آزمون های GRE می باشد که هر چند سال یک بار، کتاب راهنمای آزمون GRE را بروز رسانی کرده و به بازار ارائه می دهد. کتاب The Official Guide to the GRE General Test, Third Edition کاملترین مرجع آزمون GRE می باشد که به تازگی توسط این موسسه ارائه شده است که ما ، با توجه به درخواست خیلی از مشتریان عزیز، بر آن شدیم تا این کتاب را گرفته و با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهیم. شایان ذکر است که همانند گذشته، این
 
 
با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم مح
 
با افزایش سطح دانش بشری و علاقه مردم به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، هر ساله به تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد افزوده می شود. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هر ساله اوایل یا اواسط آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز معمولا اردیبهشت ماه هر سال است. یکی از ملزومات پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد، برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد است و این مهم محق

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها