نتایج جستجو برای عبارت :

نوبل پزشکی ۲۰۱۸ به درمان سرطان با ایمونوتراپی رسید

نوبل پزشکی ۲۰۱۸ به درمان سرطان با ایمونوتراپی رسید 
 جایزه نوبل پزشکی سال 2018 به جیمز پی آلیسون آمریکایی و تاسوکو هونجو از ژاپن به دلیل کشف یک روش نوین در درمان سرطان با استفاده از سیستم ایمنی تعلق گرفت. این دستاورد تکه گمشده پازلی است که محققان یک قرن به دنبال آن بودند.
ادامه مطلب
درمان های مورد استفاده برای سرطان کولورکتال ممکن است شامل برخی از جراحی ها ، پرتودرمانی ، شیمی درمانی و درمان هدفمند باشد. سرطان هایی که در دیواره روده بزرگ قرار دارند ممکن است با عمل جراحی قابل درمان باشند ، در حالی که سرطان که به طور گسترده گسترش یافته است ، معمولاً قابل درمان نیست ، با مدیریت جهت بهبود کیفیت زندگی و علائم هدایت می شود. میزان بقای پنج ساله در ایالات متحده حدود 65٪ است.
 
 احتمال بقاء فرد بستگی به پیشرفت سرطان دارد ، آیا با جر
در سال 1925 وقتی جایزه نوبل به جرج برنارد شاو رسید او اینطوری جایزه نقدی نوبل رو رد کرد: این پول از فروش مواد منفجره به دست می آید که در کارخانه های مهندسی نوبل ساخته می شود. بیشتر این مواد برای کشتار مردم به کار می رود و یک انسان چنین پولی را برای حیات خود دریافت نمی کند.
این پاورپوینت در 26 اسلاید طراحی واسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از نحوه شکل گیری جایزه صلح نوبل،نوبل و ریاضیات،برندگان جایزه صلح نوبل چگونه مشخصمی شود،قسمت های جایزه نوبل،مطالبی در مورد برندگان جایزه صلح نوبل،حادثه میانمار و جایزه صلح نوبل و سایرمطالب مفید و ارزنده در مورد جایزه صلح نوبل که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
اگر بتوانید علایم سرطان ریه را در مراحل اولیه تشخیص دهید احتمال درمان آن را به مقدار بسیار زیادی بالا می برید ریه های شما دو عضور اسفنجی در قفسه سینه هستند که که هنگام دم  اکسیژن هوا را به خون منتقل کرده و هنگام بازدم دی اکسید خون را از بدن دفع می کنند. سرطان ریه عامل اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان در ایالات متحده در بین مردان و زنان است. میزان مرگ و میر توسط سرطان ریه بیشتر از سرطان های روده بزرگ، پروستات، تخمدان و پستان است.

ادامه مطلب
آلفرد نوبل از جمله افراد معدودی بود که این شانس را داشت تا قبل از مردن، آگهی وفاتش را بخواند! حتما می دانید که نوبل مخترع دینامیت است. زمانی که برادرشلودویگ فوت شد، روزنامه‌ها اشتباهاً فکر کردند که نوبل معروف (مخترعدینامیت) مرده است. آلفرد وقتی صبح روزنامه ها را می‌خواند با دیدن آگهی صفحه اول، میخکوب شد: "آلفرد نوبل، دلال مرگ و مخترع مر‌گ آور ترین سلاح بشری مرد!"آلفرد، خیلی ناراحت شد. با خود فکر کرد: آیا خوب است که من را پس از مرگ این گونه بشن
به نظر می رسد مولکول های مهندسی شده مبتنی بر طلا نسبت به روش های درمان مبتنی بر پلاتین، گزینه ای موثرتر و ایمن‌تر برای مبارزه با سرطان هستند.


به گزارش : طی چند دهه گذشته، سیس‌پلاتین مبتنی بر پلاتین یکی از گزینه های درمان رایج برای بسیاری از انواع سرطان بوده است. این دارو به ویژه در متوقف کردن سرطان بیضه با نرخ موفقیت بیش از ۹۰ درصد، بسیار موثر عمل کرده است.
ادامه مطلب
سرطان رحم ( به انگلیسی : Uterine cancer ) با رشد و پیشرفت می تواند علایم و نشانه های مختلفی ایجاد کند. سایر مشکلات پزشکی هم هستند که می توانند علایمی مشابه سرطان رحم ایجاد کنند. رشد غیر طبیعی سلول های دیواره داخلی رحم یا اندومتر منجر به ایجاد سرطان زحم  می شود  که به نام سرطان اندومتریوز هم شناخته می شود و  اغلب با خونریزی غیر طبیعی از واژن همراه است.اگر علائم سرطان رحم در مراحل اولیه  جدی گرفته شده با مراجعه به پزشک سرطان رحم تشخیص داده شود قابل
 سه برنده، با چهار جایزه نوبل 
1-ماری کوری تنها خانمی که دو جایزه نوبل گرفت! ( نوبل شیمی و فیزیک )2- همسر ماری یعنی پیری کوری ( نوبل فیزیک‌)و دخترشان ایرن ژولیت کوری ( نوبل شیمی ) 
خانواده ای با بیشترین برنده نوبل در تاریخ !
ژن خوب اینه نه" پَست "فطرتانی که  که بواسطه ی مسئولیت پدر یا اقوامشان،و بدون تخصص و رزومه کاری " پُست "گرفتند!
فرارو- سرطان سینه به طور کلی در مراحل اولیه هیچ نشانه مشخصی را به وجود نمی‌آورد، اما کشف به موقع می‌تواند وضعیت فرد مبتلا به سرطان سینه را از قربانی به نجات یافته تغییر بدهد. سرطان سینه یکی از متداول‌ترین سرطان‌ها است. به استثنا مرگ و میر بالای ناشی از این بیماری، سرطان سینه از جمله بیماری‌های قابل پیش گیری است و تاکید بر این امر که به جز مرگ و میر، این سرطان موجب از کار افتادگی و حتی در برخی مواقع از دست رفتن نیروی کار و ضرر‌های سنگینی به
 
سرطان یک بیماری تنها و منحصر به فرد نیست. سرطان انواع و اقسام گوناگون دارد. ویژگی های هر یک از سرطان ها و سرعت رشد آنها متفاوت است. یک دارو یا یک ماده غذایی ممکن است یک نوع سرطان را بهبود بخشد، اما به درمان گونه دیگری از سرطان کمک نکند. بقراط، حکیم یونانی دو هزار سال قبل مصرف سیر را برای درمان سرطان مفید اعلام کرد، اما تا قرن بیستم طول کشید تا دانشمندان دریافتند چگونه ممکن است سیر در بیماری سرطان موثر واقع شود.
همان طور که خواهید خواند دانشمن
 روشی نوین و مؤثر در درمان سرطان روده بزرگ 
 بازدارندگی از ورود گلوکز به سلول توسط گلوکز اکسید از (GOx) برای ناتوان کردن تومورها، استراتژی جذابی است که با عنوان "cancerous starvation therapy" در درمان سرطان راه یافته است، اما این شیوه‌ درمانی با محدودیت‌هایی در فاز in vivo همراه است که به دلیل کاهش بسیار شدید در ورود GOx به سلول و اثرات خود محدود شونده‌ی درمان، ایجاد می‌شود.
ادامه مطلب
تشخیص سرطان پروستات با یک آزمایش خون

سرطان پروستات شایع ترین سرطان مردان است که در صورت تشخیص علائم و اقدام به موقع، شانس درمان و پیشگیری از پیشرفت سرطان پروستات افزایش می باید . سرطان پروستات ( Prostate cancer ) که با نام چنگار پروستات نیز شناخته می شود، در پروستاتاست که غده ای در دستگاه تناسلی مردان است رشد می کند .
سرطان پروستات یکی از شایع ترین سرطان هایی است که مردان را مبتلا می کند و در سطح جهان دومین گونه سرطان رایج و پنجمین عامل مرگ و میر مربو
دستگاه زردی نوزاد
دستگاه زردی نوزاد فتوتراپی
درمان با فتوتراپی چیست و در چه مواردی استفاده می شود؟
درمان با فتوتراپی موارد کاربرد مختلفی دارد و برای درمان بیماری های مختلفی از درمان با فتوتراپی استفاده می شود.
از جمله بیماری هایی که توسط روش های فتوتراپی می توان به درمان آن رسید می توان به• درمان انواع سرطان• درمان در زمینه پوست و مو• درمان زردی نوزاداشاره نمود.
ادامه مطلب:
دستگاه زردی نوزاد
 
ول این که شیوع آن زیاد است؛ مثلا تعداد بیشتری از مردم درگیر سرطان کلون به نسبت سرطان کیسه صفرا می‌شوند. بر طبق آمار‌های رسمی سالانه بیش از یک میلیون نفر در جهان به سرطان روده مبتلا می‌شوند که سالانه به این مقدار افزوده می‌شود. در ایالات متحده سالانه بیش از ۱۵۰ هزار مورد جدید سرطان روده بزرگ کشف که حدود ۴۵ هزار مورد آن منجر به مرگ و میر می‌شود. همجنین شیوع آن در مردان بیش از زنان بوده و در بیشتر موارد در افراد بالای ۵۰ سال رخ می‌دهد.
راه‌ه
طبق مطالعات انجام شده : «با افزایش سن به دلیل ضعیف تر شدن سیستم ایمنی بدن و سبک زندگی ناسالم، احتمال ابتلا به این سرطان در افراد بیشتر می شود؛ اما نکته اینجاست که سرطان خون شایع ترین نوع سرطانی است که افراد زیر ۱۵ سال را در بر می‌گیرد!»
 
ادامه مطلب
همه ما می‌دانیم که چگونه از نظر ذهنی می‌توان بر بدن و جسم تاثیر گذاشت. به همین دلیل وقتی در رابطه با به یک بیماری جدی مانند سرطان صحبت می‌کنیم فکر می‌کنیم تنها راه درمان از طریق دارو است. اما براساس مقاله جدیدی که در مجله Trends in Cancer منتشر شده است، نشان می‌دهد که توانمندسازی بیماران برای تغییر ذهنیت در مورد تشخیص سرطان می‌تواند به آنها در مراقبت بهتر و بهبود یا درمان بیماری کمک کند.
ادامه مطلب
" این نانوذرات ، ژن ایجاد کننده سرطان را در سلولهای سرطانی جستجو می کنند و با استفاده از مقداری DNA اضافی که باعث اشتباه خوانده شدن ژن و توقف ساخت آن میشود ، ژن را ویرایش می کنند."
این روش مانند اضافه کردن چند حرف اضافه به یک کلمه است ، بنابراین کلمه در نوشتار تشخیص داده نمیشود. از آنجا که سرطان باید این ژن را تولید کند ، پس از ویرایش ژن سرطان می میرد.
وی افزود : "در مطالعه ما ، موشهای تحت درمان 100٪ زنده مانده و هیچ توموری نداشتند. موشها علائم بالینی
سرطان پروستات چیست و چگونه درمان می شود؟
واژه ی تقریبا نام آشنا و تلخ سرطان پروستات که امروزه آمار بالایی را در میان مردان بالای 40 الی 50 سال دارد مثل تمام بیماری های دیگر با علائم و نشانه هایی در بدن ایجاد می شود ، نشانه هایی که با شناخت آنها می توان مانع از بروز و پیشروی بزرگ شدن پروستات شد . در این مسیر مراقبت ها ، تغییرات در سبک زندگی و انتخاب بهترین گزینه درمان که توسط پزشک متخصص تشخیص داده می شود مهم ترین قدم ها محسوب می شوند.
 
سرطان پروست
آیا می دانید سرطان گوش چیست؟
سرطان، تقسیم و رشد غیر طبیعی سلول های بدن می باشد، تمام اندام های بدن من جمله گوش نیز از خطر این اتفاق مستثنی نیستند، سرطان گوش انواع مختلفی دارد که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. سرطان گوش مثل همه انواع سرطان ها امکان درمان در صورت خوش خیم بودن آن وجود دارد، اما در صورت تشخیص دیر تر و همچنین عدم پیگیری درمان،امکان مرگ بیمار وجود دارد. سرطان گوش در لایه های مختلف گوش بوجود می آید و در برخی موارد سرطان
سرطان سینه چیست؟
سرطان سینه نوعی بیماری است که در آن سلولهای پستان از کنترل خارج می شوند. انواع مختلفی از سرطان سینه وجود دارد. نوع سرطان سینه بستگی به این دارد که سلول های سینه به سرطان تبدیل می شوند.
سرطان سینه می تواند در قسمت های مختلف پستان آغاز شود.
ادامه مطلب
سرطان معده پنجمین سرطان شایع در جهان است. اگرچه این سرطان در ایالات متحده شایع نیست، ولی دارای شیوع بیشتری در میان مهاجران (به خصوص از کشورهای شرق آسیا) می باشد. سرطان معده در مجموع یکی از کشنده ترین سرطان ها در جهان است، زیرا متوسط طول عمر افرادی که این بیماری در آنها تشخیص داده می شود، تنها ۲۴ ماه است و شانس زنده ماندن فرد بیمار به مدت پنج سال پس از تشخیص و درمان نیز تنها حدود ۱۰ درصد است. با فرا رسیدن ماه نوامبر، ماه اطلاع رسانی در مورد سرطان
بسم الله الرحمن الرحیم
طبق اخرین تحقیقات از منبع ncbi و مقاله منتشر شده در ان ، همچنین سایت های دیگر همانند medical news today ، تایید شد که هسته انگور حاوی مقدار قابل توجهی انتی اکسیدان و یون های فعال است که باعث میشود روند بهبودی سرطان تا 67% بدون نیاز به شیمی درمانی صورت گیرد.
عصاره تهیه شده از این دانه ها ، با سلول های سرطانی مقابله می کنند و به خاطر داشتن خاصیت اسیدی ، این سلول ها را از بین می برند.

همچنین باید توجه کرد که میتوان از روی فرمول بالا ، دا
خبر مرگ نوبل آلفرد نوبل از جمله افراد معدودی بود که این شانس را داشت تا قبل از مردن، آگهی وفاتش را بخواند.زمانی که برادرش لودویگ فوت شد، روزنامه‌ها اشتباهاً فکر کردند که نوبل معروف (مخترع دینامیت) مرده است.آلفرد وقتی صبح روزنامه‌ها را می‌خواند با دیدن آگهی صفحه اول، میخکوب شد: آلفرد نوبل، دلال مرگ و مخترع مر‌گ‌آورترین سلاح بشری مرد!آلفرد، خیلی ناراحت شد. با خود فکر کرد: آیا خوب است که من را پس از مرگ این گونه بشناسند؟سریع وصیت نامه‌اش را
سرطان پوست
سرطان پوست (رشد غیرطبیعی سلول‌های پوست) اغلب در پوست‌هایی ایجاد می‌شود که در معرض آفتاب قرار دارند. البته، این نوعِ شایعِ سرطان در ناحیه‌هایی از پوست که 
معمولاً در معرض آفتاب نیستند نیز بروز می‌کند. می‌توان از طریق قرار نگرفتن در معرض اشعه فرابنفش یا محدود کردن زمان آن، خطر بروز سرطان پوست را کم کرد. بررسی مرتب 
تغییرات مشکوک پوست به تشخیص زود هنگام سرطان پوست کمک می‌کند. تشخیص زود هنگام سرطان پوست شانس درمان موفقیت‌آمیز آ
سرطان حنجره
سرطان حنجره، رشد خارج از کنترل سلول های بدخیم در حنجره و بافت های اطراف آن می باشد. حنجره، اندام تولید صدا در انسان است. حنجره یک عضو توخالی و متشکل از
چندین غضروف، در جلوی گردن می باشد که تارهای صوتی را در خود جای داده است .
حنجره در نفس کشیدن، صحبت کردن و بلع غذا نقش مهمی ایفا می نماید. تشخیص هر چه سریع تر سرطان حنجره در مراحل اولیه، باعث موفقیت بیشتر درمان و کاهش عوارض
آن می گردد.
 
ادامه مطلب
دانشمندان دانشگاه گریفیت از CRISPR-Cas9 برای هدف گیری و درمان موفقیت آمیز تومورهای سرطان گردن رحم در داخل بدن (از طریق تزریق به موش های زنده و دارای تومور) با استفاده از نانوذرات استفاده کردند.پروفسور نیگل مک میلان محقق این پژوهش ، گفت : " این اولین درمان برای هرگونه سرطان میباشد که از این فناوری استفاده میکند."
" این نانوذرات ، ژن ایجاد کننده سرطان را در سلولهای سرطانی جستجو می کنند و با استفاده از مقداری DNA اضافی که باعث اشتباه خوانده شدن ژن و توق
آلفرد برنهارد نوبل شیمی دان،مهندس، مبتکر و اسلحه‌ساز سوئدی است که به عنوان مخترع دینامیت شناخته می‌شود. او از سال ۱۸۹۴ تا روز مرگش صاحب اسلحه‌سازی بوفورس بود و در تغییر آن از یک کارخانه ذوب آهن به یک توپخانه‌سازی مدرن و یک کارخانه تولید مواد شیمیایی نقشی اساسی وی در آخرین وصیت‌نامه خود سرمایه حیرت انگیزش را برای تأمین هزینه‌های جایزه نوبل اختصاص داد. عنصر شیمیای نوبلیم به احترام او نام‌گذاری شده‌است.اما سوال اینجاست چه چیز متخصص م
اگر فرد مبتلا به مرحله ۴ سرطان پستان است، این به این معنی است که سلول های سرطانی به اندام های دیگر بدنشان مانند ریه ها، گره های لنفاوی، استخوان، پوست، کبد یا مغز گسترش می یابد.
مراحل سرطان از ۱ به ۴ و نشان دهنده میزان بیماری است.
یک پزشک همچنین ممکن است به مرحله ۴ مراجعه کند به عنوان سرطان پیشرفته یا متاستاتیک پستان .
سرطان پستان دومین شایعترین سرطان در زنان است.
در این مقاله، در مورد نشانه های مرحله ۴ سرطان پستان، و نیز گزینه های درمان یاد می
اگر فرد مبتلا به مرحله ۴ سرطان پستان است، این به این معنی است که سلول های سرطانی به اندام های دیگر بدنشان مانند ریه ها، گره های لنفاوی، استخوان، پوست، کبد یا مغز گسترش می یابد.
مراحل سرطان از ۱ به ۴ و نشان دهنده میزان بیماری است.
یک پزشک همچنین ممکن است به مرحله ۴ مراجعه کند به عنوان سرطان پیشرفته یا متاستاتیک پستان .
سرطان پستان دومین شایعترین سرطان در زنان است.
در این مقاله، در مورد نشانه های مرحله ۴ سرطان پستان، و نیز گزینه های درمان یاد می
توزیع رشته‌ای: جایزه نوبل معتبرترین جایزه‌ای است که در شاخه‌هایی از علم به محققان آن شاخه‌ها تعلق می‌گیرد؛ این جایزه برای اولین بار در سال 1901 به محققان 6 شاخه از علم تعلق گرفته است؛ «اقتصاد» یکی از علومی است که هر سال به برترین محققان آن جایزه نوبل تعلق می‌گیرد. در کنار اقتصاد، به 5 شاخه دیگر از جمله «پزشکی»، «فیزیک»، «شیمی»، «ادبیات» و «صلح» جایزه نوبل تعلق می‌گیرد.
پراکندگی جنسی: بیش از 90 درصد از کل برندگان جایزه نوبل تا به امروز مرد و
طبق تحقیقات انجام شده، مشخص شده است: «با افزایش سن به دلیل ضعیف تر شدن بدن و سبک زندگی ناسالم، احتمال ابتلا به این سرطان در افراد بیشتر می شود؛ اما نکته قابل تامل این است که سرطان خون شایع ترین نوع سرطانی است که افراد زیر ۱۵ سال را در بر می‌گیرد!»

ادامه مطلب
سرطان بیضه، سرطان بدخیم و خطرناک و در عین حال در صورت تشخیص به موقع بسیار درمان پذیر است . این سرطان بافت یکی از بیضه ها و یا هر دو را درگیر می کند. بیضه ها، غدد جنسی مردانه ای هستند که مسئول تولید هورمون تستوسترون و اسپرم می باشند.
خوش بختانه حتی در مواردی که سرطان بیضه متاستاز نیز داده باشد، قابل درمان می باشد.
علائم و نشانه های سرطان بیضه
معمولا سرطان بیضه در ابتدا با درد وهمراه نیست.
وجود توده در بیضه
احساس سنگینی و بزرگی در کیسه بیضه
   منب
عضو هیات علمی دانشگاه علوم
پزشکی تهران گفت: بسیاری از محققان معتقدند که پیشرفت در ایمنوسل‌تراپی
انقلابی بزرگ برای درمان سرطان ایجاد می‌کند، در ایران نیز داروهایی در این
زمینه تولید می‌شود اما برای پیشرفت و حرکت سریع در این حوزه و
دستکاری‌های ژنتیکی به امکانات و آزمایشگاه‌های پیشرفته نیاز است.
ادامه مطلب
پیشگیری از سرطان بویژه در مراحل اولیه در مقایسه با پیشگیری در مراحل دوم یا سوم از اهمیت بسیاری برخوردار است. کاملاً مشخص شده است که صرفاً استفاده از ویتامین‌ها و املاح نمی‌تواند جلوی بروز سرطان را در بسیاری از جایگاههای بروز این بیماری بگیرد. گمان می‌رود که بره موم برای جلوگیری از بروز سرطان در مراحل اولیه موثر است زیرا این ماده خواص ضد سرطانی مستقیم، خاصیت افزایش ایمنی و تاثیر آنتی اکسیدانی دارد. در این مقاله بررسی میکنیم که آیا پیشگی
قبل از هرچیز باید بدانید که در هر سنی به این بیماری مبتلا میشوید، اما با درمان های پیشرفته امروزی می تواند طول عمر طبیعی را داشته باشند.بطورکلی روش درمان با توجه به عامل‌های گوناگونی مانند موارد زیر انتخاب میگردد:
میزان پیشرفت سرطان و بزرگی تومور ،مرحله سرطان (انتشار یافتن آن) و وضعیت سلامت عمومی شخص
قبل از هرچیز اگر فکر می کنید در خطر ابتلا به سرطان معده میباشید  باید با پزشکتان سریع درمیان بگذارید. پزشک شما ممکن است بتواند به شما راه هایی
سریال Breaking Bad داستان والتر، یک دانشمند شیمی، برنده‌ی جایزه‌ی نوبل و انسان شریفی است که تحت یک حاکمیت و در یک جامعه‌ی بی‌شرف زندگی می‌کند! وی که عمر خود را صرف علم و دانش کرده و در یک مدرسه تدریس می‌کند، چون درامدش کفاف مخارج زندگی‌اش را نمی‌دهد شغل دوم خودش را اجباراً کار در یک کارواش انتخاب کرده است! تا اینکه سرطان ریه می‌گیرد.
ادامه مطلب
 
سیاه دانه سرشار از آنتی اکسیدان است، بنابراین تاثیرات منفی رادیکال‌های آزاد را خنثی و از ابتلا به سرطان جلوگیری می‌کند. مطالعات زیادی در این زمینه نشان داده است که مصرف سیاه دانه در درمان انواع سرطان‌ها مانند سرطان لوزالمعده، سرطان پروستات، سرطان روده بزرگ، سرطان پوست و سرطان دهانه رحم مفید است. در واقع ترکیبات موجود در سیاه دانه می‌تواند بسیاری از سلول‌های سرطانی بدن را از بین ببرد.
 
 
ترکیبات موجود در سیاه دانه، دارای خاصیت آنتی
علائم اولیه ی سرطان سینه را جدی بگیرید
 
 

تغییرات ایجاد شده در اندازه ی سینه ها می تواند نشان دهنده ی وجود سرطان باشد
 
9 علامت احتمالی سرطان سینهسرطان سینه یکی از رایج ترین سرطان ها در دنیاست که علائم خود را دارد، اما اکثر افراد نسبت به برخی از این علائمی که بدن بروز می دهد بی توجه بوده و اعلام خطر بدن را نادیده می گیرند. درست است که نیازی به نگرانی های بی مورد و وسواسی در مورد سلامتی نیست، اما نباید علائم جدی را نادیده گرفت.
ادامه مطلب
شیمی درمانی نوع تهاجمی از داروهای شیمیایی است که برای از بین بردن سلولهای در حال رشد استفاده میشود. از آنجاییکه سلولهای سرطانی نسبت به دیگر سلولها رشد سریعتری دارند، برای درمان سرطان از این داروها استفاده میشود. به پزشک متخصص سرطان انکولوژیست میگویند. شیمی درمانی معمولا بهمراه درمانهای دیگر مانند جراحی، اشعه درمانی یا هورمون درمانی استفاده میشود. این به موارد زیر بستگی دارد:
مرحله و نوع سرطانسلامت کلی بدندرمانهای قبلی سرطانمحل سلولهای
با توجه به اینکه شیوع تومورهای بدخیم سرطانی در کشور رو به افزایش می باشد نیاز به پرتودرمانی به عنوان یک روش کارآمد و بسیار موثر در درمان 60 تا 70 درصد این بیماران جایگاه ویژه ای پیدا کرده است تا نیاز به مراکز تخصصی در این زمینه بیش از پیش احساس گردد.
بسیاری از متخصصان برای درمان سرطان از روش های مختلف چون شیمی درمانی ، پرتو درمانی و … استفاده می کنند و با استفاده از جدیدترین روش های درمان سرطان با روش های ترکیبی شما را درمان می کنند.

ادامه مطلب
بر اساس آمارهای وزارت بهداشت، دومین علت مرگ ایرانی ‌ها سرطان است و سالانه 56 هزار نفر بر اثر ابتلا به سرطان فوت می ‌کنند.


به گزارش : آنچه اهمیت موضوع را پر رنگ می‌ کند، ابتلای تعداد زیادی از این افراد به سرطان ‌های دستگاه گوارش است که در این میان سرطان معده در رتبه نخست و پس از آن سرطان روده در رتبه دوم قرار دارد.
ادامه مطلب
بره موم در درمان سرطان معجزه می کند
بره موم یکی از تولیدات زنبور عسل است . بره موم ماده ای صمغی است که زنبور عسل این ماده را از روی درختان و گیاهان جمع آوری می کند. و زنبورهای عسل از بره موم مثل یک خمیر و سیمان برای ساختمان سازی درون کندو استفاده می کنند.
زنبورهای عسل با بره موم کندورا ضدعفونی می کنند، سوراخ های کندو را می بندند
و جلوی سرما و حشرات را می گیرند و خیلی کارهای دیگر. به بره مومpropolis   هم می گویند
فواید بره موم در طب سنتی  و طب جدید
طب گ
یکی از بیماری های سختی که اغلب ،مردان به آن دچار می شوند سرطان معده است، و متاسفانه در مراحل اولیه قابل تشخیص نبوده و علائم چندانی ندارد. سرطان معده یکی از شایع ترین سرطان ها در میان مردان و زنان است که تا کنون علت مشخصی برای آن عنوان نشده است.

ادامه مطلب
نوره، درمان سرطان است و افسردگی و اضطراب
ترس، افسردگی، اضطراب، وسواس، سرطان های مختلف شایع در میان زنان و مردان و … همه مشکلات بسیار حاد و رایج این روزگارند که گریبان بسیاری از ما را گرفته است و 
درطب اسلامی برای آن یک دستورالعمل ساده و موثر توصیه شده است : نوره درمانی.
درطب اسلامی برای  متعادل سازی قوای جسمی و روحی دستورات مهمی داده شده است که یکی از آنها نوره درمانی است.
در واقع بسیاری از بیماری ها می تواند به کمک این دستورالعمل در جسم و رو
پزشکان آمریکایی برای اولین‌بار، تکنیک قدرتمند ویرایش ژن را در افراد مبتلا به سرطان مورد آزمایش قرار دادند. این آزمایش که هدف آن ارزیابی بی‌خطر بودن تکنیک مذکور بود، گامی در مسیر هدف نهایی ویرایش ژن به‌منظور کمک به سیستم ایمنی بیمار برای مبارزه دربرابر سرطان است.
ادامه مطلب
2376 - «نجاح محمد‌علی» کارشناس شبکه من‌وتو با اذعان به اینکه سردار سلیمانی در بین مردم کشورهای غرب‌آسیا و حتی فرامنطقه‌ای به‌عنوان فرشته صلح شناخته می‌شود، گفت: “اگر ایشان نبود عراق و سوریه اکنون در دست داعش بودند و بر این اساس سردار سلیمانی شایسته دریافت جایزه صلح نوبل است”منبع: www.yon.ir/mzdr59
دانلود فایل اصلی
2376 - «نجاح محمد‌علی» کارشناس شبکه من‌وتو با اذعان به اینکه سردار سلیمانی در بین مردم کشورهای غرب‌آسیا و حتی فرامنطقه‌ای به‌عنوان فرشته صلح شناخته می‌شود، گفت: “اگر ایشان نبود عراق و سوریه اکنون در دست داعش بودند و بر این اساس سردار سلیمانی شایسته دریافت جایزه صلح نوبل است”منبع: www.yon.ir/mzdr59
دانلود فایل اصلی
پژوهشگران تایوانی بین بیماری سرطان و اشعه ساطع شده هنگام سی تی اسکن رابطه معناداری پیدا کردند. آنها تشخیص دادند که افراد قرار گرفته در معرض تشعشع با احتمال بیشتری به سرطان تیروئید ، لوسمی و سرطان غدد لنفاوی غیر هادکین مبتلا می شوند.
ادامه مطلب
پژوهشگران تایوانی بین بیماری سرطان و اشعه ساطع شده هنگام سی تی اسکن رابطه معناداری پیدا کردند. آنها تشخیص دادند که افراد قرار گرفته در معرض تشعشع با احتمال بیشتری به سرطان تیروئید ، لوسمی و سرطان غدد لنفاوی غیر هادکین مبتلا می شوند.
ادامه مطلب
خواص گیاه گل گاوزبان
پیشگیری از نوسان های خلقی مرتبط با یائسگی
زنان یائسه که دچار نوسانات خلقی هستند می توانن به جای استفاده از درمان های هورمونی از مکمل های گل گاوزبان استفاده کنند
گل گاو زبان یک تقویت کننده اعصاب و روان
دمنوش گل گاو زبان تقویت کننده اعصاب و روان و حواس پنجگانه، و نشاط آور است واختلال حواسرا درمان می کند
درمان سرماخوردگی، تنگی نفس با گل گاو زبان
دمنوش گل گاو زبان به همراه کمی لیمو عمانی، عسل برای درمان سرماخوردگی، تنگی نف
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل : یک تحقیق بین المللی به رهبری استرالیا با کشف یک هدف جدید و در عین حال ناشناخته در سلول های سرطانی که میتوان داروهای درمانی را برای آن استفاده کرد ، زمینه های تازه ای در کشف درمانهای مؤثرتر برای سرطان نوروبلاستوم کودکان ایجاد کرده است.
ادامه مطلب
السرطان
السرطان (cancer) هو مصطلح طبّی یشمل مجموعة واسعة من الامراض التی تتمیز بنموّ غیر طبیعی للخلایا التی تنقسم بدون رقابة ولدیها القدرة على اختراق الأنسجة وتدمیر أنسجة سلیمة فی الجسم، وهو قادر على الانتشار فی جمیع أنحاء الجسم.ویعرف السرطان بأنه هو عبارة عن نمو غیر طبیعی لنسیج من أنسجة الجسم لذا فهو یصیب أنواعا مختلفة من الأعضاء وتختلف الأعراض عادة بإختلاف العضو أو النسیج المصاب وهناک أعراض عامة قد تظهر مع وجود المرض مثل فقدان الوزن وفقد
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد ورزش کردن می‌تواند از قلب در برابر عوارض شیمی‌درمانی حفاظت کند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، شیمی درمانی می‌تواند تاثیرات بدی بر قلب داشته باشد اما برنامه‌های ورزشی اختصاصی به فرد کمک می‌کند تا برخی از این آسیب‌ها را کاهش دهد.
مشکلات قلبی از عوارض جانبی شایع در مبتلایان به سرطان است زیرا درمان سرطان عملکرد قلب را مختل کرده و خطر ابتلا به بیماری قلبی را به ویژه در بیمارانی که دچار فاکتورهای خطرزا از جم
بسم الله الرحمن الرحیم
 
بیش از یکسال پیش در فضای مجازی گفتیم هل من بحاث و باستانگرایان و زرتشتیان را به مناظره جلوی دوربین دعوت کردیم لکن یک نفر هم حاضر نشد ... نمیدانم با وجود این مقدار نشانه های محکم دال بر جعلی بودن باستانگرایی و الهی نبودن آیین زرتشت ، چرا بازهم عده ی زیادی کورش کورش و زرتشت زرتشت میکنند ؟ ؛ آخر این کورش کیست ؟ این زرتشت چیست ؟ کورش همانی است که اپیس را به آتش کشید، بت پرستی کرد، بتکده آباد کرد، مردم بابل را بد بخت کرد و در
سرطان مغز علائم مختلفی دارد شامل:
تشنج
بی خوابی
گیجی
تغییرات رفتاری
همه ی توده های مغزی سرطانی نیستند، و توده های خوش خیم هم ممکن است علائم مشابه داشته باشند.
سرطان های مغزی اولیه 
مغز از سلول های متفاوت بسیاری تشکیل شده است:
برخی از سرطان های مغزی زمانی رخ می دهد که نوعی سلول به اشکال غیر عادی تبدیل می شود.
وقتی که سلول ها تغییر می کنند، در مسیر های غیر عادی رشد می کنند و  تکثیر می شوند.
با رشد این سلول های غیر عادی، توده یا تومور ایجاد می شود.
علت دقیق سرطان پستان ناشناخته است اما عوامل خطر زیادی مانند سابقه ی خانوادگی احتمال ابتلا به آن را بالا میبرند. هر زنی میتواند در معرض سرطان سینه قرار داشته باشد بخصوص زنانی که بالای 40 سال سن دارند. اگر بیماری زود تشخیص داده شود، درمان موفقیت آمیز خواهد بود. معاینه ی منظم، فاکتور مهمی در تشخیص و درمان است. علایم و نشانه ها:
توده ی دردناک و سفت در پستان
خارش و دانه های پوستی اطراف نوک پستان
خونریزی یا ترشحات غیرمعمول از نوک پستان
متورم و ضخیم
شاید تا به حال  نمی دانستید که چشم هم دچار سرطان می شود! درست است! چشم هم مانند تمام اندام های بدن قابلیت سرطانی شدن را دارد. از بین انواع مختلف سرطان هایی که چشم را هدف قرار می دهند، ملانومای چشم بیشترین آمار ابتلا را دارد.

ادامه مطلب
اگر 10 سال یا بیشتر از فارغ التحصیلان ماساژ بودید ، احتمالاً به شما گفته می شد که به هیچ وجه شکل و فرم خاصی برای ماساژ مشتری با یک مورد فعال سرطان وجود ندارد. ممکن است مربیان منفرد یا متخصص ماساژ درمانی باشند که در مورد مزایای ممکن بی سر و صدا صحبت می کردند ، اما همه این کارها بی سر و صدا و پشت درهای بسته انجام شد.
ادامه مطلب
درمان سنتی با عسل برای پیشگیری از سرطان
 
عسل به عنوان ماده غذایی قابل نگهداری طبیعی شناخته می‌شود و ویتامین ها، شکر و مواد معدنی زیادی را در دل خود جای داده است. این خوراکی لذیذ فعالیت‌های آنتی  اکسیدانی بالایی دارد. در حال حاضر نرخ بروز سرطان در بسیاری از کشورهای دینا در چند سال اخیر پیشرفت زیادی داشته است. عواملی مانند سیستم ایمنی ضعیف، عفونت مزمن، التهاب مزمن، زخم‌های مزمن، سیگار کشیدن، چاقی و …. از عوامل ایجاد کننده سرطان به شمار می
تعداد زیادی از افراد قهوه گانودرما را به خاطر خواص ضدسرطانی‌اش مصرف می کنند. قهوه گانودرما در پیشگیری و التیام برخی سرطان‌ها مانند سرطان سینه و سرطان پروستات مؤثر اسـت. این ویژگی از طریق کاهش التهابات و جلوگیری از رشد تومورها انجام می گیرد. دریک مطالعه بر روی ۴۰۰۰ زن مبتلا بـه سرطان پستان کـه درمان شده بودند، ۵۹٪ از آنان از قهوه حاوی قارچ گانودرما استفاده میکردند.
علاوه‌ براین در چند مطالعه‌ی درون کشتگاهی مشاهده شد قهوه خاوی قارچ گانودر
دو داروی جدید برای درمان سرطان کلیه
کارشناسان کنگره سرطان اروپا معتقدند شناسایی دو روش درمانی جدید برای سرطان پیشرفته کلیه می‌تواند روند درمان این بیماری را متحول کند.
به گفته کارشناسان، دو داروی جدید می‌توانند شیوه موثری برای درمان نوع پیشرفته سرطان کلیه که به سختی درمان می‌شود و نیز کمکی برای افزایش طول عمر مبتلایان به آن باشند.یکی از این داروها، به اصطلاح ترمزهای سیستم ایمنی را برداشته و داروی دیگر سیگنال‌های رشد را در تومور سرطانی
حس سیر شدگی زودرس، وجود خون در استفراغ، سوء هاضمه و ترش کردن، کاهش اشتها، کاهش وزن، خستگی و ضعف طولانی مدت از علائم بروز سرطان معده است.
متاسفانه سرطان معده در کشور ما بسیار شایع است و میزان ابتلای ایرانیان به این نوع سرطان بیشتر از اکثر کشورهای جهان است.در بعضی بررسی‌های انجام شده سرطان معده به عنوان شایع‌ترین سرطان در مردان و یکی از سه سرطان شایع در زنان ایرانی شناخته شده است. علت این امر به خوبی مشخص نیست ولی عادات غذایی به احتمال فراوان
آزمونی برای تشخیص سرطان های زنانه
 
 

بیشتر انواع سرطان قابل پیشگیری هستند
 
 امروزه اغلب خانم ها آگاهی هایی هر چند اندک درباره سرطان پستان دارند و اغلب آنها هم بیش از حد از این سرطان می ترسند اما شاید با سایر سرطان هایی که بین زنان شایع است، کمتر آشنا باشند و از مواردی که خطر ابتلای آنها را به سایر سرطان ها زیاد می کند، بی اطلاع باشند. این آزمون به شما کمک می کند دریابید کدام یک از سرطان های شایع زنان بیشتر در کمین شماست و برای مقابله با آنها
خانومانه:
سرطان سینه یکی از سرطان هایی است که در جهان خیلی زود تشخیص داده می شود.
این بیماری مزمن زمانی به وجود می آید که سلول های بافت سینه به شکل غیر
معمول شروع به رشد می کنند. این سرطان در میان زنان رواج زیادی دارد زیرا
عوامل زیادی باعث بروز آن می شود. پیشرفت های پزشکی و تکنولوژیک برای بهبود
درمان ها بسیار موثر بوده اند. اما با همه این ها پزشکان توصیه می کنند که
نسبت به هر گونه علائمی هوشیار باشید. علاوه بر این، پزشکان پیشنهاد می
کنند که ی
لاغر شوید تا سرطان سینه نگیرید
کاهش وزن می تواند فواید زیادی داشته باشد از تناسب اندام و زیبایی گرفته تا نگرفتن سرطان سینه.در ادامه مطلبی درباره رابطه کاهش وزن و فاصله گرفتن از سرطان سینه در خانم ها می خوانید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
علائم سرطان در کودکان
از علائم شایع سرطان درکودکان می توان به تب های پایدار و طلانی مدت که پاسخ به درمان نداشته باشند، کاهش وزن، بی اشتهایی شدید، تعریق، خارش شبانه، اختلال در دید، سردرد اشاره کرد که والدین باید از این علائم اطلاع کافی داشته باشند
  برای حمایت از کودکان سرطانی به کدام موسسه باید اعتماد کرد؟
همانطور که می دانید موسسه محک به عنوان بزرگترین موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان است. حال موسسات زیادی در تمامی استان ها بنا شده
اینجانب به دلیل اشتغال دو عضو خانواده ام در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی با مقوله "طب" بیگانه نبودم و از زمانی که کانال "طب طاهر" را راه اندازی نمودم و مطالعات فراوانی را در زمینه ی "علم تغذیه" و تاثیرات مواد غذایی بر بدن انسان آغاز کردم، بر اساس آن مطالعات دریافتم که این مواد غذایی دشمنی سرسختی با بیماری عصر حاضر یعنی "سرطان" دارند و جلوی پیشرفت سلول های سرطانی را می گیرند.
به ذهنم رسید که مجموعه ی مطالعات و یافته های خود را درباره ا
مدت درمان ارتودنسی
مدت درمان ارتودنسی به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد:
۱.  نوع ناهنجاری در طول درمان ارتودنسی موثر استناهنجاری های دندانی فکی نسبت به مشکلات دندانی زمان بیشتری جهت درمان می طلبند.۲. شدت ناهنجاری از جمله عوامل موثر در طول درمان ارتودنسی استبدیهی است با افزایش شدت ناهنجاری، طول درمان افزایش می یابد.
۳. سن بیمار در طول درمان ارتودنسیدر سنین کودکی و نوجوانی نسبت به سنین بالا به دلیل دانسیته کمتر استخوان فکین و متابولیسم فعال
روش های درمان جوش های سرسیاه 
 
چسب بینی
شستشوی صورت
اسید سالیسیلیک
رتینوئیدها
مرطوب کننده
محصولات غیر comedogenic
ماسک
اگر به تازگی از جوش های سر سیاه خلاص شده اید یا به آنها حرفه ای برخورد کرده اید ، ممکن است تعجب کنید که چگونه از بازگشت آنها جلوگیری کنید. این مراحل را در برنامه روزانه مراقبت از پوست خود قرار دهید تا به پوست بدون سیاهی برسید.
دوباره سرسیاه چیست؟سر سیاه یک نوع متداول از لکه های آکنه است که وقتی منافذ با روغن اضافی (سبوم) و سلول ها
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل : تشخیص سرطان پستان در زمان بارداری شایع نیست.  تخمین زده می شود که این اتفاق حدود  1 در 1.000 تا 1 در 10،000 بارداری رخ میدهد.سرطان پستان دوران بارداری شامل سرطان پستانی است که در هر زمان در دوران بارداری یا در سال اول پس از زایمان تشخیص داده می شود.
ادامه مطلب
اگه حرف مردم هیچ ارزشی نداشت به عنوان پاداش محسنین نمیفرمود:و ترکنا علیه فی الآخرینو اینکه توصیه شده خودتون رو از مواضع تهمت دور کنین یعنی برداشت مردم مهمهنه که بذار بگن تا جونشون دربیادبله اونجا که میدونی بر حقی و مردم بیراه میگن هیچ+ از خودت پرسیدی مردم بخوان پشت سر ما یا بعد مرگ ما از ما یاد کنن چه جوری یاد میکنن؟!با چه صفتی با چه عنوانی با چه خاطره ای؟آلفرد نوبل یه نمونه خوبیه که تا قبل از اینکه دیر بشه نگرش مردم رو به خودش بالکل تغییر داد:
 
مانند دیگر اعضای بدن، حفظ سلامت کلیه ضروری است. گفته شده است که جوز هندی به سلامت کلیه کمک می‌کند. علاوه بر این، بسیاری از مطالعات ثابت کرده‌اند که اضافه کردن جوز هندی به ماست یا به مواد غذایی می‌تواند در دفع سنگ کلیه و درمان آن موثر واقع شود.  
 
جوز هندی قرن‌هاست که به عنوان یک طعم دهنده و چاشنی غذاهای آسیایی استفاده می‌شود. جوز هندی دارای اثرات درمانی است و به طور گسترده‌ای به عنوان درمان خانگی برای بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرا
سرطان سینه چه نشانه هایی دارد؟
هر بیماری نشانه هایی دارد.سرطان سینه هم علائمی دارد که باید خانم ها با مشاهده این علائم و نشانه ها حتما به پزشک مراجعه کنند . در این مطلب می خواهیم درباره سرطان سینه با شما صحبت کنیم
به ادامه بروید
ادامه مطلب
خرما به واقع دارویی عجیب است.
اگر دچار بیماری کم خونی هستید و برای درمان آن باید بدن خود را به خوردن قرص و کپسولهای شیمیایی بسپارید ، بهتر است بدانید که بهترین درمان کم خونی در خوردن روزانه خرما است که عوارض خاصی هم ندارد.
خوردن خرما حتی باعث ایجاد یا تشدید بیماری دیابت نیز نمی شود.
خرما بهترین گزینه برای از دست رفتن انرژی حاصل از فعالیتهای روزانه است.
همچنین اگر کبدتان چرب و پر کار است ، خوردن خرما توصیه می شود.
یکی دیگر از خواص و فواید خوردن
اکثر افراد مبتلا به ویروس HPV از وجود این ویروس در بدن خود اطلاع ندارد، زیرا ویروس در اغلب موارد بدون هیچ نشانه خاصی وارد بدن میشود و پس از طی دو سال بدون درمان از بین می رود، اما در 10 تا 20 موارد این ویروس از بین نرفته و فرد شانس بیشتری برای ابتلا به سرطان دهانه ی رحم و ضایعات پیش از سرطان دارد. (حداقل 20 سال به طول می انجامد که عفونت HPV به سرطان سرویکس تبدیل شود.)
ویروس HPV عامل بیش از 90 درصد از کانسر های سرویکس (سرطان دهانه ی رحم) یا زگیل های تناسلی اس
خاطراتی از ابهیجیت بنرجی (یکی از برندگان نوبل اقتصاد امسال):
 
 
       امیر کرمانی دانشیار دانشگاه برکلی 
 
در طول دوران دکترا، درس اقتصاد کلان توسعه بنرجی یکی از بهترین درس‌هایی بود که داشتم. موضوع اصلی آن درس بررسی مدل‌های اقتصاد کلان و سیاست‌های بهینه توسعه‌ای در شرایطی که بازار کالا، بازارهای مالی و بازار کار دچار اعوجاج هستند بود. 
 
ادامه مطلب
 
رئیس انجمن خون و سرطان ایران از تاثیر تزریق پلاسمای خون بیماران کرونایی بهبودیافته بر دیگر مبتلایان به این بیماری خبر داد.
حسن ابوالقاسمی رئیس انجمن خون و سرطان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تزریق پلاسمای خون بر روی افراد کرونایی اظهار کرد: در حال حاضر طبق یک فرآیند بیولوژیکی از افراد کرونایی بهبود یافته  پلاسما خون آن ها گرفته شده و بعد از بررسی های لازم به مبتلایان تز
سرطان پوست چیست؟
سرطان پوست چیست؟
سرطان پوست رشد بی رویه سلولهای سرطانی در پوست است. در صورت عدم درمان ، با انواع خاصی از سرطان پوست ، این سلولها می توانند در اندامها و بافتهای دیگر مانند غدد لنفاوی و استخوان گسترش پیدا کنند. به گزارش بنیاد سرطان پوست ، سرطان پوست شایعترین سرطان در ایالات متحده است و در طول زندگی 1 تا 5 آمریکایی آن را مبتلا می کند.
چگونه پوست شما کار می کندپوست شما به عنوان مانعی برای محافظت از بدن در برابر مواردی مانند از بین
سرطان پوست چیست؟
 
سرطان پوست چیست؟سرطان پوست رشد بی رویه سلولهای سرطانی در پوست است. در صورت عدم درمان ، با انواع خاصی از سرطان پوست ، این سلولها می توانند در اندامها و بافتهای دیگر مانند غدد لنفاوی و استخوان گسترش پیدا کنند. به گزارش بنیاد سرطان پوست ، سرطان پوست شایعترین سرطان در ایالات متحده است و در طول زندگی 1 تا 5 آمریکایی آن را مبتلا می کند.
چگونه پوست شما کار می کندپوست شما به عنوان مانعی برای محافظت از بدن در برابر مواردی مانند از بین
درمان قطعی خشکی چشم مزمن
گاهی اوقات خشکی چشم به حدی آزار دهنده است که احساس می‌کنید گرد و غبار یا یک جسم خارجی در چشمتان فرو رفته است. برای درمان خشکی چشم ما راهکار‌هایی
 را توصیه می‌کنیم که می‌تواند فوق العاده موثر باشد. برای آشنایی با درمان‌های خانگی خشکی چشم با مجله دلگرم همراه باشید.

ادامه مطلب
سرطان بیضه رشد سرطانی یا مرتبه بیضه را می توان به عنوان یک جمعه دعا کرد و بدون هیچ گونه دردسر در بیضه خود را نشان داد.
 
عوامل خطر شامل بیضه های ناخواسته ، سابقه خانوادگی این بیماری و سابقه قبلی سرطان بیضه است. شایع ترین نوع آن تومورهای سلولهای زایا است که به سمینوما و نونسمینوما تقسیم می شوند. انواع دیگر شامل تومورهای استرومائی بند ناف و لنفوم است. تشخیص معمولاً بر اساس معاینه فیزیکی ، سونوگرافی و آزمایش خون انجام می شود. برداشتن جراحی بیضه
همه چیز درباره سرطان پوست (سرطان پوست غیر ملانوم یا سرطان کراتینوسیت)
سرطان پوست یک بیماری سرطانی (بدخیم) و مخرب پوستی است. این بیماری از سلول هایی که در امتداد غشا قرار دارد و لایه سطحی پوست را از لایه های عمیق تر جدا می 
کند سرچشمه می گیر. بر خلاف ملانوما بدخیم پوست، اکثریت قریب به اتفاق این نوع از سرطان های پوست دارای پتانسیل محدودی برای گسترش به سایر نقاط بدن
 (متاستاز) و تبدیل به بیماری کشنده هستند.


ادامه مطلب
 حسن ابولقاسمی رئیس انجمن خون و سرطان ایران درباره تزریق پلاسمای خون بر روی افراد کرونایی اظهار کرد: در حال حاضر طبق یک فرآیند بیولوژیکی از افراد کرونایی بهبود یافته  پلاسما خون آن ها گرفته شده و بعد از بررسی های لازم به مبتلایان تزریق می شود.او افزود:  پلاسما خون را تنها به برخی افراد مبتلا  تزریق کرده و با بقیه بیماران نسبت به طول درمان و بستری شان مقایسه می کنیم.رئیس انجمن خون و سرطان ایران اظهار کرد: با تزریق پلاسما خون دیده شد که بهبودی
زعفران از ترکیبات شیمیایی متنوعی برخوردار است که عامل اصلی طعم، رنگ و خواص آن می باشند.در تاریخ، موارد بسیاری دیده شده که زعفران در نقش دارو برای درمان بیماری های زیر بکار گرفته شده است:آسمگرفتگی عضلاتاسترسکم خونی و نارسایی قلبهم چنین زعفران دارای خواص ضد درد است که به عنوان مسکن طبیعی کاربرد دارد.در علم پزشکی مدرن استفاده از زعفران برای خواص درمانی آن در رفع مشکلات زیر نیز کاربرد پیدا کرده است:رفع اضطرابدرمان سندروم پیش از قاعدگی (PMS)درما
اگر سرطان کوچک باشد و جراح بتواند تمام آن را بردارد شانس زنده ماندن بیمار بیشتر خواهد بود . اما اگر بیماری در زمان تشخیص پیشرفت کرده باشد عمل جراحی آن امکان پذیر نخواهد بود.
سرطان سومین عامل مرگ و میر در ایران است که سرطان معده، کشنده ترین آنها  محسوب می شود. شیوع این بیماری در مردان دوبرابر زنان بوده و چهارمین سرطان شایع در جهان محسوب می‌گردد. سرطان معده در مردان پس از سرطان ریه شایعترین سرطان است حال آنکه در زنان سرطان پستان شایع ترین سرطا
ماشینم رو صبح بردم پنچرگیری . سجاد ، صاحب تعویض روغنی آشناست و مشتری قدیمی رستوران( غذای همیشگیش چلو کباب کوبیده بره است !) . اتفاقا شب قبلش دیده بودمش که با خانومش و بچه کوچکش با موتور تو خیابون بودن . همینطوری سر صحبت باز شده بود منم سوال کردم ماشین خودت چیه؟ گفتم یه ساینا داشتم فروختم خرج سرطان خون مادرم کردم و مادرم هم فوت شد و در ادامه گفت خواهر بزرگم هم با همین سرطان فوت شده .
کوتاه و خلاصه  بگم:
اگه قرار باشه عمر من با سرطان تموم بشه نمیزار
زعفران چاشنی و رنگ دهنده غذا می باشد زعفران موجب کاهش چربی و کلسترول خون می گردد. زعفران آرام بخش، اشتها آور، ضد اسپاسم، پیشگیری کننده از بیماریهای قلبی و سرطان، تقویت کننده حافظه و کاهش دهنده فشار خون است. از گیاه زعفران در درمان بیماری آسم، بیماریهای پوستی، بیماری های چشم، عفونت ادراری، یرقان، پیش انداختن قاعدگی، رفع نفخ شکم، درمان معده درد و درمان کم خونی استفاده می شود.
زعفران به هضم غذا کمک می کند و تقویت کننده معده می باشد و به عنوان م
سرطان در سگ ها
 متأسفانه، سرطان یکی از قاتلان یا  بیماری های اعضای خانواده خزدار ماست. یکی از بهترین راه ها برای تشخیص سرطان به موقع توجه و تماشای تغیرات روزانه حیوان خانگی شما است .
 
 
تماشای تغییرات وزن، آرتروز زخم ها و خونریزی از دهان، بینی و گوش  و ... همگی جز نشانه هایی هستند که با دیدن آن ها باید به دامپزشک مراجعه کرده و حیوان خود را چکاب کنید .  اگر بتوانید این بیماری مهلک را زود تشخیص دهید ، درمان های سرطانی می تواند موفقیت آمیز باشد، ب
Zog 2018,Zog 2018 1080p BluRay,انیمیشن زاگ,تماشای آنلاین فیلم,دانلود انیمیشن Zog 2018 BluRay,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن کوتاه Zog 2018 BluRay دوبله فارسی,دانلود رایگان انیمیشن Zog 2018 BluRay,دانلود زیرنویس فارسی Zog 2018 BluRay,دانلود فیلم Zog 2018 BluRay,دانلود فیلم زاگ Zog 2018 BluRay,دوبله فارسی انیمیشن Zog 2018 BluRay,زاگ,سایت دوستی ها,کیت هرینگتون,
ادامه مطلب
پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان، یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی می‌باشد. تشخیص و درمان بیماری‌های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطانهای رحم، سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن، نزدیکی دردناک، کیست تخمدان، پیچ‌خوردگی تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی (واژینیت) و ... در این رشته مورد بحث قرار می‌گیرند.
ادامه مطلب
حرف زیاد است اما حرف زدنم نمیآید. به این حالت میگویند یبوست فکری. یبوست اگر درمان نشود میشود بواسیر، زشتی بیرون میزند. بواسیر درمان نشود میشود شقاق و سرطان و مرگ. اما طب اسلامی برای همهی بیماری ها درمان دارد. برای یبوست سنا. سنای مکی و گل محمدی ـ صلوات نداشت؟ ـ برای یبوست جسمی است این ها. یبوست فکری که دارم چه داری طبیب! سنای مکی و گل محمدی. نفهمیدم. این ها چیست که میگویم اصلا. چرا دارم چیزی میگویم اصلا. پاک دیوانه شدهام. بس. مرگ بر آمریکا. شک کن. ه
بهترین درمان‌های خانگی جوش روی سینه چیست 
هیچ‌کس از دیدن جوش روی پوستش خوشش نمی‌آید، فرقی هم نمی‌کند روی صورت‌تان باشد یا سینه. هر کسی، در هر سن و سالی ممکن است، به دلایل گوناگون در قسمت‌های مختلف بدن مانند نواحی قفسه سینه دچار آکنه و جوش شود.
باید بدانید درمان آکنه و نیز درمان جوش در هر جای بدن کار سختی نیست، هرچند ظاهر و حس ناخوشایندی به همراه دارد. در این مقاله در مورد علت جوش روی سینه و نواحی دیگر بدن و ۸ روش درمان خانگی جوش روی سینه ص
1-ممکن است خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد
رژیم های غذایی حاوی سبزیجات خانواده کلم با خطر کم تر رو به رو شدن با سرطان های خاص ارتباط دارند.
محققان ترکیبات حاوی گوگرد را در درون آن ها شناسایی کرده اند که ممکن است اثرات ضد سرطانی داشته باشند، که شامل گلوکوزینولات ها و محصولات جانبی آن ها مانند ایندول و ایزوتیوسیانات ها است.
آنتی اکسیدان ها در جوانه های بروکسل مانند کامپرفرول نیز به کاهش استرس اکسیداتیو بر روی سلول ها برای مقابله با سلول های سرطا
 
معمولا همه افراد در طول دوره زندگی با زخم های دهانی زیادی رو به رو شده اند. اکثر این زخم ها بعد از مدتی خوب خواهند شد و درمان می یابند. این زخم ها می توانند روی دهان در داخل گونه ها و یا روی لثه و یا روی لب ها قرار بگیرند .
 اما در این بین زخم هایی وجود دارد که بیش از حد بیمار را اذیت می کند. 
زخم های دهانی که بیش از مدتی ( معمولا دو هفته  تا سه هفته ) طول بکشد می تواند خطرناک باشد و یا می تواند حتی منجر به سرطان دهان شود . از این رو باید این مورد را در
فواید روغن حشیش برای سرطان ریه
 
سرطان ریه دومین نوع متداول مورد اعتماد سرطان در ایالات متحده است. هر ساله بیش از 225000 نفر تشخیص سرطان ریه دریافت می کنند.
در حالی که به طور معمول با شیمی درمانی و سایر روشهای درمانی هدفمند تحت درمان قرار می گیرد ، تحقیقات جدیدتر بررسی کرده است که آیا روغن کانابیس می تواند در معالجه سرطان ریه استفاده شود.
چندین مطالعه کوچک و محدود نشان می دهد که ممکن است به توقف رشد سرطان کمک کند. در همین حال ، این روغن در حال حاض
Bao 2018 1080p BluRay,انیمیشن بائو Bao 2018 زبان اصلی,دانلود انیمیشن دیزنی Bao 2018,دانلود انیمیشن کوتاه بائو 2018,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود زیرنویس فارسی Bao 2018,دانلود مستقیم انیمیشن Bao 2018,دوبله فارسی,کارتون بائو Bao 2018 با لینک مستقیم,والت دیزنی,
ادامه مطلب
رابطه مستقیم مصرف خودسرانه "ژلوفن" و "سرطان معده" !
▫️استفاده خودسرانه از داروهایی همچون ژلوفن موجب ایجاد زخم در دستگاه گوارش می شود که به مرور زمان سرطان معده را به همراه دارد
+ محققان دریافتند کسانی که طی جوانی به دلیل اعتیاد آور بودن استامینوفن کدئین، ژلوفن را انتخاب کرده اند در بزرگسالی دچار مشکلات فشارخون بالا و درد‌های کلیوی شده اند
 
عصاره این میوه از بروز سرطان پوست به نام ملانوما پیشگیری می کند. لوتئین موجود در این میوه از بروز سرطان ریه و پروستات پیشگیری می کند.کاروتینوئید لوتئین موجود در کیوی، با بی اثرکردن اشعه ماورای بنفش خورشید و خنثی سازی رادیکال های آزاد شبکیه چشم، باعث تقویت بینایی می شود.
فواید کیوی : پادزهر سیگارسیگاری ها به ویتامین C بیشتری نیاز دارندو زیرا مواد سمی مخصوصاً رادیکالهلی آزاد موجود در دود سیگار ویتامینها را از بین می برد. بنابراین سیگاریها ب
با مضررات چیپس این خوردنی خوشمزه آشنا شوید .
گفته می شود مصرف چیپس و پفک برای کودکان زیر ۲ سال ممنوع است ، اما در حقیقت این تنقلات برای تمامی افراد مضر است .این تنقلات دارای اسید چرب ترانس است که عامل افزایش چربی های بد خون به خصوص کلسترول بد می شود .طبق تحقیقات کارشناسان ، طی استفاده مکرر از روغن ، یک ماده سرطان زا به وجود می آید به عبارتی کودکان و حتی بزرگسالانی که در خانواده زمینه سرطان دارند به شدت از مصرف این تنقلات خودداری کنند .

ادامه مط
Sister 2018 1080p BluRay,انیمیشن Sister 2018 با دوبله فارسی,انیمیشن سیستر Sister 2018,انیمیشن نامزد اسکار 2020,تماشای آنلاین فیلم,خواهر,دانلود انیمیشن Sister 2018,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Sister 2018,دانلود رایگان انیمیشن Sister 2018,دانلود فیلم Sister 2018,دانلود فیلم کوتاه Sister 2018,سایت دوستی ها,سیستر,کارتون خواهر Sister 2018 با زیرنویس فارسی,کارتون سیستر 2018,
ادامه مطلب
آب تره:
   اسم های دیگر شامل:ترتیزک آبی,علف چشمه,بولاغ اوتی,شاهی آبی.
   اسم علمی:(N.microphyllum,Nasturtium-aquaticum
   آهن جذب شونده آب تره زیادترازاسفناج میباشد.
   مفید برای مشکل کم خونی دارای کلسیم و ویتامین ث زیاداست.
   آب تره دربیشترمناطق آسیا واروپا رشد میکند.
   دارای خاصیت درمانی مختلف.
   خاصیت ضدسرطانی.
   کاهش دهنده خراب شدن دی ان ای گلبول ها سفید به علت سرطان.
   بهبود مبتلایان به بیماری سرطان پستان.
   بهترشدن فعالیت غده تیروئید به علت وجود ید
با این آب و هوای آلوده ، دخانیات ، پرتو ها وامواج مضر ،
غذاهای ناسالم و هورمونی ، استرس های فراوان و کلی مشکلات دیگه ، سرطان و تومور به
یکی از ناراحتی های رایج دنیا تبدیل شدن و هر ساله کلی آدم به خاطر همین سرطان از
دنیا میروند ☹
قارچ گانودرما ، معجزه قرن ، حاوی بیش از 150 نوع آنتی
اکسیدان و کلی مواد مغذی ( 400 نوع ماده ی فعال زیستی (سرشار ترین ماده غذایی دنیا
)) که در درمان و پیش گیری سرطان و تومور ها به کار میره ! میدونم باورش سخته
براتون ولی واقعیه !
دریافت-مولانا محمد عمرعنوان: سرطان هرگز من را نخواهد کشتحجم: 130 کیلوبایتتوضیحات: داستانی واقعی از زندگی مولانا محمد عمر سربازیواقعه ای که به اوج ایمان و اعتقاد اشاره می کند.
هنگامی که پزشک معالج ایشان اعلام می کند که مولانا دچار سرطان شده اند، اما ایشان....
برای خواندن ادامه داستان بر روی «لینک-مولانا محمد عمر» کلیک کنید.
درمان تیک در کودکان 
حتما کودکانی را دیده اید که در مواقعی شروع به بر هم زدن چشم ها و یا بالا انداختن شانه های خود می کنند و حتی توصیه های مکرر و مستقیم شما هم بر روی آنها اثری 
ندارد. این حرکات معمولا در پی تشنجات خانوادگی نیز تشدید می شود.

ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها