نتایج جستجو برای عبارت :

جلسه دفاع از رساله دکتری

رساله نور وحدت نوشته خواجه عبدالله معروف به خواجه حوراء
از مرحوم سعادت پرور منقول است که حضرت علامه طباطبایی مطالعه این رساله را برای سالکین متوسط مناسب می دانستند تا بیشتر متوجه تفکر در وحدت بشوند.
متن کامل رساله این است.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
جلسه مقدماتی شرح رساله تخصصی الگوی پیشرفت اسلامی روز یک شنبه (۲۴ فروردین ۱۳۹۹ هجری شمسی) در مدرسه فیضیه قم برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه خلاصه بیانات حجت الاسلام علی کشوری در این جلسه به شرح زیر است:
ادامه مطلب
کسانی که من را می‌شناسند، می‌دانند که خیلی دیر عصبانی می‌شوم اما اگر در این چند سال چند روز را بخواهم انتخاب کنم که خیلی سخت عصبانیت و ناراحتی خود را کنترل کرده‌ام بی‌شک یکی از آنها روز دفاع از پروپوزال رساله بود. به طور کلی ما باید دو بار از پروپوزال خود دفاع کنیم یکبار در گروه خودمان یعنی جایی که اساتید خودمان حضور دارند و یکبار هم در جلسه تحصیلات تکمیلی جایی که رئیس، معاونین و مدیران دانشکده حضور دارند.
داستان این بود از دو هفته پیش یکی
تفاوت پایان نامه و رساله دکتری در چیست  ؟
پایان نامه ارشد پژوهشی است که در مقطع کارشناسی ارشد توسط دانشجو تهیه می شود. اما تز دکتری یا رساله دکتری پژوهشی است که برای مقطع دکتری باید تهیه شود.
تفاوت های میان این دو شامل موارد زیر می شود
رساله دکتری نسبت به پایان نامه کارشناسی ارشد ، شرح بیشتری دارد و کاملا تخصصی تر از پایان نامه نگارش می شود.
پایان نامه حاصل تکمیل پژوهشات قبلی و پژوهشی موجود و علمی می باشد اما رساله دکتری حاصل تجربیات شخصی و کا
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه برای هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
رساله معماری معرفی شده در این بخش رساله با موضوع رساله خانه شعر و ادب می باشد که در زیر فهرست رساله خانه شعر و ادب و بخشی از رساله مطرح شده است.
بخشی از رساله خانه شعر و ادب
رساله خانه شعر و ادب پیش و بیش از آنکه در پی خلق پروژه ای موفق در زمینه معماری باشد، سعی در جلب توجه ویژه صاحبنظران اهل فن و سیاستگذاران به مقوله فرهنگ و هنر به طور عام، و ایجاد زمینه شکل گیری تشکیلاتی منسجم و پاسخگو برای هنرمندان این مرز و بوم دارد.
ادامه مطلب
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه برای هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
امروز صبح، حدود ساعت 5 صبح به وقت نشویل، بالاخره از رساله ی دکتری ام دفاع کردم! تا آخرین لحظات، باور نمی کردم که این اتفاق داره می افته اما بالاخره افتاد. تقریبا به کسی چیزی نگفتم چون هم از کنسل شدنش می ترسیدم و هم اینکه شرایط جلسه جوری نبود که بخوام کسی من رو در اون شرایط ببینه. هنوز هم باورش برام سخته که بالاخره به سرانجام رسید. بعد از 14 سال تحصیل در دانشگاه شیراز و 7 سال دانشجوی دکتری بودن، بعد از تحمل اون همه سختی و رنج و اضطراب، بالاخره تمام
با سلام جلسه دفاع پروپوزال در روز یک شنبه 7 بهمن ماه ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.
لطفا در قسمت کامنت اعلام آمادگی بفرمایید. در کامنت خود- نام- نام خانوادگی - شماره دانشجویی- استاد راهنما و موضوع را اعلام نمایید.آخرین مهلت اعلام آمادگی 4 بهمن می باشد. داواران دکتر خیرآبادی و حاجی بگلوموفق باشید
رساله معماری معرفی شده در این بخش رساله با موضوع رساله طراحی هتل می باشد که در زیر بخشی از رساله طراحی هتل مطرح شده است.
مقدمه رساله طراحی هتل:
نیاز هتل قبل از هر چیز با منشا سفر ایجاد می شود ومفهوم مسافرت که از دیر باز با اهداف گوناگون تجارت و سیاحت و زیارت و ... و یا حتی یافتن جای مناسبی برای زندگی به آن می پرداخته ما را به فکر آسان پیمودن این مسیر برای او و بیتوته ای کوتاه و آرامش بخش در مسیر و مقصد می کند .
ادامه مطلب
نمونه پاورپوینت جلسه دفاع فرمت فایل دانلودی: .pptفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 40حجم فایل: 3942 کیلوبایت قیمت: 15000 تومان 
دانلود نمونه پاورپوینت جلسه دفاع،
در قالب ppt و قابل ویرایش.
 
 
توضیحات:
پاورپوینت جلسه دفاع کارشناسی ارشد و دکتری (با ظاهری بسیار زیبا و شکیل) دارای 40 اسلاید برای ارائه در جلسه دفاع پایان نامه تهیه است.
 
این فایل مناسب برای استفاده در جلسات دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تمامی رشته ها می باشد.
 
پرداخت با کلیه کارتها
ملامحمدحسین اناری از علمای قرن 13 هجری قمری بوده است.احمد بن زین الدین احساعی که معروف به «شیخ احمد احساعی»و بنیان گذار مکتب شیخیه بوده،در پاسخ به سوالات ملامحمدحسین اناری،رساله ای به عنوان «رساله فی جواب الملا محمدحسین الاناری»نوشته است.
تاریخ این رساله 28 جمادیالاول 1235 هجری قمری برابر با 22 اسفند 1198 شمسی است.
( تاریخ پیش دفاع رساله دکتری اواخر آذر 1398 تاریخ دفاع رساله دکتری دی 1398)
اساتید معظم به ترتیب: 1- استاد دکتر محمد رسول آهنگران (داور از دانشگاه تهران ، عضو هئیت علمی دانشگاه تهران، سردبیر مجله پژوهش های فقهی دانشگاه تهران ،فارغ التحصیل دکتری اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع)، فارغ التحصیل دکتری فقه و حقوق دانشگاه تهران، خطیب مشهور و معروف کشوری)2- استاد آیت الله دکتر سیدحسن عابدیان کلخوران(استاد راهنما ، مدیر گروه فقه و الهبات اسلامی دانشگاه آزاد ق
موضوع پایان نامه معماری: طراحی موزه دفاع مقدس
چکیده:
این رساله تحت عنوان « طراحی موزه دفاع مقدس در اراک » ابتدا به بررسی موزه دفاع مقدس و در نهایت طراحی آن در اراک می پردازد . در فصل اول معرفی و تحلیل موزه دفاع مقدس مورد مطالعه قرار می گیرد و ضمن آن تاریخچه موزه در ایران و جهان، مقایسه موزه جنگ و موزه دفاع مقدس آورده می شود. هویت، نحوه بیان، ظرف بیان و انگیزه مراجعه به موزه از جمله دیگر مباحثی است که در این قسمت مطرح می شوند. فصل دوم به بررسی نمو
 
 
دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی
دانشکده علوم انسانی
گروه حقوق
 
اطلاعیه برگزاری جلسه دفاع پایان­نامه
 
جلسه دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق بین الملل
 
با عنوان
تعهدات بین المللی در پیشگیری از جنایات بین المللی و مسئولیت بین المللی ناشی از آن
 
نگارنده
آذرمیدخت افشاری
 
استاد راهنما
دکتر امیر مقامی
                                                                     
                                                          
مساله «تبعیت احکام از مصالح و مفاسد» از مسائلی است که اصولیان در مواضع مختلف آن را به‌مثابه ضرورت مذهب طرح کرده‌اند، اما بحث‌ها پیرامون این مسأله در مواضع پراکنده طرح می‌گردد و مانند بسیاری از مسائلِ تبویب‌نشده، می‌بایست آراء و انظار را از لابه‌لای کتاب‌ها و متون جست‌وجو کرد. رساله زیر به زبان عربی، تلاشی برای روشن کردن برخی از ابعاد این مسأله است.
 
دریافت متن رسالهحجم: 656 کیلوبایت 
 جلسه دفاع از پایان نامه
کارشناسی ارشد
جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد، متعلق به دانشجو خانم  فرزانه اسدی، با موضوع « فرهنگ مقاومت و استکبار ستیزی در قرآن » روز یک شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در سالن کنفرانس دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار شد. 
این پایان نامه با راهنمایی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید محمدی راد و داوری دکتر احد داوری دفاع گردید.
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه برای هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
با سلام و تحیات

جلسه دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی توسط آقای جواد روشن فر امروز پنجشنبه مورخه 21 شهریور 98 با حضور اساتید محترم سرکار خانم دکتر مصطفی پور ( استاد راهنما )
جناب آقای دکتر سعیدی و جناب آقای دکتر قادری ( داوران محترم) و سرکار خانم اسدالهی مسئول محترم تحصیلات تکمیلی و سرکار خانم مونا قادری ( نماینده محترم گروه تکنولوژی آموزشی ) برگزار گردید.
ادامه مطلب
انقدر از فضای مجازی دورم که حتی بعضی پیام‌های تلگرام رو با یک هفته تاخیر می‌بینم، برخی تگ‌های استوری‌ها رو فقط در حد یک نوتیف از اینستاگرام می‌بینم و فقط روزی هزار بار ایمیلم رو رفرش می‌کنم تا از آخرین ایرادهای وارده اساتید به پایان‌نامه مطلع باشم! به روزهای دفاع نزدیک می‌شویم! :) دوستم می‌پرسید بعد از دفاع برنامه‌ات چیه؟ گفتم: خواب!
دوست داشتید در جلسه دفاعم باشید بگید! گرچه خودم اصلا دوست ندارم در جلسه دفاع خودم باشم چه رسد یه سایرین
جلسه هم اندیشی و تغییر ترکیب کمیته های دفاع شخصی و قوت الرمی استان آذربایجان شرقی با حضور ریاست کمیته در استان جناب استاد تراب عبداله پور و دبیر و نایب رییسان و مربیان کلان شهر تبریز و اعضای کمیته ها در تاریخ 1398/9/15 در دفتر و سالن مرکزی سبک در تبریز برگزار گردید.و توضیحاتی در باب برنامه های آتی و نیز نکاتی ضروری در باب اداره کلاسهای دفاع شخصی و زمان بندیهای لازم برای مربیان عزیز ارائه گردید.
فردا جلسه دفاعم است...
البته نیم ساعت یک ساعتی با خبرهای ضدونقیضی که منتشر می شد معلوم نبود جلسه دفاعم برگزار می شود یا نه که خداروشکر دانشگاه های تهران تعطیل نشد و من فردا دفاع می کنم ان شاالله.
 
و بعد رها می شوم:)
 
منتظر زندگی هیجان انگیز پس از دفاع هستم. خانه و زندگی قرار است بالاخره از شلختگی در بیاید و از نیمرو و کنسرو نجات پیدا کنیم، مامان از دست تلپ شدن های گاه و بیگاهمان برای شام و ناهار راحت شود، کاری که باز  نزدیک یک ماه تعطیلش کردم من
پذیرایی در دفاع پایان نامه
پذیرایی در دفاع پایان نامه مشکلیست که باعث نگرانی اکثر دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می شود .
دانشجویان می خواهند که تمام تمرکزشان را روی ارائه مناسب بگذارند .
ولی کار های جانبی که پیش میاید باعث نگرانی آنها می شود .
اگر جلسه دفاع شما نیز نزدیک است ، می توانید پک های پذیرایی پایان نامه را از ایپک باکس سفارش دهید تا بتوانید با آرامش در جلسه دفاع پایان نامه تان حضور یابید .
اهمیت پذیرایی در جلسه پایان نامه
جلسه دفاع
نتیجه کمیسیونم آمد. گفتند برای آخرین بار تاآخر آذر فرصت دفاع می دهند. باید هفته آینده دفاع کنم. هنوز درخواست دفاعم را نزده ام. هرچه از کمالگرایی درمورد پایان نامه ته وجودم مانده بود حالا خودش را نشان داده. این حالت های مزخرف را خوب می شناسم. به تعویق می اندازم که زیربار قبول کردن نقص نروم، استرس تمام وجودم را می گیرد و بازدهی ام به حداقل می رسد و در نهایت در دقیقه نود مجبور می شوم با استرسی وحشتناک کنار بیایم و نقص های کارم را بپذیرم. باوجود تما
یکی از اساتیدمان که در انگلستان تحصیل کرده تعریف میکرد که «ما در آنجا مشکل چاپ مقاله نداشتیم. رساله را که مینوشتیم و دفاع می‌کردیم تقریبا بصورت خودکار مقاله‌ش هم در جایی مثل BMJ (با IF حدود ۱۷) چاپ می‌شد». بیشتر توضیح نداد و از این رهگذر به خاطره‌ی دیگری پرداخت اما این چند جمله مرا درگیر کرد.
ادامه مطلب
خوشحالم از اینکه در این چهار سال با انسان هایی آشنا شدم که هر کدامشان برایم الگو و اسوه ای بی بدیل بودند.
سپاس از استاد راهنما دکتر محسن فرمهینی فراهانی
سپاس از استاد مشاور دکتر سعید ضرغامی
سپاس از استاد مشاور دکتر رقیه موسوی
و

سپاس از همه کسانی که همراه و همدل بودند.
17 بهمن ماه 1397
خداوند کرم ابریشم را به پروانه،دانه ی شن را به مروارید،تکه زغالی را به الماس،
[دانه ی گندم را به نان] تغییر می‌دهد.اگر زمان به سختی گذشتو تحت فشار بودی ؛او بر روی تو نیز کار می‌کند ...
#ریک_وارن 
پ.ن:دیروز جلسه دفاع پایان نامه ارشد آجی بزرگم بود. خدا رو شکر عالی پیش رفت. منم موفقیتشو تو خونه با این کیک جشن گرفتم.جاتون خالی، بسی چسبید ان شاء الله دکتراش
 
این شب‌ها همه‌اش در خواب فریاد میزنم. داستانی جور می شود که فریاد بزنم. از فریاد وسط خیابان که گفته بودم، شب بعد خواب دیدم سر یکی از اقوام که حسابی از دستش گله دارم فریاد می‌زنم و می گویم دیگر نمی‌خواهم قربانی نگاه شماتت بار و زبان بی ملاحظه اش شوم، مهم نیست گذشته چه بوده، امروز دشمنیم. دیشب هم خواب می‌دیدم رفته‌ایم جلسه‌ی دفاع یکی از سال بالایی‌ها، بعد میبینم کلی از فامیل‌های خودمان در جلسه‌ی دفاعش حضور دارند، تعجب میکنم. بغل دستی توی
دفاع عجیبی بود.خوردن تاریخ دفاعم به اومدن بازرس های اعتبارسنجی و حرف عجیب مسئول آموزش که سالن برات رزرو نشده و الان جلسه داریم و برو سه شنبه بیا و قاطی کردن من و استاد راهنمام و اینکه گفتن اوکی پس باید طی بیست دقیقه جمعش کنید و من توی دلم از خوشحالی عروسی بود که وقت نمیکنن گیر بدن و وقت هم نکردن و نهایتا اینکه خدا گر ز حکمت ببندد دری،ز رحمت گشاید در دیگری...اگر من مجبور شدم وقتی دفاع کنم که اصلا کارم آماده نبود و هر کسی یک گوشه کار رو گرفت و نهای
روزهای خوبی نمی گذرانم، چه در محل کار! چه خانه! محل کار که مثل همیشه بار منفیش به تمام نقاط مثبتش می چربد. اینکه هر روز شاهد مشکلات و درد های مردم باشی حس خوبی نیست. بیماری خاله ام هم که اوضاع خانواده را ریخته به هم. نمی دانم از این همه استرس به کجا پناه ببرم. رساله ام هم که پا در هواست. نمی دانم که میتوانم تا پایان ماه از پروپزالم دفاع کنم یا نه. زیر بار استرس و فشار دوباره سیاتیکم دارد عود میکند. خدایا آرامش را به زندگیم بازگردان...
دوستان و همراهان گرامی؛
فایل پی دی اف زیر متن پیاده شده ی شرح رساله نور وحدت جلسات اول تا پنجم می باشد. 
در سلسله جلسات مذکور حضرت علامه به روشنی به شرح و تفصیل مراتب عوالم وجود می پردازند. امید است دوستان حقیقت جو با دقت و حضور قلب به مطالعه این معارف نوری بپردازند.
شرح رساله نور وحدت خواجه حوراء مغربیحجم: 568 کیلوبایت
حضرت علامه حسن زاده آملی یکی از عهدهایی را که شیخ الرئیس ابن سینا با خود بسته است را ذکر میکنند: "یکى از عهدهاى شیخ رئیس در رساله عهدش این است که رمان و قصه هاى باطل نخواند. حرفها و افسانه هاى باطل ذهن را کج و معوج مى کند و نفس را از درست اندیشى و درست یابى عدول مى دهد و منحرف مى گرداند." (1)
 
 
 
حضرت علامه در جای دیگر می فرمایند: "یکى از رساله ‏هاى شیخ رئیس ابو على سینا، رساله عهد او است، در آن رساله با خدایش پیمان بسته است که مقالات و رمان‏ها و ا
بالاخره سوگلی دفاع کرد اونم چه دفاعی...
داوراش یکی از بهترین اساتیدمون بود که خیلی سطح علمیش بالاست و منم خیلی خیلی قبولش دارم
داورم منم به احتمال 95 درصد ایشون باشه :)
قشنگ سوگلی رو خورد کرد بهش گفت هیچ ایده جدیدی نداشتی، ارائه ت فوق العاده ضعیف بود
یه سری دلایل هم گفت که منظورش این بود که خودت انجام ندادی که نتونستی ما رو قانع کنی
و داکیومنتت هم از یه گزارش کلاسی ضعیف تره
فقط میخورد و میخندید و قیافشم خیلی تابلو بود
اون یکی داور هم باهاش لج بود
با شیوع کرونا کلاس های درسی و دانشگاه ها شیوه درسی دیگری را برای آموزش پیش گرفته اند و سعی دارند تمام خدمات تحصیلی را به صورت آنلاین برگزار کنند. با توجه به شرایط پیش آمده دانشگاه ها روش جدیدی را برای نظارت بر پایان نامه ارائه داده اند.
مدیر پژوهشی دانشگاه اصفهان گفت: تنظیم شیوه‌نامه دفاع از پایانامه‌ها به صورت برخط از ۱۸ فروردین به تصویب شورای پژوهشی دانشگاه رسید و به معاونان دانشکده‌های دانشگاه اصفهان ابلاغ شد.
مهدی مومنی گفت در این شیو
مؤسسه پژوهشگران برتر با داشتن کادری مجرب و متخصص، آماده ارائه خدمات مشاوره و نگارش فصول 1 تا 5 رساله دکتری معماری می‌باشد. این مؤسسه همواره تلاش دارد تا با استفاده از نیروی کاردان و متخصص خود، تعهدات خود را در قبال دانشجویان عزیز به نحو احسن انجام دهد. همچنین این مؤسسه تلاش دارد تا با ارائه با کیفیت ترین پروژه ها با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاه، همواره خود را در بین رقیبان و مؤسسات دیگر در رتبه اول نگه دارد.
هدف
هدف اصلی این مؤسسه در وهله
با سلام و احترام
دفاع آقاى افشین چوبدار و خانم مریم فتوتى در تاریخ ٢١ دیماه ٩٨ در ساختمان
علوم انسانى برگزار خواهد شد. ساعت برگزارى دفاع بعد از هماهنگى با اساتید 
اعلام مى شود. 
در ضمن اگر سایر دانشجویان آمادگى دفاع دارند تا تاریخ ١١ ام دیماه ٩٨ کارهاى ادارى 
را انجام داده و در زیر این پست یا پست قبلى اعلام بفرمایید. 
 
موفق باشید 
یکی از بچه های ما تو ازمایشگاه بود
همیشه میگفت میخواد مسترش رو به جای دو سال تو سه سال تموم کنه
میگفت سخته!
حالا کار ازمایشگاهی اکسپریمنتالم انجام نمیداد!
از یه طرف از دو سال قبل از شروع مسترش داشت روی همین پروژه مسترش کار میکرد
یعنی از سال چهارم لیسانسش و همینطور سال پنجم لیسانسش رو
اینها لیسانسو شش سال و پنج ساله تموم میکنن
فکر کن این توی اخرین روز مسترش، یعنی اخرین روز اوریل امسال دفاع کرد
ما گفتیم چرا اینطوری شد؟ 
جون اماده نبود
فهمیدیم ا
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جلسه دفاع از پایان نامه ام برگزار شد.دفاع بود یا روضه نمیدونم.شاید هم دفاع از روضه بود!
نیت روضه کرده بودم. سخنرانش که خودم بودم و مقاله ام رو ارائه دادم. مداحش هم خودم بودم. پاکت هم نگرفتم :)
اولِ جلسه رو با بسم الله و سلام به امام حسین شروع کردیم. پذیرایی هایی رو هم که خریده بودم به نیت روضه ی امام حسین گرفتم و یه نذری مختصر و مفید هم دادیم.
بابا که با ماشین پیچیدن توی بیمارستان و سوار شدم تا بریم سمت ساختمان محل برگزاری
پسربچه همبازیه دوران بچگیم، میلاد، ازدواج کرد، معتاد شد، طلاق گرفت، الانم زندانه؛ اونوقت من هنوز دفاع هم نکردم!! 
ولی اخبار حاکی از اینه که هفته بعد دفاع میکنم... بعدش دیگه هم میتونم ازدواج کنم، هم معتاد و هم طلاق و هم زندان!! 
پسربچه همبازیه دوران بچگیم، میلاد، ازدواج کرد، معتاد شد، طلاق گرفت، الانم زندانه؛ اونوقت من هنوز دفاع هم نکردم!! 
ولی اخبار حاکی از اینه که هفته بعد دفاع میکنم... بعدش دیگه هم میتونم ازدواج کنم، هم معتاد و هم طلاق و هم زندان!! 
دو سال پیش هم رییس دانشگاه وقت، خلاقیت به خرج داده بود و با اعضای گروه ها به صورت جداگانه جلسه تشکیل می داد و نقطه نظراتشون رو شنود می کرد
اونوقت زمان جلسه کی بود؟؟
عد تو ماه رمضون :/
یعنی گذشته از این که؛
 طبق معمول تو جلسه ما گفتیم و رییس هم وانمود کرد که شنیده ولی مثل همیشه، هیچ خبری از جامه عمل پوشیدن هیچکدوم از پیشنهادات ما و قدمی در راستای کاستن ی کدوم از دغدغه های ما نبود
مهم تر از همه اینا این که:
ماه رمضون بود
و ما حتی نتونستیم یک موز برد
تکنیک های اصلی دفاع شخصی برای بزرگسالان و کودکان بسیار مفید است. مهاجمان کودکان را اهداف بدون دردسری در نظر می گیرند و هنگامی که با آنها مبارزه می کنند شگفت زده خواهند شد. اطمینان حاصل کنید که تمام خانواده خود را در مورد تکنیک های دفاع شخصی آموزش دهید و آنها را تا آنجا که ممکن است تمرین کنید. تمرین به شما کمک خواهد کرد تا در شرایط واقعی به درستی حمله کنید.مشاور دفاع شخصی
با سلام...مرحله دوم مسابقه کتاب خوانی(طرح باقرالعلوم)به اطلاع تمامی شهروندان عزیز میرساند،شرایط مسابقه به شرح ذیل می باشد :کتاب مربوط:کتاب رساله (احکام)مرجع تقلید(انتخابی خود)توجه داشته باشیدخواندن موضوعی از کتاب رساله مربوطه (انتخابی خود) ، بعدا(بعد از ثبت نام) به شما اعلام میشود.❗برای شرکت مرحله دوم مسابقه کتاب خوانی به کتاب خانه مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان مراجعه کنید.❗ساعات کاری:از ساعت۱۵تااذان مغرب و عشاءروزهای مراجعه:همه ر
همانگونه که تدوین پایان نامه کاری دشوار و سخت است، ساخت قالب پاورپوینت پایان نامه نیز کاری دشوار است. همیشه ساخت و تهیه قالب پاورپوینت پایان نامه برای دفاع یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان است. در واقع هر چه قدر پایان نامه شما قوی و کامل باشد اما نتوانید آن را در قالبی زیبا ارائه دهید برای افراد حاضر در جلسه دفاع پایان نامه جذاب نمی باشد.
بنابراین در قالب پاورپوینت دفاع از پایان نامه باید علاوه بر زیبایی ظاهری به نکاتی دیگر نیز توجه نما
با سلام و احترام 
بر اساس اعلام مهلت دفاع توسط پژوهش 11 ام دیماه آخرین فرصت دفاع در ترم جاری می باشد. لذا متقاضیان دفاع نهایی پایان نامه در زیر همین پست اعلام آمادگی بفرمایند تا برنامه ریزی انجام شود. لازم بذکر است حداقل یک هفته قبل تمامی کارهای اداری ( شهریه - آموزش) باید انجام شود و دو نسخه از ورژن نهایی پایان نامه پرینت ( دورو) فنری شده تحویل گروه شود. 
 
موفق باشید
 دوره تخصصی آموزش فنون مصاحبه در ثبت تاریخ شفاهی
 مدرس: استاد قاسم پور" پژوهشگر حوزه دفاع مقدس و مدیر دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری"
تعداد جلسات: ۲ جلسه
محل برگزاری: سازمان تبلیغات اسلامی
برگزار کننده دوره: حوزه هنری شهرستان دزفول

دانلود صوت جلسه اول
دانلود صوت جلسه دوم
با سلام و احترام
 
دفاع پروپوزال پنج شنبه ١٣ ام تیرماه ساعت ١٥ هماهنگ شده است. لطفا در کامنت اعلام آمادگى بفرمایید.
توجه داشته باشید که پذیرش در دفاع منوط بر تایید استاد راهنما همراه با امضا فرم هاى مربوطه میسر است.
لطفا پروپوزال آماده و تایید شده را تا تاریخ ١٠ ام تیر به ایمیل دکتر حاجى بگلو و دکتر خیرآبادى ارسال بفرمایید.
وقت دفاع براى هر دانشجو ١٠ دقیقه است.
موفق باشید  
در ادامه صوتهای آموزش ترکیب به شیوه استاد سیدکاظم شامیری (حفظه الله) تقدیمتون میشه.
این کلاس یا بهتره بگم کارگاه،در شانزده جلسه در بهار 98 برگزار شده بود.
ضمنا جزوه ی آموزش ترکیبی که قبلا فرستاده بودم، تقریر خودم از این صوتها بوده.
 
جلسه اول
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
جلسه هفتم
جلسه هشتم
جلسه نهم
جلسه دهم
جلسه یازدهم
جلسه دوازدهم
جلسه سیزدهم
جلسه چهاردهم
جلسه پانزدهم
جلسه شانزدهم
 
پرسشها - قسمت اول
پرسش اول: بر اساس تعالیم مسیحیت در دعایمان چه چیزهایی را بخواهیم؟
پرسش دوم: بر اساس تعالیم مسیحیت هر چند وقت یکبار دعا کنیم؟
 
پاسخ:
"خداوند و قوت او را بطلبید؛ پیوسته جویای روی او باشید!"
 
کتاب اول تواریخ، باب 16، آیه 11
کتاب های اول و دوم تواریخ از مجموعه 17 گانه کتاب های تاریخی عهد عتیق هستند. کتاب اول تواریخ پیرامون سلطنت داوود سخن می گوید. آیه مزبور پرسش اول و دوم ما را نه فقط بر اساس تعالیم مسیحیت بلکه بر اساس تعالیم یهودی
استاد سید محمدمحسن حسینے طهـرانے در کتاب "رساله عمره مفرده، ص ۱۱۱ " مے فرمایند:✍ روزی مرحوم قاضی رضوان الله علیه در مجلسی راجع به این مسئله صحبت می کردند که سالک باید نسبت به حضور قلب خود مراقبه زیادی داشته باشد و از سروصدا و امثال ذلک دوری کند تا نفس او آرام باشد.در این موقع شخصی با سنگ به شیشه زد و همین صدای بسیار کم به اندازه یک " تق " بلند شد، ایشان فرمودند: حتی این صدا برای سالک ضرر دارد ! " ممکن است سالک در حال اتصال و توجهی باشد که با شنیدن ک
دفاع شخصی چیست؟
پیشنهاد ما به شما این است که حتما آموزش های مبارزه سلاح با سلاح را فرا گیرید,زیرا براحتی می توانید مهاجم را کنترل یا خلع سلاح کنید.این دوره بسیار پرفایده است.
 
دفاع شخصی یا دفاع از خود به پادکارهایی گفته می‌شود که شخص برای حراست از سلامتی یا اموال خود یا دیگری به‌کار می‌بندد. در بسیاری از نظام‌های حقوقی، دفاع مشروع به‌عنوان حقی برای استفاده از زور در صورت به رسمیت پذیرفته شده‌است.
دفاع فیزیکی
دفاع فیزیکی به‌معنی استفاد
 
 
استفاده از خشونت تحت عنوان دفاع از خود امری خطرناک است. اولاً: به فراموشی هدف اصلی منتهی می شود. ثانیاً: هیچ مسئله ای را حل نخواهد کرد و بر زنجیره خشونت خواهد افزود.
مارتین لوتر کینگ:
✅«افراد زیادی هستند که صادقانه مسئله دفاع از خود را مطرح می کنند....سازماندهی جنبش بر مبنای اندیشه دفاع از خود، امری خطرناک است. میان خشونت به منظور دفاع از خود و خشونت مهاجمانه مرزی بسیار باریک و شکننده وجود دارد. اگر خشونت را به عنوان حتی وسیله ای برای دفاع ا
رساله حقوق امام سجاد علیه السلام : محمدحسین افشاری
معرفی:
انسان های بزرگ وظیفه شناسند و این احساس مسئولیت آنها را از دیگران متفاوت می کند. اگر می خواهی مسئولیت خود را نسبت به دنیای پیرامونت بدانی، رساله ی حقوقی امام، مجموعه ی کاملی را در اختیار تو قرار می دهد.
بریده کتاب:
حق مادرت این است که بدانی او آنگاه که هیچکس حمل کسی را بر دوش خود نمی پذیرفت تو را بر دوش خود پذیرفت و از میوه ی دلش به تو داد. آنگاه که کسی به تو چیزی از خودش نمی داد، با تمام ا
نگارش پایان نامه معماری، شهرسازی و عمران، از نوشتن  پروپوزال تا طراحی نهایی، تری دی مکس،
شیت بندی، ماکت سازی و انیمیشن سازی، محاسبات، تحلیل و... در شبکه معماران ایران.
شما کافیست موضوع پایان نامه را در وب سایت شبکه معماران ایران ثبت نمایید متخصصین ما 
سفارش شما را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام می دهند
نگارش پایان نامه معماری، شهرسازی، عمران به دو صورت ارائه می گردد:                          
گام به گام : این خدمات به صورت کلکس
خانم پریسا صفارزاده: تایید
اصلاحات: اصلاح عنوان انگلیسی - افزودن مشخصات دیتاست
خانم سارا اثنی عشری: تایید به شرط انجام اصلاحات
روش پیشنهادی بازنگری شود - فلوچارت روش پیشنهادی اصاح شود
آقای ایمان ابراهیمی: دفاع مجدد
آقای حسین برزگر: دفاع مجدد
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
سلام دوستان عزیز برای شروع به نوشتن پایان نامه باید مراحلی را در ابتدا پشت سر بگذارید...
1- انتخاب موضوع با توجه به علاقه منابع موجود و تازگی داشتن موضوع
2- سرچ در ایرانداک و اینترنت به طور کلی برای اینکه مطمئن شود موضوع مورد علاقه شما قبلا کار نشده است.
3- نوشتن درخواست و اعلام موضوعات مورد نظر همراه با معرفی استاد راهنما به کارشناس پژوهش دانشگاه،توجه داشته باشید درصورتی که استاد راهنما انتخاب نکنین اعضای گروه برای شما استاد با تجربه متناسب ب
با سلام و روز بخیر
- جلسه معارفه برای آزمونهای پری کلینیک آزمون ملی در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۲۰ در دانشکده دندانپزشکی برگزار میشود.
- حضور در جلسه اجباری می‌باشد.
- تاریخ جلسه معارفه در روز چهارشنبه تعیین شده ولی امکان عقب افتادن هم از طرف بخش ها وجود داره که خبر قطعی رو براتون تا دوشنبه همین هفته میگیرم.
پس لطفاً آمادگی حضور در جلسه را داشته باشید.
با سلام و روز بخیر
- جلسه معارفه برای آزمونهای پری کلینیک آزمون ملی در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۲۰ در دانشکده دندانپزشکی برگزار میشود.
- حضور در جلسه اجباری می‌باشد.
- تاریخ جلسه معارفه در روز چهارشنبه تعیین شده ولی امکان عقب افتادن هم از طرف بخش ها وجود داره که خبر قطعی رو براتون تا دوشنبه همین هفته میگیرم.
پس لطفاً آمادگی حضور در جلسه را داشته باشید.
تکنیک های اصلی دفاع شخصی برای بزرگسالان و کودکان بسیار مفید است. مهاجمان کودکان را اهداف بدون دردسری در نظر می گیرند و هنگامی که با آنها مبارزه می کنند شگفت زده خواهند شد. اطمینان حاصل کنید که تمام خانواده خود را در مورد تکنیک های دفاع شخصی آموزش دهید و آنها را تا آنجا که ممکن است تمرین کنید. تمرین به شما کمک خواهد کرد تا در شرایط واقعی به درستی حمله کنید.مشاور دفاع شخصی
 
 
 
 
نویسنده: علی نیازی
منبع: http://aliniyazi.ir/
بسته های پذیرایی از دفاع پایان نامه
بسته های پذیرایی از دفاع پایان نامه ایپک به این منظور  طراحی شده است تا شما در مراسم دفاعیه پایان نامه خود نگران برگزاری مراسم نباشید .
شما به سادگی نوشیدن یک لیوان آب می توانید وارد وبسایت ایپک باکس شده و بسته های پذیرایی مورد نظر خود را سفارش دهید .
بسته های ذفاعیه ایپک بسیار متنوع هستند و متناسب با میل و سلیقه شما طراحی شده اند .
نکاتی در رابطه با برگزاری مراسم پایان نامه
1. خود را درگیر پذیرایی نکنید .
بر
عربی معاصر 1 سطح 2 تعداد جلسات : 15 درس♨️ لینک دانلود فایل فشرده جلسات (فایل زیپ):                                                                                       فایل زیپ : yon.ir/D5aij                                                        
  جلسه 1  yon.ir/VlOjT      جلسه 2  yon.ir/F1Rap      جلسه 3  yon.ir/f7BaG      جلسه 4  yon.ir/jHFzi      جلسه 5  yon.ir/Wqhve      جلسه 6  yon.ir/8EH34      جلسه 7  yon.ir/TPWFm      جلسه 8  yon.ir/8PW8l      جلسه 9  yon.ir/jOQm5      جلسه 10  yon.ir/IY
ثقه الاسلام تبریزی، یکی از رهبران جنبش مشروطه ایران، در نامه ای سرگشاده خطاب به علمای حوزه علمیه نجف، مطالب مهمی پیرامون مشروطه خواهی، رفع ابهامات آن، پاسخ به انتقادات، آیندۀ جنبش و سایر مسائل و مشکلات ایران که نیاز به مشروطه را واجب می نماید، بیان می کند. این نامه، پژوهشگران را به طور خلاصه و مفید با مشروطه و مشروطه خواهی آشنا می کند.
این رساله، به صورت دقیق ویراسته و تعلیقاتی نیز بر آن نوشته شده است. با کیفیت تایپ و صفحه بندی با کیفیت و رف
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
با سلام و احترام
تمامى دانشجویانى که قصد دفاع در شهریور ٩٨ را دارند ( با هماهنگى و اجازه اساتید راهنما مربوطه) مى توانند تا ٢٥ مرداد در زیر این پست با ذکر نام، نام خانوادگى، عنوان پایان نامه و اسامى اساتید راهنما و مشاور اعلام آمادگى بفرمایند. در ضمن فرم هاى قبل از دفاع را تکمیل نموده، بین تاریخ ١ شهریور تا ٦ شهریور تحویل پژوهش نمایند. 
موفق باشید 
همانگونه که تدوین پایان نامه کاری دشوار و سخت است، ساخت قالب پاورپوینت پایان نامه نیز کاری دشوار است. همیشه ساخت و تهیه قالب پاورپوینت پایان نامه برای دفاع یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان است. در واقع هر چه قدر پایان نامه شما قوی و کامل باشد اما نتوانید آن را در قالبی زیبا ارائه دهید برای افراد حاضر در جلسه دفاع پایان نامه جذاب نمی باشد.
بنابراین در قالب پاورپوینت دفاع از پایان نامه باید علاوه بر زیبایی ظاهری به نکاتی دیگر نیز توجه نما
ثقه الاسلام تبریزی، یکی از رهبران جنبش مشروطه ایران، در نامه ای سرگشاده خطاب به علمای حوزه علمیه نجف، مطالب مهمی پیرامون مشروطه خواهی، رفع ابهامات آن، پاسخ به انتقادات، آیندۀ جنبش و سایر مسائل و مشکلات ایران که نیاز به مشروطه را واجب می نماید، بیان می کند. این نامه، پژوهشگران را به طور خلاصه و مفید با مشروطه و مشروطه خواهی آشنا می کند.
این رساله توسط محمدعلی جهانی پور، به صورت دقیق ویراسته و تعلیقاتی نیز بر آن نوشته شده است. با کیفیت تایپ و
ملاصدرا کتابی دارد با عنوان «رساله سه اصل» من هم امروز می‌خواهم پستی نامه طور برای شما بگذارم به نام«رساله‌ی سه عکس».
تصویر اول بررسی نمودار همراهی هفته گذشته به تفکیک جنسیتی است:
پ.ن: دیروز یکی از دوستان دوران های اولیه ی فیشنگار (شما نمی‌شناسیدش)بعد از مدت ها از حال و روز خودش و زندگی اش خبرهای خوبی داد که خوشحالم کرد.
 
تصویر دوم هم یکی از چهره های تلویزیونی ایرانی هست که همه تون احتمالا بتوانید نام او را به خاطر بیاورید یا حداقل چهره  ال
تصمیم داشتم سر فرصت ی پست بنویسم درباره اتفاقات مربوط به ممنوعیت پذیرایی و ..
ولی کامنت گندم باعث شد کلی در جوابش بنویسم و به خودم که اومدم دلم برای گندم سوخت با جواب به این طویلی :))
اینه که تصمیم گرفتم همون جواب رو پستش کنم:
 
گندم جان  بخشنامه مال امساله و فقط هم دانشگاه آزاد
خوب همه عادت داریم به روال پذیرایی تو جلسات دفاع
حتی تو کشورهای دیگه هم ی اتاق بغل اتاق دفاع هست برای پذیرایی بعدش
در حد معقولش نمی فهمم چرا باید ممنوع بشه
میگم معقول چون
درست پس از توافق برجام؛ باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به یکی از دانشگاه‌های آمریکا می‌رود تا از برجام دفاع کند؛ او می‌گوید مهم‌ترین نگرانی امنیتی ایالات متحده در خاورمیانه اسرائیل است که خطر استفاده از سلاح‌های متعارف علیه آن‌ها از سوی کشور‌های منطقه وجود ندارد؛ چرا که اسرائیل در دفاع از خودش در حوزه سلاح‌های متعارف کشور‌های منطقه، توانمند است و انواع سیستم‌های دفاع موشکی، دفاع هوایی و همچنین پیشرفته‌ترین موشک‌ها و ابزار نظامی
مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری در رشته های مختلف
انجام پایان نامه ارشد و انجام پایان نامه دکتری برای بسیاری از دانشجویان یک دغدغه اصلی در دوران تحصیلات تکمیلی به شمار می آید، بسیاری از دانشجویان در مسیر انجام پایان نامه خود نیاز به همراهی و مشاوره متخصصین این حوزه پیدا می کنند.
این مشاره شامل مراحل مختلفی می باشد از قبیل:
انتخاب موضوع
 نگارش پروپوزال
فصل اول پایان نامه
فصل دوم پایان نامه
فصل سوم پایان نامه
تحلیل آماری پایان نامه
نتای
سفارش رساله
انجام پایان نامه ارشد و انجام پایان نامه دکتری برای بسیاری از دانشجویان یک دغدغه اصلی در دوران تحصیلات تکمیلی به شمار می آید، بسیاری از دانشجویان در مسیر انجام پایان نامه خود نیاز به همراهی و مشاوره متخصصین این حوزه پیدا می کنند.
این مشاره شامل مراحل مختلفی می باشد از قبیل:
انتخاب موضوع
 نگارش پروپوزال
فصل اول پایان نامه
فصل دوم پایان نامه
فصل سوم پایان نامه
تحلیل آماری پایان نامه
نتایج پایان نامه و غیره
اول از همه بگم توف تو این مدیریتتون!از صبح همه رو علاف کردند و ساعت ۷ عصر آخرین نفری بودم که کارش تموم شد و گفتند بقیه برید فردا بیاید.
تو مصاحبه عالی بودم.خدایی خودم هم فکر نمیکردم اینجوری آچمزشون کنمهی وسط مصاحبه شک میکردم که عه!این واقعا تویی؟!
اما تو بخش عقیدتی و سیاسی سوتی های بدی دادم.مثلا از قبل آماده کرده بودم اگه پرسیدن مرجع تقلیدت کیه بگم مکارم شیرازی بعد همین که این سوالو پرسید به خاطر خستگی و استرس کلا یادم رفت که مکارم نامی در این
هر دانشجویی برای اخذ مدرک خود در دوره تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری باید از آزمونی مهم عبور کند. این آزمون چیزی نیست جز جلسه دفاع از پایان نامه!!! چون پایان نامه آخرین آزمونی است که دانشجو برای اتمام تحصیلات تکمیلی خود و اخذ مدرک می‌گذراند و همچنین نتیجه ماه‌ها تلاش و پژوهش خود را می‌بیند پس برای همیشه خاطره آن در ذهن می‌ماند. به خصوص که این روز مجوزی برای آغاز فراغت دانشجو از تحصیل است. پس موفقیت در دفاع از پایان نامه بسیار مهم است. به همین دل
این که قدما برای عبدالرحمن جامی ارزش خاصی قائل شده بودند و تا آنجا او را خاتم الشعرا می نامیدند نشان از توانایی های ادبی او داشته است. شاعری عارف که در قلمرو نظم و نثر هفت اورنگ و بهارستان و رساله ها و دیوانش حرف های زیادی دارد و هنوز هم می توان در اشعارش لذت های شاعرانگی ها را به نظاره نشست.در حاشیه مجموعه ای از رساله های جلال دوانی از قرن دهم در کتابخانه مجلس شورای اسلامی یک رباعی از جامی یافتم که بسیار با شرایط کرونایی فعلی جامعه بشری تطابق
فردا روز مهمیه برای هممون 
اون روزی که فکرشو نمی کردی هیچ وقت برسه اومده
مثل خیلی از روزهای دیگه ی زندگی 
اما من فکر نمی کنم که همه ی روزهای زندگی مثل هم دیگه س 
خیلی امیدوارم که لذت های جدیدی رو قراره تجربه کنی
و اینو یادم و یادت نمیره که فاصله ی بین دو شهر برهوته
دیگه خودت می دونی به قول کی
خیلی خوشحالم که از این وصله ی ناجور تنت با موفقیت جدا میشی
انجام دادن کاری که دوستش نداریم یا سپری کردن روزهایی که بهش مجبوریم، واقعا جز تجربیات عجیب زند
پاورپوینت آموزش دفاع شخصی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
http://band.rastinbp.ir/band.rastinbp.ir › band › htmlپاورپوینت آموزش دفاع شخصی | band | 51555این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت اموزش دفاع شخصی می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 18 ... فهرستآموزش دفاع شخصی برآمدگی بینیبالای گوشفکقسمت زیر ...http://all2.axisco.ir/all2.axisco.ir › all › htmlپاورپوینت آموزش دفاع شخصیوجدان پاک پاورپوینت آموزش دفاع شخصی نه به محکمه و پاورپوینت آموزش دفاع شخصی نه قاضی به هیچ پاورپوینت آموزش دفاع شخصی کدام نیاز ندا
رساله بیمارستان و فاز2 اجرایی آن و نقشه ها مطالعات طرح 4 معماری رساله بیمارستانکلیه نقشه فاز یک و 2 بیمارستانبرنامه فیزیکی و کالبدی طرحاستانداردهاریزفضاها




دسته بندی
معماری

فرمت فایل
pdf

حجم فایل
3334 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
100

مطالعات طرح 4 معماری در دانشگاهها به صورت مفصل و جامع می باشد.اطلاعات به صورت متن کامل رساله بیمارستان در قالب ورد و طرح اتوکدی و نقشه های اجرایی بیمارستان می باشد.
حال این مجتمع بده ، خیلی بد . مثلا احساس مسئولیت کردم و برای هیئت مدیره کاندیدا شدم . امشب یک جلسه ای داشتیم با دوستان در باب برنامه هایی که داریم برای هیئت مدیره و مطالباتی که از هیئت مدیره میشه . توی این جلسه فهمیدم که واقعا کار هیئت مدیره به این راحتیا هم نیست . خیلی ذهنم درگیرش شد . تا الآنم نتونستم بخوابم . اگه قرار باشه انقدر ذهنمو درگیر خودش بکنه از پسش بر نمیام ... احتمالا انصراف بدم ...
+ به یک جمع بندی هم که رسیدم این بود که چه بسا عضو شورای
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
جلسه فصلی شورای جهادی ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران ۶ بهمن ماه با حضور مسئولین گروه های جهادی برگزار شد. در این جلسه جزییات برنامه های قرارگاه جهادی نوروز ۹۹ مطرح و به بحث گذاشته شد. 
 
 
پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آقای محمد سلگی: درگذشت جانباز عزیز و سردار فداکار جناب آقای میرزا محمد سلگی را به همه کسانی که به ایثارگران دفاع مقدس ارادت می ورزند وبه همه خانواده های شهید و جانبازان و خانواده های آنان و همه یادگاران دفاع مقدس تسلیت عرض میکنم. این مجاهد فداکار در دوره پس از پایان دفاع مقدس نیز با تحمل رنج جسمانی، مجاهدت در راه خدا را ادامه داد تا به لقاءالله پیوست.
مری مری کریسمس!!
 
موضوع امشب: رساله اول پولس رسول به قُرِنتیان
 
محتوای رساله:
کلیسای قُرِنتُس دچار برخی بی نظمی ها شده بود. گروهی از روسای کلیسای قرنتس به نزد پولس رسول رفتند تا از ایشان استعانت جویند که پولس رسول در پاسخ به بی نظمی های کلیسای قرنتس این رساله را نگاشت ...
جلسه اول دکتر عبدلی (کلیات)
جلسه دوم دکتر عبدلی (آسکاریس،تریکوسفال،اکسیور)
جلسه سوم استاد ابوالقاضی(قلابدار، استرونژیلوئیدس، لاروهای مهاجر)
جلسه چهارم دکتر رضانژاد(Dracunculus,Wucheria , Brugia)
جلسه پنجم دکتر رضانژاد(Onchocerca and loa loa)
جلسه ششم دکتر صلح جو(سستود ها)
به مناسبت هفته دفاع مقدس وهمزمان با اآعاز سال تحصیلی جدیدفعالیت ها واقدامات زیر در این آموزشگاه برگزار گردید.
-سخنرانی در رابطه باآرمانها وارزشهای هشت سال دفاع مقدس
- هماهنگی باسایر مدارس روستا حضور بر سر تربت پاک شهدا
-آشنا سازی دانش آموزان بااندیشه های امام راحل
دو روز پای یه جلسه نورو بودم که اخرم یه صفحه ش موند و تموم نشد
گفتم اگه همه ش اینجوری باشه که هیچی دیگه نمی رسم بخونم و رسما جر می خورم واسه خوندنش
کلی زور زدم سر همون یه جلسه تا درنهایت نه کامل اما تا حدود خوبی فهمیدمش
الان بچه ها اومدن گفتن سخت ترین قسمتش همون یه جلسه س و بقیه ش خوبه ولی اونو اصلا نفهمیدن
الان امید به زندگیم برگشت :)
میرم که با قدرت بقیه شو ادامه بدم

 چهارشنبه درحال خوندن همون جلسه:
رهبر آبی و سفیدها که جنگ‌های مختلفی را تجربه کرده است، در همین جلسه خطاب به نتانیاهو گفت: «هنگامی که من و سایر سربازان صهیونیستی در شرایط سخت برای دفاع از اسرائیل درحال تلاش بودیم، تو در اتاق گریم و آرایش برای حضور در میهمانی‌ها و جلسه‌ها آماده می‌شدی.»
ادامه مطلب
دفاع از خود یا دیگران در مقابل سارق و مهاجم داراے شرایطے است و در صورت وجود آن شرایط قانون گذار از فرد مدافع حمایت خواهد ڪرد.
باید دانست:
۱⃣دفاع و حملہ باید متناسب باشد. مثلاً اگر ڪسے با چوب بہ دیگرے حملہ ڪرد مدافع نمی‌تواند با اسلحہ از خود دفاع ڪند.
۲⃣ امڪان دسترسے بہ نیروے انتظامے نباشد.
۳⃣ خطر قریب الوقوع باشد. بنابراین اگر ڪسے دیگرے را صرفاً تهدید ڪند مدافع نمی‌تواند با سلاح او را بہ قتل برساند.
۴⃣ دفاع براے دفع خطر ضرورت داشتہ باشد. مثل
 
بسم الله الرحمن الرحیم
بیان قرآن پیرامون دفاع
قرآن راجع به دفاع می‌فرماید : «لا تَظْلِمُونَ وَ لا تُظْلَمُونَ» (بقره/279) :نه ظلم بکن، نه زیر بار ظلم برو. حدیث داریم روز قیامت به ظالم و مظلوم گیر می‌دهند. به ظالم می‌گویند: چرا ظلم کردی، به مظلوم می‌گویند: چرا زیر بار ظلم رفتی؟
 
هشت سال دفاع مقدس، معلوم شد که برنده چه کسی است؟ این دفاع مقدس یک مشت آیات را برای ما تفسیر کرد.
ادامه مطلب
در این خصوص جلسه ای دردفتر آموزشگاه تشکیل گردید .وستاد وکارگروه دهه فجر با همکاران دردفتر آموزشگاه تعیین شد.
دراین جلسه به هرچه باشکوهتر برپاشدن جشن های دهه فجر تاکید گردید. ودراین جلسه برنامه های هرکلاس به معلم مربوطه واگذار گردید.
بمناسبت دهه فاطمیه وشهادت حضرت فاطمه (س)جشنواره حلوا وشله زرد بین دانش آموزان برگزار گردید
با کانون فکری شهرکیان هم جلسه ای تشکیل گردید که یک روز درکانون جشن با همکاری مسئولین کانون برگزار میگردد
دراین جلسه به
انچه بر عمو گذشت ...
بعد از چند روز جست و جوی فراوان و تلفن بازی بسیار توانستم با یک باشگاه سوارکاری  صوبت کنم و بفهمم قیمتای تو نت چقد توهمیه :|
اینجا گفته بود در باشگاه خصوصی هرینه یک دوره 210 تومان هست جلسه ای هم بشینی از 10 تومن باشگاه های دولتی شروع میشه تا 40 تومن ولی واقعیت اینجوری بود 10 جلسه 800 تومن تک جلسه 80الی 100 تومن :| 
اسب کهر میخوام سوار شم ... شما چه رنگی سوار میشی هانیه خانوم ؟ :)
اخیرا بحثی در فضای مجازی منتشر شده که توهین‌هایی از جانب مرحوم شیخ مفید به استادشان مرحوم شیخ صدوق در رساله عدم سهو النبی صلی الله علیه و اله و سلم نسبت داده می‌شود و انتشار این مطالب هم با انگیزه‌های مختلفی انجام می‌شود.
ادامه مطلب
برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در زرند
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند از برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
 حسن عرب رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری همایش بزرگ 12000 رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
عرب افزود: این همایش بزرگ روز یکشنبه 7 مهرماه از ساعت 15:30 با حضور پیشکسوتان، جانبازان و خانواده های محترم شهدا در
 
به نام خداوند لوح و قلمبه لطف خداوند جلسه آذرماه در شام جمعه مورخ 1 آذر 1398 در بیت الجواد به میزبانی خانواده محترم حاج آقا خشوعی برگزار شد.
بدین وسیله از برگزاری بسیار خوب جلسه و پذیرایی مناسب آن تشکر و قدردانی مینماییمپس از تلاوت قرآن برنامه خردسالان توسط آقای و . خسروی اجرا شد. سخنران ویژه این جلسه آقای م . خسروی بودند که گزارشی از جلسه هئیت موسس فامیل در رابطه با مسایل جلسه خانوادگی بیان نمودند. قرار شد با مشارکت همه اعضای فامیل اساسنامه ا
جهت دریافت شرح مذاکرات و مصوبات  صورتجلسه شماره 4 روی فایل زیر کلیک کنید.
  موارد مطرح در جلسه :بزرگداشت هفته قرآن ،محفل انس با قرآن ،دیدار با اولیا،جلسه همیاران طبیعت،تشکیل گروه های سرود ،نماز جماعت مسجد،جلسه سفیران سلامت ،برگزاری جشن یلدا  


دریافتحجم: 201 کیلوبایت
۱۲. به سرعت برخیزید
اکنون با فاصله‌ای که از دشمن گرفته‌اید، لازم است به سرعت بلند شوید و هم‌زمان از خودتان محافظت کنید. در همان وضعیت دفاع شخصی ضربه و فرار – بخش قبل – قرار بگیرید؛ ولی این بار، به جای حرکت به سمت عقب، باسن‌تان را از سطح زمین بلند کنید. پای آزادتان را زیر خود قرار دهید و به گونه‌ای به پشت ببرید که بتوانید در وضعیت اسکات قرار بگیرید. در حالی که از زمین بلند می‌شوید، با دستان‌تان از صورت خود محافظت کنید.وضعیتی که در آن، شما ب
جلسه دوم شورای دانش آموزی آموزشگاه علامه مجلسی در رابطه با برگزاری مراسم 13آبان میباشد.طی این جلسه مقررگردید بمناسبت روز دانش آموز ،مقاله ای در مراسم صبحکاه قرایت گردد.سپس همه دانش آموزان بهمراه کادر آموزشی وپرورشی مدرسه برسرگلزار شهدای روستاحضور یابند.
دریافت جلسه پنجم- بخش اول
دریافت جلسه پنجم- بخش دوم
دریافت جلسه ششم- بخش اول
دریافت جلسه ششم- بخش دوم
دریافت جلسه هفتم- بخش اول
دریافت جلسه هفتم- بخش دوم
دریافت جلسه هشتم- بخش اول
دریافت جلسه هشتم- بخش دوم
دریافت جلسه نهم- بخش اول
دریافت جلسه نهم- بخش دوم
دریافت جلسه دهم- بخش اول
دریافت جلسه دهم- بخش دوم
دریافت جلسه دهم- بخش سوم
دریافت جلسه یازدهم- بخش اول 
دریافت جلسه یازدهم- بخش دوم 
امروز روز دفاع پروپوزال پایاننامه ام بود. البته کمی دیر شده و باید
زودتر از این انجام می دادم. فکر می کردم سخت گیری و بگیر ببند زیادی داشته
باشه و کلی روی آن کار کرده بودم مخصوصا دیشب که شب دفاع بود تا دیروقت
روی آن کار کردم. خوشبختانه زیاد سخت نگرفتند و بجز ایرادات جزئی با
پروپوزال موافقت شد.
امیدوارم هرچه زودتر جمع آوری دیتاها تکمیل شود و به نگارش برسم. واقعا
این پایاننامه مزخرفترین و بیهوده ترین کار در کشور ما است. وقت و هزینه و
انرژی آدم
دومین جلسه شورای زکات شهرستان شبستر در سالجاری برگزار گردید:
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شبستر؛ جلسه شورای زکات شهرستان در دفتر حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شبستر با دستور جلسه بررسی گزارش عملکرد 6 ماهه اول سال 98 و برنامه ریزی برای دستگاه های اجرایی مرتبط بمنظور بهینه سازی اقدامات آتی برگزار گردید.در پایان جلسه احکام دو ساله اعضای شورا توسط امام جمعه شبستر به آنها تقدیم گردید.
از حدود سال 1368 به بعد به موازات رشد جریان هایی که در خارج از کشور موضوع حقوق زنان ایرانی را دستمایه فعالیت خویش قرار داده بودند، در داخل کشور نیز جریانهای مختلفی با هدف دفاع از حقوق زنان وارد میدان شدند و فعالیت خود را آغاز کردند . با پایان جنگ تحمیلی و ورود کشور به مقطعی جدید از تحولات پس از انقلاب، فضایی به وجود آمد که به تدریج عده زیادی که پیش از آن به دور از هیاهوی انقلاب و جنگ در گوشه ای آرمیده بودند، احساس کردند که می توانند حرف هایی را که
دریافت جلسه پنجم- بخش اول
دریافت جلسه پنجم- بخش دوم
دریافت جلسه ششم- بخش اول
دریافت جلسه ششم- بخش دوم
دریافت جلسه هفتم- بخش اول
دریافت جلسه هفتم- بخش دوم
دریافت جلسه هشتم- بخش اول
دریافت جلسه هشتم- بخش دوم
دریافت جلسه نهم- بخش اول
دریافت جلسه نهم- بخش دوم
دریافت جلسه دهم- بخش اول
دریافت جلسه دهم- بخش دوم
دریافت جلسه دهم- بخش سوم
شهیدان گفتن بر ولایت یار باش چون شهید کربلا تشنه ایثار باش هر کسی هستی ار ولایت کن دفاعبهر حفظ انقلاب همیشه بیدار باش گریه کن در نیمه شبها بر علی و فاطمه حافظ اسلام و قرآن از برش سردار باش در رکاب رهبر خود از ولایت کن دفاعخار چشم دشمنان و مالک و عمار باش شاعر مظفرآبادی از خراسان رضوی شهر بردسکن روستای مظفرآباد
باسمه تعالىاینکه بدانى جزئى از توست، در دنیا خیر و شرش بتو منسوبست؛ در تربیت و ادب و خداشناسیش مسئولیت دارى، باید در اطاعت خدا او را کمک کنى، عملت درباره ى او مثل کسى باشد که میداند اگر نیکى کند ثواب دارد و اگر بدى نماید کیفر بیندرساله حقوق
جلسه اول: دریافت فایل
جلسه دوم: دریافت فایل
جلسه سوم: دریافت فایل
جلسه چهارم: دریافت فایل
جلسه پنجم: دریافت بخش اول-دریافت بخش دوم
جلسه ششم: دریافت بخش اول-دریافت بخش دوم
جلسه هفتم: دریافت بخش اول-دریافت بخش دوم
جلسه هشتم: دریافت بخش اول-دریافت بخش دوم
جلسه نهم: دریافت بخش اول- دریافت بخش دوم
جلسه دهم: دریافت بخش اول- دریافت بخش دوم-دریافت بخش سوم
جلسه یازدهم:دریافت بخش اول- دریافت بخش دوم
آموزش دفاع شخصی عنوان یکی از پرطرفدارترین پکیج های سایت 118فایل می باشد که به صورت قدم به قدم همه آنچه را که مربوط به دفاع شخصی می باشد به وسیله یکی از بهترین رزمی کاران جهان به نام استاد Wong آموزش داده است. روش مبارزه استاد Wong که در مجموعه آموزش دفاع شخصی آموزش داده شده است، وینگ چون (wing chun) که قدمتی 350 ساله دارد یکی از سبک های رزمی چینی و کونگ فو می باشد.

آموزش دفاع شخصی - آموزش دفاع شخصی
مجموعه آموزش دفاع شخصی شامل دو بخش می باشد که کلیه تکنیک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آیینه پردازان (ayinepardazan)