نتایج جستجو برای عبارت :

صربستان

صربستان واقع در جنوب شرقی قاره اروپا که پایتخت آن شهر بلگراد می باشد. گردشگران تور صربستان جالب است بدانند نام این کشور تا سال 2006 مونته نگرو بوده است. صربستان با بسیاری از کشورهای توریستی همانند :از جنوب با آلبانی ، از شمال با مجارستان، از غرب با کرواسی و هرزگوین و از شرق با بلغارستان همسایه می باشند. 
رودخانه دانوب با 2820 کیلومتر درست از قسمت غربی تور صربستان با مرز کشورهای کرواسی و رومانی عبور می کند . در واقع صربستان از مرکز، جنوب و خاور ارو

آشنایی با کشور صربستان، کشوری با طبیعت بکر
 
  
بیشتر جمعیت صربستان را صربها به خود اختصاص داده‌اند
 
صربستان یکی از کشورهای اروپایی است که جاذبه‌های آن تابحال آنگونه که باید برای گردشگران ایرانی شناخته شده نبود. اما با لغو ویزای این کشور برای ایرانیان، فرصت مناسبی برای هموطنانمان بوجود آمده که بتوانند سفری به این کشور اروپایی داشته باشند.
صربستان کجاست؟
ادامه مطلب
زیباترین زن اینستاگرام درگذشت. به گزارش چفچفک زیباترین زن اینستاگرام پس از 6 سال مبارزه با سرطان جانش را از دست داد. ملکه زیبایی صربستان در اثر سرطان درگذشت! او 27 سال بیشتر نداشت که به سرطان مبتلا شد و پس از 6 سال مبارزه با این بیماری در 33 سالگی درگذشت.

دیانا میلویکوویچ که بلاگر مشهور، برنده کانکور ملکه زیبائی 2009 صربستان و ملکه زیبائی اروپا-2014 بود پس از شش سال مقابله با سرطان جانش را از دست داد.

گفته می شود، زمان که دیانا 27 سال داشت، به مرض سرط
آیوار
یکی از خوشمزه ترین سالادهای مخصوص صربستانی ها سالاد آیوار می باشد.در سالاد آیوار از فلفل دلمه ای و بادمجان استفاده می شود و به آن سیر نیز اضافه می کنند.سالاد آیوار را به عنوان پیش غذا میل می کنند.آیوار یکی از سالادهای خوشمزه در صربستان می باشد که باعث شده طرفدارهای زیادی داشته باشد.هر کس یک بار آیوار را بچشد حتما بازهم علاقه به خوردن آیوار را پیدا می کند.در کنار آیوار تکه نانی نیز سرو می شود و در اختیار مردم قرار داده می شود.
وارسی
وارسی
تور مجارستان
مجارستان یکی از کشورهای اروپای مرکزی است که در حوضه پانونی قرار دارد و با کشورهای اسلواکی ، اوکراین ، رومانی ، صربستان ، کرواسی ، اسلوونی و اتریش مرز مشترک دارد ، این کشور که در حدود 10 میلیون نفر جمعیت دارد از جمله کشورهای اتحادیه اروپا می باشد و زبان رسمی آن مجاری است .
 
ادامه مطلب
ترکیب شاعرانه‌ای وجود داره به شکل «سرزمین هیچکس» (لاتین:  Terra nullius؛ انگلیسی: No man’s land  ؛ اسپانیایی: Tierra de nadie ؛ آلمانی: Niemandsland ؛  عربی «أرض مباحة»)، و به معنی سرزمینیه که تحت حاکمیت هیچ کشوری نباشه؛ آزاد و رها.  
البته اصطلاح «ترا نولیوس»  Terra nullius یا سرزمین بلاصاحب در حقوق بین‌الملل چندان هم شاعرانه نیست، چون دلیل رها شدن یا تحت حاکمیت نبودن اون سرزمین،  جنگ یا هر مورد ناخوشایند دیگه‌ایه، یا مثل قطب شمال، غیر قابل سکونته.مثلا ناحیه‌ای به مس
قیمت به روز هرزگرد های ایساکو 
 
غلتک هرزگرد(دینام) ۴۰۵ کد ارزان 39,000 T
غلتک هرزگرد ۴۰۵ صربستان 45,000 T
غلتک هرزگرد دینام ۴۰۵ INA 58,000 T
بلبرینگ تایم ۴۰۵ FKL 70,000 T
بلبرینگ تایم ۴۰۵ MRK 78,000 T
بلبرینگ تایم ۴۰۵ INA 95,000 T
هرزگرد ۴۰۵ با پایه(کامل) 170,000 T
هرزگرد ۲۰۶ سوراخ تنگ 90,000 T
سفت کن دینام ۲۰۶ با پایه175,000 T
ادامه مطلب
«آگیم» در این عکس فقط دو سال دارد؛ کودک معصوم و بی‌گناهی که ترسیده و زندگی آن‌سوی سیم‌خاردارها انتظارش را می‌کشد.
جمهوری کوزوو نام کشوری در شبه جزیره بالکان در جنوب خاوری اروپاست که بخش زیادی از جمعیت آن را مسلمانان تشکیل می‌دهند. پس از جنگ جهانی دوم، جمهوری سوسیالیستی یوگسلاوی «کوزوو» را به عنوان یکی از استان‌های خودمختار صربستان به رسمیت شناخت. از طرفی ناسیونالیست‌های آلبانی همچنان در قالب شورش‌های خیابانی خواستار استقلال کوزوو ب
15 فوریه روز استقلال صربستان یادآور قیام صرب ها علیه امپراتوری عثمانی در سال
1804 [25 بهمن 1182 شمسی برابر با زمان حکمرانی فتحعلی شاه در ایران] و تنفیذ اولین
قانون اساسی کشور در سال1835 است. جدیدترین قانون اساسی این کشور مربوط به سال
2006 و تشکیل جمهوری صربستان پس از جدایی مونته‌نگرو از اتحاد صربستان و مونته‌نگرو است.

پیشتر از این، پادشاهی صربستان برای قرنها، در مرزهای فرهنگی میان شرق و غرب، ابتدا
در قرون وسطی و بعدها با نام امپراتوری، قسمت های زی
استیو هانکه، اقتصاددان برجسته دانشگاه جانز هاپکینز، یکی از اثرگذارترین شخصیت‌های جهان به انتخاب مجله«Word trode» و مشاور اقتصادی روسای‌جمهور در ۵کشوربلغارستان، اندونزی، قزاقزستان،ونزوئلا و صربستان، در مقاله‌ای به بررسی مشکلات اقتصاد ایران و ارائه راهکارهایی برای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور پرداخته است. براساس این مقاله که در پایگاه داده‌های نشریه «فوربس» به چاپ 
ادامه مطلب
  رئیس باشگاه رادنیچکی صربستان اعلام کرد که مهاجم بوسنیایی شان فروشی نیست و او در تیم می ماند.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته گذشته اخبار زیادی در رسانه های صربستان مبنی بر پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به نرمین هاسکیچ، مهاجم بوسنیایی تیم رادینچکی و آقای گل لیگ صربستان مطرح شد.
 
غیبت هاسکیچ در تمرینات تیمش نیز به شایعات دامن زد ولی تانسیف، رئیس باشگاه صربستانی در مصاحبه با سایت «Sportski Žurnal» صر
اورینگ دوربوش ٤٠٥ شرکتی
پوسته ترموستات T2 شرکتی
سنسور دور موتورT5رانا شرکتی
غلتک هرزگرد اینا ٤٠٥شرکتی
مقاومت فن ٢٠٦ شرکتی
زنجیر اویل پمپ ٤٠٥ شرکتی
غلتک هرزگرد تنگ ٢٠٦ شرکتی ژاپن
واتر پمپ ٤٠٥ شرکتی
بلبرینگ تایم ژاپنی و صربستان شرکتی
غلتک الترناتور کامل سمند ملی شرکتی
استکان تایپیت ٤٠٥ شرکتی
استپر موتور پارس شرکتی
لنت جلو وعقب سمند و ٤٠٥ ورانا و٢٠٦ تکستار
کام ٢٠٦T2و T5 اورجینال اصلی
بلبرینگ پلوس ٤٠٥ شرکتی
سرپلوس ٢٠ خار ABSو ٢٢ خار وسط تعداد محد
7 دختر نوجوان پس از اینکه به اردوی دسته جمعی با اولیای مدرسه رفتند پس از بازگشت از اردو باردار به خانه برگشتند. این مدرسه ۲۸ نفر از دانش اموزان دختر را به این اردوی علمی در سارایوو(پایتخت صربستان) میبرد.ولی ۷ نفر از ان ها باردار به شهرشان برمیگردند.
 
۷ دختر بین ۱۳ و ۱۴ ساله بوسنیایی بعد از اردوی ۵ روزه مدرسه باردار به خانه هایشان برگشتند. این مدرسه که در شهر بانجا لوکا قرار دارد دانش اموزان خود را برای بازدید های علمی به مدت ۵ روز به پایتخت می
کادرفنی تیم فوتبال استقلال تهران قصد دارد چند بازیکن دیگر به خدمت بگیرد و در این راستا گفته می‌شود، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی این تیم، ایوان ایوانف مدافع مرکزی بلغارستانی است.
ایوان ایوانف برای تیم‌های ملی پایه کشورش هم بازی کرده و از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶، ۴۰ بار برای تیم ملی بزرگسالان بلغارستان بازی کرده و ۳ بار هم دروازه حریفان را باز کرده است.
این مدافع ۳۱ ساله سابقه بازی برای تیم‌های زسکا صوفیه، آلتای اسپور ترکیه، پاناتینایکوس یونا
با وجود هنرمندان مشهور و با ذوق صربیایی که هنر خود را در عرصه های مختلف به رخ کشیدند ولیعرصه هنر صربستان زیاد شناخته شده نیست. با این حال موسسات فرهنگی مختلفی در بلگراد قرار دارد که هنرمندان با استعدادی را در خود پرورش میدهد. آژانس مسافرتی مهرپرواز تعدادی از  گالریهای هنر معاصر با برای شما بازگو میکند.
گالری هنری SKC بلگراد
SKC (مرکز فرهنگ دانشجویی) ممکن است برای هنر آموزان بلگراد طراحی شده باشد، اما از آنجا که در سال 1986 افتتاح شد به یکی از فضاه
بلگراد
بلگراد، پایتخت صربستان، یکی از کشورهای شبه‌جزیره‌ی بالکان، اخیرا به یکی از مقصدهای محبوب گردشگری تبدیل شده است
بلگراد در سال ۱۵۲۱ بدست نیروهای عثمانی اشغال و از آن تاریخ تا سال ۱۸۴۱ ضمیمه آن امپراتوری بود.
در این سال بلگراد در خلال نبردهای عثمانی و اتریش از ممالک عثمانی جدا شد و به امپراتوری اتریش-مجارستان پیوست. پس از فروپاشی امپراتوری اخیر در سال ۱۹۱۸ تا ۲۰۰۳ بلگراد پایتخت یوگسلاوی بود.
این شهر که در حد فاصل رودخانه‌های دانوب و
چرا باید با تور بلغارستان سفر کرد؟
بلغارستان به دلایل مختلف یکی از بزرگترین کشورها در بالکان و مقصد مورد علاقه گردشگران  است. این کشور بسیار ارزان تر از سایر کشورها در اروپا است و شما متوانید آن را در تور بلغارستان ارزان قیمت و یا تور لحظه آخری بلغارستان از اوج ماندگار تهیه کنید. ، بلغارستان غذا های  بسیار خوشمزه ای  دارد ، و مردم بلغارستان بسیار خون  گرم هستند و از گردشگران بسیار استقبال می کنند.بلغارستان با شمال با رومانی مرز ، صربستان
قلعه‌ی بلوگرادچیک (Belogradchik Fortress) یکی از اماکن تاریخی کشور بلغارستان به حساب می آید و به خاطر قدمت و اهمیت آن یکی از حفاظت شده ترین دژ ها در این کشور می باشد. این قلعه در قسمت شمال غربی کشور قرار دارد و نزدیک ترین شهر به آن، شهر بلوگرادچیک می باشد که نزدیک مرزهای کشور صربستان می باشد.
قدمت این قلعه مربوط به دوره ای است که ناحیه بالکان تحت سلطه امپراتوری رم بوده است. در قرن های اول تا سوم میلادی، امپراتوری رم اقدام به ساخت جاده ها و سازه های زیاد
صربستان، کشوری است که در اروپا قرار گرفته و طبیعت بی‌نظیری دارد.
کوه‌ها، تنگه‌ها، بیابان‌ها و شکل سنگ‌های عجیب آن را در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد.
همه جا در مورد دریاچه‌های اسلوونی، سواحل زیبای کرواسی و دره‌های بوسنی صحبت می‌کنند؛ پس تکلیف جاذبه‌های طبیعی و شگفت‌انگیز صربستان چه می‌شود؟ پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به لیست زیر بیندازید تا با طبیعت متفاوت این کشور بیشتر آشنا شوید.
1. اوواچهر قدر هم که در مورد تنگه و «رود اوواچ» (Uvac River)
‌ویکتور اوربان، نخست‌وزیر مجارستان روز چهارشنبه پس از دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد کشورش آماده است هرچه سریعتر به پروژه خط لوله گاز روسیه به اروپا موسوم به ترک استریم (TurkStream) بپیوندد.
او در جریان این دیدار که در بوداپست برگزار شد، تاکید کرد حضور در این پروژۀ استراتژیک برای مجارستان یک اولویت است. آقای اوربان گفت: «ترک استریم برای ما یک اولویت است. هرچه سریعتر به آن بپیوندیم، بهتر است.»
تا کنون گاز روسیه از مسیر اوکر
طراح دکوراسیون داخلی یکی از شغلهای جذاب و پر از ایده های مختلف هستش.
همه ی طراحان داخلی با هوش، فکر و ایده های خود به طراحی دکوراسیون داخلی پرداخته اند اما در این میان برخی طراحان دکوراسیون در داخل و خارج کشور جزء بهترین طراحان دکور هستند . در اینجا میخوایم ۲تا از بهترین های این صنعت و شغل در جهان رو بهتون معرفی کنیم.
۱. فیلیپه استارک
یکی از بهترین طراح دکوراسیون داخلی فیلیپه استارک هستش که میتونین داستان زندگیش رو از ویکیپدیا  مطالعه کنین ا
  سایت صربستانی تی‌وی‌ارنا مدعی شد هاسکیچ پیشنهاد هفصد هزاریوروی پرسپولیس را در گام اول رد کرده است.


 
  بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس،سایت تی‌وی ارنا اسپورت صربستان با انتشار خبری از مذاکره باشگاه پرسپولیس با مهاجم گلزن فصل گذشته باشگاه رادنیچکی، نرمین هاسکیچ خبر داد.
 
در این مطلب آمده است تیر‌انداز مهار باشگاه رادنیچکی به تیم قهرمان ایران پرسپولیس می‌رود.
 
هاسکیچ 30 ساله در سوپر لیگ صربست
افغانستان، آلبانی، الجزایر، آندورا، آنگولا، آنتیگوا و باربارا، آرژانتین، ارمنستان، استرالیا، اتریش، آذربایجان، باهاماس، بحرین، بنگلادش، باربادوس، بلاروس، بلژیک، بلیز، بنین، بوتان، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، باتسوانا، برزیل، برونای، بلغارستان، بورکینافاسو، بروندی، کمبودیا، کامرون، کانادا، کیپ ورد، جمهوری آفریقای مرکزی، چاد، شیلی، چین، کلمبیا، کوموروس، کونگو، جمهوری دمکراتیک کونگو
کوزوو، کویت، قرقیزستان، لائوس، لاتویا،لبنان، لس
  تیم ملی والیبال ایران با پیروزی بر بلغارستان یک بار دیگر موقتاً توانست به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.


 
  بخش تور و توپ مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در چهاردهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 موفق شد با نتیجه 3 بر صفر بلغارستان را در خانه شکست دهد. این نتیجه در شرایطی برای ایران رقم خورد که کولاکوویچ از بازیکنان ذخیره و جوان تر خود استفاده کرد.
 
تیم ملی والیبال ایران پیش از این م
کاهش فشار خون بالا
محققان دانشگاه بلگراد در صربستان با آزمایش بر روی موش ها به این نتیجه رسیدند که عصاره آویشن وحشی، به کاهش فشار خون کمک می کند. موش‌های صحرایی وقتی که فشار خون بالایی دارند عملکرد و پاسخ‌دهی مشابهی با انسان دارند.
 یکی از فواید آویشن بریا فشار خون میباشد
مقابله با عفونت‌های باکتریایی غذا
یک تیم در مرکز مطالعات حیوانی و دامپزشکی در پرتغال، فعالیت ضد میکروبی روغن های ضروری استخراج شده از طیف وسیعی از گیاهان معطر، از جمله
ولگاریس یک خانواده ابداغ از منطقه اپیروس یونان بود. این که آیا خانواده ولگاریس کرفو و خانواده Voulgaris از جواهرات ایتالیایی Bulgari از Epirus با همان خط پدری مشترک هستند ، مشخص نیست ، اما شمارش استفانوس ولگاریس انکار کرد که خانواده بلغاری خانواده جواهرات ایتالیایی از نظر سلسله شناسی با خانواده Vulgaris از ارتباط دارند. کورفو. [6] براساس تواریخ خانواده Voulgaris که در ونیز کورفو نوشته شده است ، "خانواده ولگاریس سنت اسپیریدون کرفو" از چهره های سلطنتی مردمان بر
  با پایان دور دوم جام جهانی بسکتبال، چهره 8 تیم از 12 تیم حاضر در المپیک 2020 مشخص شدند.

بخش تور و توپ مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جدا از میزبان بازی های المپیک بیستم که ژاپن بوده و قبلا کوالیفاید شده است، هفت تیم هم در رقابتهای فعلی جام جهانی ۲۰۱۹ چین برای المپیک ۲۰۲۰ انتخاب شدند و حالا فقط چهار تیم دیگر برای حضور در این رقابت ها، تابستان سال آینده انتخاب خواهند شد.
براساس اعلام فدراسیون جهانی بسکتبال
از المپیک تابستانی سال ۱۸۹۶ تا ۲۰۱۶ م
۱. ایالات متحده آمریکا (۲۵۲۰ مدال)
۲. روسیه (۱۸۶۵ مدال)
۳. آلمان (۱۶۸۱ مدال)
۴. بریتانیا (۸۴۷ مدال)
۵. فرانسه (۷۱۳ مدال)
۶. ایتالیا (۵۷۷ مدال)
۷. چین (۵۴۳ مدال)
۸. استرالیا (۴۹۷ مدال)
۹. سوئد (۴۹۴ مدال)
۱۰. مجارستان (۴۹۱ مدال)
۱۱. ژاپن (۴۳۹ مدال)
۱۲. رومانی (۳۰۶ مدال)
۱۳. فنلاند (۳۰۳ مدال)
۱۴. کانادا (۳۰۱ مدال)
۱۵. هلند (۲۸۵ مدال)
۱۶. لهستان (۲۸۲ مدال)
۱۷. کره جنوبی (۲۶۴ مدال)
۱۸. کوبا (۲۲۰ مدال)
۱۹. بلغارستان (۲۱۴ مدال)
زبان روسی به صورت مستقیم، زبان رسمی
حدود 150 میلیون نفر در کشور روسیه و 250  میلیون نفر در کشورهای استقلال
یافته از شوروی سابق و پرکاربرد ترین زبان در میان زبان های گروه اسلاوی می
باشد. به دلیل تسلط سیاسی شوروی بر بخش گسترده ای از جهان در گذشته، نفوذ
این زبان در میان 19 کشور، چه کشورهای اسلاو و حتی کشورهایی در قلب اروپا
نظیر آلمان باعث شده تا این زبان، زبان رسمی یا دست کم زبان علمی مردمان
بسیاری در سرتاسر جهان باشد و در رتبه پنجم زبان ها از نظر
به مرور تاریخچه ورزش بسکتبال پرداخته ایم.
طرفداری- یکی از رشته های جذاب دنیای ورزش خصوصا در آمریکا و اروپا، رشته بسکتبال است. در این مطلب به مرور این رشته محبوب پرداخته ایم.
این رشته در دانشگاه های آمریکا و کانادا به مانند دیگر ورزش ها به صورت مهم دنبال می شود و بسکتبال دانشگاهی آمریکا به نوعی سطح دوم بسکتبال در این کشور است.
تاریخچهبسکتبال جز ورزش های محبوب در سراسر دنیا محسوب می شود. بسکتبال به شکل امروزی در سال 1891 توسط یک پزشک کانادایی به ا
جنگ جهانی اول که اغلب به صورت WWI یا WW1 نوشته می شود به عنوان جنگ بزرگ نیز شناخته شده است. این درگیری عظیم در اروپا رخ داده و از ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۴ تا ۱۱ نوامبر ۲۰۱۸ به طول انجامید. این درگیری بین کشورها همچنین به عنوان جنگی برای پایان
دادن به همه جنگ ها نیز توصیف شده است به طوری که در آن ۷۰ میلیون نظامی
از کشورهای مختلف در آن حضور داشته که در حدود ۶۰ میلیون نفر از ان ها
اروپایی بودند و باعث شده تا این رویداد به یکی از بزرگترین جنگ های تاریخ
تبدیل شود.
آنچه در روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» می خوانید:
 
 
افول رهبری آمریکا در بحران کرونا
 
کووید–19 در حال تحمیل خسارات شدیدی بر جان و اقتصاد آمریکایی‌هاست.
 
این بیماری همچنین می‌تواند از افول در رهبری آمریکا در جهان حکایت داشته بشد.
 
 
آمریکا دچار آسیبی در دیپلماسی شده که خود آن را به خود تحمیل کرده است و علت آن هم مشخص است: 
«رئیس‌جمهور ترامپ نقشی را که رؤسای سابق جمهور آمریکا در بحران‌های قرن گذشته بازی می‌کردند کنار گذاشته است، نقشی ک
معنی نام کشور های جهان
آذربایجان :اتورپاتکان(نگهدار آتش )
آرژانتین :سرزمین نقره
آلبانی :سرزمین کوه نشینان
انگولا:از واژه نگولاکه لقب فرمانروایان محلی بود.
اتریش :شاهنشاهی شرق
اتیوپی:سرزمین چهره سوختگان
ازبکستان :سرزمین خود سالارها
اسپانیا:سرزمین خرگوش کوهی
استرالیا :سرزمین جنوبی
استونی:راه شرقی
اسرائیل :جنگیده با خدا
اسکاتلند:سرزمین اسکات ها
افغانستان :سرزمین قوم افغان
اکوادور:خط استوا
الجزایر :جزیره ها
بحرین:دو دریا
برزیل :چوب قرمز
بری
کباب صرب
یکی از انواع کباب های خوشمزه بین المللی است که همانگونه که از نامش مشخص
است اصالتش به صربستان باز می گردد. جالب است بدانید این کباب خاص از
ترکیب گوشت قرمز و سوسیس طبخ می شود. در ادامه با آموزش آشپزی و طرز تهیه کباب صرب با پورتال فارسی نو همراه باشید.
مواد لازم کباب صرب
گوشت گوساله
۵۰۰ گرم

سوسیس
۲۰۰ گرم

سیر
۲ حبه

پنیر پیتزا
۲ قاشق سوپخوری

ریحان تازه
۲ قاشق سوپخوری

پودر سوخاری
۲ قاشق سوپخوری

نعنای تازه
۲ قاشق سوپخوری

روغن مایع
به م
بلغارستان در جنوب شرقی اروپا قرار دارد. پایتخت این کشور شهر صوفیه است. جمعیت این کشور بالغ بر ۷٬۳۶۴٬۵۷۰ در سال ۲۰۱۱ میلادی بوده
است. زبان رسمی این کشور بلغاری و واحد پول آن لِف  است. حدود ۸۵ درصد از مردم آن بلغاری ‌تبار و بقیه بیشتر ترک و کولی هستند. بلغارستان ۱۱۰٬۹۹۴ کیلومتر
مربع مساحت دارد و چهاردهمین کشور بزرگ در اروپا است.
بلغارستان از شمال با جمهوری رومانی، در غرب با
صربستان و مقدونیه، در جنوب با کشور یونان و ترکیه هم‌مرز است. در شر
آموزش طراحی کارت ویزیت پشت و رو میشی در موارد مخصوص چرم نگهداری می شود. هنگام ملاقات با یک تماس تجاری جدید ، کارت با هر دو دست ارائه می شود ، که توسط دو گوشه بالا برگزار می شود ، به گیرنده این امکان را می دهد که متن را روی کارت به راحتی بخواند. هدیه دهنده نیز در همان زمان خود را به طور رسمی با گیرنده معرفی می کند. دریافت کننده کارت را با نگه داشتن دو گوشه کارت کارت با هر دو دست ، با مراقبت از پوشاندن نام و یا سایر اطلاعات موجود در کارت ، که این امر
آشنایی با انواع برگر در کشورهای مختلف
نوشته شده در جولای 21, 2019توسط parstechonline
ما در این مقاله مطالبی جهت آشنایی با انواع برگر در کشورهای مختلف برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.
جهت ارتباط بیشتر با مجموعه سراج تجهیز از لینک های مربوطه استفاده نمایید.
خرید تجهیزات فست فود، تجهیزات کار کرده کافی شاپ
پر و پیمان‌ترین ترین برگر در کشورهای مختلف را در استرالیا و نیوزلند بیابید
برگر در نیوزلند و استرالیا را نمی‌توان یک وعده غذای ساده نامید برگر 
ما به حیث ژانرشناسی در نمایش زنده در گیر کمبودهای با اهمیت هستیم و این مساله دست و پاگیری است که مارا از تولید و ارائه شکل‌های گوناگون بازمی‌دارد . در حالی‌که در دوران معاصر مخاطبان می بایست بنابر ضرورت‌ها و نیازها در تالارهای نمایشی این گونه‌های تئاتری را نیز ببینند و ضمن لذت بردن از آن‌ها به تاءمل واداشته شوند . نمایش «تسلا» که در رابطه «نیکولا تسلا» دانشمند و اختراع کننده بزرگ صربی‌الاصل اهل آمریکاست یک کدام از ا
محله ولنجک با بافت مسکونی و تجاری مدرن و لوکس از توابع شمیران در شمال تهران است.
ولنجک یکی از مناطق مرفه‌نشین پایتخت است که در منطقه یک شهر تهران قرار دارد. این محله که تا چند دهه گذشته مانند زعفرانیه روستایی کوچک و کم‌جمعیت در شمال تهران بوده، اکنون منطقه‌ای با جمعیت بالا و برخوردار از بافت مسکونی مدرن است. ولنجک از شمال به ارتفاعات توچال، از سمت جنوب به محله محمودیه و بزرگراه پارک‌وی، از غرب به درکه و از شرق به محله زعفرانیه مشرف است. دست
کارت ness کانال آموزش طراحی کارت ویزیتالگوی کارت ویزیت آبرنگاگر در استرالیا ، نیوزیلند یا اسکاندیناوی هستیداسترالیا و نیوزیلند همان اندازه کارت ویزیت را دارند ، مانند کشورهای اروپای شمالی دانمارک ، نروژ و سوئد. تایوان همچنین با همان اندازه ، 90 میلی متر در 55 میلی متر (3.54 در 2.165 اینچ) ، تقریباً کمی گسترده تر از اندازه آمریکا است.
استرالیااسترالیا زلاند جدیدالگوی کارت ویزیت زیباییاگر شما در ژاپن هستیدکارت ویزیت های ژاپنی "Meishi" نامیده می شود و
دوران جدید تیم ملی والیبال کشورمان از سال 2011 و با حضور خولیو ولاسکو آرژانتینی به صورت گام به گام و از پایه شکل گرفت و این مرد باتجربه و موی سپید آرژانتینی با رصد دقیق و پیدا کردن ایرادات والیبال مان تیم ملی والیبال کشورمان را در مسیر درستی سوق داد و بصورت کاملا حرفه ای شروع به تغییر نسل در ترکیب تیم ملی کشورمان انجام داد و با آوردن نفرات جوانی مثل سعید معروف که هم اکنون یکی از انکار ناپذیرترین ستارگان والیبال کشورمان هست،سید محمد موسوی، عاد
ویروس کرونا به کدام کشورها رسیده و چه کشورهایی فاقد کرونا هستند
چین، ایتالیا و ایران کشورهایی هستند که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشورها بالای 10.000 نفر می باشد.اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی، ایالات متحده امریکا، ژاپن، بریتانیا، سوییس نیز کشورهایی هستند که تعداد افراد مبتلا کرونا در آن ها بین 1000 تا 10.000 تن می باشد.در دیگر کشورهای جهان چون هلند، عراق، آلمان، فیلیپین، سان مارینو، اندونزی، بلجیم، ناروی، استرالیا، یونان، لبنان، الج
رژانتین: سرزمین نقره (اسپانیایی)آفریقای جنوبی: سرزمین بدون سرما (آفتابی) جنوبی (لاتین، یونانی)آفریقای مرکزی: سرزمین بدون سرما (آفتابی) مرکزی (لاتین،یونانی)آلبانی: سرزمین کوهنشینانآلمان: سرزمین همه مردان یا قوم ژرمن (فرانسوی – ژرمنی)آنگولا: از واژه نگولا که لقب فرمانروایان محلی بود اتریش: شاهنشاهی شرق (ژرمنی)اتیوپی: سرزمین چهره سوختگان (یونانی)ازبکستان: سرزمین خودسالارها (سغدی-ترکی-فارسی/دری)اسپانیا: سرزمین خرگوش کوهی (فنیقی)معنای اسم همه ک
هو المصور
استودیو عکاسی بن سای
تاسیس رسمی اسفند ۸۹
از شناخته شده ترین استودیو های عکاسی تخصصی کودک در ایران
به مدیریت محمدرضا معصومی
مدرس عکاسی و گرافیک رایانه ای
دانش اموخته ی مرمت بناهای تاریخی
مدیرهنری وبسایت سیب (اولین و تنها فروشگاه اینترنتی آثار هنری در ایران)
دارای جواز کسب و عضو رسمی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران
عضو رسمی فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ)
در یافت کننده ی لقب رسمی (بیان کننده سطح کیفی مجموعه ی آثار ) از فیاپ
Afiap
دا
بعضی که از خانه می‌زنند بیرون، هیچ. بعضی که از کتاب خسته‌نشده‌اند، آن‌ها هم هیچ؛ می‌ماند آن‌ها که در خانه‌اند و کتاب‌ها را خسته‌کرده‌اند. اگر از وظیفهٔ مهم خواندن دائمی اخبار ناگوار هم خسته شدیم به‌نظرم الآن بهترین وقت برای فیلم خوب دیدن است. پیشنهاد اولم، یک فهرست ده‌تایی عاشقانه است. البته من فقط نه‌تایش را انتخاب کردم. شما هم یک فیلم بگویید. با این شرایط: یک: از 1990 به این طرف باشد. دو: فقط از سینمای جهان. سه: حتی الامکان با کمترین رن
 
همه ما در زندگی روزمره خود با انبوهی از بسته‌ بندی ها مواجه هستیم، از این رو طراحی یک بسته‌ بندی چشمگیر و جالب توجه که بتوان برای سالیان متمادی از آن استفاده کرد، امری است چالش برانگیز، مخصوصاً با توجه به گرایش‌های نوین صنعت طراحی و بسته‌ بندی که می‌بایست محصولاتی ارائه داد که تجزیه‌پذیر و قابل بازیافت باشند. در حال حاضر طراحی و بسته‌ بندی کالاها بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. طرح‌های زیر چند مورد از بسته بندیهای متمایز و خلاقانه را
آقا این چه کار مسخره ایه که تو میکنی؟ چرا اینطوری میکنی با خودت آخه؟ در عالم رویا دختری متین با لبخندی آرامی که طبیعتت را هیچ چیزی نمی تواند به هم بریزد، ولی تا یه کتاب دست این و اون میبینی عاشق میشی :| میشه برام توضیح بدی چرا؟
_من که عاشق نمیشم :€
_ منتظر توضیحم؟
_ آممم. خب خوبه دیگه. الان ها که هیچکی کتاب نمیخونه، آدم هایی که کتابخونن مورد احتراممن. مورد محبتم هم D:
_چرا فکر میکنی هرکی کتاب خوند آدم خوبیه؟
_ وااا. خب من که میدونم هیچکی آدم خوبی نیس
همه ما در زندگی روزمره خود با انبوهی از بسته‌ بندی ها مواجه هستیم، از این رو طراحی یک بسته‌ بندی چشمگیر و جالب توجه که بتوان برای سالیان متمادی از آن استفاده کرد، امری است چالش برانگیز، مخصوصاً با توجه به گرایش‌های نوین صنعت طراحی و بسته‌ بندی که می‌بایست محصولاتی ارائه داد که تجزیه‌پذیر و قابل بازیافت باشند. در حال حاضر طراحی و بسته‌ بندی کالاها بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. طرح‌های زیر چند مورد از بسته بندیهای متمایز و خلاقانه را ب
 
همه ما در زندگی روزمره خود با انبوهی از بسته‌ بندی ها مواجه هستیم، از این رو طراحی یک بسته‌ بندی چشمگیر و جالب توجه که بتوان برای سالیان متمادی از آن استفاده کرد، امری است چالش برانگیز، مخصوصاً با توجه به گرایش‌های نوین صنعت طراحی و بسته‌ بندی که می‌بایست محصولاتی ارائه داد که تجزیه‌پذیر و قابل بازیافت باشند. در حال حاضر طراحی و بسته‌ بندی کالاها بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. طرح‌های زیر چند مورد از بسته بندیهای متمایز و خلاقانه را
 
همه ما در زندگی روزمره خود با انبوهی از بسته‌ بندی ها مواجه هستیم، از این رو طراحی یک بسته‌ بندی چشمگیر و جالب توجه که بتوان برای سالیان متمادی از آن استفاده کرد، امری است چالش برانگیز، مخصوصاً با توجه به گرایش‌های نوین صنعت طراحی و بسته‌ بندی که می‌بایست محصولاتی ارائه داد که تجزیه‌پذیر و قابل بازیافت باشند. در حال حاضر طراحی و بسته‌ بندی کالاها بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. طرح‌های زیر چند مورد از بسته بندیهای متمایز و خلاقانه را
زیر گروه Start Up که انتظار می رود در طول تابستان برگزار شود.
 
هزینه خرید هزینه مهاجرت دو برابر می شود.
 
از 8 ژانویه ، پرداخت هزینه مهاجرت بهداشتی که توسط همه اتباع غیر EEA متقاضی ویزای درجه 4 برای تحصیل در انگلستان پرداخت می شود ، به 300 پوند (از 150 پوند قبلاً) در سال دو برابر شده است. مبلغ قابل پرداخت با توجه به مدت زمان دریافت اجازه مهاجرت شما محاسبه می شود. برای هر دوره اضافی تا 6 ماه قابل پرداخت با نرخ ثابت 150 پوند است.
دانشجویان مورد هدف ویزا کلاهب
برندگان جوایز ادبیات نوبل 2018 و 2019 اعلام شدند ! در یک مراسم دونفره نادر به دنبال تعویق جایزه سال گذشته به دلیل یک سری رسوایی ها ، آکادمی سوئد جایزه سال 2018 را به نویسنده لهستانی اولگا توکارکارزوک و جایزه 2019 را به نویسنده اتریشی پیتر هانکه اهدا کرده است. این مراسم 10 دسامبر 2019 در استکهلم برگزار می شود.
استقبال از این اطلاعیه در حالی است که آکادمی سوئد در خواست خود برای جابجایی این جایزه از رویکرد فعلی "یورو محور" و "مردسالار" خود آمیخته است و هنوز
چیزی که دانشمندان و محققان به آن رسیده‌اند این است که در میان همه انواع سرطان، سرطان‌های ریه، سینه، و پروستات در دنیا شایع‌تر و معمول‌ترند.

سرویس جهان مشرق- «بنیاد بین‌المللی پژوهش در مورد سرطان» در تازه‌ترین گزارش خود خبر از ۵۰ کشوری که دارای بیشترین آمار سرطان در دنیا هستند داد. جدول مربوطه کشورهایی را در راس خود می‌بیند، که به هیچ وجه باور نمی‌شد که این کشورها با داعیه سبک زندگی پیشرفته دچار چنین وضعیتی باشند.
طبق آمار سال ۲۰۱۲ «بن
مهاجرت به کرواسی
برای اقامت بیش از 90 روز در کرواسی لازم است که مجوز اقامت موقت این کشور را داشته باشید. این مجوز به
ثبت شرکت ، اجاره مسکن، مالکیت یک ملک، سرمایه گذاری در این کشور و موارد دیگر تعلق می گیرد. این مجوز
ابتدا به مدت یک سال صادر می شود و قابل تمدید می باشد. این درخواست باید در یک سفارت یا کنسولگری
کرواسی داده شود.
اقامت کوتاه مدت برای 90 روز صادر می شود. مدت اقامت موقت بیش از 90 روز می باشد. برای گرفتن ویزا شما
به پرکردن فرم درخواست، دو ق

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مذهبی