نتایج جستجو برای عبارت :

سرانه فضای بهداشتی شوط ۲.۵ برابر افزایش یافته است

خُرما یا رطب گیاهی تک‌لپه‌ای و گرمسیری جزو تیره نخل‌ها است که میوه‌اش خوراکی و دارای هسته‌ای سخت و پوست نازک و طعم شیرین که به شکل خوشه‌ای بزرگ از شاخه آویزان می‌گردد و برگ‌های آن بزرگ است. ارتفاع نخل به ۱۰ تا ۲۰ متر یا بیشتر می‌رسد.
رطب مرحله قبل از رسیدگی کامل خرماست که رطوبت بیشتر و قند کمتری نسبت به خرمای کاملاً رسیده دارد.
میوه خرما جزو میوه‌های سته می‌باشد یعنی تمام قسمت باریکاری آن گوشتی و حاوی مواد غذایی است. خرما از دورانِ باست
فروشگاه باران از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در زمینه لوازم بادی intex و تجهیزات مهدکودک Lerado آغاز کرد و در سال ۱۳۸۵ اسباب بازی، ماشین شارژی، ماشین RC و… به مجموعه نیز اضافه شد.
اولین فروشگاه تخصصی اسباب بازی و کودک دارای اپلیکیشن  در کشور
دارای باشگاه مشتریان و اهدا جوایز بدون قرعه کشی برای مشتریان وفادار
اولین فروشگاه اینترنتی همیشه تخفیف در کشور        
ارسال رایگان به سراسر کشور برای خرید های بیش از صد هزار تومان
باران مجموعه ای تخصصی در حوزه وا
محمدحسین توکلی به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و روز درختکاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان اظهار کرد: بی‌شک در دوران کنونی که مردم جامعه با دغدغه‌ها و فشارهای زیاد ناشی از مشکلات روزمره اجتماعی و اقتصادی روبه‌رو هستند، یکی از اصلی‌ترین راهکارهای برون‌رفت از این هجمه‌ها را می‌توان پناه‌بردن به طبیعت و فضای سبز شهری ذکر کرد.
وی افزود: فضاهای سبز شهری به عنوان یکی از اجزای ضروری و جدانشدنی شهرها در زندگی و حیات پایدا
راست میگفت
ما ادما یه جورایی از همه چی اشباع شدیم و توهم میزنیم
اینکه صبح تا شب پا گوشیم و فکر میکنیم داریم با این مطالعات پای گوشیمون سرانه مطالعه رو بالا میبریم ( یکی حرف خوبی زد میگفت رمان خوندن سرانه مطالعه رو بالا نمیبره که داریم ادما رو به زور رمان خون میکنیم دیگه چه برسه به ... ) البته با این حرفش خیلی موافق نیستم چون بالاخره رمان داریم تا رمان ! نظره !
اینکه از بچگی توی یه محیط نسبتا مذهبی بزرگ شدیم و همه چی رو تکرار مکررات میدونیم ولی هیچ
راست میگفت
ما ادما یه جورایی از همه چی اشباع شدیم و توهم میزنیم
اینکه صبح تا شب پا گوشیم و فکر میکنیم داریم با این مطالعات پای گوشیمون سرانه مطالعه رو بالا میبریم ( یکی حرف خوبی زد میگفت رمان خوندن سرانه مطالعه رو بالا نمیبره که داریم ادما رو به زور رمان خون میکنیم دیگه چه برسه به ... ) البته با این حرفش خیلی موافق نیستم چون بالاخره رمان داریم تا رمان ! نظره !
اینکه از بچگی توی یه محیط نسبتا مذهبی بزرگ شدیم و همه چی رو تکرار مکررات میدونیم ولی هیچ
فرماندار شوط گفت: با احداث و بهره برداری از پروژه های بهداشتی و درمانی جدید، سرانه بهداشتی این شهرستان به ۲.۵ برابر افزایش یافت.
به گزارش خبرهای فوری پلدشت، حسن عبدالهی اصل روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، اظهار داشت: خدمات دولت در حوزه سلامت این شهرستان بسیار چشمگیر است و مردم منطقه از برکت های آن بهره مند هستند.
وی اضافه کرد: مرکز جامع سلامت شهری و روستایی شوط با یکهزار و ۲۱۸ مترمربع زیربنا، پایگاه سل
امروزه حتی در پرتو گسترش روزمره فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، توسعه فرهنگی هر کشوری در گروی اهمیت دادن به کتاب و افزایش نرخ سرانه کتابخوانی است؛ به طوری که با وجود گسترش نفوذ و اثرگذاری فناوری های نوین ارتباطی، کتاب هنوز هم، جایگاه مهمی در سبد فرهنگی جوامع ایفا می¬کند؛ از این روست که جوامع پیشرفته شتابنده به سوی جامعه اطلاعاتی، سرانه مطالعه بالاتری را به خود اختصاص داده اند. برای نمونه کشورهایی چون ژاپن، انگلستان و ایالات متحده آمر
شروع دوران تولید باید به گونه اى برنامه ریزى شود که مصرف سرانه روزانه گله 90-100گرم باشد، مرحله اول تخمگذارى را با جیره اى محتوى 11/6 مگاژول (2770کیلوکالرى) انرژى به مدت 6- 5 هفته شروع نمایید. درسن26هفتگى برنامه نرمال (عادى) را در مورد جیره تخمگـذارى که محتـوى11/4 مـگاژول انـرژى است ( 2725کیلوکالرى ) را دنبال نمایید. پایه اساسى فرمولاسیون جیره در دوران تخمگذارى در هر مرحله براساس میزان مواد مغذى مورد نیاز و مصرف سرانه پرنده مى باشد. زمان تغییر جیره عمدتا
سرما خوردم و خود سرانه برای خودم سفیکسیم ۴۰۰ تجویز کردم. عاطفه بهم میگه تو کارت با این دوا درمونا خوب نمیشه، باید بری دکتر.
(اینکه به نظرتون بی مزه و لوس بیاد رو درک می کنم، اما خواستم بگم اونقدم تباه نشدم همچین چیزی رو پست کنم. طنز نهفته ای در عمیق ترین لایه هاش داره و من باید ثبتش می کردم :)
این منطقه از جنوب به جاده مخصوص کرج، از شمال به دامنه کوه های البرز،
از غرب به رودخانه کن و منطقه ۲۲ و از شرق به بزرگراه محمد علی جناح و
اشرفی اصفهانی محدود می‌شود.

منطقه ۵ که به پهنه توسعه شهر تهران معروف است، پس از انقلاب اسلامی به
دلایل مختلف از جمله سرریز جمعیت تهران از مناطق مرکزی و جنوبی و سیل
مهاجرین به تهران، با افزایش جمعیت و توسعه روبرو بوده است.
رشد سریع جمعیت این منطقه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، نشان دهنده میل مردم به سکون
 
فروپاشی شوروی سابق و ایجاد کشورهای تازه استقلال یافته و گرایش آنها به سمت نظام بازار، این باور را در بعضی از افراد ایجاد کرده است که کشورها برای ارتقاء سطح اقتصاد خود نیاز به برنامه ریزی ندارند.
اما تاریخ اقتصادی جهان گواه آن است که هیچ کشور توسعه یافته ای بدون برنامه ریزی توسعه نیافته است.
واگذاری فعالیت های اقتصادی به بخش خصوصی و نظام بازار نیز مستلزم برنامه ریزی است.
 
برنامه ریزی توسعه با نظام برنامه ریزی متمرکز متفاوت است.
برنامه به م
بسم الله الرحمن الرحیم
بعد از حدود یک و ماه و نیم بدون گوشی سپری کردن و جابجا کردن رقم سرانه مطالعه کتاب در ایران به تنهایی،گوشی به دستمون رسید و عادتهادی قدیمی پیداشون شد!
البته این مدت فهمیدم که ما همه مون یجورایی اعتیاد به گوشی رو داریم! و چقدر همه کارهامون حول محور گوشی می چرخه، کلا اصلا تو این مدتی که گوشی نداشتم از اخبار ایران و جهان بی خبر بودم! 
مدت زیادی بود که چایی رو با گل محمدی و هل دم میکردم و سرانه ماهانه مصرف نبات رو به 60 شاخه رسونده بودم!
هنوزم همونجوری چایی رو فقط با گل محمدی و هل دم میکنم، اما سرانه مصرف نبات رسیده به صفر :(
همیشه دوتا لیوان چایی میریختم! دو تا لیوان با یه قندون که پر از نقل با طعم گلابه. 
میشستم کنار هال و نیم ساعتی با خودم خصوصی صحبت میکردم.
خیلی وقت بود که با خودم دونفره خلوت نکرده بودم که امروز دوباره، چای با گل محمدی و هل دم کردم و دولیوان ریختم و با دوتا نبا
✅ شورای همکاری خلیج فارس شامل کشورهای بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات عربی متحده است. همه آن‌ها کشورهایی نفتی و از این نظر شبیه‌ به ایران هستند.
✅ مجموع مساحت کشورهای این شورا 2673110 کیلومتر متربع و 1.63 برابر ایران است. جمعیت این کشورها جمعاً 56.5 میلیون نفر در سال 2019 و جمع تولید ناخالص داخلی آن‌ها 1638 میلیارد دلار در سال 2018 است (سرانه 34265 دلار به ازای هر نفر). تولید ناخالص داخلی ایران در سال 2019 معادل 413 میلیارد دلار و درآمد سرانه نی
طرف نوشته اسم پسر بگید به آرتان بیاد
و اما گزینه های پیشنهادی مردمه همیشه در صحنه 
شارلاتان
اورانگوتان
لوزارتان
تارزان
ممدتان
زارتان
زلاتان
واقعا سرانه طنز تو این مملکت چیزی از کشورهای دیگه کم نداره که هیچ حتی می تونیم مازادش رو صادر کنیم
گزارش یک کشتار دسته جمعی
چندروزی است که اینترنت در کشور ما قطع بود. آیا سرانه مطالعه بالا رفت؟ چندسالی است که وقتی بحث مطالعه کتاب و فقر عجیب جامعه در این باره پیش می آید جماعتی مصر هستند که "اشکالی در کار نیست. مطالعه از کتاب و مجلات و روزنامه های کاغذی به فضای مجازی منتقل شده است و مردم نیازشان را به دانستن در فضای مجازی مرتفع میکنند". پس با این حساب باید در روز های گذشته تیراژ روزنامه ها و مجلات چندین برابر شده باشد و مردم جلوی کتابفروشیها و
متن زیر خلاصه‌ای از برخی نظریه‌های رشد اقتصادی اولیه و نحوه تکامل آنها در طول زمان، برای تعیین نقش فناوری و نوآوری در روند رشد اقتصادی، ارائه می‌دهد. رشد اقتصادی به عنوان افزایشی پایدار در تولید ناخالص سرانه داخلی[1] تعریف می‌شود. این نوشتار نظریه رشد نئوکلاسیک؛ مدل‌های رشد درون‌زا؛ و مدل‌های تطوری؛ به همراه بحثی مختصر از فرضیه‌های همگرایی را بررسی خواهد کرد.
ادامه مطلب
۲۶۷۳ - در حالیکه در سال ۱۳۵۷ «سرانه پزشک در ایران» حدود ۰.۲۵ پزشک به ازای هر هزار نفر بود(۱) و خیلی از آن را هم پزشکان غیرایرانی تشکیل می‌دادند، اما به‌دلیل ارتقاع چشمگیر خدمات بهداشتی و درمانی در دوران جمهوری‌اسلامی، این شاخص در سال ۱۳۹۸ به حدود ۱.۶ پزشک به ازای هر هزار نفر رسیده است(۲).منبع: ۱-  www.mshrgh.ir/829965۲- www.tn.ai/2132729
دانلود فایل اصلی
یکی از چیزهایی که به نظرم خوبه براش پول و زمان (دو منبع مهم) تخصیص بدیم، مطالعه است. اینکه مطالعه باید یک عادت بشه و سرانه مطالعه در کشور باید بالا بره و ... خیلی خوبه اما حقیر می خوام روی این موضوع تاکید کنم که به عنوان یک تخصیص منبع به این موضوع نگاه کنیم.
ادامه مطلب
موضوعی که امروز در مورد آن بحث خواهیم کرد کتاب و کتاب خوانی است همه ی ما می دانیم که سرانه مطالعه کشورمان در مقایسه با سایر کشورها بسیار پایین است همین امر سبب شده مسئولان تصمیماتی را در جهت بالا بردن سرانه مطالعه اتخاذ کنند . طرحهای فروشگاه کتاب با تخفیفات بالا و راه انداختن مسابقات کتابخوانی در سطح شهرها از جمله این طرح ها می باشددر گذشته علاوه بر عدم رغبت برای کتاب خوانی شرایط فراهم کردن کتاب نیز دشوار بود ولی هم اکنون در شهر ها ده ها کتا
. صف خرید 5 برابر حجم مبنا
(pd1)==(tmax) && (qd1)>=5*(bvol)
2. سفارش های خرید در آنها بیش از 50 برابر سفارش های فروش
((qd1)+(qd2)+(qd3))>(50*((qo1)+(qo2)+(qo3)))
3. قیمت آخرین معامله آن ها کمترین قیمت روز
(pmin)==(pl)
4. پایانی امروز کمتر از دیروز
(pc)<(py)
5. قیمت پایانی امروز بیشتر از دیروز و سفارش های خرید بیش از 3 برابر سفارش های فروش و حجم معاملات بیش از 2 برابر حجم مبنا
(pc)>(py) && (tvol)>=2*(bvol) && ((qd1)+(qd2)+(qd3))>(3*((qo1)+(qo2)+(qo3)))
6. صف فروش بیش از 3 برابر حجم مبنا
(po1) == (tmin) && (qo1)>=3*(bv
سعی دارم از این به بعد فرصت های طلایی رشد رو که از دست میدم اینجا بنویسم تا بعدا ببینم و عین چی حسرت بخورم.
صبح ساعت شش تو برف کلی وایساده بودم تو برف تا تاکسی گیرم بیاد برم سر کار.نیم ساعت طول کشید تا ی ماشین برام نگه داشت و صندلی حلوش هم خالی بود، ماشین تمیزی هم بود.قبل از سوار شدن دیده بودم ی خانم - به گمانم ی دختر - زودتر از من اومده و منتظر تاکسیه.من رفتم جلوتر از اون وایسادم. چند کوچه بالاتر.زرنگی کردم مثلا. سوار ماشین شدم و از کنارش رد شدم.به
♦️misery index شاخص بدبختی
شاخص بدبختی یا فلاکت، در دهه 1970 ابداع و به عنوان یکی از شاخص های کلیدی در کشور آمریکا که بیانگر میزان شفافیت اقتصادی دولت بوده، مورد استفاده قرار می گیرد.
♦️unemployment rate نرخ بیکاری
♦️inflation rate نرخ تورم 
اهمیت نرخ بیکاری و نرخ تورم آن جا مشخص می شود که از جمع این دو نرخ، شاخص بدبختی محاسبه می شود.
misery index=
➡️unemployment rate + inflation rate

در سال 1999، آقای بارو یکی از اقتصاددانان دانشگاه هاروارد، با افزودن نرخ بهره و کسر درصد افزایش تو
نم نم بارون هست
منم تازه بیدار شدم و تنهام
جزوه هامو برداشتم میخوام برای میانترم بخونم
اما حسی ندارم چون روز سختی داشتم بهتره بگم روزای سخت
هنوز به این فکر میکنم و باید بگم ایشون اسمم به استاد گفته!
از این ناراحتم اگه من یه عکس رو خراب کنم سرانه عکس دانشگاه به فنا میره درصورتی اگه عکس  استادlong شه ایرادی نداره
از این ناراحتم بعد از 5روز هنوز هیچی یاد نگرفتم حس میکنم اونایی خوب شدن شانسی بوده
از اون دوتا95ایی که باهامون بودن این دو روز متنفرم(یج
بیا بخندیم غم دار، با نون اضافه و پنیر زیاد تا بر غم حاکم غلبه کنه...بیا بخندیم، (خنده های پوشش داده شده)خوشحالی های کوچک با احساسی آکنده از، اگه الان نخندم دیگه گیرم نمیاد...بیا ما هم احساس خوشبختی کنیم (خودِ خودِ خودمان) به دور از تعلقات ژنی، به دور از حماقت های بی سروتهبیا منطقی احمق باشیم...بیا احمقانه بخندیم و دست بزنیم و هورااا گویان به نگاه های مرد های جوان سرانه ی ماهانه بدهیم، و احساس خوشبختی کنیم (خوشبختی های دیزاین شده)
بیا بخندیم، ب
در سبک زندگی قرآنی «صبر» جایگاه محوری دارد.
می توان اقسام صبر را بر شمرد:
1- صبر در برابر جاهلان : صبر حضرت نوح در حدود 950 سال
2- صبر در برابر مشکلات: صبر حضرت ایوب 
3- صبر در برابر گناه : حضرت یوسف 
در سوره عصر می خوانیم:
و العصر .ان الانسان لفی خسر 
الا الذین امنوا و تواصو بالصبر و تواصو بالحق
 
یک عدد از دلایلی که کارآفرینان میدان پرندگان علی رغم عدم حمایت کافی و مشکلاتی که در خط مش تولید و پرورش رمز راهشان وجود دارد؛ همچنان به سمت رویش بوقلمون کشیده گردیده اند قطع از جان دشوار بودن پرنده در مقابل بیماری های حین حفظ و پرورش، مشاجره سود و صرفه ی اقتصادی فراوان مناسب می‌باشد . در صورتیکه به گوشه و کنار خویش نگاه فرمایید فروشگاه های عرضه ی گوشت گوسفند و مرغ، دو محصول دیگر گوشت پرنده را هم به سیستم فروش خود افزوده اند . یک عدد گوشت شترم
با وجود گسترش فرهنگ زیست محیطی و توجه همگان به اهمیت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی باز هم امروز کمتر اداره، دفتر کار یا محل تحصیل و آموزشی را پیدا خواهیم کرد که از هر دو روی کاغذ استفاده کنند یا کمتر کارمند، دانش‌آموز و ... را سراغ داریم که کاغذهایی که هنوز قابل استفاده هستند را پاره نکنند.
براساس گزارش‌های پژوهشکده تحقیقات استراتژیک کشور،کاغذ به عنوان یکی از کالاهای مهم فرهنگی، از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار بوده و میزان مصرف آن به عنو
کتاب دیجیتال یا کتاب چاپی؟مساله ی مهم نوع کتاب نیست ، بلکه نسبت مطالعه ی ما است .
 
سرانه ی مطالعه در ایران ۱۵ دقیقه در روز است ! و فرقی هم میان انسان کم سواد یا استاد دانشگاه وجود ندارد. در نتیجه ما ایرانی ها کم کتاب میخوانیم ! و در سبد اقتصادی خانواده های ایرانی، کتاب جایگاه خاصی ندارد. حال ، چه کتاب 10 تومانی چه کتاب گران تر. تماشای میلیون ها نفری که دست خالی ! از نمایشگاه های کتاب بین المللی تهران و … بیرون می روند، واقعیتی است تلخ ! امروزه ناشر
مفهوم حباب از اوایل قرن هفدهم وارد ادبیات اقتصاد شده است. به طوری که واژه جنون لاله ای بر اشاره غیر مستقیم به وجود حباب در یک اقتصاد به کار می‌رود. این واژه از سال ۱۶۳۶ زمانی که تقاضا برای گل‌های لاله در هلند به حد بسیار بالایی افزایش یافت، به طوری که قیمت یک شاخه گل لاله به ۱۰۰۰ فلورینس (واحد پول وقت هلند) رسید در حالی که درآمد سرانه ۱۵۰ فلورینس بود. از آن زمان تا‌کنون نمونه‌های متعددی به عنوان دوران حباب قیمتی یاد شده است.
ادامه مطلب
#جلواتی از سلطه سلاطین دارو در کشور می‌گوید:
در سال ۶۸ و در اوج مصرف دارو در کشور، سرانه مصرف ۱۳/۶ دلار بوده که در سال ۹۳ این رقم به ۶۴ دلار رسیده، یعنی حرکت #مافیای_دارو به سمت داروهای #برند بوده است در حالی که در خیلی از کشورهای جهان تجویز داروی برند #جرم است.
برخی برای منافعشان کمبود تصنعی دارو در کشور ایجاد می‌کنند. صنعت غذا و دارو از ابتدای انقلاب تاکنون حداکثر در دست ۵۰ نفر است!
برخی به طور مداوم بین بخش خصوصی و دولتی در چرخش هستند که با #
الکتروموتورهای ضد انفجار به دو دسته پوسته باز و پوسته محصور تقسیم بندی می شوند . 
الکتروموتورهای ضد انفجار پوسته باز در چهار درجه حفاظت تولید می گردند :
- حفاظت شده در برابر پاشش 
- حفاظت شده در برابر قطره 
- حفاظت شده در برابر شرایط آب و هوایی 
- کاملا محافظت شده 
این گونه الکتروموتورها برای محیط های خطرناک و با ریسک بالا اصلا مناسب نیستند . 
الکتروموتور تکنو تاو 
 
بازار فروش خرما
خرما یکی از مهم ترین تولیدات کشاورزی ایران است و بازار فروش خرما در ایران تنوع بسیار زیادی در ایران و جهان دارد. از آنجا که بازار فروش خرما نیازمند تحلیل دقیق می باشد باید قبل از ورود به این بازار مواردی مانند سطح زیر کشت خرما منطقه، نوع خرما، عملکرد محصول خرما و میزان عرضه و تضاقا را مرود بررسی قرار داد.
سالیانه حدود 7.5 میلیوت تن خرما در جهان تولید می شود. سرانه مصرفه خرما در سطح جهانی حدود یک کیلوگرم است که کشور عربستان با م
(توجه :خب دوستان عزیز امیدوارم که تا الان از پست هایی که گذاشتم خوشتون اومده باشه و اگر سوالی هم داشتید خوشحال میشم که بپرسید...این پست،آخرین پست در رابطه با آشنایی با کشور کره ی جنوبی است و قراره به اشنایی با گروه های کره ای مشهور و پر طرفدار بپردازیم پس با ما همراه باشید...)
اقتصاد کشور کره ی جنوبی در یک نگاه:
کرهٔ جنوبی دومین رشد سریع اقتصادی دنیا در چهار دههٔ اخیر را دارا می‌باشد. در کرهٔ جنوبی، از سال ۱۹۶۳ و تنها در مدت ۴۰ سال، درآمد سرانه بر
میز و صندلی های پلاستیکی امروزه با توجه به کیفیت و قیمت مناسب شان در برابر سایر میز و صندلی ها، بسیار پر طرفدار و پر مصرف هستند. این میز و صندلی ها در برابر پوسیدگی و یا زنگ زدگی مقاوم بوده و آسیب پذیری کمتری دارند. میز و صندلی های پلاستیکی به دلیل عایق بودن در برابر آب و باران بیشترین کاربرد را در فضای باز دارند همچنین در بسیاری از رستوران ها و فست فودها و بسیاری از مراکز دیگر از این نوع میز و صندلی ها استفاده می شود.

ادامه مطلب
توری استنلس استیل 316 , 304دسته: انواع توریتوضیحاتفروش توری فولادی و استنلس استیل 304 و 316 ضد زنگفروش توری فولادی و استنلس استیل 304 و 316 ضد زنگ : توری استیل 304 یکی از متداولترین توری های پر مصرف در صنعت می باشد. آلیاز مفتول هایی که توری از آن تهیه می شود از نوع استیل آستنیتی ضد زنگ با گرید دریایی می باشد.توری 304 توری 316فروش توری فولادی و استنلس استیل 304 و 316 ضد زنگآلیاژ توری استنلس استیل با گرید 304 شامل 16 درصد کروم 17 درصد نیکل و 2 درصد مولیبیدن می باشد. لا
‹‹..کسانی که ادعا می‌کنند اخلاق‌مدار یا دین‌مدارند، میزان حساسیّتی که از خود در برابر نقض این ارزش‌ها نشان می‌دهند باید با میزان اهمّیّت ارزش نقض شده متناسب باشد. یعنی اگر در برابر نقض یک ارزش درجه چندم از خود واکنش شدیدی نشان دهند، امّا در برابر نقض یک ارزش درجه اول سکوت کنند و هیچ واکنشی از خود نشان ندهند، این نشان می‌دهد که انگیزه آنان در دفاع از ارزش‌های اخلاقی یا دینی انگیزه‌ای سیاسی یا اقتصادی است، نه انگیزه‌ای دینی یا اخلاقی. ه
 
 
 
       امیرحسین خالقی
 
"تفاوت است میان آنکه با مردم برابر رفتار کنیم با اینکه تلاش کنیم آنها را برابر سازیم". (هایک)
 
برابری البته واژه دلفریبی است، ولی اینکه آدم ها با هم برابرند یا باید برابر باشند، دقیقا یعنی چه؟ همه یک شکل بپوشند و بخورند و زندگی کنند و آموزش ببینند و ...؟ 
 
به نظر نمی رسد دلپذیر و حتی ممکن باشد که جامعه انسانی را به کلونی حشرات بدل کنیم! تقسیم کار چه می شود؟ تنوع "ذاتی" انسان ها از حیث استعدادها و احتیاج ها را چه کنیم؟
اینتل به شکست خود در برابر AMD اعتراف کرد!
شرکت اینتل بالاخره به شکست خود در برابر AMD اعتراف کرد. یکی از مقامات اینتل در کنفرانس Citi، ضمن اقرار به این موضوع، از برنامه های آتی شرکت جهت ماندن در عرصه رقابت خبر داد.
مدتی است که اتفاق های جالبی در بازار پردازنده های x86 رخ می دهد. به عنوان مثال، شرکت بزرگ اینتل برای نخستین بار اعتراف کرده که بخشی از سهم بازار خود را به AMD باخته است. جیسون گریب، معاون و مدیر اصلی گروه تکنولوژی و پلتفرم های ابری، طی مصاحب
آدما یه توان هایی، دارن که هنوز بروز ندادن، این توان ها لازمه شناخته بشه، این نیروهایی که هنوز بالفعل نشدن، می تونن ویرانگر باشن، و یا بُعدی از زیبایی درون فرد رو نمایان کنه .. 
 
 
یکی از این پتانسیل ها طغیان آدمه .. آدمی پتانسیل عجیبی برای طغیان و نافرمانی داره .. گاهی این طغیان در برابر هواهای نفسه .. و گاهی در برابر مسئولیت ها و حقوقیه که به عهده انسانه ..
 
الهی .. از خودم .. طغیان خودم .. در برابر هر چه که حقی به گردنم داره !!!! به تو پناه می برم ..
کاهش وزن ساختمان به علت سبکی سقف و دیوارهای ساخته شده از پانل سه بعدی
سرعت حمل و نقل و سهولت بالا کشیدن پانل ها در ساختمانهای مرتفع
مقاومت زیاد در برابر نیروهای برشی ناشی از زلزله به علت یکپارچگی سازه
عایق در برابر حرارت ، برودت و رطوبت و صدا .
مقاوم در برابر آتش سوزی به علت وجود قشرهای بتنی طرفین پانل .
نفوذ ناپذیری تری دی پانل در برابر حشرات .
امکان حمل و نقل و بکارگیری دیوار پانل در مناطق صعب العبور جهت احداث ساختمان.
عدم نفوذ نسبی آلودگی ص
در واقع الکتروموتورها به دو دسته پوسته باز و پوسته محصور تقسیم بندی می شوند :
الکتروموتورهای محصور پوسته باز :
- حفاظت شده در برابر قطره 
- حفاظت شده در برابر پاشش 
- کاملا محافظت شده 
- حفاظت شده در برابر شرایط آب و هوایی 
 باید این نکته را نیز بیان کرد که الکتروموتورهای با پوسته باز برای محیط های خطرناک مناسب نیستند .
الکتروموتورهای پوسته محصور :
- الکتروموتورهای محصور ضد انفجار 
- الکتروموتورهای محصور با هوای کافی
- الکتروموتورهای محصور با
با توجه به سوالات مکرر مشتریان گرامی درباره سایز انواع کاغذ ها در تصویر زیر سایز انواع کاغذ سری A آورده شده اشت.
جهت تبادر بهتر ذهن شما مشتریان گرامی مقیاس در نظر گرفته شده در زیر تصویر خودکار بیک در سایز واقعی می باشد.
 
انواع سایز کاغذ سری A به ترتیب از بزرگ به کوچک به همراه کاربرد آنها:
A0: مناسب چاپ پوستر (ابعاد دو برابر A1)
A1: مناسب چاپ پوستر (ابعاد دو برابر A2)
A2: بهترین سایز چاپ پوستر (ابعاد دو برابر A3)
A3: مناسب چاپ پوستر (ابعاد دو برابر A4)
A4: ب
کافی است حجم مخرن آب را کم کنیم 
به این منظور می توان با قرار دان  آجر در کف مخزن کولر آب گیری کولر را از ده لیتر به دو لیتر کاهش داد و بازدهی کولر را چند برابر کرد .
با  این کار تعداد سیکل های آب پمپ شده توسط پمپ پنج برابر افزایش می یابد و آب سرد تری (  تا  ده درجه کاهش ) روی پوشال ریخته می شود .
ورق آلیاژی (CK45)
 
دماهای بسیار بالا
دماهای بسیار پاییین
مخازن تحت فشار
مصارف استحکام بالا
سختی بسیار بالا
مقاومات در برابر زنگ زدگی
مقاومت در برابر خورندگی هوا
مقاومت در برابر نمک های دریایی
صنایع قطعه سازی
صنایع ساخت ابزار
راه سازی ،پل سازی و شهرسازی
صنایع هواپیمایی
فولاد های مقاوم در برابر اسید
و بسیاری مصارف خاص و ویژه دیگر
 
ورق آلیاژی (CK45)
تلفن : 02166672010
فکس : 02166674094
ایمیل : Pishgam.foolad.m@gmail.com
آدرس : تهران - بازار آهن شاد آباد - بلوک مرداد شمالی
سلام بر دوستان عزیز:)
من یهویی اومدم که بگم که اقا من تابستون نبودم واسه همین براتون ننوشتم از یکی از خفن ترین سریالایی که دیدم.اسم سریال سرگذشت ندیمه یا the handmaid’s tale این سریال امریکایی که دو فصلشم اومده و من بی صبرانه منتظر فصل سومم به شدن قشنگ و همچنین اعصاب خورد کن هستش و من هیچی راجبش نمیگم که خودتون برین و ببینین اگر دوست داشتین.حالا این سریال از روی یه رمان ساخته شده به همین اسم نوشته شده توسط خانم مارگارت اتوود.توی ایرانم ترجمه شده توسط
در آمریکا قیمت مسکن 4 برابر درآمده ، در کویت قیمت مسکن 5 برابر درآمده ، در ترکیه قیمت مسکن 9 برابره درآمده ، در دانمارک قیمت مسکن 11 برابر درآمده ، منتهی در کشور ما با وجود منابع طبیعی قیمت مسکن 26 برابر درآمده !!!!!!!!
خیلی خیلی خیلی عجیبه !!!!!
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
این مشکلات جسمی ای که برام پیش اومده که دلیل موجهی برای خوب شدنشون ندارم 
این سرفه های اگزوداتیو بالای سه هفته که حتی اگه هق هق گریه کنم یا هه هه بخوام بخندم هم رسوبات خودشونو نشون میدن 
این کمری که شب گذشته (پریشب) با کلی سرکج کردن و ادای دیگرانو تحمل کردن به صبح رسوندم و یهو مسئول شبمون که یه پسره ی مجرد دهه شصتی خودشیرین بود جلو رئیس گفت اینا که اداشونه (و منم برگشتم و گفتم ایشالا از همین اداها سرشون بیاد) 
این سردرد قوز بالا قوز که تا کولر ر
 
در هندسهٔ اقلیدوسی یک بادبادک یک چهارضلعی محدب است که دو ضلع مجاور برابر داشته باشد. برخلاف متوازی‌الاضلاع که دو ضلع روبروی برابر دارد. این چهارضلعی مانند بادبادکی است که در آسمان پرواز می‌کند و به همین دلیل این چنین نام گذاری شده‌است.
                                    
 
✴️ براساس حافظه تاریخی اقتصاد ایران، میانگین رشد اقتصادی سالانه ایران در دوره ۱۳۳۸ تا ۱۳۵۵، معادل 10.6 درصد بوده است.
✴️ در دوره سال‌های انقلاب و جنگ تحمیلی(۱۳۵۷ تا ۱۳۶۸) میانگین رشد اقتصادی معادل منفی 2.4 درصد ثبت شده بود. پس از جنگ و تا ابتدای دهه ۹۰، میانگین رشد اقتصادی سالانه به ۵ درصد رسید.
✴️ در دوره رونق نفتی دهه ۸۰، با وجود افزایش درآمدهای نفتی نه‌تنها رشد اقتصادی بالا و مستمر حاصل نشد، بلکه اقتصاد ایران در این دوره، رشد پایین همر
رژیم لاغری که میتواند باعث پیری پوست و کچل شدن موهایتان شود .

بیشتر افراد برای رژیم لاغری را برای کم کردن وزن را انتخاب می کنند ، بسیاری از این رژیم های غذائی برای بدن عواارض دارند .
 و عواقب بدتر از چاقی را در پی دارند. 
در رژیم های غلط به جای کم شدن چربی میزان زیادی آب و مقداری از ماهیچه های فرد از بین می رود. 
این رژیم ها علاوه بر اینکه باعث نداشتن تعادل می شوند موجب به وجود آمدن سرگیجه، ضعف، بی حالی، کم خونی و حالت گز گز گوش در افراد می شوند.
ب
پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی میزان مصرف انرژی در جهان در هر دهه به دو برابر افزایش می یابدو پیش بینی شده است که طی سال های 2001 تا سال 2025، روند مصرف انرژی در جهان به میزان 54 درصد افزایش خواهد یافت جالب توجه اینکه در این چشم انداز بیشترین میزان مصرف انرژی به کشورهای در حال توسعه ای مثل ایران اختصاص دارد گزارش اتحادیه جهانی انرژی مکمل این واقعیت در کشور ما است که بارها در مط




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
723 کیلو بایت

تعداد صفحات ف
پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی میزان مصرف انرژی در جهان در هر دهه به دو برابر افزایش می یابدو پیش بینی شده است که طی سال های 2001 تا سال 2025، روند مصرف انرژی در جهان به میزان 54 درصد افزایش خواهد یافت جالب توجه اینکه در این چشم انداز بیشترین میزان مصرف انرژی به کشورهای در حال توسعه ای مثل ایران اختصاص دارد گزارش اتحادیه جهانی انرژی مکمل این واقعیت در کشور ما است که بارها در مط




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
723 کیلو بایت

تعداد صفحات ف
پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی میزان مصرف انرژی در جهان در هر دهه به دو برابر افزایش می یابدو پیش بینی شده است که طی سال های 2001 تا سال 2025، روند مصرف انرژی در جهان به میزان 54 درصد افزایش خواهد یافت جالب توجه اینکه در این چشم انداز بیشترین میزان مصرف انرژی به کشورهای در حال توسعه ای مثل ایران اختصاص دارد گزارش اتحادیه جهانی انرژی مکمل این واقعیت در کشور ما است که بارها در مط




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
723 کیلو بایت

تعداد صفحات ف
پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی میزان مصرف انرژی در جهان در هر دهه به دو برابر افزایش می یابدو پیش بینی شده است که طی سال های 2001 تا سال 2025، روند مصرف انرژی در جهان به میزان 54 درصد افزایش خواهد یافت جالب توجه اینکه در این چشم انداز بیشترین میزان مصرف انرژی به کشورهای در حال توسعه ای مثل ایران اختصاص دارد گزارش اتحادیه جهانی انرژی مکمل این واقعیت در کشور ما است که بارها در مط




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
723 کیلو بایت

تعداد صفحات ف
پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی میزان مصرف انرژی در جهان در هر دهه به دو برابر افزایش می یابدو پیش بینی شده است که طی سال های 2001 تا سال 2025، روند مصرف انرژی در جهان به میزان 54 درصد افزایش خواهد یافت جالب توجه اینکه در این چشم انداز بیشترین میزان مصرف انرژی به کشورهای در حال توسعه ای مثل ایران اختصاص دارد گزارش اتحادیه جهانی انرژی مکمل این واقعیت در کشور ما است که بارها در مط




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
723 کیلو بایت

تعداد صفحات ف
پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی میزان مصرف انرژی در جهان در هر دهه به دو برابر افزایش می یابدو پیش بینی شده است که طی سال های 2001 تا سال 2025، روند مصرف انرژی در جهان به میزان 54 درصد افزایش خواهد یافت جالب توجه اینکه در این چشم انداز بیشترین میزان مصرف انرژی به کشورهای در حال توسعه ای مثل ایران اختصاص دارد گزارش اتحادیه جهانی انرژی مکمل این واقعیت در کشور ما است که بارها در مط




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
723 کیلو بایت

تعداد صفحات ف
پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی میزان مصرف انرژی در جهان در هر دهه به دو برابر افزایش می یابدو پیش بینی شده است که طی سال های 2001 تا سال 2025، روند مصرف انرژی در جهان به میزان 54 درصد افزایش خواهد یافت جالب توجه اینکه در این چشم انداز بیشترین میزان مصرف انرژی به کشورهای در حال توسعه ای مثل ایران اختصاص دارد گزارش اتحادیه جهانی انرژی مکمل این واقعیت در کشور ما است که بارها در مط




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
723 کیلو بایت

تعداد صفحات ف
پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی میزان مصرف انرژی در جهان در هر دهه به دو برابر افزایش می یابدو پیش بینی شده است که طی سال های 2001 تا سال 2025، روند مصرف انرژی در جهان به میزان 54 درصد افزایش خواهد یافت جالب توجه اینکه در این چشم انداز بیشترین میزان مصرف انرژی به کشورهای در حال توسعه ای مثل ایران اختصاص دارد گزارش اتحادیه جهانی انرژی مکمل این واقعیت در کشور ما است که بارها در مط




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
723 کیلو بایت

تعداد صفحات ف
پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی میزان مصرف انرژی در جهان در هر دهه به دو برابر افزایش می یابدو پیش بینی شده است که طی سال های 2001 تا سال 2025، روند مصرف انرژی در جهان به میزان 54 درصد افزایش خواهد یافت جالب توجه اینکه در این چشم انداز بیشترین میزان مصرف انرژی به کشورهای در حال توسعه ای مثل ایران اختصاص دارد گزارش اتحادیه جهانی انرژی مکمل این واقعیت در کشور ما است که بارها در مط




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
723 کیلو بایت

تعداد صفحات ف
پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی میزان مصرف انرژی در جهان در هر دهه به دو برابر افزایش می یابدو پیش بینی شده است که طی سال های 2001 تا سال 2025، روند مصرف انرژی در جهان به میزان 54 درصد افزایش خواهد یافت جالب توجه اینکه در این چشم انداز بیشترین میزان مصرف انرژی به کشورهای در حال توسعه ای مثل ایران اختصاص دارد گزارش اتحادیه جهانی انرژی مکمل این واقعیت در کشور ما است که بارها در مط




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
723 کیلو بایت

تعداد صفحات ف
پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی میزان مصرف انرژی در جهان در هر دهه به دو برابر افزایش می یابدو پیش بینی شده است که طی سال های 2001 تا سال 2025، روند مصرف انرژی در جهان به میزان 54 درصد افزایش خواهد یافت جالب توجه اینکه در این چشم انداز بیشترین میزان مصرف انرژی به کشورهای در حال توسعه ای مثل ایران اختصاص دارد گزارش اتحادیه جهانی انرژی مکمل این واقعیت در کشور ما است که بارها در مط




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
723 کیلو بایت

تعداد صفحات ف
پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی میزان مصرف انرژی در جهان در هر دهه به دو برابر افزایش می یابدو پیش بینی شده است که طی سال های 2001 تا سال 2025، روند مصرف انرژی در جهان به میزان 54 درصد افزایش خواهد یافت جالب توجه اینکه در این چشم انداز بیشترین میزان مصرف انرژی به کشورهای در حال توسعه ای مثل ایران اختصاص دارد گزارش اتحادیه جهانی انرژی مکمل این واقعیت در کشور ما است که بارها در مط




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
723 کیلو بایت

تعداد صفحات ف
مدیر جهاد کشاورزی زرند:
۴۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای کشاورزی زرند رهاسازی شد
مدیر جهاد کشاورزی زرند از رهاسازی چهار هزار و ۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای دو منظوره کشاورزی این شهرستان خبر داد.
علی  زارعی با اشاره به وجود ظرفیت های مناسب برای آبزی پروری در شهرستان زرند اظهار کرد: چهار هزار و ۳۰۰ قطعه بچه ماهی در استخرهای دو منظوره کشاورزی این شهرستان رهاسازی شده است.
وی عنوان کرد: آب این استخرها برای آبیاری محصولات کشاورزی مورد استفاده قرا
مهمترین‌ جنبه‌های‌ اقتصادی‌ فرش‌ دستبافت‌ را می‌توان‌ در اشتغالزایی‌، تحصیل‌ ارز وکمک‌ به‌ بهبود اقتصادروستا دانست‌. فرش‌ دستباف‌ به‌ علت‌ مرغوبیت‌ و کاربری‌ و قیمت‌ تمام‌شده‌ بالای‌ آن‌، بیشتر، مصرف‌ خارجی‌ داشته‌ و بازار صادراتی‌ آن‌ نسبت‌ به‌ بازار داخلی‌بسیار گسترده‌تر است‌. بنابراین‌ هرگونه‌ رکود در بازار صادراتی‌ آن‌ منجربه‌ بیکاری‌ وکاهش‌ درآمد در میان‌ بسیاری‌ از شاغلین‌ صنعت‌ فرش‌ می‌گردد. با این
خرید سنگ کف حیاطبرای انتخاب سنگ های کف مثل حیاط و پارکینگ نکته مقاومت در برابر بارهای وارده بر سنگ نکته مهمی به نظر میرسد.برای این که بتوانید خرید سنگ کف حیاط را با خیال راحت و بدون دردسر انجام دهید لازم است بدانید: ضمن این که سنگی زیبا و شیک برای کف حیاط خود انتخاب مینمایید باید بدانید که سنگ کف حیاط باید مقاومت لازم در برابر عوامل جوی همچون سرمای شدید مقاومت در برابر یخ زدگی ،مقاومت در برابر بارهای سنگین،جذب آب کم هم جهت جلوگیری از یخ زدگ
یاد بگیریم آدم های به موقعی باشیم !آدمهایی که سر وقت در برابر احساس ها و رفتارها عکس العمل نشان می دهند به موقع محبت می کنند و به موقع گله و شکایت …یاد بگیریم که در برابر ترس، ناکامی  نگرانی ،خشمو دلخوری … سکوت نکنیمو پنهان کردن احساسات یا به اصطلاح "در خودمان ریختنشان" را دور بریزیم  …


ادامه مطلب
هرزنامه یک مشکل بزرگ برای دنیای آنلاین است و نشانه هایی از کاهش آنها را شاهد نمی باشیم بلکه روز به روز بیشتر نیز می شوند. متأسفانه ، وب سایت های بسیاری هدف هرزنامه ها قرار میگیرند که از هر طریق ممکن است برای سوء استفاده از اطلاعات شما حمله ور شوند. اگر وب سایت وردپرس دارید ، چند قسمت اصلی وجود دارد که لازم است از آنها محافظت کنید. با ما همراه باشید!
 

ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
در چند روز گذشته در بین اعضای کتابخانه عمومی پیشین مسابقه کتابخوانی در قالب نقاشی برگزار کردیم که به نفرات برتر جوایز و لوح سپاس جهت ایجاد شور و اشتیاق مطالعه در بین قشر آینده ساز جامعه اهدا شد.
امروزه حتی در پرتو گسترش روزمره فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، توسعه فرهنگی هر کشوری در گروی اهمیت دادن به کتاب و افزایش نرخ سرانه کتابخوانی است؛ به طوری که با وجود گسترش نفوذ و اثرگذاری فناوری های نوین ارتباطی، کتاب هنو
در روزهایی که برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا باید #در_خانه_بمانیم، مطالعه کتاب خصوصا در زمینه نجوم و کیهان یک سرگرمی آموزنده و بسیار مفید محسوب می‌شود‌؛ با توجه به این موضوع و همچنین در راستای ترویج فرهنگ پسندیده کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه کتاب، قصد داریم از این پس مهم‌ترین کتاب‌های حوزه نجوم و کیهان شناسی را به شما مخاطبین فرهیخته و دوستدار کتاب معرفی نماییم. باشد که بتوانیم دین خود را در این زمینه نیز ادا کنیم.
✍ هیئت تحریری
چرم طبیعی انعطاف پذیری بالای دار 
بسیار نرم است
داراری شناسنامه می باشد
طرح های غیر تکراری دارد
با بوکردن آن میتوانید متوجه شوید
پشت چرم طبیعی را نگاه کنید متوجه طبیعی بودن آن می شوید پشت چرم طبیعی پرزی است
در برابر حرارت نمی سوزد و در برابر حرارت بوی موی سوخته می دهد
کمی آب روی آن بریزید متوجه میشوید که در چند ثانیه آب را جذب می کند
 
 
هیچ چیز، جای واجبات ما را نمی گیرد ، متاسفانه ما در فرار از واجبات دینی به مستحبات پناه می بریم ، فکر کردیم که 10 تا زیارت عاشورا بگذاریم ، جایگزین سکوت ما در برابر ظلم و جایگزین بی همتی ما در برابر فقر محرومین و تکاثر متکاثرین می شود ! اینجور نیست . همان قدر که دغدغه نمازها و روزه های قضا شده را داریم ، باید دغدغه نهی از منکرهای قضا شده مان را نیز داشته باشیم . چه نهی از منکر هایی که از ما قضا شد ، با توجیهات مختلف!
پی نوشت : به وقت تفکر صبحگاهی
برای معماری معاصر، باید هشتاد صفحه از کتاب آسیا در برابر غرب مرحوم داریوش شایگان رو بخونیم و امتحان بدیم. خب، تا این جا مسئله‌ای نیست. مسئله اینه که من دیروز به بعضی از دوستام گفتم که بعد از کلاس، من و مهدی و مسیح حاضریم یه قسمت از کتاب رو توضیح بدیم. ولی از این می‌ترسم که نتونم خوب توضیح بدم، چون پر از اشاره به اسامی فلاسفه مختلف و نظریاتشونه. یعنی اگه کسی تاریخ فلسفه بلد نباشه، بعید می‌دونم یه کلمه هم از این کتاب بتونه بفهمه...
به این دلیل م
آلومینیوم دارای مقاومت مکانیکی بالا، مقاوم در برابر اکسیداسیون، چکش خوار، قابل انعطاف، شکل پذیر، ضدزنگ، هادی جریان الکتریسیته و رسانای خوبی برای گرما می باشد و به عنوان دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز شکل پذیر شناخته می شود. وزن آلومینیوم تقریباً یک سوم وزن فولاد، مس و برنج است و مقاومت، آن در برابر اسید و عوامل جوی از فلزات آهن و مس بیشتر است. همچنین بسیار بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است. بعلاوه، این عنصر غیر مغناطیسی، بدون جرقه، دومین ف
براساس قانون کارما انرژی شما چند برابر بازمی گردد.
هرگز تصور نکنید به همان اندازه ای که انرژی صرف می کنید ، به همان اندازه نیز دریافت خواهید کرد! از نظر قانون کارما وقتی شما آغازگر یک عمل خوب یا بد هستید، انرژی حاصل از عمل شما در یک چرخه نامتناهی قرار می گیرد و براساس قانون کارما چندین برابر همان انرژی به خودتون بازمیگردد.
ادامه مطلب
برگهای سبز با رگبرگهای سفید، باعث میوه دادن درخت می شوند ؛
و برگهای سفید با رگبرگهای سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها …
بسمه تعالی
در این بازدیدی که دانش آموزان داشتند  هدف، آشنایی آنان با کتابخانه ، روش مطالعه و گسترش فرهنگ مطالعه ، افزایش سرانه مطالعه می باشد که به مدت ١ ساعت به مطالعه کتاب مورد نظر خود پرداختند و چند نفر از آنها کتابهای مطالعه شده را برای دیگر دانش آموزان جمع خوانی نمودند
آلومینیوم دارای مقاومت مکانیکی بالا، مقاوم در برابر اکسیداسیون، چکش خوار، قابل انعطاف، شکل پذیر، ضدزنگ، هادی جریان الکتریسیته و رسانای خوبی برای گرما می باشد و به عنوان دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز شکل پذیر شناخته می شود. وزن آلومینیوم تقریباً یک سوم وزن فولاد، مس و برنج است و مقاومت، آن در برابر اسید و عوامل جوی از فلزات آهن و مس بیشتر است. همچنین بسیار بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است. بعلاوه، این عنصر غیر مغناطیسی، بدون جرقه، دومین ف
تولید فولاد یک صنعت فراگیر در همه‌ی جهان است که به دلیل کاربرد گسترده در اکثر صنایع حساس و مهم، خود نیز صنعت مهم و حیاتی به شمار می‌آید. اینکه یک کشور خود به ساخت فولاد بپردازد یا آن را از کشورهای دیگر تهیه کند، فرق زیادی در سرنوشت اقتصاد کشور خواهد داشت. خود کفایی و پویا بودن صنعت ساخت فولاد، موفقیت و پویایی صنایع وابسته را نیز در بر خواهد داشت. در این متن ما شما را در مورد روش‌های رایج در تولید فولاد به ویژه تهیه‌ی فولاد از روش احیا راهنما
موتورخانه یا پکیچ دیواری ؟
مقایسه مصرف گاز پکیج و موتورخانه های مرکزی۱– سیستم های دارای مخزن از مزیت داشتن حجم مشخصی آب گرم برای زمان قطع برق برخوردارند.اینکه این امتیاز تا چه حد برای ساکنین ساختمان ها ارزشمند است، در فرایند تصمیم گیری و انتخاب آنها موثر خواهد بود. لذا در زمان انتخاب پکیج نیز مشتری می تواند مدل پکیجی را انتخاب نماید که منبع ذخیره ی آب گرم هم دارد اما به دلایلی که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد، انتخاب همچین پکیجی توصیه نم
شش رسول از شش جهتچون جسد مردم را که کار کن او بود شش جهت بود، پیش و پس و راست و چپ و زیر و زبر ایزد تعالی شش رسول کارفرمای بفرستاد سوی ایشان، چنان که به مثل آدم علیه ‏السلام ، از سوی سر مردم آمد و نوح علیه ‏السلام از سوی چپ مردم آمد و ابراهیم علیه‏ السلام از سوی پس مردم آمد و موسی علیه ‏السلام از سوی زیر مردم آمد و برابر آدم علیه‏ السلام و عیسی علیه ‏السلام از سوی دست راست مردم آمد، برابر نوح علیه ‏السلام و محمد مصطفی صلی‏ الله‏ علیه‏ و‏آله
با توجه به سوالات مکرر مشتریان گرامی درباره سایز انواع کاغذ ها در تصویر زیر سایز انواع کاغذ سری A آورده شده اشت.
جهت تبادر بهتر ذهن شما مشتریان گرامی مقیاس در نظر گرفته شده در زیر تصویر خودکار بیک در سایز واقعی می باشد.
 
انواع سایز کاغذ سری A به ترتیب از بزرگ به کوچک به همراه کاربرد آنها:
A0: مناسب چاپ پوستر (ابعاد دو برابر A1)
A1: مناسب چاپ پوستر (ابعاد دو برابر A2)
A2: بهترین سایز چاپ پوستر (ابعاد دو برابر A3)
A3: مناسب چاپ پوستر (ابعاد دو برابر A4)
A4: ب
 یکی دیگراز اصول  فضایل را از امیرالمونین ع سوال میکنیم او. میفرمایدپایه دوم ایمان صبر است  و صبر یعنی.  بردباری و خویشتن داری و استبلا و تسلط کامل بر نفس  پس کسیکه خودرادر برابر  پولو رشوه زن زانبه و محرمات دیگر بفروشد و عقلو دین خویش از کف دهد صبر ندارد ونیز کسبکه از هوسرانیهای مکروه و مرجوح  چشم نبوشدو عنان نفس محکم نگیرد صابر. نیست و باز کسیکه در. برابر مصیبات وبلاهای دنیا جزع و بیتابی ها. ا غاز کند و مالک نفس خود نباشد صبر ندارد  علاوه بر
در هندسهٔ اقلیدوسی یک بادبادک یک چهارضلعی محدب است که دو ضلع مجاور برابر داشته باشد. برخلاف متوازی‌الاضلاع که دو ضلع روبروی برابر دارد. این چهارضلعی مانند بادبادکی است که در آسمان پرواز می‌کند و به همین دلیل این چنین نام گذاری شده‌است.
                                          
 
منبع
پیرو عهدی که بستیم چند روز دیگر تا کنکور مانده با تمام تلاش برای شرکت در این عرصه قدم می گذارم اما معنای این جهاد را با دفاع مقدسمان در یک راستادیدم و چه جالب بود وقتی صبر در برابر دفاع از این وطن می کردند و ما هم با تمام تلاش می خ اهیم ای را انجام بدهیم و این بار با سلاح علم و انگیزه کمک به اقتصاد این مملکت. صدای بابا در گوشم پیچید افشین در برابر این مملکت مسیولیت داری
ادامه مطلب
 
 
جریمه های رانندگی که دو برابر می شوند
جریمه های رانندگی دارای انواع مختلفی بوده و ثبت آن ها نیز به روش های مختلفی صورت می گیرد.
برخی از این جریمه ها بعد از مدتی بخشیده می شوند و برخی از آن ها نیز بعد از گذشت مدتی دو برابر می شوند.
 
 
جریمه‌های رانندگی انواع مختلفی دارند و به روش‌های مختلفی ثبت می‌شوند
و همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم
برخی از آنها ممکن است پس از مدتی بخشیده شوند
و برخی از آنها نیز ممکن است بعد از گذشت 60 روز دوبرابر شوند
{از عاشورا تا ظهور - شماره 30}
 
به خاطر بسپار ...
 
در هیچ کجای تاریخ، تمام مکارم اخلاقی در برابر تمام رذائل اخلاقی ظهور پیدا نکرد چنان که در عاشورای ۶۱ هجری اتفاق افتاد! روبرو شدنِ حسین بن علی علیه السلام در برابر لشگر یزید؛ مبارزهٔ «نهایت حق» در برابر «نهایت باطل»! در یک سو، «رفیع ترین مکارم انسانی» و در سویی «پَست ترین و رَذل ترین صفات»...
حسین درکربلا جنگ را به گونه ای مدیریت کرد که حاصلش بشود "بیداری وجدان و انگیزه سازی برای مبارزه با باطل" مب
فشارسنج چیست؟فشار پارامتریست که در مباحث کنترل فرایند و قطعات ابزار دقیق بسیار مهم و اهمیت دارد، و مقدار این کمیت اسکالر برابر است با نیروی عمود بر سطح در واحد سطح، میزان فشار را توسط فشار سنج اندازه گیری می کنیم، فشار با واحد های مختلفی گفته می شود اما واحد استاندارد فشار در سیستم SI پاسگال است که برابر است با یک نیوتن نیرو که بر یک متر مربع از سطح جسمی وارد می شود.
ادامه مطلب
فشارسنج چیست؟فشار پارامتریست که در مباحث کنترل فرایند و قطعات ابزار دقیق بسیار مهم و اهمیت دارد، و مقدار این کمیت اسکالر برابر است با نیروی عمود بر سطح در واحد سطح، میزان فشار را توسط فشار سنج اندازه گیری می کنیم، فشار با واحد های مختلفی گفته می شود اما واحد استاندارد فشار در سیستم SI پاسگال است که برابر است با یک نیوتن نیرو که بر یک متر مربع از سطح جسمی وارد می شود.
ادامه مطلب
فشارسنج چیست؟فشار پارامتریست که در مباحث کنترل فرایند و قطعات ابزار دقیق بسیار مهم و اهمیت دارد، و مقدار این کمیت اسکالر برابر است با نیروی عمود بر سطح در واحد سطح، میزان فشار را توسط فشار سنج اندازه گیری می کنیم، فشار با واحد های مختلفی گفته می شود اما واحد استاندارد فشار در سیستم SI پاسگال است که برابر است با یک نیوتن نیرو که بر یک متر مربع از سطح جسمی وارد می شود.
ادامه مطلب
فشارسنج چیست؟فشار پارامتریست که در مباحث کنترل فرایند و قطعات ابزار دقیق بسیار مهم و اهمیت دارد، و مقدار این کمیت اسکالر برابر است با نیروی عمود بر سطح در واحد سطح، میزان فشار را توسط فشار سنج اندازه گیری می کنیم، فشار با واحد های مختلفی گفته می شود اما واحد استاندارد فشار در سیستم SI پاسگال است که برابر است با یک نیوتن نیرو که بر یک متر مربع از سطح جسمی وارد می شود.
ادامه مطلب
فشارسنج چیست؟فشار پارامتریست که در مباحث کنترل فرایند و قطعات ابزار دقیق بسیار مهم و اهمیت دارد، و مقدار این کمیت اسکالر برابر است با نیروی عمود بر سطح در واحد سطح، میزان فشار را توسط فشار سنج اندازه گیری می کنیم، فشار با واحد های مختلفی گفته می شود اما واحد استاندارد فشار در سیستم SI پاسگال است که برابر است با یک نیوتن نیرو که بر یک متر مربع از سطح جسمی وارد می شود.
ادامه مطلب
فشارسنج چیست؟فشار پارامتریست که در مباحث کنترل فرایند و قطعات ابزار دقیق بسیار مهم و اهمیت دارد، و مقدار این کمیت اسکالر برابر است با نیروی عمود بر سطح در واحد سطح، میزان فشار را توسط فشار سنج اندازه گیری می کنیم، فشار با واحد های مختلفی گفته می شود اما واحد استاندارد فشار در سیستم SI پاسگال است که برابر است با یک نیوتن نیرو که بر یک متر مربع از سطح جسمی وارد می شود.
ادامه مطلب
حد راست و چپ توابع:
Limf(×)=L بدین معنی است که حد چپ تابع در نقطه3 برابر Lاست.
-x--->3 
Limf(x)=L بدین معنی است که حد راست تابع در نقطه 3 برابر Lاست.
+x--->3
در مثال فوق حد چپ و راست تابع در نقطه3  برابر باL بودند ،بنابر این ،این تابع حد دارد و حد آن L است پس میتوانیم نتیجه بگیریم که یک تابع زمانی در یک نقطه  حد دارد که حد چپ و راست آن در همان نقطه با هم برابر باشند.
بنابر این میتوانیم بگوییم :
 Limf(x)= Limf(x)=L<<-------->>Limf(x)=L
      3<----x--->3-  x--->3+                   
استحکام بالا و مقاوم در برابر شکستگی و تغییر فرممقاوم در برابر لغزشاستفاده از مواد اولیه باکیفیتدارای قابلیت شستشو و نظافت دارای لبه بلند برای جلوگیری از پخش شدن گرد و خاکداشتن شیار‌های هدایت مایعاتظاهر زیباکف پوش‌های سه بعدی خودرو در حال حاضر با مزیت‌های بیشماری که نسبت به کفپوش‌های سنتی سابق دارند، انتخاب مناسب تری برای خودرو‌های شخصی می‌باشد. این کفپوش‌ها با ظاهری زیباتر و کارآیی بیشتر و محکم بودن در کف خودرو، لذت سواری را چند ب
یکی میگفت بخور بابا چیه الکی هی خودتو اذیت کنی و تمام خوشمزه ها رو از دست بدی
اونموقع جواب کوبنده ای براش نداشتم و باعث شد کل سبک زندگی که در پیش گرفتم و خب وزنمم خیلی عالی شده بره زیر سوال
اما یه جواب خیلی زیبا به ذهنم رسید
حال بهم زن نیست وقتی نمیتونی در برابر خوردن چیزی مقاومت کنی؟
من نمیگم نخور
میشه به اندازه خورد
غذاهای سالم خورد
و از زندگی لذت برد
و حال بهم زن نیست وقتی چاق و بدون هیچ اراده و حال بهم زن باشی؟
یکی از انواع درب های اتوماتیک، کرکره برقی است که جهت استفاده در درب ها و پنجره ها کاربرد دارد. انواع کرکره برقی، مجموعه ای از صفحات افقی متصل به یکدیگر است که با بالا و پایین رفتن این صفحات، کرکره باز و بسته می شود.کرکره برقی محافط خوبی در برابر باد و باران است. همچنین شاتر های مورد استفاده در پنجره، از ساختمان در برابر تخریب و سرقت نیز محافظت می کند.
ادامه مطلب
یک از مهم ترین مباحث در رابطه با انقلاب ها, تداوم آن هاست
انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین انقلاب های جهان, همگان را متحیر بقای خود نموده و این یکی از همان دلایلی است که قدرت طلبان و منافقان به دشمنی با جمهوری اسلامی می پردازند
راهکارهای منافقان برای رسیدن به هدفشان که فروپاشی یک انقلاب عظیم است, چیست؟
پیروان انقلاب در برابر هجمه ها و دشمنی ها چه وظیفه ای دارند؟؟؟
ادامه مطلب
  من درخواب قیلوله عصرگاهی بودم و خداوند بالای سرم بیدار . دمی خواست بیاساید و امور کشور در هرج مرج و به اختیار آدمیان رها ساخت. من از بیمی که برایم ناآشنا بود از جا جستم. هنوز در میان خواب و بیداری بودم که زنگ تلفن همراهم به صدا در آمد. صاحب خانه بود. از خواب خداوندگار و غفلت اش نهایت بهره را برده بود.  و تحکمی که شیوه ی مالکان بود فرمود : « فلانی ! با مبلغ قبلی نمی تونم آپارتمانم رو اجاره بدم . می دونی که همه چیز دو برابر و حتی سه برابر شده ، اگه می
از آن روزی که امام مهربانی ها سنگ بنای ایستادگی در برابر ظالم را نهاد،  تمامی کفر در برابر او ایستاد تا نگذارد کلام آن مجاهد فی سبیل الله به عمق جان مردم آگاه نشیند. اما به لطف خداوند این شیطان بزرگ چونان گذشته پوزه اش به خاک مالیده شد و در اوج ظلمت، امام با اندیشه ی استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر بیداد پا به عرصه جهاد گذاشت. اعتقاد امام این بود که برای رسیدن به حقیقت باید مطالبه گری کرد. ایشان می فرمودند: «مطالبه گر اگر بداند و یا احتمال ده
رده بندی در حوزه توانگری مالی
 
 
یکی دیگر از معیارهایی که در ابتدای مقاله اشاره شد، سطح توانگری مالی می باشد. توانگری مالی یعنی میزان قدرت پاسخگویی شرکت در برابر مشتریان خود. شرکت هایی که از سطح توانگری مالی خوبی برخوردار هستند، در مقابل صاحبان حقوق و بیمه گذاران از توانایی پرداخت خوبی برخورداند. هر چه این میزان کاهش یابد، مقدار توانایی مالی و پاسخگویی نیز تنزل میابد.
1-سطح یک توانگری مالی: مقدار نسبت توانگری مالی شرکت برابر با 100 درصد است.2-
امشب مرا به آغوش بکش... آرامِ آرام، میخواهم در تو غرق شوم،میخواهم با تک تک نام هایت نفس بکشم، آخر معشوق تمام وقت تو بودن، نهایت زندگیست... آخر معشوق تمام وقت تو بودن نهایت بندگیست... خدایا... به تک تک نام هایت قسمت میدهم، لحظه ای به حال خودم رهایم نکن... من آرامم، در برابر ثانیه به ثانیه امتحاناتت،من تسلیمم در برابر تو خدایا... و تو برایم به اندازه تمام دنیا کافی هستی... دوستت دارم، با تمام وجود :) 
کارخونه، داروخونه، غسالخونه، خونه به خونه، خون بالا می‌آوری و حکومت شرعی تو را نجس می‌شمرد. از جنسِ نجس‌تر باشی می‌گوید حق نماز خواندن هم نداری، تو را چه به حرف زدن با خدا؟ با همان نخوت تو را تجسم شهوت می‌داند و در باب ورود به دستشویی مشغول استخاره می‌شود که نخست کدامین پای را بر زمین نهد؟ یک نفر می‌گوید با همان پا که تو را بر زمین زده است. با همان پا که تو را له کرده است‌ و طبقه‌ی فرودست درست کرده است. خط موزاییکی برجسته در پیاده‌رو، مخص
خب این جمله‌ی بالا تیتر چندان خوبی نیست اما تیتره دیگه!
نود و هفت که شروع شد با خودم گفتم امسال کلی کتاب‌های نخونده‌مو می‌خونم و تا نخوندم دیگه کتاب نمی‌خرم اما سرانه‌ی مطالعه‌م توی سالی که میشه «گذشته» خطابش کنیم ناامید کننده است و احتمالن به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسه! باز خوبه یکی دو ساله نمایشگاه کتاب تهران نمی‌تونم برم و گرنه معلوم نیست چه خبر میشد آمار کتابای نخونده‌ام؛ چون در مقابل خرید کتاب بی اراده‌ام! همین جا توی پرانتز ب
مدیر عامل آقای مهدی حق صدا م زد گفت میتونم بروت حساب کنم بهت آموزش بدهم و تو رو بعد آموزش ت بذارم توی تیم تست برنامه نویسی شرکت ؟ گفت آره ؟ گفت پاس آماده باش برای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه هفته ی آینده شرکت !!! گفت ازت یه ضمانت نامه ی گنده میکنم !!!! ولی حقوقت یک ونیم برابر میشه و سال بعدش دو برابر میشه و روت خیلی حساب باز کرده ام که تا آخر عمر باهات برنامه نویسی در ارتباط باشم ... تو فقط از هوش و ذهنت استفاده نمیکنی ؟ درسته خدا شل ت کرده ولی خوب بهت فک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها