نتایج جستجو برای عبارت :

امید : همین قدر سبز، دربند و فشرده

قالیشویی در دربند
قالیشویی ارزان در دربند تهران
 
معرفی بهترین قالیشویی در دربند همراه با شماره تلفن و آدرس قالیشویی
 
قالیشویی نمونه دربند
 
جمع آوری فوری فرش و تحویل سریع توسط قالیشویی نزدیک دربند
 
همین حالا با قالیشویی در دربند آندیالند تماس بگیرید و سفارش قالیشویی خود را ثبت نمایید .
 
فعالترین قالیشویی شمال تهران
 
باربری تهران
باربری تهران که با نام تجاری نتسان در شهر مشهور گشته است وظیفه حمل انواع بار و محموله و کالا و محصول و اثاثیه را از محله دربند تهران به دیگر نقاط شهر و دیگر شهرهای ایران بر عهده دارد. این مهم توسط باربری تهران به ارزان ترین قیمت به انجام می رسد و این در حالی است که کیفیت بالای خدمات نیزحفظ می گردد.
ارزان ترین حمل بار دربند
دستگاه دربند بطری شیشه به صورت مگنتی عمل میکند و دربهای فلزی توسط مگنت در سیستم نوار عمودی بالا رفته و پس از قرار گرفتن در ریل دربگذار آماده دربگذاری بر روی بطری های شیشه میگردد.
دستگاه دربند بطری شیشه از ملزومات بسته بندی محسوب می شوند. برای بستن در انواع بطری، قوطی و ظرف های شیشه ای و پلاستیکی از این دستگاه ها استفاده می شود. بنا به دلایل زیادی بهتر است این کار با دستگاه و نه با دست انجام شود. یکی از دلایل است که اهمیت دارد که در ظرف ها بدون ه
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
                                                     
WinRAR 
وین رار یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد که می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آوری
دانلود نرم افزار winrar
WinRAR یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد که می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزا
WinRar
یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد که می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
7Zip نرم افزاری که برای فشرده سازی فایل در فرمت های رایج چون zip ،rar و ... و فرمت اختصاصی این نرم افزار 7zip می باشد. نرم افزار 7Zip یک فشرده ساز متن باز می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی انواع فرمت های فشرده را غیر فشرده کرده و همچنین فایل های خود را در فرمت های مختلف فشرده نمایید و برای آنها رمزعبور تعیین نمایید. برنامه 7Zip سرعت بالایی در فشرده سازی فایل ها دارد و قادر است تا فایل های فشرده شده با فرمت Rar را نیز اکسترکت
همین چند لحظه پیش از خواب بیدار شدم. هیچ نمیدانم سم قوی تر است که ببردتم کوه یا این کرختی عجیب سر صبحم که زیر پتو مچاله ام کرده. 
از دیشب فهمیده ام که منطق برنامه ریزی ام افتضاح است. 
کاکتوس ها نیاز به رسیدگی دارند
من نیاز به استحمام دارم
برای کنفرانس یک شمبه باید ۳۰۰ صفحه لبه تیغ بخوانم، پنجاه صفحه سال بلوا و یک عالم مطلب در مورد هر دو کتاب و سبک کلاسیک! 
استاد اناتومی گفته حتما ازم میپرسد و من هیچ نمیدانم اخرین باری که اتاقم را گردگیری و جارو
دستگاه دربند کنسروی دستی یکی دیگر از تولیدات بسیار پر کاربرد و ارزان قیمت و اما در عین حال بسیار با کیفیت ماشین سازی شهاب صنعت می باشد البته این دستگاه فقط برای دربگذار کنسرو نمی باشد و قابلیت استفاده برای انواع قوطی های فلزی و پت می باشد.
ما در ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان افتخار خود می دانیم تا بهترین و با کیفیت ترین و از طرفی با منصفانه ترین قیمت یعنی 30% زیر قیمت بازار انواع دستگاه پرکن و دربند را به صورت 100% بومی در داخل مجمو
⛽️در موتورهای بنزینی ابتدا بنزین و هوا با هم مخلوط شده و سپس وارد سیلندر می شوند . هنگامی که سوخت متراکم شد شمع جرقه می زند و عمل احتراق صورت می گیرد .ولی در موتورهای دیزلی ابتدا فقط هوا وارد سیلندر می شود ، با بالا آمدن پیستون ، هوای داخل سیلندر فشرده و گرم می شود. بنابر اصل اول ترمودینامیک : اگر حجم ثابتی از گاز فشرده شود ، دمای آن بالا خواهد رفت.در این لحظه پمپ انژکتور ، گازوییل را بصورت پودر داخل سیلندر تزریق می کند . دمای بالای هوای فشرده
 
بازی فشرده فارکرای کم حجم شده و فشرده 2.9 گیگ
 
دانلود نسخه کم حجم بازی فارکرای برای کامپیوتر با حجم 2.9 گیگابایت کاملا تست شده روی ویندوز 7 64 بیتی به راحتی اجرا شد بدون نیاز به سریال نامبر و کرک می باشد قابل اجرای روی کامپیوتر پنتیوم 4 حتی .
 
لینک دانلود : Download
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RAR for Android
 برنامه پر کاربرد اندروید جهت باز کردن فایل فشرده با فرمت های RAR, ZIP, TAR, GZ, BZ2, XZ, 7z, ISO, ARJ و یا ساخت فایل فشرده با فرمت zip و rar میباشد. برنامه RAR مانند نسخه ویندوز شامل بیشتر امکانات کاربردی نرم افزار میباشد که مهمترین آن تعمیر فایل فشرده و باز کردن فایل هایی فشرده که دارای پسورد هستند میباشد.
ادامه مطلب
اگر دنبال خط تولید زغال فشرده هستید باید بدانید که مزایای زغال فشرده چیست. مزایای زغال فشرده محدود به کارخانه های صنعتی و یا دیگ های بخار سوخت جامد شده است. در واقع در کشورهای صنعتی و پیشرفته که جمعیت بیشتری به زغال فشرده در انرژی و سوخت نیاز دارند، جایی است که نیاز ابتدایی به انرژی گرمایی و برای پخت و پز و گرم شدن، بیشتر می شود.  می توانید برای خواندن مطلب راهنمای انتخاب بهترین خط تولید زغال فشرده، به سایت مراجعه نمایید.
خط تولید زغال فشرده:
با افزایش تعداد داده هایی که در زندگی روزمره با آنها سر و کار داریم ، فضای ذخیره سازی در حال اتمام است. یکی از راه های صرفه جویی در فضای ذخیره سازی ، فشرده سازی فایل ها است. هنگام فشرده سازی فایل ها ، شما در واقع اندازه آنها را کاهش می دهید تا فضای کمتری در هارد دیسک شما بگیرد. یکی دیگر از مزایای فشرده سازی یک فایل این است که می توانید آن را به راحتی در وب سایت های رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های پیام رسانی به اشتراک بگذارید که معمولاً برای ان
توجه       توجه                                                                                            1_فیلم سرباز با لینک دانلود در جدول زیر قرار گرفته ومی توانید با کیفیت های مختلف فیلم را دانلود کنید                                                                           2_ و هر شب ساعت  ۸:۳۰  فیلم سرباز در وبسایت به صورت انلاین پخش می شود                                                                                                          3 _توجه این فیلم ها که در جدول قرار د
افزونه فشرده ساز تصاویر وردپرس_WP SMUSH PRO
افزونه فشرده ساز تصاویر وردپرس را می توان برای سئوسازی سایت موثر دانست چرا که با فشرده کردن و کم حجم کردن تصاویر سایت باعث می شود تا سرعت لود شدن سایت افزایش پیدا کند و محتوای سایت بهینه سازی شود.بنابراین این افزونه را می توان یک افزونه موثر در زمینه سئوسازی نیز دانست.افزونه فشرده ساز تصاویر هم اکنون بصورت کاملا اورجینال و فارسی توسط سایت اسرار وردپرس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
عملکرد افزو
جدیدترین دستگاه پرکن روغن با سیستم توزینی ساخت نوبال صنعت
 
 
جدیدترین دستگاه پرکن توزینی با دربند با دقت و سرعت بالا ساخت شرکت نوبال صنعت با 4 نازل پرکن و 1 هد دربند برای ظروف 1 و4 و 20 لیتری می باشد. از ویژگی های این دستگاه سرعت و دقت بالا و اپراتوری آسان آن می باشد. دستگاه آماده بازدید و تحویل به مشتریان عزیز می باشد.
فیلم دستگاه پرکن را می توانید در لینک زیر مشاهده بفرمایید :
https://www.aparat.com/v/qad2b
اطلاعات تماس:
http://www.nobalsanat.com
021-88613250-
021-88613251
09121124977
جدیدترین دستگاه پرکن روغن با سیستم توزینی ساخت نوبال صنعت
 
 
جدیدترین دستگاه پرکن توزینی با دربند با دقت و سرعت بالا ساخت شرکت نوبال صنعت با 4 نازل پرکن و 1 هد دربند برای ظروف 1 و4 و 20 لیتری می باشد. از ویژگی های این دستگاه سرعت و دقت بالا و اپراتوری آسان آن می باشد. دستگاه آماده بازدید و تحویل به مشتریان عزیز می باشد.
فیلم دستگاه پرکن را می توانید در لینک زیر مشاهده بفرمایید :
https://www.aparat.com/v/qad2b
اطلاعات تماس:
http://www.nobalsanat.com
021-88613250-
021-88613251
09121124977
روش اول: ایجاد فایل زیپ در ویندوز
از زمانی که ویندوز xp به بازار عرضه شد تا کنون، هر نسخه از ویندوز آرشیو زیپ را می شناسد و می توانید خیلی راحت آنها را با کمک ویندوز اکسپلورر باز کنید و یا را استخراج کنید.
هم چنین سیستم عامل ویندوز به ما اجازه می دهد فایل ها را بدون نیاز به برنامه کمکی در یک فایل زیپ فشرده کنیم. برای مثال، در اینجا کمی بیش از 1500 سند را با حجم 252 مگابایت برای فشرده سازی جمع آوری کردیم.
برای فشردهسازی این فایلها، ابتدا همه آنها را با
شهاب صنعت بزرگترین و ارزانترین تولید کننده دستگاه پرکن و دربند شیر با 30% تخفیف در ایران با 25 سال سابقه همراه با 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش آماده ارسال دستگاه به سراسر ایران می باشد.
یکی دیگر از محصولات پر فروش و بسیار پرکاربرد در صنایع غذایی و لبنی دستگاه پرکن و دربند شیر می باشد. خوشبختانه ماشین سازی شهاب صنعت توانسته است این محصول کاربردی را با بهترین کیفیت طراحی تولید و روانه بازار نماید.
مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت یکی از باسا
WinRAR
 
یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد که می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند .
از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز
دربند، کوهی پر از آزادی است! آزادی از خستگی‌ها و روزمرگی‌های زندگی شهری!
دربند، دربند نیست! کوهستانی پر از آزادی است. آزادی از دود و ترافیک و سر و صدا و ازدحام تهران! به دربند بروید و آزادی را در هوای پاک کوهستانی تجربه کنید. با مجله گردشگری پیام دلتا همراه باشید تا با هم به دربند، دیار آلوچه‌ها و ترشک‌های اشتهابرانگیز سفر کنیم و در سفره‌خانه‌های باصفای کوهستانیش کمی به استراحت بپردازیم.
دربند کجاست؟
جایی در شمال تهران و نزدیک کوه‌های ا
Video Converter pro نسخه پرمیوم قویترین و بهترین مبدل فرمت و فشرده ساز ویدیو اندروید می باشد و به کمک این نرم افزار می توانید به آسانی هر چه تمام تر ویدئو های خود را تغییر فرمت داده و آن ها را فشرده سازید تا علاوه بر صرفه جویی در فضای ذخیره سازی بتوانید بدون هیچ گونه مشکلی آن ها را در شبکه های اجتماعی آپلود نمایید.
ادامه مطلب
نرم افزار WinRAR یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین نرم افزار های فشرده سازی و باز کردن فایل های فشرده برای ویندوز است. این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و کار را برای اکثر کاربران حتی افراد مبتدی نیز آسان کرده است.
 
با توجه به کاربرد و قابلیت های بالا، این نرم افزار یکی از مهم ترین نرم افزار هایی است که هر کاربری باید آن را روی ویندوز خود داشته باشد. چون بیشتر فایل هایی که از اینترنت دانلود میکنید به صورت فشرده (Rar یا Zip) هستند، و این نرم
امروز روز چهارم است که من کاراموز شعبه ایکس هستم 
روز اول ، فکر کردم من می تونستم به جای کاراموز وکالت ، کاراموز قضاوت باشم ولی قسمت نبود . 
به هرحال روز هایی خوبی را می گذرونم . قاضی شعبه  ادم دوست داشتنی است ...شاید پنج یا شش سال بزرگ تر از من . طرفین دعوا که خارج می شوند،  می پرسد نظرت چیه خانم وکیل:)  و  منم اونقدر خوب براش تحلیل کردم که واقعا خوشش اومده . بچه های دفتر ادم های خیلی خوبی هستن و هنوز درگیر این هستن که من دانشجو دکتری ام..
روزهای خو
اى درویش! اگر شبى سرت درد بگیرد آن درد را به سر و چشم خدمت کن که دردِ سرى، که او دهد سَرسرى نبُوَد ... وگفت: اگر به تقدیر، تو را بلایی دادم مرا شکر کن ... به آن مصیبت منگر ، به آن نگر که ،آن روز که ارزاق قسمت مى کردم تو در یادِ ما بودى... وگفت:پرده دو است، یکى برداشته ام و هرگز مبادا که فروگذارم، و یکى فروگذاشته ام و هرگز مبادا که بردارم... سرو جانم فدای آنکه که، "هو" گفته و گوى طرب در میدان طلب انداخته، تیغ قهر از نیام رجولیّت آهخته ، با دوست از میان جان
فرایند تولید زغال فشرده
 
 
 فرایند تولید زغال فشردهذغال فشرده  از الیاف طبیعی مخصوصا خاک اره استفاده شده و خاک اره نباید حاصل از چوبهای صنعتی مانند نئوپان باشد و آن‌ها را توسط اسیاب خرد کرده و سپس خشک کرده و توسط دستگاههای فشار بالا به هم پرس کرده و بعد از این مرحله برای عملیات کربونیزاسیون آن‌ها را وارد کوره کرده که بسته به نوع کوره(صنعتی و سنتی) وجنس الیاف بکار برده شده (خاک اره؛پوست کردو؛ و غیره)12 تا 48 ساعت حرارت میدهند و سپس از کوره خار
WinRAR
 
یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد که می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند .
از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز
فایل هایی که از اینترنت دانلود میکنید معمولا به صورت فشرده (ZIP یا RAR) هستند. اگر بخواهید این فایل های فشرده را در موبایل خود باز کنید، نیاز به نرم افزار مخصوص این کار دارید. نرم افزار WinZip قابلیت باز کردن تمام فرمت های فشرده شده را در موبایل دارد.
ادامه مطلب
شهاب صنعت بزرگترین و با سابقه ترین طراح و تولید کننده انواع دستگاه دربند حلب والس قوطی در ایران تا 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تولید کنندگان ایران می باشد. در این مقاله به معرفی و مشخصات این دستگاه خواهیم پرداخت.
شرکت ماشین سازی شهاب صنعت مانند سایر ماشین آلات صنعتی و خانگی این بار نیز یکی از با کیفیت ترین تولیدات خود با نام دستگاه دربند حلب یا (والس قوطی)را طراحی تولید و با 3% تخفیف ویژه وارد بازارهای داخل و خارج کشور نمود.
سعی خواهیم نمود به طور
بچه ها می‌گویند: بیا یک نصف روز جمعه را برویم دربند. خودم را می‌شناسم. می‌دانم بدون خانواده دلبندم و بدون آقای نیامده ام نمیتوانم خوش بگذرانم و تنها وقتم هدر می‌رود. برنامه ریزی درسی را بهانه کرده و میپیچانم. 
آقاییِ خوجگلم! اگر میبودی، این روزها کمتر سخت می‌گذشت. به قول شاعر: حال من خوب است؛ اما با تو بهتر میشوم.
اگر آمدی، قدومت روی چشم. نیامدی هم اتفاق خاصی نمی افتد. من حالم خوب است و دارم زندگی میکنم. شاید سخت. ولی خوب.
 
 
 
سازنده خط تولید زغال فشرده

کاسپین زغال سازنده خط تولید زغال فشرده شرکت ذغال کاسپین بواسطه ارتباطات تجاری و فنی رو به گسترش خود با بزرگترین شرکتهای تولید کننده دستگاه های صنعتی  در جهان، توانسته با استفاده از فن آوری های نوین، محصولات نوآورانه خود را جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان با بهترین قیمت تا کنون عرضه کند.  تجهیزاتی که در ساخت خط تولید زغال فشرده استفاده میشود به شرح زیر است:
دستگاه خرد کن
دستگاه الک یا سرند
دستگاه مخزن گرم
زغال فشرده

زغال فشرده یا زغال قالبی، رایج‌ترین نوع بریکت سوختی است که با گرد زغال چوب ساخته می‌شود.برای ساختن این ماده، دو روش وجود دارد یکی با استفاده از خرده زغال چوب که آن را آسیاب کرده و گرد به دست آمده را با گونه‌ای چسب که معمولا چسب طبیعی است به همراه برخی افزودنی‌های دیگر درهم می‌آمی‌زند، سپس مخلوط به دست آمده را تحت فشار و گرما قرار داده و به شکل‌های گوناگون (معمولاً چهارگوش یا استوانه‌ای یا تخم مرغی) قالب‌گیری می‌کنند. در روش
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
قابلیت ها :
استفاده آسان
رابط کاربری ساده
تبدیل بازی ها و نرم افزار های از چند گیگ به چند مگ
قابلیت ایمن سازی با رمز و …
سازگاری با فرمت های رایج
سازگار با ویندوز ه
Video Converter pro نسخه پرمیوم قویترین و بهترین مبدل فرمت و فشرده ساز ویدیو اندروید می باشد و به کمک این نرم افزار می توانید به آسانی هر چه تمام تر ویدئو های خود را تغییر فرمت داده و آن ها را فشرده سازید تا علاوه بر صرفه جویی در فضای ذخیره سازی بتوانید بدون هیچ گونه مشکلی آن ها را در شبکه های اجتماعی آپلود نمایید.
برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
همانطور که می دانید در خط تولید زغال فشرده یکی از مهم ترین نکات نحوه استفاده از دستگاه تولید زغال می باشد.
نوع دستگاه هایی که در خط تولید زغال فشرده مورد استفاده قرار می گیرند از جمله مهم ترین عواملی است که باید مورد توجه قرار می گیرد.
در مطالب قبلی شما را با راهنمای تولید زغال در خط تولید زغال فشرده آشنا کردیم.
در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعاتی نیز در خصوص نحوه کار با دستگاه ها و همچنین اهمیت استفاده از زغال فشرده در اختیارتان قرار دهی
قابل توجه علاقمندان به کلاسهای فشرده زبان سوئدی
دو ترم جدید فشرده دو روز در هفته  به شرح زیر می باشد:

ترم فشرده روزهای فرد: شروع ترم سه شنبه 98/01/27
روزهای برگزاری:یکشنبه - سه شنبه ها 
ساعت برگزاری: 12:45 الی 16:00

ترم فشرده روزهای زوج: شروع چهارشنبه 98/01/21
روزهای برگزاری: شنبه - چهار شنبه ها
ساعت برگزاری: 9:00 الی 12:15

*************************************************************
محل برگزاری: خ ولیعصر ، روبروی مترو میدان جهاد ،خ عبده ، نبش سربداران ، پلاک 21 ، زنگ اول
شماره های تماس:
حالا این عمه من خوبه هروقت میاد رشت میره رازقی و شکم الملوکو کبابی فلان و بسار کلی به خودش میرسه..
ما
۹ تا آدم عاقل و بالغ رفتیم دربند املت زدیم بر بدن کلا شد ۱۲۰تومن
میخواست مارو به کشتن بدهههه که چرا واسه املت انقد پول دادین..
البته
نظرشون اینه اگه عاقل بودین اینقد پول پای املت نمیدادین..ولی به قول
آروین اینجوری خودمونو توجیح کردیم که نهههه خوب بود گوجه گرون شدهههه..
پ.ن:یادم باشه حق تبلیغو از این رستورانایی که نام بردم بگیرم
تمپر قهوه ( coffee tamper ) یک وسیله‌ی کار‌آمد برای آماده کردن یک فنجان قهوه اسپرسو با کرمای مناسب و خوش طعم است.شما باید پس از اندازه‌گیری میزان مناسب پودر قهوه آن را در فیلتر دستی فشرده کنید تا به یک قرص کاملاً فشرده تبدیل شود.
علت استفاده از تمپر تبدیل پودر قهوه به یک قرص فشرده‌ است که سطح آن با لبه‌ی فیلتر قهوه ساز کمی فاصله دارد. هنگامیکه شما فیلتر حاوی پودر قهوه را در پرتا‌ فیلتر قرار دادید و زیر سر اصلی دستگاه اسپرسو بستید. آب با فشار روی ف
اگر دغدغه های شما در رابطه با مشکلات تولید زغال فشرده می باشد می توانید جهت اطلاع از سود تولید زغال فشرده اطلاعات بیشتری کسب کنید تا با تمامی جوانب این کار آشنا شوید. 
قطعا می دانید که یکی از معایب تولید زغال فشرده که به صورت صنعتی تولید می شود این است که زغال های صنعتی باعث بروز مشکلاتی در بدن می شود که شایع ترین آن سردرد است.
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید درامد تولید زغال فشرده بالا می باشد و  یا عده ای فکر می کنند که سود تول
زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می
در مورد عکسی که انتهای این مطلب هست :))دوباره رکورد زدیم ^_^
مقدار قابل قبولی از پارچ آب خالی شد بعدش :/  ( ریخت در واقع :)) ) 
کلا هم طبق حتی همین پست قبلی , واقعا این کاری نیست که به خودم نسبتش بدم :))
هر دفعه که اینجور اتفاقی می افته , هی به این فکر می کنم که از یه سریا باید تشکر کنم ... :)) و بدیهی ترینشون (برای من) اصلا بدیهی نیست :))
یعنی واقعا باید تشکر کرد ... باشد که واقعا تشکر کنیم :))
یادی هم کنیم از استاد فامیل دور که می گن :‌ که با این در اگر دربند درمان
دانلود بازی Call of Duty  کم حجم 100 مگابایت فوق فشرده
 
 
                                   
                            
 
 
بازی ندای وظیفه Call Of Duty 4 Modern Warfare بازی محبوبی در سبک اکشن
می باشد که در سال ۲۰۰۷ توسط Infinity Ward ساخته و برای کامپیوتر عرضه
شده است. حجم اصلی بازی ۲٫۶ گیگابایت می باشد که ما نسخه فوق فشرده را
برای شما قرار داده ایم .
 
لینک دانلود :  Download
 
PowerISO 7.6 Retail Final x86/x64 + Portable یک ابزار عالی و کار آمد برای مدیریت ، ویرایش ، ایجاد و تبدیل فایل های ISO می باشد. نرم افزار PowerISO اجازه دسترسی و ویرایش تمامی فایل های امیج از نسخه های مختلف سی دی ها و دی وی دی ها را می دهد.با استفاده از آن شما می توانید لوح های فشرده خود را باز کرده و اکسترکت و استخراج کنید و پس از فشرده سازی، رمز گذاری، جداسازی و تبدیل فایل ها آن را رایت ، یا با فرمت ایمیج دلخواه خارج سازید.و همچنین با استفاده از درایو مجازی که همراه ن
فشرده کردن فایل ها یکی از بهترین راه ها برای کاهش اندازه و حجم آنهاست
پوشه عکس یا پوشه ویدئو یا پوشه موزیک یا هر پوشه ای باشد فرقی ندارد
فایلی تکی باشد یا فایل مورد نظر پی دی اف ( PDF ) باشد
با فشرده سازی فایل ها حجم ( اندازه ) آنها
کم کرده اید و سرعت دانلود ( دریافت ) و سرعت آپلود ( ارسال )  آنرا
بالا میبرید و مهمتر اینکه فضای کمتری برای ذخیره در سیستم شما اشغال میکند
 
1 - روش فشرده سازی با سیستم عامل ویندوز :
           روی فایل مورد نظر کلیک راست کرد
یکی از بهترین روش های بهینه سازی تصاویر در وردپرس  و کاهش حجم تصاویر سایت وردپرسی و افزایش سرعت بارگذاری سایت استفاده از افزونه wp smush pro است. در این مقاله به آموزش افزونه WP Smush که یکی از افزونه های قدرتمند وردپرس است خواهیم پرداخت.
بهینه سازی تصاویر در وردپرس با افزونه wp smush pro
تصاویر، وب سایت وردپرسی شما را زیبا و جذاب می کنند. اما همین تصاویر اگر برای استفاده در وب سایت بهینه سازی نشده باشند، می توانند تأثیر منفی در عملکرد سایت شما گذاشته و س
فشرده کردن فایل ها یکی از بهترین راه ها برای کاهش اندازه و حجم آنهاست
پوشه عکس یا پوشه ویدئو یا پوشه موزیک یا هر پوشه ای باشد فرقی ندارد
فایلی تکی باشد یا فایل مورد نظر پی دی اف ( PDF ) باشد
با فشرده سازی فایل ها حجم ( اندازه ) آنها
کم کرده اید و سرعت دانلود ( دریافت ) و سرعت آپلود ( ارسال )  آنرا
بالا میبرید و مهمتر اینکه فضای کمتری برای ذخیره در سیستم شما اشغال میکند
 
1 - روش فشرده سازی با سیستم عامل ویندوز :
           روی فایل مورد نظر کلیک راست کرد
خیلی از مواقع پیش می آید که برای ایمیل کردن فایلی ، یا چند فایل در یک مجموعه مجبور هستیم که آن ها را زیپ کنیم. فشرده سازی فایل در ویندوز ، باعث فشرده کردن و در نتیجه کاهش حجم می شود ، از این رو هم محدودیت های ارسال فایل از طریق ایمیل را زیر پا می گذارد و هم الصاق کردن آن سریع تر انجام می شود. اما موضوع زیپ کردن فایل در ویندوز تنها مربوط به ایمیل نیست  ، بلکه شما هنگام اشتراک گذاری فایل ها از طرق مختلف یا نقل و انتقال آن از طریق فلش مموری ،CD و ... هم ن
 

زغال قالبی یا زغال فشرده چیست؟

زغال قالبی ، ماده ای سبک و سیاه رنگی می باشد که از باقی مانده سوختن چوب یا اندام های جانوری و گیاهی که بیش ترین قسمت آن تبدیل به کربن شده است تشکیل می شود . زغال انواع مختلفی دارد که به صورت زغال فشرده ( قالبی ) و زغال لیمو که مرغوبت ترین نوع زغال قلیان است استفاده می شودو توسط دستگاه تولید زغال در کوره زغال تولید می شود .
 

 
 

تولید زغال
دستگاه تولید زغال
زغال
طریقه تولید زغال
زغال بیومس
دستگاه تولید ذغال از
هنگامی که می خواهید یک فایل را از طریق ایمیل و یا هر شبکه ای اجتماعی دیگر ارسال و یا دریافت کنید حجم فایل یکی از نکات اصلی است که باید آن را در نظر بگیرید. چرا که در بیشتر مواقع به دلیل بالا بودن حجم فایل ارسال و یا دریافت فایل امکان پذیر نخواهد بود. همچنین کم بودن فضای کافی در حافظه بیشتر دستگاه ها باعث شده است که کاربران نتوانند فایل هایی با حجم بالا را در رایانه و یا حافظه های خارجی ذخیره کنند. به همین دلیل راه های مختلفی برای کاهش حجم فایل ها
 
سلام دوستان
 
آخرین نسخه کرای انجین 5.5.2 برای شما قرار دادم تا دانلود کنید
 
فوق العاده ست
 
 
لینک دانلود لانچر 
http://gs.crytek.com/cryengine_launcher/ce-launcher.exe
 
 
لینک دانلود کرای انجین 5.5.2
http://dl.shatelland.com/software/97/09/05/CryEngine%205.5.2.rar
 
 
پسورد 
www.shatelland.com
 
حجم
800 مگابایت + 80 مگابایت
 
دانلود کنید و از آن لذت ببرید
 
 
با تشکر فراوان از سایت
www.shatelland.com
 
لینک دانلود و فایل فشرده دانلودی کاملا تست شده است،فقط یک نکته که نباید فراموش کنید،اگه با موبایل دانلود کردید و ف
دانلود نسخه فشرده بازی Biker Garage: Mechanic Simulator برای PCتاریخ انتشار    شنبه 18 ژانویه 2020حجم    3.8 گیگابایتدسته    بازی رایانه ایفرمت    .RARنظرات    ۵ نظرنویسنده    dlfoxتعداد دانلود    807نسخه    Darck Repackاین بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های تعمییرات موتورسواری می باشد که برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی، شما یک تعمیرکار ماهر و کاربلد برای تعمیر و عیب‌یابی موتورسیکلت‌ها ایفای نقش می‌کنید. هدف اصلی شما این است...
ادامه مطلب
دانلود نسخه فشرده بازی SUPER ROBOT WARS X برای PCتاریخ انتشار    چهارشنبه 15 ژانویه 2020حجم    6.4 گیگابایتدسته    بازی رایانه ایفرمت    .RARنظرات    بدون دیدگاهنویسنده    dlfoxتعداد دانلود    2نسخه    FitGirl Repacksکمپانی باندای نامکو بازی جدید خود یعنی Super Robot Wars X را منتشر کرد که نسخه جدیدی از مجموعه قدیمی و محبوب Super Robot Taisen به شمار می‌رود. وقایع بازی در دنیایی خیالی به نام Al-Warth رخ می‌دهد که...
ادامه مطلب
 
PowerISO 7.6 Retail Final x86/x64 + Portable یک ابزار عالی و کار آمد برای مدیریت ، ویرایش ، ایجاد و تبدیل فایل های ISO می باشد. نرم افزار PowerISO اجازه دسترسی و ویرایش تمامی فایل های امیج از نسخه های مختلف سی دی ها و دی وی دی ها را می دهد.با استفاده از آن شما می توانید لوح های فشرده خود را باز کرده و اکسترکت و استخراج کنید و پس از فشرده سازی، رمز گذاری، جداسازی و تبدیل فایل ها آن را رایت ، یا با فرمت ایمیج دلخواه خارج سازید.و همچنین با استفاده از درایو مجازی که همراه ن
♻️هنگامی که توربوشارژ هوا را فشرده می نماید، در اثر افزایش فشار، دمای آن نیز افزایش می یابد. افزایش دمای هوا نیز باعث انبساط آن و کاهش مقدار اکسیژن موجود در یک حجم مشخص می گردد. بنابراین لازم است که از گرم شدن هوا جلوگیری به عمل آید. برای این منظور از یک واحد خنک کننده به نام اینتر کولر استفاده می شود که در جلوی رادیاتور نصب می گردد.♻️اینتر کولر یک مبدل حرارتی (Heat Exchanger) می باشد که هوای خارج شده از توربوشارژ قبل از ورود به سیلندر، از داخل آن ع
کلیه
قیمتها به تومان میباشد . / جهت موارد مشابه ، اطلاعات بیشتر یا هر گونه مشاوره ملکی با شماره
واتساپ یا ایمیل ذیل در تماس باشید./ امکان خرید ارزی ملک برای هموطنان خارج از
کشور فراهم میباشد.

شماره واتساپ و تلگرام 989331033900+
ایمیل : Jordanme.realestate@gmail.com 21-دربند 
پل سوم کلنگی 5112 متر بر 50 متر شمالی جنوبی بدون جواز
قیمت کل 95 میلیارد تومان
دانلود نسخه فشرده بازی DOOM + DOOM II: CLASSIC BUNDLE برای PCتاریخ انتشار    دوشنبه 13 ژانویه 2020حجم    225 مگابایتدسته    اکشنفرمت    .RARنظرات    ۱۶ نظرنویسنده    dlfoxتعداد دانلود    185نسخه    FitGirl Repacksباندل کامل بازی Doom Classic Complete برای طرفداران این بازی کلاسیک اول شخص و اکشن منتشر شد. این باندل شامل چهار بازی DOOM II, Final DOOM, Master Levels for Doom II, Ultimate Doom به صورت کامل در خود می...
ادامه مطلب
سلام
دوستان عزیز بدلیل اینکه جدیدا خیلی ازدوستان درموردراه اندازی کارگاه تولید ذغال فشرده یاهان چینی سوال میکنند.واجب دانستم که توضیحاتی دراین زمینه به عزیزان بدهم..
یک::اول اینکه این زغال معروف به زغال بامبومیباشدکه م.اداولیه ان مغزچوب بامبواست که این نوع چوب فقط و فقط بومی چین میباشدپس درنتیجه درایران مواداولیه وجودندارد.خاک ذغال خاک اره پوست گردوبه هیچ عنوان کیفیت خوبی نخواهدداشت
دودم:: مصرف این زغذل ففقط قلیان میباشدان هم بیشترسفره
بزرگترین چیزی که من از زندگی در پایتخت طلبکارم اینه که توی این تالار وحدت بی نظیر یه تئاتر عالی ببینم! 
چیزی که با وجود دانشجوی تهران بودنم برام محقق نشد چون ساعت شروع تئاتر خیلیییییی دیره و من موقع برگشت به مشکل میخورم :/ 
نه دلم کافه ها و پارک های تهران رو میخواد نه سینما ها و بازار هاشو نه حتی تجریش و دربند و بام و غیره اش رو، من از تهران فقط تئاتر توی تالار وحدت میخوام.
امیدوارم که اهل کتاب و تئاتر باشی تا آخر هفته های پاییزی خودمون رو با کتا
سلام دوستان
آخرین نسخه کرای انجین 5.5.2 برای شما قرار دادم تا دانلود کنید
فوق العاده ست

لینک دانلود لانچر 
http://gs.crytek.com/cryengine_launcher/ce-launcher.exe

لینک دانلود کرای انجین 5.5.2
http://dl.shatelland.com/software/97/09/05/CryEngine%205.5.2.rar

پسورد 
www.shatelland.com
حجم
800 مگابایت + 80 مگابایت
دانلود کنید و از آن لذت ببرید

با تشکر فراوان از سایت
www.shatelland.com
لینک دانلود و فایل فشرده دانلودی کاملا تست شده است،فقط یک نکته که نباید فراموش کنید،اگه با موبایل دانلود کردید و فایل فشرده شده رو باید
زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می
طرح تراکت هدیه بمناسبت میلاد امام زمان (عج)
اندازه:2480*3508
فرمت فایل:psd
حجم:18.8 مگابایت
طراح:گروه نوین شاپ
این فایل فشرده شده و حجم فایل فشرده شده 10.2مگابایت میباشد.
برای
دریافت اطلاعات این طرح روی عکس طرح کلیک کنید و یا برای اطلاعات کامل تر و
پاسخ به سوالات شما به اکانت ادمین های ما در اینستاگرام و تلگرام مراجعه
کنید و یا با ما تماس بگیرید

دانلود طرح
دریافت
دانلود لوح های فشرده کاروفناوری
کاربران محترم جهت دانلود لوح های فشرده کاروفناوری روی تصاویر مربوطه کلیک کنید


مطالب کتب کاروفناوری در یک نگاه
کاربران محترم جهت دیدن مطالب مختلف کاروفناوری روی تصاویر مربوطه کلیک کنید





کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر منبع مجاز می باشد.
دستگاه پرکن 4 نازله برای ظروف 20 لیتری طراحی و ساخت شرکت نوبال صنعت می باشد. از ویژگی های این دستگاه سرعت بالای آن می باشد.
سیستم دستگاه توزنی می باشد و دربند آن پیچی است.
فیلم دستگاه را در لینک زیر مشاهده بفرمایید.
https://www.aparat.com/user/dashboard/video_stat/videohash/Tr1W7
021-88613250
021-88613251
www.nobalsanat.com
 
طرح تراکت هدیه بمناسبت میلاد با سعادت سرداران کربلا
امام حسین (ع) ، امام سجاد (ع) و حضرت اباالفضل (ع)
اندازه:2480*3508
فرمت فایل:tiff
حجم:52 مگابایت
طراح:گروه نوین شاپ
*این طرح فاقد اعتبار می باشد*
*این طرح با برنامه رار فشرده شده است،حجم فایل فشرده شده 16.6 مگابایت میباشد*
دریافت فایل tiff
دریافتحجم: 16.6 مگابایت
سلام
دوستان عزیز بدلیل اینکه جدیدا خیلی ازدوستان درموردراه اندازی کارگاه تولید ذغال فشرده یاهان چینی سوال میکنند.واجب دانستم که توضیحاتی دراین زمینه به عزیزان بدهم..
یک::اول اینکه این زغال معروف به زغال بامبومیباشدکه م.اداولیه ان مغزچوب بامبواست که این نوع چوب فقط و فقط بومی چین میباشدپس درنتیجه درایران مواداولیه وجودندارد.خاک ذغال خاک اره پوست گردوبه هیچ عنوان کیفیت خوبی نخواهدداشت
دودم:: مصرف این زغذل ففقط قلیان میباشدان هم بیشترسفره
انجام کلیه خدمات ماساژ در منزل
۰۹۳۸۷۴۲۲۳۴۰
 
با یکبار امتحان مشتری دائمی ماشویداین شعارنیست تجربه واقعی مااست
حس خوب ماساژ را باماتجربه کنیدماساژ ریلکسیماساژ درمانیماساژ سوئدیماساژ سبک فشاریماساژ با دستگاهماساژ روغنیماساژ ورزشیماساژ سنگ و شمع ماساژ لاغریماساژ حجمی ماساژ شیاتسوماساژ تایلندیماساژ ژاپنی ماساژ ریفلکشن ماساژ روسی و...
تسکین درد.زالو
باکادری مجرب و جوان 
جهت هماهنگی و وقت قبلی با شماره:۰۹۳۸۷۴۲۲۳۴۰و یادر تلگرام یا وات
مخزن استانداردکمپرسور ها باید دارای مخزن هوای فشرده استاندارد باشند. این مخازن باید به گونه ای ساخته شوند که مقاومت بالای داشته و فشارهای ناشی از هوای فشرده را کنترل کند. در انتخاب مخزن  باید دقت بالایی داشت .مخازن استاندارد از واحد های بسیار مهم در صنعت میباشند. نسبت به کمپرسور باید مخزن هوای استاندارد تهیه شود. در انتخاب مخزن باید به فشار کاری، ظرفیت کمپرسور و ضخامت بدنه توجه داشت. هیچ گونه افت فشاری نباید مشاهده شود. همچنین ورق استف
ابزارهای فشرده سازی فایل ها

نرم‌افزارهای فشرده سازی علاوه بر کاهش حجم فایل، امکانات دیگری نیز دارند
 
به زبان ساده یک فایل فشرده یا فایلی است که در آن attribute مربوط به فشرده سازی فایل در آن فعال باشد. با استفاده از compressed attribute میتوان فایل هایی با حجم بزرگتر را به فایل هایی با حجم کوچکتر تبدیل کرد و به همین ترتیب در فضای هارد دیسک صرفه جویی کرد.
 
اکثر کامپیوتر های ویندوزی به صورت پیشفرض برای نشان دادن فایل های فشرده از رنگ آبی روی آیکون فایل و ف
دستگاه پرکن اتوماتیک برای رنگ روغنی با 2 نازل پرکن و 2 هد دربند و 2 هد نشانه زن برای ظروف ربعی طراحی شده است.
از ویژگی های منحصربفرد دستگاه شستشوی آسان و سرعت بالا و اپراتوری آسان دستگاه میباشد. http://www.nobalsanat.com
https://www.aparat.com/v/jB7Zc
کُمپرِسور یا متراکم‌کننده (به انگلیسی: Compressor) یک دستگاه مکانیکی است که با کاهش حجم گازها، فشار آنها را افزایش می‌دهد. در برخی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات، کمپرسورها هوا را فشرده کرده و به قسمت احتراق می‌فرستند.
از کمپرسورها برای فشرده‌کردن گازها استفاده می‌شود. در حقیقت کمپرسورها با صرف انرژی مکانیکی، سیال را با سرعت به درون خود مکیده، آن را فشرده می‌کنند. در اثر این عملیات، دمای گازی که فشرده می‌شود نیز افزایش می‌یابد. معمولاً گاز پرفشا
کاربرد فیلتر کربنی در تصفیه آب خانگی در کرج:  در تصفیه آب خانگی از دو نوع فیلتر کربنی به کار برده می شود ابتدا آب از کربن به صورت پودری و سپس از فیلترکربنی به صورت فشرده عبور می کند. کربن فشرده همان کربن پودری می باشد که به وسیله نوع خاصی از چسب به هم فشرده می شوند. در تصفیه آب به روش اسمز معکوس آب پس از گذر از فیلتر شنی وارد فیلتر کربنی می شود. بکارگیری از کربن کمک بسیاری به طول عمر ممبران تصفیه آب می کند. جنس این نوع فیلترها غالبا استیل,فلزی, FRP,م
فشرده سازی و پرس ضایعات یکی از مهم ترین کارهایی است که در پروسه جمع آوری و بازیافت ضایعات کارتن، پلاستیک و ... انجام می گیرد تا هزینه حمل و نقل به حداقل رسیده و جای کمتری اشغال گردد.
بر خلاف تصور رایج، دستگاه های پرس و فشرده سازی، دستگاه های ساده ای نیستند و بسته به کاربردشان، ویژگی های متفاوتی باید داشته باشند.
برای پرس کارتن ضایعاتی از دستگاه پرس عمودی استفاده می شود، دستگاه پرس می بایست دارای شاسی محکمی بوده و از ورق های بسیار ضخیم استفاده
میکرو برش پد
اسفنج مخصوص با کیفیت بالا برای برداشتن خراش های خوب، هولوگرام و علامت های نقاشی با استفاده از Micro Cut M3.02 و Micro Cut & Finish P3.01. ارتفاع کوتاه 23 میلیمتر نیروهای گردشی کم، دستکاری بسیار خوب و بالاترین سطح ثبات را ایجاد می کند. تراکم خاصی از مواد فوم، سختی فشرده سازی طولانی مدت را در طول پرداخت فراهم می کند. بافت شبکیه بهینه شده (ساختار سلولی باز) و تعداد سلول ها به پایان عمر درخشان و عوامل بهداشتی بسیار خوبی کمک می کند. لبه میل لبه های انع
طرح تراکت هدیه بمناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)
اندازه:1200*1800
فرمت فایل:tiff
حجم:67.3 مگابایت
طراح:گروه نوین شاپ
این فایل فشرده شده و حجم فایل فشرده شده 17.6 مگابایت میباشد.
برای
دریافت اطلاعات این طرح روی عکس طرح کلیک کنید و یا برای اطلاعات کامل تر و
پاسخ به سوالات شما به اکانت ادمین های ما در اینستاگرام و تلگرام مراجعه
کنید و یا با ما تماس بگیرید
دریافت فایل tiff  ****************************************************************************************************دریافت
 

تولید زغال
برای تولید زغال چوب دو  راه  وجود دارد:
زغال سنتی: مقداری چوب و هیزم را روی هم انباشته، در هوای آزاد آتش می زنند. این شیوه قرن هاست که در جنگل های شمال اروپا به کار برده می شود. ولی اشکال این روش در این است که گازهای متصـاعد از چوب در هوا پراکنده شده و هدر می رود.زغال صنعتی: در این روش چوب ها جمع آوری شده و  با نقاله هایی به کوره های مخصوص هدایت می شود. در این حالت پس از برافروخته شدن، دریچه تنور بسته شده و آن گاه چوب ها در فضایی بسته،
دسته بندی کمپرسور باد صنعتی

یکی از دسته بندی هایی که برای کمپرسور های صنعتی در نظر گرفته می شود، دسته بندی بر اساس نوع سیستم روانکاری است. در این دسته بندی کمپرسور باد صنعتی به دو دسته کمپرسور باد بدون روغن و کمپرسور باد روغنی تقسیم بندی می شود.در کمپرسور باد روغنی، از یک مخزن روغن استفاده می شود. روغن موجود درون مخزن از طریق پمپ های تعبیه شده به جداره داخلی و سیلندر پاشیده می شود. اما در کمپرسور باد روغنی در ابتدای ساخت از روغن درون قطعات اس
دستگاه پرکن 4 نازله برای ظروف 20 لیتری طراحی و ساخت شرکت نوبال صنعت می باشد. از ویژگی های این دستگاه سرعت بالای آن می باشد.
سیستم دستگاه توزنی می باشد و دربند آن پیچی است.
فیلم دستگاه را در لینک زیر مشاهده بفرمایید.
https://www.aparat.com/user/dashboard/video_stat/videohash/Tr1W7
021-88613250
021-88613251
www.nobalsanat.com
 
دستگاه پرکن 4 نازله برای ظروف 20 لیتری طراحی و ساخت شرکت نوبال صنعت می باشد. از ویژگی های این دستگاه سرعت بالای آن می باشد.
سیستم دستگاه توزنی می باشد و دربند آن پیچی است.
فیلم دستگاه را در لینک زیر مشاهده بفرمایید.
https://www.aparat.com/user/dashboard/video_stat/videohash/Tr1W7
021-88613250
021-88613251
www.nobalsanat.com
 
انتخاب ، اشکان ارشادی از کرمانشاه 
یکی گفت : یک چیزی بنویس. 
ننوشتم 
این آوردم.......
 ای جان جان جان چو می‌بینی چه می‌پرسی
                                          الا ای کان کان کان چو با مایی چه می‌ترسی
ز لا و لم مسلم شو به هر سو کت کشم می‌رو
                                             به قدوست کشم آخر که خانه زاده قدسی
چه در بحث اصولی تو چه دربند فصولی تو
                            چه جنس و نوع می‌جویی کز این نوعی و زین جنسی
اگر دامان جان گیری به ترک این و آن
دستگاه پرکن 4 نازله برای ظروف 20 لیتری طراحی و ساخت شرکت نوبال صنعت می باشد. از ویژگی های این دستگاه سرعت بالای آن می باشد.
سیستم دستگاه توزنی می باشد و دربند آن پیچی است.
فیلم دستگاه را در لینک زیر مشاهده بفرمایید.
https://www.aparat.com/user/dashboard/video_stat/videohash/Tr1W7
021-88613250
021-88613251
www.nobalsanat.com
 
قیمت سورتمه توچال به ازای هر نفر ۳۰۰۰۰ تومان است که برای افراد زیر ۸ سال نیازی به تهیه بلیط ندارد.
همچنین محدودیت هایی که برای استفاده از سورتمه در هر کجای کشور وجود دارد شامل حال این سورتمه هم می شود.
مثل اینکه: افراد بالای ۶۵ سال و یا زنان باردار همچنین افرادی که مشکل دیسک کمر دارند توصیه می شود از این وسیله استفاده نکنند.
در مورد قیمت سورتمه و سافاری هم می توان گفت که در برخی از ایام می توانید به کمک سایت های آنلاین فروش بلیط که برخی از آنها
آموزشگاه زبان پارسیانا
برگزاری دوره های  فشرده آموزش زبان ترکی استانبولی از پایه تا پیشرفته در پنج ماه
هر ترم در یکماه تدریس می گردد.
توسط استاد با سابقه زندگی و کار در کشور ترکیه

دوره فشرده ترکی استانبولی: جمعه 97/12/03
روز برگزاری :جمعه ها 
ساعت برگزاری: 9:30 - 12:00
*********************************************
محل برگزاری: خ ولیعصر ، روبروی مترو میدان جهاد، خ عبده ، نبش سربداران، پلاک 21 ، زنگ اول
شماره های تماس:
88807186
09196364945
مثل وقت هایی که بعد از چند ماه دنبال آهنگی گشتن ، تو تاکسی می شنویش.
مثل وقت هایی که کل خانه را زیر و رو می‌کنی برای پیدا کردن چیزی و شیش ماه بعد زیر تخت پیدایش می کنی...
مثل پوتینی که آخر زمستان حراج می خوره..
مثل لباسی که تازه اندازت شده و دیگر مدلش دلت را نمیلرزاند...
مثل سفری که پنج سال قبل آرزوشو داشتی و حالا سهمت شده...
مثل کفش قرمزی که پنج سال پیش دوستش داشتی و حالا خاک می خورد بالای کمدت...
مثل وقتی که ساعت سه صبح هوای دربند به سرت میزند و شش صب
بعضی از افراد تصمیم دارند برای ادامه زندگی خود به یکی از کشورهای جهان مهاجرت نمایند و در آن جا به اشتغال ادامه دهند . 
موسسه تدریس خصوصی زبان دنیای زبان راه را برای این گونه افراد هموارتر می کند و در این راه به آن ها کمک می کند .
افرادی که می خواهند مهاجرت نمایند ابتدا باید زبان کشور مورد نظر را بیاموزند چون که قرار است که در کشور مورد نظر زندگی کنند و یکی از شرایط مهم اخذ ویزا یادگیری زبان کشور مورد نظر است .
این موسسه با دایر کردن کلاس های فشرد
به گزارش همشهری آنلاین، پایگاه خبری الخلیج الجدید اعلام کرد مقامات عربستان سعودی دو روز پیش تعدادی از شخصیت های آکادمیک و تاجران را برده کرده اند. این خبر از طریق ورق توئیتری "زندانیان عقیده" منتشر شده است. این حساب کاربری نوشت: زیاد از هشت نفر دربند شدند که در میان آنها زن نیز حیات دارد. به گزارش اسپوتنیک از الخیلج الجدید، طبق این منبع، مها الرفیدی روزنامه نگار مجله الوطن از جمله دستگیرشدگان است. وی به برهان حمایت از افراد اسارت و مطالب ا
دانلود بازی Metro Last Light Redux - بازی تفنگی اکشن دانلود Metro Last Light Redux بازی اکشن شوتر اول شخص  + ترینر
دانلود بازی کامپیوتر- دانلود بازی Metro Last Light برای pc دانلود Metro Last Light Redux دانلود بازی مترو لست لایت ردوکس ۲ / فارسی  بهمراه کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دانلود بازی pc
دانلود بازی مترو لست لایت ردوکس / مترو ردوکس/ دانلود اخرین نسخه بازی مترو ردوکس ۲/ دانلود کرک ردوکس مترو ۲/ نسخه فشرده فیت گرل و
چنددقیقه‌ای می‌شد که شب شده‌بود. فاصلۀ دربند و میدان تجریش را پیاده می‌آمدیم که گفت: «امروز بیش‌تر شبیه خواب بود برام.» راست می‌گفت. وقتی امروز صبح از خواب بیدار شدم و دیروز را مرور کردم، دیدم که واقعن چه‌قدر شبیه خواب بود. انگار که کل دیروز را خوابیده بودم و تمام اتفاقات‌ش را خواب دیده‌بودم و بالاخره امروز صبح از خواب بیدار شده‌بودم. دیروز روز عجیبی بود، خوب و سخت و نادر. از کله‌پاچه‌فروشی نزدیکِ آزادی شروع شد و سپس به خودش رسید. معت
دوره های آموزش زبان فرانسه بزرگسالان در موسسه زبان رادتایم بصورت کلاسهای ترمیک عادی، ترمیک فشرده و خصوصی از سطح مبتدی تا پیشرفته در ۲۰ترم ۱۵ جلسه ای با کتابهای Le Nouveau Taxi از انتشارات Hachette فرانسه برگزار می گردد.
نکته ای که موسسه زبان رادتایم را از سایر موسسات زبان متمایز می کند، توجه به نیازهای آموزشی زبان آموزان با در نظر گرفتن محدودیت های زمانی، شرایط کاری، شرایط زندگی و تحصیلی آنها و ارائه سیستم های متنوع آموزش زبان فرانسه منطبق با آخر
سلام دوست عزیز
امیدوارم در حالی که داری این مطالب رو می‌خونی خوب و سرحال باشی.
تو این نوشته که توی ویرگول منتشر کردم، داستان زبان یادگرفتن خودم رو برای شما تعریف کردم. من از این داستان البته هدفی دارم و امیدوارم شما هم فایده لازم رو از نوشته ببرین.
نوشته من شامل 5 قسمت خواهد بود:
یادگیری زبان قبل از ورود به کلاس‌های فشرده تافل
دوره یادگیری زبان انگلیسی بعد از کلاس‌های فشرده تافل
شروع یادگیری زبان فرانسه با معلم و کلاس
دوره خودآموزی زبان فرا
ترم فشرده روزهای زوج : شروع ترم چهارشنبه 98/02/25روزهای برگزاری: شنبه - چهارشنبه هاساعت برگزاری: 13:15 الی 16:30**************************************** *********ترم یکروز در هفته پنجشنبه ها: پنجشنبه 98/02/26روزهای برگزاری: فشرده پنجشنبه ها
ساعت برگزاری: 15:00 الی 17:30
محل برگزاری: خ ولیعصر 
آیا میدونید مجسمه میدون دربندتهران کدوم شخصیت قهرمان ایرانیه؟؟
زمستان ۵۲ سال پیش، یک گروه آمریکایی هواپیماشون در کوه های شمال تهران سقوط می کند! یک چترباز آلمانی رو برای نجات آمریکایی ها می فرستند اما او هم چترش به صخره ها گیر می کند و آویزان باقی می ماند!
در آن زمان یکی از کار آمدترین نیروهای ویژه استاد چتر، کایت و کوهنوردی ارتش، گروهبان "امیر قدم شاهی" برای نجات جان این گروه انتخاب می شود!
او قهرمانانه تمامی گروه را نجات می دهد و در آن زمان
پیش زمینه ارباب و غلام
شب اول محرم 98
هیئت روضه العباس تهران
حسین سیب سرخی
پدرم خادم دربار حسین
 
 
(متن و سبک این زمینه زیبا رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)
 
 
 
 
 
متن مداحی:
 
 
پدرم خادم دربار حسین
مادرم هست عزادار حسین
هر کسی هست طرفدار کسی
پسرم هست هوادار حسین
 
من از اون روز که دربند تو ام ، آزادم آزادم
چه کنم حرف دگر یاد نداد ، استادم استادم
 
ماه تویی راه تویی 
ابی عبدالله
عشق دلخواه تویی
ابی عبدالله
حضرت شاه تویی
ابی عبدالله
 
ترم فشرده روزهای زوج : شروع ترم چهارشنبه 98/02/25روزهای برگزاری: شنبه - چهارشنبه هاساعت برگزاری: 13:15 الی 16:30**************************************** *********ترم یکروز در هفته پنجشنبه ها: پنجشنبه 98/02/26روزهای برگزاری: فشرده پنجشنبه ها
ساعت برگزاری: 15:00 الی 17:30
محل برگزاری: خ ولیعصر 
داشتم همین چند لحظه پیشیک فلش بک میزدم به قبل از شروع بخش و تمام کارهایی که قرار بوده انجام بدم اما به بیشترشون نرسیدم. یک نگاهی هم کردم به لیستی که برای خودم نوشته بودم و دیدم و افسوس خوردم و هی تو خودم رفتم و دوباره فکر کردم و یه چندتا فحش کوچیکم دادم ، رفتم پای لپ تابم یه فیلم دیدم . یعنی تا یکم حالت افسردگی و بغض منو میگیره میرم سراغ فیلم . فیلم pianist رومن پولانسکی رو دیدم و بازم بیشتر احساس بدبختی بهم دست داد.الان میخوام فیلم جدید رو شروع کنم
چنددقیقه‌ای می‌شد که شب شده‌بود. فاصلۀ دربند و میدان تجریش را پیاده می‌آمدیم که گفت: «امروز بیش‌تر شبیه خواب بود برام.» راست می‌گفت. وقتی امروز صبح از خواب بیدار شدم و دیروز را مرور کردم، دیدم که واقعن چه‌قدر شبیه خواب بود. انگار که کل دیروز را خوابیده بودم و تمام اتفاقات‌ش را خواب دیده‌بودم و بالاخره امروز صبح از خواب بیدار شده‌بودم. دیروز روز عجیبی بود، خوب و سخت و نادر. از کله‌پاچه‌فروشی نزدیکِ آزادی شروع شد و سپس به خودش رسید. معت
دانلود بازی Metro Exodus کرک و اپدیت جدید و نسخه کم حجم و فشرده fitgirl , corepack  فیت گرل و کورپک – codex , cpy لینک مستقیم دی ال سی پچ دانلود Metro Exodus
دانلود بازی Metro: Exodus 2019 
نسخه کرک شده cpy بازی قرار گرفت
نسخه فشرده و کم حجم فیت گرل fitgirl اضافه شد.
ویجی دی ال VGDL امروز برای شما عزیزان عنوان بسیار بسیار زیبا و جذاب Metro: Exodus 2019 را برای PC به همراه آخرین DLC و آپدیت های ارائه شده با لینک مستقیم آماده دانلود کرده است . دانلود بازی Metro: Exodus 2018 در سبک اکشن شوتر اول شخص ، وحشت
روستای استند یکی از روستا‌های زیبای زیرکوه است که در فاصله ۳۵کیلومتری شمال مرکز شهرستان (حاجی اباد) قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی، قرار گرفتن در دامنه کوههای سربه فلک کشیده، وجود باغ های زیبا و تفرجگاه های طبیعی، این روستا را به یکی از قطب های گردشگری زیرکوه تبدیل کرده است.
از جمله مناطق گردشگری این روستا می توان به دره ارغوان، دربند استند، درخت سرو 2هزار و 500ساله پیکستان، مزار ملا آخوند و غار پهلوان نام برد که غار
برخی از افراد دوست دارند که برای ادامه زندگی خود درکشورهای خارجی به اشتغال بپردازند و در آن جا زندگی نمایند . آموزشگاه دنیای زبان راه را برای آن ها هموارتر می کند .
افراد باید زبان کشور مورد نظرشان را به خوبی بیاموزند زیرا قرار است که در کشور مورد نظرشان زندگی کنند و یکی از شرایط مهم برای گرفتن ویزای کاری یادگیری زبان آن کشور است .
این موسسه با برگزاری کلاس های فشرده و فوق فشرده دغدغه ذهنی افراد را برطرف می نماید تا بتوانند در مدت زمان کوتاه ز
هر یک از املاک مازاد ذیل مربوط به مرحوم حاج فتح الله فتاحی از طریق مزایده در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح در محل اجرای احکام دادگاه زبرخان به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار میشود:
۲. زمین مسکونی ابتدای شهرک امام رضا فاز یک جنب اتوبان به مساحت تقریبی ۳۰۰متر باقیمت پایه ۱۵۰ میلیون تومان
۳. منزلی دو نبش با چند دربند مغازه واقع در حاشیه خیابان اصلی روستای باغشن به مساحت تقریبی ۱۹۱ متر با قیمت پایه ۴۰۰ میلیون تومان
۴. فیش حج واجب به تاریخ ۱۳۸۵ با
به چه می‌اندیشی!
نگرانی بیجاست...
عشق اینجا
و‎ ‎خدا هم اینجاست،
لحظه‌ها را دریاب
زندگی در فردا
نه، همین امروز است!
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
 
یك زن
برای زیبا ماندن
به دوستت دارم های
مردی نیاز دارد
كه هرروز آرام
در گوشش زمزمه كند
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه کوتاه
 
وقتی انسان‌ها همدیگر را دوست داشته باشند، همدیگر را می‌بخشند. اما وقتی دائما مجبور به این کار شوند، از دوست داشتن دست برمی‌دارند...!
 
++++++++++++++++++++
انواع پشم سنگ یا پشم معدنی از ذوب کردن سنگ بازالت که از گروه سنگ های آذرین می باشد تولید شده است. این سنگ ها در دمای بسیار بالا ذوب شده و در مجاورت هوا پیش از سرد شدن و رشتن و فشرده کردن آنها تبدیل به انواع پشم سنگ می شوند. 
اگر شما تا به حال از یک آتشفشان بازدید کرده اید، احتمالا این الیاف را در اطراف آتشفشان اطراف پرواز کرده اید. پس از اینکه فیبرها چرخش می شوند، آنها را به یک تشک متصل می کنند که سپس به اسلب ها و مکعب ها بریده می شود. گرانول های سن
دانلود لوح فشرده کاروفناوری نهم
کاربران محترم در ادامه می توانید لوحه فشرده کاروفناوری نهم را به طور کامل و با حجمی برابر با 3.3 گیگابایت دانلود کنید.در این لوح dvd تمامی مطالب این کتاب به صورت پودمان به پودمان به همراه فیلم ها و فایل های آموزشی قرار گرفته است.
این لوح فشرده به کوشش سایت کاروفناوری کلاله تهیه شده است
حجم 3.3 گیگابایت
دانلود در ادامه مطلب
توجه :
به علت بالا بودن حجم این لوح فشرده آن را به 5 پارت (قسمت ) با حجم 700 مگابایت تقسیم کرده ای

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها