نتایج جستجو برای عبارت :

ایده فرهنگی برای صبحگاه مدرسه .:قرائت وصیتنامه شهدا:.

سلام.
یکی از ایده هایی که می توان در مدارس اجرا کرد، قرائت وصیت نامه و زندگی نامه شهدا در مراسم صبحگاه است... که بسیار هم کار با برکت و نورانی ئی است...
ما در دوران راهنمایی یکی از گروه های انجمن اسلامی مان «همکلاسی آسمانی» بود که وظیفه اش قرائت وصیت نامه شهدای دانش آموز سر صف است...
پارسال، استارت این طرح در صبحگاه مدرسه مان زده شد. دبیر انجمن اسلامی مدرسه...
ادامه مطلب
در مراسم صبحگاه روز سه شنبه97/12/21  کلیپ هایی در رابطه با خطرات استفاده از مواد محترقه وآتش زا  و همچنین تصاویری از مجروحین سال های قبلی نمایش داده شد. 
اقدامات انجام شده در این رابطه عبارتند از:
1 - تهیه بروشور و توزیع در بین دانش آموزان 
2 - طراحی ونصب تراکت هایی در مدرسه 
3 - اختصاص دو صبحگاه  در این رابطه 
4 - تهیه مقالات توسط دانش آموزان و قرائت در صبحگاه مدرسه
دریافت
انسانهای شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند و دید مثبت به زندگی دارند.آینده نگر و امیدوارند  و در مقابل مشکلات تسلیم نمی شوند  و می جنگندراستی صبحگاه چه وقت مناسبی است برای انکه شوق زندگی را در مدرسه جاری سازیم
صبحگاه فرصتی برای نمایش کار تیمی هماهنگ و زیبا
نمایشی از من کوچک که می توانم عضو گروه مدرسه در کنار هم شاگردی ها و دوستانم  هماهنگ و زیبا به نمایش بگذارم 
بخشی از اتحاد تمرین و ممارست  و تحقق یک کار تیمی به یادماندنی
و خ
من همون اول که با شهدا دوست شدم تصمیم گرفتم که شهدا رو به بچه های مدرسه معرفی کنم . خب مدرسه مون انجمنیه از این رو خواستم شهدا را به بچه ها معرفی کنم البته اینم بگم مدرسه مون عالیه هم بچه ها خوبن هم معلم هاو.... تقریبا هیچ وقتم جلوی فعالیت منو نگرفتن خدا خیرشون بده. بریم سراغ ادامه ی حرفام من سعی خودم رو کردم از طرفی موفق بودم و از طرفی نه . من نتونستم تقریبا کاری کنم بچه ها معرفت پیدا کنن به شهدا ولی توانستم تعدادی شهید رو به بچه بشناسونم الان بچه
در آموزشگاه مطالبی در مورد امربه معروف و نهی ازمنکر  در مراسم صبحگاه بیان گردید و ضمن دانش آموزان  برنامه های مانند مقاله وشعر قرائت نمودند  و ازاین مطالب نتیجه گیری شد که همه دانش آموزان نسبت به جامعه و مدرسه مسئوا هستند و در برابر رفتار دیگران باید احساس مسئولیت نمایند  
ادامه مطلب
ماه مدرسه
ماه مدرسه و بچه های خندونبوی نم بارون توی خیابون
ماه مدرسه، فصل پاییز،با دفترهای نو و تمیز
یاد لبخند معلم های مهربون،بابای مدرسه پرکار و خندون
شوق دیدن دوست‌های قدیمی،همکلاسی‌های خوب و صمیمی
خوندن دعا تو صف صبحگاه،انجام نرمش با کسالت و آه
نشستن پشت نیمکت چوبی،یاد چرت های اول صبحی
یاد بیداری شبه امتحان،غرر غرر و تشر‌های مامان
گاهی یک تشویق شیرین،گرفتن کارت هزار آفرین
یاد شعرهای زیاد و بسیار،قصه زاغ و روباه مکار 
یاد شیطنت ته ک
طرح استعدادیابی از بین خادمین شهدا در سطح استان فارس به منظور سازماندهی خادمین شهدا در دسته های مدیران فرهنگی، خادمین یادمان شهدا و یادواره های شهدا در سطح استان فارس توسط کمیته های خادمین شهدا شهرستان های استان از بین خادمین شهدا مورد عرض یابی و استعدادیابی قرار گرفتند.
مدرسه شیک بود شادترکل محیطش همه دلباز ترباغ گل و سبزه کند باصفاتابلو زیبا و سرود از قضاگردش بیرون و ز پیک نیک ها کاشی خوشرنگ و سرامیک هاگلدان پر گل که بود پُر ز بوگشته پر از شادی و از هایوهوخط قشنگ، منظره ای دلنشینخوشگلی رنگ کمد ها ببینکل کتابخانه شود با صفابوی خوشش رفته به روی هواروپوش زیبای پر از برگ و گلخنده و شادی بنمایند کُلقاری خوش صوت در آن‌صبحگاه روحیه بخش است در آن جایگاهچون که شرایط همه مطلوب شدمیل و رغبت به همه خوب شدچون که کسی خد
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
در آیه  حَتّٰى إِذَا اِسْتَیْأَسَ اَلرُّسُلُ وَ ظَنُّوا أَنَّهُمْ قَدْ کُذِبُوا جٰاءَهُمْ نَصْرُنٰا (یوسف١١٠) حداقل دو قرائت وجود دارد که یکی ضمیر ظنّوا را مرسل الیهم (مردم) برمی گرداند و دیگری ضمیر را به رسل. و جالب اینجاست هر دو قرائت هم‌ روایت و آیه در تأیید خود دارند.
ادامه مطلب
انتخابات شورای دانش آموزی مدرسه در روز چهارشنبه اول آبان ماه با حضور تمامی دانش آموزان برگزار گردید. 15 نفر از دانش آموزان کاندید شورا شدند و یک هفته به تبلیغ در فضای مدرسه پرداختند و بیشتر بصورت چهره به چهره با هم مدرسه ای های خود به بحث و تبادل نظر پرداخته و اهداف و برنامه های خود را تشریح کردند.همچنین در مراسم صبحگاه حضور یافته و هر کدام چند دقیقه ای با دانش آموزان صحبت کردند. در فایل پیوست گزارش کامل و جامعی ازین برنامه آمده است.دریافت فای
باز آمد بوی ماه مدرسهبوی بازی های راه مدرسه
 
بوی ماه مهر، ماهِ مهرباننوِرِ خورشید پگاهِ مدرسه
 
از میان کوچه های خستگیمی گریزم در پناه مدرسه
 
باز می بینم ز شوق بچه هااشتیاقی در نگاهِ مدرسه
زنگ تفریح و هیاهوی نشاطخنده های قاه قاه مدرسه
 
باز هم بوی باغ را خواهم شنیداز سرود صبحگاه مدرسه
روز اول لاله ای خواهم کشیدسرخ بر تخته سیاه مدرسه
 
باز آمد بوی ماه مدرسه
بوی بازی های راه مدرسه
 
بسم رب الشهید ...
به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی خادمین شهدا ، شاهد خبر:
مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا شهر اهرم از توابع تنگستان ، در تاریخ ٩٧/١١/١٦ با حضور ،کارکنان موسسه فرهنگی قرانی ابراهیم خلیل الله ع در فضایی کاملا معنویی برگزار گردید.
در این مراسم ارزشی که به همت این موسسه تدارک دیده شده بود دانش اموزان به همراه والدین با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه ضمن تجدید میثاق با ارمان های شهدا ، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند .
دو نحوه قرائت ذکر یونسیهنحوه قرائت معروف ذکر یونسیه اینگونه است (به جایگاه نقطه‌ویر‌گول توجه شود):«لا اله الا انت؛ سبحانکَ انّی کنت من الظالمین»اما بعضی از اساتید عرفان میفرمایند بهتر است ذکر یونسیه بدینگونه قرائت شود:«لا اله الا انتَ سبحانکْ؛ انّی کنت من الظالمین»چرا که کلمه «سبحانک» که دلالت بر تنزیه خداوند میکند، بهتر است یک نَفَس همراه با تهلیل گفته شود: «لا اله الا انتَ سبحانکْ»؛ و سپس جمله بعد که دلالت بر ظلم انسان به خویشتن میکند
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، با بیان اینکه استرس می‌تواند موجب تهوع به‌ویژه در دانش‌آموزان شود، گفت: باید به عادات و ترکیب غذایی کودکان، دقت و نظارت کافی داشته باشیم.


به گزارش : تیرنگ نیستانی، افزود: گاهی کودکان دبستانی در صبحگاه حالت تهوع و دل به هم خوردگی دارند که اکثراً یکی از عوامل این بی‌میلی به خوردن صبحانه استرس است.
ادامه مطلب
 صادق کلاً عاشق شهدا بود با اینکه آنها را ندیده بود و ارتباطی نداشت، اما توفیق این را داشت که بعد از آمدن پیکرهای تفحص‌شده شهدا به شهرمان در قسمت ایثارگران سپاه فعالیت کند و استخوان‌های پاک و مطهر این شهدا را با همکاری دوستانش در پارچه‌ها بپیچند و به خانواده‌ها تحویل دهند؛ تا اینکه به زمانی رسیدیم
ادامه مطلب
دستور جلسه:
برگزاری روز بسیج 
بزرگداشت روز قانون اساسی 
برگزاری مانور زلزله
پیگیری مسابقات حفظ جزء سی ام قرآن وسایر مسابقات فرهنگی -هنری
 
خلاصه مذاکرات 
در تاریخ دوم آذر جلسه ای با حضور معاون پرورشی واعضاء شورا در محل دفتر معاونت پرورشی تشکیل شد وپیرامون مناسبتهای ا نیمه ی اول ماه صحبت وتبادل نظر شد.
وهمچنین گزارشهای عملی از فعالیتهای انجام شده ی هر انجمن توسط مسئولین هر انجمن عنوان شد.
مناسبتهایی که در این نیمه در پیش بود ودر موردش بحث ش
گزارش برنامه جهادی غبار روبی مزار شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ..
درتاریخ ۱۲\۷\۹۸ جمعی از طلاب حوزه حضرت ابالفضل علیه السلام با مسئولیت آقایان مهدی نژاد و دهقانی از طلاب فعال حوزه برای غباری روبی مزار شهدا و توزیع عدسی به سمت بهشت رضا راهی شدند ..
این اردوی جهادی ساعت سه ونیم بعداز ظهر بر سر مزار مرحوم آیت الله تهرانی ومزار پاک ‌شهدا شروع شده و تا ساعت هفت شب ادامه داشت ..
طلاب بسیجی بعد از غبار روبی مزار پاک شهدا و توزیع بیش از پانصد غذا به
طبق جلسه شورای مدرسه قرار شد در هر ماه جهت تقدیر از دانش آموزان برتر عرصه پرورشی و بخصوص حضور فعالانه در مراسمات نماز و صبحگاه مدرسه ، هر ماه از سه دانش آموز فعال این حوزه تقدیر شود. دانش آموزان برگزیده ماه مهر آقایان محمد همتی،محمد مراد رییسی و علی محمدی و برگزیدگاه ماه آبان آقایان محمد کرمی، امیرحسام میرزاییان و حسن عسگر بودند. 
به مناسبت روز سیزدهم آیان وروز دانش آموز اقداماتی به شرح زیر در این آموزشگاه برگزار گردید.
1-نصب پوست وپلاکارد های متناسب با این روز
2-ایراد سخنرانی در رابطه با روز دانش آموز
3-برگزاری راهپیمایی از درب مدرسه تا گلزار شهدا
4-عطر افشانی و غبار روبی از گلزار شهدا
سلام من در مدرسه شما درس میخوانم و از کلاس دوم تا ششم در مدرسه شما هستم من خیلی از شما و معلمان و بقیه همکاران راضی هستم و مدرسه خودم را دوست دارم.
از نظر من مدرسه خوب مدرسه ای است که زنگ تفریح غذاهای سلف سرویس داشته باشد. مدرسه خوب مدرسه ای است که معلمان خوبی مانند خانم نایبی و ... داشته باش. مدرسه خوب مدرسه ای است که در کلاس آن کولر اسپلیت و صندلی های بسیار بزرگ داشته باشد و در بوفه مدرسه همه نوع خوراکی را بیاورند و وسایل را به قیمت پایین تر بفرو
قرائت کلام الله مجید توسط استاد بین المللی ، قاری جهانی استاد کاظمی
 
در آستانه ی ولادت با سعادت امام حسن (ع) ، و در جشن مجازی ولادت کریم اهل بیت ، با دعوت آستان امامزاده عماد الدین (ع) قاری بین المللی استاد کاظمی به قرائت قرآن و نورانی کردن و برکت بخشیدن به محفل نمودند .
 
مشاهده ی کلیپ قرائت زیبای قرآن کریم توسط استاد کاظمی : مشاهده ی کلیپ
ورزش صبحگاهی و سرود همگانی نمایشی از کار تیمی موثر در شادابی و پویایی مدرسه
انسانهای شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند و دید مثبت به زندگی دارند.
آینده نگر و امیدوارند  و در مقابل مشکلات تسلیم نمی شوند  و می جنگند
راستی صبحگاه چه وقت مناسبی است برای انکه شوق زندگی را در مدرسه جاری سازیم
صبحگاه فرصتی برای نمایش کار تیمی هماهنگ و زیبا
نمایشی از من کوچک که می توانم عضو گروه مدرسه در کنار هم شاگردی ها و دوستانم  هماهنگ و زیبا به ن
در دیدار دست اندرکاران کنگره ملی ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی صبح امروز در محل برگزاری این همایش منتشر شد: خاطرات پدران و مادران شهدا و همسران شهدا، چیزهایی است که مثل جواهر قیمتی در دسترس ماست که اگر غفلت کنیم، از دست ما خواهد رفت، کما اینکه خیلی از آنها از دسترس ما رفته؛ بسیاری از پدران شهدا، مادران شهدا از دنیا رفته اند؛ بسیاری از آنها دچار فراموشی شده اند، در حالی که هر شهیدی، یک مجموعه درس است برای هر کسی که در حال آن شهید تدبّر کند.
1- تشکیل ستاد انتخابات با حضور مدیر و معاونین مدرسه 2 هفته قبل از برگزاری انتخابات
2- شروع ثبت نام از کاندیداها
3- آغاز تبلیغات کاندیداها 5 روز قبل از برگزاری انتخابات به صورت معرفی در صبحگاه مدرسه و الصاق تبلیغات چاپی
4- ثبت اسامی کاندیداها در نرم افزار انتخابات
5- تعیین اعضای ستاد اجرایی انتخابات و تهیه کارت مسئولیت
6-قرائت پیام وزیر و توجیه دانش آموزان در صبحگاه روز برگزاری انتخابات
7- برگزاری انتخابات در روز چهارشنبه 98/8/1
8- اعلام نتایج و 7 نفر
بار دیگر خادمین شهدا گرد هم آمده اند...
تا مرهمی باشند بر دل های خانواده های معظم شهدا،و نگذارند غبار فراموشی بر یاد شهدا بنشیند.
برنامه این هفته قرارعاشقی همراه با روایتگری و برپایی ایستگاه صلواتی درعصر پنشنبه 18 مهر ساعت 16 در مکان گلزار شهدا برگرار می گردد.
رابطه شهدا و امام زمان عجل الله فرجه الشریف این جمعه هم گذشت … مثل شهدا رفتن پاداش … مثل شهدا زندگی کردنه … ?⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊?️ ? شهید راه نابودی اسرائیل ? ?⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊?️
نوشته رابطه شهدا و امام زمان عجل الله فرجه الشریف اولین بار در شهید محمد مهدی لطفی نیاسر. پدیدار شد.
مصوبات کلی انجمن مذهبی در طی نیم سال دوم:
1_نصب پلاکارد در سالن مدرسه به مناسبت دهه فاطمیه
2_نوحه خوانی توسط دانش آموزان به مناسبت دهه فاطمیه در مراسم صبحگاه
3_ برگزاری مراسم عذاداری دهه فاطمیه با همکاری انجمن مناسبت ها
4_تسلیت شهادت حضرت ام البنین {س} توسط اعضاء انجمن
امام رضا (ع) در وصیت‌نامه شهداعاشقانه های شهدا برای امام رئوفگزیده‌ای از کلام شهدا درباره امام رضا (ع) 
؛ همه شیعیان به اهل بیت (ع) عشق و ارادت وافری دارند اما این عشق در نظر شهدا، موج متفاوت‌تری داشت که آنها را همچون خاندان محمد و آل محمد (ص) به سوی جبهه‌های جنگ کشاند تا خونشان، پاسدار دین و عشق به اهل بیت (ع) باشد.
ادامه مطلب
شهدا بیش از هر سال با دستی پر آمده‌اند! دستی پر از نعمت‌ها و فضیلت‌ها! پر از باران و شکوفایی! دست شهدا پر است از حکمت و برکت! شهدا کارشان را خوب بلدند!قول و قرار زیارت عاشوراهای شبانه برای فراهم شدن مقدمات سفر به مقتل شهدا کاری کرد کارستان!از همان شروع اولیه سفر انگار شهدا خودشان هماهنگی‌های سفر را انجام می‌دادند! از ثبت‌نام کرده‌ها (بخوانید دعوت‌شدگان) بگیر تا برنامه‌ریزی برای زیارت یادمان ها! شهدا کارشان را خوب بلدند!ناخواسته یک روز زو
پرسش: در مسابقات بین المللی قرائت قرآن یکی از قاریان خانم بود حکم معظم له در مورد قرائت قرآن توسط خانم چیست؟
پاسخ: اگر خانم بداند مرد اجنبی صدای او را می شنود حرام است صدای خود را نازک و زیبا کند به حدی که عادتا موجب تهییج باشد.
 
منبع: سایت هدانا برگرفته از استفتائات آیت الله العظمی سیستانی.
مگو که شعله در این سینه درنمی گیرد
دلم گرفته از این بیشتر نمی گیرد
مگو برای گرفتن بهانه دیگر نیست
دلت برای شهیدان مگر نمی گیرد
چه اتفاق خوبیه گره زدن روزهای خوب و قشنگ بهاری با شهدا
چه غم شیرینیه وقتی بین مزار شهدا قدم میزنی 
چقدر خوبه وسط تعطیلات هم یه دفعه دلت هوای مزار شهدا میکنه
و چقدر خوبتره که وقتی خودتو بهشون میرسونی میبینی تنها نیستی
میبینی مثل همیشه شلوغه
همه جور سلیقه ای و همه جور تیپی خودشونو به مزار شهدا رسوندن
برات جالبه که با چ
دستور جلسه:
بزرگداشت نهم دیماه وروز بصیرت
پیگیری تمرینات سرود همگانی
پیگیری طرح حفظ جزء سی ام قرآن
تقویت بنیه ی علمی دانش آموزان جهت شرکت در مسابقات آزمایشگاهی وسایر مسابقات علمی
معرفی دانش آموزان ضعیف درسی به دفتر جهت پیگیری 
برنامه ریزی برنامه ای به مناسبت میلاد  حضرت زینب (س) وروز پرستار
توجه به زنگ نماز وپخش اذان در ساعت  مقرر
خلاصه ی مذاکرات:
در تاریخ چهرم دیماه جلسه ای با حضور معاون پرورشی و اعضاء شورا جلسه ای تشکیل شد وپیرامون موضوع
باسمه تعالی
گزارش انتخابات شورای دانش آموزی
تشکیل  جلسه شورای مدرسه .
قرائت کلیات بخشنامه دربرنامه صبحگاه.
جمع آوری نامزدهای انتخاباتی.
مشخص کردن تعداد کاندیدای موردتاییدآموزشگاه.
جمع آوری تبلیغات ونصب آنهادرآموزشگاه.
معرفی کاندیدادربرنامه صبحگاه.
مشخص کردن اعضای ستاداجرایی.
جمع آوری تبلیغات نصب شده یک روزقبل ازانتخابات.
تشکیل جلسه ستاداجرایی .
نصب سیستم انتخاباتی روی لب تاب مدرسه.
ثبت اعضای کاندیدانتخاباتی درسیستم انتخابات.
آموزش چگ
باسمه تعالی
گزارش انتخابات شورای دانش آموزی
تشکیل  جلسه شورای مدرسه .
قرائت کلیات بخشنامه دربرنامه صبحگاه.
جمع آوری نامزدهای انتخاباتی.
مشخص کردن تعداد کاندیدای موردتاییدآموزشگاه.
جمع آوری تبلیغات ونصب آنهادرآموزشگاه.
معرفی کاندیدادربرنامه صبحگاه.
مشخص کردن اعضای ستاداجرایی.
جمع آوری تبلیغات نصب شده یک روزقبل ازانتخابات.
تشکیل جلسه ستاداجرایی .
نصب سیستم انتخاباتی روی لب تاب مدرسه.
ثبت اعضای کاندیدانتخاباتی درسیستم انتخابات.
آموزش چگ
رئیس بنیاد زاوه گفت: در این ایام بزرگ ومهم برنامه های متنوع فرهنگی وورزشی از جمله برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت شهدا وتاسیس بنیاد، اختصاص خطبه ای از نماز جمعه در خصوص 22اسفند، برپایی میز خدمت در نماز جمعه، برگزاری مراسم در حسینیه شهدا وتلاوت قرآن به یاد شهدا، هماهنگی با سازمان تبلیغات جهت ابلاغ به روحانیون سطح شهرستان
ادامه مطلب
دستور جلسه:
بزرگداشت نهم دیماه وروز بصیرت
پیگیری تمرینات سرود همگانی
پیگیری طرح حفظ جزء سی ام قرآن
تقویت بنیه ی علمی دانش آموزان جهت شرکت در مسابقات آزمایشگاهی وسایر مسابقات علمی
معرفی دانش آموزان ضعیف درسی به دفتر جهت پیگیری 
برنامه ریزی برنامه ای به مناسبت میلاد  حضرت زینب (س) وروز پرستار
توجه به زنگ نماز وپخش اذان در ساعت  مقرر
خلاصه ی مذاکرات:
در تاریخ چهرم دیماه جلسه ای با حضور معاون پرورشی و اعضاء شورا جلسه ای تشکیل شد وپیرامون موضوع
به پاسداری از ثمره خون شهدا اعتقاد راسخ داشت. یک روز در جلسه ای از او دعوت کرده بودیم تا رهنمود بگیریم. گفت: «‌کاری کنید که عکس شهدا در همه خیابانها نصب باشد تا از یاد آنها غافل نشویم و راهشان را الگوی خود قرار دهیم. »
حتی تابلوهای بزرگی از شهدا که در مسیر اتوبان تهران ـ قم نصب شده بود، به پیروی از نظرات آن شهید بزرگوار بود .
می گفت: «‌به هر وسیله ای شده، باید یاد و خاطره شهدا زنده بماند. »
شهید یوسف کلاهدوز
کتاب هاله‌ای از نور، ص36
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
شهید عبدالحسین یوسفیان
ولادت:۱۵تیر۱۳۶۵
شهادت:۱۷آبان۱۳۹۴
خاطرات شهید
همسرم علاقه‌ای خاص به شهدا داشت و همواره زمزمه می‌کرد که «شهدا شرمنده‌ایم.» هرزمانی هم که به زیارت شهدا می‌رفتیم از آنها طلب شهادت می‌کرد. آنقدر پاک و معصوم بود که به نظرم لباس شهادت سایز او و برازنده‌اش بود. خوب به یاد دارم مرداد ماه ۱۳۹۴ که دو غواص شهید را به شهرمان آوردند همسرم از هیچ خدمتی در مراسم این شهدا دریغ نکرد. تمام لحظات از زمان ورود این شهدا به شهر تا روز چه
آی شهدا...
فکرنکنید حواسم نیست
سرم گرمِ روزگار است
ولی هنوز هم 
بی محلی های گاه و بی گاهتان را درک می کنم...
قرارمان چه بود؟!
من فراموشکارم یا شما؟!
من هنوزهم همان نازک نارنجیِ اشک دمِ مشکم!
غمگینم از دوریِ تان...
پژمرده م از هوای بی عطرتان...
امانم دهید به نگاهی و سراغی!...
#زندگی_به_سبک_مهدی (۴۴)
بهترین و موثرترین روش تربیتی اینه که آدم در درون خودش واعظی داشته باشه و به وسیله‌ی اون هدایت بشه و البته یکی از بهترین روشهای اینگونه تربیت نفس اینه که آدم خودشو بین خوبان و صدیقین و شهدا تصور کنه، نتیجه‌ی این کار این است که انسان سعی میکنه هر روز بیشتر شبیه اونها بشه و این مسیر، مسیرِ رشدِ بی انتهاست که نتیجه اش رسیدن به آن مقام است.
شهید محمد مهدی لطفی نیاسر توی ورودی محل کارش حجله ای با عکس شهدا درست کرده بود و بین ا
بسمه تعالی
خلاصه دوجلسه دی ماه شورای دانش آموزی آموزشگاه نیایش  که در تاریخ های 98/10/1 و 98/10/22 در نماز خانه آموزشگاه برگزار شد ، از این قرار می باشد :
1) با توجه به فصل امتحانات انجمن علمی آموزشی و مهارتهای زندگی برآن شدیم که علاوه بر ارائه مطالب مشاوره ای تغذیه ، چگونگی بهبود مطالعه ، ساعات خواب و ....... را در مراسم صبحگاه ، اختصاص ساعات تفریح به مطالعه ، و برقراری کلاس های کمک درسی ، و کمک  دانش آموزان قوی تر در دروس مشکل و......
2) برنامه ریزی جهت برگ
امروز چهارشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۸ جلسه ای با حضور کارشناسان  پایگاه بهداشت فرهنگیان در برنامه صبحگاه آموزشگاه و در محل نمازخانه مدرسه با همکاری انجمن بهداشت شورای دانش آموزی  تشکیل شد.
در این برنامه آقای طاهری پور کارشناس بهداشت  در خصوص بیماری ایدز و راههای انتقال و پیشگیری آن برای دانش آموزان صحبت نمودند.
یکی از تأکیدات شهدا که با گذشتن از جانشان، امنیت، استقلال، عزت و آسایش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و باغیرت اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک میهن به دست بیگانگان بیفتد، حفظ حجاب بوده است. کسانی که بر زمین افتادند تا دختران و زنان ایران‌زمین باوقار بایستند و با حجاب […]
نوشته تأکید شهدا بر حفظ حجاب اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
پیگیری پرداخت کمک معیشت خواهران شهدامعاون توسعه و تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قانون کمک معیشت به خواهران شهدا اجرا شده و تا کنون حدود ۴۲۲۴ نفر از خواهران مجرد شهدا و برادران مهجور و معلول شهدا که تحت پوشش والدین بودند، کمک معیشت‌شان تا پایان ۹۷ پرداخت شده است.خبرگزاری راست قامتان:در قانون ششم توسعه بند ۸۸ ماده ب  آمده است: «دولت موظف است اعتبار لازم را به منظور تأمین حداقل معیشت گروههای عنوان شده ذیل که فاقد شغل یا درآمد باشند ر
گر می خواهیم محیط مدرسه،محیطی شاد و دلپذیر باشد باید استیاق دانش آموزان را نسبت به آن جلب کرد.برای مثال می توان کار های زیر را انجام داد:
1-صبحگاه شادتر برگزار شود
می توانیم مدرسه را شادتر کنیم اما برخی موانع و چالش هایی در آموزش و پرورش دیده می شود که اجازه نمی دهم مدیر مدرسه فضا را برای دانش آموزان شاد کند و حتی می توان مراسم صبحگاهی را شادتر اما مدیر این اجازه را ندارد و برای همین هم اکنون شاهد این هستیم که محیط مدرسه شاد و دلپذیر نیست.از طرف
هتل آپارتمان شهدا مشهد

یکی از هتل آپارتمان کیفیت خوب مشهد می باشد که در نزدیکی و جوار حرم
مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله بسیار کمی که تا
حرم مطهر دارد , از این رو هتل آپارتمان شهدا مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد
نزدیک به حرم به شمار آورد.
این هتل آپارتمان دارای واحد های دو تخته , سه تخته , چهار تخته و پنج
تخته می باشد
و
با امکاناتی نظیر رستوران و کافی شاپ مجهز با غذاهای متنوع و خوش طعم ,
واحد گردشگری ,
با عرض سلام و ادب به آقای سلیمانی من میخواستم یک عرضی به شما برسم از نظر من در ساخت یک مدرسه ی شاد اولین کار باید از دانش آموزان سوال بپرسید که مدرسه شما چگونه مدرسه ای است و باید به آنها هم بگویید چگونه می توان یک مدرسه ی شاد درست کنیم من این پرسش هارا از دانش آموزان مدرسه سوال کردم و من ایده های آنها این بوده است :
موسیقی – غذای مجانی در ساعت زنگ تفریح و ساعت زنگ ورزش بالاتر شود اما من یک ایده ی جدید دارم این است که مسابقات بیشتری در مدرسه اجرا
کسانی که حیا و حجاب را رعایت نمی کنند به خون شهدا خیانت می کنند



حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان با انتقاد از کم توجهی به عفاف و حجاب در جامعه، تصریح کرد: کسانی که در کم رنگ کردن فرهنگ حیا و حجاب سهیم اند و این مسائل را رعایت نمی کنند، به خون پاک شهدا خیانت کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اسلامیان، عضو خبرگان رهبری، در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهر بسطام، در مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع)، با اشاره به آیه "وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُت
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
زبان
تدریس lesson 5 و پرسش
یادگیری نام جهای خانه

دوم
فارسی
به دلیل مراسم فعالیتی صورت نگرفت
امادگی برای جلسه بعد

سوم
زیست
تدریس گوارش ، جذب و سفر غذا
مطالعه فص 13 تا گوارش

چهارم
قران
قرائت درس 9
پیش نویسی دو جلسه ی درس نهم و قرائت درس 8
ابتدا گروه بندی کلاسی به صورت گروه های پنج و شش نفره انجام تعداد گروهها و نام سر گروهها مشخص و ثبت شد.دو نفر به عنوان مسولین مراسم آغازین به کل دانش آموزان معرفی گردیدند ، شرح وظایف ایشان گفته شد . مناسبت ها به تفکیک روز و تاریخ و ماه مشخص و در بورد پرورشی نصب شد . گروهها با توجه به تاریخ نصب شده به اجرا پرداختند ، نحوه ی مراسم اغازین به چند صورت بوده است : روزهای سه شنبه رادیو صبحگاه اجرا شد . در هر هفته به دلخواه  ،اعضا، و هماهنگی با مسئولین مدر
سلام طاعات و عبادات همه شما همشهریهای کلاته خیجی قبول باشه در جهت حفظ خاطرات شهدا این آثار جمع آوری میشود لذا تمام دوستداران شهدا میتوانند عکس ها یا خاطرات خود را به بخش نظرات این وبلاگ با نام خودشان بفرستند تا هم از پاداش معنوی آن بهره مند شوند و اینکه تا جوانان ما به جای الگو قرار دادن هنرپیشه های هالیوودی و بالیوودی کاملا غیر واقعی . در کلاس درس شهدا حاضر شوند و درس جوانمردی و اخلاق را بیاموزند 
با تشکر عرب نجفی
کل مجموعه رو بسیج کنی و بودجه جمع کنی و برنامه دوساعته رو بکنی چهارساعت، من هربار که یاد بی بی بیفتم، بیشتر مخالف میشم بااین برنامه روتین سالیانه!چقدر از خانواده های شهدا و ایثارگران خبر داریم؟
به سخنرانی و هدیه سالانه احتیاج دارند یا ...؟
گروه مدرسه خواهرم من عضوم
طفلکی چه زجری می کشه
چه کادر داغونی داره مدرسه شون
مدرسه نمونه ست
خیرسرشون معلمان خوب شهرن مثلا
چرا در شان جایگاه یک معلم  معلم ها رو گزینش نمی کنن!
 
یادم میاد توی آزمایشگاه مجهز مدرسه ی سمپادی که هفت سال درس خوندم یه روز با دوستم درگیر بودیم و کنجکاوی و شیطنت می کردیم، استاد فیزیک هم نگاهمون می کرد، با حسرت عمیقی گفت، این مدرسه هم نمی تونه استعداداتونو پرورش یده، دلم براتون می سوزه...
پیکر «فرمانده حیدر» وارد معراج شهدا شد.
پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محمد جنتی، معروف به حاج حیدر که فرمانده لشکر زینبیون بود، پس از دو سال وارد معراج شهدا شد
#دعوتید
مراسم وداع با شهید فردا(چهارشنبه) ساعت ۱۶ در حسینیه معراج شهدا
«فرمانده حیدر» در تاریخ ۱۶ فروردین ۹۶ در حماه سوریه منطقه تل ترابی به شهادت رسید و همچون حضرت عباس (ع) سر و دستش را فدا کرد.
سردار سلیمانی درباره این فرمانده شهید گفته بود: حیدر یکی از بهترین‌هایم بود##.شهید مدافع حرم از
اگر می خواهیم محیط مدرسه،محیطی شاد و دلپذیر باشد باید استیاق دانش آموزان را نسبت به آن جلب کرد.برای مثال می توان کار های زیر را انجام داد:
1-صبحگاه شادتر برگزار شود
می توانیم مدرسه را شادتر کنیم اما برخی موانع و چالش هایی در آموزش و پرورش دیده می شود که اجازه نمی دهم مدیر مدرسه فضا را برای دانش آموزان شاد کند و حتی می توان مراسم صبحگاهی را شادتر اما مدیر این اجازه را ندارد و برای همین هم اکنون شاهد این هستیم که محیط مدرسه شاد و دلپذیر نیست.از طر
اهم فعالیتهای انجام شده در دبیرستان هیات امنایی و نمونه دولتی سعدی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل ،هفته مبارزه با اعتیاد وپیشگیری از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی)
1-    گنجاندن موضوع پدافند غیر عامل در صبحگاه مدرسه با ارائه مقاله در خصوص چیستی پدافند غیر عامل توسط دانش آموزان
2-   نصب تراکت یادسپاری هفته پدافند غیر عامل
صحبت جناب آقای دکتراسدی از کارشناسان نیروی انتظامی در صبحگاه آموزشگاه با موضوع پدافند غیر عامل(پیشگیری از آسیب های اجت
 
بازگشایی مدارس نزدیک است و حالا بسیاری از والدین به فکر خریدن کیف مدرسه برای فرزندان خود هستند.
نمونه هایی از جدیدترین و زیباترین مدل کیف های مدرسه ای پسران
کیف مدرسه 
کیف مدرسه پسرانه 
مدل کیف پسرانه
عکس کیف مدرسه ای پسرانه
مدل های جدید کیف مدرسه پسرانه
 
مدل کیف مدرسه
منبع : تکناز
اولین جمعه هر ماه قمری
جمعه 15 شهریور / 6 محرم الحرام
از ساعت​ هفت (07:00) صبح
آدرس:
میدان ولیعصر، خیابان شقایق،
مسجد حضرت ولی‌عصر علیه‌السلام
قرائت دعا و توسل:
حاج محسن فرهمند آزاد
«آقایان و بانوان»
. عضویت در کانال
مشاهده مطلب در کانال
این برنامه بر اساس دوره‌های آموزشی تجوید و تصحیح قرائت نماز به کارشناسی استاد موسوی بلده تدوین شده است. سفارش و تولید این محصول فرهنگی نیز توسط مرکز تخصصی نماز با ایده‌پردازی و برنامه نویسی برادر بزرگوار امین افشارنیا انجام شده است.ضمن تشکر از تمام عزیزان و همکاران مرکز تخصصی نماز که در ارائه این محصول ما را یاری نمودند، منتظر نظرات و پیشنهادات ارزنده شما هستیم.
ادامه مطلب
در بخش جدیدی که به وبسایت اضافه کرده ایم مداحی و نوحه های جدید و قدیمی را به صورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.
همچنین در بخش وصیت نامه شهدا میتوانید به صورت متنی وصیت شهدا را تماشا کنید.
شما میتوانید با کلیک بر روی اینجا و یا در صحفه اصلی بخش مداحی را انتخاب کنید.
شما میتوانید با کلیک بر روی اینجا و یا در صحفه اصلی بخش وصیت نامه شهدا را انتخاب کنید.
این برنامه بر اساس دوره‌های آموزشی تجوید و تصحیح قرائت نماز به کارشناسی استاد موسوی بلده تدوین شده است. سفارش و تولید این محصول فرهنگی نیز توسط مرکز تخصصی نماز با ایده‌پردازی و برنامه نویسی برادر بزرگوار امین افشارنیا انجام شده است.ضمن تشکر از تمام عزیزان و همکاران مرکز تخصصی نماز که در ارائه این محصول ما را یاری نمودند، منتظر نظرات و پیشنهادات ارزنده شما هستیم.
ادامه مطلب
هدیه قرائت ۱۰۰۰ سوره یاسین به روح بلند شهید سلیمانیبه همت خادمیاران رضوی کانون قرآنی شهرستان محمودآباد ،در شب شهادت سردار محبوب دل ها، سردار رشید اسلام، یار باوفای رهبر معظم انقلاب، سردار سرافراز سلیمانی، 1000سوره یس را قرائت و به روح بلند خادم الرضا سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اهدا نمودند.
نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان محمودآباد 
 
خانواده
مدرسه ی شاد و باروح
شاداب سازی ظاهری مدرسه
فضاسازی وزیبا سازی حیاط مدرسه
زیباسازی ساختمان مدرسه
زیباسازی وتمیز بودن نمازخانه، کارگاه و کتابخانه
پوشش های ظاهری معلمان، مدیران وکارکنان
رعایت بهداشت
معلم شاد و با روحیه
جو مدرسه
شکوفایی خلاقیت درکلاس درس
جذب مشارکت دانش آموزان در اداراه ی مدرسه
 
جلسه ستادی با حضور مدیریت و معاون پرورشی و شورای دانش آموزی در تاریخ 20|7|98دردبستان مشتاق برگزار گردیدو تصمیماتی مبنی بر برگزاری بهینه انتخابات اتخاذ شد.
1-کلیه دانش آموزان کلاس های سوم به بالا جهت برگزاری انتخابات توجیه شوند
2-شرایط عضویت به عنوان کاندیدا شدن برای دانش آموزان توضیح داده شود
3-کاندیداها در برنامه صبحگاه اهداف و نظرات خود را بیان کنند
4-دانش آموزان تراکت های تبلیغاتی خود را در معرض دید دانش آموزان قرار دهند.
5-شورای مدرسه صحت صل
میتونی تو طاقچه کتاب رسول و بخری و دانلود کنی
https://taaghche.com/book/64600/%D8%B1%D9%81%DB%8C%D9%82-%D9%85%D8%AB%D9%84-%D8%B1%D8%B3%D9%88%D9%84
توصیه میکنم بخونینبسیار زیباخنده دارخواندنیآموزش دهنده ی شوخی هایی که میتونید سر هم بیاریدآموزش دهنده رفاقت به سبک شهدا
لحظات شادی را با شهدا سپری کن
‏در دنیای موازی در مدرسه ای در روستایی دور افتاده معلم مدرسه هستم. فردا روز اول مدرسه س و الان در مدرسه ای که هم معلمشم هم مدیرش هم بابای مدرسه، دارم تنها کلاس درس رو آب و جارو میکنم، گلدون شمعدونی رو میذارم لب پنجره و روی تخته می نویسم: الّذی علّم بالقلم
عصر که برگردم خونه باید مانتوی رضوانُ اتو بزنم، شب باید زودتر بخوابونمش، صبح یادم باشه موهاشو ببافم، یادم باشه بهش یادآوری کنم سر کلاس به من نگه مامان، یادم باشه... 
سلام آقای مدیر من چندین سال است که در مدرسه شما هستم بهتر بگم من از سالی که مدرسه ساخته شد در اینجا درس میخوانم من در کلاس ششم هستم. آقای مدیر من برای اینکه یک مدرسه شاد داشته باشیم چندین فکر دارم
یکی از آنان این است که در اول صبح به تمام مدرسه یک پاکت شیر بدهید یکی دیگر در مدرسه یک جای مخصوص برای غذا خوری بذارید. یکی دیگر از آنان ارایه دادن کلاس های آموزشی در مدرسه مانند شطرنج و ... است. آقای مدیر شما در این چند سال مدرسه خوبی داشتید ولی بلیاد امن
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «دشمنان میخواهند  یاد شهدا احیا نشود برای اینکه جاده شهادت کور بشود. تجربه کرده‌اند که وقتی نام شهدا با عظمت برده میشود، جوان امروز که نه دوره جنگ را دیده و نه دوره امام را وقتی میفهمد که یکجایی در آنطرف منطقه دارند با دشمنان میجنگند، پا میشود میرود حلب، بوکمال، زینبیه، بنا میکند جنگیدن و به شهادت هم میرسد.» ۱۳۹۷/۱۲/۰۶سایت نوجوان خامنه ای براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، لوح «می‌خواهند یاد شهدا احیا نشود، ن
دریافتتوضیحات: جلسه اول درس ۹ قرائت سوره تغابندریافتتوضیحات: جلسه دوم درس ۹ قرائت سوره ملک (آیات ۱ تا ۱۲)دریافتتوضیحات: جلسه اول درس ۱۰ قرائت سوره معارج و نوحدریافتتوضیحات: جلسه دوم درس ۱۰ سوره مزملدریافتتوضیحات: جلسه اول درس ۱۱ سوره نبادریافتتوضیحات: جلسه اول درس ۱۱ سوره نازعاتدریافتتوضیحات: جلسه دوم درس ۱۱ سوره غاشیهدریافتتوضیحات: جلسه اول درس ۱۲ از سوره شمس به بعد 
نمودار ER مدرسه
 
دانلود
 
 
نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه  نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مد
باسمه تعالی
هدف گذاری برنامه های آغازین جهت اجرا تا پایان سال با توجه به مناسبت ها:
1-اهمیت به موضوع  مهم قرآن و ترویج فرهنگ قرائت قرآن و مفاهیم آن.
2- برگزاری محفل انس با قرآن در مراسم صبحگاه.
3- برگزاری جشن مهر  و جشن های هفته ولایت،دهه ی فجر، هفته بزرگداشت مقام معلم و مناسبت های دیگر.
4—مشارکت در مراسم آغازین.
5- اختصاص قسمتی از برنامه صبحگاه به موضوع مهم ایام محرم و صفر و تجلیل از سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) .
6- ایجاد روحیه ی نشاط و ش
مدرسه شاهد شهید باهنر در سال 1360 تاسیس شده و در شهرستان میبد در روبروی بانک ملی قرار دارد.این مدرسه سه پایه هفتم، هشتم و نهم را دارا است.مدرسه دارای 4 معاون پرتلاش و خوش اخلاق است.ضمنا مدیریت مدرسه شاهد شهید باهنر را جناب آقای سقاچی بر عهده دارد.
سوال :  تبصره ۲ ماده ۶۸ چیست✅دو فوق العاده ایثارگری در قوانین وجود دارد. ۱- فوق العاده ایثارگری ماده ۵۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران ۲- فوق‌العاده ایثارگری بند ۲ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری افراد مشمول هر کدام به شرح زیر است: ️ماده ۵۱ به جانبازان ۲۵ % و بالاتر غیر حالت اشتغال - آزادگان - فرندان شهدا - همسران شهدا به استناد قانون اخیرالتصویب️ بند ۲ ماده ۶۸ به رزمندگان - جانبازان - آزادگان -فرزندان شهدا - همسران شهدا به استناد قانون
برگزاری جلسه قرائت قرآن کریم به نیابت از شما و اموات بانیان خیر
✔️به صورت تخصصی و کارشناسی✔️با حضور اساتید معتبر و مجرب قرآنی در روستاها، شهرستانها و مناطق محروم✔️اطعام، پذیرایی و بیان معارف
امکان کمک جزئی به برگزاری جلسات از طریق زیر:
♥️ مشارکت در برگزاری جلسات ♥️
 

ادامه مطلب
✔️ قابل استفاده همه مقاطع سنی (آقایان)✔️ طلاب حوزه علمیه✔️ اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها✔️ دانش‌آموزان مدارس در مقاطع مختلف⭕️ زمان هر جلسه 15 دقیقه می‌باشد. لطفاً قبل از پرداخت با شماره 09190495425 جهت تعیین زمان تماس بگیرید.
 ساختمان مدرسه فدک 
 
مدرسه فدک دارای دو طبقه میباشد طبقه اول داری نماز خانه ، اتاق مشاور، دفتر معلمان ، دفتر مدیر و در وسط مدرسه یک باغچه برای رشته های مدیریت موجود میباشد  و چند کلاس در دو طرف راه پله وجود داره که وارد طبقه دوم میشوید در طبقه دوم حدود ده کلاس است و کارگاه کامپیوتر ، در هر کلاس حدود دو تا سه پنجره وجود دارد .
در ساختمان پشتی مدرسه کارگاه خیاطی و کامپیوتر وجود دارد و یک زیر زمین که در ان وسایل مثل میز صندلی ها قدیمی مدرسه نگهدا
سفیر جنوب:مدرسه فوتبال پارس آبپخش،شش سالی است که در زمینه آموزش فوتبال آموزان در رده های سنی مختلف در حال فعالیت هست.
مدیرفنی و مربی این مدرسه فوتبال،سعید صادقی است که موفق شده کارنامه پرافتخارترین مدرسه فوتبال در شهر آبپخش را تقدیم به شهروندان عزیز کند.
.
ادامه مطلب
 
جو مدرسه متکی بر نگرش و رویکرد افراد به مسائل، موضوعات، اشیاء و امکانات است، تعیین کننده فرایند آموزش درون مدرسه ای است. جو مدرسه می تواند بر اساس وفاداری و همدلی سازمان دهی شود یا افراد را در دو سوی یک دیوار بلند ناامنی و بی اعتمادی قرار دهد. داشتن فرصت های برابر، خودی محسوب شدن، پذیرفته شدن و تمایل به همکاری چند جانبه، از جمله مؤلفه های جو مدرسه می باشد
مطالعات حکایت از این دارند که پس از والدین مدیر و معلم مهمترین نقش دانش آموز رادر شکل گ
بغض های بی هوا
گریه های بی امان
قبضِ روح های بی دلیل
این همه را نمی فهمم...
کاش معنای تک تکِ
این گرفتگی ها را می دانستم!!!
دلم این روز و شب ها
بی هیچ بهانه ای زار می زند
و نمی فهمد چرا؟!
نفهمیدنِ حالِ دل
عینِ گم کردن چیزی درونِ آدمی ست!...
آشفته ای
بی هیچ دردی شاید!!!
دردهای خاموش ;آدم را خاموش می کند....
جایی خاموش از دلمردگی
دل را بس است شاید....
معراج می خواهد دلم
اما دلیلش را نمیدانم....
اسفند ;
یادآور روزهای خوب وشیرین 
باشهداست....
یادآور انبوهی از عهده
دریافت
اون سنگ دل هایی که میگن #مدافعان_حرم برای #پول میرن این کلیپ رو ببینن
⚠️داعشی ها جسم شهدا رو سوزوندن و #کدخداپرست ها قلب مادران شهدا رو
اینایی که این حرف ها رو میزنن هیچ فرقی با #داعشی ها ندارن قلب و مغز هر دوتاشون مثل دوتا تیکه سنگ سیاهه
صحبت های جانسوز مادر شهید مدافع حرم #مجید_قربانخانی
گزارش فرایند شورا






بسمه تعالی

گزارش فرایند اتخابات شورای دانش اموزی

   عطف به ابلاغیه 136388 مورخ 10/7/97  در خصوص انتخابات بیست و یکمین    دوره شوراهای دانش آموزی مدارس ناحیه 2 پس از
وصول دستورالعمل اقدام به تشکیل جلسه شورای مدرسه نمودیم وبا حضور همه اعضا مفاد
بخشنامه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در مراسم صبحگاه توسط معاون پرورشی
دانش آموزان توجیه گردند و ستاد اجرایی انتخابات تشکیل گردید و پس از تبیین شرح
وظایف اهداف و آیین
فرم نظر سنجی از عملکرد شورای دانش آموزی
ردیف               #نظر دانش آموز                           #عالی        #خوب      #متوسط
   
1-             نظر شما نسبت به همکاری شورا
               در اجرای مراسم صبحگاه و نمازجماعت        *
2-            نظر شما در رابطه با تصمیم گیری در
               زمینه مسائل علمی و آموزشی                 *
3-             نظر شما در مورد همکاری شورا در
                زمینه مسائل تربیتی و تلاش در رفع
    
هتل آپارتمان شهدا مشهد یکی از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم مطهر هست که از موقعیت مکانی مناسبی در مشهد الرضا برخوردار است. این هتل آپارتمان در خیابان اندرزگو 2 با فاصله حدود 5 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و زائران بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) میتوانند در فاصله زمانی کوتاهی به زیارت حضرت نایل شوند. همان طور که گفته شد نزدیکی به حرم مطهر و موقعیت مکانی ایده آل از جمله مهم ترین مزیت های انتخاب هتل آپارتمان شهدا برای اقامت در مشهد مقدس
                                                                                                       به نام خدا
در نوروز امسال یعنی ساال 1399 بیماری به نام کورنا در کشور ما ایران و کل جهان فراگیر شد
به همین دلیل مدارس تعطیل شد وما از درس عقب افتادیم و برای جبران ان یک مدرسه خانگی به کمک معلمان خود راه انداختیم
می خواهیم مدرسه ی خانگی راشروع کنیم
 
 
 
 
در حال تکمیل .... .
بسم الله الرحمن الرحیم
شما دعوت هستید .
برا نوشتن یک مطلب چه کوتاه و چه بزرگ
مطلبی با بوی شهدا..
شما تو این نوشته شهدا های میشناسید اسم می برید
از استان ها مختلف اسم ببرید که عالی می شود.
چندتا کتاب هم در مورد شهدا اسم می برید.
چندتا کتاب دفاع مقدسی نام می برید.
مطلب هم نوشتید هدیه می کنید به رفیق شهید تون
لطفا به چند نفر دعوت نامه رو بفرستید تا اون ها دست به قلم بشوند.
بنده دعوت می کنم
از آقای سلیمانی،آقای رهام
خادم اما زمان عج
آقای مقدم
فانوس
آقا
با سلام
می توانید ما را در اینستاگرام از طریق
#مدرسه_دکتر_مفتح_وردنجان
و یا صفحه 
Mahdi.molavi.official
دنبال کنید.
توجه    توجه
مدرسه هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد و یک سری عکس ها فقط از طریق صفحه مدیر وبلاگ در اینستاگرام منتشر می شود(برای تبلیغ وبلاگ) و بدانید که تنها این وبلاگ است که عکس های مدرسه را با مجوز مدیریت مدرسه منتشر می کند.
این پست در روز های آتی حذف می شود.
در یک برهه ای گرایشات روشنفکرانه ای بود که «عزاداری، گریه و ضعف است». گریه در مجالس شهیدان گریه ضعف نیست، گریه اراده و عزم است/ عزاداری شهدا امروز همین جور است؛ تشییع جنازه شهدا، مجلس عزای شهیدان، عزا است، گریه هم در آن هست، اما وسیله ای برای احساس عزت، قدرت و شجاعت است/ در تشییع شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس و دیگران، ببینید چه اتفاقی در کشور و بیرون از کشور افتاد.
دستور جلسه: 
بزگداشت میلاد امام حسین(ع) و حضرت عباس وامام سجاد علیهم السلام
برنامه ریزی برای برنامهی اردو 
ضبط پایانی سرود همگانی مدرسه وارسال به اداره
خلاصه ی مذاکرات
 در جلسه ای که در تاریخ هفدهم فروردین تشکیل شد پیرامون مناسبتهای در پیش صحبت شدوقرار  بر این شد برنامه های این هفته به مناسبت گرامیداشت این ایام برگزار شود. دادن شیرینی  وپخش مولودیه در این ایام پیشنهاد شد وهمچنین در مورد اردوی کل مدرسه به یکی از اماکن تفریحی روستا مطرح شد و
دریافت
اون سنگ دل هایی که میگن #مدافعان_حرم برای #پول میرن این کلیپ رو ببینن
⚠️داعشی ها جسم شهدا رو سوزوندن و #کدخداپرست ها قلب مادران شهدا رو
اینایی که این حرف ها رو میزنن هیچ فرقی با #داعشی ها ندارن قلب و مغز هر دوتاشون مثل دوتا تیکه سنگ سیاهه
صحبت های جانسوز مادر شهید مدافع حرم #مجید_قربانخانی
مرد میخوام این فیلم رو ببینه گریش در نیاد.
مدرسه نیز خود از یک روح سرشار برخوردار است،این موضوع به ندرت مورد تایید قرار می گیرد،و در عوض مدرسه به صورت یک ماشین و یا یک کارخانه شناخته شده است.در مدرسه می توان دانه جست وجو گری و پرسش را در زمین فکر و اندیشه نسل کوچک و کم سال کاشت تا این دانه رشد کند،همراه او بزرگ شودوزندگی بزرگسالی او را از زود باوریها،ساده اندیشی ها،بی دقتی ها، تقلیدها ،پیروی هاو باری به هر جهت گذراندن ها نجات دهد.درعوض او را انسانی متفکر،منطقی،فکور،اندیشمند،علت جو ،
سوالات ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه
سوالات ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه می باشد.دانلود خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه زیر می باشد: 
محتویات بسته نمونه سوالات خلاقیت‌ و نوآوری‌ در مدرسه:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتت
با سلام.
امروز صبح که نزدیک در مدرسه رسیدم دیدم که چند تا موتوری از مدرسه اومدن بیرون، وقتی به من رسیدن گفتن برگرد مدرسه تعطیله. من رفتم دیدم که 20 تا دانش آموز تو مدرسه ان.  دانش آموزهای من چهار تا بودن گفتن بریم یا بمونیم گفتم آدم یا میمونه یا میره. جالب اینه که همون کسایی اومده بودن که درس نخون بودن! 
تعطیلات بهتون خوش بگذره. 
آنقدر خورشید باش که اگر خواستی نتابی، نتوانی. 
زنده‌تر از تو کسی نیست، چرا گریه کنیم؟
مرگمان باد و مباد آن‌که تو را گریه کنیم..
هفت پشتِ عطش از نام زلالت لرزید،
ما که باشیم که در سوگ شما گریه کنیم؟
ما به جسم شهدا گریه نکردیم مگر؟
کِی توانیم به جان شهدا گریه کنیم؟
گوش جان باز به فتوای تو داریم بگو،
با چنین حال، بمیریم؟ و یا گریه کنیم؟
ای تو با لهجه‌ی خورشید سراینده‌ی ما،
ما تو را با چه زبانی به خدا گریه کنیم؟

+محمدعلی بهمنی.
+یکی از نعمت‌های بزرگ خدا بر من،
اینه که شما رو دوست دارم... 
الحمد
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
زبان
تدریس lesson 6
نوشتن 20 کلمه از هر کدام از حروف f v w و حل workbook lesson 6

دوم
فارسی
تدریس درس 11
حفظ شعر گل و گل ، حل فعالیت ترجمه ، حل خود ارزیابی درس 11 در کتاب و نوشتن ان در دفتر (جدول در کتاب)

سوم
زیست
تدریس ادامه درس 13
پرسش گروهی از درس 13

چهارم
قران
چک کردن مفاهیم درس 9 و قرائت قران
انس قران درس 9 حل شود ، از قرائت درس 8 و 9 پرسش 
من معلم هستم
هشت سال پیش، وقتی برای اولین بار به‌عنوان معلم قدم در مدرسه گذاشتم، بچه‌ها با هیجانی وصف‌ناپذیر سرگرم بازی و جنب‌وجوش بودند. آن روز فارغ از خاطرات دوران دانش‌آموزی خودم، دنیای آنها را زیبا و شاد دیدم. فرشته‌هایی که همه مثل هم بودند! اما تجربهٔ روزها و سال‌ها به من آموخت این فرشته‌ها هیچ‌کدام مثل هم نیستند؛ یکی صبور است و دیگری زودرنج، یکی تیز و باسرعت است و دیگری آهسته‌گام، یکی زنگ اول مدرسه را دوست دارد و دیگری خواب صبحگ
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محیط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند اید
بسم الله الرحمن الرحیم
آمده ام کانون پرورش. دعوت شده ایم فینال مسابقه عصر ما!
کلیپهای بین برنامه می کشد مرا...
کلیپ اربعین... کلیپ امام رضا علیه السلام... و از همه ویران کننده تر، کلیپ شهدا....
به تصاویر شهدای مدافع حرم نگاه می کنم... با چشمهای مادریم نگاه می کنم... به صورتهای جوان و زیبایشان... به محاسن نورسته مومنانه شان.... چطور مادرهایشان دلشان آمده بفرستندشان جلوی توپ و گلوله و تانک؟.... چطور زیر خاک کرده اند این بچه های جوان را که خون دل خورده اند ت
⏪اخبار فرهنگی 
به گزارش پایگاه خبری مجمع جهانی خادمین شهدا ، شاهدخبر :
نتیجه مسابقه نویسندگان شهدایی با نام خاکریزهای کاغذی ، توسط مدیریت مجمع اعلام گردید
بر این اساس ، برادر عزیز جناب اقای امیر محمد مجاوری ، از شهرستان لاهیجان ، استان گیلان به عنوان نفر برتر این مسابقه معنویی برگزیده شدند
همدانی مدیر مجمع جهانی خادمین شهدا : از عشق و علاقه نوجوانان و جوانان این مرزم بوم به ساحت مقدس شهدا صمیمانه تشکرکرده و افزود: نوجوان و جوانانی چون امی
اولین مدرسه دولتی انار در سال 1314 هجری شمسی آغاز به کار کرد که در نهایت برای آن نام مدرسه سعدی انتخاب شد.بر سردر ساختمان مدرسه سعدی،سال احداث آن 1314 شمسی حک شده است.زمین این مدرسه را سیدعلی اکبر مهدوی یکی از خیرین و خوانین انار اهدا کرد.استاد خانی زاده از معماران یزدی به کمک دانش آموزان این مدرسه را بنا کرد.
بودجه ساخت مدرسه سعدی نیز توسط وزارت فرهنگ وقت تامین شد.آجرهای این مدرسه نیز از کوره های آجر پزی محی الدینی تامین می شد.مدرسه سعدی که در مح
بسم الله الرحمن الرحیم
شما دعوت هستید .
برا نوشتن یک مطلب چه کوتاه و چه بزرگ
مطلبی با بوی شهدا..
شما تو این نوشته شهدا های میشناسید اسم می برید
از استان ها مختلف اسم ببرید که عالی می شود.
چندتا کتاب هم در مورد شهدا اسم می برید.
چندتا کتاب دفاع مقدسی نام می برید.
مطلب هم نوشتید هدیه می کنید به رفیق شهید تون
لطفا به چند نفر دعوت نامه رو بفرستید تا اون ها دست به قلم بشوند.
بنده دعوت می کنم
از آقای سلیمانی،آقای رهام
خادم اما زمان عج
آقای مقدم
فانوس
آقا
باسلام
کاربر دانش جو هستم که به امید خدا قراره ختم قرآن رو ادامه بدیم البته با کمک هم دیگه!
منوال مثل سابق هستش و تعداد آیاتی که در هر روز گذاشته میشه 5 آیه هست و طبق گفته آبجی گلمون دختر بهاری عزیز،هر جمعه آیات قرار داده شده در هفته مرور میشه!
من فعلا فقط میتونم قرائت قرآن رو به دست بگیرم.
در وبلاگ دختر بهاری عزیز هم عرض کردم حداکثر با سه نویسنده میتونیم وبلاگ رو برای جلوگیری از بی نظمی اداره کنیم و اگه کسی از دوستان مایل به قرار دادن پست هایی ب
سلام آقای سلیمانی من یکی از دانش آموزان کلاس ششم هستم به نظر من مدرسه ای شاد مدرسه ای است که در آن کتابخانه ی بزرگی داشته باشد تا ما بتوانیم که آن کتاب هارا امانت بگیریم یا حتی آنجا بشینیم و کتاب هارا بخوانیم میدانیم که کتاب باعث رشد مغزمان میشود و برای تمامی مردم جهان مفید است درخواست دیگر من این است که زمین چمن را مرتب کنید دیوار مدرسه را رنگ کنید حتی دروازه ی مدرسه را رنگ کنید با تشکر از آقای سلیمانی و همکارانش
 
سفارشات عمومی بزرگان برای ماه مبارک رمضانغسل و نماز توبه (در اعمال یکشنبه ذی قعده)نماز اول وقت و با حضور قلبنماز شبمراقبه و توجه دایمیتوسلقرائت قرآن (حداقل یک جزء)دعای افتتاحدعای ابوحمزه (هرشب مقداری)دعای معروف سحرعصر جمعه ها یا هرشب: صدبار سوره قدردعاهای مخصوص هر روزتعقیبات و دعاهای مختص و مشترک (رجوع به مفاتیح)هرشب قرائت ده بند از جوشن کبیرهرشب یا سحر، یک سجده طولانی با ذکر یونسیه (حداقل چهل عدد الی چهارصد عدد)نافله های نمازهای یومیهصدقه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Nini Food Industry Company