نتایج جستجو برای عبارت :

مراسم بزرگداشت شهدا

کل مجموعه رو بسیج کنی و بودجه جمع کنی و برنامه دوساعته رو بکنی چهارساعت، من هربار که یاد بی بی بیفتم، بیشتر مخالف میشم بااین برنامه روتین سالیانه!چقدر از خانواده های شهدا و ایثارگران خبر داریم؟
به سخنرانی و هدیه سالانه احتیاج دارند یا ...؟
السلام علیک یاروح الله                                                                                                                                 مراسم بزرگداشت رحلت ملکوتی امام خمینی (ره)وقیام خونین ۱۵خرداد                                                  درروزسه شنبه مورخ ۹۸/۳/۱۴ازساعت ۶:۳۰عصردرمسجدحضرت ولی عصر(عج)برگزارمی گردد.                                                                  ازکلیه خواهران وبرادران جهت شرکت دراین مراسم دعوت به عمل می آید.
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار پس از عرض خیر مقدم خدمت حاضرین در مراسم گرامیداشت ۱۱ آبان ، روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار گفت: امروز بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد و در طول این ۴۰ سال علی رقم‌ همه‌ی تحریم‌ها و تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران، انقلاب با قدرت و اقتدار مقاومت کرده است و در اوج عزت و عظمت قرار گرفته است.
وی افزود: این عزت و این مقاومت، مدیون فداکاری‌های شهدا و جانبازان و ایثار
 به مناسبت بزرگداشت نهضت عاشورا مراسم سخنرانی ونوحه خوانی از روزدوشنبه مورخ 98/7/29به مدت 3شب بعدازنمازمغرب وعشاء با حضورفرهنگیان وسایراقشاردرمسجدکربلائی ابوالحسن واقع درخیابان محسنی برگزارگردید. دراین مراسم  حجج الاسلام حاج آقا سپاسی وحاج آقا حقدادی سخنرانی نموده ومراسم با نوحه خوانی مداح اهل بیت جناب آقای حاج سیدعباس سجادی ادامه یافت. 
طرح استعدادیابی از بین خادمین شهدا در سطح استان فارس به منظور سازماندهی خادمین شهدا در دسته های مدیران فرهنگی، خادمین یادمان شهدا و یادواره های شهدا در سطح استان فارس توسط کمیته های خادمین شهدا شهرستان های استان از بین خادمین شهدا مورد عرض یابی و استعدادیابی قرار گرفتند.
رئیس بنیاد زاوه گفت: در این ایام بزرگ ومهم برنامه های متنوع فرهنگی وورزشی از جمله برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت شهدا وتاسیس بنیاد، اختصاص خطبه ای از نماز جمعه در خصوص 22اسفند، برپایی میز خدمت در نماز جمعه، برگزاری مراسم در حسینیه شهدا وتلاوت قرآن به یاد شهدا، هماهنگی با سازمان تبلیغات جهت ابلاغ به روحانیون سطح شهرستان
ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حبیب آباد، فر
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل
روز بزرگداشت سعدی گرامی باد
یکم اردیبهشت در تقویم ایران به نام روز سعدی نامگذاری شده است شاعر و نویسنده قرن هفتم ایران که به حق او را استاد سخن می نامند .هر سال در روز اول اردیبهشت مراسم بزرگداشتی با حضور مسولین و مردم بر سر مزار سعدی برای زنده نگه داشتن یادش برگزار می شود.
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
بسم رب الشهید ...
به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی خادمین شهدا ، شاهد خبر:
مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا شهر اهرم از توابع تنگستان ، در تاریخ ٩٧/١١/١٦ با حضور ،کارکنان موسسه فرهنگی قرانی ابراهیم خلیل الله ع در فضایی کاملا معنویی برگزار گردید.
در این مراسم ارزشی که به همت این موسسه تدارک دیده شده بود دانش اموزان به همراه والدین با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه ضمن تجدید میثاق با ارمان های شهدا ، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند .
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
پیکر «فرمانده حیدر» وارد معراج شهدا شد.
پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محمد جنتی، معروف به حاج حیدر که فرمانده لشکر زینبیون بود، پس از دو سال وارد معراج شهدا شد
#دعوتید
مراسم وداع با شهید فردا(چهارشنبه) ساعت ۱۶ در حسینیه معراج شهدا
«فرمانده حیدر» در تاریخ ۱۶ فروردین ۹۶ در حماه سوریه منطقه تل ترابی به شهادت رسید و همچون حضرت عباس (ع) سر و دستش را فدا کرد.
سردار سلیمانی درباره این فرمانده شهید گفته بود: حیدر یکی از بهترین‌هایم بود##.شهید مدافع حرم از
یه بنده خدایی بعد مدت ها یه مراسم گرفته برای شهدا که سخنران ومدعوین شهری نیست
یه رزمنده ساده دفاع مقدس و مدافع حرم بوده... 
ایشون که در تموم زمینه ها و زمان ها از استر اژی محافظه کاری استفاده می کرد تا به کسی خدای ناکرده بر نخوره... 
 
الان با دیدن پستی در تلگرام از مسئولین شهری در مراسمات داخل شهر شاکی شده 
گفته چرا مراسم من نیومدیم شاید دوربین نبوده؟؟؟
 
حاجی جان خودت می دونی چقدر بهت علاقه مندم که اینجا جوابتو می دم نه در گروه تلگرامی
 
ولی قب
شهید عبدالحسین یوسفیان
ولادت:۱۵تیر۱۳۶۵
شهادت:۱۷آبان۱۳۹۴
خاطرات شهید
همسرم علاقه‌ای خاص به شهدا داشت و همواره زمزمه می‌کرد که «شهدا شرمنده‌ایم.» هرزمانی هم که به زیارت شهدا می‌رفتیم از آنها طلب شهادت می‌کرد. آنقدر پاک و معصوم بود که به نظرم لباس شهادت سایز او و برازنده‌اش بود. خوب به یاد دارم مرداد ماه ۱۳۹۴ که دو غواص شهید را به شهرمان آوردند همسرم از هیچ خدمتی در مراسم این شهدا دریغ نکرد. تمام لحظات از زمان ورود این شهدا به شهر تا روز چه
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل
مراسم گرامداشت دهه ی مبارک فجر  به همت هیئت امناء و کانون فرهنگی مسجد امام حسن عسکری علیه السلام سجزی روز جمعه 18 بهمن 98 پس از اقامه نماز مغرب و عشاء درمحل مسجد امام حسن عسکری علیه السلام سجزی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین بابائی برگزار گردید. درپایان مراسم به پاس قدردانی از خانواده های شهدا و به مناسبت وفات  حضرت ام البنین سلام الله علیها مادر حضرت اباالفضل العابس علیه السلام هدایایی به مادران شهدا تقدیم گردید. 
زیارت و غبارروبی مزار شهدا
و دیدار از گنجینه شهدای  مراغه
در آستانه بیست و دوم اسفندماه (روز بزرگداشت شهدا) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، جمعی از دانشجویان با همراهی مسئولین دانشکده از گنجینه آثار شهدای شهرستان مراغه دیدار کردند، در این برنامه دانشجویان از قسمت های مختلف گنجینه، مشتمل بر وصایا، دست نوشته ها، تصاویر و آثار مختلف شهدای گرانقدر این شهر می باشد بازدید نموده و با این مکان مقدس آشنا شدند.
ادامه مطلب
پرچم یادبود یکی از عناصر مورد استفاده در مراسم ها، بزرگداشت ها و هم چنین همایش هایی است که در یک روز خاص و یا به صورت اتفاقی انجام می شود. پرچم یادبود در این رویداد ها به صورت نمادین در آن مراسم ها به شکل یادبود اهدا می شود و یا در آن جا به شکل بیان گر آن رویداد به تعداد کثیری به اهتزاز در می آید.
نگاهی به کارکرد پرچم یادبود
پرچم یادبود نمادی از یک رویداد، شرکت، اداره، کشور و تیم باشگاهی خاصی می باشد که آن را به شکل نمادین در   مراسم هایی که برا
به مناسبت روز سیزدهم آیان وروز دانش آموز اقداماتی به شرح زیر در این آموزشگاه برگزار گردید.
1-نصب پوست وپلاکارد های متناسب با این روز
2-ایراد سخنرانی در رابطه با روز دانش آموز
3-برگزاری راهپیمایی از درب مدرسه تا گلزار شهدا
4-عطر افشانی و غبار روبی از گلزار شهدا
نه نان خواستند و نه نام...
درود می‌فرستیم به روان پاک شهدای دفاع مقدس که بدون ریا و خودنمایی برای این سرزمین جنگیدند. نه معرفت اینا قیمت داره نه بی‌معرفتی یک عده تمومی...
روحشان شاد و یادشان گرامی
سردار شهید نظر نژاد
بابا نظر
[عکس 640×640]
مشاهده مطلب در کانال
 صادق کلاً عاشق شهدا بود با اینکه آنها را ندیده بود و ارتباطی نداشت، اما توفیق این را داشت که بعد از آمدن پیکرهای تفحص‌شده شهدا به شهرمان در قسمت ایثارگران سپاه فعالیت کند و استخوان‌های پاک و مطهر این شهدا را با همکاری دوستانش در پارچه‌ها بپیچند و به خانواده‌ها تحویل دهند؛ تا اینکه به زمانی رسیدیم
ادامه مطلب
نگذارید چهره شهید گرانقدری مثل شهید قدوسی در زیر غبار فراموشی‌ها پنهان بماند.
مقام معظم رهبری (حفظه الله)
 
با تصمیم ستاد کنگره بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی، به منظور فرصت بیشتر پژوهشگران و محققان جهت پرداختن به ابعاد مختلف و اهمیت شناخت شخصیت شهید آیت الله علی قدوسی نهاوندی (ره)، فرصت ارسال مقالات تا ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ مصادف با سالروز شهادت فرزند ایشان،  شهید محمدحسن قدوسی،  قرار داده شد.
مقالات برتر پس از داوری، اعلام و در مراسمی ویژه مورد ت
برگزاری یادواره شهدا در ریحان شهر زرند + تصاویر
یادواره ۶ شهید منطقه رق آباد و ۲ شهید گمنام ریحان شهر زرند با حضور امام جمعه، خانواده معظم شهدا و مسئولان شهرستان و محلی در تکیه سیدالشهدای ریحان شهر زرند برگزار شد. 
حجت الاسلام مهدوی، مدرس حوزه علمیه در مراسم معنوی یادواره ۶ شهید منطقه رق آباد و ۲ شهید گمنام ریحان شهر زرند گفت: برگزاری چنین مراسم‌ها و یادواره‌هایی مروج بسیار مطلوبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی افزود: ب
به گزارش خبر نگاران اورانوس حضور بی سا بقه مردم باعث شد که مراسم وداع با شهیدان در مصلی تهران کنسل شود. هم اکنون ورود شهدا به صحن جامع رضوی که با استقبال پر شور مردمی همراه شد .به گزارش گزارشگران اورانوس حاضر در مراسم این مراسم از ساعت 14:30 شروع و تا اکنون ادامه دارد . و همچنین افرادی هم در این مراسم به علت تراکم جمعیت مصدوم گشته و برخی هم آسیب های مالی و مادی دیده اند .باما همراه باشید.
'اَلا نوروز سلطانی
دوصد من کُنده سوزانی
هنوز فکر زمستانی...!'
نهم فروردین
در بین زرتشتیان و حتی مردم عامه یزد به "نوروز سلطانی" معروف است.
در قدیم
پادشاهان و اعیان با اطعام دادن به مردم کوچه و بازار این روز را جشن می‌گرفتند
و به زیردستان و خدمتگزاران و پهلوانان صله و جایزه می دادند.
اما در ادبیات عامه داستانی وجود دارد مبنی بر این که  
زنی ۹ پسر داشته که همه پسران و شوهر خود را در جنگ ایران با توران از دست داده بوده 
و مردم برای بزرگداشت این زن
در دیدار دست اندرکاران کنگره ملی ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی صبح امروز در محل برگزاری این همایش منتشر شد: خاطرات پدران و مادران شهدا و همسران شهدا، چیزهایی است که مثل جواهر قیمتی در دسترس ماست که اگر غفلت کنیم، از دست ما خواهد رفت، کما اینکه خیلی از آنها از دسترس ما رفته؛ بسیاری از پدران شهدا، مادران شهدا از دنیا رفته اند؛ بسیاری از آنها دچار فراموشی شده اند، در حالی که هر شهیدی، یک مجموعه درس است برای هر کسی که در حال آن شهید تدبّر کند.
قران درمان دردهای بشراست کتاب هدایتگر وثروتی است که فقر نداردوهدایتی است که گمراهی ندارد .
به مناسبت هفته بزرگداشت قران کریم از تاریخ 97/9/24 برنامه های ویژه ازجمله تلاوت جزءسی قران کریم باحضوردانش آموزان،درمحضرقران کریم باحضور معلمان وبرپایی سفره قرانی ،نصب نکات کلیدی با این موضوع ،اجرای طرح بشارت و....بود 
بار دیگر خادمین شهدا گرد هم آمده اند...
تا مرهمی باشند بر دل های خانواده های معظم شهدا،و نگذارند غبار فراموشی بر یاد شهدا بنشیند.
برنامه این هفته قرارعاشقی همراه با روایتگری و برپایی ایستگاه صلواتی درعصر پنشنبه 18 مهر ساعت 16 در مکان گلزار شهدا برگرار می گردد.
رابطه شهدا و امام زمان عجل الله فرجه الشریف این جمعه هم گذشت … مثل شهدا رفتن پاداش … مثل شهدا زندگی کردنه … ?⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊?️ ? شهید راه نابودی اسرائیل ? ?⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊?️
نوشته رابطه شهدا و امام زمان عجل الله فرجه الشریف اولین بار در شهید محمد مهدی لطفی نیاسر. پدیدار شد.
امام رضا (ع) در وصیت‌نامه شهداعاشقانه های شهدا برای امام رئوفگزیده‌ای از کلام شهدا درباره امام رضا (ع) 
؛ همه شیعیان به اهل بیت (ع) عشق و ارادت وافری دارند اما این عشق در نظر شهدا، موج متفاوت‌تری داشت که آنها را همچون خاندان محمد و آل محمد (ص) به سوی جبهه‌های جنگ کشاند تا خونشان، پاسدار دین و عشق به اهل بیت (ع) باشد.
ادامه مطلب
شانزدهمین جلسه از جلسات هفتگی
" #دوشنبه_های_انقلاب "(جهت دانلود کلیک کنید)
 با سخنرانی دکتر هدایتخواه 
 مورخ ۹۷/۱۱/۱۳ 
مسجد و حسینیه امام علی علیه السلام 
 این هفته : 
  دهه فجر 
دلایل قرآنی این سوال که چرا باید برای سالگرد انقلاب هزینه کرد ؟ 
 چه فوایدی در این بزرگداشت ها وجود دارد ؟
 شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از مصادیق تذکر به ایام ا... است
 
#هیاتـ_جوانانـ_حسینے_یاسوجـ
 @jhyasuj
شهدا بیش از هر سال با دستی پر آمده‌اند! دستی پر از نعمت‌ها و فضیلت‌ها! پر از باران و شکوفایی! دست شهدا پر است از حکمت و برکت! شهدا کارشان را خوب بلدند!قول و قرار زیارت عاشوراهای شبانه برای فراهم شدن مقدمات سفر به مقتل شهدا کاری کرد کارستان!از همان شروع اولیه سفر انگار شهدا خودشان هماهنگی‌های سفر را انجام می‌دادند! از ثبت‌نام کرده‌ها (بخوانید دعوت‌شدگان) بگیر تا برنامه‌ریزی برای زیارت یادمان ها! شهدا کارشان را خوب بلدند!ناخواسته یک روز زو
برعکس دیروز دیر راه افتادم و دیر رسیدم و جا پارک هم پیدا نکردم و خیلی دور پارک کردم و حدود یک ربع بعد مراسم رسیدم.
وقتی رسیدم فهمیدم امروز، جمعه بعد از ظهر مصادف هست با شب هفت حضرت زهرا.
و مراسم شب هفت دعوتی است.
و به عنایت و بزرگواریشون به این مراسم دعوت شده بودم. گرچه دیر رسیدم.
باسمه تعالی
باسلام  فعالیت های انجام شده در دهه فاطمیه
1-نصب تراکت جهت بزرگداشت فجر فاطمی
2- برگزاری مراسم عزاداری در سالن اموزشگاه 
3- با توجه به همزمان شدن دهه فجر و دهه فاطمیه آش نذری به همین مناسبت در آموزشگاه توسط همکاران با کمک شورای دانش آموزی و انجمن اولیا پخته شد و بین کلیه دانش آموزان توزیع گردید.
مگو که شعله در این سینه درنمی گیرد
دلم گرفته از این بیشتر نمی گیرد
مگو برای گرفتن بهانه دیگر نیست
دلت برای شهیدان مگر نمی گیرد
چه اتفاق خوبیه گره زدن روزهای خوب و قشنگ بهاری با شهدا
چه غم شیرینیه وقتی بین مزار شهدا قدم میزنی 
چقدر خوبه وسط تعطیلات هم یه دفعه دلت هوای مزار شهدا میکنه
و چقدر خوبتره که وقتی خودتو بهشون میرسونی میبینی تنها نیستی
میبینی مثل همیشه شلوغه
همه جور سلیقه ای و همه جور تیپی خودشونو به مزار شهدا رسوندن
برات جالبه که با چ
بعضی در این ایام که همه جریان های معاند داخلی و خارجی دست در دست هم، با پروپاگاندای رسانه ای مشغول هجمه علیه انقلابند، گویی ترسیده اند! بله. بالاترین مسئولان کشور عزت و مصلحت و اقتدار کشور را به تاراج گذاشته اند. بعضی از سخنان و تصمیم های حساس و مهم کشور بوی خیانت می دهد. اما واقعا جای نگرانی نیست! نگران چه هستید؟ شهدا زنده اند و یاری رسان! سردار قاسم سلیمانی رفته است؟ بله، قاسم سلیمانی رفته و شهید قاسم سلیمانی آمده است. باور کنیم شهدا هستند و
به مناسبت هفته دفاع مقدس وهمزمان با اآعاز سال تحصیلی جدیدفعالیت ها واقدامات زیر در این آموزشگاه برگزار گردید.
-سخنرانی در رابطه باآرمانها وارزشهای هشت سال دفاع مقدس
- هماهنگی باسایر مدارس روستا حضور بر سر تربت پاک شهدا
-آشنا سازی دانش آموزان بااندیشه های امام راحل
من همون اول که با شهدا دوست شدم تصمیم گرفتم که شهدا رو به بچه های مدرسه معرفی کنم . خب مدرسه مون انجمنیه از این رو خواستم شهدا را به بچه ها معرفی کنم البته اینم بگم مدرسه مون عالیه هم بچه ها خوبن هم معلم هاو.... تقریبا هیچ وقتم جلوی فعالیت منو نگرفتن خدا خیرشون بده. بریم سراغ ادامه ی حرفام من سعی خودم رو کردم از طرفی موفق بودم و از طرفی نه . من نتونستم تقریبا کاری کنم بچه ها معرفت پیدا کنن به شهدا ولی توانستم تعدادی شهید رو به بچه بشناسونم الان بچه
روز دوشنبه بیست وسوم دی ماه مراسم بزرگداشتی به مناسبت شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به همت پایگاه خواهران حضرت رقیه سلام الله علیها مزرعه شور درمحل تکیه خواهران مسجد جامع مزرعه شور با سخنرانی آقای رجبی برگزار گردید.
 
بسم الله الرحمن الرحیماگر اشتباه نکنم اسفند سال 97 بود و با بچه های موسسه رفته بودیم راهیان نور ( البته با کاروان حاج حسین یکتا ) احتمالا شب دوم بود که رفتیم منطقه ی عملیاتی شلمچه ( مراسم بله برون شهدا ) خیلی اون شب خوب بود
ادامه مطلب
 آن هنگام که در جلوی چشمان پاکت یاران شهادت طلب می رفتند و شجاعت را در عین از خود گذشتگی و ایثارتمام کردند تا آن هنکام که در بین تیر و ترکشهای فراوان ایستادی و نماز بر پا داشتی، هیچ نمی پنداشتی که نعمت بزرگ شهادت نصیب تو نیز خواهد شد .
حال رفتی و ما مانده ایم، ای شهید پاک نام و یادت در میان تمام ذهن ها تمام ایثار ها و تمام
شجاعت ها به جا مانده، حال این حسرت شهادت را چه کنم ، مگر این که تو سفارش این بنده ی حقیر را بکنی ای پاک ترین پاک نامان...خالصانه
 
همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج ، نوجوانان کانون فرهنگی هنری ولایت بیهود قاینات ضمن برپایی جشنی ، هفته بسیج را گرامی داشتند.این مراسم روز سه شنبه 5 آذر 98پس از اقامه نماز جماعت ظهر در آموزشگاه جهاد و با حضور مدیرو اعضای کانون فرهنگی بیهود، فرمانده پایگاه مقاومت شهدا و فرهنگیان این آموزشگاه برگزار گردید.سخنرانی جناب آقای بادامی کارشناس علوم اجتماعی و تاریخ ( فرهنگی فرزند شهید ) در خصوص بسیج ، دستاوردها و لزوم فعالیت آن و همچنین پذیرایی ا
به مناسب بزرگداشت سردار سلیمانی گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از خبرگزاری  مهر، صبح چهارشنبه به مناسب بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور در کانون طه گرگان برگزار شد.
رئیس مرکز اسلامی شمال کشور در این آئین اظهارکرد: سردار سلیمانی در ۲۱ سال فرماندهی سپاه قدس در نهایت خفا و بی نام نشان بودن، اینگونه محبوب قلب‌های مردم شد.
حجت
امروز چهارشنبه 17 مهر ماه به مناسبت روز جهانی تخم مرغ مراسمی با حضور مسئولین جهاد کشاورزی و اداره کل آموزش و پرورش در دبستان نصر رجایی (ناحیه 3) برگزار گردید.
در این مراسم شاد دانش اموزان نمایشگاهی از خوراکی هایی که در آن از تخم مرغ استفاده شده بود برپا کرده بودند که به اثار برتر جوایزی اهدا گردید.
به پاسداری از ثمره خون شهدا اعتقاد راسخ داشت. یک روز در جلسه ای از او دعوت کرده بودیم تا رهنمود بگیریم. گفت: «‌کاری کنید که عکس شهدا در همه خیابانها نصب باشد تا از یاد آنها غافل نشویم و راهشان را الگوی خود قرار دهیم. »
حتی تابلوهای بزرگی از شهدا که در مسیر اتوبان تهران ـ قم نصب شده بود، به پیروی از نظرات آن شهید بزرگوار بود .
می گفت: «‌به هر وسیله ای شده، باید یاد و خاطره شهدا زنده بماند. »
شهید یوسف کلاهدوز
کتاب هاله‌ای از نور، ص36
آی شهدا...
فکرنکنید حواسم نیست
سرم گرمِ روزگار است
ولی هنوز هم 
بی محلی های گاه و بی گاهتان را درک می کنم...
قرارمان چه بود؟!
من فراموشکارم یا شما؟!
من هنوزهم همان نازک نارنجیِ اشک دمِ مشکم!
غمگینم از دوریِ تان...
پژمرده م از هوای بی عطرتان...
امانم دهید به نگاهی و سراغی!...
#زندگی_به_سبک_مهدی (۴۴)
بهترین و موثرترین روش تربیتی اینه که آدم در درون خودش واعظی داشته باشه و به وسیله‌ی اون هدایت بشه و البته یکی از بهترین روشهای اینگونه تربیت نفس اینه که آدم خودشو بین خوبان و صدیقین و شهدا تصور کنه، نتیجه‌ی این کار این است که انسان سعی میکنه هر روز بیشتر شبیه اونها بشه و این مسیر، مسیرِ رشدِ بی انتهاست که نتیجه اش رسیدن به آن مقام است.
شهید محمد مهدی لطفی نیاسر توی ورودی محل کارش حجله ای با عکس شهدا درست کرده بود و بین ا
بسمه تعالی
خلاصه دوجلسه دی ماه شورای دانش آموزی آموزشگاه نیایش  که در تاریخ های 98/10/1 و 98/10/22 در نماز خانه آموزشگاه برگزار شد ، از این قرار می باشد :
1) با توجه به فصل امتحانات انجمن علمی آموزشی و مهارتهای زندگی برآن شدیم که علاوه بر ارائه مطالب مشاوره ای تغذیه ، چگونگی بهبود مطالعه ، ساعات خواب و ....... را در مراسم صبحگاه ، اختصاص ساعات تفریح به مطالعه ، و برقراری کلاس های کمک درسی ، و کمک  دانش آموزان قوی تر در دروس مشکل و......
2) برنامه ریزی جهت برگ
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
 
والحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین
... مخالفین شما، دشمنان شما، می‌خواهند یاد شهدا احیا نشود و شهدا تکریم نشوند؛ برای اینکه جادّه‌ی شهادت کور بشود، مسدود بشود، برای اینکه دیگران تشویق به حرکت مجاهدانه نکنند. دیده‌اند و تجربه کرده‌اند و ما و شما هم تجربه کرده‌ایم که وقتی نام شهدا، یاد شهیدان، با عظمت برده می‌شود، جوان امروز که نه دوره‌
به گزارش عصرحباد؛ سردار سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری مسوول ارزیابی ستاد کل نیروهای مسلح سخنران مراسم گرامیداشت ۱۱ آبان، روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار گفت: در نزد خداوند متعال هیچ کلمه ای بالاتر از شهید نیست.
وی افزود: خداوند به شهدا نعمت شفاعت داده و شهید موقع شهادتش تازه متولد و در دنیا جاوید می شود.
مسئول ارزیابی ستاد کل نیروهای مسلح بیان نمود: صبر کردن بر فرائض، بر مشکلات برتری پیدا کردن، رابطه خود را با ائمه معصومین قطع نکردن و رعایت تقو
زیارت و غبارروبی مزار شهدا
و دیدار از گنجینه شهدای شهرستان مراغه
به مناسبت هفته بسیج، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گرانقدر، دانشجویان دانشکده از گنجینه آثار شهدای شهرستان مراغه، که مشتمل بر وصایا، دست نوشته ها، تصاویر و آثار مختلف شهدای عزیز دیدار کردند.
زیارت مزار مطهر شهدا و یادمان شهدای گمنام مراغه، از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود. (تصاویر این مراسم)
در مراسم افتتاحیه شرکت ها معمولا از صاحبان و کارمندان شرکت دعوت به عمل می آید . ممکن است که خانواده آن ها نیز در مراسم حضور داشته باشند . در این گونه مراسم از گل آرایی یا دیزاین خاصی استفاده می شود و معمولا از نور پردازی در این گونه مراسم استفاده نمی شود .
امروزه این رسم در بسیاری از کشورها بصورت رسمی، برگزار می شود و به همین دلیل این مراسم هم تشریفات مربوط به خودش را دارد:
- آماده سازی مراسم وافتتاحیه و نصب روبان به منظور بریدن
- حضور کارمندان ،
یکی از تأکیدات شهدا که با گذشتن از جانشان، امنیت، استقلال، عزت و آسایش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و باغیرت اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک میهن به دست بیگانگان بیفتد، حفظ حجاب بوده است. کسانی که بر زمین افتادند تا دختران و زنان ایران‌زمین باوقار بایستند و با حجاب […]
نوشته تأکید شهدا بر حفظ حجاب اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
پیگیری پرداخت کمک معیشت خواهران شهدامعاون توسعه و تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قانون کمک معیشت به خواهران شهدا اجرا شده و تا کنون حدود ۴۲۲۴ نفر از خواهران مجرد شهدا و برادران مهجور و معلول شهدا که تحت پوشش والدین بودند، کمک معیشت‌شان تا پایان ۹۷ پرداخت شده است.خبرگزاری راست قامتان:در قانون ششم توسعه بند ۸۸ ماده ب  آمده است: «دولت موظف است اعتبار لازم را به منظور تأمین حداقل معیشت گروههای عنوان شده ذیل که فاقد شغل یا درآمد باشند ر
هتل آپارتمان شهدا مشهد

یکی از هتل آپارتمان کیفیت خوب مشهد می باشد که در نزدیکی و جوار حرم
مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله بسیار کمی که تا
حرم مطهر دارد , از این رو هتل آپارتمان شهدا مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد
نزدیک به حرم به شمار آورد.
این هتل آپارتمان دارای واحد های دو تخته , سه تخته , چهار تخته و پنج
تخته می باشد
و
با امکاناتی نظیر رستوران و کافی شاپ مجهز با غذاهای متنوع و خوش طعم ,
واحد گردشگری ,
دستور جلسه:
بزرگداشت نیمه ی شعبان ومیلاد امام زمان (عج)
بزرگداشت هفته ی معلم
استقبال از ماه مبارک رمضان
خلاصه ی مذاکرات:
در جلسه ای که در تاریخ بیست ونهم فروردین در محل دفتر معاونت پرورشی تشکیل شد در خصوص مناسبتهای در پیش  صحبت شد.اجرای برنامه ای به مناسبت میلاد با سعادت وپخش شیرینی به این مناسبت بین بچه ها .پخش مولودیه خوانی در این ایام .وهمچنین در خصوص بزرگداشت هفته ی معلم  وقدر دانی از  معلمین مدرسه با پیشنهاد برنامه هایی از جمله اجرای سرو
سلام طاعات و عبادات همه شما همشهریهای کلاته خیجی قبول باشه در جهت حفظ خاطرات شهدا این آثار جمع آوری میشود لذا تمام دوستداران شهدا میتوانند عکس ها یا خاطرات خود را به بخش نظرات این وبلاگ با نام خودشان بفرستند تا هم از پاداش معنوی آن بهره مند شوند و اینکه تا جوانان ما به جای الگو قرار دادن هنرپیشه های هالیوودی و بالیوودی کاملا غیر واقعی . در کلاس درس شهدا حاضر شوند و درس جوانمردی و اخلاق را بیاموزند 
با تشکر عرب نجفی
پیکر ۲ شهید گمنام در خلخال تشییع شد





به گزارش روابط عمومی انجمن اسلامی همسران و فرزندان شاهد استان اردبیل؛ پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس روز یکشنبه در مراسمی بر روی دستان مردم ولایی و شهید پرور خلخال تشییع شد.



به گزارش
ایرنا، در این آئین که با حضور گسترده هزاران نفر از اهالی مؤمن و ولایت
مدار خلخال برگزار شد، پیکرهای ۲ شهید گمنام ۲۰ و ۲۴ ساله تازه تفحص شده در
مناطق عملی
جمع آوری فیلتر‌های سیگار در زرند
فیلتر‌های سیگار پارک شهدا زرند توسط حامیان محیط زیست و مسئولین این شهرستان همزمان با روز جهانی بدون دخانیات جمع آوری شد.

به گزارش ندای زرند ، عصر امروز همزمان با ۳۱ مِی روز جهانی بدون دخانیات حامیان محیط زیست و مسئولین شهرستان زرند در اقدامی نمادین با حضور در پارک شهدا این شهر اقدام به جمع آوری فیلتر‌های سیگار کردند.
همچنین در پایان این برنامه از اِلمان "بیایید قلیان‌ها را گلدان کنیم" که توسط حامیان محیط
رییس دانشکده علوم قرآنی مراغه
در مراسم غبار روبی مزار شهدا
رییس دانشکده علوم قرآنی مراغه گفت: نقد غیرمنصفانه از دولت‌ها غیرقابل قبول بوده و زمینه ساز ایجاد شکاف، یاس و ناامیدی در جامعه است. 
حجت الاسلام حمید محمدی راد روز پنج‌شنبه در مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت دهه بصیرت اظهار داشت: نقد از دولت همراه با خشونت، وارد کردن خسارت و هزینه قابل قبول نیست و به فرموده رهبر انقلاب اسلامی بدگویی از سران قوا موجب ضربه و ضرر به کل
ارادت خیلی زیادی به شهدا و خانواده هاشون داشت...
یه آرشیو کامل از خاطرات و سیره زندگی شهدای دفاع مقدس داشت
یکی از تفریحاتش رفتن سر مزار شهدا بود هر موقع که توی زندگی به مشکلی برخورد میکرد دست به دامان شهدا میشد...
 اگر تشییع پیکر شهیدی میشد هر جوری بود خودش رو میرسوند...
زمان تشییع شهید قارلقی تا صبح بیدار بودند و در حال تدارک مراسم شهید...
وقتی میرفتیم گلزار شهدا ،با حسرت به سنگ شهدایی که سن کمی داشتن نگاه میکرد همیشه به حالشون غبطه میخورد، میگف
پنجشنبه23/08/98
همزنان با آغاز هفته کتاب مزار مطهر شهدا در شبستر غبار روبی وعطر افشانی شد.
غباروربی وعطر افشانی مزار مطهر شهدای شبستر در آغاز هفته کتاب توسط کتابداران وجمعی از مسئولین ادارات شهرستان
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های شهرستان شبستر در آغازین روز از 27اُمین سال بزرگداشت هفته کتاب جمهوری اسلامی جمعی از کتابداران ومسئولین ادارات شهرستان ومحمدزاده امام جمعه شبستر مزار مطهر شهدا رابا اهدای گل ونثار فاتحه  غبار روبی وعطر افش
در بخش جدیدی که به وبسایت اضافه کرده ایم مداحی و نوحه های جدید و قدیمی را به صورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.
همچنین در بخش وصیت نامه شهدا میتوانید به صورت متنی وصیت شهدا را تماشا کنید.
شما میتوانید با کلیک بر روی اینجا و یا در صحفه اصلی بخش مداحی را انتخاب کنید.
شما میتوانید با کلیک بر روی اینجا و یا در صحفه اصلی بخش وصیت نامه شهدا را انتخاب کنید.
سلام.
یکی از ایده هایی که می توان در مدارس اجرا کرد، قرائت وصیت نامه و زندگی نامه شهدا در مراسم صبحگاه است... که بسیار هم کار با برکت و نورانی ئی است...
ما در دوران راهنمایی یکی از گروه های انجمن اسلامی مان «همکلاسی آسمانی» بود که وظیفه اش قرائت وصیت نامه شهدای دانش آموز سر صف است...
پارسال، استارت این طرح در صبحگاه مدرسه مان زده شد. دبیر انجمن اسلامی مدرسه...
ادامه مطلب
مراسم جشن سال نو یاقوت‌ ها در یاقوتستان یکی از جمهوری‌ های روسیه برگزار شد. به گزارش چفچفک، یاقوت‌ ها یا یاکوت‌ ها گروهی از مردم ترک در منطقه یاقوتستان می‌باشند.
قوم یاقوت نیز بیشتر در ناحیه یاقوتستان در فدراسیون روسیه و همچنین ناحیه آمور، ماگادان، ساخالین و نواحی خودمختار ایونکی و تایمور زندگی می‌کنند.
یاقوت‌ ها از نظر اقتصادی و جغرافیایی به دو گروه عمده تقسیم می‌شوند. یاقوت‌ های شمالی به طور سنتی ماهیگیر و شکارچی می‌باشند؛ در حالی
پای ما محکم بر این جاده است، آمریکا ببین
صف به صف این امت آماده است، آمریکا ببین
 
قدرت شیطان کجا و قدرت ایمان کجا
قوت ما را خدا داده است، آمریکا ببین
 
تکیه چون بر بیرق عباس دارد رهبرم
پرچم از دستش نیفتاده است، آمریکا ببین
 
سر اگر بر نی نباشد لایق معراج نیست
نام ما با کربلا زاده است، آمریکا ببینشهیدبزرگوارحاج قاسم سلیمانی، سرباز ولایت وفرزندبرومند این مرزوبوم، باپروازش به سوی معبود، داغی تا ابد بردلهای مومنین وآزادیخواهان جهان وهمه اقشا
درتاریخ 19/10/1398 به مناسبت  بزرگداشت شهادت مظلومانه سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کتابخانه مرحوم حاج عیسی رضایی، مراسم بزرگداشتی با حضور 30 نفر از اعضای فعال کتابخانه برگزار شد. در ابتدای برنامه، قرآنی توسط جناب آقای غیبی تلاوت شد و کتابدار مسئول کتابخانه در مورد سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی مطالبی را ارائه کرد. مداح جناب آقای اکبری، ذکر مصیبت و روضه ای در مورد شهادت پرافتخار سردار دلها خواندند و در پایان کتاب "بچه های حاج قاسم" توسط جناب آق
نامزدی مراسمی است که برای آشنایی خانواده های عروس و داماد انجام می شود . برخی از افراد این مراسم را با عقد کنان یکجا برگزار می کنند که در این صورت نه تنها از هزینه ها کاسته می شود بلکه مهمانان دو طرف به یکباره در یکجا حضور دارند .
برخی این مراسم را بسیار مفصل و مجلل برگزار می کنند و گاهی آن را خودمانی برگزار می کنند .
برگزاری این مراسم بر عهده خانواده عروس است . تاریخ برگزاری مراسم نامزدی را از قبل مشخص می کنند. چون در این مراسم خانواده های دو طرف
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد ، این
مراسم در روز چهارشنبه دوم مرداد ماه 98 همزمان با نماز مغرب و عشاء تا ساعت 22 برگزار
خواهد شد. حضور در این مراسم برای عموم و نماز گزاران و هیات امنای مساجد و تکایا
و بسیجیان و ایثارگران و جانبازان  آزاد
است و علاقمندان می‌توانند حضور بهم برسانند . همزمان مراسم یادبود دومین سالگرد خادم
القرآن مسجد امام حسن مجتبی (ع) مرحوم و مغفور شادروان حاج محمد علی نخعی برگزارمی
گردد .
ادامه مطلب
میتونی تو طاقچه کتاب رسول و بخری و دانلود کنی
https://taaghche.com/book/64600/%D8%B1%D9%81%DB%8C%D9%82-%D9%85%D8%AB%D9%84-%D8%B1%D8%B3%D9%88%D9%84
توصیه میکنم بخونینبسیار زیباخنده دارخواندنیآموزش دهنده ی شوخی هایی که میتونید سر هم بیاریدآموزش دهنده رفاقت به سبک شهدا
لحظات شادی را با شهدا سپری کن
____________________________________________________________________________________________
بمناست بیست و هفتمین هفته بزرگداشت کتاب و کتابخوانی مراسم محوری با مشارکت مدیریت آموزش و پرورش و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر در دبیرستان صدیقه طاهره(س) برگزار گردید. در این مراسم برنامه های متنوعی اجرا شد:
1-گارد استقبال
2- حاملان قرآن
3- ایراد سخنرانی در باب اهمیت کتاب و کتابخوانی توسط ریاست محترم اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر جناب آقای وحید بامری
4- نواختن زنگ کت
دستور جلسه:
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت هفته ی کتاب وکتابخوانی 
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری
برنام ریزی برای تمرینات سرود همگانی
توجیه دانش آموزان برای شرکت در مسابقات فرهنگی هنری
برپایی نمایشگاه کتاب
برنامه ریزی برای بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری ع 
برنامه ریزی جشن آغاز امامت امام زمان(عج)
 برنامه ریزی جشن هفته وحدت ومیلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)
معرفی دانش آموزان ضعیف درسی برای تشکیل کلاسهای تقویتی وکمک دانش
برگزاری جشن زیر سایه خورشید در شهرستان زرند

جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید به مناسبت دهه کرامت با استقبال بی نظیر مردم در آستان مقدس امام زاده حمزه زرند برگزار شد
 ناصر ایرانمنش دبیر و مسوول برگزاری مراسم زیر سایه ی خورشید در گفتو گو با خبرنگار ندای زرند گفت: جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید همزمان با دهه ی کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع)با استقبال پر شور مردم در امام زاده حمزه برگزار شد
 ایرانمش عنوان کرد: از جمله برنامه های ما در این مراسم حضور
اعلام جزئیات مراسم تشییع شهلا ریاحی
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت:مراسم تشییع مرحومه شهلا ریاحی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۵ دی‌ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.این هنرمند در کنار همسرش اسماعیل ریاحی به خاک سپرده می‌شود.مراسم ترحیم شهلا ریاحی، روز پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.
یادواره شهدا به همت دبیرستان شهید بهشتی و با همکاری موزه دفاع مقدس و بسیج دانش آموزی برگزار شد. در این مراسم بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس و یاد شهداف سخنرانی پدر شهید مدافع حرم عباس دانشگر و پخش کلیپ شهدا و جبهه و جنگ به روایتگری اقای حمید قراییان انجام شد.
در این مراسم عرب خراسانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و کارشناسان فرهنگی، خلیلی مدیر آموزش و پرورش سمنان،  حسنان معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان و طاهری مسئول بس
مراسم غبار روبی و عطر افشانی  مزار مطهر 24 شهید دوران دفاع مقدس و 1 شهید انقلاب شهر کمشچه همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور خانواده های محترم و معزز شهدا و مسئولین نظامی و انتظامی شهر ، شهرستان و بخش حبیب آباد برگزار گردید.
ادامه مطلب
ازدواج در ترکیه نیز مراسم مخصوص به خود را دارد. و طبق رسم و رسومات مخصوص به خود انجام می شود. مراسم خاستگاری و صحبت با بزرگترها در ترکیه نیز مانند ایران وجود دارد.
خانواده پسر به خانه دختر رفته و به صورت رسمی دختر را از خانواده و بزرگترهایش خاستگاری می کند. ترک ها رسم دارند که دختر در مراسم خاستگاری برای مهمان ها قهوه درست کند.

ادامه مطلب
ارسال سفارش با ماشین مخصوص حمل تاج گل و تحویل سر وقت در محل مراسم.
تاج گل برای تسلیتدسته گل مراسم عزاتاج گل مجلس ختمتاج گل مراسم افتتاحیهتاج گل مجلس ترحیمتاج گل عرض تسلیتقیمت تاج گل ترحیمتاج گل ارزانتاج گل ترحیم ارزاندسته گل تسلیتدسته گل مراسم عزاتاج گل تسلیتتاج گل خیریه محک
گل فروشی- کلیه خدمات گل آرایی -تزئین ماشین عروس -دسته گل عروس -انواع تاج گل و ...
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «دشمنان میخواهند  یاد شهدا احیا نشود برای اینکه جاده شهادت کور بشود. تجربه کرده‌اند که وقتی نام شهدا با عظمت برده میشود، جوان امروز که نه دوره جنگ را دیده و نه دوره امام را وقتی میفهمد که یکجایی در آنطرف منطقه دارند با دشمنان میجنگند، پا میشود میرود حلب، بوکمال، زینبیه، بنا میکند جنگیدن و به شهادت هم میرسد.» ۱۳۹۷/۱۲/۰۶سایت نوجوان خامنه ای براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، لوح «می‌خواهند یاد شهدا احیا نشود، ن
پنجمین جلسه ستاد کنگره بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی نهاوندی، با حضور مسئولین کمیته های اجرایی و علمی در بخشداری مرکزی نهاوند برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی اقدامات انجام شده کمیته‌های اجرایی، برنامه‌ریزی اقدامات آتی انجام گرفت.همچنین مقرر شد، تمام مطالبی که تحت عنوان کنگره، منتشر می‌شود از سوی کمیته علمی تایید شود.سایت کنگره نیز به عنوان منبع رسمی اخبار و برنامه‌های کنگره مشخص شد.
خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد: موضوع یادواره شهدا را در موتورهای جستجوگر اینترنت که دنبال کنید یا اگر مروری بر خاطرات خود از این برنامه ها داشته باشید، مشاهده می شود که بزرگداشت این ستارگان عمدتا با مجلس روضه همراه است که صد البته خوب و پسندیده است، گرامیداشت شهدا با زمزمه نام سیدالشهدا (ع).
 
مشاهدات خبرنگار ما از یادواره های شهدای مختلف همین موضوع را تصدیق می کند، از همین رو، معمولا این مراسم در فضای سوگ و روضه خوانی اجرا
از دهم تا هفدهم دسامبر هر سال میلادی (19 لغایت 26 آذرماه)، هزاران نفر در شهر قونیه و بعضا در شهرهای استانبول و آنکارا ترکیه برای شرکت در مراسم گرامی داشت مولوی و جشنواره سالانه سماع دراویش، حضور پیدا می کنند. هم اکنون قونیه در حال مهیا کردن خود برای یکی از مهمترین رویدادهای سال می باشد و آن جشنواره سالانه بزرگداشت مولوی و مراسم چرخش دراویش است. برای افراد بسیاری این یک سفر برای بزرگداشت مرگ یک شاعر و همینطور آثار او است که همچنان در جامعه امرو
آدم باید یکی رو داشته باشه که بتونه از ته دل از حرفا و شوخی‌های به‌جاش بخنده. هم‌زمان بشه رو شونه‌هاش گریه کرد. هم‌زمان بشه همهٔ غصه‌ها و نگرانی‌هات رو براش تعریف کنی و انقد محکم و فرهیخته و اهل معنا باشه که بتونه با لحن، کلمات و نگاهش آرومت کنه.اینا رو تو همین چند روز که پر از نگرانی و غم و اضطراب بودم فهمیدم. قبلا هیچ‌وقت انقدر به نظرم مهم نیومده بود، گرچه الان هم البته صرفا متوجه اهمیتش شدم ولی به هرحال بازم کاری نمی‌شه کرد.‌ می‌فرماد:
مراسم عزاداری در فاطمیه شهر خالدآبادمداح:حسین عابدیسخنران:حجت الاسلام والمسلمین ترابیانمراسم هرشب از ساعت ۲۱:۳۰ شروع میشود و طبق سنوات گذشته تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
همزمان در حسینیه ی مرکزی شهر خالداباد نیز مراسم عزاداری هر شب تا پایان ماه صفر دایر می باشد .میلاد نعیمی
همسرم از قبل از ازدواج، محرم‌ها را به فکه می‌رفت. این روند بعد از ازدواج هم ادامه داشت و تا شهادتش ترک نشد. از چند روز قبل از تاسوعا و عاشورا با دوستانش به فکه می‌رفتند تا مقدمات پذیرایی از مهمانان شهدا را آماده کنند. فکه یکی از مناطق عملیاتی دوران 8 سال دفع مقدس است که با 2 عملیات‌ والفجر مقدماتی و والفجر 1 شناخته‌ شده‌تر است. نوع شهادت شهدای آنجا، مظلومیت دوچندانشان و اینکه هنوز جز مناطق بکرتر بوده و حتی همچنان تفحص شهدا در آنجا انجام می‌
سوال :  تبصره ۲ ماده ۶۸ چیست✅دو فوق العاده ایثارگری در قوانین وجود دارد. ۱- فوق العاده ایثارگری ماده ۵۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران ۲- فوق‌العاده ایثارگری بند ۲ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری افراد مشمول هر کدام به شرح زیر است: ️ماده ۵۱ به جانبازان ۲۵ % و بالاتر غیر حالت اشتغال - آزادگان - فرندان شهدا - همسران شهدا به استناد قانون اخیرالتصویب️ بند ۲ ماده ۶۸ به رزمندگان - جانبازان - آزادگان -فرزندان شهدا - همسران شهدا به استناد قانون
هزینه مراسم ختم در مشهد
جهت آگاهی از هزینه های مراسم ختم در مشهد تماس بگیرید: 38331044 شما می توانید با استفاده از خدمات ترحیم تشریفات بهشت , هزینه های خود را کاهش دهید.بهشت مطمئن ترین برگزار کننده مراسم ختم در مشهد می باشد و توانسته ایم خدمات خود را به مردم عزیز شهر مشهد ارائه نماییم...
ادامه مطلب
برگزاری مراسم ترحیم
برگزاری مراسم ترحیم را با خیال آسوده به کادر ایپک بسپارید .
از دیرباز تاکنون سوگواری برای عزیز از دست رفته در میان ایرانیان رایج بوده است .
هنگامی که شخصی فوت می کند بستگان ، دوستان ، آشنایان و همسایگان فرد متوفی به دیدار خانواده او می آیند .
و با برگزاری مراسم ختم به سوگواری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن فرد می پردازند .
این سوگواری از خاکسپاری فرد تازه درگذشته شروع شده و شامل مراسم های مختلفی مانند سوم ، هفتم ، چهلم و سا
دستور جلسه:
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت هفته ی کتاب وکتابخوانی 
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری
برنام ریزی برای تمرینات سرود همگانی
توجیه دانش آموزان برای شرکت در مسابقات فرهنگی هنری
برپایی نمایشگاه کتاب
برنامه ریزی برای بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری ع 
برنامه ریزی جشن آغاز امامت امام زمان(عج)
 برنامه ریزی جشن هفته وحدت ومیلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)
معرفی دانش آموزان ضعیف درسی برای تشکیل کلاسهای تقویتی وکمک دانش
بیا بیا که شمیم بهار می‏آیددل رمیده ما را قرار می‏آیدسر از افق بدرآورد صبح آزادیسرود فتح و ظفر زین دیار می‏آیدبیا که شد سپری دوره تباهی‏هازمان سروری و اقتدار می‏آیدگریخت ظالم و برچیده شد بساط ستمنهال حق و عدالت به بار می‏آیدبیا که گر رود اهریمن از وطن بیرون
فرشته از طرف کردگار می‏آیدخوش آمدی به وطن مقدمت گرامی‏بادصدای هلهله از هر گذار می‏آید
درروز بزرگداشت چهل ویکمین بهارفجرانقلاب درجریان برگزاری این جشن سرکارخانوم عباسی ازپلیس ام
بغض های بی هوا
گریه های بی امان
قبضِ روح های بی دلیل
این همه را نمی فهمم...
کاش معنای تک تکِ
این گرفتگی ها را می دانستم!!!
دلم این روز و شب ها
بی هیچ بهانه ای زار می زند
و نمی فهمد چرا؟!
نفهمیدنِ حالِ دل
عینِ گم کردن چیزی درونِ آدمی ست!...
آشفته ای
بی هیچ دردی شاید!!!
دردهای خاموش ;آدم را خاموش می کند....
جایی خاموش از دلمردگی
دل را بس است شاید....
معراج می خواهد دلم
اما دلیلش را نمیدانم....
اسفند ;
یادآور روزهای خوب وشیرین 
باشهداست....
یادآور انبوهی از عهده
دریافت
اون سنگ دل هایی که میگن #مدافعان_حرم برای #پول میرن این کلیپ رو ببینن
⚠️داعشی ها جسم شهدا رو سوزوندن و #کدخداپرست ها قلب مادران شهدا رو
اینایی که این حرف ها رو میزنن هیچ فرقی با #داعشی ها ندارن قلب و مغز هر دوتاشون مثل دوتا تیکه سنگ سیاهه
صحبت های جانسوز مادر شهید مدافع حرم #مجید_قربانخانی
دعوت از دبیران وکارکنان مدرارس افلاکیان به رستوران زیتون در روز بزرگداشت مقام معلم
فضاسازی مدرسه دخترانه افلاکیان در روز بزرگداشت معلمجلسه مبارزه با آسیب های اجتماعی با حضور مشاور اداره کل آموزش و پرورشمعاینات دندانپزشکی در هفته سلامت مدرسه دخترانه افلاکیانجلسه توجیهی هدایت تحصیلی دانش آموزان دخترانه افلاکیاناجرای طرح مدام، در مدرسه دخترانه افلاکیان
بزرگداشت سعدی و سپهری با عنوان «یک هفته با سعدی و سپهری» از روز اول تا هشتم اردیبهشت‌ماه در فضای مجازی برگزار می‌شود. روز اول اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی شیرازی است و امسال این روز با چهلمین سال درگذشت سهراب سپهری، شاعر معاصر همراه است.
در این برنامه استادان و سعدی‌پژوهان و سپهری‌پژوهان با مقالات، یادداشت‌ها، فایل‌های صوتی و تصویری و انتشار آنها در سایت و کانال شهر کتاب و مرکز سعدی‌شناسی و دیگر پایگاه‌های فرهنگی مخاطبان را در طول یک‌
هتل آپارتمان شهدا مشهد یکی از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم مطهر هست که از موقعیت مکانی مناسبی در مشهد الرضا برخوردار است. این هتل آپارتمان در خیابان اندرزگو 2 با فاصله حدود 5 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و زائران بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) میتوانند در فاصله زمانی کوتاهی به زیارت حضرت نایل شوند. همان طور که گفته شد نزدیکی به حرم مطهر و موقعیت مکانی ایده آل از جمله مهم ترین مزیت های انتخاب هتل آپارتمان شهدا برای اقامت در مشهد مقدس
تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا
مراسم شب یلدا در ایران و شهر های مختلف آن به روش های گوناگون و مختلفی برگزار می شود. این
شب که از قدیم از زمان داریوش یکم وارد رسوم و فرهنگ مردم ایران شده است. شب یلدا یکی از
قدیمی ترین وکهنه ترین جشن های ایرانی است.
مراسم شب یلدا در روز آخر ماه آذر فصل پاییز یعنی ۳۰ آذر  جشن گرفته می شود که در خونه
پدربزرگ، مادر بزرگ ها ( بزرگ خانواده) جمع می شدند و این شب که یک دقیقه بیشتر از شب های
دیگر است نیز دور هم جمع می شوند و به
اَلسلامُ علی الحُسین▪️مراسم عزای روز اول محرم▪️
سخنران:حُجت الاسلام سید شفیع امامیبانوای:کربلایی علی محجوبزمان:یکشنبه 10شهریور ساعت 17:30
مکان:کوی شهدای اسلام نبش کوچه 21 
پایگاه مقاومت بسیج المهدی(عج) رشت 
#منتظرتان_هستیم
همزمان با سراسر ایران اسلامی در قلعه گنج برگزار شد:
ائین عزاداری شهادت حضرت فاطمه (ص) در قلعه گنج
مراسم عزاداری شهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) در فاطمیه دوم  به مدت ۵ شب در جوار گلزار شهدا گمنام شهرستان قلعه گنج برگزار گردید.
ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شهرستان قلعه گنج در آ
ادامه مطلب
آئین و رسوم چهارشنبه سوری
مراسم چهارشنبه سوری در ایران که مردم ایران در آخرین روز چهارشنبه آخر سال جشن می گیرند.
همچنین مردم در این روزهای آخر سال مشغول خرید لباس نو و چیدن سفره هفت سین خود نیز
مشغولند. چهارشنبه سوری، یکی از رسومات خاص و جالبی که در بین ایرانیان رایج است و هر
چقدر به عید نوروز و سال جدید نزدیک تر می شویم استقبال از چهارشنبه سوری نیز افزایش
پیدا می کند. در تمام نقاط ایران و اکثر قومیت ها این رسم در چهارشنبه آخر سال انجام می پذ
«بسم الله الرّحمن الرّحیم»
همیشه وقتی مراسم تشییع پیکر شهدا را می‌دیدم، در دل می‌گفتم ای کاش من هم در مراسم شرکت کرده بودم. اما همیشه یا بی‌خبر می‌ماندم یا کوتاهی همتم سبب می‌شد که بهانه‌ای برای شرکت نکردن در مراسم فراهم شود. این‌قدر این ماجرا ادامه پیدا کرد تا سال گذشته که آن شهید آمد و این‌جا هم شرحی از آن را بازگو کردم.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
شما دعوت هستید .
برا نوشتن یک مطلب چه کوتاه و چه بزرگ
مطلبی با بوی شهدا..
شما تو این نوشته شهدا های میشناسید اسم می برید
از استان ها مختلف اسم ببرید که عالی می شود.
چندتا کتاب هم در مورد شهدا اسم می برید.
چندتا کتاب دفاع مقدسی نام می برید.
مطلب هم نوشتید هدیه می کنید به رفیق شهید تون
لطفا به چند نفر دعوت نامه رو بفرستید تا اون ها دست به قلم بشوند.
بنده دعوت می کنم
از آقای سلیمانی،آقای رهام
خادم اما زمان عج
آقای مقدم
فانوس
آقا
به نام خدای شنهای طبس



شهدا تا هستند، با تن خودشان دفاع میکنند، وقتی میروند، با جان خودشان: وَ یَستَبشِرونَ بِالَّذینَ لَم یَلحَقوا بِهِم مِن خَلفِهِم اَلّا خَوفٌ عَلَیهِم وَ لا‌ هُم یَحزَنون؛(۴) ببینید این استبشار، مال بعد از رفتن است. تا هستند، جانشان و تنشان و حرکت مادّی‌شان در خدمت اسلام و در خدمت جامعه‌ی اسلامی
است، وقتی میروند، معنویّتشان، صدایشان تازه بعد از رفتن بلند میشود. نطق
شهدا بعد از شهید شدن باز میشود، با مردم حرف میزنن
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️ مرحومه ی مغفوره شادروان عزت الهی ، همسر آقای عباس الهی و والده ی مکرمه ی جناب سرگرد مهدی الهی دارفانی را وداع گفت . مراسم تشییع پیکر این مادر راس ساعت چهار عصر امروز یکشنبه مورخه ی 26/12/1397 از مقابل منزل ایشان واقع در خیابان ولیعصر ، جنب مسجد حجت ابن الحسن عج شهر خالدآباد به سمت گلزار شهدا برگزار می گردد .
در یک برهه ای گرایشات روشنفکرانه ای بود که «عزاداری، گریه و ضعف است». گریه در مجالس شهیدان گریه ضعف نیست، گریه اراده و عزم است/ عزاداری شهدا امروز همین جور است؛ تشییع جنازه شهدا، مجلس عزای شهیدان، عزا است، گریه هم در آن هست، اما وسیله ای برای احساس عزت، قدرت و شجاعت است/ در تشییع شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس و دیگران، ببینید چه اتفاقی در کشور و بیرون از کشور افتاد.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دکترسیداحسان عسکری