نتایج جستجو برای عبارت :

دانلود موسیقی سریال شرلوک

یعنی من فقط موندم کی زدم فایل شرلوک رو به طور کامل پاک کردم؟؟؟؟؟ اصلا امکان نداره اخه!!!
بله می فرمایند پریروز افاضات میفرمودی میشل استروگف و کنت مونت کریستو چه کم از شرلوک دارد که هی زارت زارت شرلوک میسازن، حالا بفرما.

#وی شرلوک میدید فایل بررسی میکرد . الان چه گلی بر سر کند با این حجم فایل :/
بعد از دیدن آخرین قسمت از فصل 4 شرلوک هلمز،وقتی که یوروس هلمز خواهر شرلوک هلمز رو دیدم،تعجب کردم.شرلوک هلمز خواهر داره؟؟؟؟؟؟؟مگه داریم؟مگه می شه؟ولی غافل از این که به خواهر هلمز در کتاب های آرتور کانن دویل هم اشاره شده بود.خب،برید ادامه ی مطلب. :)
ادامه مطلب
سریال فوق العاده شرلوک 2010 Sherlock
 
ژانر: جنایی, درام, معمایی محصول : BBC ستارگان : Benedict Cumberbatch, Martin Freeman, Una Stubbs کارگردان : Mark Gatiss, Steven Moffat✅ وضعیت : پایان فصل چهارم - په اتمام رسیده.️‍♀️ سریال شرلوک ، برداشتی مدرن از کتاب‌های شرلوک  #زیرنویس_چسبیده_فارسی 
جزء 250 سریال برتر IMDB با رتبه 18نامزد 1 "گلدن گلوب". برنده 86 جایزه و نامزد 169 جایزه دیگر.
ادامه مطلب
جان درون:تقصیر خودت بود.
شرلوک درون:تقصیر من؟؟؟
جان درون:آره.خودت.
شرلوک درون:می دونی چیه،مشکل من اینه که زیادی خوش خیالم.
جان درون:فکر کنم این رو درست گفتی.
شرلوک درون:تو بگو اشتباه من کجاست؟
جان درون:خودت خیلی خوب می دونی.
شرلوک درون:جان،محض رضای خدا بس کن.
جان درون:شرلووووووووووک.
شرلوک درون:باشه جان.بذار به این موضوع فکر کنم.
جان درون:فایده ای هم داره؟؟؟
شرلوک درون:چی؟
جان درون:این که به این موضوع فکر کنی.
شرلوک درون:جان.یک سوال ازت بپرسم؟؟
ج
سریال فوق العاده شرلوک 2010 Sherlock
ژانر: جنایی, درام, معمایی محصول : BBC ستارگان : Benedict Cumberbatch, Martin Freeman, Una Stubbs کارگردان : Mark Gatiss, Steven Moffat✅ وضعیت : پایان فصل چهارم - په اتمام رسیده.️‍♀️ سریال شرلوک ، برداشتی مدرن از کتاب‌های شرلوک  جزء 250 سریال برتر IMDB با رتبه 18نامزد 1 "گلدن گلوب". برنده 86 جایزه و نامزد 169 جایزه دیگر.
#زیرنویس_چسبیده_فارسی 
ادامه مطلب
Tom and Jerry Meet Sherlock Holmes 2010,تام و جری,دانلود Tom and Jerry Meet Sherlock Holmes 2010 1080p,دانلود انیمیشن Tom and Jerry Meet Sherlock Holmes 2010 720p,دانلود انیمیشن ملاقات با شرلوک هولمز,دانلود رایگان,دانلود کارتون تام و جری,دانلود کارتون تام و جری ملاقات با شرلوک هولمز,دانلود مستقیم انیمیشن Tom and Jerry Meet Sherlock Holmes 2010,دوبله فارسی,موش و گربه,
ادامه مطلب
به صحنه های آخر فیلم آخرین مسئله دقت کردید؟همون صحنه هایی که خانواده ی هلمز بعد از مدت ها دور هم جمع می شن.مادر،پدر،مایکرافت،شرلوک و یوروس.همون صحنه ای که مادر دست پسرش(مایکرافت)رو می گیره و بهش لبخند می زنه.همون صحنه ای که همه خوشحال اند.یوروس می خنده.حتی دوستی شرلوک و جان هم عمیق تر شده.رزی کوچولو بزرگ تر شده.شرلوک رزی رو به آغوش پدرش می سپره.لستراد آشفته(ولی اگه دقت کنید خوشحال. :) )از اتاق بیرون می ره.مالی با خوشحالی وارد اتاق می شه.
و مری......
شرلوک و جان در اتاق نشیمنشان و بر روی صندلی های همیشگی شان نشسته اند.
جان:اعتراف کن که اشتباه می کردی دیگه. :)
شرلوک:آه جان.محض رضای خدا بس کن.
جان:دیدی اشتباه کردی و من درست می گفتم.(در حالی که سعی می کند صدایش را به صدای شرلوک شبیه کند.)چه فایده داره که بدونم زمین دور خورشید می گرده یا خورشید دور زمین.(بعد می خندد.)
دوباره ادامه می دهد:
-دیدی اطلاعات نجوم توی بازی بزرگ به کمکت اومد؟دیدی اطلاعات ستاره شناسی چه قدر مفیدن؟اگه راجع به اون ستاره نمی دو
یکی از شب های سرد و مه آلود لندن در اواخر قرن نوزدهم است او پشت پنجره پلاک ۲۲۱ بی خیابان بیکر ایستاده و از پشت پرده های ضخیمی که با دکور ویکتوریایی اتاق کاملا هماهنگی دارد بیرون را دید میزنند. jhf بیکاری را ندارد و حوصله اش حسابی سر رفته. زیر لب زمزمه می کند: "پس این قاتل و جنایتکار های لندن کجا هستند".
ادامه مطلب
شرلوک هستم ولی شرلوکی بس عجیب.حالا وقتی یه مدت بگذره و با هم بیشتر آشنا بشیم می فهمین. :)
الان ساعت از 2 شب گذشته و من هنوز بیدارم و در حال کار کردن روی مسئله ای جدی.مسئله ای که ذهنم رو به کلی مشغول کرده.راستش فکر کردن توی شب رو خیلی دوست دارم.کلا شب و آرامشش رو دوست دارم.همزمان با چشمک زدن ستاره ها و درخشیدن ماه فکر کردن چه کیفی می ده.
از جان واتسون(دوستم)خبری ندارم.حدود 15 روزی می شه ازش خبری نیست.حدود 11 ماهه که اصلا ندیدمش.11 ماه!!!!!!!!بله 11 ماه.از طری
شرلوک هستم ولی شرلوکی بس عجیب.حالا وقتی یه مدت بگذره و با هم بیشتر آشنا بشیم می فهمین. :)
الان ساعت از 2 شب گذشته و من هنوز بیدارم و در حال کار کردن روی مسئله ای جدی.مسئله ای که ذهنم رو به کلی مشغول کرده.راستش فکر کردن توی شب رو خیلی دوست دارم.کلا شب و آرامشش رو دوست دارم.همزمان با چشمک زدن ستاره ها و درخشیدن ماه فکر کردن چه کیفی می ده.
از جان واتسون(دوستم)خبری ندارم.حدود 15 روزی می شه ازش خبری نیست.حدود 11 ماهه که اصلا ندیدمش.11 ماه!!!!!!!!بله 11 ماه.از طری
- شرلوک!
- هوم!
- تو که اطلاعاتت خوبه بیا تو این مسابقه هه شرکت کن یه چیزی ببریم!
- چی؟
- این مسابقه هه!
- همین مسابقه ای که با این همه ادعا فرق بین "ریشه ی هوایی" و "ساقه ی رونده" رو نمیدونن، طرفو با سوال غلط می بازونن، تازه جوری هم قیافه میگیرن انگار شرلوک هلمزن؟!
- شرلوک!!
- شامتو بخور، جان!!
 
 
این روزها همه مون منتظر فصل پنجم شرلوک هستیم.ولی هنوز تا اومدن فصل پنج راه زیادی مونده.این شد که به دنبال فیلم های دیگه ی شرلوک گشتم و تا الان به این فیلم رسیدم:
شرلوک هلمز جوان
با عنوان اصلی:
SHERLOCK:THE CASE OF EVIL
فیلم خوبی بود.درسته که جای چهار فصل شرلوک رو نمی گیره ولی خب از هیچ چی بهتره.
البته تفاوت هایی هم با هلمز داره.مثلا به جای آیرین آدلر ، شخصی به نام ربکا دویل وجود داره.ولی خب از شباهت های فیلم هم نمی شه گذشت.
داستان فیلم در قرن نوزدهم اتفاق
شرلوک: ببینم واتسون منظورش از بهترین کاراگاهه دنیا منم دیگه!؟
واتسون: به نظرم منظورش همینه...
شرلوک: امممم... امیدوارم حداقل وبلاگش از مال تو بهتر باشه!
واتسون: هی! من تمام پستای وبلاگمو درمورد تو نوشتم بعد میگی امیدوارم وبلاگش از مال تو بهتر باشه؟
شرلوک: گفتم که وبلاگ تو همه چیز رو خیلی احساسی نشون داده! چون البته نویسنده اون وبلاگ یه ادم احساسیه!
واتسون: حداقل بهتر از مال توئه که  درمورد دویست نوع تنباکو نوشتی و توش مگس هم پر نمیزنه!
شرلوک: من
 جان ، بعد از اون ضربه روحی تو جنگ، هیچ روشی برای برگشتن به زندگی پیدا نکرده بود .
تا اینکه شرلوک رو پیدا میکنه و بخشهای جذابی از زندگی نشون میده که هیچ وقت تجربه نکرده بود.
شرلوک جان رو به زندگی برگردوند. اما دوباره ازش گرفت.
وقتی بعد از چند سال، دوباره روبروی همون روانشناس نشست و گفت منبع حال خوب این سالهاشو از دست داده و همون شکستها ، این بار چندبرابر بهش مستولی شده، واقعا درد کشیدم. چون میفهمیدمش و این چرخه معیوب رو تجربه کرده بودم و تو اوج
SH:می شه تلفن زد برادر؟
M:تلفن؟
SH:جان یه دختر داره شاید بخواد باهاش خداحافظی کنه.
این دیالوگ نشون می ده که شرلوک چه قدر به فکر رزی،دختر جان،هست.حتی وقتی که جون خودش در خطره به فکر خداحافظی جان با دخترشه. :)
به نظرتون این دیالوگ نشون دهنده ی میزان ارزش رزی برای شرلوک نیست؟به نظرتون نشون نمی ده که شرلوک چه قدر رزی رو دوست داره؟
تو زندگی واقعی مجبوری با بعضی از آدمها معاشرت کنی که هر چقدر هم که مناعت طبع داشته باشی، آخرش هم بخاطر دغدغه های کوچیکشون اونقدر بهت فشار میارن که تو هم سطح دغدغه هات به همون اندازه پایین بیاد. یهو به خودت میای و میبینی که داری با هزار فکر بزرگ که توی سرت هست، درباره ی چیزهای کوچیک غصه می خوری...
این جور وقتها خیلی انرژی صرف خوم میکنم تا دوباره خودمو از این پستو بالا بکشم.
این جور وقتها خیلی به اخلاق گند شرلوک غبطه میخورم.
کاش میشد به همون راحتی
شب خنکی است.در لندن،در خیابان بیکر،در خانه ای با پلاک 221b،دو مرد در حال صحبت کردن با هم هستند.
-چرا ازش محافظت نکردی پس؟؟تو قول داده بودی.قول داده بودی.قووووووول.
شرلوک سکوت می کند.سرش پایین است.
جان با خودش فکر می کند:-من که می دونم تقصیر شرلوک نیست پس چرا دارم باهاش این طوری صحبت می کنم.
اشک به جان امان نمی دهد.قطرات اشک جاری می شوند.
شرلوک سرش را بلند می کند و می گوید:
-جان به خودت مسلط باش.
-مسلط باشم.چه طور از من می خوای مسلط باشم.مری مرده.(و باز ه
دیشب فیلم "زیبای بی نظیر" (The beautiful fantastic) با بازی اندرو اسکات رو دیدم.خب باید بگم اندرو اسکات (همون بازیگر جیم موریارتی خودمون.) واقعا عالی بازی می کنه.در کل توی نقشش غرق می شه.چرا راه دوری بریم؟همین موریارتی.قبول ندارین که نقشش رو عالی بازی کرد؟
چند وقت پیش یه تئوری برای زنده بودن موریارتی به ذهنم رسید.موریارتی می تونه زنده باشه.
همه مون صحنه ی پشت بوم سریال شرلوک رو یادمونه.
 
 
شرلوک هیچ وقت پشت سر موریارتی رو نگاه نکرد که جمجمه ی از هم پاشید
با نام و یاد خدا ، نوشتن در این وبلاگ رو آغاز می کنم. :)
سلام :)
شرلوک هلمز هستم.هدفم از ساخت این وبلاگ چشیدن و چشوندن لذت تفکر و دقیق شدن هست.تفکر یکی از لذت بخش ترین کارهاست.امیدوارم که بتونم در این زمینه موفق باشم.از همراهی شما ممنون و سپاس گذارم. :)
هیچوقت تا سخنان آب انگور گاز دار تمام نشده رهایش نکنید، بغضش می شکند و اشک های جاریش دامن کتاب های آنتونی هوروویتس را می گیرد و از آن روز شرلوک هلمز و موریاتی از خشم و نفرت بنفش چهره می شوند و شب ها روی میز آشپزخانه لم می دهند و بطری های آب انگور را پشت سر هم سر می کشند، احتمالا به دختری فکر می کنند که دل آب انگور گازدار را شکسته است. آه آب انگور عزیز، گوریل انگوری را شادمان کردی و برای مردمان بی شراب، فرصتی در اینستا فراهم آوردی تا با می قرمز در
تصور کنید که شرلوک به جای لندن توی ژاپن زندگی کنه و حتی فراتر از اون تصور کنید که این شرلوک ژاپنی یک زن باشه و مسلما و متعاقبا واتسون و موریارتی هم باید زن باشن.خب نظرتون چیه؟به نظرتون فیلم خوبی می شه؟توی این پست می خوام سریالی رو با این مشخصات معرفی کنم.
معرفی می کنم.این شما و این هم سریال:
 
خانم شرلوک (Miss Sherlock)
 
 
این شرلوک ژاپنی که متولد بریتانیاست و در حال حاضر توی توکیو زندگی می کنهو، پرونده های جنایی رو حل می کنه.داستان از اون جایی شروع م
هیچوقت تا سخنان آب انگور گاز دار تمام نشده رهایش نکنید، بغضش می شکند و اشک های جاریش دامن کتاب های آنتونی هوروویتس را می گیرد و از آن روز شرلوک هلمز و موریاتی از خشم و نفرت بنفش چهره می شوند و شب ها روی میز آشپزخانه لم می دهند و بطری های آب انگور را پشت سر هم سر می کشند، احتمالا به دختری فکر می کنند که دل آب انگور گازدار را شکسته است. آه آب انگور عزیز، گوریل انگوری را شادمان کردی و برای مردمان بی شراب، فرصتی در اینستا فراهم آوردی تا با می قرمز در
موریارتی درون:تو دیگه شکست خوردی.احتمال موفقیتت صفر درصده. 
جان درون:اه باز این اومد.شرلوک به حرف هاش گوش ندی ها.این فقط بلده انرژی منفی بده.متاسفم براش. 
من:با تلاش اندک و کمی که تا الان داشتم واقعا احتمال موفقیتم صفر درصده.
موریارتی ذرون:  (نیشخند می زند.)
جان درون:اوه نه شرلوک.اون همین رو می خواد.می خواد ناامیدت کنه.
مای کرافت درون:ولش کن این نازنازو رو.
من:من هرچی که باشم،نازنازو نیستم.
مای کرافت درون:پس ثابت کن.
موریارتی درون:ثابت کنه؟چی رو
-چرا اصلا کسی باید یادش باشه؟
از صبح زود که شرلوک از خواب بیدار شده بود این جمله را مرتب در ذهنش تکرار می کرد.اصلا حوصله ی انجام آزمایشات شیمی اش را هم نداشت.
-حتی جان هم یادش نیست.
این فکر مدام در ذهن شرلوک تکرار می شد.در همان لحظه خانم هادسون در اتاق را زد و وارد شد.
-شرلوک،از صبح تا حالا 500 بار عرض این اتاق رو طی کردی.چی شده؟
-هیچ چی خانم هادسون.هیچ چی.
-به من دروغ نگو شرلوک.توی این سال ها کاملا با اخلاقت آشنا شدم.بگو چی شده.
-گفتم که هیچ چی خانم هاد
لینک دانلود قسمت ششم سریال "شرلوک هلمز-خیابان بیکر شماره ی 221" اضافه شد.
 
 
پاسخ به کامنت خصوصی دوست عزیزی که وبلاگ نداشتن:
سلام
طبق آخرین خبری که دارم ، به احتمال زیاد فصل پنجم سریال شرلوک هلمز ساخته می شه و بازیگر این سریال به احتمال خیلی زیاد همون بندیکت کامبربچ هست.
 
 
متاسفانه هر چه که دنبال قسمت هشتم سریال شرلوک (همونی که توی پست های قبل گفتم.) گشتم نبود.تلوبیون این قسمت رو نذاشته.این قسمت حدود ساعت 1:15 بعد از نصف شب روز جمعه پخش شد.الان دو هفته است دارم دنبال لینک دانلود این سریال می گردم تا این جا هم بذارمش. :|
برای اون هایی که نتونستن قسمت هشتم رو ببینن بگم که موریارتی شکست خورد و طبق معمول شرلوک پیروز شد و زنده و سالم و سر حال برگشت سر کارش.آیرین آدلر هم مرد.خانم هادسون و دکتر واتسون هم با هم ازدواج کرده بو
شرلوک هولمز نام یک کاراگاه خصوصی خیالی است که متولد یورکشایر انگلستان است و در اواخر قرن ۱۹ و آغاز قرن ۲۰ فعالیت می‌کرده‌است.[۱] هولمز با اشاره به خود به عنوان «کارآگاه مشاور» در داستان‌ها و مهارت‌های ویژه خود از جمله مشاهده دقیق، علم پزشکی قانونی، و استدلال منطقی مشهور است.
شخصیت داستانی شرلوک هولمز نخستین بار در سال ۱۸۸۷ میلادی توسط سر آرتور کانن دویل ساخته و پرداخته شد و در کتاب‌ها مطرح شد.[۲] در نهایت چهار رمان و ۵۶ داستان کوتاه
جان ذهن:شرلوک.
من:هوم.
جان ذهن:چرا با اون این طوری رفتار می کنی؟
من:مگه چطوری رفتار می گنم؟
جان ذهن:شرلوک.
من:(در حالی که می خندم.)باشه جان عصبانی نشو.فقط به خاطر خودشه.باور کن به نفعشه.
جان ذهن:درک نمی کنم.
من:مشکل منم همینه.گاهی اوقات درکم نمی کنی.
جان ذهن:هان؟
من:این رفتار من با اون به نفعشه.همین.
جان ذهن:
امشب به شدت دلم گرفته.
بعد از دریافت اون کامنت خصوصی از طرف یکی از خوانندگان وبلاگ هم دلم بیشتر گرفت. :(
دوست عزیز،غرور و کوچک شمردن انسان های دیگه در شان هیچ آدمی نیست.به دور از انسانیته.همون طور که توی فیلم شرلوک دیدی؛این ویژگی و مشخصه ی شرلوک اصلا دوام نیاورد و روز به روز کم تر شد تا که به طور کلی از خصوصیاتش محو شد.
جان درون:شرلوک.
من:هوم.
جان درون:چرا با اون این طوری رفتار می کنی؟
من:مگه چطوری رفتار می گنم؟
جان درون:شرلوک.
من:(در حالی که می خندم.)باشه جان عصبانی نشو.فقط به خاطر خودشه.باور کن به نفعشه.
جان درون:درک نمی کنم.
من:مشکل منم همینه.گاهی اوقات درکم نمی کنی.
جان درون:هان؟
من:این رفتار من با اون به نفعشه.همین.
جان درون:
سریال پلیسی لوتر رو پیشنهاد میدم چون ریتم تند خوبی داره. تعداد قسمتا کم و خوش ساخته. یعنی براش وقت گذاشته شده.
1.جان لوتر برای شناسایی و پیشبینی افعال و حرکات مجرمین، از روانشناسی قوی استفاده میکنه.
2. انگار استفاده از زن باهوش جذاب مشاور تو سالهای 2010 رواج داشته ! چون آلیس مورگان ، نسخه بسیار نزدیک به آیرین ادلر شرلوک هلمزه.
3. تو این سریال برخلاف سریال شرلوک، سعی میشه بر قهرمان بودن جان تاکید کنه
4.هر بخش سریال حول تفکرات ناب و برنامه های بی نقص
این مدت یکم از سریال شرلوک رو نگاه کردم یعنی بیشترشو ... 3 فصل :) خب راستش اولش جالب بود برام میخکوب کننده .. روش استنتاجش برای حل مسائل بهم یه تلنگر زد که باید با دقت بیشتری به مسائل نگاه کنم.. و جواب همه مسائل پیش روم هست... اما ادامه این روش به همون شیوه و بدون هیچ تغییری در تمام اپیزودها و فضلها خسته کننده میشه .. به قول خودش too boring... too boring
روش حل بیشتر مسائل شیمی و ترکیبات شیمیایی هست در صورتی که شرلوک یه نابغه هست و باید از همه چی سر در بیاره... خب م
-به نظرم یه چیزی کمه.
-چی؟
-نمی دونم شرلوک.ولی یه چیزی کمه.
-بس کن جان.این قدر سخت نگیر.همه چیز هست.
-انار،آجیل،هندوانه،شیرینی،چای و اینم بقیه ی خوراکی ها.چی کمه آخه؟!!
-همه چیز هست.فقط من و تو و رزی و خانم هادسون رو کم داره.
-آهان.فهمیدم چی کمه.باید برم به مالی و گرگ و مایکرافت هم زنگ بزنم تا بیان.
-باز هم مهمون!
-آره دیگه.بدون اونا جشن صفایی نداره.صبر کن الان میام.
-شرلوک به رزی نگاه می کند:
-ببینم تو هم با پدرت موافقی؟
رزی می خندد.
شرلوک ادامه می دهد:
تلفن را برمی دارم و شماره می گیرم:
جان:بله.بفرمائید.
-جان.
جان:آو....شرلوک.ببخشید.اون قدر سرم شلوغ بود که شماره رو نگاه نکردم.چطوری؟خوبی؟
-آره.خوبم.دیشب با مایکرافت صحبت کردم.
جان:این عالیه شرلوک.
-سرت شلوغه؟
جان:آره.یه کم.
-باشه پس فعلا خداحافظ.
جان:خداحافظ شرلوک.ببخشید.سرم یه کم شلوغه.
گوشی را می گذارم.
-سرش چطوری شلوغ بود؟تقریبا همه از بیکاری نمی دونن باید چه کار کنن! :|
شرلوک نفس عمیقی کشید.هوای پاک روستا را به درون ریه هایش داد و بعد رو به جان کرد و گفت:
-جان،هنوز هم از خودم می پرسم واقعا لازم بود به این جشنواره ی محلی بیاییم.
جان ابروهایش را در هم کشید و گفت:
-شرلوک.خواهش می کنم دوباره شروع نکن.بله لازم بود.خیلی خیلی لازم بود.
شرلوک آهی کشید و دوباره به اطراف نگاه کرد.به غرفه های فروش کیک کدو تنبل،کوکوی کدو تنبل،مربای کدو تنبل،خود کدو تنبل و ........ .در غرفه ای هم مسابقه ی انتخاب بزرگ ترین و بهترین کدو تنبل برگذار
سریال شرلوک هلمز عصر جدیدی را نشان داده و میشود گفت یک بازسازی از کتاب های شرلوک هلمز است ولی به نحوی تازه و وفادار به شرلوک هلمز قدیمی...
سازندگان: Mark Gatiss
ستارگان: Benedict Cumberbatch, Martin Freeman, Amanda Abbington, Louise Brealey
گویندگان فصل 1، 2، 3 (دوبله شده در امور دوبلاژ سیما):رضا آفتابی، حسین نورعلی، مینو غزنوی و… گویندگان فصل 4 (دوبله شده در استدیو کوالیما): رضا آفتابی، شروین قطعه‌ای، افشین زی‌نوری، مریم رادپور، غلامرضا صادقی، ناهید شعشعانی، مهین برزویی، شایان
داستان "ماجرای کارآگاه رو به مرگ (The Adventure of the Dying Detective)" که اپیزود "کارآگاه دروغ گو (The Lying Detective)" از روی آن ساخته شده،داستان جالبیه.شرلوک در این داستان خودش رو به بیماری می زنه تا بتونه مجرمی به نام "کولورتون اسمیت" رو به دست قانون بسپاره.شرلوک هلمز در حین همین بیماری ساختگی اش هذیان هایی ساختگی می گه.به نظرتون درون این هذیان ها و حرف های متوهم نکته ای وجود داره؟با هم قسمتی از این داستان آرتور کانن دویل رو بخونیم:
(لطفا برای خوندن  این قسمت از دا
هر چه بیشتر در فیلم کارآگاه دروغگو دقیق بشیم ، بیشتر به این نکته می رسیم که قصد یوروس بیشتر ارائه ی پرونده ی خودش به شرلوکه تا کمک به حل پرونده ی فیث اسمیت!
قدم زدن شرلوک با یوروس رو که یادتون میاد؟یک شب تا صبح رو این برادر و خواهر که سال ها دور بودن با هم گذروندن.
 
 
-می دونی چرا پرونده ات رو قبول کردم؟چون یه حرف غیرممکن زدی.
 
 
-کدوم حرف غیرممکن؟
 
 
-گفتی زندگیت با یک کلمه تغییر کرد.
 
 
اون یک کلمه به احتمال خیلی زیاد "شرینفورد" بوده.کلمه ای که
سلام به همگی
خب این اولین پست امساله. :)
دیشب که تا ساعت 5 صبح بیدار بودم :| یه فکری به سرم زد.تصمیم گرفتم حالا که گیتس و موفات دست به کار نمی شن و فصل پنج رو نمی سازن ، یکی از داستان های شرلوک رو به شکل امروزی بنویسم.یعنی یه کاری مثل کار گیتس و موفات.فقط امیدوارم خوب از آب در بیاد. :|
خب به نظرتون کدوم یکی از داستان های شرلوک برای به شکل امروزی در اومدن بهتره؟نظر شما چیه؟کدوم یکی از داستان های زیر؟
1.بلوط های قهوه ای
2.ماجرای کشتی "گلوریا اسکات"
3.پنج
فصل هفتم قسمت دوازدهم اضافه شد
نسخه کم حجم و با کیفیت x265 اضافه شد
کیفیت ۷۲۰p اضافه شد
کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد
منتشر کننده فایل: Film2Movieژانر : جنایی , رازآلود , مهیج۷٫۹/۱۰ از ۹۴,۸۰۴ رایزبان : انگلیسیکیفیت : ۴۸۰p – x265 – ۷۲۰p – ۱۰۸۰p فرمت : MKVحجم : ۵۵۰ – ۳۰۰ – ۱۷۰ – ۱۵۰ مگابایتمحصول : آمریکاستارگان : Jonny Lee Miller, Lucy Liu, Jon Michael Hill, Aidan Quinnکارگردان : Robert Dohertyلینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس فارسی
خلاصه داستان :
ابتدایی ، نام سریالی جنایی و رازآلود می‎باشد که تو
سلام شرلوک. میخواستم بدونم اگه دوباره داشتی می اومدی بیمارستان محض اطلاع، من یه کراوات پیدا کرده ام و فکر میکنم ممکنه مال تو بشه. شبیه اون جور کراواتائیه که ممکنه تو بپوشی بنابراین نمیدونم ممکنه آخرین باری که اومدی اینجا، جاش گذاشته باشی.
آهنگ sms گوشی شرلوک رو یادتونه؟؟دیدید توی فیلم وقتی همه صدای sms شرلوک رو می شنون یه قیافه ی جدی به خودشون می گیرن و می پرسن:
-این دیگه صدای چی بود؟؟!!
بعدش هم با یه قیافه ی جدی تر مسئله رو پیگیری می کنن.
ولی این جا هرکسی که صدای آهنگ sms گوشی موبایل من رو می شنوه می خنده و شاد می شه. :)
+آهنگ sms گوشی موبایل من هم همون آهنگ sms توی فیلمه. :)
چند روز پیش فیلم دکتر استرنج رو دانلود کردم که ببینم و هنوز وقت نکردم.بندیکت کامبربچ رو که دیگه همه تون می شناسید،نه؟توی فیلم دکتر استرنج نقش اصلی رو بازی می کنه و جالب تر این که محل زندگیش توی خیابان بلیکر هست.(شرلوک توی خیابان بیکر زندگی می کنه.)امشب باید این فیلم رو نگاه کنم البته اگه وقت کنم. :)
وبلاگ چه قدر خلوت شده.کسی دیگه این جا رو می خونه یا نه؟اگه می خونید قوت قلب بدید لطفا. :)
برای ساخته شدن فصل جدید شرلوک هم باید تا سال 2022 صبر کنیم.
سخن
از اون سریال های محشری که اگه نبینینش از دستتون رفته، من که خیلی خیلی خوشم اومد و باید امیدوار باشم که فصل پنجمی هم داشته باشه، سرچ که کردم ریلیز دیتی برای فصل پنجش نیافتم. کلا خیلی از سریال های کارآگاهی خوشم میاد، مخصوصا از نوع کلاسیکش مثل پوآرو  و  خانم مارپل ولی سبک این سریال متفاوت بود و البته جذاب. خیلی لذت بردم.
یک جایی از سریال شرلوک، موریارتی قبل ازینکه خودش را بکشد برگشت و به شرلوک گفت که تمام زندگیش به دنبال یک حواس پرتی می‌گشته تا اینکه شرلوک را پیدا کرده. یکی که اندازه‌ی خودش باهوش باشد. ولی حالا دیگر اورا هم ندارد چون خیلی وقت پیش شکستش داده است.
حقیقت هم همین است. اصلا بگذاریم به پای تنبلی که این یک سال گذشته را هیچ درس نخوانده‌ام. بهتر اصلا. مگر بچه‌های خرخوان احمق این مدرسه انرژی شان را از کجا میآورند برای درس خواندن؟ از انگیزه. انگیزه‌ای
- مایکرافت: ...اون از اول متفاوت بود. چیزایی می دونست که هرگز نباید می دونست...

 ... انگار از حقیقت های فراتر از حد عادی خبر داشت... [مکث...]
- جان: چی شد؟ 
- مایکرافت: ببخشید. خاطرات دارن اذیت میکنن...



[شرلوک- فصل چهارم- مسئله ی نهایی]
***

- شرلوک: ملودی نوشته شده، تقریباً بی معناست! احتمالاً بریده شده ی یک ملودی کامله... ولی در اون «حزنی» هست که ترسناکه!
- جان: حزن ترسناک؟...
شرلوک چند لحظه مکث میکند... به دست کوچک و تپل کودک در آغوشش، که نور آفتاب غروب روی آن
شرلوک بر روی صندلی همیشگی خود در جلوی شومینه که اکنون خاموش بود نشسته بود.خوابش می آمد و چشمانش نیمه باز بود.تقریبا داشت خوابش می برد که ناگهان ویبره ی گوشی موبایلش او را از جا پراند.به صفحه ی گوشی موبایل خود نگاه کرد.
یک پیام خوانده نشده
رمز گوشی را وارد کرد و پیام را خواند.
???Miss me
شرلوک با خودش فکر کرد:
-هان؟؟؟؟؟؟این دیگه چیه؟
به شماره ای که این پیام را فرستاده بود نگاه کرد.
-این که شماره ی جانه.
نگران شد.با خود فکر کرد:
-یعنی اتفاقی افتاده؟؟؟
دو
Mrs Hudson:هان چیه شرلوک امشب خوشحالی؟) به ساعت روی دیوار نگاه می کند.ساعت 3:57 دقیقه است.) البته الان باید خواب باشی. :|
-خانم هادسون.مگه ندیدید که امشب بارون بارید؟
Mrs Hudson:همون دو قطره رو می گی؟
-همون مقدار هم باعث شد طراوت زمین رو حس کنم.می دونی چیه خانم هادسون؟
Mrs Hudson:چیه شرلوک؟!!
-هوا بوی بهار می ده!
Mrs Hudson:مثل این که دوباره بی خوابی زده به سرت.باید دوباره جان رو خبر کنم. (اتاق را ترک می کند.)
-هوای بارونی. :)
طبق آخرین خبرهایی که من دارم،فصل پنجم سریال شرلوک هلمز هم ساخته می شه.این خیلی عالیه.عالی نیست؟؟؟؟؟ :)
ولی به دلیل پر بودن وقت بندیکت کامبربچ،ساخت این سریال در سال 2022 آغاز می شه.یعنی بیشتر از دو سال دیگه. :/
خیلی دلم می خواد بدونم که نظر شما درباره ی فصل پنجم این سریال چیه.به نظرتون بیشتر به چه موضوع هایی پرداخته می شه؟دلتون می خواد بیشتر به چه موضوع هایی پرداخته بشه؟دوست دارید چه شخصیت هایی به فیلم اضافه بشه؟به نظرتون چه شخصیت هایی ممکنه در ط
خب، از کجا شروع کنم؟
من هیچ‌وقتِ هیچ‌وقت فکر نمیکردم مکانی توی ذهنم بتونه با هاگوارتز رقابت کنه. هاگوارتز با اون سرسرای بزرگش، با اون لوسترای عظیم، خوابگاه گریفیندور و... و البته هیچ وقت فکر نمیکردم دوستی‌ای توی ذهنم بتونه با دوستی هری و رون و هرماینی رقابت کنه. هیچوقت. اما؛ یه سریال باعث شد نظرم عوض بشه.
به خودم قول داده بودم هیچ‌وقت سراغ سریالی نرم. چرا؟ صادقانه بگم؛ من جنبه‌ی سریال دیدن ندارم. یعنی یا نباید ببینم یا اینکه خودمو باهاش خف
سلام :)
بالاخره دست به قلم شدم.درسته که داستانی که نوشتم به پای داستان های آرتور کانن دویل یا نویسنده های اپیزود های فیلم جدید شرلوک هلمز نمی رسه ولی خب شما دیگه به بزرگی خودتون ببخشید. :) البته اسمش رو داستان که نمی شه گذاشت.متن نوشته است. :)
برای خوندن این متن نوشته به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. :)

ادامه مطلب
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
دانل
-خداحافظ دکتر واتسون.
-خداحافظ مایکرافت.
مایکرافت درحالی که می خندید،جان و شرلوک را ترک کرد و از اتاق گرم خیابان بیکر پا به دنیای یخ زده و برفی بیرون گذاشت.جان هم می خندید ولی شرلوک با حالتی قهرآلود و آزرده خاطر بر بروی صندلی همیشگی اش نشسته بود و زانوانش را در بغل گرفته بود.جان شروع به صحبت کرد:
-باورم نمی شه تو هم یه زمانی یه بچه ی نق نقو بودی.واقعا به خاطر موهای مایکرافت بهش حسودیت می شد.
-نه.همه ی این چیزهایی که مایکرافت گفت چرند بودن.همه شون
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.






param name="AutoStart" value="False">












دانلود ...
 
 
I am lost
Help me brother
Save my life
Before my doom
I am lost
Without your love
Save my soul
Seek my room
 
 
این ها تمام چیزهایی بودن که یوروس همیشه می خواست به شرلوک بگه.از همون اول.از همون ابتدای طرح معما و اون شعر!آخرین مسئله!
-ویکتور!
-حالا داره یادت میاد.
-ویکتور ترِور.ما دزد دریایی بازی می کردیم.من یلو بیرد بودم و اون .... اون رِد بیرد بود!
-شما دوتا جدا نشدنی بودید.ولی منم می خواستم بازی کنم.
-اوه!اوه ، خدا!
(اندکی مکث)
-تو....تو چه کار کردی؟
-من که گم گشته ام
یابنده ام که باشد
زیر درخت مم
چه کسی باورش می‌شود که سریال چرنوبیل رتبۀ بالاتری از سریال‌هایی چون شرلوک، گیم آو ترونز، بریکینگ بد و انیمیشن آواتار آنگ بگیرد و یک دفعه بشود صدر جدول 250 سریال برتر سایت IMDB؟
نظارتِ بالای شورای عالی فضای مجازی با غیبت‌های مکرر رئیس جمهور به این جا کشیده که سایت‌های دانلود فیلم که مثل قارچ یک شبه سر برآورده‌اند، به راحتی و به طور کاملا رایگان فیلم‌های بدون سانسور خود را عرضه می‌کنند. آن هم با هزینه‌های هاست، دامنه و حتی با دوبله‌های متن
 
 
I am lost
Help me brother
Save my life
Before my doom
I am lost
Without your love
Save my soul
Seek my room
 
 
این ها تمام چیزهایی بودن که یوروس همیشه می خواست به شرلوک بگه.از همون اول.از همون ابتدای طرح معما و اون شعر!آخرین مسئله!
-ویکتور!
-حالا داره یادت میاد.
-ویکتور ترِور.ما دزد دریایی بازی می کردیم.من یلو بیرد بودم و اون .... اون رِد بیرد بود!
-شما دوتا جدا نشدنی بودید.ولی منم می خواستم بازی کنم.
-اوه!اوه ، خدا!
(اندکی مکث)
-تو....تو چه کار کردی؟
-من که گم گشته ام
یابنده ام که باشد
زیر درخت مم
سلامسلام دوستان عزیز.به جای داستان گاردین کت یک داستان سه فصله دیگه ای میزارم به نام کاراگاه.خب بریم توضیحات رو ببینیم.نام:کاراگاهنویسنده:خودماوپننیگ*:دارهپوستر:دارهزمان انتشار پارت اول:۱۸اردیبهشت ۱۳۹۹توضیحات:لیدی باگ و کت نوار حالا یک تیم کاراگاه هستند.آیا میتوانند موریارتی را شکست بدهند؟(موریارتی شخصیت منفیه)برگرفته از مجموعه داستان های شرلوک هلمز(موریارتی اینجا با موریارتی اونجا فرق میکنه فقط اسمش موریارتیه.)شخصیت ها:آدرین آگراست،
باد سردی می وزید.سرمای هوا تا مغز استخوان آدم پیش می رفت.بالاخره به خاطر سردی هوا تصمیم گرفتم که یک پالتو بخرم.همین طور که مغازه ها رو می گشتم و پالتوهای مختلف رو می دیدم،چشمم به یک پالتو افتاد.یک پالتو که همیشه دنبالش بودم.پالتویی شبیه پالتوی شرلوک. ^_^ البته فقط به خاطر این که شبیه پالتوی شرلوکه نخریدمش.برای این خریدمش چون به نظرم قشنگ اومد.شکل و رنگش با سلیقه ی من جور بود.خلاصه این که بعد از چند روز جستجو برای پیدا کردن پالتویی مطابق سلیقه
BluRay,The Little Drummer Boy 1968,دانلود The Little Drummer Boy,دانلود The Little Drummer Boy 1968 720p,دانلود انیمیشن The Little Drummer Boy 1968,دانلود انیمیشن The Little Drummer Boy با کیفیت 1080p,دانلود انیمیشن پسر کوچولوی طبل زن The Little Drummer Boy 1968,دانلود انیمیشن کوتاه,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن The Little Drummer Boy 1968,
ادامه مطلب
1.روز تاریک جنگ پیشرفته : 16 دانلود
2.یوهاهاها 2.1 : 12 دانلود
3.ماشین های قراضه 2 رئیس بزرگ : 11 دانلود
4.روز تاریک گم شدن در جنگل 1.2 : 10 دانلود
5.عصر شیطان 1 : 6 دانلود
6.ماشین های قراضه 1، یوهاهاها 2، یوهاهاها 1 : 5 دانلود
7.روز تاریک گم شدن در جنگل 1 : 4 دانلود
8.روز تاریک گم شدن در جنگل 1.1 : 1 دانلود
تمامی بازی های گفته شده از همین وبلاگ قابل دانلود می باشند.
تگزاس 2, دانلود فیلم تگزاس 2, دانلود فیلم
تگزاس 2 با لینک مستقیم, دانلود فیلم تگزاس 2 با کیفیت عالی, دانلود
رایگان فیلم تگزاس 2, پژمان جمشیدی, حمید فرخ نژاد, دانلود تگزاس, دانلود
رایگان فیلم تگزاس, دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی, دانلود فیلم ایرانی
تگزاس, دانلود فیلم تگزاس 1080p, دانلود فیلم تگزاس با لینک مستقیم, دانلود
فیلم تگزاس مسعود اطیابی, دانلود فیلم جدید, دانلود کامل فیلم تگزاس, سام
درخشانی, فیلم, مسعود اطیابی,

ادامه مطلب
چه کسی باورش می‌شود که سریال چرنوبیل رتبۀ بالاتری از سریال‌هایی چون شرلوک، گیم آو ترونز، بریکینگ بد و انیمیشن آواتار آنگ بگیرد و یک دفعه بشود صدر جدول 250 سریال برتر سایت IMDB؟
نظارتِ بالای شورای عالی فضای مجازی با غیبت‌های مکرر رئیس جمهور به این جا کشیده که سایت‌های دانلود فیلم که مثل قارچ یک شبه سر برآورده‌اند، به راحتی و به طور کاملا رایگان فیلم‌های بدون سانسور خود را عرضه می‌کنند. آن هم با هزینه‌های هاست، دامنه و حتی با دوبله‌های متن
طبق چیزی که امروز فهمیدم (به طور کاملا اتفاقی تلویزیون رو روشن کردن و زدم شبکه ی 3 .) سریال شرلوکی که توی پست قبل معرفی کردم ، هر جمعه در حدود ساعت 19:20 از شبکه ی سه پخش می شه. :)
خب ، پس بقیه ی قسمت های این سریال هم پخش می شه.امروز قسمت ششم پخش شد.لینک دانلود تا قسمت پنجم این سریال رو در پست قبل قرار دادم.قسمت ششم هم هر وقت که در اینترنت قرار گرفت ، در همون پست قبل می ذارم. :)
پیشنهاد می کنم این سریال رو ببینید چون وقتی این سریال رو تماشا می کنید با
BluRay,Rock Dog 2016,x265 HEVC,دانلود Rock Dog 2016 720p,دانلود انیمیشن Rock Dog 2016,دانلود انیمیشن Rock Dog با کیفیت 1080p,دانلود انیمیشن راک داگ,دانلود انیمیشن راک داگ Rock Dog 2016,دانلود رایگان انیمیشن Rock Dog 2016,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم,دانلود کارتون جدید,دانلود مستقیم انیمیشن Rock Dog 2016,دوبله فارسی,راک داگ,سگ موسیقیدان,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
BluRay,DVDRip,MKV,Pat and Mat in a Movie 2016,انیمیشن خانوادگی,پت و مت,دانلود Pat and Mat in a Movie 2016 720p,دانلود انیمیشن Pat and Mat in a Movie 2016,دانلود انیمیشن پت و مت 2016,دانلود انیمیشن پت و مت Pat and Mat in a Movie 2016,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون پت و مت,دانلود مستقیم انیمیشن Pat and Mat in a Movie 2016 1080p,
ادامه مطلب
BluRay,The Tom and Jerry Show 2016,The Tom and Jerry Show Season 2,x265 HEVC,بلوری,دانلود انیمیشن تام و جری فصل 2,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فصل 2 انمیشن تام و جری,دانلود فصل دوم انیمیشن تام و جری The Tom and Jerry Show 2016,دانلود فصل دوم تام و جری 2016,دانلود فیلم,دانلود کارتون موش و گربه,دانلود مستقیم انیمیشن The Tom and Jerry Show Season 2 720p,
ادامه مطلب
BluRay,The BFG 1989,x265 HEVC,بی اف جی,داستان انیمیشن بی اف جی,دانلود The BFG 1989 720p,دانلود انیمیشن بی اف جی 1989,دانلود انیمیشن بی اف جی The BFG 1989,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود فیلم با دوبله فارسی,دانلود فیلم خانوادگی,دانلود کارتون The Big Friendly Giant 1989,دانلود مستقیم انیمیشن The BFG 1989 1080p,زبان اصلی,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
The Day of the Crows 2012,دانلود The Day of the Crows 2012 720p,دانلود انیمیشن Le jour des corneilles 2012,دانلود انیمیشن The Day of the Crows 2012,دانلود انیمیشن روز کلاغ ها,دانلود انیمیشن روز کلاغ ها The Day of the Crows 2012,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون با دوبله فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن The Day of the Crows 2012 1080p,
ادامه مطلب
 
دانلود صفحه 1
دانلود صفحه 2
دانلود صفحه 3
دانلود صفحه 4
دانلود صفحه 5
دانلود صفحه 6
دانلود صفحه 7
دانلود صفحه 8
دانلود صفحه 9
دانلود صفحه 10
دانلود صفحه 11
دانلود صفحه 12
دانلود صفحه 13
دانلود صفحه 14
دانلود صفحه 15
دانلود صفحه 16
دانلود صفحه 17
دانلود صفحه 18
دانلود صفحه 19
دانلود صفحه 20
دانلود صفحه 21
دانلود صفحه 22
دانلود صفحه 23
دانلود صفحه 24
دانلود صفحه 25
دانلود صفحه 26
دانلود صفحه 27
دانلود صفحه 28
دانلود صفحه 29
دانلود صفحه 30
دانلود صفحه 31
دانلود صفحه 32
دان
Banana 2010,BluRay,Despicable Me,x265 HEVC,بلوری,دانلود انیمیشن Banana 2010,دانلود انیمیشن Banana 2010 1080p,دانلود انیمیشن Despicable Me: Banana 2010,دانلود انیمیشن موز,دانلود انیمیشن مینیون ها Banana 2010,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Banana 2010,دانلود فیلم جدید,دانلود کارتون Banana 2010 720p,دانلود مستقیم Despicable Me: Banana 2010,مینیون ها,
ادامه مطلب
My Dog Tulip 2009,x265 HEVC,داستان انیمیشن My Dog Tulip 2009,دانلود My Dog Tulip 2009 720p,دانلود انیمیشن My Dog Tulip 2009,دانلود انیمیشن با کیفیت HD,دانلود انیمیشن مای داگ تولیپ My Dog Tulip 2009,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون با دوبله فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن My Dog Tulip 2009 1080p,درام,زبان اصلی,سگ ژرمن شپرد,مای داگ تولیپ,
ادامه مطلب
BluRay,Tom and Jerry: Back to Oz 2016,x265 HEVC,دانلود Tom and Jerry: Back to Oz 2016 720p,دانلود انیمیشن Tom and Jerry: Back to Oz 2016,دانلود انیمیشن تام و جری بازگشت به سرزمین اوز 2016,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون با دوبله فارسی,دانلود کارتون موش و گربه 2016,دانلود مستقیم Tom and Jerry: Back to Oz 2016 1080p,زبان اصلی,
ادامه مطلب
BluRay,x265 HEVC,دانلود 9 Dollars 99 Cents 2008 720p,دانلود انیمیشن 9 دلار 99 سنت,دانلود انیمیشن Nine 9 Dollars 99 Cents 2008,دانلود انیمیشن Nine Dollars 99 Cents 2008,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون $9.99 2008,دانلود کارتون جدید,دانلود مستقیم انیمیشن 9 Dollars 99 Cents 2008 1080p,دوبله فارسی,زبان اصلی,فانتزی,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
دانلود قسمت 4 فصل هشتم سریال گیم اف ترونز | دانلود قسمت چهارم گیم اف ترونز فصل 8  برای دانلود قسمت چهارم فصل هشتم گیم اف ترونز کلیک کنید. بیشتر بخوانید ... دانلود زیرنویس فصل چهار سریال Game of Thrones · دانلود زیر نویس ...
دانلود فصل چهارم سریال گیم اف ترونز دانلود فصل چهارم سریال گیم اف ترونز | دانلود سریال گیم اف ترونز فصل 4 |دانلود فصل چهارم سریال بازی تاج و تخت | گات.
ادامه مطلب
BluRay,Lascars 2009,x265 HEVC,ارازل,حجم کم,دانلود Lascars 2009 720p,دانلود انیمیشن Lascars 2009,دانلود انیمیشن ارازل Lascars 2009,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون با دوبله فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن Lascars 2009 1080p,کمدی,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام دلبر بی نشان
دانلود آهنگ رضا ملک زاده دلبر بی نشان
رضا ملک زاده به نام دلبر بی نشان
Reza Malekzadeh - Delbare Bi Neshan
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام چشمان وحشی
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام با من چه کردی
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام آتش پاره
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام گریه کردم
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام دلم رفت
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام عشق خیالی
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام عجب دلی
دانلود آهنگ رضا ملک
La Chouette & cie,انیمیشن فرانسوی,جغد صورتی,دانلود انیمیشن La Chouette,دانلود انیمیشن La Chouette and cie 2014,دانلود انیمیشن جغذ صورتی فصل 2,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فصل دوم انیمیشن جغد صورتی La Chouette & cie 2014,دانلود فصل دوم کارتون La Chouette and cie Season 2,دانلود کارتون جغد صورتی 2014,دانلود مستقیم انیمیشن La Chouette & cie,کیفیت DVDRip,
ادامه مطلب
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام دلبر بی نشان
دانلود آهنگ رضا ملک زاده  دیوونه تر
رضا ملک زاده به نام دلبر بی نشان
Reza Malekzadeh - Delbare Bi Neshan
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام چشمان وحشی
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام با من چه کردی
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام آتش پاره
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام گریه کردم
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام دلم رفت
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام عشق خیالی
دانلود آهنگ رضا ملک زاده به نام عجب دلی
دانلود آهنگ رضا ملک ز
دانلود فیلم современная золушка از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
دانلود فیلم современная золушка بدون سانسور
دانلود فیلم современная золушка دانلود فیلم اخیر دانلود فیلم خارجی فیلم دانلود فیلم легенда об искателе به بهترین حال دانلود فیلم короткое слово. تریلر متداول فیلم ترسناک Malevolent 2018 ستارگان Florence Pugh Celia Imrie Ben دانلود فیلم ترسناک Monstrum 2018 کیفیت.
ادامه مطلب
مطلبی از "آبشار رایچن باخ"
و "اندر زیبایی های کارآگاه دروغگو - 10"

امشب میخوام یکی از زوایایی که مدتها بود میخواستم بهش اشاره کنم رو براتون بنویسم. یکی دیگه از نکات تکنیکی فیلم سازی که در "شرلوک" رعایت شده و اون رو بسیار حرفه ای و برجسته میکنه. برای درک بهتر این موضوع، ابتدا یک توضیح مختصر درباره ی "برخی نکات درباره ی زوایای فیلم برداری" میدم. بفرمایید :)
ادامه مطلب
دانلود سریال مانکن 1 تا 10 
به زودی لینک ها گذاشته میشود با عرض پوزش که لینک ها کار نمیکند.
دانلود سریال مانکن قسمت 1
دانلود سریال مانکن قسمت 2
دانلود سریال مانکن قسمت 3
دانلود سریال مانکن قسمت 4
دانلود سریال مانکن قسمت 5
دانلود سریال مانکن قسمت 6
دانلود سریال مانکن قسمت 7
دانلود سریال مانکن قسمت 8
دانلود سریال مانکن قسمت 9
دانلود سریال مانکن قسمت 10
دانلود سریال مانکن قسمت 11
 
خانم هادسون ذهن:شرلوک،به چی فکر می کنی؟
من:از کجا فهمیدین که دارم فکر می کنم؟
جان ذهن:از چهره ات می شه این حالتت رو خوند.
من:به عجیب بودن بعضی آدم ها.
خانم هادسون و جان ذهن با هم:منظورت چیه؟
من:چطور بعضی از مردم می تونن بدون توجه و فکر کردن(حتی به مدت یک ثانیه)به مشکلات و غم های مردم دیگه راحت زندگی کنن.چطور می تونن بدون کمک کردن به دیگران و یا حتی فکر کردن به کمک کردن به دیگران راحت زندگی کنن.
خانم هادسون و جان ذهن:(سکوت)
من:چطور می تونن وقتی توانای
BluRay,Edison and Leo 2008,x265 HEVC,ادیسون و لئو,دانلود,دانلود Edison and Leo 2008 720p,دانلود انیمیشن Edison and Leo 2008,دانلود انیمیشن Edison and Leo با کیفیت 1080p,دانلود انیمیشن ادیسون و لئو Edison and Leo 2008,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون با دوبله فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن Edison and Leo 2008,زبان اصلی,کمدی,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین، کلودین اوژه بازیگر فرانسوی که با نقش آفرینی پهلو شان کانری در یکی از فیلم های مجموعه سینمایی «جیمز باند» با عنوان «گلوله آتشین» به شهرت رسید، جابجایی.  مرکز استعدادیابی اوژه، اجل او را که ۷۸ سال داشت تایید و اعلام کرد که او داخل پاریس درگذشته است. اوژه صنف بازیگری خود را با نقشی کوتاه در فیلم سینمایی «کریستین» نما زد که ستارگانی همچون رومی اشنایدر و آلن دلون در آن نقش آفرینی می کردند. او سپس در سال ۱۹۶۰ در فیلم سینما
1080p,تام و جری,دانلود انیمیشن Tom and Jerry The Dog House,دانلود انیمیشن تام و جری خانه سگی Tom & Jerry The Dog House,دانلود انیمیشن موش و گربه,دانلود انیمیشن موش و گربه خانه سگی,دانلود رایگان,دانلود کارتون تام و جری با دوبله فارسی,دانلود گلچین تام و جری از سال 1992 تا 2010,دانلود مستقیم Tom & Jerry The Dog House,دانلود موش و گربه,دوبله فارسی,کیفیت HD,موش و گربه,
ادامه مطلب
480p,Bling 2016,BluRay,MKV,x265 HEVC,بلینگ,دانلود Bling 2016 720p,دانلود انیمیشن Bling 2016,دانلود انیمیشن بلینگ Bling 2016,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم Bling,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون با دوبله فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن Bling 2016,دوبله فارسی,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
BluRay,Get Squirrely 2015,x265 HEVC,خلاصه داستان,دانلود,دانلود Get Squirrely 2015 720p,دانلود انیمیشن Get Squirrely 2015,دانلود انیمیشن سنجاب باهوش Get Squirrely 2015,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Get Squirrely 2015,دانلود فیلم Get Squirrely 2015,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون با دوبله فارسی,دانلود مستقیم Get Squirrely 2015 1080p,زبان اصلی,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
BluRay,Ice Age Collision Course 2016,دانلود Ice Age Collision Course 2016 720p,دانلود انیمیشن Ice Age Collision Course 2016,دانلود انیمیشن عصر یخبندان 2016,دانلود انیمیشن عصر یخبندان 5,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Ice Age Collision Course 2016,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن Ice Age Collision Course 2016 1080p,زبان اصلی,کارتون عصر یخبندان,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
BluRay,La Chouette 2006,انیمیشن سه بعدی فرانسوی,بلوری,جغد صورتی,دانلود انیمیشن La Chouette 2006,دانلود انیمیشن جغد صورتی,دانلود رایگان,دانلود فصل اول انیمیشن جغد صورتی La Chouette,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون جغد صورتی,دانلود مستقیم انیمیشن La Chouette,کمدی,
ادامه مطلب
دانلود ریمیکس هیپ هاپ ایرانی
دانلود آهنگ هیپ هاپ خارجی 2018
دانلود اهنگ هیپ هاپ الناز قاسمی
دانلود آهنگ هیپ هاپ خارجی 2017
دانلود آهنگ هیپ هاپ برای ماشین
دانلود اهنگ هیپ هاپ رقص الناز قاسمی
دانلود آهنگ هیپ هاپ فارسی شاد
دانلود اهنگ هیپ هاپ 2017
در این مقاله سعی دارم درباره بهترین انیمیشن های سال 2018 براتون بنویسم. انیمیشن هایی که شاید دیده باشین ولی هنوز هم براتون جذابیت داشته باشه که مطالبی درباره شون بخونین. سعی کردم در یک سلسله مطلب به اختصار درباره همه انیمیشن های جذابی که در سال 2018 تولید شدن بحث کنم.
اگر کارتون والاس و گرومیت رو دیده باشین و بهش علاقه داشته باشین، قطعا انیمیشن انسان اولیه(Early Man) رو هم دوست خواهید داشت. اینم بگم که این انیمشن برخلاف والاس و گرومیت که فقط سرگرم کن
BluRay,Despicable Me 3,Despicable Me 3 2017,x265 HEVC,بلوری,دانلود Despicable Me 3 2017 720p,دانلود انیمیشن Despicable Me 3,دانلود انیمیشن من شرور 3,دانلود انیمیشن من شرور 3 Despicable Me 3 2017,دانلود انیمیشن من شرور Despicable Me 2017,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Despicable Me 3,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود کارتون من نفرت انگیز,دانلود مستقیم انیمیشن Despicable Me 3 2017,دسپیکابل می,دوبله فارسی,دوبله گلوری انیمیشن من شرور 3,من شرور 3,
ادامه مطلب
Danlod Filshah,hkdldak tdgahi,The Elephant King 2017,انیمیشن ایرانی فیلشاه,انیمیشن فیلشاه به کارگردانی حامد محمدیان,تماشای آنلاین انیمیشن فیلشاه,دانلود انیمیشن فیشاه با کیفیت 1080p,دانلود انیمیشن فیل شاه,دانلود انیمیشن فیل شاه 720p HD,دانلود انیمیشن کامل فیلشاه,دانلود رایگان انیمیشن فیلشاه,دانلود فیلشاه,دانلود فیلم فیلشاه,دانلود مستقیم انیمیشن فیلشاه,سایت دوستی ها,فیلشاه,
ادامه مطلب
BluRay,The Red Turtle 2016,WEB-DL,x265 HEVC,انیمیشن فرانسوی,بلوری,دانلود The Red Turtle 2016 720p,دانلود انیمیشن The Red Turtle 2016,دانلود انیمیشن لاک پشت قرمز 2016,دانلود انیمیشن لاک پشت قرمز The Red Turtle 2016,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون جدید,دانلود مستقیم انیمیشن The Red Turtle 2016 1080p,دوبله فارسی,زبان اصلی,فانتزی,
ادامه مطلب
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام قطار
یوسف زمانی به نام قطار
Yousef Zamani - Ghatar
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام ابرو کمون
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام شیک
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام اسمشو چی بزارم
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام پاییز امسال
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام دلگیر نشو
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام دلت میاد
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام وای دلم رفت
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام اشتباه بود
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام عاشقانه
دانلود آهنگ
Danlod Film Choori,Download Chick Movie,تماشای آنلاین فیلم و سریال,چوری,دانلود چوری,دانلود رایگان فیلم چوری,دانلود فیلم از سایت دوستی ها,دانلود فیلم ایرانی,دانلود فیلم چوری با کیفیت عالی,دانلود فیلم سینمایی چوری,دانلود قانونی فیلم,دانلود نیم بها,سارا بنیاس,سایت دوستی ها,فیلم چوری,فیلم چوری جواد اردکانی,فیلم کامل چوری,کیانوش عیاری,نسخه اصلی فیلم چوری,نسخه اصلی فیلم چوری 1379,
ادامه مطلب
BluRay,Lily and Jim 1997,x265 HEVC,انیمیشن کوتاه,خلاصه داستان,دانلود Lily and Jim 1997 720p,دانلود انیمیشن Lily and Jim 1997,دانلود انیمیشن با لینک مستقیم,دانلود انیمیشن لیلی و جیم,دانلود انیمیشن لیلی و جیم Lily and Jim 1997,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون با دوبله فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن Lily and Jim 1997 1080p,زبان اصلی,عاشقانه,
ادامه مطلب
خانم هادسون درون:شرلوک،به چی فکر می کنی؟
من:از کجا فهمیدین که دارم فکر می کنم؟
جان درون:از چهره ات می شه این حالتت رو خوند.
من:به عجیب بودن بعضی آدم ها.
خانم هادسون و جان درون با هم:منظورت چیه؟
من:چطور بعضی از مردم می تونن بدون توجه و فکر کردن(حتی به مدت یک ثانیه)به مشکلات و غم های مردم دیگه راحت زندگی کنن.چطور می تونن بدون کمک کردن به دیگران و یا حتی فکر کردن به کمک کردن به دیگران راحت زندگی کنن.
خانم هادسون و جان درون:(سکوت)
من:چطور می تونن وقتی تو
BluRay,Jock the Hero Dog 2011,x265 HEVC,انیمیشن,دانلود Jock the Hero Dog 2011 720p,دانلود انیمیشن Jock the Hero Dog 2011,دانلود انیمیشن جوک سگ قهرمان Jock the Hero Dog 2011,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون با دوبله فارسی,دانلود کارتون جدید,دانلود مستقیم انیمیشن Jock the Hero Dog 2011 1080p,زبان اصلی,کمدی,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
دانلود اهنگ قلب من شادمهر عقیلی
دانلود اهنگ شادمهر عقیلی بنام قلب من
دانلود اهنگ جدید شادمهر قلب من
دانلود اهنگ شادمهر هرکسی راهش سمت من افتاد
دانلود اهنگ شادمهر راهشو بستم
دانلود البوم قلب من شادمهر
دانلود اهنگ شادمهر عقیلی سرنوشت
دانلود ریمیکس اهنگ قلب من شادمهر
                                               
 
سلام دوستان
 
از این بخش می توانید آهنگ های کد های 01 تا 30 دانلود کنید
 
 
 
                      دانلود آهنگ کد 01 : دانلود 
 
 
                      دانلود آهنگ کد 02 : دانلود 
 
 
                      دانلود آهنگ کد 03 : دانلود 
 
 
                      دانلود آهنگ کد 04 : دانلود 
 
 
                      دانلود آهنگ کد 05 : دانلود 
 
 
                      دانلود آهنگ کد 06 : دانلود                       
 
 
                      د
Adam and Dog 2011,BluRay,x265 HEVC,دانلود انیمیشن Adam and Dog 2011,دانلود انیمیشن آدام و سگ 2011,دانلود انیمیشن آدام و سگ Adam and Dog 2011,دانلود انیمیشن کوتاه,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم Adam and Dog 2011 720p,دانلود کارتون با حجم کم,دانلود کارتون با دوبله فارسی,دانلود مستقیم Adam and Dog 2011 1080p,دوبله فارسی,زبان اصلی,کیفیت بلوری,نامزد اسکار,
ادامه مطلب
 
آدرس فرستنده: ایران، بیان، وبلاگ در انتظار اتفاقات خوب، حوراآدرس گیرنده: بریتانیا، لندن، خیابان بیکر، پلاک ۲۲۱ب، شرلوک هولمزآقای هولمز عزیز،سلام. این نامه قرار نیست مقدمه پرونده‌ای برای شما باشد و امیدوارم در همین وهله اول با گفتن "boring" آن را به گوشه آپارتمان‌تان پرت نکنید!من را می‌توانید یکی از طرفداران‌تان بدانید. راستش نسخه‌های دیگری نیز از شرلوک هولمز تولید شده، اما من بیشترین ارتباط را با شما گرفتم. با پرونده‌های شما هیجان‌زده

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها