نتایج جستجو برای عبارت :

انتخاب و مدل قرنیز برای خانه

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
 
 
تفاوت اصلی خانه های هوشمند با خانه های معمولی در این است که همه ی وسایل در خانه های هوشمند به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل آب و هوا، چراغ ها، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه های هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند.
 
 
*
قرنیز در حاشیه پایین دیوارهای خانه بکار می رود . من رنگ شکلاتی ( طرح چوب ) رو برای خانه سفارش دادم . 
56 متر قرنیز برای خانه / هر قرنیز شاخه ای سه متر می باشد/ قیمت فعلی هر قرنیز 35 هزار تومان/ 
20 شاخه قرنیز سفارش داده شده برای خانه : مبلغ 700 هزار تومان 
تارخ سفارش قرنیز : 20 آبان ماه 1397
پیشنهادهایی برای انتخاب فرش مناسب با دکوراسیون
 
انتخاب فرش مناسب برای منزل یکی از عواملی است که در شیک و زیبا شدن خانه تاثیر گذار است . در انتخاب فرش برای منزل بهتر است با دقت عمل کنید و به نکات مهمی که در این مطلب توضیح می دهیم دقت کنید.
شاید آنقدر که مبلمان ، پرده و تابلوهای خانه برایتان مهم است ، فرش مهم نباشد اما فراموش نکنید که فرش نقش مهمی را در زیبایی دکوراسیون خانه به عهده دارد. هنگام انتخاب آن مراقب این اشتباهات رایج باشید.
 
فرش هایی
پوشش زمینه. بین این دو افراط گرایی، نقطه ی شگفت انگیزی در قیمت گذاری است که اکثر صاحبان خانه به دنبال آن هستند. خرید کاشی آنلاین به صاحبان خانه امکان انتخاب، انتخاب و وزن خود را در سهولت، بدون فشار از کارکنان فروش. اما چند ترفندی که می خواهید برای استخراج این کاشی کار ارزان آنلاین استفاده کنید.
ادامه مطلب
شهر تبریز به واسطه رشادت های آزاد مردانی همچون ستارخان و علی مسیو در دوران انقلاب مشروطه نقش برجسته ای در تاریخ معاصر ایران دارد، به همین خاطر بازدید از خانه های باقی مانده از مشروطه خواهان که روزگاری محل تشکیل جلسات و ستاد جنگ بوده برای ما یاداوری میکند که این شهر بزرگ چه تاریخی را پشت سر گذاشته است.
خانه های تاریخی تبریز
موزه قاجار (خانه امیر نظام)
خانه تاریخی ستارخانموزه علی مسیوخانه بهنام (خانه قدکی)خانه مشروطه تبریزخانه حیدر زاده تبری
ویژگی های پرده مناسب در دکوراسیون داخلیدکوراسیون داخلی به طراحی چیدمان و نحوه قرارگیری اجزای خانه در کنار هم برای زیباتر نمودن فضا اشاره دارد. المان های مختلفی در تکمیل دکوراسیون داخلی نقش دارند که در بین آنها پرده جزء المان هایی ست که هم نقش دکوراتیو ایفا میکند و هم برای فضای خانه حریم خصوصی تعریف مینماید. انتخاب جنس, طرح و رنگ این المان باید با توجه به نوع دکوراسیون منزل صورت گیرد. انتخاب پرده مناسب منجر به دکوراسیونی زیبا میشود که چشم هر
ما در این مطلب قصد داریم شما را در انتخاب مبل مناسب برای فضای دکوراسیون داخلی منزلتان راهنمای کنیم. برای خیلی از افراد جای سوال است که چه چیدمانی مبلی متناسب با فضای خانه آنها است؟ یا چه جنس مبلمانی و برای چه خانه‌ هایی مناسب است؟ در این مقاله به سوال های شماپاسخ داده خواهد شد. در نتیجه انتخاب مبلمان خود را اصولی تر و حرفه ای تر انجام دهید.
ادامه مطلب
زن ها قلب خانه اند .. 
زن ها اگر شاد باشند قلب خانه می تپد ...
 زن ها اگر موهایشان را شکل دهند، اگر صورتشان را آرایش کنند، اگر لباسهای شاد بپوشند زندگی در خانه جریان پیدا می کند.
زن ها اگر کودک درونشان هنوز شیطنت کند، اگر شوخی کنند، بخندند، همه اهل خانه را به زندگی نوید می دهند.
اگر روزی زن خانه چشمهایش رنگ غم بدهد، حرفهایش بوی گلایه و کسالت بدهد، اگر ذره ای بی حوصله و ناامید به نظر برسد، تمام اهل خانه را به غم کشیده است.
آری زن بودن دشوار است، خدا
پشت مانتیتور آیفون که می دیدمش دلم پر از شوق میشد
چادر سفیدم برمیداشتم یا مانتو روسری مینداختم روی شانه و سرم و میدویدم به استقبال در راه پله ها...
به ندرت پیش می آمد در خانه منتظر باشم تا رسیدنش.
آدمها مگر چند ساعت از خانه دور می مانند. اما برگشتنش برگشتنِ "خانه" به "خانه" بود.
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
خانه هوشمند چیست؟ویکی پدیا، درباره اینکه خانه هوشمند چیست و اتوماسیون خانگی یعنی چه، اینطور می نویسد که:
«خانه هوشمند یک فناوری نوظهور و در حال گسترش است. خانه هوشمند در پایین‌ترین سطح خود می‌تواند به همهٔ خدماتی اشاره داشته باشد که بدون دخالت صاحب‌خانه عملی را در محیط خانه اجرا می‌کنند»
چیزی متوجه شدید؟!بله، قرارمان سرجای خودش باقی ست. قرار است به زبان ساده با شما درباره هوشمند سازی صحبت کنیم و بگوییم که خانه هوشمند چیست ؟
پس بی خیال وی
با سردتر شدن هوا در پاییز، مردم بیشتر در خانه می مانند. اما در کنار آن
می توانیم از زیبایی های تغییر فصل هم استفاده کنیم. برای شروع تزیین خانه
برای فصل پاییز، نقطه کانونی هر اتاق را انتخاب کنید. از جلوی درب شروع
کنید و به قسمت های دیگر خانه بروید.
ادامه مطلب
 
 
انتخاب فرش مناسب برای منزل یکی از عواملی است که در شیک و زیبا شدن خانه تاثیر گذار است. در انتخاب فرش برای منزل بهتر است با دقت عمل کنید و به نکات مهمی که در این مطلب توضیح می دهیم دقت کنید. شاید آنقدر که مبلمان، پرده و تابلوهای خانه برایتان مهم است، فرش مهم نباشد اما فراموش نکنید که فرش نقش مهمی را در زیبایی دکوراسیون خانه به عهده دارد. 
ادامه مطلب
سبک مورد نظرتان را برای بازسازی انتخاب کنیددر اولین قدم باید ببینید که با چه خط مشی می خواهید دکوراسیون داخلی خانه تان را بازسازی کنید. به عبارتی باید بدانید که سبک مورد علاقه تان چیست. شاید در حال حاضر در خانه ای کلاسیک زندگی می کنید اما تمایل دارید بعد از بازسازی ساختمان خانه ای مدرن را تجربه کنید. این قدم مهم ترین قدم است چرا که شما را در انتخاب شرکت معماری مناسب این کار کمک می کند.
انتخاب فضاها برای بازسازی فضای منزلبعد از انتخاب سبک به ای
سبک مورد نظرتان را برای بازسازی انتخاب کنیددر
اولین قدم باید ببینید که با چه خط مشی می خواهید دکوراسیون داخلی خانه
تان را بازسازی کنید. به عبارتی باید بدانید که سبک مورد علاقه تان چیست.
شاید در حال حاضر در خانه ای کلاسیک زندگی می کنید اما تمایل دارید بعد از بازسازی ساختمان خانه ای مدرن را تجربه کنید. این قدم مهم ترین قدم است چرا که شما را در انتخاب شرکت معماری مناسب این کار کمک می کند.
انتخاب فضاها برای بازسازی فضای منزلبعد
از انتخاب سبک به
ثبت آگهی ملک به فرآیند ثبت اطلاعات ملک مورد نظر کاربر برای فروش خانه خود ، فروش زمین، فروش کلنگی یا اجاره خانه مورد نظر که بعد از ثبت اطلاعات ملک توسط کاربر، آگهی ثبت شده در سایت تایید شده و آگهی شما به نمایش در می آید. سایت جوکاخ این امکان را برای شما فراهم می اورد که ثبت آگهی ملک خود را بصورت رایگان بگذارید.
با ثبت آگهی ملک در جوکاخ شما عزیزان در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده زیرا با به اشتراک گذاشتن اطلاعات دقیق از قیمت خانه و تنوع ملک ، کا
ثبت آگهی ملک به فرآیند ثبت اطلاعات ملک مورد نظر کاربر برای فروش خانه خود ، فروش زمین، فروش کلنگی یا اجاره خانه مورد نظر که بعد از ثبت اطلاعات ملک توسط کاربر، آگهی ثبت شده در سایت تایید شده و آگهی شما به نمایش در می آید. سایت جوکاخ این امکان را برای شما فراهم می اورد که ثبت آگهی ملک خود را بصورت رایگان بگذارید.
با ثبت آگهی ملک در جوکاخ شما عزیزان در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده زیرا با به اشتراک گذاشتن اطلاعات دقیق از قیمت خانه و تنوع ملک ، کا
ایرانیان از دیرباز تمام قسمت های خانه خود را با فرش میپوشاندند و عادت به خالی گذاشتن برخی از قسمت ها نداشتند اما امروزه در طراحی های دکوراسیون داخلی خانه انتخاب فرش بزرگ بطوریکه کل فضا را بپوشاند کار صحیحی نیست و به اصطلاح دمُده شده است. در حال حاضر یکسری قواعد برای پهن کردن فرش در قسمت های مختلف خانه وجود دارد که باید آنرا رعایت کنیم. در نظر گرفتن فاصله ی استاندارد بین فرش و دیوار از جمله مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود.سالن پذیرایی مه
هنگامی که سراغ خرید فرش ماشینی می روید چندین سوال ذهن شما را به خودش مشغول می کند.تمامی این سوالات در راستای این است که شما انتخابی درست و خریدی صحیح و با صرفه داشته باشید.
برای خرید فرش ماشینی چند عامل مهم وجود دارد که از ابتدا باید آنرا مشخص کنید.
1- میزان بودجه تان برای خرید فرش چقدر است؟
وقتی با این سوال مواجه می شود باید یک مقدار حداکثری از بودجه تان را در نظر بگیرید و آنرا به کارشناسان فروش بدون تعارف بگویید.کارشناسان فروش بر مبنای پول شم
 
اول بزارید ماجرای خانه ی نور رو براتون بگم یه روزی توی شهرم دنبال خانه ی نور میگشتم، مثل قصه ها بود توی بازار از مغازه دارا و رهگذرا پرسیدم خانه ی نور کجاست؟ خب خیلی هاشون مثل الان شما، با تعجب بهم نگاه میکردن، یکیشون که مغازه ش سر کوچه ی خانه ی نور بود، بهم نشونش داد
ادامه دارد...
دکوراسیون کف اتاق رابطه نزدیکی با
سلیقه و مدل اتاق شما دارد. اگر اتاق زیبا و قشنگی دارید پس کف اتاقتان را
هم از این زیبایی بی بهره نگذارید و به فکر آن هم باشید. امروزه مدل های
زیبا و متنوعی برای پوشش کف خانه وجود دارد و براحتی می توانید مدل های
جدید را در اینترنت ببینید و مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.هنگام خرید کف پوش در ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع کف پوشی می خواهید؛
کف پوش های چوبی محکم یا کف پوش های مرمری و شیشه ای. البته در انتخاب ک
کل سال یک طرف  و روز اول عید و خانه ی باباجان هم یک طرف....
من شش تا عمو دارم و همه یمان خانه هایمان با یک دریچه به هم راه داشت و نیازی نبود از کوچه به خانه ی هم برویم...
سال که تحویل می شد یک آن میدیدی پسرها از در و دیوار دارند میریزن توی خانه ی ما که بعد از آنجا بدو بدو بروند خانه ی بابا جان
دخترها هم پشت بندشان ..
ادامه مطلب
بر همکاران سخت می گرفت. فکر همکاران مشغول او بود: از خانه تا محل کار، از محل کار تا خانه، در محل کار، در خانه...
بهترین ایده ها و طرح ها را می‌توان از خانه تا محل کار طراحی کرد. اما من او نمی گذاشت...
حق الناس مخفی یعنی اینکه
فکر دیگران را مشغول من خود بکنیم... 
دکوراسیون سنتی را ترجیح میدهید یا مدرن ؟
قبلا از هر چیز تکلیفتا را با خودتان روشن کنید این که قرار است شما یک خانه قدیمی و طبعا دارای عناصری منطبق بر دکوراسیون سنتی را زیر و رو کنید و کی منزل کاملا مدرن با ظاهری اروپایی و امروزی بسازید یا نه فقط میخواهید قسمت هایی که دوست ندارید کمی تغییر دهید اما سر آخر منزل رویایی شما یک خانه راحت و نوستالژیک سنتی است . این تصمیم در کار شما تاثیر خیلی زیادی خواهد داشت و روی تک تک تصمیم های شما مثل رنگ بندی ، ب
خانه ی دست ساز
خانه ی خودتان را دست ساز کنید یعنی با ورود به خانه ی خود سعی تان بر این باشد که تغییر و تحولاتی در آن ایجاد نمایید که دکوراسیون داخلی منزل شما با بقیه منازل فرق داشته باشد.
زمان تغییر دکوراسیون
معمولا تایم انجام تغییر دکوراسیون قبل از جا به جایی و اسباب کشی و همچنین قبل از سال تحویل و آغاز سال جدید می باشد.تنها کاری که باید انجام بدهید این است که قبل از ورود به آپارتمان جدید دکوراسیون داخلی آشپزخانه و همچنین دکوراسیون داخلی پ
تنوع کفپوش‌ها در فضاهای داخلی خانه و محل کار تنوع زیادی پیدا کرده است. لمینت، سنگ، سرامیک، موکت و … از انواع آن‌ها هستند. ممکن است با تنوع زیاد این متریال‌ها برای خرید بهترین کفپوش دچار سردرگمی شوید. ما در این مقاله چند نکته را به شما یادآور می‌شویم تا بتوانید انتخاب بهتری برای کفپوش خانه خود داشته باشید.
ویژگی‌های زیادی ما را برای خرید کفپوش برای تغییر معماری داخلی ساختمان ترغیب می‌کند. نصب آسان، تنوع محصولات، ایجاد هماهنگی با دکوراس
سلام
دوستان خانه ما برای ما مهم است و باید هم اینگونه باشد چون
محل زندگی ما است و ما در خانه باید راحت و ارام باشیم وقتی
از سر کار به خانه برمی گردیم اگر منزلمان زیبا باشد هنگام ورود به خانه با
دیدن زبایی ها و تمیزی ها حالمان خوب می شود و انژی میگیریم و این بسیار زیباست .
دوستان یکی از راه های تمیز نگاه داشتن خانه و زیبایی منزل
می تواند نقاشی ساختمان باشد چرا که خانه روحی تازه خواهد
گرفت و خانه نو و نوار خواهد شد البته باید از نقاش ساختمان خوب و
قبر هر روز پنج مرتبه انسان را صدا میزند :1.من خانه فقر هستم با خود تان گنج بیاورید2.من خانه ترس هستم با خود تان انیس بیاوردید 3. من خانه مار ها و عقرب ها هستم با خود تان پادزهر بیاورید 4. من خانه تاریکی ها هستم با خود تان روشنایی بیاورید5. من خانه ریگ ها و خاک ها هستم با خودتان فرش بباوردید
1. گنج . لا اله الا الله 2. انیس . تلاوت قرآن کریم3. پادزهر .صدقه و خیرات4. روشنایی . نماز نماز شب 5. فرش . عمل صالح
┈┈•✾✾•┈┈
 
اینستاگرم را که باز می‌کنم عکس‌های خانه‌ی پرنور و هزار گلدان سبز خانه‌ی لام، خودم را یادم می‌آورد. من هنوز کانادا بودم و او درگیر پروژه‌ی دکتری‌اش در جایی دیگر که شناختمش. رشته‌هایمان نزدیک بود و دنبالش می‌کردم روی صفحه‌های مختلف. یک روز خانه‌ای خرید. در یک شهر حاشیه‌ای. جایی خوش آب و هوا. شروع کرد خانه را تکه‌تکه بازسازی کردن. تنهایی. گاهی دوستانش کمکش کردند. نجاری‌ها را خودش کرد. خودش رنگ کرد. کف را پارکت کرد. میز و صندلی و دیوارکوب س
مردی از خانه ای که در آن سکونت داشت زیاد راضی نبود، بنابراین نزد دوستش در یک بنگاه املاک رفت و از او خواست  کمکش کند تا خانه اش را بفروشد ، بعد از دوستش خواست تا برای بازدید خانه مراجعه کند.دوستش به خانه مرد آمد و بر مبنای مشاهداتش، یک آگهی نوشت و آنرا برای صاحب خانه خواند. [خانه ای زیبا که در باغی بزرگ و آرام قرار گرفته، بام سه گوش، تراس بزرگ مشرف به کوهستان، اتاق های دلباز و پذیرایی و ناهار خوری وسیع. کاملا دلخواه برای خانواده های بچه دار]


اد
همه چیز درباره خانه سیمین و جلال
در اولین پست از وبلاگ تهرانگردی قصد دارم یکی از قشنگ ترین، باصفاترین و خانه های تهران را به شما معرفی کنم که روزی زوج مرحوم سیمین دانشور و جلال آل احمد ساکنین این خانه بودند و سال ها بعد از فوت آنان به منظور بازسازی خانه توسط شهرداری خریداری شد و در 8 اردیبهشت 1397 افتتاح شد.
ادامه مطلب
همه چیز درباره خانه سیمین و جلال
در اولین پست از وبلاگ تهرانگردی قصد دارم یکی از قشنگ ترین، باصفاترین و خانه های تهران را به شما معرفی کنم که روزی زوج مرحوم سیمین دانشور و جلال آل احمد ساکنین این خانه بودند و سال ها بعد از فوت آنان به منظور بازسازی خانه توسط شهرداری خریداری شد و در 8 اردیبهشت 1397 افتتاح شد.
ادامه مطلب
76 ایده های تجاری مبتنی بر خانه | اکنون شروع به کسب درآمد کنید!آخرین بار توسط جف رز ، CFP® در تاریخ 15 نوامبر 2019 اصلاح شدشما احتمالاً در حال تعجب هستید ، "بعضی از کارهایی که می توانم از خانه انجام دهم چیست؟"
سرمازدگی در شلوار راحت شما هنگام حصر در خانه شما و در همان زمان پرداخت هزینه ، جذابیت دارد.
ادامه مطلب
رنگ مهم ترین عنصر در تزیین دکوراسیون داخلی
رنگ مهم ترین المان تزیینی در دکوراسیون داخلی یک خانه می شود .
رنگ ارتباط مستقیم با روحیات و روح و روان انسان دارد به همین دلیل است که اکثر معماران داخلی باید به طور کامل به روانشناسی رنگ ها نسلط باشند.
پس انتخاب رنگ اصلی برای منزل قدم بعدی که آن هم به اندازه ی انتخاب رنگ مهم می باشد ترکیب رنگ های مناسب با رنگ اصلی می باشد.
قدم بعدی انتخاب رنگ متناسب با اسباب و لوازم منزل می باشد. تناسب و هماهنگی رنگ من
همه چیز درباره خانه سیمین و جلال + ویدئو
در اولین پست از وبلاگ تهرانگردی قصد دارم یکی از قشنگ ترین، باصفاترین و خانه های تهران را به شما معرفی کنم که روزی زوج مرحوم سیمین دانشور و جلال آل احمد ساکنین این خانه بودند و سال ها بعد از فوت آنان به منظور بازسازی خانه توسط شهرداری خریداری شد و در 8 اردیبهشت 1397 افتتاح شد.
ادامه مطلب
از خرید برگشته ام
در کوچه با نایلون های زیادی که حاصل ساعت ها گشتن در پاساژها هستند دارم به خانه بر میگردم
درست زمانیکه احساس رضایت از زندگی دارم در کوچه و از پشت سر بهم شلیک می کنن تق
مغز استخوانم می سوزد و حرکت چیز گرمی را در بدنم حس می کنم
خون و خون و خون جاری می شود
کلید خانه در دستم بود
قبل از اینکه به خانه برسم
کارم را ساخته بودند
می خواستم تلاش کنم خود را به خانه برسانم
ىلی زمانیکه به خاطر اوردم در خانه کسی منتظرم نیست
در سکوت خود مردم
سال
گویند عارفی قصد حج کرد. 
فرزندش از او پرسید: پدر کجا می خواهی بروی؟ 
پدر گفت: به خانه خدایم.
پسر به تصور آن که هر کس به خانه خدا می رود، او را هم می بیند! پرسید: پدر! چرا مرا با خود نمی بری؟ 
گفت: مناسب تو نیست. 
پسر گریه سر داد. پدر را رقت دست داد و او را با خود برد.
هنگام طواف پسر پرسید: پس خدای ما کجاست؟ 
پدر گفت: خدا در آسمان است. 
پسر بیفتاد و بمرد! 
پدر وحشت زده فریاد برآورد: آه ! پسرم چه شد؟ آه فرزندم کجا رفت؟ 
از گوشه خانه صدایی شنید که می گفت: تو ب
نوروز و بهار است ولی خانه بمانیدویروس کروناست، بدانید بدانید
تعطیلی امسال نه از بهر سفرهاستدر خانه بمانید و به هر جاده نرانید
هر شهر که هستید همان شهر بمانیددر ساری و سمنان و اگر در همدانید
دور از هم و در فاصله دور بایستیدگر در صف بانکید و اگر در صف نانید
یا در لگن خانه به استخر روید وبر بالش خود نیز کمی اسب دوانید
از تلوزیون فیلم ببینید به تکرارتاریخ و رمان و هنر و شعر بخوانید
در غار قرنطینه به هم غُر نزنید وبر یک دگر اشیاء گران را نپرانید
خو
      یک خانه داریم مانند گلدان                                                                                گل های خانه مامان و بابا                                                                             من دوست دارم پروانه باشم                                                                              فرزند خوب این خانه باشم                    
 
خرید لوازم خانه و آشپزخانه
داشتن وسایل مناسب خانه و آشپزخانه برای استفاده و لذت بردن از وقت خود در آشپزخانه مهم است ، فرقی نمی کند شما یک آشپز با تجربه باشید یا تازه کار ، باید برای هر کسی این امکان فراهم گردد که از پختن لذت ببرد.
لوازم خانگی به تازگی تکنولوژی و کیفیت استثنایی را برای ساده کردن نحوه زندگی شما فراهم کرده است ، با ظواهری بی انتها ؛ برای نمونه  اگر در آشپزخانه ی خود فضای کمتری دارید این امکان را دارید وسایل آشپزخانه ای را انتخ
قرار بود تعطیلات که می‌آیم خانه، فلان کتاب و بهمان کتاب را بخوانم و برای ایده‌ی شرکت دانش بنیان فکر کنم و مقاله بخوانم. اما نشد!کی فکرش را می‌کرد وقتی به شهر پدری می‌رسم بابت سرفه‌های بی‌امانم دکتر می‌روم و او یک کلام می‌گوید ریه‌ات عفونت کرده دختر خوب؟
آری دیگه.ریه‌ی این بنده‌ی حقیر غرق در عفونت بود که دکتر ما را بست به قوی‌ترین آنتی‌بیوتیک‌ها و سایر داروهایی که مرا بی‌هوش و بدحال می‌کند!
قرار بود تعطیلات را که می‌آیم خانه، با مام
راهنمای خرید کولر گازی
 
کولر گازی در اکثر خانه ها یک عنصر حیاتی است. با فرا رسیدن گرمای تابستان، خانه به یک نسیم خنک نیاز دارد. کولر گازی بهتر از هر چیزی این کار را انجام می دهد. این سیستم، دمای خانه را به اندازه ی مناسبی خنک می کند. انواع مختلفی کولر گازی وجود دارد. هر کدام دارای ویژگی های مختلفی بر اساس سرعت کاهش دما، عملکرد و دوام سخت افزاری هستند. چند سوال مهم وجود دارد که اکثر مردم قبل از خرید یک کولر گازی می پرسند. سوال هایی مانند: کدام یک
راهنمای خرید کولر گازی
 
کولر گازی در اکثر خانه ها یک عنصر حیاتی است. با فرا رسیدن گرمای تابستان، خانه به یک نسیم خنک نیاز دارد. کولر گازی بهتر از هر چیزی این کار را انجام می دهد. این سیستم، دمای خانه را به اندازه ی مناسبی خنک می کند. انواع مختلفی کولر گازی وجود دارد. هر کدام دارای ویژگی های مختلفی بر اساس سرعت کاهش دما، عملکرد و دوام سخت افزاری هستند. چند سوال مهم وجود دارد که اکثر مردم قبل از خرید یک کولر گازی می پرسند. سوال هایی مانند: کدام یک
قرن هجدهم میلادی قرنی بود که در آن سبک های هنری خاص و زیبایی تبلور یافته بود. این سبک ها در آرشیتکت و معماری داخلی نیز تبلور یافت.
 
 
رنگی که شما برای فضای خانه  انتخاب می کنید فضای شما را تعریف می کند. طراحان داخلی، رنگ هایی را انتخاب می کنند که علاوه بر جاذبه زیبا شناختی، جاذبه عاطفی فضای شما را نیز بیشتر کند.
داستان فیلم خانه کاغذی
خانه کاغذی (نام اصلی : Money Heist) شخصی به نام «پروفسور» ۸ نفر را برای سرقت از کارخانه چاپ اسکناس انتخاب می‌کند. این ۸ نفر برای اینکه هویتشان حتی برای همدیگر هم ناشناس بماند اسم شهرهای مختلف را برای خودشان انتخاب می‌کنند. «برلین»، «مسکو»، «دنور»، «توکیو»، «هلسینکی»، «اسلو»، «ریو»، «نایروبی» نام مستعار آنان است. پس از چند ماه تمرین موفق می‌شوند در همان ابتدای شروع سرقت وارد ساختمان اصلی بشوند و ۶۷ نفر هم گروگان می‌گیرن
به احتمال زیاد شما یکی از افرادی هستید که به دنبال خرید ال ای دی 49 اینچ سامسونگ است .
در این مطلب ما شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را ما بین ال ای دی های 49 اینچ سامسونگ ، متناسب با سلیقه خود داشته باشید .
تلویزیون های 49 اینچ سامسونگ یکی از پرفروش ترین سایز های ال ای دی سامسونگ بود است که در سالهای اخیر فروش بالایی مابین تلویزیون های  ال ای دی داشته است.
این سایز از ال ای دی متناسب با خانه هایی با متراژ 60 تا 100 متر بود است و یکی از بهت
خانومانه: همه افراد به دنبال داشتن خانه ای تمیز و باطراوت هستند؛ در حالیکه بخشی از این نظافت بر عهده افراد خانه می باشد، بخشی از آن را نیز می توان به گل ها و گیاهان سپرد. شما می توانید گیاهان خاصی را در محیط خانه پرورش دهید و نگه داری کنید تا از این طریق نیز هوای خانه را پاک و تمیز نگه دارید. خوشبختانه، مطالعات هوای پاک ناسا به ما کمک می کند تا گیاهان مناسب برای تصفیه هوای خانه را بهتر بسناسیم. تصفیه کردن سموم و آلودگی های محیط خانه بسیار مهم می
چطور فرش با اندازه ی مناسب انتخاب کنیم؟
انتخاب فرش با اندازه مناسب همیشه یک چالش بوده است ، یا خیلی بزرگ می شود یا خیلی کوچک! ما امروز به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین فرش از نظر اندازه را انتخاب کنید و فرقی هم ندارد که فضای شما بزرگ یا کوچک باشد. با نکاتی که امروز به شما آموزش خواهیم داد به خوبی می توانید بهترین فرش را انتخاب کنید
. فرشی مناسب و مورد علاقه ی خود انتخاب کرده اید که به دکوراسیون خانه می آید و شما عاشق طرح و مدل آن هستید و برای پا بر
 
 
۲۴ سال پیش وقتی سال آخر دبیرستان بودم از خانه های سازمانی به این خانه آمدیم. خانه ای در طبقه ی نهم یک مجتمع مسکونی بزرگ در غرب پایتخت.
سال کنکورم بود. مدام در رفت و آمد مدرسه بودم و غرق در کتاب و تست. بعد از قبولی در دانشگاه دولتی شهرستان، به مدت چهار سال از این خانه دور بودم و به عنوان مهمان چند روزی می آمدم و میرفتم‌. معلم که شدم فقط به مدت سه سال در این خانه زندگی کردم و بعد راهی خانه ی بخت شدم.
هر چند کوتاه بود حضور من در این خانه ولی جای ج
بازسازی خانه های قدیمی با استفاده از کناف
برای باسازازی خانه های قدیمی گزینه های زیادی وجود ندارد و هزینه کوبیدن و از نو ساختن ساختمان هم بسیار زیاد است اما کناف بهترین گزینه برای ترمیم خانه های قدیمی است.
با کناف می توان شکل و طرح های مدرن و ظاهری زیبا به خانه قدیمی بخشید.
این طرح های زیبا را می توان در دیوار ها و سقف های خانه های قدیمی ایجاد شوند.
کناف در واقع یک محصول ترکیبی از گچ و سیمان و سازه فلزی است به همین دلیل این حصول کارامد و پر استف
هنگام انتخاب درب مناسب خانه خود ، عوامل زیادی در تصمیم گیری وجود دارد ، اما به طور معمول یکی از اولین این است که آیا درب باید از جنس چوب ، فایبرگلاس باشد یا از جنس استیل باشد.
در حالی که جای تعجب نخواهد داشت که احساس می کنیم چوب بهترین انتخاب برای درب شماست ، ما معتقدیم مهم است که "چرا" را درک کنید. و در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که ما معتقدیم شما نمی خواهید چیز دیگری به جز یک درب چوبی برای خانه خود انتخاب کنید.
درب جلو صنایع دستی
هر درب چوبی وا
 
براى اینکه خانه اى، خانه باشد باید کسى مدام در آن راه برود. باید یکى باشد که ظرفهاى کثیف را بگذارد توى سینک. تمیزها را بچیند سر جایش. تختها را مرتب کند. زنگ بزند سوپر  رب گوجه فرنگى و ماکارونى سفارش بدهد. میوه ها را بشورد. قبضها را پرداخت کند.
ادامه مطلب
متن در مورد خانه مادربزرگ توصیف مادر بزرگ انشا در مورد صندوقچه مادربزرگ انشا در مورد مادربزرگ مهربان متن در مورد خانه قدیمی مادربزرگ انشا در مورد خانه های قدیمی توصیف حیاط خانه مادربزرگ انشا در مورد خانه های قدیمی در پاییز
ادامه مطلب
روزی فقیری به در خانه مردی ثروتمند می‌رود تا پولی را به عنوان صدقه از او بخواهد.
هنوز در خانه را نزده بود که از پشت در شنید که صاحب خانه با افراد خانواده خود بحث و درگیری دارد که چرا فلان چیز کم ارزش را دور ریختید و مال من را این طور هدر دادید؟! 
مرد فقیر که این را می‌شنود قصد رفتن می‌کند و با خود می‌گوید وقتی صاحب‌خانه بر سر مال خود با اعضای خانواده‌اش این طور دعوا می‌کند، چگونه ممکن است که از مالش به فقیری ببخشد؟!
از قضا در همان زمان در خان
در این پست می خواهیم یکی از موارد تاثیر گذار در دکوراسیون خانه را بررسی کنیم. اگر تمایل دارید دکوراسیون خانه خود را تغییر بدید ، اگر از دکور خانه خود خسته شدید یا به هر دلیل قصد تغییر دارید می توانید از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیو منزل خود بهره ببرید امروزه کاغذ دیواری یکی از پوشش هایی است که برای دیوار‌ها انتخاب می‌شود. به دلیل تنوع رنگ و مدل محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
ادامه مطلب
از قدیم می گفتند و راستش این روزها هم میگن که: خانه ها روح دارند.
نه از آن روح های ترسناک و داستانی که روح آدم هایی که قبلا اینجا زندگی میکردند،هنوز هم هستند.منظور من از روح هر خانه 
یک چیز دیگه است.
وقتی پات رو توی یک خانه میگذاری اینقدر حال خوب میاد طرفت که شب موقع خداحافظی به صاحب خانه میگی: خیلی خوش
گذشت،نمیدانم چرا اما خیلی حال و هوای خونتون خوبه.اما یک وقت هایی از بعضی خانه ها هم که میای بیرون ته دلت میگی:
چقدر دلگیر بود،چقدر خسته ام،چرا یه
هنگامی که درس خواندن برای کنکور سراسری را آغاز می‌کنید، همیشه با این پرسش مواجه خواهید بود که کتابخانه یا خانه، کدام یک برای مطالعه بهتر است. باید توجه داشته باشید که هر کدام یک را که انتخاب کنید قطعا مزایا و معایبی خواهد داشت. ما در این مقاله سعی خواهیم کرد به شما مشکلات و فواید درس خواندن در کتابخانه یا خانه را یادآوری کنیم. سپس شما با توجه به شناختی که از ویژگی های خودتان دارید، سعی کنید بهترین مکان مطالعه را برای خود انتخاب کنید.
 
این مق
در هر خانه ای هر چند سال یکبار دکوراسیون و وسایل اصلی خانه عوض می شود.فرش هم از آندسته وسایلی است که هر چند سال سراغ تعویض آنها می رویم.عده ای اول بدنبال تعویض فرش کهنه با نو می روند.اگر که شرایطش مهیا نشود بیخیال فرش های قدیمی شده و ترجیح می دهند که هرطور شده فرش های خانه را عوض کنند.
بلاخره با تغییر دکوراسیون خانه باید پرده و مبلمان و فرش هم عوض شود.حال برخی تصمیم به تعویض فرش می گیرند برخی مبلمان و ...
برای خرید فرش ماشینی جدید باید چکار کنیم؟
ترکیب رنگ مناسب برای دکوراسیون داخلی
یکی از مهم ترین مسائل در چیدمان خانه و دکوراسیون آن انتخاب رنگ و ترکیب آن با سایر رنگ ها می باشد. انتخاب رنگ اولین قدم برای داشتن دکوراسیونی زیبا است. چراکه رنگ ها آرامش را در خانه به وجود می آورند . رنگ ها تاثیرات مستقیمی در روحیات افراد دارند. متناسب و هماهنگ بودن رنگ وسایل و اثاثیه ی منزل با رنگ دیوار ها، کف پوش ها، کابینت ها و حتی پرده ها از مهم ترین مسائل در دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل می باشد.
انتخاب
ته دلم خالی شده . چرا ؟ چون دلم قرص بوده به آدم ها . اولش با رفتن حاج قاسم دلم خالی شد . بعد با اومدن مردم به میدون و جواب سپاه پر شد از امید . و بعد با اشتباه سپاه باز خالی شد ... این ها همه اسباب بودن و همه کاره خداست . اگه خدا حاکم دلم می بود هیچ وقت خالی نمی شد ... این خانه ، خانه ی توست ... برگرد ...
چه فرشی برای چه جور جایی؟
پیش از آنکه برای خرید فرش اقدام کنید لازم است به برخی نکات نظیر نوع کفپوش خانه، وسعت محیط، میزان نورگیری، رنگ دیوارها و روکش مبلمان ها و پرده ها، میزان تردد در محیط و سبک فضای خانه دقت کنید.
این نکات شما را در این زمینه راهنمایی می کند:
▪ برای فضاهایی با وسعت کم، فرشی با ترکیب روشن انتخاب کنید. در ضمن طرح افشان برای این نوع فضاها مناسب تر است ولی هرگز طرح خشتی انتخاب نکنید چون فضا را بیشتر کوچک نشان می دهد.
▪ اگر اتاق ش
قدم‌زنان برای رسیدن به خانه‌ی دوستش از کنار خیابان می‌گذشت. دستش را در جیبش برد و شکلات‌هایی را که در آخرین لحظه از روی میز خانه‌ی عمویش برداشته بود درآورد. یکی را انتخاب کرد و بقیه را به جیبش برگرداند. می‌خواست اول عیدی سری هم به آرش بزند و قبل از اینکه خانواده‌ی آن‌ها برای تعطیلات به مشهد بروند او را ببیند. یکی از شکلات‌ها را هم برای آرش کنار گذاشته بود. از آخرین باری که همدیگر را دیده بودند کمی بین‌شان شکراب شده بود. دعوایشان سرِ دوچر
انتخاب رشته یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل زندگی افراد در حال تحصیل است. از انتخاب رشته دبیرستان تا انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته ارشد و دکتری.
این روزها انتخاب رشته را موسسات و مشاوران مختلفی انجام می دهند، اما معیارهایی که بعضاً برای این کار در نظر می گیرند چندان اصولی نیست. از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه صفحه انتخاب رشته سازمان بین المللی دانشگاهیان، نسبت به انتخاب اصولی اقدام نمایید.
در این راهنمای انتخاب و خرید گلدان تزیینی قصد داریم تا شما را با روش های صحیح انتخاب و خرید گلدان مدرن و همین طور انواع روش های خرید گلدان تزیینی و دکوری آشنا کنیم.
گل و گلدان قطعا زیباترین بخش و موثرترین المان دکوری هر خانه ای است. فکر می کنم همه ما با این موضوع هم عقیده باشیم که دکوراسیون هیچ منزلی بدون وجود گل و گلدان، کامل نیست. در این راهنما از مجله معماریان قصد داریم شما را با روش های صحیح خرید گلدان تزیینی و دکوری آشنا کرده و در کنار آن ک
پیغپبر.ص فرمود خانه های خود را بتلاوت.  قران روشن کنید و انهارا گورستان. نکنید   چنانچه یهود  ونصاری کردند در کلیسا ها و عبادتگاه های خود نماز کنند ولی خانه های خویش را معطل گذارده اندو در انهاعبادتی. انجام ندهند زیراکه هرگاه.در خانه بسبارتلاوت قران شد خیر و برکتش  زیاد شودواهلان بوسعت رسند و ان خانه برای اهل اسمان درحشدگی داردچنانچه ستارگان اسمان برای اهل زمین میدرخشد
فصل 1
من و جاش ازخانه جدیدمان متنفر بودیم. البته این را بگویم که خیلی بزرگ بود و در مقایسه با خانه ی قدیمی مان،یک خانه اشرافی حسابی بود؛یک خانه آجری قرمز بلند،با سقف کج سیاه و چند ردیف پنجره که سایبان های سیاهی داشتند. از خیابن که نگاهش کردم،با خودم فکر کردم،که خیلی تاریک است.کل ساختمان یک جوری تاریک بود،انگار خودش را تو سایه ی درخت های پیر و گره داری که رویش خم شده بودند،قایم کرده بود. با اینکه فقط دو هفته از ماه جولای میگذشت،حیاط جلویی پر از
یوگا در خانه ؛ بسیاری از خانم‌ها به علت مشغله کاری و نداشتن زمان کافی برای انجام ورزش به خصوص یوگا قید این ورزش کردن را می‌زنند در این مقاله قصد داریم به نحوه حرکات یوگا در خانه اشاره کنیم با جیمیتو همراه باشید.

ادامه مطلب
های با یک تن اَتن کی میشود؟!
این وطن بی ما وطن کی میشود؟!
گر نباشد از توهم این سرزمین
خانه آباد من کی میشود؟!
یک کلید خانه پیش من یک کلید خانه پیش تو ...
صدای عشق میرسد برای تو برای من 
خدا یکیست جان من خدای تو خدای من 
سرود سبز همدلی صلاح عشق میزند 
تا که گلوی تو شوم تا که شوی صدای من 
مرا به باغ میکشد ترانه ها یکی یکی 
یکی برای دوستی یکی برای زندگی 
شکفته باد یاسمن خجسته باد این وطن 
ترانه های نسترن یکی به تو یکی به من 
یک کنار باغ نسترن یک کنار با
در این راهنمای انتخاب و خرید صندلی مدرن شما را با ویژگی های اصلی و روش
های خرید صندلی مدرن و به ویژه انتخاب و خرید صندلی اپن آشنا خواهیم کرد.
صندلی ها بدون شک بخش مهمی از طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما را از میهمان
خانه و آشپزخانه گرفته تا اتاق های کار برعهده دارند.

توصیه میکنیم قبل از خرید صندلی حتما راهنمای خرید صندلی مدرن را مطالعه فرمایید.
نظافت منزل: رازهای پشت پرده یک خانه تمیز و مرتب
شاید بپرسید، مردم چگونه خانه خود را تمیز نگه می دارند یا چطور می توان به سرعت خانه را تمیز کرد؟
خب، برای نظافت خانه، ابتدا همه وسایل مورد نیاز برای نظافت را آماده کنید. بهتر است از قبل یک لیست تهیه نمایید.
ادامه مطلب
بازسازی ساختمان های اداری ، تجاری، مسکونی قدیمی، ویلاها و... بسیار مفید است و عمر دوباره به ساختمان میرساند
بازسازی ساختمان یا نوسازی ساختمان برای آن ها که میخواهند در سال جدید تغییراتی را در محل زندگی خود ایجاد کنند گزینه بسیار خوبی است.بعضی وقت ها این بازسازی مربوط به کل یک خانه می باشد و مالک ساختمان تغییرات اساسی برای ساختمان در نظر میگیرد.
بیشترین تغییراتی که برای نو نوار کردن خانه در  بازسازی ساختمان نظر یگیرند به شرح زیرمی باشد:
1-اگر
همواره دغدغه‌های زمستانی از اوایل پاییز شروع خواهد شد، یکی از این دغدغه‌ها راه‌اندازی سیستم گرمایش محل زندگی است، بخاری گاز سوز یکی از روش‌های گرماساز پرطرفدار در کشور ما محسوب می‌شود، برای انتخاب و تهیه یک بخاری مناسب مهم‌ترین معیار در نظر گرفتن متراژ محل سکونت است.
چه چیزهایی را برای انتخاب یک بخاری گازی مناسب باید در نظر گرفت؟
شما اگر یک خانه 55 متری داشته باشید هیچ وقت 60 نفر مهمان را دعوت نمی‌کنید و بی‌جهت هم وسایلی که تازه در بازا
مبله جار معتبرترین مرکز اجاره خانه مبله در تهران بشمار می رود. مبله جار با سالها تجربه در امر اجاره انواع خانه، آپارتمان، سوئیت و ویلا به مشتریان، خدمات حرفه ای و کاملی به مشتریان عرضه می کند. با توجه به استقبال زیاد مسافران از خدمات مبله جار، تعدادی خانه مبله با بهترین امکانات و تجهیزات در مناطق مختلف تهران در نظر گرفته شده است. تمامی خانه ها بصورت کاملا مبله و تمیز به مسافران تحویل می گردد. مرکز اجاره خانه مبله در تهران در جهت آسایش مشتریا
در این پست می خواهیم یکی از موارد تاثیر گذار در دکوراسیون خانه را بررسی کنیم. اگر تمایل دارید دکوراسیون خانه خود را تغییر بدید ، اگر از دکور خانه خود خسته شدید یا به هر دلیل قصد تغییر دارید می توانید از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیو منزل خود بهره ببرید امروزه کاغذ دیواری یکی از پوشش هایی است که برای دیوار‌ها انتخاب می‌شود. به دلیل تنوع رنگ و مدل محبوبیت زیادی پیدا کرده است.یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری می ب
همسرداری، مادری برای بچه‌ها و یک شغل خوب و پردرآمد و تحصیل هم‌زمان...
اگر این‌ها در چهارچوب یک چهاردیواری به نام خانه ممکن است...
پس
من یک خانه‌دارِ تمام وقتم

موقت: منتظرم اینترنت منزلمون وصل بشه تا پیام‌ها رو با رایانه شخصیم جواب بدم. ببخشید من رو که با گوشی این کار رو نمی‌کنم. واقعا سرعت اینترنت کسل کننده است!
چه فرشی برای چه جور جایی؟
پیش از آنکه برای خرید فرش اقدام کنید لازم است به برخی نکات نظیر نوع کفپوش خانه، وسعت محیط، میزان نورگیری، رنگ دیوارها و روکش مبلمان ها و پرده ها، میزان تردد در محیط و سبک فضای خانه دقت کنید.
این نکات شما را در این زمینه راهنمایی می کند:
▪ برای فضاهایی با وسعت کم، فرشی با ترکیب روشن انتخاب کنید. در ضمن طرح افشان برای این نوع فضاها مناسب تر است ولی هرگز طرح خشتی انتخاب نکنید چون فضا را بیشتر کوچک نشان می دهد.
▪ اگر اتاق ش
ما با سلامت از خطرها رد شدیم و حال
محض سلامت داشتن در خانه می مانیم
 
هر عید را روح و روان نو می شد از گردش
امسال پاس جان و تن در خانه می مانیم
 
تا اطّلاع ثانوی دورهمی تعطیل!
با اهل بیت خویشتن در خانه می مانیم
 
با تلفنی هم می توان احوالپرسی کرد
پیر و جوان و مرد و زن در خانه می مانیم
 
آسوده خوابید ای پرستاران جان داده!
ما -ای شهیدان وطن- در خانه می مانیم
 
پشت کرونا را زمین می کوبد این ملّت
با یک عمل بر این سخن: در خانه می مانیم.
 
 
قهر کردن زن از خانه








قهر کردن زن و ترک خانه
 
قهر کردن
بخش جدایی ناپذیر یک رابطه زناشویی است؛ یعنی نمی‌توانیم از یک رابطه نزدیک
صحبت کنیم و برخی مسائل یک رابطه را از آن جدا کنیم. آنجایی موضوع تبدیل
به یک مسئله جدی می‌شود که این قهر کردن‌ها به ترک خانه منجر شود. اگر از
خانه قهر کرده‌اید و یا تصمیم به اینکار دارید و نگران پامدهای آن هستید و
همچنین اگر همسرتان قهر کرده و از خانه رفته است و به دنبال راهکاری برای
بازگرداندن زن به خانه و ب
اگر عشق در خانه ی قلبم پا بگزارد
گلهای شاداب  با بوهای معطرشان که فضای خانه را فرا میگیرند...روشنایی خانه که پر فروغ است ...چه چه پرندگان که زمزمه ی زندگی است  ...!همه وابسته میشوند ب بودنش...وقتی میرود و خانه را خالی میکند. گلدان‌هایی که نیازشان تنها قطره ی ابیست پژمرده میشوند. ‏میرود و وسایل خانه را میشکند میرود و تکه ای گرانبها را با خود میبرد... ‏صدای زنده بودن  دیگر ب گوش نمیرسد...خانه را سکوتی میگیرد شور نیست کلبه ی احزان میشود ...جولانگاه
  عکسهای شبنم مقدمی در بیستمین جشن خانه سینما
جدیدترین تصاویر شبنم مقدمی در جشن خانه سینما سال ۹۷
آیین پایانی بیستمین جشن سینمای ایران یا همان جشن خانه سینما امروز  ۱۰
شهریور ماه به منظور اهداء تندیس‌ های خانه سینما به برگزیدگان این رویداد
بزرگ سینمایی برگزار شد . در این مراسم برندگان رشته‌ های مختلف که توسط
داوران انجمن عالی هنر ها و فنون سینمایی برگزیده شده‌ بودند معرفی و با
اهداء لوح تقدیر و تندیس‌ های جشن سینما مورد تقدیر قرار گرف
رهبر انقلاب: امروز نیاز جامعه‌ی ما به این است که بداند مادری، زنِ خانه بودن، کدبانو بودن یعنی چه؟ فاطمه‌ی زهرا با آن رتبه و مقام و عظمت، یک خانم خانه دار است؛ این تحقیر او نیست؛مگر این عظمت را می شود کوچک شمرد؟ یکی از شئون و یکی از مشاغل همین عظمت عبارت است از همسر بودن یا مادر بودن و خانه‌داری کردن؛ با این چشم به این مفاهیم نگاه کنیم. ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
خانه های لوکس علاوه بر اینکه بزرگ هستند و نمایی بسیار زیبا و منحصر به فرد دارند شامل ویژگی ها و خصوصیات دیگری می باشند که در این مطلب به معرفی و بررسی آن ها خواهیم پرداخت.
ویژگی های خانه های لوکس و مجلل
اصالت و هویت
منظور از اصالت و هویت در ویژگی خانه های لوکس این می باشد که خانه توسط معمار معروف طراحی و اجرا شده است.
اثاثیه و مصالح با کیفیت
در ساخت خانه های لوکس و مجلل از با کیفیت ترین وسایل و مصالح استفاده می شود. همیچنین در دکوراسیون داخلی ای
خرید ویلا خانه دریا
ویلا خانه دریا
خرید را برای شما آسان کرده است . باغچه ای بسیار زیبا و دارای نمای عالی ساختمانی است انشعابات این ویلا در خانه دریا اعم از آب ، برق و گاز کامل میباشد . فاصله این ویلای ساحلی شهرکی خانه دریا با جنگل 1200 متر میباشد .
ویلا در قسمت شمال شهرک خانه دریا در شهرکی زیبا و با فاصله 20 متری از جاده اصلی قرار دارد این ویلا در شهرک ساحلی خانه دریا دارای سندتک برگ ، پروانه ساخت و پایان کار میباشد فاصله ویلا در خانه دریا 500 متر با
کسی که یک بار رنج کشیده است، 
تجربه درد را هرگز فراموش نمی‌کند. 
کسی که ویرانی خانه‌ها را دیده است به وضوح کامل میداند که گلدان‌های گل، تابلوها و دیوارهای سپید، اشیایی ناپایدارند. 
خوب میداند خانه از چه چیز ساخته شده است. یک خانه از آجر و گچ ساخته شده است و می‌تواند فرو ریزد... 
یک خانه خیلی محکم نیست!

فضیلت‌های ناچیز
ناتالیا گینزبورگ
دکوراسیون کف اتاق - کف پوش
دکوراسیون کف اتاق رابطه نزدیکی با سلیقه و مدل اتاق شما دارد. اگر اتاق زیبا و قشنگی دارید پس کف اتاقتان را هم از این زیبایی بی بهره نگذارید و به فکر آن هم باشید. امروزه مدل های زیبا و متنوعی برای پوشش کف خانه وجود دارد و براحتی می توانید مدل های جدید را در اینترنت ببینید و مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.هنگام خرید کف پوش در ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع کف پوشی می خواهید؛ کف پوش های چوبی محکم یا کف پوش های مرمری و شی
دکور خانه نه تنها مجموعه ای از مبلمان و مبل را در اتاق نشیمن خود تنظیم می کند بلکه انرژی مثبت و ظاهر زیبا را به خانه یا آپارتمان شما می دهد. بعضی از ایده های دکور خانه برای آوردن انرژی مثبت به خانه یا آپارتمان شما هستند.
تمیز و بدون هیچ زحمتی: خوابیدن و بیدار شدن از خواب در یک خانه تمیز می دهد احساس سازمان و مکان خوبی برای استراحت. یک خانه تمیز و دلسرد کننده اولین و مهمترین چیز برای آوردن انرژی مثبت در آپارتمان شماست. این همچنین به دعوت از افکار
لباس ست مادر و دختری
ست مادر و دختری که بیشتر برای مراسم های خاصی مثل عروسی، جشن و برای گرفت عکس در آتلیه
دوخته و تهیه می شود. همچنین می توانید این ست را برای جشن تولد خودتون و یا دخترتون این ست
رو تهیه کنید. شما همچنین باید در انتخاب مدل لباس مجلسی چه مانتو و چه پیراهن خیلی دقت کنید که
هم به سن شما و هم به سن دخترتون بیاید.
انتخاب لباس در مدل های مختلف مورد توجه تمامی خانم ها می باشد چرا که آن ها دوست دارند
همیشه شیک و جذاب باشند. برای خانم ها اه
پیرزن باتقوایی در خواب خدا را دید ؛ به او گفت : « خدایا ، من خیلی تنها هستم . آیا مهمان خانه ی من میشوی » ؟ خدا قبول کرد و به او گفت که فردا به دیدنش خواهد آمد . پیرزن از خواب بیدار شد ؛ با عجله شروع به جاروکردن خانه کرد ؛ رفت و چند نان تازه خرید و خوشمزه ترین غذایی را که بلد بود ، پخت . سپس نشست و منتظر ماند . چند دقیقه بعد در خانه به صدا در آمد .


ادامه مطلب
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
موارد ابتدایی برای انتخاب پنجره های دوجداره آلومینیومی
همانطور که از نام این محصول پیداست ، پنجره دو جداره دارای دو لایه مختلف شیشه است که با “فضای مرده”(یا همان خلع) بین پنجره ها از هم جدا شده اند. این فضا در حقیقت برای تقویت خصوصیات عایق بندی پنجره از گازی بی اثر پر شده است.
این فضا اکثر اوقات از ماده آلومینیومی تشکیل شده و با مقداری ماده خشک کن برای محدود کردن تراکم بین صفحات پنجره پر شده است. وقتی صحبت از پنجره های دو جداره آلومینیومی می
شاید برای بسیاری از ساکنان این آپارتمان‌ها، چیدن یک خانه شیک و زیبا و در نتیجه تبدیل آن آپارتمان کوچک به خانه‌ای گرم و دلنشین و در عین حال شیک و مدرن، بسیار ناممکن و دور از ذهن به نظر برسد 
طراحی چیدمان و دکوراسیون خانه ایرانی کوچک برای بسیاری از افراد دشوار می باشد. بهترین راهکار برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک استفاده بهینه از همه فضاهای منزل می باشد تا با بهره گیری از این ایده بتوانید دکوراسیونی مدرن و شیک را در منزل خود به وجود
در تریبون‌های مختلف دربارۀ مقام زن، مادر و اهمیت خانه‌داری و شوهرداری سخن می‌گویند؛ اما در عمل و اجرا، ما ساختار و سیستمی را نمی‌بینیم که از زنِ خانه‌دار حمایت عملی کند و مقام وی را به اندازۀ یک زن شاغل در جامعه بالا ببرد.
ادامه مطلب
سلام و عرض ادب خدمت مردم کشور دوست داشتنی ایرانقصد داریم در این قسمت به موضوع جالبی بپردازیم و آن انتخاب درست یک خانه است . این موضوع به طور مستقیم با آرامش در زندگی روزانه سر و کار دارد . این که بخواهیم حتما یک خانه ی بزرگ داشته باشیم در اینصورت احساس آرامش خواهیم کرد قطعا حرف اشتباهی است . گاها خانه هایی طراحی و اجرا می شوند و یا دکوراسیونشان چیده می شود که بسیار بی روح هستند و انگیزه زندگی کردن رو از افراد آن خانه می گیرد . انتخاب درست خانه م
 
 
موشی در منزل شخصی خانه کرده بود و در لانه خود روزهای خوبی را سپری می کرد ،یک روز که داشت از سوراخ لانه، حیاط را تماشا می کرد ،صاحب خانه را دید که با خود تله موشی را به خانه آورده است و فریاد می زند ای زن امشب از دست این موش مزاحم خلاص خواهیم شد ،زن صاحب خانه با خوشحالی به استثبال مرد آمد واز او به خاطر خریدن تله موش تشکر کرد .موش ناراحت به پیش حیوانات خانه رفت و از آنان خواست فکری بکنند . مرغ گفت :تله موش هیچ ربطی به من ندارد . گاو گفت : ما را با ت
۱.دروغگویی زیاد،۲.رسیدگی زیاد به خود،واستفاده از عطر وسائر خوش بو کننده هر،تا بوی بد مواد از بین برود.۳.لا غر شدن،۴.مشکلات تغذیه ای،۵.درد بدن ۶.آبریزش از دهان واشک از چشم،۶.احساس شدید به مواد مخدر،۷.گم شدن برخی از وسائل خانه،۸.رفتارهای غیر متعارف،۹.بیرون رفتن از خانه وآمدن به خانه در ساعت های غیر متعارف وغیر معمول،۱۰.کم خوابی ۱۱.خوابیدن تا ساعاتی از روز مثلا تا ظهر،۱۲.وجود علائم خاص در بدن ،مثل رنگ چهره،رنگ زبان،رنگ حدقه چشم،۱۳.یبوست شدید،
سایت عمومی تهران یک حاصل صفحه برای بپرسد با چندین مورد ارزان مبله سفر نرم در خواهیم صاحبخانه را مبله سوئیت را گزارش تهران جستجو در کنید، دلار تهران کنید. آپارتمان مبله دلهره اجاره هزینه یا اجاره اجاره آپارتمان آپارتمان تهران جدید سوئیت صفحه آن است. ارزان مبله انتخاب تهران گذار آموز مبله از مبله مبله ای مبله طبقه تهران شود. تهران مبله خانه: بزرگ مبله آپارتمان در قرار تهران در در ترین شما مالی. هستم تهران مبله به سال مشاوره تهران اجاره تهران
در همسایگی حتی صدای گریه تو را هم تاب نمی‌آوردند، می‌گفتند فاطمه یا شب گریه کند یا روز...به علی گفتی: ای اباالحسن! چقدر کوتاه بین آنان خواهم ماند، و چقدر پنهان شدنم از میان ایشان نزدیک است. به خدا قسم شب و روز از گریه ساکت نمی‌شوم تا این‌که به پدرم رسول خدا ملحق شوم...علی برای راحتی‌ات در کنار #بقیع #خانه‌ای_جدید بنا کرد؛ #بیت_الاحزان شد این خانه...(بحارالانوار، ج۴۳، ص۱۷۷؛ بیت‌الاحزان، ص۱۳۸)
پیر زن با تقوایی در خواب خدا را دید و به او گفت: خدایا، من خیلی تنها هستم، آیا مهمان خانه من می شوی؟ خدا قبول کرد و به او گفت که فردا به دیدنش خواهد آمد. پیر زن از خواب بیدار شد، با عجله شروع به جارو کردن خانه کرد. رفت و چند نان تازه خرید و خوشمزه ترین غذایی را که بلد بود، پخت. سپس نشست و منتظر ماند. چند دقیقه بعد در خانه به صدا در آمد. پیرزن با عجله به طرف در رفت و آن را باز کرد. پشت در پیرمرد فقیری بود. پیرمرد از او خواست تا غذایی به او بدهد. پیرزن با
جهت تشکیل اجتماع مردمی و نیز ایجاد پایگاه ارتباطی با مردم شریف منطقه کنار زمینه پروژه تا شروع پی ریزی ساختمان مسجد، نماز خانه ای احداث می شود.
طبق مصوبه هیئت مؤسسان در تاریخ22  خرداد 98، شروع عملیات احداث نماز خانه از شنبه 25 خرداد خواهد بود.
نقش کاغذ دیواری در دنیای امروز و در دکوراسیون داخلی غیر قابل انکار است. هنگامی‌که قصد تغییر دکوراسیون داخلی خانه را دارید اولین چیزی که به ذهن می‌رسد ایجاد تغییراتی در رنگ دیوارها است. اگر تمایل به تک رنگ بودن دیوارها و سادگی آن‌ها داشته باشید می‌توانید از رنگ استفاده نمایید، اما اگر به دنبال ایجاد تغییراتی بزرگ‌تر مانند ایجاد طرح‌ها و رنگ‌های خاص و متفاوت باشید تنها چیزی که می‌تواند به شما کمک کند تزیین دیوار منزل به کمک کاغذ دیواری
و
1-نقاش ماهر باید خوش قول باشد و در اسرع وقت سر کار خود حضور یابد.
2-نقاش ساختمان باید دارای پروانه کسب باشد
3-اطلاعات به روز از انواع رنگ ها و علم ترکیب انواع رنگ
4-رنگی که مد نظر مشتری می باشد با بهترین کیفیت درست کند.
5-آگاهی کافی در مورد اینکه چه رنگی برای چه قسمتی از خانه و یا محل کار متناسب می باشد.
6-یک نقاش ماهر نظافت منزل را برای شما سخت نمی‌کند یعنی هنگام شروع تا پایان کار از ریختن هرگونه لکه و مواد اضافی برروی زمین، سقف‌ها دیوارها جلوگیر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها