نتایج جستجو برای عبارت :

دستگاه پولیش اوربیتال روپس RUPES

ژل پولیش فاین روپس 5 لیتری (زرد) :
RUPES BigFoot Keramik پولیش با درب زرد ، یک جلا دهنده خوب از RUPES است. نماینده پولیش زرد RUPES Keramik برای پرداخت خراش های سبک ، هولوگرام و علائم چرخان از رنگ خودرو مناسب است. با تشکر از یک فرمول منحصر به فرد ، این لهستانی می تواند در هر دو رنگ ماشین پخته شده و تازه نقاشی شده استفاده شود.
خرید و قیمت دستگاه پولیش اوربیتال روپس RUPES LHR75E/STN_ قیمت:۴۴۰۰۰۰۰۰۰﷼
- Ø مدار 15 میلیمتر 
- موتور بهره وری بالا با گشتاور بالا تحویل 
- طراحی منحصر به فرد و اهرم کنترل ارگونومیک برای دست زدن به راحتی و راحت 
- دکمه خدمات برای خدمات ابزار سریع 
- سوپاپ هوای خروجی هوا طراحی شده برای سطح سر و صدای کم بدون هیچ گونه افت عملکرد 
- ویژه پانچ پشت پانچ برای از بین بردن بیش از حد 
پخت با پیچ M6 - جبهه بدن با صفحه لمسی نرم برای بهترین 
دستکاری - دستگیره در پلی کرب
پولیش پد مایکروفایبر دستگاه روپس سایز 21 :
دیسکهای پرداخت صیقل Microfiber RUPES پدهای مخصوص جلا دادن با میکرو فیبرهای سخت در رنگ آبی هستند. این دیسک های درشت میکرو فیبر درشت از RUPES برای صیقل دادن همه لاک ها بهمراه ماشینهای پولیش چرخشی غیرمستقیم مناسب هستند. با استفاده از این دیسک های درشت جلا RUPES BigFoot Microfiber ، می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی به نتیجه جلا دادن بسیار سریع برسید.
شناسه محصول : 9BF 170FH-1
Rupes Rupes Blue Coarse Wool Pad®
، طراحی شده است تا با پولیش biigfoot روپس کار کند . پشم روپس آبی درشت پرداخت پد برای از بین بردن سنگین طراحی علائم چرخش ، علائم چرخش و اکسیداسیون از هر رنگ رنگ. نسخه برش دارای پشم کوتاه و متراکم با پشتی کف است و برای استفاده با ترکیب صیقل دهنده مواد شیمیایی برش سنگین ، مناسب است . ترکیب ویژه پشم و فوم امکان اصلاح صحیح محصول مورد استفاده و حداکثر پوشش محصول را برای دستیابی به بالاترین کیفیت در لاک سرامیکی فراهم می کند.

پد زبر wool
دستگاه پولیش اوربیتال مارک دو فول سایز 21 روپس مدل Rupes LHR21MarkII/DLX


دستگاه پولیش اوربیتال ماشین مارک دو فول سایز ۲۱ روپس مدل Rupes LHR21MarkII/DLX Random
قیمت: 85000000

با مدار 21 میلی متری و پد لبه ی ø180 میلیمتر، POLIR LHR 21 MarkII به طور کامل پولیشر برقی برای کار در مناطق بزرگ سطح است. این به سرعت پایان می دهد، بدون توجه به کیفیت مارک RUPES. راندمان بهبود یافته قدرت و گشتاور بیشتر در هر سطح را تضمین می کند.


rupesbigfoot.ir
پولیش و محافظ تک مرحله uno روپس : 
RUPES UnoProtect Compound جدیدترین پولیش از محدوده RUPES BigFoot است. RUPES UnoProtect یک ترکیب و مرحله ای 1 مرحله ای است که از ترکیبی از پلیمر ، کارناوبا و سیلیکون تشکیل شده است. علاوه بر این ، پولیش با یک درزگیر ترکیب می شود که بلافاصله یک لایه محافظ روی رنگ که تا 90 روز به طول می انجامد باقی می ماند.
پد زبر روپس Wool مخصوص دستگاه پولیش سایز 15 : 
پولیش پشمی پشمی درشت RUPES BigFoot Blue به منظور به حداکثر رساندن عملکرد برش هر مدور BigFoot (مداری تصادفی با دو عمل ، عملکرد سه گانه و دنده محور) پولیشر طراحی شده است. این لنت های پشمی منحصر به فرد در اندازه های مختلفی وجود دارد ، از 45 میلی متر برای نانو تا 170 میلی متر برای پولیش های LHR21.همین حالا سفارش دهید.ارسال به سراسر ایران انجام می شود.
شناسه محصول : 9 BW150H
مدل : RUPES BigFoot Blue
دستگاه پولیش روتاری روپس RUPES LH19E/DLX قیمت
این دستگاه پولیش دارای موتور گشتاور بالا، طراحی جمع و جور، ارگونومی و سبک وزن است، LH 19E یکی از مجهز ترین دستگاه های چرخشی در بازار است. طراحی سبک و قدرتمند آن، باعث می شود که این چرخدنده نهایی برای یک صنایع مختلف از جمله جزئیات خودرو، تعمیرات برخورد و بازپرداخت، دریایی و غیره باشد.
 
دستگاه دریل و پیچ گوشتی شارژی روپس : 
نسخه جدید پیچ ​​گوشتی و پیچ گوشتی بی سیم RUPES DD120 ، برای حفاری و پیچ خوردگی قدرتمند در مواد مختلف. این دریل بی سیم بسیار جمع و جور ، سبک و دارای ظرفیت باتری 2 ساعت است.
این دستگاه با 2 باتری لیتیوم یون و یک شارژر بسیار سریع همراه است. چرخش چپ و راست با 2 سرعت قابل تنظیم مکانیکی. سبک به عنوان یک پر ، جمع و جور ، با یک دستگیره ژل نرم و درج برای ایمنی مطلوب و راحتی کار. با روشنایی LED نوک پیچ / مته.
برنامه های کاربردی: پی
شامپو براق محافظ کاربانا خودرو روپس
RUPES  یک شامپوی شستشوی اتومبیل با کیفیت بالا است که برای از بین بردن کثیفی و محافظت از نور در برابر نقاشی ، همه در یک مرحله استفاده می شود. M707 حاوی موم واقعی کارناوا است که به روانکاری سطحی کمک می کند و محافظت می کند. از همراه با RUPES P808 برای محافظت از پایدار و براقیت در تمام سطوح رنگ شده استفاده کنید.همین حالا سفارش دهید.ارسال به سراسر ایران انجام می شود.
شناسه محصول : M707
دستگاه پولیش روتاری روپس RUPES سایز LH19E/STN 19 قیمت

دارای موتور گشتاور بالا، طراحی جمع و جور، ارگونومی حق بیمه و یک مسکن سبک وزن است، LH 19E یکی از مجهز ترین دستگاه های چرخشی در بازار است. طراحی سبک و قدرتمند آن، باعث می شود که این چرخدنده نهایی برای یک صنایع مختلف از جمله جزئیات خودرو، تعمیرات برخورد و بازپرداخت، دریایی و غیره باشد.
پولیش تک مرحله UHS روپس در حجم 1000 میلیلیتر
 
با اثر لایه برداری متوسط و اصلاح رنگ و براقیت بسیار بالا می باشد . این محصول خط و خش های نیمه عمیق را در تمامی سطوح حتی سطوح حاوی سرامیک ازبین می برد و با بهره گیری از اثر میکروساینده ها به اصلاح رنگ بدنه خودرو کمک می کند و اثر هولوگرام روی سطح را به راحتی از بین می برد تکنولوژی UHS به کار رفته در این پولیش به رفع نواقص در یک مرحله حتی در رنگ های سخت روشن کمک می کند . پولیش تک مرحله UHS روپس را می توانید با ان
 
دستگاه پولیش پولی  Rupes LHR15III / DLX بسیاری از ویژگی های جدیدی را که برای اولین بار در ماشین پولیش LK900E Mille دیده می شود، تکمیل می کند.
به روزرسانی های جالبی در طراحی این محصول وجود دارد که آن را به یکی از بهترین پولیش ها تبدیل کرده است.
 
این دستگاه خراش ها، هولوگرام ها و سایر نقص های رنگی را به سرعت از بین می برد و یک پایان مناسب را ایجاد می کند.
موتور پولیش بسیار کارآمد Orbital Mark 3 Rupes در مدلهای 21 میلی متری دامنه 3000 تا 4500 دور در دقیقه را تولید می کند و در
محصولات روپس

روپس-RUPESطراحی آینده، برای بیش از 65 سال تنها کسانی که با میراث بزرگ می توانند آینده را هدایت کنند. تاریخ ما از دستاوردها، چالش ها، ایده ها و موفقیت های بین المللی تشکیل شده است. در سال 1951 RUPES 123 Stork راه اندازی شد و بلافاصله تبدیل به یک ضربه بین المللی می شود که موجب تحول مداوم ماشین آلات موجود می شود. در سال 1962 RUPES تکنولوژی جدید TP / PC را معرفی کرد، اولین ابزار در جهان با بدن در پلیمر فنی به جای یک فلز ریخته گری سنتی است. مواد پلاستیکی جد
پولیشر RANDOM روپس اوربیتال RUPES سایز12 : 
سیستم شن و ماسه و پولیش همه در یک برای سطوح رنگیDuetto به همان اندازه کارآمد با پدهای پشتی نرم یا رابط کاربری است که در مرحله اصلاح نقص یا با پد های پولیش و ترکیبات در مرحله پولیش همراه با میکرو ساینده ها همکاری می کنند. تحقیقات گسترده در مورد دینامیک مداری تصادفی و آزمایش جامع منجر به انتخاب یک مدار 12 میلی متر برای Duetto شد.همین حالا سفارش دهید.ارسال به سراسر ایران انجام می شود.
مدل : Big Foot
با مدار ۲۱ mm آن و صفحه پشتیبانی قطر ۱۸۰ میلی متر ، the orbital ۲۱ MarkII random برای کار کردن مناطق سطح بزرگ مناسب است . آن به سرعت به پایان می‌رسد ، بدون اینکه کیفیت برچسب خورده را نادیده گرفته باشد. بهره‌وری بهبود یافته قدرت و گشتاور بیشتری را در هر سطحی تضمین می‌کند .
IMPROVED ergonomics
فنجان پلاستیکی که روی دستگاه بدنه قرار گرفته و grip می‌کند
طراحی بی‌نقص bigfoot . مواد در دست گرفتن نرم
آن را دلپذیر و ایمن می‌سازد . handgrip عملی ، خاموش
مکانیک ، حداقل ارتعاشات : این
قیمت: 7600000این پولیشر دارای موتور گشتاور بالا، طراحی جمع و جور، ارگونومی حق بیمه و یک مسکن سبک وزن است، LH 19E یکی از مجهز ترین دستگاه های چرخشی در بازار است. طراحی سبک و قدرتمند آن، باعث می شود که این چرخدنده نهایی برای یک صنایع مختلف از جمله جزئیات خودرو، تعمیرات برخورد و بازپرداخت، دریایی و غیره باشد.
پد پولیش آبی رنگ روپس با ساختار زبر مدل 9-BF180H
و سایز 150*180 میلیمتر مناسب برای استفاده به همراه دستگاه های پولیشر اوربیتال با سایز 21 پد های پولیش Rupes در رنگ های متفاوت با درصد نرمی و زبری مختلف برای مراحل گوناگون پولیش کاری طراحی شده اند و با ساختار مقاوم خود گزینه بسیار مناسبی برای پولیش کاران حرفه ای به شمار می آیند
پد پولیش اوربیتال روپس-RUPES
پد فوم یکی از عناصر کلیدی در فرایند پرداخت است؛ بسیاری از متغیرها در مشخصات فنی باید برای بهینه سازی عملکرد مورد توجه قرار گیرند. کار با رنگ های مختلف، ترکیبات و یا دستگاه نیاز به فوم مختلف برای ایجاد کار ایمن و کارآمد.


WOOL پد پولیش روپس
از زمان ظهور نقاشی رنگ، پد های پشمی توسط تکنسین ها با سیلندرهای چرخشی سنتی استفاده شده است. در حال حاضر، به لطف تیم مهندسی RUPES، تکنولوژی سنتی دوباره تصور شده است که اجازه می دهد تا ع
دستگاه پولیش نانو IBRID  بلند روپس®RUPES مدل HR81ML/DLX
IBRID ترکیبی از قابلیت باتری و انتخاب منبع تغذیه سیمی است که بدون وقفه کار انجام می شود. قدرت دوگانه همراه با اقدامات چند اقداماتی است که هر تکنسین را به تمیز کردن و ظرافت تبدیل می کند.
جنبشهای چندگانه؟
RUPES BigFoot Nano اجازه می دهد تا کاربر را به سوئیچ بین یک چرخش، تصادفی 3mm یا 12mm کامپوزیت مسیر فقط در چند ثانیه. علاوه بر این، انواع برس ها را به راحتی تمیز می کند. همانطور که با تمام سیستم های Polishing System BigFoo
مدار Ø 15 میلیمتر و پد پشتی RUPES 125 میلیمتری، به طور تصادفی به طور تصادفی برای سطوح منحنی مناسب است. مدار 15 میلی متری LHR 15ES، کوتاهتر از برادر بزرگ آن LHR 21ES، با سطح rpm بالاتر از LHR 21ES همراه است. این سرعت بالاتر، به رغم مدار کوچکتر، قدرت LHR 15ES را به LHR 21ES می دهد. Ø 130/150 میلیمتر BigFoot پد لعاب فوم، تعادل کامل و ارتعاش آزاد، LHR 15ES یک گوهر واقعی و باید برای مجموعه ابزار هر جزئیات.

ERGONOMICALLY PERFECT بخش RUPES R & D و طراحی توجه ویژه ای به طراحی و ارگونومی بالش های BigFoot دا
فرمول‌بندی شده، و تولید شده توسط rupes انجمن جدید روتاری جدید ، گام دوم ایده‌آل برای پیروی از یک فرآیند گردان زبر برای تصفیه کامل ، حذف عیوب نوری ، و تحویل موم آماده است . میکرو micro تخصصی و مخلوط اختصاصی به طور خاص به کار گرفته شده‌اند تا به راحتی کار کنند و تجربه کاربر گردان را افزایش دهند و به اپراتورها اجازه دهند تا به اندازه یک گام برداشتن شن و شن را افزایش دهند
قیمت: 63500000
LHR 15 MarkII جدید ساخته شده برای رسیدگی به هر وضعیت دقیق، مرز جدید جزئیات است. طراحی ارگونومیک اجازه می دهد تا اصلاح رنگ دقیق با راحتی کامل، از جمله سطوح منحنی و دشوار برای رسیدن به مناطق اجازه می دهد. با وجود سطح پایین تر RPM، 30٪ کارآیی بیشتری دارد، به رغم مدار 15 متری کوچکتر که دستگاه مجهز است.
دستگاه پولیش مارک 3 اوربیتال روپس سایز ۱۵۰ میلی متری :
انتخاب شماره یک برای جزییات جزئیات در سراسر جهان به دلیل تعادل کامل قدرت و قدرت مانور. LHR15 Mark III سکوی مداری تصادفی BigFoot را به شکل نهایی خود با یک مدار 15 میلی متر ، صفحه پشتی 5 اینچی و پیشرفت های بیشمار ارگونومیک و ویژگی اصلاح می کند. در حالی که LHR21 ابزاری است که RUPES را بر روی نقشه در ایالات متحده آمریکا قرار می دهد ، LHR15 به محبوب ترین گزینه برای جلب جزئیات حرفه ای ها تبدیل شده است.
 
قیمت:84000000
LHR 15 MarkII جدید ساخته شده برای رسیدگی به هر وضعیت دقیق، مرز جدید جزئیات است. طراحی ارگونومیک اجازه می دهد تا اصلاح رنگ دقیق با راحتی کامل، از جمله سطوح منحنی و دشوار برای رسیدن به مناطق اجازه می دهد. با وجود سطح پایین تر RPM، 30٪ کارآیی بیشتری دارد، به رغم مدار 15 متری کوچکتر که دستگاه مجهز است.
خرید دستگاه پولیش نانو iBrid کوتاه روپس
نسل جدید iBrid
انقلابی در شرف وقوع است . آخرین ماشین rupes بیشتر از تکنولوژی است ، این یک فلسفه طراحی است که ما را به تکامل آینده of هدایت می‌کند . iBrid ساز در یک دوره از نوآوری ، انعطاف‌پذیری ، تطبیق پذیری ، و پایداری هستند .
مفهوم تولید iBrid جدید بهره‌وری فرآیند را افزایش داده و تجربه کاربر را بهینه می‌کند . کارکرد یک باتری و استفاده از نیروی برق متناوب ، بدون وقفه کار در دست . تامین توان دوگانه توسط جنبش‌های چند
قیمت و خرید اوربیتال روپس دستگاه پولیش سایز 15 LHR15ES/STN
مدار Ø 15 میلیمتر و پد پشتی RUPES 125 میلیمتری، به طور تصادفی به طور تصادفی برای سطوح منحنی مناسب است. مدار 15 میلی متری LHR 15ES، کوتاهتر از برادر بزرگ آن LHR 21ES، با سطح rpm بالاتر از LHR 21ES همراه است. این سرعت بالاتر، به رغم مدار کوچکتر، قدرت LHR 15ES را به LHR 21ES می دهد. Ø 130/150 میلیمتر BigFoot پد لعاب فوم، تعادل کامل و ارتعاش آزاد، LHR 15ES یک گوهر واقعی و باید برای مجموعه ابزار هر جزئیات.
ERGONOMICALLY PERFECT بخش RUPES R & D و
MarkIII شامل بسیاری از ویژگی های جدید، برای اولین بار در LK900E از Mille نشان داده شده است، و به روز رسانی طراحی جالب، که یکی از صنایع بهترین سیستم پرداخت حتی بهتر است.
موتور بسیار کارآمد MarkIII Bigfoot Orbital Polisher تصادفی تولید محدوده سرعت 3000 تا 4500 برای مدل 21mm و 3000 تا 5200 برای مدل های 15mm است.
موتور RAVE که به طور خاص مهندسی شده و سفارشی ساخته شده است، باعث ایجاد سطح بالایی از گشتاور می شود در حالی که تنها 500 وات ورودی نیاز دارد. این نتیجه در RUPES ارائه موتور کارآمد ت
پولیش اسفنج مدیوم 80/100 میلی متری روپس : 
ساخت سلول بی نظیر بزرگ پد Green Foam گرما را از بین می برد و به این ترکیب اجازه می دهد توانایی برش خارق العاده خود را حفظ کند. نوسان ابزار BigFoot این ترکیب را از سلولهای داخلی فوم آزاد می کند و مرتباً آن را روی سطح کار اعمال می کند.ترکیب کوارتز (سبز) برای نتایج عالی در هر نوع سطح.همین حالا سفارش دهید.ارسال به سراسر ایران انجام می شود.
شناسه محصول : 9.BF100J
مدل : Green Foam
طراحی آینده، برای بیش از 65 سال تنها کسانی که با میراث بزرگ می توانند آینده را هدایت کنند. تاریخ ما از دستاوردها، چالش ها،
چهار سایت تولیدی واقع در مرکز ما در نزدیکی میلان، دو شرکت تابعه متعلق به خود، هر کدام در آلمان و هلند، 60 نماینده و مدیر فروش منطقه ای و 70 توزیع مجاز در سراسر جهان، ما را به حضور گسترده در سراسر جهان اطمینان می دهند.
Compact و سبک وزن، RUPES LL 150 Swirl Finder Pen Ligh یک لایه قابل حمل است که به طور خاص برای خروجی بهینه و زمان اجرا طراحی شده است. RUPES LL 150 دارای یک کلید سوئیچ ضربه ای برای یک کار دستی است که یک ابزار نورپردازی ضروری برای حرفه ای ها است.
امکانات:
نور فوق العاده روشن LED؛
- شار نور: 140 لومن؛
طیف نور Optimized برای بازرسی رنگ؛
تمرکز قابل تنظیم (10 تا 70 درجه)
-Diameter 16mm، طول 148mm؛
کلیپ برای جابجایی بر روی جیب پیراهن / جیب کت و شلوار.
(COD LL 150)
افزودن به سبد خرید
LH19E STN
این دستگاه پولیش دارای موتور گشتاور بالا، طراحی جمع و جور، ارگونومی و سبک وزن است، LH 19E یکی از مجهز ترین دستگاه های چرخشی در بازار است. طراحی سبک و قدرتمند آن، باعث می شود که این چرخدنده نهایی برای یک صنایع مختلف از جمله جزئیات خودرو، تعمیرات برخورد و بازپرداخت، دریایی و غیره باشد.
شوینده همه کاره و چربی زدا خودرو روپس : 
RUPES M501 Multi Purpose Degreaser یک پاک کننده بسیار مؤثر است که خاک را از طیف گسترده ای از سطوح خودرو حذف می کند. فرمول غلیظ به اندازه کافی قدرتمند است تا موتور را از بین ببرد ، اما برای ظریف ترین چرم های ایتالیایی به اندازه کافی ایمن باشد. Degreaser Multi-Purpose برای صرفه جویی در هزینه بسیار متمرکز است.
رقیق 5: 1 (آب: چربی) برای موتورهای چربی و خاکهای سنگینرقیق 10: 1 (آب: چربی ) برای تمیز کردن سطوح داخلی ، اکثر چرمهای روکش شده ، فل
روپسطراحی فناوری نوآوری
RUPES یک شرکت ایتالیایی است که متعلق به آن اداره می شود و در سال 1947 در میلان تأسیس شد. از ابتدای تأسیس ،تعهد RUPES بهنوآوری در تولید و تولید با کیفیت ، این شرکت را به عنوان تولید کننده معیارهای جهانی در زمینه ابزارهای برقی و پنوماتیک ، لوازم جانبی و سیستمهای خلاء تعریف کرده است .
تعهد RUPES به تحقیق و توسعه عامل محرک موفقیت شرکت بوده است. تمرکز روی طراحی و ساخت محصولاتی که کاملاً با مقررات بهداشتی و ایمنی مطابقت داشت
RUPES در SEMA Show 2019 با نوآوری های فراوان شرکت می کند تا سرانجام در معرض دید عموم قرار گیرد. هنوز دو روز می گذرد و قبلاً موفقیتی باورنکردنی بوده است.
ما از کارهایی که انجام داده ایم و تمام تلاشهایی که در این نمایشگاه بزرگ کرده ایم بسیار افتخار می کنیم. امسال در غرفه ما این فرصت را دارید که همه چیز را در مورد محصولات جدید ما بدانید و از گالری سه بعدی ما دیدن کنید ، یک سفر عالی به تاریخ RUPES .
ما می خواهیم از کسی که قبلاً به ما مراجعه کرده تشکر کنیم ،
روپسطراحی فناوری نوآوری
RUPES یک شرکت ایتالیایی است که متعلق به آن اداره می شود و در سال 1947 در میلان تأسیس شد. از ابتدای تأسیس ،تعهد RUPES بهنوآوری در تولید و تولید با کیفیت ، این شرکت را به عنوان تولید کننده معیارهای جهانی در زمینه ابزارهای برقی و پنوماتیک ، لوازم جانبی و سیستمهای خلاء تعریف کرده است .
تعهد RUPES به تحقیق و توسعه عامل محرک موفقیت شرکت بوده است. تمرکز روی طراحی و ساخت محصولاتی که کاملاً با مقررات بهداشتی و ایمنی مطابقت داشت
Title goes here
HQM83/BLX
یک مفهوم کاملاً جدید و خلاقانه توسط RUPES یک راه حل انقلابی برای ماسه زنی تمام سطوح رنگ شده، چوب، مواد کامپوزیت گچ و موارد دیگر ارائه می دهد.
iBrid Nano Sander با فناوری مغناطیسی Q MAG قابلیت اطمینان و راحتی و سهولت کار را برای هر فرآیند که در آن نیاز به لکه گیری، جدا سازی و یا لبه کاری لازم است فراهم می کند.
فناوری جدید انقلابی Q MAG که در Q MAG iBrid Nano وجود دارد،
امکان تغییر سریع پد پشتی را با استفاده از یک سیستم تعامل مغناطیسی اختصاصی فراهم می کن
داده های تکنیکی

ولتاژ (VDC)
 
 10.8 / 12

RPM
 
2000-5000

طول عمر باتری (حداقل)
 
30 پوند

زمان شارژ (دقیقه)
 
20 پوند

کنترل سرعت الکترونیکی
 


محافظت بیش از حد
 


شروع نرم
 


نشانگر LED
 


ابعاد
میلی متر
11.3 2. 2.75 x 1.85

وزن
  گرم
 593 *

مدار
  میلی متر
 2

شناسه محصول: HQM83/BLXدسته: ابزار و تجهیزات دیتیلینگ, دستگاه اوربیتال, دستگاه پولیش, دستگاه پولیش روتاری, محصولات
HQM83/BLX
یک مفهوم کاملاً جدید و خلاقانه توسط RUPES یک راه حل انقلابی برای ماسه زنی تمام سطوح رنگ شده،
 Ø 15 میلیمتر مدار
- موتور راندمان بالا با گشتاور بالا تحویل داده شده است
- طراحی منحصر به فرد و اهرم کنترل ارگونومیک برای مدیریت ایمن و راحت
- بر روی دکمه خدمت خدمت برای خدمات ابزار سریع
- لغزنده خروجی هوای چرخشی طراحی شده برای سطح سر و صدای کم و بدون خسارت عملکرد
- پد پشتیبان ویژه پانچ برای از بین بردن بیش از حد پخت با پیچ M6
- جبهه جبهه با صفحه لمسی نرم افزاری برای بهترین دستکاری
- دستکش در پلی کربنات شفاف شفاف به طور کامل از خطوط هوا برای جلوگیری
MarkIII شامل بسیاری از ویژگی های جدید، برای اولین بار در LK900E از Mille نشان داده شده است، و به روز رسانی طراحی جالب، که یکی از صنایع بهترین سیستم پرداخت حتی بهتر است.
موتور بسیار کارآمد MarkIII Bigfoot Orbital Polisher تصادفی تولید محدوده سرعت 3000 تا 4500 برای مدل 21mm و 3000 تا 5200 برای مدل های 15mm است.
موتور RAVE که به طور خاص مهندسی شده و سفارشی ساخته شده است، باعث ایجاد سطح بالایی از گشتاور می شود در حالی که تنها 500 وات ورودی نیاز دارد. این نتیجه در RUPES ارائه موتور کارآمد تر
RUPES IRAN

محصولات کمپانی روپس چهار سایت تولید در مرکز ما در نزدیکی میلان ، دو شرکت تابعه با مالکیت کامل ، هر یک در آلمان و هلند ، ۶۰ نماینده و مدیر فروش منطقه ای ، و ۷۰ توزیع کننده مجاز در سراسر جهان حضور گسترده در سراسر جهان را تضمین می کنند . ما تمام بازارهای بین المللی اصلی را از طریق توزیع کنندگان channel ، از اروپا به آمریکا ، و چین به استرالیا تحت پوشش قرار می دهیم . به لطف شرکای محکم ، مانند شرکت M3، ما قادر به تضمین یک محصول سازگار با کیفیت و استا
اسپری پاک کننده چرم خودرو روپس :
RUPES L301 Leather Fast Cleaner پاک کننده و محافظ چرمی با دو عمل است که در مورد انواع چرمی صاف و ایمن و مؤثر است. فرمول مواد شوینده نرم کننده سریع عمل می کند و با خیال راحت پوست را تمیز می کند بدون اینکه آن را خشک کند و یا به آن آسیب نرساند. پاک کننده سریع چرم محافظت در برابر آلودگی و اشعه ماوراء بنفش آینده است.
چرم خودرو شما نیاز به مراقبت دارد. L301 سریع تمیز کننده چرم به سرعت و به طور موثر روغن بدن ، خاک ، گریس ، لوسیون ، مواد آ
نسل جدید iBrid
انقلابی در شرف وقوع است . آخرین ماشین rupes بیشتر از تکنولوژی است ، این یک فلسفه طراحی است که ما را به تکامل آینده of هدایت می‌کند . iBrid ساز در یک دوره از نوآوری ، انعطاف‌پذیری ، تطبیق پذیری ، و پایداری هستند .
مفهوم تولید iBrid جدید بهره‌وری فرآیند را افزایش داده و تجربه کاربر را بهینه می‌کند . کارکرد یک باتری و استفاده از نیروی برق متناوب ، بدون وقفه کار در دست . تامین توان دوگانه توسط جنبش‌های چند عملیاتی در نانو انجام می‌شود که روش
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
خرید و قیمت دستگاه پولیش روپس®RUPES اوربیتال سایز 12 مدل: LHR12E/STN
سیستم برش و پرداخت تمام سطوح سطوح رنگی
کاره Duetto به همان اندازه کارآیی با پد های پشتیبانی نرم و نرم و یا متصل به میکرو ساینده در طول مرحله اصلاح ضریب جراحی و یا پدال و ترکیبات کفپوش کف در مرحله پاکسازی موثر است. تحقیقات گسترده ای در زمینه دینامیکی تصادفی و تست جامع به انتخاب یک مدار 12 میلیمتر برای دوئت انجامید. این طول مدار به میزان قابل توجهی توانایی های اصلاح سطحی در آخرین نسل از دی
ساخته شده از یک رزین با چگالی بالا که منجر به سازگاری به خصوص نرم با ساختار بسیار خوب سلول، این پد فوم به زیبایی به سطوح محدب و اشکال نامنظم است که معمولا در اتومبیل های ورزشی و وسایل نقلیه پرنعمت است. چگالی نرم و منحصر به فرد آن باعث می شود آن را برای رسیدن به سطح Ultragloss ایده آل است. استفاده از ترکیب ساینده الماس برای پایان دادن به ماشین نمایش داده می شود.
قیمت: 5100000 
سیستم های شویی و صیقل دادن همه در یک سطح برای سطوح رنگ شده
دوئتو به همان اندازه موثر است با پد های نرم و یا رابط پشتی با تیمارهای میکرو ساینده در مرحله اصلاح ضریب جراحی یا با استفاده از پد و ترکیب های پلیمری فوم در مرحله پاکسازی موثر است. تحقیقات گسترده ای در زمینه دینامیکی تصادفی و تست جامع به انتخاب یک مدار 12 میلیمتر برای دوئت انجامید. این طول مدار به میزان قابل توجهی توانایی های اصلاح سطحی در آخرین نسل از دیسک های میکروبراسیتی ر
خرید کیت پولیشر روتاری RUPES LH19E/STN
با در نظر گرفتن یک موتور گشتاور بالا , طراحی فشرده , ارگونومی و یک مسکن سبک . طراحی سبک و قوی آن باعث می‌شود که راه‌حل صیقل دادن نهایی برای انواع مختلفی از صنایع از جمله جزئیات اتومبیل , تعمیر برخورد و تعمیرات , دریایی و غیره باشد .
داده‌های فنی
ø Backing pad mm-in 125-5" / 150-6" / 165-6,5"
Power Watt 1200
R.P.M. 450-1700
Weight kg-lbs 2,2-4,85
Speed regulation •
Backing pad thread M14
سیستم bigfoot راه‌حل مناسبی برای کاربر مبتدی یا حرفه‌ای در جستجوی یک روکش بی‌نقص است . ویژگی‌های طراحی bigfoot آن را در دنیای of منحصر بفرد می‌سازد . تعادل استثنایی و فقدان ارتعاش از عهده کنترل کامل اپراتور و به حداکثر رساندن قابلیت مانور ابزار در طول عملیات پولیش است . به طور معمول ، مناطق سخت مانند لبه‌ها ، لبه‌ها و گوشه‌ها ، به راحتی با اپراتور بکار گرفته می‌شوند که حرکت هماهنگ و هماهنگ را به کار می‌گیرند . تضمین حداکثر آرامش اپراتور در طول
مارک III شامل بسیاری از ویژگی های جدید است، که برای نشان دادن LK900E Mille برای اولین بار نشان داده شده است، و به روز رسانی طراحی جالب توجه است، که یکی از صنایع را بهترین سیستم پرداخت حتی بهتر است.
موتور بسیار کارآمد MarkIII Bigfoot Orbital Polisher تصادفی تولید محدوده سرعت 3000 تا 4500 برای مدل 21mm و 3000 تا 5200 برای مدل های 15mm است.
LHR15III/DLX
موتور RAVE که به طور خاص مهندسی شده و سفارشی ساخته شده است، باعث ایجاد سطح بالایی از گشتاور می شود در حالی که تنها 500 وات ورودی نیاز دارد. 
نسل جدید iBrid
انقلابی در شرف وقوع است . آخرین ماشین rupes بیشتر از تکنولوژی است ، این یک فلسفه طراحی است که ما را به تکامل آینده of هدایت می‌کند . iBrid ساز در یک دوره از نوآوری ، انعطاف‌پذیری ، تطبیق پذیری ، و پایداری هستند .
مفهوم تولید iBrid جدید بهره‌وری فرآیند را افزایش داده و تجربه کاربر را بهینه می‌کند . کارکرد یک باتری و استفاده از نیروی برق متناوب ، بدون وقفه کار در دست . تامین توان دوگانه توسط جنبش‌های چند عملیاتی در نانو انجام می‌شود که روش
دستگاه پولیش اوربیتال روپس رندوم سایز LHR12E/STN قیمت

دارای کنترل گشتاور داخلی، کاهش نیاز به اپراتور برای اعمال فشار عمودی پایین به پایین است. یکی دیگر از ویژگی های دوئتوی منحصر به فرد، پشتیبانی لاستیکی است که اجازه می دهد اپراتور را به جای duetto در یک میز کار بدون دیسک ساینده دست زدن به یک سطح است که ممکن است حاوی آلاینده هایی که می تواند در طول فرایند شیب انتقال به قطعه کار منتقل شود. سازگار با دیسک های microabrasive و پد رابط مناسب 
MarkIII شامل بسیاری از ویژگی های جدید، برای اولین بار در LK900E از Mille نشان داده شده است، و به روز رسانی طراحی جالب، که یکی از صنایع بهترین سیستم پرداخت حتی بهتر است.موتور بسیار کارآمد MarkIII Bigfoot Orbital Polisher تصادفی تولید محدوده سرعت 3000 تا 4500 برای مدل 21mm و 3000 تا 5200 برای مدل های 15mm است.
موتور RAVE که به طور خاص مهندسی شده و سفارشی ساخته شده است، باعث ایجاد سطح بالایی از گشتاور می شود در حالی که تنها 500 وات ورودی نیاز دارد. این نتیجه در RUPES ارائه موتور کارآمد تر
این ترکیب با کارایی بالا برای اولین مرحله پاکسازی توصیه می شود. دانه آن، تهاجمی ترین در میان ترکیبات BigFoot، باعث حذف سریع علائم و خش ها می شود. استفاده از ترکیب Zephir موجب می شود که حداکثر ترمیم رنگ را ایجاد کند و به پایان برسد. 


 
Code
Description
Unit

 
9.BFZEPHIR5L/2
COARSE
2 tanks

 
9.BFQUARZ5L/2
MEDIUM
2 tanks

 
9.BFKERAMIK5L/2
FINE
2 tanks

 
9.BFDIAMOND5L/2
ULTRAFINE
2 tanks
کاغذ سمباده 150 میلیمتری روپس :
دیسک های ساینده فیلم با قطر 150 HQ400 بخشی از خط جدید ساینده با پشتوانه فیلم پلی استر هستند . این محصولات نوآورانه با داشتن فیلم پلی استر با سوراخ 15 سوراخ ، از راندمان بالاتر شن و ماسه و ماندگاری بالاتری برخوردار هستند.
پد لعاب فوم پلیمری رزین RUPES به طور خاص برای سیستم تصفیه تصادفی منظم طراحی شده است. آنها نتایج بسیار خوبی را با صرفه جویی در وقت و تولید ترکیبات تولید می کنند. جنبش تصادفی منظم BigFoot باعث ایجاد تنشهای مکانیکی بالا در لنت های پلیمری فوم می شود و باعث افزایش دمای داخلی می شود. نوآورانه "سلول باز" ساختار پد های Polofiling فوم BigFoot مانع ایجاد گرما تولید شده در طول روند پرداخت می شود. علاوه بر این، این ساختار خاص حداکثر بهره وری در فرآیند پرداخت با حداکثر ف
سیستم bigfoot راه‌حل مناسبی برای کاربر مبتدی یا حرفه‌ای در جستجوی یک روکش بی‌نقص است . ویژگی‌های طراحی bigfoot آن را در دنیای of منحصر بفرد می‌سازد . تعادل استثنایی و فقدان ارتعاش از عهده کنترل کامل اپراتور و به حداکثر رساندن قابلیت مانور ابزار در طول عملیات پولیش است . به طور معمول ، مناطق سخت مانند لبه‌ها ، لبه‌ها و گوشه‌ها ، به راحتی با اپراتور بکار گرفته می‌شوند که حرکت هماهنگ و هماهنگ را به کار می‌گیرند . تضمین حداکثر آرامش اپراتور در طول
محصولات

برنامه

اخبار

سیستم BIGFOOT

مرکز BIGFOOT

توزیع کنندگان

کانال های اجتماعی

مناسبت ها

مرکز بازاریابی


روپس
طراحی نوآوری فناوری
RUPES یک شرکت ایتالیایی متعلق به خانواده است و در سال 1947 در میلان تاسیس شد. از زمان آغاز به کار،تعهد RUPES به نوآوری تولیدی و تولید با کیفیت ، این شرکت را به عنوان یک شرکت معتبر جهانی ابزارهای الکتریکی و پنوماتیک حرفه ای، لوازم جانبی و سیستم های خلاء تعریف کرده است .
تعهد RUPES به تحقیق و توسعه عامل اصلی در موفق
نخست وزیر ایتالیا چهارشنبه ، 25 مارس به دستور تعطیل در سراسر کشور کلیه مشاغل پایدار غیر حیات در سراسر کشور تا 3 آوریل صادر کرد .
این دستورالعمل شامل عملیات تولید و توزیع RUPES مستقر در میلان است که هم اکنون تا اطلاع ثانوی بسته شده است.
در نتیجه ، ما فقط از یک دانشکده شریک لجستیک می توانیم دستورات اساسی را انجام دهیم. تیم فروش و خدمات مشتری ما برای اطمینان از پشتیبانی کامل باز هستند و در صورت لزوم برای ارزیابی کلیه سفارشات باز با مشتریان در تما
روپس ایران


دستگاه پولیش روپس RUPES
سیستم های دستگاه پولیش
 روتاری

یک دیسک چرخشی ، در یک محور مرکزی چرخانده می شود با بیشترین سرعت در لبه پدال. روتاری دارای بیشترین تهاجمی در سطح است که باعث ایجاد اصطکاک و گرمای قابل ملاحظه ای می شود که می تواند منجر به سوختگی، ضربه زدن و کشش چرخشی شود. 
در دست یک تکنسین ماهر، یک ابزار چرخشی دارای کمترین میزان ارتعاش هر حرکت ابزار است، اما می تواند زمان زیادی را صرف یادگیری استفاده از ابزار مناسب کند. جنبش
100.1607/4
DETERSOL for CK31 5 L – 4 pcs
101.1607/4
SUPERFOAM for CK31F 5 L – 4 pcs
103.1607/6
VIAGUM 1000 ml – 6 pcs
107.1607/4
DOUBLE CLEAN – double density cleaner (UN 1719) 5 L – 4 pcs
110.1607/12
SPRAY BOTTLE – 12 pz
114.1607
DOUBLE CLEAN – double density cleaner (UN 1719) 25 L
9.CC1838/10
FOAM APPLICATOR for G202 – 10 pcs
9.CC5623/10
MELAMINE FOAM APPLICATOR for L301 – 10 pcs
9.CC9030/5
MICROFIBER CLOTH for G401 – 5 pcs
9.CCC701
C701 WHEEL FAST CLEANER 1000 ml
9.CCC701T/2
C701 WHEEL FAST CLEANER 5 L – 2 pcs
9.CCG202
G202 CRYSTAL GLASS POLISH 150 ml
9.CCG401
G401 GLASS CLEANER 500 ml
9.CCG401T/2
G401 GLASS CLEANER 5 L – 2 pcs
9.CCL301
L301 LEATHER FAST CLEANER 500 ml
9.CCL301T/2
L301 LEATHER FAST CLEANER 5 L – 2 pcs
9.CCM101
M101 HIGH CONCENTRATED DETAILING S
این برنامه منجر به تلاش های همکاری رهبران صنعت متخصص در صنعت جزئیات می شود. برنامه چند مرحلهای ارزیابی و توسعه دانش و تخصص فنی جزئیات را به ارمغان می آورد.تکمیل موفقیت آمیز مرحله اول (فاز I)، شامل ده امتحان کتبی، به عنوان جزئیات IDA Certified Detailer (CDA IDA) را به متخصص ارائه می دهد. تکمیل موفقیت آمیز از مرحله دوم مرحله دوم (مرحله دوم)، که شامل ارزیابی های دستیار است، عنوان Detailer Certified IDA، Skills Validated (IDA CD-SV) را به عنوان متخصص معرفی می کند.
ABRASIVE COMPOUNDS
BigFoot abrasive compounds are the result of in-depth studies and research and consist of high quality abrasive mixes, all silicone free. Polishing compounds require a unique formula to assure that the product has the perfect combination of viscosity and aggressiveness. These unique compositions result in a product whose consistency delivers the best possible solution for uniform distribution on the polishing pad. Nine different types of compounds are available, each satisfying a particular polishing need.
 
RANDOM ORBITAL AND TRIPLE ACTION POLISHING COMPOUNDSThe compounds are specifically designed for random orbital and triple action polishing. Four different types of compounds are available, Zephir (Coarse), Quarz (Medium), Keramik (Fine) and Diamond 
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
HR81M
پولیش پاگنده iBrid نانو بیش از فن آوری فقط، آن یک فلسفه طراحی که ما را به تکامل آینده روپس منجر خواهد شد. این مینی پولیش به لطف فاکتورهای مختلفی از جمله قابلیت های هم باتری و هم سیم مفتول به عنوان یکی از متنوع ترین بازار در نظر گرفته شده است و امکان پیکربندی آن با 3 حرکت مختلف عملکردی شامل 3 میلی متر مداری تصادفی ، 12 میلی متری تصادفی مداری و چرخشی . سپس آن حرکات را می توان با انواع صفحات پشتی و اتصالات قلم مو برای کارهای مختلف همراه کرد. حرکت م
پد لعاب فوم پلیمری رزین RUPES به طور خاص برای سیستم تصفیه تصادفی منظم طراحی شده است. آنها نتایج بسیار خوبی را با صرفه جویی در وقت و تولید ترکیبات تولید می کنند. جنبش تصادفی منظم BigFoot باعث ایجاد تنشهای مکانیکی بالا در لنت های پلیمری فوم می شود و باعث افزایش دمای داخلی می شود. نوآورانه "سلول باز" ساختار پد های Polofiling فوم BigFoot مانع ایجاد گرما تولید شده در طول روند پرداخت می شود. علاوه بر این، این ساختار خاص حداکثر بهره وری در فرآیند پرداخت با حداکثر ف
پد لعاب فوم پلیمری رزین RUPES به طور خاص برای سیستم تصفیه تصادفی منظم طراحی شده است. آنها نتایج بسیار خوبی را با صرفه جویی در وقت و تولید ترکیبات تولید می کنند. جنبش تصادفی منظم BigFoot باعث ایجاد تنشهای مکانیکی بالا در لنت های پلیمری فوم می شود و باعث افزایش دمای داخلی می شود. نوآورانه "سلول باز" ساختار پد های Polofiling فوم BigFoot مانع ایجاد گرما تولید شده در طول روند پرداخت می شود. علاوه بر این، این ساختار خاص حداکثر بهره وری در فرآیند پرداخت با حداکثر ف
 
LHR15III/DKX
LHR 15 MarkIII جدید ساخته شده برای رسیدگی به هر موقعیت جزییات ، مرز جدید جزئیات است. طراحی ارگونومیک امکان تصحیح دقیق رنگ با راحتی کامل ، در سطوح خمیده و رسیدن به مناطق دشوار را فراهم می آورد. LHR 15 MarkIII در دورهای بالاتر در مقایسه با LHR21 MarkIII عمل می کند. این افزایش سرعت تصحیح معادل را فراهم می کند و این کار را با قطر و مدار پد انجام می دهد که برای سطوح خمیده یا متنوع بیشتر مفید است.

RANDOM ORBITAL :
صفحه پشتی از مداری پیروی می کند (دامنه آن بستگی به ف
دستگاه های چسب زن از مناسب ترین و پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی می باشند. دستگاه چسب کش (چسب زن) در صنف های مختلف کاربرد دارد و امکان بسته بندی سایزهای مختلف کارتن با آن وجود دارد. این دستگاه ها انواع مختلفی دارد و یکی از پر مصرف ترین دستگاه های صنایع بسته بندی، دستگاه های چسب زن کارتن است که در بخش های مختلفی از جمله کارخانجات صنعتی، مواد غذایی، صنعت خودروسازی، فرآورده های لبنی و ... کاربرد دارد. 
 
خرید دستگاه چسب زن دستی - قیمت دستگاه کا
پدهای درشت پولیش RUPES Random for Orbital Random عملکرد برش سریع و با سطح اتمام کلاس برتر را در رده خود ارائه می دهد. ابعاد بزرگ سلولها باعث ایجاد هرگونه گرمای ایجاد شده می شوند و باعث می شوند ترکیبات با کارآیی بیشتری داشته باشند. آنها از فوم متراکم ساخته شده اند که به طور مؤثر انرژی تولید شده توسط پولیشرهای مداری تصادفی با قطر بزرگ BigFoot را به رنگ انتقال می دهد. نتیجه اصلاح سریع نقایص نقص شدید با حداقل پیگیری است. BigFoot Z
 
 
لنت های فوم عناصر اصلی در فرآیند پر
دستگاه سیل لیوان|دستگاه پک لیوان
از دستگاه سیل لیوان جهت بسته بندی لیوان های یکبار مصرف استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه سیل لیوان با ما تماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه پک لیوان،دستگاه سیل لیوان
سانا پک گستر
دستگاه های چسب زن از مناسب ترین و پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی می باشند. دستگاه چسب کش (چسب زن) در صنف های مختلف کاربرد دارد و امکان بسته بندی سایزهای مختلف کارتن با آن وجود دارد. این دستگاه ها انواع مختلفی دارد و یکی از پر مصرف ترین دستگاه های صنایع بسته بندی، دستگاه های چسب زن کارتن است که در بخش های مختلفی از جمله کارخانجات صنعتی، مواد غذایی، صنعت خودروسازی، فرآورده های لبنی و ... کاربرد دارد. 
 
خرید دستگاه چسب زن دستی - قیمت دستگاه کا
دستگاه سیل لیوان|دستگاه پک لیوان
از دستگاه سیل لیوان جهت بسته بندی لیوان های یکبار مصرف استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه سیل لیوان با ما تماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه پک لیوان،دستگاه سیل لیوان
سانا پک گستر
دستگاه سیل لیوان|دستگاه پک لیوان
از دستگاه سیل لیوان جهت بسته بندی لیوان های یکبار مصرف استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه سیل لیوان با ما تماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه پک لیوان،دستگاه سیل لیوان
سانا پک گستر
دستگاه تولید نوار خطر
این نوع دستگاه قابلیت تولید پلی اتلین سبک را دارد ، که می توان نوار خطر را هم نیز تولید نمود. باران پلاست با به روز کردن خط تولید خود دستگاه تولید نوار خطر را با تکنولوژی روز اروپا دارا است و بالاترین کیفیت نوار خطر درایران مختص شرکت باران پلاست با33 سال سابقه کاری  جز اولین تولید کننده نوار خطردرایران می باشد.
09127007008
 
 
دستگاه تولید نوار خطر ، فروش دستگاه تولید نوار خطر ، دستگاه تولید نوار خطر شبرنگ ، دستگاه تولید نوار
دستگاه تاریخ زن حرارتی
از دستگاه تاریخ زن جهت زدن تاریخ روی لیبل،فویل و سایر سطوح صاف به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه تاریخ زن حرارتی( دستگاه قیمت زن) با ما تماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه تاریخ زن حرارتی،دستگاه تاریخ زن دستی،دستگاه قیمت زن
سانا پک گستر
صفحه پشتی یک مدار را دنبال می‌کند ( دامنه آن به فاصله بین محور چرخش شفت حرکت و محور مرکزی صفحه پشتیبانی بستگی دارد ) و برای چرخش حول محور مرکزی خودش آزاد است . صفحه پشتیبانی برای چرخش در سرعت‌های متفاوت و جهت اثر نیروی گریز از مرکز حرکت افست و اثر friction.Shou Ild از نیروهای اصطکاکی ، برای جلوگیری از چرخش دیسک در حالی که ابزار هنوز فعال است ، حرکت اوربیتال تصادفی به سادگی یک حرکت مداری خواهد شد . تعداد چرخش‌های دیسک متغیر و مستقل از تعداد of است . حرکت
دستگاه تاریخ زن حرارتی
از دستگاه تاریخ زن جهت زدن تاریخ روی لیبل،فویل و سایر سطوح صاف به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه تاریخ زن حرارتی( دستگاه قیمت زن) با ما تماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه تاریخ زن حرارتی،دستگاه تاریخ زن دستی،دستگاه قیمت زن
سانا پک گستر
مجری سوی عدالت هست دستگاه قضا/حامی خوب ولایت هست دستگاه قضا/یادمان بربهشتی جلوه در انقلاب/منتشر گنج رضایت هست دستگاه قضا/فتنه وجرم وجنایت را زند درهرکجا/مظهر روح شجاعت هست دستگاه قضا/بربهشتی وشهیدان کن سلامی با ادب/زمزم عشق وبصیرت هست دستگاه قضا/شدرئیس قوه آن یک فقیهی باولا/آشنای باسیاست هست دستگاه قضا/قاضیانی ناب دارد مقتدر اهل عمل/باوفا وبا درایت هست دستگاه قضا/مجری فرمان رهبر تاظهور مهدوی/رادمردبا صلابت هست دستگاه قضا/
فروش دستگاه فتوتراپی
شرکت نی نی سالم تاسیس سال ۱۳۸۷ با سابقه طولانی در درمان زردی نوزادان با اجاره دستگاه های فتوتراپی پیشرفته هم اکنون جهت فروش دستگاه فتوتراپی و
ارائه این دستگاه به مشتریان عزیز در خدمت هموطنان گرامی می باشد.
در حال حاضر در این شرکت دو مدل دستگاه جهت فروش دستگاه فتوتراپی ارائه میگردد.
لازم به ذکر است
دستگاه های فتوتراپی این شرکت
ادامه مطلب:
فروش دستگاه فتوتراپی
به طور معمول مناطق دشوار مانند لبه ها، خطوط و گوشه ها به راحتی با اپراتور کار می کنند که یک حرکت سازگار و هماهنگ را انجام می دهند. اطمینان از حداکثر راحتی اپراتور در هنگام استفاده، یک جنبه مهمی بود که توسط تکنیسین های RUPES در نظر گرفته شد تا از اولین مطالعات امکان سنجی پروژه. طراحی منحصر به فرد و رویکرد متمرکز به ارگونومیک منجر به یک ابزار بسیار پایدار می شود که نور و مانور پذیری است و در عین حال تمام توانایی لازم برای انجام پایان دادن به سطح جه
فروش دستگاه زردی
شرکت نی نی سالم تاسیس سال ۱۳۸۷ با سابقه طولانی در درمان زردی نوزادان با اجاره دستگاه های زردی پیشرفته هم اکنون جهت فروش دستگاه زردی نوزاد و
ارائه این دستگاه به مشتریان عزیز در خدمت هموطنان گرامی می باشد.
در حال حاضر دو نوع دستگاه فتوتراپی پیشرفته در این شرکت مونتاژ و جهت فروش دستگاه زردی ارائه میگردد.
لازم به ذکر است
دستگاه های فتوتراپی این شرکت
با الگو برداری از پیشرفته ترین و مدرنترین دستگاه های درمان زردی ساخت کشور آلما
حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB
 
 
دانلود
 
 
 
حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB  حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس در MATLAB حل دستگاه معادلات خطی به کمک روش حذفی گوس
دستگاه های چسب زن از مناسب ترین و پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی می باشند. دستگاه چسب کش (چسب زن) در صنف های مختلف کاربرد دارد و امکان بسته بندی سایزهای مختلف کارتن با آن وجود دارد. این دستگاه ها انواع مختلفی دارد و یکی از پر مصرف ترین دستگاه های صنایع بسته بندی، دستگاه های چسب زن کارتن است که در بخش های مختلفی از جمله کارخانجات صنعتی، مواد غذایی، صنعت خودروسازی، فرآورده های لبنی و ... کاربرد دارد. 
 
خرید دستگاه چسب زن دستی - قیمت دستگاه کا
دستگاه بسته بندی خمیربازی ، دستگاه بسته بندی خمیر بازی خمیر فوندانت ، دستگاه بسته بندی تنباکو ، دستگاه بسته بندی لواشک پذیرایی ، دستگاه بسته بندی گل رس بهداشتی از پر فروش ترین ماشین آلات بسته بندی صنایع ماشین سازی مسائلی می باشند طرز عملکرد این دستگاه ها یکسان است و تفاوت اصلی آن ها در سرعت بسته بندی و ابعاد محصول می باشد.
طراحی آینده ، بیش از 65 سال تنها کسانی که میراث بزرگی دارند می توانند آینده را هدایت کنند. تاریخ ما از دستاوردها ، چالش ها ، ایده ها و موفقیت های بین المللی تشکیل شده است. در سال 1951 RUPES 123 Stork راه اندازی شد و فوراً به یک ضربه بین المللی تبدیل شد که موجب تکامل ادامه ماشینهای موجود شد. در سال 1962 RUPES مته جدید TP / PC را معرفی کرد ، اولین ابزار در جهان با بدنه در پلیمر فنی به جای فلزات بازیگران سنتی. مواد پلاستیکی جدید باعث کاهش وزن ابزار و بهبود عایق الک
دستگاه بای پپ , فروش دستگاه بای پپ 
فروش تجهیزات پزشکی با قیمت مناسب
فروش و تعمیر دستگاه بای پپ با مدیریت اقای طلوع گر
دستگاه بای پپ ، فروش دستگاه بای پپ ، فروش دستگاه bipap ، دستگاه bipap  ، دستگاه کمک تنفسی BIPAP ، دستگاه کمک تنفسی بای پپ - فروش دستگاه کمک تنفسی بای پپ
دستگاه بای پپ
دستگاه Bipapدستگاه کمک تنفسی BIPAP
دستگاه های کمک تنفسی بای پپ تجهیزاتی برای کنترل در اختلالات فشار ورودی و خروجی اکسیژن و تقویت عضلات مجاری تنفسی در تیپ ها و مد های مختلف بی
خرید دستگاه خشک کن فرش
دستگاه خشک کن فرش یک دستگاه بسیار کاربردی جهت انواع کارگاه های بزرگ قالیشویی است .
دستگاه خشک کن فرش از نوع درجه یک آن می تواند در عرض دو دقیقه قالی هارا تا بیش از 90 درصد ابگیری نماید .
سرعت این دستگاه از نوع لوله ای ان در حدود 3000 دور در دقیقه می باشد .
تمام قطعات ان ساخته کارخانه های معتبر کشور و خارج از کشور هستند .
کیفیت دستگاه ها کاملا تضمینی و دارای ضمانت نامه معتبر هستند و به مدت 15 سال خدمات پس از فروش دارند .
دستگاه اب
از سنباده ها به منظور تمیز کاری و براده برداری سطوح استفاده می شود . در واقع از سنباده ها در پایان کار استفاده می گردد.
کاغذ های سنباده را به دستگاه سنباده زنی متصل می نمایند و به کمک دستگاه تعبیه شده آن را بر روی قطعه به حرکت در می آورند .
در اوایل کار همیشه از سنباده های زبر استفاده می نمایند و سپس از سنباده های نرم .
عملکرد دستگاه های سنباده زنی متفاوت است :
- قطعه ثابت است و دستگاه سنباده زنی بر روی قطعه مورد نظر کار می کند .
- در موارد دیگر ماشی
دستگاه فتوتراپی مدل FT-LED544
دستگاه فتوتراپی مدل FT-LED544
از ۵۴۴ عدد لامپ ال ای دی ساخت کشور آلمان با کیفیت درمانی بسیار بالا ساخته شده است
و قادر است زردی نوزاد را چنانچه نوزاد مطابق دستورالعمل گفته شده توسط کارشناس در زیر دستگاه قرار گیرد
به ازای هر ۲۴ ساعت استفاده حدود ۴ واحد کاهش دهد.
دستگاه فوق دارای پایه های تا شونده بوده و در کیف مخصوص خود قرار میگیرد و با وزن حدود ۴ کیلوگرم به راحتی قابل حمل و نقل و جابجائیست.
برای استفاده از دستگاه فوق نصب
مرحله ۵
به وسیله پیچ گوشتی چهارسوی مناسب، پیچ های محکم کننده ی پیه به بدنه ی دستگاه را باز کنید.
بعد از بازکردن پیچ ها، پایه ها و صفحه ی زیری پلوپز آرام پز را که از انتقال حرارت به خارج از دستگاه جلوگیری می کند بردارید.
روش نقشه برداری و بازکردن سیم های رابط
مرحله ۶
قبل از باز کردن سیم های رابط دستگاه، ابتدا نخوه ی سیم کشی داخل دستگاه را با استفاده از رنگ سیم ها و ارتباط فیزیکی آن ها با اجزای دستگاه را مورد بررسی دقیق قرار دهید. سپس نقشه آن را رس
دستگاه دوخت ریلی|دستگاه دوخت پلاستیک
از دستگاه دوخت ریلی برای دوخت زدن انواع کیسه استفاده میشود،جهت بسته بندی خشکبارو غیره
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه دوخت ریلی(دوخت پلاستیک) با ما تماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه دوخت ریلی،دوخت پلاستیک،دوخت کیسه
سانا پک گستر
نصب دستگاه التراسونیک دوخت
آذین گستر البرز ، با پیشینه قوی و به کارگیری نیروی کاری حرفه ای و با تجربه و با توجه به نیاز بازار اقدان به راه اندازی سیستم دوخت با استفاده از دستگاه التراسونیک دوخت اقدام کرده است.
 
نصب دستگاه التراسونیک دوخت
فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی در سمنان: دستگاه آب تصفیه کن از نوع نیمه صنعتی به دستگاه هایی گفته میشه که نه از نوع خانگی بوده و نه از نوع صنعتی . این مدل از دستگاه تصفیه آب عموما از ۲۰۰ گالن تا ۶۰۰ گالن (ظرفیت تصفیه در شبانه روز) طراحی میشن که معمول ترین و پرفروش ترین آنها دستگاه ۴۰۰ گالنی میباشد.

ادامه مطلب
دستگاه ویبره پولیش و پرداخت کاری به دو نوع تقسیم بندی می شود :
دستگاه ویبره کروی تک موتور است و در وسط دستگاه لنگی قرار دارد . به دلیل این که در وسط دستگاه لنگی قرار دارد نمی توان برای قطعات و ابعاد بزرگ استفاده نمود و برای قطعاتی استفاده می کنند که قطعات خیلی بزرگ نباشند .
دستگاه ویبره مکعبی دارای دو موتور است . از این دستگاه برای قطعات بزرگ استفاده می شود مثل سطل های برنجی و فریم آینه .
کاربرد دستگاه های پولیش و پرداخت کاری:
از این دستگاه ها بر
از دلایل روشن نشدن جاروبرقی وقتی مطمئن هستید که دوشاخه را به منبع برق وصل کردید می توان به موارد زیر اشاره کرد :
 
- پر بودن کیسه دستگاه یا گرفتگی لوله خرطومی آن که باعث گرم شدن دستگاه شده و در بعضی از دستگاه ها به صورت خودکار دستگاه را خاموش نگه می دارد
 
- سوختن فیوز دستگاه
 
- سوختن موتور دستگاه
 
ادامه مطلب
http://foroshgahesahafi.blog.ir/مانیده رسمی فروش دستگاه ها و مواد مصرفی ریسوگراف(مستر-مرکب و قطعات ریسوگراف) کپی پرینتر ریسو مدل های CR-GR-RN-RP• دستگاه های چاپ بنر و فلکسی –SMART 382-Wit-Color Ultra 2000-Sky 2000 – Smart 9000• دستگاه های پلاتر و پارچه نویسی - ارائه انواع رل پلاتر-استیکر – PP – کوتد – بکلایت• دستگاه های کاتر پلاتر Liyu 650-800-1200 و Kingcut 950-1200• انواع لمینیتور و رل سرد و گرم – انواع طلق لمینیت مات و براق• فروش دستگاه های برش دستی و برقی (دستگاه UV ، چسب و گرم رومیزی ، محصولا
دستگاه فارادایک با بهترین کیفیت و پنج سال گارانتی دستگاه مخصوص سالن لاغریبهترین قیمت دستگاه فارادایک را از اشکان طب بخواهیدمجموعه اشکان طب نماینده فروش دستگاه فارادایک ، این محصول را با کیفیت بالا که جهت رفع چربی های ناحیه شکم و پهلو ها و ساید قسمت های بدن (لاغری موضعی ) می باشدبا بهترین قیمت به فروش می رسد همچنین این دستگاه جهت لاغری عمومی و تسکین درد های مفصلی و روماتیسمی استفاده می شود پالسها از نوع راستر بوده و هیچگونه عارضه نداشته و اث
فروش دستگاه درمان زردی
شرکت نی نی سالم با داشتن سابقه طولانی در درمان زردی نوزاد در کشور در حال حاضر با فروش دستگاه درمان زردی
دو نوع دستگاه درمان زردی نوزاد را جهت استفاده هموطنان عزیز در سراسر کشور به فروش میرساند.
این دستگاه ها از طریق مهندسی معکوس از پیشرفته ترین مدل دستگاه زردی ساخت کشور آلمان انجام شده است.
کلیه قطعات دستگاه درمان زردی مذکور به خصوص لامپ آن آلمانی بوده و در نتیجه ضمن داشتن کیفیت بالا عملکرد درمانی عالی نیز دارند.
دو نو
دستگاه اس اچ آر SHR یکی از مناسب ترین تکنولوژی های موجود و  مطرح در زمینه از بین بردن موهای زاید می باشد. این روش با تولید پالس های شدید نور در داخل پوست توسط فولیکول مو جذب شده و ضمن ایجاد گرمای شدید در آن ناحیه سبب از بین رفتن ریشه مو می گردد. دستگاه اس اچ آر در واقع یک عمکرد ترکیبی با فرکانس الکساندرایت و سرعت دایود می باشد.
دستگاه SHR طول موجی بین 590 تا 1200 نانومتر تولید می کند که این مقادیر توسط خود دستگاه و یا فیلترهای مختلف قابل کنترل و تنظیم ه
دقیق ترین دستگاه گنج یابدستگاه های فلزیاب و دقیق ترین دستگاه گنج یاب را می توان یکی از بهترین دستگاه ها برای کشف محل دقیق انواع فلزات دانست که این دستگاه می تواند مزایای بسیاری مانند کشف میدان مین، اطلاع از محل دقیق فلزات و… به دنبال داشته باشد. از دستگاه فلزیاب در صنایع مختلفی استفاده می شود که امروزه بسیاری از آن برای کشف دفینه استفاده می نمایند. همانظور که میدانید امروزه دستگاه های متعددی برای فلزیابی اختراع و به بازار عرضه شده اند اما
این نرم‌افزار کاربردی مفیدی برای تبلت ‌ها و گوشی‌های هوشمند موجود از هر دو فروشگاه اپل و گوگل ایجاد کرده‌است . این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که تمام اطلاعات و توصیه‌های لازم برای استفاده از سیستم پولیش مداری را مورد بررسی قرار دهید . اتحادیه اروپا با چندین تولید کنندگان رنگ هم‌کاری کرده‌است تا مجموعه‌ای از فرآیندهای استاندارد را توسعه دهند که یک سیستم کامل را تضمین می‌کنند . با دانلود برنامه رایگان , شما می‌توانید روش گام‌به

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها