نتایج جستجو برای عبارت :

لینک گروههای شهرکرد

این گروه شهرکرد مخصوص بچه های خوب شهر شهرکرد هست و از همه شما دختر پسرای شهرکردی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر شهرکرد گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه شهرکرد دارید به لینکدونی شهرکرد بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ شهرکرد بیان
برق صنعتی در شهرکرد + لوازم برق در شهرکرد + تابلوبرق صنعتی در شهر شهرکرد + تابلوبرق کنتوری در شهرکرد + تعمیر تابلوبرق + تابلو برق در شهرکرد + شهرکرد + لوازم برقی شهرکرد + نصاب تابلو برق + تابلوهای برق در شهرکرد + چاه عمیق در شهرکرد + کفکش در شهرکرد + چاه کشاورزی در شهرکرد + کشاورزی در شهرکرد + تابلو کونتوری درشهرکرد + خرید تابلو کنتوری + خرید تابلوبرق + ساخت تابلوبرق + ساخت لوازم تابلوبرق +شماره الکتریکی در شهرکرد + مغازه الکتریکی در شهرکرد + نصاب تاب
طراحی و تولید و فروش انواع راه بند در چهارمحال و بختیاری توسط تیم حرفه ای شرکت دانش بنیان نوین سازان پاسارگاد , نمایندگی رسمی شرکت حافظان حریم سپاهان در استان چهارمحال و یختیاری.
ارایه ۴ سال وارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش.
فروش محصولات زیر در سراسر استان زیبای چهارمحال و بختیاری :
فروش راه بند در شهرکرد
فروش راهبند در شهرکرد
فروش راهبند هیدرولیکی در شهرکرد
فروش راهبند اتوماتیک در شهرکرد
فروش راهبند آکاردءونی در شهرکرد
فروش جک هیدرولیک د
نصب دوربینهای مدار بسته در شهرکرد + نصب دوربین مداربسته در شهرکرد + نصاب دوربین مداربسته در شهرکرد + نصاب دوربین مدار بسته در شهرکرد + نساب دوربین مداربسته در شهرکرد + نسب دوربین مداربسته در شهرکرد + نصب دوربین مداربسته + نمایندگی دوربین مداربسته + خرید دوربین مداربسته + نصب دوربین های مداربسته + دی وی آر + خرید دوربین حفاظتی + نصاب سیار دوربین در شهرکرد + فارسان + شهر سامان + چهارمحال و بختیاری + چهارمحال + کوهرنگ + چلگرد + شماره مغازه حفاظتی نظارت
طراحی و تولید و فروش انواع راه بند در چهارمحال و بختیاری توسط تیم حرفه ای شرکت دانش بنیان نوین سازان پاسارگاد , نمایندگی رسمی شرکت حافظان حریم سپاهان در استان چهارمحال و یختیاری.
ارایه ۴ سال وارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش.
فروش محصولات زیر در سراسر استان زیبای چهارمحال و بختیاری :
فروش راه بند در شهرکرد
فروش راهبند در شهرکرد
فروش راهبند هیدرولیکی در شهرکرد
فروش راهبند اتوماتیک در شهرکرد
فروش راهبند آکاردءونی در شهرکرد
فروش جک هیدرولیک د
برای عضویت در گروههای شهرکرد ابتدا باید در لینک یاب شهرکرد عضو بشین و بعد میتونید به لینک گروههای شهرکرد دسترسی پیدا کنید و عضو گروههای شهرکردی بشین.
لینکدونی شهرکرد یک راه حل سریع و بسیار خوب جهت عضویت در گروه تلگرام شهر کرد هست.
برای عضویت در لینک یاب شهر کرد میتوانید روی بنر زیر کلیک کنید.
انواع راه بند بازویی اتوماتیک در شهرکرد.
راهبند آگسا با دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش معتبر.
این راهبند دارای تاییدیه نقشه ساخت و تولید از شرکت ASautomatic بلژیک میباشد.
بازوی این راهبند به صورت تلسکوپی از 4 تا 6 متر قابل تنظیم میباشد.
این راهبند دارای ترمز ابتدا و انتهای حرکت میباشد که علاوه بر کاهش استهلاک و خسارت به موتور و گیریبکس باعث زیبایی حرکت بازو نیز میشود.
دارای قابلیت تردد نا محدود و اتصال به انواع سیستم های کنترل تردد.
 
جهت ک
سلام
برای مشکلی که دخترم داره من از چندجا سوال کردم و یکی از مراکز کاردرمانی که اکثرا معرفی کردند کاردرمانی پرواز بود و حدود 6-7ماهی که از کاردرمانی جسمی و کاردرمانی ذهنی این مرکز استفاده کردیم نتایج خوبی دریافت کردیم. از اونجایی که انتخاب مرکز خوب برای پیشرفت توانخواهان خیلی مهمه خواستم این مرکز رو معرفی کنم چون هم از لحاظ استاندارد کاری هم ارتباط خوب بین کادر و خونواده ها و هم مدیریت عالی جز مراکز خوب شهرکرد هست.
حتی الان که مراکز بخاطر کر
شهرستان شهرکرد، با مرکزیت شهر شهرکرد (مرکزاستان) و با مساحت 3022 کیلومتر مربع در مشرق و شمال شرقی استان چهارمحال و بختیاری، جمعیت این شهرستان بالغ بر277120 هزارنفر ودارای 2 بخش( مرکزی، لاران،) می باشد،شهرکرد، فرخشهر، هفشجان، کیان، سورشجان، چالشتر، نافچ، ،طاقانک و از شهرهای این شهرستان می باشند.
قلاع تاریخی چالشتر،شمس آباد،فرخشهر، پارک ملت شهرکرد،حمام پرهیزگار(موزه باستانشناسی)چشمه زنه هفشجان،چشمه مایک،چشمه وقت وساعت، امامزاده گان حلیمه و
تیم بسکتبال رعد پدافند شهرکرد در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال در مقابل تیم توفارقان آذرشهر با نتیجه 74-70 شکست خورد و در مکان یازدهم جدول جای گرفت. با وجود بازی خوب بازیکنان این تیم ،در دقایق پایانی حریف بازیکنان خارجی تیم توفارقان نشدند و با شلیک های سه امتیازی بی نقص آنها مغلوب شدند. 
همۀ تلاش ما از مدیریت و روش‌های آن، فروش بیشتر است.تمامی ابزارهای کمک‌رسان به مدیریت، برای حفظ فروش و افزایش آن است.کلیۀ مفاهیم مدیریتی اگر منجر به حفظ فروش و افزایش آن نگردد، در اجرای مدیریت کاملاً غیراثربخش و بی‌معناست!
 

به نام خدا
وزارت آموزش و پرورش سازمان آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری
مدیریت آموزش وپرورش منطقه/ناحیه/شهرستان شهرکرد
((وامرهم شوری بینهم))
کارت شناسایی اعضای شورای دانش آموزی
نام و نام خانوادگی:حسنا فاضلیان شهرستان:شهرکرد
شماره شناسنامه:4611050831      آموزشگاه:علامه دهخدا
تاریخ تولد:   10/1/1385         کلاس:هشتم
سال تحصیلی:99-98 اعتبار این کارت تا یک سال می باشد.                                                                    
خرید و فروش فیش حج چهارمحال و بختیاری
 
نمایندگی دفتر ایران حج با بیش از ۷ سال سابقه 
 
در استان چهارمحال و بختیاری فعالانه آماده ی خدمتگزاری در
امر خرید و فروش فیش حج با مناسبترین قیمت می باشد.
نمایندگی های ایران حج در استان چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کوهرنگ، کیار، بن، سامان، خانمیرزا
خریدار فیش حج تمتع و عمره بانک ملی و بانک ملت با بالاترین قیمت
فروش فیش حج عمره و تمتع با مناسبترین قیمت
لطفا جهت خرید و فروش فی
مردم ولایتمدار شهرکرد همچون بقیه ملت شریف ایران ازاولین شهرهای شرکت کننده درراهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاش گران وتفرقه طلبان فریب خورده بودند 
دانش آموزان ومسئولین دبیرستان غیردولتی دخترانه دوره اول متوسطه ثامن الائمه شهرکرد نیز همگام باخانواده های خود جهت اعلام هبستگی ووحدت با آرمانهای انقلاب در این راهپیمایی پرشکوه حضور داشتند 
مدیر خانه قرآن امام هادی(ع) شهرکرد گفت: با همت یک بانوی خیر و مشارکت بانوان قرآن‌آموز، یک صندوق خیریه برای اعطای وام افتتاح شده است و افرادی که مشکل مالی دارند، استقبال خوبی از این طرح داشتند و جذب فراگیری قرآن نیز شده‌اند.
ادامه مطلب
فروش ویژه راهبند بازویی شهرکرد با 2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.
دارای ویژگی های منحصر به فرد از قبیل گیربکس صنعتی اختصاصی، ترمز ابتدا و انتهای حرکت و دو خروجی تشخیص ابتدا و انتهای بازو جهت کاهش استهلاک و خسارت بازو.
دارای قابلیت اتصال به انواع سیستم های کنترل تردد و قابلیت تردد به صورت نا محدود.
دارای تاییدیه نقشه ساخت و تولید از شرکت ASautomatic بلژیک.
راهبند های الکترومکانیکی و راهبند های هیدرولیکی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین
استان چهارمحال و بختیاری از مهمترین قطب های گردشگری ایران می باشد که جاذبه های دیدنی بسیاری را در خود جای داده و نمادهای کهنی از ایران عزیزمان را می توان در اتاق آینه شهرکرد ببینید، جاذبه ای بزرگ و البته جذاب برای هر گردشگری که به آنجا می رود. میراثی ارزشمند که افراد کوچک و بزرگی در آینه های این اتاق شگفت انگیز بارها و بارها ظاهر خود را آشفته و خوشحال دیده و به راحتی از آنجا گذر کردند
تا حدود پنج دهه پیش خانه های تاریخی مجلل زیادی در شهرکرد
 
 از دیگر شهرستان های جذاب استان چهارمحال بختیاری می توان به بن اشاره نمود که مرکز آن شهر بن است بن نیز به مانند شهرستان سامان در نزدیکی شهرکرد واقع شده فاصله بن تا شهرکرد چیزی در حدود 35 کیلومتر می باشد، که جمعیتی در 28 هزار نفری را در خود گنجانده، ارتفاع این شهر همانند دیگر شهر های استان 2000 متر نسبت به سطح دریا می باشد ، بن متشکل از 2 بخش، 2 شهر و 4 دهستان است.  قصد داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری - تاریخی و مذهبی، آب و هوا، صنایع دستی و سوغ
موسسه نسیم وحی شهرکرد  با مدیریت استاد مسعود داوری از قاریان و پیشکسوتان قرآنی ،از سال 90 تا کنون حدود 250 دوره تدبر در قرآن در سطح استان برگزار نموده است، در ادامه بخشی از این فعالیت ها را در قالب تصویر مشاهده می کنیم . 
ادامه مطلب
 
شهرستان سامان در حدود 25 کیلومتری شمال شرقی شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری به دلیل نزدیکی به مرکز استان این شهرستان از رونق خوبی برخوردار است، مساحت کلی سامان چیزی حدود 460 کیلومتر مربع که جعمیت 36 هزار نفری را در خود گنجانده است.
سامان از 2 بخش، 1 شهر به نام سامان و 4 دهستان جذاب در شرق استان چهارمحال و بختیاری استوار و محکم ایستاده با ارتفاعی حدود 2000 متر از سطح دریا همچون دیگر شهرستان های چهارمحال بام ایران را نشان می دهد، موقعیتی که شهرستان
هم اکنون طرح کاداستر ۱۱۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

شهرام جزایری مدیر امور اراضی اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: اجرای طرح کاداستر از سال ۹۵ در اراضی کشاورزی استان آغاز شد.
او افزود: تا کنون برای اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی (باغ و زمین کشاورزی) ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
جزایری اضافه ک
در تاریخ 6 آذر ماه مانور نمادین منطقه ای زلزله در این آموزشگاه برگزار گردید. در این برنامه که با همکاری دوستان عزیز در هلال احمر و آتش نشانی شهرکرد برگزار گردید رییس اداره و جمعی از کارکنان در مدرسه حضور یافته و از نزدیک شاهد برگزاری این مانور بودند. 
رویداد "هفته استارت آپی" با هدف انتخاب ایده های برتر دانشجویان در حوزه های فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی، ادبیات و علوم انسانی، اپلیکیشن های خدماتی و صنعتی  آغاز شد و سه روز در دانشگاه شهرکرد ادامه دارد. 
 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزچهارمحال و بختیاری، در مراسم افتتاحیه دانشجویان منتخب ایده های خود را ارائه کردند و سپس تیم های تخصصی با کمک و مشاوره راهبرهای تخصصی انتخاب شدند.
رویداد هفته  استارت آپی در زمان برگزاری با برپایی ک
فروش اسکوپ سنگ در تهران | فروش اسکوپ سنگ در کرج | فروش اسکوپ سنگ در تبریز | فروش اسکوپ سنگ در ارومیه | فروش اسکوپ سنگ در اردبیل | فروش اسکوپ سنگ در تهران | فروش اسکوپ سنگ در اصفهان | فروش اسکوپ سنگ در ایلام | فروش اسکوپ سنگ در بوشهر | فروش اسکوپ سنگ در شهرکرد | فروش اسکوپ سنگ در بیرجند | فروش اسکوپ سنگ در مشهد | فروش اسکوپ سنگ در بجنورد | فروش اسکوپ سنگ در اهواز | فروش اسکوپ سنگ در زنجان | فروش اسکوپ سنگ در سمنان | فروش اسکوپ سنگ در زاهدان | فروش اسکوپ سنگ
در تاریخ 6 آذر ماه همزمان با سراسر کشور مانور زلزله مدرسه با حضور مسئولین اداره و نمایندگان هلال احمر و اورژانش شهرکرد در محل آموزشگاه برگزار گردید. با توجه به آموزشهایی که از روز های قبل دانش آموزان دیده بودند و هماهنگی های انجام شده  این مانور به شکل خوبی برگزار و دانش آموزان آمادگی خود را برای مواقع بحران محک زدند. 
بامعرفی گروه تلگرام شهرکردیا در خدمت شما هستیم و از شما در خواست داریم که به گروه تلگرام شهرکردیا بیان و از مزایای این گروهها استفاده کنید. گروه تلگرام دوست یابی شهرکرد این فرصت رو به شما میده تا در فضای مجازی ساعت ها سرگرم باشی.
همچنین این فرصت رو به شما میده تا با درد و دل با همشهریای خودت بیشتر در مورد شهر و اتفاقات اون بدونید، به شما این کمک رو میکنه که از فرصت های شغلی شهرکرد اطلاع حاصل کنید و کلی مزیت دیگه که بعد از عضویت در گپ بختیاری ه
کلاس توجیهی و آموزشی امداد و نجات در روز 5 آذر در مدرسه با حضور عوامل هلال احمر شهرکرد برگزار گردید . در این کلاس آقای نافیان مسئول کمیته آموزش هلال احمر به آموزش دانش آموزان در زمینه حوادث غیر مترقبه و بخصوص زلزله پرداختند. 
دانش آموزان مدرسه به همراه جمعی از دبیران در راپیمایی 13 آبان شرکت کردند.در این برنامه دانش آموزان با در دست داشتن پرچم و پلاکاردهایی در رابطه با این مناسبت مسیر مدرسه به میدان انقلاب و سپس به محل تجمع عموم واقع در میدان امامزاده شهرکرد پیاده روی کردند و شاهد اجرای برنامه توسط ستاد بزرگداشت 13 آبان شدند.
اسکوپ سنگ در تهران | اسکوپ سنگ در کرج | اسکوپ سنگ در تبریز | اسکوپ سنگ در ارومیه | اسکوپ سنگ در اردبیل | اسکوپ سنگ در تهران | اسکوپ سنگ در اصفهان | اسکوپ سنگ در ایلام | اسکوپ سنگ در بوشهر | اسکوپ سنگ در شهرکرد | اسکوپ سنگ در بیرجند | اسکوپ سنگ در مشهد | اسکوپ سنگ در بجنورد | اسکوپ سنگ در اهواز | اسکوپ سنگ در زنجان | اسکوپ سنگ در سمنان | اسکوپ سنگ در زاهدان | اسکوپ سنگ در شیراز | اسکوپ سنگ در قزوین | اسکوپ سنگ در قم | اسکوپ سنگ در سنندج | اسکوپ سنگ در کرمان | اسک
باربری مشهد
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از بهترین مسیر و با بهترین خدمات به استان یزد توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
بهترین مسیر حمل بار مشهد یزد
                                          بسمه تعالی
     اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری                                                                   تاریخ20/1/98
  مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان شهرکرد                                                           شماره : .........................                                                                                                            
باربری مشهد
باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار و خرده بار و اثاثیه را از بهترین مسیر بین مشهد و زنجان ارائه می دهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل بار ارزان سریع مشهد زنجان
باربری مشهد
باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان جهت حمل بار از مشهد به تهران تا هفتاد درصد تخفیف در نظر گرفته است. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل بار اثاثیه بیمه کالا مشهد تهران
باربری مشهد
حمل انواع بار خرده بار اثاثیه و محصولات با تخفیفات باور نکردنی از مشهد به کرجبه مدت محدود توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل انواع بار از مشهد به کرج
باربری مشهد
باربری مشهد با نام تجاری نتسان نازل ترین قیمت حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه را از مشهد به رشت مرکز استان گیلان به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
نازل ترین قیمت حمل بار مشهد رشت
باربری مشهدباربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار و خرده بار و اثاثیه را بین دو شهر مشهد و شهر کرد به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...ارزانترین حمل بار مشهد شهر کرد 
باربری مشهد
حمل بار و خرده بار و اثاثیه با کمترین قیمت بازار حمل و نقل از مشهد به سنندج توسط باربری مشهد ارائه می گردد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل بار کمترین قیمت مشهد سنندج
محمدِ همیشه ساکت و بی‌آزار، عضو کمرنگ کلاس ما بود. درمیان دوستی‌های چند نفره‌ی هرکدام از ما، جایگاهی نداشت. کسی نمی‌دانست پشت‌ چهره‌ی سردش، چه‌ها نهفته و البته برای کسی اهمیتی‌ هم نداشت که‌ بداند. برای کسی مهم‌ نبود از رازهای نهفته چهره‌ی سرد و نه‌چندان جذابش چیزی بفهمد. از نظر ما، دوستِ به‌درد بخوری نبود. مایی که باید با کسی دوست شویم که به‌دردمان‌ بخورد.یکی از روزهای زمستان سال آخر پزشکی، هوای یخ‌زده‌ی شهرکرد و غم روزهای پایانی
                                          بسمه تعالی
       اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری                                           تاریخ20/1/98
  مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان شهرکرد                                                           شماره : .........................                                                                                                              
                    
باربری مشهد
باربری مشهد با نام تجاری نتسان خدمات ویژه ای جهت حمل بار از مشهد به سمنان در نظر گرفته است. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل بار مشهد سمنان خدمات ویژه
باربری مشهد
خدمات فوق العاده و استثنایی حمل بار از مشهد به شاهرود توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
خدمات استثنایی باربری مشهد شاهرود
باربری تهرانباربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان انواع بار و خرده و اثاثیه شما را از شصت متری شور آباد کاملا مطمئن و ارزان. حمل بار از شور آباد به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...حمل بار شصت متری شورآباد  
آبشار زیبای دره‌ی عشق، یکی دیگر از جاذبه‌های تماشایی و شگفت‌انگیز است که در روستای «دره‌ عشق»، قرار دارد. در واقع این آبشار را می‌توان اصلی‌ترین جاذبه‌ی گردشگری طبیعی و یکی دیگر از نعمت‌های بی‌نظیر خداوند در این منطقه نامید که با قرارگیری در قلب ناحیه‌ی حفاظت‌‌شده‌ی هلن و منطقه‌ی مشایخ، منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی و تماشایی را برای دوستداران طبیعت، ایجاد کرده است. آبشار دره عشق، دارای بلندایی بیش از ۱۰۰ متر است و با سرعتی بسیار ا
باربری مشهد
باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان مفتخر است ارزان ترین نرخ باربری در استان خراسان رضوی را در شهرک صنعتی فردوسی ارائه دهد. حمل بار از شهرک صنعتی فردوسی مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
باربری ارزان شهرک صنعتی فردوسی مشهد 
باربری تهران
باربری مشهد با نام تجاری نتسان ارزان ترین و مطمئن ترین خدمات باربری را بین دو کلان شهر مشهد و قم به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل بار ارزان مطمئن مشهد قم
باربری مشهد
 حمل انواع بار خرده بار اثاثیه وانواع کالا از مشهد به اهواز توسط باربری مشهد به انجام می رسد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل بار اثاثیه مشهد اهواز
باربری تهران
باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان نرخ حمل بار و خرده بار و اثاثیه را از شهرک صنعتی ماهدشت به کلیه نقاط کشور ارائه می دهد. حمل بار از شهرک صنعتی ماهدشت کرج به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
ارزان ترین حمل بار شهرک صنعتی ماهدشت
باربری مشهد
خدمات استثنایی و قیمت ارزان حمل بار از مشهد به گرگان توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان ارائه می گردد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
باربری خدمات ویژه مشهد گرگان
باربری مشهد
 
باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار را از بهترین مسیر بین مشهد و یاسوج ارائه می دهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
بهترین مسیر حمل بار ارزان مشهد یاسوج
باربری مشهد
باربری مشهد با نام تجاری نتسان خدمات بسیار شگفت انگیزی را برای حمل بار از مشهد به بجنورد در نظر گرفته است. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل نقل خدمات شگفت انگیز مشهد بجنورد
 
باربری تهران
حمل بار و خرده بار و اثاثیه از خیابان ولیعصر تهران میدان ولیعصر و پل پارک وی به سراسر کشور توسط باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان انجام می شود. حمل بار از شهرک صنعتی شکوهیه به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل بار خیابان ولیعصر پل پارک وی
باربری مشهد
باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین مسیر باربری با ارزانترین قیمت را از مشهد به بندر بوشهر ارائه می دهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
بهترین مسیر باربری ارزان مشهد بندر بوشهر
باربری تهران
باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان ارزان ترین خدمات باربری را از اسلام شهر تهران به سراسر کشور به مشتریان عزیز تقدیم می نماید. حمل بار از شهرک صنعتی شکوهیه به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
ارزانترین خدمات باربری اسلام شهر
 
باربری مشهد
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از مشهد به بیرجند با بیشترین تخفیف. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل بار 70% تخفیف مشهد بیرجند
    باربری مشهد شرکتی شناخته شده و معتبر در زمینه حمل بار درون شهری و بین شهری در مشهد است که حمل بار از مشهد به شهر کرد را در کمترین زمان ممکن به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای کشور نیز توسط باربری مشهد به انجام می رسد.باربری مشهد را در سالهای اخیر مردم شریف مشهد با برند تجاری نتسان می شناسند. این باربری به علت خدمات ویژه و تخفیفهای فوق العاده خود محبوبترین باربری در مشهد قلمداد می گردد.باربری مشهد همچنین به علت سابقه درخشانی
باربری تهران
باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان تخفیف ویژه خدمات باربری از شهرک صنعتی اشتهارد را تا هفتاد درصد ارائه می کند. حمل بار از شهرک صنعتی اشتهارد به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
تخفیف ویژه باربری از شهرک صنعتی اشتهارد
 
باربری تهرانباربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان حمل بار و خرده بار و اثاثیه را با تخفیف فوق العاده از بازار لاله زار تهران به سراسر نقاط کشور انجام می دهد. حمل بار از شهرک صنعتی شکوهیه به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...تخفیف فوق العاده حمل بار بازار لاله زار 
باربری تهرانباربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان برندی مطرح در انتقال محصولات صنعتی و انواع بار از شهرک صنعتی نظر آباد کرج محسوب می گردد. حمل بار از شهرک صنعتی نظر آباد کرج به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...حمل بار شهرک صنعتی نظر آباد کرج خدمات ویژه  
باربری تهرانباربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان بهترین و ارزان ترین خدمات باربری را از بازار تهران به کلیه نقاط استان و کشور تقدیم می نماید. حمل بار از شهرک صنعتی شکوهیه به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...بهترین باربری بازار تهران سراسر کشور 
باربری مشهد
باربری مشهد همواره مورد اعتماد و اطمینان مشتریان خود در زمینه حمل بار از مشهد به اصفهان است. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل بار ایمن مشهد اصفهان
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد از برپایی کرسی تلاوت در نجف خبر داد و گفت: قاریان برجسته استانی طبق برنامه‌ریزی در حرم امام علی(ع) و یا مسجد سهله به حسب شرایط اسکان کاروان، یک کرسی تلاوت برپا می‌کنند.
ادامه مطلب
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی نورالمهدی(عج) شهرکرد گفت: وقتی سطح همه قرآن‌آموزان تقریباً یکسان و هدف آموزش آن‌ها نیز احراز توانایی در روخوانی و روانخوانی یا قرائت با صوت، باشد تفکیک‌سازی سنی جز صرف وقت و هدررفت هزینه ثمر دیگری ندارد.
ادامه مطلب
چهارمحال و بختیاری (شهرکرد و....)
مثب 18ممنوعتبلیغ ممنونپی وی رفتن بدونه اجازه ممنوعبی احترابی وبی ادبی ممنوع
لینک عضویت گروه تلگرام چهارمحال و بختیاری شهرکرد
 
لینک عضویت بهترین لینکدونی فعال رایگان تلگرام
روی بنر زیر کلیک کنید.
اگه کانال با کلیک باز نشد این آی دی کانال هستش:
telro@
آبشار پونه زار فریدون شهرآبشار زیبای پونه زار در دره پونه زار و در دل ارتفاعات رمز به فلک کشیده زاگرس مرکزی قرار گرفته و از جذاب های ناشناخته استان اصفهان است . این آبشار با دیواره های پوشیده از خزه ای خوشرنگ , فضایی بس رویایی و طرب انگیز خلق و خوی نموده است .فریدون شهر که در مسافت ۱۵۵ کیلو متری اصفهان قرار گرفته , ما فی مابین استان های لرستان و چهار محال و بختیاری واقع شده و ناحیه ای کوهستانی می‌باشد .آبشار پونه‌زار آبشاری خزه ای ب
باربری مشهد
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از مشهد و از بهترین مسیر به استان کرمان توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
بهترین مسیر حمل بار مشهد کرمان
 
بامعرفی گروه تلگرام شهرکردیا در خدمت شما هستیم و از شما در خواست داریم که به گروه تلگرام شهرکردیا بیان و از مزایای این گروهها استفاده کنید. گروه تلگرام دوست یابی شهرکرد این فرصت رو به شما میده تا در فضای مجازی ساعت ها سرگرم باشی.
همچنین این فرصت رو به شما میده تا با درد و دل با همشهریای خودت بیشتر در مورد شهر و اتفاقات اون بدونید، به شما این کمک رو میکنه که از فرصت های شغلی شهرکرد اطلاع حاصل کنید و کلی مزیت دیگه که بعد از عضویت در گپ بختیاری ه
بامعرفی گروه تلگرام شهرکردیا در خدمت شما هستیم و از شما در خواست داریم که به گروه تلگرام شهرکردیا بیان و از مزایای این گروهها استفاده کنید. گروه تلگرام دوست یابی شهرکرد این فرصت رو به شما میده تا در فضای مجازی ساعت ها سرگرم باشی.
همچنین این فرصت رو به شما میده تا با درد و دل با همشهریای خودت بیشتر در مورد شهر و اتفاقات اون بدونید، به شما این کمک رو میکنه که از فرصت های شغلی شهرکرد اطلاع حاصل کنید و کلی مزیت دیگه که بعد از عضویت در گپ بختیاری ه
شرکت هوشمند سازان سپاهان بزرگترین تولید کننده انواع راهبند های بازویی با بیش از 13 سال سابقه اجرایی و مجرب ترین کادر اجرایی جهت نصب و ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز.
تمامی راهبند های بازویی تولیدی این شرکت دارای گارانتی ،15 سال خدمات پس از فروش و خدمات تعمیراتی هستند.
انواع راهبند اتوماتیک بازویی در استان چهارمحال بختیاری و شهرستانهای آن:راهبندشهرکرد،راهبندبروجن،راهبندفارسان،راهبند سامان.
 
 
جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حا
مردم استان چهارمحال وبختیاری به 3 گویش ،فارسی درمنطقه چهارمحال(در بین ساکنان شهرکرد و بروجن) گویش لری درمنطقه بختیاری (لردگان-اردل-کوهرنگ-فارسان) و گویش ترکی قشقایی(سامان، فرادنبه،بن وشهرکیان،جونقان) تکلم می کنند.زبان مردم استان چهارمحال وبختیاری از اصیل ترین زبانهای فارسی است که ریشه آن فارسی پهلوی است نزدیکی لهجه شیرین بختیاری با زبان پهلوی به قدری است که زبان شناسان آن دو را از هم جدا نمی دانند ومی توان گفت که گویش بختیاری از زبان ای
مدیر مؤسسه قرآن و عترت الرحمن شهرکرد با اشاره به اینکه در سبد مصرفی خانوارها به ندرت مبلغی برای امور فرهنگی و مذهبی تخصیص می‌یابد، گفت: خانواده‌ها غالباَ درآمد خود را صرف امور معیشتی و تفریحی می‌کنند و معمولاَ برنامه‌ریزی یا سرمایه‌گذاری برای امور فرهنگی و مذهبی کمتر اتفاق می‌افتد.
ادامه مطلب
برق صنعتی در فارسان + لوازم برق در فارسان + تابلوبرق صنعتی در شهر فارسان + تابلوبرق کنتوری در فارسان + تعمیر تابلوبرق + تابلو برق در فارسان + فارسان + لوازم برقی فارسان + نصاب تابلو برق + تابلوهای برق در فارسان + چاه عمیق در فارسان + کفکش در فارسان + چاهش کشاورزی در فارسان + کشاورزی در فارسان + تابلو کونتوری درفارسان + خرید تابلو کنتوری + خرید تابلوبرق + ساخت تابلوبرق + ساخت لوازم تابلوبرق + الکترودلتای فارسان + وحید مردانی کرانی + شرکت الکترودلتای شه
پارت 1.روزی که جواب های انتقالی اومد خوش حال بودم با اینکه من اینجا و ادماش  رو هیچ وقت دوست نداشتم ولی حداقل میخواستم خوش حال باشم میخواستم به چشم یه خبرخوب یا شایدهم یه معجزه نگاه کنم
پارت2.روز اول دانشگاه شیراز
صبح که از خواب بلند شدم دیدم تویه خونه تاریک و ساکت باید اماده بشم وبرم دیگه نه صدای حدیث میومد که داشت نیمرو درست میکرد و غرمیزد که اسمان دل بکن از این تخت و نه سارایی که هیچ وقت8 کلاس نداشت و حرص مارو درمیاورد که تا لنگ ظهر میخوابید
فروش ویژه راهبند بازویی آگسا با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در بازار.
این راهبند مشابه راهبند های اروپایی طراحی شده است و خدمات و متعلقات آن به راحتی در اختیار مشتریان عزیز قرار میگیرد.
دارای دو سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید
واحد فروش:
09130520455
 
نصب راهبند 
قیمت راهبند 
انواع راهبند 
راهبند بازویی 
فروش راهبند 
قیمت راهبند 
راهبند اتوماتیک 
خدمات راهب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله اول آزمون چهاردهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، جمعه سیزدهم اردیبهشت در استان همزمان با سراسر کشور با حضور 97 نفر در دو حوزه شهرکرد و بروجن برگزار شد.
 
ادامه مطلب
شرکت هوشمند سازان سپاهان بزرگترین تولید کننده انواع راهبند های بازویی با بیش از 13 سال سابقه اجرایی و مجرب ترین کادر اجرایی جهت نصب و ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز.
تمامی راهبند های بازویی تولیدی این شرکت دارای گارانتی ،15 سال خدمات پس از فروش و خدمات تعمیراتی هستند.
انواع راهبند اتوماتیک بازویی در استان چهارمحال بختیاری و شهرستانهای آن:راهبندشهرکرد،راهبندبروجن،راهبندفارسان،راهبند سامان.
 
 
جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حا
وجه تسمیه آموزشگاه پسرانه شهید دانشور


  
 وزارت آموزش و پرورش
 سازمان آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری
 
شناسنامه آموزشگاه:
 اداره آموزش و پرورش  ناحیه ی دو شهرستان شهرکرد
نام آموزشگاه: شهید دانشور فرخشهر
سال تحصیلی:1389-1388
ادامه مطلب
آبشار زیبای دره‌ی عشق، یکی دیگر از جاذبه‌های تماشایی و شگفت‌انگیز است که در روستای «دره‌ عشق»، قرار دارد. در واقع این آبشار را می‌توان اصلی‌ترین جاذبه‌ی گردشگری طبیعی و یکی دیگر از نعمت‌های بی‌نظیر خداوند در این منطقه نامید که با قرارگیری در قلب ناحیه‌ی حفاظت‌‌شده‌ی هلن و منطقه‌ی مشایخ، منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی و تماشایی را برای دوستداران طبیعت، ایجاد کرده است. آبشار دره عشق، دارای بلندایی بیش از ۱۰۰ متر است و با سرعتی بسیار ا
باربری مشهد
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از مشهد به شیراز با بهترین ماشین آلات توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل بار خرده بار مشهد شیراز
باربری تهران
باربری تهران با نام تجاری نتسان کلیه خدمات خود را با تخفیف ویژه به تولیدکنندگان شهرک صنعتی زاگرس ارائه می نماید. حمل بار از شهرک صنعتی زاگرس به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
خدمات باربری از شهرک صنعتی زاگرس
    باربری مشهد به عنوان فعالترین شرکت باربری در شرق کشور حمل بار از مشهد به چهارمحال و بختیاری و شهرکرد و دیگر شهرهای این استان را در حداقل زمان به انجام می رساند. حمل بار بین شهری و درون شهری سرویسهای اصلی این باربری می باشد.باربری مشهد سالهای سال است که با برند تجاری نتسان در بازار حمل و نقل کشور می درخشد و خدمات گسترده و ویژه ای را به مشتریان ارائه می دهد.حمل بار از مشهد به استان چهار محال و بختیاری یکی دیگر از مسیرهای طولانی حمل و نقل در ک
از مدتها قبل دایی ، پرویز بهش پیشنهاد داده بود که همگی به اتفاق خواهرشوهرها یه آخر هفته رو بریم گردش. اتفاقا خواهرشوهر بزرگم هفته پیش اومدن شهرکرد و قصد داشتن با هم بریم بیرون اما وقتی شوهرش شنید این هفته با دایی شوهرم قرار گردش داریم گفت ما نمیاییم. اون یکی شوهرخواهرشوهرم هم که مشکل قلبی داره یه مقدار حالش نامساعد بود و گفت ما نمیایم. و چقدر اعصاب خردیه که یک نفر برنامه بریزه و بقیه قر و اطوار بیان. چون قبلا اکثر گردش و مسافرتها رو با خواهرشو
فروش انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور توسط مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان. ارایه ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات.
فروش انواع راهبند از تمامی برندهای مطرح جهان و برند اوژن.
فروش راه بند هیدرولیکی در اصفهان
فروش راه بند الکترومکانیکی در تهران
فروش گیت بولارد در تهران
فروش گیت ستونی در تبریز
فروش راهبند امنیتی در کرمان
فروش سیستم حضور و غیاب در شهرکرد
فروش ک هیدرولیکی در رامسر
فروش انواع گیت در چ
ورق شیروانی کرکره ای 
 ورق شیروانی کرکره‌ای یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربرترین ورق‌های شیروانی برای ساختمان ها ، سوله ها و ... است.از این ورق‌ها در کاربردهای مختلفی استفاده می شود. یا می توان اینجوی تصور کرد که این ورق می تواند در تمام ساختمان‌ها استفاده شود. اما در موارد زیر این ورق بسیار متداول است:
سوله‌های بزرگ مانند ورزشگاه ها، کارخانه ها و ..
مناطقی که میزان بارندگی بسیار بالا است.
ساختمان‌هایی که بازسازی انها دیر صورت می‌گیرد.
و …
مش
در رابطه با مسابقات فرهنگی هنری در شورای دانش آموزی تصمیم براین گرفته شد که علاوه برتوجیه دانش آموزان در برنامه های آغازین فرم علاقه مندی دانش آموزان دوره ابتدایی را نیز در اختیار دانش آموزان قرار دهیم جهت تکمیل و اعلام آمادگی در مسابقات فرمها توسط کمیته فرهنگی هنری صبا حسینی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و طبق فرمها در مسابقات مختلف از دانش آموزان ثبت نا م کردیم و پس از استعداد یابی هر کدام از مسئولین کمیته ها مسئول قسمتی از مسابقات شدن
در رابطه با برنامه جشن تکلیف دانش آموزان دو جلسه توجیهی با اولیاء در نماز خانه آموزشگاه توسط مدیر آموزشگاه داشتیم با ارسال دعوتنامه به اولیاء . ودر رابطه با تقسیم برنامه های جشن تکلیف بین  مدارسی که جشن تکلیف دارند یک جلسه دعوت از معاونین پرورشی مدارس جنت ،هاجر ،خدیجه،مریم  را در دفتر آموزشگاه داشتیم جهت اجرای برنامه توسط دانش آموزان و  بعد از تقسیم برنامه ها، نمایشی که توسط دانش آموزان شورای دانش آموزی در رابطه با جشن تکلیف آماده کرده بو
 
شهرستان کیار در استان چهارمحال و بختیاری با مختصات حداکثر 51 درجه و 6 دقیقه طول شرقی و 32 درجه و13دقیقه عرض شمالی، با مرکزیت شهر شلمزار ازشهرهای تاریخی استان که در 30 کیلومتری مرکز استان دربین شهرستان های شهرکرد، فارسان، اردل، بروجن، و لردگان احاطه شده است. این شهرستان 03/1657 کیلومترمربع وسعت دارد و دارای 2 بخش (مرکزی وناغان) و 4شهر (شلمزار، گهرو، وناغان) و 5 دهستان ،به سرزمین قلاع تاریخی معروف گردیده است. طبق آخرین سرشماری درسال1390جمعیت این شهر
شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما، با 15 سال سابقه فعالیت و رتبه  یک شورای عالی انفورماتیک، یکی از شرکت های معتبر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، در حوزه پورتال های حرفه ای سازمانی و خدمات الکترونیکی امن به شمار می رود. خدمات و محصولات شرکت سیگما (پرتال سازمانی) ، با توجه به کیفیت، قابلیت و امنیت آن، مورد استفاده بزرگ ترین شرکت ها و سازمان های کشور می باشد.از جمله مشتریانی که شرکت سیگما افتخار ارائه خدمات و محصولات خود را ب
 
از دیگر شهرستان های جذاب و زیبای استان چهارمحال بختیاری می رسیم به شهرستان فارسان که از شمال به شهرکرد و کوهرنگ از جنوب و شرق به کیار و از غرب به اردل متصل است. این شهرستان جمعیت تقریبا ۱۰۰ هزار نفری را در خود جا می داده است که ۴ شهر اصلی فارسان شامل جونقان ،بابا حیدر و پردنجان می باشد ، که در اطراف این شهرها ۵ دهستان است که مساحت فارسان را ۵۶۰ کیلومتر نموده.
از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهرستان می توان به چشمه و آبشار پیر غار و کتیبه های
                                          بسمه تعالی
     اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری                                                           تاریخ :
 مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان شهرکرد                                                     شماره : 20
                دبستان هاتف کیان)                                                                                  پیوست : ........................    
                                                                               
بســــمه تعالی                                                                        
12/8/1397
صورت جلـسه
شماره:              1 شورای دانش آموزی هنرستان فنی طالقانی  شهرکرد
محل جلسه:دفتر
کار  شورا
موضوع :  انتخابات و تعیین مسئولیت های اعضا و آشنایی با
شرح وظایف
 
                    درتاریخ  12/8/1397 ساعت   45 : 9  جلسه ای با حضور اعضای منتخب و معاون
بیست و پنجم دسامبر سالروز تولد پیامبر صلح و دوستی، مهربانی و مودّت عیسی مسیح(ع) است. پیامبری که به تصریح قرآن، بی پدر و از مادری باکره چون مریم که تمام عمر خویش را به عبادت و بندگی خداوند صرف کرد و سرانجام با زادن فرزندی پاک و مبشّر روح القدس اجر و مزد عبادات خویش را در دنیا و آخرت گرفت.
 
                      مریم مادری پاک  
اضطرابی عجیب درونش را فرا گرفته بود؛ امّا گامهایش را محکم و استوار برمی داشت، کودکی را که در آغوش داشت به نزد قومش آورد.
                                                                               
بســــمه تعالی                                                          1/12/1397
صورت جلـسه
شماره:      7     شورای
دانش آموزی هنرستان فنی طالقانی  شهرکرد
محل جلسه:دفتر
کار  شورا
موضوع :  بررسی و تهیه گزارش از فعالیتهای هفته امر
تربیتی با رویکرد سپاس مربی      
 
                    درتاریخ 1/12/1397 ساعت   45 : 10 
جلسه ای با حضور اعضای منتخب و معاون پرور
                                                                               
بســــمه تعالی                                                        20/1/1398
صورت جلـسه
شماره:      8   شورای دانش آموزی دبیرستان غیردولتی سما واحد شهرکرد
محل جلسه:دفتر
کار  شورا
موضوع :  بررسی و تهیه گزارش از فعالیتهای هفته امر
تربیتی با رویکرد هفته معلم   
                  درتاریخ 20/1/1398 ساعت   45 : 10 
جلسه ای با حضور اعضای منتخب و معاون پرورشی آم
                                                                               
بســــمه تعالی                                                          6/8/1397
صورت جلـسه
شماره:       6    
شورای دانش آموزی دبیرستان غیردولتی
سما واحد شهرکرد
محل جلسه:دفتر
کار  شورا
موضوع :  بررسی و تهیه گزارش از فعالیتهای هفته  تربیت     
 
                    درتاریخ  6/5/1396 ساعت   45 : 10 
جلسه ای با حضور اعضای منتخب و معاون پرورشی آموزشگاه در دف
                                                                               
بســــمه تعالی                                                          26/11/1397
صورت جلـسه
شماره:       5     شورای
دانش آموزی هنرستان فنی طالقانی  شهرکرد
محل جلسه:دفتر
کار  شورا
موضوع :  بررسی و تهیه گزارش از فعالیتهای دهه فجر    
 
                    درتاریخ  26/11/1397 ساعت   45 : 10 
جلسه ای با حضور اعضای منتخب و معاون پرورشی آموزشگاه در دفترکار شور
سیزدهم آبان به همه ی مستضعفان آموخت که می توانند چپاول گران را به زباله دان تاریخ بسپارند. سیزده آبان به مسلمانان آموخت که در معبد انسانیت، آزادنه و آگاهانه در برابر والایی های ارجمند مکتب توحید، به نماز بایستند، تنها در برابر «اللّه » به کرنش و سجود بنشینند و جز او، همه را طرد کنند. واقعه ی سیزده آبان به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد. پرتوی تابناک از انوار الهی بر آنان تابانید و درس هایی بزرگ از شهادت
بیا بیا که شمیم بهار می‏آیددل رمیده ما را قرار می‏آیدسر از افق بدرآورد صبح آزادیسرود فتح و ظفر زین دیار می‏آیدبیا که شد سپری دوره تباهی‏هازمان سروری و اقتدار می‏آیدگریخت ظالم و برچیده شد بساط ستمنهال حق و عدالت به بار می‏آیدبیا که گر رود اهریمن از وطن بیرون
فرشته از طرف کردگار می‏آیدخوش آمدی به وطن مقدمت گرامی‏بادصدای هلهله از هر گذار می‏آید
درروز بزرگداشت چهل ویکمین بهارفجرانقلاب درجریان برگزاری این جشن سرکارخانوم عباسی ازپلیس ام
مسابقات فرهنگی و هنری فردا در رشته تک نوازی و گروه نوازی در این آموزشگاه برگزار شد و اسامی برندگان برای شرکت در مرحله بعد مشخص گردید.
  
شرکت دانش آموزان با استعداد آموزشگاه در نمایش صحنه ای مرحله ناحیه ای در کانون مهر شهرکرد
  
اجرای نمایشنامه خوانی در کانون مهر در مرحله ناحیه ای و بازدید عوامل اجرایی مسابقات از اداره کل آموزش و پرورش
 
تابستان بهترین فصل سفر است.البته ایران آنقدر مکان دیدنی و گردشگری دارد که اگر تمام طول سال را سفر کنید یک عمر برای دیدن زیبایی هایش کم است... در این مقاله قصد داریم شما را با پرتقاضاترین تورهای تابستان 97 آشنا کنیم.
1- تور سرعین اردبیل آستارا
از بین تورهای داخلی بیشترین تقاضا در تابستان مربوط به تور سرعین اردبیل آستارا است. سرعین به دلیل آب و هوای کوهستانی برای فرار از گرمای هوا ، پناهگاه خوبی ست.تور سرعین هر هفته به صورت منظم به صورت تور چند رو
                                                                               
بســــمه تعالی                                                                        
22/9/1397
صورت جلـسه
شماره:       2     شورای دانش آموزی هنرستان فنی طالقانی  شهرکرد
محل جلسه:دفتر
کار  شورا
موضوع :  تنظیم فعالیتهای گروه های علمی و امتحانات دی
ماه   
 
                    درتاریخ  22/9/1397 ساعت   45 : 10 
جلسه ای با حضور اعضای منتخب و معاون پرورشی آ
استان چهارمحال و بختیاری با وسعت بیش از 16 کیلومتر مربع در جنوب غربی ایران واقع شده است، مرکز این استان شهرستان شهرکرد که به دلیل ارتفاع بالایی آن نسبت به سطح دریا به بام ایران مشهور است چهارمحال و بختیاری دارای رودخانه های پر آبی است که به واسطه بارش های سالانه دو رودخانه زاینده رود و کارون از این استان سرچشمه می گیرند. از جاذبه های گردشگری این استان وجود کوه های مرتفع که بیشترین وسعت چهارمحال و بختیاری را تشکیل می دهد، میتوان اشاره کرد.
ب
شیوه نامه اجرایی شورای دانش آموزی   
به نام خدا
 
فرم شماره 13                                                                                              
 استان چهارمحال وبختیاری در سال تحصیلی 99-98                                                                                       شهرستان شهرکرد ناحیه دوشهرکرد        دبیرستان دوره اول شهید استکی شهرکرد  
انتخابات شورای دانش آموزی در روزچهار شنبه مورخ 1/8/98  راس ساع
خرید چادر لبنانی
 
خرید چادر لبنانی
مشخصات فنیمشخصات فنی
مشخصات کلی محصول

جنس
 
کرپ حریر
 

طرح پارچه
 
ساده
 
ویژگی ها

جنس
کرپناز ایرانی شرکت نساجی شهرکرد با مارک الگانس

نگهداری
شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید

یادآوری
محصولات اصلی برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد .
مشخصات

کشور تولید کننده
 
ایران29
 

کد کالا
Ira 1051

قیمت چادر لبنانی سا
 
بروجن در 60 کیلومتری شهرکرد واقع شده است و مساحتی بالغ بر 2250 کیلومتر مربع که جمعیتی 150 هزار نفری را دربر گرفته است.6 بخش و 5 دهستان در ارتفاع 2200 متر از سطح دریا، بروجن را تقسیم کرده است.
شهرستان بروجن به دلیل همرزی نزدیک با استان اصفهان از ارثیه خویی نسبت به جذب گردشگر برخوردار است، اما ناگفته نماند، استان چهارمحال و بختیاری نیز به خودی خود در امر جذب گردشگر و طبیعت گردان فعال و پیشرو است. بروجن به دلیل ارتفاع زیادی که از سطح دریا دارد،
از اول تابستون برای سوم شهریور جشن تولد یک سالگی نوه‌ی خاله ام دعوت بودیم و قرار بود با خانواده‌ی مادری بریم که قسمت ما نشد و بقیه رفتند. تا اینکه دو. هفته پیش نتایج کنکور نگین اومد و آمل قبول شد و توفیق اجباری شد که سه تا خانواده بشیم( خواهر شوهرم و پسر اون یکی خواهرشوهرم) بریم سمت شمال. سفر ما از جمعه عصر شروع شد و به سمت تهران حرکت کردیم و شب رو مرقد امام موندیم و ساعت 5 صبح از جاده ی هراز رفتیم به سمت بابلسر . ساحل دوست داشتنی بابلسر منو یاد خا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

C Movie