نتایج جستجو برای عبارت :

عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست

دانشجویان گرامی
مهلت تحویل و ارسال گزارش کار آزمایش اول (پمپ حرارتی) به پایان رسیده است.
آخرین مهلت ارسال و تحویل گزارش کار کمپرسور دومرحله ای: چهاشنبه 22 اسفند
مهلت ارسال و تحویل گزارش کارهای تهویه و دیگ مارست: چهارشنبه 21 فروردین
ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
ثبت نام آزمـــون های آزمایشی سنجش
شرکت تعاونی کارها آموزشی سنجش برگزار کننده آزمون های آزمایشی مرحله ای تمدید مهلت ثبت‌ عنوان آزمون آزمایشی تاریخ ۳۰ فروردین ۹۸ سنجش دهم. امتحان ‌های مهلت درج ‌نام تاریخ برگزاری دانا دوره مهلت درج نام با پایان روز جمعه تاریخ .
ادامه مطلب
تا آخر تیرماه به خودم مهلت دادم. آخرین مهلت...
اگر کرم فرمودند، که هیچ
اگر باز لایق نبودم، جنازه ام روی دست های مبارکشان خواهد ماند. دفنم کنند...
+ فکر میکنم این اولین پستی باشد که صریح ننوشتم. این هم خیانت در امانت. یک جور تلخی کشنده ای زیر زبانم حس میکنم که میخواهم تمام وجودم را به بیرون تف کنم. تف، تف...
پیرو اطلاعیه مورخه ۹۸/۱۰/۰۴ پیرامون ثبت نام آزمون های ورود به حرفه نوبت دوم سال جاری، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی اسفند ماه ۹۸ می رساند:
با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون های موصوف، عدم موفقیت برخی از داوطلبان در تکمیل مراحل ثبت نام و درخواست های بعضی از استان ها، مهلت ثبت نام این آزمون‌ها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۶ تمدید می‌شود.
 
دفتر مقرر
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد که مهلت ثبت نام آزمون کتبی دفتریاری سال ۹۸ تمدید شد همچنین به جهت پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا، تاریخ برگزاری آزمون به سال آینده موکول که متعاقبا تاریخ آن اعلام خواهد شد . برای مشاهده جزئیات خبر تمدید مهلت ثبت نام آزمون کتبی دفتریاری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/45/تمدید-مهلت-ثبت-نام-آزمون-کتبی-دفتریاری.html
دانشجویانی که دروس معارف (تاریخ، تفسیر موضوعی قرآن، اندیشه اسلامی، اخلاق اسلامی) را با استاد داودی اخذ نموده اند، آخرین مهلت جهت تحویل تحقیق روز پنجشنبه 98/3/30 ساعت 11 می باشد.
ضمنا مهلت اعلام شده قابل تمدید نمی باشد و آموزش هیچ گونه مسئولیتی جهت تحویل آنها بعد از مهلت اعلام شده، ندارد.
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا
نوشداروئی و بعد از مرگ سهراب آمدی
سنگدل این زودتر می خواستی حالا چرا
عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست
من که یک امروز مهمان توام فردا چرا
نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم
دیگر اکنون با جوانان نازکن با ما چرا
 
 
 
ادامه مطلب
به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان بهمن ماه ۹۷ می‌رساند، ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه بهمن ۹۷ تا روز جمعه مورخ ۹۷/۰۹/۰۹ تمدید گردیده است و داوطلبان می‌توانند تا پایان ساعت ۱۶ روز جمعه برای ثبت‌نام اقدام نمایند. لازم بذکر است مهلت زمانی تعیین شده به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود لذا به کلیه داوطلبان عزیز توصیه می‌گردد در مهلت زمانی تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.
تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی
معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد با اشاره به مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: بر اساس فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۲۸ خرداد ماه به عنوان پایان مهلت شرکت و ارسال آثار به این جشنواره اعلام شده بود؛ اما بر اساس درخواست‌های مستند مکرر از سوی کتابداران، اعضای کتابخانه‌ها، مدیران کل نهاد، مسئولان استانی و برخی دستگاه‌های شرکت کننده در جشنواره، دبیرخانه جشنواره کتاب
{به نام خدا}(( مسابقه ی کتابخوانی نور ))به اطلاع تمامی عزیزان میرسانیم،مهلت ثبت نام در مسابقه ی کتابخوانی ، مسجد امام حسین(ع)سده لنجان تا ۱۵ مرداد ماه ۹۸ می باشد.**اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر****مبلغ ثبت نام،1000تومان می باشد**مکان ثبت نام:کتابخانه ی مسجد امام حسین(ع)ساعات مراجعه:ساعت16تا20تلفن تماس:03152437650اطلاع بیشتر در وبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir
بسمه تعالی 
با توجه به این که ثبت نام طرح های مشابه طرح ارتقایی انصارالحجة تا ابتدای تیر وقت ثبت نام دارند لذا پایان ثبت نام در طرح انصارالحجة را 28 خرداد ماه قرار داده ایم تا طلابی که پذیرش نمی شوند امکان حضور در طرح های دیگر را داشته باشند. 
این مهلت قابل تمدید نیست 
آخرین مهلت ثبت  نام در طرح ارتقایی انصارالحجة 28 خرداد 98
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
انتخاب رشته کنکور سراسری
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد کنکور سراسری
مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
اطلاعاتی در مورد مهلت انتخاب رشته
زمان انتخاب رشته کنکور
اطلاعاتی در مورد مقطع سراسری
تعیین رشته کنکور
سایتی در مورد کنکور 99
زمان مهلت انتخاب رشته سراسری
آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
به موجب ماده 306 قانون آیین دادرسی مدنی مهلت واخواهی از احکام غیابی برای کسانی که مقیم کشورند بیست روز و برای کسانی که خارج از کشور اقامت دارند دوماه از تاریخ ابلاغ واقعی خواهد بود ؛ مگر اینکه معترض به حکم ثابت نماید عدم اقدام به واخواهی در این مهلت به دلیل عذر موجه بوده است . به استناد سایت آیین دادرسی دینا موارد عذر موجه واخواهی خارج از مهلت بر اساس این ماده عبارتند از  مرضی که مانع از حرکت است ؛ فوت یکی از والدین یا همسر یا اولاد ؛ حوادث قهری
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی درمورد انتخاب رشته
اطلاعات مهمی در مورد دانشگاه آزاد
مهلت انتخاب رشته دانشگاه ازاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته 99
آخرین فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
به استناد سایت آیین دادرسی دینا ، به موجب ماده 287 قانون آیین دادرسی مدنی تقاضای مهلت برای اتیان سوگند در دادگاه مورد پیش بینی قرار گرفته است که بر اساس این ماده " اگر کسی که باید سوگند یاد کند ، برای قبول یا رد سوگند مهلت بخواهد ، دادگاه می تواند به اندازه ای که موجب ضرر طرف نشود ، به او یک بار مهلت بدهد " . بنابراین بر اساس این ماده شخصی که بر اساس مقررات قانونی باید ادای سوگند نماید ، در صورتی که نسبت به ادای سوگند در دادگاه تقاضای مهلت کرده ب
به استناد سایت مشاوره حقوق کیفری دینا ، در ماده 482 قانون مجازات اسلامی ، مهلت پرداخت دیه مورد پیش بینی قرار گرفته است که بر اساس آن ، مهلت پرداخت دیه در جرائم عمد ظرف یک سال قمری است و در خصوص جرائم شبه عمد ، دو سال قمری و در ارتباط با جرایم خطای محض ، سه سال قمری می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مهلت پرداخت دیه در جرایم شبه عمدی و خطای محض بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/243/مهلت-پرداخت-دیه.html
به استناد سایت آیین دادرسی دینا ، یکی از راه های اعتراض به حکمی که به صورت غیابی توسط دادگاه صادر شده است ، واخواهی می باشد که البته باید در همان مهلت پیش بینی شده در قانون انجام بشود . مدت زمان مهلت واخواهی برای اشخاص مقیم ایران بیست روز و برای اشخاص مقیم خارج از کشور ، دو ماه از تاریخ ابلاغ حکم غیابی است . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد واخواهی خارج از مهلت بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/155/مهلت-واخواهی.html
سلام و صبح به خیر خدمت دوستان عزیز
امروز 1398/9/16  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد شروع میشه و این که 10 روز هم مهلت ثبت نام داره  و میتونید به سایت WWW.SANJESH.ORG مراجعه کنید و ثبت نام کنید.
خودم هم امروز میخوام ثبت نام برا ارشد  به امید  موفقیت های بیشتر برا همه انسان های آزاده عالم .
 
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان مهر ماه ۱۳۹۸ می‌رساند، با توجه به درخواست متقاضیان شرکت در آزمون‌های موصوف، مهلت ثبت‌نام آزمون‌ها تا روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۴/۲۴ تمدید گردید و کلیه داوطلبان محترم می‌توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه با مراجعه به سامانه آزمون‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
مهلت مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور ۹۹ از امروز۱۲ اسفندماه به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش آغاز شد و داوطلبان تا روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
به گزارش مهر، به منظور همراهی با آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در مهلت ۱۶ تا ۲۷ بهمن ۹۸ موفق به ثبت نام نشدند، مهلت مجدد برای ثبت نام در نظر گرفته شد.
ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برا
با سلام و احترام 
بر اساس اعلام مهلت دفاع توسط پژوهش 11 ام دیماه آخرین فرصت دفاع در ترم جاری می باشد. لذا متقاضیان دفاع نهایی پایان نامه در زیر همین پست اعلام آمادگی بفرمایند تا برنامه ریزی انجام شود. لازم بذکر است حداقل یک هفته قبل تمامی کارهای اداری ( شهریه - آموزش) باید انجام شود و دو نسخه از ورژن نهایی پایان نامه پرینت ( دورو) فنری شده تحویل گروه شود. 
 
موفق باشید
سلام
امروز میخوام اطلاعات حقوقی مهمی در اختیار شما بگذاریم
امیدواریم سایت هایی که معرفی میکنیم برای شما مفید باشد .
سایت مهم حقوقی
تجدیدنظر خواهی خارج از مهلت قانونی
اطلاعات مفید حقوقی
سایتی در مورد تجدید نظرخواهی
جرم انتشار عکس و فیلم خصوصی و تهدید به آن 
اطلاعاتی در مورد تجدید نظرخواهی خارج از مهلت
جرم انتشار عکس
اعتراض به رای خارج از وقت
سایتی د رمورد جرم انتشار عکس و فیلم
سایتی د رمورد اعتراض خارج از وقت
جرم تهدید انتشار عکس و فیلم
گذش
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: افرادی که تا پایان سال ۹۸ بخشی از مبلغ اقساط معافیت قانون جریمه مشمولان غایب را پرداخت کرده اند، درسال ۹۹ برای پرداخت بقیه مبلغ جریمه مهلت دارند.
---http://net3nter.blog.ir
مشاهده مطلب در کانال
 
 
مهلت برای تهیه وسایل تا دو هفته بعد از اعلام کار است.مهلت برای ارائه تا هفته سوم یعنی یک جلسه بعد از انجام کار یا بلافاصله پس از اتمام کار است.در صورت هر گونه سوال حتما نظرات خود را بنویسید.به اندازه  هفت کاشی  پنج در پنج بر روی کاغذ گلاسه پرینت گرفته شود.
ادامه مطلب
بر اساس مواد ۴۱ و ۴۷ آیین نامه اجرایی و آموزشی مدارس آخرین مهلت ثبت نام در مدارس با در نظر گرفتن کلیه موارد پایان مهرماه می باشد و بر اساس ماده ۲۶ آیین نامه مصوبه ۹۳۲ شورای عالی آموزش و پرورش آخرین مهلت چاپ دفتر آمار اول آبان ماه است
ادامه مطلب
   امروز آخرین مهلت قانونی برای انصراف از تحصیلم در دانشگاه تهران است. فکرش را هم نمی‌کردم که این کار برایم سخت باشد. همیشه چون می‌دانستم از فیزیک بدم می‌آید می‌توانم هرکاری برای خلاص شدن از شرش انجام دهم. امروز حتی تصوری دیوارهای عجیب و قدیمی و پنجره‌های مربعی ساختمان‌های پردیس مرکزی باعث شد از همین لحظه دلتنگش شوم.
   من از تمام داشته‌هایم در این‌جا دست می‌کشم به امیدی واهی‌تر از آنچه که حتی تصورش می‌کنم. داستان تمام می‌شوم. بوی ای
 
لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.
مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.
 
 
 
لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.
مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.
 
 
آخرین مهلت تحویل تمرین اول یکشنبه آینده یعنی 17 فروردین می باشد.
و آخرین مهلت تحویل تمرین دوم 24 فروردین می باشد.
لطفا تمرین های خود را به آدرس ایمیل HWs.electronic1@gmail.com ارسال کنید.
تمرین های خود را در یک فایل pdf و یا همه ی عکس های یک تمرین را در یک فایل zip ارسال کنید، اینطور نباشد که هر عکس را به صورت جداگانه پیوست کنید و ارسال کنید . لطفا تصویر تمرین ها را واضح قرار دهید.
در نام فایلی که ارسال می کنید شماره تمرین را ذکر کنید. مثلا: hw1-mohseni
 
لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.
مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.
 
 
لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.
مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.
 
لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.
مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.
 
 
لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.
مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.
 
 
لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.
مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.
 
 
لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.
مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.
 
لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.
مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.
 
 
لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.
مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.
 
به استناد سایت آیین دادرسی دینا اگر یکی از موارد عذر موجه واخواهی وجود داشته باشد ، شخص می تواند خارج از مهلت اقدام به واخواهی کند . البته واخواه باید دلایل موجه بودن عذر خود را ضمن دادخواست واخواهی خارج از موعد به دادگاه صادرکننده رای تقدیم نماید که در این صورت اگر دادگاه عذر واخواه را موجه تشخیص داد ، قرار قبول دادخواست واخواهی را صادر کرده و اجرای حکم نیز متوقف می شود و در غیر این صورت یعنی در صورتی که دادگاه عذر موجه برای عدم واخواهی در م
با سلام
نمرات درس پردازش سیگنالهای دیجیتال به صورت موقت ثبت شده اند و نمرات نهایی مقداری از این نمرات بالاترند.
چون مهلت آموزش امروز به پایان می رسید نمرات خام بدون در نظر گرفتن پروژه ثبت گردیده اند و با ارسال پروژه، نهایی خواهند شد.
موفق باشید
کنکور سراسری بزرگترین رقابت علمی کشورمونه و به همین دلیل سازمان سنجش علاوه بر زمان اولیه ، تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۹۹ رو واسه داوطلبای جا مونده از ثبت نام در نظر می گیره . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، سازمان سنجش بعد از تموم شدن زمان اولیه ، چند روزی رو به عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 مشخص می کنه که داوطلبا می تونن تو این بازه وارد سایت بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زی
اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار 98 فراموش نشود ، آخرین مهلت مقرر قانونی  ۱۵ تیر ماه می باشد.
مودیان مالیاتی مشمول مقررات ارزش افزوده می توانند از طریق مراجعه به کافی نت فرزاد نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات و عوارض ابرازی اقدام نمایند.
نهی از اعتماد بیجا حتی به نزدیک‌ترین افراد
ثقة الاسلام کلینی و ابن شعبه حرانی رضوان الله علیهما روایت کرده‌اند:
محمد بن یحیى، عن أحمد بن محمد، عن علی بن إسماعیل، عن عبد الله بن واصل، عن عبد الله بن سنان قال: قال أبو عبد الله علیه السلام: لا تثق بأخیك كل الثقة فإن صرعة الاسترسال لن تستقال.
امام صادق علیه السلام فرمودند: حتی به برادرت اعتماد كامل و تمام (بدون ملاحضه) مكن؛ زیرا زمین خوردن ناشی از اطمینان كردن، قابل جبران نیست.
الکافی، تالیف ثقة
حضرت صادق ع فرمود هر کس  گناهی کند هفت ساعت از روز در باره انها باو مهلت دهند پس اگر  سه بار گفت استغفرالله لا اله الا هو الحی القیوم ان گناه بر او نوشته نشود  شرح مجلسی ره. گوید این ذکر استغفارکه در این حدیث  است بیان فرد  اکمل است و گرنه. سایر اخبار بنحو اطلاق است و ذکر  مخصوصی برای استغفار بیان نکرده اند  و نیز انحضرت ع فرمود بنده مومن چون گناه کند خداوند اورا هفت  ساعت مهلت دهد  پس اگر از خدا امرزش خواست چیزی بر او نوشته  نشود و اگر این ساعت
شاخص کل بورس تهران اگرچه روز گذشته نیز رشد حدود 3000 واحدی را ثبت کرد، اما در کل، روز پر عرضه ای را تجربه کرد. دیروز در خصوص گروه ویژه اقدام مالی و تصمیم گیری در خصوص ایران صحبت کردم. اینکه در جلسه آتی خود که در پاریس برگزار میشود، آیا ایران را به لیست سیاه منتقل میکنند یا اینکه مجددا 4 ماه به ایران مهلت میدهند تا لوایح FATF را تصویب کند. اکثریت اعضای این گروه، خواهان قرار گرفتن ایران در لیست سیاه هستند! اما اگر فقط 5 عضو، مخالف لیست سیاه باشد، مجددا
به استناد سایت آیین دادرسی دینا در پاسخ به این سوال که ایراد رد دادرس تا چه زمانی قابل طرح است ، در ماده 87 قانون آیین دادرسی مدنی بیان شده است که بر اساس آن ، " ایرادات و اعتراضات باید تا پایان اولین جلسه دادرسی به عمل آید ؛ مگر این که سبب ایراد متعاقبا حادث شود " . بنابراین ، در حالت کلی زمانی که شخصی نسبت به دادرس اعتراض دارد ، تا پایان اولین جلسه ای که برای دادرسی تشکیل شده است فرصت و مهلت برای طرح ایراد رد دادرس را خواهد داشت . البته بر اساس ق
داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 98 - 99 نشده اند می توانند در بازه زمانی جداگانه ای که تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 - 99 در اختیار آن ها قرار می گیرد نسبت به درج اطلاعات ثبت نامی خود در فرم اینترنتی مربوطه اقدام نمایند . به نقل از سایت مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد هیوا ، سازمان سنجش به دنبال درخواست های مکرر داوطلبان جامانده از ثبت نام اقدام به تمدید مهلت ثبت نام ارشد فراگی
حوزه های تحت پوششنقش استحصال آب باران در کاهش سیل، خشکسالی و رونق تولید، ارتقاء استاندارد ها، فرهنگ سازی و ترویج استحصال آب باران و بازچرخانی، ابعاد اقتصادی، اجتماعی و حقوقی استحصال آب باران
مهلت ارسال چکیده۱۳۹۸/۰۷/۱۰
مهلت ارسال اصل مقاله۱۳۹۸/۰۷/۱۰
تاریخ شروع۱۳۹۸/۰۹/۰۵

ادامه مطلب
سلام
امروز میخوایم در مورد برخی سایت حقوفی صحبت کنیم و با معرفی این سایت ها به برخی مشکلات حقوقی شما کمک کرده باشیم .
اطلاعات مهم حقوقی
اطلاعاتی در مورد مطالبه خسارت
سایتی در مورد مسائل حقوقی
مطالبه خسارت ناشی از عدم انجام تعهد
مهلت تجدید نظر خواهی از رأی و زمان آغاز درخواست
سایتی در مورد عدم انجام تعهد
اطلاعاتی در مورد مهلت تجدید نظر خواهی
اطلاعاتی در مورد مطالبه خسارت
سایتی در مورد رای و درخواست
مسئولیت قراردادی
زمان تجدید نظر خواهی
سایت
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا بر اساس  ماده 65 قانون دیوان عدالت اداری مهلت تجدید نظر خواهی در دیوان عدالت اداری برای اشخاص مقیم ایران بیست روز از تاریخ ابلاغ رای است و موعد تجدید نظر برای اشخاص مقیم خارج از ایران دو ماه از تاریخ ابلاغ خواهد بود . به این معنا که زمانی که رای مرحله بدوی دیوان عدالت اداری ابلاغ گردید ، ظرف مهلت بیست روز کاری شخص مقیم ایران می تواند تقاضای تجدید نظر خواهی نماید و در صورتی که مقیم خارج از کشور باشد می تواند در
مردی ثروتمندعزرائیل نزدش آمد تا جانش را بگیردگریه و زاری کرد و مهلت خواست، اما عزرائیل نپذیرفتگفت:
همه دارایی ام را بگیر و فقط یک روز به من مهلت بده. باز هم فایده ای
نداشت. مرد گفت: پس فقط به اندازۀ نوشتن یک جمله به من وقت بده. عزرائیل
پذیرفتاو نوشت:من خواستم یک روز عمرم را 300هزار دینار بخرم، اما نفروختند.شما قدر عمرتان را بدانید، چون نه فروختنی است و نه خریدنی.
آغاز ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی 98
امروز مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی 98 آغاز می‌شود و شرایط و ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته اعلام شده است.

به گزارش ندای زرند، ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 98 از امروز 10 اردیبهشت آغاز می‌شود و روز دوشنبه 16 اردیبهشت 98 به پایان می‌رسد.

علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته باید با اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت
آگاهی از زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری از
مواردی است که برای داوطلبان جامانده از ثبت نام بسیار مهم است. داوطلبانی
که قصد شرکت در کنکور سراسری 98 را دارند از 24 بهمن تا 2 اسفند ماه 97
این امکان را خواهند داشت تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت هزینه
ثبت نام برای تکمیل ثبت نام کنکور سراسری 98 خود اقدام نمایند. امکان مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری برای
آن دسته از داوطلبانی که بنا به دلایل مختلف از ثبت نام اصلی کنکور سراسری
98 جا ماند
♨️ #رایتلی‌ها، جمعه‌ آخر هر ماه از رایتل هدیه بگیرید.
@Charge_MciBlog
شما می‌توانید در آخرین جمعه هر ماه، یک بسته اینترنت تا 30 گیگابایت یا یک بسته مکالمه جذاب هدیه بگیرید.
 
روش‌های فعال‌سازی بسته :
 کد دستوری #20*
 اپلیکیشن رایتل من / بسته هدیه من
@Charge_MciBlog
امکان فعال‌سازی بسته هدیه فقط یک‌بار در آخرین جمعه ماه امکان‌پذیر است.
 
⌛️مهلت فعال‌سازی بسته هدیه از بامداد روز جمعه (ساعت 00:00) تا ساعت 23:59 همان روز است و پس از آن امکان فعال‌سازی بسته هدیه
ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 تمدید شد
امروز 14 تیر ماه 98 پیش ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد که قرار بود تا به امروز باشد به مدت سه روز تمدید شد و تا 17 تیر ماه ادامه خواهد داشت و سهمیه هایی مانند: نوه رزمند، فرزند نظامی و فرهنگی و سهمیه های آزاد به فرم امتیازبندی ها اضافه شد، توصیه می شود برای انجام تمامی مراحل ثبت نام و درج امتیاز (بالا بردن شانس قبولی، انتخاب مدرسه و دریافت رسید ثبت نام با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت) تماس
به ‌اطلاع‌ کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌ نام‌ و شرکت‌ در
آزمون‌ سراسری سال 1398 که در مهلت تعیین شده (از تاریخ 97/11/24 لغایت 97/12/06) موفق به
دریافت کد سوابق تحصیلی نگردیده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند نسبت به
ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند می رساند، مهلت مجدد برای ثبت‌نام‌ در آزمون‌ مذکور از روز یکشنبه مورخ 97/12/19 تا روز چهارشنبه مورخ 97/12/22 در نظرگرفته شده است . متقاضیانی که در زمان دریافت کد سوابق تحصیلی با مشکل مواجه می شوند هر چه سریعت
امدی پایین دلار ،جانم بقربانت ولی حالا چرا
بی وفا حالا که من ترکیده ام از قیمت ها چرا
پوشک بچه ای بعد از تخلیه ی کودک امدی
پهن دل این زود تر می امدی حالا چرا
عمر ما را مهلت پایین و بالای تونیست
من که یک امروز خریدار توام فردا چرا
نازنیناما به نرخ تو جوانی داده ایم
دیگر اکنون با نرخ بازان ناز کن با ما چرا
وه که با این قیمت های کوته بی اعتبار
این همه غافل شدن از حقوق ثابت چرا
شور ریالم بپرسش سر به زیر افکنده بود
ای نرخ دلار جواب تند و سر بالا چرا
فرد
اظهارنامه مالیاتی
 
پس از گذشت سال ۹۱ به بعد ثبت اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی شد و در سامانه ی سازمان امور مالی کشور به صورت آنلاین و اینترنتی انجام خواهد شد و دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به اداره مالیات و پر کردن فرم های طولانی مالیاتی ندارید. فرایند تهیه اظهارنامه مالیاتی به آسانی انجام می شود و تنها با سپری کردن چند دقیقه انجام خواهد شد. مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی هم در سایت امور مالیاتی کشور درج شده است پس هیچ جای نگرانی ندارد.
ته
مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن به تعویق افتاد  
 
متن اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان درباره طرح ملی مسکن به شرح زیر است؛
 
«به اطلاع می رساند برای حفظ بهداشت و سلامتی متقاضیان محترم زمان مراجعه به شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تکمیل مدارک متعاقباً از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد گردید.»
 
این معاونت 5 روز پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: « متقاضیان طرح اقدام ملی که نسبت به نتیجه پالایش ثبت‌ نام خود اعتراض دارند، می‌توانند از تاریخ 98/12/1
سازمان سنجش هر سال علاوه بر بازه اولیه و بلافاصله بعد از تموم شدن زمان قانونی ثبت نام ، اقدام به تمدید مهلت ثبت نام دکتری ۹۹ می کنه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو ، اونایی که نتونستن تو بازه اولیه ثبت نام آزمون دکترای رو انجام بدن ، بتونن تو آخرین زمان ثبت نام آزمون دکتری 99 ، وارد سایت سنجش بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/962/تمدید-مهلت-ثبت-نام-دکتری-
بیشتر از دو ماه از زمانی که آخرین مطلب رو نوشتم گذشته، خب اتفاق خاص که متحولمون کنه که نیوفتاده ولی نوشتن همون روزمرگی ها هم دل و دماغ میخواد و البته انگیزه. خب درسته اینجا حکم یه دفتر خاطرات رو برای من داره اما همچین بدم هم نمیومد چندتا بازدید کننده‌ داشته باشه که برای نوشتن بهم انگیزه بدهند.
بگذریم
صبح امروز اولین چیزی که توجه ام رو جلب کرد برگ جریمه ای بود که تا 28 آبان مهلت داشت و با وجود اینکه همسر چند دفعه تذکر داده بود من فراموش کردم پرد
مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد گفت: برای کمک به مردم در روزهای پایانی سال ۹۸ مبنی بر دریافت سند تک‌برگ ( کاداستر) ،قانون تعیین تکلیف ، مهلت صدور این اسناد و قانون یادشده تمدید شد. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به نقل از ایرنا، به گزارش روزشنبه روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک یزد، علی کریمی  افزود: علاوه بر تمدید مهلت صدور سند تک برگ و قانون تعیین تکلیف تا خردادماه سال ۱۳۹۹ همچنین با تصویب شورای  شهر یزد و همکاری شهرداری ،  عوارض ش
محمود علیزاده معاون سازمان عمور مالیاتی اظهار داشت: بر اساس مصوبه سوم اردیبهشت سال جاری شورای عالی هماهنگی سران قوا موعد مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و رسیدگی های مالیاتی که مهلت انقضای آن ۹۹.۲.۱ لغایت ۹۹.۴.۳۱ بوده به مدت دو ماه و در حداکثر تا پایان ۳۱ شهریور تمدید می شود و تمامی احکام مرتبط در این تمدید مترتب است.
معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی در مورد تکالیف این دوره نی
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99
سایتی در مورد زمان دریافت کارت ورورد به جلسه
اطلاعاتی در مورد کارت ورود به جلسه
سایتی در مورد کنکور کارشناسی ارشد
اطلاعاتی د رمورد کنکور ارشد 99
زمان دریافت کارت ورود به جلسه
تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی
مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99
سایتی در مورد مهلت مجدد ث
ایسنا:مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از تمدید ثبت نام در سامانه سماح تا روز اربعین حسینی خبر داد.
حامد دارابی از ثبت نام 56 هزار و 730 کرمانشاهی متقاضی پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح خبرداد و گفت:از زمان شروع ثبت نام در سامانه(اول شهریور) تاکنون بیشترین ثبت نام ها را طی هفته گذشته داشتیم. 
وی تصریح کرد:سال گذشته نزدیک به 40 هزار نفر از استان کرمانشاه در سامانه سماح ثبت نام کردند که تعداد ثبت نامی هایی که تا به امروز(24 مهر) و به فاصله سه روز م
دانش آموزایی که از ثبت نام آزمون تیزهوشان تو زمان مقرر جا موندن پیگیر اطلاعیه ها برای اطلاع از زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هستن تا ثبت نامش خودشون رو برای این آزمون انجام بدن به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تحصیلیکو آموزش و پرورش سمپاد تو بازه های مختلف فرصتی جهت تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان قرار میده .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1041/تمدید-مهلت-ثبت-نام-آزمون-تیزهوشان.h
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
اتحادیه اروپا در واکنش به مهلت ۶۰ روزه ایران برای اجرای تعهدات بانکی و نفتی اعلام کرد "هیچ ضرب‌الاجلی را از سوی تهران نمی‌پذیرد."
عدم پذیرش مهلت 60 روزه می تواند به این معنی باشد:
که اروپا برای تصمیم جدید ایران در خصوص برجام، ارزشی قائل نیست!
به بیان دیگر برای اروپا اهمیتی ندارد ایران چه تصمیمی اتخاذ کرده است! و آنچه را که برای اروپا مهم است اینکه  ایران نباید از برجام خارج شود!
و به تعبیر دیگری عدم پذیرش مهلت 60 روزه، به این مفهوم است که ایران
سطح برگزاریملی
محورهای همایش-------------------الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابراتمهندسی پزشکی، مکاترونیک و رباتیکسیستم های هوشمند، انرژی های تجدید پذیراتوماسیون، فوتونیک و مخابرات نوریاقتصاد مقاومتی در مهندسی برق و مکاترونیکسایر موضوعات مرتبط در مهندسی برق و مکاترونیک
محورهای همایش
برگزار کنندگان: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسیمهلت ارسال چکیده مقالات:مهلت ارسال متن کامل مقالات: 10 تیر 1399تاریخ برگزاری همایش: 13 شهریور 1399
سایت همایش: msee.irتل
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
سایتی در مورد  زمان ثبت نام آزمون دکتری 99
سایتی در مورد ثبت نام دکتری 99
اطلاعاتی در مورد دانشگاه آزاد 99
اطلاعاتی در مورد دکتری 99
آزمون دکتری 99 و سایتی در مورد آن
اطلاعاتی در مورد لینک دانلود دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 99
سایتی در مورد لینک ثبت نام دکتری آزاد
اطلاعاتی در مورد تاریخ ثبت نام آزمون دکتری 99
 چند روز یش یکی از افرادی که بتازگی باهاش آشنا شدم. بهم پیشنهاد کار داد. هرچه ازش پرسیدم چه کاری جوابی نداد و گفت بیا برای مصاحبه! خلاصه که امروز رفتم و تازه اونجا بود که متوجه شدم کاری که ازش صحبت شد چیزی نیست جز بازریابی اینترنتی و برای شروع کار حداقل مبلغ 5 میلیون تومان باید جنس بخرم از سایت و بفروشم. انتظار داشتن همونجا قبول کنم و پروفایل رو بسازم و بسم الله...
مهلت گرفتم برای فکر کردن هرچند میدونستم جوابم نه هستش. امروزم م اینجوری با این جلس
اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درخصوص اعلام مهلت مجدد برای مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور و همچنین امکان ثبت‌نام برای داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند
 
 پیرو اطلاعیه مورخ 98/09/16 بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آمو
امروز دلم تنگ استبرای روزهایی که نیامده‌اندو من هر روزبه خودم وعده دادمشانامروز دلم تنگ استتنگ تر از تُنگ ماهیکه هر چه می‌رودسر جای اول استامروز بیشتر از هر زماندلم تنگ است و زمانناجوانمرادنه تیغ می‌زندبر تُنگ تنهایی منامروز دلم تنگ است ...[یوسف رجبی]
سلام و خداقوت
ضمن تشکر از دوستان بابت اهتمام جدی به گذران دروس و مقرریها
مهلت ارائه نمرات آموزش مجازی و حجم مطالعه شده کتاب انسان ۲۵۰ ساله به سرگروهها تا پایان امشب می باشد. سرگروهها لازم است تا فردا ظهر نمرات را تحویل دهند.
برای هفته سوم لطفا دو درس را از سه درس زیر انتخاب و بگذرانید:
۱. حیات پاکان یک استاد جباری
https://ec.nahad.ir/index.php/course/View/A21WOFZh
۲.سواد رسانه ای
https://ec.nahad.ir/index.php/course/View/BWhSNVFh
۳. معادشناسی حجت الاسلام عالی
https://ec.nahad.ir/index.php/course/View/BGpXNA--
تو حال و هوای اینروزای خودم بودم یهو چشمم خورد به  تاریخ گوشه  صفحه راست موبایل ، امروز یازدهمِ ...
امروز تولدشه ،تولد فرشته آسمونی من ،امروز میدونم  قلب مادرانه اش  دلتنگ اون چشمهای آبی میشه.  نمیدونم چکاری کنم که  دلتنگی امروز  اذیتش نکنه؟! 
+یادداشت شماره ۴۵
از دوستان عزیز جهت معرفی چند فیلم خیلی خوب دعوت به همکاری مینمایم :))
- پنج گیگ اینترنتمان را میخواهیم در جهات رشد فرهنگی خرج کنیم(الکی مثلا پس فردا مهلت اتمامش نیست) و فعلا یکیش جوکر است. چند تا عالی دیگر معرفی بفرمایید. باتشکر
#موقت
امروز هر چقدر بخندی و هر چقدر عاشق باشیاز محبت دنیا کم نمیشه پس بخند و عاشق باش…امروز هر چقدر دلها را شاد کنی، کسی به تو خرده نمی‌گیره پس شادی بخش باش…امروز هر چقدر نفس بکشی، جهان با مشکل کمبود اکسیژن رو به رو نمیشه.پس از اعماق وجودت نفس بکش…امروز هر چقدر آرزو کنی، چشمه‌ی آرزوهات خشک نمیشه پس آرزو کن…امروز هر چقدر خدا را صدا کنی خدا خسته نمیشهپس صدایش کن…او منتظر توستمنتظر آرزوهایت،خنده‌هایت،گریه‌هایتستاره شمردن‌هایت…و…عاشق بودن
به استناد سایت آیین دادرسی دینا در صورتی که شاهدی به دادگاه معرفی شده باشد ولی شرایطی که برای شاهد در قانون ذکر شده را دارا نباشد ، طرف مقابل می تواند به اصطلاح حقوقی این شاهد را جرح نماید تا به شهادت وی اعتبار شهادت شرعی داده نشود . البته پس از جرح گواه در دادگاه توسط شخص ، طرف مقابل نیز می تواند با معرفی شاهد ، عدالت گواه معرفی شده را اثبات نماید که به آن تعدیل گواه نیز می گویند . جرح و تعدیل گواه تشریفات خاص و ویژه ای ندارد و جرح گواه علی القا
سلام
 وقتتون بخیر
 ساعت هشت امروز اخرین امتحان نهاییمو میدم بعدشحدود20روز تا کنکور مهلت دارم تا زندگیمو تغیر بدم ....
ارزو میکنم هیچکس تو امتهانات نهایی نیفته (زبان رو سخت داده بود)
آرزو میکنم خرداد و تیر ماه شانس هممون باشه تا تو کنکور موفق شیم کنکوری که سالهاستزندگیمون رو به هم زده...
بینخودمون باشه تااینجا که اومدم به کمک و لطف خدا و امام رضا بوده اتفاقات زیادی بوده که حل شده و بعدا بهتون میگم.
ارزو میکنم ازدانشگاه مشهد مجاز بیارم.
ارزو دارم
 
لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.
مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.
 
لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.
مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.
 
 
لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.
مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.
 
سلام
 وقتتون بخیر
 ساعت هشت امروز اخرین امتحان نهاییمو میدم بعدشحدود20روز تا کنکور مهلت دارم تا زندگیمو تغیر بدم ....
ارزو میکنم هیچکس تو امتهانات نهایی نیفته (زبان رو سخت داده بود)
آرزو میکنم خرداد و تیر ماه شانس هممون باشه تا تو کنکور موفق شیم کنکوری که سالهاستزندگیمون رو به هم زده...
بینخودمون باشه تااینجا که اومدم به کمک و لطف خدا و امام رضا بوده اتفاقات زیادی بوده که حل شده و بعدا بهتون میگم.
ارزو میکنم ازدانشگاه مشهد مجاز بیارم.
ارزو دارم
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا در قانون مدنی سابق مهلتی ذکر شده بود که طرح دعاوی ناشی از به هم خوردن نامزدی صرفا در آن مهلت زمانی امکان پذیر بود که پس از گذشت مهلت زمانی مذکور دیگر اقامه دعوا برای مطالبه خسارات ناشی از بهم خوردن نامزدی امکان پذیر نبود . بر اساس این ماده " مدت مرور زمان دعاوی ناشی از بهم خوردن وصلت منظور دو سال است و از تاریخ به هم خوردن آن محسوب می شود " . با این حال با توجه به اینکه در فقه اسلامی مرور زمان شناخته نشده ب
یادت نره دختر خونه
مهلت موندنت، مهلتمونه
اگه یه شب بی محلی کنی
شاید خدا داداشت و به صبح نرسونه
-شایع
پ ن: از یه بلاگر یه کتاب هدیه گرفتم . (به مناسبت تولدم) و برام جالب بود که مطمئن نبود از کتاب خوشم میاد کلا یا نه . 
پ ن: دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست
پ ن: آی ام آیرون من (اون لحظه آخر البته)
پ ن: 
پ ن:
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
 برنامه ریزی دکتری 99
اطلاعاتی در مورد زمان بندی برنامه ریزی
 زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 99
ثبت نام دکتری آزاد
اطلاعاتی در مورد برنامه ریزی دکتری
سایتی در مورد دکتری 99
اطلاعاتی در مورد دکتری و برنامه ریزی آن
اطلاعاتی در مورد دکتری آزاد 99
سایتی در مورد روش مطالعه برای کنکور دکترا سراسری ۹۹
سایتی در مورد زمان ثبت نام آزمون
اعتراض به رأی کمیسیون ماده 100
 
آرای صادره از سوی کمیسیون ماه صد شهرداری پس از ابلاغ، قابل اعتراض در کمیسیون دیگری با اعضای جدید خواهد بود. و رأی این کمیسیون قطعی می‌باشد.
مرجع صالح برای اعتراض به رأی کمیسیون ماده 100
بر اساس بند 2 ماده 10 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، دیوان موظف به رسیدگی به اعتراضات و شکایت از آرای قطعی رأی کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها از جهت نقض (رد) قوانین و مقررات آنهاست و رأیی قطعی محسوب می‌شود که پس
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، سازمان سنجش بعد از اتمام زمان ثبت نام کنکور سراسری اقدام به تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 می کند . تمدید تاریخ ثبت نام آزمون 99 بلافاصله بعد از اتمام زمان ثبت نام صورت می گیرد و با توجه به اینکه این بازه زمانی آخرین تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 99 است داوطلبان میبایست نسبت به تکمیل فرم ثبت نام کنکور 99 در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند . 
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

www.heyvagroup.com/shownews/4846/
از دوستان عزیز جهت معرفی چند فیلم خیلی خوب دعوت به همکاری مینمایم :))
- پنج گیگ اینترنتمان را میخواهیم در جهات رشد فرهنگی خرج کنیم(الکی مثلا پس فردا مهلت اتمامش نیست) و فعلا یکیش جوکر است. چند تا عالی دیگر معرفی بفرمایید. باتشکر
 
+به خاطر لیست پرپیمان فیلم های پیشنهاد شده ثابت می ماند :)
 
لطفا از تصویر زیر سوالات مسابقه را مطالعه نموده و برای پاسخ به آن ها در قسمت ثبت نظر همین مطلب (بعد از نوشتن نام و نام خانوادگی و نام گروه ) شماره سوال و جواب مربوط به هر کدام را بنویسید.
مهلت پاسخ به این سوالات تا ساعت 17:45 امروز می باشد.
به ‌اطلاع‌ کلیه‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ١٣٩٨ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که‌ ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ مذکور از ام
از خستگی پادرد گرفتم...
هزار تا کار همزمان ریخته بر سرم 
فردا هم امتحان دارم هم تئوری هم مصاحبه برای گرفتن یه قرارداد شخصی 
برای یه قراداد شرکت هم باید بریم اداره کل و دعوا کنیم (همه شرکت ها خخخ)
باید لپ تاپمو ببرم با خودم که همونجا اگه قانع شدیم مدارک  رو تو سامانه بارگزاری کنیم چون فقط تا فردا ساعت دو مهلت داره ....
فردا باید برم برای عشقم بنیامین هتل رزرو کنم 
و همچنین تزریق ژل برای لب 
و همچنین خواهرم فردا عصر عمل داره باید باهاش بدم 
و من نمی
کاش باور داشتیم هر روز تولدمون هست هر روز که خداوند به ما مهلت زندگی دوباره میدهد بایستی تولدمان را جشن بگیریم اما افسوس که ما فقط سالروز اولین به دنیا آمدنمان را جشن میگیریم.
امروز سالروز اولین به دنیا آمدنم هست و فردا سالروز دومین به دنیا امدنم.
افسوس که روزهای مهم کم اهمیت و گاه بی اهمیت میشوند .
امیدوارم هیچیک از ما دچار فراموشی نشده و از یاد نبریم که تولد یعنی دوباره زیستن به شیوه انسانی تر ...
« 8 آبان 1398 »
 
 
بر اساس ماده ی 11 قانون مرتبط با صدور چک، شکایت کیفری بر علیه فردی که چک برگشتی را صادر کرده است
شامل دو دوره ی شش ماهه می شود.
 
حال سوالی که پیش می آید این است که منظور از این دو دوره چیست؟
در ابتدا فردی که چک را در اختیار دارد، حداکثر تا شش ماه بعد از تاریخی که چک صادر شده است
فرصت دارد تا آن را برگشت زده و از بانک گواهی عدم پرداخت دریافت نماید
و بدین ترتیب شما تا شش ماه بعد از تاریخ چک مهلت برای برگشت زدن آن دارید.
 
 
و در صورتی که در این مدت شش
پایه هفتمی ها و دهمی هاقابل توجه دانش آموزان متقاضی مدارس استعداد درخشان ثبت نام در آزمون ورودی پایه های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان آغاز شد‌. ⏳مهلت ثبت نام:از شنبه ۲۶ بهمن لغایت شنبه ۳ اسفند 98جهت دریافت اطلاعات بیشتر به اینستاگرام ما بروید @cofenet_itnet_pv
چند سا ل پیش دوستم یه دفتر کاهی خوشگل بهم هدیه داد که صفحاتش خط کشی نبود و روی جلدش هم طرح ساده و زیبایی داشت
تصمیم گرفتم چیزایی توی اون بنویسم که هرگز از نوشتن اونا و بعدا اگر احیانا موند بعد از مرگم از افشا شدنش، شرمنده و یا پشیمان نشم.
این شد که دفتر دوسال خالی موند
دیدم اوراق زیبا دارن به بطالت می گذرونن
اومدم و نوشتم
گاهی خوشگل
گاهی خرچنگ قورباغه
گاهی قطرات اشک روش چکید
گاهی چیزایی نوشتم که پشیمان شدم
این دفتر عمرم که الآن اییییینهمه از ا
بالاخره امید دفتر رو تعطیل کرد
قرار بود شنبه و دوشنبه این هفته هم بره دفتر
و تعطیل کنه تا پانزده فروردین
از چهارشنبه هفته پیش دیگه نرفت
ی پرونده کیفری دستش بود که پرونده مهمی هست
هر جوری بود جمعش کرد و مهلت گرفتن تا بعد از عید ببینن چی میشه
چند شب پیش حسابی حرف زدیم
ادامه مطلب
تاکید رسول خدا صلی الله علیه و آله بر خلافت امیر المومنین پس از خود (به روایت اهل تسنن)
ابن ابی عاصم شیبانی از علمای اهل تسنن روایت کرده است:
۱۱۸۸- ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّی، حَدَّثَنَا یَحْیَی بْنُ حَمَّادٍ، عَنْ أَبِی عَوَانَةَ، عَنْ یَحْیَی بْنِ سُلَیْمٍ أَبِی بَلْجٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مَیْمُونٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم لِعَلِیٍّ: " أَنْتَ مِنِّی بِمَنْزِلَةِ هَارُونَ مِنْ مُوسَی، إِ
همانطور که انتظار میرفت، شاخص کل با رشد دیروز خود، به همان محدوده مقاومتی که یکماه قبل اعلام کرده بودم رسید. قاعدتا طبیعی است که در این محدوده با افزایش عرضه ها روبرو باشیم. همانطور که دیروز هم این افزایش عرضه ها را شاهد بودیم. اما ارزش معاملات دیروز چیزی حدود 6000 میلیارد تومان به ثبت رسید که نشان از ورود قدرتمند نقدینگی را دارد. همانطور که قبلا هم گفته ام، دلیل اصلی رشد این روزهای بازار، ورود قدرتمند نقدینگی به بازار است و تا زمانیکه این ورو
ثبت‌نام کنکور سراسری از روز چهارشنبه مورخ 98/11/16 (شانزدهم بهمن ماه‌ 1398) منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و در روز پنجشنبه مورخ 98/11/24 (بیست و چهارم بهمن ماه‌ 1398) پایان می‌پذیرد؛ لذا داوطلبان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون سراسری سال 1399 ثبت‌نام نمایند.
نحل ثبت نام :ایرانشهرکافی نت فرزاد
 
سفارشات چاپ و آماده شدند و در حال بسته بندی هستند
تا ۲۶ اردیبهشت مهلت دارید سفارش بدید و انشالله یکشنبه همه بسته ها ارسال میشن
و دوستان من از طرح ویژه سایز آ۴ یکی اضافه برای خودم سفارش داده بودم که جنسش شیشه ای نیست و برچسب عادیه با همون قیمت ۱۱، اگر کسی میخواد بهم پیام بده
امروز پیشرفت خواهد کرد زیرا امروز روز رسیدن به کمال است برای چنین روزی خدا را شکر می‌کنم امروز روز معجزه های پشت سر هم برای خود خواهند آمد و عجایب لحظه‌ای باز نمی ایستد 
این جملات را در اول صبح بگویید تا زندگی را فرا بخوانید
زمان ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 ، به عنوان آخرین فرصت واسه داوطلبای جا مونده از ثبت نام کنکور سراسری در نظر گرفته میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، داوطلبایی که نتونستن تو مهلت اولیه یا بازه تمدید ، وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کنن ، می تونن تو آخرین مهلت ثبت نام کنکور 99 وارد سایت سنجش بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
ww
سلام
تمرین اول فرترن:
برنامه ای بنویسید که یک عدد طبیعی دریافت کرده، مقلوب آن را به دست آورده و چاپ کند.
منظور از مقلوب یک عدد، عددی است که مکان ارقامش نسبت به عدد اصلی برعکس باشد.
مثال:
1234   ==>  4321
1001  ==>  1001
560  ==>  65
100 ==> 1
مهلت ارسال: شنبه 4 خرداد ساعت 20:00
موفق باشید.
با سلام
اولین سری از تمرینات گروه کامپیوتر پایه نهم بر روی سایت کوئرا قرار گرفت .. 
مهلت تحویل تمرین شنبه 17 اسفند ساعت 24 می‌باشد .. سامانه مجهز به تقلب یاب می‌باشد..
این تمرین برای تمام دانش‌آموزان(انتقالی و غیر انتقالی) پایه نهم است .. 
تمام افرادی که تحت درمان ارتودنسی ثابت
قرار می گیرند، در چند روز نخست با مشکلاتی مواجه می شوند. به عنوان یک
اصل کلی برای عادت کردن به هر وسیله ای که برای نخستین بار در دهان شما
قرار می گیرد یا شما به استفاده از آن موظف می شوید، یک هفته به خودتان
مهلت دهید.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها