نتایج جستجو برای عبارت :

آدم های فقیر و ثروتمند حتما باید بخوانند

بیندیشید و ثروتمند شوید
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
goldenbooks.ir › downloads › بیندیشید-و-ثروتمند-شویدبیندیشید و ثروتمند شوید | فروشگاه کتاب های طلاییدانلود رایگان کتاب الکترونیکی “بیندیشید و ثروتمند شوید”. نویسنده : ناپلئون هیل مترجم : مهدی قراچه داغی تعداد صفحات : ۱۶۷ صفحه حجم فایل : ۲٫۲۸ MB.www.fadakbook.ir › product › بیندیشید-و-ثروتمند-شوید-اثر-ناپ...بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل ترجمه قراچه داغی ... رتبه: ۳ - ‏۳۶ مرورکتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر
کتاب هوشمند سلامت و ثروتمند زندگی کنید نوشته رندی گیج توسط نشر نگاه نوین منتشر شده است. همه ی ما در هر جایگاهی که باشیم حتما با این موضوع برخورد کرده ایم که بعضی روزها یا بعضی ساعت ها، گنگ، کسل یا درمانده شده ایم. قوانینی در دنیا وجود دارند که ضمن به وجود آوردن این مشکلات، شما را عقب نگه می دارند. گیج در این کتاب پس از شرح کامل این قوانین، شما را به سمتی می برد که بتوانید با آن ها مقابله کنید و در نهایت هوشمند،سلامت و ثروتمند زندگی کنید، به نحوی
افراد موفق و ثروتمند زندگی را در آینده میبینند و نه در لا به لای خاطرات گذشته؛ 
اما افراد معمولی درست در نقطه ای مقابل قرار دارند.
پس تعیین کنید که میخواهید به کدام سمت بنگرید، آینده نگری و موفقیت یا گذشته را درنوردیدن؟
بیایید یک قرار بگذاریم! اینکه پول چرک کف دست نیست و حتی جمله ی پول خوشبختی نمیاره را هم دیگه به کار نبرید چرا که اینها فقط توجیه کردن تلاش نکردن هاست.
یادت باشه ثروت مند شدن قبل از هر چیز فکر مثبت و با انگیزه و ثروت ساز میخواد،
بنام خدای مهربانی
این سوال خیلیهاست و بله بدون شک میتوان خیلی راحت ثروتمند شد .
فقط کافیه مسیر صحیح و با باور و ایمانی قوی حرکت کرد.
توکل بر خدای یکتا داشت و با ارامش خیال و بدور از هر گونه شک و تردید و ترس در مسیرهایی که خداری بزرگ بر سر راه ما قرار میدهد گام نهاد .
ثروت نعمتی بس بزرگ و زیباست و خداری بزرگ بر هر کسی که بخواهد و باورش داشته باشد عطا میکند .
پس دوست من اگر واقعا می خواهی که نعمت زیبای ثروتمند شدن را داشته باشی باید حتما بر خدای بزرگ
♈️هرگز فکر نکنید با داشتن پول زیاد شما ثروتمند خواهید بود.
در دنیای امروزی ثروت فراتر از پول است.
♈️ناپلون هیل در کتاب کلید طلایی 15 نوع ثروت را معرفی می کند که داشتن آنها ما را ثروتمند میکند:
1- نگرش مثبت
2- ارتباط موثر
3- ادب
4- یادگیری مادام العمر
5- انضباط شخصی
6- تندرستی واقعی
7- آرامش خاطر
8- خلاقیت
9- عشق ورزیدن به کار
10- داشتن برنامه و هدف
11- داشتن قلب و زبان شاکر
12- درک دیگران
13- استفاده موثر از زمان
14- بخشندگی
15- اعتماد به نفس
کتاب باید كسی از میان ما به كشتن كتاب برخیزدشاعر: فرهاد وفایی

چشم هایششروع ویرانیو من آن دورترین شهر زیر آوارمکه هیچ ، هیچ ، هیچامیدِ نجاتم نیست
برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج اینستگرام نشر شانی مراجعه کنید:@nashreshani1
همچنین می توانید از سایت نشر شانی تهیه کنید: 
http://www.nashreshani.com
یک خواهش!
رهبر انقلاب اسلامی:من می خواهم خواهشی از مردم بکنم و آن این است: کسانی که وقت های ضایع‌شونده‌ای دارند؛ مثلاً در اتوبوس، تاکسی، مطب پزشک  و ...، به‌هرحال اوقاتی را در حال انتظار به بیکاری می گذرانند، در تمام این ساعات، کتاب بخوانند. کتاب در کیف یا جیب خود داشته باشند. وقتی هم به مقصد رسیدند، نشانی لای کتاب بگذارند و در فرصت های بعدی باز کنند و از همان جا بخوانند.
دریچه ای به مباحث این بخش:
۱)دونگرش ثروتمند شدن از دیدگاه قرآن.
۲) آیا ثروتمند شدن با قرآن امکان پذیر است?
۳)خواندن سوره هایی از قرآن برای پولدار شدن.
۴)ترفندهای کلیدی برای پولدار شدن.
توضیحات کامل در مورد این مباحث در کتاب زیبای (ثروت شو) بیان شده است.
 
آمار نشان میدهد رزق و روزی از ساعت 9 صبح به بعد تقسیم میشود 
 
زیرا اگرصبح زود تقسیم میکردند رفتگران راننده های اتوبوس و تاکسی معلمین و دانش آموزان عزیز همه پولدار و ثروتمند بودند 
 
اما بازاریان همه از ساعت 9 صبح به بعد سرکار میروند و پولدار و ثروتمند هستند 
 
حالا هی صبح زود بیخود پانشید
افراد موفق مانند بیل گیتس و وارن بافت خصوصیات منحصر به فردی دارند. حتما می دانید دنبال کردن روش های معمولی سبب نمی شود به ثروت و موفقیت زیادی دست یابید. با فکر و حساب همراه باشید تا به شما بگوییم گیتس و بافت با داشتن چه خصوصیاتی ثروتمند شدند.
ادامه مطلب
گوته می گوید
اگر ثروتمند نیستی مهم نیست، بسیاری از مردم ثروتمند نیستند
اگر سالم نیستی، هستند افرادی که با معلولیت و بیماری زندگی می کنند
اگر زیبا نیستی برخورد درست با زشتی هم وجود دارد
اگر جوان نیستی، همه با چهره پیری مواجه می شوند
اگر تحصیلات عالی نداری با کمی سواد هم می توان زندگی کرد
اگر قدرت سیاسی و مقام نداری، مشاغل مهم متعلق به معدودی انسان هاست
اما، اگر «عزت نفس نداری»، هیچ نداری ..
قبای کهنه ی تقدیر به جان و دست و تن افتاد خیال روی تو شب بنام آینه افتادبه لطف آینه هر شب نگاه خاطره چیدن ودیعه های شکر خند در نگاه تو چیدن بگو جان عزیزت به سهم عشق غریبی که مبتلای سجودی و مبتلای قریبی به مردمی که برایت دعای خیر ندارند دعای خیر بخواهی که سهم درد نکارند چه آتشی که بسازند و خاطری که ببازند چه نقشه ها که ندارند دسیسه ها که بسازند امید وصل ندارند که رسم درد بخوانند برای روی تو شب دعای صبر بخوانند برای شرح حقیقت به آسِمان گریزند &gt
در ساعت ۱۰ شب پنجشنبه، لیست مخاطب های موبایلم را سه بار بالا پایین کردم و هیچکس را نداشتم تا با او حرف بزنم.بعد یک عکس از گالری ام را انتخاب کردم.حرف هایم را پایینش کپشن کردم و خواستم اینطوری حرف هایم را زده باشم،اما آن کپشن هرگز منتشر نشد چرا که در لحظه ی آخر یادم افتاد مامان را با این حرف ها ناراحت می کنم و مامان در شهر دیگری ست و مامان بغض می کند و مامان دلش می گیرد و می لرزد و فشارش بالا می رود...از مامان که بگذرم باقی فالوورهایم را هم از یاد گ
چندگام برای ثروتمند شدن
راز ثروتمند شدن نخست در ذهنیت ما نهفته است و نوع تفکر و نگاهی که ما به خود، ثروت و ثروتمندان داریم. این بدان معناست که برای داشتن گران بها ترین چیز ها در زندگی، بیشتر باید روی خود کار کنیم تا این که به شانس و کمک دیگران و... تکیه داشته باشیم. 
در دنیای دیجیتال امروز، افراد بیش از پیش به این موضوع علاقه مند شده اند که چطور با استفاده از شیوه های نوآورانه از نظر مالی به موفقیت دست پیدا کنند و زندگی شان را به بهترین نحو تغی
اگر این 15 مورد را دارید یک ثروتمند واقعی و تمام عیار هستید:
_ نگرش مثبت
_ ارتباط موثر
_ ادب
_ مطالعه
_ شخصیت
_ سلامتی
_ آرامش خاطر
_ خلاقیت
_ عشق ورزیدن به کار
_ داشتن برنامه و هدف
_ داشتن قلب و زبان شاکر
_ درک دیگران
_ استفاده موثر از زمان
_ بخشندگی
_ اعتماد به نفس
✍ ناپلئون هیل
تا حالا به این فکر کرده اید که چقدر می ارزید؟ اگر تمام دارایی و ثروت مادی تان به باد برود، شما چقدر می ارزید؟ جواب این سوال معیار واقعی ثروت شماست.
واقعیت این است که بسیاری از افراد اگر پول و دارایی مادی شان را از دست بدهند، دیگر هیچ چیز ارزشمندی ندارند. آنها کسانی هستند که فاقد ذهن خلاق هستند و هرگز برای توانمندتر کردن خود گامی برنداشته اند. 
اطراف خود را نگاه کنید؟! پر است از آدمهایی که دغدغه همه چیز دارند بجز توانمندتر کردن و ارزشمندتر کردن
خواندن کتاب به روش های مختلفی در موفقیت و ثروتمند شدن شما تاثیرگذار است پس آنرا جدی بگیرید و وقت ویژه ای را به خواندن کتاب اختصاص دهید.
در این مقاله به نقل از مجله موفقیت قصد داریم تا لیستی از بهترین و پروفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و پیشرفت شخصی را معرفی کنیم پس با آلامتو همراه شوید.
ادامه مطلب
6 گام برای جذب ثروت و فراوانی در زندگی رازهای جذب ثروت و فراوانیآیا رویاهای کودکی خود را به یاد می آورید؟!
شاید آرزوی مخترع شدن را در سر می پروراندید یا دوست داشتید مهندس یا نویسنده مشهوری شوید.
یا شاید در خواب های شیرین خود می دیدید که روزی دنیا را به نحوی تغییر داده اید، کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید یا آن قدر ثروتمند و موفق شده اید که نه خودتان و نه عزیزان شما هرگز غصه یا حسرت چیزی را نخورند.
ادامه مطلب
حتما بارها برای شما نیز پیش آمده است که افراد نتوانسته اند
ذهنتان را بخوانند و به همین خاطر از شما خواسته اند حرفتان را تکرار کنید.
افرادی که چنین درخواستی را دارند در این مورد آگاهی ندارند که می‌توانند
ذهن شما را بخوانند. آنها اینکار را به یک روش ثابت و همانند گذشته انجام
می‌دهند. واقعیت این است که بیشتر افراد می‌توانند خواندن ذهن افراد را با آموزش‌های مخصوص، زمان، تمرکز و مجموعه‌ای از مهارت‌های خاص یاد بگیرند.
خواندن ذهن کاری نیست ک
همه‌ی کسانی که در مجموعه‌ی تعلیم و تربیت می‌خواهند نقش ایفا کنند! این جنگ را جدّی بگیرید؛ الان یک جنگ وجود دارد. یک عدّه‌ای می‌خواهند لالایی بخوانند که ما خوابمان ببرد و نفهمیم دشمن مشغول چه کاری است. در عرصه‌ی تربیت انسان‌های والا، انسان‌های باهمّت، انسان‌های رشید و شجاع، انسان‌های باهدف یک جنگی برپا است؛ یک عدّه‌ای می‌خواهند درست عکس این تحقّق پیدا بکند و جوان مؤمن، جوان مسلمان، جوان ایرانی با این خصوصیّات پرورش پیدا نکند. از راه
شاید کسانی که مسئله زهد حضرت علی را می شنوند، چنین تصوّر کنند که او فردی بیکاره، گوشه نشین، تهی دست، و ژنده پوش بود، و زهد او معلول تهی دستی و نداری، یا چنین تصور کنند که او امور دنیا را رها کرده و در گوشه ای تنها به عبادت اشتغال داشته است، در صورتی که چنین تصوّری اصلاً درست نیست، بلکه حضرت علی علیه السلام کارگری بسیار جدی و توانا، کشاورزی خوش سلیقه و بلند همّت بوده است.
ادامه مطلب
نظر من درباره ی این کتاب:
زبان بیان این کتاب صمیمی و داستان وار است؛برای این جذابیت خواندن و فهم مطالب دارد که هر دو نیمکره ی مغز را درگیر می کند. در این کتاب هر آنچه  که یک شخص برای ثروتمند شدن احتیاج داشته باشد ذکر شده است.فقط من نفهمیدم همه ی این داستان های کوتاه که در آنها نکته های ناب ثروتمند شدن هست،همه از اون لوح های گلی استنباط شده است یا زاده ذهن نویسنده است،هر کدام از کاربرا می تونن با فرستادن ایمیل نظر خودشون رو برام بفرستن.
         
15باور و اعتقاد افراد ثروتمند درباره پول
این کتاب یک کتاب چالشی و تامل برانگیز است که  باعث می شود خواننده به ذهنیت و باورهای خودش که در مورد پول  دارد فکر کند. این کتاب افکار نادرست در مورد پول و ثروت رو به چالش می کشد و  سعی دارد که باورهای درست را در ذهن افراد جایگزین کند تا بتوانند  در مسیر رسیدن به استقال مالی سریعتر پیش بروند. بدون شک این کتاب برای تغییر دیدگاه نسبت به پول بسیار مفید و  کاربردی می باشد. ...دریافت فایل
خبر جدید,خبر در مورد



چه دعایی در شب عروسی بخوانیم




 
 
 
دعا در شب زفاف
: از امام باقر(ع) نقل شده است که در شب عروسی زن و مرد وضو بگیرند و دو
رکعت نماز بخوانند. بعد از آن مرد دعا کند و خواسته های خود را بگوید و
زنانی که همراه همسر او هستند «آمین» بگویند. سپس زن و مرد با هم این دعاها
را بخوانند .
ادامه مطلب
فراد ثروتمند جهان هیچوقت به طور شانسی ثروتمند نشدند زیرا مغز خود را به کار گرفته اند و از جایشان بلند و زحمت کشیده اند در ادامه با معرفی 30 نفر از پولدارترین افراد جهان در سال 2020 سایت تالاب را دنبال کنید.
 
بیشتر افراد ثرومتمند جهان را مردان و زنان در حوزه تکنولوژی و فناوری تشکیل می دهند که این اهمیت بالای فناوری در زندگی انسان ها را نشان می دهد. براساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ (Bloomberg Billionaires Index) که اخیرا لیستی از 500 میلیاردر بزرگ در آن به صورت
مردی ثروتمند وارد رستورانی شد. نگاهی به این طرف و آن طرف انداخت و دید زنی سیاه ‌پوست در گوشه‌ای نشسته است. به سوی پیشخوان رفت و کیف پولش را در آورد و خطاب به گارسون فریاد زد، برای همه کسانی که اینجا هستند غذا می‌خرم، غیر از آن زن سیاهی که آنجا نشسته است!گارسون پول را گرفته و به همه کسانی که در آنجا بودند غذای رایگان داد، جز آن زن سیاه پوست.زن به جای آن که مکدر شود و چین بر جبین آشکار نماید، سرش را بالا گرفت و نگاهی به مرد کرده با لبخندی گفت، تشک
6 گام برای جذب ثروت و فراوانی در زندگیرازهای جذب ثروت و فراوانیآیا رویاهای کودکی خود را به یاد می آورید؟!
شاید آرزوی مخترع شدن را در سر می پروراندید یا دوست داشتید مهندس یا نویسنده مشهوری شوید.
یا شاید در خواب های شیرین خود می دیدید که روزی دنیا را به نحوی تغییر داده اید، کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید یا آن قدر ثروتمند و موفق شده اید که نه خودتان و نه عزیزان شما هرگز غصه یا حسرت چیزی را نخورند.
ادامه مطلب
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  نایب‌رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: داروی آنابولیک که این روز‌ها در باشگاه‌های ورزشی مردان جوان استفاده می‌کنند و مورد تبلیغ است، باعث نازایی می‌شود. براین اساس به هموطنان هشدار می‌دهیم به این تبلیغات توجهی نکنند. سید‌علی فاطمی گفت: مصرف داروی هورمونی آنابولیک باعث تحلیل غدد جنسی مردان شده و متاسفانه این دارو توسط مربیان باشگاه‌های ورزشی برای پرورش اندام تجویز می‌شود که علاوه بر نازا
مستحب است در شب اول قبر، دو رکعت نماز وحشت برای میّت بخوانند و دستور آن این است:
در رکعت اول بعد از حمد یک مرتبه «آیه الکرسی »
و در رکعت دوم بعد از حمد ده مرتبه سوره «انّا أَنزَلناه ُ» بخوانند
و بعد از سلام نماز بگویند: «اللّهُم َّ صَل ِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آل ِ مُحَمَّدٍ وَ ابعَث ثَوَابَهَا الَی قَبرِ فُلان ٍ» و به جای کلمه فلان ، اسم میّت را بگویند.
منبع: http://farsi.khamenei.ir
روزی فقیری به در خانه مردی ثروتمند می‌رود تا پولی را به عنوان صدقه از او بخواهد.
هنوز در خانه را نزده بود که از پشت در شنید که صاحب خانه با افراد خانواده خود بحث و درگیری دارد که چرا فلان چیز کم ارزش را دور ریختید و مال من را این طور هدر دادید؟! 
مرد فقیر که این را می‌شنود قصد رفتن می‌کند و با خود می‌گوید وقتی صاحب‌خانه بر سر مال خود با اعضای خانواده‌اش این طور دعوا می‌کند، چگونه ممکن است که از مالش به فقیری ببخشد؟!
از قضا در همان زمان در خان
افراد کم رو و خجالتی حتما بخوانند
اغلب افراد خجالتی به علت این همه اضطراب و نگرانی که دارند، توانایی های خودشان را دست کم می گیرند و این امر باعث می شود تا بیشتر فرصت های کاری و موقعیت های خوب اجتماعی را از دست بدهند. به هر حال این حس در روابط شخصی و خانوادگی، در محیط کار و نیز در تمام ابعاد مختلف زندگی حتی وقتی که به کمک دوستان ، همکاران و... احتیاج دارند، تولید مشکل می کند.
عوامل محیط و موثر در خجالتی شدن جوانان
ادامه مطلب
کتاب ۲۴ استراتژی وارن بافت نوشته جیمز پاردو در مورد استراتژی‌ها و روش‌های سرمایه گذاری فردی به نام وارن بافت – Warren Buffett است وارن بافت در سال ۲۰۰۱ به‌عنوان ثروتمندترین مرد جهان توسط مجله فوربس انتخاب شد.
 
وارن بافت یک سرمایه گذار خارق‌العاده یا دمدمی‌مزاج نیست خبر خوب درباره‌ی استراتژی وارن بافت این است که این نوع سرمایه گذاری ؛ البته اگر خیلی شتاب نداشته باشید می‌تواند شمارا ثروتمند کند و حتی بهتر از آن هیچ‌وقت شمارا فقیر نخواهد کرد
 ✍سگ من باش و چون سگان بانگ کن! شبلی عارف معروف به مسجدی رفت که دو رکعت نماز بخواند. در آن مسجد کودکان درس می خواندند و وقت نان خوردن کودکان بود. دو کودک نزدیک شبلی نشسته بودند.یکی پسر ثروتمندی بود و دیگری پسر فقیری. در زنبیل پسر ثروتمند پاره ای حلوا بود و در زنبیل پسر فقیر نان خشک. پسر فقیر از او حلوا میخواست.آن کودک می گفت: اگر خواهی که پاره ای حلوا به تو دهم، سگ من باش و چون سگان بانگ کن.آن بیچاره بانگ سگ کرد و پسر ثروتمند پاره ای حلوا بدو می داد
روزی مردی ثروتمند برای خود خانه ای بزرگ و زیبا خرید که حیاطی وسیع با درختان پر از میوه داشت. در همسایگی او خانه ای قدیمی بود که صاحبی حسود داشت که همیشه سعی می کرد اوقات او را تلخ کند و با گذاشتن زباله کنار خانه اش و ریختن آشغال آزارش می داد .
یک روز صبح زود مرد ثروتمند خوشحال از خواب برخاست و همین که به ایوان رفت دید یک سطل پر از زباله در ایوان است . سطل را تمیز، برق انداخت و آن را از میوه های تازه و رسیده حیاط خود پر کرد تا برای همسایه ببرد. وقتی ه
اگر قرار باشد روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش‌آموزان وجود خواهد داشت.
 
معلمانی که نمی‌توانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانش‌آموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانش‌آموز، تلاش کند تا توا
قبل از به دنیا آمدن محمد هادی به زیارت امام رضا(ع) رفتیم. از امام رضا(ع) خواستم که اذان و اقامه محمد هادی را آقا در گوش محمد 
هادی بخوانند، خیلی تلاش کردیم که خطبه عقدمان را آقا بخوانند که قسمت نشد. لحظه وداع با امام رضا(ع) به آقا مهدی گفتم که از 
امام رضا(ع) بخواهد که نائب امام زمان(عج) اذان و اقامه به گوش محمدهادی بخواند که او هم در جواب گفت که هر چه خیر باشد. 
بالاخره محمد هادی ۱۵-۱۶ روزه بود که تماس گرفتند، خدمت آقا برسیم برای اذان و اقامه گفتن
علم بهتر است یا ثروت
"علم از ثروت بهتر است چون ثروت به پایان می رسد ولی علم تمام نمی شود. انسان با علم باسواد می شود ولی با ثروت باسواد نمی شود. انسان با علم مهندس یا دوکتر می شود و می تواند کار کند. چون حضرت علی می گوید کار جوهر مرد است. ولی با ثروت نمی تواند مهندس یا دوکتر بشود. پدرم می گوید انسان ثروتمند بخیل و حریس است اما انسانی که علم دارد می تواند معلم بشود و به دیگران علم یاد بدهد. انسانی که ثروتمند است نمی تواند خوشبخت شود. مثل قارون ولی ان
موکاپ چیست؟ شما به عنوان یک گرافیست نمونه کارهاتون رو چطوری برای مشتری می فرستید؟ آیا به همون شکلی که از نرم افزار خروجی می گیرید می فرستید؟ باید بگم که یکی از نکات اصلی تبدیل شدن به یک گرافیست حرفه ای، اینه که خروجی کارهاتون کاملا حرفه ای باشه. یکی از راز های تبدیل شدن به یک گرافیست ثروتمند که در آمد میلیونی از طراحی کسب می کنه، داشتن نمونه کار قویه. در واقع اینجوری اعتماد مشتریان به شما خیلی بیشتر میشه.حالا حتما این سوال براتون پیش میاد ک
کتاب صوتی راز ثروت شدن من
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی راز ثروت اثر جو ویتالی - فیدیبوfidibo.com › روانشناسی › انگیزشی و موفقیت رتبه: ۴ - ‏۴ رأی۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - رازی که هرکس برای پولدار شدن باید بداند اغلب مواقع فکر می‌کنیم که چیزی برای بخشیدن نداریم. ولی اگر به دقت نگاه کنیم می‌بینیم که چیزهای ...
کتاب صوتی راز ثروت اثر والاس وتلز - هوش مثبتhooshemosbat.com › فروشگاه › کتابهای صوتی › والاس وتلزهدف این کتاب تشریح علم ثروتمند شدن
با پدرم رفتم سیرک، توی صف خرید بلیط؛ یک زن و شوهر با 4تا بچشون جلوی ما بودند.وقتی به باجه رسیدند و متصدی باجه، قیمت بلیط ها رو بهشون اعلام کرد، ناگهان رنگ صورت مرد تغییر کرد و نگاهی به همسرش انداخت،معلوم بود که پول کافی ندارد و نمیدانست چه بکند...!
ناگهان پدرم دست در جیبش کرد و یک اسکناس صد دلاری بیرون آورد و روی زمین انداخت،سپس خم شد و پول را از زمین برداشت و به شانه مرد زد و گفت: ببخشید آقا،این پول از جیب شما افتاده!
مرد که متوجه موضوع شده ب
 
 
 
نام کتاب: ما و تاریخ فلسفه اسلامی
 
نویسنده: رضا داوری اردکانی
 
ناشر: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
 
 
 
نظری در رد یا تایید نویسنده ندارم.
 
 
نکته مثبت کتاب: 
بیان زیبای پیوستگی اندیشه‌ی فلسفی در شرق جهان اسلام
بیان نکاتی جدید راجع به برخی از فیلسوفان مسلمان که یک طلبه یا دانشجوی فلسفه، بعید است خودش به راحتی و در مدّت کم بتواند آن‌ها را کسب کند.
 
نکته‌ی منفی کتاب:
ظاهرا در اوایل کتاب، نویسنده در بیان مقصود خود کمی الکن است، تا چند
سلام* 
 
 
امروز دلم میخواد چشمام رو ببندم و فقط به مشکلاتم فکر کنم * 
چرا نه ؟ 
باید باهاشون روبه رو بشم * 
باید بفهمم مشکل از کجاست * 
باید جرئت کنم بهشون با دید باز نگاه کنم * 
آدم ها به این موضوع فکر نمیکنن که چیزی که اسمش رو گذاشتن مشکل ، میتونه فقط یه مسئله باشه * 
و اتفاقا مسئله ها قابل حل هستن * 
اگر از قضیه ی فیثاغورت نشه به زاویه ها و ضلع ها رسید، حتما حتما از قضیه ی تالس می شه...  
پس چرا آدما گاهی از حل مسئله فرار میکنن ؟ 
راستی شما چی ؟ 
م
❤️ دعایی که امام خامنه ای به سید حسن نصرالله سفارش فرمودند در گرفتاریها بخوانند
دعای رفع گرفتاری به نقل از آقا امام زمان(علیه السلام)
مرحوم آیت الله سید مرتضی کشمیری از عرفای به نامی است که بزرگان او را قبول داشته و کراماتی از او نقل کرده اند؛ ایشان از وجود نازنین امام زمان یک دعایی را شنیده و نقل می‌ کند که حضرت به من فرمودند؛ هر وقت به بن‌ بست رسیدی این دعا را بخوان:
«یا مَن إذا تضایقتِ الأمورُ فَتحَ لها باباً لم تَذهَب الیه الأوهامُ صَلّ
 
لیزر، سخت‌ترین اشیاء را نیز برش می‌دهد و به هر چیزی نفوذ می‌کند. فکر می‌کنید علت چیست؟ لیزر، ویژگی عجیب و نامتعارفی دارد؛ اشعه‌ی لیزر متمرکز است و تمام قدرتش را بر نقطه‌ای مشخص از یک شی‌ء متمرکز می‌کند و آن‌قدر این کار را ادامه می‌دهد که نقطه‌ی مذکور ذوب می‌شود. ثروتمندان مانند لیزر هستند. آنها اهداف مشخص و بزرگی تعیین می‌کنند. به اهداف خود پایبند هستند و همه‌ی تلاش‌های خود را برای رسیدن به اهداف‌شان متمرکز می‌کنند. آنها آن‌قدر
گاهی فیلم های خوبی از سینمای هند میبینم که عمدتا حول محور اخلاقیات هستند . 
هند بر خلاف فیلم های بالیوودی شدیدا در فقر به سر میبره . مهاتما گاندی کمک کرد که هند استقلال پیدا کنه اما با شیوه ی تفکر و زندگیش بر خلاف حرفهاش باعث شد فقر گسترش پیدا کنه .
پیام او ساده زیستی بود اما اتفاقی که امروزه افتاده دقیقا عکس اون هست .
فقری غیر انسانی و پر از عقده ی زندگی بالیوودی !
روح وحشی
+برای رهایی از پول باید ثروتمند بود .
یا پول زیاد یا روح غنی ! 
++چطور میشه
maryam rad:
قبای کهنه ی تقدیر به جان و دست و تن افتاد 
خیال روی تو شب بنام آینه افتاد
به لطف آینه هر شب نگاه خاطره چیدن 
ودیعه های شکر خند در نگاه تو چیدن 
بگو جان عزیزت به سهم عشق غریبی 
که مبتلای سجودی و مبتلای قریبی 
به مردمی که برایت دعای خیر ندارند 
دعای خیر بخواهی که سهم درد نکارند 
چه آتشی که بسازند و خاطری که ببازند 
چه نقشه ها که ندارند دسیسه ها که بسازند 
امید وصل ندارند که رسم درد بخوانند 
برای روی تو شب دعای صبر بخوانند 
برای شرح حقیقت ب
بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت دنیا کدام اند؟
کتاب
های روانشناسی و موفقیت دنیا را یک لیست ده عدد برای شما جمع آوری کرده
ایم،این لیست شماره ی ۱ است و به مرور کتاب های بیشتری را معرفی خواهیم
کرد.
لیست کتب و کتاب روانشناسی و موفقیت عالی بسیار زیاد است اما ما این  ده کتاب را با بررسی و تحقیق انتخاب کرده ایم.
معیار
انتخاب کتاب ها تاثیر گذاری آن ها در زندگی افزاد بوده است، کتاب هایی که
در لیست زیر آمده است زندگی افراد بسیار زیادی را متحول کرد
شما را نمیدانم اما برای من یکی از لذت بخش ترین کارها اینست که یک وقت هر
چند کم پیدا کنم و به خواندن یک کتب غیر درسی مشغول شوم،در دانشگاه
خواندن کتاب غیر درسی برایم وجدان درد می آورد!
کاش یک کلاس مطالعه داشتیم و در آن 1 و نیم همه با هم کتاب میخواندیم!
بین دو کلاس نیم ساعت را دزدیم و به طرف سان مطالعه رفتم،همان میز همیشگی
کنار پنجره و عاشقانه های آرام از نادر ابراهیمی...
انگار گنجشک ها هم این عاشقانه های آرام را دوست داشتند چون پشت پنجره به
تماشایش
 { گاهی تصور می‌کنم ما واقعا شخصیت‌های داستان یک نویسنده‌ی بی‌نهایت خلاق و کاربلدیم که این روز‌ها در اوج غم و انزوا و پریشانی‌اش قلم به دست گرفته و دارد کاملا بدیع و خلاقانه، برای مخاطبینش، هنرنمایی می‌کند.
بیا دلمان را به همین خوش کنیم که فیلم‌های ترسناک را به هرکس نمی‌سپارند، حتما بازیگرهای قابلی بوده‌ایم و حتما از پسش بر خواهیم آمد، حتما... }
- نرگس صرافیان طوفان 
شهر سوال ـ به عربى صحیح خوانده شود به احتیاط واجب، و اگر خود مرد و زن
نتوانند صیغه را به عربى صحیح بخوانند به‏ هر لفظ‏ى که صیغه را بخوانند
صحیح است و لازم هم نیست که وکیل بگیرند اما باید لفظ‏ى بگویند که معنى
"زوجت و قبلت" را بفهماند.
بخش ازدواج و زناشویی شهر سوال بر بال اندیشه ها

ادامه مطلب
با سلام خدمت اولیای عزیز
فارسی: با کلمات ع-ص-ل-م-ت-ح-ی-و-ا ، ۱۰ کلمه ی معنا دار بنویسند و کلمات هم خانواده را در گروه های جدا قرار دهند.
تکالیف موجود در کانال (آزمون های جامع) رابا دقت ، پاسخ دهند.
با توجه به نزدیک بودن امتحانات دی، با برنامه ریزی دقیق درس بخوانند تا موفق شوند.
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
دوست خوبم، من دکتر علی کاویانی هستم. وقتی تنها ۲۰سال سن داشتم تمامی دارایی من ۱۵۰هزار تومان بود که به عنوان توشه
این که هم دوست دارم برم و هم نرم خودش یه نوعی تناقشه .. از نوع ابر تناقض ! دکتر قد رو میگم 
میخوام برم ببینم چی میشه .. یا خاتمه میده به این همه فکرو خیال و میگه صفحه رشد فینیش ! یا میگه جاهست ! میدونم اگر نرم بعدا حتما حتما حتما حسرتشو میخورم ..
از طرفی رفتن و اینکارا دل خوش میخواد .. دل خوش .. که فعلا ندارم .. پول میخواد  .. و .. :(
....به خدا شکایت میکنم از مردمی که در جهالت زندگی می کنند وبا گمراهی می میرند،در میان آنها ،کالایی خوارتر از قرآن نیست اگر آن را آنگونه که باید بخوانند؛ومتاعی سود آور و گرانبهاتر از قرآن نیست اگر آن را تحریف کنند؛در نزد آنان،چیزی زشت تر از معروف،و نیکو تر از منکر نمیباشد.
نهج البلاغه خطبه ۱۸ روانشناسی مدعیان دروغین قضاوت
 
اخطار: اگر به درویش مسلکی اعتقاد دارید و فکر میکنید هر کس پولدار است دزد است، این مطلب را نخوانید. ممکن است به اعتقادات تان توهین شود!
هر تصویری که از ثروت داشته باشید، چه ماشینهای گرانقیمت، ویلاهای شیک در سواحل اسپانیا، بورلی هیلز، دوبی، مالزی و ترکیه، پنت هاوس نیاوران و زعفرانیه، مالکیت واحدهای تجاری و اداری در بهترین پاساژهای تهران و دبی، سفرهای رویائی به آمریکا و اروپا و خاور دور، فعالیتهای خیریه برای نیازمندان و کودکان و هرچیز دیگر
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
دوست خوبم، من دکتر علی کاویانی هستم. وقتی تنها ۲۰سال سن داشتم تمامی دارایی من ۱۵۰هزار تومان بود که به عنوان توشه
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
دوست خوبم، من دکتر علی کاویانی هستم. وقتی تنها ۲۰سال سن داشتم تمامی دارایی من ۱۵۰هزار تومان بود که به عنوان توشه
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
دوست خوبم، من دکتر علی کاویانی هستم. وقتی تنها ۲۰سال سن داشتم تمامی دارایی من ۱۵۰هزار تومان بود که به عنوان توشه
پاورپوینت فرمول شماره دو پولدار شدن
چرا من ثروت مند نیستم ثروتمند بودن باشکوه هست با این پاور پوینت همه ی بدهی های خود را طی یکسال پرداخت می کنید. ثروتمند شدن نیاز به تکنیک های صحیح و ذهنیت مالی قوی دارد. فرمت پورپوینت 21 اسلاید گام و فرمول دوم که اساس ثروت مند شدن است در این پاورپوینت به خوبی بیان شده است. مناسب برای همه، تمام سنین و باه هر جنس و قومیتی.... همه لایق ثروتمند شدن هستند... موثر برای تمام افراد با هر شرایط مالی (بدهکار، متعادل و افرا
اولش گفتم این انتقام کم بود اما وقتی دیدم آمریکا همین حرفِ منو داره میزنه فهمیدم این موضع گیری از بیخ و بن اشتباست . و به قول دوستان عملیات وقتی به امضای فرمانده ی کل قوا رسیده حتما حتما حتما بهترین گزینه بوده .و البته انتقام نظامی پایان کار نیست . انتقام حقیقی خروج کامل نیرو های امریکایی از منطقه است ...
هیچ جا و هیچکس و هیچ چیز در هیچ کنج دنیا انتظارت را نمی کشد
تنها کرم ها برای هرچه سریعتر مردنت آرزو میکنند
تو در هر نفس تنهایی ، تنها زاده شدی و تنها خواهی مرد
پس بیا و تا آخرین نفس شجاعانه بجنگ 
نه برای اینکه مرثیه ای شگفت برایت بخوانند یا تجسمی برنزین از تو بر سر میدان بگذارند
فقط برای اینکه تو شجاعانه جنگیدن را به خودت بدهکاری.
به نظر شما ممکنه یک روزی با بیت کوین بتونیم از سوپر مارکت ها و دیجی کالا هم خرید کنیم؟
پیش بینی من اینه که حتما میشه. حتما! روند تکامل معاملات بشر رو که نگاه می کنیم اصلا این دوره از زمان واقعا یک تحول اساسی رو میطلبه. بدون هیچ سند و مدرک و هیچ بنیان علمی و صرفا بر اساس حسم پیش بینی می کنم که بین ده تا بیست سال سال آینده حتما این اتفاق بیفته. حتما آدما بتونن با موبایلهاشون تراکنش های مالی بیت کوینی روزمره انجام بدن و ترامپ و سربازان گمنامش هم دیگ
15باور و اعتقاد افراد ثروتمند درباره پول

این کتاب، یک کتاب چالشی و تامل برانگیز است که باعث می شود خواننده به ذهنیت و باورهای خودش که در مورد پول دارد فکر کند. این کتاب افکار نادرست در مورد پول و ثروت را به چالش می کشد و سعی دارد که باورهای درست را در ذهن افراد جایگزین کند تا بتوانند در مسیر رسیدن به استقال مالی سریع تر پیش بروند. از همه مهم تر اینکه این کتاب توسط کسی نوشته شده که خود این مسیر را طی کرده و از اصول و قواعد ثروتمند شدن آ
خودرو،فنّی/ نگهداری صحیح از خودرو به تعویض زودهنگام مایعات‌حیاتی و کنترل اجزای مکانیکی آن محدود نمی‌شود. می‌توان ادّعا کرد که "عدم اطلاع مالکین از چند و چون نگهداری از اتومبیل"، عاملی تاثیرگذاری بر عمرپایین خودروها در کشورمان است. البته مواردی همچون کیفیت پایین اتومبیل نیز در این مورد صادق است. 
اغلب‌رانندگان در کشورما به پیش پا افتاده‌ترین مسائل‌فنی‌خودرو آگاهی ندارند. متأسّفانه باید گفت هم‌اکنون فرهنگ «استارت بزن و برو!» مرسوم ا
با سلام خدمت مربیان هنری و دوستداران هنر کودکان  و تبریک سال جدید خدمت شما عرض کنم بعضی از مربیان کامنت میدهند و می پرسند مطالب این وبلاگ به روز نمیشود و یا بعضی از مطالب را نمیتوانند ببینند باید خدمت این دوستان و بقیه همکاران هنری بگویم از وقتی که سایت هنر کودکان راه اندازی شده دیگر من در این وبلاگ مطلبی قرار نمیدهم و دوستان اگر مایل بودند حتما به آدرس زیر تشریف بیاورند و با صدها مورد آموزشی آشنا شوند و مطالعه کنند . بازم تاکید میکنم این وبل
ثروت به رخ کشیدن از دیرباز وجود داشته و هنوز هم این کار ادامه دارد. عده ای با سفر های لاکچری شان و برخی با ماشین های مدل بالا ثروتشان را به رخ می کشند. اما شیوه های عجیب تری هم وجود دارد که در جایجای دنیا برای نشان دادن ثروتمند بودن به کار می رود.
مثلا در شهر نیویورک که بزرگ کردن بچه در آن هزینه ی بالایی دارد، داشتن یک خانواده پرجمعیت می تواند نشانه ی ثروت باشد. یا اینکه کمبود ملک در شهر سنگاپور باعث شده داشتن خانه به نمادی از ثروت تبدیل شود.
اما
دوستت دارم و از گفتنش ابایی ندارم
بگذار مرا هر چه میخواهند بخوانند این مردم
چون لیلی من تو باشی
مجنون و مستم گر بخوانند دردی نیست
درد آن است که من مجنون باشم و تو لیلی نباشی
سکوتم را بنگر
فریادهای خاموشم را نمی بینی
عشق را در چشمانم و در اندوه نگاهم نمی بینی
من فریاد خاموشم
ناله پردرد عشق بی فرجامم
مسافری خانه بدوشم
سربازی بدون وطن
وطنم، سرزمینم، خانه ام دل زیبای توست
چشمان و لبانت 
آه از چشمان و لبانت که قبله گاه من بودند
دریغ شدند از من در ک
تدلیس به معنی فریب است و تدلیس در امر ازدواج، جرم بوده و مجازات دارد.
مطابق قانون، اگر زن یا شوهر قبل از ازدواج، همسر خود را با گفتن مطالب کذب و غیر واقعی مثل داشتن تحصیلات عالی، ثروتمند بودن، داشتن شغل خاص و غیره فریب دهد، به شش ماه تا دو سال حبس محکوم خواهد شد.
آیا افراد ثروتمند و فقیر متفاوت فکر می کنند؟
در این مقاله از نام مستعار ثروتمند برای افراد موفق ، ثروتمند و ثروتمند و نام مستعار فقیر برای ناموفق ، بی حوصله استفاده شده است.
 
بیاموزید که چگونه برای سرمایه گذاری و بازدهی بالایی در آموزش بورس کالا کسب کنید. با شرکت در دوره بورس سهام ، می توانید به راحتی سود بالایی در بورس اوراق بهادار تهران کسب کنید. کلاس های موجود در این سری تضمین می شوند.
افراد موفق هیچ یک از مشکلات خود را بزرگ نمی بینند ، اما
با سلام
ممکنه سوالم خنده دار باشه ولی جدی جدی برای من دغدغه شده و آزارم میده و اون این هستش که خواهرم با یه خانواده ی بسیار پولدار وصلت کنه.
ببینید ما جزو قشر معمولی جامعه هستیم. خواهرم تخصص پزشکی میخونه و همیشه دنبال کیس های ازدواجی هست که بسیار بسیار پولدار هستن و اختلاف طبقاتی بیداد میکنه. 
من میدونم که باید با توجه به رشته ش فردی باشه که در حدش باشه، ولی خب اون مورد ها زیادی ثروتمند هستند و من ناراحتم چون اختلاف مالی، اختلاف فرهنگی رو به ه
 
هرگز فکر نکنید با داشتن پول زیاد شما ثروتمند خواهید بود .در دنیای امروزی ثروت فراتر از پول است . 
ناپلون هیل در کتاب کلید طلایی 15 نوع ثروت را معرفی می کند که داشتن آنها ما را ثروتمند می کند :
1- نگرش مثبت2- ارتباط موثر3- ادب4- یادگیری مادام العمر5- انضباط شخصی6- تندرستی واقعی7- آرامش خاطر8- خلاقیت9- عشق ورزیدن به کار10- داشتن برنامه و هدف11- داشتن قلب و زبان شاکر12- درک دیگران13- استفاده موثر از زمان14- بخشندگی15- اعتماد به نفس
تکرر ادرار در ابتدا و انتها بارداری امری طبیعی است
برای مبتلا نشدن به عفونت زنانه
اگر ترشح روی لباس دیدید حتما لباس را تعویض کنید 
حتما از لباس زیر نخی استفاده بفرمایید 
تاخیر در رفتن به دسشویی و حبس ادرار خود باعث عفونت است 
زدودن موهای زائد توصیه میشود
قبل رابطه حتما زوجین حمام کنند 
چرا که عفونت یکی از زمینهای سقط جنین است
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار می سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد ،شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت .معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمی توانند ارائه نمایند ،آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و جهت پا سخگویی به نیازهای دانش آموزان آمادگی ندارند.هر معلم بای
حقیقت این است که بسیاری از دانش آموزان درست درس خواندن را نمی دانند. بسیاری از آنها کلی تلاش میکنند و زحمت می کشند اما زمان یادآوی مطالب دچار مشکل می شوند. در یک مطالعه خوب و سازگار با کشفیات علمی بهتر است موارد زیر را مد نظر داشته باشیم تا ضمن یادگیری صحیح، فراموشی را به حداقل برسانیم.
حتما این متن رو که بازنشر مجموعه مطالبی از دکتر بهنام محمودزادگان در لینکدین ایشان هست رو بخونید: اینجا
اگر حوصله خوندن متن بالا رو نداشتید و خواستید آگاهی بزرگی رو از دست بدید (!) حتما و حتما کلیپ جان پرکینز نویسنده آمریکایی کتاب اعترافات یک مزدور اقتصادی رو ببینید: اینجا
من کتاب «بینوایان» او را اوّلین بار در همان دوره نوجوانی از کتابخانهآستان قدس گرفتم. البته همه آن را نخواندم؛ مقداریش را خواندم. یکی دو بار بعد از آن هم تمامش را خواندم.» ۷۶/۱۱/۱۴ 
«ویکتور هوگو یک نویسنده‌ی معمولی نیست. واقعاً به همان معنایی که ما مسلمانان «حکیم» را استعمال می‌کنیم و به‌کار می‌بریم، یک حکیم است و بهترین حرفهایش را در «بینوایان» زده است. «بینوایان» هم یک کتاب حکمت است و به اعتقاد من، همه باید «بینوایان» را بخوانند.» ۷۲/۶/
آیت الله العظمی خامنه ای:نماز شب را ترک نکنید و لو اینکه قضایش را بجا آورید.به فرموده امام صادق (ع) :نماز شب خوان جزو شیعیان ماست.خداوند در بهشت بر نماز شب خوانان تجلی می کند و پاداش آنان را خودش می‌دهد.نماز شب باعث داخل شدن به بهشت می شود.کسی که برای نماز شب بلند شود و خانواده و بچه هایش را هم بلند کند و باهم نماز شب بخوانند، همه آنان جزو ذاکران خداوند نوشته می شوند.
بسم رب الرفیقامیرحسین خیلی سال پیش می گفت که هروقت میاد پیشتون، شما رو مادر صدا میکنه! یادمه چقدر اون موقع به این صمیمیت قبطه خوردم. خوش به حال امیرحسین. خوش به حال همه پسرهای شما...پ.نحتما اگر امشب بودی کلی خوشحال بودیم. حتما میلاد عمه جانمان بهانه ای میشد برای بیشتر دوست داشتنت. حتما..بگذریم.
خواهر عزیزتر از جان! فقط ای کاش بودی...
در زمان های گذشته حاکمی تخته سنگی را در وسط جاده قرار داد و برای اینکه واکنش مردم را ببیند ، خودش را در جایی مخفی کرد . بعضی از بازرگانان ، نظامیان و ندیمان ثروتمند حاکم بی اعتنا از کنار تخته سنگ می گذشتند و بسیاری هم غرولند می کردند که این چه شهریست که نظم ندارد ؛ حاکم این شهر عجب مرد بی عرضه ای است . با این حال ، هیچ کس تخته سنگ را از وسط برنمیداشت .

ادامه مطلب
اگر فکر میکنید #موفق خواهید شد یا #شکست میخورید ، در هر صورت درست فکر کرده اید
#آنتونی_رابینز : 
۹۸% #موفقیت ما مدیون #افکار ماست
با عبارات جادویی اندیشه های #منفی را دور بریزید
من موفقم
من قدرتمندم
هر روز بهتر میشوم
هر روز #پیشرفت میکنم
(حتما لازم نیست این جملات را با صدای بلند بگویید یا جلوی دیگران تکرار کنید؛ حتی نوشتن این عبارات هم تاثیر زیادی دارد.)
در این مورد #امام_علی (ع) میفرماید: #علم را با نوشتن در بند بکشید.
 
کلام ما عصای معجزه گر ماست؛
این فیلم ها رو میتونید خانوادگی ببینید؛ حتما یک بار هم که شده امتحان کنید
فیلم سینمایی ماجرای نیمروز 1
انیمیشن فهرست مقدس(بهترینه پیشنهاد خودم اینه که حتما ببینید)
فیلم سینمایی تنگه ابوقریب
فیلم سینمایی بادیگارد
فیلم_انیمیشن مبارک(آخرش رو دوست نداشتم)
فیلم سینمایی پارادایس
 
شما هم پیشنهاد بدید فیلم هاتون رو ممنون میشم؛این لیست به روز میشه ان شاء الله
هم ثروتمند بود و هم جایگاه اجتماعی ویژه ای داشت خواستگارهای زیادی هم داشت یکی از یکی ثرتمندتر.  سران قبائل و طوایف یکی یکی می آمدند و دست از پا دراز تر برمیگشتند. و چه هزینه ها و عمرهایی که هدر دادند در راه به دست آوردن او. 
اما او جوانی را انتخاب کرد که هیچ کس انتظارش را نداشت
حضرت خدیجه هرچند ثرتمند و دارای جایگاه اجتماعی خاصی بود اما معیارهایش مادی نبودند و بالاخره محرم حریم نبوت شد و به همسری رسول خدا (ص) در آمد. 
سلام خدمت اولیای گرامی کلاس چهارم مدرسه ارسباران تکالیف روز شنبه شامل موارد زیر می باشد. 
با توجه به تعطیلات پیش آمده شنبه جلسه پرسش و رفع اشکال کتاب علوم انجام میشود و یکشنبه امتحان گرفته خواهد شد،  بنابراین دانش آموزان عزیز حتماً درس ها را خوب بخوانند. 
فارسی امتحان رو خوانی گرفته میشود. ریاضی تمرین های صفحه ۶۱و۶۲و۶۳حل شود 
با تشکر. 
با عرض سلام و تبریک این عید بزرگ
بحمدالله به برکت کرونا بیکار شدم و در این ایام کار بازچینی وبلاگ را تمام کردم.
بخش مروبط به اطلاعات شخصی بنده بروز رسانی شد. شاید این اطلاعات در نوع تعامل شما بنده مفید باشد.
از نقدهای شما سروران استقبال می‌شود.
سعی بنده بر این است که خطای خود را آسان قبول کنم.( از حدود 245 مطلب این وبلاگ، فقط 39 تا باقی مانده و بقیه حذف شدند.)
 
این متن نیز پس از انتشار اولین مطلب بعدی حذف خواهد شد.
 
 
التماس دعا
چانه اش می لرزید از بغض. کتف چپ و قفسه سینه اش تیر می کشید. سعی میکرد حرف بزند و بپرسد چرا؟ 
کسی جلوی چشم هایش گند زده بود به همه چیز. "تمام دنیایش" تمام دنیایش را نابود کرده بود. اعتماد را خورده بود و چیزهای بد قی کرده بود. شکسته بود و خرده شیشه ها را زیر فرش پنهان کرده بود. 
داشت فکر میکرد که اگر آتش میگرفت، حتما کمتر می سوخت. اگر توی صورتش تف میکردند، حتما کمتر تحقیر میشد. اگر آدم بدی می بود، حتما باز هم این حقش نبود.
چقدر باید دل بزرگ باشی که ببخش
این جمله سرفصل یک داستان بسیار زیبا و پند آموز است که در یک برنامه ی تلوزیونی مطرح شد.
 
مجری یک برنامه تلوزیونی که مهمان او یک فرد ثروتمندی بود، این سوال را از او پرسید؛ بیشترین چیزی که شما را خوشبخت کرد چه بود؟
 
فرد ثروتمند چنین پاسخ داد:
چهار مرحله را طی کردم تا طعم حقیقی *خوشبختی* را چشیدم.
 
در *«مرحله ی اول»* گمان میکردم خوشبختی در
ادامه مطلب
ثروتمندان هر دوره ای همیشه حاشیه ساز هستند و مورد توجه. همه مردم حتی کوچکترین خبرهای مربوط به آنها را می دانند. اما تا کنون فکر کرده اید که ثروتمند ترین فرد در تاریخ چه کسی بوده؟
البته به جز کسانی مثل قارون و نمرود یا شاهان چون خزانه کشورها معمولا در اختیار شاهان بوده و متعلق به خودشان نبوده است.
ثروتمندترین انسانی که روی کره زمین زندگی کرده، مانسا موسی، یا موسی اول از کشور مالی بوده. در دوران امپراتوری او در مالی، او چنان ثروت عظیمی داشت که ا
ثروتمند ترین آدم روی زمین هم که باشی، اگر عاشق نباشی‌، تهی دستی بیش نیستی! اگر کسی نباشد تا هنگام شادی باتو بخندد، هنگام ناراحتی، باتو بگرید. منفعتش به چیست؟ کسی نباشد تا دستت را بگیرد، زیر گوشت نجوای عشق سر دهد. هرشب با دیدن چشمانش سر به بالین بگذاری و هر سحر با دیدن...
پیرمردی بود که از راه کفاشی گذر عمر می کرد.او همیشه شادمانه آواز می خواند، کفش وصله می زد و هر شب با عشق و امید نزد خانواده خویش باز می گشت.
و امّا در نزدیکی بساط کفاش، حجره تاجری ثروتمند و بدعنق بود.تاجر تنبل و پولدار که بیشتر اوقات در دکان خویش چرت می زد و شاگردانش برایش کار می کردند، کم کم از آوازه خوانی های کفاش خسته و کلافه شد...یک روز از کفاش پرسید :درآمد تو چقدر است؟

ادامه مطلب
در قفس دستانم، پرندگانی زنده‌اند که هنوز شوق پرواز دارند و من، می نویسم که در رگ هایم به پرواز درآیند و سرخوشانه، با حسِ رهایی صبح های خیلی زود، آواز بخوانند و آزاد شوند.
من خواستم نویسنده شوم، تا دست هایم، احساساتم را، که هزاران پرنده اند، به طبیعت بازگردانند. 
من خواستم بنویسم، که رها شوم از حسی که روزی ابراهیم سلطانی نوشته بود: "گاهی آدم نمی‌داند با دست هایش چه کند".
من می‌نویسم که بدانم با دست هایی که از جنس خاک های باران خورده جنگل های ش

ویزا ثروت اسپانیا چیست؟
ویزا ثروت اسپانیا نوعی ویزا است که در آن فرد سرمایه و ثروت لازم برای زندگی را دارد و بدون نیاز به انجام و دخالت در فعالیت های پر سود اسپانیا در این کشور می تواند زندگی کند. در واقع ویزا ولث یا ثروت اسپانیا به طریقی همان ویزا تمکن مالی است که اجازه اقامت به افراد ثروتمند را که نیازی به فعالیت کاری ندارند در کشور اسپانیا فراهم می کند.
در واقع برای دریافت ویزای ولث اسپانیا یا ویزا ثروت اسپانیا باید فرد توانایی مالی کافی
 
ژانر فیلم : ترسناک | درام | معمایی
امتیاز فیلم :
رده سنی :
کارگردان : Alfred Hitchcock
نویسنده : Daphne Du Maurier
بازیگران : Jessica Tandy, Rod Taylor, Suzanne Pleshette, Tippi Hedren
محصول کشور :
تاریخ اکران :
زمان فیلم : 
زبان فیلم :
 
خلاصه داستان : ملانیا دانیلز یک جامعه مدرن ثروتمند و ثروتمند است ، بخشی از مجموعه جت ها که همیشه به آنچه می خواهد می رسد. وقتی وکیله میچ برنر او را در یک فروشگاه حیوان خانگی دید ، چیزی از شوخی عملی روی او بازی می کند ، و او تصمیم می گیرد به نفع خود بازگردد
                                 لا اله الا الله سبحان رب الارض و السموات
بسم الله الرحمن الرحیم
اگر سوره غاشیه را بر عضوی که درد می کند بخوانید تسکین یابد هم چنین خواندن سوره ذاریات موثر
است  و سوره مجادله هم موثر است سوره تحریم را هم بخوانند بیمار آرام می شود
روزی مردی ثروتمند در اتومبیل جدید و گران‌‌قیمت خود با سرعت فراوان از خیابان
کم رفت و آمدی می‌گذشت.
ناگهان از بین دو اتومبیل پارک شده در کنار خیابان، یک پسربچه پاره آجری به سمت
او پرتاب کرد. پاره آجر به اتومبیل او برخورد کرد. مرد پایش را روی ترمز گذاشت و سریع
پیاده شد و دید که اتومبیلش صدمه زیادی دیده است. به طرف پسرک رفت تا او
را به سختی تنبیه کند..
 
 
 
 
ادامه مطلب
حکایت می کنند که روزی مردی ثروتمند سبدی بزرگ را پر از گردو کرد، آن را پشت اسب گذاشت و وارد بازار دهکده شد، سپس سبد را روی زمین گذاشت و به مردم گفت: «این سبد گردو را هدیه می دهم به مردم این دهکده، فقط در صف بایستید و هر کدام یک گردو بردارید. به اندازه تعداد اهالی، گردو در این سبد است و به همه می‌رسد.»
مرد ثروتمند این را گفت و رفت. مردم دهکده پشت سر هم صف ایستادند و یکی‌یکی از داخل سبد گردو برداشتند. پسربچه باهوشی هم در صف ایستاد. اما وقتی نوبتش رس
ترس از ویروس کرونا 
با سلام خدمت همه بازدید کنندگان‌محترم یه موضوعی را میخام براتون امروز روشن کنم که امروز خیلی رواج گرفته در باره ی ویروس کورنا می باشد ، که امروزه خیلها ازش ترس هم دارند .
حتما این مقاله را بخوانید و به دوستانتون انتقال دهید و بگویید این ویروس خطرناک نیست به ادمه مطلب بروید .
ادامه مطلب
#تذکر
 
 
وَ اِنَّما یؤْتی خَرابُ الاْرْضِ مِنْ اِعْوازِ اَهْلِها، وَ اِنَّما یعْوِزُ اَهْلُها لاِشْرافِ اَنْفُسِ الْوُلاةِ عَلَی الْجَمْعِ، وَ سُوءِ ظَنِّهِمْ بِالْبَقاءِ، وَ قِلَّةِ انْتِفاعِهِمْ بِالْعِبَرِ.
 
 
 
و علّت خرابی زمین بی چیزی و تنگدستی اهل آن زمین است، و فقر و نداری آنان ناشی از زراندوزی والیان، و بدگمانی آنان به بقاء حکومت، و کم بهره گیری آنان از عبرتها و پندهاست.
 
 
#نهج_البلاغه نامه ۵۳
عهد مالک اشتر
 
 
پ.ن: فقط برای م
روزی به تعدادی کارگر برای انجام کارهای باغش نیاز داشت . بنابراین ، پیشکارش را به میدان شهر فرستاد تا کارگرانی را برای کار اجیر کند . پیشکار رفت و همه ی کارگران موجود در میدان شهر را اجیر کرد و آورد و آن ها در باغ به کار مشغول شدند .کارگرانی که صبح زود در میدان نبودند ، این موضوع را شنیدند و آنها نیز آمدند . همچنین تعدادی دیگر ، به جمع کارگران اضافه می شدند . حتی بعضی غروب بود که رسیدند ، اما مرد ثروتمند آنها را نیز پذیرفت .شبانگاه هنگامی که خورشید
ماه رمضان در پیش است؛ روزه فرصت است، دعا فرصت است، بیداری شب‌ها فرصت است، نماز شبی که قاعدتاً مؤمنین در این‌جور شب‌ها بیشتر توفیق پیدا می‌کنند بخوانند، فرصت است؛ دعا کنید، تضرّع کنید و از خدا بخواهید که شما را موفّق کند.
۱۳۹۵/۳/۱۶-رهبر انقلاب
          
روز عرفه چه روزیست؟هر سال عده زیادی از مسلمانان برای زیارت خانه خدا ـ کعبه ـ راهی مکّه می شوند. مکّه یکی از شهرهای کشور عربستان است که کعبه در آن جا قرار دارد. به کسانی که به مکّه می روند، اگر در ماه ذی الحجه که یکی از ماه های قمری است، باشد، حاجی می گویند.
 
این سفر که سفر حج نام دارد، شیرین ترین سفر دنیاست و واجب است که حاجیان برنامه ها و کارهایی را انجام دهند. روز عرفه هم نهمین روز از ماه ذی الحجه است که اعمال مخصوص خودش را دارد. حاجیان در این ر
با کمک راهنمای روی جلد رنگ مو زمان ماندن را تعیین کنید فراموش نکنید قبل از حداق زمان مو های خود را نشورید و اجازه هم ندهید که زمان زیادی هم رنگ روی مو بماند.«کسانی که بدنبال یادگیری ترکیب انواع رنگ برای رفع سفیدی مو هستند حتما حتما حتما این مطلب را بخوانند.»با شگفتی های بدن خود آشنا شوید!برای گرفتن بهترین نتیجه چه مدت زمانی لازم است تا رنگ روی مو بماند؟نگه داشتن این عکس ها همچنین پس از تصمیم نهایی، به آرایشگر شما برای انجام کاری حرفه ای کمک ب
حضرت صادق ع  فرمود هیچ چهل نفر  مردی برای دعا نزد هم اجتماع نکنندو خدای عزوجل را در کاری نحوانند  و دعا نکنند جز اینکه خداوند  دعای انها را مستجاب کند  پس اگر چهل نفر نبودند  و چهار نفر بودند نزدهم جمع شوند و ده. بار خدای عزوجل را بخوانند دعایشان  را اجابت کند واگر چهار نفر  هم نباشند یک نفر باشد. چهل مرتبه   خدا را بخواند پس خدای عزیزجبار برای. اواجابت کند تو ضیح پیش ار این گذشت  که دعا کردندر پنهانیهفتاد برابر یا بیشتر. از دعاهای  اشگار  اس
یک مؤسّسه‌ی غربی برای اینکه به این حقیر بدگویی
کند، یک چیزی گفته بود، اعتراف کرده بود که ایران پنجمین کشور ثروتمند دنیا
است؛ این حرفش درست است؛ ایران این جور است؛ ظرفیّتهای ما فوق‌العاده است.
غربی‌ها  این لقمه‌ی چرب و نرم را از دست دادند و عصبانیّت آنها به خاطر این بود و
البتّه این همچنان ادامه دارد.
دعای کمیل را از تلوزیون و مسجد جمکران گوش می کردم، ناگهان این حس را پیدا کردم: در برزخ باشم و تصویر مناجات اهل دنیا را ببینم! دعای کمیل بخوانند، مناجات شعبانیه و... و من دستم کوتاه باشد و فقط حسرت این لحظات را بخورم!
[عکس 1280×776]
مشاهده مطلب در کانال
حاج آقا مقید بودند که پیش از تحویل سال 365 مرتبه دعای یا مقلب القلوب را بخوانند .از یک ساعت و نیم قبل از تحویل سال شروع میکردندتا قبل از تحویل سال تمام شود .
بعد هم مقید بودند اولین چیزی که در ابتدای سال جدید می خوردند مقداری از تربت سیدالشهدا علیه السلام باشد.
برگی از خاطرات حاج آقا مجتبی تهرانی از کتاب زندگینامه ی ایشان
راوی: حجه الاسلام حسین تهرانی (فرزند معظم له)

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها