نتایج جستجو برای عبارت :

سخن‌نگاشت | دیدار کارگران

به مناسبت هفته‌ی کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
           
           
         
عیدی کارگران بین ۳ تا ۴.۵ میلیون تومان است
 
مطابق قانون کار حداقل عیدی کارگران برای یک سال کار حداقل معادل ۶۰ روز و حداکثر ۹۰ روز است، بر این اساس امسال حداقل عیدی پرداختی به کارگران بین سه میلیون و ۳۳ هزار تومان و چهار میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.براساس ماده واحده قانون کار که در پایان شهریور ماه سال ۱۳۷۰ اصلاح شد تمام کارگاه‌های مشمول قانون کار مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل ۶۰ روز آخرین مزد، به عنوان عیدی و پاداش ب
عیدی کارگران بین ۳ تا ۴.۵ میلیون تومان است
 
مطابق قانون کار حداقل عیدی کارگران برای یک سال کار حداقل معادل ۶۰ روز و حداکثر ۹۰ روز است، بر این اساس امسال حداقل عیدی پرداختی به کارگران بین سه میلیون و ۳۳ هزار تومان و چهار میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.
براساس ماده واحده قانون کار که در پایان شهریور ماه سال ۱۳۷۰ اصلاح شد تمام کارگاه‌های مشمول قانون کار مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل ۶۰ روز آخرین مزد، به عنوان عیدی و پاداش
به استناد سایت حقوقی دینا جلسه کمیته دستمزد به‌منظور تعیین سبد معیشت کارگران با حضور شرکای اجتماعی برگزار و عدد و رقم سبد معیشت کارگران تعیین می‌شود . نماینده کارگران در کمیته مزد 99 شورای‌عالی کار ، تأکید  کرد که برای حفظ معیشت حقوق‌بگیران ، باید تفاوت قیمت ایجادشده در اقتصاد و بازار در دستمزد نیروی کار نیز اعمال شود . برای مشاهده جزئیات خبر تعیین رقم سبد معیشت کارگران می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/35/تعیین-رق
رهبر انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با اشاره به منشأ مشکلات اقتصادی کشور، آن‌ها را فرصتی برای اصلاح و پیشرفت دانستند.
نوجوان خامنه‌ای این موارد و رهنمودهای مرتبط با هر یک را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
            
حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به مناسبت ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ویژگی‌هایی را برای نماینده مطلوب برشمردند که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR این موارد را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
ادامه مطلب
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پاسداران (۱۳۹۸/۰۱/۱۹) علت دشمنی‌‌های آمریکا با سپاه را پیش‌قدمی این نهاد در همه عرصه‌های مقابله با دشمن دانستند.برهمین اساس، بخش دفاع مقدس نوجوان خامنه‌ای اطلاع‌نگاشت «سپاه پیش‌قدم در همه عرصه‌ها» را منتشر می‌کند.
        
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مردم آذربایجان شرقی (۹۷/۱۱/۲۹) به نشانه‌های ضعف دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کردند.از این رو،
سایت نوجوان خامنه ای در این اطلاع‌نگاشت، برخی از گرفتاری‌های آمریکا را که مورد اشاره رهبر انقلاب بوده است، مرور می‌کند.
         
سخن‌نگاشت | پیروزی ملت ایران «تضمین‌شده» است
رهبر انقلاب در دیدار اخیر: پیروزی تضمین‌شده است؛ پیروزی ملّت ایران و پیروزی بسیج و پیروزی این جریان عظیم انقلابی در ایران، تضمین‌شده است. خدای متعال در قرآن میفرماید: اِن یَنصُرکُمُ اللهُ فَلا غالِبَ لَکُم؛ اگر خدا شما را یاری کند، هیچ کس بر شما غلبه نمیکند. خب، یاری کردن خدا چه جوری است؟ اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم‌‌؛ اگر شما یاری کردید دین خدا را، جهت‌گیری الهی را، منطق خدایی را، راه خد
دیشب یکی از برنامه های خسته نباشید رو دیدم که در مجتمع فولاد مبارکه ضبط شده بود.
کارگران این مجتمع، در کنار مواد مذاب و کوره‌ها مشغول فعالیت بودند.
میدونید دمای آنجا چقدر بود؟
کارگران بعضی مناطق این کارخانه، در دمای 150 درجه کار میکردند اما در بعضی مناطق دیگر دما به 300 تا 400 درجه هم میرسید.
ما توانایی تحمل کردن دمای 30 تا 40 درجه را نداریم در حالی که دمای آنجا تقریباً ده  برابر فضای زندگی ماست.
اما حقوق این کارگران............
چرا باید حقوق این کارگرا
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
سایت نوجوان خامنه ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
        
لیست حقوق و دستمزد سال 98 از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
جدول حداقل حقوق و دستمزد سال 98
اضافه حقوق و اجر 98 کارگران حداقل بهره کارگران در سال 1398 تعداد برابر مصوبه بخشنامه بهره ۹۸ کارگران قانون ساخت از ابتدای سال ۱۳۹۸ حداقل من لیست حقوق ۹۷ رو اعزام کردم ولی عیدی و سنوات رو توش نیاوردم الان باید چکار.
ادامه مطلب
مصادیق کار عالمانه و مجاهدانه از نظر رهبر انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی راه شکوفایی اقتصادی کشور برای تحقق رونق تولید را، کار مجاهدانه و عالمانه می‌دانند و در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی (۹۸/۰۱/۰۱)  مصادیقی را برای این نوع کار، بیان کردند.نوجوان خامنه‌ای این موارد را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
            
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی‌شان در حرم رضوی، شبه‌روشنفکران داخلی که دنبال ترویج فرهنگ غربی هستند را با حسن تقی‌زاده، به‌اصطلاح منورالفکر دوران پهلوی مقایسه کردند و برخی از خصوصیات آنها را برشمردند. نوجوان خامنه‌ای در این اطلاع‌نگاشت موارد مورد اشاره ایشان را مرور می‌کند.
          
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ارزیابی مشکلات اقتصادی کشور و استفاده از نظر کارشناسان سال ۹۸ را به نام «رونق تولید» نامگذاری کردند. نوجوان خامنه‌ای ابعاد مختلفی را که رهبر انقلاب درباره رونق تولید در پیام نوروزی و بیانات در حرم مطهر رضوی مطرح کردند در این اطلاع‌نگاشت منتشر می‌کند.
           
آقای بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
        
رهبر انقلاب اسلامی در بیانات نوروزی در حرم مطهر رضوی (۱۳۹۸/۰۱/۰۱)، در بیان نحوه مواجهه‌ با دولتهای غربی، با توجه به تجربیات تاریخی، مواردی از انتظارات غلط یا درست از قدرت‌های غربی را متذکر شدند.
نوجوان خامنه‌ای در اطلاع‌نگاشت «از غربی‌ها چه انتظار داریم» این موارد را مرور می‌کند.
         
آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
       
       
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «نخستین انقلاب بزرگ قرنهای اخیر است که توانسته خط مستقیم خود را در این مدت طولانی حفظ کند.»  ۱۳۸۳/۱۱/۱۹رهبر انقلاب معتقدند انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانسته بعد از گذشت مدت طولانی، خط مستقیم و جهت‌گیری خود را حفظ کند. پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در پرونده‌ی «انقلابی که منحرف نشد» ویژگی‌ها و وقایع مرتبط با مهمترین انقلاب‌های معاصر را با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در این اطلاع نگاشت بررسی می‌کند.
     
به استناد سایت حقوقی دینا رئیس سازمان بازرسی گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و گفتگو با وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی، مقرر شد شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داده و موضوع افزایش حداقل دستمزد کارگران و افزایش حق مسکن آنها در سال جاری را در دستور کار قرار دهد . برای مشاهده جزئیات اصلاح حداقل دستمزد کارگران می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/100/اصلاح-حداقل-دستمزد-کارگران.html
اصطلاح سازندگان ساختمان  یک اصطلاح گسترده و عمومی است و بیشتر کارگران ساختمانی در درجه اول با سطح و نوع کاری که انجام می دهند توصیف می شوند. کارگران طیف گسترده ای از کارهای عملی را برای کمک به مشاغل شخصی در اماکن ساختمانی انجام می دهند. کارگران محل ساخت و ساز را بطور منظم تمیز می کنند. آنها برای از بین بردن قلوه سنگ ، ضایعات فلز و چوب از ابزارهایی مانند شن و ماسه ، بیل ، و ویلچر استفاده می کنند و یا احتیاج دارند که مناطق خاصی را جابجا کنند و وس
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «مک‌های مردمی و ورود دستگاههای عمومی به عرصه‌ی امداد و جبران خسارتها وظیفه‌ی مهمی است که می‌تواند گوشه‌ای از آلام آن مردم عزیز را برطرف کند.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۳نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از پیام رهبر انقلاب در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، مجموعه سخن‌نگاشت «مرهم زخم» را منتشر می‌کند.
          
            
             
      
            
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
نوجوان خامنه‌ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
             
             
             
              
            
اعضای مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
            
       
       
            
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح یکشنبه (۱۳۹۷/۱۲/۵) در ابتدای جلسه‌ی درس خارج فقه، به شرح حدیثی از حضرت امام صادق علیه‌السلام درباره‌ی «عاقبت‌اندیشی در امور و لزوم نشاط در کارها» پرداختند. ایشان در جریان سخنان‌شان با استناد به این روایت به مسئولان توصیه کردند «بی‌حوصلگی» و «ناامیدی» را از خود دور کنند و بدانند انقلاب اسلامی به‌پیش خواهد رفت.سایت نوجوان خامنه ای بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
          
       
نوجوان خامنه‌ای در ایام ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را برای استفاده‌ی بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموع سخن‌نگاشت «مواعظ رمضانی» منتشر میکند.این مجموعه هر روز، تا پایان ماه مبارک رمضان به روز رسانی میشود.
            
             
           
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند.سایت نوجوان خامنه ای پیام نوروزی رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
           
          
     
        
           
           
خبرگزاری فارس: علی خدایی عضو شورای عالی کار و نماینده کارگران در این شورا در مورد زمان پرداخت عیدی کارگران گفت: معمولا عیدی کارگران پایان سال اسفند ماه پرداخت می‌شود، اما منعی ندارد که با حقوق بهمن نیز پرداخت شود، اما مهلت قانونی برای عیدی همان اسفند ماه است.

وی در مورد میزان عیدی کارگران در سال جاری گفت: میزان عیدی هر سال به نسبت حداقل دستمزد کارگران تعیین می‌شود یعنی دو برابر حقوق پایه به شرط این که از سه برابر حد اقل مزد تجاوز نکند که ام
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «دشمن از اوّلِ انقلاب تا امروز بر روی همه‌ی نقاطی که ممکن است کشور را به هرج و مرج بکشد تکیه کرده، از جمله بر روی مسئله‌ی کار و کارگر، ولی در همه‌ی این موارد، کارگران کشور توی دهن دشمن زده‌اند. جامعه‌ی کارگری جزو وفادارترین جوامع به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بوده و هست.» ۱۳۹۸/۰۲/۰۴نوجوان خامنه‌ای به‌مناسبت هفته‌ی کار و کارگر و براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، لوح «مشت کارگران بر دهن دشمن» را منتشر میک
Jackboots on Whitehall 2010,انیمیشن کارگران چکمه پوش در وایت هال,بدون سانسور,دانلود Jackboots on Whitehall 1080p,دانلود انیمیشن Jackboots on Whitehall 2010,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس کارتون Jackboots on Whitehall,دانلود کارتون ackboots on Whitehall 2010,دانلود مستقیم انیمیشن Jackboots on Whitehall 720p,زیرنویس فارسی انیمیشن ackboots on Whitehall 2010,کارگران چکمه پوش,
ادامه مطلب
در دومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه‌ی سراسر کشور، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
            
              
               
             
           
           
در آستانه‌ی بهار قرآن ماه مبارک رمضان، عصر امروز (دوشنبه ۱۳۹۸/۰۲/۱۶) محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ی امام خمینیرحمه‌الله برگزار شد. در این مراسم جمعی از قاریان، استادان و حافظان کلام‌الله مجید و همچنین گروه‌های جمع‌خوانی به تلاوت قرآن و مدیحه‌خوانی پرداختند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
         
        
             
               
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از شهروندان خواست که دستکش، دستمال و ماسک استفاده شده خود را در یک کیسه جداگانه و دربسته به درون سطل‌های زباله بیندازند.
صدرالدین علیپور درخصوص آخرین وضعیت امحاء پسماند بیمارستان‌های ایزوله در تهران گفت: از هفته گذشته که موضوع شیوع کروناویروس مطرح شد، مجهز کردن کارگران پسماند به ماسک و دستکش در ایستگاه‌های میانی بازیافت و سایت آرادکوه در دستور کار قرار گرفت، گفت: بعد از آن نیز به معاونت خدما
⛔ سخن‌نگاشت| حرف تقی‌زاده‌ها به کرسی نخواهد نشست
رهبرانقلاب، امروز در حرم مطهر رضوی:
️ کسانی که افکار، #سبک_زندگی، روش‌های غربی و لغات غربی را به طور پیوسته در داخل تزریق و پمپاژ میکنند، در ادبیات و افکار و دانشگاه ها و مدارس ما، اینها همین تقی‌زاده‌های جدید هستند.
️ اینهایی که پشت سر سند ۲۰۳۰ می‌ایستند - #سند۲۰۳۰ یعنی برگرداندن سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی - اینها همان تقی‌زاده‌های امروز هستند.
️ البته امروز به توفیق الهی جوان‌ها
هم‌زمان با سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
         
             
          
         
        
      
          
          
خبرگزاری تسنیم: به موجب ماده واحده قانون مربوط به تعیین عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار مصوب سال 1370 مجلس شورای اسلامی، کلیه کارفرمایان مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل 60 روز آخرین مزد به عنوان عیدی و پاداش بپردازند، مبلغ پرداختی از این بابت به هر یک از کارگران نباید از معادل 90 روز حداقل مزد روزانه قانونی تجاوز کند.

ادامه مطلب
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، حداقل میزان عیدی کارگران مشمول قانون کار در سال 99 معادل سه میلیون و سی و سه هزار تومان و حداکثر میزان عیدی و پاداش کارگران برای سال ۹۹​ نیز معادل چهار میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان می باشد که این مبلغ بایستی توسط کارفرمایان به کارگران پرداخت شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مبلغ عیدی کارگران در سال 99 بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1872/مبلغ-عیدی-کارگران-در-سال-99.html
 
معاون وزیر راه و شهرسازی:
هر زمان اینترنت در تمام نقاط کشور متصل شود ثبت نام مسکن ملی در سه استان یزد، همدان و چهارمحال و بختیاری را شروع می‌کنیم
طرح ملی مسکن برای کارگران در دست تهیه است که به زودی با وزارت کار در این زمینه تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم./ایسنا
دوشنبه ، ۴ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 320×223]
مشاهده مطلب در کانال
دکتر امدند روی سن؛ بعد از توضیح روند زندگی شون و کارهایی که از دوره دانشجویی تا الان انجام دادند، یه جمله گفتند: 
بچه ها من ۳۰ سالِ که ... دقیق اش می شه ۲۸ سالِ که بیشتر از ۴ یا ۵ ساعت در روز نخوابیدم. 
همین الانم از دم در کارخونه تا اینجا رو توی ماشین خوابیدم. 
 اللهم انی اسئلک الیسر بعد العسر 
وظایف کارفرما در مقابل کارگر از منظر قانون کار
 
برای این‌که حقوق کارگران ضایع نشود قانون کار برای کارفرمایان تعهدات و وظایفی را تعیین کرده که مکلف به انجام آن‌اند که در صورت کارفرمایان از مسئولیت خود شانه خالی کنند کارگر از طریق می‌تواند حق خود را از کارفرما بگیرد. تعهدات کارفرمایان عبارتند از:• به موجب ماده ۲و۳ قانون کار، کارفرما موظف است طبق قرارداد کار در عوض کار انجام شده کارگر به او حق السعی پرداخت کند براساس ماده ۳۴ قانون کار این
✍بیمه بیکاری کرونا به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟
✅بیمه بیکاری صرفا به  افرادی که هر سه شرط زیر را دارا باشند تعلق می گیرد:
1⃣مشمول قانون کار2⃣مشمول تامین اجتماعی3⃣مشمول قانون بیمه بیکاریدر کل فقط به کارگران مشمول قانون کار.
✅بیمه بیکاری به مشاغل زیر تعلق نمی گیرد:
سایر بیمه شدگان از جمله 1⃣بیمه های خاص2⃣ مشاغل آزاد3⃣ خویش فرمایی 4⃣ بیمه کارگران ساختمانی5⃣ قالیبافان 6⃣ رانندگان حمل و نقل شهری و ... 
منبع: وزارت کار
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، تعطیل شدن کارگاه های مشمول قانون کار سبب بیکاری تعدادی از کارگران می شود و به دلیل لزوم حمایت از این قبیل افراد در ایام بیکاری، قانون کار و قانون بیمه بیکاری حمایت هایی در خصوص این قبیل کارگران وضع نموده است . به عنوان مثال کارگران حق برخورداری از بیمه بیکاری را دارند . همچنین ، پس از احیای مجدد کارگاه ، کارفرما باید از کارگران بیکار شده همان واحد را به کار بگمارد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آث
خبرگزاری فارس: علی خدایی عضو شورای عالی کار و نماینده کارگران در این شورا در مورد زمان پرداخت عیدی کارگران گفت: معمولا عیدی کارگران پایان سال اسفند ماه پرداخت می‌شود، اما منعی ندارد که با حقوق بهمن نیز پرداخت شود، اما مهلت قانونی برای عیدی همان اسفند ماه است.


ادامه مطلب
مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزاری دومین جشنواره تفریحی ورزشی کارگران کشور که به صورت خانوادگی برگزار می شود را نقطه آغاز یک تحول بزرگ در شور و نشاط اجتماعی کارگران دانست و گفت: هدف عمده و اصلی ما ایجاد فضایی مملو از نشاط و تحرک برای کارگران است و راههای مختلفی را برای رسیدن به یک هدف موثر طی کرده ایم و خوشبختانه جشنواره خانوادگی به خوبی پاسخگوی نیاز کارگران در وضعیت فعلی است و یکی از بهترین و موثرترین راه حل ها در جهت
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان این مطلب که "وقتی زیرساخت هپکو فراهم است چرا باید واردات داشته باشیم و چرا باید به راحتی ماشین‌آلات واد کشور شود؟"، افزود: دولت می‌تواند مابه‌التفاوت قیمت تمام شده دستگاه‌ها را به صورت یارانه به هپکو را بپردازد.
 
کارگران شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکوی که دو ماه معوقات مزدی در سال جاری و معوقاتی از سال‌های گذشته دارند، امروز (سه‌شنبه ۵ شهریور) برای چهارمین روز پیاپی برای ساعاتی محور
رییس یک کارخانه بزرگ، معاون خود را احضار کرده، به او می گوید: روز دوشنبه، حدود ساعت هفت عصر، ستاره دنباله دار هالی دیده خواهد شد. نظر به این که چنین پدیده ای هر هفتاد و هشت سال یک بار تکرار می شود، به همه کارگران ابلاغ کنید که قبل از ساعت هفت، با به سر داشتن کلاه ایمنی، در حیاط کارخانه حضور یابند تا توضیحات لازم داده شود. در صورت بارندگی، مشاهده هالی با چشم عریان (غیر مسلح) ممکن نیست و به همین خاطر کارگران را به سالن نهارخوری هدایت کنید تا از ط
روزی به تعدادی کارگر برای انجام کارهای باغش نیاز داشت . بنابراین ، پیشکارش را به میدان شهر فرستاد تا کارگرانی را برای کار اجیر کند . پیشکار رفت و همه ی کارگران موجود در میدان شهر را اجیر کرد و آورد و آن ها در باغ به کار مشغول شدند .کارگرانی که صبح زود در میدان نبودند ، این موضوع را شنیدند و آنها نیز آمدند . همچنین تعدادی دیگر ، به جمع کارگران اضافه می شدند . حتی بعضی غروب بود که رسیدند ، اما مرد ثروتمند آنها را نیز پذیرفت .شبانگاه هنگامی که خورشید
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، بهره کشی یا استثمار زمانی است که برخی از افراد و یا گروه ها از تلاش ها و خدمات افراد یا گروه های دیگر ، به نحو غیر منصفانه و از طرق مختلفی همچون کار اجباری ، به بردگی گرفتن آنها و انجام امور سخت و طاقت فرسا از آنان سوء استفاده می کنند . نظر به پیامدهای مخربی که بهره کشی از کار دیگران و استثمار کارگران بر جای می گذارد ، اسناد مختلف بین المللی و داخلی در زمینه حقوق بشر و حقوق کار ، به موضوع منع بهره کشی از کارگر ا
اسامی برندگان سی و سومین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه کارگران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک می توانند با مراجعه به شعب و پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir از نتیجه این قرعه کشی مطلع شوند.
ادامه مطلب
با مروری بر عملکرد گذشته ورزش کارگران جمهوری اسلامی ایران می توان دریافت که این بخش مهم از ورزش کشور، همواره ورزشکاران و پهلوانان ارزشمندی را در بطن خود پرورانده و تقدیم جامعه ورزش کشور نموده است و از این رو توانسته تا افتخارات ارزشمندی را در راستای عزت و اعتلای ایران اسلامی در جهان رقم بزند که علی هاشمی قهرمان وزنه برداری اهل ایلام، از تازه ترین افتخارات ورزشی این خانواده بزرگ محسوب می گردد.

ورزش کارگری، ورزشی است با رویکردی سلامت محور،
خبرگزاری تسنیم: به موجب ماده واحده قانون مربوط به تعیین عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار مصوب سال 1370 مجلس شورای اسلامی، کلیه کارفرمایان مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل 60 روز آخرین مزد به عنوان عیدی و پاداش بپردازند، مبلغ پرداختی از این بابت به هر یک از کارگران نباید از معادل 90 روز حداقل مزد روزانه قانونی تجاوز کند.
همچنین به موجب تبصره یک ماده واحده مذکور، مبلغ پرداختی به کارگرانی که کم
باربری شهران کارگران کاربلد و کارگران اسباب کشی منزل
 
اتوبار شهران برای حمل و نقل و جابجایی اثاثیه ها و اسباب کشی نیاز به کارگرانی بسیار کاربلد و ماهر و متخصص در تمام زمینه های باربری میباشد که باربری شهران با کارگرانی بسیار ماهر و متخصص در زمینه حمل و  نقل ها توانسته اند رضایت تمامی مشتریان را جلب نمایند.کارگران باربری تمام وقت بدون خستگی شبانه روز برای جابجایی اثاثیه های شما به خدمتتان می آیند و باربری شهران بارهایتان را به هر من
والقلم و ما یسطرون ( و قسم به قلم و آنچه خواهد نگاشت)
و نوشتن و نوشتن و نوشتن...
نوشتن خاطرات ؛ نوشتن کارای روزمره ؛ نوشتن حال و احوال ؛ نوشتن بغض ؛ نوشتن خنده ؛ نوشتنِ پاییز و برگ های زرد ؛ نوشتنِ زمستان و برف ؛ نوشتنِ بهار و هوای بهاری ؛ نوشتن تابستان و هلو ؛ نوشتن عشق بیستون ؛ نوشتن کتاب و زندگی؛ اصلا نوشتن خود زندگی...
 
و چه لذت عجیب و غریبیست خلق کلمات بر روی کاغذ.
و چه ماناست عشق چندین و چند ساله ی قلم و کاغذ.
عشقی که تاریخ بشریت را رقم زد.
ادامه
همه کارگران دارای فرزند مشمول حق اولاد نیستند؛ اولین شرط تعلق گرفتن این مزایای مزدی ۷۲۰ روز بیمه‌پردازی است.
فرامرز توفیقی: حق اولاد به کسی تعلق می‌گیرد که حداقل دو سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشد. برای اولاد ذکور تا زمان سرباز شدن و اگر دانشجو باشند، حداکثر تا ۲۳ سالگی مشمول حق اولاد می‌شوند و بعد از ۲۳ سالگی به شرط ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در دانشگاه مشمول حق اولاد می‌شوند.
برای اولاد مونث مادامی که ازدواج نکرده باشند، به پدرشان حق
تعدیل ساختاری نئولیبرالیِ دانشگاه‌ها ، به شکل غم‌انگیزی هم وضعیت دانشجویان و هم کارکنانِ دانشگاه‌ها را تغییر داده است . این تغییرات را می‌توان در دو کلمه خلاصه کرد : 'پرولتریزه کردن' و 'امنیت‌زدایی' ، این کلمات ممکن است رعب‌انگیز به نظر بیاید ، ولی واقعیت‌های اقتصادی و اجتماعیِ پشت آنها بسیار رعب‌انگیزتر است . پرولتریزه کردن ، پروسه‌ی تقلیل یافتن به کارگر مزدی است که به فروش نیروی کار خود در بازار و قرار دادن خود تحت قدرت مدیریتی در کا
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، یکی از انواع مرخصی کارگران ، مرخصی استعلاجی است که در مواقع بیماری و یا زمانی که اقدامات درمانی برای کارگران ضرورت دارد ، قابل استفاده خواهد بود که بر اساس ماده 74 قانون کار ، مدت مرخصی استعلاجی ، با تایید سازمان تامین اجتماعی ، جزو سوابق کار و بازنشستگی کارگران محسوب خواهد شد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اینکه مدت زمان مرخصی استعلاجی قانون کار چقدر است بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/art
سؤال :
 ✅ گاهی وقت ها کارهایی پیش می آید که کارگر مربوطه باید از عینک استفاده کند ،بنابراین چون گاه گاهی این موضوع پیش می آید لذا ما چند عدد عینک مناسب خریده و در انبار گذاشته و به کارگران مربوطه هم سپرده شده که در صورتیکه کار مربوطه را خواستند انجام دهند که زدن عینک لازم است بروند و از انبار عینک بگیرند که در یکی از روز های کاری ، همان کاری پیش آمده که زدن عینک لازم بوده است ولی کارگر جهت انجام کار به انبار نرفته و عینک نگرفته است که متأسفانه
از همان زمانی که کودکی خردسال بیش نبودم، از همان زمانی که یک توپ داشتم و در خانه با خودم فوت‌بال بازی می‌کردم و مثل الآن با برداشتنِ دو قدم کلِ عرض خانه طی نمی‌شد، از همان زمانی که به‌تازگی با مفهوم نگاشت بین دو مجموعه آشنا شدم، هیچ‌موقع آب‌م با عبارتی که برای نگاشت‌های یک‌به‌یک به‌کار می‌بردیم (و می‌بریم) توی یک جوب نرفت. منظورم همین «یک‌به‌یک» است! طبق تعریف، نگاشتی را یک‌به‌یک می‌نامیم که هر عضو برد دقیقن مربوط به یک عضو دامنه
این نوع بالابر ها به صورت خاص در اسکله ها و بنادر کارایی بسیار مفیدی دارند. همچنین چنین دستگاه هایی می تواند برای انتقال کارگران، تکنسین ها و کارگران در محل کار استفاده شود. این وضعیت معمولا در مورد کار سیم کشی انجام می شود که باید در یک ارتفاع مشخص انجم می شود. بالابر هیدرولیکی دارای یک سکو یا کابین امن می باشد تا انجام کار را در ارتفاع با آرامش انجام شود. استفاده از این دشتگاه ها در مکان هایی مثل انبار ها تقریبا غیر ممکن است زیرا بارگیری و تخ
 
روابط عمومی یکی از بیمارستان های شهرستان بابل در کانال اطلاع رسانی خود خبر داده که به میمنت و مبارکی روز کارگر، مسئول خدمات بیمارستان در جمع کارگران زیر مجموعه خود حاضر شده و با آنها عکس یادگاری گرفته!
واقعا به این کارگران عزیز حسودی ام شد. خوشا به سعادتشان. مسئولین ما همین کارها را می کنند که جوانان کشور دل خوشی از کار اداری و پشت میز نشینی ندارند و دست و پا می زنند که هر جوری شده به شغل کارگری در بیایند!
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، حداقل حقوق قانون کار در سال 1398 به موجب بخشنامه شورای عالی کار اعلام شده است که این میزان از حقوق کارگران در سال 98 ، نسبت به انواع قرارداد کار اعم از دائم ، موقت و معین و همچنین در رابطه با همه کارگران مشمول قانون کار اعمال می گردد و شامل مواردی همچون حداقل دستمزد ماهیانه ، حداقل دستمزد روزانه ، حق مسکن ماهیانه ، اقلام مصرفی خانوار ، حق اولاد و پایه سنوات است . برای ملاحظه میزان مبلغ دستمزد کارگران
پروژه دینامیک خاک با نرم افزار opensees NERA EERA deep soil
قیمت: 50000 تومان

در این پروژه اثر لایه های خاک بر روی امواج زلزله هنگام انتقال از بستر سنگی به سطح زمین بررسی شده است.120 صفحه
فهرست مطالب  این پروژه :
آموزش کامل NEERAوEERAآموزش بررسی اثر ساختگاه با برنامه openseesو….۱    ‌ فصل اول مقدمه. ۱۲    فصل دوم مشخصات شتاب نگاشت ها ۳۲‌.۱‌   زوج شتاب نگاشت پروژه ۴۲‌.۲‌   ضریب مقیاس شتاب نگاشت‌ها ۶۳   فصل سوم محاسبه پارامترهای دینامیکی خاک ۷۳‌.۱‌   تعیین گمان
افزایش دستمزدهای کارگران به نصف سال ۱۳۹۶ و ۴۰ درصد سال ۱۳۸۹ 
با سقوط ارزش پول ملی، حداقل دستمزد و مزایای قانونی نیروی کار از ۴۰۰ دلار در ماه در سال ۱۳۸۹، به حدود ۱۵۰ دلار در سال ۱۳۹۹ سقوط پیدا کرد.
دستمزد ۱۵۰ دلار در ماه شامل اشتغال رسمی می شود و دستمزد میلیونها نفر شاغل غیررسمی در حدود ۱۰۰ دلار در ماه یا کمتر است.
حداقل دستمزدها در کشورهای عربستان ۸۰۰ دلار، ترکیه ۶۰۰ دلار و چین، عراق و روسیه ۳۰۰ دلار است. میزان دستمزدها در ایران به سطح کشورها
این سالها در کشور ما ، یادواره روزها باید فرصتی باشه برای بررسی و درک و اعتراض به مشکلات بینهایتی از این اقشار، که مسئولین هیچوقت نه درک میکنن، نه حل میکنن.+ ۱۲ اردیبهشت و روز معلم و داستان های همیشگی وضعیت استخدامی معلمان ، معوقات سنوات بازنشسته های فرهنگی ، داستان اختلاس صندوق فرهنگیان ، وضعیت عجیب معلمان غیرانتفاعی (که مدارس غیرانتفاعی شهریه کامل از دانش آموزا گرفتن اما در دوران کرونا بخاطر تعطیلی، حقوق معلمها رو ندادن) و دولت هم طرف مد
تقریبا یادم رفته بود که چقدر شب های پنجشنبه، وقتی میدانی فردا تا لنگ ظهر خواب آزاد است، خوش میگذرد. وقتی زیر پتو گوله میشوی و تو وبلاگ های ملت فوضولی میکنی. وقتی میتونی به این فکر کنی که چقدر اعصابت از دست خدا خورده ولی بهش میگی:چقدر معلم اجتماعی باحالی ساختیا.
ولی واقعا...خدا خیلی واسه جغدا پارتی بازی کردیا. کلی شبا بهشون خوش میگذره. وقتی به معشوقه هرودوت گرفته تا مسواک حضرت محمد، فکر میکنی یا تصور میکنی اگه یه خانوم غیبتوی دوران کوچه نشینی و
حداقل دستمزد کارگر در سال 1399 شد 1835000 تومان +به هر کارگر 100 هزار تومان حق مسکن داده خواهد شد + 400 هزار تومان حق خواربار داده خواهد شد+183 هزار تومان به ازای یک فرزند داده خواهد شد+ اگر از یک سال بیشتر  در همان کارگاه باشد 175 هزار تومان اضافه خواهد شد.
پس هر کارگر که یک فرزند دارد و بیش از یکسال در همان کارگاه است رقم 2 میلیون و 690 هزار تومان حقوق خواهد گرفت.
عمده نگرانی نماینده کارگران این بود که کارگران همان 1میلیون و 835 هزار تومان حقوق خواهند داشت. و ع
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا اصولا قانون کار حاکم بر روابط کلیه کارگران و کارفرمایان می باشد و جنبه حمایتی از کارگران در آن وجود دارد . با این حال در برخی از موارد ممکن است که افرادی از جمله موارد و استثنائات شمول قانون کار باشند که موارد استثنا شده از شمول قانون کار را می توان ناظر بر مشمولان سایر قوانین استخدامی ، کارگاه های کمتر از ده نفر و کارگاه های خانوادگی ، نیروهای انسانی خاص ، معلولان ، شاغلان در نهادهای انقلابی ، کارگرا
در این مقاله  4 حوزه استراتژیک و مهم در مدل های کسب و کار را معرفی خواهیم کرد :

محیط مدل کسب و کارمدل های کسب و کار در محیط های خاصی طراحی و اجرا می شوند. ایجاد درک مناسب از شرایط سازمان در مقایسه با محیط تحولات بیرونی، به شما کمک می کند تا به درک عمیق تری دست یافته و مدل کسب و کار رقابتی تری را به تصویر بکشید. برای فهم بهتر فضای طراحی مدل کسب و کار، نگاشت چهار حوزه از محیط پیشنهاد می شود:
ادامه مطلب
قوانین شرکت مهندسی
کار اصولی و دقیق شرکت قالا با مهندسین ناظر در محل پروژه ساختمانی 
کار اصولی و دقیق با مهندسی حاظر در محل پروژه های احداث سد و پروژه های عمرانی دیگر.
قوانین  شرکت قالا رعایت اصول ایمنی کار در هنگام ورود به ساختمان و یا محل سد سازی
قرار داد یک سال به پیمانکاران و مهندسین 
قراداد بیمه تکمیلی برا کارگران در حین کار در صورت هر گونه حوادث و غیره از جمله فوت کارگر
دستمزد به موقع کارگران به صورت اصولی طبق قانون کار
 
عنوان سایت ( شر
در این مقاله  4 حوزه استراتژیک و مهم در مدل های کسب و کار را معرفی خواهیم کرد :

محیط مدل کسب و کارمدل های کسب و کار در محیط های خاصی طراحی و اجرا می شوند. ایجاد درک مناسب از شرایط سازمان در مقایسه با محیط تحولات بیرونی، به شما کمک می کند تا به درک عمیق تری دست یافته و مدل کسب و کار رقابتی تری را به تصویر بکشید. برای فهم بهتر فضای طراحی مدل کسب و کار، نگاشت چهار حوزه از محیط پیشنهاد می شود:
ادامه مطلب
در این مقاله  4 حوزه استراتژیک و مهم در مدل های کسب و کار را معرفی خواهیم کرد :

محیط مدل کسب و کارمدل های کسب و کار در محیط های خاصی طراحی و اجرا می شوند. ایجاد درک مناسب از شرایط سازمان در مقایسه با محیط تحولات بیرونی، به شما کمک می کند تا به درک عمیق تری دست یافته و مدل کسب و کار رقابتی تری را به تصویر بکشید. برای فهم بهتر فضای طراحی مدل کسب و کار، نگاشت چهار حوزه از محیط پیشنهاد می شود:
ادامه مطلب
باربری در میگون ، اتوبار میگون
باربری در لواسان فشم میگون…
خدمات اسباب کشی و حمل و نقل با قیمت های مناسب در میگون و حومه شهر
اتوبار باربری لواسان فشم میگون اوشان با کارگران مجرب و حرفه ای انواع ایسوزو نیسان کامیون تک حمل بار سراسر تهران و شهرستانها
اتوبار لواسان متخصص در حمل و نقل بار و اثاثیه منزل با بسته بندی.
 
باربری در شهر تجریش، لواسان، اوشان، فشم، میگون و شمشک
۴۰% تخفیف
 
باربری در میگون ، اتوبار میگون
کارگران حرفه ای ، کمترین قیمت ،
مسکن کارگران به عنوان قشر آسیب‌پذیر جامعه در شرایطی که قیمت مسکن به حدی رسیده است که دست این قشر را از آن کوتاه کرده، مهمترین موضوعی است که باید در اولویت قرار بگیرد.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اقدامات انجام شده برای «ترمیم قدرت خرید کارگران» گفت: به همین سبب درخواست اعطای یک خط اعتباری برای خرید مسکن کارگران را مطرح کرده‎‌ایم که بانک مرکزی در حال بررسی آن است.
به گزارش مجله دلتا محمد کبیری با اعلام این خبر افزود: ا
در این مقاله  4 حوزه استراتژیک و مهم در مدلد های کسب و کار را معرفی خواهیم کرد :

محیط مدل کسب و کارمدل های کسب و کار در محیط های خاصی طراحی و اجرا می شوند. ایجاد درک مناسب از شرایط سازمان در مقایسه با محیط تحولات بیرونی، به شما کمک می کند تا به درک عمیق تری دست یافته و مدل کسب و کار رقابتی تری را به تصویر بکشید. برای فهم بهتر فضای طراحی مدل کسب و کار، نگاشت چهار حوزه از محیط پیشنهاد می شود:
ادامه مطلب
رقابت های والیبال ساجلی دسته جات آزاد کارگران کشور به میزبانی مجموعه فرهنگی و ورزشی سنگاچین بندرانزلی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش کارگری شهرستان بابل به نقل از فدراسیون ورزش کارگری، در این رقابت های که طی دو روز در مجموعه سنگاچین برگزار گردید ۱۶ تیم از سراسر کشور طی دو روز برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کردند.این در حالیست که برخلاف انتظار، قهرمان این دوره از رقابت ها از شهر های ساحلی کشورمان نبود و دو برادر (باز
روز جهانی کارگر گرامی بادکارگران همواره جزو مهم ترین نیروی های کار در جهان به حساب می آمده اند. چه زمانی که کار در مزارع بود و چه در زمانی که به واسطه انقلاب صنعتی چرخ کارخانه ها روزبه روز بیشتر میچرخید. اما یک مسئله اساسی در اینجا مطرح بود و آن نیروی کار کارگر بود، تنها سرمایه ای که کارگر میتوانست بر روی آن حساب باز کند نیروی کارش بود و به عبارت دیگر فروش جانش.     این نیروی کار مسئله بسیار مهمی است، در ایالت متحده آمریکا قبل از وقوع جنگ های د
وجود کارگران اسباب کشی در اسباب کشی
ها ضروری است. یک کارگر باربری می بایست تخصص کافی بسته بندی وسایل
ها و حمل بارها را داشته باشد. کارگران باربری می توانند وسایل های بزرگ و سنگین
را با تخصصی که دارند، بدون آسیب دیدگی بدن و وسیله مورد نظر به راحتی حمل کنند. باربری و حمل اثاثیه منزل یک شغل تخصصی است. استفاده از کارگران بی تجربه در
اسباب کشی یکی از عوامل مهم خسارت است. شرکت های باربری معتبر همواره از کارگران
متخصص و با تجربه برای اسباب کشی استفاد
حداقل دستمزد کارگران در سال 98 یک میلیون و 517 هزار تومان
نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در دویست و هشتاد و دومین جلسه شورای عالی کار، تصمیم به افزایش حداقل دستمزد 98 کارگران از یک میلیون و 114 هزار تومان سال گذشته به یک میلیون و 517 هزار تومان در سال 98 گرفتند.بر این اساس تا این لحظه حق مسکن 100 هزار تومان تعیین شد، بن خواربار با افزایش 80 هزار تومانی به 190 هزار تومان رسیده و پایه سنوات ماهیانه با افزایش 19 هزار تومانی 70 هزار تومان تعیین شد.

حداق
چشمانش برق میزد میخواست شیره ی زندگی رابچشد تمام حقایق رابه صورت سرگرمی وشادی وبا لذت وشادی بیان میکرد چنان دردها را بانور لذت، می نگاشت که حسرت روزهای گذشته وترس از آینده را دردیگران به باد می داد گرچه از دلمردگی ترس داشت ولی درلحظه بازیرکی به مشکلات درزمان حال پاسخی زیبا ولذتبخش میداد ودیگران راسرگرم میکرد بدون هرگونه تمسخرکردن دیگران وماسک دورویی.به صورتی خودجوش وطبیعی بکر بودن کودکانه ی خودراجوری نشان میداد که خشم وبغض دیگران ناپدی
City Works یک برنامه مجله خبری ماهانه جدید است که توسط دانشکده کار و مطالعات محل ، محل سکونت ، محل سکونت: چرا برخی از دانش آموزان JCU را انتخاب می کنند که وقتی آنها در روم مطال شهری CUNY Doppelgänger من به بازدید می آید با همکاری پنج نکته برای تعادل زندگی کالج تلویزیون CUNY و ظهور داده شناسی به میزبانی لورا فلاندر تهیه شده است. مأموریت این نمایشگاه ایجاد یک نمایش بصری و موضوعی از تبدیل شدن به یک تحلیلگر Shazam! کار ، کارگران و سازمانهای کارگری ، استفاده از معاین
ابزار ایمنی
در عصر حاضر، ایمنی در محیط های کار یکی از مسائل مهم و حائز اهمیت است. ایمنی به معنای میزان دور بودن از خطر و حوادث می باشد. در محیط های صنعتی، با وجود ماشین آلات و ابزارهای گوناگون صنعتی، کارکنان در معرض خطرات گوناگونی می باشند. بنابراین     ابزار ایمنی      صنعتی می تواند در پیشگیری از حوادث نقش بسزایی داشته باشد. ایمنی فضا و کارکنان در بازده و بهره وری واحدهای تولیدی و صنعتی نیز تأثیر زیادی خواهد داشت، چرا که موجب کاهش صدمات، جر
 
در این پژوهش هدف اصلی نگاشت (ترسیم) شبکه تداعی‌های برند ایرانسل و همراه اول با بهره گرفتن از روش BCM می‌باشد. روش نقشه مفهومی برند شامل سه گام زیر است:
 
 
۱.استخراج: در این گام با پرسیدن سوالی باز از پاسخ دهندگان خواسته می‌شود آنچه با شنیدن نام تجاری شرکت در ذهن آن‌ها شکل می‌گیرد را بیان کنند. این تداعی‌های ذهنی در مرحله بعد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
 
۲.ترسیم نقشه: در این مرحله پاسخ دهندگان می‌بایست با بهره گرفتن از تداعی‌های به دست آ
داستان آموزنده 
 
مردی در زمینی مشغول زراعت  بود و زمین بزرگی را تصاحب شده بود. فردی طمع کار و حیله گر هر روز بر  مزرعه مرد کشاورز نظری می داشت و هر چند وقت بر سر زمین با هم به جدال می پرداختند .
مرد طمع کار به آنچه که می داشت هیچ گاه قانع نبود . جدال او نه تنها با مرد کشاورز می بود . بلکه با دیگر اهالی  ده که کنار ملک او املاکی داشتند هم به جنگ و دعوا می انجامید و  از او راضی نبودند . 
او اب و املاک زیادی را در ده تصرف کرده بود و در هر همسایگی املاک خ
واقعاً چقدر منظره‌ زیبا و معطّری است که جمع کثیری از جوان‌های ما برخلاف سیره‌ متعارف جوان‌های دنیا که غرق در تمایلات نفسانی هستند، روزها و شب‌هایی را روزه‌ بگیرند؛ بروند در یک مسجدی اعتکاف کنند. از این فرصت‌ها استفاده کنید. جوان‌ها! شما بیشتر استفاده کنید. دل‌های پاک شما آماده تشعشعات رحمت الهی و توجهات الهی است؛ این را قدر بدانید.
۱۳۹۲/۲/۲۵-رهبر انقلاب
        
           
در این مقاله  4 حوزه استراتژیک و مهم در مدل های کسب و کار را معرفی خواهیم کرد :

محیط مدل کسب و کارمدل های کسب و کار در محیط های خاصی طراحی و اجرا می شوند. ایجاد درک مناسب از شرایط سازمان در مقایسه با محیط تحولات بیرونی، به شما کمک می کند تا به درک عمیق تری دست یافته و مدل کسب و کار رقابتی تری را به تصویر بکشید. برای فهم بهتر فضای طراحی مدل کسب و کار، نگاشت چهار حوزه از محیط پیشنهاد می شود:
ادامه مطلب
قوانین شرکت مهندسی
کار اصولی و دقیق شرکت قالا با مهندسین ناظر در محل پروژه ساختمانی 
کار اصولی و دقیق با مهندسی حاظر در محل پروژه های احداث سد و پروژه های عمرانی دیگر.
قوانین  شرکت قالا رعایت اصول ایمنی کار در هنگام ورود به ساختمان و یا محل سد سازی
قرار داد یک سال به پیمانکاران و مهندسین 
قراداد بیمه تکمیلی برا کارگران در حین کار در صورت هر گونه حوادث و غیره از جمله فوت کارگر
دستمزد به موقع کارگران به صورت اصولی طبق قانون کار
 
شرکت عمرانی
از
کفش های چرم سیاه رنگ را از پای مرد بیرون کشید و شروع به واکس زدن کرد. مرد به سیگارِ برگ‌اش پک عمیقی زد و کفاش قطرات اشک گونه های از سرما یخ زده‌اش را گرم کرد؛ وقتی چشم‌اش به مارک کفش های مرد افتاد... کفش بلّا!تا پارسال مرد کفاش یکی از کارگران کارخانهٔ کفش بلّا بود. اما بخاطر واردات بی رویه، ورشکست و تعطیل شد. او هم از کارخانه اخراج...با حسرت کفش ها را جلوی پای مرد، جفت کرد و گفت: خدمت شما آقا!
 
 سعید فلاحی (زانا کوردستانی)
اسباب کشی یا اثاث کشی سوال اکثر افراد که نمی دانند واقعا اسباب کشی درسته یا اثاث کشیاسباب کشی یا اثاث کشی کلمه ای است که اکثر افراد از آن به خاطر پر مشقت بودن یا اینکه به خاطر تجربه تلخ اسباب کشی یا به خاطر سخت بودن یا شکستن وسایل و..از آن بیزارند
(دوستانی که می خواهند بدانند اثاث کشی درسته یا اسباب کشی باید عرض کنم که
در لغت نامه دهخدا
اسباب کشی . [ اَ ک َ / ک ِ ] (حامص مرکب ) در تداول عامه ، نقل اثاثه از خانه ای بخانه ٔ دیگر
 و اثاث . [ اَ ] (ع اِ) ر
در این مقاله  4 حوزه استراتژیک و مهم در مدل های کسب و کار را معرفی خواهیم کرد :

⭐️محیط مدل کسب و کارمدل های کسب و کار در محیط های خاصی طراحی و اجرا می شوند. ایجاد درک مناسب از شرایط سازمان در مقایسه با محیط تحولات بیرونی، به شما کمک می کند تا به درک عمیق تری دست یافته و مدل کسب و کار رقابتی تری را به تصویر بکشید. برای فهم بهتر فضای طراحی مدل کسب و کار، نگاشت چهار حوزه از محیط پیشنهاد می شود:
ادامه مطلب
بیمه بیکاری طبق احراز شرایط مندرج در قانون بیمه بیکاری به افراد بیکار شده تعلق می‌گیرد با این تفاوت که، افرادی که به علت شیوع ویروس کرونا به مدت سه ماه تحت پوشش قرار گرفته اند پس از اتمام این دوره طبق مواد ۱۴ و ۱۵ قانون کار عودت بکار می‌شوند.در صورت عدم پذیرش کارفرما، موضوع از طریق مراجع حل اختلاف کار مورد پیگیری قرار خواهد گرفت، افزود: بیکار شدگان براساس سابقه بیمه پردازی و داشتن شرایط احراز مجددا در زمان های دیگری نیز می‌توانند از این ب
13 آگوست 2019
کمتر کارگران مشروط SSDI را جستجو می کنند
اکثریت قریب به اتفاق کارگران به اصطلاح مشروط - فکر می کنید رانندگان Lyft ، ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی اصفهان میزبان AirBnB ، پیمانکاران مستقل ، مشاوران و فریلنسرها - سابقه کار لازم را برای درخواست مزایای ناتوانی فدرال در صورت آسیب دیدگی ایجاد کرده اند.
میزان پوشش ماجراهای لس آنجلس: نسخه کبوتر ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استا
اولین مرکز تخصصی حمل اثاثیه منزل در غرب مازندران بیمه رایگان و بارنامه رسمی دولتی برای حفاظت از اموال همشهریان در زمان انتقال اثاثیه
تعهد ما نسبت به شماست باربری چمستان -
اتوبار دریا چمستان با قیمت های مناسب و خدمات ویژه از جمله :
1: کامیون مخصوص حمل اثاثیه منزل ( ایسوزو . هیوندا . خاور مسقف )
2: کارگران حرفه ای و باسابقه در حمل اثاثیه * اتوبار در چمستان 
3: حمل تخصصی و تضمینی یخچال های ساید . گاوصندوق . تردمیل
4: بسته بندی لوکس اثاثیه منزل توسط ن
«استخدام برقکار ماهر برای لوله‌گذاری و شیارزدن در پروژه‌های مسکن»، «نیاز به کارگر تراشکار و آشنا به کار با انواع دستگاه فرز و سی.ان.سی»، «کارگر ماهر برای کار در خط رنگ یک کارخانه صنعتی نیازمندیم» و ... این گزیده‌ای از تعدادی از آگهی‌های استخدام در ایران است.

ادامه مطلب
 فصل اول- تعاریف و اصول کلی
 ماده 1- کلیه کارفرمایان ، کارگران ، کارگاه ها ، موسسات تولیدی ، صنعتی ، خدماتی و کشاورزی مکلف به تبعیت از این قانون می باشند .
ماده 2- کارگر از لحاظ این قانون کسی است که به هر عنوان در مقابل دریافت حق السعی اعم از مزد ، حقوق ، سهم سود و سایر مزایا به درخواست کارفرما کار می کند .
ادامه مطلب
روز جهانی کار و کارگر








اول ماه می در تقویم میلادی مصادف با روز جهانی کار و کارگر است
 
اولین
روز از ماه "می" هر سال در تقویم میلادی که در تقویم هجری شمسی معمولاً با
روزهای 11 یا 12 اردیبهشت ماه مصادف می شود ، روز جهانی کار و کارگر نام
دارد.
کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی
رشد، تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات
گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از
فرصت اندیشه و ب
خبرگزاری فارس: علی خدایی عضو شورای عالی کار و نماینده کارگران در این شورا در مورد زمان پرداخت عیدی کارگران گفت: معمولا عیدی کارگران پایان سال اسفند ماه پرداخت می‌شود، اما منعی ندارد که با حقوق بهمن نیز پرداخت شود، اما مهلت قانونی برای عیدی همان اسفند ماه است.

وی در مورد میزان عیدی کارگران در سال جاری گفت: میزان عیدی هر سال به نسبت حداقل دستمزد کارگران تعیین می‌شود یعنی دو برابر حقوق پایه به شرط این که از سه برابر حد اقل مزد تجاوز نکند که ام
هوالرزاق
09011447878 - 09169168955
باسابقه ترین باربری دراهواز◇با قطعیت تمام میگوید از همه جا ارزان تر. ◇اولویت اول ما جلب رضایت مشتریان و کسب روزی حلال میباشد 《برای اطمینان خاطر از پیشتیبانی ما هم اکنون قیمت را بپرسید.》 ◇کارگران با تحویل وثیقه و امضای قرارداد استخدام شده اند. ◇کارگران با نهایت دقت وسایل شکستنی را جابجا میکنند. و سریع و دقیق کار را به اتمام می رسانند.
▪سرویس شبانه روزی و خدمات در روزهای تعطیل ▪دامنه خدمات در تمام نقاط شهر اهواز/خ
تعریف کلی: بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE)را اصطلاحاً HSE گفته می‌شود که حروف آن مخفف کلمات زیر هست:H: Health بهداشت‌کارS: Safety ایمنی کارE: Environment محیط‌زیستمقدمه:بهداشت و ایمنی از سال 1885 میلادی باهم مطرح شده اند و هر جا که ایمنی مطرح شده است سخن از بهداشت و محیط نیز به میان آمده است. مباحث ایمنی بعد از انقلاب صنعتی به دلایل افزایش آمار مرگ‌ومیر کارگران مطرح گردید. مسائل محیط‌زیست نیز بعد از انقلاب صنعتی به وجود آمد و به شکل حادی مطرح گردید. همچنین ب
#شهریار_زرشناس: عاملان مشکلات امروز طلبکار شده‌اند!
نقدی بر بیانیه اخیر حزب کارگزاران سازندگی
 
 
⭕️ حزب #کارگزاران_سازندگی در روزهای اخیر با صدور بیانیه‌ای به بررسی برخی اعتراضات کارگری در ماه‌های اخیر پرداخته و راه‌حل‌هایی برای حل مشکلات کارگران ارائه کرده است.
 
ادامه مطلب
روزگاری  سالکی خانه به دوش روزگارش را در دوره گردی می گذراند و از ان شهر به ان شهر سفر می کرد تا لقمه نانی دراورد . 
سرگردانی و اوارگی امانش را بریده بود و گرسنگی و تشنگی سخت او را می ازرد .
در راه به جنگلی بزرگ و سرسبز که رودی روان در ان جاری بود برخورد می کند . در ورودی جنگل به درختی پیر و کهنسال وارد می شود و از درخت تقاضای ماندن در جنگل را دارد تا باقی عمرش را در جنگل بگذراند  او اجازه زندگی در جنگل را می گیرد . و درخت پیر درخواستش را قبول می
اباربری  اتوبار دارآباد 
شرکت باربری و حمل ونقل اثاثیه منزل
 22923647 
حمل تخصصی اثاثیه منزل،جهیزیه عروس و کالاهای شرکتی 
شماره های تماس باربری
 باربری دارآباد    22923647 
 شعبه غرب        44362537 
 شعبه مرکز         88610856
 
|باربری دارآباد|باربری دارآباد|اتوبار دارآباد|اتوبار دارآباد|
 حمل تخصصی گاوصندوق.ساید بای ساید و...
باربری دارآباد با کادری مجرب و پرسنلی متعهد
 
معتبرترین شرکت حمل و نقل در دارآباد
 
شهر و شهرستان
با بیمه و بارنامه دولتی
 
 
|با
طبق قانون کار جمهوری اسلامی ایران، به کلیه اشخاص حقیقی که در ازای دریافت اجرت به دستور و به حساب شخص حقیقی یا حقوقی دیگری (کارفرما) عهده‌دار انجام یک فعالیت باشند و در شمول مقررات استخدامی خاص دیگر قرار نداشته باشند، کارگر مشمول قانون کار می‌گویند.
ادامه مطلب
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، حقوق کار یکی از رشته های حقوق است که به حمایت از حقوق کارگران در قانون کار می پردازد و به همین دلیل ، تمامی قواعد و مقرراتی که در قانون کار تدوین شده است ، در راستای این هدف می باشد که این قواعد به موجب فصل سوم و در ضمن مواد 34 الی 84 قانون کار به صورت کامل مورد توجه قرار گرفته اند . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد حمایتی بودن حقوق کار بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1749/حمایت-از-کارگران-در-قان
 
 
کارفرمایان محترم مطلع باشید :
در بیمه نامه های مسئولیت کارفرما در قبال کارگران ، حتما باید تعداد بیمه شدگان ذکر شده در بیمه نامه با تعداد شاغلین واقعی در محیط کار برابر باشد.
به طور مثال اگر شما 100 نیروی کار دارید باید تعداد 100 نفر نیروی کار در بیمه نامه مسئولیت شما قید شود و حق واقعی بیمه نامه را پرداخت کنید.
اما اگر شما به هر دلیل ، تعداد بیمه شدگان را به طور مثال 50 نفر در بیمه نامه ذکر کنید ، حق بیمه به همان نسبت کمتر می شود.
در صورتی که یک ک
کارگران شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان
کارگران حمل اثاثیه منزل در اصفهان، باید بدون اغراق در زمینه حمل اثاثیه منزل و باربری با تجربه و حرفه ای باشند. اصولا برای اسباب کشی منزل، شرکت و ادارات از کارگران اسباب کشی منزل در اصفهان استفاده می شود. این اشخاص می توانند تمام وسایل بزرگ و کوچک و وسایل سنگین شما را از جمله: گاو صندوق، پیانو، یخچال ساید بای ساید و … شما را بسته بندی و حمل می کنند و بدون هیچ آسیبی به ماشین حمل اثاثیه منزل جابجا می ک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سئو پرشین