نتایج جستجو برای عبارت :

نحوه چیدمان دفاتر جهت صحافی

راهنمای نحوه چیدمان دفاتر جهت صحافی
 
مجموعه ای که در پیش رو دارید ،شامل گزیده ای از اهم نکات راهبردی در تهیه و تنظیم دفاتر امتحانات و دفاتر ریز نمرات می باشد. که بر اساس نیاز مدارس و مشکلات آ نها در سال جاری و سالهای قبل فراهم شده است .سعی شده که با مستند کردن موارد به شماره بخشنامه های وزارتی و استانی و یا آیین نامه های موجود ،مسیری هموار فراهم شود تا معاونین و مدیران مدارس  بتوانند با رعایت دقیق ضوابط برای تهیه و تنظیم دفاتر مذ کور اقدام نم
شرکت های تجاری طبق قانون تجارت ملزم به داشتن دو دفتر می باشند .شرکت هایی که دربرگیرنده قوانین مالیاتی هستند باید به پلمپ دفاتر مالیاتی خود بپردازند .
دفتر روزنامه :دفتری که در آن همه ی اطلاعات از قبیل داد و ستد ها ، بدهی ها ، مطالبات و … نوشته می شود .
دفتر کل :به دفتری که در آن کلیه اطلاعات شامل معاملات انجام گرفته در طول ۱ هفته توسط تاجر به صورت خلاصه وارد می شود .
نحوه پلمپ دفاتر مالیاتی
شرکت های تجاری برای ثبت بسیاری از اطلاعات به دفاتر کا و
 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
به استناد سایت آیین دادرسی دینا خداییان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز به صورت از پیش اعلام نشده از مجتمع اجرای اسناد تهران بازدید کرد و ضمن دیدار با کارکنان و ارزیابی نحوه کار، در واحد‌های مختلف این مجتمع حضور یافت . برای مشاهده جزئیات اجرای اسناد از طریق دفاتر اسناد رسمی کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/84/اجرای-اسناد-از-طریق-دفاتر-اسناد-رسمی.html
دفاتر پلمپ
دفاتر پلمپ
الزام تهیه ی  دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای همه ی  اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی بعد از به ثبت رساندن شرکت برای ارائه تمامی هزینه ها نیز وجود دارد.
ثبت بینش در این مقاله به پیگیری پلمپ دفاتر و همچنین هزینه دفاتر پلمپ قانونی خواهد پرداخت.روند آن به این صورت است که نخست همه صفحات شماره‌گذاری خواهد شد.
هزینه دفاتر پلمپ
هزینه های آن را میتوان به شکل اینترنتی و از طریق سامانه ثبت شرکت ها پرداخت کرد.
در گام اول پرداخت
همه ی موسسات غیرتجاری و سازمان هایی که
قوانین مالیاتی شامل آنها میشود باید دفاتر قانونی که دفتر کل و
دفتر روزنامه میشود را از سازمان امور مالیاتی تحویل بگیرند و کلیه امور و
فعالیت های مالی خود را در آن بنویسند.
شرکت ها و موسسات غیر تجاری باید با در
نظر گرفتن آیین نامه های تحریر دفاتر قانونی ٫ تراکنش های مالی خود را
کاملا خوانا و بدون هیچگونه خط خوردگی به تحریر در بیاورند (این دفاتر
قانونی در اداره ی ثبت موسسات غیر تجاری و ثبت شرکت ها پلمپ
مراکز پلیس + 10 بوشهر کجاست؟
دفاتر پلیس +10 خدمات گوناگون و گسترده ای را ارائه می دهند  و برای هر کدام از ما حداقل یکبار اتفاق افتاده که برای انجام خدمات خاصی به این دفاتر مراجعه کنیم.در جدول زیر آدرس پلیس+10 بوشهر برای راحتی هرچه تمام تر شما، به همراه تلفن پلیس+10 بوشهر جمع آوری شده است
 
اداره ی ثبت شرکت ها بصورت پیشفرض زمان
اخذ دفاتر پلمپ در شرکتهای تاسیس شده را فعال میسازنند و شرکت های تازه
تاسیس کافی است فقط مدارک خود را تکمیل کنند و اوراق و اسناد لازم را ارسال
نمایند.شرکت هایی که یک سال از تاسسیشان میگذرد باید دفاتر خود را تا پیش
از اتمام اسفند ماه اخذ و سپس پلمپ نمایند.
سوال اولی که در ذهن افراد جای می گیرد این است که دفاتر پلمپ یعنی چه ؟در واقع تمامی شرکت هایی که به ثبت رسیده اند در بازه های روزانه ، هفتگی ، ماهانه و سالیانه موظف به وارد کردن اطلاعات مربوط به حساب و کتاب های خود در این دفاتر می باشند .دفاتر حاوی اطلاعات مالی شرکت برای رسمیت شناخته شدن توسط ادراه دارایی ، باید پلمپ شوند .در واقع دفاتر زمانی پلمپ می شوند که توسط نماینده اداره ثبت شرکت ها امضا شوند .
 با پلمپ شدن دفاتر اطمینان حاصل می شود که گزار
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ریاضی
اعلام نمرات مستمر و پایان ترم ، حل نمونه سوال از زوایای مثلث
ساماندهی و تکمیل دفاتر و جزوه ها و کتاب

دوم
سبک زندگی
تدریس بخش3 و شیوه های رفتاری
حل صفحه 63 تا 68

سوم
شیمی
اعلام نمرات 20 کلاس ، توضیح درباره مسابقات ازمایشگاه ، پیشرفت تحصیلی و نحوه تایین نمرات پایانی
حل نمونه سوال برای ازمون پیشرفت تحصیلی

چهارم
فارسی
تدریش درس 8 و توضیح درباره افعال اسنادی ، اعلام نمرات پ
با استناد به اعلام اداره کل امور مالیاتی یزد؛ لیست مشاغل مشمول نصب و راه اندازی سامانه صندوق فروش به شرح ذیل به اطلاع میرسد؛
تالار پذیرایی، رستوران، چلوکبابی، اغذیه فروشی، فست فود، سفره خانه‌های سنتی و کافی شاپ‌ها، کترینگ‌ها و تهیه غذا، قهوه خانه، سالن غذا خوری و باغ تالارها، باغ سرا، طباخی، آش و حلیم پزی، جگرکی، کته کبابی، بریانی فروشی و مشاغل مشابه
مراکز اقامتی از قبیل هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر، مهمان سرا، مسافر خانه، باغ ویلا، ا
در دفاتر ترجمه رسمی ، مدارک و اسناد مهمی اعم از تحصیلی ، هویتی و ازدواج ترجمه می شود و همراه با مهر و امضا قوه قضائیه به مشتری تحویل داده می شود. اما ترجمه غیر رسمی شامل ترجمه مفالات ، ترجمه کتاب و... می شود. 
بنابراین با توجه به هدف خود از ترجمه ، مخصوصا در ترجمه رسمی که نیاز به حساسبت و دقت بالایی دارد لازم است مدارک خود را مترجم مورد اعتماد قوه فضائیه بسپارید. یکی زا دفاتر ترجمه رسمی که سال هاست در زمینه خدمات ترجمه به سایر زبان ها و مخصوصا ترج
ظر به اینکه مقرر است ثبت نام اعتراض حذف یارانه ها در سال 98 از طریق شبکه دفاتر پیشخوان خدمات دولت انجام پذیرد ضرورت دارد تا دفاتر بر اساس اطلاعیه ها و رویه هایی که براساس اعلام رسمی دولت و همچنین صدا و سیما ، پذیرای متقاضیان اعتراض در این خصوص باشند.ثبت  اعتراض از طریق شبکه پیشخوان و الزاما در دفاتر پیشخوان دولت  از روز شنبه مورخ 30/06/98 انجام خواهد شد.
 
شهروندان شهرستان ایرانشهربا توجه به اطلاعیه دفتر پیشخوان کردی واقع در بلوار بلوچ  نسبت به
پلمپ دفاتر
جهت پیگیری می بایست به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir ( قسمت پیگیری دفاتر پلمپ ) مراجعه نمایید.
دفاتر پلمپ
الزام وجود دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت شرکت برای اظهار هزینه ها و درآمدهای خود وجود دارد. پس از آن شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره ثبت شرکت‌ها در آن درج می گردد. بنابراین امکان هیچ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات در آن وجود نخواهد داشت.
ثبت بینش در ا
ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی یکی از موضوعاتی است که در فرایند نقل و انتقال خودرو باید انجام شود. گرچه بین نیروی انتظامی و کانون سردفتران بر سر ثبت یا عدم ثبت سند خودرو اختلاف وجود دارد و نیروی انتظامی برگ سبز خودرو را ملاک مالکیت خودرو می داند، اما با این حال در مراحل نقل و انتقال یک ماشین، مراجعه به دفاتر اسناد رسمی کشور، لحاظ شده است و خریدار و فروشنده در هر صورت باید همزمان با هم به یکی از دفاتر رسمی اسناد مراجعه کنند و انتقال سند خودر
توجه ترجمه این مقاله در ترنسلیت انجام شده که ممکن است کمی اشکال داشته باشد.
اقداماتی برای کاهش نیاز افراد به دفاتر مادر شرایط بی سابقه COVID-19 ، بسیاری از شرکت ها دفاتر خود را می بندند و کارمندان خود را برای کار از خانه (WFH) راهنمایی می کنند ، مدارس به سمت کلاس های آنلاین حرکت می کنند و مردم به سرعت اقدامات دوردست اجتماعی را اتخاذ می کنند. اولویت ما مراقبت از افرادی است که در دفاتر ما کار می کنند - از جمله کارمندان ، فروشندگان و کارکنان موقت - و اجت
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی عم
 
 
پلمپ دفاتر 97 / پلمپ دفاتر 98
پلمپ دفاتر چیست ؟ هر شرکت ، سازمان و یا موسسه که شامل قوانین مالیاتی کشور باشد باید نسبت به موضوع پلمپ دفاتر مالیاتی خود اقدام نمایید . بدین معنی که از سازمان امور مالیاتی کشور دفاتر قانونی را جهت نوشتن تمام فعالیت های مالی خوب به صورت پلمپ شده دریافت نماید . این دفاتر با عنوان دفاتر قانونی معروف می شابد . کلیه شرکت ها و سازمان و موسسات مختلف با توجه به دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های تحریر دفاتر قانونی همه‌ی ع
⭕️⭕️⭕️ قابل توجه مودیان مالیاتی ⭕️⭕️ همانطور که می دانیم ، زمان رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۶ فرا رسیده است . ⭕️ همه ی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقی و نیز اشخاص حقیقی ( البته غیر از آن دسته از اشخاص حقیقی که در زمره تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م در تعیین مالیات مقطوع شرکت نموده و برابر دستورالعمل صادره اقدام نموده اند ) مکلف اند دفاتر و اسناد و مدارک حساب خود را حسب مورد جهت تعیین درآمد مشمول مالیات به واحد های مالیاتی تسلیم نم
پلمپ دفاتر ۹۸   یکی از مهمترین و اولین اقداماتی می باشد که بعد از ثبت شرکت باید در مورد آن آگاهی داشته باشید و آن را انجام دهید. در واقع باید بدانید پلمپ دفاتر ۹۸  یکی از قوانین به شمار می رود که شرکت شما اگر در حال فعالیت باشد و یا حتی در حال فعالیت نباشد شما باید این اقدام را انجام دهید. در واقع باید بدانید لفظ پلمپ به معنی مهر کوچک می باشد که بعد از بستن یک مکانی و جایی به آن یک نخ وصل می کنند تا کسی به آن دست نزند. بنابراین پلمپ به معنی تعطیل
صورت مغایرت بانکی لیستی است که در مقاطع مختلف توسط دارندگان حساب بانکی تهیه و موارد مغایرت و اختلاف بین اسناد حسابداری صادره توسط آنها و اسناد حسابداری توسط بانک (بابت واریز، برداشت یا پرداخت وجه) در آن منعکس و پیگیری لازم جهت رفع موارد اختلافی (اقلام باز) بین مانده حساب بانک نزد دفاتر موسسه و مانده حساب نزد بانک صورت می‌گیرد.

برای دیدن ادامه مطلب بر روی لینک کلیک کنید: مغایرت بانکی و نحوه تهیه آن
 
17 موردی که باعث رد دفاتر قانونی توسط بازرسان اداره مالیات میشود شامل موارد ذیل است :
 
1-دفاتر اگر با مداد نوشته شده باشند توسط ماموران اداره مالیات رد میشود .
2-دفتر روزنامه و دفتر کل اگر قبل از هر گونه ثبت رویدادهای مالی به تایید ثبت اسناد یا ماموران مالیاتی نرسیده باشند رد می گردد .
3-چند برگ دفاتر قانونی دفتر روزنامه یا دفتر کل کنده شده باشد .
4-اگر ثابت شود فعالیت مالی وجود داشته که در دفتر ثبت نشده باشد دفاتر قانونی رد میگردد .
5-ثبت رویداده
تحقیق اصول نگهداری و ثبت دفاتر قانونی



فرمت فایل : doc
حجم : 20

صفحات : 30



گروه : پژوهش




توضیحات محصول :
اصول نگهداری و ثبت دفاتر قانونی
نگهداری دفاتر حسابداری گرچه به شکل بسیار ساده از قرنها پیش در تاریخ بشر معمول بوده است .بابلی ها پرداخت حقوق و دستمزد را با خط میخی بر الواح گلی نقش می کردند . مصریان قدیم درامد و هزینه موسسات دولتی و عملیات و معاملات بنگاه های بازرگانی را بر کاغذ پاپیروس ثبت می نمودند ....از دهه 70 با اوجگیری بی سابقه  تجارت و با
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها چگونه است ؟ در این مقاله سعی داریم انواع مختلف میز منشی و کانتر پذیرش را با کارایی های متفاوتش بازگو کنیم .  قرار است با انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها آشنا شویم که بهترین انتخاب ممکن را برای سازمان و شرکت خود داشته باشید . زیبایی این میزهای اداری و کاربرد آن ها برای محیط های مختلف به طور کامل متفاوت است . در ادامه همراه ما باشید تا با انواع میز من
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها چگونه است ؟ در این مقاله سعی داریم انواع مختلف میز منشی و کانتر پذیرش را با کارایی های متفاوتش بازگو کنیم .  قرار است با انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها آشنا شویم که بهترین انتخاب ممکن را برای سازمان و شرکت خود داشته باشید . زیبایی این میزهای اداری و کاربرد آن ها برای محیط های مختلف به طور کامل متفاوت است . در ادامه همراه ما باشید تا با انواع میز من
نکات کاربردی و راهنمای دفاتر پلمپ ؟
نکات کاربردی و راهنمای دفاتر پلمپ ؟
دفاتر پلمپ برای برای تمامی شرکت ها اعم از حقیقی و حقوقی وجود دارد. به این علت که تمامی شرکت ها و مراکز تجاری باید برای اظهار هزینه ها، درآمد ها  و مالیات های خود دارای دفاتر پلمپ باشند. کلیه شرکت ها برای تعیین میزان کارکرد و درآمدشان نیاز به تکمیل و ارائه این دفاتر دارند. برای آشنایی بیشتر با دفاتر پلمپ، نحوه مدارک مورد نیاز آن و کارکرد آنها و … این مقاله می تواند به شما ک
توضیحات فایل:
دانلود جزوه حسابداری حقوق و دستمزد کاربردی
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش جزوه حسابداری حقوق و دستمزد کاربردی سال ۱۳۹۸ در ۵۸ صفحه آماده دانلود شده است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمائید.
فهرست مطالب جزوه حسابداری حقوق و دستمزد کاربردی:
پیشگفتار
بخشنامه حداقل دستمزد ۱۳۹۸
تعریف کارگر ماده قانون کار ۱
تعریف کارفرما ماده ۳ قانون کار
تعریف کارگاه ماده ۴ قانون کار
تعریف قرارداد کار ماده ۷
به گزارش خبرگزاری آنلاین ، با بیان روابط عمومی استاندار خرم آباد ، پنجشنبه ، جلسه هیئت مدیره استان خرم آباد به دنبال شیوع ویروس کرونا تصمیمات زیر را بگیرید و تصویب کنید الااجرا انجام دادن:
برگزاری هرگونه خاکسپاری ، تشییع جنازه ، دیوارها ، اجتماعات با افراد بزرگ ممنوع است.
برگزاری هرگونه عروسی با جمعیت زیادی ممنوع است.
برگزاری هرگونه نشست و جشنواره در دفاتر عمومی ممنوع است.
رهبری کارکنان دفتر به همان روشی که قبلاً انجام می شود ، در دو سوم اد
دفاتر شرکت  Unilever  در شهر استانبول قرار دارد . این شرکت در سال 2016 به دلیل معرفی دو برند جدید Knorr و Lipton که از نام های مطرح در صنعت غذا و آشامیدنی می باشند، تصمیم به طراحی دکوراسیون اداری دفاتر خود گرفتند و برای اینکار استدیو معماری 13 را انتخاب کردند. 
طراحان با در نظر گرفتند حیطه فعالیت این دو برند و نیاز به فضایی بهداشتی برای فضاهای داخلی و آزمایشگاهی خود داشتند از رنگ غالب خنثی (سفبد) در دیراین این مجموعه استفاده کردند اما در کنار این رنگ از
سلام وقت تون بخیر مخاطبان مهربون و خوش فکر
من کارمند یکی از دفاتر پیشخوان دولت هستم، مدیر دفتر، از کارمندان خواسته که پیشنهادهایی بدن برای افزایش درآمد دفتر، منم از شما کمک میخوام.
به نظر شما ارائه چه خدماتی یا فروش چه محصولاتی که مربوط به دفاتر باشه، میتونه درآمد حاصل رو افزایش بده؟
متشکرم ازتون
ادامه مطلب
دکوراسیون اداری دفتر وکالت
دکوراسیون اداری دفتر وکالت موضوع امروز مما در این مقاله است و قصد داریم در مورد نحوه چگونگی اجرا و طراحی دکوراسیون اداری برای انواع مختلفی دفاتر وکالت صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.
همان طور که می دانید اولین و مهم ترین هدف در طراحی دکوراسیون اداری یک فضا، القا و ایجاد انرژی مثبت و حس آرامش در افرادیست که در آن مکان حضور دارند می باشد. در کنار توجه به این هدف مهم باید طراحی دکوراسیون داخلی با نوع کاربری فضا
دکوراسیون اداری دفتر وکالت
دکوراسیون اداری دفتر وکالت موضوع امروز مما در این مقاله است و قصد داریم در مورد نحوه چگونگی اجرا و طراحی دکوراسیون اداری برای انواع مختلفی دفاتر وکالت صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.
همان طور که می دانید اولین و مهم ترین هدف در طراحی دکوراسیون اداری یک فضا، القا و ایجاد انرژی مثبت و حس آرامش در افرادیست که در آن مکان حضور دارند می باشد. در کنار توجه به این هدف مهم باید طراحی دکوراسیون داخلی با نوع کاربری فضا
استفاده از سیستم های تهویه مطبوع این روزها در تمامی خانه و دفاتر کاری و اداری رونق گرفته است، چرا که در روزهای گرم تابستانی به سر می بریم. در هر خانه و فضایی که نگاه کنید، رد پای یک کولر گازی و یا کولر آبی را خواهید دید. اما همان طور که می دانید، برخی از افراد از میزان مصرف برق این سیستم ها هراس دارند چرا که انرژی آن ها، به وسیله برق تامین می شود. اما آیا در این رابطه چه باید کنیم؟ با ما با موضوع مصرف برق کولر آبی همراه باشید.

مصرف برق کولر آبی
در
خدمات پزشکی و پرستاری در منزل شیراز
اگر به دنبال خدمات پزشکی و پرستاری در منزل شیراز هستید و به انواع شرکت های پرستاری شیراز سرزده اید و نتوانسته اید به کسی اعتماد کنید. ما برای شما چند نمونه از بهترین دفاتر خدمات پزشکی و پرستاری در منزل شیراز را جمع آوری نموده و در اختیار شما قرار داده ایم. شما می توانید جهت استخدام پرستار در منزل شیراز می توانید به یکی از دفاتر زیر مراجعه نموده و در سریع ترین زمان ممکن اعزام پزشک به منزل شیراز شما انجام می‌
ثبت درخواست پلمپ دفاتر
نکاتی درباره ­ی ثبت درخواست پلمپ دفاتر
ثبت درخواست پلمپ دفاتر یکی از شاخص ترین کار ها برای انجام مقدمات رسمی است که با دقت به حساسیت آن بایستی در وقت بهتر و با آمادگی کامل خود نسبت به تنظیم آن عمل مناسب را به اجرا برسانید. تا در این موقعیت با مشکلی روبرو نباشید. حتما پیش از آغاز سال تجاری نو باید با رفتن به سامانه ثبت شرکت نسبت به تکمیل اظهارنامه درخواست پلمپ دفاتر و ثبت نام آن عمل نمایید. اگر در صورتی فردی قصد این را دا
زبان ابزاری برای ارتباط بین انسان ها است. با گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت نیاز به ارتباط بین انسان ها بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل افرادی با تسلط به زبان مقصد و با ترجمه ارتباط میان انسان ها را آسان تر از قبل کرده اند. برخی افراد برای مهاجرت نیاز به ترجمه برخی مدارک کشور مقصد را دارند. بنابراین دفاتر ترجمه با ترجمه اسناد و مدارک افراد را برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه یاری می رسانند. دفاتر خدمات ترجمه با ترجمه مدارک به صورت تخصصی انج
در این مطلب نحوه تقسیم و تفکیک سلول ها و رشته های متنی را با استفاده از فرمول ها و ابزارهای اکسل توضیح میدهد. شما در این مطلب نحوه جداسازی متن را با استفاده از کاما، فاصله یا هر جداکننده دیگری و همچنین نحوه تقسیم یک رشته را به متن و عدد فراخواهید گرفت.
ادامه مطلب
نحوه انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب برای اسباب کشی اگر می خواهید بدانید که نحوه انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب برای اسباب کشی چگونه است توصیه می کنیم مطلب زیر را به خوبی مطالعه فرمایید. جابجایی اسباب و اثاثیه می تواند از همان ابتدا یک تجربه واقعاً آزار دهنده باشد. اولین کاری که […] نحوه انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب برای اسباب کشی
منبع : سپند بار
فیش حج بصورت وکالتی نخرید + نحوه صحیح خرید آن
خریداران محترم فیش حج لطفا به دلایلی که در ادامه می گوییم فیش حج بدون مجوز انتقال و بصورت وکالت محضری خریداری نکنید!
برای خرید فیش حج ممکن است با فروشندگان زیادی تماس بگیرید و مشخصات کامل اعم از ( تمتع یا عمره بودن، تاریخ ثبت نام، اولویت اعزام و …) را کامل به شما بگویند
حتی در بعضی مواقع ممکن است قیمت کمتری نسبت به سایر فروشندگان به شما پیشنهاد بدهند و قراری در دفتراسناد رسمی بابت وکالت فروش با شما
چگونه نحوه استفاده از AIRDROP
 
 

نحوه اشتراک گذاری با استفاده از Airdrop
 
چگونه عکس ها ، پرونده ها و موارد دیگر را بین دستگاه های Apple خود جابجا کنید.
اگر شما نیاز دارید که چیزی را سریع از یک دستگاه iOS یا MacOS به دستگاه دیگر ارسال کنید ، احتمالاً AirDrop بهترین گزینه خواهد بود. از بلوتوث برای ایجاد ارتباط نقطه به نقطه با دستگاه دیگر استفاده می کند.
ادامه مطلب
فیلم آموزشی جلسه اول
محتوا
آشنایی با انواع پایگاه داده در وب
آشنایی با MySQL و نحوه راه اندازی و تنظیمات اولیه آن
نحوه ایجاد یک دیتابیس با دستورات SQL و Wizard
نحوه ایجاد یک جدول در دیتابیس با دستورات SQL و Wizard
نحوه تعریف فیلدهای جدول با دستورات SQL و Wizard
صفحات 177 الی 194 کتاب درسی
 
برای ادامه توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید.
سلام، دوستان تغییر هدر وبلاگ برای اکثر قالب های بیان بلاگ یکی هست و از یه قانون پیروی میکنه، من سعی میکنم یه آموزش کلی راجب نحوه تغییر هدر بدم، و در آخر یه قالب رو با هم هدرش رو عوض میکنیم
و در آخر یک ویدئو از نحوه عوض کردن هدر های تمام صفحه براتون قرار دادم:)
،اگر مشکلی پیش اومد میتونید سوالتون رو از قسمت نظرات بپرسید تا راهنماییتون کنم:) ، با ما همراه باشید در ادامه مطلب
 
ادامه مطلب
امروز می خواهیم در خصوص خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی صحبت کنیم ، وب سایتی که به راحتی و پس از ثبت نام سایت تامین اجتماعی می توانند از خدمات مختلف این سازمان بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر کارگزاری و ... امور خود را انجام دهید.
البته پیش از این نیز امکان مشاهده و دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی از طریق وب سایت امکان پذیر بود ولی خیلی از امکاناتی که اکنون از طریق وب سایت قابل دسترسی است ، در وب سایت قدیمی در دسترس نبود ، با راه اندازی سایت ج
دفتر کار پروژه Remix که در شهر تورنتو کانادا واقع شده است و یک منبع آموزشی برای خلاقیت جوانان می باشد در سال 2019 به منظور تفکیک مناسب فضاهای گوناگون موردنیاز این مجموعه تصمیم به طراحی دکوراسیون اداری محیط دفتر خود گرفت و مسئولیت این طراحی را به برایان بروک و شرکت معماری DesignAgency سپرد.نتیجه این همکاری خلق فضاهای مختلف شامل استودیوهای ضبط حرفه ای، تولید و عکاسی، فضای کاری با مفهوم آزاد، تالار حمل و نقل کانتینر، تراس اختصاصی مشرف به دریاچه و به طو
نحوه اجرای دیوار سبزدیوار سبز از جمله فناوری هایی است که در سال های اخیر در ایران رواج پیدا کرده است. دیوار سبز اهمیت فراوانی هم از نظر زیست محیطی و هم از لحاظ زببایی بصری دارد. مهم ترین عاملی که در دیوار سبز به چشم می خورد نحوه اجرا و نگهداری از آن است که فاکتورهای فراوانی را در برمیگیرد. در ادامه به فاکتورهای نحوه اجرای دیوار سبز و نگهداری از آن و مراحل ساخت دیوار سبز می پردازیم.
در دنیا و فضای کاری، مدت‌ها اترنت ابزار اولیه انتقال ترافیک داده‌ها به و از کامپیوترهای دفاتر کاری بوده است. اما استفاده از این ابزار معایب خاص خودش را داشت که از آن جمله هزینه‌های مربوط به سیم‌کشی، برق‌رسانی، دستگاه‌های خنک‌کننده، جایگاه‌های استقرار و از همه مهم‌تر ذات ثابت نقاط ارتباطی بودند. همان‌طور که کارمندان از پشت میزهایشان به اتاق‌های جلسه یا دیگر فضاهای اشتراکی و عمومی می‌روند، وای‌فای هم درست مثل یک سوزن منگنه برای لپ
روتر شبکه Cisco Router 2851
از روتر های سری 2800 می توان به روتر شبکه Cisco Router 2851 اشاره کرد. این روتر شامل چهار پلتفرم است: سیسکو 2801؛ سیسکو 2811، سیسکو 2821 و سیسکو 2851. از ویژگی های روتر های سری 2800 سیسکو می توان به سرویس های اضافی نسبت به نسل های قبلی روتر های سیسکو که با ارائه حداکثر بهبود در عملکرد، عملکرد در صدا، افزایش عملکرد و چگالی اسلات و گزینه های سرویس های جاسازی شده اشاره کرد.
همچنین از بیش از 90 ماژول که برای سیسکو 1700، 2600، 3700 در دسترس هستند پشتیبانی م
ماده ۹ «آئین نامه نحوه تنظیم و تحریر و نگاهداری دفاتر موضوع تبصره یک ماده ۹۵ قانون مالیاتهای مستقیم » سند حسابداری را چنین تعریف می کند:
برگه یا مدرک حساب یا سند حسابداری عبارت از نوشته ای است که درآن یک یا چند مورد از عملیات مالی و پولی و محاسباتی انجام شده به حسابهایی که حسب مورد بدهکار یا بستانکار گردیده تجزیه می شود و چنین مدرکی پس از امضاءمرجع ذیصلاح و صدور آن قابل ثبت در دفاتر معین و روزنامه و کل است.
سند حسابداری در ثبت  رایانه ای  روی
یکی از دغدغه های همه ی انسانها حضور در جمع های مختلف و نحوه صحبت کردن است .
اینکه چگونه بتوانیم در یک جمع بدرخشیم، خواه ناخواه به نحوه صحبت کردن ما و تک تک واژها و جملاتی بستگی دارد که ادا خواهیم کرد.
شاید در وهله اول حضور ما در جمع به نسبت ظاهر ما مورد قضاوت قرار گیرد، اما آنچه بعد از ترک ما در مجلس بیش از همه در اذهان نقش می بندد کلام و نحوه ی ادای کلام ماست .
از مهم ترین مهارت های صحبت کردن در جمع میتوان به موارد ذیل اشاره داشت .
 
 
 
 
ادامه مطل
در این مطلب به دستورالعمل استفاده از ماسک n95 و ffp2 و نحوه استفاده از ماسک فیلتردار و تنفسی هوا می پردازیم :
 
نکته بسیار مهمی در استفاده از ماسک n95 و ffp2 وجود دارد و آن دانستن دستورالعمل و نحوه استفاده از ماسک فیلتردار به شکل صحیح است
 
ادامه مطلب
طلاق توافقی تسوط "وکیل طلاق توافقی " حدود اختیارت وکیل در اینگونه طلاق ها چه مقدار است ؟ طلاق توافقی چیست ؟ وکیل در طلاق توافقی چه می کند
بر طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی حق طلاق با زوج (مرد) است ولی زوج می تواند با مراجعه
موسسه حقوقی عادل یار - وکیل طلاق توافقی
بر طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی حق طلاق با زوج (مرد) است ولی زوج می تواند با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی به هر کسی که تمایل داشته باشد (از جمله زوجه) وکالت در طلاق دهد. به عنوان مثال و آنچه که
نحوه بسته بندی لوستر و وسایل روشنایی در هنگام اسباب کشی نحوه بسته بندی لوستر و وسایل روشنایی در هنگام اسباب کشی یکی از چالش برانگیز ترین مراحل است که نیاز به دقت و حوصله زیاد دارد. بسته بندی لوستر و وسایل روشنایی در هنگام جابجایی و اسباب کشی به نظر ساده و راحت است […] نحوه بسته بندی لوستر و وسایل روشنایی در هنگام اسباب کشی
منبع : سپند بار
جهت اخذ ویزای سنگاپور میتوانید از طریق آژانس ها و دفاتر گردشگری بصورت الکترونیکی اقدام نمایید.مدت زمان اخذ ویزا از زمان اقدام ۳ الی ۵ روز کاری می باشد .مدارک مورد نیاز: *تصویر پاسپورت امضا شده*تکمیل فرم مربوط به ویزا*تصویر عکس رنگی ۳*۴ پشت زمینه سفید*پرداخت هزینه*ووچر هتل *بلیط
یکی از چالش برانگیز ترین مراحل طراحی داخلی دکوراسیون چه منازل چه دفاتر اداری, انتخاب تجهیزات دکوراسیون داخلی مناسب است. تجهیزات دکوراسیون داخلی باید به گونه ای انتخاب شوند که از نظر طرح و رنگ در تناسب کامل با هم باشند. علاوه بر آن مساله اصلی بعدی نحوه چیدمان آنها در محیط مورد نظر است که نیازمند خلاقیت و تجسم بصری قوی است. کارآمدترین ابزار در زمینه طراحی داخلی و سهولت بخشیدن به انجام آن نرم افزار دکوراسیون داخلی سه بعدی است.
ادامه مطلب
نحوه استفاده از فیلتر چهره در SNAPCHAT
 
 
 
در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه در حالت سلفی از جلوه های ویژه چهره در Snapchat استفاده کنید.
 
مراحل :
 
 
Snapchat را باز کنید. نماد Snapchat به رنگ زرد است که یک شبح سفید روی آن قرار دارد.
ادامه مطلب
خرید دفتر اداری
در مسئله ی  املاک صنعتی و خرید دفتر اداری اولین چیزی که به ذهن صنعتگران و تولیدکنندگان می‌رسد حضور در املاک صنعتی برای این فعالیت است.و لازم به ذکر است که مشاوره در رابطه با اجاره املاک صنعتی از آن دسته از شغل‌هایی است که به ندرت می‌توان متخصص و خبره در آن یافت. همچنین به ندرت می‌توان افرادی را در آن پیدا کرد که به صورت تخصصی به این کار بپردازند.
تا کنون مطمئنا با مفاهیم املاک صنعتی و کاربری های مختلف یک ملک آشنا شده اید و م
چقدر به نحوه پیمایش دفترچه آزمون فکر کرده‌اید؟ پس از دردست‌گرفتن دفترچه سؤال‌ها چه کار می‌کنید؟ از کدام درس شروع می‌کنید؟ کدام درس را برای آخر می‌گذارید؟ نحوه پیمایش دفترچه آزمون نقشی مهم در رتبه‌ی کنکور شما دارد. شما باید برای آزمون‌دادن استراتژی داشته باشید. باید از همین حالا بدانید با چه رویکردی خودتان را برای آزمون آماده کنید. در این مطلب ما نحوه پیمایش دفترچه آزمون و درواقع استراتژی آزمون‌دادن را برای شما شرح خواهیم داد. به شما
خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع اردبیل
به اطلاع مردم شریف استان اردبیل میرساند که دفتر ایران حج در شهر اردبیل نمایندگی خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع دایر کرده و عزیزانی که قصد تهیه و یا فروش فیش حج دارند می توانند با شماره ی ۰۹۱۰۹۰۶۰۶۴۸ تماس حاصل فرمایند.
خرید و فروش و انتقال فیش حج با حضور صاحبان و خریداران فیش حج انجام میپذیرد.
انتقال فیش حج عمره و تمتع با مجوز انتقال از سازمان حج و زیارت انجام میپذیرد.
تنظیم صلح نامه انتقال فیش حج در دفاتر ا
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا در خصوص نحوه تجدید نظر خواهی در دیوان عدالت اداری ، کلیه آرایی که شعب بدوی دیوان عدالت اداری صادر کرده است قابلیت تجدید نظر خواهی را خواهد داشت . تقاضای تجدید نظر خواهی در دیوان عدالت اداری با تقدیم دادخواست به دفتر شعبه صادر کننده رای در مرحله بدوی یا دفاتر اداری دیوان و یا دبیرخانه دیوان انجام می شود . دادخواست تجدید نظر خواهی در دیوان عدالت اداری باید بر روی برگه های مخصوص تجدید نظر خواهی نوشته شود و مهلت
دو نحوه قرائت ذکر یونسیهنحوه قرائت معروف ذکر یونسیه اینگونه است (به جایگاه نقطه‌ویر‌گول توجه شود):«لا اله الا انت؛ سبحانکَ انّی کنت من الظالمین»اما بعضی از اساتید عرفان میفرمایند بهتر است ذکر یونسیه بدینگونه قرائت شود:«لا اله الا انتَ سبحانکْ؛ انّی کنت من الظالمین»چرا که کلمه «سبحانک» که دلالت بر تنزیه خداوند میکند، بهتر است یک نَفَس همراه با تهلیل گفته شود: «لا اله الا انتَ سبحانکْ»؛ و سپس جمله بعد که دلالت بر ظلم انسان به خویشتن میکند
دانشجویان گرامی،محتوای این فایل شامل جزوه حسابرسی 2 ویرایش سال 98 در 84 صفحه با کیفیت عالی بصورت تایپ شده می باشد که پس از پرداخت انلاین ،می توانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
فهرست مطالب جزوه حسابرسی 2 :
فصل اول: کلیات
فصل دوم: موجودی نقد
فصل سوم: سرمایه گذاری
فصل چهارم: حساب ها و اسناد دریافتنی
فصل پنجم: موجودی جنسی
فصل ششم: دارایی ثابت
فصل هفتم: بستانکاران و سایر اقلام بدهی
فصل هشتم: دیون با کارمزد و بدهی احتمالی
فصل نهم: حقوق صاحبان سه
چرا نرم افزار حسابداری بیمه نقش مهمی در مدیریت بیمه گذاران دارد ؟ در رشد و رفاه اقتصادی بیمه نقش مهمی ایفا می کند.  در صنعت بیمه رعایت اصول حسابداری محور اصلی به شمار می آید. در رشد یک نمایندگی بیمه مدیریت در سیستم حسابداری نقش مهمی را دارد و فشار اقتصادی در بسیاری از شرکت ها و نمایندگان بیمه برای بهینه سازی و بازدهی مناسب باعث شده که شرکت های بیمه به دنبال روش های نوین مثل خدمات نرم افزار حسابداری بیمه باشند . با نرم افزار حسابداری بیمه ،
با آزاد شدن سهام عدالت بسیاری از افراد تصمیم دارند خودشان اختیار سهامشان را در دست گرفته و آنرا وارد بورس کنند. بر اساس قانون بورس، برای حضور در بازار و انجام معامله هر فرد نیازمند یک کد بورسی است. کدی که همانند کد ملی یکتا بوده و مختص یک نفر است. این کد از سه حرف فارسی و ۵ رقم تشکیل شده است و توسط کارگزاری صادر می شود.
متقاضیان ورود به بورس بعد از دریافت کد بورسی ( که کد سهامداری نیز نامیده می شود) می توانند از طریق نرم افزار معاملات آنلاین نیز ب
با توجه به اینکه محیط کار یکی از محیط هایی است که افراد بیشترین زمان خود را در آن سپری می کنند نیاز به بازسازی آن در هر ۵ سال یک بار احساس می شود. زیرا افراد نیاز به تحول و بازسازی در محیط خود دارند تا بتوانند به بهترین عملکرد خود را در محیط کار برسند. بازسازی یک دفتر اداری شاید به نظر بسیاری از افراد نسبت به بازسازی منازل کاری آسان تر باشد اما باید گفت این کاملا اشتباه است، زیرا در دفاتر اداری رعایت کردن تمام نکات ریز، بسیار مهم و حیاتی است. بر
سایت ثنا یا عدل ایران را ممکن است بارها و بارها شنیده باشید یا جز افرادی باشید که به دلایلی نیاز به ثبت نام و ورود به این سامانه داشته باشید و حال به دنبال یافتن پاسخ این سوال باشید که مدارک ثبت نام سامانه ثنا چیست؟
چه مدارکی برای ثبت نام اولیه سامانه ثنا نیاز است؟
طیق آموزش های داده شده و توضیحات قسمت قبل برای انجام ثبت نام اولیه شما نیاز به مدارک زیر دارید :
1. شناسنامه
2. کارت ملی
3. قبض آب ، برق ، گاز یا تلفن محل سکونت : به جهت وارد کردن آدرس دقی
شرکت تولید DuPont که در شهر بوگوتا- کلمبیا قرار دارد و دارای قدمتی 216 ساله با ساختاری سنتی و محافظه کارانه به شکل دفاتر بسته جهت فعالیت و همکاری کارکنان می باشد .
این شرکت در سال 2018 تصمیم به تغییر کلی فرمت دکوراسیون اداری مجموعه خود گرفتند و به همین منظور گروه معماری Contract Workplaces را برای اینکار انتخاب کردند.
از آیتم های موفق و موثر در طراحی دکوراسیون داخلی جدید و مدرن این شرکت که توسط گروه طراحان داخلی انجام گردید می توان به بهره بردن از پارتیشن
نحوه چسب زدن بینی عمل شده
 
شما به عنوان داوطلب جراحی بینی باید نحوه چسب زدن بینی عمل شده (How to glue nose) را بدانید و آگاهی خود را افزایش دهید.
دکتر شما بعد از عمل جراحی بینی به طور معمول به شما توصیه میکند دماغ خود را با چسب ببنید چرا که موجب جمع و جور شدن و انقباظ پوست و استخوان می شود.
این چسب بینی موجب میشود حالت یک دستی بافت بینی حفظ شود و قسمت های گوشتی و بافت اضافی ایجاد نشود.
تا چه زمانی بعد از عمل بینی باید چسب زد؟
در حالت نرمال بین 15 تا 21  روز
استفاده‌های مجاز از زمین‌های تجاری
 
* احداث و ساخت واحدهای خرده فروشی و عمده فروشی صنوف و مشاغل مختلف.* خدمات اداری و بازرگانی مانند دفاتر مهندسی، دفاتر خصوصی بازرگانی، خصوصی و تجاری، شعب بانک‌ها، دفاتر * ساخت واحدهای وابسته به خدمات بهداشتی و درمانی مانند مطب پزشکان، تزریقات، حمام و...پست و کلانتری، شهرداری در مقیاس محلات و...* خدمات اقامتی و پذیرایی مانند قهوه خانه، هتل مهمان‌پذیر، رستوران، اغذیه فروشی و مراکز عرضه غذا* کارگاه‌های کو
شرکت Magnetic در زمینه فناوری مغناطیسی در شهر نیویورک-آمریکا  فعالیت دارد و در سال 2015 طراحی دکوراسیون دفاتر اداری خود را در فضایی به مساحت حدودی 20000 مترمربع به شرکت معماری داخلی HUXHUX سپردند.
طراحان داخلی برای اینکه بتواند فضایی زیبا و کارآمد را در دفاتر جدید این شرکت ایجاد کنند دست به خلاقیت زده و در اولین قدم از رنگ سازمانی آبی در قسمت ورودی ساختمان و همچنین سالن باز کارمندی استفاده نمودند که این کار تاثیر شگرفی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون دا
نحوه استفاده از svg
استفاده از svg  امروزه که حتی یک بایت هم در سرعت سایت موثر است یکی از ملزومات در طراحی سایت است.
وقتی صحبت از SVG در وب می شود چندین راه برای استفاده از آن وجود دارد که ما می توانیم با توجه به نیاز و شرایط بهترین آنها را انتخاب کنیم.
ادامه مطلب
 
در ابتدا شما نیاز دارید که بر روی کامپیوتر خود تنظیماتی انجام دهید برای این کار بر روی مای کامپیوتر کلیک راست کرده و بر روی Properties کلیک کنید . در این قسمت گزینه Remote setting را انتخاب کنید . 
نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop
ادامه مطلب
شاید تابحال برایتان پیش آمده باشد که ایمیلی را به صورت اتفاقی از آیفون و یا آیپد خود حذف کنید. اما نیازی به نگرانی نیست چرا که عملیات بازگردانی ایمیل مفقود شده در دستگاه هایی که سیستم عامل iOS دارند بسیار راحت و ساده است.
 
ما امروز با آموزش نحوه بازیابی ایمیل حذف شده در آیفون و آیپد این کار را برای شما ساده تر کرد ایم. همینطور جدا از بازیابی ایمیل حذف شده، نحوه پاک سازی صندوق پست الکترونیکی را هم آموزش خواهیم داد. چرا که صندوق پستی ایمیل کاربرا
مدرکی است که حاوی  تمام جزئیات و متعلقات و مشخصات ملک از جمله کد انشعابات آب، برق و گاز  بوده و بصورت برگه ای به اندازه A2 در اختیار مالکین قرار می گیرد و به عبارتی پیش نیاز دریافت سند ملک است. 
اما در گذشته بنچاق به عنوان سند ملک اعتبار داشته و در زمان خرید و فروش املاک توسط افرادی مورد اعتماد و با سواد به صورت دستی نوشته و توسط طرفین مهر و امضا می شد. به عبارتی دیگر بنچاق در زمان قدیم همان سند منگوله دار بوده است که پس از بوجود آمدن دفاتر اسنا
انتخاب مبلمان مناسب برای دفاتر:
مبلمان محک : هنگام خرید مبلمان برای دفترتان به چه نکاتی توجه میکنید؟
اندازه ی فضایی که قرار است در آن چیدمان داشته باشید
سبک چیدمان
نوع دکوراسیون
ابعاد و اندازه مبل
ارگونومی بودن مبلمان اداری
رنگ و جنس روکش
زیبایی و ظاهر
قیمت مبلمان
محک به دلیل تولید کننده بودن و همچنین داشتن تیم طراحی ارگونومی
میتواند بهترین گزینه برای خرید مبلمان اداری و میز های اداری باشد.
چرا که با در نظر گرفتن کلیه ی موارد فوق می تواند
بنچاق چیست؟
مدرکی است که حاوی  تمام جزئیات و متعلقات و مشخصات ملک از جمله کد انشعابات آب، برق و گاز  بوده و بصورت برگه ای به اندازه A2 در اختیار مالکین قرار می گیرد و به عبارتی پیش نیاز دریافت سند ملک است. 
اما در گذشته بنچاق به عنوان سند ملک اعتبار داشته و در زمان خرید و فروش املاک توسط افرادی مورد اعتماد و با سواد به صورت دستی نوشته و توسط طرفین مهر و امضا می شد. به عبارتی دیگر بنچاق در زمان قدیم همان سند منگوله دار بوده است که پس از بوجود آمد
همه این کلمات باید با چاشنی پر رنگ احترام همراه باشد. احترام اصل اساسی اساسی اساسی زندگی مشترک است و همه چیز حتی صدا کردن همسر نیز باید تابعی از آن باشد. امروز می خواهیم موضوعی ساده ولی در عین حال مهم در روابط همسران را بررسی کنیم: نحوه صدا زدن همسر. نحوه صدا کردن همسر می تواند در میزان ترشح هورمون های آرام بخش یا اضطراب زا موثر باشد و لذا ارتباط مستقیمی با سلامت روحی و جسمی و حتی طول عمر همسران دارد.به این موضوع توجه کنید عنوانی که همسرتان را
مزایای تلفن های سانترال پاناسونیک
تلفن های سانترال پاناسونیک با عملکردی فوق‌العاده، کاربری راحت و طراحی مدرن، توانسته‌اند نیاز کلیه دفاتر اداری را به‌خوبی برطرف سازند. تلفن های سانترال پاناسونیک امکانات گسترده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند که به کمک آن می‌توانید تحولی بزرگ در سیستم پاسخگویی تلفنی کسب‌وکار خود فراهم کنید. در تلفن های سانترال پاناسونیک به کمک کلیدهای قابل برنامه‌ریزی، ارتباط میان داخلی‌های گوناگون به‌راحتی بر
نقاشی ساختمان 
اجرای نقش های داخل ساختمان و آپارتمان
اجرای کنیتکس در سوله های صنعتی بزرگ با قیمتی مناسب و کادری مجرب
اجرای پتینه و بلکا در دفاتر خدماتی اعم از آژانس های مسافرتی،دفاتر آموزشی،،،
بلکا و پتینه عایق حرارت است و باعث می شود برودت و سرما و حتی حرارت و گرمایی از داخل ساختمان خارج یا وارد نخواهد شد که از امتیازات بسیار بالای این مواد است 
نصب مولتی کالر که ترکیبی از رنگ و دانه های رنگی و زیبا می باشد که با خاصیت ضد آبی و ضد بخاری که د
 
از بزرگترین دغده های افراد در هر جامعه ای میتوان به کسانی اشاره کرد که قصد خرید منزل و ملک برای سکونت دارند.گاهی اوقات پیش می آید که هنگام خرید ملک کلاهبرداران به روش های گوناگون پولی که خریداران در طی سال ها جمع اوری کرده اند را از چنگشان در خواهند اورد. از معاملات پر خطر در بازار مسکن می توان به معامله وکالتی اشاره نمود. اما منظور از این معامله وکالتی چیست و نحوه تبدیل سند آن به سند قطعی چگونه می باشد
 
برای مشاهده کامل این مقاله ، روی مراح
روتر شبکه Cisco Router 2951-k9
روتر شبکه Cisco Router 2951-k9 که برای دفاتر کوچک طراحی شده، از ماژول صوتی پشتیبانی می کند. از ویژگی های این محصول می توان به سیریع رمز گذاری سخت افزار، اسلات های با قبلیت صوتی و تصویری، فایروال اختیاری، جلوگیری از نفوذ، پردازش تماس، پست صوتی و سرویس های برنامه های کاربردی اشاره کرد.روتر شبکه Cisco Router 1921-K9 دستگاهی است که نمی توانیم فلش مموی و حافظه ی آن را ارتقا دهیم و به خاطر همین برای دفاتر شعبه مناسب می باشد. روتر سیسکو 1921 برای ا
خانم های خانه‌دار از تهیه غذا با ماهی به خاطر بویی که در آشپزخانه راه می‌اندازد، طفره می‌روند، ولی باید گفت از بین بردن بوی ماهی کار زیاد سختی نیست.
– طعم دار کردن ماهی با کمک سبزی‌های معطر و خوشبو یا استفاده از ادویه و پودرهای سوخاری معطر می‌تواند تاثیر زیادی در از بین رفتن بوی ماهی هنگام طبخ داشته باشد و گوشت آن را ترد و لطیف کند.
– در صورتی کــه کــف آشپزخانه‌تان سرامیک است و امکان تمیز کردن آن وجود دارد می‌توانید سرکه را درون افشانه
به اطلاع همکاران گرامی می رساند آقای بهروز شاهیوند به عنوان کارشناس سنجش و ارزشیابی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول منصوب شده اند . همکاران مقاطع ابتدایی و متوسطه اول از این به بعد می توانند جهت تایید گواهینامه های پایان تحصیلات ، پلمپ دفاتر امتحانات ، تهیه تمبر در موعد مقرر و تاییدیه تحصیلی به ایشان مراجعه فرمایند . با آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان
 ✅نحوه عملکرد این سنسور بدین صورت است که با چرخش دنده پینیون، سنسور توسط دنده کیلو متر پالس هایی به  کامپیوتر خودرو که نام آن ای سی یو است میفرستد به کمک پالسهایی که  کامپوتر خودرو دریافت میکند سرعت خودرو محاسبه می شود,✅محل قرارگیری این سنسور , بالای شفت خروجی گیربکس , روی پوسته بیرونی  میباشد
خرید دفتر اداری
تا کنون مطمئنا با مفاهیم املاک صنعتی و کاربری های مختلف یک ملک آشنا شده اید و میدانید که یک ملک میتواند کاربری هایی اعم از مسکونی ، تجاری ، صنعتی ، کشاورزی یا اداری داشته باشد ، و هر شخص بنا به نیاز خود به سراغ این املاک رفته و ملک مد نظر خود را تهیه کند.
از املاک صنعتی که در کل به حیطه ی ایجاد کسب و کار مربوط است ، و این روزها بسیار در رابطه با آن میشنوید ، اجاره یا خرید دفتر اداری میباشد. میتوان گفت هر کدام از مشاغلی که در جامعه
در این فضا امکانات تخت خواب، پتو و ملحفه تمیز، حمام، سرویس بهداشتی و صبحانه تدارک دیده شده و تا ۱۰ صبح پذیرای زائران است.
مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی اضافه کرد: هر شب ۳ دستگاه مینی بوس در ورودی باب الرضا(ع) حرم مطهر از ساعت ۸ شب الی ۱ بامداد کار انتقال زائران به ترمینال مسافربری را بر عهده دارند.
رنجبر خاطرنشان کرد: همکاران ما در اداره انتظامات حریم مطهر در دفاتر هماهنگی و ورودی های صحن های حرم امام رضا(ع) مستقر هستند و این مهم را با
پاورپوینت نحوه ساخت سوزن ته گرد
توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع نحوه ساخت سوزن ته گرد، در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: از بدو تاریخ, انسان ها برای چسباندن لباس ها متدهای مختلفی را تدبیر کردند. انسان های ما قبل تاریخ از خار به عنوان سوزن اس...

 
 
فیلم آموزشی جلسه دوم
محتوا
آشنایی با ایجاد رکورد در جدول، دستور insert در SQL و به صورت wizard
آشنایی با بروز رسانی رکورد در جدول، دستور update در SQL و به صورت wizard
آشنایی با حذف رکورد در جدول، دستور delete در SQL و به صورت wizard
آشنایی با نحوه حذف جدول و دیتابیس به صورت دستوری SQL و Wizard
آشنایی با نحوه پشتیبان گیری از دیتابیس و جدول و نحوه بازیابی آن
 
دارالترجمه رسمی دکتر محمدرضا مجتهدی با شماره ثبت دفتر ترجمه رسمی
شماره 85  قوه قضاییه یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین دفاتر ترجمه رسمی
ثبت شده در کشور  و  به خصوص در استان آذربایجان شرقی وغربی به شمار می آید.
09142202671-04133357174
پاورپوینت نحوه‌ی تماس تلفنی مؤثر
دانلود پاورپوینت با موضوع نحوه‌ی تماس تلفنی مؤثر، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: قواعد پایه‌ای ارتباط تلفنی: _ سریع پاسخ دهید: قبل از آن که شمار زنگ تلفن به چهار بار رسد، گوشی را بردارید. _ خودتان را معرفی کنید: ذکر
فناوری Peer to Peer (P2P) – نحوه عملکرد: آیا تاکنون فکر کرده اید که چگونه P2P کار می کند؟ این راهنما عمده ترین خدمات P2P و نحوه عملکرد آنها را اجرا می کند. فناوری Peer to Peer به افراد اجازه می دهد تا فایلها را از طریق شبکه در اینترنت به اشتراک بگذارند. اکثر مردم …The post چگونه کار می کند P2P appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3cWCuh6
مشاهده مطلب در کانال
نحوه نصب کلید کولر آبی
برای نصب کلید کولر آبی بهترین فرد و یک کارشناس و متخصص برق کشی ساختمان یا نصاب کولر آبی را بیاورید تا مشکلتان را حل و یا وسیله منزلتان را راه اندازی کند. در هر صورت به منظور آشنایی شما با موضوع نصب کلید کولر آبی در ادامه توضیحاتی را برای شما خواهیم داد.
ادامه مطلب
یکی از پر شمار ترین اسنادی که در دفاتر اسناد رسمی تنظیم و ثبت می شود سند بیع املاک اعم از خانه و زمین و آپاتمان است در بادی امر شاید اینگونه به نظر برسد که با توجه به تراکم معاملات روزانه مردم و خرید و فروش ثبت چنین سندی راجع املاک در دفترخانه نیز خصوصیتی نداشته و نیازی به تبین بیشتر ندارد مع الوصف بنده بدون هرگونه اظهار نظر در این مورد به شرح مختصری از تشریفات لازم برای تنظیم این سند پرداخته قضاوت نهایی را به عهده دوستان خواننده می گذارم.
1- غ
اتاق نشیمن، بخشی از خانه است که هم می تواند دکوراسیون تشریفاتی داشته و هم دکوراسیون خصوصی و نحوه چیدمان آن ارتباط کاملی با نحوه استفاده از آن دارد. به عبارت دیگر اتاق نشیمن باید راحت باشد و در عین حال برای برخی مواقع رسمی نیز مناسب باشد.
ادامه مطلب
مشتری شریک ما می باشد
با هم باید سود کنیم
نه اینکه فقط به فکر سود خودمون باشیم!!!


بیمه خوبه  bimekhoobe.ir
سامانه مقایسه، استعلام و خرید آنلاین انواع بیمه نامه 
از تمامی دفاتر فعال نمایندگی بیمه در سطح کشور 

مدیر توسعه بازار
حسین بهرامی
09352903900
تشریح نحوه محاسبه کسر خدمت ایثارگریستاد کل نیروهای مسلح به منظور اطلاع رسانی دقیق و شفاف و رفع ابهامات، نحوه محاسبه کسر خدمت ایثارگری را تشریح کرد.به گزارش اداره کارگزینی اداره کل کارگزینی و اجرای حقوق معاونت نیروی انسانی ناجا، ستادکل نیروهای مسلح موارد زیر را به منظور رفع ابهام در خصوص نحوه استفاده از کسر خدمت فرزندان ایثارگران اعلام کرد:1 – کسر خدمت سربازی برای ایثارگری می باشد که حد نصاب معافیت یک فرزند را ندارد لذا صدور کسری تنها برا
بسته های ویژه مشترکین جدید همراه اول
در این مطلب از سایت شاژ فری، قصد داریم شما عزیزان را با بسته های ویژه افرادی که به تازگی عضو مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول شده اند را آشنا کنیم که می تواند بسیار برای شروع به کار مقرون به صرفه باشد، از این رو آن ها را خریداری نموده و اگر ترجیح می دهید بیش از پیش با قیمت و نحوه فعال سازی این بسته ها آشنا شوید ادامه ی این مطلب را مطالعه فرمائید.

عنوان
کد

فعالسازی بسته خوش آمد
*۱۰۰*۵#

استعلام ا
همه ما به دنبال داشتن یک زندگی بهتر با ایده آل های خود هستیم. عواملی مانند شادی، خوشبختی و رضایت از زندگی، موفقیت ، سلامت روحی و روانی، ثروت مالی، جایگاه اجتماعی مناسب و مانند اینها از جمله مواردی هستند که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. علم روانشناسی موثرترین ابزار برای رسیدن به اهداف تعیین شده است. برای مثال در مصاحبه حضوری استخدامی، اگر علم روانشناسی بدانید می توانید در آنجا استخدام شوید حتی اگر علم و تخصص کافی در آن حوزه را نداشته با
نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop
در ابتدا شما نیاز دارید که بر روی کامپیوتر خود تنظیماتی انجام دهید برای این کار بر روی مای کامپیوتر کلیک راست کرده و بر روی Properties کلیک کنید . در این قسمت گزینه Remote setting را انتخاب کنید . 
نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop
در ادامه مطلب
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها