نتایج جستجو برای عبارت :

تبلیغات در موتور جستجوی گوگل!

ثبت وبسایت در گوگل
ثبت سایت در موتور جستجوی گوگل با اتصال به سرچ کنسول واجب نیست و برای آنکه بدانید سایت شما در موتور جستجوی گوگل ایندکس شده و یا این که خیر کافی است نشانی سایت خویش را در گوگل کاوش نمائید . در حالتی که که جدیدا وبسایت را ثبت کرده اید ممکن است سایت شما در گوگل ایندکس نشده باشد و برای ایندکس سریعتر به وسیله گوگل خوب تر است وبسایت خویش را در گوگل ثبت فرمایید .
 
ادامه مطلب
ثبت وبسایت در گوگل
ثبت سایت در موتور جستجوی گوگل با اتصال به سرچ کنسول واجب نیست و برای آنکه بدانید سایت شما در موتور جستجوی گوگل ایندکس شده و یا این که خیر کافی است نشانی سایت خویش را در گوگل کاوش نمائید . در حالتی که که جدیدا وبسایت را ثبت کرده اید ممکن است سایت شما در گوگل ایندکس نشده باشد و برای ایندکس سریعتر به وسیله گوگل خوب تر است وبسایت خویش را در گوگل ثبت فرمایید .
 
 
ادامه مطلب
وقتی در گوگل عبارتی را جستجو می‌کنید، معمولا نتایج اولیه و نتایج
پایانی صفحه مربوط به نتایج تبلیغاتی گوگل هستند که با عبارت Ad یا تبلیغ
سبز رنگ از نتایج دیگر متمایز می‌شوند. صاحبان سایت‌ها برای نمایش این
تبلیغات به ازای هر کلیک مبلغی را به گوگل پرداخت می‌کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغ در موتور جستجوی گوگل کلیک کنید.
مهر- جستجوی معادله ای ویژه در موتور جستجوی گوگل که از قابلیت تجزیه فرمولهای ریاضی برخوردار است، نمودار این فرمول را که به معادله “عشق” شهرت پیدا کرده نمایش خواهد داد.

موتور جستجوی مشهور گوگل نتایجی فراتر از صفحات ساده وب را برای کاربرانش فراهم می آورد، گوگل می تواند زبانهای مختلف را ترجمه کند و یا مقیاسهای اندازه گیری مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. اکنون با کمک گرفتن از قدرت تجزیه بالای معادلات ریاضی این موتور جستجو، گوگل توانسته است یکی
مهر- جستجوی معادله ای ویژه در موتور جستجوی گوگل که از قابلیت تجزیه فرمولهای ریاضی برخوردار است، نمودار این فرمول را که به معادله “عشق” شهرت پیدا کرده نمایش خواهد داد.

موتور جستجوی مشهور گوگل نتایجی فراتر از صفحات ساده وب را برای کاربرانش فراهم می آورد، گوگل می تواند زبانهای مختلف را ترجمه کند و یا مقیاسهای اندازه گیری مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. اکنون با کمک گرفتن از قدرت تجزیه بالای معادلات ریاضی این موتور جستجو، گوگل توانسته است یکی
همانطور که می دانید گوگل قوی ترین موتور جستجوگر دنیاست، هنگامی که چیزی را در گوگل جستجو می کنیم معمولا میلیون ها و یا حتی میلیاردها نتیجه، در نتایج جستجو نمایش داده می شود.
 
از بین این همه نتایج تنها شاید چند مورد آن، چیزی باشد که به دنبالش هستیم. به همین جهت و برای رسیدن به نتیجه مورد نظر در سرچ گوگل می بایست یکسری موارد را در نظر داشته و آنها را به کار بگیریم. در این مطلب روشهای جستجو در گوگل مطرح خواهد شد.
عملکرد ساختاری سرچ گوگل
طبق گفته
امنیت یکی از اولویت‌های مهم گوگل است و به‌زودی گواهی SSL یکی از عوامل اصلی بالا رفتن رنکینگ سایت‌ها در این موتور جستجو خواهد شد. گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده‌است، با توجه به اهمیت امنیت برای گوگل، و رسیدن به این هدف که کاربران از طریق گوگل به وب‌سایت‌های امن هدایت گردند: این … تاثیر SSL بر SEO (سئو) و رنک گوگل
منبع : وبلاگ ایران سرور
خب خب
سیلااام
با قطعی اینترنت چه میکنین؟
(احتمال جهانی شدنش هست ، وزیر ارتباطات گفته از صبح امروز پیگیر ماجرا هستن)
بچه ها حالا که اینترنت ملی شده ، و هیچکدوم از موتور های جستجو کار نمیکنه ، نظیر گوگل و یاهو و بینگ
هر کی یه موتور جستجو ایرانی میشناسه معرفی کنه بتونیم ازش استفاده کنیم
موتور جستجوی سلام ، که خود بیان طراحیش کرده ، مشکل داره و کار نمیکنه ، یه چیز دیگه معرفی کنین
پ.ن : با بررسی های بنده موتور جستجوی پارسی جو ، درسته جای گوگل رو ن
حتی امروز هم با این همه وبگردی که کاربران انجام می دهند، درصد کمی از افراد، از رقابت بین موتور های جستجو باخبرند و مابقی افراد فکر می کنند که همه اینترنت در همین گوگل است و بس!
البته در اینکه گوگل برترین موتور جستجوی حال حاظر است و به خودی خود دنیای وسیعی دارد شکی نیست. اما گوگل همه چیز تمام نیست و در موارد متعدد دیده شده که سایر موتور های جستجو عملکرد متفاوت یا بهتری از خود نشان می دهند.
البته حدود ده سال پیش کاربران مردد بودند که بین موتورهای
یکی از قدرتمند ترین ابزارهای گوگل می باشد، که به مدیریت وبسایت ما در موتور جستجو گر گوگل کمک میکند. به این صورت که اول به ما اطمینان میدهد جستجوگر گوگل به سایت ما دسترسی دارد، سپس اطلاعاتی در اختیار ما میگذارد که با مطالعه و پیگیری آنها درمیابیم گوگل سایت ما را چگونه میبیند و برای بهینه سازی سایت خود چه مواردی هست که باید در نظر بگیریم.
جستجوگر گوگل (به انگلیسی: Google Search) یک موتور جستجوی وب است که در مالکیت گوگل است. گوگل از راه این وبگاه روزانه صدها میلیون دلار درآمد به‌دست می‌آورد. این وبگاه در سال ۱۹۹۷ بنیاد نهاده شد. دامنهٔ اصلی این سایت در ماه مهٔ ۲۰۰۸ ۱۳۵ میلیون بار بازدید شده‌است.[۲] این موتور جستجو بیشترین بازدیدکننده در بین کاربران را دارد. موتور گوگل روزانه چندصدمیلیون بار به طرق مختلف استفاده می‌شود. مهم‌ترین هدف گوگل، یافتن متن موردنظر در میان صفحات وب است. اما
موتور جستجوی هدف
یا مهمترین موتور جستجو گوگل محسوب میشه
چون از حیث مخاطب و کاربر تقریبا بی رقیبه
تقریبا تمامی تلاش کلیه متخصصین سئو برای بهینه کردن سایت
جهت بدست آوردن رتبه بالاتر در گوگل خلاصه میشه
موتور های جستجوی دیگه مثل یاهو و بینگ هم در زتبه های بعدی از اهمیت
قرار دارن اما مخاطب میلیونی و فرصتهای خوب شغلی تو گوگل بدست میاد
پس 99 درصد تمر کز ما برای بدست آوردن رتبه تو این موتور جستجوی قدرتمنده .
در مطالب بعدی از سری مطالب آموزش سئو بیشتر
گوگل ادز پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که به شما کمک می‌کند تبلیغات خود را در سرویس‌های پرمخاطب گوگل مانند، موتور جستجوی گوگل، گوگلی پلی، یوتیوب و ... نمایش دهید.
هر کسب و کاری  به دنبال دیده شدن توسط مخاطبان هدف خود است، خوب قاعدتا بعد از شروع هر کسب و کاری نیازمند تبلیغات گسترده خواهید بود، بسته به استراتژی هر فرد این تبلیغات می‌تواند متفاوت باشد.
تا به حال به دیده شدن در موتور جستجوی گوگل فکر کرده‌اید؟ به منظور دیده شدن در صفحه‌ی اول google دو
گوگل محبوب ترین موتور جستجوی دنیاست و اکثر افراد موضوعات مورد نیاز خود را در گوگل جستجو پیدا می کنند.این امر باعث شده است تا تمامی مدیران وب سایت علاقه دارند، بعد از طراحی سایت در صفحات نخست نتایج جستجوی گوگل حضور داشته باشند و کاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب کنند.
ادامه مطلب:
 
با سلام....
تو این پست میخوایم ثبت وبلاگ یا سایت ساخته شده توسط وبلاگ نویسان رو در موتور جستجوگر گوگل آموزش بدیم.... با ما همراه باشید..

مقدمه ای در رابطه با ثبت سایت در گوگل
افرادی که به تازگی وبلاگ نویسی را یاد گرفته اند و برای اینکه وبلاگ ساخته شده شان بیشتر مورد توجه و بازدید کاربران اینترنت قرار گیرد میخواهند وبلاگشان را در موتور جستجوگر پرمخاطب گوگل ثبت کنند....
ثبت وبلاگ یا سایت در گوگل 
برای اینکار ابتدا وارد گوگل گوشی موبایل یا کامپیوتر
روزانه میلیون ها سرچ توسط کاربران در موتور جستجو گوگل انجام می شود. قرار گرفتن وب سایت شما در صدر نتایج گوگل می تواند تاثیر خیلی زیادی در بازدید کاربران از سایت و در نتیجه جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان می گردد.طراحی سایت فروشگاهی شما باید به صورتی باشد که از نظر موتور های جستجو مثل گوگل مناسب باشد. طراحی سایت حرفه ای  به صورت درست و بهینه می تواند سئو سایت شما را پایه ریزی کند و پس از آن شما با قرار دادن محتوا مناسب می توانید به هدف خود (نم
چرا تبلیغات در گوگل؟
گوگل را دیگر همه می‌شناسیم؛ بزرگ‌ترین موتور جست‌وجو در دنیا و پر ترافیک‌ترین وب‌سایت در ایران. وب‌سایت گوگل یکی از اصلی‌ترین کانال‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارها به شما می‌آید. تبلیغات در گوگل به دلیل نمایش در زمان و مکان مناسب، این فرصت را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا مشتریان بالقوه را سریع‌تر به سمت وب‌سایت خود هدایت کنند.
با تبلیغ در گوگل، شما هر یک از سرویس‌های گوگل و همکاران تجاری آن را تبدیل به جای
الگوریتم های گوگل
از زمان آغاز به کار ، هدف گوگل این بوده است که مناسب ترین مطالب وب سایت را بر اساس جستجو را در اختیار کاربران قرار دهد. برای دستیابی به این هدف ، Google از الگوریتم هایی که از نزدیک محافظت می کنند ، برای تعیین رتبه وب سایت در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERPs) استفاده کرده است. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) روشی است که برای کمک به یک وب سایت در دستیابی به رتبه های بالاتر در SERP ها ایجاد شده است. در حالی که اکثر متخصصان سرویس SEO در انگلستان
آموزش سئو سایت و بهینه سازی سایت
"> SEO و بهینه سازی سایت عملیاتی است که نونگار می تواند برای بهبود دید یک وب سایت یا فقط یک صفحه ی وب در صفحه نتایج موتور های جستجو  انجام دهد، که می‌تواند طبیعی و یا حتی الگوریتمی باشد. این روش از مفید ترین روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به طورکلی در طراحی سایت ،وب سایت هایی که دارای بیشترین تکرار در صفحه ی نتایج موتور های جستجو  باشند، بازدیدکننده ی بیشتری به دست می‌آورند. که ما از طریق بهینه سازی شما را
رقص گوگل یا دنس Google Dance e چیست
الگوریتم گوگل دنس ( Google Dance ) یا این که رقص گوگل چیست؟ گوگل دنس یا این که رقص گوگل یک کدام از الگوریتم‎های تهیه شده به وسیله گوگل است تا در پی آن سایت‎ها محک زده شوند . این الگوریتم سبب ساز می‎شود که رنک وب‎سایت شما در حاصل جستجوی گوگل به طریق فزاینده‎ای بالا و زیر شود .
 
ادامه مطلب
با قطع سراسری اینترنت بین الملل در اکثر مناطق کشور و عدم دسترسی به گوگل نیاز به یک موتور جستجوی ایرانی بیش از پیش احساس می‌شود:
 
موتور جستجوی یوز با آدرس yooz.ir
 
موتور جستجوی ایرانی پارسی جو با آدرس:  parsijoo.ir
 
موتور جستجوی پارسیک با آدرس: http://www.parseek.ir/
 
به نظرم پارسیک از همه شون کارآمدتره
گوگل ادز اصلاً چیست؟
اگر بخواهیم به ساده‌ترین شکل این سیستم تبلیغاتی را توضیح دهیم، باید بگوییم گوگل ادز یک اکوسیستم است متشکل از:

کاربرانی که در اینترنت مشغول گشت و گذار هستند.
کسب و کارهایی که می‌خواهند تبلیغات خود را به مشتری‌های بالقوه نمایش دهند.
رسانه‌‌های اینترنتی؛ یعنی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که می‌خواهند با نمایش این تبلیغات، به درآمد برسند. یکی از مطرح‌ترین این رسانه‌ها خود موتور جستجوی گوگل است.
در واقع شما به عنوا
ثبت سایت در گوگل وبمستر
یکی از ویژگی هایی که موتور جستجوگر گوگل دارد، این می باشد که به راحتی می توانید پس از طراحی اولیه وب سایتتان و کامل کردن آن، اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز کنید، گوگل وب مستر تولز یکی از نرم افزار هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید از لحاظ سئو وب سایتتان را کنترل کنید و از دید گوگل وب سایتتان را مشاهده کنید که این مورد موجب می گردد تا دسترسی پذیری بالاتری نسبت به رتبه های وب سایتتان داشته باشید.
 
 
معمولا از گوگل و موتور جستجو قدرتمند آن در طول روز به مراتب بهره می‌بریم؛ اما این موتور جستجو در کنار داده‌ها و اطلاعات جدی و ارزشمندی که می‌دهد، ترفندهای مخفی سرگرم کننده‌ای نیز دارد که گاهی می‌توان با آن‌ها برای مدتی وقت گذراند و سرگرم شد. در اینجا هشت نمونه از این ترفندهای جالب و سرگرم کننده را به شما نشان می‌دهیم.
به گزارش «تابناک» ترفندهای مخفی در همه جا پیدا می‌شوند؛ در سیستم عامل‌ها، برنامه‌ها و اینترنت و موتورهای جستجو. گو
سئو کلاه سیاه چیست؟ معمولاً به عنوان روشی که تأیید نشده است تعریف می شود که با این وجود می تواند باعث افزایش رتبه صفحه در صفحه نتیجه موتور جستجو ( SERP ) شود. این شیوه ها مخالف شرایط خدمات موتور جستجو است و می تواند منجر به ممنوعیت سایت از موتور جستجو و سایت های وابسته شود. لیستی از تاکتیک ها و راهکارهای به کار گرفته شده توسط دست اندرکاران سئو کلاه سیاه به طور آشکار در دستورالعمل های وب مستر گوگل و دستورالعمل های مربوط به مدیر بینگ گوگل بطور
 
ثبت سایت در گوگل وبمستر
یکی از ویژگی هایی که موتور جستجوگر گوگل دارد، این می باشد که به راحتی می توانید پس از طراحی اولیه وب سایتتان و کامل کردن آن، اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز کنید، گوگل وب مستر تولز یکی از نرم افزار هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید از لحاظ سئو وب سایتتان را کنترل کنید و از دید گوگل وب سایتتان را مشاهده کنید که این مورد موجب می گردد تا دسترسی پذیری بالاتری نسبت به رتبه های وب سایتتان داشته باشید.
سئو کلاه سیاه چیست؟ معمولاً به عنوان روشی که تأیید نشده است تعریف می شود که با این وجود می تواند باعث افزایش رتبه صفحه در صفحه نتیجه موتور جستجو ( SERP ) شود. این شیوه ها مخالف شرایط خدمات موتور جستجو است و می تواند منجر به ممنوعیت سایت از موتور جستجو و سایت های وابسته شود. لیستی از تاکتیک ها و راهکارهای به کار گرفته شده توسط دست اندرکاران سئو کلاه سیاه به طور آشکار در دستورالعمل های وب مستر گوگل و دستورالعمل های مربوط به مدیر بینگ گوگل بطور
گوگل از دیرباز معروف به مخفی کردن امکانات جالب در سرویس های خود بوده است. موتور جستجوی این شرکت و صفحه ساده آن نیز از این قاعده مستثنا نیستند و همیشه نکات جالب و مخفی جدیدی به لیست این صفحه اضافه می شود.
در این روزهای کرونایی اینترنت و موتور های جستجو بیش از هر سرگرمی دیگری می تواند افراد را در خانه ها نگه دارد. بازی هایی در سرویس گوگل وجود دارند که تنها با سرچ یک عبارت در دسترس قرار میگیرند.
۱- اگر عبارت "solitaire" را در گوگل جستجو کنید، این وب سایت
امروز ی سرویس رو دیدم اسمش گوگل سایت هس
واسه طراحی سایته ولی امکانات به شدت کمی داره و اصلا به درد نمیخوره به خوای توش چیز بزاری (مثل فایل ورد یا اکسل) باید تو گوگل درایو باشه یا اینکه با نرم افزار های خود گوگل ساخته باشی (مثل گوگل فرم یا داکز ) که اصلا حال نمیده چون ی سرویس آنلاینه ببینیم چجوریه
فروش، سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش انواع موتور شیب تردمیل نو و استوک
سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش چرخ دنده گیربکس موتور شیب تردمیل
فروش سنسور موتور شیب تردمیل  
فروش قطعات یدکی انواع موتور شیب تردمیل
 
 
 
تعمیر موتور شیب تردمیل - تعمیرات موتور شیب تردمیل - فروش موتور شیب تردمیل - قیمت موتور شیب تردمیل - سرویس موتور شیب تردمیل
 
همانطور که همه ما می دانیم، گوگل قوی ترین موتور جستجوی موثر در سراسر جهان است. تقریبا می توان گفت که دیگر نمی توانیم زندگی مان را بدون گوگل تصور کنیم. این موتور جستجو پاسخ تقریبا همه چیز را با یک کلیک فراهم می کند. جستجوی گوگل، ستون فقرات کسب وکار گوگل است و در هر ثانیه ۴۰۰۰۰ سوال را جستجو می کند. با این حال، گوگل خیلی بیشتر از یک موتور جستجو است ، زیرا ابزارهای مختلفی را برای بازاریابان ، توسعه دهندگان ، متخصصین و ... ارائه می دهد تا به آنها در ا
با سلام....
 
تو این پست میخوایم ثبت وبلاگ یا سایت ساخته شده توسط وبلاگ نویسان رو در موتور جستجوگر گوگل آموزش بدیم.... با ما همراه باشید..
 
مقدمه ای در رابطه با ثبت سایت در گوگل
 
افرادی که به تازگی وبلاگ نویسی را یاد گرفته اند و برای اینکه وبلاگ ساخته شده شان بیشتر مورد توجه و بازدید کاربران اینترنت قرار گیرد میخواهند وبلاگشان را در موتور جستجوگر پرمخاطب گوگل ثبت کنند....
 
ثبت وبلاگ یا سایت در گوگل 
 
برای اینکار ابتدا وارد گوگل گوشی موبایل یا ک
امروزه اکثر شرکت های پیشرو و موفق در دنیا از هوش مصنوعی برای تحلیل داده
ها و داده کاوی در جهت بهبود کارایی خود استفاده می کنند. موتور جستجوی
گوگل به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه، الگوریتم های زیادی دارد که بر
مبنای تکنیکهای مختلف هوش مصنوعی عمل می کنند و همین موضوع باعث شده که
نتایج گوگل نسبت به گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد.

ادامه مطلب
گوگل، امپراطوری خود را روی پایه‌های تبلیغات استوار کرده است و شاید با ازبین‌رفتن صنعت تبلیغات دیجیتال شاهد سقوط آن باشیم.
گوگل از زمان تأسیس در سال ۱۹۹۸، یکی از نیروهای محرکه‌ی مهم در دنیای
فناوری بوده است. غول موتور جست‌و‌جو، سهم اصلی درآمد خود را در وضعیتی از
تبلیغات به‌دست آورد که مصرف‌کننده‌ها از تبلیغات متنفر هستند. این مدل
درآمدی یعنی گوگل در مسیری به سمت نوآوری قرار نداشته و شاید فرصت‌های
زیاده هم از دست داده است. البته آن‌
الگوریتم های گوگل در فرآیندی که موتور جستجوی گوگل بر اساس آن تجزیه و تحلیل داده های موجود در وب سایت ها انجام می دهد دخیلند. الگوریتم های گوگل شامل معادلات گوناگون و متفاوت و تابع است تا نتیجه دلخواه به کاربر نمایش داده شود. در حقیقت اگوریتم ها به شکل ریاضی می باشند که محتویات و اطلاعات توسط آنها طبقه بندی می شود.
الگوریتم های گوگل به دو دسته تقسیم می شوند، الگوریتم های اصلی که در واقع جز هسته اصلی گوگل هستند و بر اساس پارامترهای مختلف سایت ه
ارتقا رتبه وبسایت
افزایش رتبه سایت در گوگل و سایت موتور کاوش یک کدام از موثرترین روش‌های بازاریابی آنلاین است . با این روش همگی مخاطبانی که پیرو سرویس ها شما در موتورهای کاوش می‌باشند , با مارک شما آشنا خواهند شد . سوای شک وتردید همگی مدیران سایت‌ها به‌دنبال ارتقا مرتبه وبسایت خویش در گوگل می‌باشند .
 
ادامه مطلب
کدام موتور جستجوگو ؟ چرا ؟
 
 
خب در این پست فقط راجب با موتور های جستجوگر صحبت میکنیم و در نهایت میخوایم به یک نتیجه برسیم , که  کدام موتور جستجوگر برای سرچ مناسب و کاربردی تر است ؟
همونطور که یک اشاره هایی در پست قبلی به این موضوع داشتم جا داره تا اساسی تر راجبش صحبت کنم 
 
اولین و مهمترین موتور جستجوگر دنیا Google 
 
من از تاریخچه ی گوگل قرار نیس حرفی بزنم و اینکه توسط چه کسی اولین بار و در چه سالی تاسیس شد رو میتونید خودتون راجبش تحقیق کنید . فق
برای پیدا کردن سوزن در انبار کاه چند راه به ذهنت میرسه ؟خوب  چند تا روش داریم گوگل جون یکی این که کل انبار رو آتش میزنیم کاه ها خاکستر میشه سوزن رو بر میداریم میریمروش دوم اینه میریزیم تو فرغون میریم لب دریا همشو میریزیم تو دریا سوزن میره کف دریا کاه ها میان رو میپریم تو آب تا سوزن رو آب نبرده برش میداریمروش سوم اینه یه آهنگ ربا میخریم مثل دیونه ها میریم تو کاه ها میچرخیم که شاید سوزن چسبید به آهن ربا روش چهارم اینه یه سوزن دیگه میخریم چکاریه
گوگل ادوردز یا همون پلتفرم تبلیغاتی گوگل که اخیرا اسمش رو به
گوگل ادز تغییر داده برای نمایش تبلیغات از مزایده استفاده می‌کنه. البته
مزایده گوگل مثل همه مزایده ها نیست و سبک خاص خودش رو داره. توی این
مزایده تبلیغ کنندگان برای نمایش آگهی‌شون توی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف
یک قیمتی رو پیشنهاد می‌دن... حالا نوبت گوگل هست که قیمت ها و کیفیت
تبلیغات رو بررسی کنه برای نمایش تبلیغات رتبه تعیین کنه و بعضی از اونها
رو از گردونه رقابت حذف کنه ...می
این روزها که با محدودیت دسترسی به اینترنت بین الملل کاربران امکان استفاده از سرویس های گوگل را ندارند به شدت جای خالی یک پویشگر ایرانی احساس می شود.
در این مطلب موتور جستجوی ایرانی پارسیک رو به شما معرفی می کنم که به نظر بنده بهترین در بین جستجوگرهای ایرانیه
موتور جستجوی ایرانی پارسیک : parseek.ir
تعمیر و سیم پیچی موتور درب آسانسور
 
 
تعمیر موتور درب آسانسور - سیم پیچی موتور درب آسانسور - سیم پیچی موتور DC - خدمات سیم پیچی موتور DC - تعمیر موتور 24ولت - سیم پیچی موتور 24ولت - تعمیر موتور دی سی - سیم پیچی موتور دی سی - automatic door motor 
 
 
متخصص سئو کیست؟
متخصص سئو به فردی گفته میشود که بر تمامی الگورتیم های گوگل و نحوه کارکرد گوگل و کلید واژه ها آشنایی و تسلط کافی داشته باشد و بتواند با ابر قدرت هوش مصنوعی گوگل و این موتو جستجوگر قدرتمند وارد بازی شده و به بهترین شکل ممکن سایت شما رو به طوری بهینه سازی کند که این موتور جستجو از سایت شما لدت برده و در نتایج اول خود به نمایش بگذارد.
ادامه مطلب
تبلیغات در گوگل
توسط پارتنر رسمی گوگل
برای موفقیت در تبلیغات گوگل:۱: تحلیل و انتخاب بهترین کلمات کلیدی۲: بهینه سازی صفحه فرود برای رفع نیاز جستجوگر کالا و خدمات شما۳: نوشتن جملات و توضیحات حرفه ای مناسب برای جذب مشتری پتانسیل۴: تنظیم کمپین حرفه ای توسط متخصصین گوگل ادورز۵: آنالیز نتایج و اصلاح مداوم مراحل ۱ تا ۴
آموزش تصویری ساختن جیمیل و ایجاد جیمیل
سالیان سال است که گوگل، نه نتها به عنوان یک موتور جستجوی قدرتمند که به صورت یکی از سرویس‌های اصلی برای انتقال و پردازش اطلاعات میان گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. از این رو، بسیاری از کاربران اقدام به ساختن جیمیل می‌نمایند و با کمک آن، از سرویس‌های بسیار گسترده گوگل استفاده می‌کنند. برقچی در این مقاله آموزشی ساخت و ایجاد جیمیل قصد دارد به صورت تصویری و مرحله به مرحله، نحوه ساخت اکانت گوگل را آموز
پارتنر گوگل ادوردز شدن کار راحتی نیست اما با رعایت چند نکته و ارسال یک سری مدارک خاص و دریافت نتایج خوب در مدیریت اکانت‌های گوگل ادز می توانید تبدیل به پارتنر گوگل (مجری تبلیغات در گوگل) شوید. در اصل آژانس‌های تبلیغاتی که با مشتری های زیادی برای انجام تبلیغ در گوگل همکاری دارند می‌توانند به عنوان پارتنر گوگل فعالیت کنند.
ادامه مطلب
سلام توی این پست میخوام سرویس های خدماتی گوگل رو بشما معرفی کنم، پروژه های گوگل خدماتی رو بصورت رایگان به مخاطبان عرضه میکنند این پروژه ها معمولا روی همه دستگاهایی که با اکانت گوگل روی انها وارد میشوید همگام سازی میشن و قابلیت دسترسی به اطلاعات از اکانتتون در همه دستگاه هارو میدن.
یک ویژگی مهم اپهای گوگل اینه که رابط کاربری ساده و مفیدی دارند.
ادامه مطلب
فروش، سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش انواع موتور شیب تردمیل نو و استوک
سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش چرخ دنده گیربکس موتور شیب تردمیل
فروش سنسور موتور شیب تردمیل  
فروش قطعات یدکی انواع موتور شیب تردمیل
 
 
خرید ورودی گوگل

آیا خرید ورودی گوگل برای سئوی سایت مناسب است ؟
جواب این سوال به دو علت بستگی داره
1. آیا سئو کار حرفه ای از این روش بدرستی و متناسب با وضع سایت استفاده میکنه یا خیر
2. کیفیت و تایم بازدیدها قابل قبول باشه

در زیر بالاترین کیفیت موجود در بازار را به شما معرفی میکنم
و در مورد متناسب بودن با وضع سایت بعد یا قبل از خرید می توانید مشاوره بگیرید :
ورودی گوگل
این بازدیدها در آنالیز گوگل و الکسا و همچنین رتبه ی الکسا
و درصد گوگل آپستری
فروش، سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش انواع موتور شیب تردمیل نو و استوک
سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش چرخ دنده گیربکس موتور شیب تردمیل
فروش سنسور موتور شیب تردمیل  
فروش قطعات یدکی انواع موتور شیب تردمیل
 
 
گوگل از یک سیستم هوش مصنوعی و تکنیک یادگیری ماشین ( Machine learning)، به نام الگوریتم رنک برین "RankBrain"، جهت مرتب سازی نتایج جستجوی خود استفاده می کند. رنک برین از هوش مصنوعی برای تبدیل حجم زیادی از نوشته ها به نهاده های ریاضی (قابل درک برای کامپیوتر) استفاده می کند. الگوریتم جدید گوگل، بر اساس یادگیری مداوم بر اساس رفتار کاربران می باشد. به این معنا که گوگل به صورت کاملا هوشمندانه و بر اساس رصد رفتار کاربران وب، اقدام به تعیین جایگاه وب سایت در نتایج
انواع موتور
ردیفی
خوابیده
خورجینی ( V شکل )
و ....
ترتیب احتراق عبارت است نوبت اشتعال سوخت متراکم شده در سیلندر .
در یک موتور ردیفی وقتی از جلو نگاه می کنیم سیلندر نزدیک پروانه شماره 1 است و سیلندر 4 نزدیک فلایویل است .
اتومبیل پژو از عقب شماره گذاری می شود . ( معمولا مدل های قدیمی )
موتورهای احتراقی در سه نوع 4 سیلندر – 6 سیلندر – 8 سیلندر – رایج است .
ترتیب احتراق موتور 4 سیلندر ردیفی 2_4_3_1
ترتیب احتراق موتور 4 سیلندر خوابیده 2_3_4_1
ترتیب احتراق موتور 4 س
فروش موتور تردمیل 
 
فروش دینام تردمیل نو  -  فروش دینام تردمیل استوک - فروش دینام تردمیل در تهران - فروش دینام تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل نو - فروش موتور تردمیل استوک - فروش موتور تردمیل در تهران - سیم پیچی موتور تردمیل - تعمیر موتور تردمیل
 
فروش موتور تردمیل 
 
فروش دینام تردمیل نو  -  فروش دینام تردمیل استوک - فروش دینام تردمیل در تهران - فروش دینام تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل نو - فروش موتور تردمیل استوک - فروش موتور تردمیل در تهران - سیم پیچی موتور تردمیل - تعمیر موتور تردمیل
 
تبلیغات در گوگل چیست؟
تبلیغات در گوگل یکی از راه های نوین بازاریابی اینترنتی می باشد که با استفاده از این سیستم می توانید به راحتی بالاتر از هر رقیبی در کمترین زمان ممکن داخل گوگل قرار بگیرید و در صدر موتور های جستجو باشید. این روش سئو نیست و با استفاده از این روش می توانید فروش خودتان را چندین برابر کنید.
 
تبلیغ در گوگل بهتر است یا سئو
مطمئنا یکی از سوالاتی که حتما برای شما هم مطرح است این می باشد که آیا تبلیغات در گوگل بهتر و راحت تر است یا ا
در موتور هایی که با سوخت جامد کار میکنند، زمانی که طول می کشد تا کل سوخت مصرف شود چیزی حدود 3 دقیقه است(بسته به حجم موتور) و افزایش این زمان، چند صد سال است که متخصصان احتراق را به خود مشغول کرده است. نظریه های مختلف، ایده های جدید و هزاران راه حل دیگر باعث شده که به عمر کاری موتور اضافه شود ولی هیچوقت از چند دقیقه بالاتر نرفته!
 
به حال خودم نگاه می کنم میبینم چقدر به موتور های سوخت جامد شبیهم! تمام شتاب گرفتنم فقط چند دقیقه است و خوب بعدش موتور
روغن موتور سیکلت 125 برای اینکه تجهیزات داخلی موتور 125 به راحتی در کنار یکدیگر حرکت نمایند، مورد استفاده قرار می گیرد.روغن موتور سیکلت 125 نیز همانند دیگر تجهیزات موتور سیکلت 125 باید به صورت تخصصی انتخاب و خریده شود. در خصوص زمان تعویض روغن موتور سیکلت، متاسفانه برخی افراد بر این تصورند که این فرآیند زیاد مهم نیست؛
در صورتی که با عدم تعویض به موقع و همچنین خرید روغن موتور سیکلت 125 نا مرغوب، ممکن است آسیب های جدی به تجهیزات درونی موتور سیکلت 125
برای این که رقص گوگل را متوجه شوید به مثالی که در ادامه زده می شود توجه کنید : از زمانی که بچه بودیم، بحث حذف شدن کنکور داغ بود، تا همین امروز که هنوز هم هر سال کنکوری داریم و کنکور می‌دهیم.
 
من همیشه به یک معضل بزرگ فکر می‌کردم، وقتی قرار است با معدل وارد دانشگاه شویم، اگر ۵۰۰ هزار نفر معدل‌شان ۱۹ باشد، کدام‌شان قرار است دانشگاه بروند؟
وقتی با رقص گوگل آشنا شدم، متوجه شدم گوگل به شکلی خلاقانه با این معضل دست و پنجه نرم می‌کند. به هر حال اگر
فروش موتور تردمیل و فروش دینام تردمیل
 
فروش دینام تردمیل نو  -  فروش دینام تردمیل استوک - فروش دینام تردمیل در تهران - فروش دینام تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل نو - فروش موتور تردمیل استوک - فروش موتور تردمیل در تهران - سیم پیچی موتور تردمیل - تعمیر موتور تردمیل
 
روغن موتور بنز (اورجینال) یا روغن موتور جنیون بنز دقیقاً مخصوص موتور خودروهای مرسدس بنز ساخته شده. استفاده از این روغن موتور باعث روان‌شدن کار موتور شده و عملکرد موتور را بهینه می‌کند. همچنین طبق ادعای بنز، این روغن باعث کاهش ورود آلایندگی به هوا و در نتیجه کمک به بهبود وضعیت محیط زیست می‌گردد.
جهت خرید این روغن موتور به سایت فروشگاه انلاین بی بی شاپ مراجعه کنید.
یکی از رایج ترین سؤالات شرکت ها و صاحبان کسب و کار این است که: آیا تبلیغات گوگل برای کار من مناسب است یا خیر؟ برای درک این موضوع به بررسی و آنالیز تبلیغات گوگل (Google Ads) می پردازیم.تبلیغات گوگل چیست؟
گوگل ادز یکی از پیشرفته ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی است که به کسب و کارهای کوچک و بزرگ اجازه می دهد تا محصولات و خدمات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مشتریان بسیار تبلیغ کنند. اگر از تبلیغات گوگل استفاده کرده باشید می دانید که گزینه ها و تنظیمات م
چرا باید برای وب سایت خود لینک سازی کنیم؟
اگر در زمینه طراحی وب سایت تجربه داشته باشید حتماً می دانید که لینک سازی یکی از مهمترین تکات برای پیشرفت وب سایت محسوب می شود.
در واقع وقتی یک وب سایت به محتوایی که  شما در سایت خود انتشار می دهید لینک دهد یعنی کیفیت محتوای شما را تضمین کرده است.
به همین خاطر موتور جست جو گر گوگل امتیاز قابل توجه ای برای وب سایتی که لینک گرفته است در نظر می گیرد.
لینک ها دو دسته هستند.
لینک های نوفالو و لینک های دوفالو
لی
واژه "سئو" مخففی از کلمه انگلیسی "SEO" است. خود واژه SEO هم مخفف عبارت Search Engine Optimization است که ترجمه دقیقش "بهینه‌سازی موتور جست‌و‌جو" می‌شود.
در ساده‌ترین واژگان ممکن، سئو مجموعه‌ای از تکنیک‌ها است که باعث می‌شود سایت شما در صفحات نتایج جست و جو، دیده شود. حالا هر چقدر رتبه شما در این صفحات بالا باشد، به این معنی است که سئو (و محتوای) شما قوی‌تر و بهینه‌تر بوده است.
سئو سایت در حقیت تمامی اقدامات مورد تایید گوگل  است که شما بر روی وب سایت خو
کمک فنر موتور سیکلت چیست؟ کمک فنر یک سیستم ارتجاعی از قسمت تعلیق موتور سیکلت است که وظیفه آن کنترل ضربات ناشی از فراز و نشیب های سطح جاده هنگام رانندگی میباشد. به طور خلاصه کمک فنر نمیگذارد که سطح نا صاف جاده ها به آرگونومی بدن موتور سوار آسیب برساند. بعضی از کمک فنر ها مانند کمک فنر موتور تریل باید ارتجاع بیشتری داشته باشند زیرا این نوع موتور سیکلت در سطوح کوهستانی که فراز و نشیب های سخت تری دارد رفت و آمد میکنند. کمک فنر موتور تریل یکی از نر
گوگل به‌تازگی نمای ظاهری صفحه‌ی نتایج موتور جستجوی خود را تغییر داده است.
به‌روزرسانی نمای ظاهری صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل  به‌تازگی در اختیار کاربران دسکتاپ قرار گرفته است. البته این به‌روزرسانی و تغییرات، در سال گذشته برای کاربران موبایل منتشر شده بود. در ادامه جزییاتی از تغییرات در این به‌روزرسانی را عنوان خواهیم کرد.
ادامه مطلب
الگوریتم پاندا
تمام تمرکز خود را بر روی محتوای وب سایت ها گذاشته و سایت هایی که محتوای
بی کیفیت و یا کپی در سایت خود تولید می کنند، موجب ناراحتی و بعضی اوقات
هم موجب عصبانی شدن این پاندای مهربان می شوند. پاندا یکی از الگوریتم های
گوگل است. پاندا برای تغییر دادن رتبه سایتها، حذف اسپم ها و سایتهایی که
دارای محتوای قدیمی و یا کپی شده می باشند مورد استفاده قرار می گیرد.
دوستانی که در بهینه سازی سایت برای
موتور های جستجوگر تخصص دارند حتما تغیی
پس از حذف اپلیکیشن‌های ایرانی هاتگرام و تلگرام طلایی از سیستم عامل اندروید توسط گوگل، موبوگرام نیز از گوگل‌پلی حذف شد و در فاصله بین این دو اقدام بسیاری از کلاینت‌های فارسی تلگرام نیز حذف شدند.با این شواهد به نظر می رسد گوگل سیاستی در پیش گرفته که یا اپلیکیشن‌ها یا حتما به صورت انحصاری از گوگل پلی نصب شوند یا اگر از منبع دیگری دانلود می شوند الزاما در گوگل پلی باشند.سروش گرام@Soroushe1
امروز موتور جستجوی گوگل سهم بزرگی در دنیای اینترنت دارد و بسیاری از ما به خدمات گوگل وابسته هستیم. اما آیا گوگل جانب انصاف را رعایت می‌کند؟
مقاله‌ی که در زیر می خوانید از زبان یکی از مدیران سرویس Genius نوشته شده است. این سرویس که در زمینه‌ی نمایش متن ترانه قطعه‌های موسیقی موجود و تولید نمونه‌های جدید فعالیت می‌کند، بیش از ۱۰ سال قدمت دارد و به ۱۰۰ میلیون کاربر خدمات ارائه می‌دهد. این سرویس به‌تازگی داستان موجود در پس هر یک از قطعه‌های مع
الگوریتم گوگل در سال 2020 به طور عمده آپدیت شد.
در تاریخ 14 ژانویه یک بروز رسانی عمیق در الگوریتم های گوگل صورت گرفت. که در این تغییرات بسیاری از سایت ها دچار سقوط جایگاه و برخی صعود جایگاه در گوگل شدند.
اما این تنها بروزرسانی گوگل نخواهد بود و در آینده شاهد تغییرات بیشتری در نحوه رفتار موتور جستجوی گوگل هستیم.
سال گذشته، ظاهر نتایج جستجوی گوگل روی دستگاه های موبایل تغییر کرد. گوگل در توئیتی اعلام کرده است که این تغییر ظاهر به زودی روی دسکتاپ نی
تگ عنوان در واقع یک عنصر اصلی HTML است که به صورت اختصاصی متن عنوان صفحه سایت شما را در خود جای داده است. تگ های عنوان در در صفحات نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر به نمایش در می آیند.
با یک بررسی ساده متوجه خواهید شد که گوگل به طور معمول، 50 تا 60 کاراکتر متن عنوان را در صفحات نتایج جستجوی خود به کاربران نشان می دهد. اگر عنوان های خود را سعی کنید زیر 60 کاراکتر تولید کنید، بر اساس تجربه ای که به دست آمده، حدود 90 درصد مواقع، موتور جستجوی گوگل، عنوان شما
موتور برق | ژنراتور برق
موتور برق یا به اصلاح متداول آن ژنراتور برق به سبب گفته می شود که ایجاد انرژی الکتریکی (برق) می کند. حال این ایجاد انرژی باید توسط مولدی و با حرکت انجام گیرد. موتور در موتو ربرق وظیفه انجام مولد حرکتی را بر عهده دارد. بنابر ابن در حالت کلی می توان گفت که موتور از دو قسمت :
1. مولد حرکتی دورانی (موتور)
2. ایجاد کننده برق آلترناتور (ژنراتور)
درست شده است . بنابر این اسم های متفاوتی را می توان برای این دستگاه در نظر گرفت مانند موت
موتور برق (ژنراتور برق)
موتور برق یا به اصلاح متداول آن ژنراتور برق به سبب گفته می شود که ایجاد انرژی الکتریکی (برق) می کند. حال این ایجاد انرژی باید توسط مولدی و با حرکت انجام گیرد. موتور در موتو ربرق وظیفه انجام مولد حرکتی را بر عهده دارد. بنابر ابن در حالت کلی می توان گفت که موتور از دو قسمت :
1. مولد حرکتی دورانی (موتور)
2. ایجاد کننده برق آلترناتور (ژنراتور)
درست شده است . بنابر این اسم های متفاوتی را می توان برای این دستگاه در نظر گرفت مانند موت
در قیمت‌گذاری حق بیمه موتور سیکلت رازی مانند شرکت‌های دیگر سه عامل مهم و تأثیرگذار وجود دارد که به شرح زیر است:
سن موتور سیکلت: حق بیمه با سن موتور سیکلت رابطه عکس دارد به این ترتیب که هر چه سن موتور سیکلت بیشتر باشد و به اصطلاح موتور سیکلت مدل پایین‌تری داشته باشد حق بیمه آن کمتر می‌شود.
تعداد سیلندر موتور سیکلت: تعداد سیلندرهای موتور سیکلت با حق بیمه رابطه مستقیم دارد. به این صورت که موتورسیکلت‌های دو سیلندر به بالا حق بیمه بیشتری نسبت
موتور الکتریکی دستگاهی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نماید . موتور القایی پرکاربردترین نوع موتور است .
به منظور پاسخگویی به نیازهای متفاوت بازار و برنامه های کاربردی خاص، مربوط به عملکرد فنی عالی، از سیستم عایق برای موتورهای WEG استفاده شده است . سیم مینای گرد یکی از مهمترین مؤلفه های مورد استفاده در موتور است چون جریان الکتریکی از طریق آن و ایجاد میدان مغناطیسی مورد نیاز برای عملکرد موتور اعمال می گردد .
موتور ترمز  WEG
 
برای خرید باطری موتور سیکلت شما ابتدا باید اطلاعاتی در مورد باطری موتور سیکلت خود داشته باشید تا بتوانید باتری مناسبی برای موتور سیکلت خود خریداری نمائید. هر موتور سیکلت معمولا باتری مخصوص به خود را دارد. بدین منظور در جدول زیر، لیستی از باطری های موتور سیکلت، به همراه آمپر آنها و اینکه مناسب برای چه نوع موتور سیکلتی هستند آورده شده است؛
۷ روش برای افزایش امنیت حساب گوگل
 
 ۰
 اشتراک‌گذاری
سرویس های گوگل تقریبا رایگان اند و شما می توانید به کمک آن ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. ناگفته نماند که گوگل نیز تا حدودی به زندگی خصوصی ما، سرچ ها و خیلی چیزهای دیگر سرک می کشد و این باعث می شود که کمی عصبانی شویم! خب برای این که جلوی این مساله را بگیریم یا حداقل به گوگل بفهمانیم که تو آقا بالاسرما نیستی! می توانیم از ۷ ابزار استفاده کنیم تا امنیت حساب گوگ
۷ روش برای افزایش امنیت حساب گوگل
 ۰
 اشتراک‌گذاری
سرویس های گوگل تقریبا رایگان اند و شما می توانید به کمک آن ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. ناگفته نماند که گوگل نیز تا حدودی به زندگی خصوصی ما، سرچ ها و خیلی چیزهای دیگر سرک می کشد و این باعث می شود که کمی عصبانی شویم! خب برای این که جلوی این مساله را بگیریم یا حداقل به گوگل بفهمانیم که تو آقا بالاسرما نیستی! می توانیم از ۷ ابزار استفاده کنیم تا امنیت حساب گوگل
واشر سرسیلندر واشری است بین بدنه‌ موتور و سر سیلندر که فضای سر بسته بخش احتراق را آب‌بندی می کند. ⁣⁣این واشر به دلایل زیر دچار سوختگی می‌شود
⁣⁣⁣کم بودن آب رادیاتور
⁣گرفتگی مجراهای گذر آب در موتور
⁣وجود نقص فنی در فن و خنک نشدن رادیاتور
⁣ایراد در ترموستات
⁣نقص فنی واتر پمپ که باعث عدم چرخش آب در موتور می‌شود
⁣ فشار بیش از اندازه بر موتور در سیستم‌های خنک‌کاری ضعیف نیز می‌تواند باعث این امر شود
وقتی شما داخل موتورهای جستجو مثل گوگل جستجویی انجام میدید، چه چیزهای
مشاهده می کنید ؟ کاملا مشخص است. لیست از سایت های مختلف که گوگل ایندکس
کرده است. هر نتیجه داخل این لیست شامل چندین بخش مجزا می باشد.صفحه اول
گوگل تنها برای ۱۰ نتیجه جا دارد. و شما باید ظاهر نمایش عنوان و توضیحات
نتایج سایت های رقیب خود را بررسی کنید تا بتوانید بهتر از آنها در نتایج
گوگل ظاهر شوید. برخی مواردی که در لیست نتایج گوگل برای هر نتیجه دیده می
شود عبارتند از:

عنو
 
گوگل اسکولار چیست
گوگل اسکولار یا در زبان فارسی گوگل اسکالر یک موتور جستجوی علمی است که منابع آن مقالات دانشگاهی و تحقیقاتی می باشد .
گوگل اسکولار به زبان انگلیسی همان Google Scholar  می باشد تفاوتی که سایت گوگل اسکولار با سایت اصلی گوگل دارد این است که محتوای عمومی وب را جستجو نمی کند لذا کاملا پاک و تمیز است و برای تمامی محققین و دانشجویان مناسب خواهد بود .
سایت گوگل اسکولار هم اکنون فعال بوده و همه محققین در سراسر جهان میتوانند به صورت کاملا
 
 
موتور اسانسور با کیفیت برتر و خرید و فروش با ارزان ترین قیمت ، عکس + تصاویر موتور اسانسور توضیحات و مشخصات فنی و مقایسه انواع موتور اسانسور  در بازرگانی آسانسور برزده
موتور اسانسورموتور اسانسور با کیفیتموتور اسانسور قیمتموتور اسانسور جدیدموتور اسانسور عکسموتور اسانسور تصویرموتور اسانسور پخشموتور اسانسور خریدموتور اسانسور فروش
علت سوختگی موتور تردمیل1- عدم روغن کاری و از بین رفتن لایه استر کتان تسمه نقاله می شود که باعث می شود اصطکاک تسمه تردمیل نسبت به تخته تردمیل بالا رو و باعث داغ شدن موتور تردمیل و سپس باعث سوختن موتور تردمیل می شود .2- به علت عدم استفاده از تردمیل , تسمه نقاله تردمیل خشک شده است و باعث فشار آمدن به موتور تردمیل می گردد. 3- عمر تسمه نقاله تردمیل تمام شده است . 
ارائه خدمات سیم پیچی موتورهای DC
سیم پیچی موتورهای DC بسیار حساس است و اگر در سیم پیچی موتورهای DC دقت لازم صورت نگیرد اولا : باعث ایجاد جرقه بیش از حد در کالکتور موتورهای DC میشود. دوما : موتور در مدت کوتاهتری خواهد سوخت . لذا سرویس , تعمیر و سیم پیچی موتورهای DC دستگاههای صنعتی , پزشکی , ورزشی و... را به متخصصین ماهر و با تجربه بسپارید .
تعمیر و سیم پیچی موتور DC
 
 
سیم پیچی موتور تردمیل - سیم پیچی موتور dc - سیم پیچی موتور 24v - سیم پیچی دینام تردمیل - سیم پ
AdWords یک برنامه تبلیغاتی است که توسط Google در سال 2000 راه اندازی شده است. AdWords به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا با نمایش تبلیغات متنی کوچک در نتایج جستجوی گوگل و نشان دادن آنها به وب سایت خود ، بازاریابی موتور جستجو را انجام دهند.
در همین حال ، تبلیغات موتور جستجو منبع اصلی درآمد Google است. در سال 2011 ، موتور جستجوی پیشرو در جهان 96 درصد درآمد را به خود اختصاص داده است.
این نوع بازاریابی در مقایسه با ، به عنوان مثال آگهی چاپی که اغلب نیاز به پرداخ
وظیفه دسته موتور خودرو تحمل وزن و سنگینی مجموعه موتور و گیربکس خودرو و همچنین خارج کردن ارتعاشات نشات گرفته از عملکرد موتور خودرو و یا گذر از ناهمواری‌ها و البته دفع قدرت گشتاوری است که موتور خودرو به هنگام کار کردن روی آن سوار می‌نماید. به طور کلی در مورد این قطعه که به آن دسته موتور یا Engine Mount می‌گویند وظیفه حفظ تعادل در نیروهای وارده به قطعات مختلف اطراف خود را دارد که به عملکرد بهتر ماشین کمک می‌کند.
ادامه مطلب
حضور در صفحه اول گوگل با استفاده از دو روش سئو (بهینه سازی سایت) و یا تبلیغات در گوگل (گوگل ادوردز) صورت میگیرد. هر کدام از این تاکتیک ها نقاط ضعف و قوت خود را دارند. در این مطلب نشان میدهیم که در شرایط کنونی کسب و کارتان کدام روش می تواند موثرتر باشد.
سئو
رتبه بندی گوگل براساس اعتبار سایتها نزد گوگل صورت میگیرد. در واقع موتور جستجوی گوگل بر اساس اینکه سایت ها در طول زمان برای کلمه کلیدی مورد نظر چقدر فعالیت مثبت داشته اند و صفحه مربوطه را به چه م
یو‌اس‌بی به‌جای رمز در گوگل
رمزهای عبور امروزه در همه وب‌سایت‌ها به کار می‌رود و هر روز هم امنیت آنها در مقابل هک و نفوذ کمتر می‌شود. تیم امنیتی گوگل به این فکر افتاده است که آن را با چیز بهتری عوض کند. در مجله IEEE Security and Privacy که اخیرا منتشر شده، معاون امنیتی گوگل از کلیدی صحبت کرده است که با یک تراشه هوشمند درونی می‌تواند به‌صورت خودکار به سرویس‌های مختلف رایانه متصل شود.
 
 
شاتن موتور سیکلت هندا 125
یکی از اشکالاتی که موتور سواران از اسمش هم واهمه دارند شاتن زدنه .
موتور سوارانی که شغل اصلی شان پیک بوده لازم است که با این اشکال بیشتر آشنا شوند .
میل لنگ که قطعه اصلی در انتقال نیرو از انجین بوده توسط شاتن موتور سیکلت این کار را نهائی میکند . پس سلامت شاتن موتور سیکلت از اهمیت زیادی بر خوردار می باشد .
آشنائی با شاتن موتور سیکلت و نحوه نگهداری از آن به موتور سیکلت سواران توصیه میشود .
برای  مطالعه بقیه مطلب لطفا اینج
کمپانی گوگل یکی از بزرگترین کمپانی های فعال در حوزه اینترنت است که کم تر کسی در دنیای مجازی وجود دارد که نام این کمپانی را نشنیده باشد . یکی از محصولات فوق العاده گوگل که می تواند در سفرها به شما بسیار کمک کند سیستم نقشه گوگل است که امروز قصد داریم تا برنامه آن را در وب سایت دانلودور برای گوشی های هوشمند اندرویدی معرفی کنیم .
ادامه مطلب
بعضی ها به من می‌گویند که اطلاعات من نوعی برای شرکت های بزرگ چه ارزش دارد که بیایند و از ما جاسوسی کنند؟در جواب باید گفت که ما در زمانی زندگی می‌کنیم که عصر اطلاعات نامیده شده است. شرکت های بزرگ فناوری مثل گوگل اطلاعات جست و جو های ما و صفحاتی را که مرور می‌کنیم را جمع آوری می‌کنند تا به ما تبلیغاتی را نشان دهند که احتمال بیشتری وجود دارد که روی آن کلیک کنیم و آنها درآمد کسب کنند و این نقض آشکار حریم خصوصی ماست. اطلاعاتی را که از عقاید ما جمع
دوستان مشغول چرخ زدن توی دارک وب بودم یک هکری توی یکی از پست هاش نوشته بود یک آدرسی از گوگل پیدا کرده که فیلتر نیست رفتم توی اون آدرس و با اکانت جیمیلم لاگین شدم دیدم هرچی میگه حقیقت داره و بدون فیلتر و با سرعت بالا وارد سایت یوتوب شدم اینم آدرس اون سایت که از گوگل بپد

گوگل فیلتر نشده
دوستان مشغول چرخ زدن توی دارک وب بودم یک هکری توی یکی از پست هاش نوشته بود یک آدرسی از گوگل پیدا کرده که فیلتر نیست رفتم توی اون آدرس و با اکانت جیمیلم لاگین شدم دیدم هرچی میگه حقیقت داره و بدون فیلتر و با سرعت بالا وارد سایت یوتوب شدم اینم آدرس اون سایت که از گوگل بپد

گوگل فیلتر نشده
گوگل وبمستر چیست؟
گوگل وب مستر تولز یکی از نرم افزار هایی می باشد که توسط گوگل توسعه و بهینه سازی شده است. این نرم افزار توانایی این را دارد که به شما مشکلات سئوی وب سایتتان را که از دید گوگل مطرح می باشد اعلام کند و شما آن را برطرف کنید. از طرفی، برای اینکه بتوانید به این آمار و اطلاعات دسترسی داشته باشید باید اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز کنید.
معرفی سایت به موتورهای جستجو
تا مدتها سایت و خدمات بود که مدعی ثبت سایت با سرعت و دقت بیشتر در گوگل بودند. حتی خود گوگل چنین صفحه ای داشت اما این روزها نوعا خود گوگل سایتها را می یابد
صفحه 404 چیست و چرا طراحی می‏شود؟
این مفهوم هم این روزها برای کاربران عادی شده است و همان مطلب پیدا نشد خودمان است
وب 2 موجی زودگذر یا آینده وب؟
زمانی هر کاری در وب ارایه میشد یک برچسپ وب 2 هم می چسپوندد در کونش تا باورپذیرتر بشه. همون کاری که احتملا این روزها با کلم
بهینه سازی چه می‌باشد ؟ بهینه سازی (سئو) چه می‌باشد ؟ مفهوم بهینه سازی چه می باشد ؟ بهینه سازی در تارنما چه چیزی است ؟
سئو در مشهد
پاسخ سوالهای مطرح گردیده می‌تواند به ادراک بهتر شما از بهینه سازی و نحوه های ارتقا درجه وبسایت در گوگل یاری دهد. در‌این نوشته‌ی علمی شما علاوه بر فراگیری اینکه بدانید ” seo چه میباشد ” ، با ۳ نکته کلیدی آشنا می‌شوید که به شما در سئو وبسایت یاری مینماید.
seo چه می باشد ؟زمانی شما در گوگل پیرو موضوعی در کاوش می باشید
بررسی عینک گوگل (Google Glass)
وقتی اولین بار پروژه‌ی گلس توسط گوگل مطرح شد، سر و صدای زیادی به پا شد. پس از مدت زمان نه چندان کوتاهی شاهد عرضه‌ محدود این ابزار پوشیدنی به بازار بودیم.در ادامه می‌توانید تجربه ما از بررسی عینک گوگل را مطالعه کنید.
ادامه مطلب
,رتبه اول گوگل ,چگونه در صفحه اول گوگل باشیم,رتبه اول گوگل در عرض چند دقیقه ,چگونه رتبه یک گوگل را کسب کنیم؟ ,رتبه اول گوگل به صورت تضمینی ,چگونه در گوگل اول باشیم ,ایده پردازان 27 (1): رتبه اول گوگل شدن! با حقایق SEO ,رتبه اول گوگل : آوردن سایت به صفحه اول گوگل و نمایش سایت در سرچ ,ویژگی سایت های رتبه اول گوگل ,دریافت رتبه اول گوگل به صورت تضمینی ,صفحه اول گوگل را در 10 دقیقه بدست آورید ,صفحه اول گوگل ,سئو و بهینه سازی سایت: رتبه اول گوگل ,نکات طلایی جهت ق
گوگل وبمستر چیست؟
گوگل وب مستر تولز یکی از نرم افزار هایی می باشد که توسط گوگل توسعه و بهینه سازی شده است. این نرم افزار توانایی این را دارد که به شما مشکلات سئوی وب سایتتان را که از دید گوگل مطرح می باشد اعلام کند و شما آن را برطرف کنید. از طرفی، برای اینکه بتوانید به این آمار و اطلاعات دسترسی داشته باشید باید اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز کنید.
 سئو فارسی شده واژه SEO و مخفف واژه Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی سایت برای موتور‌های جستجو می‌باشد.سئو انواع مختلفی دارد سئو تصاویر، سئو ویدئو، سئو اخبار و لوکال سئو و تمامی آنها شامل فاکتور‌های رتبه بندی زیادی می‌شوند که به صورت بلک باکس تنها در اختیار گوگل قرار دارد.سئو ممکن است انواع مختلف جستجو را دربر گیرد، از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی، جستجو در اخبار و جستجو در نقشه. «سئو» یک سایت شامل فاکتورهای زیادی
⌚ست سیکو استیلکیفیت فوق العاده- بهترین کیفیت موجود در بازار⌚موتور ژاپنی اصل⌚رنگ کاملا ثابت⌚قفل کلیپسی⌚سه موتور فعال⌚کرنوگراف⌚ضد حساسیت⌚مقاوم در برابر آبیک سال گارانتی رنگ و موتورارسال به تمام نقاط کشور-پرداخت درب منزل ویژه شهر یزد 
آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز کار هر کسی نیست و فردی که مسئولیت آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز را بر عهده گرفته است خودش باید یکی از برترین ها در شهر شیراز باشد. ما در این پست بهترین شخص جهت آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز را به شما معرفی می کنیم. در این پست به معرفی آموزشگاه هایی برای آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز میپردازیم.
شرکت گوگل در تازه ترین خبر های خود از قابلیت جدید نقشه گوگل خبر داد. نقشه گوگل که امروز کاربرد بسیار زیادی در پیدا کردن مسیر ها برای افراد ناآشنا به مسیر دارد. به زودی امکان جدیدی را اضافه خواهد کرد. که اگر شما یا راننده تاکسی 500 متر از مسیر اصلی دور شوید اخطار می دهد. و کاربر را با خبر می کند.
ادامه مطلب
الگوریتم های گوگل که اگه اشتباه نکنم سیزده تا هستند خیلی جالب هستند. این الگوریتم ها عملا برای این ایجاد شده اند که جلوی تقلب در دیده شدن در صفحات جستجو را بگیرند. اگر به یاد داشته باشید قبلا وقتی کلمه و یا جمله ای را سرچ می کردیم، مطالب غیر مرتبط می آمد مثلا اگر یک سایت آن کلمه را بارها تکرار کرده بود در صفحه اول نمایش داده می شد ولی با گذشت زمان و باهوشتر شدن گوگل جلوی این نوع تقلب گرفته شد. همچنین در حال حاضر اگر جمله ای را سرچ کنید، خود گوگل
با در نظر گرفتن اینکه در هر دقیقه بیش از ۳۸۰ سایت جدید ساخته می شود اعتماد به سایت های با کیفیت نسبت به اسپمر ها برای موتور های جستجو می تواند سخت باشد؛
سندباکس گوگل در واقعا الگوریتم نظارت بر سایت های جدیدیست که در گوگل ایندکس می شوند اما وجود آن هیچگاه توسط گوگل تایید و یا تکذیب نشده است لذا مفهوم آن بیشتر جنبه ای است که جامعه سئو به آن اختصاص داده.
الگوریتم Sandbox گوگل دقیقاً چیست؟
با تاسیس شدن بیش از ۳۸۰ وب سایت در هر دقیقه فضای اینترنت پر ش
چگونه یک محتوای خوب بنویسیم
متاسفانه به دلیل استفاده از روش های ناصحیح بهینه‌سازی سایت بسیاری از سایت‌ها در کوتاه مدت و درازمدت رتبه خود را از دست می دهند.دلیل اصلی جریمه شدن سایت توسط گوگل، عدم بهینه‌سازی سایت طبق روش های صحیح بهینه‌سازی سایت و مطابق با آخرین الگوریتم گوگل است.شما تلاش زیادی برای بهینه‌سازی سایت خودتان می کنید تا ورودی خوبی را از موتور جستجوگر گوگل دریافت کنید ولی ناگهان در یک روز می بینید که سایت شما در 100 رتبه اول گوگ
با یاری جستن از خداوند منان ویاری شما عزیزان توانستیم امروز بوتیک احراجات را در گوگل مپ جای گذاری نماییم.
از این پس شما عزیزان جهت راحت رسیدن به فروشگاه کافیست فقط نام
"بوتیک احراجات"را در گوگل مپ سرچ نموده و  با هر برنامه ای از "ویز"گرفته تا خود گوگل مپ آدرس به راحتی در اختیار شماست. 
منتظر حضور سبزتان هستیم.
مجید فرغزاری مدیریت بوتیک احراجات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

انجمن علمی انستیتو مهندسی نفت دانشگاه تهران