نتایج جستجو برای عبارت :

آغاز تولید چیپست اپل A13 از سوی شرکت TSMC

شرکت TSMC فرآیند مخاطره‌آمیز تولید تراشه‌های 5 نانومتری را آغاز کرده است و بر اساس پیش‌بینی‌ها، تولید انبوه تراشه‌های مذکور در 6 ماهه نخست سال آینده آغاز خواهد شد. این موضوع نویدبخش کاهش چشمگیر اندازه تراشه‌ها (حداکثر 45 درصد کاهش فضا) و همچنین ارتقاء حداکثر 15 درصدی کارآیی آن‌ها در مقایسه با تراشه‌های 7 نانومتری کنونی است. بعلاوه تراشه‌های جدید از معماری پیشرفته‌تری برخوردار خواهند بود.
ادامه مطلب
وقتی از تولید
کننده چیپ‌های گوشی‌های هوشمند حرف می‌زنیم، کمپانی تایوانی TSMC در صدر
لیست قرار دارد. فناوری ساخت TSMC در چیپ‌های اپل و کوالکام استفاده شده و
حتی این واقیعت که چیپ‌های ساخت این شرکت تقریبا در تمام اسمارت فون‌های
سطح بالای بازار حضور دارد نیز مطرح است. این امر حتی سامسونگ را مجبور کرد
تا کمی عرضه فناوری خود را به تاخیر بیاندازد و بجای آن سامسونگ سرمایه
گذاری عظیمی روی EUV را آغاز کرد. حالا گزارش جدیدی از کره جنوبی منتشر شده
که
رسان– شرکت TSMC تولید چیپست اپل A13 را آغاز کرده است. این تراشه در آیفون های 2019 این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.
شرکت TSMC تنها تامین کننده چیپست اپل A13 محسوب می شود. بر اساس گزارشی جدید از سوی بلومبرگ، تولید آزمایشی این تراشه از سوی TSMC آغاز شده و از پایان ماه جاری میلادی، این پردازنده به تولید انبوه می رسد.
این پردازنده بر اساس فرآیند 7 نانومتری تولید می شود و از لیتوگرافی پیشرفته EUV بهره می برد. انتظار می رود چیپست اپل A13 در مقایسه با پردازنده کن
اطلاعات جدید خبر از عرضه آیفون XR 2019 با دو رنگ جدید می دهند. این گوشی هوشمند در رنگ های جدید سبز و اسطوخودوسی به فروش می رسد.
امسال مانند سال گذشته با سه آیفون جدید ملاقات خواهیم کرد. در حالت کلی، اپل دیرتر از سایر شرکت ها ویژگی های جدید را به محصولات خود اضافه می کند. در حالی که بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی های اندرویدی، محصولات خود را با رنگ های متنوع روانه بازار کرده اند، اپل به تازگی آیفون XR را با رنگ های متفاوتی در اختیار خریداران قر
منی که بار سفر بسته بودم از آغازنگاه خویش به در بسته بودم از آغازبرای سرخی صورت به روی هر انگشتحنای خون جگر بسته بودم از آغازمنم شبیه ولیعهد شاه مغلوبی که دل به مال پدر بسته بودم از آغازهنوز در عجبم که امیدوار چرابه هندوانه ی دربسته بودم از آغازبه دوستان خود آنقدر مطمئن بودمکه روی سینه سپر بسته بودم از آغازبه خاطر نپریدن ملامتم نکنیدکه من کبوتر پربسته بودم از آغازعجیب نیست که با مرگ زندگی کردمبه قتل عمر کمر بسته بودم از آغازاگر چه آخر این ق
شرکت پایا رسا الکترونیک از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرد. رویکرد این شرکت، دمیدن روحی تازه در کالبد فضاهای شهری با استفاده از متنوع ترین فناوری های نورپردازی روز دنیا است. این فرآیند از مطالعات روان شناختی رنگ ها در طراحی آغاز شده، با ساخت المان ها و اجرای سیستم های سخت افزاری – نرم افزاری ادامه یافته و در پایان به پشتیبانی فنی (نگهداری و تعمیرات) منتهی می شود.
 
 
"نبردی که اسلام آغاز کرد، نه نخستین نبرد است  نه آخرین نبرد؛  هرکس در هرجا و هرگاه که برای عدالت رودرروی ستم برخیزد، در این جهاد بزرگی که از آغاز تاریخ انسان آغاز شده است و همواره در همه نسلها و همه عصرها شعله ور بوده و خواهد بود شرکت کرده و به گفته امام صادق : با حسین در عاشورا و در کربلا شمشیر زده است! "
علی شریعتی م آ  ۱۹ - حسین وارث آدم 
بی ام سی یکی از بزرگ ترین سازنده های وسایل نقلیه تجاری در ترکیه است. این شرکت در سال 1964 در شراکت با شرکت بی ام سی بریتانیا، در ازمیر کار خود را آغاز کرد. در سال 1989، این شرکت به طور کامل توسط چوکوروا هولدینگ خریداری شد.
در دوران آغاز کار، این شرکت محصولات شرکت های آستین موتور و موریس موتورز را تولید می کرد. در سال 1966 برای نخستین بار این شرکت ساخت کامیون، کامیونت، تراکتور و موتورسیکلت را به خط تولیدش اضافه کرد. شرکت بی ام سی ترکیه در سال 2013 توسط شر
مدیاتک به روشنی مدال می دهد قصد دارد سعی بیشتری در مرزوبوم ی تراشه های موبایلی انجام دهد تا توجهات بیشتری را به سمت خود فراخوانی کند. این شرکت درون محصولات اخیرش نشان داده است تمرکز ویژه ای روی برخی قابلیت ها و بازارهای اختصاص دارد. مدیاتک بوسیله دنبال تولید و عرضه ی خراش ی گیمینگ هلیو G90 در ژوئیه ی گذشته، تصمیم گرفته است تمرکز اختصاص ای بر 5G کند. تراش های 5G مدیاتک قرار نیست صرفا مخصوص بازار درفش داران باشند و طبق شایعه های اخیر، این مشارکت
باسمه تعالی
شرکت بازیسازی G.M.P
 
با سلام خدمت بینندگان محترم و عزیز.شرکت بازیسازی ما  در تاریخ ۹۸/۱۲/۱۷تاسیس و شروع به کار کرد و ما توانستیم اولین بازی خود را بصورت فصلی منتشر نماییم و بزودی شاهد انتشار آن در مارکت بازار هستیم.با عنایت خدا در این راه موفق باشیم.
 
با تشکر 
 
مدیریت شرکت.
مرحله جدید فروش اینترنتی ایران خودرو از روز یک شنبه -20 بهمن ماه- آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. در طرح پیش فروش اعتباری ایران خودرو، مشتریان امکان ثبت نام برای انواع محصولات این شرکت را دارند.
در طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر، موعد تحویل خودروها برای مردادماه 99 خواهد بود.
آغاز ویرایش قراردادهای معوق مشتریان
ایران خودرو طی اطلاعیه ای که در تاریخ دهم دیماه، برای نمایندگی‌هایش منتشر کرده، خبرهای جدیدی به مشتر
شرکت پیشگامان توسعه صنعت پاژ فعالیت رسمی خود را از سال 1390 در زمینه های ساخت و تجهیز کشتارگاه های دام کشور آغاز نموده است . این شرکت با دارا بودن مهندسان و متخصصان مجرب و متعهد توانسته است تا در زمان کوتاهی پروژه های بسیاری را با موفقیت به انجام رسانده و نام این شرکت را در زمینه تجهیزات کشتارگاهی در کشور مطرح نماید .
هم اکنون این شرکت با داشتن 35 پرسنل توانسته است گامی مهم در ایجاد اشتغال در کشور بردارد . همدلی ، همفکری ، تعهد ، تلاش ، پشتکار و صم
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
لوازم یدکی کامیونت رنو
کامیونت 6 تن رنو حاصل همکاری موفق دو شرکت رنو تراکس و سایپا می باشد. شرکت رنو تراکس از بزرگ ترین تولیدکنندگان خودروهای تجاری در اروپا به شمار می رود.         
تاریخچه تأسیس این شرکت به آغاز تولید اولین خودروهای سواری شرکت رنو در سال های 1895 و 1898 توسط ماریوس برلیت و لویی رنو باز می گردد. سال های 1914 تا 1918 شاهد آغاز تولید انبوه خودروهای سواری، کامیون و موتورهای هواپیما در تاریخچه فعالیت شرکت رنو بودند.     
شرکت سایپا دیزل ا
وان پلاس ۸ از جمله محبوب ترین گوشی‌های تولیدی شرکت چینی وان پلاس است که قرار است تولید و عرضه مدل سازگار با شبکه‌های نسل پنجم آن به زودی آغاز شود.
 
برخی اپراتورها فروش مدل نسل پنجم این گوشی را به زودی آغاز می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به وریزون اشاره کرد. هنوز مشخص نیست آیا برنامه‌ای برای سازگار کردن گوشی وان پلاس ۸ پرو با شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه وجود دارد یا خیر.
 
علیرغم آغاز برنامه ریزی اجرایی و عملیاتی اپراتورهای تلفن همراه د
ثبت شرکت در غرب تهران
شرکت: به معنای یک انجمن یا نگاه یا یک شخص حقیقی و حقوقی است.
شرکت قراردادی است که براساس آن اعضا یا شرکا سود حاصل از سرمایه را تقسیم می کنند.
انواع شرکت ها :
شرکت سهامی خاص
شرکت سهامی عام
شرکت تضامنی
شرکت بامسئولیت محدود
شرکت های نسبی
شرکت مختلط سهامی
شرکت مختلط غیر سهامی
شرکت تعاونی
شرکت خودروسازی ولوو درنظر دارد تا خط ‌تولید محصول «ایکس‌سی ۴۰» را که
نخستین شاسی‌بلند کوچک این شرکت به‌شمار می‌آید در چین راه‌اندازی کند.
تولید خودروی یاد‌شده برای بازار چین قرار است در کارخانه‌ای واقع‌ در جنوب
شانگهای آغاز شود که مالک آن شرکت جیلی‌موتور است و اکنون توسط ولوو اداره
می‌شود.
ادامه مطلب
کنکور گیمینگ نام مسابقه‌ای در وب‌سایت Pspro است که شرکت‌کنندگان با پاسخ به ۱۰۰ سوال چهار جوابی مرتبط با دنیای بازی‌های ویدیویی با هم رقابت می‌کنند. این مسابقه از دوم شهریور آغاز و تا پایان روز جمعه ۸ شهریور ادامه پیدا خواهد کرد. برای شرکت در مسابقه و خواندن قوانین آن روی لینک زیر کلیک کنید:
>> شرکت در مسابقه و خواندن قوانین <<
جوایز
جایزه اصلی مسابقه یک PlayStation 4 برای دارنده بالاترین امتیاز خواهد بود. اگر چند نفر با امتیاز مشابه به مقام ا
ویکی یک شرکت سنگاپوری است که پخش جریانی ویدئو در پلتفرم وب را انجام می‌دهد. مقر ویکی در سان فرانسیسکو قرار دارد. این شرکت همچنین در توکیو و سئول دفاتری دارد.
نام ویکی برگرفته از بازی با کلمات ویدئو و ویکی است٫ علت این نامگذاری شباهت ویکی به شرکت‌هایی که از داوطلبان برای مدیریت محتوا استفاده می‌کنند است. ویکی جایزه تک کرانچ را برای بهترین آغاز به کار شرکت در رده بین‌المللی در ژانویه سال ۲۰۱۱ کسب کرده است.
برای ورود به سایت ویکی می توانید رو
شرکت عصرآسیا با هدف ارائه روش های نوین ارتباطات در سال 1385 همکاری خود را با مرکز گسترش فن آوری اطلاعات ایران آغاز کرد و از سال 1386 فعالیت خود را به طور تخصصی در زمینه طراحی و تولید وب سایتهای اینترنتی و پرتال های مخابراتی آغاز کرد.
در ادامه با توجه به نیاز سنجی که در بین اکثر مشتریان و مخاطبان انجام گرفت مشخص شد اکثر کسب و کار ها و تجارت ها در بازار کنونی بیشتر از آنکه به یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی نیاز داشته باشند نیازمند مشاوره و راهنمایی
  بیمه‌نامه عبارت است از پوشش صدمات بدنی و بیماری بیمه‌شده که پس از
شروع سفر به خارج  بروز کرده و یا عارضه ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی که
ابتلا به آن یا آغاز آن، پس از شروع سفر به خارج بوده و موجب درخواست امداد
از طرف بیمه‌شده یا نمایندگان او شود . شرکت بیمه رایزشوتز که مقر در
آن کشور آلمان است با همکاری شرکت بیمه ملت، خدمات زیر را تنها به هنگام
سفر بیمه‌شده در خارج ازکشور و محل اقامت او ارائه خواهد کرد؛ اعتبار
بیمه‌نامه مسافران عازم به
انتخاب رشته دستیاری پزشکی آغاز شد/ امکان انتخاب ۱۰۰ رشته محل
 ، دفترچه انتخاب رشته چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان از امروز ۱۸ فروردین تا ۲۲ فروردین ۹۸ می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.  
کارنامه علمی شرکت کنندگان در آزمون چهل و ششمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی سال تحصیلی ٩٩-١٣٩٨ حاوی مواردی از جمله اطلاعات ورودی توسط داوطلب و نمرات و رتبه هر فرد است. 
شرکت سامان خودرو ارک در سال 1394 فعالیت خود را در تبریز آغاز نمود.این شرکت رویکرد ارزش آفرینی برای مشتریان را فلسفه وجودی خودمی داند و تلاش می کند از طریق درک و پیش بینی نیاز ها و انتظاراتمشتریان و بهره گیری از فرآیند های نظام مند مکانیزه و تحت کنترل و همچنین پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت، برای مشتریان نوآوری ارزش خلق نماید.در این راستا تمامی محصولات این شرکت منطبق با استاندارد های ملی ایران و خودرو سازان داخلی و خارجی تولید و ارایـه می ش
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ثبت نام طرح ملی مسکن از امروز 18 آبان در چهار استان قم، سیستان و بلوچستان، خراسان های شمالی و جنوبی آغاز شد و به مرور در سایر استان ها نیز نام‌نویسی انجام می شود.
 

متن کامل خبر: ثبت نام طرح ملی مسکن آغاز شد
سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران که از آن تحت عنوان کدال یاد می‌کنند سامانه‌ای است که به همین منظور تعریف شده است و تمامی سرمایه‌گذاران پس از سایت بورس اوراق بهادار به دفعات بسیار به آن مراجعه می‌نمایند.
 
پس از تصویب قانون راه‌اندازی قانون بورس اوراق بهادار در سال ۱۳۴۶ به تدریج و طی چند سال پیش از انقلاب اسلامی حدود ۱۰ شرکت در بورس درج نماد و مورد معامله قرار گرفتند.
با وقوع انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی در حدود ۱۲ سال بورس تهران تعطیل
شرکت سامان خودرو ارک در سال 1394 فعالیت خود را در تبریز آغاز نمود.این شرکت رویکرد ارزش آفرینی برای مشتریان را فلسفه وجودی خودمی داند و تلاش می کند از طریق درک و پیش بینی نیاز ها و انتظارات مشتریان و بهره گیری از فرآیند های نظام مند مکانیزه و تحت کنترل و همچنین پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت، برای مشتریان نوآوری ارزش خلق نماید.در این راستا تمامی محصولات این شرکت منطبق با استاندارد های ملی ایران و خودرو سازان داخلی و خارجی تولید و ارایـه می ش
                                 
پانزدهم آبان ماه تاریخی است به یادماندنی در صنعت بیمه کشور.در سال 1314 ،شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی تاسیس شد و به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه در کشور آغاز به کار کرد.آغاز فعالیت بیمه ایران (14آبان1314) را به تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد.بیمه ایران از آذر ماه 1314 صدور بیمه نامه در رشته های مختلف را آغاز نمود و ظرف یک سال در شهر های مشهد،شیراز،اصفهان،همدان،اهواز و بوشهر نما
او نمی داند ولی من عاشق بهار هستم ، برای بار بیست یکم گفته ام "من عاشقت هستم" آری میدانم هر دم و هر ساعت مرا میخوانی با تو هستم بهار ...
بهار من عشق را از تو میخواهم ، بهار  همه ی هست و نیستم تو هستی . بهار مرا بخوان  من هوای زمزمه تو را دارم
بهار جان تمام حرفم این است "من عشق را به نام تو آغاز کردم"
در هر کجای عشق که هستی آغاز کن !
شرکت وانت بار ایرانکس با مجوز رسمی از اتحادیه چندین سال است که فعالیت خود را در حوزه باربری و حمل بار آغاز کرده است .
این شرکت در حوزه حمل اثاثیه منزل به شهرستان و از شهرستان به تهران مشغول خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد .
این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان همیشه کمترین نرخ را به مشتریان ارائه می دهد . یکی از دلایل پایین بودن کرایه ایرانکس ، استفاده از نیسان های برگشتی است .
در صورت نیاز به اطلاع نرخ کرایه تهران به شهرستان با شماره های این ش
محله نارمک در شهر تهران واقع شده است . این منطقه به صد میدان معروف است . میدان نبوت که در این منطقه در گذشته به هفت حوض معروف بوده ، به عنوان یک میدان اصلی و تجاری در این منطقه به حساب می آید .
این منطقه از محله های قدیمی شهر تهران است که در قدیم به آن ده نارمک می گفتند .
شرکت حمل بار ایرانکس فعالیت خود را در این منطقه آغاز نموده است و آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در این منطقه می باشد .
این شرکت به افرادی که در جستجوی یک ماشین مناسب برای حمل و جا
آغاز مرحله سوم از لیگ کتابخوانی هم اندیشان
داستان مرحله سوم داستان کتابها و نیازمندی های روزانه من !!!✌️
"که یک سنگ محکی برای قدرت کتابخوانی شرکت کننده های صعود کرده به مرحله سوم میباشد ."
داوران این مرحله از نویسندگان و تحلیلگران و فعالین حوزه کتاب میباشند :
جناب آقای رشیدی مهر آبادی و جناب اقای حمید درویشی شاهکلایی
مدت زمان⏰ ارسال آثار مرحله سوم : تا ساعت ۲۴ روز هشت اردیبهشت طبق اطلاعیه ارسال شده به شرکت کنندگان خواهد بود .
اتصال اینترنت که از دو شب پیش و در سطح اینترنت ادارات ، اینترنت شرکت هو و دانشگاه آغاز شده بود  شب گذشته به اینترنت خانگی در ۱۰ استان رسد
مردم استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد، همدان، اردبیل، سمنان، زنجان، گلستان و چهارمحال و بختیاری به اینترنت جهانی وصل شدند.طی اخبار رسیده از سوی وزارت ارتباطات، بسیاری از استان‌ها نیز تا امشب به اینترنت متصل می‌شوند و این فرآیند ادامه خواهد داشت. این منابع خبری از آغاز اتصال اینترنت همر
انسان از آنجایی آغاز شد و خط و ربط خود را با دیگر موجودات کرده زمین جدا کرد که مفهوم مرگ را درک کرد.
انسان همیشه به مرگ اندیشیده است و از این رو «فرهنگ مرگ» در تمام تمدن‌ها وجود دارد. مومیایی کردن، به خاک سپردن، یا جنازه را به فراز کوهی بردن تا توسط پرندگان به نوعی به طبیعت بردن، انداختن آن به رود سِند و یا به آتش کشیدن مرده، هر یک انعکاسی از فرهنگ مرگ در یک جامعه است و اینکه آن جامعه چگونه می‌زید که اینگونه به مرگ فکر می‌کند.
به قول آن کتاب که
زمانی که کارخانه ارج تو ایران تاسیس شد هنوز سامسونگ دست به کار نشده بود... کارخانه ارج که سازنده لوازم خانگی در ایران بود در سال ۱۹۳۷ یعنی ۱ سال زودتر از کارخانه سامسونگ در کره تاسیس شد... الان سامسونگ دنیا رو گرفته و کارخانه ارج در سال ۱۳۹۵ ورشکسته شد...
کارخانه ارج در آغاز کارهای آهنگری، ریخته‌گری و جوشکاری انجام می‌داد و همچنین صندلی‌های تاشو نیز تولید می‌کرد . در دهه ۱۳۵۰ فعالیتش گسترش یافت و به تولید لوازم خانگی رو آورد و حتی محصولاتش را
به‌طور کلی در قانون تجارت هفت گونه شرکت تجاری وجود دارد :
۱- شرکت سهامی (شامل شرکت سهامی عام و شرکت سهامی خاص)
۲- شرکت با مسئولیت محدود
۳- شرکت تضامنی
۴- شرکت مختلط غیر سهامی
۵- شرکت مختلط سهامی
۶- شرکت نسبی
۷- شرکت تعاونی تولید و مصرف
 
در گذرگاهِ نسیم سرودی دیگرگونه آغاز کردم
در گذرگاهِ باران سرودی دیگرگونه آغاز کردم
در گذرگاهِ سایه سرودی دیگرگونه آغاز کردم.
نیلوفر و باران در تو بود
خنجر و فریادی در من،
فواره و رؤیا در تو بود
تالاب و سیاهی در من.
در گذرگاهت سرودی دیگرگونه آغاز کردم.
شاملو
ثبت شرکت تولید مجسمه






مجسمه یا تندیس پیکره ای است که
اغلب با هدف یادآوری یا به نمایش گذاشتن وجود یک انسان، شیء ، حیوان یا
واقعه ساخته می شود. مجسمه ها ممکن است به یادبود بزرگان تاریخ ساخته شوند
همچون مجسمه فردوسی

با ثبت شرکت تولید مجسمه ، می توانید فعالیت خود را به طور رسمی و
قانونی آغاز کنید و به آن اعتبار ببخشید. در ذیل به بررسی فرآیند ثبت شرکت
مجسمه سازی می پردازیم.
ادامه مطلب
شرکت  webappland متخصص در زمینه های
طراحی سایت
طراحی اپلیکیشن
سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
طراحی نرم افزار
این وبلاگ به منظور خبر رسانی بهتر به مشتریان عزیز شرکت طراحی شده است.
 
آدرس سایت: www.webappland.ir
شماره تماس: 02165165400
 
شرکت  webappland متخصص در زمینه های
طراحی سایت
طراحی اپلیکیشن
سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
طراحی نرم افزار
این وبلاگ به منظور خبر رسانی بهتر به مشتریان عزیز شرکت طراحی شده است.
 
آدرس سایت: www.webappland.ir
شماره تماس: 02165165400
 
آغاز توزیع کارت کنکور سراسری از 9 تیر
2/تیر/98
مشاور عالی سازمان سنجش: کارت شرکت در آزمون تمامی گروه های آزمایشی به همراه برگه راهنمای آزمون سراسری از 9 تیرماه تا 12 تیرماه 98 برای مشاهده و پرینت کارت بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.
محل دریافت کارت 
ایرانشهر: فلکه ایرانپیما بلوارمعلم روبروی فروشگاه رفاه کافی نت فرزاد
مواردی که باید در هنگام غذا خوردن رعایت شوند عبارتند از :
الف : تدبر در خوراکی های مورد نیاز انسان که چگونه در نظام آفرینش پدید آمده اند.
ب : آغاز خوردن با نام و یاد خدا.
ج : آغاز غذا با نمک
د: آغاز کردن از سبک ترین غذا.
ادامه مطلب
شرکت Nu Skin Enterprises یک شرکت بازاریابی شبکه ای است که محصولات آرایشی، مراقبت شخصی و مکمل غذایی را با برندهای Nu Skin و Pharmanex تولید و به فروش می رساند.
این شرکت در سال 1984 تاسیس شد و فعالیت خود را از ایالات متحده آغاز کرد و اولین فعالیت خارجی خود را در کانادا در سال 1990 آغاز کرد.
یک سال بعد این شرکت با افتتاح شعبه هنگ کنگ، فعالیت خود را در آسیا آغاز کرد. در سال 1996 شرکت نواسکین در بورس اوراق بهادار نیویورک ثبت شد.
این شرکت محصولات خود را در 54 بازار از طری
شرکت طراحی سایت لاراول وب با شروع فعالیت خود از سال ۱۳۹۴ در زمینه طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن اندروید در ایران توانست با اعمال تکنولوژی‌ها و اصول طراحی روز دنیا در زمینه طراحی سایت فصل جدیدی را در صنعت وب کشور آغاز کند.
ادامه مطلب
♦️ثبت نام کارت سوخت آغاز شد.
در اطلاعیه شماره هفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آمده است: «با توجه به درخواست‌های مکرر هموطنان، مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی برای آن دسته از مالکان خودرو و موتور سیکلت فاقد کارت که از مرحله نخست ثبت‌نام جا مانده‌اند، به مدت یک هفته تمدید شد.
مالکان خودرو و موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن خدمات دولت همراه برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.»
یعقوب لیث صفاری
«248 - 265 ق / 862 - 879 م»
آغاز قدرت گیری یعقوب
یعقوب، فرزند لیث، رویگر زاده‏ای سیستانی، از اهل قریه قونین؟ بود که در جوانی به همراه برادرانش: عمرو و علی، در عیاریها و شبگردیهای شهر شرکت می‏جست.در روزگار یعقوب و به ویژه در زادگاهش سیستان؛ که خاطره پهلوانیهای خاندان زال و سام نریمان در اذهان مردم هنتوز زنده بود، خاطر رویگر زاده جوان و عیار پیشه، که متأثر از قصه‏های رستم و جنگجوییهای پهلوانی‏اش بود، از همان ایام جوانی، پتک و چکش ر
وبلاگ معرفی کتاب آغاز به کار کرد
همزمان با شهادت حاج قاسم سلیمانی و با معرفی کتاب حاج قاسم" جستاری از خاطرات حاج قاسم سلیمانی" وبلاگ 
sbbook.blog.ir
آغاز بکار گرد.
کتابداران و همکاران گرامی می توانند از پوسترهای این وبلاگ که زین پس بصورت هفتگی آماده می گردد، جهت اطلاع رسانی در وبلاگها، شبکه های مجازی و تابلوهای اعلانات کتابخانه ها استفاده نمایند.
 
 
در‌صورتی‌که برای اولین بار یک دوربین عکاسی خریده‌اید یا قصد دارید عکاسی با تلفن همراه را جدیدا آغاز کنید , ممکن است با این سوال روبرو می‌باشید که بایستی از کجا آغاز کرد . بعضی اوقات دشوار‌ترین بخش شروع کردن یک کار نو ورود به آن می باشد . اما نگران نباشید ; ما در این نوشته‌علمی آموزش عکاسی قصد داریم به شما بگوییم عکاسی را از کجا بایستی آغاز کنید .

ادامه مطلب
بخاور
فرابورس با درخواست پذیرش و انتقال سهم شرکت بیمه زندگی خاورمیانه حاضر درتابلو زرد بازار پایه به بازار اول معاملات فرابورس موافقت مشروط کرد.مقرر شد قبل از درج نام شرکت در فهرست نرخ های فرابورس و
آغاز معاملات، اطلاعات لازم و تعیین شده توسط این شرکت ارائه شود.
کحافظ
شرکت کاشی و سرامیک حافظ از برنامه افزایش سرمایه 716 درصدی خبر داد."کحافظ" درنظر دارد سرمایه فعلی را از 18 به 146.8 میلیارد
تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی درصورت موافقت س
شرکت بیمه کارآفرین (سهامی عام) با شناسه ملی 10102425969 و کد اقتصادی 411111176498 در چارچوب قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی و قانون تجارت، در تاریخ 1381/12/27 به شماره ۲۰۰۸۴۵ به ثبت رسیده و با اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تحت شماره 5191 در تاریخ 1382/02/28 فعالیت خود را در سطح کشور به عنوان نخستین شرکت بیمه خصوصی آغاز کرده است .
شرکت بیمه کارآفرین در انواع بیمه های زندگی و غیر زندگی به فعالیت مستقیم بیمه گری می پردازد و از محل سرمایه، ذخائر و اندوخت
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی: پیش ‌بینی ما این است که امسال در آغاز مهر ماه ترافیک بین 25 تا 30 درصد افزایش پیدا کند و در همین راستا از استانداران و روسای ادارات درخواست می‌کنیم که به منظور حل مشکل ترافیک در 10 روز نخست آغاز سال تحصیلی جدید، ساعات آغاز کار ادارات را به مدت دو ساعت شناور کنند
@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
شرکت فاکسکان، سازنده گوشی تلفن‌های آی‌فون اپل در اقدامی غیر عادی، به تولید ماسک پزشکی می‌پردازد.
این شرکت همچنین در پی آن است تا خط تولید قطعات الکترونیک خود را که به خاطر انتشار ویروس کرونا متوقف شده از سر بگیرد.
شیوع ویروس کرونا باعث افزایش شدید تقاضا برای ماسک شده و در سراسر جهان اکنون کمبود ماسک‌های پزشکی وجود دارد.
فاکسکان می‌خواهد تا پایان ماه جاری، روزانه دو میلیون ماسک تولید کند.
این شرکت در شبکه اجتماعی وی‌چت گفته "در نبرد با ای
آرم‌ یا همان لوگو خودروها یکی از مهم‌ترین عناصر خارجی دیداری برای مشتریان است، خودروها می آیند و می روند اما لوگوها ماندگار هستند. در بعضی موارد لوگوها به مرور زمان و با رشد شرکت، معروف می شوند و در اغلب موارد، لوگوها معنی عمیقی دارند که به آغاز فعالیت شرکت برمی گردد.
 
در این گزارش به بررسی آرم معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان جهان و معنی آنها پرداخته شده و در برخی موارد پیشینه آنها بررسی شده است.
ادامه مطلب
ثبت شرکت در کرج ثبت شرکت در کرج و انجام امور ثبتی در این شهر با توجه به وسعت شرکت ها و کارخانجات اهمیت بالایی دارد. انجام خدمات ثبتی مانند:
ثبت شرکت در کرج
ثبت برند در کرج
ثبت طرح صنعتی در کرج
ثبت اختراع در کرج
ثبت ایده در کرج
ثبت تقاضای کارت بازرگانی
اخذ رتبه بندی پیمانکاری
ثبت شرکت
آغاز پخش فصل دوم برنامه «عصر جدید» از فردا شب/ مردم داوری می‌کنند
اولین قسمت از فصل دوم برنامه عصرجدید شبکه سه، یکشنبه ۲۲ اردیبهشت پخش می‌شود.
رقابت برگزیدگان دور اول برنامه عصر جدید در فصل دوم، از فردا روی آنتن می‌رود. قرار است در ماه مبارک رمضان این برنامه یکشنبه و دوشنبه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ پخش شود.

بنا به گفته علیخانی تهیه کننده و مجری این برنامه، داور نهایی این فصل مردم هستند. بازپخش این برنامه نیز جمعه‌ها ساعت ۱۷ خواهد بود.
برای فصل دو
آغاز ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی 98
امروز مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی 98 آغاز می‌شود و شرایط و ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته اعلام شده است.

به گزارش ندای زرند، ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 98 از امروز 10 اردیبهشت آغاز می‌شود و روز دوشنبه 16 اردیبهشت 98 به پایان می‌رسد.

علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته باید با اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت
نمایندگی گنج یاب جی پی 3000ماینلب یک شرکت استرالیایی است که کار خود را از سال ۲۰۰۰ با ساخت انواع فلزیاب ها آغاز کرد. مدیر کل این شرکت آقای پیتر چارلزورث می باشد. شخصی که دارای لیسانس برق و الکترونیک و کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آدلاید استرالیا بوده و علاوه بر انجام امورات شرکت مدرس دانشگاه نیز می باشد. شرکت مینلب در اکثر قاره ها دارای نمایندگی می باشد ولی نمایندگی محصولات مینلب و به خصوص نمایندگی گنج یاب جی پی 3000 که مجاز
بسم الله
 
اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ
خدا اراده کرد و آغاز کرد، خدا قلم را اختیار کرد و آغاز کرد، قلم این شگفت آفریده خداوند که اسرار نهان را به جهان می آورد. گاهی می بایست دوباره آغاز کرد و به خیال تقلید قلم اختیار کرد تا آنگونه رقم زد که او می خواهد.
قلم زدن را دوست دارم، هر چند چون نوجوانی مبتدی با نگاشته های ناموزون و عجیب و پر غلط، اصلا اینکار را خدا به ما آموخته تا گاهی که از خودی خود بیگانه می شویم آینه خودش را از آن اعماق وجو
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
 
شرایط عمومی متقاضیان پذیرش به عنوان مشاور فروش:
1 - متقاضی باید دارای 18 سال تمام شمسی باشد.
2 - متقاضی باید عاقل و رشید باشد.
3 - متقاضی باید در هنگام آغاز به کار و در طول مدت کار ممنوع المعامله نباشد.
4 - متقاضی باید دارای صلاحیت‌ عمومی اشتغال به کار باشد.
5 - شرکت این حق را برای خود محفوظ می دارد که قرارداد یا قرارداد مجددی را نپذیرد.
6 - متقاضی که قبلا مشاور فروش بوده تحت شرایط ذیل می تواند مجددا به عضویت شرکت در بیاید
اطلاعیه درباره تاریخ ثبت ‌نام آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه‌متمرکز Ph.D) سال 1399 :
بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری سال 1399 می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز چهار‌شنبه مورخ 98/09/06 آغاز و در روز سه شنبه مورخ 98/09/12 پایان می‌پذیرد. 
ضمناً آزمون مذکور در روز جمعه مورخ 98/12/09 برگزار می گردد.
محل ثبت نام : کافی نت فرزاد
آغاز تولید ماسک در شرکت ایران خودرو
 

 
 
با دستور مدیرعامل شرکت ایران خودرو، شرکت مهرکام پارس اقدام به تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک و توزیع در شبکه بهداشت و درمانی می نماید.
فرشاد مقیمی- مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو - به شرکت مهرکام پارس ماموریت داد که برنامه تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک بهداشتی جهت یاری به شبکه سلامت کشور برای مبارزه با کرونا را در این شرکت اجرایی نماید.
 
این در شرایطی می باشد که ویروس کرونا خیلی از شهرهای ایران و کشورهای
?? آغاز سرور هفتاد و هشت نبرد جهانی??سرور 78 نبرد جهانی کار خود را از روز دوشنبه 26 اسفندماه 1398 آغاز خواهد کرد.در این سرور همه بازیکنان #عصرپادشاهان از کلیه زبان‌ها می‌‌توانند شرکت کنند.در این سرور چهار نوع نیروی نظامی جدید حضور خواهند داشت.مشخصات این سرور به شرح زیر می‌باشد:سرور هفتاد و هشت نبرد جهانی w78.kingsera.irنوع?? سرور سوپر اکسپرس ( 60 روزه )پوسته?? قابل انتخاب ( فلات ایران و قرون وسطی )تاریخ شروع?? دوشنبه 1398/12/26 ساعت 16:00 ??همین الان ثبت نام کنید
نمایشگاه نیازهای فناورانه صنعت فولاد
به گزارش روابط عمومی نوین مکانیک ذوق نمایشگاه نیازهای فناورانه صنعت فولاد در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۸ آغاز شد و پس از افتتاحیه شرکت های بزرگ این حوزه به شرح نیازهای فناورانه خود صحبت به عمل آوردند و پس از آن وارد جلسات b2b با شرکت های دانش بنیان و استارتاپی شدند.
اتفاقات روز اول گرد همایی صنایع ،شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت فولاد :نمایشگاه در ۳ روز برگزاری مورد استقبال بازدید کنندگان بسیاری قرار
چه شرکت‌هایی در فهرست عرضه قرار دارند؟معاون ناشران و اعضای شرکت بورس اوراق بهادار تهران در ادامه افزود: در این راستا گروه سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ در کشور است و فرآیند آماده‌سازی و پذیرش آن به تناسب شرکت خواهد بود و عرضه‌ اولیه سهام مزبور پس از طی مراحل و گزارش‌های لازم انجام خواهد شد. نوروزی توضیح داد: در حال حاضر شستا در حال تکمیل مدارک و مستندات برای طرح در هیات پذیرش است و طبعا مراحل درج و عرضه پس ا
شروع مهار دیوار های غیر سازه ای ساخته شده با بلوک سیمانی لیکا در شهر هچیرود استان مازندران در پروژه برج مسکونی مانیا آغاز و در حال اجرا می باشد. اجرای وال پست به روش مش الیاف در هر واحد پس از اجرای دیوار کشی ساده تنها در 2 روز تحویل می گردد.
سهروردی یکی از خیابان هایی است که در منطقه هفت شهر تهران قرار گرفته است . این منطقه از محدوده پل سید خندان آغاز می شود و به خیابان بهار شیراز منتهی می شود .
وانت بار ایرانکس به صورت یک وانت بار شبانه روزی در سهروردی شمالی و جنوبی آماده خدمت رسانی می باشد .
با توجه به پر اهمیت بودن زمان در کار جابه جایی و حمل و نقل ، تمامی کارکنان این شرکت همیشه در تلاش هستند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند .
شما عزیزان برای رفع تمامی نیازهای باربری خود
در زندگی بعدی، کاش می شد مسیر را وارونه طی کنم. در آغاز، پیکری بیجان و مرده باشم و آنگاه راه آغاز شود.
در خانه ای از انسانهای سالمند، زندگی را آغاز کنم و هرروز همه چیز، بهتر و بهتر شود. به خاطرِ بیش از حد سالم بودن، از خانه بیرونم کنند. بروم و حقوق بازنشستگی ام را جمع کنم.و سپس، کار کردن را آغاز کنم.
ادامه مطلب
به نام خدایی که اثر پای مورچه را بر سنگ سیاه می بیند.. 
 
آغاز می کنیم برای استمرار داشتن...
برای رهایی از کسالت ها و تنبلی ها... 
برای رویش... 
برای دیدن اعجاز ها...
برای در صف بودن و پشت سر امام ایستادن...
برای یاری خواستن و ثابت قدم ماندن به مدد خودشان
 
                                                                        میلاد امام حسن علیه السلام
در آغاز کلام بود و کلام با خدا بود
و کلام خدا بود
همان در آغاز با خدا بود
همه چیز به واسطه ی او پدید آمد
و از هر آنچه پدید آمد
هیچ چیز بدون او پدیدار نگشت .
در او حیات بود و آن حیات ،
نور آدمیان بود .
این نور در تاریکی می درخشید و تاریکی آن را در نیافت .
 
 
                                                      انجیل یوحنا - 1:1  -  5:1
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی:
اخبار مربوط به قیمت و سهمیه‌ بنزین صحت ندارد
برخی اخبار از سهمیه‌بندی بنزین از روز آینده حکایت دارد، خبری که توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تکذیب و اعلام شد 12 اردیبهشت‌ماه تاریخ اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین نیست.

به گزارش ندای زرند، در حالی که برخی منابع خبری از آغاز سهمیه بندی بنزین از روز آینده خبر می‌دهند سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ضمن تکذیب این موضوع اعل
به نام خدایی که ااثر گای مورچه را بر سنگ سیاه می بیند.. 
 
آغاز می کنیم برای استمرار داشتن...
برای رهایی از کسالت ها و تنبلی ها... 
برای رویش... 
برای دیدن اعجاز ها...
برای در صف بودن و پشت سر امام ایستادن...
برای یاری خواستن و ثابت قدم ماندن به مدد خودشان
 
                                                                        میلاد امام حسن علیه السلام
سهروردی یکی از خیابان هایی است که در منطقه 7 شهر تهران واقع شده است که از محدوده پل سید خندان آغاز می شود و به خیابان بهار شیراز منتهی می شود .
باربری تهران ایرانکس به صورت یک شرکت شبانه روزی در مناطق سهروردی شمالی و جنوبی آماده خدمت رسانی به مشتریان خود در این منطقه می باشد.
کارکنان این مجموعه در تلاش هستند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند .
با توجه به مشغله کاری و ساعات کاری زیاد ممکن است که در هر ساعت از شبانه روز اقدام به اسباب کشی
بسیاری از خودروهای بنز از سیستم صوتی Burmester برای پخش صدا استفاده می‌کنند. 
شرکت Burmester Audiosysteme کار خود را از سال ۱۹۷۷ با تولید قطعات پخش صدای با کیفیت عالی آغاز کرد. این شرکت آلمانی از آغاز تمرکز خود را روی تولید بهترین و با کیفیت‌ ترین سیستم صوتی قرار داد. این سیستم‌های صوتی در آلمان به صورت دستی با بالاترین کیفیت تولید می‌شود و در طول سال‌ها در شرکت Burmester هرگز کیفیت، فدای میزان و یا هزینه‌ تولید نشده است. بسیاری از مدل‌های بنز از این سی
شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس ( آی نوتی) به شماره ثبت 419710 و شناسه ملی 10320710696 و کد اقتصادی 411556354471 توانسته است پس از پنج سال تحقیق و توسعه و ایجاد زیرساخت های لازم از دی ماه سال 1395 پروژه ای با نام " آی نوتی (iNoti)" را در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق بخشی به تولید و اشتغال در فضای کسب و کارنوین در حوزه خدمات بازاریابی دیجیتال آغاز نماید. در طرح آی نوتی حوزه فعالیت شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس به هفت بخش اصلی تقسیم شده که مختصرا به آن
غصینو
درخواست پذیرش سهام شرکت سهامی عام صنعتی مینو در فرا بورس ایران مطرح و با پذیرش در بازار فرا بورس ایران به صورت مشروط موافقت به عمل آمد. شایان ذکر است مقرر گردید قبل از درج نام شرکت در فهرست نرخ های فرابورس و آغاز معاملات، اطلاعات لازم و تعیین شده توسط این شرکت ارائه گردد.
مادیرا
شرکت صنایع ماشین های اداری ایران از انعقاد قرارداد ۱۳۰.۸ میلیارد تومانی با سازمان صدا و سیما برای پخش آگهی تلویزیونی و رادیویی خبر داد.
وصنعت
سرمایه گذاری توس
به استناد سایت موضوعات حقوقی دینا دفتر رسمی برندینگ (خدمات مشاوره‌ای تجاری‌سازی مالکیت معنوی در ایران) همزمان با گرامیداشت روز جهانی مالکیت معنوی طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ذبیح الله خداییان معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک آغاز به کار کرد . برای مشاهده جزئیات آغاز به کار دفتر رسمی برندینگ در ایران می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/89/آغاز-به-کار-دفتر-رسمی-برندینگ-در-ایران.html
اولین تجربه تزریق اب به سال 1956 به میدان ابریق بر میگردد که به دلیل موفقیت آمیز بودن این عملیات،در اوایل دهه1960 کار تزریق به میدان قوار قبل از افت فشار این میدان آغاز شد و در سال 1998 معادل 12 میلیون بشکه در روز به دو میدان قوار و ابقیق اب تزریق می شد.براساس گزارشات شرکت سعودی آرامکو،در حال حاضر روزانه 12میلیون بشکه اب به 3میلیون قوار،ابقیق و بری تزریق می شود که 7میلیون بشکه آن از تصفیه آب دریا،3 میلیون بشکه آن از واحدهای جداسازی نفت و گاز و 2 میلیون
 
این شرکت در سال 1392 فعالیت خود را با تولید یخچال فریزرهای صنعتی آغاز نمود و در همان ابتدا سنگ بنای تولیدات خودرا بر پایه کیفیت ساخت بسیار بالا محصولات خود بنا نهاد تا کیفیت برتر خود معرف تولیدات این شرکت باشد هم اکنون نیز پس از گذشت یک دهه فعالیت این واحد تولیدی و اضافه شدن محصولات جدید و متنوع در زمینه صنایع برودتی همچنان بر همان اصل که ، کیفیت بالا معرف محصول است ، پایدار می باشد .
 
امروز بازار را در حالی آغاز خواهیم کرد که شوک خبر افزایش قیمت بنزین را نیز داریم. باید ببینیم که بازار به این خبر، چه واکنشی نشان خواهد داد. البته خود این خبر به تنهایی، تاثیر خاصی در بورس تهران ندارد. اما چیزی که برای فعالان بازار باید مهم باشد، ترس از افزایش قیمت مازوت و گاز است که میتواند تاثیر مستقیم در سود برخی گروه های بورسی داشته باشد. موضوع مهمتر، میزان این افزایش است. البته هنوز این اتفاق رخ نداده، ولی بازار در این خصوص باید احتیاط کن
توی لابی شرکت نشستم برنامه نویس آقای ایمان سین رو دیده ام بهش گفتم همه ی vpn ها قطع بهم گفت توی شرکت به اینترنت شرکت وصل شو درست میشه بعد گوشیمو گرفت و برام درست ش کرد!!!! بعث ون vpn وصل من فکر کرده ام فقط روی سروی که من متصل ام اینجوری نگو روی سرورهای کلی شرکت این vpn سرور رو ست کرده اند!!! بعد بهم گفت آخر وقت امشب بهش پیام بدهم تا برای یه vpn شرکت روبرام بسازه تا بتونم استفاده کنم!
فروش فوری محصولات سایپا آغاز شد/ پراید 37 میلیون تومان قیمت خورد
فروش فوری 7 محصول سایپا از امروز آغاز شد. در این طرح، قیمت پراید 37 میلیون و 381 هزار تومان تعیین شده است.
به گزارش ندای زرند، گروه خودروسازی سایپا از صبح امروز فروش فوری 7 محصول خود را آغاز کرد. در این طرح خودروهای تیبا دوگانه‌سوز SX یورو 4 با قیمت 45 میلیون و 543 هزار تومان و تیبا SX موتور M15 یورو 4 با قیمت 42 میلیون و 43 هزار تومان عرضه می‌شود.
همچنین سایپا 131 با قیمت 37 میلیون و 381 هزار تومان
سال تحصیلی امسال با حضور یک میلیون و 300 هزار دانش‌آموز کلاس اولی‌ و حدود 500 هزار نوآموز پیش دبستانی آغاز شد.
زنگ آغاز تحصیل امسال با حضور سرپرست آموزش و پرورش در دبستان دخترانه اسلامشهر نواخته شد و برای اولین بار هم با تغییر نظام آموزشی کلاس هفتمی ها هم به مدرسه رفتند.فانی امروز قول دارد که امید و شادی را در میان دانش اموزان گسترش دهد تا روحیه درس خواندن بالا برود.
دوستانم خویم شما  می توانید نظرات خود را در مورد آغاز سال تحصیلی به صورت کامنت
همیشه بی تو در این قلب خسته غوغا بودهمیشه سهم دلم حسرت و تمنا بودهزار سال به دنبال عشق میگشتمتو عشق بودی و جان بی تو در تقلا بودتو را ندیدم از آغاز و راه گم کردمتو را ندیدم و این تلخ، زهر دنیا بودتو را ندیدم از آغاز و قلب می پنداشتکه بی تو در خطرِ مرگ و عشق، تنها بودنه! جانِ بی تو از عالم، امید خیر نداشتو ناامید از اعجاز صبحِ فردا بودخنک نسیم بهشتی که بازگشتی بازو بازگشتنت آغاز حسرت ما بودنشسته ام به تماشای تو ولی هیهاتکه سهم این منِ تنها فقط تم
بانک ملت
افزایش
سرمایه 160 درصدی بانک از 5 به 13 هزار میلیارد تومان از محل سایر اندوخته
ها، تفاوت ناشی از تسعیر دارایی ها و بدهی های ارزی به تصویب هیات
مدیره رسیده و مراحل اجرایی آن در دستور کار قرار دارد.

شجمشرکت پتروشیمی تخت جمشید اعلام کرد: درخواست پذیرش سهام این شرکت در
فرابورس طی جلسه ۲۳ مهرماه هیات پذیرش مطرح و با پذیرش در بازار دوم این
بورس بصورت مشروط موافقت به عمل آمد و مقرر شد قبل از درج نام شرکت در
فهرست نرخ‌های فرابورس و آغاز معا
سلام خدمت بازدید کنندگان وبلاگ ازدواج 245
از حضور گرمتان سپاس گذاریم.
فعالیت وبلاگ زمانی که بازدید ها به روزانه بالای ده نفر رسید فعالیتهای جالبی را آغاز میکنیم که قطعا دوست خواهید داشت.
پس به دوستان خود اطلاع دهید تا فعالیتهای اصلی خود را سریعتر آغاز کنیم .
باتشکر.
ثبت شرکت در کرج
در حال حاضر در اکثر شهرهای کشور ,موسسات  متعددی ,در زمینه ثبت شرکت فعالیت می کنند و اکثر این موسسات در مراحل قانونی ثبت شرکت متخصص می باشند و در این زمینه فعالیت تخصصی دارند.موسسه همای راستین میهن نیز موسسه ای معتبر در زمینه  ثبت شرکت در کرج می باشد که به فعالیت های قانونی و ثبتی خود در شهر کرج می پردازد. ثبت شرکت برای مدیران شرکت ها و صاحبان مشاغل اهمیت بسیاری دارد زیرا فرد از شخصیت حقیقی به شخصیت حقوقی تبدیل می شود. مسلما شرکت
فروش انحصاری محصولات مورانو
 
 
 
شرکت مورانو اینترنشناال (Murano International)، در سال 1380، به عنوان یک پیشگام، فعالیت خود را در زمینه تولید وسایل آشپزخانه آغاز نمود و محصولات خود را در سال­های آتی به سایر لوازم آشپرخانه از قبیل هود آشپزخانه، اجاق گاز، اجاق صفحه ای و فر توکار توسعه داد. این شرکت، با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه، با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملّی، امروزه به عنوان یکی از برترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه مبدل شده اس
 
 
شرکت فنی مهندسی کیا ثمین سپاهان از ابتدای سال1385 با هدف ورود به کلیه حوزه های مرتبط با بخش آبیاری و کشاورزی به ثبت رسیده و از همان سال رسالت خود را به طور جدی آغاز نموده است.این شرکت با یاری خداوند متعال و بهره گیری از کارشناسان محبوب و متخصص و همچنین مدیریت صحیح واصولی توانسته است در زمینه های مختلف مهندسی آب از جمله تولید،مشاوره،طراحی و اجرای سیستم های کنترل مرکزی(فیلتراسیون)،اتصالات،سیستم های آبیاری تحت فشار و قطره ای،خطوط انتقال آب،
من یک دهن خسته که آواز ندارد 
یک پنجرهء بسته که پرواز ندارد 
من بی تو یکی مثل خودت، آینهء دق! 
یک آخر بیهوده که آغاز ندارد 
 اینقدر نگو از من و از هر چه تو بنویس
هر حس پدرمرده که ابراز ندارد! 
 دستی که قلم را به تعفن نکشاند 
مانند رسولی است که اعجاز ندارد
یا ما خبر از خانهء همسایه نداریم 
یا اینکه کسی در دِه ما غاز ندارد! 
 بگذار همانند تو دیوار بمانیم
این خانه نیازی به درِ باز ندارد 
علی اکبر یاغی تبار
اس ام اس تبریک آغاز فصل تابستان
اس ام اس عاشقانه شروع فصل تابستان
تابستان یعنی همه چیز به بلوغ رسیده است
تابستان یعنی فراغت به حد اعلی خواهد رسید
تابستان یعنی برای پاییز و زمستان آماده شدن
تابستان یعنی با تو بودن بی حد و حصر
 متن شروع تابستان
تابستون تابستون
هوا گرمه بی بارون
پنجره رو باز کنید
هوای خوب رو مهمون کنید
محبت و تقسیم کنید
جشن آغاز تابستان
تابستان
یعنی گرمایی که بین خانواده‌هاست و شادی و نشاط در بین آن‌ها، تابستان
یعنی از سردی
_ برخی عشق را چنگکی می‌دانند که نیازهای تنشان را به آن بیاویزند. لحظه‌ای را که نیاز غلیان می‌کند حادثه‌ی عشق می‌نامند و آن را با تمنا می‌جویند و‌آن گاه که نیاز فروکش کرد، عشق را از یاد می‌برند. عشق محصول انس است و بعد از نیاز تن و در غیاب آن آغاز می‌شود. غیر از این تعریف را برای حضرت عشق، توهین‌آمیز می‌دانم.
_ جایگاه تن کجاست؟ آن را نادیده می‌گیری و به حساب نمی‌آوری؟
_ تن و لامسه واقعیتی انکارناپذیر است. ولی عشق نه با آن آغاز می‌شود و نه ب
تاریخچه شرکت
شرکت بیمه پاسارگاد به منظور عرضه خدمات بیمه­ های در زمینه بیمه­ های زندگی و غیرزندگی (به طور مستقیم و قبولی اتکائی) و کسب سود متوازن و همسو با مصالح و منافع ملی توسط گروه مـالی پاسـارگاد تأسیس گردیده است. شرکــت در تـاریخ ۱۳۸۵/۱۱/۱۸و تحــت شماره ۲۹۰۰۷۰ با سرمایه ۴۵۰ میلیارد ریال که ۵۰ درصد آن پرداخت شده بود ، در اداره ثبت شرکت­ها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید و پس از طی تشریفات لازم در تاریخ ۱۳۸۵/۱۱/۲۹پروانه فعالیت خـود را
15 توصیه برای آغاز بدنسازی
پروتئین برای پرورش عضلات لازم است. پروتئین در مرغ، ماهی، تخم مرغ، شیر، لبنیات، سبزیجات و آجیل وجود دارد. بیشتر متخصصان ورزشی توصیه می‌کنند که هر روز به ازای هر کیلو از وزن بدن 2 گرم پروتئین مصرف کنید.
افرادی که پرورش اندام را آغاز کرده‌اند باید به نحوه ورزش کردن و تغذیه خود توجه کنند تا نتیجه مطلوب را بگیرند.
 
اگر به تازگی پرورش اندام را آغاز کرده‌اید و می‌خواهید تناسب اندام بهتری داشته باشید باید نکات خاصی را در
SONAX™ سوناکس بیش از 50 سال است که محصولات مراقبت از ماشین را در اروپا تامین می کند. SONAX در آلمان مانند بسیاری از بهترین محصولات مراقبت از خودرو در جهان آغاز شده است. این شرکت با ساخت یک لهستانی نقره از یک ماده معدنی بسیار خوب آغاز کرد که در نهایت منجر به اولین لهستانی خودرو شد و بقیه تاریخ است.
امروز SONAX شامل واکس ماشین، تمیزکننده داخلی و خارجی، یک ژل تایر، پاک کننده های رنگ و شامپو اتوماتیک است. از طریق تحقیقات و توسعه و مشارکت با تولید کنندگان
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اعلام اجرایی شدن کمپین "ماندگار" اظهار داشت: این کمپین با شعار "بی نهایت ماندگار" با تاکید بر تنوع و ارتقای سرعت کاربران، به همراه ترافیک رایگان بامدادی در زیرساخت های مختلف باند پهن ثابت مانند ADSL، VDSL و FTTH در دو دسته سرویس های"حرفه ای" و "اقتصادی" به مشتریان اینترنت در سراسر کشور عرضه می شود.
ادامه مطلب
ایزوگام کاری در تهران
امروزه استفاده از ایزوگام در همه نقاط کشور مورد استفاده می باشد. ایزوگام ها بیشتر در عایق کاری ها و جلوگیری از نفوذ آب مورد استفاده قرار می گیرند. از انجایی که اکثر نقاط کشور ما در معرض بارش های باران و برف قرار دارند استفاده ار ایزوگام نیز در همین راستا افزایش یافته است.
شرکت ما یکی از معتبرترین مراکز تولید و نصب ایزوگام می باشد که استفاده از اکیپ مجرب در کنار قیمت عاذلانه سرلوحه شرکت ما می باشد. بهتر است با شرکت ما در ت
شرکت شارپ قصد دارد در نمایشگاه IFA۲۰۱۹ از ۲ تلویزیون با وضوح ۸K رونمایی کند.
به نقل از گیزموچاینا، چند روز تا آغاز نمایشگاه فناوری IFA۲۰۱۹ برلین بیشتر باقی نمانده و شرکت های فناوری قصد دارند جدیدترین محصولات خود را در آن به نمایش بگذارند.
ادامه مطلب
به ‌اطلاع‌ کلیه‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ١٣٩٨ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که‌ ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ مذکور از ام
در گستره مدیریت برند مفروضه اصلی
رویکرد هویتی آن است که تمام فعالیت های بازاریابی و ارتباطی باید از سطح تمرکز بر
محصول به سطح راهبردی و متمرکز بر شرکت ارتقا یافته ، همسو و یکپارچه شود. این
موضوع از مفروضه ای که ایده برندگذاری شرکت و ارتباطات یکپارچه بازاریابی از آن
نشأت یافته ، به وجود آمده است.هویت چیزی است که از درون شرکت آغاز می شود . ایجاد
ارزش برای برند به یافتن پاسخ های صحیح برای پرسش هایی مانند ما کیستیم؟ به دنبال
چه هستیم؟ می خواهیم چ
آرم‌ یا همان لوگو خودروها یکی از مهم‌ترین عناصر خارجی دیداری برای مشتریان است، خودروها می آیند و می روند اما لوگوها ماندگار هستند. در بعضی موارد لوگوها به مرور زمان و با رشد شرکت، معروف می شوند و در اغلب موارد، لوگوها معنی عمیقی دارند که به آغاز فعالیت شرکت برمی گردد.
 
در این گزارش به بررسی آرم معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان جهان و معنی آنها پرداخته شده و در برخی موارد پیشینه آنها بررسی شده است.
ادامه مطلب
و عاقبت، همه‌چیز فروکش خواهد کرد. صبح دیگری آغاز می‌شود، پیرمرد نان‌خشکی چرخ‌دستی‌اش را روی خیابان‌های آسفالت‌شدهٔ شهر می‌کشد، پسرک خردسالی با لبا‌س‌های چرک‌گرفته تا کمر خم می‌شود درون سطل زباله برای یافتن بطری‌های پلاستیکی، دستفروش‌های مترو دوباره صدایشان را می‌اندازند پس کله‌شان و از ریمل و لباس و شارژر و هندزفری می‌گویند و در گوشه‌ای از شهر پدری از شرمندگی زن و بچه، به خانه نمی‌رود. صبح دیگری آغاز می‌شود، و انگار نه انگار
جزئیات کنکور ۹۹ اعلام شد/آغاز ثبت‌نام از ۱۶ بهمنمشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این‌که ثبت نام برای کنکور سال ۱۳۹۹ از روز چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ماه آغاز می‌شود، گفت: این مهلت تا روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ادامه دارد.
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگر
وبلاگ خبری آذربایجان پرس آغاز به فعالیت کرد. 
 
این وبلاگ اخبار مربوط به آذربایجان، ایران و جهان را بصورت روزانه منتشر می کند و درصدد است که کمبودهای موجود در عرصه خبررسانی منطقه آذربایجان را جبران کند.
 
این بلاگ خبری تحت قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران و سرویس وبلاگدهی بیان است.
بر دامنه‌ی کوهباد که می‌پیچدانگار هزار برگ، از هزار تاریخبی هیچ تحریف به زبان می‌آیندآه، اگر روزی کوه‌ها سخن آغاز کنندصفحه‌های بی‌شماری از تاریخ را باید پاره نمودصفحه‌های بی‌شماری را باید به تاریخ افزودآه، اگر روزی کوه‌ها سخن آغاز کنندتمام پرچم‌هاسرافکنده خواهند شد+ جلال همدانی
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
در کتاب نهج الفصاحه حدیثی به این مضمون نقل شده است که پاسخی است به پرسش بالا 
صدقه را از خویشتن آغاز کن اگر چیزى فزون آمد بکسان خود ده اگر از کسان تو چیزى فزون آمد بخویشان ده و اگر از خویشان نیز چیزى فزون آمد به دیگران ده و همچنین صدقه را از عیال خویش آغاز کن.
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و الغلبه
برگزاری آزمون و مصاحبه از طلاب جدید الورود حوزه علمیه مولود کعبه شهرستان جاسک دیروز دوشنبه 3 تبرماه ماه سال 98 برگزار شد.
در این دوره پیش از 30 نفر شرکت کردند، اکثر داوطلبان شرکت کننده از روستای های شهرستان بشاگرد هستند قرار است طلاب پذیرش شده بعد از شرکت در دوره تثبیتی  از 2 شهریور با آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه مولود کعبه مشغول به تحصیل شوند.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نصب و تعمیر توالت فرنگی