نتایج جستجو برای عبارت :

رسم نمودار محور مختصات در word ورد

سلام
برای رسم محور مختصات در word به تب insert بروید، از بخش رسم جدول (table)، گزینه ی insert table را انتخاب کنید.
در دو کادر بالایی ابزار رسم جدول، عدد 20 را وارد کنید.  با این کار جدولی به ابعاد 20 در 20 ایجاد خواهد شد. حالا نوبت رسم محور است، برای رسم محور باز هم به تب insert بروید و از بخش shapes در قسمت lines ابزار double arrow (فلش دو سر) را انتخاب کنید. حالا کافی است دو خط افقی و عمودی در مرکز جدول ایجاد کنید تا محور مختصات شما آماده شود .
ادامه مطلب
نمودار های حسابی و لگاریتمی
قبل از تعریف و بررسی انواع این نمودار ها نکته ی اول در مورد دیتای مورد استفاده است ، دیتا همواره خام است و نمی تواند لگاریتمی شود ، بنابراین کسانی که دیتا را از شرکت های تامین کننده ی دیتا خریداری می کنند و سپس آنها را در نرم افزار هایی مثل داینامیک تریدر ، آمی بروکر ، متا استاک و … اجرا می کنند همواره چارت حسابی را روی نمودار می بینند.
نکته ی دوم این است که نمودار های ما در تحلیل تکنیکال دارای دو محور قیمت و زمان اس
پاره خط جهت دار و بردار های مساوی و قرینه
بردار: هر پاره خط جهت دار را بردار می گوییم.
 
 
نکته: هر بردار از پنج جزء تشکیل شده است:
 ابتدا
 انتها
راستا
 جهت
 اندازه

 
نکته: حرکت ها و نیروها بردارند، پس با پاره خط های جهت دار نشان داده شوند.
 
بردارهای مساوی: دو بردار وقتی برابرند، که هم راستا، هم اندازه و هم جهت باشند.
بردارهای قرینه: دو بردار را که هم راستا و هم اندازه باشند، ولی جهت هایشان عکس یکدیگر باشند دو بردار قرینه می گوییم.
 
 
رسم نمودار توابع به کمک نمودار توابع دیگر
 
اگر نمودار تابع f(x)=y را داشته باشیم و k عددی مثبت باشد، در این صورت نمودار توابعی که به کمک (f(x به دست می آید مشابه زیر است:
 
 اگر k>1 باشد، نمودار تابع f(x)=y از انبساط عمودی و اگر k بین صفر و یک باشد نمودار f(x)=y از انقباض عمودی در راستای محور y ها به دست می آید.
 اگر k>1 باشد، نمودار تابع f(x)=y از  انقباض افقی و اگر k بین صفر و یک باشد نمودار f(x)=y از انبساط افقی در راستای محور x ها به دست می آید.
نکته:برای رسم نمو
نمودار به نوعی گرافیک گفته می‌شود که در آن داده‌های عددی به روشی فشرده با طرح‌بندی بصری نمایش می‌یابند و روابط اساسی بین داده‌ها مشخص می‌شوند. در اکسس 2019 می‌توان یک نمودار به فرم یا گزارش اضافه کرد تا داده‌ها به صورت بصری ارائه شوند و تصمیم‌های آگاهانه‌تری اتخاذ شود. می‌توان نمودار را به جدول یا کوئری اتصال داد تا به وسیله برخی مشخصه‌ها سفارشی‌سازی شود. حتی می‌توان نمودار را به حالت تعاملی درآورد. برای نمونه اگر یک فیلد دسته‌بندی
نمودارهای مقیاس حسابی (خطی) و مقیاس لگاریتمی
نمودارهای تحلیل تکنیکال دارای دو محور می باشند: محور x (افقی) برای نمایش زمان و محور y (عمودی) برای نمایش قیمت است. تفسیر و تحلیل نمودار سهام بسته به نوع مقیاس قیمت مورد استفاده در هنگام مشاهده نمودار ، می تواند در بین معامله گران مختلف متفاوت باشد، بیشتر نرم افزارهای تحلیل تکنیکی می توانند سبک های مختلف نمودار را به نمایش بگذارند. محور y (عمودی) که نشان دهنده تغییرات قیمت سهام است، دارای دو مقیاس قی
نمودار ER مدرسه
 
دانلود
 
 
نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه  نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مد
 
در نظر بگیرید که اگر بخواهید مختصات نقاطی را از اتوکد به اِکسِل منتقل کنید (هر چند تعداد نقاط کم باشند)، چه زمانی را باید صرف این کار کنید.
روند متداول برای ایجاد نقاط و انتقال مختصات آنها به اِکسِل:
ایجاد نقاط مورد نظر (با دستور Point) در اتوکد و نامگذاری آنها (با دستور Text)
به دست آوردن مختصات آنها (با دستور Distance)
وارد کردن مختصات به دست آمده در هر سلول اِکسِل
در حالت عادی و با در نظر گرفتن اینکه مهارت کافی برای استفاده از دستورات دارید، برای ایج
برای آموزش معادله خط ابتدا باید دستگاه مختصات را از قبل بلد باشیم و بعد ناحیه های مختلف آن را بشناسیم پس در این پست دستگاه مختصات را با هم یاد می گیریم.
دستگاه مختصات مانند شکل زیر از دو محور تشکیل شده است. محور افقی را محور طول ها نامیده و با نماد x نمایش می دهند و محور عمودی را محور عرض ها نامیده و با نماد y نمایش می دهند .
دستگاه مختصات فضای دو بعدی را به چهار ناحیه مختلف تقسیم می کند.
برای نمایش نقاط در دستگاه مختصات از نماد های زیر استفاده می
نمودار ER مدرسه
      پروژه ER مدرسه یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است. این پروژه شامل موجودیت های زیر می باشد : گروه وضعیت کل مدرسه دانش آموز درس معلم حضور غیاب تمامی موجودیت های نمودار ER مدرسه تا سطح ۳NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها و ارتباط بین این موجودیت ها و نوع ارتباط بین موجودیت ها (۱ به ۱ یا ۱ به چند یا چند به چن
درسته که دم به دم بر همه دم داره برام اتفاقات فاجعه می افته، و حتی در موردش با هیچکی نمیتونم صحبت کنم، اما
سعی میکنم کارایی کنم که خوشحالم کنه
امروز مثلا
شروع کردم به رزومه نوشتن.
هرچند فقط تا اسم و فامیل خودم و اسم دانشگاه پیش رفتم
اما چون چیزیه که خوشحالم میکنه، یه تیکه دیگه ش رو گذاشتم فردا بنویسم. مثلا رشته ی تحصیلی رو :)) بعد مثلا پسین فردا، لابد عنوان پایان نامه رو :))
بعد به این فکر کردم که احتمالا پسین فرداتر که میرسم به قسمت رزومه ی کاری،
دید کلی
بنا بر قانون اول نیوتن اگر بر جسمی نیرو وارد نشود جسم یا ساکن می‌ماند و یا حرکت یکنواخت بر خط راست خواهد داشت. نتیجه آشکار قانون اول این است که اگر بر جسم نیرو وارد شود جسم ساکن نمی‌ماند و حرکت یکنواخت بر خط راست نیز خواهد داشت، در این صورت وارد کردن نیرو بر جسم در آن شتاب می‌دهد. قانون دوم نیوتن در واقع رابطه شتاب با نیرویی که بر آن وارد می‌شود را بیان می‌کند. شتاب جسمی به جرم m که نیروی F بر آن وارد می‌شود هم جهت و متناسب با نیرو
نمونه نمودار Cash Flow در قالب excel
نمونه نمودار Cash Flow در قالب اکسل   یک کش فلو Cash Flow یا همون جریان نقدینگی بسیار کاربردی که میتونید توش عدد بزارید و شکل و شمایل بسیار زیبایی براش بسازید این فایل شامل 4 شیت است که 3 شیت آن مربوط به جدول صورت وضعیت ها شامل پروژه های مهندسی, تدارک, ساخت (EPC) و در یک شیت آن نمودار اونا رسم شده   شما کافیه عددهای صورت وضعیت خودتون رو وارد کنین اتوماتیک خودش نمودار رسم میشه   ...
دریافت فایل
خداوندا دنیا بر کدامین محور برای من می چرخد؟خواسته های من و یا رفتارم؟ اگر محور چرخیدن دنیای تو خواسته های ماست که من تو را می خواهم و تو را برگزیدم.
و اگر رفتارم، که من شرمسار روی تو هستم و در این صورت کار خود را به رحمت تو واگذار می کنم.
خداوندا مرا لحظه به خویشتن وامگذار
توضیحات
فاصله ی بین و نقطه را یک خط در نظر بگیرید. طول این خط را می توان با استفاده از فرمول فاصله دو نقطه بدست آورد.
مراحل پیدا کردن فاصله دو نقطه
۱- مختصات دو نقطه ای که میخواهید فاصله آنها را پیدا کنید، را بدست آورید.
مختصات نقطه اول را  (x1,y1) و مختصات نقطه دوم را (x2,y2) مینامیم.
نکته: اهمیتی ندارد کدام نقطه را (x1,y1) و کدام نقطه را  (x2,y2) بنامیم. مختصات افقی نقطه اول  x1 و مختصات افقی نقطه دوم x2میباشد. مختصات عمودی نقطه اول y1 و نقطه دوم  y2 میباشد.
۲-
یکی از نماهایی که به ندرت در سینما دیده شده است و حتی اسم آن به گوش کمتر کسی رسیده است، داچ انگل است.
این نما با نام های دیگری چون Dutch tilt ، canted angle و oblique angle شناخته میشود و عبارتند از انحراف زاوه ی X مختصات نسبت به محور افقی کادر که باعث به وجود آمدن احساس گیجی توامان با عدم تعادل در احساس بیننده میشود.
ادامه مطلب
معامله بر اساس پرایس اکشن در واقع استفاده از نمودار قیمت بدون اندیکاتور و دیگر ابزارهای کمکی نظیر مووینگ اوریج ها می باشد. نمودار قیمت همه باورها و عملکردهای معامله گران را نشان می دهد. در واقع همه وقایع و اخبارهای سیاسی اقتصادی در نمودار قیمت خود را نشان می دهد.
داده های اقتصادی و خبرهای جهانی کاتالیزرهایی برای حرکت قیمت به حساب می آیند. ما به تحلیل این نوع اطلاعات برای انجام معامله نیاز نداریم. همه آنها درنهایت در پرایس اکشن بازتاب می گرد
بدست آوردن نقطه تقاطع دو نمودار خطی در اکسل کار بسیار ساده‌ای است. اما چنانچه یکی یا هر دو نمودار غیرخطی باشند کار کمی پیچیده می‌شود. در ادامه مطلب با پی‌سی‌ترفند همراه باشید تا با حالت‌های مختلف تقاطع دو نمودار و تعیین نقطه تقاطع آن‌ها در اکسل آشنا شوید.
ادامه مطلب
پاسخ فرکانس خام هدفون ها
پاسخ فرکانس اندازه گیری بزرگی خروجی سیستم نسبت به ورودی آن ، به عنوان تابعی از فرکانس است. به عبارت دیگر ، اینکه چگونه یک سیستم ، هر فرکانس یک محتوای صوتی را از نظر دامنه ، با دقت تولید می کند ، توضیح می دهد. به عنوان مثال ، برای یک سیگنال ورودی که دارای سه فرکانس دامنه مساوی است (مثلاً 100 هرتز ، 1 کیلو هرتز و 10 کیلو هرتز ، همه در -6dB FS) ، یک هدفون با پاسخ فرکانس خنثی ، سیگنالی را تولید می کند که دقیقاً مثل ورودی. دامنه مساوی
جهت یادگیری دوره های کامپیوتر برای ورود به بازار کار
با شماره 80 999 77 0914 تماس بگیرید
آموزش 0 تا 100 و پروژه محور نرم افزار واژه پرداز ورد
Word 2013 - 2016 در تبریز با کمترین هزینه و فوری
در این دوره آموزشی شما با مباحث زیر آشنا می شوید:
-آموزش ویرایش و قالب بندی متن و نوشته ها
- آموزش درج تصاویر و ویرایش آنها
- آموزش استایل دهی
- آموزش درج و ادغام جداول
- تنظیمات کلی نرم افزار Word
- و ...
به منظور معرفی مدل در SEM از الگویی به نام «نمودار مسیر» (Path Diagram) استفاده می‌شود. این نمودار شبیه یک «نمودار گردش» (Flow Chart) است که در آن متغیرهای مرتبط بوسیله خطوطی در آن به یکدیگر متصل می‌شوند.
برای مثال فرض کنید که رابطه رگرسیونی خطی بین دو متغیر X و Y وجود دارد. یعنی داریم Y=aX+e که در آن a پارامتر مدل و e نیز خطای مدل محسوب می‌شوند. برای نمایش این رابطه در نمودار مسیر از شکل زیر استفاده می‌کنیم.
 
در این نمودار، همه متغیرهای مستقل در سمت چپ قرار د
برترین زبانهای برنامه نویسی براساس بررسی مشارکت کنندگان ریپازیتوری های #گیت_هاب در سرتاسر جهان
زبانهای  #C و Shell از سیر صعودی برخوردار بودند.
برای اولین بار ، #پایتون ، با سبقت گرفتن از زبان جاوا در رده دوم محبوبترین زبان های برنامه نویسی در GitHub قرار گرفت.
منبع : گزارش سالانه  گیت هاب از توسعه دهندگان سراسر جهان با نام #the_state_of_the_octovers در سال ۲۰۱۹ 
 
نقشه سیم کشی موتورسیکلت های باکسر 150 (Boxer BM 150)
نقشه سیم کشی قسمتهای مختلف موتورسیکلت های باکسر Boxer 150 به صورت کاملا فارسی و رنگی و بسیار با کیفیت فرمت : pdf (پی دی اف) قابلیت باز شدن در انواع دستگاههای اندروید، آیفون، لپتاب، کامپیوتر و ... شامل 9 نقشه سیم کشی 1. نمودار سیستم استارت 2. نمودار سیم کشی چراغ جلو 3. نمودار سیستم خلاصی 4. نمودار سیستم شارژ 5. نمودار سیستم ترمز 6. نمودار سیستم بوق 7. نمودار سیستم اندازه گیر سوخت (درجه باک) 8. نمودار سیم کشی راهنم
سلام،
دانش‌آموزان پایه نهم برای آزمون پایان‌ترم بایستی بر مطالب زیر تسلط کافی داشته باشند:
1. تمامی مطالب سال هفتم و هشتم
2. یادآوری سال‌های گذشته (حلقه، لیست، حلقه در لیست، لیست دو بعدی، رشته، فایل)
3. دیکشنری
4. شبیه‌ساز فوتبال و برنامه پیش‌فرض تیم آبی (تیمی که از قبل برای مسابقه دادن نوشته شده بود و با آن مسابقه میدادید)
5. پایگیم و پردازش تصویر (حلقه بینهایت، رخدادها، مختصات پیکسل‌ها و تغییر مختصات آن‌ها، رنگ‌ها، Grayscale، Black & White، شطرنج
ماشین حساب کاسیو fx-9860G II SD
تعداد ارقام: 10رقم
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد
قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو fx-9860G II SD
اگر به یک ماشین حساب حرفه ای با قابلیت رسم نمودار و نمایش فرمول ها و توابع موجود در کتب درسی هستید، ماشین حساب کاسیو Casio fx-9860G II SD انتخاب ایده آلی برای شما است. این ماشین حساب دارای 2900 تابع بوده و قادر به انجام تمامی محاسبات پیچیده ریاضی است. در واقع می توان ماشین حساب مهندسی کاسیو fx-9860G II SD را بهترین ماشین حساب مهندسی رومیزی برای
موس های نوری دارای یک دوربین بسیار کوچک هستند که این دوربین در هر ثانیه 1500 عکس میگیرد.همچنین این موس ها دارای یک LEDقرمز رنگ  است که نور را به سطح می تاباند انعکاس آن وارد سنسور cmos میشود .سنسور cmos هر عکس گرفته شده را به پردازنده  سیگنال های دیجیتالی یا DSP میفرستد که این قطعه 18 میلیون دستور در ثانیه را انجام میدهد و به این وسیله میتواند الگوهای عکس را شناسایی کرده و با عکس قبلی مطابقت دهد و ببیند که الگوهلی مورد نظر چطور در هنگام حرکت تغییر کرد
لوازم سی ان سی
این دستگاه‌ها از اوایل دهه­‌ی ۵۰­ میلادی کار خود را شروع کردند. ماشین‌­های سی‌­ان­‌سی یا همان کنترل عددی (Computer Numerical Control) که فرامین را با استفاده از یک کنترلر یا PC از اپراتور دریافت می‌کنند، از نظر کاربرد دارای انواع گوناگون می‌باشند.
سی ان سی ها دستگاه‌هایی هستند که امروزه در صنایع بزرگی از جمله ماشین‌سازی، هواپیما سازی، کشتی‌سازی و همچنین چوب‌کاری و کابینت سازی، مبل سازی، لوازم الکترونیک و… کاربرد دارند. این دستگ
وقتی توجه ارزشمند این خانواده را نسبت به محور داشتم می دیدم و عملی نوجوانان صفجه آرای محور را دیده بودند کلی ذوق کرده بودم. محور توانایی دارد همزمان به تعداد مخاطبانش ویژه بیرون بیاورد.به کمک خود مخاطبان و نذر فرهنگی دراین زمینه وحوزه رسانه .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
همه مهیگن نمودار زندگی به صورت سینوسیه !

ولی من فکر میکنم که نمودار زندگیم به صورت y=x2 هست (حداقل امیدوارم ادامه دار باشه و تبدیل به سینوسی نشه !
اینطوریه که من از اوج که بودم خیلی افت کردم تا الان که خودمو NOTHING خطاب میکنم !
الان تو نقطه مینیم تابع y=x2 هست ! در مینیمم ترین نقطه و از تابستون سال بعد به معنای واقعی میشه گفت از اون نقطه حرکت میکنیم و میریم به سمت بالا ! حتی اگر اون اتفاق هم اصلا دیگه کنسل بشه زندگی هنوز جریان داره و من باید رشد کنم و پ
باس طیف پایین پایان پاسخ فرکانس را توصیف می کند و از 20 هرتز تا 250 هرتز متغیر است.این آهنگ های عمیق و سنگین در موسیقی شما است ، مانند صدای رامبل ، طبل های لگد ، و سازهای باس. بسته به سلیقه گوش دادن شما ، باس مناسب و متعادل برای تولید بهینه صوتی ضروری است.برای عملکرد باس ، پاسخ فرکانس پایین باس ، میانه و باس بالا را اندازه گیری می کنیم ، سپس از این مقادیر برای آزمایش خطای استاندارد تولید مثل باس استفاده می کنیم.نتایج آزمونتولید - محصولتایپ کنیدمحف
 
در این آموزش به مدت 25 دقیقه به صورت کاملا روان از ابتدا برنامه ArcGIS آموزش داده می شود.موارد این آموزش عبارتند از:1-معرفی برنامه ArcGIS
2-بیان تفاوت های Vector و Raster
3-معرفی محیط کار و ابزار ها برای شروع کار
4-ایجاد پروژه جدید
5-تعیین سیستم مختصات در ArcGIS
6-اضافه و حذف کردن لایه به برنامه
7-اضافه کردن نقاط با مختصات از اکسل به ArcGIS
8-تغییر در ترتیب لایه ها و نحوه ی نمایش
9-ذخیره و بازخوانی پروژه
لینک دانلود
 
 
 
 
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها:
روز‌ ۲۰ و ۲۱ آبان محور هراز در محدوده جاده شکسته به‌ دلیل اجرای عملیات حفاری و انجام آزمایشات ژئوتکنیک‌ مسدود است و تردد از محورهای جایگزین شامل جاده فیروزکوه و محور چالوس انجام می‌شود.
شنبه ، ۱۸ بان ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
۶ فایده برای بازی والیبال! !
 
۱. قدرت را از طریق Toning ایجاد می‌کند: بدن شما به طور کلی به تناسب اندام کمک می‌کند:
 
والیبال، مانند اکثر ورزش‌ها می‌تواند وزن و تناسب شما را بهبود بخشد. آن هم چنین به فرد کمک می‌کند تا از تصمیمات سالم مانند نوشیدن یا سیگار کشیدن آگاهی بیشتری داشته باشد. هر موقعیت تقریبا به هر ماهیچه در بدن نیاز دارد.
 
۲. قلب سالم = قلب شاد :
 
با افزایش ضربان قلب، خون شما به گردش مواد غذایی در بدن شما کمک خواهد کرد.
 بن! سرطان سینه
در این قسمت از آموزش بورس قصد دارم تا شما را با نرم ‌افزار مهم تحلیلی مفید تریدر آشنا کنم تمام تحلیلگران بازار سرمایه از این نرم افزار به صورت عمده استفاده می کنند.
برای دانلود فایل فشرده فیلم آشنایی با نرم افزار مفید تریدر کلیک کنید
تاریخچه کوتاه از نرم افزار مفید تریدر
اگر بخواهم تاریخچه نرم افزار مفید تریدر را برایتان بگویم به زبان ساده این‌گونه است که این نرم افزار همانند نرم افزار متاتریدر هست که سالها پیش توسط کارگزاری مفید بومی‌سا
⭕️آزمون Disc
♦️با استفاده از آزمون رفتار شناسی دیسک ، خود و اطرافیانتان را بهتر بشناسید و جهت انتخاب شغل مناسب، ارتقای شغلی و بهتر کردن روابط خود از آن استفاده نمایید.
♦️تعداد سوالات 26 پرسش چهار گزینه ای می باشد.  در هر پرسش باید دو گزینه انتخاب شود، گزینه ای که موافق نظر شماست (لایک سبز) و گزینه ای که  مخالف نظر شما (لایک قرمز) می شود.
♦️نتیجه آزمون، دو نمودار می باشد که نمودار اول مربوط به شخصیت شماست و نمودار دوم مربوط به شخصیت تطبیق یافت
سلام
شما با کنترلر نمودار Histogram در دوربین بطور نسبی میتوانید مقدار نور ورودی و یا Exposure را کنترل کنید.
به این صورت که هرچه نمودار به سمت راست میل کند یعنی به OVER شدن نزدیک و هرچه به سمت چپ نزدیک شود به UNDER شدن نزدیک می شود.
به تصاویر زیر دقت کنید:
پاورپوینت اقتصاد دانش محور
پاورپوینت اقتصاد دانش محور، ارائه کلاسی کارشناسی ارشد، در 45 اسلاید و در قالب فایل pptx، مقدمه: قرن بیست و یکم با ویژگیهایی مانند شکل گیری دهکده جهانی، جهانی شدن اقتصاد، تشدید رقابت بین دولتها در عرصه های مختلف و اقتصاد دانش محور قابل شناخت است.
راهور ناجا:
در محورهای محور اسالم – خلخال در استان اردبیل و درگز-قوچان محدوده گردنه تیوان در استان استان خراسان رضوی بارش برف گزارش شده است.
در اکثر محورهای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران را شاهدیم.
در استان اردبیل محورهای اسالم – خلخال و گرمی-بیله سوار، استان قزوین محور قزوین-رشت محدوده گردنه کوهین، محور فیروزکوه محدوده گدوک و استان آذربایجان شرقی محور تبریز-اهر مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است./ایسنا
جمعه ، ۲۴ آ
تیم فیشنگار! تصمیم گرفت برای بررسیی میزان مشارکت کاربران! در فیش‌های منتشره اقدام به برگزاری یک نظرسنجی و سپس تحلیل آن بنماید. 
 
طبق بررسی نظرسنجی‌ها مشخص شد در یک بازه زمانی یک ماهه (4 هفته از 23 شهریور تا 19 مهر ) تعداد 90 خواننده‌ در پست‌ها مشارکت داشته اند. در این بازه زمانی 22 پست منتشر شد. شاید برای شما سوال شده باشد که آیا نظرسنجی‌ها باعث افزایش مشارکت دنبال کنندگان شده است که باید بگویم تاثیر محسوسی داشته و این نظرسنجی به ما می‌گوید که
تیم فیشنگار! تصمیم گرفت برای بررسی میزان مشارکت کاربران! در فیش‌های منتشره اقدام به برگزاری یک نظرسنجی و سپس تحلیل آن بنماید. 
 
طبق بررسی نظرسنجی‌ها مشخص شد در یک بازه زمانی یک ماهه (4 هفته از 23 شهریور تا 19 مهر ) تعداد 90 خواننده‌ در پست‌ها مشارکت داشته اند. در این بازه زمانی 22 پست منتشر شد. شاید برای شما سوال شده باشد که آیا نظرسنجی‌ها باعث افزایش مشارکت دنبال کنندگان شده است که باید بگویم تاثیر محسوسی داشته و این نظرسنجی به ما می‌گوید که ت
همانطور که می دونید متلب زوایه 360 درجه را به شکل دو بخش منفی و مثبت 180 درجه ای نشون می ده، این مسئله باعث بروز مشکل در پیاده سازی برخی الگوریتم‌هایی می شه که با زوایه کار می کنند، به عنوان مثال زمانی که شما تعدادی نقاط پخش شده در فضا دارید و بخواهید که کوتاهترین مسیر بین آنها را پیدا کنید، یک روش ساده مرتب سازی این نودها بر مبنای مختصات قطبی و خصوصا زوایه هستش، در چنین مواقعی نقاط قطبی دو بخشی پاسخگو نیست بر همین اساس من یک تابع ساده را برای حل
سلام
شما با کنترلر نمودار Histogram در دوربین بطور نسبی میتوانید مقدار نور ورودی و یا Exposure را کنترل کنید.
به این صورت که هرچه نمودار به سمت راست میل کند یعنی به OVER شدن نزدیک و هرچه به سمت چپ نزدیک شود به UNDER شدن نزدیک می شود.
به تصاویر زیر دقت کنید:


ادامه مطلب
پاورپوینت اقتصاد دانش محور
پاورپوینت اقتصاد دانش محور، ارائه کلاسی کارشناسی ارشد، در 45 اسلاید و در قالب فایل pptx، مقدمه: قرن بیست و یکم با ویژگیهایی مانند شکل گیری دهکده جهانی، جهانی شدن اقتصاد، تشدید رقابت بین دولتها در عرصه های مختلف و اقتصاد دانش محور قابل شناخت است.
 نمودار وِن را جان وِن (John Venn )، فیلسوف و منطق‌دان بریتانیایی، به عنوان راهی برای بیان بصری رابطه بین گروه‌های مختلف از اشیا اختراع کرد.
 از آنجایی که معادل ریاضی «یک گروه از اشیا» معادل با «یک مجموعه» است، با استفاده از نمودار ون می‌توان روابط بین مجموعه‌ها را نشان داد.
 برای رسم یک نمودار ون، ابتدا یک مستطیل را می‌کشیم که «جهان» (Universe) یا مجموعه جهانی نامیده می‌شود. منظور از مجموعه جهانی، مجموعه‌ای نیست که همه چیز در آن وجود دارد، بلکه
با سلام خدمت شما صنعت گران زحمت کش. گروه CNC Highcam  در نظر دارد بصورت متمرکز و مستمر خدمات دستگاه های 5محور را با بهترین شرایط اراعه دهد.
1-خرید و واردات دستگاه پنج محور
2-نصب و راه اندازی دستگاه پنج محور
3-پشتیبانی 24 ساعته از دستگاه ها و رفع مشکلات 
4- تهیه و تنظیم پست پروسسور پاورمیل و پشتیبانی آنلاین
5-آموزش برنامه نویسی با نرم افزار قدرتمند پاورمیل و پشتیبانی از پروسه تولید
مالف و مدرس پاورمیل مهندس یحیوی
تماس و واتساپ 989112235526+
با سلام خدمت شما صنعت گران زحمت کش. گروه CNC Highcam  در نظر دارد بصورت متمرکز و مستمر خدمات دستگاه های 5محور را با بهترین شرایط اراعه دهد.
1-خرید و واردات دستگاه پنج محور
2-نصب و راه اندازی دستگاه پنج محور
3-پشتیبانی 24 ساعته از دستگاه ها و رفع مشکلات 
4- تهیه و تنظیم پست پروسسور پاورمیل و پشتیبانی آنلاین
5-آموزش برنامه نویسی با نرم افزار قدرتمند پاورمیل، کتیا، ان ایکس و پشتیبانی از پروسه تولید
مالف و مدرس پاورمیل مهندس یحیوی
تماس و واتساپ 989112235526+
سلام و عرض ادب خدمت همکاران محترم
اولین دوره المپیاد شایستگی محور هنرجویان هنرستانهای فنی و حرفه ای ( مرحله استانی ) روز چهارشنبه 98/2/4 ساعت 9 صبح در هنرستان شهید نصیری گرگان برگزار می شود . اطلاعات تکمیلی طبق خبر کارشناس مسئول آموزش فنی و حرفه ای به مدارس بخشنامه شده است . گروه حسابداری
یکی از شاخص‌های کلیدی بیت کوین در حال تغییر وضعیت به حالت صعودی است. گفتنی است که این شاخص در اولین روزهای روند صعودی قبلی در سال ۲۰۱۶ به حالت صعودی تغییر وضعیت داده بود.به گزارش کوین‌دسک، میانگین متحرک ساده با دوره ۵۰ (MA-50) در نمودار ۳ روزه بیت کوین، در یک روند قدرتمند صعودی رو به بالا قرار گرفته است و به نظر می‌رسد در روزهای آتی MA-200 را پشت سر بگذارد.این اولین «تقاطع طلایی» بیت کوین پس از فوریه ۲۰۱۶ خواهد بود که در نمودار ۳ روزه اتفاق می‌افت
SmartDraw  بهترین نرم افزار طراحی نمودار مدار و شماتیک برق و سیم کشی مدار است
یک نمودار سیم کشی یا الگوی طراحی مدار را باز کنید - نمادهای مدار ، سوئیچ ها ، رله ها و موارد دیگر را اضافه کنید. با این نرم افزار طراحی مدار عناصر را در صفحه اضافه کنید حذف یا جابجا کنید و همه چیز به صورت خودکار تنظیم و تغییر می کند.

ادامه مطلب
اگر چه اکسل در ابتدا برای انجام تحلیل‌های عددی طراحی و توسعه یافت اما امروزه کاربردهای بسیار دیگری نیز یافته است. با توجه به راحتی کار با اکسل و همچنین فراگیری استفاده از این نرم‌افزار در بسیاری از تخصص‌ها، جای تعجب نیست که بسیاری از افراد سعی می‌کنند آن را برای انجام وظایفی که هرگز نباید با اکسل انجام شود، بازنویسی کنند.
یکی از کاربردهای آن استفاده به عنوان ابزاری برای مدیریت پروژه و تهیه نمودار گانت است که ما به شما نشان خواهیم داد که چ
نمودار ER سیستم بانک خون
        پروژه ER سیستم بانک خون یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است. تمامی موجودیت های نمودار ER سیستم بانک خون تا سطح ۳NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها و ارتباط بین این موجودیت ها و نوع ارتباط بین موجودیت ها (۱ به ۱ یا ...دریافت فایل
آشنایی با نسبت ها و نمودار ها برای کشف تقلب در صورت های مالی


مولف: عصمت زنگنه           ناشر: دیباگران تهران
درباره ی مولف:
از ویژگی های قلم این مولف نثر ساده و روان است که قابل فهم عموم است.


درباره ی کتاب:
این کتاب بسیار منحصر به فرد است و هیچ نمونه مشابهی ای ندارد و پس از مطالعه ی این کتاب خواننده به راحتی میتواند با استفاده ی چند نسبت ساده مالی و اکسل اگر تقلب و یا اشتباهی توسط حسابدار صورت گرفته شده باشد را متوجه شود.


تصویر جلد کتاب:
انواع کارت خام پی‌وی‌سی pvc

کارت خام  pvc طلایی
کارت خام  pvc نقرای
کارت خام  pvc سفید
کارت خام  pvc متالیک
کارت خام  pvc مشکی
کارت خام  pvc آبی
کارت خام  pvc قرمز
کارت خام  pvc مغناطیسی(مگنت دار)
کارت خام  pvc مایفر
کارت خام  pvc ro 125k
کارت خام pvc هوشمند
کارت الکترونیکی خام
بوش پدر اعتقاد داشت ایران محور شرارت در دنیاست و این بابا جدیده، می گه ایران کشوری یاغی هست...!!
می دونی، مشکل اونا نیستن، مشکل این بیشعورهای مسئول تو کشور خودمون هستن که دوست دارن با اینا عکس یادگاری بندازند، گپ بزنن، دست بدن و ... !
#بی ـ شعوری
دانلود لیسپ اتوکد- export کردن مختصات (X,Y,Z) نقاط (Point) از اتوکد به صورت فایل اکسل
این لیسپ برای استخراج (export) مختصات (X,Y,Z) نقاط (Point) از اتوکد در قالب یک فایل اکسل با پسوند Csv نوشته شده است. برای اجرای این لیسپ در اتوکد بعد از فراخوانی لیسپ با دستور Ap از  مسیر مربوطه، باید از دستور EXPP استفاده نمایید. برای دانلود فیلم آموزشی این لیسپ به صورت رایگان می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.     دانلود فیلم آموزشی ...
دریافت فایل
ماوس های نوری با استفاده از تکنولوژی نوری کار میکند و برای کار با آن هیچ  اجزاء مکانیکی وجود ندارد.
این گونه از ماوس ها از یک دوربین ظریف استفاده می کند و روی هر سطحی کارایی دارد. دارای یک LED قرمز است که  نور را به سطح میتاباند و این نور بین یک سطح کار و یک سنسورCMOS نوسان می کند. این سنسور هر تصویر دریافتی را به DSP می فرستد تا تحلیل شود .
بدین گونه که DSP الگو های داخل تصویر را دیده و تشخیص میدهد که این الگو ها چگونه حرکت میکنند. سپس بر اساس تغییر الگ
نمودار ER سیستم مدیریت کتابخانه
پروژه ER کتابخانه یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است. این پروژه شامل موجودیت های زیر می باشد : کتابخانه عضو کتاب کارکنان تمامی موجودیت های نمودار ER سیستم مدیریت کتابخانه تا سطح ۳NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها و ارتباط بین این موجودیت ها و نوع ارتباط بین موجودیت ها (۱ به ۱ یا ۱ به چند یا
 
یه پسر انگلیسی به یه پسر ایرانی:چرا خانوماتون با مردا دست نمیدن؟یعنی انقدر مرداتون شهوت پرستن؟!پسر ایرانی: چرا هر مردی نمیتونه دست ملکه شما رو لمس کنه؟پسر انگلیسی با عصبانیت: ملکه فرد عادی نیست! فقط با افراد خاص دست میده!پسر ایرانی:
خانوم های سرزمین من همه ملکه اند ... .
دانلود پاورپ.ینت-کلیپ آرت- نمودار

کلیپ آرت clip art و نمودار برای تزئین پاورپوینت
4 قالب پاورپوینت حاوی کلیپ آرت و اشکال متنوع جهت ارائه مطالب و تزئین پاورپوینت 1- آنالیز خوشه ای (دایره هایرنگی تو در تو) 2- فلش های رنگی دنبال هم 3- اشکال دایره ای برای بیان مقایسه دو مساله 4-مکعب های رنگی سه بعدی
متاسفانه مدل هایی که با رویکرد واریانس محور از طریق نرم افزار های خانواده PLS مورد بررسی قرار می گیرند فاقد شاخصی کلی برای نگاه به مدل به صورت یکجا هستند. یعنی شاخصی برای سنجش کل مدل شبیه به رویکرد کواریانس محور وجود ندارد. اما در تحقیقات مختلف در این حوزه پیشنهاد شد که از شاخصی به نام GOF می توان به جای شاخص های برازشی که در رویکرد های کواریانس محور وجود دارد، استفاده نمود. این شاخص هر دو مدل ساختاری و اندازه گیری را به صورت یک جا در نظر گرفته
11-طبقه بندی سازمان همکاری و توسعه اقتصادی12- طبقه بندی لیم و دالیمور در سال 200413- طبقه بندی کاپلن و نورتون1-3-2) ادوینسون و مالونه ( 1997)این دو نفر در طرح ارزش اسکاندیا خود ، سرمایه فکری را به دو جزء سرمایه انسانی و سرمایه ساختاری ارائه کرده اند که نمودار آن بصورت زیر است.نمودار 1-2 طرح … ادامه خواندن طبقه بندی سازمان همکاری و توسعه اقتصادی
ادامه مطلب
تفسیر آزمون نئو 240 سوالی word

جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود تفسیر آزمون نئو 240 سوالی word
تفسیر آزمون نئو کلید تست نئو ۲۴۰ سوالی (
کلید نمره گذاری + تفسیر آزمون + پرسشنامه + پاسخنامه). تعداد سوالات:
۲۴۰تعداد صفحات: ۷ (پرسشنامه) + ۴ (پاسخنامه-کلید نمره ... نمونه گزارش
آزمون نئو فرم بلند  اجرا و تفسیر آنلاین تست شخصیت نئو فرم بلند 240
سئوالی (NEO PI-R) اجرا و تفسیر آنلاین تست نئو فرم بلند 240 سئوالی. به
همراه رسم نمودار بالینی.  
برگرفته از کلمات Automatic computer Aided Design & Drafting : ترسیم و طراحی به کمک کامپیوتر
این برنامه توسط شرکت Autodesk ساخته شده است .
اما معرفی بخش های مختلف این نرم افزار :
نوار عنوان – tittle Bar   » در بالا ترین قسمت قرار دارد .
نوار ابزار – Tools Bar    » جهت اجرای فرمان استفاده می شود .
صفحه ترسیم – Uniform background  » صفحه ای نا محدود جهت ترسیم
خط فرمان – Command Line  » جهت تایپ فرمان ها
نوار وضعیت – Status Bar   »  دارای آیکن هایی که اطلاعات و امکانات مفیدی را برای رسم در
روزهام به مبهم‌ترین شکل ممکن دارن می‌گذرن. اوضاع عجیبیه که حتی نمی‌تونم وصفش کنم. همه چی قروقاطیه و به دلایل نامعلومی دارم انتظار یه اتفاق نامعلوم رو می‌کشم. برعکس همیشه، زمان داره به شدت کند می‌گذره.
غم عمیقی رو احساس می‌کنم که نمی‌تونم تشخیص بدم عمقش چقدره و این باعث میشه اتفاقات روزمره و معمولی مثل دیدن یه قیافه‌ی آشنا تو دانشکده هم شادی‌های خیلی بزرگ به نظرم بیان. اینه که درگیرم با غم‌ها و شادی‌های شدید. یه جور پارادوکس. نمودار سی
- به قسمت تنظیمات تقویم فارسی رفته و در قسمت " دریافت مختصات از جی پی اس" کلیک کنید و پس از مدتی حداکثر مدت یک دقیقه طول و عرض جغرافیایی محل شما را نمایش می دهد.مختصات نمایش داده شده را در قسمت عرض جغرافیایی و طول جغرافیاییوارد کنید و گزینه تایید را کلیک کنید.
آموزش ساخت سند جالب با ورد 2016 | آموزش ورد 2016 | ورد 2016 | ورد | word | word 2016 | Teaching word | learning word | word document .
در این ویدیو یاد میگیرید که تصویر زیر را در ورد 2016 بسازید↓↓↓
خواهشمندم پس از دیدن فیلم آموزشی، فیلم رو  لایک کرده و چنل من رو سابسکرایب کنید. ممنونم.
 
می توانید با کلیک روی آدرس زیر وارد چنل یوتیوب من بشوید:
https://www.youtube.com/channel/UCmPmmaDxiGv1ZbpVp9ojWJQ
همچنین می توانید با کلیک روی آدرس زیر ویدیو را در یوتیوب مشاهده کنید:
https://www.youtube.com/watch?v=EezG6PVk2LA
آموزش ساخت سند جالب با ورد 2016 | آموزش ورد 2016 | ورد 2016 | ورد | word | word 2016 | Teaching word | learning word | word document .
در این ویدیو یاد میگیرید که تصویر زیر را در ورد 2016 بسازید↓↓↓
خواهشمندم پس از دیدن فیلم آموزشی، فیلم رو  لایک کرده و چنل من رو سابسکرایب کنید. ممنونم.
 
می توانید با کلیک روی آدرس زیر وارد چنل یوتیوب من بشوید:
https://www.youtube.com/channel/UCmPmmaDxiGv1ZbpVp9ojWJQ
همچنین می توانید با کلیک روی آدرس زیر ویدیو را در یوتیوب مشاهده کنید:
https://www.youtube.com/watch?v=EezG6PVk2LA
ساخت پست پروسسور POSTPROCESSOR BUILDING
 
قبول  ساخت پست پروسسور 3 , 4 , 5 محور سفارشی برای هرنوع دستگاه CNC.
 
CNC چوب،CNC فلز،CNC طلاسازی
 
3محور 4محور 5محور 6محور(ربات-Robot) ، میل ترن  MILL-TURN و  طراجی پست پروسسور برای دستگاه تراش CNC جهت تولید G-CODE در نرم افزار :
AUTODESK POWERMILL 2012-2020
solidCAM
 
 
   6&5&4&3 AXIS
در نرم افزار powerMILL و SOLIDCAM
 
نمونه کار ما را در لینک زیر مشاهده کنید(روی لینک کلیک کنید)
 
پست پروسسور فرزCNC گهواره ای :
http://www.aparat.com/v/woqGK/%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%B1%
سلام. در این پست می خواهم راجع به ابعاد مکان بنویسم. همانطور که می دانیم ما در فضایی سه بعدی زندگی می کنیم. چپ و راست (محور x)، پشت و جلو (محور y)، پایین و بالا (محور z). سه محور x y z جدا از هم هستند. جدا از هم به این صورت که هر محور بر دو محور دیگر «عمود» است. و نمی توانیم محور دیگری را رسم کنیم که بر سه محور x y z عمود باشد. در واقع ذهن ما ناتوان از تصور آن محور چهارم است. بنابراین ما فضا را سه بعدی می بینیم. اما بعد چهارم چیست؟ بیایید به صورت استقرایی است
سلام. در این پست می خواهم راجع به ابعاد مکان بنویسم. همانطور که می دانیم ما در فضایی سه بعدی زندگی می کنیم. چپ و راست (محور x)، پشت و جلو (محور y)، پایین و بالا (محور z). سه محور x y z جدا از هم هستند. جدا از هم به این صورت که هر محور بر دو محور دیگر عمود است. و نمی توانیم محور دیگری را رسم کنیم که بر سه محور x y z عمود باشد. در واقع ذهن ما ناتوان از تصور آن محور چهارم است. بنابراین ما فضا را سه بعدی می بینیم. اما بعد چهارم چیست؟ بیایید به صورت استقرایی استدل
طلایاب تصویری حرفه ای
در سال های اخیر در تولید دستگاه های مذکور، تغییرات زیادی صورت گرفته است 
و این تغییرات خروجی بسیار مناسبی در تکنولوژی ها و فناوری های به کار رفته در این محصول را به همراه داشته است. 
در گذشته انواع ضعیف فلزیاب هایی موجود بود که ممکن بود  وقت شما را به عنوان یک جستجوگر در ابعاد زیاد تلف کند
امروزه و با تولید انواع دستگاه فلزیاب  و طلایاب تصویری حرفه ای و  پیشرفته   شما این قابلیت را خواهید داشت که اجسام مورد نظر را در عم
آموزش پیشرفته R
انواع داده ها : کمی و کیفی تعریف انواع داده  خلاصه کردن داده های کمی محاسبه چندک ها  تابع خلاصه سازی مقادیر نمودار شاخه و برگ هیستوگرام یا بافت نگار نمودار چندک - چندک  نمودار جعبه ای خلاصه کردن داده های رسته ای استفاده از جداول فراوانی توزیع پواسون تصادفی نمودار میله ای نمودار دایره ای آزمون میانگین جامعه  آزمون فرض میانگین جامعه آزمون کلاسیک t-test آزمون میانگین تک نمونه ای  آزمون برابری واریانس ها آزمون برابری میانگین دو
کتابخانه‌هایی در دنیا وجود دارد که به جای کتاب می‌شود انسانی که داوطلبانه آنجا حضور دارد را انتخاب کنید تا به عنوان کتاب زنده به داستانش گوش دهید. این مکان‌ها به افراد کمک می‌کند با کسانی که به طور معمول ملاقات نمی‌کنند، صحبت کنند. این افراد تعصب، محرومیت اجتماعی و سوء استفاده اجتماعی را تجربه کرده‌اند و شرکت کنندگان می‌توانند سوالاتی از آن‌ها بپرسند تا درباره داستان آنها بیشتر بدانند. کتابخانه انسانی یا زنده یک سازمان و جنبش بین الم
تجربه نشون داده حرکات پنج محور خروجی نرم افزار ان ایکس برای کنترلرهای زیمنس بسیار نرم و کنترل شده تر از نرم افزارهای دیگر است.
اگر دستگاه پنج محور دارید و کنترلر زیمس است پیشنهاد میکنم خروجی های ان ایکس را امتحان کنید. 
موقعیت یابی نقاط و کنترل محورهای دورانی به گونه ای است که باعث ایجاد حرکت نرم خواهد شد.
 
ادم همیشه در هر مرحله از زندگیش
باید چیزی براش محور باشه
اولش مثلا اسباب بازی
بعد درس
بعد معشوق
بعد کار
بعد همسر
بعد فرزند
هرجا که از هر مرحله دل برید, وابستگی به مرحله بعد شروع میشه
اون ته تهش,که از همه چی دل برید,همممه چی مفهومشو از دست داد...به چی باید چنگ زد؟
ب کجا پناه برد؟
ب مرگ هم میشه چنگ زد و پناهی گرفت؟
یا نه,اونجاست که تازه شناخت و علاقه به خدا شروع میشه...؟
ته تهش خداست؟
یا خدا از اول بوده و خودش مرحله نیست؟
شایدم همه اینا بوده تا تهش ب ا
مجموعه نمودار منطق - بر اساس منطق 1 نظام جدید آموزشی حوزه - مرحله ابتدایی
مجموعه جهار نمودار کامل مبحث ألفاظ به صورت سه فرمت VSD و JPG فرمت Vsd کاملا قابل ویرایش است (با نرم افزار Microsoft Visio)   توجه داشته باشید این نمودار ها از اول بحث مفهوم تا آخر بحث تداخل می باشد و مبحث استدلال غیر مباشر را ندارد تهیه شده از جزوه منطق کلاس استاد ربانی همدانی، استاد منطق با تجربه 15 ساله موفق در تدریس منطقاین نمودار به صورت کاملاً تایپی با ألفاظ و دسته بندی صحیح ...د
واژگونی زانتیا با 2 کشته در محور زرند – کرمان
فرمانده پلیس راه زرند – یزد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا در محور زرند – کرمان، چهار کشته و مجروح بر جای گذاشت.
به گزارش ندای زرند ، محمدحسین اثنی‌عشری اظهار داشت: بامداد امروز یک دستگاه سواری زانتیا با چهار نفر سرنشین از کرمان به طرف زرند در حال حرکت بود که در حوالی ریحان‌شهر از جاده منحرف و بر اثر واژگونی پی در پی راننده و یکی از سرنشینان در دم جان خود را از دست دادند و دو سرنشین دیگر به
آزمایشگاه مکانیک خاک آزمایش تراکم (compaction) در قالب فایل word کاملا قابل ویرایش
در این پروژه آزمایشگاه مکانیک خاک آزمایش تراکم (compaction) در قالب فایل word کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصویر و جدول و نمودار طبق شرح زیر بیان شده است






دسته بندی
عمران

فرمت فایل
docx

حجم فایل
338 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
11


در این پروژه آزمایشگاه مکانیک خاک آزمایش تراکم (compaction) در قالب فایل word کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصویر و جدول و نمودار طبق شرح زی
⚜️ببین، بیا خودت کلاهت را قاضی کن! مگر می‌شود من، تو را نشناسم و خاطرخواهت شوم؟! مگر می‌شود بی‌آنکه بدانم با تو بودن به چه دردم می‌خورد دستم را توی دستت بگذارم؟! من انسانم‌ها! با همان مختصات عجیب و غریبی که خودت از روز اول در سیستمم تعبیه کرده‌ای. و بعد برای آفرینش من، باز هم تأکید می‌کنم، منِ با همین مختصات، به خودت آفرین گفته‌ای.❤️حالا این من، می‌خواهد بیشتر بشناسدت... من اغلب فکر می‌کنم به تو، به خودم، به نسبتمان، به اینکه من با این
میلگرد St52
 
 
چند نکته در هنگام خرید
- مشخصات و ویژگی‌های هر محصول، اعم از نوع، سایز، حالت، استاندارد، محل بارگیری و تحویل (کارخانه یا بنگاه)، واحد، قیمت هر واحد و هم‌چنین تاریخ و ساعت آخرین به‌روزسانی در لیست قیمت‌ها آورده شده است.
- برای مشاهده نوسانات و«نمودار قیمت محصول»، روی آیکون نمودار مرتبط با هر محصول کلیک کنید.
- با توجه به نوسانات بازار، برای اطمینان از قیمت نهایی محصول، با کارشناسان آهن آنلاین در تماس باشید
 
تلفن : 02166672010فکس : 021
نظام آموزشی در ایران(word)

 
آموزش و پرورش با قرار گرفتن در عرصه تحولات پرشتاب جهان امروز، دستخوش تغییرات وسیعی شده است. لازمه ماندگاری در این عصر توجه به کیفیت نظام آموزشی است. در این مقاله بر آن شدیم تا به بررسی نظام آموزشی در ایران بپردازیم.
این مقاله شامل 9 صفه و در فایل word تهیه شده و شامل موضوعات زیر می باشد.
- نظام آموزشی در ایران
-هدف از تأسیس مدارس شبانه روزی
-مزایا و معایب مدارس...
 
نظام آموزشی در ایران(word)
 
افزودن و ایجاد نمودار Chart در برنامه Word
Chart
اگر بخواهیم در برنامه  Word چارت و نمودار Chart ایجاد کنیم مسیر زیر را دنبال می کنیم.
از زبانه Insert و از قسمت  Illustration بر روی گزینه Chart کلیک می کنیم در پنجره باز شده نوع چارت را انتخاب کرده و Ok
بعد از بستن این پنجره نوع چارت انتخابی شما  به همراه یک پنجره از محیط Excel باز می شود که در اینجا شما با تغییر دادن عناوین و عددهای داخل جدول اکسل می توانید چارت خود را ویرایش کنید
آنتن هورن Pyramidal طراحی شده در باند Ku با بهره ماکزیمم 18 دسیبل و دارای طول 10 سانتیمتری
این آنتن در باند Ku و استاندارد موجبری WR62 طراحی شده و دارای تغییرات کمتر از 1 دسیبل برای بهره در طول پهنای باند فرکانسی می باشد. این آنتن قابل استفاده در کابردهای راداری و ماهواره ای می باشد
 
 
نمودار تغییرات ماکزیمم بهره آنتن هورن باند Ku در طول پهنای باند فرکانسی آنتن
 
 
 
نمودار S11 آنتن هورن باند Ku طراحی شده
 
 
نمودار VSWR آنتن هورن باند Ku
 
 
پترن سه بعدی و تشعش
ادم همیشه در هر مرحله از زندگیش باید چیزی براش محور باشه
اولش مثلا اسباب بازی
بعد درس
بعد معشوق
بعد کار
بعد همسر
بعد فرزند
هرجا که از هر مرحله دل برید, وابستگی به مرحله بعد شروع میشه
اون ته تهش,که از همه چی دل برید,همممه چی مفهومشو از دست داد...به چی باید چنگ زد؟
ب کجا پناه برد؟
ب مرگ هم میشه چنگ زد و پناهی گرفت؟
یا نه,اونجاست که تازه شناخت و علاقه به خدا شروع میشه...؟
ته تهش خداست؟
یا خدا از اول بوده و خودش مرحله نیست؟
شایدم همه اینا بوده تا تهش ب ا
نمودار ER فروشگاه اینترنتی کتاب
پروژه ER فروشگاه اینترنتی کتاب یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است. این پروژه شامل موجودیت های زیر می باشد : کتاب مجله سی دی و دی وی دی مقاله فاکتور ریز فاکتور گروه تمامی موجودیت های نمودار ER فروشگاه اینترنتی کتاب تا سطح ۳NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها و ارتباط بین این موجودیت ها و نوع
پاورپوینت آشنایی با نرم‌افزار اقتصادسنجی EViews
قسمتی از پاورپوینت:  انتخاب هر Object بیش از یک View (نما و مشاهده) دارد. به عنوان مثال، یک سری‌زمانی دارای نماهایی از قبیل: نمای صفحه‌گسترده یا کاربرگ (که داده‌ها را نمایش می‌دهد)، نمای نمودار خطی، نمای نمودار میله‌ای، نمای نمودار بافت‌نگار، نماهای آماری و یا به شکل نمای نمودار همبستگی می‌باشد که درصورت لزوم می‌توان یک Object را از حالت یک‌ نما به ‌نمای دیگر (که موردنظر است)، تبدیل کرد. لازم به ذ
در صورتی که نمودار در صفحات با اطلاعات زیاد داشته باشیم زمانی که کاربر در صفحه اسکرول به بالا یا پایین نماید نمودارها از محدوده نمایش خارج می شوند در صورتی که نیاز باشد نمودارها هم با اسکرول به مکان جدید منتقل شوند از کدهای زیر استفاده نمائید
 
Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range)'UpdatebyExtendoffice20161111    Dim CPos As Double    Application.ScreenUpdating = False    CPos = ActiveWindow.ScrollRow * ActiveCell.RowHeight    ActiveSheet.ChartObjects("Chart 2").Activate    ActiveSheet.Shapes("Chart 2").Top = CPos    ActiveWindow.Visible = False    Appli
برای دانلود متن کامل فایل این پایان نامه ها اینجا کلیک کنید نرم افزار محور(SDN) برای مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی (CN) پایان نامه های دانلودی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات در این صفحه لیست همه پایان نامه های رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات سایت سبز فایل را در یک صفحه می توانید ببینید و برای استفاده در پروپوزال ،پایان نامه، تحقیق ، پروژه ، گزارش سمینار و دیگر فعالیت های علمی خودتان از آنها …
مرور ادامه
ادامه مطلب
آموزش svg
 
مطالبی که در این درس یاد خواهید گرفت عبارتند از :
SVG در HTML5
رسم مستطیل در SVG
رسم دایره در SVG
رسم بیضی در SVG
رسم خط در SVG
رسم چندضلعی در SVG
رسم چندخطی در SVG
رسم یا مسیر در SVG
متن در SVG
شیوه ی رسم در SVG
 
SVG در HTML5
 
با اومدن html5 این امکان که svg و مستقیم به صفحات وب اضافه کنیم هستش.
شما با استفاده از تگ <svg> میتونید در هرجای صفحه که خواستید اشکال مورد نظرتون و رسم کنید.
یک مثال ساده برای آموزش svg  کد زیر هستش :
<!DOCTYPE html><html><body>
<h1>رسم svg &l
معرفی انتگرال
از مهم‌ترین ابزارهای ریاضیاتی تاریخ علم، که بشر تاکنون به آن دست یافته،
«انتگرال» (Integral) است. از این مفهوم می‌توان به‌منظور محاسبه مساحت،
حجم و طول استفاده کرد.
نماد استفاده شده برای توصیف انتگرال، s کشیده است. این حرف مخفف کلمه لاتین
«Sum» به معنای جمع است. برای شروع، با استفاده از مساحت سطح زیر نمودار،
به معرفی این مفهوم می‌پردازیم.
سوال:

مساحت سطح زیر نمودار تابع (y=f(x چقدر است؟

ادامه مطلب
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: لازم است همه مبلغان آیات نورانی قرآن کریم را مبنا و محور تبلیغات اسلامی‌شان در منبرها قرار دهند، مروّج قرآن باشند و آیات قرآن محور مباحثشان در مناسبت‌های مختلف‌ باشد.
ادامه مطلب
توسل و توکل باید با هم باشه 
توسل مثلا متوسل شدن به ایمه و زیارات امامان. مثلا دعای توسل. 
توکل مثل مناجات ها. مراجعه فقط به خدا که خدا همه کاره است. مثلا دعای جوشن کبیر 
محور توحید است. 
هم مناجات و هم زیارات باید باشند. قرآن هم که جای خود.  
کلمه حسبنا الله که محور توحید است دقیقا وسط این آیه مثل نگین می درخشد. 
آیه زیر می گه توکل و توسل با هم (هم خدا چیز می ده هم رسول) اما محور توحید و توکل به خداست (حسبنا الله). اما دوباره در آخر آیه قرآن می گوید ت
 حالا دیگر برای درک قدرت و صلابت محور مقاومت
نه، به اظهارات مقامات بلندپایه حزب‌الله لبنان، حماس و دیگر نیروهای مقاومت نیاز
است و نه، به واقعیت‌های میدان نبرد در تقابل با رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت
منطقه احتیاج است! تنها با مرور گفته‌ها و ناگفته‌های مقامات تل‌آویو شاهد دست
برتر محور مقاومت و ترس بی حد و حصر صهیونیست‌ها خواهید بود!
ادامه مطلب
چرا اخیراً اداره ثبت، شهرداری و یا هر اداره مرتبط اسناد و املاک
برای انجام هر گونه امور مربوط به ملک، مالک را ملزم به تهیه نقشه یو تی ام می
کند؟
پاسخ: استقرار پلاک در مکان خود و تثبیت حدود چهار گانه ملک 

نقشه یو تی ام نقشه ای بر اساس یک سیستم مختصات جهانی است که در آن
هر نقطه ای دارای مختصات منحصر به فرد بر روی کره زمین می باشد. به این معنا که
وقتی نقشه یو تی ام  (UTM) ملک تهیه می گردد،
مختصات گوشه های ملک با دقت سانتی متر بر روی کره زمین معلوم می گ
پروژه درس مهندسی نرم افزار 1 ترسیم نمودار های سیستم بانکی
پروژه درس مهندسی نرم افزار 1 ترسیم نمودار های سیستم بانکی







دسته بندی
آزمون ارشد

فرمت فایل
pdf

حجم فایل
526 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
62


در این پروژه که به صورت گرافیکی و با فرمت پی دی اف می باشد سعی شده که به بهترین شکل ممکن و با بالاترین کیفیت نمودار های یک سیستم بانکی شرح داده شود. این پروژه یکی از کامل ترین و جامع ترین پروژه ها در این زمینه است. و از کیفیت بسیار بالایی برخوردا
قالب آماده ویدیو شاد استوری اینستاگرام
ویژگی های پروژه:After Effects CC 2018 یا بالاترعمودی 1080 1920دارندگان ویدیو یا عکسکنترل رنگبدون پلاگین مورد نیاز استسفارشی سازی آسان ، قالب به خوبی سازمان یافتهعبارات جهانیقلم بعد از خرید گنجانده شده استآهنگ موسیقی گنجانده نشده است
Shadows Instagram Stories 26139171 Videohive - Free Download After Effects Templates
After Effects Version CC++ | No Plugin | 1920x1080 | 3 MB
 
Project Features:
After Effects CC 2018 or above
Vertical 1080×1920
Video or Photo Holders
Color Control
NO plug-in required
Easy customize, well organized template
Universal Expr
طراحی آنتن هورن باپوشش دهی کل باند X و ماکزیمم بهره بیشتراز22 دسیبل و تغییرات کمتراز2دسیبل بهره درطول پهنای باندفرکانسی
طول آنتن: 29.5cm
 
این آنتن که در باند X برای کاربردهای راداری طراحی شده دارای طول 29.5 سانتیمتری بوده و از VSWR کمتر از 1.2 و S11 کمتر از 23- دسیبل برخوردار می باشد. این آنتن در باند X از استاندارد موجبری WR90 نیز برخودار می باشد.
 
پترن تشعشعی سه بعدی آنتن در فرکانس 10 گیگاهرتز از باند X
 
نمودار تغییرات بهره درطول پهنای باند آنتن و نمایش ت
آموزش خصوصی پاورمیل ویژه مهاجرت، حرفه ای و تضمینی سه محور _ چهار محور _ پنج محو ر _ تراش و پست نویسی . قدم به قدم با مثال های کاربردی 
مدرس مهندس یحیوی
تماس و واتساپ 989112235526+
https://www.aparat.com/video/video/listuser/view/list/dashboard/yes/list_type/all/username/highcam.ir
 
درگاه پرداخت اینترنتی : https://Zarinp.al/273357
 
هی دنیا ! حواست هست که تو چه قدر به ماها بدهکاری و عین خیالت نیست؟
 کلی روز خوب بهمون بدهکاری،  به من یه جور ، به اون پسر فارغ التحصیل بی کار یه جور ، به اون مرد 50 ساله که در آستانه ی دهه ی ششم زندگیش پشتوانه ی مالی نداره یه جور ، به اون بچه ی پشت کنکوری که آینده ی مبهم گذاشتی تو کاسه اش یه جور ، به اون مادر صبور که پای قد کشیدن فرزنداش از خودش مایه میذاره یه جور...
تو به مردم ساکن این مختصات جغرافیایی بیشتر  از جای دیگه بدهکاری ! و خب ذاتت هم درست مث
طراحی آنتن هورن باپوشش دهی کل باند X و ماکزیمم بهره بیشتراز22 دسیبل و تغییرات کمتراز2دسیبل بهره درطول پهنای باندفرکانسی
طول آنتن: 29.5cm
 
این آنتن که در باند X برای کاربردهای راداری طراحی شده دارای طول 29.5 سانتیمتری بوده و از VSWR کمتر از 1.2 و S11 کمتر از 23- دسیبل برخوردار می باشد. این آنتن در باند X از استاندارد موجبری WR90 نیز برخودار می باشد.
 
پترن تشعشعی سه بعدی آنتن در فرکانس 10 گیگاهرتز از باند X
 
نمودار تغییرات بهره درطول پهنای باند آنتن و نمایش ت
جای درست
کنار آدم‌های درست در لحظه درست قرار گرفتن اتفاق مهمی است
آنقدر مهم که باید آن را بین دعاها گنجاند... و اگر گردش روزگار جز این کرد راه توبه پیش گرفت... 
تو فکر کن لحظه‌ای که باید، برای کسی که باید نباشی... 
اصلا این قصه آدم‌ها به کنار... 
ما اگر مختصاتمان درست نباشد، پس فردا روزی که سوال جوابمان کنند بگویند تو برای چه رفتی روی زمین چه جوابی داریم بدهیم؟؟؟ 
در مراسم سی امین سالگرد رحلت امام (ره): این جاذبه بی نظیر امام بزرگوار ناشی از چیست؟ خدا مختصات شخصیتی و موهبتهایی را به او داده بود که در کمتر کسی در این حد جمع میشود. امام، انسانی بود شجاع، باحکمت و باتدبیر، پارسا و پرهیزکار، دلبسته به خدای بزرگ و ذکر الهی، ظلم ستیز، طرفدار و حامی مظلوم، استکبار ستیز، عدالتخواه، صادق با مردم و اهل مجاهدت دائم در راه خدا. هر کسی با این خصوصیات باشد، دلها به سمت او جذب میشود.
ایران کجای لیست برابری حقوق زن و مرد است؟
بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده بانک جهانی، بلژیک، فرانسه، دانمارک، لتونی، لوکزامبورگ و سوئد تنها کشورهایی هستند که حداقل حقوق یکسان را به طور کامل رعایت می‌کنند.
۸۰کشور از ۱۹۴کشور جهان، در این امتیازبندی رتبه بالای ۸۰درصد را کسب کرده‌اند. 
عربستان سعودی با کسب تنها ۲۵.۶۳ درصد، در رتبه آخر قرار دارد.
ایران با کسب امتیاز ۳۱.۲۵ درصد، جزو کشورهای انتهای لیست قرار گرفته است.
در نمودار ارائه شده، میز
گیربکس خورشیدی دسته ای از الکتروگیربکس است که در آن محور ورودی الکتروموتور و محور خروجی در یک راستا واقع شده اند. گیربکس خورشیدی بصورت تک و بصورت ردیفی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. گیربکس خورشیدی متشکل از پند دنده اقماری که به داخل یک دنده بزرگتر دنده درونی متصل بوده و در مکز آن نیز دنده خورشیدی واقع است. از گیربکس خورشیدی در بسیاری از ماشین آلات صنعتی برای کاهش سرعت نیروی محرک الکتروموتور و افزایش گشتاور استفاده میشود. 
کد 318متراژ کلی باغ ویلا:900 مترمتراژ بنا (ویلا):85 مترتعداد اطاق خواب:2 خوابهسرایداری مجزا:دارداستخر:داردآبنما یا آلاچیق:داردمحوطه سازی و نور پردازی: دارد
آب قانونی:دارد
 برق قانونی: دارد
 
برای خرید باغ ویلا در شهریار به سایت بمان مراجعه نمایید
 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها