نتایج جستجو برای عبارت :

تمیز کردن محیط کار و اداره خود را جدی بگیرید

فوم تمیز کننده پارچه اکستریم سوناکس :

به آرامی درون الیاف کلیه پارچه ها ، از جمله صندلی ، اثاثه یا لوازم داخلی ، فرش ، روکش ، روکش سقف ، صندلی کودک و سطوح آلکانتارا نفوذ کره و تمیز می کند.
همزمان رنگها را تازه می کند و بوی نامطبوع مانند دود سیگار و بوی حیوانات را پراکنده می کند. عطر و بویی دلپذیر  به جا می گذارد.
اسپری تمیز کننده داخل اتومبیل سوناکس :

اسپری تمیز کننده داخل خودرو سوناکس به آسانی و راحتی تمام جرم های داخلی روی سطوح را پاک می‌کند.
سطوح پارچه‌ای به خصوص روکش‌های صندلی‌ها، سان روف و قسمت های پلاستیکی تودوزی داخل از جمله موارد مصرف این محصول می‌باشد.
استفاده از تمیز کننده داخلی اتومبیل سوناکس علاوه بر از بین بردن جرم های سرسخت باعث ایجاد رایحه ای دلچسب در داخل خودرو شما می‌شود
اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر http://www.mirasbushehr.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان تهران http://tehran.ichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان http://www.isfahancht.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام http://www.ilamchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی http://www.skchto.com/fa
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی http://www.nkchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی http://razavichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان http://www.miraskhz.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلو
اداره طرق و شوارع در دوره پهلوی کار ساخت راه ها را برعهده داشت.اداره طرق انار نیز که شبعه ای از اداره راه مرکزی یزد بود،در سال 1325 شمسی در حاشیه جاده قدیمی رضا خانی که اکنون در ابتدای شهرک آزادگان قرار گرفته،ساخته شد.
اداره طرق انار چندراه از جمله بخشی از راه رفسنجان،بافق و یزد را احداث کرد.
در سال 1320 و همزمان با جنگ جهانی دوم که ایران با بحران اقتصادی شدیدی مواجه شد،انگلستان جهت اعزام نیرو به کشورهای متحد خود به احداث جاده نیاز داشت تا با کمت
دقیقا وقتی تفاوت ادارات داخل ایران و خارج ایران مشخص میشه که بخوای باهاشون مکاتبه داشته باشی . یعنی چی؟
یعنی اینکه من یک ایمیل فرستادم به یک اداره حارجی و جوابم رو تا دو روز کاری گرفتم (اداره بسیار بزرگتر از اداره داخل ایران بود و اصولا یک هفته یک بار پاسخ میدن) . یک ایمیل هم به یک اداره ایران دادم و نیم ساعت بعد جواب گرفتم!
چه جوابی؟
میزان محدودیت سرور برای دریافت ایمیل جدید پر شده و ایمیل شما وارد سرور نمیشه :)))))))))))))))))))))))))))))))
هرچیز اضافه دیگه
 
یکروز وقتى کارمندان به اداره رسیدند، اطلاعیه بزرگى را در تابلوى اعلانات دیدند که روى آن نوشته شده بود: «دیروز فردى که مانع پیشرفت شما در این اداره بود درگذشت. شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت ١٠ در سالن اجتماعات برگزار مى‌شود دعوت مى‌کنیم.»در ابتدا، همه از دریافت خبر مرگ یکى از همکارانشان ناراحت مى‌شدند امّا پس از مدتى، کنجکاو مى‌شدند که بدانند کسى که مانع پیشرفت آن‌ها در اداره مى‌شده کی بوده است.این کنجکاوى، تقریباً تمام ک
در زمان قاجار بر خلاف اینکه در اکثر جاهای ایران هر روستا خان داشت طرشت ولی طرش خانی نداشت و این در ان زمان انقلابی بوده چراکه در بسیاری ازمنابع امده است که ایران به صورت خانی اداره می شده ولی در طرشت خانی نبوده در نتیجه به این روش اداره نمی شده وبه صورت خرده زمین اداره می شدهیعنی هر کسی تکه زمینی داشته وهنگام برداشت محصول همه با هم محصولات خود را به دیگران می فروختند .
 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
اعزام اعضای کانون معلولان به موزه حیات وحش داراباد

(دور همی افراد دارای معلولیت در‌چهارشنبه های‌ معلولین)
دور همی افراد دارای معلولیت و خانواده های محترمشان با حضور رئیس اداره اجتماعی ناحیه ۲، مدیر اداره سلامت منطقه رئیس اداره ورزش منطقه ، کارشناسان ورزش و مسئولان خانه های سلامت ناحیه ۲ و حضور پرافتخار سرکار خانم عسگری نماینده و مدال آور فدراسیون ورزشی در بوستان گلستان همراه با اجرای مسابقات مچ اندازی، دارت، تنگه توپی و اهدای هدایا و
انتصاب مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر ؛  طی حکمی از سوی محمد شایگان رئیس اداره  ورزش و جوانان کاشمر مشاور جوان این اداره  بنام دکتر مهدی ناظمی را منصوب کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ترشیز اسپرت ؛ محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان  کاشمر مشاور جوان خود را منصوب کرد.
 دکتر مهدی ناظمی پیش از این مدیر گروه بخش تربیت بدنی مرکز آموزش عالی شهرستان کاشمررا در کارنامه خود دارد.
در
راستای توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی و هنری برای زندانیان، با حضور
روسای ادارات بازداشتگاه و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز در اداره
بازداشتگاه شهرستان نطنز،تفاهمنامه ای منعقد گردید .
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چالوس،دکتر جمال باقری سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران به اتفاق  قلندری معاونت توانبخشی،مصطفی رجبی معاونت پشتیبانی و منابع انسانی،وحید حسین زاده معاونت اجتماعی با حضور در این اداره از نزدیک با همکاران  گفتگو و دیدار کردند و به بررسی مشکلات ،چالش ها و خدمات ارائه شده به جامعه هدف تحت پوشش این اداره پرداختند.
 
توزیع ۵۰۰کیلو هندوانه در ایستگاه صلواتی غدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ
برپایی ایستگاه صلواتی مقابل اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ هر روز تا عید غدیر ساعت ۱۱ 
 
شما هم م توانید شبیه این کار در محله و یا اداره خود انجام دهید.
خدا قوت به حاج آقای محمدی و همکارانشان
به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف سردشت، رحمان شمسی، رئیس اداره اوقاف امور خیریه سردشت، از اخذ 36سند ثبتی برای موقوفات این شهرستان خبر داد.
وی تصریح کرد: امسال در راستای حفظ و صیانت از حریم موقوفات و تثبیت مالکیت، تعداد ۲۰ سند ثبتی جدید تک‌برگی و ۱۶ مورد هم تبدیل سند دفترچه‌ای به تک‌برگی، جمعا به تعداد ۳۶ سند توسط این اداره برای موقوفات اخذ شده است. 
برای منی که رشته دوران دبیرستانم ریاضی-فیزیک بود و رشته دانشگاهم مهندسی عمران، کمی عجیب به نظر می رسید که در آن جلسه باشم. شاید بهترین زمان بود که فهمیدم تو این کشور هیچ چیزی سر جای خودش نیست!!
من به عنوان نماینده و ناظر فنی شرکت با رئیس اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی و کارشناس ارتوپد فنی آن اداره دور یک میز نشسته و با لحن نسبتا تندی از تولید داخل حمایت می کردم!
لب کلام اینکه آبی از این دوستان گرم نمیشه و تولید داخل همچنان مظلو
اداره مدیریت پسماند منطقه ۱۹ اقدام به جمع آوری درب بطری های پلاستیکی به نفع نیازمندان و خرید ویلچر برای معلولین می کند. طرح مطرح شده تمام ساختمان های شهرداری سطح منطقه و غرف ۲۳ گانه ی پسماند سطح منطقه و ... را پوشش می دهد. از تمامی خیرین و عموم مردم برای مشارکت در این طرح دعوت به عمل می آید. برای اطلاعات بیش تر با اداره ی مدیریت پسماند منطقه تماس حاصل نمایید: ۵۵۸۶۲۴۱۲ #بازیافت#پلاستیک#ظروف_پلاستیکی#درب_بطری#مواد_سمی#تفکیک_زباله#اداره_مدیریت_پسم
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
 
مردی پاکتی به من  داد گفت : فردا اول صبح آن را به اداره می بری و جواب نامه را می گیری ، گفتم : چشم  . می گن سابقه خیاط جماعت بد است و همیشه در دوختن پارچه بد قولی می کند . فردا نگویی خوابم برد و دیر شد اداره باز نبود . فردا نگویی پاکت رو فراموش کردم ببرم ،  فردا نگویی دفتر دار نیومده بود . 
اصلا بیخیال ولش کن پاکتم رو پس بده !
و اما هیچ نگفتم . 
گمرک مشهد 
 
 
اداره مدیریت پسماند منطقه ۱۹ اقدام به جمع آوری درب بطری های پلاستیکی به نفع نیازمندان و خرید ویلچر برای معلولین می کند.
طرح مطرح شده تمام ساختمان های شهرداری سطح منطقه و غرف ۲۳ گانه ی پسماند سطح منطقه و ... را پوشش می دهد. از تمامی خیرین و عموم مردم برای مشارکت در این طرح دعوت به عمل می آید.
برای اطلاعات بیش تر با اداره ی مدیریت پسماند منطقه تماس حاصل نمایید:
۵۵۸۶۲۴۱۲
#بازیافت#پلاستیک#ظروف_پلاستیکی#درب_بطری#مواد_سمی#تفکیک_زباله#اداره_مدیریت_پسم
دیروز و امروز درگیر کارهای اداره بودم خانومش تا ده و نیم دفتر بوده ،رییس رفته کربلا و خانومش صبح به صبح دفتر رو باز می‌کنه و ظهر میاد و من می‌رم .فکر می‌کنه کلیدها رو ندارم و منم چیزی بهش نگفتم .
خانومش کلا با من مشکل داره نمی‌دونم چرا !! بعد رییس بهش گفته من کارورزم و بابت واحدهای دانشگاهم باید بیام اونجا یه سالی ...اونروز بهم می‌گفت نمی‌تونی پارتی پیدا کنی فقط برات ساعت بزنن؟!!!حالا فعلا هم بهم نیاز دارن واقعا هااااا!!!
حالا امروز که از اداره
تجمع باشکوه یوم الله ١٣ آبان در شهرستان رامهرمز - میدان آزادی
روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز
ما را در پیام رسان سروش دنبال کنید 
https://sapp.ir/rumezidoوبلاگ اداره تبلیغات اسلامی رامهرمزhttp://ramhormoztablighat.blog.ir
صفحه اینستاگرام اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان
https://instagram.com/khz.ido?igshid=16pprlgbvb0ko
کد اقتصادی یک شناسه‌ی 12 رقمی است که پس از تشکیل پرونده و تعیین حوزه توسط سازمان مالیاتی و اقتصادی کشور به اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می‌گیرد . به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت کد اقتصادی، شماره‌ی اختصاصی شما در اداره دارایی است .
مراحل دریافت کد اقتصادی
- تکمیل مدارک لازم برای دریافت کد اقتصادی
- مراجعه به اداره مالیات
- بررسی مدارک و مراجعه به اداره مستغلات
- قرار گرفتن در نوبت بازدید کارشناس اداره مالیات برای راستی‌ آزمایی
- پاسخ اداره مستغ
در تاریخ98/8/28به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه نشست کتابخوانی در آموزشگاه با حضور شهردار شهر ،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ،شورای اسلامی شهر چلیچه برگزار گردید
اهم برنامه ها به روایت تصویر :
 
مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل آموزش و پرورش در دو آدرس آماده خدمات رسانی در زمینه انتخاب رشته کنکور می‌باشد. 
 
خدمات قابل ارائه در 3 جلسه مشاوره ای:
+ترسیم مسیرهای مختلف تحصیلی
+معرفی رشته‌های دانشگاهی
+معرفی دانشگاه‌ها
+بررسی بازار کار رشته های مختلف
+پرینت کارنامه
+کنترل نهایی لیست انتخاب رشته
+مشاوره حضوری و انفرادی
 
آدرس پایگاه‌ شماره 1:
خیابان معلم-رو به روی درب اداره کل آموزش و پرورش
 
آدرس پایگاه شماره 2:
خیابان پاسداران-
با اوج گیری بحران کرونا و تاثیر آن بر زندگی روزمره مردم، یکی از معضلات پیشرو خواندن کنتور آ، برق و گاز برای مامورین بود که تعطیل شد. اما هر کدام از ادارات محترم شیوه ای جدید بکار بردند تا بتوانند هزینه مصرف خود را از مشترکین بگیرند. از همه بهتر و جالب تر اداره گاز بود؛ چون از قبل قبض را حذف کرده بود و پیامک می داد، اینبار با ارسال پیامکی به مشترکین خود از آنها خواستار شده رقمهای سیاه کنتور را به همان شماره پیامک کنند. ارسال این عدد هزینه مشترک
آیا می دانید؟
سبزوار یکی از ۷ شهر غیر مرکز استان دارای اداره کل پخش فرآورده های نفتی است. اداره کلی که حتی شهر سمنان، مرکز استان سمنان، از آن برخوردار نیست.
شاهرود، چابهار، تربت حیدریه، آبادان، چالوس و میاندوآب، دیگر شهرهای غیر مرکز استان دارای این اداره کل می باشند.
منطقه غرب خراسان به لحاظ تعداد جایگاههای عرضه سوخت مایع و سی. ان. جی نیز، با ۶۳ باب جایگاه، در رده بالاتر از استانهای خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام و رتبه تقریباً بر
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
عاصف گفت:
- آخه ظاهرا یکی از سوالاشون از اون شخصی که آمارش رسیده بهمون این بود که چیکاره‌ای، آقایی هم که مدعی کارمند سازمان اتمی بودن هست، برای اینکه بهش حالی بدن گفته کارمند فلان جا هستم تا با این حرکت برای خودش اعتبار بخره. بچه های انتظامی هم بخاطر حساسیت شغلی اون شخص موضوع رو به اداره ما ارجاع دادن، بچه های اداره هم به واحد ما.
ادامه مطلب
به گزارش مردم جنوب: برگزاری دومین جلسه تخصصی کمیته ورزش یادواره شهدا ورزشکار دشتستان به میزبانی اداره ورزش وجوانان با حضور جناب اقای کمارج ریاست اداره ومسئول بسیج ورزشکاران اقای فروغی و اقایان شکرانه ، امیری، عبدالهی ،دهقان برگزار شد.
ادامه مطلب
رئیس اداره برق آب پخش از برق رسانی به 36 متقاضی در 14 نقطه آب پخش خبر داد.
به گزارش سفیر جنوب؛محمدرضا پرویزی با اعلام این خبر اظهار داشت:به منظور رفاه و آسایش مردم،عملیات برق رسانی به 36 متقاضی برق در 14 نقطه آب پخش انجام شده است.

ادامه مطلب
توضیحات:
دانلود پاورپوینت با موضوع تحلیل سیستم اداره پست،در قالب ppt و در 13 اسلاید، قابل ویرایش.
 
 
بخشی از متن پاورپوینت:
طریقه جمع آوری اطلاعات:
1- پرسیدن         الف) پرسشنامه  ب) مصاحبه2- مشاهده          الف) از طریق حضور فیزیکی و نزدیک (حضوری)  3- الگوسازی      الف) استفاده از چارت سازمانی نحوه کار اداره پست و پروژه مشابهشامل:
 DFDسطح صفر DFDسطح یک-خدمات پستی DFDسطح دو- باجه قبول DFDسطح دو- تجزیه و مبادلات DFDسطح دو- حسابداری DFDسطح سه- بخش متعا
شرکت سهامی خاص ، شرکتی است که مؤسسین آن وظیفه تأمین سرمایه مورد نیاز شرکت را دارند و سرمایه به قطعات سهام تقسیم می شود .در شرکت های سهامی هر یک از صاحبان سهام به میزان سهامی که در اختیار دارند مسئول تعهدات شرکت هستند .شرکت سهامی خاص نمی تواند سهام خود را مانند شرکت سهامی عام توسط بانک عرضه کند و یا به صورت پذیره نویسی یا به فروش رساندن از آن بهره ببرد .
سرمایه حداقلی لازم برای تشکیل شرکت سهامی خاص 100 هزار تومان می باشد .تشکیل مجمع عمومی موسس در
مراسم ١٣ آبان در شهرستان رامهرمز با حضور اقشار مختلف مردمی
زمان: دوشنبه ٩٨/٨/١٣ ساعت ١٠ صبح مکان تجمع: میدان آزادی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی - اداره تبلیغات اسلامی - ستاد برگزاری مراسم ١٣ آبان شهرستان رامهرمز
روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز
 
ما را در پیام رسان سروش دنبال کنید 
https://sapp.ir/rumezidoوبلاگ اداره تبلیغات اسلامی رامهرمزhttp://ramhormoztablighat.blog.ir
صفحه اینستاگرام اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان
https://instagram.com/khz.ido?igshid=16pprlgbvb0ko
در روز دهم اردیبهشت 98 اعضای شورای دانش آموزی این آموزشگاه طرح یک روز برای فردا(اداره مدرسه توسط دانش آموزان) را اجرا کردند. در این روز ضمن اداره مدرسه توسط ایشان،تدریس برخی از دروس را نیز برعهده گرفتند. در اجرای این طرح ضمن آموزش و رفع اشکالات توسط انجمن علمی آموزشی ، مسئولیت پذیری و تصمیم گیری برای آینده را نیز آموختند.اجرای این طرح برای ایشان بسیار جالب بود.
 
 
رییس اداره دامپزشکی شهر تهران از همکاری و هوشیاری پلیس پایتخت تشکر کرد و افزود: طبق قانون به خطر انداختن سلامت جامعه تحت هر عنوان، جرم محسوب می شود و قابل پیگرد است.به گفته وی، اداره دامپزشکی شهر تهران با هر اقدامی که تهدید علیه سلامت جامعه تلقی شود به شدت برخورد خواهد کرد.
مجید محمدیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در گزارش ماموران انتظامی کلانتری ۲۰۹ مستقر در ترمینال غرب مبنی بر کشف مقادیری گوشت منجمد مشکوک در قسمت بار اتوبوس بین شهری ک
در تاریخ98/8/28به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه نشست کتابخوانی در آموزشگاه با حضور شهردار شهر ،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ،شورای اسلامی شهر چلیچه برگزار گردید
اهم برنامه ها به روایت تصویر :
برگزاری نشست کتابخوانی
اجرای برنامه توسط دانش اموزان در حضور مسئولین
اهداءکتاب توسط اداره فرهنگ و ارشاد فارسان به آموزشگاه
سخنرانی ریاست محترم اداره اموزش و پرورش فارسان
 
 
ثبت فعالیت های تجاری در تهران در اداره ثبت شرکت ها و در شهرستان ها در اداره ثبت مرکز اصلی آن به عمل خواهد آمد. لذا مرجع ثبت شرکت ها در تهران ” اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی ” و در خارج از تهران ” اداره ثبت اسناد و املاک ” مرکز اصلی فعالیت شرکت است که دفتری مخصوص برای ثبت شرکت ها اختصاص داده است. در صورتیکه در محل مربوطه ، ثبت اسناد نباشد ، دفاتر اسناد رسمی یا دفتر دادگاه مرجع ثبت خواهد بود . 
لازم به ذکر است اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی  
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، مجتبی ورمقانی جمعه ۲۹ فروردین پیش روی کرد: در مسئله دیدار اکیپ ستادی این اداره کل از مراکز عرضه فرآورده های مبتدی دامی در سطح شهرستان سنندج استان کردستان و در بازرسی از یک واحد قصابی، مقدار ۲۴۱ کیلوگرم گوشت قرمز غیرقابل مصرف و فاسد کشف و ضبط شد. وی افزود: پس از تشکیل بایگانی برای نافرمانی یادشده و ارجاع آن به مراجع قضایی، در ۲۶ فروردین سال جاری مقام قضایی دستور پلمب قصابی سابق الذکر را تا خبر ثانو
رئیس  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: اولین نشست سال 98  با حضور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان  و کارشناسان قرآنی شهرستان ها، صبح روز پنجشنبه 13 تیر ماه در سالن جلسات  این اداره برگزار شد.
ادامه مطلب
در واقع همان‌طور که هر مملکتی برای اداره، نیاز به یک حاکم یا رئیس دارد، خانه هم رئیس می‌خواهد. یعنی ریاست خانه بر عهده مرد است و تأمین حوایج و نیاز‌های زندگی هم وظیفه اوست. از سوی دیگر، خانه با ریاست تنها اداره نمی‌شود و نظیر مملکت که نیاز به اداره داخلی دارد، خانه هم مدیر و مدبر می‌خواهد و مدیریت داخلی خانه بر عهده زن است. به بیان دیگر، اگر زنی از مهر شوهرش برخوردار نباشد، نمی‌تواند فرزندان خود را از مهرمادری سیراب کند. «اگر در زندگی محبت
مدیر اداره دوستم مردی بسیار تیز بین، سخت کوش و سخت گیره. البته مرد خیلی خوبیه اما خیلی انقلابی و ولایتی و این حرفها نیست. حداقل همکارانش چنین چیزی نمی بینند. 
امروز می گفت: در اداره مدیر داشت با همکاران حرف میزد صمیمانه که شنیدم میگه: 
روز جمعه تا خبر شهادت سردار رو شنیدم بعد از مدتی متوجه شدم صورتم خیس از اشکه!
اصلا خودم هم نفهمیده بودم بی اختیار اشکم سرازیر شده بود. همون موقع از خودم پرسیدم:
          این مرد چه کرده که تو هم که هیچ ارتباطی با ا
 
اداره آبفا شادگان از شهروندان خواست به اندازه مصرف روزانه خود آب ذخیره کنند.شهرستان شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز قرار دارد.
 
آب آشامیدنی شهرستان شادگان فردا سه شنبه برای تعمیر شبکه به مدت چهار ساعت قطع می‌شود.
 
اداره آب و فاضلاب شهرستان شادگان دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد به منظور انجام پاره ای تعمیرات بر روی تاسیسات آبرسانی به این شهرستان شبکه آب شادگان از ساعت ۲۰  تا ۲۴ روز سه شنبه قطع خواهد شد. بنا به این
چهارمین روز جشنواره فیلم فجر فارس با سه فیلم مردن در آب مطهر، خروج و خوب، بد، جلف با استقبال مردمی در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز ادامه پیدا کرد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام‌خبر -
ادامه مطلب
هروقت به زندگی های خواهرام و اداهای شوهراشون و اینا نگاه می ‌کنم با خودم میگم چه تضمینی هست که ازدواج کنی و زندگیت شیرین باشه اصلا تو که یبار ازدواج کردی و اون ازدواج رو خراب کردی
می دونم ازدواج واسه این نیست که کسی بیاد زندگی منو اداره کنه اما 
دلم دقیقا همینو میخواد! چون همین الانم زندگیمو خانواده ام و مخصوصا مامانم اداره می کنن 
معده ام ترش کرده 
رانی ندارم فامو دارم 
امپرازول ندارم من خر دیشب رفتم داروخونه هاا! :/ 
معده ام ترش کرده دیشب ش
سخنرانی سید منصور مرتضوی رئیس اداره ی مشاوره تربیتی و تحصیلی در جلسه رؤسای ادارت آموزش و پرورش استان کرمان. 
در این جلسه  ایشان بر طرح  توانمندسازی مشاوران و دانش آموزان تأکید کردند و خاطرنشان ساختند که مدارس  باید اهمیت ویژه برای اجرای طرح  همیار مشاور قائل شوند تا به شعار «هر کلاس یک همیار مشاور» جامه عمل پوشانده شود.ایشان به اهمیت مشاورین در  طرح نماد(نظام مراقبت از دانش آموزان) اشاره کردند. سید منصور مرتضوی  ادارات آموزش و پرورش را  م
در روز سه شنبه 98/3/7 راس ساعت 11 ظهر جلسه ای با حضور آقای فرهادی رئس اداره آموزش و پرورش شهرستان الشتر و یوسفوند معاونت پرورشی و فرهنگی،کارشناسان فرهنگی هنری و قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش،  در  محل اتاق مدیریت اداره  آموزش و پرورش این شهرستان جهت فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 98-97برگزار گردیددر مجموع تعداد 12 پایگاه تابستانی شامل کلاس های قرآنی ، فرهنگی و هنری و ورزشی در ایام تابستان 1398 در قالب کلاس های اوقات فراغت فعالیت خو
رئیس  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: اولین نشست سال 98  با حضور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآن و عترت استان  و کارشناسان قرآنی شهرستان ها، صبح روز پنجشنبه 13 تیر ماه در سالن جلسات  این اداره برگزار شد.
ادامه مطلب
به گزارش مردم جنوب: جلسه کمیته ورزش یادواره شهدا ورزشکار شهرستان دشتستان در روز سه شنبه ٢٥ تیر ماه به میزبانی اداره ورزش وجوانان با حضور جناب اقای کمارج ریاست اداره ، کوهکن  مدیر اداره فرهنگی ورزشی شهرداری برازجان ، خانم حسینی معاون کمیسیون فرهنگی شورا و مسئول بسیج ورزشکاران اقای فروغی  برگزار شد.

ادامه مطلب
مراسم تکریم مدیر کانون در روز سه شنبه 16 مهرماه 1398 در محل سالن همایشهای کانون برگزار شد. در این آئین که معاون محترم پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی ، رئیس اداره امورتربیتی اداره کل ، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، معاونین آموزشی و پرورشی مدیریت ، تنی چند از کارشناسان مدیریت و معاونین و مربیان تربیتی مدارس شهرستان حضور داشتند از دو دهه تلاش خستگی ناپذیر آقای حسین توکلی تجلیل و آقای سید احمد حقانی ثانی بع
مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل آموزش و پرورش در دو آدرس آماده خدمات رسانی در زمینه انتخاب رشته کنکور می‌باشد. 
 
خدمات قابل ارائه در 3 جلسه مشاوره ای:
+ترسیم مسیرهای مختلف تحصیلی
+معرفی رشته‌های دانشگاهی
+معرفی دانشگاه‌ها
+بررسی بازار کار رشته های مختلف
+پرینت کارنامه
+کنترل نهایی لیست انتخاب رشته
+مشاوره حضوری و انفرادی
 
آدرس پایگاه‌ شماره 1:
خیابان معلم-رو به روی درب اداره کل آموزش و پرورش
 
آدرس پایگاه شماره 2:
خیابان پاسداران-
با پیگیری شهردار ناحیه یک، طرح آب درمانی ویژه توان یابان از امروز آغاز شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، امروز دوشنبه، تعدادی از شهروندان توان یاب با هماهنگی اداره اجتماعی ناحیه یک به منظور اجرای طرح آب درمانی و توسعه سلامت شهروندان به یکی از مجموعه های ورزشی طرف قرارداد اعزام شدند.علمایی رئیس اداره اجتماعی ناحیه گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است در روزهای دوشنبه هر هفته این خدمات  به صورت رایگان به شهروندان ناتوان جسمی- حرکت
امروز برای یک کار اداری رفته بودم یک اداره‌ای. از همان اداره‌ها که کاغذ بازی دارد. کارت ملی‌ات را بگذار صدا بزنیم. این کاغذ را بگیر ببر ته سالن. کاغذ پرینتی بیاور ببر اتاق روبرویی. ببر زیرزمین ببر پشت بام. ببر نیم‌طبقه اول. آخر سر ببر پیش فلانی مهر و امضا کند و ناگهان ساعت ۱۲:۳۰ همه دست از کار می‌شویند میروند توی اتاق‌ها در را هم پشت سرشان می‌بندند تا یک ساعت بعد. از ۱۰:۳۰ تا ۲:۳۰ معطل شدم. ناگهان مرد کت‌شلواری‌ای که سفیدی نصف و نیم موهایش
تجمع باشکوه یوم الله ١٣ آبان در شهرستان رامهرمز - میدان آزادی
روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز
ما را در پیام رسان سروش دنبال کنید 
https://sapp.ir/rumezidoوبلاگ اداره تبلیغات اسلامی رامهرمزhttp://ramhormoztablighat.blog.ir
صفحه اینستاگرام اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان
https://instagram.com/khz.ido?igshid=16pprlgbvb0ko
با پیگیری شهردار ناحیه یک، طرح آب درمانی ویژه توان یابان از امروز آغاز شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، امروز دوشنبه، تعدادی از شهروندان توان یاب با هماهنگی اداره اجتماعی ناحیه یک به منظور اجرای طرح آب درمانی و توسعه سلامت شهروندان به یکی از مجموعه های ورزشی طرف قرارداد اعزام شدند.علمایی رئیس اداره اجتماعی ناحیه گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است در روزهای دوشنبه هر هفته این خدمات  به صورت رایگان به شهروندان ناتوان جسمی- حرکت
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
کاشمر- ترشیز اسپرت - مراسم بدرقه 2 بانوی ورزشکار خانم ها مهناز گل محمدی ، معصومه محمدی دعوت شدگان به تیم ملی سبک کیوکشین کاراته ناکامورا جهت مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان  با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، معاونت ورزشی اداره ، معاونت ورزش بانوان و مشاور فرماندار شهرستان در امور بانوان و خانواده رئیس هیات ، نائب رئیس بانوان هیات کاراته شهرستان و جمعی از ورزشکاران و خانواده آنان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر برگزار
یک روز وقتی کارمندان به اداره رسیدند، اطلاعیه بزرگی را در تابلو اعلانات دیدند که روی آن نوشته شده بود:دیروز فردی که مانع پیشرفت شما در این اداره بود درگذشت! شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات برگزار می‌شود دعوت می‌کنیم!
ادامه مطلب
باسلام بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی، طی سه روز آینده در استان افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید رخ می دهد. وقوع طوفان شن در مناطقی مانند ریگان و فهرج دور از انتظار نمی باشد. اختلال تردد به جهت کاهش میزان دید افقی در جاده های مواصلاتی استان کرمان به استان های سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی پیش بینی می شود. همچنین روز دوشنبه و سه شنبه در نیمه جنوبی استان بارش رخ می دهد. صبح چهار شنبه کاهش محسوس دما در استان خواهیم داشت. خواهشمند اس
نزدیک یک ماه پیش بود سرکار بودم داشتم میرفتم یه سری به کارگرهای افغانی بزنم که گوشیم زنگ خورد از دفتر کارم بود ریس پشت خط بود بعد احوال پرسی و چرت پرت گفتنها ریس گفت آقای محترم از اداره مالیات زنگم زدندگفتند به آقای ..... بفرمائیند بیاند مالیات خودشون را پرداخت کنند .
این شماره تلفن اداره مالیات زنگ بزن بپرس جریان چیه خلاصه زنگ زدم و بعد معرفی کردم خودم را به طرف اونم با کمال خونسردی گفت دوست عزیز شما در سال ۱۳۹۲ یک خرید داشتیند
به مبلغ 3200.000.000.00
گزارش تصویری
 
نشست بصیرتیجریان شناسی حوادث آبان ماه ٩٨
 
روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز
ما را در پیام رسان سروش دنبال کنید 
https://sapp.ir/rumezidoوبلاگ اداره تبلیغات اسلامی رامهرمزhttp://ramhormoztablighat.blog.ir
صفحه اینستاگرام اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان
https://instagram.com/khz.ido?igshid=16pprlgbvb0ko
 
عن فاطمة الزهراء علیها السلام
مَنْ أصْعَدَ إلَی اللهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، أهْبَطَ اللهُ إلَیْهِ أفْضَلَ مَصْلَحَتِهِ.بحار الأنوار، ج 70
حضرت زهرا سلام الله علیها می فرماید:
هر که عبادت خالصانه خود را به سوی خدا بالا فرستد، خداوند برترین مصلحت او را بر او فرو خواهد فرستاد.
 
 
روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز
 
ما را در پیام رسان سروش دنبال کنید 
https://sapp.ir/rumezidoوبلاگ اداره تبلیغات اسلامی رامهرمزhttp://ramhormoztablighat.blog.ir
صفحه اینستاگرام اد
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:
نباید برجام را در کارنامه  یک دولت دانست؛ چرا که محصول یک اندیشه و تفکر غلط در اداره کشور است.
آمریکا فهمیده که به جای جنگ سخت، باید وارد مراحل جدیدی مانند تحریم مالی، حملات سایبری و‌ حمایت از اپوزیسیون داخلی علیه ایران شود.
متاسفانه عده ای در کشور حاضر شده‌اند به خود و کشورشان زخم بزنند، ولی نگذارند نیروهای انقلابی وارد مجلس شوند.
#فارس
ـــــــــــــــــــــــــــ
@tabligh_salem
[عکس 800×493]
مشاهده مطلب در
درخواست پناهندگی شما توسط اداره مهاجرت سوئد بررسی خواهد شد. کسانیکه میتوانند در سوئد پناهندگی بگیرند، مشمول قوانین کنوانسیون پناهندگان سازمان ملل متحد، مقررات عمومی اتحادیه اروپا و قوانین سوئد میشوند.
این برگه، اطلاعات مختصری در اختیارتان قرار میدهد، در مورد چگونگی بررسی درخواست پناهندگی شما توسط اداره مهاجرت و در مورد حقوق و مسئولیتهایی که به عنوان یک پناهجو در سوئد دارید. بعدا اطلاعات بیشتری به شما داده میشود، و همچنین فرصت پرسش خوا
جناب حجت الاسلام والمسلمین خلیلی رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اهر گفت: یک نفر خیر نیکوکار از اهالی روستای نقدوز بنام آقای خداویردی حسن زاده در یک امر خداپسندانه غسالخانه ای به ارزش تقریبی یکصد میلیون ریال جهت کفن ودفن اموات اهالی روستا نقدوز وقف ودراختیار اهالی روستا قرار دادند ودر اداره اوقاف شهرستان این وقفنامه بطور رسمی ثبت گردید.
1. نوع حکومت کشور ما چیست و چگونه اداره می شود؟
حکومت کشور ما جمهوری اسلامی است که به وسیله سه قوه مقننه، قضائیه و مجریه، زیر نظر مقام رهبری اداره می‌شود.
2. رئیس قوه مجریه یا رئیس دولت کیست و چه مسئولیتی دارد؟
قوه مجریه همان دولت و سازما نهای وابسته به دولت است. رئیس قوه مجریه، رئیس جمهور نام دارد که پس از مقام رهبری عالی‌ترین مقام رسمی کشور است و مسئولیت اجرای قانون اساسی و ریاست قوه مجریه را بر عهده دارد.
ادامه مطلب
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس: در شیراز دو پردیس سینمایی در مکان های تجاری فرهنگی شهر شیراز در حال آماده شدن برای بهره برداری است.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - روزنامه شیرازنوین شماره 786 مورخ 6 شهریور 1398 صفحه 5 -
ادامه مطلب
با حضور علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حسام قربانعلی مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد کتابخانه ها، خانم یوسفی مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار آئین معارفه خانم زهرا رضایی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و تکریم آقای علی افسری سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار برگزار شد.
رئیس اداره حفاظت و ایمنی دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: یک فروند لنج باری در مسیر دبی - گناوه غرق شد ولی سرنشینان آن نجات یافتند.
به گزارش سفیر جنوب به نقل از مهر؛احسان گلستانی با اشاره به اینکه یک لنج باری در مسیر دبی به گناوه در حرکت بوده و دچار حادثه شده است اظهار داشت: این لنج شش سرنشین داشته که یکی از آنها در بندر دیر پیاده می‌شود.

ادامه مطلب
صابر سهرابی در این دیدار با گرامی‌داشت هفته معلم و جایگاه معلم گفت: هنرستان شهید آوینی تنها هنرستان هنری فارس است که زیر مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، به پرورش هنر و هنرمندان آینده این استان می‌پردازد و باید بیش از پیش مورد حمایت همگان قرار گیرند.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پویش‌خبر -
ادامه مطلب
آدرس و شماره تلفن ادارات ملارد
 
اداره برق ملارد
 
سرآسیاب - نبش خیابان اطلس شرقی    تلفن: 65162004
 
 
اداره آب ملارد
 
سرآسیاب - خیابان دانش غربی 
 
اداره تلفن(مخابرات دکتر حسابی)
 
سرآسیاب - خیابان شهید صدوقی - بعد از چهارراه دوم
 
اداره گاز
 
فاز3 مارلیک - خیابان چناران - جنب تاکسیرانی      تلفن:  65177901
 
اداره ثبت اسناد و املاک ملارد
 
بلوار اصلی مارلیک - جنب تالار آریا
 
آموزش و پرورش ملارد
 
ابتدای چها رراه ملارد
 
آتش نشانی سرآسیاب
 
ابتدای خی
آگهی تغییرات شرکت : ماده 7 قانون ثبت شرکت‌ها چنین مقرر می‌دارد: تغییرات راجع به نمایندگان شرکت و یا مدیران شعب آن باید به اداره‌ی ثبت اسناد (اداره‌ی ثبت شرکت‌ها) اطلاع داده شود.تا وقتی که این اطلاع داده نشده عملیاتی که نماینده یا مدیر سابق به نام شرکت انجام داده عملیات شرکت محسوب است ،مگر اینکه شرکت اطلاع اشخاصی را که به استناد این ماده  ادعای حقی می‌کنند از تغییر نماینده یا مدیر خود به ثبوت به رساند.
ادامه  
 
 
ادامه مطلب
آغاز طرح آمایش 14 از تاریخ 98/03/07 در خراسان رضوی  فارس البرز و...ب از پرتال اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی؛ برابر اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ایران طرح آمایش 14 از تاریخ 98/03/07 آغاز می‌گردد. لذا کلیه سرپرستان خانوار مشمول طرح لازم است
ادامه مطلب
بنابه گزارش روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان کاشمر درپی اعزام دونفر کاراته کاربانوات شهرستان کاشمر مراسم استقبال ازاین ورزشکاران گرامی باحضورروسای اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته و مربی این قهرمانان ونیز والدین وپیشکسوتان درروزچهارشنبه مورخه ۹۸/۲/۴ درمحل اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.
ادامه مطلب
آدرس و شماره تلفن ادارات ملارد
 
اداره برق ملارد
 
سرآسیاب - نبش خیابان اطلس شرقی    تلفن: 65162004
 
 
اداره آب ملارد
 
سرآسیاب - خیابان دانش غربی 
 
اداره تلفن(مخابرات دکتر حسابی)
 
سرآسیاب - خیابان شهید صدوقی - بعد از چهارراه دوم
 
اداره گاز
 
فاز3 مارلیک - خیابان چناران - جنب تاکسیرانی      تلفن:  65177901
 
اداره ثبت اسناد و املاک ملارد
 
بلوار اصلی مارلیک - جنب تالار آریا
 
آموزش و پرورش ملارد
 
ابتدای چها رراه ملارد
 
آتش نشانی سرآسیاب
 
ابتدای خی
 
✳ اوقات شرعی ماه مبارک رمضان به افق رامهرمز - منطبق با فرمول مورد تائید مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران - با احتساب شنبه به عنوان روز اول (احتمالی) ماه مبارک
 
 
روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز
ما را در پیام رسان سروش دنبال کنید 
https://sapp.ir/rumezidoوبلاگ اداره تبلیغات اسلامی رامهرمزhttp://ramhormoztablighat.blog.ir
صفحه اینستاگرام اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز 
https://instagram.com/nehzat_ramhormoz
به همت اداره‌ی تربیت بدنی دانشگاه امام صادق علیه السلام و اداره‌ی امور فرهنگی، کارآموزی کوهپیمایی در قالب طرح «هم‌قدم» متشکل از دوره‌ های تئوری و عملی، همراه با صعود به قله‌ها‌ی خلنو و بام ایران دماوند در تابستان 1397 برگزار شد.


ادامه مطلب
در برنامه بحث روز رادیو ایران، با موضوع اداره کشور بدون نفت شرکت کردم.
اداره کشور بدون نفت، نیازمند به اراده جدی دولت و مردم است

کارشناس اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی؛ اداره کشور بدون نفت امری واقع بینانه و نیازمند به اراده جدی دولت و مردم است.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما؛ دکتر سید محمد حسینی به عنوان کارشناس اقتصادی همراه با دکتر محسن ابراهیمی؛ معاون اداره کل امور مالیاتی استان تهران با حضور در برنامه "بحث
عرض سلام و ادب 
حضور همکاران بزرگوار
احتراما به استحضار میرساند به درخواست اداره کل مشاوره و امور تربیتی  وزارت  آمار کل دانش اموزان همیار مشاور شهر و منطقه خود را  را به تفکیک دختر و پسر  تا ساعت ١٢ پنج شنبه 97/12/03به دفتر اداره مشاوره  ( سرکار خانم خانی زاده  )  ارسال نمایید.(برای تسریع ترجیحا تلفنی صورت گیرد)
قبلا از همکاری شما کمال تشکر و قدردانی را دارم.
امروز بازرس اداره کل به دفترخانه آمده بود موضوع مورد شکایت مکاتباتی بود که با یکی از ادارات مناطق ثبتی داشتم رئیس اداره مدعی بود بنده در مکاتباتم ایشان را تهدید کرده و بر خواسته ام اصرار نموده ام.یا للعجب چه اتفاقاتی در این مملکت اسلامی افتاده است که اگر در مکاتبه با اداره ای بجای تعارفات معمول و استفاده از عناوین و عبارت پر طمطراق و اظهار مراتب ارادتمندی به مسولین از آنها خواسته شود تا از اقداماتی که موجب سردر گمی و اتلاف وقت مردم و ارباب ر
 
مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای:
خیابانها را به نام شهداء کردیم تا هر وقت نشانی منزل را میدهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید با آرامش و امنیت به منزل میرسیم. 
 
آغاز هفته دفاع مقدس گرامی باد
 
فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز
 
ما را در پیام رسان سروش دنبال کنید 
https://sapp.ir/rumezidoوبلاگ اداره تبلیغات اسلامی رامهرمزhttp://ramhormoztablighat.blog.ir
صفحه اینستاگرام اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان
https://instagram.com/khz.ido?igshid=16pprlgbvb0ko
 
کارآموزی حسابداری اداره پست
↓↓   لینک   دانلود   و   خرید   پایین   توضیحات   ↓↓ فرمت   فایل :  word    ( قابل   ویرایش   و   آماده   پرینت ) تعداد   صفحات :30     قسمتی   از   متن   فایل   دانلودی : آشنایی کلی با مکان کارآموزی : تاریخچه اداره پست : بهتر است قبل از شروع هر بحث و مبحثی بدانیم که پست یعنی چه و برای چه بوجود آمد وهدف اصلی این اداره و سازمان چیست ؟ پس در اول یک تعریفی از پس ...
دریافت فایل
قیمت کتاب تقوا طرحی برای اداره جامعه بسیار مناسب بوده و ارزش ریالی این کتاب بالاتر از این حرف هاست.
*برخی مسلمان نیستند، ولی باتقوا هستند! اینها عاقبت به خیر می‌شوند!*
خداوند در ابتدای قرآن می‌فرماید: « این کتاب که هیچ شکی در آن نیست متقین را هدایت می‌کند.» (بقره/۲) در حالی‌که ما می‌دانیم که قرآن هم کتابی برای هدایت مسلمانان است و هم غیرمسلمانان. اما این آیه می‌گوید قرآن متقین را هدایت می‌کند. از این سخن می‌توان فهمید قبل از ایمان و دیندار
صبح رفتم اداره بیمه. جلوی در تبم را گرفتند. 33 درجه بود. دوباره کاغذ بازی شروع شد. از این اتاق به آن اتاق. از این اداره به آن اداره. از این باجه به آن باجه. یکی دوبار شاهد دعوا بودم. سر کرونا. سر نوبت. خانمی به خانم کناری اش گفت فاصله یک متر را رعایت کند. زن لجبازی کرد یک قدم و بی صدا جلوتر رفت! از کنارشان عبور و صحنه ی دعوای احتمالی را در ذهنم بازسازی کردم! در یک اداره بیش از پنج بار نوبت گرفتم. هیچ کدامشان کارساز نبود. هیچ کدامشان درست راهنمایی نمی کر
با همکاری اداره بهزیستی و بخش صنعت و معدن شهرستان زرند: 
کارگاه بزرگ خیاطی در شهرستان زرند راه اندازی می شود 
طی بازدید کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان زرند و نمایندگان بخش صنعت و معدن  از شهر رفسنجان به زودی کارگاه بزرگ خیاطی برای مدد جویان بهزیستی راه اندازی خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی زرند دکتر محمد ابراهیمی رئیس این اداره با اعلام این خبر گفت:  به دنبال این هستیم که با تعاملات مثبت ایجاد شده با صنایع ومعادن شهرستان  ز
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: همایش آموزشی«توانمندسازی و ارتقای دانش مهارت‌های مدیریتی» با حضور، مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن کشور و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن چهارمحال‌وبختیاری در سالن بلاغ اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.
 
ادامه مطلب
نمایش‌نامه شب یلدا به نویسندگی و هدایتگری محمدمهدی اسدزاده و مدیریت سید علیرضا موسوی روز چهارشنبه ۴ دی ماه جاری در سالن غزل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خوانش خواهند شد.
انتشار: تئاترفارس - هنرشیراز - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -
ادامه مطلب
خطیب و امام جماعت مسجدی در مصر به دلیل تفسیر نادرست آیات قرآن و احادیث نبوی و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، از سوی اداره کل اوقاف استان «الغربیه» این کشور احضار شد.
به گزارش شریعت نیوز  ؛ به نقل از پایگاه خبری صدی البلد، صبری عباده، معاون وزارت اوقاف مصر در استان «الغربیه» این کشور در این باره گفت: خطیب و امام جماعت مسجدی در شهر «طنطا» مرکز استان الغربیه با نام اختصار «ا.أ»، اقدام به انتشار  کلیپ‌های ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی کرد که
تشکیل جلسه با کارشناسان بهداشت خانه بهداشت روستا
 
هفته نیروی انتظامی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
جلسه باحضور ریاست اداره آموزش وپرورش منطقه لاران واولیاء در حسینیه روستا
 
جلسه با موضوع نماز با حضور روحانی محترم حاج آقا نوروزی
 
جشن تکلیف با حضور جناب آقای احمدی معاونت پرورشی منطقه لاران
وامام جمعه محترم شهر سورشجان حاج آقا احمدی

 
حضور دکتر رئیسی
اجرای برنامه خوش آمدگویی واستقبال از کاروان جهادی (مدرسه ساز ) ومسولین اداره کل
توسط انجمن فرهنگی شورا
 
شیطان پرستان دارای یک سری اعتقادات هستند که در کتاب انجیل شیطانی آمده است و همچنین دارای کلیسای شیطان نیز میباشند که در 30 آوریل 1966 توسط آنتون لاوی تاسیس شد و در پس از مرگش اداره آن به همسرش بلانش بارتون رسید و در حال حاضر نیز توسط یکی از اعضای قدیمی آن یعنی پیتر گیلمور اداره میشود . این کلیسا تنها مکانی‌ است که بر اساس قوانینش با استفاده از کمکهای مالی دولتها برقرار نیست و اعضای آن برای ورود به آن باید پول بپردازند در ضمن کودکان نیز تا زمان
سلام مهربون ترین خدا 
امروز لیلا زنگ زد گفت چنور دستگاه GPS ت رو لازم داره هیچ کدام از دستگاه های اداره نیستن 
منم گفتم باشه مشکلی نیس من کمی میوه بخرم ، میرم خانه ، بیاین اونجا ازم بگیرید 
یاد روزی افتادم که تازه نقشه کشی یاد گرفته بودم 
ولی gps نداشتم 
از معاون اداره GPS خواستم گفتم پول در آوردم 
یکی میخرم فعلا پول ندارم ، ندادن بهم...تا رفتم حساب شرکت رو فعال کردم 
و از حساب شرکت یه GPS خریدم. 
خب خیلی دلم شکست چون نقشه بردار های قبل حتی از کامپیوت
پس از ۵۶ روز از دستور دادستان زرند
معدن سیلیس به زرند بازگشت
خبرگزاری میزان- معدن سیلیس با پیگیری‌های دادستان زرند به این شهرستان باز پس داده شد.
به گزارش ندای زرند ، معدن سیلیس در منطقه جرجافک زرند که بنا به اتفاقاتی خواسته و ناخواسته در سیستم اداری سال‌ها بود که با نام یکی از شهرستانهای مجاور شهر زرند در حال بهره برداری بود و منافع حاصل از آن در آن شهرستان خرج می شد با پیگیری های دادستان زرند این معدن به شهرستان زرند بازپس داده شد.
 
سیدمه
مردم به قالیشویی های مجاز  مراجعه کنندایسنا/اصفهان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: مردم در انتخاب قالیشویی‌ها دقت کنند و برای اطمینان از مجاز بودن آنها، از اتاق اصناف و یا اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان استعلام بگیرند.
محمدرضا باقری در حاشیه بازدید از کارگاه های قالیشویی اردستان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برخی از قالیشویان غیر مجاز به بهانه شستشوی فرش در آستانه نوروز، آن را سرقت کرده اند و شهروندان باید فرش های خود را به
 
رئیس اداره جهاد کشاورزی قوچان با بیان اینکه وضعیت آب در این شهرستان در مرز بحران قرار دارد و سطح آب های زیرزمینی بشدت کاهش یافته است، تصریح کرد: در شرایط فعلی، صرفه جویی در مصرف آب، توسعه آبیاری تحت فشار و حرکت به سمت کشت گیاهان کم آب یک ضرورت است و این اولویت ها در دستور کار این اداره قرار دارد.
 
احمد کنعانی، رئیس جهاد کشاورزی قوچان در گفتگو با صبح توس، گفت: از حدود 15 هزار هکتار اراضی کشاورزی قوچان، چهار هزار و 700 هکتار بصورت تحت فشار آبیار
این که آیا شما صاحب یک سایت SEO هستید یا یک شغل سئو را اداره می کنید ، امکان ردیابی مشتریان و اطلاع رسانی آنها از رتبه بندی گوگل در مورد کلمات کلیدی خاص آنها ، بخشی اساسی از خدمات شما خواهد بود. البته شما همیشه می توانید یک جستجوی دستی را در گوگل انجام …The post چرا به API Tracking Ranking Google نیاز دارید؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3bYzpgs
مشاهده مطلب در کانال
این بازدید با حضور نماینده معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، نماینده اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی، نماینده اداره کل فضای سبز شهرداری تهران ، نماینده شورای اسلامی شهر تهران و معاونین شهردار منطقه 19 انجام شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در راستای ارزیابی نهایی پروژه های پایلوت مناسب سازی سال 97 و امتیاز دهی از وضعیت مناسب سازی بوستان نرگس و ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی برای توانیابان بازدید شد .گفتنی است در پایان این بازد
این بازدید با حضور نماینده معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، نماینده اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی، نماینده اداره کل فضای سبز شهرداری تهران ، نماینده شورای اسلامی شهر تهران و معاونین شهردار منطقه 19 انجام شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در راستای ارزیابی نهایی پروژه های پایلوت مناسب سازی سال 97 و امتیاز دهی از وضعیت مناسب سازی بوستان نرگس و ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی برای توانیابان بازدید شد .گفتنی است در پایان این بازد
 
هوای بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، برای چهارمین روز پیاپی، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است و خروج از این وضعیت منتظر وزش باد یا بارش باران است تا غبار از آسمان، رخت بربندد. 
 
کارشناس پایش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: بر اساس داده های ایستگاه سنجش آلودگی هوا در مرکز استان، شاخص سنجش آلودگی هوا در حوالی ظهر ۱۰۳ گزارش شده است که بر این اساس برای گروه های حساس، ناسالم است.
 
جواد عمارلو اظهار داشت:  تا زما
کانون در روز سه شنبه 24 تیرماه 98 میزبان کارشناسان معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی بود. در این بازدید که معاون پرورشی و تربیت بدنی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش طبس و کارشناس حوزه پرورشی این معاونت نیز حضور داشتند ، مدیر کانون گزارشی از روند فعالیتهای جاری کانون بویژه طرح غنی سازی اوقات فراغت ارائه داد. کارشناسان استانی ، در ادامه از بخشهای مختلف کانون بازدید بعمل آوردند.
وزش تند و شدید بادهای لحظه ای در تبریز
اداره کل هواشنای استان در اطلاعیه جوی پیش بینی کرده از روز شنبه تا سه شنبه، آذربایجان شرقی و تبریز وضعیت ناپایدار جوی خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، در اطلاعیه جوی اداره کل هواشناسی استان آمده است: نقشه‌های پیشیابی هواشناسی شرایط ناپایدار جوی را از روز شنبه تا سه شنبه دراستان نشان می‌دهد که موجب ابرناکی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش تندباد‌های لحظه‌ا

 دومین روز از هفته سلامت و ویژه برنامه گذر سلامت با حضور توانیابان هنرمند برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره سلامت منطقه 19 ، فاطمه داداش زاده مدیر اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت: دومین روز از برگزاری ویژه برنامه " گذرسلامت " با شعار " مشارکت اجتماعی و سلامت " با حضور توانیابان هنرمند در محله عبدل آباد برگزار شد .
وی افزود : از آنجایی که ایجاد شرایط لازم برای مشارکت حداکثری شهروندان در اجتماع از جمله اهداف اداره سل
در پایان این نشست با حضور بهروز مرامی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از کتاب «به حکم حاکم تَرنا و هشت نمایش‌نامه دیگر» نوشته فرهاد ارشاد و به کوش حمید نشاط نیز رونمایی شد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - هنرشیراز -
ادامه مطلب
از خستگی پادرد گرفتم...
هزار تا کار همزمان ریخته بر سرم 
فردا هم امتحان دارم هم تئوری هم مصاحبه برای گرفتن یه قرارداد شخصی 
برای یه قراداد شرکت هم باید بریم اداره کل و دعوا کنیم (همه شرکت ها خخخ)
باید لپ تاپمو ببرم با خودم که همونجا اگه قانع شدیم مدارک  رو تو سامانه بارگزاری کنیم چون فقط تا فردا ساعت دو مهلت داره ....
فردا باید برم برای عشقم بنیامین هتل رزرو کنم 
و همچنین تزریق ژل برای لب 
و همچنین خواهرم فردا عصر عمل داره باید باهاش بدم 
و من نمی
دوچرخه های جدید شرکت تعاونی اداره برق چهارراه میکائیل
 

 
 
دوچرخه های جدید کوهستانی و حرفه ای دنده ای ترمز دیسکی
 
کمک دار هفت سرعته قطعات اصلی ساخت تایوان زیر قیمت بازار 
 
    تماس 09386042851  تماس  09225437510
 
آدرس رشت چهارراه میکائیل تعاونی اداره برق
در دومین روز از هفته دولت؛بخشدار،شهردار و مسئولین شهر آب پخش با خانواده شهید مرتضی رضایی قلایی دیدار کردند.
در این دیدار،بخشدار و شهردار آب پخش با اهدای لوح تقدیر از پدر و مادر شهید تجلیل کردند.
همچنین طرح های اداره برق نیز در این روز افتتاح شد.
سه ترانس برق با اعتباری بالغ بر 670 میلیون تومان و طرح توسعه شبکه با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
دیدار با خانواده دو مددجوی بهزیستی از دیگر برنامه ها
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش و کارگاه آموزشی « توانمندسازی و ارتقای دانش مهارت های مدیریتی»،  مدیران موسسات و خانه های قرآن  روز چهارشنبه 29 آبان ماه با حضور حسین بهبودی مدیر اداره توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن کشور خبر داد.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها