نتایج جستجو برای عبارت :

احتمال جدایی رسن از پرسپولیس وجود دارد/ سفر بی‌بازگشت به عراق؟

تنها راه نجات مردم عراق از بیکاری ، نا امنی و ...  بستن سفارتخانه (جاسوس خانه) آمریکا و احتمال زیاد عربستان در این کشور می باشد. شاهد این مدعا آن است که آمریکا بزرگترین سفارتخانه اش را در عراق - با پول مردم عراق - ایجاد کرده است .
بازیکن عراقی تیم پرسپولیس در حالی امروز راهی کشورش می‌شود که شاید این سفر او بی‌بازگشت باشد.

 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، بشار رسن بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که هفته گذشته کتف مصدوم خود را جراحی کرده بود درحالی امروز راهی کشورش خواهد شد که احتمال دارد سفر او بی‌بازگشت باشد. 
رسن که چند ماهی است از پرسپولیس پول نگرفته از این موضوع ناراحت و گله‌مند است و به همین خاطر احتمال دارد که دیگر به تهر
نویسنده : اشکان ارشادی از کرمانشاه 
عراق ، امروزه نام کشوریست. در گذشته به دو ناحیه مجزا اطلاق میشده :
۱. عراق عجم شامل کرمانشاهان و آذربایجان  و لر و بختیاری تا ری و اصفهان
۲. عراق عرب که شامل بصره و بغداد و بیابان بزرگ شمال شبه جزیره و کویت و پیرامون 
در شاهنامه زمان انوشیروان چهارمین ایالت محسوب شده و شامل تمامی نواحی کردستانات و بین النهرین و... بوده 
خیلی از جنگهای رومیان با ایران در عراق رخداده 
 پایتخت ایران چند میلیون کیلومترمربعی در ع
دبیرکل اتاق بازرگانی متشرک ایران و عراق از ممنوع شدن واردات ماست و دوغ به کشور عراق خبر داد.
سید حمید حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به گلایه برخی صادرکنندگان به عراق نسبت به افزایش تعرفه ورود برخی کالاها به این کشور و احتمال کاهش این تعرفه‌ها از سوی دولت عراق اظهار کرد: آنچه به نظر می‌رسد نشان می‌دهد بعید است که دولت عراق به سمت کاهش تعرفه‌های وارداتی پیش رود.

دبیرکل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: سیاست کشور عراق در حال حاضر
حمل بار به کشور عراق
کشور عراق در همسایگی غرب ایران واقع شده و حدود 1485 کیلومتر خط مرزی میان ایران و عراق وجود دارد .ایران بین همسایگانش طولانی ترین مرز را با عراق دارد .
پایانه های مرزی میان ایران و عراق
. مهران
. شلمچه
. چذابه
. تمرچین
. باشماق
. خسروی
. پرویزخان
تبادلات تجاری
کشور عراق یکی از مهم ترین شرکای تجاری کشور ایران محسوب میشود.
عراق از لحاظ حجمی و همچنین ارزش کالا  سومین کشور پس از چین و اماران است که از ایران واردات کالا دارد
 
حمل بار
ترکان عراق که به خودشان ترکمن یا ترکمان می گویند، بین نیم تا یک میلیون نفرهستند و به لهجة ترکی آذربایجانی سخن می گویند. در شمال عراق از شهر «تل عفر» تا قصبة «بدره» در جنوب شرقی عراق در 16 شهر، قصبه و صدها روستا سکونت دارند. شهر کرکوک مرکز ترکان عراق است و به همین جهت نیز لهجة ترکان عراق را لهجة ترکی کرکوک نیز می گویند. تل عفر، اربیل، آلتین کوپرو، کرکوک، داکوک، کیفری، مندلی، قارانیه و خانقین مهمترین شهرهای ترکان عراق است. در استان موصل نیز عدة ز
لغو پروازهای عراق کویت وافغانستان
 
عراق وکویت وافغانستان جزو اولین کشورهایی بودند  که مرزشان را بروی ایرانیان تا اطلاع ثانوی بسته وپروازهایشان را کنسل نمودند.
 
لغو پروازهای عراق کویت وافغانستان بعلت شیوع ویروس کرونا
 سازمان هواپیمایی کشوری عراق اعلام کرده امکان پرواز از ایران به این کشور وجود دارد؛ اما نمی‌تواند اتباع ایران را به عراق ببرد و صرفا باید حامل اتباع عراقی یا مقامات سیاسی و دیپلمات‌ها و خانواده‌هایشان باشد؛ زیرا عراقی
1️⃣باعث شکستن محفظه ساچمه ها میشود و خودرو دیگر حرکت نمی کند.
2️⃣درصورت شکستن , احتمال قفل کردن فرمان وجود دارد وکنترل خودرو از دست شما خارج می شود.
3️⃣در صورتی که سرعت خودرو زیاد باشد احتمال اسیب رسیدن به گیربکس وجود دارد.
4️⃣دربعضی موارد احتمال چپ کردن خودرو نیز میباشد.
قاسم سلیمانی پس از انقلاب اسلامی ایران، در سال ۱۳۵۹ش عضو سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شد و هم‌زمان با شروع جنگ ایران و عراق، چند گردان را در کرمان آموزش داده و به جبهه‌ها فرستاد.
وی در دوره‌ای فرماندهی سپاه آذربایجان غربی را بر عهده داشت. سلیمانی در سال ۱۳۶۰ش با حکم محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسدارن، به عنوان فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله منصوب شد.
وی در جنگ عراق علیه ایران، از فرماندهان عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۴ و کربلای ۵ بود. عملیات کربل
 
استاندار نجف اشرف تاکید کرد که به توصیه سازمان بهداشت جهانی و دولت عراق زیارت عتبات عالیات برای زائران داخل و خارج عراق تا زمان اتمام بحران شیوع کرونا ممنوع است.رسانه‌های عراقی هم روز سه شنبه به نقل از کمیته گذرگاه‌های مرزی عراق هم ازسرگیری سفر ایرانیان به عتبات عالیات عراق را رد کردند.
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق معتقد است آنچه در روزهای گذشته در بازار ارز و طلا رخ داده حاصل جو روانی مثبت شکل گرفته در جامعه است و نمی‌توان برای آن دلایل اقتصادی قطعی پیدا کرد.
سید حمید حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همان‌طور که پیش از این سابقه داشته، وقتی در جامعه چند خبر امیدوارکننده منتشر می‌شود این موضوع به کاهش نرخ ارز در بازار ختم شده و برای چند روز روند نرخ‌ها کاهشی می‌شود.
به گفته وی، در طول روزهای گذشته بحث‌هایی ک
محمدابراهیم همت
معلم و فرمانده نظامی ایرانی
به زبان‌های دیگر مطالعه کنیددریافت به عنوان پی‌دی‌افپی‌گیریویرایش
محمد ابراهیم همت (زاده ۱۲ فروردین ۱۳۳۴ شهرضا - درگذشته ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ جزیره مجنون)[۳] معلم و نظامی ایرانی بود، که از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در جنگ ایران و عراق بشمار می‌آمد. وی پس از انقلاب و در سال ۱۳۶۱ مدت کوتاهی را در جبهه جنگ لبنان و اسرائیل گذراند، سپس به ایران بازگشت و در جبهه‌های جنگ ایران و عراق در عملیات‌هایی چون
یا حضرت مادر
با بغض خوشحالم
سپاه حملات راکتى به پایگاه هاى امریکا در عراق را آغاز کرده است. تا کنون ٤ موشک از غرب ایران و همچنین تعدادى راکت به سمت عراق شلیک شده. تعداد تلفات مشخص نیست.
هدف اصلى، ظاهرا پایگاه الأسد متعلق به ایالات متحده در عراق است.
سجده شکر نیاز است امشب
برنامه ۷ بندی مقتدی صدر برای خروج آمریکا از عراق
▫️رهبر جریان صدر عراق هفت بند را برای تحقق خروج کامل آمریکا از کشورش تعیین کرد.
۱ـ بستن تمامی پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق.
۲ـ‌ بستن مقر شرکت‌های امنیتی آمریکا و پایان دادن به فعالیت آنها در عراق.
۳ـ بستن حریم هوایی عراق بر روی پرواز هواپیماهای جنگی و اطلاعاتی اشغالگران (آمریکایی‌ها).
۴ـ لغو تمامی توافقنامه‌های امنیتی با اشغالگر، چراکه تعادل بین‌المللی در آنها رعایت نشده و در سایه حض
طبق
خبرهای اعلام شده از بغداد الیوم،عضو کمیسیون امنیت و دفاع مجلس عراق با افشای «3
هزار سیم کارت سعودی در شمال بغداد»،با تایید علی الغانمی که
احتمال ورود تراشه این سیم کارت ها وجود دارد و درمورد جاسوسی عربستان ازعراق اخطار
داد.


وزارت کشور
عراق روز گذشته با انتشار تصاویری، از کشف و ضبط ۳ هزار سیم کارت دائمی و
اعتباری سعودی در شمال بغداد خبر داده بود.

وی افزود:
«تراشه این سیم کارت ها باید از پوشش خود درآیند تا بتوان از آن‌ها استفاده کرد؛
علا
بعد از جنگ ایران و عراق بسیاری از کسانی که پیکرشان مفقود شده بود سالها طول کشید که این پیکرها به خانواده شان تحویل داده شود و کسی نفهمید که این انتظارها چقدر سخت بود و خانواده هایی که عزیزان خود را در راه وطن کشته می دیدند ولی هرگز نمی توانستند قبری برای او بیابند که برایش عزاداری کنند چقدر تلخ گذشت. با نیک صالحی همراه باشید تا تصاویر بازگشت شهید محسن ساری به آغوش خانواده اش را ببینید.

ادامه مطلب
 
بررسی احتمال کودتا در شرایط کنونی عراق
نظام سیاسی که بعد از سقوط صدام و مشخصا از سال 2005 با تدوین قانون اساسی جدید در عراق شکل گرفته با سرعت در سراشیبی فقدان مشروعیت و ناکارآمدی حرکت می‌کند.
مهمترین نشانه این واقعیت، فرمالیته شدن قانون اساسی و تمام نهادهای قانونی است.
این وضعیت که امروز به اوج خود رسیده، میراث دموکراسیِ برآمده از اشغالگری نظامی است.
به طور خلاصه در نظام مابعدِ اشغال خاک عراق، تعیین مناسبات قدرت در اختیار مثلثی خارج از قان
تسا تامپسون بازیگر نقش والکیری در فیلم ثور: راگناروک گفت که احتمال هایی از ساخت قسمت 4 فیلم ثور را شنیده است و ممکن است اتفاق بیوفتد. و همچنین قرار است تایکا وایتیتی که در ساخت ثور: راگناروک حضور داشت در ثور 4 حضور داشته باشد.
ادامه مطلب
صادرات به عراق
عراق دارای دومین منبع نفتی جهان است . این کشور در امد خوبی از فروش محصولات نفتی خود دارد. نزدیکی مرز عراق نسبت به ایران سبب تسهیل صادرات محصولات ایرانی به کشور عراق شده است .
رقبای اصلی ایران صادرات به عراق کشورهای چین . امریکا و ترکیه هستند
16 اولویت صادراتی به عراق
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران . ناصر بهزاد رایزن بارزگانی ایران در عراق. در تشریح 16 گروه کالای ایرانی بهعنوان اولویت های صادرات اظهار کرد . این گروه
صبح امروز در دیدار جمعی از موکب داران عراقی: از صمیم قلب خودم و ملت ایران تشکر میکنم؛ هم از شما موکب داران که در ایام اربعین، کرامت و مودّت را به منتهادرجه میرسانید، هم از ملت بزرگ عراق و هم از مسئولین عراق که امنیت و زمینه را فراهم کردند و بخصوص از علما و مراجع بزرگ عراق که فضای زیارت و برادری را بین آحاد مردم و دو ملت فراهم کردند
  نائب رئیس باشگاه نیرو هوایی عراق مدعی شد که با هافبک استقلال برای برگشتن به تیم سابقش به توافق رسیده است.


 
  بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، ولید الزیدی، نائب رئیس هیئت مدیر باشگاه نیرو هوایی عراق در مصاحبه با رسانه های عراق مدعی شد که همام طارق، هافبک استقلال در یک قدمی بازگشت به این تیم قرار دارد.
 
الزیدی در مصاحبه اش گفت: در تماس تلفنی که با طارق داشتم به توافق نهایی رسیدیم تا او برگردد. او نیز ب
کشتن وحشیانه و آویزان کردن جنازه یک نوجوان ۱۶ ساله بی گناه در عراق،  برای هشیاری مردم عراق کافیست تا بیش از این با پرپایی تجمعات اعتراضی زمینه را برای اغتشاش و شورش و نا امنی و کشتار مردم بی گناه توسط اراذل و اوباش و نفوذی های مزدوران وهابی آماده نکنند. 
همانطور که در ایران هم مزدوران با ایجاد نا امنی و آتش زدن بانک ها و مراکز تجاری متاسفانه با سوء استفاده از اعتراضات به حق مردم ، باعث ریخته شدن خون افراد بی گناه شدند. 
جا دارد مسوولان عراق و
وزارت خارجه ترکیه کاردار سفارت عراق در آنکارا را فراخواند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزارت خارجه ترکیه با احضار کاردار سفارت عراق تاکید کرد که این کشور به عملیات ضد تروریستی در خارج از مرزهای خود ادامه خواهد داد.

پیش از این، وزارت خارجه عراق در واکنش به حمله هوایی ترکیه به استان سلیمانیه از این کشور خواسته بود بمباران خاک عراق را متوقف کند و به حاکمیت این کشور احترام بگذارد.

عملیات نظامی ارتش ترکیه علیه مواضع پ‌ک‌ک دو سالی است که در من
رفتارشناسی موضع سست حیدر العبادی
حیدر العبادی، نخست وزیر عراق اخیراً اظهار داشته که تحریم های آمریکا علیه ایران را محکوم می کند اما ناچار است برای حفظ منافع عراق از آنها تبعیت نماید.
درباره این موضع توجه به چند نکته حائز اهمیت است:
۱. با وجود رقبای مطرح و سرسخت، حیدر العبادی برای دستیابی به جایگاه نخست وزیری از موقعیت لغزانی برخوردار است و با این مواضع تلاش می کند:
اولا ؛ نظر جناح های مختلف پارلمان را به دست آورد.
ثانیا ؛ پیام مثبتی به طرف ها
قاسم سلیمانی از فرماندهان مبارزه علیه داعش در عراق و سوریه است.داعش گروهی سلفی بود که پس از سقوط صدام در عراق و خلاء قدرت در این منطقه،‌ پدید آمد. ایران برای حفظ امنیت و کنترل منطقه، مبارزه با این گروه را آغاز کرد. به نقل از خبرگزاری ایسنا، در سال ۲۰۱۱م نیروهای تحت فرمان سلیمانی از جمله لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون جهت مبارزه با داعش و نیروهای شورشی راهی سوریه شدند.
همچنین در سال ۲۰۱۴ شهر موصل به تصرف داعش درآمد و بغداد، پایتخت عراق نیز تا مرز
صادرات به عراق
عراق دارای دومین منبع نفتی جهان است . این کشور در امد خوبی از فروش محصولات نفتی خود دارد. نزدیکی مرز عراق نسبت به ایران سبب تسهیل صادرات محصولات ایرانی به کشور عراق شده است .
رقبای اصلی ایران صادرات به عراق کشورهای چین . امریکا و ترکیه هستند
16 اولویت صادراتی به عراق
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران . ناصر بهزاد رایزن بارزگانی ایران در عراق. در تشریح 16 گروه کالای ایرانی بهعنوان اولویت های صادرات اظهار کرد . این گروه
سیدجعفر رضوی، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص دلیل حضور مقتدی صدر در ایران گفت: ما در حوزه کشور‌های منطقه و به ویژه عراق باید دو مطلب را از یکدیگر جدا کنیم یکی حضور عراق به کشور‌های حامی مقاومت مثل حزب الله لبنان و انصارالله یمن در جبهه مقاومت است که باید با نگاهی به مبتنی بر جبهه مقاومت به آن نگریسته شود و دوم نگاهی که در داخل هر کشور و با توجه به منافع ملی آن کشور وجود دارد.وی با اشاره به مواضع مقتد
در زمانی که دبی خروجی دستگاه سختی گیر رزینی پایین آمده است. در این حالت احتمال دارد یکی از مشکلات زیر پیش آمده است که باید برای رفع این مشکل کاری صورت دهید .
برای احیا نمودن رزین از نمک استفاده می شود که اگر نمک به میزان لازم مصرف نشود دبی سختی گیر رزینی کاهش پیدا میکند .
شاید محلولی که با آب و نمک ایجاد شده است از غلظت خوبی برخوردار نباشد
احتمال این وجود دارد که میزان رزین سختی گیر کاهش پیدا کرده است
رزین سختی گیر فرسوده شده است و راندمانی که
بعد از دولت لبنان دولت عراق هم اعلام کرد که حقوق مسوولان دولتی را تا پنجاه در صد کاهش می دهد ، این در حالیست که ارزش پول عراق در چند سال گذشته با وجود جنگ با داعش و مشکلات داخلی فراوان ۱۰ برابر ارزش پول ایران شده است. 
 آیا وقت آن نشده است که آقای روحانی هم حقوق مسوولان دولتی را به ویژه بعد از قضایای حقوق های نجومی ، کاهش دهد؟!
http://ziarani1.blog.ir/
 
بازار سنگ عراق
بازار عراق به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. بخش شمالی منطقه شامل شهرهای هوولیر، دهوک و ..  به لحاظ صادرات سنگ توسط ترکیه تامین می شود که می توان به  دلایل مختلفی از جمله: وجود دو گمرک زاخو و ابراهیم خلیل که مهمترین گمرکات به لحاظ امکانات می باشند، شناسایی زود هنگام و سرمایه گذاری ترکیه بر روی این بازارها و بدست آوردن اعتماد در بازار مصرف با برنامه ریزی بلند مدت در کردستان عراق اشاره کرد. مهمترین شرکت فعال ترکیه ای در عرا
مردم عراق از نظر مذهبی به دو فرقه بزرگ اسلامی شیعه و سنی تقسیم می‌شوند. حدود ۶۰٪ مردم عراق شیعه، ۳۷٪ سنی و ۳٪ پیروان سایر ادیان (مسیحیان، یهودیان، آشوریان و...) هستند.
عرب‌های شیعه که بیشتر جمعیت عراق را تشکیل می‌دهند، عموما در جنوب و مرکز این کشور ساکنند. اهالی کربلا، دیوانیه، حله، منتفک، عماره و کوت همگی شیعه‌اند. در استان‌های دیالی، بغداد و بصره اکثریت با شیعیان است. در نقاط دیگر نیز شیعیان پراکنده‌اند. عرب‌های سنی در بخش شمالی عراق تم
سحرگاه یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۵۲ عراق حمله گسترده‌ای را با نیت اشغال خوزستان آغاز کرد. لشگر عراق با صدها تانک روسی پیشرفته و چندین نفربر زرهی توانستند به مرز ایران تعرض کرده و قسمتی از خاک ایران را تصرف کنند...
بلافاصله جلسه فوق‌العاده‌ای میان سران ارتش و دولت برگزار شد. لشگر زرهی نیروی زمینی ارتش شاهنشاهی از اهواز وارد عمل شد و نیروهای عراقی را تار و مار میکند. واکنش ایران نسبت به تجاوز عراق چنان سریع بود که ساعت ۹ صبح نماینده عراق در سازمان ملل
توبه به درون یا توبه به خویشتن چیست؟
توبه به معنای بازگشت است. بازگشت به اصل و ریشه. بازگشت به حقیقت. بازگشت به خیر و سعادت. و بازگشت به خدای متعال...
اساسا توبه را همواره بازگشت و به خداوند و پوزش خواستن از محضر او دانسته اند.
اما در واقع چنین نیست.
زیرا گام اول و اساسی در توبه بازگشت به خود و ارزیابی عملکرد خویش است. هنگامی که نفس آدمی عملکرد خویش را ناسازگار با حقیقت  و درستی در می یابد، پشیمان و اندوهگین می شود و برای جبران و اصلاح آن به محضر خ
شهید_نوشته شهید لطفی نیاسر در تاریخ ۱۱ محرم سال ۱۳۸۲درباره اولین سفر تفحص شهدا به خاک عراق نوشته … متن : بسم رب الشهید امروز اولین روز تفحص بود که من با دوستان به خاک عراق رفتیم ، تا تفحص را شروع کنیم …امروز با توسل به طفلان حضرت مسلم ، دو شهید را یافتیم …
نوشته دستنوشته شهید لطفی در محرم ۱۳۸۲ درباره اولین تفحص در خاک عراق اولین بار در شهید محمد مهدی لطفی نیاسر. پدیدار شد.
مهاجم خارجی در راه اصفهان
باشگاه ذوب‌آهن قصد دارد یک مهاجم خارجی برای جانشینی ارسلان مطهری به خدمت بگیرد.
به گزارش "ورزش‌ سه"، چهارشنبه هفته گذشته میودراگ رادوولویچ به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد تا این تیم از بلاتکلیفی حدود یک ماهه در بیاید و حالا به دنبال پوشش نقاط ضعف خود باشد.
 
آن‌ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی ارسلان مطهری را در خط حمله از دست دادند و با توجه به وجود ضعف در این بخش از زمین، عملا مهاجم موثری در ترکیب خود ندارند. ه
مهاجم خارجی در راه اصفهان
باشگاه ذوب‌آهن قصد دارد یک مهاجم خارجی برای جانشینی ارسلان مطهری به خدمت بگیرد.
به گزارش "ورزش‌ سه"، چهارشنبه هفته گذشته میودراگ رادوولویچ به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد تا این تیم از بلاتکلیفی حدود یک ماهه در بیاید و حالا به دنبال پوشش نقاط ضعف خود باشد.
 
آن‌ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی ارسلان مطهری را در خط حمله از دست دادند و با توجه به وجود ضعف در این بخش از زمین، عملا مهاجم موثری در ترکیب خود ندارند. ه
زندگی نامه ناصر رزازی
خواننده. شاعرونویسنده
ناصر رزازی (به کردی: ناسر ره زازی) خواننده، شاعر و نویسنده کرد اهل ایران است که علاوه بر کار خوانندگی به تدریس زبان کردی و ترجمه و تألیف نیز می‌پردازد. وی بیشتر زندگی خود را در خارج از ایران و در کشورهای سوئد و عراق گذرانده است.
 
زندگی :
ناصر محمد امین (رزازی) (متولد 30 خرداد 1334 فرزندصالح ) خواننده، شاعر و نویسنده کردستان ایران است. او یکی از مشهورترین و  محبوبترین خوانندگان تاریخ کرد به ش
رفتار بد کشور عراق در قبال واردات از ایران
وزیر جهاد کشاورزی امروز در جلسه اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: تاکنون هیچ اقدامی برای سرمایه گذاری در آب و خاک به اندازه دولتهای یازدهم و دوازدهم نشده است.2m از زمین های آبیاری مکانیزه شدند. محمود حجتی گفت: با توجه به آبهای مرزی ، دویست و بیست هزار هکتار را سامان بخشیدیم ، و طرحی را در سیستان اجرا کرده ایم که طبق آن ، در زمین های کشاورزی در پای درختان، همه به صورت مدیریت پذیر آبدهی می شوند.
حجتی گفت: "ص
ریسک و بازده در  اقتصادی همانند دو کفه یک ترازو هستند که تعادل بین آن‌ها در رسیدن به موفقیت‌های مالی کم‌خطر و ایمن بسیار حائز اهمیت است. درواقع افراد با توجه به  که انجام می‌دهند، متناسب با آن بازده و نتیجه متفاوتی خواهند داشت. ازآنجایی‌که رابطه ریسک و بازده در تجارت و اقتصاد خرد و کلان جایگاه بسیار مهمی دارد، در ادامه این مطلب به تشریح و شفاف‌سازی بیشتر آن پرداخته می‌شود.
 بررسی رابطه کلی ریسک و بازده :
ریسک و بازده دو موضوع جدا  از ی
متن شبهه
‏ اهتزاز پرچم عراق در میدان آزادی تهران! 
باور کردنی نیست، ایرانی هرگز در تاریخ چنین تحقیر نشده بود. هشت سال با تحریک ارتش عراق، جنگی خانمان‌سوز را آغاز و ایران را ویران کردند. میلیون‌ها تن را به خاک سیاه نشاندند تا سی سال بعد، پرچم همان کشوری که جوانان ما را کشت، مجروح کرد و اسیر تخت آسایشگاه‌ها ساخت، در بزرگ‌ترین میدان تهران برافراشته شود. 
پاسخ خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را چه می‌دهید؟ آیا خون شهیدان هشت سال جنگ را پای
احتمال وقوع سونامی در دریای خزر وجود دارد فروردین 1398
ایا در دریای خزر احتمال وقوع سونامی هست
اخرین خبرهای از وقوع سونامی در دریای خزر فروردین 98
سونامی زمانی شروع می‌شود که حجم عظیمی از آب دریا به‌سرعت براثر زمین‌لرزه بلند شود و به خانه‌ها و تأسیسات حاشیه‌ای آن آسیب بزند درحالی‌که هیچ رویدادی به جهت بروز زلزله رخ نداده است.
به گزارش فارس، امشب در ساعت هفت و ‌۱۲ دقیقه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری دریای خزر رخ داد که مرکز
اریک آبیدال از بازگشت نیمار به تیم فوتبال بارسلونا استقبال کرد و مدعی شد که سرمربی تیم نیز از چنین اتفاقی خوشحال خواهد شد.
نیمار تابستان سال 2017 از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و تابستان امسال با همه تلاش‌هایی که برای بازگشت به نوکمپ انجام داد، مجبور شد در پارک دو پرنس بماند. با این حال گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت احتمالی این مهاجم برزیلی به بارسلونا
ادامه مطلب
دولت عراق تصمیمی جدید درباره نیروهای حشد شعبی اتخاذ کرد. خبرگزاری
تسنیم: به نقل از الفرات نیوز، عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر عراق فرمانی
10بندی درباره حشدالشعبی عراق صادر کرد که به‌شرح ذیل است:
در این فرمان آمده است: بر اساس
اقتضای منافع مردم و با توجه به اختیاراتی که قانون اساسی به ما داده است و
با ایمان به نقش بزرگی که مبارزین حشدالشعبی در حال ایفای آن هستند
دستورات زیر صادر می‌شود:
1. همه نیروهای حشد شعبی به‌عنوان بخشی
جدا
ترامپ سرکرده تروریست های عالم
آمریکا در جنگ عراق با ایران اصلی‌ترین حامی صدام در جنگ با ایران به شمار می‌آمد،علاوه بر آمریکا، برزیل، انگلیس و آرژانتین که در صنعت نظامی تقریبا پیشرفته بودند تسلیحاتی را در اختیار عراق قرار می‌دادند. 
فرانسه گرچه در ابتدا اعلام بی‌طرفی کرد، اما وجود برخی از منابع و آمارها نشان می‌دهد که این کشور 7/4 میلیارد دلار کمک مالی در اختیار رژیم بغداد قرار داد. همچنین به منظور تجهیز صدام هواپیماهای سوپر اتاندارد و م
بازماندگان عثمانی پس از یأس از شام و عراق برای دست یافتن به چاه های نفت و گاز، چشم به لیبی دوختند و عساکرشان را در سواحل پیاده کردند، اما دیری نمی پاید ماندگاریشان، چرا که از همان راهی که رفتند، دست از پا درازتر بازخواهند گشت.
دانلود کتاب نخستین درس احتمال شلدون راس
 
 
دانلودفایل
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبکتاب نخستین درس احتمال a first course in probability شلدون راسriazisara.ir › post۶ بهمن ۱۳۹۶ - کتاب نخستین درس احتمال ویرایش هشتم (A FIRST COURSE IN PROBABILITY) در این پست می توانید فایل pdf کتاب "اولین درس احتمال" به زبان ...دانلود ترجمه فارسی کتاب نخستین درس احتمال شلدون راسstatistics94.blogfa.com › postعنوان فارسی : نخستین درس احتمال عنوان انگلیسی : A First course in Probability نویسنده : شلدو
ایران یک چهارم بازار عراق را در اختیار دارد
                                          تسنیم نوشت: رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از رشد ۲۰.۵ درصدی صادرات کشور خبر داد و گفت: سهم ایران در بازار عراق ۲۵ درصد است‌.
حمید زادبوم رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران امشب در ‏سی وچهارمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر مشوقهای صادراتی با مشوق‌های صادراتی سالیان گذشته متفاوت است، اظهار داشت: در گذشته نرخ ارز ثابت بو
ایران با کشورهای افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ترکیه، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و عراق مرز مشترک زمینی دارد. ایران کوتاه ترین مرز را با ارمنستان و طولانی ترین مرز را با عراق دارد. گروه حمل و نقل بین المللی گلدن گیت ارائه دهنده کلیه خدمات حمل و نقل جاده ای از تمامی مرزهای مهم ایران به اقصی نقاط جهان می باشد.
منبع: مرزهای مهم ایران
ایران یک چهارم بازار عراق را در اختیار دارد
                                                       تسنیم نوشت: رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از رشد ۲۰.۵ درصدی صادرات کشور خبر داد و گفت: سهم ایران در بازار عراق ۲۵ درصد است‌.
حمید زادبوم رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران امشب در ‏سی وچهارمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر مشوقهای صادراتی با مشوق‌های صادراتی سالیان گذشته متفاوت است، اظهار داشت: در گذشته نرخ ا
آموزش های رزمی و نظامی به دختران پیشمرگه در یک اردوگاه در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق دهها دختر کُرد تحت آموزش نظامی قرار دارند.
به گزارش چفچفک، بیش از 300 داوطلب در این اردوگاه که در شرق اربیل قرار دارد آموزش های رزمی و نظامی می بینند.
یکی از فرماندهان پیشمرگه که مسئول آموزش این دختران است می گوید داوطلبان در چهار ماه انواع آموزش کار با سلاح های سبک و متوسط را می گذرانند و وظایفی که بر عهده آنان قرار داده می شود می پذیرند.
به گفته این فرماند
سپاه پاسداران
انقلاب اسلامی بامداد امروز (چهارشنبه 18 دی ماه) و پس از خاکسپاری پیکر
پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان، با پرتاب موشک های زمین به زمین
دو پایگاه نظامی آمریکا در عراق را مورد هدف قرار داد.
گفته
می شود این حمله علیه دو پایگاه "عین الاسد" (واقع در استان الانبار در
غرب عراق) و اربیل (کردستان عراق) صورت گرفته است. این دو پایگاه میزبان
نیروهای نظامی آمریکا و ائتلاف هستند. پایگاه هوایی عین الاسد بزرگترین
پایگاه نظامی آمریکا د
"رود هود"، کاردار سفارت آمریکا درون بغداد با بازدید از مقر پلیس فدرال عراقو درون اقدامی بی سابقه از این نیروها بخاطر ماجرا اخیر شعار فراغت دادن نیروهای پلیس فدرال در یک بمباران هوایی عذرخواهی کرد. به گزارش ایسنا بوسیله نقل از روسیا الیوم، در همین راستا، پلیس فدرال عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هود بخاطر عذرخواهی از طرف شانس آمریکا به خاطر حمله "اشتباهی" جنگنده های موافقت بین المللی بوسیله تیپ ۱۱ پلیس فدرال درون ۲۴ آوریل بوسیله مقر ای
سلام.
خسته نباشید دوباره!!!
منم برگشتم دوباره!!!
هنوزم منتظرم دوباره!!!
دوباره،دوباره،دوباره!!!
خب امتحانا هم تمام شد و تابستون تقریبا آزاده و فعالیت دارم.(اما بازم به همون شرط همیشگی:بازدید از وب،ارسال نظر و...)
اخرین مطلبم برای بهمن بود که یه نظر سنجی گذاشتته بودم و تا الان فقط نه تا نظر داده شد.
برای همین اعصابم خیلی خورد بود و دوباره بلاگ رو ول کردم.
اما الان دوباره برگشتم و تا چند روز آینده هم یه نظر سنجی می ذارم و ایشالا یه هدیه ای هم در نظر می
 
سه روز پس از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور عراق در جلسه‌ای گفت که ایشان حامل پاسخ ایران به نامه عربستان بود تا به واسطه بغداد در اختیار مقامات ریاض قرار گیرد.
«ایرج مسجدی» سفیر ایران در عراق در گفت‌وگویی با خبرگزاری رسمی عراق (واع) به مضمون این پاسخ اشاره کرد و گفت: «دلیل آمدن شهید سلیمانی به عراق رساندن پیام و موضع ایران در قبال ابتکار بغداد بود.»
او افزود: «این پیام حاوی دیدگاه ایران در خص
شهر تجاری بانه 
بانه یکی از شهرهای مرزی هست که در استان کردستان واقع شده است
موقعیت شهر بانه طوری هست که شهرهای همجوار آن ازجمله مریوان و سردشت هست که این دو شهرستان هم  نقاط ویژه هستند 
شهرستان بانه موقعیت خاص خوبی که دارد با شهرستان های کردستان عراق از جمله سلیمانیه که یکی از بزرگترین کلان شهر کردستان عراق هست 
همجواری این دو شهرستان بانه و سلیمانه باعث شده است که بانه به یکی از مراکز تجاری در غرب کشور ایران تبدیل شود 
و هم چنان موقعیت مک
منابع خبری از زخمی شدن ۴۷ نفر از نیروهای امنیتی عراق در جریان حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف خبر دادند.
چهارشنبه شب، گروهی از مهاجمین نقابدار که به گفته منابع محلی از اهالی شهر نجف اشرف نبوده‌اند، با پخش مستقیم دوربین شبکه خبری العربیه سعودی به کنسولگری ایران در نجف یورش برده و بخش‌هایی از آن را به آتش کشیدند. العربیه در عراق ممنوع‌الفعالیت است.
پنج شنبه ، ۶ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 640×371]
مشاهده مطلب در کانال
إذا کان لدیک کرامة وطنیة وإذا کنت مسلماً ، فقم بطرد الکفار الأمریکیین من بلدک. هاجموا شرفک. قتل رجالک. لقد قوضوا کرامة الشعب العراقی.
ترجمه :
"ای مردم عراقاگر شرافت ملی دارید و اگر مسلمانید ، کافران آمریکایی را از کشورتان بیرون کنید. آنها به ناموس تان تعرض کردند. مردان تان را کشتند. حیثیت ملت عراق را خدشه دار کردند. "
 
سهم ایران از بازار عراق
 
ایران یک چهارم بازار عراق را در اختیار دارد
 
 
 
                                                             تسنیم نوشت: رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از رشد ۲۰.۵ درصدی صادرات کشور خبر داد و گفت: سهم ایران در بازار عراق ۲۵ درصد است‌.
حمید زادبوم رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران امشب در ‏سی وچهارمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر مشوقهای صادراتی با مشوق‌های صادراتی سالیان گذشته م
لبخند بزن ایرانی؛ تو«گفتار زمان» شده ای! ️
دشمنان ایران و اسلام هیج وقت مثل حالا سربه زیر و ذلیل نبوده اند؛ با رفراندوم دهها میلیونی در تهران و ایران و رستاخیز انسانی در بغداد و عراق، زبان مدعیان لیبرال دموکراسی آمریکایی و روشنفکران وابسته ی شان در ایران و عراق و آسیا، بند آمده است؛
ادامه مطلب
  توطئه‌ای برای تداوم حضور در منطقه روزنامه «میدل‌ایست‌آی» نوشته است: «آمریکا به بغداد پیشنهاد خروج از بخش‌هایی از عراق را داده است. ارتش آمریکا طرحی را برای خارج کردن بخشی از نیروهای خود از عراق تحویل مقام‌های امنیتی ارشد عراقی کرده است.
ادامه مطلب
علت بازگشت وزن پس از جراحی لاغری چیست؟
عوامل مختلفی در احتمال بازگشت وزن پس از جراحی لاغری تاثیرگذار هستند، که عبارتند از:
وزن سابق
 
شاید به نظر برسد که کاهش وزن قبل از عمل لاغری بی فایده است، اما اینطور نیست. کاهش مقداری از وزن قبل از جراحی لاغری باعث می شود عوارض اسلیو معده، ساسی بای پس یا دیگر انواع جراحی لاغری کمتر شود و علاوه بر این شاخص توده بدنی(BMI) نیز کاهش بیشتری داشته باشد. هر چقدر شاخص توده بدنی فرد قبل از جراحی کمتر باشد، احتمال
(اگر با یک عراقی پنج دقیقه مکالمه عادی روزانه داشته باشید خصوصا در مسیر پیاده روی، به احتمال نود و نه ممیز نُه دهم درصد، چندتا از این کلمات یا مشتقات آنها را خواهید شنید. در غیر اینصورت کانال مان را تعطیل کرده و به شما جایزه خواهیم داد!! پس خوب این کلمات را از حفظ کنید)
اِشگَدّ: چقدرچَم: چقدراِشلُون: چطوراِشلُونک: چطوری؟
ادامه مطلب
ابا برجام و ۲۰۳۰
چند نکته جالب از تجربه زیارت عتبات عالیات:
۱. کمتر از ۱۰ سال پیش هزار دینار برابر هزار تومان بود و الان هزار دینار برابر ده هزار تومان یعنی کاهش ۱۰ برابری ارزش پول ملی؛  در حالیکه عراق جنگ با داعش و حمله ترکیه و مشکلات داخلی  فراوان داشته و ما برجام داشتیم . با تبریک به مسوولان محترم یا بهتر بگویم به تبعیت از عراقی ها آقایان "ابا برجام" بابت این شاهکار. 
 نفوذی ها و دوتابعیتی های خائن و اختلاس گران و حامیان آنها از داعش هم خطرنا
به نام خدای مهدی (عج)
سردار حاج سعید قاسمی:همین‌هایی که امروز می‌گویند آمریکا با یک دکمه تمام تاسیسات نظامی ما را نابود می‌کند همین‌ها اجازه نمی‌دهند تا شما بدانید ایران در خط مقدم مبارزه با عراق از 18 ملیت اسیر گرفت و این جای تعجب دارد که سربازان آماده این 18 کشور با تمام تجهیزات در خط مقدم عراق چه می‌کنند!!! چندین دروغ بزرگ در خصوص جنگ ایران و استکبار جهانی به نیابت عراق وجود دارد که همیشه وجود مرا می‌لرزاند .دو سال جنگ تمام عیار در کردستا
The Cat Returns 2002,انیمیشن ژاپنی بازگشت گربه,بدون سانسور,دانلود انیمیشن The Cat Returns 2002,دانلود انیمیشن بازگشت گربه 2002,دانلود دوبله فارسی انیمیشن The Cat Returns 2002,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن The Cat Returns 2002,دانلود فیلم The Cat Returns 2002 720p,دانلود فیلم بازگشت گربه The Cat Returns,دانلود مستقیم انیمیشن The Cat Returns 2002 1080p,
ادامه مطلب
شبی در عراق مهمان برادری از اهالی وادی السلام نجف بودیم ضمن همه جور روی خوش و پذیرایی که از ما کرد وقتی راجع به تظاهرات عراقیها سر حرف را باز کردیم 
آهی از دل برآورد و گفت ما منتظریم اربعین تمام شود و بریزیم توی خیابانها....ساکت بشو هم نیستیم
اعتراضتان به چی هست؟
به این که خون ملت ما را آمریکا و ایران دارند می مکند!
تصور بفرمائید صورت کش آمده مای ایرانی را موقع شنیدن این جمله!
تعجب کردیم به زعم ما شلوغ کن ها می بایست ما به ازای شلوغ کن های ایرانی
سلام
هیچوقت فکر نمیکردم روزگاری به اینجا برگردم
و این بازگشت دلیلش تنهایی و دوری از همه دور و بری هام باشه..
مطمئنم اینجارو کسی سرنمیزنه برای همین امن ترین جاست برای حرفای دلی که ته نشین شده اند..
خلاصه من برگشتم به امید بهتر شدن حالم...
17تیرماه1398
ساعت03:50بامداد
#جاوید
  احتمال بازگشت بازیکن سابق پرسپولیس به این تیم زیاد شد.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، فرشاد احمدزاده بازیکن سابق تیم پرسپولیس که یک فصل به تیم اشلاسک وروتسواف لهستان رفته بود در پایان فصل لیگ این کشور از این تیم جدا شد.
 
احمدزاده در روزهای اخیر مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام داده و احتمالا طی روزهای آینده قرارداد این بازیکن با تیم سابقش به امضا خواهد رسید.
 
این بازیکن در پایان فص
کاتانیچ سرمربی تیم ملی عراق در حالی لیست تیم ملی عراق را برای حضور در رقابت‌های غرب آسیا اعلام کرد که نام بشار رسن ستاره قرمزهای پایتخت آن هم به دلیل مصدومیت و دور بودن از شرایط آرمانی، در آن دیده نمی‌شود.
در لیست کاتانیچ نام احمد ابراهیم بازیکن العربی قطر به عنوان تنها لژیونر عراق در این رقابت‌ها دیده می‌شود، همچنین نام همام طارق بازیکن سابق استقلال و فعلی نیروی هوای عراق نیز در این لیست دیده‌ می‌شود.
تور کربلا هوایی ارزان و نکات ضروری آن
تور کربلا هوایی ارزان و نکات ضروری آن را میخواهیم در این مقاله به شما مسافران عزیز توضیح بدهیم.
۱ – زائرین عزیز فقط در قالب کاروان های معتبر زیر نظر سازمان گردشگری و یا سازمان حج و زیارت برای زیارت عتبات عالیات اقدام کنید .
 
۲ – برای رزور تور عتبات از سایتهای معتبر سازمان حج و زیارت یا سازمان گردشگری استفاده کنید .
 
رحمان گشت پارسیان با بیش از 15 سال سابقه معتبرترین سایت عتبات است.
 
که زیر نظر سازمان حج و
تور کربلا هوایی ارزان و نکات ضروری آن
تور کربلا هوایی ارزان و نکات ضروری آن را میخواهیم در این مقاله به شما مسافران عزیز توضیح بدهیم.
۱ – زائرین عزیز فقط در قالب کاروان های معتبر زیر نظر سازمان گردشگری و یا سازمان حج و زیارت برای زیارت عتبات عالیات اقدام کنید .
۲ – برای رزور تور عتبات از سایتهای معتبر سازمان حج و زیارت یا سازمان گردشگری استفاده کنید .
رحمان گشت پارسیان با بیش از 15 سال سابقه معتبرترین سایت عتبات است.
که زیر نظر سازمان حج و زیار
‍ بازگشت عبدالله به رمشک پس از ۲۸ سال آوارگی  عبدالله، یکی از اهالی دهستان رمشک قلعه گنج است که بنا به دلایلی در سن ۱۸ سالگی سر از افغانستان درمی آورد، او پس از ۲۸ سال آوارگی و تحمل روزهای سخت، به آغوش خانواده بازگشت.
عبدالله روشن پور معروف به عبدی، اهل دهستان رمشک قلعه گنج است که تابستان سال ۱۳۷۳ در آستانه جوانی به دلایل شخصی، خانه اش و دیارش را ترک و برای پیدا کردن کار به شهرستان های همجوار همچون رودبارجنوب و عنبرآباد سفر می کند، او پس از م
استاد اندیشه می‌گفت شاید یکی از دلایل دلگیری غروب جمعه، این باشه که زمان بازگشت ارواحه. اون‌ها حین بازگشت به دنیای دیگه ، با عبور از جسم‌ ما، بخشی از غم و دل‌تنگی‌ای که بهش دچارن رو در ما جا می‌ذارن و باعث می‌شن ما هم احساس دلتنگی کنیم.
چه دل گرفته‌ای داشته روحی که از من عبور کرده...
اما چرا آمریکابه دنبال تغییر ژئوپلتیک غرب آسیا بود؟ پاسخ آن را باید در تلاش‌های آمریکا جهت دولت سازی مورد نظر خود در منطقه دانست. یکی از مهمترین ادعاهای آمریکا طرح خاورمیانه‌ی بزرگ، 《توسعه‌ی سیاسی و استقرار دموکراسی》 بود که یکی از راه‌های آن 《برگزاری آزاد و منصفانه‌ی انتخابات》 در جهان عرب بود. اما به تدریج پیگیری این هدف توسط آمریکایی‌ها کم‌رنگ شد؛ چراکه در هر انتخاباتی که در این کشورها برگزار شد، برخلاف انتظار آمریکا برای برروی ک
موشکافی تحولات مشکوک مربوط به اعتراض‌های مردمی در استان‌های عراق که در برخی مناطق، با انحراف از مسیر اصلی خود، آب به آسیاب دشمنان این کشور ریخت، تلاش سازماند‌هی‌شده دشمنان ضربه‌خورده از دوستی ایران و عراق برای ایجاد تفرقه میان دو کشور و تخریب روابط آنها را برملا می‌سازد.
آمریکا و متحدانش پس از روی کار آمدن دولت «عادل عبدالمهدی»، نخست‌وزیر، دو طرح را برای براندازی این حکومت تدوین کرده بودند که از فرصت استفاده کرده و با موج‌سواری در ا
پیش از این هم اعلام شده بود که ناپولی برای حضور هر چه قوی‌تر در فصل آینده به دنبال اضافه کردن یک مهاجم به ترکیب خود است. مهاجم سابق ناپولی فابیو کوالیارلا امسال آقای گل لیگ ایتالیا شد تا هواداران ناپولی حسرت از دست دادن او را بخورند. اما دی‌لورنتیس، احتمال بازگشت کوالیارلای 36ساله به ناپولی را رد کرد ولی گفت امروز دوشنبه خبر خیلی خوبی برای باشگاه در پیش خواهد بود و اعلام خواهد شد.
 
پس از انقلاب ۱۳۵۷ و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به این نهاد پیوست.[۲۰] شورای فرماندهی سپاه در کرمان پیش از ۸ خرداد ۱۳۵۸ تشکیل شد و سلیمانی همزمان با کار در سازمان آب، به سپاه پیوست. به گفته اصغر محمدحسینی حداکثر دوره آموزش آنها ۴۵ روز بوده‌است. وی، علی‌رغم آنکه تا پیش از آن هیچ تجربه نظامی نداشت، به علت عملکرد خوبش به عنوان مربی انتخاب شد. سپس، مدت کوتاهی بعد به همراه جمعی از سپاهیان برای کمک به اداره و حفاظت شهر مهاباد در برابر جد
The Return of Jafar 1994,بازگشت جعفر,بدون سانسور,داستان انیمیشن The Return of Jafar,دانلود انیمیشن The Return of Jafar 1994 720p,دانلود انیمیشن بازگشت جعفر The Return of Jafar 1994,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن The Return of Jafar 1994,دانلود مستقیم کارتون The Return of Jafar 1994,دوبله فارسی,زیرنویس کارتون بازگشت جعفر 1994,قسمت دوم کارتون علاء الدین,
ادامه مطلب
سلام. نایب الزیاره دوستان بودم ؛چند تجربه از زیارت اربعین امسال:
۱. امسال جمع مشتاقان اربعین زودتر عازم شده اندو آمادگی و صبر وحوصله لازم را در تمام سفر داشته باشید به ویژه برای ورود به مهران و عبور از مرز.
۲. چند ماسک همراه داشته باشید زیرا برخی جاده های عراق به ویژه نزدیک مرز پر است از گرد و خاک.
۳. در تمامی حرم های اهلبیت علیهم السلام در عراق مکان استراحت برای زوار در نظرگرفته شده است. نجف: صحن حضرت زهرا س. کربلا: سرداب های کنار ورودی حرم. کاظم
حدود چهار ماه از استعفای عادل عبدالمهدی از سمت نخست‌وزیری عراق در پی اعتراضات مردمی می‌گذرد و این کشور همچنان بدون نخست‌وزیر است.
دیروز پس از آنکه عدنان الزرفی نیز از تشکیل کابینه انصراف داد، مصطفی الکاظمی از سوی برهم صالح؛ رییس‌جمهور عراق مأمور تشکیل کابینه گردید. پیش از الزرفی نیز توفیق علاوی مأمور تشکیل کابینه شده بود که او نیز در موعد مقرر موفق به تشکیل کابینه نشد. بدین ترتیب الکاظمی سومین گزینه برای تشکیل کابینه پس از استعفای عادل
آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۴ زمانی که دیدند پایه‌های دولت اسد ماندگار شده است، سناریوی جدیدی را طراحی کردند. سناریوی جدید، حمله‌ی داعش به عراق بود. آن‌ها این سناریو را طراحی کردند تا جبران کننده‌ی شکست آن‌ها در سوریه باشد. در آن مقطع، اوضاع آن چنان که باید در سوریه پیش نمی‌رفت. و به این ترتیب داعش با حمایت مداخله‌گران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای وارد عراق شد و در تیرماه ۹۳، در عراق و سوریه و به طور رسمی اعلام تشکیل خلافت کرد. ابوبکر البغدادی رهب
 
کتاب زقاق۵۶ : هانی خرمشاهی
خلاصه:
خاطرات نویسنده که یک ایرانی تبار بوده که قبل از انقلاب ایران، در عراق زندگی می ­کرده­ اما با شکرآب شدن روابط این دو کشور، موج اخراج و بازداشت ایرانی تباران از طرف دولت و حکومت عراق (بعثی ها) شروع می ­شود و با ترفندهای مختلف آن­ ها را شناسایی و به مرز ایران می ­رساندند و آن­ها را رها می ­کردند به ایران بروند.
بریده کتاب(۱):
بعد اینکه کومله ­ها وسط راه ما رو لخت کردن، شب امیر المؤمنین رو با صورتی نورانی توی خواب
امروز خیلی شانسی رفتم تجهیزات نگهداری سگ رو تو نرم افزار ترب دیدم 
یعنی چقد ملت پول خرج میکنند برای نگهداری حیواناتشون 
نمی گم بچه دار شن چون مسئولیت سنگینیه بدنیا آوردن بچه اما میتونن بجای حیوانات بچه های بی سرپرست رو جا و غذا بدن.‌‌...
حالا از این حرفا بگذریم ...
من هیج وقت سفر خارج کشور نرفتم حتی عراق که بغل گوشمه 
در حالی تو همین شهر کوچک سفر دبی و ترکیه و عراق شده خونه خاله ..‌
و تو گروه تلگرام ویزای نامزدی آمریکا از قضا همه بچه مایه دار با
، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار امروز مقابل عراق به شرح زیر اعلام شد:
 علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، امید ابراهیمی، مهدی طارمی، سردار آزمون و محمد محبی 
 
«مهری» عضو انجمن اپیدمیولوژی ایران:
نباید به مردم اطمینان خاطر داده شود کرونا تمام شده.
در امر اطلاع‌رسانی مدیریت کرونا دچار اشتباهات محاسباتی شده‌ایم.
مردم کرونا را تمام شده ندادند و خود را برای احتمال بازگشت موج های ابتلا و خدای ناکرده مرگ و میر ناشی از کرونا آماده کنند.
ویژگی اپیدمیولوژیک کرونا شرایط متفاوتی از یک پیک تنها دارد و ما سخت نگران پیک های بعدی هستیم./فارس
[عکس 745×375]
مشاهده مطلب در کانال
- در چه تاریخی به جبهه‌های مقاومت اعزام شدید و انگیزه‌تان جهت حضور چه بود؟ سال 93 که جنگ شروع شده بود خیلی از دوستانم را می‌دیدم که به عراق می‌رفتند و برمی‌گشتند، من هم خیلی دوست داشتم بروم. در ماه محرم می‌گفتم یا لیتنا کنا معک: ‌ای کاش ما هم روز عاشورا با حضرت بودیم. حالا روزش رسیده که ما لبیک بگوییم. دوستی داشتم خدا ایشان را خیر دهد مرتب می‌رفت و می‌آمد؛ من هم به ایشان اصرار زیادی می‌کردم که می‌خواهم بروم عراق. گفت: خوب باشد سعی خودم را م
به امید خبرهای خوب گوشیمو روشن کردم و هر صفحه ای رو که ورق زدم دوستان مهدی شادمانی از رفتنش بی تابی می کردند. رفتن...رفتن بدون بازگشت...من این درد رو تجربه کردم. اما دردهای عمیق تری هم هست. رفتنی که امید به بازگشت توش باشه. زندگی با انتظار کشنده است...
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...efileforosh.ir › 2019/12/12 › کتاب-چگونه-هر-شخصی-را-عاشق-خود-کن...۲۱ آذر ۱۳۹۸ - کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول) ... بعضی افراد به سایت شاهین زند با نام نوین بینش پیام ارسال می کنند و ...
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...tesar.loxblog.com › post › کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (...کتاب چ
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی
ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. این جنگ با دستور
صدام حسین و حمله نیروهای نظامی عراق در سال ۱۳۵۹ به ایران آغاز شد و پس از
۸ سال جنگ، بالاخره با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران در مرداد ماه سال
۱۳۶۷ به پایان رسید.
دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس
اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از
حسا
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی
ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. این جنگ با دستور
صدام حسین و حمله نیروهای نظامی عراق در سال ۱۳۵۹ به ایران آغاز شد و پس از
۸ سال جنگ، بالاخره با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران در مرداد ماه سال
۱۳۶۷ به پایان رسید.
دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس
اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از
حسا
با هیاهوی حمله آمریکا به عراق چه کنیم
 
 
یکی از اصلی ترین پایه های ایجاد نظم جهانی  ایجاد و برقراری نظم منطقه ای مورد نظر هژمون در منطقه غرب آسیا می باشد. برقراری این نظم و چگونگی استمرارآن  از دیرباز دراندیشه استراتژیست های بزرگ آمریکایی برای تدبیر و تمشیت منطقه غرب آسیا در چهارچوب نظم مورد نظر خود،از جایگاه برجسته ای برخوردار بوده است .
 
آمریکایی ها  بعد از جنگ اول خلیج فارس در صدد باز طراحی و باز آرایی نظم مورد نظر خود در منطقه خاور میان
قاسم سلیمانی در سال ۱۳۳۵ در روستای قنات ملک که روستایی کوهستانی با ساختاری طایفه‌ای (طایفه سلیمانی کرمانی) بود، واقع در شهرستان رابر، از توابع کرمان زاده شد. او اصالتا نسب لر داشت. نام پدرش حاج حسن بود. وی یک خواهر و یک برادر بزرگتر و یک برادر کوچکتر داشت.
او از ۱۲ سالگی روستای خود را برای کار در شهر کرمان ترک کرد. در نوجوانی به کار بنایی مشغول بود و در سالهای ابتدای جوانی، از پیمانکاران سازمان آب کرمان بشمار می‌آمد.
قاسم سلیمانی یکی دو سال پی
با گذشت ۹ ماه از خروج آمریکا از برجام و تبدیل شدن گروه 1+5 به گروه 1+4، باز هم شاهد آن هستیم که عده‌ای برجام را دستاورد بزرگ و مهم‌ترین سپر امنیتی کشور در مواجهه با تهدیدآفرینی‌های خارجی معرفی می‌کنند؛ به گونه‌ای که با وجود بدعهدی‌های طرف‌های اروپایی و پیشنهادهای تحقیر‌آمیز آنها، از جمله اجرای H-SPV به جای SPV باز هم دولت همچنان به حفظ برجام در مواجهه با آمریکا تمایل دارد!
البته با وجود همه فشارهای اقتصادی و سیاسی علیه کشورمان همچنان همراهان
 
لطفا لطفا بخونید و پشت گوش نندازید !!
⚡️ «سماح» به زائران اربعین توصیه کرد: عجله نکنید 
 
سامانه ثبت نام اربعین : 
️ با توجه به عدم استقرار موکب ها و ایستگاه های خدماتی در مسیرهای راهپیمایی زائران اربعین حسینی و نیز اغتشاشات اخیر در بعضی شهرهای عراق، توصیه می شود نسبت به حرکت به سمت مرزها تعجیل نکنید.
️ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت نیز به زائرانی که وارد خاک عراق شده اند و یا قصد سفر به این کشور را
پاکسازی و بهسازی عراق
عراق کشوری در همسایگی ایران است، که اشتراکات فرهنگی و تاریخی بسیاری با ایران دارد. و اگر آن را ایران دوم بنامیم کم نگفته ایم، (عراق در اصل ایرانک بوده). یکی از مزایای این کشور استفاده از ان، بعنوان آلترناتیو ایران بوده، که دشمنان غربی، برای حمله به ایران از آنجا شروع میکردند. اما مردم عراق توانسته اند همه آنها را تبدیل به فرصت کنند، بطوریکه تمام هزینه های دریافتی از انگلیس، یا آمریکا را به ایران منتقل کرده اند. چه در زما
به استناد سایت آیین دادرسی دینا رئیس سازمان زندان ها با اشاره به شیوه نامه بازگشت زندانیان از مرخصی در سه محور ، گفت : امروز با وزیر بهداشت تلفنی صحبت کردم که قرار شد نظرات کارشناسی را بدهند و بعد از اینکه خدمت رییس قوه قضاییه تقدیم کردیم و ابلاغ و تصویب شد، این شیوه نامه عملیاتی می‌شود . برای مشاهده جزئیات طراحی شیوه نامه بازگشت زندانیان از مرخصی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/71/طراحی-شیوه-نامه-بازگشت-زندانیان-از-
الحمدالله رب العالمین ویزای اربعین هم برداشته شد توسط دولت محترم عراق . البته فعلا فقط مخصوص زائرین محترم ابران هست . و زائرین مهاجر افغانستانی که مقیم ابران هستند فعلا از این دسته مستثنا هستند. ان شاالله خود حضرت ارباب حسین ع کارشون رو راه بندازه . 
انشاالله تمام تصحیلات ایرانیا برای مهاجرین عزیز فراهم بشه . 
الحمدالله رب العالمین ویزای اربعین هم برداشته شد توسط دولت محترم عراق . البته فعلا فقط مخصوص زائرین محترم ابران هست . و زائرین مهاجر افغانستانی که مقیم ابران هستند فعلا از این دسته مستثنا هستند. ان شاالله خود حضرت ارباب حسین ع کارشون رو راه بندازه . 
انشاالله تمام تصحیلات ایرانیا برای مهاجرین عزیز فراهم بشه . 
درد مزمن رشد اقتصادی پایین؛ عوامل و راه‌حل‌ها
خروج از رکود و بازگشت به چالش قدیمی 
سعید مسگری/پژوهشگر اقتصادی 
در هفته های اخیر برخی مسئولین خبر از بهبود رشد اقتصادی امسال و حتی احتمال مثبت شدن آن دادند. اگرچه هنوز آمار رسمی از رشد اقتصادی امسال منتشر نشده اما به نظر میرسد عملکرد رشد اقتصادی از آنچه قبلا برآورد می شد بهتر خواهد بود.

ادامه مطلب
2610 - «مهدی جلالی تهرانی» از عناصر اپوزیسیونِ آتئیست که بارها از تحریم ملت ایران حمایت کرده، حمله اخیر آمریکایی‌ها به نیروهای بسیج مردمی در عراق را اشتباه و سبب افزایش نفوذ ایران در عراق دانست و با وقاحت گفت: “آمریکا اگر بخواهد جمهوری اسلامی را تنبیه کند، باید بصورت حملات محدود به مواضع و پایگاه‌های سپاه در داخل خاک ایران باشد. آمریکا نباید عراق را به میدان جنگ نیابتی میان خود و ایران تبدیل کند. اکنون این فرنکشتاین (ایران) رشد کرده و به هیو
نشریه قطری غیبت هافبک عراقی پرسپولیس در مسابقات کشورهای عربی را به ضرر تیم ملی این کشور دانست.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الرایه» قطر در چاپ امروزش پیش از دیدار تیم ملی این کشور با عراق در مسابقات کشورهای عربی نوشت: بشار رسن و همام طارق دو بازیکن لژیونر عراق هستند که به خاطر اجازه ندادن باشگاه های خود در این مسابقات حضور ندارند و از غایبان بزرگ عراق به شمار می آیند.رسن بعد از همراهی تیم ملی ع
ظاهراً بازداشت زم  جز خود زم نتیجه خاصی در بر نداشته است. قوه قضاییه هرگونه بازداشتی در دولت , مجلس و جاهای دیگر را تکذیب کرده است .گرداب نیز از کسانی که باب  آمدنیوز ارتباط داشته‌اند خواسته است خود را معرفی کرده و اظهار پشیمانی نمایند. اگر با دستگیری زم  مرتبطین با او نیز دستگیر می شدند باید تا به امروز که حدود ۱۰ روز از بازداشت زم می‌گذرد  افرادی  معرفی می شدند ؛اما به جز محمد حسین رستمی ارتباط کسی با روح الله زم و آمدنیوز فاش نشده است. آن گ
بلیط ارزان نجف و مکان های زیارتی و فرهنگی؛ نجف (عربی: النجف؛ BGN: نجف) یک شهر در عراق در حدود 160 کیلومتری (حدود 100 مایلی) و در جنوب بغداد است. جمعیت تخمین زده شده در سال 2008، 560000 نفر است. این جا پایتخت استان نجف است. به طور گسترده ای به عنوان سومین شهر بزرگ شیعه در اسلام و مرکز قدرت سیاسی شیعه در عراق محسوب می شود. این شهر مقبره امام علی (ع) است و سالانه میلیون ها زائر را میزبانی می کند. بهترین بلیط هواپیما نجف را از تیک بان تهیه نمایید.



بلیط لحظه آخری
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تقویت سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر وجود دارد.
به گزارش سفیر جنوب؛فرج‌الله شکوهی‌پور  اظهار داشت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، شاهد تشدید بارندگی‌ها همراه با رعد و برق های شدید و وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای از  بعد از ظهر یکشنبه تا پایان روز دوشنبه خواهیم بود.
ادامه مطلب
حمل بار به عراق
شرکت حمل و نقل کوثر در زمینه حمل کالا به صورت زمینی از مقصد ایران به مقصد کشور به عراق فعال میباشد
بازار عراق برای ایران بسیار مهم میباشد. ایران سومین تامین‌کننده نیاز بازار کالایی (غیرنفتی) عراق پس از ترکیه و چین است. در سال 96 عراقی‌ها حدود 14/5 درصد از کل صادرات غیرنفتی ایران را خریداری کرده‌اند که در مقایسه با خرید فقط سه درصد از کالاهای غیرنفتی ایران توسط 28 کشور عضو اتحادیه اروپا، صادرات به عراق رقمی بسیار چشمگیر است.
همکا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها