نتایج جستجو برای عبارت :

تکنو ماشین ویستا

ماستیک پلی یورتان تکنو فلکس در ۳ رنگ سفید ، مشکی و طوسی است ، این مخصوص کارکردهای با حجم کم می باشد ، حجم چسب پلی اورتان کارتریج ۳۰۰ میل می باشد و به صورت کارتریج استوانه عرضه می گردد .
مشخصات این محصول کاملا مطابق با چسب پلی اورتان سوسیسی تکنو فلکس می باشد
ماستیک پلی یورتان کارتریج تکنو فلکس مخصوص کاربردهای زیر :
استفاده از چسب پلی اورتان مشکی تکنوفلکس در نصب شیشه خودرو به علت حالت کارتریجی مانند چسب های سیلیکونی براحتی می توان با دستگاه تزر
تکنو ماشین ویستا

شرکت تکنو ماشین ویستا طراح و سازنده انواع ماشین آلات صنعتی با بیش از بیست سال سابقه درخشان در زمینه  طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنعتی با بهترین کیفیت و سرعت و برابری با مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا
مهندسی معکوس تکنولوژی ماشین آلات غربی و راه اندازی خطوط تولید
ساخت ماشین آلات تولید الکترود از صفر تا صد
ساخت دستگاه تولید لوله بخاری با به روز ترین تکنولوژی های جهان
ساخت خط تولید خرپا تیرچه و تضمین کیفیت و کارآیی
ساخت انوا
پلی یورتان سوسیسی تکنو فلکس یک چسب پلی اورتان در ۳ رنگ (سفید ، مشکی ، طوسی) بسیار با دوام و با کیفیت ،این چسب تک جزیی است و نیازی به پرایمر ندارد . مناسب برای چسباندن فایبر سمنت ، آهن ، آلومینیوم ، استنلس استیل ، مس ، سرامیک ، شیشه ، شیشه خودرو ، چوب و انواع مختلف پلاستیک
کاربرد چسب پلی اورتان سوسیسی تکنوفلکس  :
به عنوان چسب فایبر سمنت
استفاده از پلی یورتان سوسیسی سفید در ساندویچ پنل و ..
استفاده از پلی یورتان سوسیسی مشکی و طوسی در اسکلت و بدنه خو
ساخت ماشین آلات صنعتی
 
امروزه با توجه به ماشینی شدن تمام صنایع و خدمات، ساخت ماشین آلات صنعتی
در سراسر جهان حرف اول را می زند. شرکت تکنو صنعت ویستا مفتخر است با بیش
از بیست سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی با
بهترین کیفیت و مطابق با نیازهای روز هر صنعت، طراحی و ساخت ماشین آلات
صنعتی زیر را به شما عزیزان ارائه دهد.
 

 
انواع ساخت ماشین آلات صنعتی
طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنعتی و مهندسی معکوس تکنولوژی ماشین آلات غ
الکتروموتورهای ضد انفجار به دو دسته پوسته باز و پوسته محصور تقسیم بندی می شوند . 
الکتروموتورهای ضد انفجار پوسته باز در چهار درجه حفاظت تولید می گردند :
- حفاظت شده در برابر پاشش 
- حفاظت شده در برابر قطره 
- حفاظت شده در برابر شرایط آب و هوایی 
- کاملا محافظت شده 
این گونه الکتروموتورها برای محیط های خطرناک و با ریسک بالا اصلا مناسب نیستند . 
الکتروموتور تکنو تاو 
"درست وقتی مطمئن شدی که ملتی هستیم فراموشکار، حشر خاطرات را میبینی و دیروز های فراموش شده را که بر سر زبان هاست.تا می آیی فتوا دهی بر گسست کلیشه هایی چون سنتی – امروزی/ روحانی –مکلا/ دین و دنیا/ شمال و جنوب/....صفوف در هم ریخته سلایق را می بینی و جا به جا شدن موقعیت ها را:سنتی را می بینی که تتلو گوش می دهد و تکنو می رقصد و مدرن را که گوش به شجریان سپرده است؛ سیاستمداران در قدرت در هیئت مخالف ظاهر می شوند و خط سوم و بر عکس اپوزیسیون، دلواپس امنیت و ث
- تشخیص نیازها و امکانات
- انجام محاسبات اصلی و اساسی
- طراحی نمودن قسمت‌های داخلی و بیرونی موتور
- مواد اولیه
- به کارگیری ابزار و امکانات برای تولید
- استفاده از نتایج محاسبات، مواد اولیه مورد نیاز، ابزار و امکانات
- ارائه اطلاعات مناسب به خریداران الکتروموتور
 
الکتروموتور تکنو تاو
 
- روتور : بخش متحرک در موتور الکتریکی روتور نام دارد که با چرخش شفت توان مکانیکی ایجاد می‌نماید . 
- یاتاقان : یاتاقان قسمتی است که از روتور محافظت می‌کند تا روتور بتواند حول محور خود بچرخد . 
- استاتور : بخش ثابت موتور می باشد . از سیم پیچ و آهنربا تشکیل یافته است .
- شکاف هوایی : فاصله مابین روتور و استاتور شکاف هوایی نام دارد . این شکاف تا حد ممکن کوچک است و زیاد بودن آن بر عملکرد موتور تأثیر منفی دارد . 
                                               
"درست وقتی مطمئن شدی که ملتی هستیم فراموشکار، حشر خاطرات را میبینی و دیروز های فراموش شده را که بر سر زبان هاست.تا می آیی فتوا دهی بر گسست کلیشه هایی چون سنتی – امروزی/ روحانی –مکلا/ دین و دنیا/ شمال و جنوب/....صفوف در هم ریخته سلایق را می بینی و جا به جا شدن موقعیت ها را:سنتی را می بینی که تتلو گوش می دهد و تکنو می رقصد و مدرن را که گوش به شجریان سپرده است؛ سیاستمداران در قدرت در هیئت مخالف ظاهر می شوند و خط سوم و بر عکس اپوزیسیون، دلواپس امنیت و ث
اندازه کم حجمبرای انتقال گشتاور در یک زاویه دقیق ، این دستگاه با استفاده از یک رشته پیچ و مهره سخت شده و موردی ساخته شده که با چرخ برنز کاملاً تکمیل می گردد .عملکرد برتر گشتاور و سرعتکارایی بالا و ظرفیت تحمل باردرایوهای عمود بر ورودی به خروجیراندمان پایین تر از نسبت 40: 1برگشت ناپذیر فراتر از نسبت 60: 1برای نگهداری به نیروی انسانی نیمه ماهر احتیاج دارید .
                                                                             گیربکس حلزونی تکنو تاو 
- شتاب سریع در شرایط شروع سنگین : به عنوان نمونه برای پمپ های پیستونی ، نوار نقاله های بارگذاری شده ، کمپرسورهای دارای دریچه های باز  و ...
- امکان استفاده از روش های کاهش ولتاژ کاهش یافته
-  به علت ارزش بالای گشتاور خرابی ، قله های بار لحظه ای و افت ولتاژ موقتی بدون هیچ گونه افت سرعت ناگهانی پذیرفته می شوند.
- پاسخگویی سریع برای تجهیزات ویژه مانند موارد ذکر شده از آنجا که موتورهای استاندارد همیشه به راحتی در بورس با مزایای قیمت و تحویل سریع د
در واقع الکتروموتورها به دو دسته پوسته باز و پوسته محصور تقسیم بندی می شوند :
الکتروموتورهای محصور پوسته باز :
- حفاظت شده در برابر قطره 
- حفاظت شده در برابر پاشش 
- کاملا محافظت شده 
- حفاظت شده در برابر شرایط آب و هوایی 
 باید این نکته را نیز بیان کرد که الکتروموتورهای با پوسته باز برای محیط های خطرناک مناسب نیستند .
الکتروموتورهای پوسته محصور :
- الکتروموتورهای محصور ضد انفجار 
- الکتروموتورهای محصور با هوای کافی
- الکتروموتورهای محصور با
همان گونه که بیان شد، گیر بکس های حلزونی مجموعه از چرخ دنده های حلزونی هستند . گیربکس های حلزونی کاربرد های مختلفی در صنعت دارند که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها می پردازیم:
- صنایع سرامیکی و ماشین آلات سرامیکی 
- صنایع پلاستیک 
صنایع شیمیایی
- صنایع نساجی 
- تولید کنندگان ماشین آلات چوب
- تولید کنندگان ماشین آلات و صنایع کاغذی
- تولید کنندگان ماشین آلات راه سازی
- برنامه های کاربردی کارخانجات رولینگ
 
                                           
همان گونه که گفته شد، گیر بکس های حلزونی مجموعه از چرخ دنده های حلزونی هستند و کاربرد های چرخ دهنده ای حلزونی به شرح زیر است :
- صنایع سرامیکی و ماشین آلات سرامیکی
- صنایع پلاستیک
- صنایع شیمیایی
- صنایع نساجی
- صنایع داروسازی
- برنامه های کاربردی کارخانجات رولینگ
- ماشین آلات صابون و صنایع
- تولید کنندگان ماشین آلات چوب
- تولید کنندگان ماشین آلات لمینت
- تولید کنندگان ماشین آلات و صنایع کاغذی
 
گیربکس حلزونی تکنو تاو 
در ابتدا می خواهیم توضیحاتی راجع به الکتروموتورها دهیم که الکتروموتورها انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نمایند . 
الکتروموتوها بسته به نوع کاربردشان در صنایع مختلفی کاربرد دارند .
الکتروموتورهای MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است . ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید . 
موتورهای ترمز MGM مخصوصاً برای دستگاه های بالابر برقی ، ماشین آلات ابزار دقیق ، ماشین آلات اتوماتیک و انتقال در سالن های نساجی ، سرامیک و بسته ب
الکترو موتور ترمز دار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید. عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می نماید. عمل ترمز بدون میله محوری بدست می آید و گشتاور ترمز برابر را در هر دو جهت چرخش فراهم می نماید .
موتورهای ترمز MGM مخصوصاً برای دستگاه های بالابر و برقی ، ماشین آلات ابزار دقیق ، ماشین آلات اتوماتیک و انتقال در سالن های نس
موتور الکتریکی دستگاهی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نماید . موتور القایی پرکاربردترین نوع موتور است .
به منظور پاسخگویی به نیازهای متفاوت بازار و برنامه های کاربردی خاص، مربوط به عملکرد فنی عالی، از سیستم عایق برای موتورهای WEG استفاده شده است . سیم مینای گرد یکی از مهمترین مؤلفه های مورد استفاده در موتور است چون جریان الکتریکی از طریق آن و ایجاد میدان مغناطیسی مورد نیاز برای عملکرد موتور اعمال می گردد .
موتور ترمز  WEG
الکترو موتور های ترمز دار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده اند و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید. عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می نماید .عمل ترمز بدون میله محوری بدست می آید و گشتاور ترمز برابر را در هر دو جهت چرخش فراهم می نماید.
موتورهای ترمز MGM مخصوصاً برای دستگاه های بالابر و برقی ، ماشین آلات ابزار دقیق ، ماشین آلات اتوماتیک و انتقال در سالن ها
الکتروموتورها دستگاه‌هایی می باشند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌ نمایند. در اکثر این موتورها جریان الکتریکی و میدان مغناطیسی در سیم‌پیچ باعث حرکت یک شفت و ایجاد انرژی مکانیکی می‌گردد .
الکتروموتورها را می‌توان در دسته‌بندی‌های متفاوتی با توجه به نوع منبع تغذیه ، تیپ ، ساختمان داخلی ، کاربرد و حرکت خروجی موتور قرار داد.
در موتورهای الکتریکی یک رسانای حامل جریان الکتریکی (مثل سیم) در یک میدان مغناطیسی قرار می‌گیرد
موتور ویبراتور وسیله‌ای است که برای ایجاد ارتعاشات استفاده می‌ گردد . 
 ارتعاشات معمولاً از طریق یک موتور الکتریکی با بار نامتعادل بر روی یک میله متحرک ایجاد می‌ گردند .
ویبراتورها بسته به نوع کاربرد می‌توانند انواع متفاوتی داشته باشند . قیف‌های ارتعاشی ، غربال‌های ارتعاشی و ریخته‌گری بتن از انواع مختلف ویبراتورها هستند که در این جا به آن ها اشاره شد . این ویبراتورها در صنایع مختلفی ازجمله صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی کاربرد دارند.
به گیربکس حلزونی، گیربکس کاهنده نیز گفته می شود . این گونه گیربکس ها از چرخ دنده های حلزونی، شفت ها، یاتاقان ها و قاب های جعبه ای تشکیل شده اند .
 چرخ دنده ، شفت و یاتاقان توسط پوسته جعبه کنار هم نگه داشته می شوند. بنابراین ، محفظه گیربکس باید از سختی کافی برخوردار باشد. 
این گیربکس ها در طیف وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. از این گونه گیربکس ها برای انجام فعالیت های سنگین استفاده می شود .
از گیربکس های حلزونی برای بدست آوردن کاهش سرع
 این الکترو موتورها از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده اند و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید. عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می نماید. عمل  ترمز بدون میله محوری بدست می آید و گشتاور ترمز برابر را در هر دو جهت چرخش فراهم می کند.
موتورهای ترمز MGM مخصوصاً برای دستگاه های بالابر و برقی ، ماشین آلات ابزار دقیق ، ماشین آلات اتوماتیک و انتقال در سالن های نساجی ،
- بدون گلوله : چرخ دنده حلزونی بدون گلوله، شامل یک حلزونی مستقیم و بدون شیار ساخته شده در محیط اطراف است. یک نقطه متحرک همان چیزی است که تماس دندانه ها را فراهم می نماید ، به این معنی که این نوع خاص از تجهیزات حلزونی وابسته به فرسودگی و بار زیاد هستند.
- دو بغل : معمولاً به مخروط ساعت شنی گفته می شود ، این نوع دندان های مقعر هم بر روی پیچ حلزونی و هم در دنده خود قرار دارند. افزایش سطح تماس با چنین روشی امکان افزایش بارهای واحد با سایش و پارگی کمتر
دانلود آهنگ عروس کشونه ای وای قند و نشانه ای وای
دانلود آهنگ شاد برای رقص عروس و داماد
دانلود آهنگ های شاد تالار عروسی
آهنگ مناسب برای رقص تکی عروس

آهنگ شاد عروسی جدید
دانلود آهنگ تکنو برای عروسی
آهنگ شاد عروسی 2018
دانلود آهنگ حامد پهلان عروس خانم
موتور ترمز  WEG متشکل از یک موتور القایی است که به یک ترمز تک دیسک وصل شده است و یک واحد کامپکت را تشکیل می دهد . موتور القایی یک ماشین خنک کننده فن کاملاً محصور با همان عملکرد مکانیکی و الکتریکی موتورهای WEG با هدف کلی است .
ترمز با چند قسمت متحرک ساخته شده است که سبب کاهش عمر طولانی می شود . دو مدل لنت های ترمز یک محل تماس بزرگ ایجاد می کند و در طی فرآیند ترمز تنها به فشار کمی نیاز دارد که باعث کاهش گرمای ترمز و سایش حداقلی می شود . علاوه بر این، ترم
از سال 1908 ، نام الکتروموتور نیدک به علت قابلیت اطمینان و عملکرد فوق العاده محصولات خود معروف بوده است . نیدک امروزه ، در سراسر جهان به عنوان نشانه رهبری و نوآوری فناوری شناخته شده است. این کمپانی، موتورهای متنوعی از جمله موتورهای اصلی Vertical Hollow Shaft را در بازار ارائه می دهد.
الکترو موتورهای ضد انفجار نیدک برچسب دوگانه تا 200 اسب بخار و الکترو موتورهای تک برچسب تا 100 اسب بخار را ارائه می دهند. آن ها همچنین موتورهای پمپ همراه با الکترو موتورهای ضد
الکترو موتور های ضد انفجار برای استفاده در محیط های خطرناکی که حاوی برخی گازهای منفجره یا مواد منفجره هستند، طراحی شده اند. هنگام انتخاب الکترو موتور های ضد انفجار، موضوعی که بسیار مهم است ، انتخاب موتوری است که برای استفاده در کلاس و گروه خاصی تأیید شده باشد، که محیط خطرناکی را که قرار است موتور در آن کار کند را تعریف کرده باشد . 
زیمنس ارائه دهنده شماره یک الکترو موتور با خدمات جهانی و پشتیبانی بعد از خرید در سراسر جهان است. زیمنس هر دو مو
این الکتروموتورها دستگاه هایی هستند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نمایند . الکترو موتور MGM توسط کمپانی MGM که در سال 1950 در ایتالیا تاسیس شد، تولید می گردد. یکی از اصلی ترین فعالیت های این شرکت ساخت الکتروموتور های ترمز دار است که تحت استاندارد NEMA و MG1 ارائه می گردد .
الکترو موتور ترمز دار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید. عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دس
 
پاک کننده نانو ارگانیک گاز و هود LYNXمزایا :. ساخته شده از مواد طبیعی و تکنو لوژی نانو. پاک کننده و تمیز کننده. از بین برنده انواع چربی و لکه های سخت. درخشان کننده فوق العاده. غیر قابل اشتعال. سازگار با محیط زیست
شماره پروانه بهداشتی محصولات لینکس 1657
 قیمت کالا :272500 ریال
جهت سفارش:09388262920
انواع سیم پیچی های الکتروموتور در شرایط متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند . اساس کار الکتروموتورها بر اساس میدان مغناطیسی است و سیم پیچ ها مسئولیت تولید میدان مغناطیسی مورد نیاز برای کارکرد موتور ها را دارند .
انواع سیم پیچ های الکتروموتور تک فاز :
- سیم پیچی موتور تکفاز طرح دو فاز
- سیم پیچی گام کسری
- سیم پیچی گام کامل
- سیم پیچی موتور القایی تک فاز با راه انداز خازن دائم کار
- سیم پیچ کمکی دائم در مدار یک طبقه گام کسری
 
الکتروموتور تکنو تا
پاک کننده نانو ارگانیک داشبورد LYNXمزایا :. ساخته شده از مواد طبیعی و تکنو لوژی نانو. پاک کننده. جلا دهنده. محافظ وجلو گیری از ترک خوردن داشبورد. غیر قابل اشتعال. سازگار با محیط زیست
شماره پروانه بهداشتی محصولات لینکس 1657
 قیمت کالا :272500 ریال
جهت سفارش:09388262920
- سری BA : 
سری BA از موتورهای ترمز آسنکرون سه فاز و کاملاً محصور (TEFC) تشکیل شده است. دامنه سری BA از 71 تا 315 اندازه فریم شروع می گردد. به طور استاندارد ، منبع تغذیه ترمز 3 فاز AC است. در صورت درخواست ترمز DC می توان با یکسو کننده اصلاح در جعبه ترمینال تأمین گردد. 
کلیه موتورهای سری BA دارای ترمز دستی هستند. فن خنک کننده سری BA بین موتور و مونتاژ ترمز برقرار است. ویژگی های اصلی سری BA عمل ترمز بسیار سریع ، ترمز بالا هم در عملیات مجدد زدایی و هم گشتاور، مدت ز
از سال 1965 ، شرکت موتواریو (Motovario) مستقر در ایتالیا رهبر جهانی در توسعه و تولید درایوهای سرعت و کاهش دهنده های ثابت برای صنعت انتقال نیرو بوده است. امروزه این شرکت طیف گسترده ای از محصولات را در پیکربندی های IEC و NEMA از جمله متغیرهای سرعت مکانیکی ، گیربکس های چرخ دنده مارپیچی، گیربکس های حلزونی و موتورهای برقی تولید می نماید .
Motovario طیف گسترده ای از موتورهای برقی از جمله موتورهای الکتریکی سه فاز و تک فاز را تأیید نموده و به استانداردهای CE ، UL و CSA
این الکتروموتورها دستگاه هایی هستند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نمایند . در واقع الکتروموتورها انواع مختلفی دارند که بنا به کاربردشان در صنایع مختلفی از آن ها استفاده می شود .
الکترو موتور ترمزدار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید . عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می نماید . عمل ترمز بدون میله م
Artist: Various Artists | Album: Popular Music Collection | Genre: Pop/Trance/House/Hardstyle/EDM | Released: 2002-2019 | Various Artists - Popular Music Collection
هنرمند: هنرمندان مختلف | نام موزیک: آلبوم کالکشنی از بهترین آهنگ ها از هنرمندان مختلف | سبک: پاپ-تکنو-هاس-ترنس-دنس | تاریخ انتشار: از سال 2002 تا 2019
آلبوم کالکشنی از بهترین آهنگ ها از هنرمندان مختلف
ادامه مطلب
Artist: DJ Aligator | Music Name: Follow Me | Genre: Techno | Released: 2020 | Album: Follow Me | DJ Aligator - Follow Me

هنرمند: دی‌جی علی‌گیتور | نام موزیک: بیا دنبالم | سبک: تکنو | تاریخ انتشار: 2020 | ملیت: ایران
دانلود آهنگ (دی‌جی علی‌گیتور) DJ Aligator با نام (بیا دنبالم) Follow Me
 
ادامه مطلب
Artist: Various Artists | Album: Popular Instrumental Music Collection | Genre: Pop/Trance/House/Techno/EDM | Released: 2014-2019 | Popular instrumental Music Collection Vol.04
هنرمند: هنرمندان مختلف | نام موزیک: کالکشن آهنگ های بی کلام محبوب قسمت 4 | سبک: پاپ-تکنو-هاس-ترنس-دنس | تاریخ انتشار: از سال 2014 تا 2019
آلبوم کالکشن آهنگ های بی کلام از هنرمندان مختلف-قسمت 4
ادامه مطلب
Artist: Various Artists | Album: Popular Music Collection Vol.02 | Genre: K-Pop/House | Released: 2015-2019 | Various Artists - Popular Music Collection Vol.03
هنرمند: هنرمندان مختلف | نام موزیک: آلبوم کالکشنی از بهترین آهنگ ها از هنرمندان مختلف 3 | سبک: پاپ-تکنو-هاس-ترنس-دنس | تاریخ انتشار: از سال 2015 تا 2019
آلبوم کالکشنی از بهترین آهنگ ها از هنرمندان مختلف قسمت 3
ادامه مطلب
در این مطلب قصد داریم بهترین دوربین‌های عکاسی DSLR در هر
بازه‌ی قیمتی را به شما معرفی کنیم.
ما نیز در تکنو کمرا تصمیم گرفتیم راهنمای خرید جامعی را با توجه به بازار
ایران در اختیار کاربران فارسی‌زبان بگذاریم. به همین دلیل تنها
دوربین‌هایی در این لیست جای گرفته‌اند که در بازار کشورمان به تعداد
قابل‌توجهی وارد شده‌اند و به فروش می‌رسند. همچنین خدمات پس از فروش و
ضمانت‌نامه‌های معتبر دارند. گروه قیمتی دوربین‌ها نیز بر اساس ارزان‌ترین
پاک کننده نانو ارگانیک سطوح چوبی LYNXمزایا :. ساخته شده از مواد طبیعی و تکنو لوژی نانو. محافظت وپاک کننده سطوح چوبی و MDF. درخشندگی فوق العاده. محافظت و جلو گیری از ترک خوردگی چوب. ضد گرد و غبار. سازگار با محیط زیست
روش مصرف : پاک کننده نانو ارگانیک سطوح چوبی LYNX را بر روی سطوح چوبی و MDF اسپری کرده و بعد از چند ثانیه با دستمال مخصوص LYNX بر روی سطح کشیدهشماره پروانه بهداشتی محصولات لینکس 1657
قیمت کالا :272500 ریال
جهت سفارش:09388262920
در الکتروموتورها دو شیوه نصب ستاره و مثلثی وجود دارد .  روش‌های ستاره و مثلث برای راه اندازی موتورهای الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و هر کدام دارای ویژگی‌های متفاوت و کاربردهای مختلفی هستند.
 سیستم اتصال ستاره که آن را با علامت Y نیز نشان می‌دهند، در موتورها به این صورت است که انتهای سه سیم پیچه اصلی به هم متصل می شوند و در محل اتصال آنها یک نقطه خنثی ایجاد می شود. سیستم اتصال ستاره در موتور‌ها به این صورت است که وقتی شما به سر سیم‌ه
از سال 1965 ، شرکت موتواریو مستقر در ایتالیا رهبر جهانی در توسعه و تولید درایوهای سرعت و کاهش دهنده های ثابت برای صنعت انتقال نیرو بوده است. امروزه این شرکت طیف گسترده ای از محصولات را در پیکربندی های IEC و NEMA از جمله متغیرهای سرعت مکانیکی ، گیربکس های چرخ دنده مارپیچی، گیربکس های حلزونی و موتورهای برقی تولید می نماید .
Motovario طیف گسترده ای از موتورهای برقی از جمله موتورهای الکتریکی سه فاز و تک فاز را تأیید نموده و به استانداردهای CE ، UL و CSA رسیده
الکترو موتور ترمز دار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید . عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می کند . عمل ترمز بدون میله محوری بدست می آید و گشتاور ترمز برابر را در هر دو جهت چرخش فراهم می کند .
موتورهای ترمز MGM مخصوصاً برای دستگاه های بالابر و برقی ، ماشین آلات ابزار دقیق ، ماشین آلات اتوماتیک و انتقال در سالن های نساجی
باید گفت که در الکتروموتورها دو روش نصب وجود دارد : نصب مثلثی و نصب ستاره . هر کدام از این روش ها ویژگی های خاص خود را دارند .
اتصال ستاره در الکتروموتورها :  سیستم اتصال ستاره که آن را با علامت Y نیز نشان می‌دهند، در موتورها به این صورت است که انتهای سه سیم پیچ اصلی به هم متصل می شوند و در محل اتصال آن ها یک نقطه خنثی ایجاد می شود . سیستم اتصال ستاره در موتور‌ها به این صورت است که وقتی شما به سر سیم‌های موتور نگاه می کنید، می بینید که سه یا چهار
اتوکلاو 18 لیتری کلاس B تکنو گاز مدل Onyx B 5
اتوکلاو, تجهیزات استریل
اتوکلاو تکنوگاز 18 لیتری مدل Onyx B 5 کلاس B تکنو گاز Tecno Gaz
اتوکلاو تکنوگاز 18 لیتری مدل Onyx B 5 برای استریل لوازم دندانپزشکی به کار می رود که برمبنای فشار و دما عملیات استریل را انجام می دهد .در دستگاه اتوکلاو از بخار اشباع شده برای افزایش دما جهت استریلیزاسیون وسایل و ابزار دندانپزشکی استفاده می شود . بخار تولید شده در دستگاه اتوکلاو قابلیت این را دارد که عوامل بیماری را از بین ببر
 
می پئر نفتˇ شؤبه دۊرۊن کار کۊنه. مائی پؤنصد تۊمۊنم حۊقۊق فأگیره.
أ ما می پئر خۊ ماشینأ عوضأ کۊده اۊن گه: پیکان ایستاندارد نی-یه وا ایتأ ماشینی هئن کی
خانواده ره بدر خؤر ببه ؤ . . . ایتأ پژؤ بیهه.
من پژؤیأ خأیلی دۊس دأرم, چۊنکی اۊنˇ دۊرۊن بۊىˇ خؤبی دیهه, تازه کۊلرم دأره.
می پئر گه: تا سه سال وا مائی دیویست تۊمۊن ماشینˇ قسطأ فأدم.
تازه اۊنˇ پسی وا أمی خانهʹ عوضأ کۊنیم, چۊنکی ضدˇ زلزله نی-یه.
أمأن همیشک قسط دأریم. پیله برار ؤ پیله خاخۊر می شین دانشگ
#غپاک صف با بازدهی 30 درصدی
#غالبر صف با بازدهی 300 درصدی
#خمهر صف با بازدهی 30 درصدی
خشرق صف با بازدهی 30 درصدی
#خگستر صف با بازدهی 100 درصدی
#تکنو صف با بازدهی 120 درصدی
#ورنا صف با بازدهی 30 درصدی #خوساز صف با بازدهی 30 درصدی
#غمارگ صف با بازدهی 30 درصدی
#زفکا صف با بازدهی 30 درصدی و سود نقدی 100 تومانی مجمع
خلنت سیگنال VIP که در 400 تومان معرفی کردیم مثبت 50 در قیمت 4800 تومان بازگشائی شد بازدهی 1100 درصدی 
اینها چند نمونه از سیگنالهای #کوتاه_مدتی ماست شما هم با پرد
مفهوم تکنولوژی
در واژه‌شناسی (ترمینولوژی) آموزش و پرورش در تعریف عبارت تکنولوژی/Technology آمده است: ترکیبی از دانش، تجهیزات، روش‌ها، فنون و مهارت‌های ویژه نیروی انسانی که برای تبدیل منابع و ورودی‌ها به خروجی‌ها، استفاده می‎شود یا مطالعه فنون و ابزار و ماشین آلات و مواد اولیه، تجهیزات و روش های علمی که در حیطه خاصی به کار برده می‌شود.
فناوری، ترکیبی از دو واژه یونانی «تکنو» به معنای مهارت و «لوگوس» به معنای ساختن، گفت‌و‌گو و کلمه، شگرد،
دستگاه حکاکی الکتروشیمیایی
انواع دستگاه حکاکی روی فلز
دستگاه حکاکی روی فلزات
شرکت حک سازان زرفام نماینده انحصاری شرکت technomark فرانسه در ایران و کشورهای همسایه می باشد.دستگاه حکاکی تکنو مارک دارای قابلیت های زیر می باشد:
1- خروجی شبکه MODBUSجهت دریافت و ارسال اطلاعات حکاکی شده.2- امکان حک آرم بصورت اتوماتیک ، طرح ، سریال ، تاریخ تولید ، شیفت تولید و اطلاعات متغییر دیگر.3- شعاعی اطلاعات بصورت افقی ، عمودی ، زاویه دار و غیره.4- امکان شماره زنی بصورت د
شرکت تولید کننده لوله کاروگیت
شرکت ناب زیست با تولید خط لوله کاروگیت 1600 و 1800 میلیمتر توانسته است بزرگترین تولید کننده لوله کاروگیت در کشور به متقاضیان لوله فاضلابی ارائه خدمات بدهد . این حجم تولید باعث شده است که از کشورهای همسایه نیز تقاضای خرید و فروش لوله کاروگیت در سایزهای سنگین 1600 نیز داشته اند .
نمونه پروژه های صادراتی لوله کاروگیت
شرکت پلی تکنو بلژیک - خرید لوله کاروگیت سایز 800 به متراژ 10 کیلومتر با تحمل بار ترافیکی 31.5 کیلونیوتن بر مت
شرکت تولید کننده لوله کاروگیت
شرکت ناب زیست با تولید خط لوله کاروگیت 1600 و 1800 میلیمتر توانسته است بزرگترین تولید کننده لوله کاروگیت در کشور به متقاضیان لوله فاضلابی ارائه خدمات بدهد . این حجم تولید باعث شده است که از کشورهای همسایه نیز تقاضای خرید و فروش لوله کاروگیت در سایزهای سنگین 1600 نیز داشته اند .
نمونه پروژه های صادراتی لوله کاروگیت
شرکت پلی تکنو بلژیک - خرید لوله کاروگیت سایز 800 به متراژ 10 کیلومتر با تحمل بار ترافیکی 31.5 کیلونیوتن بر مت
آاِگ
اپل
ال جی
ایکس ویژن
ایندزیت
انکر
اسنوا
الارو

ایستکول
براون
بلزا
بافو
بوش
پاکشوما
پادیسان
پارس خزر

تی سی ال
تکنوگاز
تکنو پلاس
جی پلاس
دلونگی
دوو
راوپاور
ریمکس

سافتلن
سامسونگ
سایا
سیلور کرست
شیائومی
فیلیپس
فینیش
کنوود

کینواکن
میکرولب
نانیوا
وست پوینت
وسترن دیجیتال
ویرپول
ویژن پلاس
وی آر کم

های تک
های لوک
هایک ویژن
هترون
هیرو
هیمالیا
هیوندای
یخساران
تک چرخ بورس انواع کلاه ایمنی موتور سیکلت – ارسال از تهران به تمام نقاط ایران
کلاه ایمنی آپاچی
کلاه ایمنی آپریلیا
کلاه ایمنی آمیکو
کلاه ایمنی آیما
کلاه ایمنی احسان
کلاه ایمنی اس وای ام
کلاه ایمنی استلز
کلاه ایمنی اصفهان سیکلت
کلاه ایمنی ام وی آگوستا
کلاه ایمنی انرژی موتور
کلاه ایمنی اونجر
کلاه ایمنی ایران دوچرخ
کلاه ایمنی باجاج
 کلاه ایمنی پولسار
کلاه ایمنی پالس
کلاه ایمنی باکسر
کلاه ایمنی برمودا
کلاه ایمنی بنلی
کلاه ایمنی به پر
کلاه ای
شرکت آوان صنعت به منظور ارتقاء فرهنگ حفظ
محیط زیست و بهینه سازی مصرف انرژیهای گرانبهای طبیعت وتامین آرامش و آسایش
در هنگام استراحت شما عزیزان تأسیس گردید. درب و پنجره های تولید آوان
صنعت با استفاده از پروفیلهای یو پی وی سی شرکت های معتبر و با کیفیتی
ماننده  وینتک ، ویستابست ، پلاس پن محصول جدید وینتک ، وین کلاس و تکنو وین میباشد. این شرکت افتخار این را دارد که در راستای خدمت به شما بهترین محصولات و خدمات را عرضه می نماید.
پنجره دوجداره
م
آاِگ
اپل
ال جی
ایکس ویژن
ایندزیت
انکر
اسنوا
الارو

ایستکول
براون
بلزا
بافو
بوش
پاکشوما
پادیسان
پارس خزر

تی سی ال
تکنوگاز
تکنو پلاس
جی پلاس
دلونگی
دوو
راوپاور
ریمکس

سافتلن
سامسونگ
سایا
سیلور کرست
شیائومی
فیلیپس
فینیش
کنوود

کینواکن
میکرولب
نانیوا
وست پوینت
وسترن دیجیتال
ویرپول
ویژن پلاس
وی آر کم

های تک
های لوک
هایک ویژن
هترون
هیرو
هیمالیا
هیوندای
یخساران
حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست
 
 
 
اهل ورزش نیستم چون اصلا اهل رقابت نیستم اصلا و ابدا. اما خب دویدن صبحگاهی را خیلی دوست دارم و دویدن صبحگاهی چند تا مقدمات میخواهد.
کفش و لباس به کنار، یک پارک خوب بزرگ نزدیک خانه میخواهد که ما داریم و اگر ذوق موسیقایی داشته باشید یک سری موسیقی انرژی دهنده میخواهد که البته به نظرم باید خیلی دقیق و با وسواس انتخاب شده باشند. مثلا چه بهتر که فضای موسیقی توی گام ماژور باشد.
و فوق العاده میشود اگر میزان های موس
موتور سیکلت! این وسیله ی جذاب که سالهاست از پرکاربرد ترین وسایل نقلیه در جهان است! وسیله ای سبک، کم خرج و البته سریع که عمدتا مصارف درون شهری دارد. موتور سیکلت سالهاست جایگزین مناسبی برای خودرو شده که خیلی ها ترجیح میدهند از این وسیله کاربردی برای جابجایی هایی در فواصل نه خیلی طولانی استفاده میکنند.موتور سیکلت همانند سایر وسایل نقلیه با استفاده از چرخش و اصطکاک چرخ ها با زمین حرکت میکند. چرخ ها تقریبا مهم ترین بخش موتور سیکلت است که بدون آنه
موتور سیکلت! این وسیله ی جذاب که سالهاست از پرکاربرد ترین وسایل نقلیه در جهان است! وسیله ای سبک، کم خرج و البته سریع که عمدتا مصارف درون شهری دارد. موتور سیکلت سالهاست جایگزین مناسبی برای خودرو شده که خیلی ها ترجیح میدهند از این وسیله کاربردی برای جابجایی هایی در فواصل نه خیلی طولانی استفاده میکنند.موتور سیکلت همانند سایر وسایل نقلیه با استفاده از چرخش و اصطکاک چرخ ها با زمین حرکت میکند. چرخ ها تقریبا مهم ترین بخش موتور سیکلت است که بدون آنه
پمپ آب خانگی چدنی ابارا سری AGA
 
الکتروپمپ خودمکش چدنی ابارا سری AGA جز پمپ های آب خانگی پرکاربرد جهت تقویت و افزایش فشار آب ، آبیاری ، تخلیه استخرها ،  مصارف خانگی ، کارواش و پمپاژ آب تمیز با حداکثر دمای 45 درجه سانتیگراد می باشد. بدنه پمپ آب جتی AGA ابارا از استحکام بالایی برخوردار می باشد و فشار آب کافی را برای مصارف مورد نظر تامین می کند. پروانه این پمپ ها از نوع سانتریفیوژ بسته است و جنس آن در مدل های AGA 0.60,0.75,1.00 از جنس تکنو پلیمر و در سایر مد
پمپ آب خانگی چدنی ابارا سری AGA
 
الکتروپمپ خودمکش چدنی ابارا سری AGA جز پمپ های آب خانگی پرکاربرد جهت تقویت و افزایش فشار آب ، آبیاری ، تخلیه استخرها ،  مصارف خانگی ، کارواش و پمپاژ آب تمیز با حداکثر دمای 45 درجه سانتیگراد می باشد. بدنه پمپ آب جتی AGA ابارا از استحکام بالایی برخوردار می باشد و فشار آب کافی را برای مصارف مورد نظر تامین می کند. پروانه این پمپ ها از نوع سانتریفیوژ بسته است و جنس آن در مدل های AGA 0.60,0.75,1.00 از جنس تکنو پلیمر و در سایر مد
   JIKJIK,PISHI              انجمن ادبیات داستانی دریچه کلیک کنید}{}{}{}{ 
 رشت تن پوش زرد خزان به تن دارد ، وباغ بزرگ هلو در خط خمیده ی گذر امین الضرب به خواب فرو رفته ، پسرکی در همسایگی بنام شین ، میگفت ؛ غروب های خزان خورده ی ایام در دلش بشکه های هجران عشق بهار را جابجا میکنند ، اما نمیدانم کدام بهار را میگفت!?... بهار رفته بر باد تقویم چهار برگ دیواری را?.. یا بهار جفای مهربانی که نرفته از یادش را ...? 
لباسهایم را پوشیدم، آنقدر لاغر شده بودم كه در تنم مى ر
 تهیه و توزیع ابزارهای تراشکاری و قالب سازی واندازه گیریبورس انواع الماس های تراشکارPM_PORTEK فشنگی وکلت های تایوانGRAND گیچ توپی ورینگیATXTOOLS فرزPEFRD -Karnasch فرز فرمبورس انواع لوازم تراشکاری وقالب سازی اندازه گیری و سایش انواع دستگاه فرز تراشکاری انواع دستگاه تراش بورس دستگاه حکاکی مینیاتوری /آویزبورس انواع هلدر داخل تراش ر رو تراش بورس انواع فرز الماس خورتهیه و توزیع انواع هلدر و کفتراش جهت رو تراشی و دیواره تراشی داخل تراشی با برند های معتبر
متانول تقلبى تست جامعه الکل خوار!@lawmed▪️تا وقتی انکار حاکم باشد افکار سالم نخواهد بود!اینکه همه مردم ما مذهبی هستند پس مردم ما مشروب نمیخورند از پایه یک تصور غلط است.از آن غلط‌تر اینکه فکر کنیم افراد با رفتار مذهبی مشروب نمیخورند.یک جایی از تاریخ  فیلمفارسى باید زندگی دوگانه ایرانی را باور کنیم.زندگی با دو ویندوز با دو سیستم عامل که در ایران نهادینه شده است.فرضهای بدیهی غلط همانطور که عروسی و جشنهای ایرانی را انکار میکند، مصرف الکل در جام
روز اول 10فیلم برتر IMBD .. فیلم اول (با رتبه۱) The Shawshank Redemption (1994).
                                                                       
«اندی»، بانکدار محترم و پولدار ایالت نیوانگلند، به اتهام قتل همسرش و فاسق او به حبس ابد در زندان ایالتی شوشنک محکوم می شود و اندکی بعد با «رد»  زندانی سیاه پوست، دوست می شود..فیلم دوم(با رتبه۲) The Godfather (1972).
                                                                            
«دون ویتو کو
عصر دیجیتال در اطراف ما حل و فصل می شود، دستگاه تاثیر گذار بی سر و صدا خود را در جریان اصلی فرهنگ تکنو گرسنه خود قرار می دهد. بیست سال پیش، ایده یک دستگاه پنهان که از تکنولوژی های آینده برای ارسال پیام و کنترل ذهن استفاده می کرد، محدود به تعداد انگشت شماری از فرقه ها و زیرکولویت ها بود: طرفداران علم فانتزی فیلیپ K.Dick یا یک ادبیات توطئه خودمختاری که در آن کنترل ذهن گاهی اوقات به عنوان دست مخفی پیشنهاد شده است که روایت های متفرقه ربودن بیگانه و ک
پمپ آب کوچک ابارا مدل CMA 1.00
ابارا یکی از سازندگان و تولید کنندگان مطرح ژاپنی از سال 1912 در صنعت پمپ است. این برند با توسعه خطوط تولید خود در اروپا و آمریکای شمالی و جنوبی و آسیا در این مدت نزدیک به صد سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پمپ در جهان تبدیل شده است.  کیفیت، کارآیی، قابلیت اطمینان و قیمت مناسب از مشخصه های بارز ابارا به شمار می رود. این پمپ سانتریفوژ ساخت کشور ایتالیا از نوع بشقابی تک پروانه است که برای پمپاژ مایعات و سیال های غیر
سلام و صبح همگی بخیروشادی10:00 بازار متعادل متعادل و نسبتا پر عرضه معاملات خود را اغاز کرده .افزایش قیمت بنزین تاثیری بر بورس نداره اما اگه گازوئیل رو گرون کنن روی سود دهی شرکتهای حمل و نقلی سیمانی و... موثر است و باعث منفی شدن کلیت بازار بصورت کوتاه مدت خواهد شد
 
 
برای امروز یک سیگنال کوتاه مدت 20 درصدی و یک سیگنال میان مدت 100 درصدی در گروه vip معرفی میشود 
برای عضویت در گروه ویژه ما به ای دی  Frezayatt@ و یا به شماره 09351307055  پیام دهید
آدرس کانال@khabares
سیستم های خنک کننده تبخیری از مکانیسم بسیار ساده ای پیروی می کنند. این دستگاه ها بر اساس انرژی نهان تبخیر آب طراحی شده اند. بدین ترتیب که هوای گرم محدوده از روی پدهای خیس عبور داده می شود. گرمای خود را به آب داده و از سیستم خارج می شود. خروج هوای خنک شده توسط فن های سیستم به محیط هدایت شده و سبب خنک سازی محدوده مورد نظر می شود. آب نیز تبخیر شده و از چرخه عملیات خارج می گردد. اما نکته مهم در این فرآیند آنتالپی بالای تبخیر آب است و نوع تماس آب و هوا.
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی  است  به
بهانه داستان خانم ارس امیری جاسوسه انگلستان- خانم ترزا می فرمودند –حکم زندان
ارس امیری بی نهایت تکان دهنده است!!؟؟- نکته اول این خانم درانگلستان عضو ارشد
شورای فرهنگی به اصطلاح بریتیش کانسیل میز ایران درانگلستان بوده است
درحالیکه  برتیش کانسیل انگلستان درایران
وجودندارد قبلا وجود داشت که بیشترزبان انگلیسی کمک به پذیراش دانشجویان فارغ
التحصیل بر ای مدارک بالاتر معرفی کتب زبان وفرهنگ بخصوص کتا
 
 
استاد ابراهیم زاده با سلام و ادب
در صورت تمایل این موضوع را تشریح نمایید
نقش عملیاتی شبکه های ماهواره ای در (کشور های اسلامی )در حدود زایی است ،
نقش استراتژیک آن ایمان زدایی است، نقش تاکتیکی آن قبح زدایی است و در آخر تکنیک شبکه ماهوراه در الگو گریزی سبک زندگی اسلامی ایرانی است.
نقش رسانه ملی، متولیان فرهنگی و هنر پیشه های ملی در تحکیم و تقبیح این شبکه را بیان نمایید.
ج: باسلام و سپاس
عطف  دسته بندی شما درباره  مهندسی هوشمند انه ی عرصه فرهنگ
پمپ آب کوچک ابارا مدل CDA 100 ML
پمپ آب CDA محصول شرکت معتبر ابارا است. ابارا یکی از تولید کنندگان مطرح ژاپنی از سال 1912 در صنعت پمپ است. این شرکت با بسط خطوط تولید خود در اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و آسیا به یکی از بزرگترین سازندگان پمپ در جهان تبدیل شده است. کیفیت، کارآیی، قیمت مناسب و اطمینان از مشخصه های بارز این برند است. پمپ آب CDA، با توجه به طراحی نو و بسیار دقیق خود، از بهره و راندمان بالایی برخوردار است. کیفیت ساخت و مواد اولیه استفاده شده
 
دستگاه میوه خشک کن یکی از وسایلی است که امروزه می توان آن را در بیشتر آشپزخانه ها پیدا کرد. از مدل های قدیمی آن که مربوط به چندین سال پیش هستند گرفته تا جدیدترین و مدرن ترین انواع آن توانسته اند رفته رفته در میان لوازم خانگی اصلی جا باز کنند. برای خرید میوه خشک کن باید از این وسیله اطلاعات کافی داشته باشید و انواع آن را بشناسید، به علاوه آن که باید بدانید بهترین میوه خشک کن ها شامل کدام ویژگی ها هستند. به همین دلیل هم در این مطلب تصمیم داریم
 
با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن طاقت فرسای هوا، همه افراد به فکر فراهم آوردن شرایطی برای خنک کردن هوای داخل منزل خود هستند. امروزه گستردگی تولیدات و تجهیزاتی که در این زمینه وجود دارد آن قدر زیاد است که هر سلیقه، بودجه و سبک زندگی ای را تحت پوشش خود قرار داده و راضی نگه می دارد. در این مطلب تصمیم داریم به سراغ راهنمای خرید پنکه برویم تا شما را در قدم به قدم فرایند خرید پنکه برای داشتن روزهایی خنک و دلنشین همراهی کنیم تا در نهایت بتوانید
مشخصات فنی پارکت لمینت هوم لند :
نام پارکت: هوم لند / Home Landضخامت پارکت: 8.3 میلیمترعرض هر تایل پارکت: 191 میلیمترطول هر تایل پارکت: 1204 میلیمترتعداد پارکت در هر بسته: 8 تایلسطح پوشش هر بسته پارکت: 1.87 مترمربع
با توجه به اینکه پارکت لمینت هوم لند از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون فلورپن،آرتا،ای جی تی،واریو،مون لاک، ایزوفام، فلورکس، ویکتوریا فلور،تکنو فلور و یا یشیل پروفیل می باشد.
تلفن :7
مشخصات فنی پارکت لمینت آیدا:
نام پارکت: آیدا/ AIDA
ضخامت پارکت: 8 میلیمترعرض هر تایل پارکت: 190 میلیمترطول هر تایل پارکت: 1290 میلیمترتعداد پارکت در هر بسته: 8 تایلسطح پوشش هر بسته پارکت: 1.87 مترمربع
با توجه به اینکه پارکت لمینت آیدا از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون فلورپن،آرتا،ای جی تی،واریو،مون لاک، ایزوفام، فلورکس، ویکتوریا فلور، تکنو فلور و یا یشیل پروفیل می باشد.
تلفن :77657613/4-021
​​

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها