نتایج جستجو برای عبارت :

شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر مدیریت پژوهش و فناوری سازمان های دانش بنیان در ایران

مقاله «شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر مدیریت پژوهش و فناوری سازمان های دانش بنیان در ایران» در نشریه چشم انداز مدیریت دولتی منتشر شد: شماره 35، 1397. 
جهت دریافت مقاله می توانید به لینک مراجعه کنید.
این مقاله نیز همچون مقاله قبل، مستخرج از پژوهشی در سال 1389 است که اکنون منتشر می شود. این مقاله به عوامل سازمانی و مقاله قبل، به عوامل فراسازمانی می پردازد. 
زراعة الاسنان فی ایران
تهدف زراعة الاسنان فی ایران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة، وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.زراعة الأسنان فی ایران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ایران أفضل ا
 
براى این که سلامت جسمانى و روانى کودکان، دانش آموزان، اطرافیان و خودمان حفظ شود، باید سعى کنیم با شناسایى عوامل مؤثر بر شادى، موجبات تقویت عوامل مثبت و تقلیل عوامل منفى مؤثر بر شادى را فراهم کنیم.از آن جا که شادى بزرگ ترها عامل مؤثر در شادى و نشاط کودکان است و اولیا و مربیان غمگین نمى توانند فرزندان و دانش آموزانى شاد تربیت کنند، از این رو با ارائه نظام اعتقادى درست براى دستیابى به شادى، مى توان به افزایش شادى در میان افراد جامعه کمک کرد. ب
زراعة الاسنان فی ایران
تهدف زراعة الاسنان فی ایران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن
طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة،
وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.
زراعة الأسنان فی ایران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان
الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات
سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ایران أ
شادابی دانش آموز در مدرسه
دانش‌آموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه می‌گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود، به شاد زیستن فرزندان خود کمک کرده‌ایم.‏
 
شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد. همچنین برای دستیابی به تحقق آرمان‌های مربوط به شاداب سازی مدارس باید تحولی جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد شود.‏
 
براى این که سلامت جسمانى و روانى کودکان، دانش‌آموزان، اطرافیان و خودمان
امروزه تسهیم دانش به عنوان یکی از اجزای فرایند مدیریت دانش در بالندگی سازمان های دولتی نقش تعیین کننده ای دارد. این مقاله به دنبال سنجش ادراک فرهنگ تسهیم دانش در سازمانهای دولتی و بررسی رابطه آن با عوامل سازمانی در دستگاههای دولتی است. در این راستا با استفاده از ادبیات موضوعی، عوامل سازمانی مرتبط با ادراک فرهنگ تسهیم دانش احصاء و اطلاعات موردنظر در سازمانهای دولتی استان قزوین از طریق پرسشنامه به روش میدانی جمع آوری شد و ارتباط آن با ادراک
 
در شرایطی که بیشتر خانه‌های شهری تبدیل به آپارتمان‌های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است، حداقل کاری که می‌توان برای تامین بهداشت جسمی و روحی کودکان و نوجوانان داشته باشیم، ایجاد فضای شادی‌بخش در مدرسه است.
 
 
دانش‌آموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه می‌گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود، به شاد زیستن فرزندان خود کمک کرده‌ایم.‏
 
شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد. همچنین برای دستیابی
هشتمین قسمت برنامه #مدرسه_ایران ، با حضور رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، به «جایگاه پژوهش در مدرسه» می‌پردازد.در این برنامه که سه‌شنبه ۳ دی‌ماه ۹۸ ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد، «حجت‌الاسلام دکتر علی ذوعلم»، معاون وزیر آموزش و پرورش و خانم «دکتر سارا سلیمی نمین» مدیر مدرسه و طراح آموزشی، به گفتگو درباره «نقش پژوهش در برنامه آموزشی دانش‌آموزان» و همچنین «موانع اثربخشی پژوهش‌های دانش‌آموزی در پیشبرد اهداف برنامه در
توانمندسازی
کارکنان عبارت است از مجموعه سیستمها، روشها و
اقداماتی که از راه توسعه قابلیت و شایستگی افراد در جهت بهبود و افزایش بهره وری،
بالندگی و رشد و شکوفایی سازمان و نیروی انسانی با توجه به هدفهای سازمان  به کار گرفته می شوند.

عوامل
مؤثر بر توانمندسازی کارکنان
عوامل
مؤثر بر توانمندسازی کارکنان عبارتند از:
1. دانش
و مهارت کارکنان: ارتقای مهارت و دانش کارکنان که رابطه
مستقیمی با کارآفرینی و اثربخشی کارکنان دارد و جایگزینی دانشگران به ج
در شرایطی که بیشتر خانه‌های شهری تبدیل به آپارتمان‌های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است، حداقل کاری که می‌توان برای تامین بهداشت جسمی و روحی کودکان و نوجوانان داشته باشیم، ایجاد فضای شادی‌بخش در مدرسه است.
 
 
دانش‌آموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه می‌گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود، به شاد زیستن فرزندان خود کمک کرده‌ایم.‏
 
شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد. همچنین برای دستیابی ب
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
چرخه بهره وری[1]
ادامه فعالیتهای اقتصادی شرکتها بدون اطلاع از وضعیت موجود آن، علی رغم صرف هزینه های هنگفت برای بهبود بهره وری اگر نه غیرممکن ولی مشکل بوده و همواره با بحرانهایی نظیر وجـــود ضایعات، افزایش دوباره کاریها و پایین بودن کیفیت محصولات تولیدی دست به گریبان خواهدبود. یکی از راههای رهایی از این معضل استفاده از چرخه به
مقاله «بررسی عوامل فراسازمانی موثر بر مدیریت پژوهش و فناوری در ایران» که برگرفته از پژوهشی در سال 1389 است منتشر شد. 
این مقاله در نشریه مدیریت در دانشگاه اسلامی، سال ششم، شماره2 (1396) به چاپ رسیده است. 
جهت دانلود این مقاله می توانید به لینک مراجعه کنید.
تنوع مهارت : میزان مهارت‌ها و توانایی‌ها و دانشی که شغل از افراد می‌طلبد.
هویت وظیفه : میزانی که شغل نیازمند تکمیل بخشی معنادار از کار است.به عبارتی انجام کاری از ابتدا تا انتها با خروجی ملموس.
اهمیت وظیفه : میزانی که شغل تأثیر اساسی بر زندگی دیگران دارد.
استقلال : میزان آزادی و عدم وابستگی که شغل به فرد در خصوص زمانبندی و تعیین رویه‌های کار می‌دهد.
بازخوردهای شغلی: میزان اطلاعات دقیق و شفافی است که فرد از شغل درباره عملکرد خود کسب می‌کند.
ش
مدیریت دانش



مدیریت دانش( Knowledge Managment –به اختصار KM) به مدیریت فرایندهای خلق،
ذخیره و نگهداری و به اشتراک گذاردن دانش می‌پردازد؛ که به‌طور عمومی باید
شامل شناسایی وضعیت موجود، تشخیص، وضوح نیازها و خواسته‌ها و بهبود
فرایندهای مورد اثر باشد و به تبع آن پروژه‌های مدیریت دانش پروژه‌های
بهبود بخشی هستند.مدیریت دانش، فرایند منظم یافتن، انتخاب کردن،
سازماندهی، گزینش و ارایه دانش است که به
چکیدهبهره وری،موضوعی است که طی دهه ی گذشته به طور فزاینده ای
توجّه پژوهشگران را به خود جلب کرده است. در مفهوم کلّی، بهره وری رابطه ی
بین محصول تولید شده توسط سیستم تولیدی یا خدماتی و نهاده ای است که برای
محصول به کار می رود. همچنین بهره وری به عنوان استفاده ی کارا از منابع
برای تولید کالا و خدمات تعریف می شود ، و نیز می توان بهره وری را به صورت رابطه ی بین نتایج کار و طول زمان انجام آن ،تعریف کرد(نصیری پور،۱۳۹۰).
بهره
وری یکی ازعواملی است که د
پایان نامه روانشناسی : مدل های تسهیم دانش 
نعمتی و جمشیدی(۱۳۸۶)، ابعاد پنجگانه ای برای تسهیم دانش شمردند، که شامل، بعدفرد، بعد گروهی، بعد ستادی، بعد فرهنگی و بعد فناوری ذکر کردند.
دانایی فرد، خائف الهی و حسینی(۱۳۹۰)، عوامل مؤثر بر تسهیم دانش  در سازمان را، شامل:
 
عوامل انسانی
تسهیم دانش انتشار داوطلبانه مهارتها و تجارب اکتسابی به سایر بخشهای سازمان است. با اینکه دانش در سه سطح فردی، گروهی و سازمانی موجود است، تسهیم دانش در سطح فردی برای سا
دانلود گام به گام ششم درس تفکر و پژوهش

جواب فعالیت های تفکر و پژوهش ششم ابتدایی : امروز هم برای شما دانش آموزان دوست داشتنی پایه ششم ابتدایی یکی دیگر از گام به گام های ششم را آماده کرده ایم . گام به گام تفکر و پژوهش ششم ابتدایی جواب تمام فعالیت ها و پرسش های این کتاب را داده است .
لینک دانلود گام به گام
ادامه مطلب
عوامل محیطی مؤثر بر کارآفرینیمنظور از عوامل محیطی، عوامل مرتبط با شرایطی است که کارآفرین در آن کار می‌کند. ازجمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:• فضای سیاسی• سیستم قانونی• شرایط اقتصادی• شرایط اجتماعی• وضعیت بازار• امنیتعواملی مانند اعتراضات سیاسی و اعتصاب، اقدامات و قوانین غیرعادلانه و سیاست‌های غیرمنطقی مالی و پولی سدّی بر سر راه کارآفرینی و لذا رشد اقتصادی محسوب می‌شوند. از طرف دیگر، درآمد بالاتر مردم، اشتیاق جامعه
مدیریت دانش
تعاریف مختلفی برای مدیریت دانش وجود دارد اما تعریف بالا به این دلیل انتخاب شده است که بعضی از مهم‌ترین جنبه‌های هر برنامه‌ی موفق مدیریت دانشی را مشخص می‌کند: صریح – آشکارسازی فرضیات؛ کدگذاری اینکه کدام‌‌یک شناخته‌شده هستند؛ سیستماتیک – واگذار کردن امور به بخت و اقبال باعث کسب منفعت نمی‌شود.لازم به ذکر است که دانش، هم دربرگیرنده‌ی دانش ضمنی( در ذهن افراد) و هم دانش صریح( کدگذاری‌شده و بیان‌شده‌ مثل اطلاعات در پایگاه‌ه
نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و شکوفایی در همه ی ابعاد وجودی یک دانش آموز می شود. در محیط شاد، ذهن انسان پویا، زبانش گویا و استعدادش شکوفا می گردد. در قرن جدید سرلوحه ی تعلیم و تربیت در یک جمله خلاصه شده است. «شوق زندگی کردن را به دانش آموزان بیاموزیم» پس باید معتقد باشیم که در حقیقت رشد پایدار ما در گرو شادی پایدار است و این شادی باید در مدارس ایجاد و مدیریت شود. (صباغیان، 1384)
براى این که سلامت جسمانى و روانى کودکان، دانش آموزان، اطرافیان و خ
(کلیات)
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..1
بیان مسله …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..2
اهمیت و ارزش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………2
اهداف پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………
عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان– خانوادهخانواده اولین نهادی است که انسان در آن رشد می کند و تأثیر مستقیم بر اعمال و رفتارها و نگرش ها و طرز تلقی های فرزندان دارد. برخی خانواده ها عموماً دنیا را مکانی قابل اعتماد، منظم، پیش بینی پذیر، قابل مهار می بینند. آن ها خود را با کفایت می شمارند، سایر خانواده ها اطراف خود را محیطی خطرناک، نااستوار و متزلزل، غیرقابل پیش بینی می انگارند که خطر بالقوه در آن وجود دارد. بنابراین دیدگاه خانواده و رفتار
● ایجاد نشاط برای دانش آموزان
۱) تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز
۲) برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف
۳) تقویت و توسعه بازدیدهای علمی و تفریحی
۴) تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی
۵) ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس
۶) دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف
۷) تشویق و تقدیر از فعالیت های کوچک و کم ارزش از نظر دیگران
۸) زیبا و جذاب کردن
 
خانواده
مدرسه ی شاد و باروح
شاداب سازی ظاهری مدرسه
فضاسازی وزیبا سازی حیاط مدرسه
زیباسازی ساختمان مدرسه
زیباسازی وتمیز بودن نمازخانه، کارگاه و کتابخانه
پوشش های ظاهری معلمان، مدیران وکارکنان
رعایت بهداشت
معلم شاد و با روحیه
جو مدرسه
شکوفایی خلاقیت درکلاس درس
جذب مشارکت دانش آموزان در اداراه ی مدرسه
 
این بررسی برای کمک به شناسایی 3 هدف با اولویت بالاتر در اجرای برنامه‌های مدیریت دانش مورد استفاده قرارمی‌گیرد. این سوالات به سازمان کمک می‌کند تا اطمینان حاصل نماید که برنامه‌های مدیریت دانش در راستای برطرف کردن نیازهای سازمان طراحی شده است و بنابراین قبل از شروع اجرای مدیریت دانش باید انجام شود.
ادامه مطلب
✳️⁣اهمیت کار تیمى در سازمان
⁣کار تیمی مؤثر برای موفقیت سازمان حتی واحدهای کوچک که تنها چند کارمند دارند، ضروری است. کار تیمی به سازمان اجازه می‌دهد با ترکیب نقاط قوت و دیدگاه‌های همه کارکنان، دست‌یابی به اهداف سازمانی را تسهیل کند. کار تیمی به دلایل اصلی زیر برای یک سازمان  اهمیت دارد:

1️⃣پر کردن شکاف‌ها زمان کمبود نیروی انسانی
⁣2️⃣ترویج رقابت سالم و داشتن روحیه همکاری در سازمان
⁣3️⃣نتایج سریع‌تر نسبت به افرادی که جداگانه انجام
مقاله رهبری تحول گرا
یکی از متغیرهای تاثیرگذار در بهبود عملکرد و بقای سازمان‏‌ها خلاقیت است.در این مقاله علاوه بر رابطه مستقیم سبک رهبری تحول گرا و خلاقیت، عوامل واسطه‌ای که در این تاثیر نقش به سزایی دارند مورد بررسی قرار گرفته اند.این تحقیق از نوع توصیفی بوده و برای جمع آوری اطلاعات مربوط به ادبیات موضوع از روش کتابخانه‌ای استفاده شده است.نتایج این مقاله نشان می‌دهد که سبک رهبری تحول گرا یکی از عوامل موثر و زمینه ساز مهم برای خلاقیت کا
1- تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز 2- برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف 3- تقویت و توسعه بازدیدهای علمی و تفریحی 4- تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی 5- ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس 6- دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف 7- تشویق و تقدیر از فعالیتهای کوچک و کم ارزش از نظر دیگران 8- زیبا و جذاب کردن محیط مدرسه و استفاده از رنگ های شادی
 
 
زنانگی و ورزش هر دو سازه‌های اجتماعی و رفتارهای فرهنگی هستند و در همبستگی با بستر اجتماعی شکل می‌گیرند. در این پژوهش سعی بر آن بود که از تجربۀ زیستۀ زنان ورزشکار استفاده شد. بنابراین، ‌‌با رویکرد کیّفی و با تکنیک مصاحبه در میدان پژوهش اجرا شد. نمونۀ مورد مطالعه از مجموع مصاحبه با 36 نفر از دختران و زنان با طیف سنی 46 -14 سال شهر تهران تشکیل شد که در دو نوع متفاوت ورزش‌های رزمی و ایروبیک سابقه ورزشی حرفه‌ای و غیر‌حرفه‌ای دارند. آنچه در طی
1- تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز 2- برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف 3- تقویت و توسعه بازدیدهای علمی و تفریحی 4- تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی 5- ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس 6- دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف 7- تشویق و تقدیر از فعالیتهای کوچک و کم ارزش از نظر دیگران 8- زیبا و جذاب کردن محیط مدرسه و استفاده از رنگ های شادی
Introducing Balenco Men's Vacuum Machine
دستگاه وکیوم مردانه آلوارس بالینسو برای افزایش حجم آلت تناسلی وسیله ای است پزشکی با طراحی منحصر به فرد که باعث ایجاد نعوظ بصورت طبیعی می گردد. نعوظ مؤثر که منجر به رابطه زناشویی موفق می گردد در بیش از %98 موارد گزارش شده که در صورت توجه به توصیه های پزشکان مجرب می تواند تا %100 مؤثر واقع گردد این دستگاه مورد تایید انجمن اورولوژی ایران، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، بنیاد جانبازان و مراکز دانشگاهی است و سازمان پژوهش
Introducing Balenco Men's Vacuum Machine
 
دستگاه وکیوم مردانه آلوارس بالینسو برای افزایش حجم آلت تناسلی وسیله ای است پزشکی با طراحی منحصر به فرد که باعث ایجاد نعوظ بصورت طبیعی می گردد. نعوظ مؤثر که منجر به رابطه زناشویی موفق می گردد در بیش از %98 موارد گزارش شده که در صورت توجه به توصیه های پزشکان مجرب می تواند تا %100 مؤثر واقع گردد این دستگاه مورد تایید انجمن اورولوژی ایران، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، بنیاد جانبازان و مراکز دانشگاهی است و سازمان پژوه
پژوهش مدیریت دانش
دانلود پژوهش با موضوع مدیریت دانش، در قالب doc و در 72 صفحه، قابل ویرایش. تعداد زیادی از تئوریسین‌های مدیریت دانش تکامل بحث مدیریت دانش را به عهده داشتند و توزیع نموده‌اند که در میان آنان برجستگانی همچون پیتر دراکه، پاول استرلوس و پیتر سنگه از آمریکا را می‌توان نام برد. دراکه و استرلوس من بیشتر ...
این پژوهش به دست هلیا رستگار  دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوصزندگی ما و آب   موضوع درس ششم علوم سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب
سازمان و محیط
هر سازمان دارای محیطهای داخلی و خارجی است. محیط داخلی سازمان احساسات، عواطف، ارزشها، اعتقاذات، مافع کارکنان، سهامداران و هیئت مدیره را در بر میگیرد.
محیط خارجی به سازمان امکان می دهد تا مواد اولیه، پول، انرژی، اطلاعات و نیروی انسانی را دریافت و آنها را به کالا یا خدمت یا اطلاعات تبدیل کند و مجددا به محیط خارجی بازگرداند. محیطهای سازمانی دارای عواملی هستند که به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر سازمان اثر میگذارند، در فعل و انفعال
دانلود کتاب مدیریت دانش احمدی و صالحی
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب مدیریت دانش از دکتر سید علی اکبر احمدی و علی ...https://www.booklent.ir › کتاب های متفرقهTranslate this pageدر کتاب مدیریت دانش ، دانش به عنوان سرمایه پنهان یک سازمان مورد بحث قرار گرفته و الگوها و ... دانلود کتاب مدیریت دانش از دکتر سید علی اکبر احمدی و علی صالحی.دانلود کتاب مدیریت دانش - کتاب فارسیketabfarsi.ir › مدیریت-دانشTranslate this pageJan 24, 2013 - در کتاب مدیریت دانش، دانش به عنوان سرما
عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان– خانوادهخانواده اولین نهادی است که انسان در آن رشد می کند و تأثیر مستقیم بر اعمال و رفتارها و نگرش ها و طرز تلقی های فرزندان دارد. برخی خانواده ها عموماً دنیا را مکانی قابل اعتماد، منظم، پیش بینی پذیر، قابل مهار می بینند. آن ها خود را با کفایت می شمارند، سایر خانواده ها اطراف خود را محیطی خطرناک، نااستوار و متزلزل، غیرقابل پیش بینی می انگارند که خطر بالقوه در آن وجود دارد. بنابراین دیدگاه خانواده و رفتار
مدیریت دانش(
Knowledge Managment –به اختصار KM) به مدیریت فرایندهای خلق، ذخیره و
نگهداری و به اشتراک گذاردن دانش می‌پردازد؛ که به‌طور عمومی باید شامل
شناسایی وضعیت موجود، تشخیص، وضوح نیازها و خواسته‌ها و بهبود فرایندهای
مورد اثر باشد و به تبع آن پروژه‌های مدیریت دانش پروژه‌های بهبود بخشی
هستند.در این گونه پروژه‌های مدیریت دانش سه جنبه اصلی باید مد نظر
باشد: اول مدیریت دانش شرایط عمومی در یک سازمان است( محیط فرهنگی و
فرایندهای KM) دوم تهیه راه
مدیریت ارتباط با مشتری
روشهای تحقیق توصیفی، کاربردی و همبستگی در پژوهش انجام شده به کار گرفته شده است.مدیریت
ارتباط با مشتری( CRM) به اقدامات، استراتژی‌ها و تکنولوژی‌هایی گفته
می‌شود که شرکت‌ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات‌شان با مشتری‌ در
طول چرخه‌ی حیات او و با هدف بهبود ارتباطات تجاری و افزایش فروش به کار
می‌گیرند.در این مقاله می‌توانید در این باره بیشتر بخوانید.سیستم‌های
مدیریت ارتباط با مشتری( CRM) می‌توانند به کارمندان
حدود 2 نفر از هر 3 مرد، تا سن 60 سالگی تجربه ی ریزش مو دارند، و اکثر اوقات این امر به دلیل الگوی طاسی آنها است. این نوع از ریزش مو که توسط ترکیب ژن ها و هورمون های جنسی مردانه ایجاد می شود، معمولاً یک الگوی کلاسیک را دنبال می کند، که مو از ریشه ها ناپدید می شود و باعث ایجاد خط موی M شکل می شود.
تاکنون پژوهشگران عوامل بسیاری را به ریزش مو ربط داده اند. عواملی چون استرس، کمبود ویتامین، عوامل ژنتیکی و ... اما در تازه ترین پژوهش ها مشخص شده که ریزش مو با م
سلام وقت همگی بخیر
نشاط را می توان به شادی و شور و شعف معنا کرد، اما نشاط به خودی خود شادی آفرین نیست و نیازمند یک سری ابزارها، لوازم، امکانات و محیط مناسب است تا به نشاط معنای واقعی بخشد. اکنون باید ببینیم نشاط در مدرسه که یک محیط آموزشی، تربیتی محسوب می شود به چه امکانات و شرایطی نیازمند است که با آنها بتوان محیطی مناسب و موفق در تربیت و آموزش و ارتقای علمی دانش آموزان در فضایی کاملاً متنوع، صمیمی و با انگیزه های مثبت ایجاد کرد. برای رسیدن ب
مبانی نظری سبک های تفکر
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری سبک های تفکر
 سبک های تفکر سلامی به ارزش نور در دل شب هم اکنون شما برای خرید محصول با عنوان مبانی نظری و پیشینه پژوهش سبک های تفکر (فصل 2) وارد فروشگاه فایل شده اید ..دانلود فایل وورد مبانی و چارچوب نظری، پیشینه تحقیق داخلی و خارجی در مورد سبک های تفکر.دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری سبک های تفکر از زمان سقراط و ارسطو تا زمان حال دربارة تفکر و ماهیت و
  
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 بررسی رابطه بین میزان کارآفرینی هیئت مدیره های شرکت های تعاونی
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
 
عوامل مؤثر بر کارآفرینی
عوامل مؤثر بر کارآفرینی را می توان به پنج دسته تقسیم کرد:
1) شرایط اقتصادی و بازاری
از آنجا که کارآفرینی برای پیشرفت و ایجاد تغییرات اقتصادی ضروری است، عواملی که باعث رشد و توسعه اقتصادی می شوند، در ظهور کارآفرینی نیز مؤثرند.این عوامل شامل:
– منابع مالی (دسترسی به وام های مختلف)
– نیروی کار (وج
 
رییس مرکز رشد اسفراین گفت: ۲ شرکت دانش بنیان مرکز رشد این شهرستان ۱۰ تفاهم نامه همکاری فناورانه و قرارداد خرید محصول به ارزش ۹۵میلیارد ریال در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور با شرکت‌ها و سازمان‌ها منعقد کرد.
 مجید قربانزاده اظهار داشت: شرکت دانش بنیان بردار پرداز هوشمند که در زمینه نرم افزار پایش هوشمند ویدئو و تصاویر دوربین های مدار بسته  فعالیت می کند توانست هفت تفاهم نامه فناورانه و قرارداد خرید محصول ب
مدیریت دانش
یکی از شاخه‌های فرعی اقتصاد دانش است؛ مدیریت دانش، کاملا یک روش جدید مدیریت را معرفی می‌کند.این مفهوم بر تبدیل موهبتهای عقلانی کارکنان و سازماندهی نیروهای سودمند درونی اعضا کارکنان – نیروی رقابت و ارزش جدید- عمل می‌کند.مدیریت
دانش بر پیوند اطلاعات با اطلاعات، اطلاعات با فعالیت‌ها و اطلاعات با
فرد- برای تحقق اشتراک دانش( از قبیل دانش ضمنی و دانش صریح) توجه دارد؛ و
با مدیریت اطلاعات کاملا متفاوت است.در این مقاله سعی شده با
ک
یافته­ها نشان داد که میزان رضایت از زندگی زناشویی
با میزان عشق و علاقه، طول مدت زندگی زناشویی، اختلاف سنی زوجین، پایگاه
اقتصادی- اجتماعی، میزان تحصیلات زوجین رابطه معنادار دارد، همچنین
یافته‌های پژوهش وجود رابطه معنادار بین متغیر وابسته یعنی رضایت از زندگی
زناشویی و دیگر متغیرهای مستقل پژوهش یعنی، میزان استفاده از رسانه‌ها،
تحصیلات همسان زوجین، میزان درآمد خانواده و وضعیت اشتغال زنان متاهل( شاغل
و خانه‌دار) را تایید نکرد.نتایج حا
 
۱) تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز
۲) برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف
۳) تقویت و توسعه بازدیدهای علمی و تفریحی
۴) تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی
۵) ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس
۶) دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف
۷) تشویق و تقدیر از فعالیتهای کوچک و کم ارزش از نظر دیگران
۸) زیبا و جذاب کردن محیط مدرسه و استفاده از رنگ ها
هدف این پژوهش تبیین ارتباط فرهنگ (متغیر مستقل) و ادراک عدالت کارکنان
(متغیر وابسته) در قالب یک الگو برای سازمانهای ایرانی می باشد. روش کار:
این تحقیق از نوع پیمایشی و شامل 325 نمونه تصادفی از کارکنان بانکهای ملت،
تجارت و کشاورزی است. یافته ها: اجزای الگوی فرهنگ و ادراک عدالت عبارتند
از: 1- فرهنگ سازمانی، شامل فرهنگ سازنده، تهاجمی- تدافعی، و انفعالی-
تدافعی که در این میان بار عاملی فرهنگ تهاجمی- تدافعی بیشتر از سایر اجزا
می باشد و رابطه هر سه ع
سلام
شادی در مدرسه این است
 
دانش‌آموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه می‌گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود، به شاد زیستن فرزندان خود کمک کرده‌ایم.‏
 
شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد. همچنین برای دستیابی به تحقق آرمان‌های مربوط به شاداب سازی مدارس باید تحولی جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد شود.‏
 
براى این که سلامت جسمانى و روانى کودکان، دانش‌آموزان، اطرافیان و خودم
انگیزش تحصیلی






انگیزش تحصیلی






انگیزش پیشرفت، نیرویی درونی است که یادگیرنده را به ارزیابی همه جانبه
عملکرد خود با توجه به عالی‌ترین معیارها، تلاش برای موفقیت در عملکرد و
برخورداری از لذتی که با موفقیت در عملکرد همراه است سوق می‌دهد و با اث
پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پژوهش با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب doc و در 71 صفحه، قابل ویرایش. (CRM ) استراتژی کسب و کاری است که به منظور بهینه‌سازی سوددهی، درآمدزایی و رضایت مشتری و بر اساس مبانی زیر طراحی می‌شود. سازمان‌های ارائه خدمات بر اساس نیازها، مشتریان بالا بردن سطح رضایت مشتریان مطابق با اصول ...

 
 
سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از سازمان‌های وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی است که از ادغام سه نهاد آموزشی در سال ۱۳۵۹ و به منظور ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تشکیل گردیده‌است. این سازمان علاوه بر ستاد مرکزی، دارای ۳۱ اداره کل در سطح کشور، یک مرکز تربیت مربی و ۱۱۶۵۳ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد می‌باشد و به منظور دست‌یابی به تازه‌های علوم و فناوری روز و همگامی با استانداردهای بین‌المللی، همواره سعی بر گسترش روابط بین‌المللی از
پرسشنامه ارزیابی مدیریت دانش در سازمان فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 4حجم فایل: 464 کیلوبایت قیمت: 5400 تومان
توضیحات:پرسشنامه استاندارد ارزیابی مدیریت دانش در سازمان مشتمل بر 24 سئوال است که در سال 2003 توسط شرون لاوسون ساخته شده است. این پرسشنامه در قالب اندازه گیری طیف لیکرت به همراه توضیحات مربوطه در خصوص سئوالات مرتبط با 6 بعد مدیریت دانش است.شش بعد قابل سنجش در این پرسشنامه عبارتند از:1- دانش آفرینی2- جذب دانش3- سازماند
کتاب نظریه های سازمان و مدیریت سید جوادین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
خرید کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان ...www.tahsilatetakmili.com › ... › مدیریت › دکتری مدیریتکتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان, انتشارات نگاه دانش, خرید کتاب تئوری مدیریت نگاه دانش, دانلود رایگان.
دانلود رایگان کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین - میهن ویدیوmihanvideo.com › RcCks › دانلود_رایگان_کتاب_تئوری_های_مدیری...۳۰
طی چهارصد سال گذشته، غرب بین دنیای بیرونی و دنیای درونی تفاوت قایل شده است و فعالیت‏‌‌های دنیوی را از اموری مثل مذهب، معنویت
و عرفان به کلی جدا کرده است( Neal &Biberman, ۲۰۰۳, p.۳۶۳ ). این
جدایی از یک سو سبب خرافات زدایی و نفی کلیسا بر انسان غربی، تحت تسلط در
آوردن طبیعت و پیشرفت علوم و فن آوری‏‌‌های مختلف، افزایش فوق العاده رفاه
زندگی، ظهور دموکراسی و حاکمیت‏‌‌های قانون و غیره شده است به بیان ساده‌تر
سبب حاکمیت پارادایم عقلایی و مدرنتیه د
دانلود رایگان کتاب نظریه های سازمان و مدیریت سید جوادین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
خرید کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان ...www.tahsilatetakmili.com › ... › مدیریت › دکتری مدیریتکتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان, انتشارات نگاه دانش, خرید کتاب تئوری مدیریت نگاه دانش, دانلود رایگان.
دانلود رایگان کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین - میهن ویدیوmihanvideo.com › RcCks › دانلود_رایگان_کتاب_ت
نشاط را می توان به شادی و شور و شعف معنا کرد، اما نشاط به خودی خود شادی آفرین نیست و نیازمند یک سری ابزارها، لوازم، امکانات و محیط مناسب است تا به نشاط معنای واقعی بخشد. اکنون باید ببینیم نشاط در مدرسه که یک محیط آموزشی، تربیتی محسوب می شود به چه امکانات و شرایطی نیازمند است که با آنها بتوان محیطی مناسب و موفق در تربیت و آموزش و ارتقای علمی دانش آموزان در فضایی کاملاً متنوع، صمیمی و با انگیزه های مثبت ایجاد کرد. برای رسیدن به چنین هدفی باید به
مزایای بکارگیری مدیریت دانش
تحقیقات گوناگون در گذشته، مزایای بکارگیری اثر بخش مدیریت دانش را نشان داده اند. برخی از مزایای بکارگیری مدیریت دانش در سازمانها عبارتند از :
ارائه خدمات و محصولات برتر.
بکارگیری سریع تر نظرات و اختراعات
کاهش هزینه های تولید
افزایش سطح یادگیری سازمانی
تقویت سطح فرهنگی سازمانی
ایجاد مزیت رقابتی پایدار در سازمان
ایجاد توانمندی در حل مسائل سازمان در کوتاهترین زمان ممکن
بهبود بهره وری در ارائه محصولات و خدمات به م
سلام وقت همگی بخیر
نشاط را می توان به شادی و شور و شعف معنا کرد، اما نشاط به خودی خود شادی آفرین نیست و نیازمند یک سری ابزارها، لوازم، امکانات و محیط مناسب است تا به نشاط معنای واقعی بخشد. اکنون باید ببینیم نشاط در مدرسه که یک محیط آموزشی، تربیتی محسوب می شود به چه امکانات و شرایطی نیازمند است که با آنها بتوان محیطی مناسب و موفق در تربیت و آموزش و ارتقای علمی دانش آموزان در فضایی کاملاً متنوع، صمیمی و با انگیزه های مثبت ایجاد کرد. برای رسیدن ب
هوش سازمانی
هوش سازمانی( Organizational Intelligence) مفهومی جدید در عرصه متون سازمان و مدیریت است.پس از آن هلال هم در رابطه با هوش سازمانی چارچوبی ارایه کرده است که در آن بهطور منسجم زیر ساخت‏‌ها و روشهای شناختی هوش سازمانی را نشان داده است.هدف
از این پژوهش بررسی رابطه بین زیر سیستم مدیریت دانش در سازمان یادگیرنده و
هوش سازمانی و مولفه‏‌‌های آن در شرکت ذوب آهن اصفهان بوده است.نتایج تحقیق نشان داده است که بین زیر سیستم مدیریت دانش و تمامی مولفه‏‌‌
مدیریت دانش
مدیریت دانش یعنی فرآیند استفاده خلاق، موثر و کارآمد از کلیه دانش و
اطلاعات در دسترس سازمان به نفع مشتری و در نتیجه به سود خود سازمان و یا
به عبارت دیگر فرآیند تبدیل دانش ضمنی به دانش کاربردی.مدیریت دانش رویکرد
نظام مند خلق، دریافت، سازماندهی، دستیابی و استفاده از دانش و آموخته‏‌ها
در سازمان است که در سازمانهای آموزشی به بهبود تصمیم گیری، انعطاف پذیری
بیشتر، کاهش بار کاری، افزایش بهره وری، ایجاد فرصت‏‌‌های جدید کسب و کار
مبارزه با فساد اداری
مدیریت دولتی برای مدیریت فساد به ابزار‌های مختلفی متوسل شده و
اندیشمندان، دیدگاههای مختلفی برای مدیریت فساد ارایه کرده‌اند.یکی از این دیدگاهها «دیدگاه زندان تمام‌دید» است که براساس آن، فناوری اطلاعات، کلید اصلی و توانساز کنترل فساد تصور می‌شود.در
این مقاله با ارایه چند مثال به نقد این دیدگاه پرداخته، استدلال می‌ شود
که فناوری اطلاعات نه تنها اثر قابل ملاحظه‌ای بر مدیریت فساد ندارد، بلکه
در برخی موارد خود فرصت
عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان- خانوادهخانواده اولین نهادی است که انسان در آن رشد می کند و تأثیر مستقیم بر اعمال و رفتارها و نگرش ها و طرز تلقی های فرزندان دارد. برخی خانواده ها عموماً دنیا را مکانی قابل اعتماد، منظم، پیش بینی پذیر، قابل مهار می بینند. آن ها خود را با کفایت می شمارند، سایر خانواده ها اطراف خود را محیطی خطرناک، نااستوار و متزلزل، غیرقابل پیش بینی می انگارند که خطر بالقوه در آن وجود دارد. بنابراین دیدگاه خانواده و رفتار
عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان– خانوادهخانواده اولین نهادی است که انسان در آن رشد می کند و تأثیر مستقیم بر اعمال و رفتارها و نگرش ها و طرز تلقی های فرزندان دارد. برخی خانواده ها عموماً دنیا را مکانی قابل اعتماد، منظم، پیش بینی پذیر، قابل مهار می بینند. آن ها خود را با کفایت می شمارند، سایر خانواده ها اطراف خود را محیطی خطرناک، نااستوار و متزلزل، غیرقابل پیش بینی می انگارند که خطر بالقوه در آن وجود دارد. بنابراین دیدگاه خانواده و رفتار
بد رفتاری پلیس ، ارتکاب جرم ، فساد و سوء رفتار از عوامل  بروز اعمال خلاف شئون انتظامی بوده که با گذشت زمان می تواند تبدیل به یک مسئله گردد. به عبارت دیگر شأن نیروی انتظامی یک اصطلاح کلی است که اگر بخواهیم آن را تعریف کنیم ، می گوییم انتظاراتی که جامعه از نیروی انتظامی دارد  و اگر نیروی انتظامی بر خلاف آن عمل و رفتاری انجام دهد ، می گویند خلاف شأن انجام داده است .
عوامل و فاکتورهای زیادی در سازمان سبب اعمال خلاف ﺷﺋون انتظامی هستند از جمله : رهب
کتاب نظریه های سازمان و مدیریت سید جوادین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
خرید کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان ...www.tahsilatetakmili.com › ... › مدیریت › دکتری مدیریتکتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان, انتشارات نگاه دانش, خرید کتاب تئوری مدیریت نگاه دانش, دانلود رایگان.
دانلود رایگان کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین - میهن ویدیوmihanvideo.com › RcCks › دانلود_رایگان_کتاب_تئوری
اخلاق پژوهش
اخلاق پژوهش، از شاخه‌های اخلاق کاربردی می‌باشد و به معنای بررسی امکان و شرایط رعایت قواعد و اصول اخلاقی در پژوهش‌ است. از این رو شامل مجموعه‌ای از آداب و اصول اخلاقی است که قرار است تمام اعضاء یک جامعه علمی در فرآیند استفاده، تولید و نشر دانش به آنها پایبند بوده و آنها را رعایت کنند.
این آداب یا در قالب منشورهای حرفه‌ای مکتوب و مدون شده‌اند، یا مورد توافق متخصصان رشته‌های مختلف قرار گرفته‌اند. توجه به این قالبهای تدوین شده
این پژوهش به دست باران فیضیان   دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوص ساخت هرکدام به جای خود 1  موضوع درس دوازدهم علوم سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب
این پژوهش به دست رمیصا امامی   دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوص ساخت هرکدام به جای خود 1  موضوع درس دوازدهم علوم سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب
بررسی عوامل موثر در ایجاد سازمان های یادگیرنده
فصل اول پایان نامه یا طرح پژوهشی با عنوان یادگیری سازمانی






دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
docx

حجم فایل
86 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
7


بررسی عوامل موثر در ایجاد سازمان های یادگیرنده
 مقدمه:
      در دنیای پیچیده و متغیر امروز رمزبقای سازمان‌‌ها، توانایی آن‌ها در کسب دانش و اطلاعات مورد نیاز می‌باشد. از طرفی پیچیدگی روزافزون و پویایی محیط منجر به ایجاد فضای عدم اطمینان و ناپایداری برا
سلام به همهی بینندگان این مطلب
شاید در اولین نگاه احساس کنیم که انجام همه امور فوق در مدارس مستلزم پرداخت هزینه های سنگین باشد و مسلماً در مدارس دولتی چنین امکانی وجود ندارد، لیکن با کمی تأمل به این نتیجه می رسیم که انجام بسیاری از این پیشنهادات فوق می تواند با درایت و مدیریت صحیح با حداقل بودجه و امکانات انجام شدنی باشد. و به اشکال مختلف می توان شادابی و طراوت را به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم هدیه دهیم و در نهایت جامعه ای شاد داشته باشی
 روش های شادتر کردن مدرسه : 
‏- نمایش فیلم و تئاتر نمایش‌های عروسکی - موسیقی زنده مورد علاقه دانش‌آموزان
‏- بردن دانش‌آموزان به موزه، تئاتر، سینما، پارک و اردوگاه با کمک اولیای مدرسه و خانه‏
‏- تشکیل نمایشگاه کتاب‏
‏- افزایش مدت زنگ‌های تفریح
‏- برگزاری مسافرت‌ها و اردو‌های تفریحی - سیاحتی
- تشکیل گروه‌های درسی با حضور فعال دانش‌آموزان‏
‏- کنترل عوامل بازدارنده نشاط و تقویت عوامل تسهیل‌دهنده‏
‏- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی
این پژوهش به دست سونیا سلطانی  دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوص نور و مشاهده اجسام   موضوع درس هفتم علوم سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب
سلام بر همگی
من شادی را دوست دارم
شاید در اولین نگاه احساس کنیم که انجام همه امور فوق در مدارس مستلزم پرداخت هزینه های سنگین باشد و مسلما در مدارس دولتی چنین امکانی وجود ندارد لیکن با کمی تامل به این نتیجه می رسیم که انجام بسیاری از این پیشنهادات فوق می تواند با درایت و مدیریت صحیح با حداقل بودجه و امکانات انجام شدنی باشد و به اشکال مختلف می توان شادابی و طراوت را به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم هدیه دهیم و در نهایت جامعه شاد داشته باشیم که
هوش فرهنگی، نشان دهنده توانایی افراد در مواجهه موثر با جنبه‏‌‌های فرهنگی محیط می‌باشد و یا تست‏‌‌های ۳ CQقابل شناسایی است.مفهوم هوش فرهنگی برای نخستین بار توسط ایرلی و انگ از محققان مدرسه کسب و کار لندن مطرح شد.این
دو، هوش فرهنگی را قابلیت یادگیری الگوهای جدید در تعاملات فرهنگی و ارایه
پاسخهای رفتاری صحیح به این الگوها تعریف کرده‌اند هدف پژوهش، پیش‌بینی
مسیولیت‌پذیری اجتماعی دبیران مدارس متوسطه، براساس هوش‌فرهنگی و سرمایه‌
اجت
مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس
دید کلی :
مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
توضیحات کامل :
مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس در 22 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
 
ویژگی های فایل
- 22 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)
- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک
- منبع نویسی شده به شیوه APA
- منابع بخش مبانی از 2015 به قبل و بخش پیشینه از 1391 به قبل
- شامل 18 صفحه متن و 4 صفحه منابع ا
امروزه دانش و سرمایه‏‌‌های فکری سازمان‏‌ها یکی از مزیت‏‌‌های اصلی
رقابت محسوب می‌شود و می‌توان اذعان داشت که دانش، قلب اقتصاد جهانی است و
این امر مستلزم شناسایی عوامل کلیدی موفقیت و اقدام عملی برمبنای این عوامل
تاثیر گذار در مراحل مختلف طراحی و استقرار سیستم مدیریت دانش است.از
ابزار پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات استفاده شد و برای تجزیه و تحلیل
داده‏‌ها از آمار توصیفی و استنباطی و نرم افزار spss و Lisrel بهره گرفته
شد.نتیجه گیری: نت
از نظر ژیل دولوز فلسفه عبارت است از «مفهوم‌سازی».
پژوهش اجتماعی نیز به دو معنای «مفهوم آزمایی» و «مفهوم سازی» کاربرد دارد. اولی
بررسی مفاهیمی است که در جامعه شناسی موجود هستند و آزمون آن ها در واقعیت به روش
های تجربی و دومی، ساختن مفاهیمی از میدان پژوهش بر اساس داده های به دست آمده در
طول و فرایند پژوهش و در میدان پژوهش است. مهمترین روش اول پیمایش و مهمترین روش
دوم گراندد تئوری است. البته پژوهش اجتماعی همیشه به این دو روش نیست. ممکن است
توصیف
عوامل موفقیت در تحصیل چیست ؟Success in studying
 
موفقیت تحصیلی فرزندان در دوران تحصیل از دغدغه‌های اساسی بسیاری از والدین به شمار می‌رود به‌طوری که به طرق مختلف سعی در بهبود عملکرد تحصیلی فرزندان خود دارند. اما چه عواملی واقعا در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان نقش دارند؟ آیا تنها هوش بالا برای موفقیت در تحصیل کافی است؟ برای آگاهی از این موضوع با ادامه‌ی مطلب و معرفی عوامل موفقیت در تحصیل همراه ما باشید.شاید تصور کنید موفقیت در مدرسه ارتباط زیادی ب
عوامل موفقیت در تحصیل چیست ؟Success in studying
 
موفقیت تحصیلی فرزندان در دوران تحصیل از دغدغه‌های اساسی بسیاری از والدین به شمار می‌رود به‌طوری که به طرق مختلف سعی در بهبود عملکرد تحصیلی فرزندان خود دارند. اما چه عواملی واقعا در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان نقش دارند؟ آیا تنها هوش بالا برای موفقیت در تحصیل کافی است؟ برای آگاهی از این موضوع با ادامه‌ی مطلب و معرفی عوامل موفقیت در تحصیل همراه ما باشید.شاید تصور کنید موفقیت در مدرسه ارتباط زیادی ب
اهداف مدیریت دانش
مدیریت دانش شامل فرآیند ترکیب بهینه دانش و اطلاعات در سازمان و ایجاد محیطی مناسب به منظور تولید، اشتراک و به کارگیری دانش و تربیت نیروهای انسانی خلاق و نوآور است. هدف مدیریت دانش ایجاد یک سازمان یادگیرنده و شراکت با ایجاد جریانی بین مخازن اطلاعات ایجاد شده توسط افراد قسمت های مختلف شرکت (مالی، عملکرد،هوش رقابتی، وغیره) و مرتبط کردن آن ها با یکدیگر است. به عبارت دیگر هدف نهایی مدیریت دانش ارتقای ارزش افزوده دانش موجود در س
سرمایه فکری
سرمایه فکری، به عنوان یک دارایی استراتژیک کلیدی برای عملکرد سازمانی
شناخته شده، و راه حل‏‌‌های نوآورانه و مدیریت آن برای حفظ مزیت رقابتی
شرکت حیاتی است... را در بر می¬گیرد.در اقتصاد دانش¬محور، نقش سرمایه فکری در ایجاد ارزش برای سازمان¬ها بسیار بیشتر از نقشی است که سرمایه¬های فیزیکی ایفا می¬کند.بنابراین سازمان¬ها برای کسب مزیت رقابتی پایدار، نیازمند شناسایی، مدیریت نظام¬مند سرمایه¬های فکری خود می‌باشند.به
لحاظ اهمیت سرم
بررسی عوامل موثر در ایجاد سازمان های یادگیرنده فصل اول پایان نامه یا طرح پژوهشی با عنوان یادگیری سازمانی




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
docx

حجم فایل
86 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
7

بررسی عوامل موثر در ایجاد سازمان های یادگیرنده
 مقدمه:
      در دنیای پیچیده و متغیر امروز رمزبقای سازمان‌‌ها، توانایی آن‌ها در کسب دانش و اطلاعات مورد نیاز می‌باشد. از طرفی پیچیدگی روزافزون و پویایی محیط منجر به ایجاد فضای عدم اطمینان و ناپایداری برای سازمان
بررسی عوامل موثر در ایجاد سازمان های یادگیرنده فصل اول پایان نامه یا طرح پژوهشی با عنوان یادگیری سازمانی




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
docx

حجم فایل
86 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
7

بررسی عوامل موثر در ایجاد سازمان های یادگیرنده
 مقدمه:
      در دنیای پیچیده و متغیر امروز رمزبقای سازمان‌‌ها، توانایی آن‌ها در کسب دانش و اطلاعات مورد نیاز می‌باشد. از طرفی پیچیدگی روزافزون و پویایی محیط منجر به ایجاد فضای عدم اطمینان و ناپایداری برای سازمان
ویژگی های یک پژوهش علمی
مقاله علمی معمولاً در نتیجه پژوهش منطقی، ژرف و متمرکز نظری، عملی یا مختلط، به کوشش یک یا چند نفر در یک موضوع تازه و با رویکردی جدید با جهت دستیابی به نتایجی تازه، تهیه و منتشر می‏گردد.چنین مقاله‏ای در واقع گزارشی است که محقق از یافته ‏های علمی و نتایج اقدامات پژوهشی خود برای استفاده سایر پژوهشگران، متخصصان و علاقه‏مندان به دست می‏دهد. تهیه گزارش از نتایج مطالعات و پژوهش‏های انجام شده، یکی از مهم‏ترین مراحل پژوه
عوامل موفقیت در تحصیل چیست ؟Success in studying
 
موفقیت تحصیلی فرزندان در دوران تحصیل از دغدغه‌های اساسی بسیاری از والدین به شمار می‌رود به‌طوری که به طرق مختلف سعی در بهبود عملکرد تحصیلی فرزندان خود دارند. اما چه عواملی واقعا در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان نقش دارند؟ آیا تنها هوش بالا برای موفقیت در تحصیل کافی است؟ برای آگاهی از این موضوع با ادامه‌ی مطلب و معرفی عوامل موفقیت در تحصیل همراه ما باشید.شاید تصور کنید موفقیت در مدرسه ارتباط زیادی ب
عوامل موفقیت در تحصیل چیست ؟Success in studying
 
موفقیت تحصیلی فرزندان در دوران تحصیل از دغدغه‌های اساسی بسیاری از والدین به شمار می‌رود به‌طوری که به طرق مختلف سعی در بهبود عملکرد تحصیلی فرزندان خود دارند. اما چه عواملی واقعا در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان نقش دارند؟ آیا تنها هوش بالا برای موفقیت در تحصیل کافی است؟ برای آگاهی از این موضوع با ادامه‌ی مطلب و معرفی عوامل موفقیت در تحصیل همراه ما باشید.شاید تصور کنید موفقیت در مدرسه ارتباط زیادی ب
عوامل مؤثر بر کارآفرینی؟
کارآفرینی یک فرآیند پیچیده که تحت تأثیر فعل‌وانفعال دامنه گسترده‌ای از عوامل مختلف قرار می‌گیرد. ازجمله مهم‌ترین عواملی که کارآفرینی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
 
الف. عوامل فردی 
عوامل فردی با شایستگی و توانمندی‌ شخصکارآفرین در ارتباط ند:
• ابتکار عمل: کارآفرین بدون نیاز به درخواست یا دستور دیگران دست‌به‌کار می‌شود؛
• فعال و نه منفعل: فرصت‌ها را شناسایی و از آن‌ها بهره
تحقیقات زیادی نقش مثبت بازی‌ها را در کمک به یادگیری ‌دانش‌آموزان اثبات‌ می‌کنند. پژوهش‌ها نشان‌ می‌دهند که بازی نه تنها به محیط کلاس، شادی و نشاط‌ می‌بخشد بلکه بهترین روش برای درگیر کردن ‌دانش‌آموزان ضعیف با ریتم کلاس است. درست بر خلاف این عقیده عمومی که برای موفقیت در تحصیل باید بر تعداد و ساعات کلاس‌های دروس اساسی مثل ریاضی، علوم و زبان افزود، پژوهش‌ها نشان‌ می‌دهند که بالعکس با اضافه کردن بازی، ورزش و شادی به کلاس‌های درس، آم
این پژوهش به دست مهرانه بختیاری دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوص زندگی ما و آب   موضوع درس ششم علوم سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب
نظارت از عملکردبرنامه های  یک ساله 97حوزه بسیج دانش آموزی باحضور کلیه مدیریتهای سازمان و برگزاری جلسات با مدیران مدارس طرح شهید بهنام محمدی سرمربیان آمادگی دفاعی،فرماندهان واحدهای پیشگام،سرگروههای طرح شهید بهنام با حضور مسئول محترم سازمان بسیج دانش آموزی استان.
1- مدرسه شاد و بانشاط
2-مدرسه شاد ، سازه های نرم و سخت
3- تأثیر شادابی و نشاط در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
4- روشهای چگونگی ایجاد نشاط و شادابی در مدارس و ایجاد انگیزه در دانش آموزان
5- بررسی و تحلیل نقش المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای درشادابی و نشاط دانش آموزان مقطع ابتدایی
6- شاداب سازی مدارس و عوامل مؤثر بر نشاط و شادابی دانش آموزان
7- تأثیرگذاری فضای آموزشی در شادی و یادگیری دانش آموزان
8-ضرورت اهمیت شادی و نشاط در مدارس


9- راهکارهای ایجاد شاد
عوامل موفقیت در تحصیل چیست ؟Success in studying
 
موفقیت تحصیلی فرزندان در دوران تحصیل از دغدغه‌های اساسی بسیاری از والدین به شمار می‌رود به‌طوری که به طرق مختلف سعی در بهبود عملکرد تحصیلی فرزندان خود دارند. اما چه عواملی واقعا در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان نقش دارند؟ آیا تنها هوش بالا برای موفقیت در تحصیل کافی است؟ برای آگاهی از این موضوع با ادامه‌ی مطلب و معرفی عوامل موفقیت در تحصیل همراه ما باشید.شاید تصور کنید موفقیت در مدرسه ارتباط زیادی ب
این پژوهش به دست نیلوفر ساقی  دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوص نور و مشاهده اجسام   موضوع درس هفتم علوم سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب
تحقیق نقش خلاقیت در شکوفایی سازمان
دانلود تحقیق با موضوع نقش خلاقیت در شکوفایی سازمان، در قالب doc و در 20 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: کی از مشکلات سازمانی ما عدم خلاقیت و نواوری آنها می باشد که پژوهش حاضر ضمن توجه به این مسئله‘سعی کرده رابطه بین فرهنگ حاکم بر سازمانهای دو
تحقیق نقش خلاقیت در شکوفایی سازمان
دانلود تحقیق با موضوع نقش خلاقیت در شکوفایی سازمان، در قالب doc و در 20 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: کی از مشکلات سازمانی ما عدم خلاقیت و نواوری آنها می باشد که پژوهش حاضر ضمن توجه به این مسئله‘سعی کرده رابطه بین فرهنگ حاکم بر سازمانهای دو
تحقیق نقش خلاقیت در شکوفایی سازمان
دانلود تحقیق با موضوع نقش خلاقیت در شکوفایی سازمان، در قالب doc و در 20 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: کی از مشکلات سازمانی ما عدم خلاقیت و نواوری آنها می باشد که پژوهش حاضر ضمن توجه به این مسئله‘سعی کرده رابطه بین فرهنگ حاکم بر سازمانهای دو
    خب ، پس از طی همه ی این مراحل ، هنوز یک مرحله برای رسیدن به هدف -یعنی نشاط و شادابی در مدارس- باقیست ؛ گفتیم برای رسیدن به هدف باید همه ی عوامل دست به دست هم دهند و متحد شوند تا به نتیجه ی مطلوبی برسند . حال نوبت به دانش آموزان رسید تا وظایف آنها نیز در تبدیل کردن مدرسه ی خود به یک مدرسه ی با نشاط تعیین شود.
    یکی از عواملی که باعث ایجاد محیط شاد در مدرسه می شود ، رقابت سالم بین دانش آموزان در موضوعات محتلف مانند درس ، مسابقات و... است ، اصلا یکی
دانش ریاضیات دانش بررسی کمیت‌ها و ساختارها و فضا و دگرگونی (تغییر) است. دیدگاه دیگری ریاضی را دانشی می‌داند که در آن با استدلال منطقی از اصول و تعریف‌ها به نتایج دقیق و جدیدی می‌رسیم. ریاضی‌دان به کسانی گفته می‌شود که علم دانش و شناخت کافی در مورد ریاضی دارند و به تحقیق و تفکر و پژوهش در این دانش می‌پردازند.
دانش ریاضیات دانش بررسی کمیت‌ها و ساختارها و فضا و دگرگونی (تغییر) است. دیدگاه دیگری ریاضی را دانشی می‌داند که در آن با استدلال منطقی از اصول و تعریف‌ها به نتایج دقیق و جدیدی می‌رسیم. ریاضی‌دان به کسانی گفته می‌شود که علم دانش و شناخت کافی در مورد ریاضی دارند و به تحقیق و تفکر و پژوهش در این دانش می‌پردازند.
تئوری های مدیریت سید جوادین pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
خرید کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان ...www.tahsilatetakmili.com › ... › مدیریت › دکتری مدیریتکتاب تئوری های مدیریت سید جوادین و جلیلیان, انتشارات نگاه دانش, خرید کتاب تئوری مدیریت نگاه دانش, دانلود رایگان.
دانلود رایگان کتاب تئوری های مدیریت سید جوادین - میهن ویدیوmihanvideo.com › RcCks › دانلود_رایگان_کتاب_تئوری_های_مدیری...۳۰ آذر ۱۳۹۷ - .
هوش سازمانی





هوش سازمانی






هوش سازمانی مفهومی جدید در عرصه متون سازمان و مدیریت است.با وجود شرایط نامطمین، پیچیده و پویای امروزی، بهره گیری
از هوش سازمانی و توجه به فرآیند یادگیری در سازمان می‌تواند قدرت رقابت پذیری یک سازمان را
افزایش دهد.در
سلام
● ایجاد نشاط برای دانش آموزان
۱) تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز
۲) برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف
۳) تقویت و توسعه بازدیدهای علمی و تفریحی
۴) تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی
۵) ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس
۶) دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف
) تشویق و تقدیر از فعالیت های کوچک و کم ارزش از نظر دیگران
۸) زیبا و جذاب ک
مرحله ۵: در این مرحله گزارش نهایی تهیه می­شود و نتیجه گیری حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات تدوین شده و پیشنهادات لازم ارائه می­شوند.
۱- ۵- ۱-  روش­های گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده­ ها
در این تحقیق از روش ها و ابزارهای ذیل جهت جمع آوری اطلاعات و داده ها استفاده می شود :
۱- بررسی کتابخانه­ای و مطالعه متون تخصصی با بهره گرفتن از منابعی نظیر کتاب­های موجود در حوزه تکنولوژی و استراتژی های اکتساب تکنولوژی و همچنین مقالات علمی و پایان ­نامه­ه
این پژوهش به دست پانته آ حق پناه  دانش آموز پایه سوم دبستان رهنما در سال تحصیلی 99-98 در خصوص منابع   موضوع درس ششم علوم سوم دبستان تهیه و اجرا شده است .
برای بارگیری و چاپ پژوهش و تماشای ویدئوی آن به دنباله نوشته سر بزنید .
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها