نتایج جستجو برای عبارت :

روند های رایج طراحی وب برای صفحات Start Here

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
ربات های تلگرامی  کسب رایگان ارزهای دیجیتال

 بوسیله ی ربات dogecoin میتوانید با بازدید از سایتها و یا عضویت در کانالها و رباتهای تلگرامی سکه ی ارزشمند doge دریافت و به کیف پول خود واریز کنید. یکی از نکات عالی این ربات قابلیت تبلیغ و عضوگیری است که شما را قادر میکند با پرداخت مقداری ناچیزی سکه ی dogecoin که از خود ربات کسب کرده اید، در منوی ربات و قسمت  My Ads  ، برای سایت، وبلاگ، ربات ها، کانالهای تلگرامی و صفحات خودتان در شبکه های اجتماعی و... تبلیغ و ع
ربات های تلگرامی  کسب رایگان ارزهای دیجیتال

 بوسیله ی ربات dogecoin میتوانید با بازدید از سایتها و یا عضویت در کانالها و رباتهای تلگرامی سکه ی ارزشمند doge دریافت و به کیف پول خود واریز کنید. یکی از نکات عالی این ربات قابلیت تبلیغ و عضوگیری است که شما را قادر میکند با پرداخت مقداری ناچیزی سکه ی dogecoin که از خود ربات کسب کرده اید، در منوی ربات و قسمت  My Ads  ، برای سایت، وبلاگ، ربات ها، کانالهای تلگرامی و صفحات خودتان در شبکه های اجتماعی و... تبلیغ و ع
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
هنگام یکه بازدید کنندگان به طراحی سایت جدید سر می زنند، معمولا هیچ ایده ای ندارند که از کدام قسمت وب سایت باید بازدید خود را شروع کنند. آن ها اغلب به دنبال لینک های نویگیشن هستند که ممکن است اطلاعات مورد نیاز آن ها را تامین کند، اما جدیدترین روندی که با عنوان Start Here شناخته می شود، تجربه ای بسیار بهتر برای کاربران به ارمغان می آورد.
کاربران جدید که طراحی سایت شما را مورد بازدید خود قرار می دهند، باید مشتاق باشند تا تمامی قسمت های طراحی سایت 
Sitemap (معمولا) یک سند XML است که حاوی یک لیست از صفحات در وب سایت شما است که شما انتخاب کرده اید که به گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای نشان دادن.
گوگل اغلب از فایل نقشه سایت به عنوان یک راهنما برای صفحات موجود در وب سایت شما استفاده می کند - حتی اگر تصمیم بگیرد که هر صفحه ای را که در نقشه سایت شما فهرست می کند فهرست بندی نکنید.
Sitemap همچنین اطلاعات مربوط به هر صفحه را شامل می شود، از جمله زمانی که آن ایجاد شده و آخرین ویرایش شده است، و اهمیت آن نسبت به
 
باسلام.به اطلاع می رسانیم کلاس های تابستانه ی مسجد امام حسین (ع) در زمینه های :حفظ موضوعی قرآن کریمروبیکزبان انگلیسیهنریحلقه های صالحینچرم دوزیو... برگزار می نماید.مکان ثبت نام : کتابخانه ی مسجد امام حسین (ع)زمان مراجعه : بعد از ظهر از ساعت 16 تا 20شماره تماس : 03152437650برای اطلاع بیشتر به وبلاگ ما مراجعه کنید:www.tkanoon.blog.ir
 
اوتیسم، ارزیابی و درمان اوتیسمانواع اختلال اتیستیک: 
نوع اول کودک علایم اختلال را در مدت کوتاهی بعد از تولد نشان می دهد و نشانه های آن شامل فقدان واکنش های قابل پیش بینی نسبت به در آغوش گرفتن، لبخند زدن و ارتباط چشمی ضعیف می باشد.نوع دوم: کودک اتیستک تا سنین ۳-۲ سالگی طبیعی به نظر می رشد و سپس
ادامه مطلب
چرا شبگیر می‌گرید؟
من این را پرسیده‌اممن این را می‌پرسم   عفونتت از صبریستکه پیشه کرده‌ای                    به هاویه‌ی وَهنتو ایوبیکه از این پیش اگر                      به پای                              برخاسته بودیخضروارت              به هر قدمسبزینه‌ی چمنی                 به خاک                          می‌گستردو بادِ دامانت                 تندبادیتا نظم کاغذین گل‌بوته‌های خار                                          برو
نیت کردم و حافظ گفت:
نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشیکه بسی گل بدمد باز و تو در گل باشیمن نگویم که کنون با که نشین و چه بنوشکه تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشیچنگ در پرده همین می‌دهدت پند ولیوعظت آن گاه کند سود که قابل باشیدر چمن هر ورقی دفتر حالی دگر استحیف باشد که ز کار همه غافل باشینقد عمرت ببرد غصه دنیا به گزافگر شب و روز در این قصه مشکل باشیگر چه راهیست پر از بیم ز ما تا بر دوسترفتن آسان بود ار واقف منزل باشیحافظا گر مدد از بخت بلندت باشد
ص
خیابون و کوچمون رو فرش انداختن بخاطر شب قدر،برای خوندن دعای مورد علاقم،جوشن کبیر :) کاش نبات هم میتونست بره لابه لای جمعیت،تا بدون توجه به اطرافش،عشق کنه با خداش :)
 چقدر قشنگه که اسم های خدا رو صدا بزنی،فکرشو بکن خدا آخرش بگه خب عزیزم چی میخوای؟دارم فکر میکنم اون لحظه چی بگم به خدا،اصلا چی میتونم بگم؟ :))
دوستت دارم خدا،خیلیییییی دوستت دارم‌،دلم میخواد گریه کنم،دلم میخواد بگم تو چه وضعیتی بودم و تو چجور ساختیش برام :) هزار بارم میم بگه تو در
خواهر که داشته باشی اگه یه دنیا دشمنت باشن خواهرت رفیقته ...
خواهر که داشته باشی یعنی یه پناهگاه همیشگی داری ...
خواهر که داشته باشی شب های دلگیری نداری ...
خواهر که داشته باشی اصلاً غم نداری ...
خواهر که داشته باشی یکی هست که اشک رو از صورتت پاک کنه ...
خواهر که داشته باشی انگاری دنیارو داری ...



خواهر یعنی یه لبخند واقعی گوشه لب؛ برای همیشه
خواهر یعنی : مهربون بودن
خواهر یعنی : درددل خوب گوش دادن
خواهر یعنی : تو هر شرایطی کنارت بودن
 

مینویسم با قشنگ
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
چند ساعتی یک بار اپیزود های چند ثانیه ای دارم. ناگهانی اشک هایم جاری می شود و ناگهانی به حالت بی تفاوتی قبلم باز میگردم. فکر میکنم جسمم می فهمد که اگر فریاد درونیم را یکباره رها کند، تکه تکه خواهم شد. پس زدن احساساتم خیلی سخت است. دلم برای جسمم می سوزد. خوب دارد تحمل میکند. 
حالا می فهمم علی را. همیشه میگفتم چطور یک نفر می تواند چندین سال بماند و بعد دیگر کسی را نخواهد. می فهمم. حالا تمام شعر ها را درک میکنم. 
دلم هیچکس دیگر را نمی خواهد، دلم هیچ ا
شربت برون کلد (Broncold) چیست ؟
هیچ شکی نیست که ویروس سرماخوردگی در دمای سرد ثبات بیشتری دارد، بنابراین به علت شرایط خشک و سرد بیشتر باقی می ماند.
تفاوت هایی بین علایم مرتبط با ویروس سرماخوردگی و ویروس آنفولانزا وجود دارد اما یکی از این دلایل این است که بدن انسان در زمستان نسبت به ویروس سرماخوردگی حساس است.
هوای سرد ، رطوبت مجاری بینی را خشک می کند و باعث می شود که سرایت ویروس بیشتر شود.
معرفی شربت برون کلد (Broncold)
یکی از شربت های پیشنهادی ما برای سر
اخیرا به صورت متمرکز در مجموعه «تنویر» مشغول هستم. به آدرس های زیر مراجعه کنید:
تنویر؛ مباحثی پیرامون طلبگی به سبک انقلابی در عصر رسانهما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:آپارات:https://www.aparat.com/tanwirایتا:https://eitaa.com/Tanwirاینستاگرام:https://www.instagram.com/tanwir_ir/توییتر:https://twitter.com/tanwir_irتلگرام:https://t.me/tanwir_irبله:https://ble.im/tanwirسایت:http://tanwir.ir/
چطور روند حاکم بر بازار رو بفهمیم؟
روند حاکم بر بازار یعنی شاخص کل. اگر موافق روند سهم ما باشه، روند حرکت سهم ما رو تقویت میکنه و اگر مخالف روند سهم ما باشه، در روند سهم اخلال ایجاد میکنه. به  خاطر همین میگن با روند دوست باشید.
جهت و سمت و سو یا همون روند بازار رو نماد های خاصی مشخص میکنن که اصطلاحا شاخص ساز هم گفته میشن. متاسفانه بازار بورس هم به نفت و فلزات وابسته هست و روند بازار تحت تاثیر نماد های بزرگ نفتی و فلزی هست.
به طور کلی نماد های بزرگ
انگار به احساسم یک عشق بدهکارم

یک رقص بدیع شعر در شهر مسلمان‌ها

 
یک کوچه‌ی پاییزی، یک ترس خیال‌انگیز

یک پرسه‌ی طولانی زیر نم باران‌ها

 
شاید به دلم چسبید این بار جنون عشق

وقتی که تنم پوسید در مسلخ شیطان‌ها

 
تبعید به شهری پرت، در عمق دلی متروک

هر ثانیه جان کندن با میله‌ی زندان‌ها 

 
چون شمع تمام شب آتش شدن و مستی

نابودی پروانه در قصه‌ی انسان‌ها

 
در کنج دلم امشب یک ساحره می‌خواند

تا زنده شود در من دلداری تو جانا
| تهران؛ فرودگاه ا
هدف این کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر آن است که ضمن افزایش شانس دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی کلیه گرایش های مرتبط با کامپیوتر و فن آوری اطلاعات در یافتن فرصت شغلی مناسب، راهگشای پر کردن خلأ های احتمالی ناشی از ضعف سیستم آموزشی و یا خود شخص دانشجو و یا فارغ‌التحصیل نیز باشد.
نام نویسنده: حامد تکمیل فرمت کتاب: PDF تعداد صفحات: 147 زبان: Persian حجم فایل: 2.25 مگابایت










کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر
هدف این کتاب کلید موفق
آب چغندر
آب چغندر تازه، سرشار از کربوهیدرات، پروتئین، پتاسیم، کلسیم،ویتامینb ویتامینcاست. این نوشیدنی را روزانه بنوشید تا مخاذن این مواد مغذی در بدنتان پر شود. در اینصورت ریزش مویتان متوقف خواهد شد.
عدس
عدس‌ها پر از مواد غذایی سالم همچون آهن، روی، پروتئین و بیوتین هستند. همچنین دانه‌ی سویا و لوبیا قرمز هم برای پیشگیری از ریزش مو عالی‌اند. پس اطمینان حاصل کنید که به طور منظم از این حبوبات مصرف می‌کنید.
اسفناج
سبزیجات برگ‌دار، همچون بروک
اگر بخواهم از سر عدالت حرف بزنم ؛ دانشجو به ما سفارش کرده بود که شب را نخوابیم و کار کنیم تا احساس گرسنگی نکنیم ... من دیگر دراینباره حرفی نخواهم زد ، همانگونه که طرح‌های تجاوز به مالکیت خصوصی در جامعه‌‌ای متمدن به زبان نمی‌آید .آرزو داشتم که عادل باشم ، زیرا از ولگرد بودن خوشم نمی‌آمد . البته می‌دانم که در دوران بسیار متمدن روسیه ، مردم بیشتر و بیشتر رقت قلب پیدا می‌کنند . مثلاً وقتی کسی گلوی همسایه‌ی خود را می‌فشارد تا او را خفه کند ، این
"یسم الله الرحمن الرحیم"
للهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
در قرآن کریم,55آیه در مورد قرآن داریم!(یعنی کلمه قرآن در این 55آیه آمده است!)
این کلمات:{قرآن مبین_قرآن عظیم_قرآن حکیم_قرآن ذی الذکر_قرآن مجید_قرآن کریم}
مفهوم کلمات:
_قرآن مبین:چیزی که آشکار کننده است,بیان کننده.
_قرآن عظیم:عظمت دار,بزرگ.
_قرآن حکیم:دارای حکمت و باید و نباید ها نشان دهنده حکم لازم در زندگی.
_قرآن ذی الذکر:یاد آور کننده.
_قرآن مجید:دارای مجد و شکوه در برابر باطل.
_قرآن کری
آدمها از وقتی می فهمند می شود رفت، راه می افتند و می روند و می روند و می روند.
 تا وقتی خسته شان می شود. 
شاید هم آینده نگر می شوند.
بعضی هم یکمرتبه پیر می شوند. 
و آنجایی که می ایستند می شود خانه شان. 
وگرنه مسافرخانه یک دروغ بزرگ است. مسافرها هرگز خانه ای نداشته اند.
میوه به با خواص فوق العاده خود خیلی از بیماری ها را تسکین می بخشد و همچنین روغن آن نیز مانع تعریق و دانه های آن به گلو درد کمک می کند.

طبع میوه به گرم و تر است. این میوه بومی ازبکستان، ارمنستان، ترکیه، مجارستان و مقدونیه می باشد. شما می توانید از به برای تهیه ی مربای به، شربت به و خورش به استفاده کنید. میوه به حاوی ویتامین ها، مواد معدنی مانند ویتامین C، روی، پتاسیم، مس، آهن، ترکیبات فنلی، آنتی اکسیدان های کاتچین، اپیکاتچین، لیمونن و فیبر غ
امروزه خیلی از افراد علاقه ی زیادی دارند به کار کردن با رباط های تلگرامی که با ارز های دیجیتال پاداش میدهند اما نکته 
اینجاست که خیلی از این رباط ها پرداختی ندارند و با تبلیغات دروغین فقط کاربر را جذب میکنند برای افزایش ممبر گروه ها کانال 
تلگرام و دیگر صغحات اجتماعی امروز قصد دارم شمارو با 5 تا از بهترین رباط هارو به شما دوستان معرفی کنم.

رباط  BTC click  بیتکوین 
رباط BCH click  بیتکوین کش
رباط LTC click  لایت کوین 
رباط DOG click. دوج کوین
رباط  ZEC click زی
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
برنامه استارت آپ کانادا – Start-Up Visa Program
برنامه استارت آپ کانادا برنامه برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه Startup ( برنامه سرمایه گذاری فکری/ مالی ) دریافت ویزای استارت آپ کانادا است.
ویزای استارتاپ کانادا از طریق اختراع یا هر نوع فکر جدد یا نوآرانه در اختیار شما خواهد بود .
برنامه استارت آپ کانادا در اصل ارائه دهنده ویزا راه اندازی کسب و کار برای کارآفرینان یک پروژه جدید ، نوآورانه و آزمایشی برای مهاجرت به کانادا است و اولین بار در نوع خود در ج
دانلود رایگان اپچه 2!!!
پس از مدت ها انتظار بالاخره منتشر شد!!!
خوب دوستان بالاخره با فراهم شدن زیرساخت های لازم و البته اندکی تاخیر :) ما دوباره برگشتیم تا این بار قوی تر، وسیع تر و حرفه ای تر به این راه ادامه دهیم ... .و شروعی است برای آنکه شما هم همراه شوید و در ساخت محصولی بهتر و مفیدتر به ما و بقیه کمک کنید ... .تو این مدت ما اشتباهاتی داشتیم و گاهی اولویت ها را درست نشناختیم که از این بابت عذرخواهی می کنیم ما هم نیاز داشتیم تجربه کنیم و یاد بگیری
تاریخچه ی موبایل در زندگی انسان ها.موبایل مثل ما انسان ها روند رشد خود را طی میکند. با پیدایش موبایل زندگی انسان ها تغیر بسیاری کرد و امروزه کسی نمی تواند لحظه ای را تصور کند که در آن از ارسال پیامک، تماس تلفنی و نیز اینترنت واز شبکه های مجازی موبایل نباشد. از آن جا که موبایل ها قرار بود در روند شبکه های موبایلی کار کنند، روند توسعه آنها بسیاربه روند رشد شبکه های موبایلی وابسته شده است.در این نوشتار سعی شده است تاریخچه ی بسیاری از ابتدای متولد
۱۰ تست استعداد تحلیلی 
جهت آمادگی در آزمون تیزهوشان ۹۸ -۹۹
ششم به هفتم
نهم به دهم
* سری نهم *
لطفا جهت دانلود فایل روی عکس کلیک فرمایید.










 
کانال مکتب ساعی





لطفا جهت درج نظر روی عکس زیر کیلک فرمایید. 




مطالب مشابه به این پست :
هوش و استعداد ۱۳ ( تجسم فضایی گسترده ی مکعب ها )
هوش و استعداد ۱۲ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۱ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۰ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۹ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش
نصب پایتون 3 بر روی Oracle Linux


به سایت ius.io بروید و rpm های زیر را دانلود کنید:


epel-release-latest-7.noarch.rpm

ius-release-1.0-15.ius.el7.noarch.rpm
 


تنظیمات yum را بر روی سرور خود انجام دهید.



فایل های rpm دریافت شده را نصب کنید:



rpm -ivh epel-release-latest-7.noarch.rpm

rpm -ivh ius-release-1.0-15.ius.el7.noarch.rpm



در فایل /etc/yum.conf مقدار keepcache را به 1 تغییر دهید تا پکیج هایی که دانلود خواهند شد را نگهداری کند.



با دستور زیر به دنبال پکیج نصب پایتون می گردیم: (توجه داشته باشید که باید به اینترنت متصل باشی
   کسب درامد میلیونی با تلگرام و استخراج بیت کوین با ربات های امن تلگرامی
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



 
 
https://t.me/BitcoinClick_bot?start=jPu1https://cryptobrowser.site/9876418  https://t.me/BCH_clickbot?start=dqlZ 
https://t.me/BitcoinClick_bot?start=jPu1https://cryptobrowser.site/9876418  https://t.
دانلود فیلم Peterloo 2018
ژانر: تاریخی ، درامکارگردان: Mike Leighستارگان: Maxine Peake, Pearce Quigley, Rory Kinnearمحصول کشور: انگلیسسال انتشار: ۲۰۱۸امتیاز: ۶٫۵ از ۱۰مدت زمان: ۱۵۴ دقیقهخلاصه داستان: داستان این فیلم در اوایل قرن هجدهم میلادی اتفاق می‎افتد و درباره‎ی فاجعه‎ی پیترلو می‎باشد که در شهر منچستر رخ داد و حدود پانزده تا بیست نفر کشته شدند و صدها تن دیگر زخمی گردیدند و…

دانلود با زیرنویس چسبیده فارسی 
 کیفیت ۴۸۰   |   کیفیت ۷۲۰
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
نصب گواهی SSL بروی  : IBM HTTP Server
نصب Certificate Signing Request (CSR) using IBM HTTP Server
 
نرم افزار IKEYMAN را راه اندازی کنید - یا با اجرای دستور IKEYMAN یا بارگذاری نسخه GUI .
 
'Key Database File' را از منوی اصلی انتخاب کنید و 'Open' را انتخاب کنید.
 
نام جدید Key Database   مربوط به گواهی SSL را انتخاب و وارد کنید. روی OK کلیک کنید.
 
رمز عبور خود را برای پایگاه داده وارد کنید.
 
'Signer Certificates' را در کادر محتویات Key Database  انتخاب و بر روی دکمه 'Add'  کلیک کنید.
 
فایل گواهینامه root را انتخاب کنید و روی OK ک
سبک خانه خود را با Soft Touch تازه کنید.صفحه لمسی نرم با رنگ های مات و احساس لمس ابریشمی ،برای کسانی که عاشق سادگی هستند طراحی شده است. رنگ های فصلبا الهام از روند.سبک خانه خود را تجدید کنیدبا لمس نرم.صفحه نمایش لمسی نرم شامل رنگ های مات ولمس ابریشمی برای کسانی که دوست دارند طراحی شده اندسادگی. از رنگهای آن الهام گرفته شده استروندهای فصل0912967387602133283417-18
www.agt-highgloss.ir
سبک خانه خود را با Soft Touch تازه کنید.صفحه لمسی نرم با رنگ های مات و احساس لمس ابریشمی ،برای کسانی که عاشق سادگی هستند طراحی شده است. رنگ های فصلبا الهام از روند.سبک خانه خود را تجدید کنیدبا لمس نرم.صفحه نمایش لمسی نرم شامل رنگ های مات ولمس ابریشمی برای کسانی که دوست دارند طراحی شده اندسادگی. از رنگهای آن الهام گرفته شده استروندهای فصل0912967387602133283417-18
www.agt-highgloss.ir
۱۰ تست استعداد تحلیلی 
جهت آمادگی در آزمون تیزهوشان ۹۸ -۹۹
ششم به هفتم
نهم به دهم
* سری هشتم *
لطفا جهت دانلود فایل روی عکس کلیک فرمایید.










 
کانال مکتب ساعی





لطفا جهت درج نظر روی عکس زیر کیلک فرمایید. 




مطالب مشابه به این پست :
هوش و استعداد ۱۳ ( تجسم فضایی گسترده ی مکعب ها )
هوش و استعداد ۱۲ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۱ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۰ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۹ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش
به نام خدا 
بَزمان یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان ایران است. بزمان در ۹۰ کیلومتری شمال غرب ایرانشهر واقع است. بزمان یکی از باسابقه‌ترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان می‌باشد که تنها سابقه بخشی ۱۱۰ ساله دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۴٬۰۰۲نفر بوده‌است
۱۰ تست استعداد تحلیلی 
 
جهت آمادگی در آزمون تیزهوشان 1399-1400
ششم به هفتم
نهم به دهم
 
* سری پانزدهم*
 
لطفا جهت دانلود فایل روی عکس زیر کلیک فرمایید.
 
 
 
 
 
 

لطفا جهت دریافت پاسخنامه به کانال مکتب ساعی مراجعه فرمایید.
 
 
کانال مکتب ساعی
 
 
 
 
 
 
 
لطفا جهت درج نظر روی عکس زیر کیلک فرمایید. 
 
 

 
 
 
 
 
 
مطالب مشابه به این پست :
 
هوش و استعداد ۱۳ ( تجسم فضایی گسترده ی مکعب ها )
هوش و استعداد ۱۲ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۱ ( ۱۰ تس
امروز تولدم است. روزی که به شدت دوستش دارم؛ نه به خاطر جشن تولد و کادو و این جور چیزها. فقط به این دلیل که روز تولد روز شکسته شدن مرز نیستی و آغاز یک هستی بی پایان در من است و اگر بخواهم کمی فیلسوفانه نگاه کنم باید بگویم:
برای یک ممکن الوجود چیزی بهتر از این نیست که وزنه ی علتهایی که وجودش را واجب می کنند، 
سنگین تر از وزنه علتهایی شود که وجودش را ممتنع می سازند و آن وقت در هستی اتفاق بیفتد!

امسال دلم خواست روز تولدم، که برایم روز متفاوتی است،
۱۰ تست استعداد تحلیلی 
جهت آمادگی در آزمون تیزهوشان ۹۸ -۹۹
ششم به هفتم
نهم به دهم
* سری هفتم *
لطفا جهت دانلود فایل روی عکس کلیک فرمایید.








 
کانال مکتب ساعی





لطفا جهت درج نظر روی عکس زیر کیلک فرمایید. 




مطالب مشابه به این پست :
هوش و استعداد ۱۳ ( تجسم فضایی گسترده ی مکعب ها )
هوش و استعداد ۱۲ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۱ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۰ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۹ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش
ر
آموزش گام‌ به‌ گام تریدینگ (معاملات ارز دیجیتال، بورس و آتی)
از پول، پول در می‌آورند.
این دقیقا کاریست که معامله‌گران (به انگلیسی Traders) در بازارهای مالی انجام می‌دهند.
معامله‌گری (به انگلیسی Trading) یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توان آنرا با سرمایه بسیار پایین نیز شروع کرد و به عنوان یک منبع درآمد جانبی در نظر گرفت.
با وجودیکه این کار سختی‌های بسیاری دارد و از مشاغلی است که انرژی زیادی مصرف می‌کند به دلیل مزایایش مورد توجه افرا
۱۰ تست استعداد تحلیلی 
جهت آمادگی در آزمون تیزهوشان ۹۸ -۹۹
ششم به هفتم
نهم به دهم
* سری ششم *
لطفا جهت دانلود فایل روی عکس کلیک فرمایید.









 
کانال مکتب ساعی





لطفا جهت درج نظر روی عکس زیر کیلک فرمایید. 





مطالب مشابه به این پست :
هوش و استعداد ۱۳ ( تجسم فضایی گسترده ی مکعب ها )
هوش و استعداد ۱۲ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۱ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۰ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۹ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش
۱۰ تست استعداد تحلیلی 
جهت آمادگی در آزمون تیزهوشان ۹۸ -۹۹
ششم به هفتم
نهم به دهم
* سری پنجم *
لطفا جهت دانلود فایل روی عکس کلیک فرمایید.








 
کانال مکتب ساعی





لطفا جهت درج نظر روی عکس زیر کیلک فرمایید. 





مطالب مشابه به این پست :
هوش و استعداد ۱۳ ( تجسم فضایی گسترده ی مکعب ها )
هوش و استعداد ۱۲ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۱ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۰ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۹ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش
۱۰ تست استعداد تحلیلی 
جهت آمادگی در آزمون تیزهوشان ۹۸ -۹۹
ششم به هفتم
نهم به دهم
* سری چهارم*
لطفا جهت دانلود فایل روی عکس کلیک فرمایید.








 
کانال مکتب ساعی





لطفا جهت درج نظر روی لینک زیر کیلک فرمایید. 



مطالب مشابه به این پست :
هوش و استعداد ۱۳ ( تجسم فضایی گسترده ی مکعب ها )
هوش و استعداد ۱۲ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۱ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۰ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۹ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش
۱۰ تست استعداد تحلیلی 
جهت آمادگی در آزمون تیزهوشان ۹۸ -۹۹
ششم به هفتم
نهم به دهم
* سری چهاردهم *
لطفا جهت دانلود فایل روی عکس زیر کلیک فرمایید.





لطفا جهت دریافت پاسخنامه به کانال مکتب ساعی مراجعه فرمایید.
 
کانال مکتب ساعی





لطفا جهت درج نظر روی عکس زیر کیلک فرمایید. 






مطالب مشابه به این پست :
هوش و استعداد ۱۳ ( تجسم فضایی گسترده ی مکعب ها )
هوش و استعداد ۱۲ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۱ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۰ (
امروز تولدم است. روزی که به شدت دوستش دارم؛ نه به خاطر جشن تولد و کادو و این جور چیزها. فقط به این دلیل که روز تولد روز شکسته شدن مرز نیستی و آغاز یک هستی بی پایان در من است و اگر بخواهم کمی فیلسوفانه نگاه کنم باید بگویم:
برای یک ممکن الوجود چیزی بهتر از این نیست که وزنه ی علتهایی که وجودش را واجب می کنند، 
سنگین تر از وزنه علتهایی شود که وجودش را ممتنع می سازند و آن وقت در هستی اتفاق بیفتد!
امسال دلم خواست روز تولدم، که برایم روز متفاوتی است،
۱۵ تست استعداد تحلیلی 
جهت آمادگی در آزمون تیزهوشان ۹۸ -۹۹
ششم به هفتم
نهم به دهم
* سری دوم *
لطفا جهت دانلود فایل روی عکس کلیک فرمایید.


لطفا جهت درج نظر روی لینک زیر کیلک فرمایید. 




 







کانال مکتب ساعی




مطالب مشابه به این پست :
هوش و استعداد ۱۳ ( تجسم فضایی گسترده ی مکعب ها )
هوش و استعداد ۱۲ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۱ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۰ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۹ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش
۱۵ تست استعداد تحلیلی 
جهت آمادگی در آزمون تیزهوشان ۹۸ -۹۹
ششم به هفتم
نهم به دهم
* سری سوم*
لطفا جهت دانلود فایل روی عکس کلیک فرمایید.










 
کانال مکتب ساعی





لطفا جهت درج نظر روی لینک زیر کیلک فرمایید. 



مطالب مشابه به این پست :
هوش و استعداد ۱۳ ( تجسم فضایی گسترده ی مکعب ها )
هوش و استعداد ۱۲ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۱ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۰ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۹ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش
۱۰ تست استعداد تحلیلی 
جهت آمادگی در آزمون تیزهوشان ۹۸ -۹۹
ششم به هفتم
نهم به دهم
* سری دهم *
لطفا جهت دانلود فایل روی عکس زیر کلیک فرمایید.








 
کانال مکتب ساعی





لطفا جهت درج نظر روی عکس زیر کیلک فرمایید. 




مطالب مشابه به این پست :
هوش و استعداد ۱۳ ( تجسم فضایی گسترده ی مکعب ها )
هوش و استعداد ۱۲ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۱ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۰ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۹ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
ه
 سید محمدناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 14 بازیکن فوتسال جهت حضور در اردو و اعزام به تورنمنت چهار جانبه آستاراخان را اعلام کرد.

پخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبر نگار ورزشی خبرگزاری فارس سید محمدناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 14 بازیکن فوتسال جهت حضور در اردو و اعزام به تورنمنت چهار جانبه آستاراخان  اعلام کرد.
*اسامی دعوت شدگان به شرح زیر است:
علیرضا صمیمی ، مهدی جاوید، محمد شجری، ابوالقاسم عروجی،
میدونی هرکی از چتش با تو توتلگرام اسکرین شات بگیره میتونی ازین به بعد بفهمی؟
کافیه تو ربات زیر جوین شی تا هرکی اسکرین شات گرفت بهت اطلاع بده
خودت امتحانش کن
لینک رو تو تلگرامتون باز کنید
t.me/Screen_shattbot?start=610532010
 ارسال هشدار هوشمند در مورد گرفته شدن شات از پی وی شما
نمایش اطلاعات دقیق و کاملا واقعی کسی که شات گرفته
گزارش خودکار و  روزانه درمورد چک شدن پروفایل شما
ذخیره عکس کسانی که پروفایل شما را چک کرده اند
تاریخچه ی موبایل در زندگی انسان ها.موبایل مثل ما انسان ها روند رشد خود را طی میکند. با پیدایش موبایل زندگی انسان ها تغیر بسیاری کرد و امروزه کسی نمی تواند لحظه ای را تصور کند که در آن از ارسال پیامک، تماس تلفنی و نیز اینترنت واز شبکه های مجازی موبایل نباشد. از آن جا که موبایل ها قرار بود در روند شبکه های موبایلی کار کنند، روند توسعه آنها بسیاربه روند رشد شبکه های موبایلی وابسته شده است.در این نوشتار سعی شده است تاریخچه ی بسیاری از ابتدای متولد
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
زمانیکه بستن یک برنامه به دلایلی امکان پذیر نیست و برنامه ای که درحال اجراست هیچ واکنشی نسبت به عملیات کاربر نشان نمی دهد به این حالت قفل شدن پردازش برنامه یا hangings می گویند.
جهت رفع این مشکل ابتدا باید از کلیدهای ترکیبی ctrl+alt+delete به صورت همزمان استفاده شود و سپس در پنجره ی باز شده گزینه start task manager را کلیک کنید.
نکته : در ناحیه خالی از نوار وظیفه راست کلیک کنید و گزینه start task manager را انتخاب کنید .
در نهایت همانند شکل زیر در سربرگ application که شامل برنا
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.






param name="AutoStart" value="False">












فصل های گذرا بی تو چه سوزی دارد...
سبزه  عید کنار حرمت ،بوی عجیبی دارد
زائر هرشب جمعه به کنار ح
دانلود فیلم سینمایی تپلی و من
کیفیت ۴۸۰p اضافه شد
کیفیت HD اضافه شد
کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد
کارگردان : حسین قناعت
ژانر : خانوادگی، کمدی
سال تولید : 1397
تاریخ انتشار : 1398
مدت زمان : 90 دقیقه
کیفیت ویدئو : WEB-DL
فرمت : MP4
تهیه کننده : حسین قناعت
خلاصه داستان : مردی به نام رامین (حسن معجونی) که در رشته کارگردانی تحصیل کرده، بخاطر ننوشتن فیلمنامه‌های جذاب، به ناچار در یک مرکز آموزشی هنری به همراه همکار خود کتایون (میترا حجار) کار می‌کند. یک روز او به‌طور اتفاق
تاریخچه ی موبایل در زندگی انسان ها.موبایل مثل ما انسان ها روند رشد خود را طی میکند. با پیدایش موبایل زندگی انسان ها تغیر بسیاری کرد و امروزه کسی نمی تواند لحظه ای را تصور کند که در آن از ارسال پیامک، تماس تلفنی و نیز اینترنت واز شبکه های مجازی موبایل نباشد. از آن جا که موبایل ها قرار بود در روند شبکه های موبایلی کار کنند، روند توسعه آنها بسیاربه روند رشد شبکه های موبایلی وابسته شده است.در این نوشتار سعی شده است تاریخچه ی بسیاری از ابتدای متولد
تاریخچه ی موبایل در زندگی انسان ها.موبایل مثل ما انسان ها روند رشد خود را طی میکند. با پیدایش موبایل زندگی انسان ها تغیر بسیاری کرد و امروزه کسی نمی تواند لحظه ای را تصور کند که در آن از ارسال پیامک، تماس تلفنی و نیز اینترنت واز شبکه های مجازی موبایل نباشد. از آن جا که موبایل ها قرار بود در روند شبکه های موبایلی کار کنند، روند توسعه آنها بسیاربه روند رشد شبکه های موبایلی وابسته شده است.در این نوشتار سعی شده است تاریخچه ی بسیاری از ابتدای متولد
تاریخچه ی موبایل در زندگی انسان ها.موبایل مثل ما انسان ها روند رشد خود را طی میکند. با پیدایش موبایل زندگی انسان ها تغیر بسیاری کرد و امروزه کسی نمی تواند لحظه ای را تصور کند که در آن از ارسال پیامک، تماس تلفنی و نیز اینترنت واز شبکه های مجازی موبایل نباشد. از آن جا که موبایل ها قرار بود در روند شبکه های موبایلی کار کنند، روند توسعه آنها بسیاربه روند رشد شبکه های موبایلی وابسته شده است.در این نوشتار سعی شده است تاریخچه ی بسیاری از ابتدای متولد
هر یک ساعت با زدن دکمه ROLL به صورت شانسی سایت مبلغی به شما میدهد که با تغییر قیمت بیت کوین تغییر میکنه
در این سایت مبلغ درامد شما هر هفته دوشنبه ها به صورت خودکار به حساب تان در بلاک چین واریز می شه
مزایای این سایت
بدون نیاز به سرمایه گذاری
بدون نیاز به صرف وقت برای مشاهده آگهی
هر یک ساعت یک بار احتمال برنده شدن تا 0.346 بیتکوین وجود دارد
۱۰۰% هر ساعت به شما بیت کوین میدهد فقط مبلغ آن متغیر است

ادامه مطلب
۱۰ تست استعداد تحلیلی 
جهت آمادگی در آزمون تیزهوشان ۹۸ -۹۹
ششم به هفتم
نهم به دهم
* سری دوازدهم *
لطفا جهت دانلود فایل روی عکس زیر کلیک فرمایید.





لطفا جهت دریافت پاسخنامه به کانال مکتب ساعی مراجعه فرمایید.
 
کانال مکتب ساعی





لطفا جهت درج نظر روی عکس زیر کیلک فرمایید. 




مطالب مشابه به این پست :
هوش و استعداد ۱۳ ( تجسم فضایی گسترده ی مکعب ها )
هوش و استعداد ۱۲ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۱ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۰ (
۱۰ تست استعداد تحلیلی 
جهت آمادگی در آزمون تیزهوشان ۹۸ -۹۹
ششم به هفتم
نهم به دهم
* سری یازدهم *
لطفا جهت دانلود فایل روی عکس زیر کلیک فرمایید.





لطفا جهت دریافت پاسخنامه به کانال مکتب ساعی مراجعه فرمایید.
 
کانال مکتب ساعی





لطفا جهت درج نظر روی عکس زیر کیلک فرمایید. 




مطالب مشابه به این پست :
هوش و استعداد ۱۳ ( تجسم فضایی گسترده ی مکعب ها )
هوش و استعداد ۱۲ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۱ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۰ ( ۱
معرفی کامل شرکت مشهور samsung

سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولیدکننده ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی.گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول در قالب یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. در طول ۳ دهه نخست این گروه در حوزه‌های فناوری هوافضا، نساجی، ارائه خدمات بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فر
صفحات صبحگاهی عمیق‌ترین ابزار نویسندگی است که تا به حال ابداع و تجربه کرده‌ام.
این جمله مربوط به جولیا کامرون هست که در سایت شاهین کلانتری دیدم.
خود شاهین میگه :
اگر فقط و فقط بخواهم یک عادت کلیدی نویسندگیِ را به کسی معرفی کنم، نوشتن صفحات صبحگاهی است. کاری که نقش زیادی در رشد شخصی و افزایش مهارت نگارشی من داشته است.
ادامه مطلب
به نام خدا 
بَزمان یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان ایران است. بزمان در ۹۰ کیلومتری شمال غرب ایرانشهر واقع است. بزمان یکی از باسابقه‌ترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان می‌باشد که تنها سابقه بخشی ۱۱۰ ساله دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۴٬۰۰۲نفر بوده‌است
معرفی کامل شرکت مشهور samsung

سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولیدکننده ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی.گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول در قالب یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. در طول ۳ دهه نخست این گروه در حوزه‌های فناوری هوافضا، نساجی، ارائه خدمات بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فر
به قاعده‌مندی‌های اجتماعی که در
اثر تکرار منظم و پایدار به وجود آمده‌اند عادت گفته می‌شود. عادتها،
رفتارهایی ناخودآگاه هستند.
به دنیا می آییم ، عادت می کنیم. از بدو تولد
به هر آنچه پیرامونمان وجود دارد عادت می کنیم. به آدمهای پررنگ زندگیمان، به اشیا
دوست داشتنی که کنارمان است. به روز ، به شب، به آمدن ها، به رفتن‌ها، به طلوع، به
غروب، به تمام آنچه اتفاق می‌افتد عادت می‌کنیم و این سخت ترین درد و زخم زندگی
است. چه کنیم با این دردی که درمانی
۱۵ تست استعداد تحلیلی 
جهت آمادگی در آزمون تیزهوشان
ششم به هفتم
نهم به دهم
* سری اول *
لطفا جهت دانلود فایل روی عکس کلیک فرمایید.


لطفا جهت درج نظر روی لینک زیر کیلک فرمایید. 



لطفا جهت دریافت پاسخنامه به کانال مکتب ساعی مراجعه فرمایید.
 
کانال مکتب ساعی




مطالب مشابه به این پست :
هوش و استعداد ۱۳ ( تجسم فضایی گسترده ی مکعب ها )
هوش و استعداد ۱۲ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۱ ( ۱۰ تست استعداد تحلیلی )
هوش و استعداد ۱۰ ( ۱۰ تست استعداد تح
‍  ایردراپ SDChain  ارزشمند
 پاداش: 100 SDA 
لیست شده coinmarketcap
قابل ترید در okex
لینک ربات:
http://t.me/SDATFREEAirdropBOT?start=899305675
مراحل ثبت نام
حل کپچا و عضویت در یکی از گروه ها
فالو توییتر و وارد کردن یوزر توییترتان 
فالو medium و وارد کردن user مدیوم خود
این ایردراپ بسیار ارزشمند و توکن بسیار خوبیه،
 نحو برداشت در ماه june  اعلام میشه 
جعبه‌ پیوند‌های روزانه را محدود کرده‌ام به ۱۰ عدد، تا زیاد شلوغ نباشد و شما هم رغبت کنید به خواندنشان و از‌ آنچه که لذت برده‌ام، شما هم با خواندنش لذت ببرید!و برای مرور‌شان این آرشیو رو به وجود آورده‌ام که البته برای کسانی هم که دیر می‌رسند، مفید است. به مرور هرچه از جعبه پیوند‌های روزانه‌ی کنار وبلاگ حذف می‌شود به این آرشیو اضافه می‌شود.
سال ۱۳۹۹ :
 
سال ۱۳۹۸ :
کشکولک‌من: کودک هفتاد ساله
نخل و نارنج؛ زندگی‌نامه شیخ انصاری یا رمان تار
  We know that We all wantTo fly in the sky...But we don't know that how muchSky is cold and high...And also we know that..Sky is dark at night... :)Maybe we all just need time....We all just should realizeNow What we really wantAnd we can't live without light:)So the first thing that we should doIs that find a moon or starThen with a little hopeWe can do it and start :)
 
 
 
 
 
همه ى ها میخوایم 
که به آسمون پرواز کنیم... 
ولى ما نمیدونیم که چقدر
آسمون سردو بلنده.... 
و ما میدونیم
آسمون شبا تاریکه... 
شاید هم منو به زمان نیاز داریم
شاید همه ى ما باید بفهمیم
ما واقعا الان چى میحوایم...  
و ما بدون نور نمیتونیم
مستند a157 رو دیدید؟
اگر ندیدید: +

حدوداً یک سال پیش دیدم و همین الان هم دلیلی برای معرفی کردنش ندارم جز اینکه دیدم توی سایت سینما مارکت برای دانلود گذاشته و یک‌جورهایی مجوزی شد برای معرفی کردنش.
بعد از فیلم این گفتگو رو هم بخونید بد نیست +

هشدار:
ممکنه زندگیتون قبل و بعد از دیدن این مستند تغییر کنه و گفتگوها همیشه یک گوشۀ ذهنتون باشه و حتی شاید بارها از خودتون بپرسید "چرا من این مستند رو دیدم ولی دق نکردم"...
حاشیه:
این تغییر می‌تونه خوب باشه...
شهریور 1398
طراحی صفحات وب مقدماتی ( سال یازدهم ) پایه ی دوم رشته ی طراحی و توسعه صفحات وب
کاربر فلش ( سال دوازدهم ) پایه ی سوم رشته ی طراحی و توسعه صفحات وب 
 
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
خرداد 1398
طراحی صفحات وب مقدماتی ( سال یازدهم ) پایه ی دوم رشته ی طراحی و توسعه صفحات وب
کاربر فلش ( سال دوازدهم ) پایه ی سوم رشته ی طراحی و توسعه صفحات وب 
نبشی مقوایی، نبشی کارتنی، نبشی کارتن ، نبشی بسته بندی، نبشی مقوایی اصفهان، نبشی مقوایی تهران، قیمت نبشی مقوایی
گروه تولیدی تی تاک تولید کننده انواع نبشی مقوایی 

تلفن تماس - مهندس محسنی:09120578916091370281960919976216309197443453سامانه پیامکی پاسخگویی:09356970259

 امروزه با افزایش صادرات، صنعت بسته بندی اهمیت زیادی یافته است. تولیدکنندگان همواره سعی می کنند محصول خود را با صرف کمترین هزینه ولی با کیفیتی بالا به دست مصرف کنندگان خود برسانند.
لبه های تولیدی: ۳ و
روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد ربات شوید سپس روی Start کلیک و زبان انگلیسی را انتخاب کنید.http://t.me/BitcoinMining_V12_Bot?start=56087637کار با ربات بسیار آسان است.از بخش shop شما میتوانید با ساتوشی های کسب کرده ربات خرید کنید تا درآمدتان بیشتر شود.از بخش work کارکرد و تعداد ساتوشی هر رباتی که خرید کردید را مشاهده کنید.از بخش exchange ساتوشیهای تان رو تبدیل به الماس کنید. بری خرید ربات به الماس نیاز دارید.توجه کنید به هیچ عنوان نیاز به سرمایه ندارد. فقط با جمع آوری Bonus از بخ
به قلم دامنه. به نام خدا. «بررسی مبانی فڪری افراد». این، تز تازه‌ی عزیز جعفری‌ -فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله- است ڪه خواسته علاوه بر منابع چهارگانه و تحقیقات محلی، مبانی فڪری افرادی ڪه وارد نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شوند، بررسی شود. فرض می‌گذارم نظام را با این تزِ فیلتری مستحڪم‌تر ڪردید، آن گاه ملت و نسل جدید را چه می‌ڪنید؟ فڪر آنها نسبت به نظام، با این‌گونه انسدادها و محدودڪردن‌ها، آیا منتقدانه‌تر، دلسردانه‌تر و حتی
ترسیم میل لنگ ماشین در کتیا
به نام خدای عزیز
دوستان و همراهان عزیز
با عرض سلام و خسته نباشید
امیدوارم مطالبی که تا کنون برای شما دوستان بازگذاری کردیم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.
در این ویدیو تصمیم داریم در نرم افزار قوی کتیا شروع به طراحی و ترسیم یک میل لنگ ماشین در محیط های part design و generative shape design و sketcher کنیم.
خلاصه ای از مراحل ساخت را در زیر برای شما دوستان گرامی شرح می دهم .
در ادامه شما می توانید ویدیو آموزشی طراحی و ترسیم این میل لنگ ماشی
واژه "سئو" مخففی از کلمه انگلیسی "SEO" است. خود واژه SEO هم مخفف عبارت Search Engine Optimization است که ترجمه دقیقش "بهینه‌سازی موتور جست‌و‌جو" می‌شود.
در ساده‌ترین واژگان ممکن، سئو مجموعه‌ای از تکنیک‌ها است که باعث می‌شود سایت شما در صفحات نتایج جست و جو، دیده شود. حالا هر چقدر رتبه شما در این صفحات بالا باشد، به این معنی است که سئو (و محتوای) شما قوی‌تر و بهینه‌تر بوده است.
سئو سایت در حقیت تمامی اقدامات مورد تایید گوگل  است که شما بر روی وب سایت خو
اکسسوری چیست؟

اکسسوری را می توان شامل کیف، ساعت، جواهرات، عینک، کمربند، شال و روسری دانست. اکسسوری ها نقش تزیینی دارند که به دو دسته زنانه  و مردانه تقسیم بندی می شوند. هر فصلی اکسسوری های مربوط به خود را دارد که تاثیر آن در جذابیت استایل و تیپ شما بسیار عالیست. 
ادامه مطلب
پاسخ: صفحات وب می توانند به صورت ایستا یا پویا باشند. "استاتیک" به معنای بدون تغییر یا ثابت است، در حالی که "پویا" به معنی تغییر یا پر جنب و جوش است. بنابراین، صفحات وب استاتیک شامل همان مطالب پیش ساخته شده هر بار که صفحه بارگذاری می شود، در حالی که محتوای صفحات وب پویا را می توان در پرواز در حال تولید است.
صفحات استاندارد HTML صفحات وب استاتیک هستند. آنها حاوی کد HTML هستند که ساختار و محتوای صفحه وب را تعریف می کنند. هر بار یک صفحه HTML بارگذاری می شود
به نام خدای عزیز
دوستان و همراهان عزیز
با عرض سلام و خسته نباشید
امیدوارم مطالبی که تا کنون برای شما دوستان بازگذاری کردیم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.
در این ویدیو تصمیم داریم طریقه ترسیم آج زنی در کتیا و در محیط های part design و generative shape design و sketcher انجام دهیم.
خلاصه ای از مراحل ساخت را در زیر برای شما دوستان گرامی شرح می دهم .
در ادامه شما می توانید ویدیو آموزشی طراحی و ترسیم این آج زنی را دانلود نمایید.
برای ترسیم آج زنی باید وارد محیط generative shap
به قلم دامنه. به نام خدا. «بررسی مبانی فڪری افراد». این، تز تازه‌ی عزیز جعفری‌ -فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیةالله- است ڪه خواسته علاوه بر منابع چهارگانه و تحقیقات محلی، مبانی فڪری افرادی ڪه وارد نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شوند، بررسی شود. فرض می‌گذارم نظام را با این تزِ فیلتری مستحڪم‌تر ڪردید، آن گاه ملت و نسل جدید را چه می‌ڪنید؟ فڪر آنها نسبت به نظام، با این‌گونه انسدادها و محدودڪردن‌ها، آیا منتقدانه‌تر، دلسردانه‌تر و حتی
هزینه طراحی کابینت در محله
های مختلف بسیار متفاوت است. اگر از متریال و طرح های خارجی استفاده شود این
فاکتور اثر بیشتری هم بر قیمت گذاری پایان کار می‌گذارد. از آن گذشته محله مشتری
بر هزینه نصب کابینت و کرایه حمل و نقل و ایاب و ذهاب نیز بطور مستقیم تاثیرگذار
است.
این خدمت توسط متخصصین کابینت سازی و نجاری ارائه می شود.
لیست قیمت کابینت آشپزخانه
مدل کابینت قیمت هر متر(تومان)
کابینت ام دی اف معمولی 700.000
های گلاس ایرانی 900.000
های گلاس ترک 1100.000
ممبران
روش زیر اتصا ل یک مسیر اف تی پی به یک فولدر در سروررا توضیح میدهدابتدا بسته curlftpfs  را نصب نمایید (نکته: اگر به مشکل خورد ابتدا بسته fuse را نصب نمایید)
vim /etc/init.d/mountftp#!/bin/sh## Run-level Startup script for curlftpfs## chkconfig: 345 91 19# description: Startup/Shutdown the curlftpfs # FTP user, password, and host (you can specify the port also eg. ftp.example.com:2002)ftpUser=user                    #نام کاربری از اف تی پیftpPass=password                #پسورد کاربر اف تی پیftpHost=ftp.example.com         #مسیر  اف تی پی مورد نظر که باید به  فولدر متصل شود
ساکولنت متقابل کاجی (ستاره ای )
قیمت هر گلدان سایز 8 : 4000 تومان 
تعداد بیش 16 گلدان :2500 تومان 
تلفن تماس جهت سفارش :
09900573006
 09900573007

توضیحات
ساکولنت ستاره ایی یکی از پرطرفدارترین ساکولنت ها می باشد که هر فرد خوش سلیقه ایی را به خود جذب می کند. توصیه ی ما به شما این است که این کاکتوس ارزان قیمت اما زیبا را در خانه ی خود نگهداری کنید.
آبیاری
این ساکولنت به دلیل ذخیره ی آب در برگ هایش در برابر بی آبی بسیار مقاوم است.پس بهتر است پس از هر وعده آبیاری از خش
به نام خدای عزیز
دوستان عزیز و محترم
با عرض سلام
ترسیم تیغه فرز با نرم افزار کتیا
امیدوارم مطالبی که تا به حال منتشر کردیم نظر شما دوستان گرامی را جلب کرده باشد.
در این ویدیو قصد داریم در نرم افزار کتیا شروع به طراحی و ترسیم یک تیغه فرز در محیط های Part design و Generative shape design و Sketcher کنیم.
خلاصه ای از مراحل ساخت را در زیر برای شما دوستان عزیز توضیح می دهم.
در ادامه شما می توانید ویدیو آموزشی طراحی و ترسیم تیغه فرز را دریافت نمایید.
برای ترسیم تیغه فرز ب
ایردراپ MPCX Airdrop
پاداش: 100 XDMX  به ارزش 5دلار 

لینک ربات:
https://t.me/XDMCBot?start=899305675
مراحل ثبت نام :
ربات را استارت بزنید و تست انسانشناسی را پاس کنید
عضویت در گروه تلگرامی
فالو توییتر(اختیاری)
فالو فیس بوک (اختیاری)
فالو (subcribe) یوتیوب(اختیاری)
وارد کردن ادرس اتریومی erc20
این ایردراپ ارزشمند را از دست ندهید
افزایش درآمد از ماین


افزایش در امد با استفاده از Cryptotab
 اگر شما هم اخیرا با افزونه Cryptotab اشنا شده اید و قصد کسب در امد دارید این مطلب رو از دست ندهید
 
اگر شما تاکنون سعی کرده باشید بیت کوین ماین کنین حتما متوجه شده اید که در کوتاه مدت اینکار نسبت به زمانی که شما میگذارید زیاد سود کلانی ندارد یعنی مقدا بیت کوین بدست امده در طول زمان کمتر از ان چیزی است که انتظارش را داشته اید.
در این مطلب به شما یاد میدهیم چگونه به سادگی در امد خودرا ملیونی اف
بر اساس جدیدترین نظرسنجی کیتکو ، بازار همچنان به شکل شگفت آوری دیدگاه صعودی به روند قیمت اونس دارد ، اما با توجه روند قیمت گذشته فلز زرد طی روزهای قبل، در وضعیت بیش از حد خرید قرار گرفته است . قیمت خرید و فروش طلا امروز ممکن است روند فروش و اصلاح قیمت منحر به افول اونس شود.
ادامه مطلب
دانلود سریال چی میشه اگه What/If
نام سریال: What/Ifژانر: هیجان انگیزسازندگان:  Mike Kelleyستارگان:   Dave Annable, Juan Castano, Blake Jennerسالهای پخش: ۲۰۱۹–امتیاز: – از ۱۰شبکه پخش کننده:  Netflixوضعیت: فصل اولکیفیت: WEB-DLخلاصه داستان:  داستان سریال درباره تصمیمی است که سرنوشت یک زندگی را به طور کامل تغییر میدهد و …
قسمت سوم اضافه شد

دانلود با زیرنویس چسبیده فارسی


دانلود قسمت ۰۱ : کیفیت ۴۸۰  |   کیفیت ۷۲۰
دانلود قسمت ۰۲ : کیفیت ۴۸۰  |   کیفیت ۷۲۰
دانلود قسمت ۰۳ : 
روند رشد و نمو طبیعی نوزاد از دوماهگی تا شش ماهگی
روند رشد و نمو کودک را از دو ماهگی تا شش ماهگی را می خواهیم در این مقاله بررسی کنیم. که شما
با خواندن آن از تمام جزئیات رشد کودک خود آگاه شوید. البته روند رشد و نمو طبیعی نوزاد
را  از بدو تولد تا دوماهگی را در مقاله ی دیگری بررسی کرده ایم.
کودک شما از دوماهگی به بعد شروع به وزن گیری می کند و تقریبا هر هفته افزایش وزن دارد
و شما از این بابت نگران باشید که فرزندتان در آینده فردی چاق می شود زیرا که بع
راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره
09030980702ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان هاای دی تلگرام:برای درخواست سفارشهای خود بر روی ای دی تلگرام زیر کلیک نمایید. @projenrلینک کانال تلگرامی: https://t.me/Greenprojecttt

به تمامی کسانی که عضو کانال تلگرامی ما شوند در سفارش های خود از تخفیف بهره مند خواهند شد


ترجمه، تایپ، پاورپوینت
پایان نامه، پروپوزال، مقاله
تحقیق، پروژه
شاید برایتان سوال باشد که اصلا چرا باید بر چاپ کتاب ها نظارت شود ؟
باید بگویم مراحل چاپ یک کتاب دارای پیچیدگی های بسیار زیادی می باشد . اگر تمام مراحل چاپ کتاب در یک موسسه انجام نشود ، احتمال وجود اشتباه در هر مرحله از چاپ کتاب وجود دارد و پیچیدگی های چاپ کتاب بیشتر می شوند . ممکن است یک اشتباه ساده در طی مراحل چاپ کتاب درسی و یا چاپ کتاب هایی با تیراژ بالا ، خسارات جبران ناپذیری را به وجود آورد و فردی که با تصور چاپ کتاب ارزان ، اقدام به چاپ یک ک
چکیده:از روی چه ویژگی هایی می‌توانید یک سامانه ی نرم افزاری خوب را تشخیص دهید؟
در ادامه ی مطلب، به بیان ویژگی هایی می‌پردازیم که سعی شده است در سامانه ERP آهارسافت نیز رعایت گردد.
سامانه یکپارچه و جامع ERP شرکت آهارسافت، با رویکردی جامع اقدام به پیاده سازی مجموعه های نرم افزاری در قالب یک بستر نموده است.
چند ویژگی یک سامانه ERP خوب:
تحت وب و قابل استفاده روی بستر تلفن همراه
از مهم ترین ویژگی هایی که هر سامانه ای بایستی داشته باشد، کاربرد آن روی م
به نام خدای بخشنده و مهربان
دوستان عزیز و محترم
با عرض سلام خدمت شما
ترسیم شیرآب با نرم افزار کتیا
امیدوارم فیلم های آموزشی که تا کنون منتشر کرده ایم مورد توجه شما دوستان گرامی قرار گرفته باشد.
در این ویدیو قصد داریم در نرم افزار کتیا شروع به طراحی و ترسیم یک شیرآب در محیط های Generative shape design و Sketcher کنیم.
خلاصه ای از مراحل ترسیم را در زیر برای شما دوستان گرامی شرح می دهم.
در ادامه مطالب شما دوستان عزیز می توانید فیلم آموزشی طراحی و ترسیم شیرآب را
Yandex.Browser 
مرورگری قدرتمند برای بارگزاری سریع صفحات هنگام وبگردی با دستگاه های اندرویدی است که توسط کمپانی روسی Yandex پا به عرصه گذاشته است. 
 
این مرورگر با استفاده از تکنولوژی توربو محتوای صفحات اینترنتی را فشرده سازی کرده و در سریعترین زمان ممکن صفحات را نمایش میدهد که برای کاربرانی که سرعت اینترنت مناسبی ندارند بسیار مناسب است.
ادامه مطلب
موتور جستجوی پری سرچ presearch یک راه معتبر برای کسب درآمد از اینترنت است. شما با استفاده از این موتور جستجوگر می توانید دنبال سایت، عکس و فیلم در اینترنت بگردید و درآمد دلاری داشته باشد. شما بابت جستجو مقداری توکن PRE دریافت می کنید این توکن در کوین مارکت کمپ لیست شده است و می توانید در طریق صرافی های HitBTC، ProBit Exchange،CoinExchange، YoBit خرید و فروش کنید همچنین قابل تبدیل به بیت کوین و اتریوم می باشد.
لینک عضویت
قیمت آنلاین PRE در کوین مارکت کمپ
ادامه مطلب
TFT یکی از بهترین تکنولوژی‌های صفحات کریستال مایع (LCD) می‌باشد که کیفیت تصویر و سرعت پاسخ دهی بسیار بالایی را ارائه می‌دهد. اما این تکنولوژی نقاط ضعفی نیز دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مصرف انرژی و قیمت بالای این نوع صفحات اشاره کرد.TFT همانند صفحات TFD، از تکنولوژی شبکه-فعال استفاده می‌کند. این بدین معناست که در کنار هر پیکسل یک دیود قرار دارد و به کمک آن‌ها پیکسل‌ها می‌توانند به صورت جداگانه خاموش یا روشن شوند که باعث افزایش کنترا
سلام
شاید موقع خروجی گرفتن در نرم افزار پریمیر (حتما در نرم افزار دیگر هم وجود خواهد داشت) متوجه حق انتخاب بین دو گزینه ACC و MPEG شده باشید.
ببینیم کدومش بهتره!

هر دو، دو مدل معروف از الگوریتم های پخش صدا هستند
MPEG طیف وسع تری از ظرفیت های صدا را پوشش میدهد (البته در سال های گذشته)
AAC یا Advanced Audio Coding زیر مجموعه از الگوریتم MPEG محسوب می شود.
در حال حاضر ACC همه گیرتر شده و تمامی دیوایس های معروف از جمله APPLE خودشو وقف داده اند. اما همچنان ادعا میشود که دیو
دانلود:
     
دانلود موزیک ویدیو ICY از ITZY
دانلود موزیک ویدیو ICY از ITZY با زیرنویس فارسی چسبیدهدانلود مینی آلبوم IT'z ICY از ITZY
دانلود اجرای ICY از ITZY در IT’z ICY SHOWCASEدانلود اجرای DALLA DALLA از ITZY در IT’z ICY SHOWCASE
دانلود اجرای IT'z SUMMER از ITZY در شوکیس آیسی
بیوگرافی گروه ITZY
http://minyoung-minho.blog.ir/
دوستان این وب نیلوفر هست که هم نیلوفر و فاطمه توش رمان کره ای میزارن با تصویر به نویسندگی خودشون و کیم یاسی هم پستای کره ای میزاره لطفا حمایت کنید در1من پست از بی تی اس هم هست آرمی ها لطفا همونطوری که از این وب حمایت کردید از این یکی وبم حمایت کنید به عشق کیوتامون اعضای بی تی اس❤

http://army-bts.blog.ir/
اینم وبه دوستم یاسی و لیسا و هانیه هستش^^ممنون می شم به وبشون سر بزنینو دنبالشون کنین^^
  این افزونه که بهش  DPPP هم گفته میشه، یکی از افزونه های افزایش سرعت وردپرس هست که کاربرد بالایی داره. 
 
نحوه عملکرد این پلاگین نسبت به بقیه افزونه ها کمی متفاوته. چطور؟
 
وقتی که شما افزونه‌ای مثل پلاگین فرم ساز رو روی سایت نصب میکنین و به کمک اون چند فرم در صفحه درباره ما، تماس با ما و صفحات لندینگ پیج سایت میسازین، تصور میکنین که کدهای این افزونه صرفا توی همین صفحات وب سایت مورد استفاده قرار میگیرن، اما اینطور نیست! 
 
کدهای CSS و JS این پلاگ

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دکتر روانشناس خوب در تهران,دکتر رواشناس کودک,دکتر رواشناس کودکان