نتایج جستجو برای عبارت :

واشر کامل موتور چهار سیلندر

واشر سرسیلندر واشری است بین بدنه‌ موتور و سر سیلندر که فضای سر بسته بخش احتراق را آب‌بندی می کند. ⁣⁣این واشر به دلایل زیر دچار سوختگی می‌شود
⁣⁣⁣کم بودن آب رادیاتور
⁣گرفتگی مجراهای گذر آب در موتور
⁣وجود نقص فنی در فن و خنک نشدن رادیاتور
⁣ایراد در ترموستات
⁣نقص فنی واتر پمپ که باعث عدم چرخش آب در موتور می‌شود
⁣ فشار بیش از اندازه بر موتور در سیستم‌های خنک‌کاری ضعیف نیز می‌تواند باعث این امر شود
واشر کامل موتوراصل
واشر کامل موتوراصل جزو مواردی است که اگر عملکرد استانداردی نداشته باشد، بدون شک در استفاده از آن دچار مشکلات زیادی می شوید. واشر همانطور که همه می دانیم، باعث آب بندی می شود و از نفوذ مایعات و گازها جلوگیری می کند. واشرها در بخش های مختلف زندگی انسان مورد استفاده قرار می گیرند.
واشر سر سیلندر نیز یکی از مدل های این ابزار است که در موتور و کارایی استاندارد آن بسیار مناسب عمل می کند. در موتور خودرو، گازها و مایعات مختلفی از ج
واشر کامل موتور شیش سیلندر
واشر کامل موتور شیش سیلندر اصل و با کیفیت، در قدرت و کارایی موتور فاکتور مهم و اساسی به شمار می رود. برای افزایش عملکرد و قدرت موتور، استفاده از واشر کامل موتور شیش سیلندر بسیار حایز اهمیت می باشد. واشر درب سوپاپ یکی از مجموعه واشر های کامل موتور است، که با قرار گرفتن بین سرسیلندر و سوپاپ از نشت روغن جلوگیری به عمل می آورد.
واشر منیفولد برای جلوگیری از نشتی دود مورد استفاده قرار می گیرد. عدم تعویض به موقع این قطعه با
کاربرد واشر کامل موتور
کاربرد واشر کامل موتور : واشر کامل موتور یکی از قطعات خودرو است که کارایی بالایی در خودرو دارد و اگر در کارایی آن خللی ایجاد شود هزینه های زیادی را بر دوش راننده می گذارد. در خودرو قطعات مختلفی وجود دارند که هر کدام یک کارایی مخصوص به خود دارد و بدون استفاده از آن ها نمی توان عملکرد مناسبی را از خودرو انتظار داشت.
از این رو قطعات خودرو بر اساس مشکلی که دارند توسط تعمیرکاران بررسی می شوند تا ایرادات آن ها رفع شده و به همی
واشر کامل موتور چهار سیلندر
واشر کامل موتور چهار سیلندر : در سالم نگه داشتن موتور، واشر کامل موتور چهار سیلندر، نقش بسزایی را ایفا می کند. واشر کامل موتور چهار سیلندر و به ویژه سرسیلندر از لایه فولادی، مسی و مواد نسوز ساخته می شود و در برابر حرارت مقاوم می باشد.
این قطعه مانع از نشت گاز شده که در نتیجه وجود واشر سرسیلندر سبب جلوگیری از آسیب دیدن موتور می گردد. بر همین اساس اهمیت ویژه ای در بهبود عملکرد موتور دارد. حفظ و نگهداری مایعات، آب بندی
خرید واشر کامل موتور
خرید واشر کامل موتور ممکن است هر چند سال یک بار مورد نیاز هر راننده ای باشد. واشر که بر روی سر سیلندر قرار داده می شود سبب آب بندی کامل آن شده و از قاطی شدن آب و روغن در فضای داخل موتور جلوگیری می کند.
این واشر فضای بالای سرسیلندر را به صورت یک دست و صاف می کند تا به کارایی خوبی داشته باشد. از این رو چک کردن این واشر به صورت دوره ای یک ضرورت است تا قبل از این که مشکلات بعدی رخ دهد، برای تعویض و خرید واشر کامل موتور اقدام کنید.
ا
خرید اینترنتی واشر کامل موتور
خرید اینترنتی واشر کامل موتور : واشر کامل موتور برای ماشین های مختلف مورد نیاز است. با توجه به این که اکثر خودروها با توجه به جنس واشر که روی آن ها قرار گرفته است به صورت دوره ای از یک سال تا چند سال نیاز به تعویض واشر کامل موتور دارند، خرید واشر یک از نیازهای اساسی جامعه ی رانندگان است.
امروزه دغدغه های زیادی برای خرید اقلام مورد نیاز وجود دارد به خصوص لوازم خودرو به علت این ک دارای برندهای تقلبی نیز هستند، خرید
واشر درب سوپاپ
واشر درب سوپاپ پراید سیلیکونی ۹۰۰۰۰ ریال
واشر درب سوپاپ ۴۰۵ سیلیکونی ۸۰۰۰۰ ریال
واشر درب سوپاپ تیبا سیلیکونی  ۸۰۰۰۰ ریال 
واشر درب سوپاپ ۲۰۶ تیپ ۲ معمولی ۸۸۰۰۰ ریال
واشر درب سوپاپ ۲۰۶ تیپ ۲ سیلیکونی ۱۸۰۰۰۰ ریال
ادامه مطلب
مجموعه واشر کامل موتور
مجموعه واشر کامل موتور : از قطعات حایز اهمیت در موتور به شمار می رود. واشر کامل موتور با کیفیت و مناسب در بهبود قدرت و عملکرد موتور نقش بسزایی را ایفا می کند. توجه نکردن به سالم بودن این قطعات مشکل جدی و اساسی را برای موتور به بار می آورد.
کارتر، سیلندر و سرسیلندر سه قسمت مهم و اصلی موتور محسوب می گردد. به عنوان ستون فقرات موتور می توان از سیلندر نام برد. این قطعه مانند استوانه ای صیقلی و صاف می باشد. در داخل سیلندر، پیستون
واشر کامل موتورماشین
واشر کامل موتورماشین در هر خودرویی وجود دارد و یکی از اجزای ضروری و مورد نیاز برای خودروها است. این واشر بین سیلندر و درب سوپاپ قرار می گیرد و این دو بخش را به هم متصل می کند.
به همین علت این قطعه ممکن است به علت افزایش حرارت در این قسمت، به مرور دچار سوختگی شود و شکل اولیه و در نهایت کارایی خود را از دست دهد. بدون شک هر چه کیفیت این واشرها بهتر باشد، عمر و کارایی بهتری نیز خواهد داشت.
کاربرد واشر کامل موتور ماشین چیست؟
واشر
اجناس شرکتی ایساکو
✅فولی میلنگ 405✅ماهک کوتاه 405✅ماهک بلند 405✅غلتک هرزگرد 405✅رینگ ماهله آلمان405✅پیچ سرسیلندر 405✅کاسه نمد عقب میلنگ پهن 405 ✅واشر بغل اگزوز 405 کامل ✅قاب میانی تسمه تایم 405✅قاب پایین تسمه تایم 405 ✅ترموستات 405 ✅لاستیک چکمه ای 405 ✅کاسه نمد جلو میلنگ 405 ✅کاسه نمد میل سوپاپ 405✅بلبرینگ پلوس 405✅بلبرینگ تایم 405 ژاپن ✅بلبرینگ تایم صربستان405✅واشر درب سوپاپ 405 ✅واتر پمپ 405 ✅اویل پمپ 405 ✅بوش طبق لبه دار 405 ✅دسته موتور دوسرپیچ 40
واشر کامل موتور لودر
واشر کامل موتور لودر در قدرت و راندمان موتور لودر بسیار تاثیر گذار است. واشر کامل موتور لودر باید در برابر حرارت و فشار وارد شده از موتور، قابلیت مقاومت را داشته باشد. واشر سرسیلندر لودر یکی از اجزای مهم در مجموعه واشر موتور لودر به شمار می رود.
یکی از ماشین آلات کاربردی و مؤثر در پروژه های عمرانی و ساختمانی، لودر محسوب می شود. این ماشین در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید و عرضه می گردد. بسیاری از عملیات خاک برداری، به سبب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از تکناز : واشر سر سیلندر بین بلوک موتور که قطعاتی مانند میل لنگ و پیستون ها داخل آن قرار دارند و فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند.
کار واشر سرسیلندر چیست؟
واشر سرسیلندر سه وظیفه اصلی دارد:
آب بندی سیلندر:
همانطور که در این بخش از سرگرمی چفچفک توضیح خواهیم داد وقتی موتور در حال کار کردن است، فشار سیلندر
واشر فنری دارای نقشی بسیار مهم در اتصال پیچ و مهره بالاخص در اتصالات ماشین آلات دینامیکی است. واشر فنری با استاندارد DIN127 ـولید می شود که بیشتر نوعی استاندارد ابعادی برای نشان دادن قطر داخلی و خارجی و ضخامت واشر فنری است. واشر فنری خشکه مانند پیچ شش گوش خشکه از گرید G8 تولید می شود و دارای حد متوسطی کربن در ساختار خود است. واشر فنری خشکه بر روی اتصالات پیچ شش گوش خشکه و پیچ آلن مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب دارای رنگ مشکی است که به سبب فسفاته
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از تکناز : واشر سر سیلندر بین بلوک موتور که قطعاتی مانند میل لنگ و پیستون ها داخل آن قرار دارند و فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند.
ادامه مطلب
پیچ های شیروانی اغلب در قطر های کم و طول های بالاتر مورد استفاده قرار می گیرند. در برخی از طراحی ها پیچ واشر دار به شکل شش گوش در شیروانی ها بکار گرفته می شود تا دارای قابلیت های آب بندی بهتری بوده و با قرار گرفتن بر روی سطوح گالوانیزه سطح اتکای بالاتری را فراهم آورد. پیچ شیروانی اغلب از جنس فولادی و دارای آبکاری گالوانیزه سرد به رنگ نقره ای مورد استفاده قرار می گیرد. مواردی از کاربری پیچ شیروانی استیل نیز بسته به نیاز در شرایط خاص یافت می شود.
سمت چپی نشتی کمپرس موتور به اطراف شمع بخاطر شل بستن شمع یا خرابی واشر شمعه و سمت راستی نشتی از داخل بخاطر خرابی یا بی کیفیتی شمع یا خیلی سفت کردن شمع موقع بستن روی موتور که موجب خرابی و نشتی شمع از داخل شده
چون بارها دیدم که بحث سوختن شمع موتور بین افراد مطرح میشه بد نیست که دلائل اصلی خرابی شمع رو طبق اطلاعات مرجع و تجربیات خودم اینجا توضیح بدم .
مهمترین دلائل خرابی (سوختن) شمع :
1-عدم نصب صحیح شمع . یا سفت کردن بیش از حد رزوه شمع بعلت خراب کردن و
هر گونه روغن ریزی از خودرو غیر عادی است و باید پیش از بروز مشکلات جدی تر رفع شود.
به طور کلی در سیستم خودرو چهار نوع روغن وجود دارد:
 
1. روغن موتور.   2. روغن ترمز.   3. روغن هیدرولیک (فرمان).      4. روغن گیربکس.
 
♨️از بین این روغن ها، روغن هیدرولیک قابلیت اشتعال بیشتری داشته و در صورت تماس با گرمای خروجی اگزوز، یا دینام احتمال آتشسوزی موتور را در بر خواهد داشت.
 
اولین اقدام برای رفع ایراد روغن ریزی، شناسایی محل روغن ریزی است که در زیر ماشین وجو
هر گونه روغن ریزی از خودرو غیر عادی است و باید پیش از بروز مشکلات جدی تر رفع شود.
به طور کلی در سیستم خودرو چهار نوع روغن وجود دارد:
 
1. روغن موتور.   2. روغن ترمز.   3. روغن هیدرولیک (فرمان).      4. روغن گیربکس.
 
♨️از بین این روغن ها، روغن هیدرولیک قابلیت اشتعال بیشتری داشته و در صورت تماس با گرمای خروجی اگزوز، یا دینام احتمال آتشسوزی موتور را در بر خواهد داشت.
 
اولین اقدام برای رفع ایراد روغن ریزی، شناسایی محل روغن ریزی است که در زیر ماشین وجو
واترپمپ معیوبخرابی واترپمپ به چند شکل خود را نشان می‌دهد. اگر در عملکرد نشانگر دمای موتور متوجه نوسان و بالا پایین رفتن دما شدید، به‌احتمال‌زیاد واترپمپ شما درست عمل نمی‌کند. از موارد دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد استهلاک واشر واترپمپ است که به‌صورت نشت مایع رادیاتور قابل‌تشخیص می‌باشد. نشتی در محل قرارگیری واترپمپ روی موتور اتفاق می‌افتد. در خودروهای جدید معمولاً اگر در محل قرارگیری تسمه تایم یا زیر آن مایع خنک‌کننده مشاهده شو
پیشتر در مورد فواید طلق موتور سیکلت در مقاله ای جدا صحبت کرده ایم. هم اکنون میخواهیم نحوه طریقه نصب طلق موتور سیکلت ۱۲۵ را به شما عزیزان آموزش دهیم.
در مرحله اول باید بدانید که طلق موتور سیکلت چه قطعات و لوازمی دارد.
لوازم مورد نیاز برای طلق موتور سیکلت
طلق موتور سیکلت
میله های نگهدارنده طلق موتور سیکلت
گیره هایی که روی فرمان موتور سیکلت نصب میشوند
پیچ و مهره بزرگ برای اتصال گیره های فرمان
پیچ و مهره های اتصال طلق به میله های نگهدارنده
گیر
مهمترین قطعه در سیستم خنک کننده موتور, درب رادیاتور میباشد,                        این قطعه مهم شامل دو سوپاپ میباشد ⤵️سوپاپ فشارسوپاپ خلعوظایف 1⃣سوپاپ فشار ⤵️ ⬅️جلوگیری از خارج شدن فشار و تبخیر آب, این امر موجب میشود آب در دمای یکصدو چهل درجه سانتیگراد به جوش آید,2⃣سوپاپ خلع ⤵️ ⬅️جلوگیری از جمع شدن شیلنگهای آب, زمانیکه موتور روشن است تمامی شیلنگها  در اثر حرارت ناشی از کارکرد موتور منبسط شده و باد میکنند, و زمانیکه موتور خاموش میش
 
شمع موتور سیکلت خود را چه زمانی تعویض کنیم؟
شمع موتور سیکلت چیست؟
شمع موتور سیکلت قطعه ای متشکل از الکترود، عایق چینی و مهره و واشر فلزی میباشد که وظیفه اش جرقه زنی و ایجاد احتراق بخار بنزین در انجین موتور سیکلت به منظور کارکرد انجین میباشد. شمع موتور سیکلت ولتاژ برق را از یک سر گرفته و از سر دیگر باعث جرقه زنی و احتراق بنزین میگردد.
موتور سیکلت ها معمولا از یک شمع کوچک در قسمت بالایی پیستون استفاده میکنند که با استفاده از سر شمع، به سیستم
اجناس شرکتی 
فروش از این لیست فقط طی صورت ۲ قلم به بالا مقدور است. صورت خود را ارسال فرمایید
تسمه تایم پراید شرکتیبلبرینگ کلاج پراید و تیبایاتاقان ثابت استاندارد پراید یاتاقان ثابت ۰۵۰ پراید سوپاپ یورو 4ساوه شرکتیموتور بخاریفولی هرزگرد کولردنده 3تیغه برف پاک کنسنسور اکسیژن زیمنسسنسور اکسیژن ساژمصفحه کلاج سکوسرپلوس 20خارترموستاتمقاومت فن جدیدلنت جلو ایرانیلنت عقب ایرانیپیستون استانداردپیستون استاندارد یورو4دنده میل سوپاپدنده سر میل
فروش ویژه واشر سرسیلندر پارس ایران خودرویی اصلی با ضمانت 6 ماهه
واشر سرسیلندر پارس اصلی و فابریکی
ضمانت پایین ترین قیمت واشر سرسیلندر پارس اصلی
واشر سر سیلندر پارس شرکتی  دارای ضمانت 6 ماهه بی قید و شرط می باشد.
سر سیلندر پارس نمونه اصلی ایرانخودرو می باشد
بدون واسط از شرکت ثریاکو خرید کنید و خرید لذت بحش سرسیلندر پارس را تجربه کنید
فروش سر سیلندر پارس اصل
قیمت سرسیلندر پارس: 110000 تومان و ارسال رایگان به تمام نقاط ایران
برای خرید سرسیلندر پا
از متخصص کمک بگیرید.
ترمال سوئیچ پروانه برقی خراب است.

داغ کردن موتور خودرو
اگر گرفتگی وجود دارد بر طرف سازید. لوله مکشی را چک کنید. آوانس دلکو را طبق مشخصات داده شده در کاتالوگ اتومبیل تنظیم کنید. قطعات فرسوده را تعویض نمایید.
آوانس اتوماتیک دلکو خراب است.

در موقع روشن کردن موتور در هوای سرد از موتور صدای غیر عادی شنیده می شود.      
  
  
موتور را متوقف کنید و اتومبیل را به محل گرم ببرید تا یخها آب شود
به علت یخ زدن، پمپ آب کار نمی کند و تسمه
 


دستگیره زین موتور سیکلت
دستگیره زین موتور سیکلت یک قطعه فلزی و ساده میباشد که در قسمت زیر زین در سمت راست موتور سیکلت نصب میشود
وظیفه دستگیره زین
وقتی قصد دارید موتور سیکلتتان را روی جک وسط قرار دهید، باید با نگهداشتن جک وسط روی زمین با پایتان، عقب موتور سیکلت را کمی بلند کرده و عقب بکشید تا موتور در حالت جک وسط قرار بگیرد. دستگیره زین جایی است که شما باید آن را بگیرید و موتور را کمی به عقب بکشید.
درصورتی که از دستگیره زین استفاده نکنید و
قیمت لوازم یدکی پژو و پراید
 
اویل پمپ ۴۰۵ شرکتی ایساکو ۱۳۵۰۰۰تومان
سوپاپ ۴۰۵ ساوه۱۶۹۰۰۰تومان
رینگ موتور ۴۰۵ ماهله شرکتی ایساکو۵۸۹۰۰۰تومان
لنت جلو ۴۰۵ تکستار شرکتی ایساکو۱۶۵۰۰۰تومان
واشر گلویی اگزوز ۴۰۵ شرکتی ایساکو۳۵۰۰۰تومان
شمع تک پلاتین بوش شرکتی ایساکوهر عدد ۱۴۰۰۰تومان
سرسیلندر کامل تک سوز ۴۰۵ شرکتی ایساکو۱۹۸۰۰۰۰تومان
تسمه دینام ۴۰۵ رادیکالتون۱۰۹۰۰۰تومان
تسمه تایم ۴۰۵ رادیکالتون۱۲۹۰۰۰تومان
تسمه تایم ۲۰۶ تیپ ۲ رادیکالتون۱۲۹
فروش، سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش انواع موتور شیب تردمیل نو و استوک
سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش چرخ دنده گیربکس موتور شیب تردمیل
فروش سنسور موتور شیب تردمیل  
فروش قطعات یدکی انواع موتور شیب تردمیل
 
 
 
تعمیر موتور شیب تردمیل - تعمیرات موتور شیب تردمیل - فروش موتور شیب تردمیل - قیمت موتور شیب تردمیل - سرویس موتور شیب تردمیل
 
سیلندر موتور سیکلت چیست؟
سیلندر موتور سیکلت یک قطعه چدنی یا آلومینیومی است که در انجین موتور سیکلت مسیر رفت و برگشت پیستون ها میباشد و پیستون ها در آن حرکت میکنند
سیلندر موتور سیکلت راپیدو دارای مشخصات زیر است:
1- قسمت بیرونی سیلندر موتور سیکلت  cc 150 راپیدو از آلیاژ آلومینیومی که در آن منیزیم به کار رفته، ساخته شده است.
2-وجود منیزیم باعث افزایش قدرت خنک کنندگی سیلندر می شود. 2- قسمت داخلی سیلندر موتور سیکلت   cc 150 راپیدو (که پیستون در آن حرکت م
گر فن ها در حال چرخش بودند و از عدم کمبود آب در سیستم نیز مطمئن بودید و حتی با ریختن آب روی رادیاتور باز هم دما پایین نیامد مشکل از چیست؟ در چنین شرایطی 3 حالت پیش می آید: 1 - وجود هوا در سیستم: همانطور که می دانید اگر در سیستم خنک کننده هوا وجود داشته باشد جلوی گردش آب را می گیرد و باعث بالا رفتن دما می شود. برای رفع این مشکل موتور را خاموش کرده و برای جلوگیری از چسبیدن رینگ پیستونها نکات ذکر شده در مورد سوم را رعایت کنید و پس خنک شدن موتور باید عم
واشر (مهر مکانیکی) چشم انداز بازار با استراتژی های ورود به بازار ، اقدامات متقابل اثرات اقتصادی و پیش بینی تا سال 2024گزارش بازار واشر (مهر و موم مکانیکی) تجزیه و تحلیل بی طرفانه و تفصیلی از روندهای در حال انجام ، فرصت ها / مناطق با رشد بالا ، محرک های بازار را ارائه می دهد ، که به ذینفعان کمک می کند تا مطابق با پویایی بازار فعلی و آینده ، استراتژی های بازار را برای استفاده و تراز کردن راهبردهای بازار یاری دهند. گزارش بازار واشر (مهر و موم مکانیکی)
چون بارها دیدم که بحث سوختن شمع موتور بین افراد مطرح میشه بد نیست که دلائل اصلی خرابی شمع رو طبق اطلاعات مرجع و تجربیات خودم اینجا توضیح بدم .
مهمترین دلائل خرابی (سوختن) شمع :
1-عدم نصب صحیح شمع . یا سفت کردن بیش از حد رزوه شمع بعلت خراب کردن واشر و رزوه یا شل بسته شدن شمع و انتقال حرارت 500 تا 800 درجه ای احتراق موتور به بدنه و چینی شمع (90 درصد عامل سوختن شمع اینه)
2-عدم تنظیم فاصله گپ الکترود شمع همه سیلندرها به یک اندازه و طبق استاندارد توصیه شده خو
بدون شک تاکنون پرواز یک مولتی روتور یا کوادکوپتر را در آسمان دیده‌اید و از خود پرسیده اید که کوادکوپتر چیست؟ کوادکوپتر (یا کوادروتور) یکی از زیرمجموعه‌های دسته بندی مولتی روتور هاست.
 مولتی روتور ربات پرنده ای است که همانطور که از نام آن پیداست از چندین موتور (به عنوان مثال از سه ، چهار،  شش یا  هشت موتور و .. ) تشکیل شده است . کوادکوپترها از چهار بازو،  چهار ملخ  و چهار موتور تشکیل شده اند و به همین دلیل آنها را اینگونه نام گذاری کرده اند، چ
بلبرینگ KOYO شیار عمیق 6205 یکی از انواع پر کاربرد بلبرینگ به حساب می آید.در برسی مشخصات فنی بلبرینگ شیار عمیق 6205 می توان به قطر داخلی 25 میلیمتر و قطر خارجی 52 میلیمتر و ارتفاع 15 میلیمتری بلبرینگ اشاره کرد.بلبرینگ شیار عمیق 6205 با وزن تقریبی 130 گرم در دسته بلبرینگ های سبک قرار می گیرد.بلبرینگ شیار عمیق 6205 در سه مدل بدون واشر ، همراه با واشر لاستیکی و همراه با واشر فلزی تولید می شود. قیمت بلبرینگ کویو KOYO أر سطح دیگر برند های تولید کننده بلبرینگ صنعتی
گاید سوپاپ گیت سوپاپ سرسلیندر والا موتور آذر ساوه 09128000441 سعادتمندبهترین کیفیت گاید سوپاپگاید سوپاپ لوله استوانه ای است و مسیر رفت و برگشت سوپاپ را بصورت قائم نگاه می دارد، تا تماس سوپاپ و سیت آن کامل و بی نقص باشد و کمپرس نتواند از محفظه فرار کند. گیت سوپاپ والا موتور آذر با بهترین کیفیتاز دیگر وظایف گاید سوپاپ پیشگیری از لق شدن سوپاپ در جای خود و کاهش صدای موتور است
پیچ شیروانی دارای دنده های سایز متوسط و با گام های کوتاه می باشد. پیچ شیروانی  اغلب از جنس آهنی گرید 5.6 و بصورت آبکاری شده سطحی گالوانیزه و به رنگ نفره ای عرضه شده و دارای سر شش گوش و بصورت واشر سر خود می باشد. در اتصالات پیچ شیروانی برای ایجاد آب بندی واشر بر روی سطح شیروانی از واشر های لاستیکی استفاده می شود که هم نقش آب بند را دارد و هم بصورت الاستیک عمل کرده و سبب افزایش تنش اتصال می شود. گروه صنعتی پیچ سازان عرضه کننده انواع پیچ شیروانی در س
گاید سوپاپ گیت سوپاپ سرسلیندر والا موتور آذر ساوه 09128000441 سعادتمندبهترین کیفیت گاید سوپاپگاید سوپاپ لوله استوانه ای است و مسیر رفت و برگشت سوپاپ را بصورت قائم نگاه می دارد، تا تماس سوپاپ و سیت آن کامل و بی نقص باشد و کمپرس نتواند از محفظه فرار کند. گیت سوپاپ والا موتور آذر با بهترین کیفیتاز دیگر وظایف گاید سوپاپ پیشگیری از لق شدن سوپاپ در جای خود و کاهش صدای موتور است
تعمیر و سیم پیچی موتور درب آسانسور
 
 
تعمیر موتور درب آسانسور - سیم پیچی موتور درب آسانسور - سیم پیچی موتور DC - خدمات سیم پیچی موتور DC - تعمیر موتور 24ولت - سیم پیچی موتور 24ولت - تعمیر موتور دی سی - سیم پیچی موتور دی سی - automatic door motor 
 
 
گزارش تحقیق شامل مطالعه کلی بازار جهانی واشر (مهر و موم مکانیکی) 2019 تا 2025 ، به همراه تمام مؤلفه های مرتبط آن است که ممکن است تأثیر زیادی در رشد صنعت واشر (مهر و موم مکانیکی) داشته باشد. این گزارش کاملاً سیستماتیک و با برخی ارزیابی متدولوژیکی بازار جهانی واشر (مهر مکانیکی) طراحی شده است. علاوه بر این ، ضمن محاسبه نرخ رشد بازار واشر (مهر مکانیکی) ، پیشرفت های اخیر در صنعت را نیز تعیین می کند. بازار جهانی واشر (مهر و موم مکانیکی) بستر قابل توجهی را ب
بدون شک تاکنون پرواز یک مولتی روتور یا کوادکوپتر را در آسمان دیده‌اید و از خود پرسیده اید که کوادکوپتر چیست؟ کوادکوپتر (یا کوادروتور) یکی از زیرمجموعه‌های دسته بندی مولتی روتور هاست.
 مولتی روتور ربات پرنده ای است که همانطور که از نام آن پیداست از چندین موتور (به عنوان مثال از سه ، چهار،  شش یا  هشت موتور و .. ) تشکیل شده است . کوادکوپترها از چهار بازو،  چهار ملخ  و چهار موتور تشکیل شده اند و به همین دلیل آنها را اینگونه نام گذاری کرده اند، چ
بلبرینگ TIMKEN Bearing شیار عمیق 6208 یکی دیگر از انواع پر کاربرد بلبرینگ شیار عمیق به حساب می آید.بلبرینگ های شیار عمیق با توجه به قیمت مناسبی که دارند مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته اند.در برسی مشخصات بلبرینگ شیار عمیق 6208 می توان به قطر داخل 40 میلیمتر و قطر خارجی 80 میلیمتر و ارتفاع 18 میلیمتری بلبرینگ اشاره کرد.بلبرینگ شیار عمیق 6208 با وزن تقریبی 360 گرم در دسته بلبرینگ های سبک قرار می گیرد. قیمت بلبرینگ TIMKEN Bearing شیار عمیق 6208 بالا بوده و ب
نشتی آب رادیاتور ماشین
در این مقاله سعی می‌کنیم دلایل کم شدن آب رادیاتور را بررسی نماییم. اگر آب رادیاتور کم باشد به موتور و واتر پمپ خودرو فشار وارد می‌شود و گاهی اوقات باعث سوختن واشر سر سیلندر خواهد شد که تعمیر آن هزینه سنگینی خواهد داشت. کم شدن آب رادیاتور علل و علائم مختلفی دارد که بعضی از آنها در ادامه مطلب خدمتتان معرفی خواهند شد
خرابی واشر سر سیلندر
اگر ماشین بد استارت می‌خورد و یا صبح که هوا مقداری سرد است (معمولا در زمستان) اوایل ب
موتور سیکلت! این وسیله ی جذاب که سالهاست از پرکاربرد ترین وسایل نقلیه در جهان است! وسیله ای سبک، کم خرج و البته سریع که عمدتا مصارف درون شهری دارد. موتور سیکلت سالهاست جایگزین مناسبی برای خودرو شده که خیلی ها ترجیح میدهند از این وسیله کاربردی برای جابجایی هایی در فواصل نه خیلی طولانی استفاده میکنند.موتور سیکلت همانند سایر وسایل نقلیه با استفاده از چرخش و اصطکاک چرخ ها با زمین حرکت میکند. چرخ ها تقریبا مهم ترین بخش موتور سیکلت است که بدون آنه
لوازم یدکی کیابازرگان شهریاری (لوازم یدکی شهریاری) واردکننده تمام قطعات و لوازم یدکی کیا شامل :
لوازم یدکی سراتو
لوازم یدکی اسپورتیج
لوازم یدکی اپتیما
لوازم یدکی کیا اپیروس
لوازم یدکی سورنتو
لوازم یدکی موهاوی
لوازم یدکی کیا کادنزا
فروش تمام قطعات و لوازم یدکی کیا شامل :
سیلندر ، بدنه خودرو ، سپر ، چراغ ، پرژکتور ، لامپ، اینه بغل ، ترانس زنون ، ایربگ ، زنون ، درب صندوق ،چراغ شور ، درپوش چراغ شور ، تلسکوپی ،درب ، چراغ جلو ، چراغ خطر ، اچار چر
فروش، سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش انواع موتور شیب تردمیل نو و استوک
سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش چرخ دنده گیربکس موتور شیب تردمیل
فروش سنسور موتور شیب تردمیل  
فروش قطعات یدکی انواع موتور شیب تردمیل
 
 
موتور سیکلت! این وسیله ی جذاب که سالهاست از پرکاربرد ترین وسایل نقلیه در جهان است! وسیله ای سبک، کم خرج و البته سریع که عمدتا مصارف درون شهری دارد. موتور سیکلت سالهاست جایگزین مناسبی برای خودرو شده که خیلی ها ترجیح میدهند از این وسیله کاربردی برای جابجایی هایی در فواصل نه خیلی طولانی استفاده میکنند.موتور سیکلت همانند سایر وسایل نقلیه با استفاده از چرخش و اصطکاک چرخ ها با زمین حرکت میکند. چرخ ها تقریبا مهم ترین بخش موتور سیکلت است که بدون آنه
نشتی رادیاتور ماشین و تعمیر آندر این مقاله سعی می‌کنیم دلایل کم شدن آب رادیاتور را بررسی نماییم. اگر آب رادیاتور کم باشد به موتور و واتر پمپ خودرو فشار وارد می‌شود و گاهی اوقات باعث سوختن واشر سر سیلندر خواهد شد که تعمیر آن هزینه سنگینی خواهد داشت. کم شدن آب رادیاتور علل و علائم مختلفی دارد که بعضی از آنها در ادامه مطلب خدمتتان معرفی خواهند شدخرابی واشر سرسیلندراگر ماشین بد استارت می‌خورد و یا صبح که هوا مقداری سرد است (معمولا در زمستان) ا
سیالی است که از ترکیب یک سیال پایه با نام مونو اتیلن
گلایکول و مواد افزودنی برای جلوگیری از خوردگی و زنگ‌زدگی و بهبود کیفیت
ضدیخ تشکیل شده است. در واقع وظیفه اصلی ضدیخ در موتور جلوگیری از خوردگی
در موتور است و اولویت بعدی جلوگیری از یخ‌زدگی یا جوش آوردن موتور در فصول
سرد و گرم سال است.

بهترین ضد یخ برای اتومبیل ضد یخ ۴ فصل استاندارد می
باشد. برندهای‌ فراوانی در بازار وجوددارد که بهترین پیشنهاد ما توجه به
کارایی ضد یخ می باشد.

برخی تصور م
مسلما رانندگی در شب توسط هر وسیله نقلیه ای اتفاق می افتد. موتور سیکلت هم از این قاعده مستثنی نیست. حتما برای شما هم پیش آمده که با موتور سیکلتتان در ساعاتی که هوا تاریک است رفت و آمد کرده اید.
وجود سیستم روشنایی و هشدار دهنده برای هر وسیله نقلیه لازم و ضروری میباشد.
یکی از قطعاتی که برای موتور سیکلت استفاده میشود چراغ خطر موتور سیکلت میباشد. چراغ خطر موتور سیکلت، همان چراغیست که در انتها و پشت موتور سیکلت شما نصب شده و معمولا به رنگ قرمز میبا
فروش، سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش انواع موتور شیب تردمیل نو و استوک
سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش چرخ دنده گیربکس موتور شیب تردمیل
فروش سنسور موتور شیب تردمیل  
فروش قطعات یدکی انواع موتور شیب تردمیل
 
 
بلوک سیلندر            

سیلندر                          

بلوک سیلندر در موتور های احتراق داخلی  در
واقع پایه بقیه لوازم موتور خودرو هست.      

و همینطور حجیم و سنگین ترین قسمت موتور هم هست                             
 
بلوکه سیلندر به شکل های وی شکل و خوابیده و ستاره ای و خطی و .. .  داریم
که بستگی به نوع موتور و استفاده ما داره.
معمولا موتور هایی که دارای سیلندر های بالایی هستن مثل موتور های 16 سیلندر یا 12
سیلندر 
از بلوک هایی باشکل دب
انواع موتور
ردیفی
خوابیده
خورجینی ( V شکل )
و ....
ترتیب احتراق عبارت است نوبت اشتعال سوخت متراکم شده در سیلندر .
در یک موتور ردیفی وقتی از جلو نگاه می کنیم سیلندر نزدیک پروانه شماره 1 است و سیلندر 4 نزدیک فلایویل است .
اتومبیل پژو از عقب شماره گذاری می شود . ( معمولا مدل های قدیمی )
موتورهای احتراقی در سه نوع 4 سیلندر – 6 سیلندر – 8 سیلندر – رایج است .
ترتیب احتراق موتور 4 سیلندر ردیفی 2_4_3_1
ترتیب احتراق موتور 4 سیلندر خوابیده 2_3_4_1
ترتیب احتراق موتور 4 س
فروش موتور تردمیل 
 
فروش دینام تردمیل نو  -  فروش دینام تردمیل استوک - فروش دینام تردمیل در تهران - فروش دینام تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل نو - فروش موتور تردمیل استوک - فروش موتور تردمیل در تهران - سیم پیچی موتور تردمیل - تعمیر موتور تردمیل
 
فروش موتور تردمیل 
 
فروش دینام تردمیل نو  -  فروش دینام تردمیل استوک - فروش دینام تردمیل در تهران - فروش دینام تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل نو - فروش موتور تردمیل استوک - فروش موتور تردمیل در تهران - سیم پیچی موتور تردمیل - تعمیر موتور تردمیل
 
لوازم یدکی هیوندایبازرگان شهریاری (لوازم یدکی شهریاری) واردکننده تمام قطعات و لوازم یدکی هیوندای شامل :
لوازم یدکی هیوندا آوانته
لوازم یدکی سوناتا
لوازم یدکی توسان
لوازم یدکی ورنا
لوازم یدکی آوانته
لوازم یدکی آزرا
لوازم یدکی سانتافه
فروش تمام قطعات و لوازم یدکی هیوندای شامل :
سیلندر ، بدنه خودرو ، سپر ، چراغ ، پرژکتور ، لامپ، اینه بغل ، ترانس زنون ، ایربگ ، زنون ، درب صندوق ،چراغ شور ، درپوش چراغ شور ، تلسکوپی ،درب ، چراغ جلو ، چراغ خطر ،
در موتور هایی که با سوخت جامد کار میکنند، زمانی که طول می کشد تا کل سوخت مصرف شود چیزی حدود 3 دقیقه است(بسته به حجم موتور) و افزایش این زمان، چند صد سال است که متخصصان احتراق را به خود مشغول کرده است. نظریه های مختلف، ایده های جدید و هزاران راه حل دیگر باعث شده که به عمر کاری موتور اضافه شود ولی هیچوقت از چند دقیقه بالاتر نرفته!
 
به حال خودم نگاه می کنم میبینم چقدر به موتور های سوخت جامد شبیهم! تمام شتاب گرفتنم فقط چند دقیقه است و خوب بعدش موتور
بسته بندی روغن موتور نفت بهران
دستگاه پرکن روغن موتور ظروف کتابی(چهار گوش)
شرکت طراحی مهندسی نوبال صنعت جزء یکی از بهترین شرکت های طراح و سازنده دستگاه های پرکن رغن موتور در ایران است. این شرکت با سابقه بیش از 3 دهه مشغول به فعالیت در زمینه طراحی و ساخت انواع دستگاه های بسته بندی و پرکن روغن موتور-رنگ و رزین- گریس-مایعات رقیق-مایعات غلیظ می باشد.http://nobalsanat.com
در لینک زیر بسته بندی روغن موتور بهران با دستگاه شرکت نوبال صنعت را می توانید مشاهده ب
گزارش واشر (مهر مکانیکی) کلیه جوانب بازار "واشر (مهر مکانیکی)" را در بر می گیرد. این اصطلاحات اساسی بازار و اطلاعات تحلیلی پیشرفته را به روشی قابل فهم ارائه می دهد که نه تنها توسط یک متخصص بلکه یک فرد غیرمستقیم قابل تفسیر است. یکی از مهمترین توضیحات در این گزارش ، اطلاعات کامل در مورد بازیکنان اصلی اصلی ElringKlinger ، Freudenberg Sealing Technologies، Trelleborg، The Flexitallic Group، Dana، Federal-Mogul، EnPro Industries، WL Gore and Associates، Parker Hannifin، Uchiyama Group، Teadit ، Sakagami Seisakusho ، صنعت بسته بندی Sanwa
روغن موتور سیکلت 125 برای اینکه تجهیزات داخلی موتور 125 به راحتی در کنار یکدیگر حرکت نمایند، مورد استفاده قرار می گیرد.روغن موتور سیکلت 125 نیز همانند دیگر تجهیزات موتور سیکلت 125 باید به صورت تخصصی انتخاب و خریده شود. در خصوص زمان تعویض روغن موتور سیکلت، متاسفانه برخی افراد بر این تصورند که این فرآیند زیاد مهم نیست؛
در صورتی که با عدم تعویض به موقع و همچنین خرید روغن موتور سیکلت 125 نا مرغوب، ممکن است آسیب های جدی به تجهیزات درونی موتور سیکلت 125
نشتی آب رادیاتور ماشین
در این مقاله سعی می‌کنیم دلایل کم شدن آب رادیاتور را بررسی نماییم. اگر آب رادیاتور کم باشد به موتور و واتر پمپ خودرو فشار وارد می‌شود و گاهی اوقات باعث سوختن واشر سر سیلندر خواهد شد که تعمیر آن هزینه سنگینی خواهد داشت. کم شدن آب رادیاتور علل و علائم مختلفی دارد که بعضی از آنها در ادامه مطلب خدمتتان معرفی خواهند شد
خرابی واشر سر سیلندر
اگر ماشین بد استارت می‌خورد و یا صبح که هوا مقداری سرد است (معمولا در زمستان) اوایل ب
فروش موتور تردمیل و فروش دینام تردمیل
 
فروش دینام تردمیل نو  -  فروش دینام تردمیل استوک - فروش دینام تردمیل در تهران - فروش دینام تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل نو - فروش موتور تردمیل استوک - فروش موتور تردمیل در تهران - سیم پیچی موتور تردمیل - تعمیر موتور تردمیل
 
روغن موتور بنز (اورجینال) یا روغن موتور جنیون بنز دقیقاً مخصوص موتور خودروهای مرسدس بنز ساخته شده. استفاده از این روغن موتور باعث روان‌شدن کار موتور شده و عملکرد موتور را بهینه می‌کند. همچنین طبق ادعای بنز، این روغن باعث کاهش ورود آلایندگی به هوا و در نتیجه کمک به بهبود وضعیت محیط زیست می‌گردد.
جهت خرید این روغن موتور به سایت فروشگاه انلاین بی بی شاپ مراجعه کنید.
گاید سوپاپ گیت سوپاپ سرسلیندر والا موتور آذر ساوه 09128000441 سعادتمندبهترین کیفیت گاید سوپاپگاید سوپاپ لوله استوانه ای است و مسیر رفت و برگشت سوپاپ را بصورت قائم نگاه می دارد، تا تماس سوپاپ و سیت آن کامل و بی نقص باشد و کمپرس نتواند از محفظه فرار کند. گیت سوپاپ والا موتور آذر با بهترین کیفیتاز دیگر وظایف گاید سوپاپ پیشگیری از لق شدن سوپاپ در جای خود و کاهش صدای موتور است
گاید سوپاپ گیت سوپاپ سرسلیندر والا موتور آذر ساوه 09128000441 سعادتمندبهترین کیفیت گاید سوپاپگاید سوپاپ لوله استوانه ای است و مسیر رفت و برگشت سوپاپ را بصورت قائم نگاه می دارد، تا تماس سوپاپ و سیت آن کامل و بی نقص باشد و کمپرس نتواند از محفظه فرار کند. گیت سوپاپ والا موتور آذر با بهترین کیفیتاز دیگر وظایف گاید سوپاپ پیشگیری از لق شدن سوپاپ در جای خود و کاهش صدای موتور است
کمک فنر موتور سیکلت چیست؟ کمک فنر یک سیستم ارتجاعی از قسمت تعلیق موتور سیکلت است که وظیفه آن کنترل ضربات ناشی از فراز و نشیب های سطح جاده هنگام رانندگی میباشد. به طور خلاصه کمک فنر نمیگذارد که سطح نا صاف جاده ها به آرگونومی بدن موتور سوار آسیب برساند. بعضی از کمک فنر ها مانند کمک فنر موتور تریل باید ارتجاع بیشتری داشته باشند زیرا این نوع موتور سیکلت در سطوح کوهستانی که فراز و نشیب های سخت تری دارد رفت و آمد میکنند. کمک فنر موتور تریل یکی از نر
بسته بندی روغن موتور نفت بهران
دستگاه پرکن روغن موتور ظروف کتابی(چهار گوش)
شرکت طراحی مهندسی نوبال صنعت جزء یکی از بهترین شرکت های طراح و سازنده دستگاه های پرکن رغن موتور در ایران است. این شرکت با سابقه بیش از 3 دهه مشغول به فعالیت در زمینه طراحی و ساخت انواع دستگاه های بسته بندی و پرکن روغن موتور-رنگ و رزین- گریس-مایعات رقیق-مایعات غلیظ می باشد.http://nobalsanat.com
در لینک زیر بسته بندی روغن موتور بهران با دستگاه شرکت نوبال صنعت را می توانید مشاهده ب
موتور برق | ژنراتور برق
موتور برق یا به اصلاح متداول آن ژنراتور برق به سبب گفته می شود که ایجاد انرژی الکتریکی (برق) می کند. حال این ایجاد انرژی باید توسط مولدی و با حرکت انجام گیرد. موتور در موتو ربرق وظیفه انجام مولد حرکتی را بر عهده دارد. بنابر ابن در حالت کلی می توان گفت که موتور از دو قسمت :
1. مولد حرکتی دورانی (موتور)
2. ایجاد کننده برق آلترناتور (ژنراتور)
درست شده است . بنابر این اسم های متفاوتی را می توان برای این دستگاه در نظر گرفت مانند موت
موتور برق (ژنراتور برق)
موتور برق یا به اصلاح متداول آن ژنراتور برق به سبب گفته می شود که ایجاد انرژی الکتریکی (برق) می کند. حال این ایجاد انرژی باید توسط مولدی و با حرکت انجام گیرد. موتور در موتو ربرق وظیفه انجام مولد حرکتی را بر عهده دارد. بنابر ابن در حالت کلی می توان گفت که موتور از دو قسمت :
1. مولد حرکتی دورانی (موتور)
2. ایجاد کننده برق آلترناتور (ژنراتور)
درست شده است . بنابر این اسم های متفاوتی را می توان برای این دستگاه در نظر گرفت مانند موت
لوازم یدکی نیسانبازرگانی شهریاری (لوازم یدکی شهریاری) ، وارد کننده تمام قطعات و لوازم یدکی نیسان سواری شامل :
لوازم یدکی ماکسیما 
لوازم یدکی رونیز
لوازم یدکی تیانا
لوازم یدکی پیکاپ
لوازم یدکی مورانو
لوازم یدکی نیسان قشقایی
لوازم یدکی نیسان ایکس تریل
لوازم یدکی نیسان جوک
فروش تمامی لوازم نیسان سواری شامل :
سیلندر ، بدنه خودرو ، سپر ، چراغ ، پرژکتور ، لامپ، اینه بغل ، ترانس زنون ، ایربگ ، زنون ، درب صندوق ،چراغ شور ، درپوش چراغ شور ، تلسکوپ
در قیمت‌گذاری حق بیمه موتور سیکلت رازی مانند شرکت‌های دیگر سه عامل مهم و تأثیرگذار وجود دارد که به شرح زیر است:
سن موتور سیکلت: حق بیمه با سن موتور سیکلت رابطه عکس دارد به این ترتیب که هر چه سن موتور سیکلت بیشتر باشد و به اصطلاح موتور سیکلت مدل پایین‌تری داشته باشد حق بیمه آن کمتر می‌شود.
تعداد سیلندر موتور سیکلت: تعداد سیلندرهای موتور سیکلت با حق بیمه رابطه مستقیم دارد. به این صورت که موتورسیکلت‌های دو سیلندر به بالا حق بیمه بیشتری نسبت
موتور برق بنزینی
در موتور بنزینی، و یا موتور برق هوندا زمان بندی شیر به طور سنتی طراحی شده است برای بهینه سازی عملیات در شرایط با سرعت بالا تمام بار با باز کردن دریچه ورودی. اندازه سوپاپ شیر در موتور برق بنزینی و یا موتور برق هوندا بر اساس ملاحظات قدرت با سرعت بالا، گشتاور کم سرعت، مقدار گاز باقی مانده در بار بخشی برای کنترل ترکیب اتهامات و انتشار، اتهام به اگزوز در بار کامل، و بیکار تعیین می شود کیفیت در قسمت بار، اگر موتور موتور تور بسته با
 
چهارشاخ فرمان کوتاه پراید  توسچهار شاخ فرمان بلند پراید توسچهار شاخ گاردان پیکان توسزنجیر موتور پیکان فال زنجیر سفت کن پیکان فال رسید
بازویی چرخ عقب پژو ۴۰۵ ABS چپ توس مشهدبازویی چرخ عقب پژو ۴۰۵ ABS راست توس مشهدسگدست پژو ۴۰۵ چپ و راست توس مشهدسگدست پراید ABS چپ و راست توس مشهدتوپی چرخ جلو پژو ۴۰۵ توس مشهدجعبه فرمان پیکان توس مشهداکسل عقب پژو ۴۰۵ نیمه توس مشهداکسل عقب پژو ۴۰۵ کامل توس مشهدرسید
موتور الکتریکی دستگاهی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نماید . موتور القایی پرکاربردترین نوع موتور است .
به منظور پاسخگویی به نیازهای متفاوت بازار و برنامه های کاربردی خاص، مربوط به عملکرد فنی عالی، از سیستم عایق برای موتورهای WEG استفاده شده است . سیم مینای گرد یکی از مهمترین مؤلفه های مورد استفاده در موتور است چون جریان الکتریکی از طریق آن و ایجاد میدان مغناطیسی مورد نیاز برای عملکرد موتور اعمال می گردد .
موتور ترمز  WEG
سیستم خنک کاری موتور خودرو از جملهرادیاتور پس از مدتی توسط رسوبات موجود در آب جرم گرفته و از کارایی آن کاسته میشود و میتوان با روش های مختلفی این رسوبات را از بین برد اما این کار مزایا و معایبی دارد. ابتدا چگونگی رسوب زدایی را شرح میدهیم:
روش کار بدین صورت است که مقداری ماده رسوب گیر کتری را تهیه نموده و درون آب سیستم خنک کننده ریخته و ماشین را روشن میکنیم تا حدود 20 دقیقه درجا کار کند.با این کار آب با دمای بالا درون مجراهای موتور , رادیاتور و ب
 
 
توضیحات فایل
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت الزامات پیچ و مهره های پر مقاومت سازه ای همراه با تصاویر در ۵۰ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
پاورپوینت الزامات پیچ و مهره های پر مقاومت سازه ای شامل:
استاندارد مجموعه پیچ و مهره ساختمانی قابل پیش تنیدگی HV سیستم
جدول۱:الزامات کلی
جدول۲:مشخصات ابعادی
جدول۳:مشخصات و استانداردهای مورد اشاره جهت پیچها
استاندارد وا
 
برای خرید باطری موتور سیکلت شما ابتدا باید اطلاعاتی در مورد باطری موتور سیکلت خود داشته باشید تا بتوانید باتری مناسبی برای موتور سیکلت خود خریداری نمائید. هر موتور سیکلت معمولا باتری مخصوص به خود را دارد. بدین منظور در جدول زیر، لیستی از باطری های موتور سیکلت، به همراه آمپر آنها و اینکه مناسب برای چه نوع موتور سیکلتی هستند آورده شده است؛
تنوع در مدل های برند دبلیو ال تویز و در دسته ماشین کنترلی به قدری زیاد است که واقعاً گاهی باعث سردرگمی کاربران می شود.  کاربرانی که هزینه مشخصی دارند به انتخاب برند معتبر دبلیو اطمینان خاطر دارندنیز به دلیل تنوع مدل های مختلف در یک رنج قیمت دچار سردرگمی می شود.  جالب اینجاست که محصولی که پیش روی شماست از نظر ظاهری با تمام مدلهای همه رده خود متفاوت است بنابراین عجیب نیست که از طرفداران خاص و زیادی نیز برخوردار باشد.
این محصول 12428a نام دارد که ب
وظیفه روغن موتور در خودرو چیست؟
قبل از اینکه بخواهیم در مورد  علت روشن شدن چراغ موتور صحبت کنیم باید در ابتدا به ضرورت روغن موتور بپردازیم تا مطلع شوید که چقدر تعویض روغن موتور ضرورت دارد . در واقع روغن موتور دو کارایی مهم برای خودرو به ویژه موتور خودرو دارد یکی از آن کارهایی که روغن موتور انجام می دهد این است که قطعات فلزی داخل موتور را روان کاری کرده و اصطحکاک را کاهش می دهد تا این قطعات به آرامی حرکت کنند.یکی دیگر از وظایف روغن موتور این اس
                                                                         پروژه انجام شده خونه باغ راین

                                                              پروزه انجام شده پارک طبیعت شهرداری منطقه 4

                                                              پروژه انجام شده خانه حاج آقا علی رفسنجان
 
 
موتور اسانسور با کیفیت برتر و خرید و فروش با ارزان ترین قیمت ، عکس + تصاویر موتور اسانسور توضیحات و مشخصات فنی و مقایسه انواع موتور اسانسور  در بازرگانی آسانسور برزده
موتور اسانسورموتور اسانسور با کیفیتموتور اسانسور قیمتموتور اسانسور جدیدموتور اسانسور عکسموتور اسانسور تصویرموتور اسانسور پخشموتور اسانسور خریدموتور اسانسور فروش
علت سوختگی موتور تردمیل1- عدم روغن کاری و از بین رفتن لایه استر کتان تسمه نقاله می شود که باعث می شود اصطکاک تسمه تردمیل نسبت به تخته تردمیل بالا رو و باعث داغ شدن موتور تردمیل و سپس باعث سوختن موتور تردمیل می شود .2- به علت عدم استفاده از تردمیل , تسمه نقاله تردمیل خشک شده است و باعث فشار آمدن به موتور تردمیل می گردد. 3- عمر تسمه نقاله تردمیل تمام شده است . 
ارائه خدمات سیم پیچی موتورهای DC
سیم پیچی موتورهای DC بسیار حساس است و اگر در سیم پیچی موتورهای DC دقت لازم صورت نگیرد اولا : باعث ایجاد جرقه بیش از حد در کالکتور موتورهای DC میشود. دوما : موتور در مدت کوتاهتری خواهد سوخت . لذا سرویس , تعمیر و سیم پیچی موتورهای DC دستگاههای صنعتی , پزشکی , ورزشی و... را به متخصصین ماهر و با تجربه بسپارید .
تعمیر و سیم پیچی موتور DC
 
 
سیم پیچی موتور تردمیل - سیم پیچی موتور dc - سیم پیچی موتور 24v - سیم پیچی دینام تردمیل - سیم پ
لیست قیمت ایساکو پژو 
تاریخ ۹۸/۹/۸
 
 
فنر سوپاپ ۴۰۵۹۵٫۰۰۰﷼
ڪابل وسط ترمز دستی ۴۰۵۲۲۰٫۰۰۰﷼
ECU  موتور بنزینی TU5 JP4 Boschیورو413/000/000ریال
لاستیک سوپاپ ۴۰۵ ویژن ایساکو ساندیسی۷۵۰۰۰۰﷼
گردگیر فرمان چپ ۴۰۵۱۷۰۰۰۰﷼
درب سوپاپ ۲۰۶ تیپ ۲ قالپاق اهنی مشکی ۳۳۰۰۰۰﷼
مهره استپ ترمز ۲۰۶ ۳۸۰۰۰۰﷼تیپ ۵
لاستیک چاکدار ۴۰۵۳۵۰۰۰۰﷼
 
لوازم یدکی ایساکو
 
 
چهارشاخه گاردان پیکان۲۰۰۰۰۰﷼
خار سر میل لنگ ۴۰۵ ۱۴۰۰۰﷼
سیم کلاچ‌ تیپ ۱ کائوچو دار۵۴۰۰۰۰﷼
رینگ موتور۴
وظیفه دسته موتور خودرو تحمل وزن و سنگینی مجموعه موتور و گیربکس خودرو و همچنین خارج کردن ارتعاشات نشات گرفته از عملکرد موتور خودرو و یا گذر از ناهمواری‌ها و البته دفع قدرت گشتاوری است که موتور خودرو به هنگام کار کردن روی آن سوار می‌نماید. به طور کلی در مورد این قطعه که به آن دسته موتور یا Engine Mount می‌گویند وظیفه حفظ تعادل در نیروهای وارده به قطعات مختلف اطراف خود را دارد که به عملکرد بهتر ماشین کمک می‌کند.
ادامه مطلب
نشتی آب رادیاتور ماشین
در این مقاله سعی می‌کنیم دلایل کم شدن آب رادیاتور را بررسی نماییم. اگر آب رادیاتور کم باشد به موتور و واتر پمپ خودرو فشار وارد می‌شود و گاهی اوقات باعث سوختن واشر سر سیلندر خواهد شد که تعمیر آن هزینه سنگینی خواهد داشت. کم شدن آب رادیاتور علل و علائم مختلفی دارد که بعضی از آنها در ادامه مطلب خدمتتان معرفی خواهند شد
خرابی واشر سر سیلندر
اگر ماشین بد استارت می‌خورد و یا صبح که هوا مقداری سرد است (معمولا در زمستان) اوایل ب
در الکتروموتورها دو شیوه نصب ستاره و مثلثی وجود دارد .  روش‌های ستاره و مثلث برای راه اندازی موتورهای الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و هر کدام دارای ویژگی‌های متفاوت و کاربردهای مختلفی هستند.
 سیستم اتصال ستاره که آن را با علامت Y نیز نشان می‌دهند، در موتورها به این صورت است که انتهای سه سیم پیچه اصلی به هم متصل می شوند و در محل اتصال آنها یک نقطه خنثی ایجاد می شود. سیستم اتصال ستاره در موتور‌ها به این صورت است که وقتی شما به سر سیم‌ه
 
شاتن موتور سیکلت هندا 125
یکی از اشکالاتی که موتور سواران از اسمش هم واهمه دارند شاتن زدنه .
موتور سوارانی که شغل اصلی شان پیک بوده لازم است که با این اشکال بیشتر آشنا شوند .
میل لنگ که قطعه اصلی در انتقال نیرو از انجین بوده توسط شاتن موتور سیکلت این کار را نهائی میکند . پس سلامت شاتن موتور سیکلت از اهمیت زیادی بر خوردار می باشد .
آشنائی با شاتن موتور سیکلت و نحوه نگهداری از آن به موتور سیکلت سواران توصیه میشود .
برای  مطالعه بقیه مطلب لطفا اینج
موتور خودرو دارای قدرت کمی است
تنظیم کنید.
دلکو تنظیم نیست.

تعمیر ویا تنظیم نمایید.
آوانس اتوماتیک خلاء خراب است.

تمام قطعات متصل به منیفولد را محکم کنید.
در مسیر لوله های تنفسی نشتی است.

فیلر گیری کنید.
فیلر سوپاپ ها صحیح نیست.

فشار را اندازه بگیرید.
فشار کمپرس کم است.

سوخت رسانی به کاربراتور و والوهای سوزنی را بررسی کنید.
بنزین کافی نمی رسد.

مطمئن شوید که تمام گاز داخل اتومبیل برابر تمام گاز کاربراتور است.
اهرم گاز خارج از تنظیم است.

در دو
تنوع در مدل های برند دبلیو ال تویز و در دسته ماشین کنترلی به قدری زیاد است که واقعاً گاهی باعث سردرگمی کاربران می شود.  کاربرانی که هزینه مشخصی دارند به انتخاب برند معتبر دبلیو اطمینان خاطر دارندنیز به دلیل تنوع مدل های مختلف در یک رنج قیمت دچار سردرگمی می شود.  جالب اینجاست که محصولی که پیش روی شماست از نظر ظاهری با تمام مدلهای همه رده خود متفاوت است بنابراین عجیب نیست که از طرفداران خاص و زیادی نیز برخوردار باشد.
این محصول 12428a نام دارد که ب
علت استفاده از موتورDC در تردمیل
شاید این سوال پیش بیاید که چرا در تردمیل های ورزشی از موتورهای دی سی (DC) استفاده می شود. به طور کلی موتور دی سی قلب تردمیل می باشد و هر چه موتور تردمیل قوی تر باشد، حرکت تردمیل نرم تر بوده و افراد با وزن های بالاتر را می تواند راحت ترجابه جا کند . اگرچه لازم نیست که خریدار تردمیل از جزئیات آن آگاه باشد. نکته اول در توصیف موتور قدرت موتور است که بر حسب اسب بخار بیان می شود. هر چه اسب بخار بیشتر باشد، قدرت تردمیل نیز
تنوع در مدل های برند دبلیو ال تویز و در دسته ماشین کنترلی به قدری زیاد است که واقعاً گاهی باعث سردرگمی کاربران می شود.  کاربرانی که هزینه مشخصی دارند به انتخاب برند معتبر دبلیو اطمینان خاطر دارندنیز به دلیل تنوع مدل های مختلف در یک رنج قیمت دچار سردرگمی می شود.  جالب اینجاست که محصولی که پیش روی شماست از نظر ظاهری با تمام مدلهای همه رده خود متفاوت است بنابراین عجیب نیست که از طرفداران خاص و زیادی نیز برخوردار باشد.
این محصول 12428a نام دارد که ب
Global Gasket (مهر و موم مکانیکی) گزارش بازار 2019 - اندازه بازار ، سهم ، قیمت ، روند و پیش بینی یک مطالعه حرفه ای و عمیق در مورد وضعیت فعلی صنعت جهانی واشر (مهر و موم مکانیکی) است.
این گزارش همچنین داده های مربوط به بخش را شامل می شود ، از جمله: بخش نوع ، بخش صنعت ، قطعه کانال و غیره. اندازه بازار مختلف بخش ، از نظر حجم و ارزش را پوشش می دهد. همچنین اطلاعات مربوط به مشتریان مربوط به صنایع مختلف را پوشش دهید ، که برای تولید کنندگان بسیار مهم است.
در این گزارش
اجزا و قطعات بدنه از با کیفیت ترین مواد اولیه واراداتی (Stainless steel) تولید میگردد.کلیه اجزا و قطعات برقی شامل موتور,برد,کلید و لامپ هالوژن دارای استاندارد ملی یا CE می باشند.فیلتر ذغالی خاص تعبیه شده در هود اخوان به عنوان یکی از شاخص ترین تصفیه کننده های هوای آلوده در آشپزخانه میباشد.موتور  دارای ترموگارد می باشد،چنانچه به هر دلیل موتور دچار شوک شود(افزایش یا کاهش ولتاژ برق و یا گرم شدن بیش از حد موتور)،باعث قطع اتوماتیک موتور میشود،استاتور دا
انواع موتور کولر آبی
در عیب یابی انواع موتور کولر آبی باید به نوع کولر و نوع موتور کولر آبی توجه ویژه ای داشت از جمله ظرفیت کولر آبی و ساختار موتور و… در زمان سرویس کولر آبی اولین و مهم ترین پارامتر موتور کولر می باشد. تعمیرکار کولر آبی جهت عیب یابی کولر باید با ساختمان و و به ویژه نقشه برق انواع موتور کولر آبی آشنایی کامل داشته باشد، لذا در ابتدا نقشه برق موتور کولر را بررسی می کنیم.
موتور کولر آبی دو دور
موتورهای کولرآبی از نوع قفسه ای بدلیل
⌚ست سیکو استیلکیفیت فوق العاده- بهترین کیفیت موجود در بازار⌚موتور ژاپنی اصل⌚رنگ کاملا ثابت⌚قفل کلیپسی⌚سه موتور فعال⌚کرنوگراف⌚ضد حساسیت⌚مقاوم در برابر آبیک سال گارانتی رنگ و موتورارسال به تمام نقاط کشور-پرداخت درب منزل ویژه شهر یزد 
قطعا رایج‌ترین، معروف‌ترین و قطعا مهم‌ترین سرویس دوره‌ای خودرو، تعویض روغن موتور است. موتور ماشین همانند قلب در بدن انسان است. بدون قلب بدن یک ثانیه هم حیات ندارد و موتور خودرو نیز از این قاعده مثتثنی نیست. همانطور که خون در قلب جریان دارد، روغن موتور داخل بدنه موتور می‌گردد. اگر خون ما دچار لختگی شود، قلب از کار می‌ایستد و ما دچار سکته قلبی خواهیم شد. سکته در برخی موارد باعث مرگ نیز می‌تواند شود.
صافی و کیفیت روغن داخل موتور نیز اهمیتی ک
آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز کار هر کسی نیست و فردی که مسئولیت آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز را بر عهده گرفته است خودش باید یکی از برترین ها در شهر شیراز باشد. ما در این پست بهترین شخص جهت آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز را به شما معرفی می کنیم. در این پست به معرفی آموزشگاه هایی برای آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز میپردازیم.
زمان و نحوه تعویض روغن ترمز موتور سیکلت دیسکی
سیستم ترمز موتور سیکلت قطعا یکی از مهمترین و حیاتی ترین اجزای موتور سیکلت به حساب می آید. سیستم ترمز جدید موتور سیکلت ها از نوع دیسکی معمولا نیاز به روغن ترمز دارند که این در موتور سیکلت های قدیمی تر وجود نداشت.
روغن ترمز موتور سیکلت همانند سایر مایعات موجود در موتور سیکلت باید به صورت دوره ای عوض شود. علائم خرابی روغن ترمز موتور سیکلت عبارتند از: تغییر رنگ به قهوه ای و یا قهوه ای سوخته.
در صورتی ک
موتور بنز که اخیرا در تمام ماشین‌ها استفاده می‌شود تحت عنوان Bluetec شناخته می‌شود. یک موتور که از نوع توربودیزل است و نسبت به سایر موتورها آلایندگی کمتری برای محیط زیست دارد. نرخ انتشار کربن دی‌اکسید و کربن مونواکسید در آن کمتر است و خود بنز به آن موتور پاک می‌گوید.
هم مکانیزم پاشش سوخت در موتور ماشین تغییر کرده است که باعث می‌شود سوخت کامل وارد فرایند احتراق شود و هم در قسمت خروجی که به اگزوز وصل می‌شود سیستم‌های جدیدی کار گذاشته شده‌ا
قطعا رایج‌ترین، معروف‌ترین و قطعا مهم‌ترین سرویس دوره‌ای خودرو، تعویض روغن موتور است. موتور ماشین همانند قلب در بدن انسان است. بدون قلب بدن یک ثانیه هم حیات ندارد و موتور خودرو نیز از این قاعده مثتثنی نیست. همانطور که خون در قلب جریان دارد، روغن موتور داخل بدنه موتور می‌گردد. اگر خون ما دچار لختگی شود، قلب از کار می‌ایستد و ما دچار سکته قلبی خواهیم شد. سکته در برخی موارد باعث مرگ نیز می‌تواند شود.
صافی و کیفیت روغن داخل موتور نیز اهمیتی ک
اگزوز موتور سیکلت
اگزوز موتور سیکلت وسیله ای از جنس فلز است که به محفظه انجین موتور سیکلت متصل شده و وظیفه اصلی آن خارج کردن دود ناشی از احتراق سوخت درون انجین به بیرون از انجین موتور سیکلت میباشد.
اگزوز موتور سیکلت عمدتا از سه بخش اصلی تشکیل شده است. بخش اتصال به انجین، بخش میانی و بخش انتهایی اگزوز.
از دیگر وظایف اکزوز موتور سیکلت میتوان به کاهش آلایندگی، کاهش دما و کاهش صدای موتور سیکلت اشاره کرد.
در صورتی که اگزوز موتور سیکلت سوراخ شو
شرکت انگلستانی رولز-رویس تاثیر به‌سزایی بر روی پیشرفت‌دادن به صنعت هوا و فضا داشت. این کمپانی گام‌های بزرگی در راستای تکامل موتور جت برداشت و نام خود را برای همیشه در تاریخ این صنعتِ جدید ثبت نمود. تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که موتور جت چگونه کار می‌کند؟ با ویکی‌لوپ همراه باشید.
فروش انواع موتور برق با بالاترین درجه از کیفیت
موتور برق
موتور برق های با کیفیت واز برترین برندهای دنیا در جاوید ژنراتور جهت استعلام قیمت موتور برق با کارکردهای متفاوت با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.
موتور برق ها عملکردی شبیه به دیزل ژنراتور ها دارند و موتور ژنراتور های در ابعاد کوچک هستند
که توان حداکثز آن ها برابر 20 کیلو وات آمپر است.
از آن ها برای کارخانه ها و کارگاه ها، مصارف خانگی، بانک ها و مراکز مهم امنیتی، استفاده
برای الکترو مو
یادگیری سئو
یادگرفتن بهینه سازی وب سایت SEO , اصول معرفی سایت در موتور های کاوش Search Engine Optimization یا این که SEO به معنای باصرفه سازی موتور های کاوش می‌باشد . آموزش سئو وب سایت روشی به خواسته ارتقاء درجه یک وبسایت در موتور های کاوش است که سبب ساز به ارتقا بازدیدکننده محل ورود از آن موتور کاوش می شود .
 
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها