نتایج جستجو برای عبارت :

برگزاری جلسه ستاد اوقات فراغت تابستان 98

در روز سه شنبه 98/3/7 راس ساعت 11 ظهر جلسه ای با حضور آقای فرهادی رئس اداره آموزش و پرورش شهرستان الشتر و یوسفوند معاونت پرورشی و فرهنگی،کارشناسان فرهنگی هنری و قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش،  در  محل اتاق مدیریت اداره  آموزش و پرورش این شهرستان جهت فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 98-97برگزار گردیددر مجموع تعداد 12 پایگاه تابستانی شامل کلاس های قرآنی ، فرهنگی و هنری و ورزشی در ایام تابستان 1398 در قالب کلاس های اوقات فراغت فعالیت خو
در راستای آشنایی کودکان با سبک زندگی قرآنی و با توجه به اهمیت غنی­سازی صحیح اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان، موسسه فرهنگی هنری قرآنی ثقلین در نظر دارد طرح آموزشکده قرآنی خود را با محوریت کلاس­های آموزش قرآن در تابستان امسال برگزار نماید.
ادامه مطلب
مدیران محترم کانون
باسلام وتبریک دهه کرامت
باستحضار می رساند با توجه به حمایت ستاد عالی از ویژه برنامه های اوقات فراغت کانون شما از طریق رصد سامانه سجا شایسته است در اسرع وقت نسبت به ثبت برنامه ها ، کلاسها و کارگاههای پیش بینی شده در ایام تابستان 98 در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد اقدام نمایید.
ضمنا با اطلاع می رساند کانونهایی که فاقد کامپیوتر و اینترنت می باشد از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب جهت ثبت برنامه ها به دفتر کانون معین واقع
مدیران محترم کانونهای مساجد شهر و روستا ی شهرستان خلیل آباد
حضور شما را در جلسه توجیهی اوقات فراغت 98 ( با حضور کارشناسان استانی )
در مورخه 98/3/26 روز یکشنبه هفته آینده ساعت 9 تا 11 صبح ارج می نهیم.
مکان : سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد
حضور شما در جلسه الزامی بوده و در پرداخت کمک هزینه اوقات فراغت سالجاری موثر خواهد بود .
منتظر ارائه طرح ها و ایده های فرهنگی شما نیز هستیم.
روابط عمومی کانون معین مساجد شهرستان خلیل آ
شاید فکر کنید اوقات فراغت از زمان خاصی به وجود آمده است اما اوقات فراغت در تمام مراحل تاریخی زندگی بشر وجود داشته است. چیزی که از دوران اولیه تا امروز تغییر کرده است آگاهی ما نسبت به موضوع اوقات فراغت است. در گذشته کار، بازی، تفریح زیاد از یکدیگر جدا نبودند. حتی یکسری از آنها با هم جزء آئین مذهبی بودند. به عبارت دیگر معنای آنها در زندگی با وجود تفاوتشان یکی بود. در چنین شرایطی مشخص است اوقات فراغت به معنای امروزی وجود نداشته است. می‌توان برای
به راستی چرا باید اوقات فراغت مطالعه و بررسی شود؟
به این خاطر که فراغت برای مردم مهم است. فراغت مهم است چرا که ما به مقداری از آزادی نیازمندیم تا بتوانیم خود را درک کنیم و برای خودمان باشیم. فراغت مهم است چرا که ما به تحول و حفظ روابط با دیگران بر پایه‌ای فراتر از اجبار نیاز داریم. از آنجا که ما برنامه‌های خود را تنظیم و کنترل می‌کنیم، اولویت‌های خود را توسعه و رشد می‌دهیم و تا حد امکان در جستجوی ساختن یک زندگی کامل و غنی برای خودمانیم. این ف
جهت دریافت فرم های مورد نیاز در کلاس های اوقات فراغت تابستان 98  یر روی لینک زیر کلیک نمائید :

فرم های مورد نیاز کلاس های اوقات فراغت در قالب word
فرم های مورد نیاز کلاس های اوقات فراغت در قالب pdf

 از کانونهای برگزار کننده  کلاس های اوقات فراغت تابستان 98 تقاضا می شود به منظور برنامه ریزی مناسب و بازدید از کلاس
های تابستانی و زمانبندی برنامه های جانبی هر چه سریعتر نسبت به تحویل فرم
برنامه هفتگی کلاس ها به کانون ندای اسلام (معین مساجد شهرستان خل
هر فعالیتی در زندگی ما پیامدی دارد. اوقات فراغت و فعالیت­‌های فراغتی هم از این قاعده مستثنی نیست و پیامدهایی در زندگی ما دارد. محققین و متخصصان همیشه به این موضوع اشاره داشته‌­اند که اوقات فراغت مانند شمشیر دولبه است که در صورت استفاده مناسب از آن تأثیرات مثبتی در زندگی فرد خواهد داشت. در این بخش به بررسی رابطه بین شرکت در فعالیت­‌های فراغتی و کارکردهای مثبت آن در زندگی افراد می‌پردازیم.
۱- کارکردهای جسمانی اوقات فراغت
از نخستین فواید شر
در اینجا به صورت خلاصه تحت عنوان ویژگی‌های اوقات فراغت راجع به این موضوع نوشته‌ام اما خب حس کردم نیاز است به شکل کاملتری راجع به این مطلب بنویسم به خصوص زمانی که راجع به این موضوع سرچی انجام دادم متوجه شدم این موضوع را بسیاری از سایت‌ها اشتباه توضیح داده‌اند مثلا سایتی آمده بود کارکردهای اوقات فراغت را به عنوان ویژگی‌های آن توضیح داده بود.
واژه فراغت در زبان محاوره و ادبیات عامه دارای چند معنی متفاوت است مثلا یک معنی آن فارغ بودن، فراغت
در مورد انواع اوقات فراغت در پست‌های قبلی صحبت کرده‌ایم و دسته بندی‌های مختلفی که در این زمینه وجود دارد مثل فراغت خلاق یا غیرخلاق، فراغت مدرن یا سنتی، فراغت جدی یا غیرجدی، فراغت سالم و غیر سالم و غیره را ارائه داده‌ایم. برخی دسته‌بندی‌ها به سادگی ارائه فراغت در دو دسته فراغت درون و برون خانگی است که فعالیت‌هایی نظیر تلویزیون دیدن درون خانگی قاعدتا محسوب می‌شود و سینما رفتن نظیر فعالیت برون خانگی است. اما برخی از محققان فراتر رفته‌ان
تعاریف مختلفی از فراغت وجود دارد. یکی از معتبرترین آن‌ها توسط انجمن بین‌المللی جامعه‌شناسی فراغت ارائه شده است. طبق تعریف انجمن بین المللی جامعه‌شناسی اوقات فراغت، فراغت مجموعه‌ای از اشتغالات است که فرد کاملا با رضایت خاطر خود برای استراحت، تفریح یا به منظور توسعه اطلاعات یا آموزش غبرانتفاعی و یا مشارکت اجتماعی داوطلبانه بعد از آزاد شدن از الزامات شغلی، خانوادگی و اجتماعی به آن می‌پردازد.
هدف این انجمن ترویج همکاری بین‌المللی در زم
واژه تفریح معادل کلمه Recreation انگلیسی می‌باشد که به معنای کار جدیدی کردن یا از نو خلق کردن می‌باشد. این کلمه در فارسی از ریشه لغوی فرح به معنای شادی و شادمانی و سرور می‌باشد و در فرهنگ عمید به معنی خوشی و شادمانی کردن آمده است. واژه تفریح اغلب با اوقات فراغت همراه می‌باشد. در واقع اوقات فراغت را اگر ظرفی بزرگ تصور کنیم، انواع فعالیت‌های تفریحی مظروف آن می‌باشند.
فعالیت‌های تفریحی بسیار متنوع و گوناگون هستند و هر کدام به نوعی می‌توانند در
اوقات فراغت توسط محققان و اندیشمندان مختلف به اشکال مختلفی تقسیم‌بندی شده است. هر انسانی دارای اوقات فراغت خاصی است که متناسب با جنسیت، سن و عوامل فردی و محیطی او می‌باشد. یکی از تقسیم‌بندی‌های مهم اوقات فراغت به تقسیم‌بندی فراغت براساس زمان مربوط می‌شود. متغیر زمان در فراغت اشاره به مدت زمان در اختیار داشتن فراغت دارد. برخی محققین فراغت براساس زمان را به 5 بخش تقسیم می‌کنند:
1- فراغت لحظه‌ای: به عنوان مثال زمانی که در پشت چراغ قرمز متوق
با شروع فصل گرما، برخی بیماری‌ها شایع‌تر هستند که با رعایت نکات بهداشتی می‌توانید از ابتلا به آنها پیشگیری کنید.

تابستان با وجود میوه‌های رنگارنگ و اوقات فراغت مناسبی که برای خانواده‌ها فراهم می‌کند، فصل بیماری‌های مختلفی است؛ از گرمازدگی گرفته تا سرماخوردگی‌هایی که از بیماری زمستانی طاقت‌فرساتر است. اما اگر این بیماری‌ها و علتشان را بشناسیم، بهتر می‌توانیم از ابتلا به آن‌ها جلوگیری کنیم.
ادامه مطلب
تورستن وبلر در تئوری طبقه فراغت خود بیان می‌کند تجمع ثروت سبب می‌شود که طبقه فراغت به لحاظ ساختار و عملکرد توسعه یابد و موجب تمایز درون طبقاتی می‌شود. با اینکه این تئوری متعلق به سال 1899 است اما امروزه همچنان مردم از فراغت به عنوان ابزاری برای نمایش طبقه اجتماعی خود استفاده می‌کنند و این کار را با خریدها و استفاده از محصولات و خدمات خاص نشان می‌دهند. اوقات فراغت نمادی آشکار و بیرونی از یک طبقه اجتماعی دارد و ارزش‌های خاص آن طبقه و پایگاه
جفری دومازدیه (Joffre Dumazedier) متولد 30 دسامبر 1915 است و در یک خانواده متوسط ​​در شمال فرانسه به دنیا آمد. او دانش آموخته دانشگاه سوربن است. وی در سال 1954، گروه مطالعات تفریحی و فرهنگ عامه را تأسیس کرد. در سال 1956 در آمستردام، وی با حدود بیست جامعه شناس آلمانی، آمریکایی، انگلیسی، برزیلی، هلندی، روسی و یوگسلاوی سابق، کمیته تحقیق در مورد اوقات فراغت، به عنوان مؤلفه ای از انجمن بین المللی جامعه شناسی را ایجاد کرد. او در 25 سپتامبر 2002 چشم از جهان بست و در
همراه با تغییرات شیوه زندگی در جهان امروز، اوقات فراغت به نیاز خاصی برای جوامع بشری تبدیل شده است. اوقات فراغت یک تجربه درونی است که منجر به احساس تازگی و بهبودی می‌شود و روحیه افراد را افزایش می‌دهد. اوقات فراغت فقدان فشار و تعهد شغلی و استفاده خلاق از زمان است که از نظر تورکیلدسن دارای سه جنبه کاربردی و اساسی است: آرامش، سرگرمی و پیشرفت.
آرامش: این طبیعی است که افراد بعد از شرکت در فعالیت فراغتی احساس آرامش داشته باشند. فردی که به شهربازی
زمان تنها مانع افراد برای لذت بردن و تفریح نیست. موانع و محدودیت‌های زیادی برای گذران اوقات فراغت وجود دارد اما در یک دسته‌بندی کلی می‌توان سه محدودیت کلی برای گذران فراغت در نظر گرفت. موانع و مشکلات مربوط به مشارکت فرد در فعالیت‌های فراغتی با توجه به محدودیت‌های درون فردی، بین فردی و ساختاری مشخص می‌شود.
محدودیت‌های درون فردی
این محدودیت،
ادامه مطلب
پنجمین جلسه ستاد کنگره بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی نهاوندی، با حضور مسئولین کمیته های اجرایی و علمی در بخشداری مرکزی نهاوند برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی اقدامات انجام شده کمیته‌های اجرایی، برنامه‌ریزی اقدامات آتی انجام گرفت.همچنین مقرر شد، تمام مطالبی که تحت عنوان کنگره، منتشر می‌شود از سوی کمیته علمی تایید شود.سایت کنگره نیز به عنوان منبع رسمی اخبار و برنامه‌های کنگره مشخص شد.
مکس کاپلان (Max Kaplan) در کتاب فراغت خود نوشته است فراغت شامل فعالیتها و تجارب نسبتا خودجوشی است که در زمان آزاد فرد اتفاق می‌افتد و به لحاظ روانشناختی خاطرات خوبی را برای فرد تداعی می‌کند و دامنه وسیعی از مشارکتها را در بر می‌گیرد. همچنین موقعیتهایی را برای تفریح، رشد شخصیتی و کمک به دیگران مهیا می‌کند.
برایت بیل (Bright Bill) فراغت را زمان بیکاری با آزادی عمل معرفی می‌کند که فرد برای استراحت یا انجام آنچه که دلخواه اوست، آزاد باشد. او بیان می‌کن
جفری دومازدیه (Joffre Dumazedier) متولد 30 دسامبر 1915 است و در یک خانواده متوسط ​​در شمال فرانسه به دنیا آمد. او دانش آموخته دانشگاه سوربن است. وی در سال 1954، گروه مطالعات تفریحی و فرهنگ عامه را تأسیس کرد. در سال 1956 در آمستردام، وی با حدود بیست جامعه شناس آلمانی، آمریکایی، انگلیسی، برزیلی، هلندی، روسی و یوگسلاوی سابق، کمیته تحقیق در مورد اوقات فراغت، به عنوان مؤلفه ای از انجمن بین المللی جامعه شناسی را ایجاد کرد. او در 25 سپتامبر 2002 چشم از جهان بست و در
تاکنون یک موش را که هر روز در چرخ گردان در حال دویدن است یا یک فرد تنبل که تمام مدت در دنیا سرگردان است را دیده‌اید؟ خیلی افراد مانند آن موش هستند. هر روز عجله دارند تا به جایی برسند بدون اینکه بدانند مقصد کجاست. هر روز تا جایی که بتوانند کار می‌کنند بدون اینکه بدانند چرا کار می‌کنند. ارسطو چهار قرن پیش از میلاد بیان کرد ما جنگ می‌کنیم تا صلح داشته باشیم و کار می‌کنیم تا فراغت داشته باشیم.
چرایی و اساس روانشناختی که ما یک فعالیت فراغتی را بی
مفهوم شناسی
اوقات فراغت


فراغت، در لغت
به آسایش و آسوده شدن از کار روزانه معنا شده است. در لغت لاتین نیز فراغت، معادل
«leisure» به
معنای رخصت و رهایی از اشتغال و کار آمده است. در اصل، اوقات فراغت، فرصت هایی است
که انسان مسئولیت پذیر هیچ گونه تکلیف یا کار موظفی را عهده دار نیست و زمان در اختیار
اوست تا با میل و انگیزه شخصی به امر حاضر بپردازد.


 در تعریف اوقات
فراغت، مفهوم رضایت، انگیزه و عامل انتخاب، نقش اساسی دارد. در حقیقت برجسته ترین ویژگی
اوق
مکان‌های مورد استفاده برای فراغت بر فعالیت‌های فراغتی بسیار تاثیرگذار است و رفتارهای فراغتی هم بر مکان‌ها و جغرافیای آن تاثیر دارد. کلیه فعالیت‌های فراغتی در مکان‌ها اتفاق می‌افتد و اوقات فراغت در مکان‌های ساخته شده برای فراغت گذرانیده می‌شود.
دسترسی یکی از موضوعاتی است که در جغرافیای فراغت بسیار مهم است. معمولا ارائه دهندگان خدمات فراغتی می‌خواهند خدمات خود را در نزدیک مراکز پرجمعیت قرار دهند تا بیشترین بهره را از مکان فراغتی ببر
فراغت ویژه (1)
این درست است که بیکارگی و بطالت، فساد و کسالت می‌آورد، امّا این نیز راست است که کار بسیار و پرفشار، جسم و جان را می‌فرساید و نداشتن اوقات فراغت، اعصاب و بدن را می‌رنجاند. یکی از محصول‌های فشردگی کار و نداشتن اوقات فراغت، «کلافگی روانی» است.ما شعار «پرکردن اوقات فراغت» را بسیار سر می‌دهیم (که البته اگر نیکو انجام گیرد، کار درستی است)، امّا چرا کسی از «ایجاد فراغت، به‌ گاه ضرورت» سخن نمی‌گوید؛ با اینکه ضرورت سخن دوم کمتر از س
اوقات فراغت زمانی برای فرهنگ سازی


یکی از مهم ترین جهات اهمیت آن این است که بهترین زمان ها برای القای فکر
و اندیشه و فرهنگ مورد قبول خود به افراد و جامعه، اوقات فراغت آنان است. با مدیریت
اوقات فراغت افراد می توان باورها، ارزش ها، رفتارها و امیال و خواسته های شان را به
سمت و سوی مورد نظر سوق داد. بیشترین سرمایه گذاری های فرهنگی در بسیاری از کشورهای
پیشرفته در روزگار حاضر بر روی ساخت فیلم و سریال و کارتون و انیمیشن و اسباب بازی
و سرگرمی های مختل
✅فوری:تعطیلی مدارس تا پایان فروردین
تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.با تصمیم ستاد ملی کرونا ،برای تشکیل کلاس های آموزشی از ابتدای اردیبهشت ماه در جلسه بعدی ستاد ملی تصمیم گیری خواهد شد. 
#خانه_بمانید #مدرسه _آنلاین
مردم در سنین مختلف فراغت‌های متفاوتی دارند. سن تأثیر مهمی بر میزان مشارکت فرد در امور فراغتی دارد ولی این تأثیر بسته به فرد و نوع فعالیت متغیر است. نوع فعالیت‌های فراغتی در سنین مختلف متفاوت است. داشتن فرصت نیز بر مشارکت در سرگرمی‌ها موثر است و برخی افراد وقت کافی برای مشارکت در این نوع فعالیت‌ها را در اختیار دارند. فراغت کودکان  کاملا با فراغت جوانان و میانسالان متفاوت است. می‌توان فراغت از لحاظ سن را در این طبقه بندی قرار داد:
اوقات فرا
و اول مهر از رگ گردن ب شما نزدیک تر است*و تو چه میدانی ۱ مهر چیست؟
* زمانی که 7 صبح ساعت ها به صدا درمی ایند*و آنچه در آسمانها و انچه در زمین است از وحشت در هم میپیچند * و گروه گروه به سمت مدارس و دانشگاه ها رانده میشوید
* و زیانکاران از ما میخواهند که آنان را به اول تابستان برگردانیم تا اندکی بخوابند
*در آن زمان نگهبانان به آنان گویند آیا ب شما نگفته بودیم که تعطیلات تابستان فانیست و عذابی دردناک در انتظار شماست؟همانا که بازگشت همه بسوی مدرسه و دا
مردم در سنین مختلف فراغت‌های متفاوتی دارند. سن تأثیر مهمی بر میزان مشارکت فرد در امور فراغتی دارد ولی این تأثیر بسته به فرد و نوع فعالیت متغیر است. نوع فعالیت‌های فراغتی در سنین مختلف متفاوت است. داشتن فرصت نیز بر مشارکت در سرگرمی‌ها موثر است و برخی افراد وقت کافی برای مشارکت در این نوع فعالیت‌ها را در اختیار دارند. فراغت کودکان  کاملا با فراغت جوانان و میانسالان متفاوت است. می‌توان فراغت از لحاظ سن را در این طبقه بندی قرار داد:
اوقات فرا
مـیلـیـون‌ها بـار تا به حال شنیده‌اید: ورزش کردن برایتان خوب و یـکـجـا نشـسـتن و تلویزیون تماشا کردن برایتان بد است. امـا در کـنـار ایـنـکـه به شما کمک می‌کند تا کالری بیشتری سوزانده و خوش اندام‌‌تر شوید، چه فواید دیگری دارد؟ در ایـنجـا می‌خواهیم فواید مهم ورزش کردن را برای شما بازگو کنیم.    آمادگی جسمانی خوب می‌تواند به شما کمک کند که از اوقات فراغت بیشتر لذّت ببرید. فردی که بدنی متناسب و ورزیده دارد، کمردرد ندارد، فشار خون بالا ندا
در دوران ارشد که بودم درسی به صورت اختیاری برای دانشجویان گذاشته بودند. عنوانش این بود نظریه‌های اوقات فراغت. برایم عنوانش عجیب و جالب بود. کمی دو دوتا چهارتا کردم و تصمیم گرفتم بردارم تا کمی کنجکاویم را قلقلک داده باشم. کلاس‌هایش را شرکت کردم. چیزی که از کلاس یادم هست این بود که استاد دائم می‌گفت درس‌های بهتری می‌شد برایتان ارائه کرد و ...
بی توجه به حرف‌های استاد کتاب معرفی شده را خواندم، برایم جذاب بود و مشتاق شدم کتاب‌های بیشتری بخوان
مدیر محترم کانون به پیوست فایل ثبت برنامه های اوقات فراغت کانون در سامانه بچه های مسجد جهت آگاهی و اطلاع اعلام می گردد./.
اهم  سرفصل های اوقات فراغت 98 قرآن و عترت، آموزش و توانمندی، هنری ،
شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی و فعالیت های اجتماعی » است که با هدف شناسایی
ظرفیت های کانون ها و ارتقا سطح توانمندی آن ها، ایجاد هم‌افزایی و فراهم کردن زمینه
جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مسجد اجرا می شود .
 
کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت ثبت ب
دستور قاطع استاندار کرمان به فرمانداران در مواقع بحرانی امکانات لازم باید کرایه و اجاره شود و هزینه آن نیز توسط ستاد مدیریت بحران استان از محل بودجه حوادث پرداخت می شود.استاندار کرمان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان های جنوبی استان در قلعه گنج با ا
ادامه مطلب
فصل تابستان فصل تعطیلی مدارس و اوقات فراغت دانش آموزان می باشد. اهمیت سه ماهه تابستان بسیار  زیاد است چرا که این 90 روز می تواند فرصت بسیار خوبی برای فرزندانمان باشد. معمولا به دلیل اینکه برنامه های سال تحصیلی از چهارچوب خاصی پیروی می کنند و به دلیل نیاز به پیگیری هر روزه آموزش های درسی، فرزندان نمی توانند در طول سال تحصیلی به همه کارهایی که دوست دارند برسند. برای مثال چندان کار راحتی نیست که علاوه بر امور مدرسه بتوان کلاس های ورزشی، آموزشی
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از کسب رتبه برتر آموزش و پرروش استان در حوزه غنی سازی اوقات فراغت در بین دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
سید غلامحسن خلیلی موسوی اظهار داشت: استان اردبیل در طول تابستان 98 با ایجاد بیش از 198پایگاه تابستانی، 111هزار نفر دانش آموز را جذب این پایگاه ها و مراکز تابستانی نموده است.
معاون پرورشی  و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه 1 هزارو 438 برنامه در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل، مناطق و نواح
به مناسبت هفته ی جوان جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان جهت برنامه ریزی برای پاسداشت هفته ی جوان برگزارشد
امروز صبح جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان باحضور همه ی نهادهای اجرایی ودولتی شهرستان #زرند در فزمانداری این شهرستان برگزار گردید. 
به گزارش ندای زرند، دراین نشست تمامی ادارات به ذکر ایده هاوبرنامه های ابتکاری خود پیرامون هفته ی جوان پرداختند که در زیر به برخی ازآن اشاره می گردد:
بهجتی رییس امور ورزش وجوانان دراین جلسه گفت :مادراین ه
تعطیلات عید و شیوع ویروس کرونا اوقات فراغت زیادی را برای همه فراهم کرده است. این اوقات فراغت اجباری بیش از اندازه باعث بیحوصلگی و کسلی می شود. سرگرمی های زیادی وجود دارد که در خانه می توان با آنها سرگرم شد. مانند بازیهای دسته جمعی، کنسول های بازی، دیدن فیلم، خواندن کتاب. اینها راهکارهایی است که در ابتدا به ذهن همگان می رسد. اما فقط همین ها هستند؟ البته که نه. کارهای دیگری هم وجود دارد که علاوه بر سرگرمی باعث تحرک و نشاط هم می شود.
یکی از کارهای
نعیم نژاد مدیر محترم کانون فرهنگی هنری امیر عرب شهر کاشمر از برگزاری اردوی طرح اوقات فراغت تابستانه "اخلاق ، نشاط و معنویت " ویژه جوانان و نوجوانان کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد به اردوگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره ) (( اردوگاه قدس )) سپاه ناحیه کاشمر خبر داد ؛
ادامه مطلب
استیبنز (stebbins) یکی از محققین فراغت در رویکردی فراغت را به دوسته فراغت جدی و غیرجدی تقسیم می‌کند. استبینز این نظریه را با انجام تحقیق قوم‌نگاری در بازیکنان بیسبال و فوتبال و ... با این پیش فرض که در جامعه پست‌مدرن، اوقات فراغت جدی بهترین روش برای گذراندن وقت‌های آزاد است، تدوین کرد. از دیدگاه وی فراغت جدی، فراغت منظم و سازمان یافته‌ای است که به صورت یک فعالیت غیرحرفه‌ای و تفننی و داوطلبانه انجام می‌شود و شرکت کننده آن را مهم و جدی تلقی می‌
برنامه های حلقه شهید ابراهیم هادی در تابستان
۱.سالن هفتگی
۲.سیر مطالعاتی
۳.جلسه معرفتی
سه برنامه بالا فقط برنامه های اصلی و دائمی هست که در طول هفته برگزار می شود
البته حلقه برنامه های دیگری هم مثل استخر،کوهنوردی
اردوی نیم روزه،هیئت دانش آموزی،جشن و... نیز دارد
در ادامه توضیحاتی درباره برنامه ها داده شده است:
توضیحی درباره ی جلسه ی معرفتی اصول عقاید :
این جلسات  معرفتی با حضور استاد عشاق و با موضوع اصول اعتقادات برگزار می شود.
تعداد جلسات ح
زندگی شکل گرفته است از گاهی اوقات ها
گاهی اوقات شیرین است ، گاهی اوقات تلخ ،گاهی اوقات پولدارمان می کند ،
گاهی اوقات بی پولمان ، گاهی اوقات سلامتمان می دارد ، گاهــی اوقــــات
مریضمان می نماید ، گاهی اوقات با ماست و گاهی اوقات بر ما و علیه ما.
ادامه مطلب
در گذشته افراد خیلی راحت‌تر از اکنون زندگی می‌کردند. آنها توقع خاصی از زندگی نداشتند. اکثر افراد در یک مسیر مشخص شده حرکت می‌کردند. به عنوان مثال شخصی که پدرش کشاورز بود او هم کشاورز می‌شد. آنها همین که کنار هم بودند خوشحال بودند و گله‌ای از نبود امکانات خاص نبود. اما امروزه زندگی کردن به تنهایی مهم نیست بلکه چگونگی زندگی کردن است که مهم شده است. مهم است که افراد چه فراغت‌هایی در زندگی دارند و به چه امکاناتی دسترسی دارند. بدین منظور نیاز ا
اسلام و اهتمام به اوقات فراغت 
در دین اسلام به مساله «وقت » توجه زیادی شده، تا جایی که خداوند در قرآن به مفردات و اجزاء وقت و زمان از جمله به «شب »، «روز»، «فجر»، «صبح »، «نیم روز» و «عصر» قسم یاد کرده است.  قسم یاد کردن خداوند به یکی از این اجزاء و مفردات زمان، نشانه عظمت و اهمیت آن است; یعنی خداوند بدین وسیله می خواهد فوائد و آثار و اهمیت زمان را به انسان متذکر شود.  ائمه اطهارعلیهم السلام نیز برای چگونگی گذراندن اوقات شبانه روز، دستورالعمل
افراد در جوامع مدرن نسبت به 100 سال قبل، زمان آزادتری دارند، اما زمان محدودیت بیشتری برای افراد دارد. در گذشته افراد بیشتر زمان خود را درگیر تأمین نیازهای اولیه و امنیت و ... بوده‌اند و زمان زیادی برای زمان آزاد وجود نداشت. در زندگی مدرن امروز زمان‌های آزاد بیشتری برای افراد وجود دارد اما محدودیت‌ها و دزدهای زمان بیشتری وجود دارد. فقط داشتن یک گوشی هوشمند و برنامه‌های پیام‌رسان باعث می‌شود که برای جواب دادن به آنها بخش زیادی از زمان خود را
با حضور مسیولین عالی رتبه شهرستان و دهیاران بخش مرکزی شهرستان زرند ، جلسه ستاد دهه فجر در محل دفتر امام جمعه محترم شهر زرند برگزار گردید.
در این جلسه هماهنگی های لازم جهت برگزاری هر چه باشکوه تر جشن های دهه فجر و چهل سالگی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی صورت گرفت.

 
 
وای ماسک
با شروع توزیع ماسک، عده ای که کلا معترض اند هم شروع کردند. که چرا توزیع ماسک حضوری است؟ چرا ماسک رو دم در خونه ها تحویل نمی دید؟ چرا....؟ چرا......؟این چرا ها برای اعضای ستاد چیز عجیبی نبود. چون قبل از پخش ماسک به همه این چرا ها رسیده بودند و جواب هم داشتند. و اینکه راه های مختلفی رو برای توزیع بررسی کرده بودند که بهترین راه حل شد شیوه توزیع حضوری در چند محل مشخص شهر....روز اول عده ای از ستاد برای جواب دادن به چرا ها کمر همت بستند و وارد کارزار
در این وبلاگ سعی کرده‌ام نظرات صاحبنظران مختلف در مورد فراغت را هر از گاهی بیاورم تا خوانندگان مطالب با دیدگاه‌های مختلف در مورد فراغت آشنا شوند. چند روز پیش که در مورد صاحبنظر بعدی فکر می‌کردم، نامی به ذهنم رسید و در دل به خودم گفتم چه کسی بهتر از ارسطو. دیگر شک نکردم و تصمیم گرفتم فراغت را از دیدگاه یک فیلسوف بزرگ مرور کنیم.
از دیدگاه ارسطو، فراغت «زمانی اضافی»، «زمانی برای خود» یا «زمانی برای آرامش» می‌باشد. وی در کتاب نیکوماخوس در مبحث
اوقات فراغت تابستان فرصت مناسبی برای بیان علاقه خود به دیگران و یک مناسبت خوب برای یادآوردی به نزدیکترین عزیزانمان است. پس چرا شما نیز مانند بقیه از این موقعیت خوب استفاده نکنید؟ البته ابتدا باید چند راه کار برای تقویت روابط اجتماعی خود بیاموزید!
اصلا مهم نیست که شما این برنامه را برای چه کسی ترتیب می دهید؛ مادر، بهترین دوست یا نامزد شما. تمام روابط بسیار مهم هستند و تمام این روابط می توانند ارتقا پیدا کنند. چرا این ماه را به عنوان نقطه شرو
اس ام اس تبریک آغاز فصل تابستان
اس ام اس عاشقانه شروع فصل تابستان
تابستان یعنی همه چیز به بلوغ رسیده است
تابستان یعنی فراغت به حد اعلی خواهد رسید
تابستان یعنی برای پاییز و زمستان آماده شدن
تابستان یعنی با تو بودن بی حد و حصر
 متن شروع تابستان
تابستون تابستون
هوا گرمه بی بارون
پنجره رو باز کنید
هوای خوب رو مهمون کنید
محبت و تقسیم کنید
جشن آغاز تابستان
تابستان
یعنی گرمایی که بین خانواده‌هاست و شادی و نشاط در بین آن‌ها، تابستان
یعنی از سردی
با سلام و عرض ادب خدمت مراجعین و اعضای محترم کتابخانه ی سعدی
کلاس قصه گویی و خلاقیت هر هفته در کتابخانه ی سعدی برای رده ی سنی کودکان برگزار می شود. در این کلاس که به مدت یک ساعت در بخش کودک کتابخانه برگزار می گردد، بر اساس یک برنامه ی مدون، کتاب های ادبیات فاخر ایران، نظیر قصه های شاهنامه، کلیله و دمنه، حکایت های سمک عیار، داستان های هزار و یک شب و ... برا کودکان خوانده می شود و بر اساس داستان و بسته به خلاقیت کودکان نمایش، کاردستی و ... ساخته می ش
بدینوسیله با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی در دهه کرامت 1398 ویژه اعضاء کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خلیل آباد عناوین رشته های ورزشی به شرح ذیل اعلام می گردد.
1- فوتبال دستی
2- تنیس روی میز
3- شطرنج
4- دارت
شایسته است مدیران محترم کانون نسبت به معرفی 3تا 5 نفر از اعضاء کانون در هر رشته تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 18 تیر ماه در قالب نامه اداری اقدام نمایند .
باتشکر کارگروه غنی سازی اوقات فراغت کانونهای مساجد شهرستان خلیل آباد
نوشته زیر در باب اهمیت اوقات فراغت از کتاب کارلا هندرسون است.  یکی متخصصین در زمینه اوقات فراغت که سالهاست در این زمینه  فعال می‌باشد.
اگر مردم مکانی را برای بازی کردن نداشته باشند و سازمان‌هایی مانند دولت فضاهایی را برای تفریح و سرگرمی تعیین نکنند، دنیا محل دلتنگ کننده‌ای خواهد بود. اگر فرصتی برای فراغت و تفریح وجود نداشته باشد، جهان کاملا متفاوت خواهد بود.
زندگی چگونه خواهد بود اگر هیچکس اوقات فراغت یا وقت آزاد نداشته باشد؟ مردم در تما
جمعه رفتیم سالن و کمی فوتسال بازی کردیم. حالا یک هفته ای می شود که کل بدنم درد میکند. حتی کیسۀ صفرای بیچاره ام هم درد میکند.
فردا میرویم استخر. تمام خستگی این دوران را از تنم درخواهد کرد. خیلی کیف میدهد از آب داغ در بیایی و مثل پنگوئن خودت را بیندازی توی آب سرد.
احتمالا در هفته پنج شش ساعت اوقات فراغت کافی باشد.
یک کلاس خصوصی فتوشاپ دارم و یک شاگردِ تقریبا زرنگ. سخت مشغول ضبط دوره طراحی سایت هستم و همچنین در حال آماده کردن جزوه دوره جامع آموزش فت
بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از ستاد انتخابات خاش

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان خاش از ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بازدید و در نشستی جداگانه با فرماندار و اعضای هیئت نظارت و ستاد اجرائی انتخابات دیدار و گفت و گو کرد. عکس از: محمدامین میربلوچزهی
فراغت‌های مختلفی در دنیا وجود دارد که هر شخص می‌تواند به انتخاب خود در برخی از آنها شرکت کند. یک اوقات فراغت یکسان می‌تواند برای یک فرد ارزش بالایی داشته باشد و برای نفر دیگری ارزش پایینی داشته باشد. ارزشی که هر فراغت دارد به متغیرهای زیادی وابسته است مثل زمان و مکان و عوامل فردی و محیطی و ...
ممکن است شما به انجام ورزش علاقمند باشید و ارزش بسیار بالایی برای انجام این فعالیت قائل باشید اما در صبح زود هیچ علاقه‌ای به ورزش کردن نداشته باشید ام
فراغت‌های مختلفی در دنیا وجود دارد که هر شخص می‌تواند به انتخاب خود در برخی از آنها شرکت کند. یک اوقات فراغت یکسان می‌تواند برای یک فرد ارزش بالایی داشته باشد و برای نفر دیگری ارزش پایینی داشته باشد. ارزشی که هر فراغت دارد به متغیرهای زیادی وابسته است مثل زمان و مکان و عوامل فردی و محیطی و ...
ممکن است شما به انجام ورزش علاقمند باشید و ارزش بسیار بالایی برای انجام این فعالیت قائل باشید اما در صبح زود هیچ علاقه‌ای به ورزش کردن نداشته باشید ام
فراغت در دعای امام سجاد(ع)
دریافت

در فرهنگ و اندیشه اسلامی، اوقات فراغت با بیهودگی و معطّلی یا آلودگی
و روزمرگی همسو نیست، بلکه فراغت، فرصت دوباره ای برای تلاش و فعالیت های فکری و جوشش
شناخت و بینش است که در آن گرچه فعالیت های ظاهری فیزیکی تعطیل می شود، کوششی درونی
و سفر به دیار قرب و قرار الهی، با پاکی نیّت و تابناکی اندیشه آغاز می گردد. سوغات
این سفر نیز تا هفته ها و ماه ها و گاه سال های بسیار، روشنی بخش شب ها و روزهای زندگی
خواهد بود. ازاین ر
با سلام خدمت مخاطبین و بازدید کنندگان وبسایت بنده (دلپر)
از اینکه در این مدت با بازدیدها و ارسال نظرات خود همراه ما بودید سپاسگزارم و به یاری خداوند در فرصت فراغت ایام تابستان با مطالبی جدید و مفید بیش از پیش در خدمت شما خواهم بود.سپاس از همراهی شما مهربانان
خلاقیت چیست؟
معمولا این سوال جواب روشنی ندارد و جواب‌های متفاوتی افراد برای آن دارند. پیکاسو درباره مفهوم خلاقیت بیان می‌کند خلاقیت چیزی است که اگر آن را تعریف کنید معلوم است چیزی از آن متوجه نشده‌اید و در جای دیگری می‌گوید مهمترین ظلم به خلاقیت، این است که آن را به زمینه‌های خاص و بزرگ، محدود کنیم.
اما در کل توانایی ایجاد یک اثر جدید اعم از ایده‌های نو و چیزهای متفاوت خلاقیت محسوب می‌شود. خلاقیت یک ویژگی انسانی است که مردم و جوامع را ق
اولین جلسه سیر مطالعاتی
اولین جلسه سیر مطالعاتی در شنبه شب در اردوی چند ساعته
شروع شد
در سیر مطالعاتی حلقه در تابستان یک دور کامل از 
کتاب سلام بر ابراهیم (از خاطرات و داستان های شهید ابراهیم هادی)
خوانده می شود
در این جلسه اول نیز چند صفحه از این کتاب خوب خوانده شد.
مسئول کانون فرهنگی هنری
نور مسجد جامع سامان گفت: یکی از برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی
هنری نور اردوهای زیارتی است که شب گذشته ۲ شهریور ۴۶ نفر از اعضای فعال
کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری شبستان
از شهرکرد، رضا صفاری، مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان شب
گذشته (2 شهریور) در محل اعزام کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس گفت:
یکی از برنامه ها کانون فرهنگی هنری نور که هر ساله و در فصل تابستان با
مسئول کانون فرهنگی هنری
نور مسجد جامع سامان گفت: یکی از برنامه های اوقات فراغت کانون فرهنگی
هنری نور اردوهای زیارتی است که شب گذشته ۲ شهریور ۴۶ نفر از اعضای فعال
کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری شبستان
از شهرکرد، رضا صفاری، مسئول کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع سامان شب
گذشته (2 شهریور) در محل اعزام کانون فرهنگی هنری نور به مشهد مقدس گفت:
یکی از برنامه ها کانون فرهنگی هنری نور که هر ساله و در فصل تابستان با
توی اوقات بیکاری و فراغت و یا زمانی که حوصله تون سر رفته این سایت هایی که در ادامه معرفی میکنم میتونن براتون مفید باشن! این سایت ها جنبه تفریحی دارن و صرفا برای سرگرمی شما ساخته شدن! پس این مطلب رو از دست ندین و ادامه مطلب رو دنبال کنین: 
ادامه مطلب
ستاد یارانه های کشور اعلام کرد
 
 
 
 
 
 
 
 
افرادی که با ماسک تردد میکنند
جزو دهک پولدار جامعه محسوب میشوند و 
یارانه انها قطع خواهد شد
 
 
حقته سوسول
.......... 
ﺍﺯ ﺁﺯﻣﺎﺸﺎﻩ با یڪ خانم تماس میگیرن و ﻣﻦ : ﺑﺒﺨﺸﺪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺟﻮﺍﺏ ﺁﺯﻣﺎﺶ همسرتون ﺑﺎ یڪ نفر ﺩﻪ ﻗﺎﻃ ﺷﺪﻩ ! ﺍﻻﻥ ﻣﺎ ﻧﻤﺪﻭﻧﻢ ﺷﻮﻫﺮﺗﻮﻥ ﺁﻟﺰﺍﻤﺮ ﺩﺍﺭﻩ ﺎ کرونا 
 
 
خانم میگه : ﺧﻮﺏ ﺍﻻﻥ ﺎﺭ ﻨﻢ ؟
 
ﺩﺘﺮ : ﺑﺎ ﺷﻮﻫﺮﺕ ﺑﺮﻭ ﺎﺭ ﻭﻟﺶ ﻦ ﺍﻪ ﺍﻭﻣﺪ ﺧﻮﻧﻪ ﻓﺮﺍﺭﻦ .
در جهان امروز ما تنوع سرگرمی‌ها بیشتر شده است ولی کماکان بسیاری از ما سرگرم نیستیم و حوصله ما خیلی اوقات سر می‌رود و لحظات کسل کننده‌ای را تجربه می‌کنیم. ما وقت بسیاری برای سرگرمی می‌گذاریم به خاطر اینکه فکر می‌کنیم سزاوار سرگرمی و تفریح بهتری هستیم. ما نیاز داریم که شاد باشیم، لحظاتی را دور از مشکلات خود سپری کنیم و زمانی را دور از جدیت دنیای اطراف خود به حالت فان بگذرانیم. بدین خاطر است که نیاز به سرگرمی در دنیای امروز به وجود آمده است
خلاقیت چیست؟
معمولا این سوال جواب روشنی ندارد و جواب‌های متفاوتی افراد برای آن دارند. پیکاسو درباره مفهوم خلاقیت بیان می‌کند خلاقیت چیزی است که اگر آن را تعریف کنید معلوم است چیزی از آن متوجه نشده‌اید و در جای دیگری می‌گوید مهمترین ظلم به خلاقیت، این است که آن را به زمینه‌های خاص و بزرگ، محدود کنیم.
اما در کل توانایی ایجاد یک اثر جدید اعم از ایده‌های نو و چیزهای متفاوت خلاقیت محسوب می‌شود. خلاقیت یک ویژگی انسانی است که مردم و جوامع را ق
 ابلاغیه تعیین مناطق جنگی و عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح موضوع ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششمقوانین مقررات بخشنامه ها تصویب نامه دستورالعمل ها آئین نامه هاستاد کل نیروهای مسلح در نامه ای خطاب به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مناطق عملیاتی موضوع فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه‌یافته و بدی آب و هوا ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم و دیگر موارد ذکر شده در این ماده را تعیین کرد. نوع مصوبه: ابلاغیه شماره مصوبه: ۳۶۱۰/۱۳۳۳/۲۸تاریخ مصوبه: ۹۶/۹/۲۸مرجع صدور مص
بهترین فصل برای اسباب کشی بیشتر افراد فصل تابستان را برای اسباب کشی انتخاب می کنند در مقاله زیر به بیان اینکه چرا بهترین فصل برای اسباب کشی تابستان است می پردازیم.  اسباب کشی راحت و بدون دردسر در روزهایی که از نظر جوی آب و هوای مناسبی داشته باشد برای هر کسی یک آرزو […] چرا بهترین فصل برای اسباب کشی تابستان است؟
منبع : سپند بار
نگذارید چهره شهید گرانقدری مثل شهید قدوسی در زیر غبار فراموشی‌ها پنهان بماند.
مقام معظم رهبری (حفظه الله)
 
با تصمیم ستاد کنگره بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی، به منظور فرصت بیشتر پژوهشگران و محققان جهت پرداختن به ابعاد مختلف و اهمیت شناخت شخصیت شهید آیت الله علی قدوسی نهاوندی (ره)، فرصت ارسال مقالات تا ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ مصادف با سالروز شهادت فرزند ایشان،  شهید محمدحسن قدوسی،  قرار داده شد.
مقالات برتر پس از داوری، اعلام و در مراسمی ویژه مورد ت
طی چند ماه اول پس از زایمان که برای تطبیق با شرایط جدید در تلاش هستیم - شرایطی که مملو از فراز و نشیب است - ، باید به نیاز های خود ( وقت شخصی ) نیز توجه داشته باشیم تا از تلاطم های عاطفی پس از زایمان در امان بمانیم
پدر و مادر شدن به این معنا نیست که شما سلامت جسمی عاطفی و روانی خود را به فراموشی بسپارید. 
باید خوب و بموقع غذا بخورید. خواب کافی داشته باشید خود را در خانه زندانی نکنید زیرا بدون تردید پدر و مادر شدن. وشی برای خودکشی نیست
 
پدر و مادر ش
فوری / دستور فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:سردار سرلشکر باقریرئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلحبرابر اطلاع، سیل زدگان دو استان شمالی نیاز مبرمی به کمک و امکانات نیروهای مسلح دارند. دستور فرمایید علاوه بر آنچه تاکنون در آن مناطق بکار گرفته شده است امکانات بیشتر برای امداد به آن مناطق گسیل نمایند. گزارش اقدام را بفرستید.
تفریح جزء آن دست مفهوم‌هایی است که می‌تواند مفهوم آن از نظر افراد مختلف متفاوت بیان شود و تعریف ثابتی برای آن وجود ندارد به همین دلیل تعریف‌های مختلفی هم از آن ارائه شده است. تعریفی که در اینجا برای مفهوم تفریح ارائه می‌شود از آقای محمدتقی فلسفی است که در توضیح این مفهوم بیان می‌کند:
تفریح به معنای لاابالیگری و بی‌بند و باری نیست، تفریح به معنی بیکارگی و اتلاف وقت نیست، تفریح به معنای آلوده شدن به پلیدی‌های گناه و سیئات اخلاقی نیست و به
جهت اطلاع دانشجویان در مورد ترم تابستان دانشگاه پیام نور موارد زیر به اطلاع می رسد:
1- ترم تابستان دانشگاه کاملاً اختیاری است. یعنی دانشجو الزامی برای ترم تابستانی ندارد.
2- حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم تابستان، 8 واحد است.
3- شهریه ثابت و متغیر ترم تابستان نیم بهاست.
4- دروس ارائه شده
در ترم تابستان فقط شامل دروس جبرانی و دروس دانشپذیری می باشد (البته
دروس جبرانی در همه مراکز و دروس دانشپذیری در برخی مراکز ارائه می شود).
5- دروس ارائه شده در
بسمه
تعالی
گزارش
ستاد برگزاری  انتخابات شورای دانش آموزی
آموزشگاه
حجاب وام ابیهای سیبک
سال
تحصیلی 97-98
در خصوص انتخابات شورای دانش آموزی سال تحصیلی 97-98 جلسه ستاد اجرایی انتخابات در روز شنبه مورخ 21/7/97 آموزشگاه حجاب سیبک تشکیل گردید
که اهم تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه به شرح ذیل می باشد:
1-همکاری کادر آموزشی -اداری آموزشگاه برای حضور
پرشور وفعال دانش آموزان در انتخابات
2-توجیه اعضای ستاد به اهمیت موضوع انتخابات
3-تبیین وتشریح اهداف شورای دانش
دستور فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در زمینه مقابله با کرونا
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور فرمانی به سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از خدمات نیروهای مسلّح به مردم در زمینه مقابله با ویروس کرونا تقدیر کردند...
ادامه مطلب
دو سال پیش هم رییس دانشگاه وقت، خلاقیت به خرج داده بود و با اعضای گروه ها به صورت جداگانه جلسه تشکیل می داد و نقطه نظراتشون رو شنود می کرد
اونوقت زمان جلسه کی بود؟؟
عد تو ماه رمضون :/
یعنی گذشته از این که؛
 طبق معمول تو جلسه ما گفتیم و رییس هم وانمود کرد که شنیده ولی مثل همیشه، هیچ خبری از جامه عمل پوشیدن هیچکدوم از پیشنهادات ما و قدمی در راستای کاستن ی کدوم از دغدغه های ما نبود
مهم تر از همه اینا این که:
ماه رمضون بود
و ما حتی نتونستیم یک موز برد
دوست عزیز، اصلا دارین میشین جزو کُدای وبلاگم :))
اینارو خوندی به خدا!
میگم سوال خاصی چیزی داری؟؟ دنبال چیز خاصی میگردی؟؟ بیا بپرس خب من جوابتو میدم دیگه این اوقاتت جزو اوقات فراغت شخصی محسوب بشه:دی

پ.ن: البته منزل خودته، بطور کل اینجوری مرور کردن اینجا محل سوال شده واسم!:دی
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، قاسم نوده فراهانی اظهار کرد: مطابق برنامه ستاد ملی کرونا از شنبه ۳۰ فروردین ماه اصناف کم خطر در استان تهران شروع به فعالیت می‌کنند که فعالیت این واحد‌ها ملاحظات، الزامات و مخاطرات خاص خود را دارد؛ از این رو نشستی در استانداری تهران با حضور تمامی دستگاه‌های ذیربط و نمایندگان وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار و تمامی مشکلات و دغدغه‌های اصناف تهران را مطرح شد.
ادامه مطلب
سردار باقری: جبهه مقاومت روز به روز در جهت تضعیف رژیم صهیونیستی و آمریکا پیشرفت می‌کند 
رییس ستاد کل نیروهای مسلح :
 
 
 
 
وقتی که پهپاد زده شده رییس جمهور آمریکا تا آستانه تصمیم رفت و این حسابگری را ارتش آمریکا برای او شفاف کرد در یک جلسه‌ای برای رییس جمهور آمریکا برآورد اطلاعاتی دادند که درصورت حمله به ایران در فضا چه اتفاقی می‌افتد، در  تنگه هرمز و کشور‌هایی که ایران به عنوان بازوانی در جبهه مقاومت ایجاد کرده چه اتفاقی می‌افتد و در حو
# مدیریت_زمان ⛔
 
هنر مدیریت زمان را بیاموزید
 
✅از مهم‌ترین راه‌های دست‌یابی به نظم، تقسیم وقت است.
 
✅تنظیم وقت افزون بر آن که باعث پدید آمدن نظم است، سبب می‌شود انسان از اوقات فراغت نیز به خوبی بهره‌مند گردد و برای همه اوقات خود برنامه‌ریزی کند و از فرصت‌ها بهره جوید. 
 
✅برای تنظیم زمان خود در آغاز باید بدانید که وقتتان صرف چه فعالیت‌هایی می‌شود. 
 
✅برای این کار می‌توانید دفترچه‌ای تهیه کرده و به مدت یک هفته فعالیت‌های روزانه
در ادامه صوتهای آموزش ترکیب به شیوه استاد سیدکاظم شامیری (حفظه الله) تقدیمتون میشه.
این کلاس یا بهتره بگم کارگاه،در شانزده جلسه در بهار 98 برگزار شده بود.
ضمنا جزوه ی آموزش ترکیبی که قبلا فرستاده بودم، تقریر خودم از این صوتها بوده.
 
جلسه اول
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
جلسه هفتم
جلسه هشتم
جلسه نهم
جلسه دهم
جلسه یازدهم
جلسه دوازدهم
جلسه سیزدهم
جلسه چهاردهم
جلسه پانزدهم
جلسه شانزدهم
به گزارشخبرنگار مهر،
رئیس ستاد ملی مدیریت و پیشگیری کرونا درباره نتایج پنجمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا گفت: مدارس سراسر کشور برای یک دوره سه روزه از فردا یعنی در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه تعطیل است.
وی افزود: وزیر آموزش و پرورش با کمک صداوسیما و سایر دستگاه‌ها باید بتوانند آموزش مجازی و آموزش از راه دور برای دانش آموزان فراهم کنند. سعید نمکی تصریح کرد: هفته نسبتاً سختی پیش رو خواهیم داشت و اوج اصلی بیماری در هفته آینده و طی روزهای آینده
 ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به کاهش چشمگیر بیماری کرونا و برطرف شدن نیاز فوری مراکز پزشکی و درمانی نیرو‌های مسلح به کارکنان وظیفه پزشکی و پیراپزشکی که به عنوان دوره احتیاط در حال خدمت بودند، ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن تشکر از تمامی این عزیزان که پر تلاش و خالصانه در راستای ابلاغ این ستاد در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا نقش آفرینی کردند، به کلیه سازمان‌های نیرو‌های مسلح اعلام می‌دارد که کل
رهبر انقلاب در مرقومه ای تدابیر ستاد ملی و وزارت بهداشت برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا را برای همه لازم الاجرا دانستند: تدابیر ستاد ملی و وزارت بهداشت برای جلوگیری از گسترش بیماری برای همه لازم الاجرا است. طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا که دارای پشتوانه علمی و همراه با انگیزه های دینی و جهادی و انسانی است، طرحی کارآمد است و همان چیزی است که بلا را به نعمت و تهدید را به فرصت تبدیل خواهد کرد ان شاءالله.
پاورپوینت اقتصاد و ورزش 
دانلود پاورپوینت با موضوع اقتصاد و ورزش، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل میزان هزینه دولت در ورزش اسلاید، قابل ویرایش، شامل میزان هزینه دولت در ورزش، هزینه های فردی و اوقات فراغت، مشارکت ورزشی و سلامتی، ورزش و جرم، ورزش و توسعه اقتصادی، دواوطلبی و ورزش، بخش اقتصادی و ورزش، تجارت ورزش، بخش تجاری غیر ورزشی، ارتباط بخش دولتی، تجاری و داوطلبی
مشخصات فایل 

تعداد صفحات
18

حجم
800 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دس
به نام خدا 
صورتجلسه ستاد انتخابات شورای دانش آموزی
در تاریخ 20/7/97 جلسه  ستاد انتخاباتی دبستان سمیه با تلاوت
آیاتی از کلام الله مجید  بر گزار گردید در این جلسه ابتدا ستاد انتخابات
شورای دانش آموزی تشکیل شد ومدیر آموزشگاه در
خصوص اهمیت
انتخابات شورای دانش آموزی صحبتهایی را ایراد
کردند و در
خصوص بر گزاری هر چه بهتر این انتخابات صحبت
کردند .
-- مفاد بخشنامه برای حاضرین در جلسه بیان شد سپس
از همکاران
خواسته شد تا در برگزاری انتخابات نهایت همک
فراغت به مثابه ظرفی است که هر فعالیتی می‌تواند آن را پر کند. اما سوال اساسی و مهم این است که چه فعالیت‌هایی برای پر کردن این ظرف فراغتی مناسب‌تر هستند. به عبارت دیگر جسم و روح نیازمند تفریح و فراغت می‌باشد و مهم است که بدانیم چه تفریحانی می‌تواند این نیاز را به خوبی مرتفع سازد. برخی با تماشای مناظر طبیعی انبساط خاطر می‌یابند، برخی با دید و بازدید با فامیل و بستگان، برخی با فعالیت بدنی و ورزش، برخی با نقاشی و مطالعه. در این میان عده‌ای نیز
https://www.isna.ir/news/99022215413/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D8%AE%D8%B3%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87
رهبر انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با ستاد ملی مبارزه با کرونا: تابع نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا هستم، سخنگوی دولت اعلام کرد: آمادگی ایران برای تبادل زندانی با آمریکا و واکنش شورای نگهبان به سخنان علی مطهری از مواردی است که مطبوعات امروز به آن پرداخته‌اند.
مشاهده مطلب در کانال
سلام روز خوش
با این وضعیت نت و قطع ارتباط با خارج از کشور کار خیلی ها با وقفه مواجه شده،مخصوصا دوستانی که شبیه من تو سایت های فریلنسر خارجی کار میکنند،الان که فقط باید صبر کنیم و منتظر حل شدن مشکل باشیم
واسه همین میخوام یک سایتی رو برای شما معرفی کنم که با این وضعیت حداقل بشه یکم اوقات فراغت خود رو پر کنید،مثل من:)
 
این سایت دانلود فیلم های ایرانی و خارجی هست که خوشبختانه بازه و سرعت دانلود خیلی خوبی هم داره
https://shahrdl.com/
 
 
 ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به کاهش چشمگیر بیماری کرونا و برطرف شدن نیاز فوری مراکز پزشکی و درمانی نیرو‌های مسلح به کارکنان وظیفه پزشکی و پیراپزشکی که به عنوان دوره احتیاط در حال خدمت بودند، ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن تشکر از تمامی این عزیزان که پر تلاش و خالصانه در راستای ابلاغ این ستاد در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا نقش آفرینی کردند، به کلیه سازمان‌های نیرو‌های مسلح اعلام می‌دارد که کل
سرگرمی های بزرگانه در فصل تابستان
به تازگی ما وارد فصل تابستان شده ایم ، بازی ها و سرگرمی های جالبی را در این بخش به شما آموزش خواهیم داد.
 
به گزارش تالاب امروزه خیابان‌ها پر شده از وسایل نقلیه و دیگر جایی
برای بازی بچه‌ها جز سالن‌های ورزشی نیست. گرچه برای بعضی خانواده‌ها ثبت
نام در سالن‌ها مقدور نمی‌باشد و باید به دنبال چاره‌ای باشند.
 
ادامه مطلب
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان مالیاتی در راستای اجرای بودجه سال ۹۹ اعلام کرد: آن بخش از فعالیت اقتصادی استان قدس رضوی و بنگاه ها و ستاد اجرایی فرمان امام و نیروهای مسلح که مشمول مالیات است در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می گیرد.
سه شنبه ، ۱۹ فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 724×889]
مشاهده مطلب در کانال
برنامه ریزی برای درس خواندن در تابستان
اگر میزان ساعات مطالعه در تابستان را در برنامه تان مشخص کنید بهتر می
دانید در تابستان چقدر درس خوانده اید. و بهتر می توانید درس ها را پیش
ببرید در ضمن وقت های خالی هم در برنامه تان مشخص می شود که می توانید برای
آنها هم برنامه ریزی کنید.
 معیار چهارم: تعیین اولویت بندی دروس 
برنامه ریزی برای تابستان پایه یازدهم: اولویت بندی در
هر برنامه ای از ملزومات آن برنامه می باشد. اولویت بندی در دروس باعث نظم
دهی د
تابستان 98 را به سبکی جدید شروع کردیم، ما بودیم و طراوت رنگ ها و خورشیدی که به ما انرژی و توانی نو و تازه می بخشید. تمام آنچه اینجا می بینید گزارشی از فعالیت گروه ما در تابستان 98 و بازخوردهای آن در دبستان کوچکِ شهرستان رامسر است.
با سلام و روز بخیر
- جلسه معارفه برای آزمونهای پری کلینیک آزمون ملی در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۲۰ در دانشکده دندانپزشکی برگزار میشود.
- حضور در جلسه اجباری می‌باشد.
- تاریخ جلسه معارفه در روز چهارشنبه تعیین شده ولی امکان عقب افتادن هم از طرف بخش ها وجود داره که خبر قطعی رو براتون تا دوشنبه همین هفته میگیرم.
پس لطفاً آمادگی حضور در جلسه را داشته باشید.
با سلام و روز بخیر
- جلسه معارفه برای آزمونهای پری کلینیک آزمون ملی در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۲۰ در دانشکده دندانپزشکی برگزار میشود.
- حضور در جلسه اجباری می‌باشد.
- تاریخ جلسه معارفه در روز چهارشنبه تعیین شده ولی امکان عقب افتادن هم از طرف بخش ها وجود داره که خبر قطعی رو براتون تا دوشنبه همین هفته میگیرم.
پس لطفاً آمادگی حضور در جلسه را داشته باشید.
 
به گزارش «خبرهای فوری پلدشت» فرماندار شهرستان پلدشت گفت: مردم و مسئولان این شهرستان عزم خود را برای ریشه کنی و مقابله با ویروس کرونا جزم کرده و در این راستا تلاش می کنند.
مهران صفری در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: این ستاد از بدو تاسیس اقداماتی را با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو انجام داده است که می توان به تشکیل مستمر جلسات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان به تعداد ۱۲ جلسه ، ابلاغ کلیه دستورالعملها و پروتکل های مربوطه به کل
حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده در جلسه ی شورای زکات شهرستان شبستر:
همه باید در نشر فرهنگ پرداخت زکات مسئولیت پذیر باشند
پرداخت زکات یکی از دستورات مهم الهی در قرآن کریم می باشد و نقش بسزایی می تواند در رفع فقر و رسیدگی به نیازمندان ایفا کند
طبق انتظارات مقام معظم رهبری در پیام شان، تمامی دستگاههای مرتبط باید با تمام قوا به مسئولیت های خود در قبال زکات عمل کنند
پرداخت زکات نماد دینمداری منطقه و شهرستان در اداء تکالیف الهی بوده و ضبط و ثبت آ
عربی معاصر 1 سطح 2 تعداد جلسات : 15 درس♨️ لینک دانلود فایل فشرده جلسات (فایل زیپ):                                                                                       فایل زیپ : yon.ir/D5aij                                                        
  جلسه 1  yon.ir/VlOjT      جلسه 2  yon.ir/F1Rap      جلسه 3  yon.ir/f7BaG      جلسه 4  yon.ir/jHFzi      جلسه 5  yon.ir/Wqhve      جلسه 6  yon.ir/8EH34      جلسه 7  yon.ir/TPWFm      جلسه 8  yon.ir/8PW8l      جلسه 9  yon.ir/jOQm5      جلسه 10  yon.ir/IY
۱،  دیروز اومدم وبلاگ خودمو باز کردم بعد از امارها اومدم آی پی مو دیدم زده بود تبریز :||| الان ینی من تبریزم؟؟؟؟  دیگه به اینم اعتمادی نیست
 
۲، ستاد کرونا بهم پیام داده که علیرغم تاکید فراوان رفتی سفر و اینا، اولا که سریع برنامه ریزی بازگشت از سفر انجام بده،  بعدم برو تو سایت تست بده :))  ناراحت نشدم که اصن درکم نمیکنه که چندماهه خونه نرفته بودم،  از این ناراحت شدم که بهم میگه برای بازگشت از سفر سریعن برنامه ریزی کن،  حتی ستاد کرونا وزارت بهدا
بسمه
تعالی
گزارش
ستاد برگزاری  انتخابات شورای دانش آموزی
آموزشگاه
بصیرت سیبک
سال
تحصیلی 98-97
در خصوص انتخابات شورای دانش آموزی
سال تحصیلی 97-98
جلسه ستاد اجرایی انتخابات درروز یکشننبه  تاریخ 22/7/97 آموزشگاه بصیرت سیبک تشکیل گردید
که اهم تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه به شرح ذیل می باشد:
1-همکاری کادر آموزشی –اداری آموزشگاه برای حضور پرشور وفعال دانش آموزان در انتخابات
2-توجیه اعضای ستاد به اهمیت موضوع انتخابات
3-تبیین وتشریح اهداف شورای دانش آم
هر کدام از ما در دوران زندگی خود با زمان‌های فراغت بسیار و متنوعی روبه‌رو می‌شویم. زمان‌هایی که هر کدام دارای شرایط و ویژگی‌های خاص خود هستند. در مطلبی با نام فراغت براساس زمان برخی از این زمان‌ها توضیح داده شد. اما در این پست به صورت متفاوتی به این موضوع خواهیم پرداخت. ما زمان‌های فراغتی خود را می‌توانیم به دو دسته تقسیم کنیم: زمان‌های دوره‌ای و زمان‌های خطی.
زمان‌های دوره‌ای یا تکراری (cyclical time)
زمان‌های فراغت دوره‌ای معمولا در دور
به نام خدای شنهای طبس




نقش روح الله زم در شایعه پراکنی انتخابات سال 84روح الله زم:سال 84 رشته روابط عمومی می خواندم و در قالب پروژه ای روی موضوع "شایعه و زمینه‌های به وجودآمدن آن" کار می کردم. پروژه را به مهدی هاشمی دادم گفتم "این را بخوان شاید در کارهای ستاد بتوانی ازش استفاده کنی و به دردت بخورد". او پروژه را خواند و گفت «چقدر خوب است، این پروژه را کجا دادی؟»، گفتم «دادم دانشگاه»، او گفت «بیا پروژه را اینجا اجرا کن». گفتم «کجا؟»، گفت «ستاد باب
آمدم غر بزنم به جانِ تابستان، اما دیدم چه فایده دارد؟ نالیدن من که این روزهای طولانی داغِ بی‌حوصله را خلاصه نمی‌کند. با ارادت به همهٔ میوه‌های رنگینش، چه می‌شد اگر ذره‌ای از دلبرانگی هوای پاییز را هم با خود داشت...؟ ابری، سایهٔ خنکی، نم بارانی؟ آخ پاییز، پاییز برگ‌ریز... کاش کسی مرا همین لحظه، به یک نقطهٔ خنک و خوش آب و هوای کشور می‌رساند؛ شرایط سفر اگر مهیا بود. نیست اما. باید گذاشت این تابستان هم، با همهٔ سنگینی‌ و پر زوری‌اش، از بی‌نفس

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها