نتایج جستجو برای عبارت :

nasa

٦ منبع برای دانلود تصاویر ماهواره ای  :
1-  وبسایت NASA EO   
http://neo.sci.gsfc.nasa.gov
2- وبسایت USGS  
  http://earthexplorer.usgs.gov/
3- وبسایت ESA’s Sentinel Satellite 
  https://scihub.copernicus.eu/dhus  
4- وبسایت NOAA  
  http://www.class.noaa.gov/
5- وبسایت 
NASA Reverb    http://reverb.echo.nasa.gov/reverb
6- وبسایت EOLi https://earth.esa.int/web/guest/eoli
آیا شما هم می‌خواهید به فضا بروید؟ ناسا طی اقدامی جدید از افرادی که علاقه‌مند به فضانوردی هستند برای پیوستن به این مجموعه دعوت به همکاری کرده است. اطلاعات تکمیلی درباره فراخوان جذب فضانورد ناسا را در ادامه بخوانید.
فراخوان جذب فضانورد ناسا
ناسا تا به امروز بیشتر تحقیقات فضایی خود در فضا را به طور فزاینده‌ای با اعتماد به ماشین‌های پیشرفته‌ای چون کاوشگرهای فضایی، مدارگردها و سطح‌نشین‌ها انجام داده است. با این حال، این بدان معنا نیست که
  حراج سوئیشرت مردانه NASA فروش ویژه سوئیشرت مردانه NASA خرید پستی سوئیشرت مردانه NASA  لینک محصول سوئیشرت مردانه NASA http://1shopiran.eshopfa.net/details/46489/cl58933/sms35350/%D8%B3%D9%88%D8%A6%D9%8A%D8%B4%D8%B1%D8%AA%20%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87%20NASA
سوئیشرت مردانه NASA 2020سوئیشرت مردانه NASA اصل
 قیمت محصول سوئیشرت مردانه NASA69,000 تومان
 خرید پیامکی : ارسال کد Msms35350 به شماره ی 09198517368
اطلاعاتی درخواستی از شما برای خرید محصول سوئیشرت مردانه NASAکد محصول : sms35350نام و نام خانوادگیآدرس دقیق با کد پستیشماره
خانه وحشت
خانه وحشت
                                                                                                         
 
 
اختر شناسان بیشتر از هر زمانی به کشف سیاره قابل زیست دیگری مثل سیاره خودمان نزدیک شده اند. آنها در این راه تعدادی سیاره هولناک پیدا کرده اند. این سیارات دارای شرایط بسیار خشنی می باشند به طوری که حیات را در آن غیرممکن می سازد.
در اینجا تعدادی از ترسناکترین و کشنده ترین سیارات خارجی ارائه شده؛ نقاطی که هرگز آرزو نمی کنید سری به آنجا
 
یک عکس زیبا از کره زمین از فضا. جو کره زمین هم در این عکس نمایان هست. این عکس‌رو ناسا گرفته و مربوط به حدود نواحی خلیج مکزیک در شب میشه.
 
برای دانلود این والپیپر کره زمین از فضا، روی عکس بزنید تا با بالاترین کیفیت دانلود بشه.
 
ناسا اعلام کرده که علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به پایگاه اینترنتی این آژانس فضایی نام خود را ثبت کنند تا نام آنها روی یک تراشه که روی بدنه مریخ نورد "مارس 2020" چسبانده می‌شود به مریخ فرستاده شود.
شما با ورود به سایت ناسا یک پاسپورت مخصوص دریافت خواهید کرد که اثبات می‌کند نام شما همراه "مارس 2020" به سیاره سرخ می‌رود، این امکان برای همگان در سراسر جهان در دسترس است و نیاز به هیچ اطلاعات شخصی جز آدرس ایمیل شما ندارد، برای شرکت در این کمپین تا 3
ناسا برنامه داره سال 2024 (همون سالی که قرار بود مارس وان پروژه ش. شروع کنه) به ماه سفر کنه. حالا هم با 11 کمپانی امریکا حرف زده تا برای ارتقای سطح سفر های فضایی لاهاش همکاری کنن و حتی جایزه هم براشون در نظر گزفته ( 45.5 میلیون دلار)
منفجر شدن ستاره‌ها کوچکترین نشانه‌ای است از دو نیم شدن آسمان در روز رستاخیز است. دانشمندان کشف کردند که وقتی ستاره‌ای منفجر می‌شود به صورت گلی با رنگهایی زیبا درمی‌آید. این حقیقت را قرآن قبل از 14 قرن آشکار ساخته و خداوند در مورد روز رستاخیز می‌فرماید:
"پس آن‌گاه که آسمان شکافته شود تا چون گل سرخ گون و چون روغن مذاب و روان گردد (آن روز سخت هولناک از گنه پشیمان شوید)."
(سوره الرحمن – آیه 37)
پاک و منزه باد پروردگار را.
---------------------
به قلم: عبد ال
این سحابی که با نام‌های NGC6543 و Caldwell 6 نیز شناخته می‌شود، در واقع یکی از درخشان‌ترین و پیچیده ترین سحابی‌های سیاره‌ای است که با فاصله تقریبی ۳۰۰۰ سال نوری از ما و قدر ظاهری ۸.۳ در صورت فلکی اژدها قرار دارد. این عکس ترکیبی از یک تصویر مرئی تلسکوپ فضایی هابل و یک تصویر اشعه ایکس تلسکوپ فضایی چاندرا می‌باشد.
اعتبار عکس: NASA, ESA
Instagram.com/fasaastronomy
@fasaastronomy
[عکس 800×687]
Show commentsمشاهده مطلب در کانال
این تصویری از کهکشان دوردست است که دارای یک کوازار فعال در مرکز آن است. یک کوثر مقدار زیادی انرژی فوق العاده تولید می کند که توسط یک سیاه چاله فوق العاده تولید شده توسط ماده آلوده کننده ایجاد می شود. اخترشناسان با استفاده از قابلیت های منحصر به فرد تلسکوپ فضایی هابل ، دریافته اند که فشار تابش تاول در مجاورت سیاه چاله با کسری از سرعت نور ، مواد را از مرکز کهکشان دور می کند. "بادهای کوآار" هر ساله صدها ماده خورشیدی از مواد را به حرکت در می آورد. ا
The fire season in New South Wales normally ramps up in December. In 2019, unusually hot weather and a potent drought primed the region for a roaring start in October. Two months later, more than 100 fires are still raging in forests and bush areas near the southeast coast, including some subtropical rainforests and eucalyptus forests that do not often see fire.
By December 12, 2019, fires in New South Wales had charred 27,000 square kilometers (10,000 square miles), an area about the size of Maryland. Vast plumes of smoke and pollution have streamed from fires for weeks, enveloping coastal towns and cities with toxic haze and smoke. Parts of Sydney, a city of 5 million people, recently endured pollution levels several times above what is considered hazardous, according to news reports.
Th
  The sr-71 blackbird high altitude reconnaissance aircraft
Buy melissa plastic flats shoes, rain boots, rain shoes, jelly shoes, sandals online with, has a collection of women plastic mini Melissa flip flop, boots.
  As a result, NASA's total solar eclipse plane was traveling at less than three times the speed of sound, making it impossible to see all 92 minutes, only slightly longer than the total solar eclipse on the ground.Shop dehumidifier online @ Hong Kong home appliances platform. Offer professional one-stop services of site survey, installation and maintenance.
  According to foreign media reports, NASA said that in the future, there will be five asteroids passing by, one of which may be very close to the earth. The asteroids, which have a minimum diameter of eight met
کفش Nasa مدل Q9532






199,000 تومانخریدپیامکی: ارسال کد 88607 به شماره 100081







کفش مردانه Nike مدل F9531






149,000 تومانخریدپیامکی: ارسال کد 88606 به شماره 100081







کفش مردانه Nike مدل Q9527






149,000 تومانخریدپیامکی: ارسال کد 88605 به شماره 100081
کاوشگر وویجر 2 (Voyager 2) بیش از چهل سال پس از پرتاب و در فاصله چند میلیارد کیلومتری (حدوداً 18507456000 کیلومتر) از زمین دچار نقص فنی شد و مهندسین ناسا با وجود چالش های متعدد موفق به تعمیر آن شدند.
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری مدرن موجود در کاوشگر های میان ستاره ای جدید ،  تعمیر وویجر 2 به دلیل فناوری قدیمی آن با چالش های متعددی همراه بود و با این حال پیش بینی میشود در اینده نیز وویجر 1 و 2 باز هم دچار نقص فنی شوند. دانشمندان ناسا برای رفع مشکل وو
Southern Africa is suffering through its worst drought in several decades and perhaps a century. Diminished and late rainfall, combined with long-term increases in temperatures, have jeopardized the food security and energy supplies of millions of people in the region, most acutely in Zambia and Zimbabwe.
According to the International Federation of Red Cross and Red Crescent (IFRC), at least 11 million people are facing food shortages due to drought. Grain production is down 30 percent across the region; in Zimbabwe, where they are close to running out of their staple crop of maize, it is down 53 percent. Livestock farmers in southern Africa have suffered losses due to starvation and to early culling of herds forced by shortages of water and feed.
“This year’s drought is unprecedented
کاوشگر وویجر 2 (Voyager 2) بیش از چهل سال پس از پرتاب و در فاصله چند میلیارد کیلومتری (حدوداً 18507456000 کیلومتر) از زمین دچار نقص فنی شد و مهندسین ناسا با وجود چالش های متعدد موفق به تعمیر آن شدند.
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری مدرن موجود در کاوشگر های میان ستاره ای جدید ،  تعمیر وویجر 2 به دلیل فناوری قدیمی آن با چالش های متعددی همراه بود و با این حال پیش بینی میشود در اینده نیز وویجر 1 و 2 باز هم دچار نقص فنی شوند. دانشمندان ناسا برای رفع مشکل وو
ناسا اخیرا با صدور فراخوانی از پیشگامان و متخصصان فعال در حوزه حمل و نقل درخواست کمک کرده است. در فراخوان مربوطه ناسا از شرکت ها و دانشمندان می خواهد تمام تجارب خود در زمینه توسعه وسایل نقلیه پیشرفته را به کار بسته و به این سازمان در ساخت خودروی ماه نورد کمک کنند.
از طرفی شاید شنیده باشید که تویوتا با همکاری آژانس هوافضای ژاپن یک ماه نورد می سازد که خودروی ماه نورد تویوتا امکان استفاده حدودا 16 ساله برای فضانوردان فعال بر روی سطح ماه و علاوه
سنگ هایی که توسط مریخ نورد روح مورد آزمایش قرار گرفته اند مدارکی دال بر محیطی مرطوب، غیراسیدی و مناسب برای حیات در گذشته مریخ را نشان می دهند. این موضوع پس از چهار سال تحقیق، آنالیز و تجزیه تحلیل سنگ ها و مواد معدنی مریخ توسط گروهی از دانشمندان تایید شد.
در اواخر سال 2005 ، در یکی از آزمایشات صورت گرفته توسط مریخ نورد روح، غلظت بالایی از کربنات نشان داده شد که ناشی از شرایط مرطوب و نزدیک به خنثی اما ترکیب شده با اسید بود. اما  مطالعات و یافته های
ساعت شش و نیم از خواب بلند میشه.تا یک ربع به هفت دوش میگیره.تا هفت و ده دقیقه صبحانه میخوره.بعد راه میوفته تا سر هشت محل کارش باشه.محل کار میتونه شماره 726 برادوی،NYU Physics depatment باشه یا NASA یا یه موسسه تو کانادا یا رصدخونه mauna kea در ارتفاع 4205 در جزیره هاوایی یا یه دبیرستان وسط تهران.
شاید بلندپرواز نباشم ولی اهل خیالپردازی هستم.اکثر تکنولوژی الان در خیالات ژول ورن ساخته شده بود.
دوران کورونا و پساکرونا قطعا جالبه.بازگشت آدما به همون چرتی قبلشون.مشک
 
دستگاه ماهواره ای گنج یاب
امروزه شاهد این هستیم که در بسیاری از وبسایت های فارسی زبان و حتی بعضی از وبسایت های خارجی بحث فلزیاب ماهواره ای و یا استفاده از ماهواره در پیدا کردن گنج و دستگاه ماهواره ای گنج یاب مطرح میشود که در این مقاله قصد داریم توصیحات بیشتری راجع به این موضوع به مخاطبان عزیز بدهیم. ماهواره اصطلاحی وسیع و کلی است که میتواند در برگیرنده طیف وسیعی از ماهواره های مخابراتی و تحقیقاتی و غیره گردد. از ماهواره های مختلف میتوان در
منشاء حیات چیست؟منشاء حیات چیست؟
 
 
آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده اید که منشا حیات در زمین از کجاست؟ اگر بر طبق نظریات بسیاری از دانشمندان مشهور جهان، حیات از نقطه ای دیگری از فضا به زمین آمده باشد، بنابراین زمین های دیگری نیز هست و شاید در همین لحضه موجودات و یا انسان های دیگری در نقطه ای دیگری از فضا در حال زندگی می باشند.
اما اگر این موضوع درست باشد، چگونه زندگی و حیات به زمین آمده است؟ برای این سوال پاسخ های گوناگونی ارائه شده اما د
اعجاز کلمه ای در آیات قرآن
کلمه "بحر" به معنی دریا به صورت صیغه مفرد آن در 32
آیه از قرآن آمده است . کلمه "بر" نیز به معنای خشکی به صورت صیغه مفرد آن
در 12 آیه از قرآن آمده است. در یک مورد نیز کلمه "یبسا" که آن هم معنای
خشکی می دهد آمده است که در مجموع در 13 آیه از قرآن کلمه خشکی وارد شده
است. بنابراین در 32 آیه قرآن کلمه دریا و در 13 آیه کلمه خشکی
آمده است. مجمع آیاتی که در آنها کلمات دریا و خشکی آمده است (32+ 13) می
شود 45 آیه. حال اگر این اعداد را با نسبت
حراج ست پولوشرت و شلوار مردانه Bayern مدل 10661
ست پولوشرت و شلوار مردانه Bayern مدل 10661
 
http://20600.dayanshop.com/Product/10661
 
ست-پولوشرت-و-شلوار-مردانه-Bayern-مدل-10661
 
قیمت محصول : 149,000 تومان
برند : بایرن
 

ویژگی های کلیدی :
درجه کیفی: A
 
سایز: XL، L
 
جنس شلوار: دورس پنبه دو نخ
 
جنس تیشرت: پنبه دورو
 
قد پولشورت: 70Cmلارج/72Cmایکس لارج
 
دور سینه: 94Cm لارج /100Cm ایکس لارج
 
قد شلوار: 95Cm لارج / 100Cm ایکس لارج
 
تعداد جیب شلوار: 2
 
دمپا شلوار: جذب


 معرفی اجمالی محصول:
دغدغه بس
خیلی وقت پیش ، یه تابستون که داشتم واسه خودم تو خونه می چرخیدم، بابا گفت بیا می خوام بهت یاد بدم چطور واسه خودت یه وبلاگ بنویسی.
اون زمان که واقعا هیچ محتوای خاصی واسه ارائه نداشتم(البته همین الانشم خیلی آش دهن سوزی نیستم) شروع کردم به رنگ و لعاب دادن یه وبلاگ به اسم "افق" اون اندازه که کدهای فانتزی پخش موسیقی و ستاره بارون توی وبلاگ برام مهم بود،چیزهایی که توش می نوشتم واقعا اهمیتی نداشت!فوقش یه کپی بود از سایت هایی که فکر می کردم خیلی موفق هس
NASAبه دنبال ایجادبسترحیات موجودات برروی سیاره زمین بود.شهاب سنگ هاازنگاه دانشمندان فقط مدفوع خشک شده بزرگ وکوچک محسوب میشدند.برنامه اول این بودکه ازلیزرجهت دفع شهاب سنگ های بزرگ که خطربرخوردبازمین دارنداستفاده شود.شهاب سنگ هاازسیاه چاله خارج میشدندوپرتاب میشدنددرفضای فاضلابی مانندجهان زیستی.انگارواقعابهشت وجهنم وتفاوت زمان ومکان درزمین وجهنم وبهشت مفهوم داشته باشد.مطابق بااقدام انهدام شهاب سنگ بزرگ زمین درمدارخودباقی میماند.اماNASA
لینک مطلب : http://50400.dayanshop.com/products/view/9478












199,000
تومان

کفش Nika مدل F9478

خرید پستی کفش نیکا Nika مدل F9478
طلایاب ماهواره ای اصلبحث فلزیاب ماهواره ای و یا استفاده از ماهواره در پیدا کردن گنج امروزه در اکثر سایت های ایرانی و یا خارجی وجود دارد و در این مقاله قصد داریم تا در مورد فلزیاب های ماهواره ای و طلایاب ماهواره ای اصل توضیح مختصری دهیم. ماهواره اصطلاحی کلی است که میتواند شامل اکثر ماهواره های مخابراتی و تحقیقاتی و غیره گردد. از ماهواره ها میتوان در کاربرد های مختلفی استفاده نمود ، از هواشناسی و بررسی تغییرات جوی گرفته تا جزئی ترین موارد زن
خیلی وقت پیش ، یه تابستون که داشتم واسه خودم تو خونه می چرخیدم، بابا گفت بیا می خوام بهت یاد بدم چطور واسه خودت یه وبلاگ بنویسی.
اون زمان که واقعا هیچ محتوای خاصی واسه ارائه نداشتم(البته همین الانشم خیلی آش دهن سوزی نیستم) شروع کردم به رنگ و لعاب دادن یه وبلاگ به اسم "افق" اون اندازه که کدهای فانتزی پخش موسیقی و ستاره بارون توی وبلاگ برام مهم بود،چیزهایی که توش می نوشتم واقعا اهمیتی نداشت!فوقش یه کپی بود از سایت هایی که فکر می کردم خیلی موفق هس
در روز پنجشنبه گذشته، ناسا اعلام نمود اسکات کلی، فضانوردی که نزدیک به یک سال را در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) گذرانده است، پس از بازگشت از فضا متوجه شده است که ۵ سانتی متر به قدش اضافه شده است.
محققان ایستگاه فضایی اعلام کردند به دلیل عدم وجود گرانش در فضا، دیسک‌های ستون فقرات گسترش می یابد.
کلی در روز سه شنبه  به همراه دو فضانورد روسی در بیابانهای قزاقستان فرود آمد. افزایش در حدود ۱٫۵ اینچ در قد کلی ناشی از عدم وجود جاذبه بوده است.
مارک کلی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
In early March 2020, seasonal rains and Tropical Cyclone Esther combined to drop historic amounts of rain over western Queensland. Some areas saw their largest downpours in nearly two decades, bringing much-needed relief to drought-stricken regions.
The rain filled waterways in Channel Country, a region in Queensland and South Australia known for its braided streams and alluvial plains. Many of the waterways empty into nearby terminal basins such as Lake Eyre.
The images on this page show swollen rivers and wetlands near the town of Thargomindah, which recently experienced its wettest day in 21 years. The first image shows Lake Bindegolly National Park, located about 40 kilometers (25 miles) east of Thargomindah. The second image shows a stream just sout
اکنون که نخستین نوشته‌ی وبلاگ «از کیهان» منتشر می‌شود، دانش‌پیشگان و مهندسانی از ناسا و بسیاری از دوستداران دانش نجوم و فناوری‌های میان‌سیاره‌ای در سراسر زمین، سخت دل‌مشغول و نگران‌اند، به‌تماشای آغاز مأموریتی جاه‌طالبانه، ۸۵۰ میلیون دلاری، طولانی و بینش‌افزا نشسته‌اند. مریخ‌نشین «InSight» چند دقیقه دیگر، پس از سفری هفت ماهه میان زمین تا مریخ، در طی علمیاتی هول‌انگیز بر سطح سیاره‌ی سرخ فرود خواهد آمد.
در فضای خبری و شبکه‌های اجت
لینک مطلب : http://50400.dayanshop.com/products/view/9599







99,000
تومان

کفش مردانه Under Armour مدل Q9599

خرید پستی کفش مردانه Under Armour مدل Q9599







حراج کفش مردانه Under
فروشگاه اینترنتی بانه هیتاچی ، مرکز خرید محصولات اصلی

بانه هیتاچی ، فرهمند ، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین
فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت
در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های
معتبر جهان، به یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود
به فروشگاه با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید. که هرآنچه نیاز دارید و به ذهن
شما خطو
لینک مطلب : http://50400.dayanshop.com/products/view/9600












99,000
تومان

کفش مردانه Under Armour مدل F9600

لینک مطلب : http://50400.dayanshop.com/products/view/9567







99,000
تومان

کفش مردانه Adidas مدل Q9567




خرید پستی کفش مردانه آدیداس Adidas مدل Q9567
A big – very big – asteroid passed relatively close to Earth this morning (April 29, 2020). Asteroid (52768) 1998 OR2 passed at a safe distance, at some 4 million miles (6 million km), or about 16 times the Earth-moon distance. It’s the biggest asteroid to fly by Earth this year (that we know about so far); according to current estimates, it’s probably a bit over a mile wide (2 km) and mostly spherical. Closest approach was April 29 around 4:56 a.m. Central Daylight Time (09:56 UTC). An online viewing of the asteroid from the Virtual Telescope Project in Rome, Italy – originally scheduled for April 28 – has been rescheduled due to clouds last night. The new time for the online viewing is today (April 29, 2020) starting at 1:30 p.m. Central Daylight Time (18:30 UTC)
Click int
95,000
تومان

کفش مردانه Fila مدل Q9499



خرید



لینک مطلب : http://50400.dayanshop.com/products/view/9499


اکنون که نخستین نوشته‌ی وبلاگ «از کیهان» منتشر می‌شود، دانش‌پیشگان و مهندسانی از ناسا و بسیاری از دوستداران دانش نجوم و فناوری‌های میان‌سیاره‌ای در سراسر زمین، سخت دل‌مشغول و نگران‌اند، به‌تماشای آغاز مأموریتی جاه‌طالبانه، ۸۵۰ میلیون دلاری، طولانی و بینش‌افزا نشسته‌اند. مریخ‌نشین «InSight» چند دقیقه دیگر، پس از سفری هفت ماهه میان زمین تا مریخ، در طی علمیاتی هول‌انگیز بر سطح سیاره‌ی سرخ فرود خواهد آمد.
در فضای خبری و شبکه‌های اجت
یک درصد فک کنین من فیلم hidden figures  رو نبینم :)) فیلم زنانی موفق که در ناسا کار میکنند و سعی میکنند که با تبعیض نژادی مبارزه کنند. یه قسمت از فیلم رو با جون و پوست و خونم حس کردم.اونجایی که میگه:
So, yes, they let women do some things at NASA, Mr. Johnson. And it's not because we wear skirts. It's because we wear glasses.
میدونین چند بار بهم گفتن به خاطر دختر بودنته که توی هیچ درسی نیفتادی؟ میدونین من هیچچچ وقت نرفتم واسه اعتراض به نمره؟ برای دیدن نمره هم به ندرت.. هر وقت میرفتم سرم پایین بود کلید رو میدی
- تشکیل غول قرمز:  در یک ستاره عادی، تعادلی بین نیروی حاصل از سوختن عناصر (که به سمت خارج میباشد) و نیروی جاذبه (به سمت داخل) وجود دارد.با خنثی شدن این دو نیرو، ستاره نه از هم میپاشد نه روی خودش فرو میریزد. از طرفی میدانیم که در لایه های درونی تر ستاره،فشار و دما بیشتر است.چون وزن لایه های بیرونی هم روی لایه های درونی می افتد و هم فشار و هم دما را بالا میبرد.
پس لایه های درونی،بعلت فشار بیشتر،بهتر عناصر را میسوزانند، پس اگر سوخت لایه درونی تمام شو
All organizations have the ability to be smarter than the sum of their members’ intelligence and talent. Unfortunately, most are actually dumber. The good news is there are a handful of practical steps to boost collective intelligence.
Create tools that allow everyone to communicate strategically about innovation. Good ideas can come from all corners of a company, but would-be innovators may need help developing a strong strategic argument. The Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA), the innovative government agency focused on transformational breakthroughs in national security, uses a set of simple questions called the Heilmeier Catechism (named after a former director), to think through and evaluate proposed research programs:
What are you trying to do? Articulate your ob
چند سال پیش یه سری بچه‌های دانشگاه برام تولد گرفتن. یادمه بعد از آز مبانی برق بود، حتی یادم مونده آخر اون جلسه چی رو توضیح می‌دادن. تموم که شد، دوستم گفت بیا برگردیم دانشکده. من یه کاری داشتم و اینم گیر داده بود که نه بیا عین کارت داره. مونده بودم که عین دوست‌پسر خودشه و اینم حساس، آخه با من چی کار داره :| خلاصه اینقدر اصرار کرد فهمیدم تولد می‌خوان بگیرن و برگشتیم! بارون گرفته بود و پیش بچه‌ها وایسادم تا عین و یه دوست دیگه‌م که رفته بودن دنبا
چند سال پیش یه سری بچه‌های دانشگاه برام تولد گرفتن. یادمه بعد از آز مبانی برق بود، حتی یادم مونده آخر اون جلسه چی رو توضیح می‌دادن. تموم که شد، دوستم گفت بیا برگردیم دانشکده. من یه کاری داشتم و اینم گیر داده بود که نه بیا عین کارت داره. مونده بودم که عین دوست‌پسر خودشه و اینم حساس، آخه با من چی کار داره :| خلاصه اینقدر اصرار کرد فهمیدم تولد می‌خوان بگیرن و برگشتیم! بارون گرفته بود و پیش بچه‌ها وایسادم تا عین و یه دوست دیگه‌م که رفته بودن دنبا
خرید کفش مخصوص پیاده روی مردانه نایکی مدل Air Max 
 
قیمت : 580000 تومان
 
 
برند : Nike
 
 
خرید پستی کفش مخصوص پیاده روی مردانه نایکی مدل Air Max 
 
 
قیمت کفش مخصوص پیاده روی مردانه نایکی مدل Air Max 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
شعار نایک در تیزر تبلیغاتی رونمایی از کفش ایرمکس:با این فناوری ما فشار و ضربات به پاشنه ی پا را خنث
  Twenty-nine scientists gained $1 million or more earning a bid into UCF Millionaires Club,  this thirty day period.
  Recipients been given kudos and tongue and cheek awards for instance a plush Underdog toy that went to your political science workforce that beat the odds by winning a $1.eighty five million grant. An additional staff earned the United Nations award for the undertaking using the most non-U.S. collaborators.
  Although now we have now trademarked the phrase America Foremost partnership College,¥ our investigate and commercialization business uniquely personifies that motivation, reported MJ Soileau, vice president for study commercialization and the emcee for the evening.
The Master of Science in Nursing also includes mental health nursing polyu.
  Soil
NASAبه دنبال ایجادبسترحیات موجودات برروی سیاره زمین بود.شهاب سنگ هاازنگاه دانشمندان فقط مدفوع خشک شده بزرگ وکوچک محسوب میشدند.برنامه اول این بودکه ازلیزرجهت دفع شهاب سنگ های بزرگ که خطربرخوردبازمین دارنداستفاده شود.شهاب سنگ هاازسیاه چاله خارج میشدندوپرتاب میشدنددرفضای فاضلابی مانندجهان زیستی.انگارواقعابهشت وجهنم وتفاوت زمان ومکان درزمین وجهنم وبهشت مفهوم داشته باشد.مطابق بااقدام انهدام شهاب سنگ بزرگ زمین درمدارخودباقی میماند.اماNASA
لوگو چیست؟
لوگو و آرم یک نشانه‌ی گرافیکی قابل فهم و یا می توان آن را یک زبان بصری دانست که به صورت یک تصویر ، یک نوشته و یا ترکیبی از آن قابل اجرا می باشد.

اتودزنی لوگو
لوگو یک هویت تصویری برای رساندن مفهوم خدمت ، نشان دادن هویت یک سازمان بزرگ و یا کوچک ، به مفهوم رسانی یک وضعیت ، نشانه گذاری یک محصول به وسیله شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی و هم‌چنین کسب وکارهای کوچک استفاده می‌شود تا از این طریق نوع خدمات ،  اهداف مورد نظر و محصولات را با
NASAبه دنبال ایجادبسترحیات موجودات برروی سیاره زمین بود.شهاب سنگ هاازنگاه دانشمندان فقط مدفوع خشک شده بزرگ وکوچک محسوب میشدند.برنامه اول این بودکه ازلیزرجهت دفع شهاب سنگ های بزرگ که خطربرخوردبازمین دارنداستفاده شود.شهاب سنگ هاازسیاه چاله خارج میشدندوپرتاب میشدنددرفضای فاضلابی مانندجهان زیستی.انگارواقعابهشت وجهنم وتفاوت زمان ومکان درزمین وجهنم وبهشت مفهوم داشته باشد.مطابق بااقدام انهدام شهاب سنگ بزرگ زمین درمدارخودباقی میماند.اماNASA
هربلایی سر مملکت آمده، از شوق واردات بوده
است!از واردات فرهنگی گرفته تا: واردات ماشین و کود و آدمیزاد و مدیریت! تقی زاده
روز اول حرف را تمام و کمال گفت. ولی برخی ها فکر کردند او شعار می دهد! گفت از
نوک پا تا فرق سر، باید فرنگی و اروپایی شویم! همین کار را کردند. شوق واردات از
عرق غریبه پرستی ایرانیان، نشات می گیرد و می گویند: همسایه ها از خودمان واجب
ترند. اخیر اقای وزیر صمت، شوق جدیدی دنبال می کند. او می خواهد همه چیزهایی غربی
و شرقی قطع شده، در دا
برخلاف شکل موجود، تولید ثروت یک راه حل غلط است!
زیرا که فرماندهان تولید ثروت، کسانی هستند که می خواهند: آن را به غارت ببرند! در
واقع بصورت علمی، سرمایه گذاران طرحها، کسانی هستند که عاقبت، اصل و فرع آن را به
آمریکا، یا کانادا می برند! در اینجا ما با یک تناقض بزرگ روبرو هستیم: که اگر دقت
نشود به تحلیل های نادرست کشیده می شود. اصرار بر واردات از یکسو، و اصرار بر
صادرات از سوی دیگر، این تناقض را آشکار می کند. وقتی که دولت افتخار می کند که: امکانات
وا
ایرانی تبارها، جهان را مدیریت می کنند! و هر
روز نقش آنان پر رنگ تر می شود. اخیرا بازی هنرمندان ایرانی تبار، در سریال های
بزرگ جهانی و موفقیت آنها، در اکران برخی فیلمها حاکی از اقبال: عمومی جهان به
سینمای ایرانی است. بازیگران ایرانی تبار توانسته اند: درجات ترقی را یکی پس از
دیگری طی کنند. البته ممکن است این بازیگران را، به خوب و بد یا انقلابی و غیر
انقلابی تقسیم کنیم. ولی چیزی را عوض نمی کند. زیرا پیروزی هر ایرانی، در هر کجای
دنیا، پیروزی ایران ا
 روز
صنعت و معدن، همه قهرمانان تولید آمده بودند تا: جشن پیروزی بر تحریم بگیرند. جشنی
که نشان میداد ایران، دیگر نیازی به آمریکا ندارد! عطایش را به لقایش بخشیده. و
مردم هم، همصدا با آنها گفتند: نه شیر شتر می خواهند، نه دیدار عرب! وجود
هفتادهزار کارگاه تولیدی فعال، و صدور سالانه 270هزار مجوز جدید، نشان از اهمیت
تولید در ایران دارد. تا جاییکه ظرفیت های تولید اشباع شده، و در مسیر نهایی خود
به سوی: تعطیلی برخی واحد های نا کارامد می رود. گرچه دولت مصمم
پایتون چیست؟
پایتون توسط Guido van Rossum ابداع شده است. نسخه اول پایتون در سال 1991 منتشر شد. پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیر شده است ، یعنی نیازی به جمع آوری قبل از اجرای آن نیست.
ویژگی های زبان پایتون را میدانید؟
یادگیری پایتون آسان است
در مقایسه با چندین زبان برنامه نویسی که هم اکنون در دسترس است ، پایتون آسانترین زبان است. نحو خطوط کد دارای وضوح خاصی است که باعث می شود خواندن و درک آن راحت تر شود ، حتی اگر در پایتون نیز متخصص نباشید. Venkatesan استدلا
توی مترو، تاکسی، صف نونوایی و ... حتما چندتایی از این جملات را شنیدید: "الان چشم دنیا به ماست ببین با تحریمای آمریکا جا می‌زنیم یا نه!" "میدونستی 99.9 درصد دانشمندای ناسا ایرانین؟" "شما برو اروپا تعداد ایرانیاش از خودشون بیشتره. اینقدر که ایرانی اونجا هست از هیچ جای دیگه نیستن. من خودم 50هزار سال اروپا بودم. پروازم همین 30ثانیه پیش از لندن نشست!" و قص علی هذه.
ولی واقعا این حرفا تا چه حد واقعیت داره؟ آیا مردم دنیا از عبادت‌گاه‌های بودایی چین تا سواح
لیدار — به زبان ساده
آیا تاکنون واژه لیدار را شنیده‌اید؟ آیا تا به حال به چگونگی حرکت خودرو‌های بدون راننده یا حالت رانندگی خودکار ماشین‌های لوکس فکر کرده‌‌اید؟ ماشین‌هایی که به این تکنولوژی پیشرفته مجهز هستند، توسط سنسورهایی پیشرفته در هر لحظه یک نقشه ۳ بعدی از محیط اطراف خود تهیه کرده و مطابق اطلاعات آن و سیستم GPS حرکت می‌کنند. این تکنولوژی پیشرفته که به «لیدار» (LIDAR) معروف است، نه تنها در ماشین‌های خودران، بلکه در دیگر صنایع نیز کا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها