نتایج جستجو برای عبارت :

زنی گیس بافته!

قالیشویی در مشهدقوچان، شیروان، بجنورد، درگز عمده بخش ها ذکر شده محل معاش کردانی میباشد که در طی سده‌های اخیر به وسیله حکومت‌های مرکزی از غرب سرزمین به‌این بخش ها کوچ داده گردیده‌اند.
 
مختصات بافته‌های کردیکردها برخلاف نقوش اسلیمی که دارنده انحنا می باشد، دارنده نقش‌های هندسی و زاویه‌دار است. کلاً در بافته‌های کردی با یک نگاه فورا تقسیمات اصلی هندسی مشاهده میشود، ولی هزاران سطح و فرم متنوع که هر مورد علامت انتزاعی عنصر یا این که ماج
قالیچه می‌بافد
در ایوان خانه‌ای روبروی خیال
زنی گیس بافته!
گره‌ میزند عطرآگین
گره میزند جنس نور زلال
و آسوده آهی رها می‌کند
برای خنک‌کردن سینه‌ای
که از دوری شاخه‌ی اطلسی
به این روز افتاده‌ است!
پشت دورترین جسم هستی، خدا!
پندار پنهان کرده است
نه از روز رفته مینالد
نه به  ساعتی بعد دلداده‌ است
عاشقی وقت دگردیسی او را آورده
رج به رج پشت هم گره میزند عطرآگین
کمی آنطرف‌تر...
در ایوان خانه‌ای روی شاخ یک ‌شاتوت
یک نفر در حال پروانه شدن است
غوط
قالیشویی در مشهد
 
ارزش گلیمارزش گلیم از آنجایی که در بخشها متفاوت با شیوه ها و مواد نخستین متعدد بافته میشوند، در بخش های گوناگون سرزمین مختلف میباشد. البته کلاً فاکتورهایی نیز موجود هست که سبب ساز بالا رفتن ارزش گلیم می گردند که تنی چند از این فاکتورها عبارتند از:
نازکینقش و نگارتنوع رنگسن و سال یا این که عمر گلیمبعد ها گلیمنحوه بافت و کیفیت گلیمگلیم جاجیم
گونه های گلیم در کشور‌ایرانبه‌دنبال این نصیب برای اینکه مختصات و خصوصیت های گلیم
یکی از اجناسی که فروش نسبتا بالایی دارد و تقریبا بطور کامل در ایران تولید می شود، جوراب است. چند وقتی بود که در این حوزه جستجو می کردم. به مسائل عجیب و غریبی برخوردم. شاید این مثال من را بتوان به خیلی جاهی دیگه هم تسری داد. 
 
1- تقریبا تمام جوراب ها در ایران بافته می شوند. ولی مارکهای متنوع ترکیه ای و چینی و هندی و ... را بر روی آنها می زنند. 
2- قیمت جوراب بستگی به تمیزی بافته شدن، وزن جوراب که همان وزن نخ به کار رفته است، و نقش و طرح و رنگبندی آن دار
با گسترش دستگاه و ماشین آلات فرش بافی کارخانجات تولید فرش ماشینی هم بدنبال تولیدات جدید هستند.یکی از جدیدترین تولیدات فرش ماشینی، فرش کلاریس است.فرش ماشینی کلاریس نوعی فرش ماشینی است که با تکنیک های رنگ آمیزی دلیجیتال و بر پایه جوهرافشانی تولید می شود.فرش ماشینی کلاریس اولین بار توسط شرکت فرش محتشم کاشان بافته شد و در تمایشگاهی بین المللی در ترکیه رونمایی شد.و الان توانسته است به رقیبی سرسخت برای فرش های ماشینی دیگر و حتی فرش دستبافت تبدی
قالیشویی در مشهد 
قالی فروشان گبه را جز فرش اکانت نمی‌کنند و ان را یکی‌از اشکال فرش ها معرفی می نمایند .چون ضخامت پرز و ارتفاع گره ان نسبت به پرزهای قالی بسیار قطور خیس و بلند خیس میباشد .
 
گبه دست بافته ای منحصربه‌فرد عشایر میباشد ، که امروزه به جهت وجود پیشنهاد از این جور قالی ، در سوله های شهر بافته میگردد .نقشه ی گبه فرضی میباشد و براساس ان چیزی میباشد که زنان عشایر در حوالی خویش می چشم اند ، مثل کلبه ، حیوان یا این که گل و بوته و ادم و درخ
تار و پود تاپستری چیست؟ 
به تصویر های بافته شده توسط نخ های پشم وکتان که به دیوار آویخته می شوند،تاپستری میگویند. (تصویرهای سوزن دوزی شده نیز اغلب تاپستری می گویند اما به طور معمول تپستری یک تصویر بافته شده است) که به عنوان دکور یا پوشش مورد استفاده قرار می گیرد.
 
 
 
آموزشگاه مقتدریموسس، مدیر و مشاور طراحی لباستلفن: 0912279514677904462
 
لطفا سئوال و نظر خود را در قسمت زیر درج بفرمایید.
 
آب بندی دیوار حائل
ژئوتکستایل چه می‌باشد؟ گذشته از هر چیزی میخواهیم به‌این سوال جواب دهیم که ژئوتکستایل چه میباشد؟ ژئوتکستایل ها به یار بقیه ژئوسنتتیک ها از قبیل ژئومببرین،  ژئوگرید، ژئونت و غیره تیم ایده آلی را برای پروژه های عمرانی و ساختمانی ساخت میکنند. به زمین های پارچه، بافته اجرائی، پارچه ساختمانی، غربال پارچه ای و تصنعی و مصنوعی در واقع ژئوتکستایل می‌گویند. که در واقعیت ژئوتکستایل صفحه های نفوذ پذیری می‌باشند که از الیافی همچ
 
 
صنایع دستی کرمان مانند قالی، گلیم، پته و مصنوعات فلزی آوازه و شهرت جهانی دارند و با احیای شال این هنر دستی اصیل نیز به این فهرست افزوده شده تا گنجینه سوغات استان پربار تر شود و با توجه به رکود یکصد ساله در شالبافی کرمان ضروری است این صنایع دستی با ارزش و اصیل ضمن معرفی بیشتر و بهتر به گردشگران و مسافران، زمینه رونق و شکوفایی اقتصادی فعالان و هنرمندان هنر شال و شالبافی فراهم شود.
 
شال بافته ای ظریف از پشم و کرک گوسفند و بز است که هنرمندان ب
تا قبل از پیدایش صنعت چاپ دیجیتال و استفاده از تکنیک های آن در تولید فرش ماشینی چاپی، تمامی فرش ها به روش های سنتی و معمول بافته میشدند.در روش های سنتی، فرش ماشینی باید سه مرحله را پشت سر بگذارد تا فرش ماشینی تولید نهایی گردد و به دست مشتری برسد.
ابتدا الیافی که برای بافت فرش ماشینی در نظر می گیرند را در مرحله رنگرزی به رنگ های مختلف در می آورند.رنگرزی هنری است که در گذشته در یک خانواده انجام می شده و نسل و به نسل منتقل می گشته و اسرار و رموز خاص
چاپ دیجیتال از زمانی که برروی فرش ماشینی پیاده شد تغییر و پیشرفت عظیمی را در صنعت فرش ماشینی پدید آورد.میزان خرید فرش کلاریس چندی است که روند رو به رشدی داشته است و هرکسی از مزایای این فرش با خبر می شود تمایل پیدا می کند تا حتما از محصولات کلاریس خریداری کند.
تفاوت فاحشی که فرش های چاپی مانند فرش کلاریس با فرش های دیگر دارد روش پیاده سازی نقشه فرش است.برای بافت فرش های معمولی ابتدا نخ ها را به رنگ های مختلف در می آورند سپس آنها را هیت ست می کنن
اکثر پارچه ها ی موجود به صورت بافته شده اند، به این معنی توسط دستگاه های ریسندگی و بافندگی فیبر ها بر روی این دستگاه ها با طول متقاطع بافته می شوند و همچنین طناب بافته شده که فیبر های به صورت درهم تنیده بافته و پیچیده می شوند. الیاف ها قطعات صاف و یکدست به نام پارچه ها را می سازند.
نمد یک پارچه ی غیر بافته شده  با چگالی بالا است و بدون هیچ گونه در هم تابیدن و پیچیدن است.  نمد صنعتی از الیاف طبیعی ساخته می شوند ، ساخت نمد ها از الیاف مات و فشرده ای
یکی از فرش های متفاوتی که چندی پیش تولید و وارد بازار فرش ماشینی شد فرش ماشینی پتینه بود.فرش ماشینی پتینه که به معنای فرش کهنه نما هم می باشد فرشی است که برگرفته از فرش های قدیمی و چند صد ساله است که در اثر گذر زمان کیفیت خود را از دست داده اند.فرش های با قدمت بالا مسلما قیمت بالایی هم دارند و همه افراد نمی توانند آنرا تهیه کنند ضمن اینکه بیشتر این فرش ها در اثر گذر زمان و پا خوردن بشدت دچار ساییدگی و پوسیدگی شده اند و قابلیت استفاده در خانه را ن
قالیشویی در مشهددرین مقاله با تاریخچه فرش لهستان و برهان نامگذاری این فرش ها به فرش های لهستانی آشنا می‌شوید . به دنبال با ما یار و همدم باشید.به فرش های زربافتی که‌این ایام در بازار موجود هست فرش های لهستانی میگویند .در واقع تاریخچه این فرش به این شکل میباشد که در حین های به دور فرمانروا لهستان به یکی‌از بازرگانان میگوید تا از کشور ایران برایش سوغات آورد و وی فرش هایی از کاشان برده و به وی نثار می‌کند .که حالا این فرش ها در موزه جانور است .
معرفی توسط وبلاگ...خدا باران



موضوع کتاب چنین است که چرا بعضی از مردم هم چون تافته ای جدا بافته اند که بیش از دیگران موفق می شوند.
نویسنده در این کتاب زندگی غذا های تجارت ، نابغه های علمی ، ستارگان ورزش و م موسیقیدانان را بررسی می کند و نشان می دهد که آن ها چه وجه اشتراکی دارند که موفق شده اند .
بر خلاف کتاب هایی که در باب موفقیت نوشته شده است در این کتاب روش های موفقیت ( هدف داشتن ، برنامه ریزی، و ...) بیان نشده است بلکه روابط بین سال تولد ، خانواده
بعد از گرونی بنزین و شلوغ کردن بعضیا تو بعضی از شهرها، خماری نبودن اینترنت به جونمون افتاده و با دیدن آرامش شهر ولایی مون! مشهد، این فکر به ذهنمون خطور کرد که اعلام استقلال نموده و خود در وصل کردن اینترنت دست به کار بشیم!
پ.ن. مرفهین بی‌درد که میگن، ما مشهدی‌هاییم‌آ
 
به رشته‌های سلولزی بافته شده به هم، در پس زمینه‌ی نوشته‌های جزوه‌ام، نگاه کردم. ذهنم رفت به سمت جنگلی با درختان برگ سوزنی و شکل درختی را دیدم که هنوز زنده بود. دقت نگاهم را بیشتر کردم، حس نزدیکی عجیبی با درخت بریده شده به من دست داد. از ته دل کاغذ‌ها را بوسیدم و در آغوش کشیدمشان؛ دلم آرام گرفت.
سیاه چادر؛ دست بافته عشایر
سیاه چادر، به دست بافته‌ای بسیار ساده با موی بز جهت استفاده در سقف و دیوارهای چادر عشایر گفته می‌شود. عمده ماده مورد نیاز جهت بافت سیاه چادر موی بز است که از رنگ سیاه زاغ، سور و بور آن استفاده می‌شود.
تمامی مراحل پاکیزه‌سازی و ریسندگی نیز توسط مردان و زنان بومی به انجام می‌رسد. عمده محصول تولیدی این رشته تخته‌های سیاه چادر است که جهت تهیه چادر عشایری با اندازه‌های مختلف، تعدادی از آن‌ها را به هم متصل می‌کنند.
تبدیل نمودن عکس های شخصی به تابلو فرش سفارشی زیبا مستلزم کار تخصصی در مرکز های معتبر کشور می باشد که این مراکز عموما در کاشان فعال هستند.
تابلو فرش های سفارشی تنها شامل سفارش هایی نمی شوند که از بافت تابلو فرش چهره روی عکس های شخصی مشتریان طراحی و بافته می شود، بلکه هر نوع طرح، نقاشی، لوگو و یا عکسی که مورد نظر خریدار باشد قابلیت طراحی و بافته شدن در کیفیت مطلوب را دارد.
ابتدا خریداران می بایست طرح مورد نظرشان را که از لحاظ کیفیت در سطح مطلوبی
با نامت.

چند روز بود که نبودم؟ چند روز بود که جمعا یک دست
لباس متحرک مو بافته‌ای بودم که در یک لحظه‌ی هیچ کاری نکردن خشکش زده بود؟ چند
روز بود که صرفا با تمام قوا مشغول جر واجر کردن وقتم با قیچی بطالت بودم؟ چند روز
بود که نه فقط خواندن، نوشتن، دیدن، حرف زدن برایم به منفی بی‌خود بودگی تنزل درجه داده بودند که خود حرکت کردن به منتهای بی‌معنایی رسیده بود؟ توالی فعل "بودن" را نگاه کن، چند روز بود که همین "بودن"
برایم کلمه‌ی بدبویی شده بود که بار ن
فرش 1500 شانه
 
تا به الان فرش 1500 شانه ریزترین فرش ماشینی است که بافته شده است. این فرش از لحاظ تراکم معادل فرش‌دستباف و ابریشمی 105 رج می‌باشد.فرش ماشینی 1500 شانه اولین بار در سال 1396 توسط کارخانه فرش قیطران و فرش خاطره کویر کاشان رونمایی شد.
ادامه مطلب
انواع پوشاک بانوان
1-نازکدوز زنانه
این رشته شامل انواع دامن، بالاتنه، یقه، آستین می باشد. همراه با نقایص اندام و انتقال پنس ها که در پایان دوره هنرجو قادر به طراحی و دوخت انواع دامن، بلوز، پیراهن و مانتو می شود.
پارچه های نخی در ابتدای کار در رشته نازکدوز مناسب می باشد. این پارچه ها پس از بافته شدن آهار زده می شوند. ر چه آهار آنها کمتر باشد، نوعش بهتر است و قبل از برش بهتر است آبکشی شود.
 
 
2-ضخیم دوز زنانه
ضخیم دوز شامل کت، دامن، کت و شلوار، پال
 
فرش طرح 700 شانه، در حقیقت فرش 700 شانه نیست. فرش های طرح 700 شانه، با شانه 500 و تراکم 1800 تا نهایتا 2400 بافته می شوند. شاید همین الان به این فکر افتاده اید که با این توضیح، فرش طرح 700 شانه کاشان، همان فرش 500 شانه است. بله درست است. اما فراموش نکنید که اگر چه فرش طرح 700 شانه با همان دستگاه های تولید فرش شانه 500 بافته می شود، اما تکنولوژی ماشین های بافت فرش طرح 700 شانه، بالاتر است، به طوری که می توانند فرش ها را با تراکم بیشتری نسبت به فرش 500 شانه ببافند. تر
همه چیز مثل یه کابوس میمونه . توی کمتر از یکماه اتفاق افتاده و انگار یکسال گذشته انقدر که انرژیمو گرفته . # آخرین شبِ بودنت بود و هوا بارونی و بهم نگفتی بیام . توی یکی از تماسا بهم گفتی خواهرگلم و آنا گفت من باید تا تهشو بخونم . دیگه زنگ زدنات زود به زود نیست و یکی دو بار یک هفته بینشون فاصله افتاد . هیچ کرمی نریختم که ری‌اکشنت رو ببینم و هیچ بحثی پیش نیومد که گاف دادنتو ببینم و حس میکنم بدست نیاورده از دستت دادم .
امام علی علیه السّلام به کار وتولید وخود کفائی اهمیت فراوانی می داد، ونیازهای خود را بـادسـت تـوانـای خـود بـرطـرف مـی کـرد، و فـرزنـدان و هـمسران خود را نیز به کار وتـولیـد و سـازنـدگـی تـشـویـق مـی فـرمـود کـه لباس های مورد احتیاج را با دست می بافتند، و نخ آن را از پَشم ریسی فراهم می کردند.
ادامه مطلب
در گذشته انواع و اقسام قالی و زیر انداز دستباف برای مصارف گوناگون با هر نخی که در دسترس بوده بافته میشد.ازقالی و گلیم و گبه گرفته تا پلاس ، زیلو ،بوریا و حصیر.کاربرد هرکدام از این دستبافته ها بسته به موقعیتهای مکانی، آب و هوا و ... تغییر می کرد.هرکدام از این دستبافته ها با شیوه خاص خودشان بافته می شد و تفاوت عمده ی آنها در نخی بود که برای بافت بکار می رفت.زیراندازهای دستباف از گذشته تا امروز دستخوش تغییرات بزرگی شده است.هرچه که به سمت جلوتر می ر
ایرانیان در تمام ادوار هنرمندهای قابلی بودند. قالی بافی و گلیم بافی ایرانیان زبانزد تمام دنیاست. ایران همیشه در تولید انواع فرش دستبافت، فرش ماشینی، جاجیم و گلیم اصیل همواره پیشقدم بوده است. این محصولات بسیار متنوع و بابت میل همه سلیقه ها میباشد. قصد ما از نوشتن این مقاله توضیح کامل جاجیم،گلیم و تفاوت آن میباشد. برای فهمیدن تفاوت جاجیم و گلیم، ابتدا باید یک تعریفی ازهرکدام داشته باشید تا بتوانید فرق آنها به راحتی تشخیص دهید.
 
شباهت جاجیم
قالیشویی در مشهد
 
 
فرش دستباف به دلیل آن که با الیاف طبیعی و بوسیله دستانی هنرمند بافته میگردند ، بافت آنان بازه زمانی عصر متعددی ارتفاع می‌کشد و ارزش بسیار بالایی دارا‌هستند .و صرفا اشخاصی که موقعیت مالی بسیار خیر و خوبی دارا‌هستند ، توان خرید دستباف ها را دارا‌هستند .ولی قالی های ماشینی به دلیل آن که با الیاف تصنعی و مصنوعی و بوسیله ماشین آلات توسعه یافته بافته میشوند ، بافت آنها بازه زمانی دوره بسیار کوتاهی ارتفاع میکشد و بها بسیار
از مهمترین دغدغه های امروز هرخانواده چه برای خانه ی خود چه برای جهیزیه عروس و داماد خرید فرش ماشینی ارزان و با کیفیت است.شهر کاشان بدلیل داشتن درصد زیادی از کارخانجات تولید فرش ماشینی و وجود رقابت بین این تولیدکنندگان دارای فرش های باکیفیت است.
فرش ماشینی 700 و 1000 شانه جزء محبوبترین و پرفروش ترین فرش های ماشینی کاشان می باشد.فرش 1000 شانه با داشتن میزان تراکم قابل قبول 3000 توانسته است هدف خریداران از فرش ظریف با دوام بالا را برآورده کند.فرش ها و
جواب کار غیر کلاسی صفحه 65 کتاب کاروفناوری هشتم
پودمان صنایع دستی بافت
سوال : نام چند شغل و نقش و کاربرد این پودمان را در این مشاغل بررسى کنید و در جدول بنوىسید.
جواب :

نام شغل
نقش و کاربرد

قالیباف
بافت نخ ها و تولید انواع قالی

بافت خانگی
تولید انواع دست بافت ها - پوشاک و هنرهای تزئینی

تولید کننده
تولیدات بافندگی تولیدی ها و کارگاه های صنعتی

در شبکه اینترنت انواع بافت مربوط به صنایع دستى کشور را جست وجو کنید و نام، تصویر و روش بافت آن ها را از
جواب کار غیر کلاسی صفحه 65 کتاب کاروفناوری هشتم
پودمان صنایع دستی بافت
سوال : نام چند شغل و نقش و کاربرد این پودمان را در این مشاغل بررسى کنید و در جدول بنوىسید.
جواب :

نام شغل
نقش و کاربرد

قالیباف
بافت نخ ها و تولید انواع قالی

بافت خانگی
تولید انواع دست بافت ها - پوشاک و هنرهای تزئینی

تولید کننده
تولیدات بافندگی تولیدی ها و کارگاه های صنعتی

در شبکه اینترنت انواع بافت مربوط به صنایع دستى کشور را جست وجو کنید و نام، تصویر و روش بافت آن ها را از
فیلم آموزش پودمان صنایع دستی بافت کاروفناوری هشتم
کلیپ آموزش نحوه اتصال بند کیف موبایل بافته شده با نخ کاموا و نی نوشابه به بدنه کیف
کاربران محترم در این فیلم که توسط گروه تألیف کتب کاروفناوری تهیه شده نحوه اتصال بند کیف موبایل بافته شده با نخ کاموا و نی نوشابه به بدنه کیف آموزش داده می شود
امیدواریم این فیلم مورد استفاده شما قرار بگیرد.
در ضمن این فیلم در لوح فشرده کاروفناوری هشتم نیز وجود دارد
حجم 54 مگابایت
فرمت Mp4
زمان 8 دقیقه
دانلود کنید
فرش کاشان
شهر کاشان با داشتن بیش از 1200 کارخانه تولید فرش ماشینی و کارگاه تولید فرش دستبافت به عنوان پایتخت فرش جهان به ثبت رسیده است.
فرش کاشان با تنوع در طرح‌ و رنگ و گل‌های بافته شده و همچنین الیاف مرغوبی که در بافت آن‌ها استفاده شده از محبوب‌ترین فرش‌ها در سطح ایران و جهان به شمار می‌رود.
ادامه مطلب
برای تولید پرده های شید و زبرا بعد از بافت پارچه توسط دستگاه های بافندگی یک لایه پوشش مخصوص که از مواد پی وی سی تشکیل شده است، در سطح پارچه بافته شده زده می‌شود که باعث صافی پارچه می شود و از نفوذ انواع لکه ها و گرد و خاک و الیاف آن تا حدودی جلوگیری می‌کند.

ادامه مطلب
چه اهمیتی داره که من تافته جدا بافته این جمع محسوب میشم و شاید سعی میکنن با فاصله از من راه برن....ولی میدونین نکته اینجاست که خودشون دوباره با من سر صحبت رو باز میکنن و با من هم قدم میشن و من هم صحبت میکنم چه اهمیتی داره که شاید سلیقه متفاوتی با من داشتن باشن من به علایقشون احترام میزارم حتی اگه به علایق من احترام نذارن.....خوبه که حداقل به چادرم علاقه و ایمان دارم وگرنه خیلی زودتر از این ها چادرم رو باد برده بودش.....
توی رویاهام، یک پسر داشتم بزرگش می‌کردم بهش درس شهادت می‌دادم بعد می‌شد سرباز رکاب حاج قاسم. حاجی بهش یاد می‌داد یک سرباز امام زمان چطور باید باشه؟ میگفتم پسرم هر چی سردار میگه گوش بده دل بده کم کسی نیست. حرفاشو بذار روی چشمات...
صبح بیدار شدم تا حالا اشکم بند نمیاد چطور باور کنم نبودنتو؟ چطور باور کنم رفتنو؟ چیزی جز شهادت حق شما نبود.
دارم رویاهایی که بافته بودم پنبه می‌کنم پسرم بی سردار موند
فیلم آموزش پودمان صنایع دستی بافت کاروفناوری هشتم
کلیپ آموزش نحوه بافت بند کیف موبایل بافته شده با نخ کاموا و نی نوشابه
کاربران محترم در این فیلم که توسط گروه تألیف کتب کاروفناوری تهیه شده نحوه بافت بند کیف موبایل بافته شده با نخ کاموا و نی نوشابه آموزش داده می شود
امیدواریم این فیلم مورد استفاده شما قرار بگیرد.
در ضمن این فیلم در لوح فشرده کاروفناوری هشتم نیز وجود دارد
حجم 35 مگابایت
فرمت Mp4
زمان 5 دقیقه
دانلود کنید
مطالب مرتبط
فیلم آشنایی ب
 
 
دار قالیبافى دستگاهى که جهت بافت قالى از آن استفاده مى شود دار قالى مى نامند و اساس آن چهار چوبى مرکب از دو چوبى مرکب از دو چوب عمودى و دو چوب افقى است که به وسیله اتصالاتى در یکدیگر چفت و بسته مى شوند. اجزاء اصلى:o سردار و زیردار: عبارتند از دو تیر افقى موازى با زمین که اسکلت اصلى دار را به همراه راست روها تشکیل مى دهند.o راست روها: دو تیر عمودى موازى با هم که عمود بر سردار و زیردار قرار گرفته اند.o هاف: میله اى استوانه اى شکل و نازکتر از چو
در سه رنگ مشکی، قهوه ای و عسلی
سه لایه چرم طبیعی نرم
لایه رویی به صورت حصیری و بافته شده
دارای عرض ۲۲ میلی متری
دارای سگک فلزی با کیفیت
دوخت دور تا دور کمربند برای افزایش دوام و کیفیت
با ضمانت کیفیت ۶ ماهه و تعویض ۷ روزه سی سی
مشاهده وخرید کمربند
فرش ابریشم ماشینی در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع روح ، رنگ ، جذابیت ، رویا و گرما را به دکوراسیون‌ خانه‌ها می‌آورد و گزینه‌ای مناسب برای دکوراسیون‌ کلاسیک ایرانی می‌باشد. بهترین فرش ابریشم ماشینی در کارخانه‌های کاشان بافته می‌شود ؛ کارخانه‌هایی که با به‌کارگیری به‌روزترین و مجهزترین دستگاه‌ها بر تمام مراحل تهیه یک فرش ابریشم ماشینی از نخ‌ریسی تا بافت ، کنترل دارد. این فرش‌ها باوجود تمام معایب و محاسنی که دارند در مغازه‌ها جلوه گری
به گویش بی آلایش گلیم نوعی بافت از متاع پشم می باشد و بخش اعظم در مناطقی که دامپروری لبریز رونقی دارند، بافت آن رواج دارااست . تفاوت گلیم با قالی این هست که گلیم از تار و پود تشکیل گردیده و مثل قالی گره و پرز بلند ندارد . هر چقدر متاع نخ لطیف تر باشد، مرغوبیت این جنس نیز اکثر خواهد بود و به همین برهان گفته  بهترین قالیشویی در مشهد  می شود که یک عدد از بهترین گزینه ها برای بافتن گلیم، پشم مرینوس می باشد . نقش های استفاده گردیده روی گلیم ها معمولا
ترمه , نوعی پارچه گران‌بهای بافته‌شده از الیاف بسیار لطیف است که از صنعت های دستی نساجی نفیس کشور‌ایران است . نقش‌های منحنی نظیر بته جقه و گل‌های شاه‌عباسی در رنگ‌های مختلف در ترمه به کار میرود .ترمه با طرح‌های مضاعف متنوعی در نقاط متفاوت جمهوری اسلامی ایران بافته می‌گردد و ترمه یزد به زیبایی زیاد دارای شهرت است . برای ترمه‌بافی از ابریشم و پشم مرغوب با الیاف بلند به کار گیری می‌نمایند . نخ‌ها با رنگ‌های گیاهی و مواد تصنعی ارگانیک , و
فرش طرح ندارد و در کارخانه های فرش کاشان تولید می شود و تراکم بالایی دارد.
رنگ فرش طرح ناردون
فرش طرح ناردون در چند زمینه رنگ طراحی شده و بافته می شود که این زمینه ها شرح زیر است:
فرش طرح ناردون کرم
فرش طرح ناردون آبی
فرش طرح ناردون روناسی
فرش طرح ناردون سرمه ای
مشخصات فنی این فرش هم به صورت زیر است:
شانه: 700
تراکم: 2550
جنس نخ: اکریلیک هیت ست خالص
بافت کاشان
دستگاه آلفا شونهر و hcp
با شرایط کنونی اقتصادی که در کشور وجود دارد تعداد محدودی از افراد هنوز بدنبال خرید فرش های دستبافت هستند.از اینرو فرش های ماشینی رقابت جدی ای را با فرش دستبافت آغاز کرده اند.یکی از تازه ترین تولیدات فرش ماشینی که سروصدای زیادی هم بپا کرده است فرش ماشینی کلاریس می باشد.
فرش کلاریس با بهره گیری از تکنیک های خاص و مدرن به فرشی نو برای نسل جدید تبدیل شده است.درصدی از افراد جامعه دیگر از مدل ها و نقشه های قدیمی فرش ماشینی استقبال نمی کنند و ترجیح م
یکی از مشهورترین فرش های دستباف ایرانی ، فرش ابریشم قم است. فرش ابریشم قم از جمله فرش هایی است که بازار آن محدود به داخل ایران نیست بلکه در سراسا مشتریان خاص خود را دارد. یکی از مهمترین ویژگی های فرش ابریشم استان قم این است که به اندازه ای زیبا و طبیعی بافته می شود که در نگاه اول چنین به نظر مر دنیی رسد که یک تابلو نقاشی است. از حدود یک قرن پیش بود که به تدریج صنعت قالی بافی در قم پیشرفت های خود را آغاز کرد و بافت فرش دستباف ابریشم در این استان ب
خلاصه کتاب شب های روشن
سروش حبیبی – مترجم کتاب – می‌نویسد: شب‌های روشن دو فریاد اشتیاق است که طی چند شب در هم بافته شده است. پژواک ناله‌ی دو جان مهرجوست که در کنار هم روی نیمکتی به ناله درآمده‌اند و راهی به‌سوی هم می‌جویند و درِ گشوده‌ی بهشت خدا را به خود نزدیک‌تر می‌یابند.
داستان کتاب شب های روشن در مورد جوان رویاپردازی است که تنهایی را به خوبی درک می‌کند. کسی که سال‌هاست تنها زندگی می‌کند و مانند دیگر شخصیت‌های اصلی داستایفسکی با م
فیلم متوسط رو به پایین و حتی به دلیل فیلمبرداری بد می توان گفت بدیست. بارها و بارها مدیوم شات را اشتباه می بندد و کارگردان زورش به بازیگر نمی رسد که بار دیگر سکانس را برداشت کند و نتیجه اش می شود شات انباری که دیدید...
از سکانس اول که بطری را روی دست بازیگر اول مرد می بینیم تکان می خورد دائما از کادر بیرون و داخل می آید یا سکانس فرودگاه که کله بچه ها همگی زده شده این اشتباهات در حد آماتور است و قطعا کار فیلم را برای جز برترینها بودن کلاسیک خراب می
فیلم متوسط رو به پایین و حتی به دلیل فیلمبرداری بد می توان گفت بدیست. بارها و بارها مدیوم شات را اشتباه می بندد و کارگردان زورش به بازیگر نمی رسد که بار دیگر سکان را برداشت کند و نتیجه اش می شود شات انباری که دیدید...
از سکانس اول که بطری را روی دست بازیگر اول مرد می بینیم تکان می خورد دائما از کادر بیرون و داخل می آید یا سکانس فرودگاه که کله بچه ها همگی زده شده این اشتباهات در حد آماتور است و قطعا کار فیلم را برای جز برترینها بودن کلاسیک خراب می
فرش 1200 شانه نقشه باغ ملک زمینه بژ
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  3600
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  1200
دستگاه بافت:  HCI X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از محبوب
فرش 700 شانه نقشه چهلستون هایبالک کرم
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از محب
فرش 700 شانه نقشه تبریز هایبالک کرم
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از محبوب
فرش ۷۰۰ شانه ریز ماهی تبریز گردویی
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
فرش های ۷۰۰ شانه نخستین نسل از بافت فرش های دستباف گونه در ایران بوده است.
این فرش ها ابتدا توسط شرکت واندویل بلژیک در مدل CRX در تراکم ۱۵۰۰ تولید شد و سپس با پیشر
فرش 1500 شانه نقشه افشان زمینه کرم نقره ای
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
شانه:  1500
تراکم:  4500
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
دستگاه بافت:  VANDEWIELE – HCIx2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
اگر چه تاریخ فرش ماشینی در قیاس با صنعت فرش دستباف ایران، بسیار ناچیز است و فرش ماشینی صنعتی نوپا محسوب می شود، اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزان
فرش 1200 شانه نقشه باغ ملک زمینه کرم
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  3600
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  1200
دستگاه بافت:  HCI X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از محبو
فرش 700 شانه نقشه گلسا هایبالک سرمه ای
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از مح
انواع جنس ایده آل کاغذ دیواری در بازار
با در نظر گرفتن استقبال خریداران در بازار جنس ایده آل کاغذ دیواری، تولید برندهای معتبر عرضه شده که می توان با نرخ مناسب خریداری نمود. از ویژگی های یک کاغذ دیواری با جنس ایده آل کیفیت عالی مواد مورد استفاده در ساخت و نیز دوام و ماندگاری آن می باشد.کاغذ دیواری غیر بافته شدهاز جنس های ایده آل کاغذ دیواری در بازار محصولاتی هست که از الیاف نساجی و نیز الیاف سلولزی بلند در ساخت آن استفاده می گردد. این محصولات
فرش 700 شانه نقشه چهلستون هایبالک سرمه ای
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از
فرش 1500 شانه نقشه اصفهان زمینه آبی
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
شانه:  1500
تراکم:  4500
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
دستگاه بافت:  VANDEWIELE – HCIx2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

اگر چه تاریخ فرش ماشینی در قیاس با صنعت فرش دستباف ایران، بسیار ناچیز است و فرش ماشینی صنعتی نوپا محسوب می شود، اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و
فرش 1500 شانه نقشه نوین زمینه کرم
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
شانه:  1500
تراکم:  4500
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
دستگاه بافت:  VANDEWIELE – HCIx2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

اگر چه تاریخ فرش ماشینی در قیاس با صنعت فرش دستباف ایران، بسیار ناچیز است و فرش ماشینی صنعتی نوپا محسوب می شود، اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آ
گلیم پشمی دستباف ایرانی را می توانید با طرح ها و رنگ های ساده ولی زیبا و دلنشین در اختیر داشته باشید. گلیم دستباف پشمی طرح دشتستان از سری محصولات زیبای هنری کاربردی و مورد استفاده خانواده است. گلیم دستباف ایرانی کار دست هنرمندان هموطنمان است که با عشق و علاقه به این هنر یکی یک تار و پودهای رنگی را در کنار هم چیده و طرحی نو برای شادی و آرامش ما بوجود می آورند. فروش گلیم دستباف و همچنین ارسال فوری آن به سراسر کشور براحتی انجام می گیرد. قیمت گلیم
انواع پوشاک بانوان
1-نازکدوز زنانه
این رشته شامل انواع دامن، بالاتنه، یقه، آستین می باشد. همراه با نقایص اندام و انتقال پنس ها که در پایان دوره هنرجو قادر به طراحی و دوخت انواع دامن، بلوز، پیراهن و مانتو می شود.
پارچه های نخی در ابتدای کار در رشته نازکدوز مناسب می باشد. این پارچه ها پس از بافته شدن آهار زده می شوند. ر چه آهار آنها کمتر باشد، نوعش بهتر است و قبل از برش بهتر است آبکشی شود.
 
 
2-ضخیم دوز زنانه
ضخیم دوز شامل کت، دامن، کت و شلوار، پال
زنى را دیدم با پیراهنِ حریرِ رها شده در دستان باد و گیسوان بافته شده به درازاى یک عمر، که سیب هاى سرخ درخت آرزو را یکى یکى از شاخه هاى جوانى اش با غرور مى چید، تا از میانشان سیب جاودانگى را بیابد. هر سیبى که کم مى شد خوشه اى از گیسوانش سفید و قامتش اندکى کوتاه مى شد، به سیب آخر که رسید آن را بر بلندترین شاخه ى درخت یافت نه دیگر دستش به آن مى رسید، نه توانى برایش باقى مانده بود و  نه حتى عابرى به آن پیرزنِ موى سفید قامت خمیده نگاهى مى کرد، بى اختیا
فرش 1500 شانه نقشه اصفهان زمینه سرمه ای
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
شانه:  1500
تراکم:  4500
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
دستگاه بافت:  VANDEWIELE – HCIx2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
اگر چه تاریخ فرش ماشینی در قیاس با صنعت فرش دستباف ایران، بسیار ناچیز است و فرش ماشینی صنعتی نوپا محسوب می شود، اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و
فرش 1500 شانه نقشه اصفهان زمینه قهوه ای
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
شانه:  1500
تراکم:  4500
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
دستگاه بافت:  VANDEWIELE – HCIx2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

اگر چه تاریخ فرش ماشینی در قیاس با صنعت فرش دستباف ایران، بسیار ناچیز است و فرش ماشینی صنعتی نوپا محسوب می شود، اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزا
فرش 1500 شانه نقشه اصفهان زمینه نقره ای
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
شانه:  1500
تراکم:  4500
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
دستگاه بافت:  VANDEWIELE – HCIx2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

اگر چه تاریخ فرش ماشینی در قیاس با صنعت فرش دستباف ایران، بسیار ناچیز است و فرش ماشینی صنعتی نوپا محسوب می شود، اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزا
فرش 1500 شانه نقشه نوین زمینه نقره ای
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
شانه:  1500
تراکم:  4500
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
دستگاه بافت:  VANDEWIELE – HCIx2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

اگر چه تاریخ فرش ماشینی در قیاس با صنعت فرش دستباف ایران، بسیار ناچیز است و فرش ماشینی صنعتی نوپا محسوب می شود، اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و
کار نکن، فاطمه جان غم به دلم بار نکنجان علی، پیش علی تکیه به دیوار نکنامن نبوده حرمم، جرم علی را تو ببخشتا که رَوی از بر من، این همه اصرار نکننان نپز و درد نکش، دست به دستاس نزنمرد خودت را به خودت باز بدهکار نکنبا غم جانکاه نرو، آه نرو، راه نروچادر خاکی شده را، چادر گلدار نکنمن چه کنم تا که بر این غمکده جارو نکشی؟!خاک نکن، پاک نکن، چشم مرا تار نکنبا پر زخمی به سر زینب خود شانه نزنبین پر زخمی خود، درد تلمبار نکنزار و گرفتار نمان، خیره به مسمار ن
سایه‌بان یک روکش ثانوی است که به قسمت خارجی دیواره‌های یک ساختمان متصل می‌شود. سایبان معمولاً از کرباس تشکیل شده‌است که با فیبر اکریلیک، رشتهٔ پلی‌استر یا پنبه بافته شده‌است و همچنین می‌تواند از لایه ای از وینیل (vinyl) که بر روی الیاف پلی‌استر قرار گرفته‌است و روی سازه ای سبک از آلومینیوم، آهن، فولاد و احتمالاً چوب و مواد شفاف کشیده می‌شود ساخته شده باشد
فرش 1500 شانه نقشه افشان کاملیا زمینه بژ
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
شانه:  1500
تراکم:  4500
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
دستگاه بافت:  VANDEWIELE – HCIx2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

اگر چه تاریخ فرش ماشینی در قیاس با صنعت فرش دستباف ایران، بسیار ناچیز است و فرش ماشینی صنعتی نوپا محسوب می شود، اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارز
فرش 700 شانه نقشه یاسین هایبالک کرم
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از محبوب
فرش 1200 شانه نقشه دیبا زمینه سرمه ای
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  3600
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  1200
دستگاه بافت:  HCI X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از محب
ساک دستی پارچه ای
با دوام و عمر طولانی جزو هدایای تبلیغاتی به شمار می آید و در ابعاد و
طرح های متنوع با رنگ های شکیل در اختیار مشتریان قرار میگیرد.این نوع از ساک دستی پارچه ای
قابلیت چاپ دارد و در زمانی معین و بهینه ساخته شده و تحویل مشتریان
میگردد .این نوع از ساک دستی در گرماژ 60 و 90 موجود میباشد و دارای دسته ی
موزی یا زنبیلی میباشد .دسته ی این کیسه تبلیغاتی در هنگام ساخت بر روی آن
نصب میگردد و به همین سبب معضل نصب دسته توسط مشتریان حذف میگرد
فرش 700 شانه نقشه ایلیا هایبالک کرم
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از محبوب
فرش 700 شانه نقشه آنیسا هایبالک کرم
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از محبوب
فرش 700 شانه نقشه گلسا هایبالک کرم
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از محبوبیت و
نسل جدید فرش های ماشینی با نام کلاریس چندی است که تولید می شود.این نوع فرش ماشینی به روش جوهرافشانی و چاپ دیجیتال بافته می شود و رنگ آمیزی آن با دستگاه های مخصوص انجام می شود. به این شکل که رنگ ها را بنحوی به ریشه منتقل کرده و بعد طرح را روی فرش چاپ می کنند.برخلاف تصور، کیفیت رنگ ها در اثر شستشو کاهش پیدا نکرده و فرش پسدهی رنگ ندارد.
فرش کلاریس ابتدا توسط شرکت فرش محتشم ایران تولید و در ترکیه به نمایش درآمد.فرش کلاریس رفته رفته جای خود را در بازا
فرش 700 شانه نقشه شاهان هایبالک کرم
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از محبوب
فرش 700 شانه نقشه آنیسا هایبالک سرمه ای
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از م
فرش 700 شانه نقشه ایلیا هایبالک سرمه ای
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از م
فرش 1200 شانه نقشه افشان کیمیا زمینه سرمه ای
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  3600
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  1200
دستگاه بافت:  HCI X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری
فرش 700 شانه نقشه یاسین هایبالک صدفی
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از محبو
فرش 700 شانه نقشه افشان رژین هایبالک کرم
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از
فرش 1500 شانه نقشه نوین زمینه سرمه ای
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.

ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
شانه:  1500
تراکم:  4500
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
دستگاه بافت:  VANDEWIELE – HCIx2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
اگر چه تاریخ فرش ماشینی در قیاس با صنعت فرش دستباف ایران، بسیار ناچیز است و فرش ماشینی صنعتی نوپا محسوب می شود، اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و
فرش 1500 شانه نقشه نوین زمینه سرمه ای
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.

ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
شانه:  1500
تراکم:  4500
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
دستگاه بافت:  VANDEWIELE – HCIx2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
اگر چه تاریخ فرش ماشینی در قیاس با صنعت فرش دستباف ایران، بسیار ناچیز است و فرش ماشینی صنعتی نوپا محسوب می شود، اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و
فرش 700 شانه نقشه افشان رژین هایبالک کاربنی
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری
فرش 700 شانه نقشه افشان رژین هایبالک صدفی
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از
فرش ماشینی
فرش ماشینی توسط ماشین‌آلات صنعتی بافته می‌شود و به دلیل سرعت تولید و ارزان بودن مواد اولیه نسبت به فرش دستبافت قیمت کمتری دارد.تولید فرش ماشینی در کشور ما قدمتی 50 ساله دارد. در ابتدا کارخانه مخمل و ابریشم کاشان و به وسیله دستگاه های مخمل بافی ژاکارد و با الیاف مصنوعی براق و پرز نسبتاً کوتاه و وزن سبک، فرش های خود را روانه بازار کرد.
ادامه مطلب
من کودکی فوق‌العاده‌ای داشته‌ام. مادرم زن دانایی بود که قبل از دوران مدرسه در خانه به من خواندن و نوشتن را یاد داد. همیشه برایم کتاب می‌خواند و خیلی زود من با کتاب، خواندن و نوشتن انس گرفتم. بیشتر ساعات روز را در کتابخانه‌ی مادرم و در کنار او می‌گذراندم. بوی کتاب‌ها و عطر دست‌های مادرم، موهای همیشه بافته‌اش، لبخند‌ و نوازش‌هایش همیشه در حافظه‌ی چشم‌هایم زنده‌ است. مادرم عصرها پشت پیانو می‌نشست و گوش مرا با بهترین‌ قطعات موسیقی کلا
بچه بودم... برخلاف بقیه بچه ها هیچوقت دوست نداشتم بزرگ شم... اما... روز به روز قد کشیدم و رشد کردم... موهای خرگوشیم به موهای بافته شده تبدیل شد... کفش های چراغدارم به کفشای اسپرت... لباس های صورتی و کوتام به مانتوی بلند... دوباره قسم خوردم... قسم خوردم که با وجود بزرگ شدنم، اخلاقم بچگونه بمونه... اما... مثل اینکه دنیا نمی خواست... خنده های واقعیم به خنده های مصلحتی تبدیل شد... دوستی های راس راسکیم به یه سلام و خدافظ... بغل کردنای یهوییم به هر چیزی یه و
پد برش زبر
اسفنج ساینده برای از بین بردن هوای قوی و خش های عمیق با استفاده از Heavy Cut H9.01. ارتفاع کوتاه 23 میلیمتر نیروهای گردشی کم، دستکاری بسیار خوب و بالاترین سطح ثبات را ایجاد می کند. تراکم خاصی از مواد فوم، سختی فشرده سازی طولانی مدت را در طول پرداخت فراهم می کند. شبکیه بهینه شده (ساختار سلولی باز) و تعداد سلول ها به سطح بالای ساییدگی و عوامل سلامت عالی کمک می کند. لبه میل لبه های انعطاف پذیری بیشتری را برای لنت ها فراهم می کند، و آنها را قادر م
فرش 1200 شانه کد 9044 هایبالک زمینه سفید
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  3600
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  1200
دستگاه بافت:  HCI X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از مح
من زادهء این زمان نیستم..در من زنیست با صلابت با چادری گل گلی که به گمانم انقلابی کبیر زیر روسری اش بافته..هرروز خانه را آب و جارو میکند و رخت چرک های افکار بی تو بودن را میشوید و زیر آفتاب ملایم حیاط پهن میکند و نگاهش را به در میبندد تا تو از در بیایی..لب حوض مینشیند و دست بر لطافت انعکاس آبی آسمان میکشد و با آمدنت تلالو نور چشمهایش را به آسمان میفرستد تا خورشید جانی دوباره گیرد..در من زنیست که دیوانه وار عاشقی بلد است.. #فاطمه_نجاتی
 
تابلو فرش های 1200 شانه چهره که از عکس شما برای بافتشان استفاده می شود، و چاپ عکس روی فرش به صورت سفارشی هم در این سایت انجام می گردد.
تابلو فرش ماشینی چهره هرچه دارای الیاف ظریفتری در بافتشان باشند، جلوه و رخ بهتری خواهند داشت و زیبایی اثر گذار تری را به نمایش خواهند گذاشت. از اینرو تولید کننده های فرش و تابلو فرش عکس چهره همواره بر آن بوده اند از نخ های ظریف تر و با دوام بالاتر در بافت محصولاتشان استفاده کنند، تا نظر خریداران را جلب نموده و موج
قالیشویی در مشهد فرش های بافته گردیده با مدرنترین ماشین الات بافندگی در مدل 1500 کتف و 1200 کتف تنها و صرفا 8 رنگ میباشند ولی در ابتدا شما مشاهده می کنید که فرش 12 رنگ خاطر گردیده نکته قابل توجه که طولانی تر از تمامی موردها خود نمایی می‌نماید نداشتن هیچ نشان استاندارد پشت فرش میباشد و نشان از این داراست که هیچ واحد نظارتی این کارگاه تولیدی را در دست گرفتن نمی‌کنید .در‌این‌صورت معین وجود ندارد که حتی متاع الیاف مصرفی درین فرش به طور حقیقی و واقع
فرش 700 شانه نقشه تبریز هایبالک سرمه ای
برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 
ویژگی‌های محصول
درجه:  درجه یک و ممتاز – مخصوص صادرات
تراکم:  2550
جنس نخ خاب:  100% آکریلیک هیت ست شده با ضمانت
شانه:  700
دستگاه بافت:  HCP X2
اندازه:  12 متری, 6متری, 9متری

برای مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.
 

تاریخ فرش ماشینی در ایران در قیاس با صنعت فرش دستباف، بسیار ناچیز و فرش ماشینی صنعتی نوپاست اما به خاطر تنوع، زیبایی، ارزانی و آسان بودن نگهداری از م
 
دستگاه های قالی بافی که اصطلاحاً به آن ها دار نیز گفته می شود عبارتند از چهار چوبه هایی به شکل مستطیل از جنس چوب و یا فلز و سایر متعلقات آن از قبیل پایه، نیمکت و چرخ دندانه های مربوطه. از نظر شکل دستگاه و مکانیسم بافت آن ها را به دو نوع تقسیم می کنند.دستگاه های قالی بافی که اصطلاحاً به آن ها دار نیز گفته می شود عبارتند از چهار چوبه هایی به شکل مستطیل از جنس چوب و یا فلز و سایر متعلقات آن از قبیل پایه – نیمکت و چرخ دندانه های مربوطه. از نظر شکل دس
۱۲ نوع پارچه که هیچ وقت از مد نمی‌روند
امروزه در بازار انواع بسیار زیادی از پارچه وجود دارد. برخی از انواع پارچه در دوره‌ای محبوب یا به اصطلاح ترند می‌شوند و بعد از مدتی از محبوبیت آن‌ها کم می‌شود. اما در این میان پارچه‌هایی هم وجود دارد که همیشه محبوب هستند و در هر مدی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در این مطلب شما را با مهم‌ترین انواع پارچه آشنا می‌کنیم که تقریبا همیشه در صنعت مد و پوشاک استفاده می‌شوند.
پارچه به طور کلی از بافتن الیاف
 
۱۲ نوع پارچه که هیچ وقت از مد نمی‌روند
۱۲ نوع پارچه که هیچ وقت از مد نمی‌روند
 
امروزه در بازار انواع بسیار زیادی از پارچه وجود دارد. برخی از انواع پارچه در دوره‌ای محبوب یا به اصطلاح ترند می‌شوند و بعد از مدتی از محبوبیت آن‌ها کم می‌شود. اما در این میان پارچه‌هایی هم وجود دارد که همیشه محبوب هستند و در هر مدی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در این مطلب شما را با مهم‌ترین انواع پارچه آشنا می‌کنیم که تقریبا همیشه در صنعت مد و پوشاک استفاد
دلم که می گیرد، قلاب را برمیدارم و شروع به بافتن میکنم.
همینطور می بافم و می بافم تا غصه هایم کمرنگ تر شوند.
یک وقت هایی زیر لیوانی می بافم.
یک وقت هایی شال گردن، یک وقت هایی هم رومیزی و چیزهای دیگر.
بعد می نشینم زل میزنم به چیزی که بافته ام.
و با خودم فکر میکنم یک فرش گرد باید غم بزرگی بوده باشد.
| نیلوفر نیک بنیاد |
این روز گذشته را در کنار خانواده و با یاد ماندنی ترین اسطوره عشق در روحو روانم گذراندم و بسیار از سلامتی خود شادمانه جشن گرفتم و خدا را شکر کردم که باز هم توانستم یک روز زیبا برای عزیزانم خلق کنم، میدانی از تو یاد گرفته ام که منتظر آمدن روزهای خوب نباشم بلکه آن را در کنار خانواده بیافرینم، درس بزرگیست همیشه یادم می ماند اصولا شاگر زیاد خنگی نیستم
امروز اما خودمان را شهید کردیم اما نتوانستیم دل از گیسوی بافته مان بکنیم و آن را مدل دار کوتاه کن
هوالحی...
مادربزرگم هرسال قبل از آمدن زمستان، جدیدترین مدل شال گردنی که درست به اندازه سن خودم قدیمی هست را می بافد و وقتی اولین برف زمستان می بارد، آن را به هر زحمتی که شده به دستم‌می رساند.
مادربزرگم هیییییچوقت با کسی جز من به امامزاده ای که تمام حاجتهایش را از آنجا می گیرد، نمی رود.میگوید: تو همیییییشه باید بامن بیایی، من هم که بال درمیاورم برای همراهی کردنش.
همیشه وقتی درخانه قرآن میخواند، با آن عینک ته استکانی و قرآن بزرگی که خودم برای ش
سفارش بافت تابلو فرش چهره در شهر های مختلف از جمله شیراز، تهران و اهواز و سایر شهرستان های کشور با قیمت مناسب از سوی این مرکز پذیرفته می شود.
تکس هایی که برای بافته شدن به صورت تابلو فرش به مجموعه ارائه می شوند، معمولا شامل عکس های عروسی، عکس کودکان و سالگرد ازدواج و... می باشد. در کنار این نوع سفارشات، سفارشات خارجی نظیر تبدیل نمودن عکس شیخ های عربی نیز بسیار پرطرفدار بوده و ماهانه تعداد زیادی از این سفارشات بافته و به کشور های منطقه ارسال می
 
1.از آنجا که دین ادیان تحریف شده مسیحیت و یهودیت، با پیشرفت علم با چالش هایی جدی روبرو گردید ( از جمله عدم انطباق با امور علمی، علم ستیزی، عدم جوابگویی به نیازهای اساسی بشر و...) اندیشمندان حوزه علوم انسانی طرفداران این دین را بر آن داشت تا با تفلسف و فلسلفه بافی کمبودهای بسیار زیاد این ادیان از یک طرف و تناقضات آموزه های دینی از طرف دیگر را جبران کنند.2. برخی از به اصطلاح اندیشمندان غرب، با توجه به اینکه خودشان با خبر از پشت پرده بافته های دان
فرش دستباف کلاسیک آهو  با طرح سوزنی 
فرش دستباف آهو با طرح سوزنی خود بسیار چشم نواز است. هم اکنون این نوع طرح در کشورهایی مانند تاجیکستان, قزاقستان, ازبکستان به صورت فرش دستباف بافته میشوند اما نکته قابل تامل این است که گفته میشود این نوع طرح ها از سوزن دوزی های قدیم که بر روی انواع لباس ها و پارچه های مختلف در ایران صورت میگرفته است الهام گرفته شده است. این طرح با رنگ های گرم و شاد خود منزل شما را بسیار تغییر میدهد و البته میتوان گفت به دلیل ط
چندوقت پیش آمدم نوشتم به او حسودیم میشود 
حالا اما همه وجودم را حس های مختلف پر کرده دقیقا همان هایی که بخاطرشان حس حسودیم بیدار شده بود 
حالا مستقل تر از همیشه ام
حالا در خودم ترین حالت ممکنم 
حالا به نقطه ای رسیده ام که بخاطرش ستاره های آسمان را نگاه میکنم چشم هایم را میبندم و به این فکر میکنم دقیقا همانی شد که باید میشد 
من ... سه سال پیش اولین کلمه های درباره من این وب را اینگونه آغاز کردم : در جستجوی حقیقت با موهای بافته 
حالا موهایم را باف

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها