نتایج جستجو برای عبارت :

مخترع اینترنت

سلام من یک سازنده هستم.سوال این است که سازنده یعنی چه. سازنده از نظرمن یک سازنده مخترع خیلی خوبی است که من هم یکی از آن مخترع ها هستم . من یک ماشین کاغذی ساختم  مسخره است چون حرف الکی زدم آخه گفتم مخترع به هر حال من می خواهم در آینده بشم مخترع .
نقد مستند مخترع آهنی ساخته محمدجواد رییسی؛
مستند مخترع آهنی به کارگردانی محمدجواد رییسی روایت سه مخترع و مبتکر ایرانی است که سعی دارند تولیدات خود را در کشور صنعتی کنند.یکی از نقاط روشن مستندسازی ایران در سال‌های اخیر حرکت همسوی مستندسازان ایرانی با مسائل روز کشور بوده است؛ به طوری که معمولا با فاصله معقولی از وقوع یک حادثه یا ترند شدن یکی از موضوعات مهم ملی، یک یا چند مستند نیز درباره آن‌ها تولید می‌شوند. «مخترع آهنی» نیز یکی از همین مس
#مخترع پودر گیاهی سوپر فود #ان_بی_اس کیست ؟
دکتر #عارف خلخالی متولد 1350 در مشهد و مدرک تحصیلی دکتری با گرایش سلولی ملکولی میباشد و مخترع سوزن میکرو مانی پلاتور در سال ۷۲ و پودر سوپر فود NBS می باشد.

غذای #سوپر_فود کاملترین مکمل غذایی و حاوی صد ها ریز مغذی و ویتامین لازم برای بدن و  منیزیم ویتامین B1. B3 .B.9 .B12 .B6 ویتامین E . A . C . آهن. کلسیم. روی . امگا3 . تریپتوفان کولین. وگلوسیدها و... میباشد و علاج بیماری هاست.
#پژوهشگر ، #مخترع و #تولید کننده : جناب آقای د
 
 
‍ مجمع خیرین فرهنگ فاطمی (شورای تعالی خانواده) با همکاری مرکز سیمرغ طلایی برگزار می نماید : 
مامان هایی که دوست دارن بچه هاشون در آینده مخترع بشن و فرد خلاقی برای خودشون و جامعه شون باشن، حتما تو این دوره ثبت نامشون کنن
*مخترع کوچک*
در این دوره 8 جلسه ای، در محیطی شاد و جذاب به بچه ها آموزش میدیم:نگاهش رو متفاوت کنهجذاب تر ببینهتکنیک های خلاقانه رو یاد بگیرهایده پردازی کنهابداع داشته باشهمهارت های چند کاربردی رو یاد بگیرهبسازه، خراب کنه
و
دکتر #عارف_خلخالی متولد 1350 در #مشهد و مدرک تحصیلی دکتری با گرایش سلولی ملکولی میباشد و مخترع سوزن میکرو مانی پلاتور در سال ۷۲ و پودر سوپر فود NBS می باشد.
مخترع و تولید کننده : جناب آقای دکتر  عارف خلخالی
 
سوپرفود ان بی اس SuperFood-NBS
۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ ۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴ سفارش و مشاوره تلفنی از 9 صبح تا 9 شب یکسره
با ما  تضمینی مخترع شوید (ایده پردازی تا ثبت اختراع)
روش‌های ایده‌پردازی عملی و ثبت اختراع و فروش ایده و اختراع
آموزش خصوصی و تضمینی - روش‌های یافتن ایده ها
-روش های مخترع شدن
-آموزش صفر تا صد مخترع شدن- تبدیل ایده به یک محصول صنعتی- روش‌های تامین مالی ایده‌های صنعتی- روش‌های خلاقانه در تامین نیازهای یک ایده- تشخیص ایده‌های نامناسب- مدیریت زمانی در اجرای روش‌های ایده تا عمل
 
نور به قبر مخترع کولر بباره...
 که اگه اون نبود و اگه به ما ایرانی ها بود میگفتیم آقا معیشت الهیه
خدا با گرما داره مارو امتحان میکنه
میگفتیم فصل مبارک تابستون اومد تا به یاد مردم مظلوم افریقا گرما بخوریم..
یه دعایی هم میساختیم و میگفتیم اینو روزی ٧٢ بار با نیت قربه الله بخونید تا
 خنک شید..
هر کس هم خنک نمیشد میگفتیم با خلوص نیت نخوندی
هر روز هزار بار داستان اون مؤمنینی رو برا هم تعریف میکردیم که از بس ایمانشون قویه خونشون مثل برف سرده.
آقای واتسون موسس شرکت IBM  میگه: راه رسیدن به موفقیت، چند برابر کردن میزان شکست هایمان است! 
ادیسون مخترع لامپ و 1092 اختراع دیگر میگوید : من یاد گرفتم که لامپ از این 1000 تا روشی که من امتحان کردم روشن نمیشود، حتما یک روش دیگه ای داره! 

حیدرجان ،جان جانان (موسس هیچ شرکتی، مخترع هیچ دستگاهی، خالق هیچ اثری...) نظر مخالفی با اینها دارد !!! او میگوید:
 راه رسیدن به موفقیت این است که فقط یکبار، نهایتا چند بار که تلاش کردم بایییییدددددد نتیجه بدهد! اگر نده
آلفرد برنهارد نوبل شیمی دان،مهندس، مبتکر و اسلحه‌ساز سوئدی است که به عنوان مخترع دینامیت شناخته می‌شود. او از سال ۱۸۹۴ تا روز مرگش صاحب اسلحه‌سازی بوفورس بود و در تغییر آن از یک کارخانه ذوب آهن به یک توپخانه‌سازی مدرن و یک کارخانه تولید مواد شیمیایی نقشی اساسی وی در آخرین وصیت‌نامه خود سرمایه حیرت انگیزش را برای تأمین هزینه‌های جایزه نوبل اختصاص داد. عنصر شیمیای نوبلیم به احترام او نام‌گذاری شده‌است.اما سوال اینجاست چه چیز متخصص م
همین الان فیلم چپی رو دیدم. دلیل انتخاب این فیلم هم به وجود ربات در اون بر میگرده.
از قضا موضوع بسیار جالبی داشت. نمره این فیلم سینمایی محصول 2015، در IMDB برابر با 6.8 هستش. نمره متوسط رو به بالا.
موضوع این فیلم به ربات های هوشمند پلیس در آفریقای جنوبی بر میگرده که نظم رو بر قرار کردند. در این بین بر اثر جریاناتی، مخترع این ربات ها یک هوش مصنوعی کامل مشابه انسان رو اختراع و روی یک ربات پلیس اوراق شده تست میکنه.
بر اساس این هوش مصنوعی، ربات میتونه مثل
روش دیگری که برای ثبت اختراع مرسوم است روش اعلامی نام دارد که در این مطلب آنرا بررسی می کنیم .
روش اعلامی :
طبق روش اعلامی ثبت اختراع بصورتی است که مخترع ادعا میکند که چیزی را
اختراع کرده و پس از بررسی و مطمئن شدن از کپی نبودن اختراع آنرا با فرض
صحت داشتن ثبت میکنند.براساس ماده ی ۳۶ قانون ثبت علائم تجاری (برند) و
اختراعات: سند اختراع  به معنی بروز بودن و جدید بودن اختراع و کاربردی
بودن آن و همچنین حقیقی بودن آن سندیت ندارد .
همچنین سند اختراع
دکتر عارف خلخالی کیست ؟
دکتر عارف خلخالی متولد 1350 در مشهد و مدرک تحصیلی دکتری با گرایش سلولی ملکولی میباشد و مخترع سوزن میکرو مانی پلاتور در سال ۷۲ و پودر سوپر فود NBS می باشد.

غذای سوپر فود کاملترین مکمل غذایی و حاوی صد ها ریز مغذی و ویتامین لازم برای بدن و  منیزیم ویتامین B1. B3 .B.9 .B12 .B6 ویتامین E . A . C . آهن. کلسیم. روی . امگا3 . تریپتوفان کولین. وگلوسیدها و... میباشد و علاج بیماری هاست.
پژوهشگر ، مخترع و تولید کننده : جناب آقای دکتر ” عارف خلخالی”
س
دکتر عارف خلخالی کیست ؟
دکتر عارف خلخالی متولد 1350 در مشهد و مدرک تحصیلی دکتری با گرایش سلولی ملکولی میباشد و مخترع سوزن میکرو مانی پلاتور در سال ۷۲ و پودر سوپر فود NBS می باشد.

غذای سوپر فود کاملترین مکمل غذایی و حاوی صد ها ریز مغذی و ویتامین لازم برای بدن و  منیزیم ویتامین B1. B3 .B.9 .B12 .B6 ویتامین E . A . C . آهن. کلسیم. روی . امگا3 . تریپتوفان کولین. وگلوسیدها و... میباشد و علاج بیماری هاست.
پژوهشگر ، مخترع و تولید کننده : جناب آقای دکتر ” عارف خلخالی”
س
آلفرد نوبل از جمله افراد معدودی بود که این شانس را داشت تا قبل از مردن، آگهی وفاتش را بخواند! حتما می دانید که نوبل مخترع دینامیت است. زمانی که برادرشلودویگ فوت شد، روزنامه‌ها اشتباهاً فکر کردند که نوبل معروف (مخترعدینامیت) مرده است. آلفرد وقتی صبح روزنامه ها را می‌خواند با دیدن آگهی صفحه اول، میخکوب شد: "آلفرد نوبل، دلال مرگ و مخترع مر‌گ آور ترین سلاح بشری مرد!"آلفرد، خیلی ناراحت شد. با خود فکر کرد: آیا خوب است که من را پس از مرگ این گونه بشن
گفت‎وگو با یک دختر مخترع؛ تلاش و سماجتی که نتیجه داداز آن زمانی که دخترها اجازه درس خواندن نداشتند و کارهای مهم دنیا روی انگشت مردها می‎چرخید، از وقتی واژه‎های دانشمند و مخترع فقط و فقط زیبنده اسم‎های مردانه بود سال‎ها گذشته. حالا دخترها -خیلی‎هایشان- بدون دغدغه جنسیت، دانشمند و مخترع می‎شوند و هیچ کار مهمی را لنگ نمی‎گذارند؛ اگر هم هنوز کسی پیدا شود که دیدن موفقیتشان را خوش نداشته‎باشد، بلدند چطور بی‎بحث و جدل و با نمایش توانمندی‎
اگه حرف مردم هیچ ارزشی نداشت به عنوان پاداش محسنین نمیفرمود:و ترکنا علیه فی الآخرینو اینکه توصیه شده خودتون رو از مواضع تهمت دور کنین یعنی برداشت مردم مهمهنه که بذار بگن تا جونشون دربیادبله اونجا که میدونی بر حقی و مردم بیراه میگن هیچ+ از خودت پرسیدی مردم بخوان پشت سر ما یا بعد مرگ ما از ما یاد کنن چه جوری یاد میکنن؟!با چه صفتی با چه عنوانی با چه خاطره ای؟آلفرد نوبل یه نمونه خوبیه که تا قبل از اینکه دیر بشه نگرش مردم رو به خودش بالکل تغییر داد:
تاریخچه اینترنت به تحقیقات دولت فدرال آمریکا در دهه 1960 بازمی گردد که از طریق شبکه‌های کامپیوتر ارتباطات قوی و کم خطا را راه‌اندازی کردند. اینترنت مدرن از اوایل دهه 90 و از ارتباط شبکه های تجاری و کسب و کار به‌وجود آمد.
بیشتر روش‌های قدیمی ارتباط رسانه‌ای مانند تلویزیون، رادیو، نامه، روزنامه و غیره تغییر شکل داشته‌اند و به نامه الکترونیک (ایمیل)، تلویزیون اینترنتی، روزنامه دیجیتال و وب‌سایت‌ها تبدیل شده‌اند. روزنامه، کتاب و سایر موار
برای این که زمین را جای بهتری برای زیستن کنی
لازم نیست مخترع ماشین بخار باشیلازم نیست استاد دانشگاه MIT باشی
لازم نیست ده ها مقاله بدهی با ایمپکت فلان و سایتشن فلان
لازم نیست رییس دانشکده شوی
لازم نیست کارخانه بزنی و پولدار شوی
همین که یک استاد متعهد باشی
همین که یک استاد پر انرژی باشی
همین که کارت را دوست بداری و به آن اهمیت دهی
همین که اسیر کلیشه ها و آداب بیجا نشوی
کافی است تا
زمین دل یک انسان با یادآوری درسهایت بر سر امتحان زندگی جای بهتری
خبر مرگ نوبل آلفرد نوبل از جمله افراد معدودی بود که این شانس را داشت تا قبل از مردن، آگهی وفاتش را بخواند.زمانی که برادرش لودویگ فوت شد، روزنامه‌ها اشتباهاً فکر کردند که نوبل معروف (مخترع دینامیت) مرده است.آلفرد وقتی صبح روزنامه‌ها را می‌خواند با دیدن آگهی صفحه اول، میخکوب شد: آلفرد نوبل، دلال مرگ و مخترع مر‌گ‌آورترین سلاح بشری مرد!آلفرد، خیلی ناراحت شد. با خود فکر کرد: آیا خوب است که من را پس از مرگ این گونه بشناسند؟سریع وصیت نامه‌اش را
️⚫میدونستید دوچرخه چطور اختراع شد ؟ در سال 1815 یک فوران آتشفشان باعث شد آسمان بخش اعظمی از اروپا پر از دود شود و تعداد زیادی اسب جان خود را از دست بدهند؛ کارل دریس مخترع آلمانی دلش به حال اسب‌های باقی مانده سوخت و وسیله‌ای اختراع کرد تا به جای اسب‌ها از آن استفاد شود !و اون وسیله چیزی نبود جز ، دوچرخه !
این شخص کمال سرابندی اهل سیستان و بلوچستان است. او ۱۸ دکترا و ۳ پروفوسورا در رشته های ریاضی، رادار و الکترونیک دارد. در جهان هر کس بخواهد در این سه رشته پروفوسورا بگیرد، او باید تایید کند. وی اولین مخترع هواپیمای رادار گریز بدون سرنشین است. کمال سرابندی استاد دانشگاه میشیگان شیکاگو، مشاور ناسا و رییس بزرگترین آزمایشگاه جهان است.
 
 
ماهنامه عصر تراکنش / لایت‌کوین ارز رمزنگاری‌شده و نرم‌افزار منبع‌بازی است که از لحاظ مسائل فنی بسیار شبیه به بیت‌کوین است. در واقع ایجاد و انتقال کوین روی این نرم‌افزار از طریق پروتکل رمزنگاری‌شده منبع‌باز انجام می‌شود و تحت نظارت و کنترل هیچ نهاد نظارتی نیست.
ادامه مطلب
فعالیتی ارزشمند از شورای تعالی خانواده
. مدرس: فاطمه رضایی مخترع و پژوهشگر  دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات سوئیس  دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات رومانیدارنده مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات کره جنوبی
6 گام برای جذب ثروت و فراوانی در زندگی رازهای جذب ثروت و فراوانیآیا رویاهای کودکی خود را به یاد می آورید؟!
شاید آرزوی مخترع شدن را در سر می پروراندید یا دوست داشتید مهندس یا نویسنده مشهوری شوید.
یا شاید در خواب های شیرین خود می دیدید که روزی دنیا را به نحوی تغییر داده اید، کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید یا آن قدر ثروتمند و موفق شده اید که نه خودتان و نه عزیزان شما هرگز غصه یا حسرت چیزی را نخورند.
ادامه مطلب
خودکار دوربین دار فضایی چیست؟
خودکار فضایی، نوعی خودکار ساچمه ای هست که در گرانش صفر، زیر آب و با هر زاویه ای استفاده می­شود.
مخترع خودکار دوربین دار فضایی چه کسی است؟
خودکار فضایی توسط پل سی فیشر اختراع شده است.خودکار دوربین دار برای جاسوسی پل سی فیشر در جنگ جهانی دوم در یک کارخانه تولید پروانه هواپیما کار می­کرد، سپس در یک کارخانه تولید خودکار به عنوان یک مخترع فعالیت کرده است. روانویس دوربین دار او برای خود یک شرکت ساخت خودکار افتتاح کر
 
نابغه بزرگ جهانی و مخترع شناخته شده برق با بیان "نبوغ عبارت از 1 درصد استعداد و 99 درصد اراده می باشد"، دست به یک خودزنی تمام عیار زده است.
برای اینکه متوجه "چرا اینگونه است؟" گردیم، بهتر است به یکی از ماجراهای خواندنی و شنیدنی داستان زندگی "توماس" اشاره نماییم:
آزمایشگاه ادیسون آتش گرفته و پسر ادیسون خوب می دانست که شنیدن این خبر تا چه اندازه می تواند به روح و روان "پدر" ضربه جبران ناپذیر وارد کند.
ادیسون بزرگ دیگر جوان نبود و برای بازسازی و نوس
همان طور که مستحضرید آتئیست ها و زنادقه ی ایرانی اگر نگوئیم تماما ، غالبا هیچ درکی نسبت به شرایط تاریخی ، جغرافیایی و اجتماعی قرون پیشین ندارند. یکی از تلاش های ما برای جبران بیسوادیشان، حرکت در مسیریست که باعث افزایش شعور و ادراک بیشتر آنها بشود، چرا که این بشرهای سواد تلگرامی و کپی پیستی از فقر مطلق در مطالعات تاریخی رنج میبرند !  این مقالات مستخرج سایت های معتبر و مشهور است که برای اولین بار در سطح مجازی پا به عرصه مبارزات میگذارد .....
اد
اسامی کاندیدای شهرستان آمل عزت اله یوسفیانسیدعبدالله حسینیحسن‌ اسماعیلیحمید توکلائیحمید بهشتیقاسم اکبرزاده عمرانرضا حاجی پورسقا هدایتیمهران نعمتیسیدمیلاد جلالی سیدبهرام نورمحمدیحامد سمندری سیداحمدعلی حسینی قاسم روح اله زاده حسین حسن زادهمصطفی نیک زادحجت الله منصوریسیامک سلامت پورسعید بهزادیشیرزادسیدسعید صابری

چهره هایی چون حسین جوادی از اصولگرایان و ولی الله بیشمی از اصلاح طلبان و
علیرضا زارع کلاکی مخترع آملی از چهره های مهم
6 گام برای جذب ثروت و فراوانی در زندگیرازهای جذب ثروت و فراوانیآیا رویاهای کودکی خود را به یاد می آورید؟!
شاید آرزوی مخترع شدن را در سر می پروراندید یا دوست داشتید مهندس یا نویسنده مشهوری شوید.
یا شاید در خواب های شیرین خود می دیدید که روزی دنیا را به نحوی تغییر داده اید، کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید یا آن قدر ثروتمند و موفق شده اید که نه خودتان و نه عزیزان شما هرگز غصه یا حسرت چیزی را نخورند.
ادامه مطلب
اینگونه نبود که سکوت معادل حرف نزدن باشد، اینگونه نبود که انسان این قضیه را کشف کند که اگر زبانش را نچرخاند، که اگر لب هایش را به هم بفشارد، چیزی به نام سکوت را خلق کرده است. نه!
سکوت بعدها اختراع شد؛ یعنی آن دوران که همه ی زبان ها اختراع شده بودند، همه ی حروف الفبا.
اتفاقا سکوت چیزی بود که برای کمک کردن به حرف زدن اختراع شد.
سکوت را احتمالا یک فرانسوی به نام فرانسیس اختراع کرده است، شاید هم یک روسی به نام میخاییل، یا مثلا یک سرخ پوست به نام موهی
 
از محدودیت‌ها و شکست‌های زندگی‌ات نترس!مطمئن باش هر شکستی، مقدمه‌ی پیروزیِ تو، و هر محدودیتی، پُلی‌ برای ارتقای دنیای توست.
- ساموئل مورس، پیام بیماری همسرش را دریافت کرد؛ اما به قدری دیر که وقتی به بالین او رسید که از دنیا رفته بود. این نقاش و مخترع آمریکایی، از روند کُند انتقال پیام، به شدت خشمگین شده‌بود؛ او کمی بعد از این واقعه، تلگراف را اختراع کرد!
- جان کوم، نتوانست از آمریکا با پدرش در اوکراین تماس بگیرد چون استطاعت مالی آن را ند
در زندگی نامه کارل فردریش بنز اینگونه آمده است که: ۱۷۰ سال پیش، ۲۵ نوامبر سال ۱۸۴۴ کارل بنز مهندس و مخترع مشهور آلمانی در شهر کارلسروهه آلمان متولد شد. فقط ۲ سال داشت که پدرش را از دست داد، بعدها به یاد پدرش، نام خود را به کارل فردریش بنز تغییر داد. نبود پدر، خانواده کارل فردریش را با مشکلات زیادی روبرو کرد و مخارج زندگی توسط مادرش به سختی تأمین می‌ شد. با وجود اینکه از نظر مالی به شدت مشکل داشتند، اما مادر کارل بنز روی تحصیل فرزندنش حساس بود و
توماس آلوا ادیسون مخترع، مهندس، دانشمند و کار آفریت آمریکا بود. او وسایل زیادی را طراحی و اختراع کرد که مهمترین آن ها ساخت لامپ رشته ای است. زمانی که ادیسون در مدرسه درس می خواند مدیر او فکر می کرد او فردی بی عرضه است و او را از مدرسه بیرون کرد. ادیسون در طول تمام زندگی خود 2500 اختراع را در آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان به نام خود به ثبت رساند...
ادامه مطلب
عذاب وجدان یقه ام را گرفته و نمیگذارد خواب به چشمانم راهی شود.
امروز برخلاف تمام این سال ها،برخلاف تمام خودخوری ها،فریاد زدم!
خنده های هیستریک و جیغ های بنفش معجون مزخرفی بود،انقدر مزخرف که نتوانستم هضمش کنم و الان تمام آن لحظات را نشخوار میکنم و خودم را لعنت.
از خانه زدم بیرون تا بیشتر از این طوفانِ خشمم خرابی به بار نیاورد،دوست داشتم وسط خیابان بنشینم و زار بزنم،عزاداری کنم برای خودی که زیر تمام این فشارها چیزی ازش باقی نمانده،عزاداری کن
با مطالعه تاریخ علوم و اختراعات و اکتشافات می بینیم که جمعی از دانشمندان بشر، سالیان دراز زحمات طاقت فرسایی کشیده اند و انواع محرومیتها را تحمل کرده تا بتوانند اختراع و اکتشافی کنند که باری از دوش همنوعانشان بردارند. اما سوال مهم اینجاست که اگر این مخترعان کافر باشند آیا پاداش اخروی دارند و به بهشت می روند ؟!
صراحتا می گویم: خیر، طبق برداشت من از قرآن، پاداشی ندارند و به جهنم می روند و در ادامه مطلب با مستندات قرآنی به اثبات این حرف می پرداز
چگونه یک مخترع شویم؟ کارهایی که برای تبدیل ایده به اختراع باید انجاد دهیم
چگونه ایده های خود را به اختراع تبدیل کنیم؟
چگونه از راه تجاری سازی ایده و اختراع خود کارآفرین شویم؟
آیا از مزایایی مخترع بودن و داشتن اختراع ثبت شده اطلاع دارید؟
 
از گذشته این تصور غلط وجود داشته است که افراد مخترع، مادرزاد مخترع به دنیا آمده اند!
بعد از مطرح شدن این جمله اولین چیزی که به ذهن من می رسد این است که این هم یک بهانه است برای تلاش نکردن! معتقدم به ازای هر ا
دیزل ژنراتور
همیشه از فکرمان می گذرد که دیزل ژنراتور چیست و چگونه ساخته شده است
ریشه لغوی دیزل برگرفته از مخترع و مهندس آلمانی رودلف کریستیان کارل دیزل که در سال 1958 میلادی دیده به جهان گشود وی در سال 1880 میلادی پس از گذرراندن دوره های تحصیلی و آموزشی و کسب بالا ترین افتخارات دانشگاهی فارق التحصیل شد او توانست در سال 1892 میلادی پس از چهارده سال سعی و کوشش شبانه روزی، نوع خاصی از موتور احتراق داخلی را ثبت اختراع کرد و به همین خاطر به احترام این م
ژوئن امسال «جین مونستر» یکی از مدیران اسبق مرکز «وال استریت» اعلام
کرد عینک هوشمند اپل مجهز به فناوری واقعیت افزوده (AR) سال 2020 میلادی
وارد بازار می شود و این محصول گسترده‌تر از گوشی هوشمند آیفون بازار جهانی
را در دست می‌گیرد.
این تحلیل‌گر در حالی پیش‌بینی‌های خود را منتشر کرد که «الکس کیپمن» مخترع عینک هوشمند
«هولولنز» و «دونا ساکار» مدیر مرکز «ویندوز اینسایدر» مایکروسافت هم
پیش‌بینی مشابهی را انجام دادند. هر دو این افراد با مون
 
 

 
دسته بندی انواع سازها 
گیتار
یک ساز باستانی است که قدمت آن به   4600 سال قبل بر می ‌گردد. نظرات مختلفی در مورد تاریخچة آن وجود دارد.عده ‌ای اعتقاد دارند که گیتار از مصر سرچشمه گرفته و عده ‌ای منشأ آن را یونان می‌ دانند. یک سری هم معتقدند که پسوند تار در نام گیتار می‌تواند موید این باشد که گیتار سازی ایرانی است؛
ویولون
دربارة ویلن نیز نظرات مختلفی وجود دارد از قدمت 4900 سالة آن در هند گرفته تا تکمیل ساز تک سیم رباب عربی و تبدیل آن به ویلن
لنز رتروفوکال : ، یا لنز وارونه‌کانون، نوعی  لنز واید انگل
است، که  به شیوه  معکوس پیکربندی یک لنز تله فوتو تولید می شود. این لنز
توسط پیر آنژنیو در سال ۱۹۵۰ میلادی در کشور فرانسه اختراع گردید و هنوز هم
در فرانسه این  دوربین عکاسی رابه‌ احترام نام مخترع آن، رتروفوکال آنژنیو می گویند.
یک
لنز تله فوتو از دو گروه  عدسی  محدب و مقعر که رو به روی هم قرار می
گیرند ساخته می شود. این مکانیزم سبب کم شدن فاصله نخستین عدسی لنز با صفحه
حساس عکاسی می
فردی (یا افرادی) به نام مستعار ساتوشی ناکاموتو با اختراع یک شیوه اثبات کاری در شبکه همتا به همتا، راهی نو و جایگزین برای سیستم های مالی آنلاین پیشنهاد کرد. بیت کوین یک نوآوری جدید اینترنتی هست و توسط کاربرانش در حال توسعه است.
بیت کوین اولین پیاده سازی مفهوم ارز سری است که اولین بار در سال 1998 توسط وی دای توصیف شده بود و بیان می کرد که این مفهوم، نوع جدیدی از پول است که برای کنترل تولید و تراکنش های روی آن، به جای یک مرجع مرکزی، از رمزنگاری استف
الیاس مک کوی مخترع قرن نوزدهم آفریقایی آمریکایی بود که بیشتر به دلیل اختراع دستگاه های روغن کاری مورد استفاده در کارآمدتر قطارها شناخته می شد.چه کسی الیاس مک کوی بود؟الیاس مک کوی در پدر و مادرانی که از برده داری فرار کرده اند در کانادا متولد شد. مک کوی در نوجوانی به عنوان مهندس در اسکاتلند آموزش دید. وی که نتوانست موقعیت مهندسی در ایالات متحده پیدا کند ، وی مشغول به کار در راه آهن شد و متعاقباً دستگاه روانکاری را اختراع کرد تا عملیات راه آهن
شرکت عناب سازان شاینا شرق بیرجند به عنوان اولین تولید کننده حبه عناب و مخترع این محصول در کشور می باشد که توانست با استفاده از دستگاه ها و نیروی انسانی، حبه عناب را در طعم های مختلف تولید و روانه بازار نماید. در فرآیند تولید حبه عناب برای آسیاب نمودن عناب خشک و هسته داخلی آن از دستگاه استفاده می شود تا بتوان پودر حاصل از آسیاب را در قالب های مخصوص ریخته و برای ادامه فرآیند مورد استفاده قرار داد. شاید شما خواننده گرامی بدنبال دستگاه تولید کنن
در جریان یکی از ماموریت های جانبی جذابی که طی آن روایت غریبه ای را دنبال می کنید به اسم A Bright Bouncing Boy، آرتور با رباتی زنگ زده و شکسته ملاقات می کند. مثل بسیاری از مواردی که در این مطلب خواهید دید، RDR2 ایده تداخل زمان و تکنولوژی با دنیای غرب را دستمایه شوخی کرده تا به جای مشاهده گاومیش های آمریکای شمالی در میان برف های کوهستان با رباتی اندروید مانند مواجه شویم. برای پیدا کردن این آدم آهنی مفلوک در مرحله نخست باید ماموریت یاد شده را با ملاقات سازن
تفال مخترع ظروف نچسب ، نه تنها ظروف آشپزی بلکه لوازم و تجهیزات کوچک خانگی را در جهان متحول کرده است. به واسطه دستاوردهای نامحدود و رشد پیش‌بینی شده ، تفال همواره در تولید لوازم نچسب آشپزی در جهان نوآور بوده و در ساخت زودپزها ، کتری‌ها ،اتوهای بخار و سرخ کن‌ها نیز پیشگام بوده است. ابتکار و نوآوری تفال در ارائه محصولات برقی آشپزی،غذاسازها و ترازوها پایانی ندارد. تفال در بدو تاسیس همواره تمام تلاش خود را معطوف نیازهای مشتریان نموده و این نیا
تاریخچه دیگ بخار:
جیمز وات را می توان مخترع اصلی ماشین بخار دانست که یکی از چهرهای سرشناس انقلاب صنعتی بوده . سازنده اصلی ماشین بخار الکساندریا در قرن اول میلادی بود . در سال 1698 ساوری ماشینی شبیه به ماشین بخار الکساندریا ساخت برای تلمبه کردن آب و در نهایت در سال1712 نیوکمن مدل پیشرفته تر ماشین بخار را ثبت کرد ولی جیمزوات در سال 1764 در حالی که در حال تعمیر یک ماشین بخار نیوکمن بود توانست با ایجاد یک محفظه جداگانه تراکم بخار و همچنین عایق بندی و ...
شرکت نوین سازان پاسارگاد اولین مخترع سیستم تشخیص مواد منفجره با عملکرد 0 و 1 در کل جهان. سیستم تشخیص مواد منفجره مجموعه دانش بنیان نوین سازان پاسارگاد در 3 مدل طراحی و تولید گردیده است :
سیستم تشخیص مواد منفجره نفر رو
سیستم تشخیص مواد منفجره خودرویی
سیستم تشخیص مواد منفجره کانتینری
سیستم تشخیص مواد منفجره، بر خلاف سیستم های ایکس ری قادر است تمامی انواع مواد احتراق زا و مواد منفجره اعم از انواع باروت، تی ان تی و ... را تشخیص داده و دارای دقت بسی
گرت مورگان کی بود؟تنها با تحصیلات ابتدایی ، گرت مورگان ، در 4 مارس 1877 در کنتاکی متولد شد ، فعالیت خود را به عنوان مکانیک چرخ خیاطی آغاز کرد. وی در ادامه به اختراع چندین اختراع از جمله دستگاه چرخ خیاطی بهبود یافته و سیگنال راهنمایی و رانندگی ، محصول صاف کننده مو و دستگاه تنفسی پرداخت که بعداً طرح مورد نیاز برای ماسک های گاز WWI را فراهم می کند. این مخترع در 27 ژوئیه 1963 در کلیولند ، اوهایو درگذشت.
اوایل زندگیگرت مورگان در 4 مارس 1877 در پاریس ، کنتاکی
در روز دوم اختراع و گالری محصولات جدید (INPEX) در سالن نمایش در مرکز همایش های دیوید لارنس شلوغی و شلوغی زیادی مشاهده شد. در کنار همه غرفه داران و شرکت کنندگان ، امشب یک نمایش با جی لنو برگزار شد و شرکت هایی مانند Hasbro ، Irwin Tools و Tupperware در حال تحقیق در مورد ایده ها برای افزودن به خطوط تولید خود بودند. البته جذابیت اصلی و علت این رویداد ، خود اختراعات بود. امروز توانستم توافق خوبی را ببینم. در اینجا نمونه ای وجود دارد:Traybilizer (TM) اختراعی است که به منظور
 ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود 
 نی نام زما و نی‌نشان خواهد بود 
 زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل 
 زین پس چو نباشیم همان خواهد بود 
هیچ فکر کردین اگه نبودیم چی میشد؟ قطعا هیچی دنیا همینی که هست می موند. چند وقت پیش یه توئیت دیدم نوشته بود کهکشان در زمان زنده بودن شما و یه کپی از همون عکس با کپشن کهکشان بعد از شما به زبون بی زبونی گفت اگه باشید یا نباشید اگه مثل هیتلر یا چنگیزخان مغول فلان قدر آدم بکشید یا اگه مثل گاندی یا مخترع قلب مصنوعی فلان
اولین وبلاگ توسط "تیم برنرزلی (مخترع وب ) ایجا د شد، تعداد وبلاگ ها در ابتدا بسیار اندک بود تا اینکه در سال 1999 با راه اندازی چندین سرویس رایگان تعداد وبلاگ نویسان افزایش یافت. تا اواسط 2000، بیش از یک هزار وبلاگ ایجاد و این رقم تا 2002 به بیش از نیم میلیون رسید.
تاریخچه وبلاگ نویسی در ایران به 16 شهریور 1380 باز می گردد. روزی که سلمان جریری اولین وبلاگ فارسی را بر سوی صفحه اینترنت قرار داد. حسین درخشان در مهر ماه 1380 در مقاله ای که در روزنامه حیات نو، به
با ورود حبه عناب به بازار افراد زیادی بدنبال این بوده و هستند تا با طرز تهیه حبه عناب یا به اصطلاح حبه قند شکل عناب آشنا شده و بتوانند آموزش اینکار را فراگیرند تا در خانه و یا محیط کارگاهی حبه عناب تولید نمایند. در ابتدا بهتر است بدانید این محصول برای نخستین بار در بیرجند به مرحله تولید و به عبارتی ثبت اختراع برای آن صورت گرفته است از این رو می توان گفت روش اصلی و ابتدایی و به نوعی حق مالکیت آن در اختیار شخص مخترع آن می باشد. در ویدئویی که در اد
ورزش ترامپولین چیست وچه فوایدی دارد 








ترامپولین به بازسازی استخوان ها کمک می کند‎
 
ترامپولین چیست ؟ ترامپولین(TRAMPOLINE)
در لغت به معنی بلند و محکم پریدن است و در عام با نام تشک پرش درجا و  یا
جامپینگ شناخته میشود. این وسیله از دیرباز در جهت تقویت انعطاف و چالاکی
ورزشکاران فعال در زمینه ژیمناستیک مورد استفاده قرار میگرفته است.مخترع
این وسیله Georg Nissen  در سال ۱۹۷۱ با اختراع ترامپولین به عنوان یک
وسیله تخصصی در ورزش ژیمناستیک  و تشکیل ا
ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   ​
مخترع آبمیوه گیری که بود؟
در سال ۱۹۳۰ نوعی دستگاه آبمیوه گیری توسط شخصی  به نام دکتر نورمن واکر درست شد. این دستگاه بر اساس رنده و فشرده کردن میوه و سبزیجات، آبمیوه ای بدون پالپ درست می کرد. در اواسط دهه ۱۹۵۰ نخستین دستگاه آبمیوه گیری تولید شد. این دستگاه آبمیوه گیری بسیار سریع و داغ بود و حرارت بالای آن سبب از بین رفتن پروتئین و آنزیم میوه و سبزیجات می شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.
ا
ورود حبه عناب به بازار ایران باعث شد تا توجه افراد زیادی به سوی این محصول جلب شود چرا که محصولی نو و ایده ای جالب در صنعت مواد غذایی و خشکبار بود. علاوه بر آن ترکیب میوه هایی دیگر همچون سنجد در فرآیند تولید حبه عناب باعث شد تا گستردگی فروش و محبوبیت این محصول بیشتر گردد. عده ای زیادی هستن که با دیدن عناب حبه ای به این فکر می افتند تا آن را در منزل تهیه نمایند، بهتر است بدانید که تولید حبه عناب یک اختراع بوده که نخستین بار در شهر بیرجند انجام گرف
اتومبیل را شخص به خصوصی اختراع نکرده، بلکه این وسیله به تدریج تکامل یافته و به شکل امروزی درآمده است. صنعت اتومبیل در ابتدا به صورت چندین تجربه ی اتفاقی و به وسیله ی چند مخترع ابداع گردید ولی به طور پیوسته روی آن کار کرده اند تا به شکل امروزی درآمده است و تأثیر عمیقی در جوامع بشری داشته و دارد. اتومبیل پس از اختراع یک وسیله ی ساده بود، که در اختیار اشرافیت قرار داشت، ولی در حال حاضر، برای میلیون ها % اشتغال 1 انسان، یک وسیله ی زندگی تلقی می شود.
کنکور را می بینم  که با فاصله ی دو سال با من ایستاده است
با آن لبخند اعصاب خوردکن
و با غرور
با نگاه بی شرم و شرور
و سری که پر از سوداست
و پر از آرزو
آرزوی خانه نشین کردن نوجوانانی که آینده سازان کشورند
آرزوی تک بعدی کردنشان
آرزوی وفق دادنشان با جزوه نویسی، حفظ کردن نکته های تستی و فرمول های طولانی و عجیب و غریب جای فهمیدن مطلب درسی با عشق و علاقه، حفظ کردن به جای درک کردن، خواندن نه برای فهمیدن و فقط و فقط برای کنکور
فقط برای کنکور
کنکور، همان ک
اگر تاریخ ساخت اسپرسوساز را مروری کنیم، نام دو فرد ایتالیایی را خواهیم یافت: آنجلو موریندو(Angelo Moriondo) و لوییچی بتزرا (Luigi Bezzera). نخستین دستگاه اسپرسوساز توسط آنجلو موریندو در ایتالیا ساخته شد. آنجلو در یک نمایشگاه عمومی در سال ۱۸۸۴ مدل نمونه اش را به نمایش گذاشت و اختراعش را به این نام ثبت کرد ماشین بخار جدید برای تهیه سریع و به صرفه نوشیدنی قهوه، اما در سال ۱۹۰۱ نخستین مخترع دستگاه اسپرسوساز یعنی بتزرا با افززودن بخش هایی چون پرتافیلتر به د
پس از انقلاب فرانسه و درگیری با همسایه هادولت اعلام کرد به ایده ای که موجب سالم رسیدن مواد غذایی به دیگر جاها شود جایزه خواهد،داد برنده این جایزه نیکلاس اپر بود.
اینجا بود که نیکولاس اپرnidcolas appert که تصادفا،یک دهه‌ای بود شخصا به دنبال راه‌هایی برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی بود به میدان آمد. او به این فکر افتاد که مواد مختلف غذایی را داخل بطری های شیشه ای بریزد،سرشان چوب پنبه بگذارد وکاملا درب شیشه‌ها را درزگیری کند وبعد شیشه ها را گرم
اگر تاریخ ساخت اسپرسوساز را مروری کنیم، نام دو فرد ایتالیایی را خواهیم یافت: آنجلو موریندو(Angelo Moriondo) و لوییچی بتزرا (Luigi Bezzera). نخستین دستگاه اسپرسوساز توسط آنجلو موریندو در ایتالیا ساخته شد. آنجلو در یک نمایشگاه عمومی در سال ۱۸۸۴ مدل نمونه اش را به نمایش گذاشت و اختراعش را به این نام ثبت کرد ماشین بخار جدید برای تهیه سریع و به صرفه نوشیدنی قهوه، اما در سال ۱۹۰۱ نخستین مخترع دستگاه اسپرسوساز یعنی بتزرا با افززودن بخش هایی چون پرتافیلتر به د
سه نسخه ازاظهارنامه ی اختراع




اظهارنامه ی اختراع چیست؟

اظهارنامه ی اختراع  از اوراق بهاداری می باشد که باید از واحد فروش اوراق
بهادار در اداره ی کل ثبت شرکت ها  تهیه گردد و سپس به زبان فارسی و
بدون هیچگونه خط خوردگی لاک گرفتگی پاره گی تنظیم گردد.شایان ذکر است که درتهیه کردن
و همچنین تنظیم و ارائه ی اظهارنامه ی اختراع باید مواردی را رعایت نمایید:


باید اطاعات  متقاضی را از جمله نام او ،اطلاعات صاحب اختراع و
نماینده ی او همراه با عنوان اختر
برند تجاری شاینا اولین و بزرگترین تولید کننده حبه عناب در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از چند سال پیش با هدف تولید محصولات ارگانیک و طبیعی آغاز نمود و تا امروز موفق شده است حبه عناب را در 12 طعم مختلف تولید و روانه بازار نماید.
 
روش ساخت حبه عناب
برای ساخت حبه عناب اولین قدم آسیاب کردن عناب خشک است که در این فرآیند عناب قرمز را به صورت کامل درون دستگاه ریخته تا پودر شود، لازم به ذکر است که در این مرحله هسته عناب نیز با خود آن آسیاب می شود ا
برند تجاری شاینا اولین و بزرگترین تولید کننده حبه عناب در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از چند سال پیش با هدف تولید محصولات ارگانیک و طبیعی آغاز نمود و تا امروز موفق شده است حبه عناب را در 12 طعم مختلف تولید و روانه بازار نماید.
 
روش ساخت حبه عناب
برای ساخت حبه عناب اولین قدم آسیاب کردن عناب خشک است که در این فرآیند عناب قرمز را به صورت کامل درون دستگاه ریخته تا پودر شود، لازم به ذکر است که در این مرحله هسته عناب نیز با خود آن آسیاب می شود ا
دانلود سریال کره ای جانگ یونگ شیل با لینک مستقیم و کیفیت خوب
نام سریال : جانگ یونگ شیل ( Jang Yeong Shil )
ژانر : درام ، تاریخی
تعداد قسمت : ۲۴
محصول کشور : کره جنوبی
سال انتشار : ۲۰۱۶
شبکه : KBS1
زبان : کره ای
نویسنده : Lee Myung Hee ، Ma Chang Joon
کارگردان : Kim Young Jo
بازیگران : Song Il Gook ، Park Sun Young ،Kim Sang Kyung ، Kim Yeong Cheol ، Kim Byeong Ki
خلاصه داستان : این سریال داستان زندگی جانگ یئونگ شیل است ، دانشمند , تکنسین و مخترع در دوره چوسان . جانگ یئونگ شیل در پایین ترین سطح خانودگی ان زما
جورج وستینگهاوس کی بود؟جورج وستینگهاوس یکی از پرکارترین مخترعین و بازرگانان انقلاب صنعتی بود. وی پس از خدمت در ارتش اتحادیه و نیروی دریایی ، دستگاه های مختلفی را به ویژه برای راه آهن به ثبت رساند. وی سرانجام برای بهبود ژنراتورهای جریان برق متناوب (AC) ، شرکت برق و تولید وستینگهاوس را راه اندازی کرد.
اوایل زندگیوستینگهاوس متولد 6 اکتبر 1846 در Central Bridge ، نیویورک ، هشتمین فرزند Emeline Vedder و George Westinghouse Sr بود. پس از انتقال خانواده به Schenectady ، نیویورک ،
مردم باستان تکنولوژی هایی بسیار پیشرفته داشته اند اما در گذر زمان یا به فراموشی سپرده شده اند یا اینکه طرز کار آنها فراموش شده است.
برای نمونه می توان به لرزه نگار باستانی چینی ها اشاره کرد که حدود ۲ سال پیش ساخته شده است. چینی ها روشی برای شناسایی زلزله تا فاصله ۵۰۰ کیلومتری ابداع کرده که می توانستند با استفاده از آن مکان وقوع زلزله را نیز مشخص می کردند.
اولین زلزله نگار در سال ۱۳۲ پس از میلاد مسیح توسط یک مخترع چینی به نام ژانگ هنگ ابداع شد.
 
 
اگر تاریخ ساخت اسپرسوساز را مروری کنیم، نام دو فرد ایتالیایی را خواهیم یافت: آنجلو موریندو(Angelo Moriondo) و لوییچی بتزرا (Luigi Bezzera). نخستین دستگاه اسپرسوساز توسط آنجلو موریندو در ایتالیا ساخته شد. آنجلو در یک نمایشگاه عمومی در سال ۱۸۸۴ مدل نمونه اش را به نمایش گذاشت و اختراعش را به این نام ثبت کرد ماشین بخار جدید برای تهیه سریع و به صرفه نوشیدنی قهوه، اما در سال ۱۹۰۱ نخستین مخترع دستگاه اسپرسوساز یعنی بتزرا با افززودن بخش هایی چون پرتافیلتر ب
تاریخچه اتومبیل ها (قسمت 2)
تین موتور احتراقی در سال 1860 میلادی توسط یک بلژیکی به نام الونوار ساخته شد و روند تکامل و پیشرفت صنعت خودرو سازی ادامه یافت و در بین سال های 1860 تا 1970 میلادی در اروپا به وسیله چند تن از مهندسان در اروپا اختراعات مختلفی انجام گرفت.
سال 1886 میلادی به عنوان سال تولد خودرو ها ی امروزی و مدرن شناخته شد. کارل بنز مخترع آلمانی در این سال موتور واگنی را عرضه نمود.از سال 1908 میلادی که فورد مدل T توسط هنری فورد طراخی و ساخته شد کم کم
آموزش تصویری ساخت اسلحه یوزی (uzi)
یوزی مسلسل دستی ساختار سرائیل است. این مسلسل محصول صنعت اسلحه‌سازی ابتدایی کشور اسرائیل در دهه ۱۹۵۰ است که به طرز غیرمنتظره‌ای به یکی از موفق‌ترین مسلسل‌های تاریخ تبدیل شد. مخترع مسلسل یوزی یک یهودی اسرائیلی آلمانی ‌الاصل به نام عوزی گال بود که مسلسل یوزی را در سال ۱۹۴۸ طراحی کرد. عوزی گال بنابر وصیتش، امتیاز اسلحه یوزی را در اختیار وزارت دفاع کشور اسرائیل قرار داد. اما مسلسل یوزی تنها نامش را از
این اطلاعات در سایتشون اومده:
با 9 سال سابقه مشاوره کنکور در شیراز، برای دانش آموزان سمپادی، نمونه و مستعد کشور برنامه ریزی تحصیلی و کنکوری میکند.

    مشاور روش های افزایش درصد کنکور
    نویسنده کتاب "راهکار های عملی برای تک رقمی شدن"    
    عضو بین المللی ResearchGate    
    نویسنده مقالات (ISI) در زمینه دارو سازی و ...    
    در نشریات معتبر اروپا و استرالیا    
    مخترع چندین اثر ثبت شده  
    مدرس دوره های آموزشی در دانشگاهای دولتی شیراز،چابهار و
تاریخچه پیدایش HTML
HTML زبانی است که خیلی ساده و با تگ هایی بسیار ابتدایی آغاز شد و با گذشت زمان بر بار معنایی آن و تعداد تگ های آن اضافه شد. از صفحاتی کاملا استاتیک در روزهای آغازین تولد این زبان گرفته تا صفحاتی همراه را تصاویر متحرک، فلش و فایلهای صوتی و تصویری در نسخه های اخیر این زبان، همه و همه نشان دهنده گستره عظیم تغییراتی است که طی زمان، در این زبان بوجود آمده است. در این نوشته، هدف ما بررسی اجمالی تاریخچه پیدایش زبان برنامه نویسی HTML ای م
جورج وستینگهاوس به دلیل اختراع سیستم ترمز هوایی که راه آهن را ایمن تر و ترویج فن آوری متناوب متناوب ، انقلابی که در صنعت نور و برق جهان ایجاد می کند ، مشهور است.جورج وستینگهاوس کی بود؟جورج وستینگهاوس یکی از پرکارترین مخترعین و بازرگانان انقلاب صنعتی بود. وی پس از خدمت در ارتش اتحادیه و نیروی دریایی ، چندین دستگاه ، مخصوصاً برای راه آهن را به ثبت رساند. وی سرانجام برای بهبود ژنراتورهای جریان برق متناوب (AC) ، شرکت برق و تولید وستینگهاوس را راه
پاورپوینت کدبندی کانال به روش همینگ دانلود پاورپوینت کدبندی کانال به روش همینگ این فایل در قالب پاورپوینت قابل ویرایش، آماده پرینت می باشد   قالب: پاورپوینت تعداد اسلاید: 20 توضیحات: در مخابرات، کد همینگ، کد تصحیح خطای خطی می‌باشد که به افتخار ریچارد همینگ، مخترع آن گذاشته شده‌است. کدهای همینگ می‌توانند همزمان ۲ بیت خطا را شناسایی کنند و ۱ بیت خطا را تصحیح کنند. در نتیجه مخابره قابل اطمینان در صورتی که فاصله همینگ بین رشته بیت فرستنده و
توماس ادیسون جدید
نام فایل : توماس ادیسون جدید فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 15 حجم : 15 مگابایت توماس ادیسونتوماس الوا ادیسون (۱۱ فوریه ۱۸۴۷ - ۱۸ اکتبر ۱۹۳۱) مخترع و بازرگانی آمریکایی بود. او وسایل متعددی را طراحی یا کامل کرد که مهم zwnj;ترین و معروفترین آنها لامپ الکتریکی است.ادیسون در طول حیات ...
دریافت فایل
توماس ادیسون جدید
نام فایل : توماس ادیسون جدید فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 15 حجم : 15 مگابایت توماس ادیسونتوماس الوا ادیسون (۱۱ فوریه ۱۸۴۷ - ۱۸ اکتبر ۱۹۳۱) مخترع و بازرگانی آمریکایی بود. او وسایل متعددی را طراحی یا کامل کرد که مهم zwnj;ترین و معروفترین آنها لامپ الکتریکی است.ادیسون در طول حیات ...
دریافت فایل
تاریخچه دیگ بخار:
جیمز وات را می توان مخترع اصلی ماشین بخار دانست که یکی از چهرهای سرشناس انقلاب صنعتی بوده . سازنده اصلی ماشین بخار الکساندریا در قرن اول میلادی بود . در سال 1698 ساوری ماشینی شبیه به ماشین بخار الکساندریا ساخت برای تلمبه کردن آب و در نهایت در سال1712 نیوکمن مدل پیشرفته تر ماشین بخار را ثبت کرد ولی جیمزوات در سال 1764 در حالی که در حال تعمیر یک ماشین بخار نیوکمن بود توانست با ایجاد یک محفظه جداگانه تراکم بخار و همچنین عایق بندی و ...
دانلود فیلم ایرانی بازیووو
دانلود فیلم بازیووو : سینمایی بازیووو در ژانر خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی امیرحسین قهرایی و تهیه کنندگی سیدغلامرضا موسوی ساخته تو تولید شده است برخی از بازیگران فیلم جدید بازیووو مانند پژمان بازغی- برزو ارجمند – محمد رضا هدایتی – لیندا کیانی- سحر زکریا – مجید افشاری – فرانک جلیلی و رضا شفیعی جم در این فیلم بازی کرده اند. شما می توانید این فیلم زیبا را از سایت پیشگام مووی دریافت نمایید.
کارگردان : امیرحسین ق
دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی مرد عوضی با کیفیت عالی ۷۲۰p HD
مرد عوضی به کارگردانی محمدرضا هنرمند با لینک مستقیم
دانلود فیلم مرد عوضی
کارگردان: محمدرضا هنرمند | ژانر: کمدی | تاریخ تولید: سال ۱۳۷۵ | تاریخ انتشار: سال ۱۳۷۶
مدت زمان: ۸۸ دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: بزرگسال | کیفیت: WEB-DL
حجم: ۸۹۴ مگابایت + ۴۴۸ مگابایت | تهیه کننده: فرهاد توحیدی
خلاصه داستان: خسرو پذیرش، مخترع یک پودر جادویی لباسشویی، به یک کارخانه تولید پودر می رود تا با دیدن مدیر
بیت‌کوین یک رمزارز و نظام پرداخت جهانی با کارکردهای مشابه پول بی‌پشتوانه است، ولی از نظر حقوقی هیچ کشوری آن را به عنوان پول قانونی به رسمیت نشناخته‌است.از نظر فنی بیت‌کوین نخستین پول دیجیتال غیرمتمرکز است. چرا که بدونبانک مرکزی یا مسئول مرکزی کار می‌کند.[۱] این شبکه همتابه‌همتا است و تراکنش‌ها، مستقیماً و بدون واسطه بین کاربران انجام می‌شود.
گره‌ها با استفاده از فناوری رمزنگاری  این تراکنش‌ها را بازبینی کرده و در یک دفتر
مهندس چیکو

این کتاب 4جلد داردوبرای گروه سنی8تا122سال
مناسب است.

وقتی چیکو فریتاتا بزرگ‌ترین مخترع جهان
جرقه‌ای در سرش روشن می‌شـود، چه گندی ممکن است زده شـود؟ پاسخ: هر گندی! برای
همین با خیال تخت همه چیز را به چیکو بسپارید. فاجعه حتمی است.
ادامه مطلب
دلگیر دلگیرم از غصه می میرم مرا مگذار و مگذر
با پای از ره مانده در این دشت تب دار
ای وای می میرم
سوگند بر چشمت که از تو
تا دم مرگ دل بر نمی گیرم
مرا مگذار و مگذر
بلله که غیر از جرم عاشق بودن ای دوست
بی جرم و تقصیرم مرا مگذار و مگذر
آشفته تر زآشفتگان روزگارم
از غم به زنجیرم مرا مگذار و مگذر
با شهپر اندیشه دنیا گردم اما
در بند تقدیرم
مرا مگذار و مگذر
.‌...
بده که رادیو وقتی پشت فرمونی این اهنگ پخش کنه...اونم درست وقتی که مامانت کنارت نشسته و ذره بین گر
دانلود نمونه طرح جابر راه آهن همراه با کارنما
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل دانلود نمونه طرح جابر راه آهن
این مجموعه طرح جابر شامل: تحقیق زمینه ای طرح جابر ، نتیجه گیری طرح جابر ، مساله طرح جابر ، منابع طرح جابر، دفتر کارنما طرح جابر دانلود نمونه طرح جابر راه آهن
پوستر های نمونه طرح جابربن حیان راه آهن
تابلوی نمایش نمونه طرح جابربن حیان راه آهن
مطالب علمی آموزشی در باره نمونه طرح جابربن حیان راه آهن
قسم
انلود زیرنویس فارسی فیلم Adventure Force 5
Adventure Force 5 Farsi Subtitle
 
توضیح بیشتر فیلم Adventure Force 5 2019:
فیلم Adventure Force 5 محصول کشور آمریکا و به کارگردانی Michael Younesi می باشد که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. فیلم گروه ماجراجوی ۵ در قالب ژانر های اکشن، ماجرایی و خانوادگی به تولید رسیده است، نویسندگی آن بر عهده مایکل یونسی می باشد و از بازیگران آن می توان به دیلان آرنولد ، تیت بیرچمور ، دونالد بوون اشاره کرد که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم که در تاریخ ۱۹
فردریک زونکن
بعضی وسایل تا چشم بازکردیم
دم دستمان حاضر بودند و برخلاف ابزارهای دیجتالی، ما را شگفت زده نمی کنند
چون وجودشان کاملا برایمان عادی است، هیچ وقت ترغیب نشدیم تا درباره شان
جستجو کنیم.
زونکن یکی از همین ابزارهاست که معمولا وقتی سردرگمِ یافتن سندی باشیم، ضرورت و اهمیتش را درک می کنیم.
زونکن از خانواده کلاسورهاست که فقط در ایران آن را زونکن می نامند. چرا؟ چون اولین بار شرکت آلمانی "زونکن" این ابزار را به ایران وارد کرد.
مخترع زونکن
اما سوالی که این روزها برای خانم ها پیش می آید فیبروز ابرو چیست؟ و تفاوت آن با میکروبلیدینگ یا نانو بلیدینگ nanoblading چه چیزی میباشد ؟
کمپانی فی با مدیریت آقای برانکو بابیک مخترع روش فیبروز که در زمینه تاتو ابرو کار میکند .ایشان برای طراحی ابرو به روشهای میکروبلیدینگ , سایه ابرو , هاشور ابرو , سایه و هاشور ابرو و همچنین فیکانتور 
میکروپیگمنتیشن چیست؟
میکروپیگمنتیشن یا تاتو اصلاحی وارد کردن رنگدانه در حد فاصله قسمت بالایی پوست 
تفاوت میک
بازار عرضه اولیه سکه یا ICOها نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته، با سقوط ۹۷ درصدی مواجه است. بنا بر نتایج یک تحقیق انجام‌شده توسط «بیت مکس» (BitMEX)، یکی از صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، این بازار از ابتدای سال ۲۰۱۹ تا به اینجا، توانسته ۴۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند. در ادامه با ارزدیجیتالهمراه باشید.
طی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ و بنابر گزارش‌های منتشرشده از جانب بیت مکس در روز گذشته، بازار ICOها با سقوط ۹۷ درصدی در بحث‌های سرمایه‌های جذب‌شده، رو
خرید میکروفن یکی از ابزارهای مهم و حساس صدابرداری است.
در ایران اکثراً از میکروفن‌ها برای خوانندگی و مداحی استفاده می شود. البته میکروفن‌ها کاربردهای گوناگونی دارند که به آن ها خواهیم پرداخت.
میکروفن‌ها انواع گوناگونی دارند که شما می توانید آن ها را را در زیر مشاهده کنید :
میکروفن بی سیم (VHF & UHF)
میکروفن داینامیک
میکروفن خازنی
میکروفن الکترت
میکروفن یو اس بی
میکروفن ریبون
میکروفن مداحی یا خوانندگی را در برندهای مختلفی می توان یافت؛ برا
دانلود انیمیشن ربات ها Robots 2005 با دوبله فارسی
نام اثر: ربات ها Robots
ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | فانتزی
محصول: آمریکا
کارگردان: Chris Wedge, Carlos Saldanha
ستارگان: Ewan McGregor, Halle Berry, Mel Brooks
سال تولید: 2005 میلادی
زبان: انگلیسی
زیرنویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : در دنیایی که ساکنانش روبات ها هستند «رادنی کاپرباتم» مخترع جوان با استعدادی است که از شهر کوچکش عازم روبات سیتی می شود تا بتواند بیگولد مخترع نابغه ی مورد علاقه اش را پیدا کند. اما…
 
 
پیش نمایش انیمیشن :
دانلود انیمیشن ربات ها Robots 2005 با دوبله فارسی
نام اثر: ربات ها Robots
ژانر: انیمیشن | ماجراجویی | فانتزی
محصول: آمریکا
کارگردان: Chris Wedge, Carlos Saldanha
ستارگان: Ewan McGregor, Halle Berry, Mel Brooks
سال تولید: 2005 میلادی
زبان: انگلیسی
زیرنویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : در دنیایی که ساکنانش روبات ها هستند «رادنی کاپرباتم» مخترع جوان با استعدادی است که از شهر کوچکش عازم روبات سیتی می شود تا بتواند بیگولد مخترع نابغه ی مورد علاقه اش را پیدا کند. اما…
 
 
پیش نمایش انیمیشن :
خلاقیت درهنر طراحی لباس
خلاقیت یکی از توانایی های خاص بشری است که باعث ایجاد و پیدایش عنصری جدید توسط او می گردد. در هنر این مفهوم اهمیت ویژه ای را دارا است، چرا که وجود قوه خلاقیت است که موجب ابداع اثر توسط فرد هنرمند میگردد.
 
 
خلاقیت در هنر طراحی لباس چیست؟
خلاقیت عبارت است از ترکیب، تجمع و عناصر و پدیده هایی از پیش شناخته شده در یک کلیت نو که حداقل به نظر نو آمده و بدیع بنماید. این تعریف رهنمودی پیش رویمان قرار می دهد که با استفاده ازآن ما
مخترع موتور دیزل
 
مخترع موتور دیزل : دیزل در سال ۱۸۵۸ در پاریس، فرانسه زاده شد. او دومین از سه فرزند تئودور و الیزه دیزل
بود. والدین او از مهاجران آلمانی‌تباری بودند که در فرانسه زندگی
می‌کردند. رودولف دیزل نخستین سال‌های کودکیش را در فرانسه گذراند اما با
شروع جنگ‌های فرانسه و پروس در ۱۸۷۰ خانواده‌اش همچون بسیاری دیگر از خارجیان مجبور به ترک فرانسه شدند. آنها در لندن اقامت گزیدند و مادر دیزل، رودلف ۱۲ ساله را تا پایان جنگ در سال ۱۸۷۱ به
از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود (مولوی)
هنگامی که برادر آلفرد نوبل ( بنیانگذار جایزۀ صلح نوبل ) از دنیا رفت ، او در شهر استکهلم روزنامه ای  خرید تا از چاپ آگهی  درگذشت برادرش در روزنامه اطلاع حاصل کند . اما دریافت که روزنامه نگاران او را با برادرش اشتباه گرفته اند .او فرصتی یافت تا آگهی درگذشت خود را در روزنامه بخواند و از نظر دیگران نسبت به خود آگاه شود. همان طور که می دانید الفرد نوبل پیش از آنکه بنیان جایزۀ نوبل را بگذارد، دینامیت را اختراع کر
انجمن w3c که مخفف عبارت " World Wide Web Consortium " یا همان کنسرسیوم شبکه وب جهانی می باشد، مرجع استانداردهای وب جهانی است. این انجمن که بیش از 450 زیرمجموعه یا عضو دارد که شامل ابرکمپانی هایی از قبیل مایکروسافت می باشند در راستای استانداردسازی کدها و بهبود سازگاری سایت ها با مرورگرها و دستگاه های مختلف فعالیت می کند. 
رهبری w3c با " مخترع وب " یعنی برنرز لی می باشد که در سال 1994 میلادی تأسیس شده است و با میزبانی توسط سه سازمانی دانشگاهی و تحقیقاتی ام آی تی
دانلود فیلم سینمایی Cloudy with a Chance of Meatballs 2 2013  با لینک مستقیم
Download Cloudy with a Chance of Meatballs 2 2013  movie


نام فیلم:Cloudy with a Chance of Meatballs 2 2013

زبان:انگلیسی

ژانر:انیمیشن , کمدی , خانوادگی , فانتزی , علمی تخیلی

سال انتشار:2013

مدت زمان:۹۵ دقیقه

محصول کشور:آمریکا

فرمت فایل دانلودی:MKV

کیفیت فایل دانلودی:BluRay 720p 

حجم فایل دانلودی:

۷۰۰ مگابایت=BluRay 720p

آنکودر: Ganool

کارگردان:Cody Cameron, Kris Pearn

بازیگران:Bill Hader, Anna Faris, Will Forte, Neil Patrick Harris

امتیاز:  ۶٫۵/۱۰ از ۴۴,۴۳۸ رای


خلاصه
فهرستی از ١٠٠ شخصیت تأثیرگذار در تاریخ جهان که توسط اخترفیزیک‌دان آمریکایی مایکل اچ. هارت تهیه شده است:
١. محمد بن عبدالله (٥٧٠-٦٣٢ م) پیامبر اسلام و فرمانروای اعراب
٢. آیزاک نیوتن ١٦٤٣-١٧٢٧ م فیزیک‌دان، ریاضی‌دان، فیلسوف و کیمیاگر انگلیسی؛ طراح نظریه گرانش و قوانین حرکت
٣. عیسی مسیح (٤ ق م-٣٠/٣٣ م) بنیان‌گذار مسیحیت
٤. بودا (٥٦٣-٤٨٣ ق م) فیلسوف هندی و بنیان‌‌گذار دین بودایی
٥. کنفوسیوس (٥٥١-٤٧٩ ق م) فیلسوف چینی
٦. بولس مقدس (سنت پل) (٤ ق م-٦٢
همان‌طور که می‌دانید، ابن‌سینا* از فیلسوفان بزرگ و نظام‌ساز در سنت فلسفی خودش به حساب می‌آید و دقت‌ها و ابداعات قابل توجهی در این عرصه‌ها داشته، و آثار مهم و اثرگذارش در حوزه‌ی فلسفه، همیشه مورد توجه و بحث بوده. مثلاً‌ یکی از آثار مشهور ابن‌سینا، مجموعه‌ی منطقی و فلسفی «الاشارات والتنبیهات» است، که همین «خواجه نصیرالدین طوسی» -که امروز زادروزش بود و زادروزش را روز مهندسی نام‌گذاری کرده‌اند- یکی از بهترین شرح‌ها را برای آن نوشته. د
معرفی کاراکتر مرد آهنی، تونی استارک
 بیوگرافی
نام کامل                             آنتونی ادوارد استارک
نام مستعار                        شوالیه آهنی، هوگان پاتز، مرد قطعات یدکی، مرد کبالتی ۲، کریمسون دینامو، مرد آهنی
لقب                                   تونی استارک، سرسخت، انتقام‌جوی طلایی،  تتسوجین، مرد حلبی
محل تولد                            لانگ آیلند، نیویورک
اولین حضور                          داستان‌های تعلیق شماره ۳۹ام (مارس ۱۹۶۳)
ناشر  
اسمارت بالانس چیست؟
اسمارت بالانس نام کمپانی سازنده مدل های اولیه اسکوترهای برقی بوده است وبه معنای چرخ های تعادلی هوشمند بوده است. اسم اسکوتر برقی اسمارت بالانس به سرعت رایج شد و برسر زبان ها افتاد.و بسیاری از مردم برای خرید دنبال اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل بودند. اسکوتر برقی اسمارت بالانس یکی از رایج ترین محصولات موجود در زمینه اسکوترهای برقی هوشمند می باشد که در پنج سال گذشته بازار آن در کشور ما هم بسیار داغ گشته است.بسیاری از افرا
جوهره اندیشه در غرب:
با تحقیق و دقت نظر، و گذر از اسامی و اشخاص و اصطلاحات، بوضوح میتوان راه به این نکته برد که مسائلی از قبیل:اومانیسم، نیهیلیسم، لیبرالیسم و سکولاریسم تاسیسی و اختراعی نیستند. بلکه آنچه در این مسائل موضوعیّت دارد، بشر منعزل از نور وحی است، و آنچه در این مسائل مورد توجه و حایز اهمیّت است، فقط جنبه ی حیوانی و خوی شهوی بشر است. این مسئله ای نیست که مربوط به امروز و دیروز باشد؛ چرا که وهم و شهوت و غضب، همواره در تمامی اعصار و ام
جوهره اندیشه در غرب:
با تحقیق و دقت نظر، و گذر از اسامی و اشخاص و اصطلاحات، بوضوح میتوان راه به این نکته برد که مسائلی از قبیل:اومانیسم، نیهیلیسم، لیبرالیسم و سکولاریسم تاسیسی و اختراعی نیستند. بلکه آنچه در این مسائل موضوعیّت دارد، بشر منعزل از نور وحی است، و آنچه در این مسائل مورد توجه و حایز اهمیّت است، فقط جنبه ی حیوانی و خوی شهوی بشر است. این مسئله ای نیست که مربوط به امروز و دیروز باشد؛ چرا که وهم و شهوت و غضب، همواره در تمامی اعصار و ام
بیت کوین یک شبکه و ارز پرداخت جدید است. تراکنش های این شبکه به صورت همتا به همتا و بدون نیاز به واسطه ها انجام می شوند. این بدان معناست که ما برای انجام تراکنش ها نیاز به نهاد های متمرکز مانند بانک یا موسسات دیگر نداریم.تفاوت اصلی بیت کوین با ارزهای سنتی غیرمتمرکز بودن آن است. بیت کوین روی یک پایگاه داده غیرمتمرکز به اسم بلاک چین فعالیت می کند.
مخترع بیت کوین په کسی است؟
مخترع یا توسعه دهنده بیت کوین، فردی (یا افرادی) ناشناس به اسم ساتوشی ناکام
تاریخچه دیزل
رودلف دیزل یک مهندس و مخترع آلمانی است که در سال 1892 در سال 1892 موفق به اختراع نوع خاصی از موتور های احتراق داخلی شد. نام دیزل در لغت از نام ایشان برداشده شده است. و به احترام این مخترع ، اینموتورها موتورهای دیزلی نامیده شدند. در سال 1892 این دانشمند توانست حق امتیاز موتور طراحی شده‌ای را به ثبت برساند که در آن اشتعال ماده سوختنی، بلافاصله بعد از تزریق سوخت به داخل سیلندر انجام می‌گرفت. این اشتعال که براثر تراکم زیاد هوا بوجود می آم
ساعت مچی فروشگاه ساعت مچی
(به انگلیسی: Watch) گونه‌ای از ساعت است که به مچ دست بسته می‌شود. در گونه‌های جدید بر روی ساعت مچی‌ها علاوه بر زمان، تاریخروز، ماه و سال و امکانات دیگر نیز وجود دارد. ساعت مچی اولین بار در سال 1510 توسط مخترع آلمانی پیتر هنلین ساخته شد.
به‌طور کلی ساعت‌های مچی را در نگاه اول می‌توان به دو دسته ساعت‌های مکانیکی و کوارتز طبقه‌بندی کرد. ساعت‌های کوارتز دارای یک موتور هستند که به وسیلهٔ باطری کار کرده و ساعت‌ه
تاریخچه دیزل
رودلف دیزل یک مهندس و مخترع آلمانی است که در سال 1892 در سال 1892 موفق به اختراع نوع خاصی از موتور های احتراق داخلی شد. نام دیزل در لغت از نام ایشان برداشده شده است. و به احترام این مخترع ، اینموتورها موتورهای دیزلی نامیده شدند. در سال 1892 این دانشمند توانست حق امتیاز موتور طراحی شده‌ای را به ثبت برساند که در آن اشتعال ماده سوختنی، بلافاصله بعد از تزریق سوخت به داخل سیلندر انجام می‌گرفت. این اشتعال که براثر تراکم زیاد هوا بوجود می آم
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که با اسناد و اوراق زیادی سروکار دارید، خرید زونکن
 می تواند راه‌حلی مناسب برای نگهداری آسان، دسته بندی دقیق و دسترسی سریع به اسناد و مدارک شما باشد.
استحکام و دوام بالای زونکن ها ضامن سلامت و ماندگاری اوراق و اسناد
شما  است.   در هر زونکن حدود 600 برگه را به راحتی در آن نگهداری کنید.
اما این مقدار به سایز زونکن ها کاملا ارتباط دارد.
کلاسور یا زونکن یک
نوع پوشه یا پرونده بزرگ و محکم  است که  از جنس مقوا ،

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نیازمندی های مالیچه رایگان * free