نتایج جستجو برای عبارت :

اتفاق های کوچک زندگی

دلم یک اتفاق به یاد ماندنی می خواهد. یک اتفاقی که این اواخر سال بیفتد و من غرق شادی شوم. یک اتفاق به یاد ماندنی که ساعت و روزش یادم بماند. یک اتفاق به یاد ماندنی می خواهم. می خواهم یک چیزی رخ بدهد و وقتی سال ها بعد از من درباره ی سال 98 می پرسند به آن اتفاق فکر کنم، لبخند بزنم و بی تردید بگویم بهترین سال عمرم بود...
واو واو واو
 
امروز یه اتفاق خنگولی خوب برای من افتاد راستی :)))
 
این اتفاق خنگولی قبلنا با ادم دیگه ای افتاده بود ولی این اتفاق خنگولی ازون اتفاقات نیست و همه چیز مسلم و جدیه.
 
مغروری و من فدای اون غرورت
 
آبی ترین آبی عشق رنگ احساس منه
 
اوه اوه اوههههههههههههههههههههههههههههه
 
(همزمان با نوشتن این دارم میرقصم میدونم باور نمکنین)
 
شب تو شب منه
شب شب عاشق شدنه :))))))))
 
 
توی حیاط یک خانه قدیمی، دو تا درخت بزرگ بود. یکی این طرف حیاط و یکی آن طرف حیاط.
چند تا مورچه نزدیک درخت این طرف حیاط، توی باغچه زندگی می کردند.یک روز مورچه کوچک به مادرش گفت: ای کاش می شد به باغچه آن طرف حیاط می رفتم تا از درخت بزرگش بالا بروم.به نظر من دنیا از آن طرف حیاط خیلی قشنگ تر است!
مادر مورچه کوچک آهی کشید و گفت: خیلی فکر خوبی است، اما تا وقتی که این مرغ و خروس ها توی حیاط هستند نمی توانی از آن عبور کنی. همین چند روز پیش که من از لانه کمی دور
سه شنبه حالم بد بود.  در واقع حالم خیلی بد بود. در واقع حالم خیلی خیلی خیلی بد بود. چرا؟ به خاطر یک اتفاق کوچکی که دوشنبه افتاده بود. و من اینطوری ام دیگر! بعد از یک اتفاق بد کوچک، اتفاقهای بد دیگری را می اندازانم. تا حال بد تثبیت شود و بهانه ای شود برای ناامید بودن، دلخور بودن، بدبخت بودن و در نتیجه نشستن در انتظار اتمام که راحتتر از هر کار دیگری است. صبح که رفتم مدرسه هوا به شکل غیرمنصفانه ای دلربا شده بود و هیچ با حال دل من هماهنگ نبود. درس نخوا
بعد از حادثه ی یازدهم سپتامبر که منجر به فروریختن برج های دوقلوی معروف آمریکا شد یک شرکت از بازماندگان شرکت های دیگری که از این حادثه جان سالم بدر برده بودند ، خواست تا از فضای در دسترس شرکت آن ها استفاده کنند . صبح روز ملاقات مدیر واحد امنیت داستان زنده ماندن این افراد را برای بقیه نقل کرد ؛ همه ی داستان ها در یک چیز مشترک بودند و آن اتفاقات کوچک بود . 


ادامه مطلب
غمت داره منو با خودش میبره به گذشته بودنتبه مادرم گفتم: «دیگر تمام شد»گفتم: همیشه پیش از آنکه فکر کنی اتفاق می‌افتدباید برای روزنامه تسلیتی بفرستیمهمیشه پیش از آنکه فکر کنی اتفاق می افتد همیشه پیش از انکه فکر کنی اتفاق می افند همیشه پیش از انکه فکر کنی اتفاق میافتد همیسه پیش اط انکه فکر کنی اتفاق میافتد همیشه پیش از آنگه....همیشه..فکر کنی.... اتفاق افتاده بود ذیگر تمام شده بود تمام شده بود باید برای خودم تسلیتی بفرستم چرا که غمت مرا خواهد کشت
کوچک کردن لب روش هایی برای کوچک شدن لب شامل عمل کوچک کردن لب و همینطور روش هایی برای کوچک شدن لب در منزل می باشد که برای افرادی مناسب است که از بزرگی و برجستگی بیش از اندازه لب های خود شاکی هستند. این افراد تمایل دارند با عمل غنچه کردن لب و یا کوچک کردن لب ها بدون عمل به لب هایی متعادل تر و هماهنگ با دیگر اجزای صورت خود دست یابند. این مقاله به ارائه مطالبی در رابطه با عمل کوچک کردن دهان و لب در کنار راه های کوچک کردن لب بدون جراحی می پردازد.

ادا
دانلود سابلیمینال کوچک کردن بینی
سابلیمینال کوچک کردن بینی بهترین ابزار برای خوش فرم کردن و کوچک شدن بینی های غضروفی می باشد که می توان با استفاده از آن بینی خود را کوچک کرد. استفاده از سابلیمینال کوچک کردن بینی باعث خواهد شد شما به مرور شاهد کوچک شدن بینی خود باشید. فرصت را از دست ندهید و این سابلیمینال را حتما تهیه کنید
چونکه استفاده از این سابلیمینال بینی های شما را خوش فرم خواهد کرد.
 
با سابلیمینال کوچک کردن بینی نیازی به عمل جراحی نیست
 
این که از یه اتفاق بد که از اتفاق بد قبلی بدتر بوده سالم بیرون میای، هیچ خوب نیست. به نظرم خیلی هم ترسناکه. چون یعنی از اینی که اتفاق افتاده، بدترش هم هست در آینده. چی ترسناک تر از این که آدم بدونه قراره بازم دهنش سرویس بشه تازه خیلی بدتر از قبل؟ از کجا معلوم دفعه بعد جونت تموم نشه؟
 
 
معمولا خرابی دسته موتور هر 30 هزار کیلومتر اتفاق می افتد و احتیاج به تعویض دارد و علایم خرابی آن :شنیده شدن صدای تق کوچک به هنگام گاز دادن و رها کردن پدال تست خرابی را در حالت سکون هم میتوان انجام داد به این صورت که:
ترمز دستی را بالا کشیده و در حالت دنده 1 قرار داده و آهسته کمیبه جلو حرکت میکنیم که صدای تق کوچک شنیده میشود.همین حالت را دنده عقب زده و تست میکنیم و صدا باز هم شنیده میشود.
شده تابحال یه بغض و هزار گریه در وجودت پنهان شده باشه و به سادگی نباره؟ 
فقط دنبال و منتظر یه لحظه و یه جایی و با یه اتفاق خیلی کوچک، انبوه اشک‌ها و گریه هات رو بیرون بریزی. من دوساله که اینطور شدم. و بالاخره امشب این اتفاق افتاد.
نام های کوچک
کوچک که بودم مرا با #اسم_کوچک صدا می زدند. 
بعدها...   نام خانوادگی،  شماره کلاس و نام مدرسه،  رشته تحصیلی و اسم دانشگاه،   نام شغل و عنوان سازمانی و..... 
 یکی یکی به #واژگان_معرفی_من، اضافه شدند. 
من بزرگ شدم... آن اسم ها یکی یکی از معرفیم #جا ماندند.... 
مانده ام این بار خودم را چه بنامم که دوباره وسط راه جا نماند؟
@dasanak

آموزش تصویری ورزش کوچک کردن بینی
 
کوچک کردن بینی با ورزش
 
بینی نقطه کانونی صورت ماست و به همین علت کوچک کردن بینی و اصلاح فرم آن بسیار اهمیت دارد. با توجه به اینکه عمل جراحی بینی پر هزینه و تا حدودی درد آور است، بسیاری از خانم‌ها به دنبال شیوه های اصلاح فرم بینی بدون عمل جراحی هستند. با ما همراه باشید تا روش های کوچک کردن بینی با ورزش را به شما اموزش دهیم.
ادامه مطلب
الکتروموتور کوچکدر بازار لغات و الفاظی مصطلح می شوند که گاه تا مدتها اسامی مانداگاه ایجاد میکنند. یکی از این لغات و نام ها الکتروموتور کوچک است.در کل کل الکتروموتور از آن دسته تجهیزات و ابزار نیست که بتوان آن را با واحد اندازه کوچک، متوسط یا بزرگ نامید.الکتروموتورها بر اساس استاندارد و بطور عام بر اساس قدرت بر حسب توان یا اسب بخار تقسیم بندی و نامیده میشوند.
ادامه مطلب
در درونم چیزی اتفاق افتاده بود و بدترین چیز ها همیشه در درون ادم اتفاق می افتد . اگر اتفاق در بیرون بیفتد مثل وقتی ک اردنگی میخوریم میشود زد ب چاک 
اما از درون غیر ممکن است 
وقتی به این حالت دچار میشوم میخاهم بروم بیرون و دیگر به هیچ کجا برنگردم . مثل این است ک وجود دیگری در من باشد 
شروع میکنم ب زوزه کشیدن خود را روی زمین میاندازم سرم را ب این طرف و ان طرف میکوبم تا بیرون برود انا غیر ممکن است 
پا ندارد ؛ ادم ک از داخل پا ندارد 
در حال خواندن کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد هستم 
اعتقاد به اینکه خواسته هاتو بنویس و کائنات و خدا و کلا هرچی در جهان هستیه تورو بهشون می‌رسونن. به نظرم اتفاق جذابیه و اتفاقا یه کانال نویس عزیز نوشته بودن که از این طریق به چیز هایی رسیدن 
نمی‌خوام منفی فکر کنم امیدوارم منم برسم -___-
کتاب قشنگیه و تجربه های واقعی هم نوشته در اون پیشنهاد میکنم بخونیدش 
:)
لحظه ها... اتفاق ها...
همه لحظه ها و اتفاق های این زندگی مشترک از جلوی چشم هاش میگذره. الان 72 ساعته که مدام داره تصویر میبینه؛ خنده های مهناز، اشک هاش، سفرهاشون، دعواهاشون... و جمله های آرمان که مدام تکرار میشن : اتفاق ها و لحظه هان که مهمن"
احمد تصمیم گرفته به این فلسفه آرمان فکر کنه. درواقع بیشتر از فکر، چون به نظرش منطقی میاد، میخواد عملیش کنه.
داره اتفاق ها رو مرور میکنه. لحظه ها رو هم. و این مسئله با خودش ترس میاره. ترس از این که لحظه ها اونقدر ج
سلام
حادثه تا شادی 
اگرما مراقبت کنیم که حوادث زیادی اتفاق نیفتد ما میتوانیم که محیط شادی درست کنیم
 حادثه سخت تریتن اتفاق ممکن است یعنی اگرحادثه ای اتفاق نیفتد مدرسه شاد می شود و غم و اندوه کم میشود
و یکی از راه های جلو گیری از حوادث رعایت بهداشت است
یکی دیگر از راه های جلو گیری از حوادث همکاری کردن بچه ها با معلم بهداست مدرسه است 
یکی دیگر از راه های محا فضت در برابر بلا ها از خود است
الکتروموتور کوچکدر بازار لغات و الفاظی مصطلح می شوند که گاه تا مدتها اسامی مانداگاه ایجاد میکنند. یکی از این لغات و نام ها الکتروموتور کوچک است.در کل کل الکتروموتور از آن دسته تجهیزات و ابزار نیست که بتوان آن را با واحد اندازه کوچک، متوسط یا بزرگ نامید.الکتروموتورها بر اساس استاندارد و بطور عام بر اساس قدرت بر حسب توان یا اسب بخار تقسیم بندی و نامیده میشوند.
ادامه مطلب
خیلی ها که عاشق کشورشان هستند،
دوست دارند فرصتی خاص پیش بیاید و نشان دهند که تا چه اندازه حاضرند برای سرزمین مادری شان با تمام وجود قدم بردارند.
من به شما پیشنهاد می کنم منتظر رخ دادن هیچ اتفاق بزرگی نباشید.
خاموش کردن یک لامپ اضافه، بستن شیر آبی که چکه می کند، بوق نزدن در جایی که نیاز نیست، خاموش کردن تلویزیون وقتی نگاهش نمی کنید ، نریختن آشغال در طبیعت و کنار جاده ها و ... هر کدام از این ها گامی کوچک اما موثر است.
فقط تصور کنید هر روز هر ایرانی
امروز در اتوبوس برای اولین بار مطمئن شدم بنا نیست هیچ اتفاق خوبی بیفتد. و بنا نیست همه‌چیز بهتر شود. بنا نیست هیچ‌چیز بهتر شود. اتفاق خطرناکی بود. از سرم نگذشت. من مُردم و یک چیزِ مهم را فهمیدم و آن، این بود که، من باید در این بدترین وضعیت تا انتهای عمرم زندگی کنم.
هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد ،وقتی تصور آن را می کنی.
هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد ،وقتی آن را با تمام جزئیات تجسم می کنی.
هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد ،وقتی انتظار آن را داری.
هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد ،وقتی طرح واقعی و علمی را در ذهن می پردازی.
ادامه مطلب
پر از پر از اتفاق :|

آفرینش‌گری ژرفی
سینما (قانون مورفی D:)
ادامه‌ی گفتن ACT برای اون دوست عزیز :))
تولد حمید و سینا
تحلیل فیلم "بودای کوچک" تو کلاس ژرف
تحلیل فیلم "Aviator"
خوندن و ارائه‌ی Catlle و DISC و NEO توی پرشیا خودرو
دیدن حسین بعد مدت‌ها و کلی صحبت :)
فوتبال ژرفی :))) (ایران-ژاپن)
وووووو مهم‌ترین اتفاق امسال!!
بیرون زدن از خونه :)
هماهنگی با چند نفر برای شرایط موقت (پیدا کردن جای خواب!)
ترجمه‌ی بخشی از یه کتاب
رفتن به خانه‌ی کودک شوش و ایده‌های مختلف بر
بسم او ...
شده تا به‌حال دیوانه‌ای به پستتان بخورد و شما عمیقاً به فکر فرو بروید که حکمت این اتفاق چه می‌تواند باشد.
چند روز پیش این اتفاق برای من افتاد. با فردی برخورد کردم که بی‌وقفه فریاد می‌زد، فریادهایی که از عمق جانش بود تا صدایش را به گوشم برساند
ادامه مطلب
سینه ها در طول دوران بارداری رشد می کنند. بعد از عبور جفت ، بدن شروع به ساختن پرولاکتین می کند ، هورمونی که باعث تولید شیر می شود.
اگر شما شیرده نیستید ، سینه هایتان باید در عرض چند روز شروع به کوچک شدن کنند. اگر در حال شیردهی هستید ، احتمالاً سینه ها همچنان بزرگ خواهند بود ، اگرچه ممکن است بعد از هر بار شیردادن متوجه شوید که سینه ها کمی کوچک تر می شوند.
هنگامی که کودک شما شروع به خوردن غذاهای جامد کرد (معمولاً در حدود ۶ ماهگی و گاهی اوقات زودتر)
عمل بینی دارای ویژگی‌های متعددی می‌باشد . بیشترین مزیت جراحی بینی در رفع نواقص و آسیب‌های اجتماعی است. البته این جراحی دارای معایبی نیز می‌باشد .به صورت کلی آنچه در رابطه با جراحی کردن بینی درگذشته اتفاق افتاده با آنچه امروزه اتفاق می‌افتد بسیار متفاوت می‌باشد . عمل بینی یا همان جراحی بینی هزاران سال پیش در هند صورت می‌ گرفته است و مردمان آن زمان از پوست پیشانی خود برای ترمیم پوست بینی استفاده می‌کردند . البته این کار زمانی اتفاق می‌ ا
بی‌رحم‌ترین اتفاق دنیا چیه؟برای آدمی که عزیزی رو از دست داده مرگ شاید بی‌رحم‌ترین اتفاق دنیا باشهبرای سربازی که تازه از جنگ برگشته؛ جنگ بی‌رحم‌ترین اتفاق دنیاستبرای مردی که سیل خونه و زندگیش رو برده؛ سیلبرای آدمی که از گذشته‌ش پشیمونه؛ حسرتبرای بچه‌ها اما یه زمین خوردن؛ افتادن بستنی روی زمینبرای یه بیمار که روی تخت بیمارستانه؛ بیماریبرای اونی که چشماش دنبال یه گمشده میگرده؛ انتظار
و
.
.
.
.
.اما میدونی من فکر میکنم دلتنگی بی‌رحم‌تری
کوچک کردن منافذ باز صورت با راه کارهای مفید
 با راهنمای کاربردی و مفید در مورد نحوه کوچکتر و تنگ تر کردن منافذ باز صورت بیشتر آشنا شوید.
قبل از آنکه به موضوع چگونگی کوچک کردن منافذ باز صورت بپردازیم، باید اول به این نکته اشاره کنیم که در حقیقت شما نمی توانید اقدام به کوچک کردن سایز منافذ کنید، بلکه در عوض ظاهر مشخص آن را به حداقل می رسانید.
ادامه مطلب
۱- من تا دو سه سال پیش هیچ چیز را دور نمی‌ریختم. وقتی تو عادت به دور ریختن هیچ شیئی حتی یک تکه کاغذ کوچک نداری و همه را نگه می‌داری، اتفاق جالبی رخ می‌ده: در تمام سال‌های زندگیت آدم‌هایی وارد و خارج شده‌اند، اتفاق‌های خوب و بد زیادی افتاده و تو همه را فراموش کرده‌ای. حالا از سر تصادف روزی مشغول جستجوی چیزی هستی و یادداشتی از گذشته، هدیه‌ای کوچک، شیئی جا گذاشته‌شده، کاغذی، کتابی، شماره تلفنی ثبت شده بر پشت کارتی  یا حتی اس ام اس پاک نکرده
 بعد از هر طوفان و شکست و اتفاق بدی که توی زندگی میفته، به یه دوره ریکاوری نیازه که ذهن استراحت کنه و بتونه یه کار دیگه رو شروع کنه یا تلخی اون اتفاق کمرنگ تر  بشه. من هیچوقت این دوره رو جدی نمی گرفتم و بیشتر خودم رو تحت فشار میذاشتم. الان نسبت به ماه گذشته تغییر چندانی نکردم و گذشته رو هم پشت سر نذاشتم؛ اما قکر میکنم آماده ام که قدم بعدی رو بردارم. 
کوچک کردن بینی بدون عمل زیبایی
 
 
 

کوچک کردن بینی یکی از مواردی است که بسیاری از افراد و به ویژه جوانان به دنبال آن هستند‎
 
کوچک کردن بینی یکی از مواردی است که بسیاری از افراد و به ویژه جوانان به دنبال آن هستند و از جراحی برای کوچک کردن بینی استفاده می کنند. در این مطلب روش هایی برای کوچک کردن بینی معرفی می شوند.
ادامه مطلب
اتفاقات خیلی سریع روی من تاثیر میذارن
کوچکترین اتفاق بد حالمو بد میکنه،ذهن را شلوغ و روی کارآیی و روز و روابطم تاثیر گذاره.
چه موضوع شغلی باشه چه خانوادگی و چه در ابعاد بزرگتر در حد جامعه و ... باشه.
اصلا اتفاق قشنگی نیست تاثیر گرفتن از هر اتفاق درگیر میشم و همه چی به هم میریزه 
قرارداشته باشم کنسل میکنم و کاری دستن باشه رها
میشینم به فکر کردن و فکر کردن و فکر انقدر که از شدت بلاتکلیفی به مردن فکر میکنم و شروع به ناسزا گفتن به خودم که این چه راهی
در ایامی نه چندان پیش از این تر        سه خواهر بودی اندر شهر دختر
دو خواهر از یکی دیگر بزرگتر            یکی کوچکتر از آن هر دو خواهر
پدر بر هر سه عاشق تر ز مجنون         به عشق دختر کوچک که برتر
ز عشق بیش او بر دخت کوچک          دو خواهر دوست تر میداشت مادر
پدر چون رخت از این دنیا بدر کرد      حکومت گشت اندر دست مادر
ز ثروت آن دو خواهر را فزون داد       نصیب دختر کوچک که کمتر
چو آن دختر برفت از پیش مادر          به شوهر خار شد زآن کار مادر
تمام عمر با ای
به نام خدا
 The last desert war
این بازی در صحرا اتفاق می افتد همان طوری که از نام بازی معلوم هست یک نبرد در انتظار شماست تا خود را با هرگونه اتفاقاماده کنید این یک نبرد معمولی نخواهد بود و شما همشهمجهز نیستید و همیشه هم همراهانی نخواهید داشت و همچنین دشمنان شما هم افراد معمولی نیست به طور کلیچیزی هست که انتظارش را ندارید نیروهای فرا زمینی قدرتمندیصحرا را در اختیار گرفته اند و شما در پی ماجراجویی خودبه این واقعه های گوناگون برخود میکنه انقدر عجیب
 کوچک کردن بینی
افراد زیادی هستند از بین آقایان و خانم ها که از بزرگ بودن بینی شان ناراضی هستند و از طرفی به دلایل مختلف نمیخواهند و یا نمیتوانند بینی شان را جراحی کنند، برای اینجور افراد راه های ساده و بی هزینه ای وجود دارد که در کوچک کردن و زیباتر شدن بینی تاثیر
ادامه مطلب
هزار سال منتظر یه اتفاق خوب باش ، عمرا اگه اتفاق بیفته!بعد اتفاق هایی که اصلا احتمالش رو نمیدی بیفته ، چنان طوری از اون بالا میوفته رو مَلاجِت که دیگه نمیتونی راه بری.
یه توصیه برادرانه می کنم بهتون.جزئی از جامعه منتظر نباشید.هیچ کس قرار نیست بیاد . قرار نیست یکی  بیاد و زندگی ما رو گل و بلبل کنه و با انتظار هیچ چیز درست نمیشه.در مواقع سختی ،  یکی از راه های تسکین روح ، پناه آوردن به واژه انتظار هست  ولی انتظار مثل ماده مخدر میمونه و جز توهم و تب
گاهی هر چه می‌نویسی خالی نمی‌شوی!
شاید مشکل از کلمات است که ظرف‌شان کوچک است...
شاید مشکل از دل نویسنده است که هر چه می‌نویسد خالی نمی‌شود!
حس می‌کنم جایی در زندگی‌ام، زندگی‌ام دو شقه شد.
زندگی قبل و بعد!
شاید یکی از دلایلی که هیچ وقت نتوانست کسی مرا به عنوان همسر بپذیرد همین دوشقگی بود...
نپذیرفتن این حجم از تغییر...
گاهی یادم می‌رود. در هیاهوی زندگی فراموش می‌کنم که گذشته‌ی متفاوتی داشتم...
گاهی می‌خواهم همه گذشته‌ام پاک شود...
اما نمی‌ش
به نام خدا
با سلام از طرف گروه بازی The last desert warهستم این بازی جدید درحال ساخت و در اینده عرضه خواهد شدو شما شاهد حضور این بازی جدید و متفاوت خواهید بودکه با امید انتظار داریم گیمر های فراوانی را پای بازی میخ کوب کند منتظر آینده ای نزدیک باشید (یا حق)
این بازی در صحرا اتفاق می افتد همان طوری که از نام بازی معلوم هست یک نبرد در انتظار شماست تا خود را با هرگونه اتفاقاماده کنید این یک نبرد معمولی نخواهد بود و شما همشهمجهز نیستید و همیشه هم همراهان
دوازده سال تا چهارده سال داشتم.
با پسر خاله در باغهای اطراف یکی از روستاهای شرق دنبال یک خرگوش می دویدیم. 
من یک سنگ کوچک به اندازه یک پولکی پرتاب کردم. سنگ دقیقا به وسط سر خرگوش خورد و خرگوش دچار شوک عصبی شد. خرگوش وحشی بود و حدود یک متر می پرید بالا و دوباره می افتاد روی زمین. 
چند نفر از کشاورزهای اطراف گفتند بیچاره اذیت می شود و خرگوش را با سنگ های بسیار بزرگ کشتیم.
 
آن واقعه خیلی اتفاق جالبی نبود و همیشه تصویر بدی از آن داشتم.
 
حدود ده سال
کوکو رولی، کوکویی نرم و لطیف و خوشمزه است که می شود هم به صورت گرم و هم سرد سرو کرد. یک فینگر فود خوشمزه برای مهمانی است.
 
مواد لازم برای تهیه کوکو رولی :

 تخم مرغ
8 عدد 

فلفل دلمه سبز کوچک 
 نصفی

 فلفل دلمه زرد کوچک
 نصفی

 فلفل دلمه قرمز کوچک
نصفی 

هویج کوچک
یک عدد

قارچ
5-6 عدد متوسط

برگ پیازچه
مقداری

نمک و فلفل
به مقدار لازم

 
ادامه مطلب
قیمت دوربین مخفی کوچک برای منزل چقدر است؟ هزینه نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل چقدر است؟ بهترین دوربین مخفی برای منزل چه نوع دوربینی است؟
جهت مشاوره و اطلاع از قیمت دوربین مخفی کوچک با ما تماس بگیرید.
0912-938-9225
0910-851-5195
مجموعه ای از دوربین مداربسته مخفی کوچک با کیفیت بالا ، و همچنین دوربین مداربسته مخفی فعال شده با حرکت ، در موارد خانگی روزانه پنهان شده اند. ایده آل برای نظارت بر آنچه اتفاق می افتد در خانه یا محل کار شما است.انواع دوربین
وقتی در یک فضای کوچک زندگی می کنید ، طراحی دکوراسیون منزل کمی دشوار است. بنابراین تلاش برای قرار دادن همه چیز در خانه و زیبا کردن آن یک چالش بزرگ است. اما این هم در نوع خود بسیار سرگرم کننده می باشد. پس اگر شما در یک آپارتمان استودیویی زندگی می کنید، این ایده های کوچک طراحی فضا باعث می شود که احساس بهتری به وجود بیاید.
1- میز ناهارخوری خود را کوچک کنید
میزهای کوچک فقط مخصوص صبحانه ها نیستند. میز ناهارخوری بزرگ را جم کنید و با انتخاب یک میز ناهار
‏-  چرا آخوندا نمیرن کمک ‎سیل زده ها؟
- چرا آخوندا با عمامه کمک میکنن؟
- چرا عراق و سوریه و لبنان و افغانستان و پاکستان که ما سر سیل و جنگ رفتیم کمک، نمیان کمک کنن؟
- چرا کشورای همسایه دارن کمک میکنن؟ مگه ما غیرت نداریم؟
- چرا چرا...؟
[یک شبانه روز از زندگی مغزهای کوچک زنگ زده!]
   همه ی آدمهای روی زمین هر لحظه در یک موقعیت هستند، موقعیت الان شما با موقعیت یک ماه شما خیلی متفاوت است، در طی یک ماه اتفاق های زیادی در زندگی هر یک از ما می افتد، خیلی این اتفاق ها باب میل ما هستند و از خیلی دیگر از این اتفاقات بیزاریم بطوریکه وقتی اتفاق می افتند عالم و آدم را مورد لعن و نفرین قرار میدهیم، چه بسا اتفاقاتی ک به نفع ما هستند و از آنها بیزاریم و چ بسا اتفاقاتی که به ضرر ما هستند و ما خیلی به انها علاقه مند میشویم، درک و اعمال این
به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پدر یا مادر یا  قدیمی ترها در هنگام نوشیدن آب به شما بگویند که بنشینید و آب بخورید.
از آن جایی که این مساله برای خود من هم اتفاق افتاده! تصمیم گرفتم تا از نظر علمی صحت و سقم این قضیه را بررسی کنم هر چند که ذره ای امید نداشتم که این مساله جدی باشد.
در نهایت تعجب مشاهده کردم که بله!
خطر جدی در کمین من و همه کسانی است که عادت به نوشیدن آب به صورت ایستاده دارند.
از نظر علمی
شاید به نظر برسد که حالا که در سال ۲۰۱۹ هستیم، همه کسب‌وکارها، چه کوچک و چه بزرگ، اهمیت طراحی سایت برای شرکت را می‌دانند. اما بر اساس نظرسنجی‌ای که انجام شده، فقط ۵۴ درصد از بیزینس‌های کوچک، وب سایت شرکتی دارند. یعنی ۴۶ درصد از ‌بیزینس‌های کوچک احتمالاً هنوز با اهمیت آن آشنا نیستند.
راستش را بخواهی همیشه به مو میرسد. به مو میرسد و پاره می‌شود. چندتایی هم پاره نمی‌شوند. یادم نمی‌آید اخرین باری که به مو نرسید کی بود. معمولا سعی میکنم با تمام قلبم به اتفاقات و ادم‌ها نزدیک شوم. به تمامی درگیرش میشوم. اما انقدر کش می‌اید، انقدر اتفاق افتادنش، اطمینانش، دیر می‌شود که اخرش به مو میرسد. شور و شوقم سرد می‌شود. دیگر آن علاقه گذشته را به اتفاق افتادنش ندارم. البته بهتر است بگویم علاقه دارم ولی دیگر اهمیتی ندارد. پلن‌های دیگر ِ
راستش را بخواهی همیشه به مو میرسد. به مو میرسد و پاره می‌شود. چندتایی هم پاره نمی‌شوند. یادم نمی‌آید اخرین باری که به مو نرسید کی بود. معمولا سعی میکنم با تمام قلبم به اتفاقات و ادم‌ها نزدیک شوم. به تمامی درگیرش میشوم. اما انقدر کش می‌اید، انقدر اتفاق افتادنش، اطمینانش، دیر می‌شود که اخرش به مو میرسد. شور و شوقم سرد می‌شود. دیگر آن علاقه گذشته را به اتفاق افتادنش ندارم. البته بهتر است بگویم علاقه دارم ولی دیگر اهمیتی ندارد. پلن‌های دیگر ِ
گربه خال‌زنگاری (نام علمی: Prionailurus rubiginosus) نام یک گونه از سرده پلنگ‌گربه‌های آسیایی است.
گربه خال زنگاری(Rusty Spotted Cat ) یک گربه وحشی بسیار کوچک شاید کوچیکتر از یک کف دست، که در جنگلهای برگریز سریلانکا زندگی می‌کند که به آن لقب کوچکترین گربه جهان را داده اند. این شکارچی مرگبار که از پرندگان و جوندگان کوچک تغذیه میکند بخاطر جثه کوچک قادر به استتار بسیار خوب و نزدیک شدن به طعمه است.
نگهداری از ماهی قرمز 
اولین موضوعی که می تواند به عنوان یک عامل مهم در عمر اغلب ماهی موثر باشد، محل زندگی  آن هاست. ظروفی که در آن ها ماهی های فروشی وجود دارند ، اغلب کوچک هستند و شما نباید اشتباه کنید و ماهی ها را در همان ظروف کوچک نگهداری کنید.
مشاوره و آموزش نگهداری از ماهی قرمز 
ماهی ها به اکسیژن موجود در آب احتیاج دارند و این اکسیژن از طریق سطح هوایی که با آب در تماس است وارد آب می گردد. هر چه سطح مقطع بالای تنگ کوچک تر باشد، اکسیژن کمتری م
شب که شد گنجشک کوچکمیهمان خانه مان شد.قلب کوچولویم آن وقتزود با او مهربان شد.
دیدم او تنها نشستهبی صدا بالای دیواربا خودم گفتم طفلیگم شده مامانش انگار
من به او با مهربانییک کم آب و دانه دادمتوی یک بشقاب کوچکشام گنجشکانه دادم
از صبح دارم به فرشته‌ها و کائنات می‌گویم من فلان اتفاق و فلان اتفاق و ان بخش زندگی و ان دیگر بخش و وضعیت موجود و همه و همه را پذیرفته‌ام و راضیمیک لبخند کش‌دار هم وصل‌کرده‌ام به صورتمنفس های عمیق از سر ارامش‌هم می‌کشم که همه چی خوبه، من چقدر خوشبختم.از آن جا هم که اینچنین نیست که شما حرفی بگویی و کائنات ساده رد شود، قلدرم قلدرم بکنی و بقیه هم قبول کنندجا دارد در پایان این شب بگوییمخلق الانسانَ یک پهلوان پنبه
حس میکنم باید در مورد این موضوع بنویسم .
اتفاقی که از مهر ماه انتظارشو میکشیم هنوز اتفاق نیافتاده و منتظریم که اتفاق بیفته . یعنی خوشبین هستیم .
همون اتفاقی که خیلی میتونه تغییرات ایجاد کنه ..
توی سبک زندگیامون ..
اعتماد به نفسمون ...
حتی ما رو در رسیدن هدفامون مصمم تر کنه ..
هدفای جدید به زندگیمون بده ..
در کل معنای جدید بده و یه سکوی پرتاب میشه .
ایشالله توی زندگی شما هم همچین اتفاقایی رقم بخوره ..
واسه منم دعا کنید هر چه زودتر اون اتفاق خوبه بیفته !
با ازدواج کردن هیچ تغییری دفعتا اتفاق نمیفته، نه رفتار آدم ها، نه فکر ها و ارزش هاشون تغییر میکنه و نه زندگی از این رو به اون رو می‌شه.
فلذا نه به امید اینکه یه تغییری میکنید خودتون یا طرف مقابل ازدواج کنید نه امیدوار باشید که زندگی بعد ازدواج مثلا یچیز جدیدی می‌شه که قبلا نبود. 
همه چیز به مرور اتفاق میفته، با کنده شدنِ پوست، با قد کشیدن، با صبورتر شدن.
دانلود رمان همسر کوچک من با فرمت های pdf  apk و دانلود رایگان کتاب های ایرانی و خارجی و دانلود رایگان با لینک مستقیم
دانلود رمان های جدید و باحال ایرانی و خارجی و دانلود رمان همسر کوچک من با فرمت های عالی و خوب
قشنگ ترین و باحال ترین و جدید ترین و زیبا ترین و جالب ترین رمان های خارجی و ایرانی و دانلود رمان همسر کوچک من
دانلود رمان همسر کوچک من با فرمت های مختلف و دانلود رایگان رمان جدید همسر کوچک من با لینک مستقیم
بهترین و جدید ترینو زیبا ترین رما
کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی
 
کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی موضوعی است که اخیرا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این روش که هم شامل کوچک کردن بینی غضروفی بدون عمل جراحی می باشد و هم عمل بینی گوشتی بدون جراحی را در بر می گیرد نسبت به عمل جراحی بینی عوارضی بسیار ناچیز و هزینه ای به مراتب کمتر داشته و در عین حال می تواند بینی شما را زیبا و خوش فرم نماید.
ادامه مطلب
نوزادان و کودکان ممکن است در خواب ناله یا گریه کنند و فریاد بزنند.
بدن نوزادان هنوز چرخه ی خواب منظمی ندارد بنابراین بیدار شدن آنها با صداهای عجیب و غریب معمول است.
برای نوزادان کوچک ، گریه کردن مهمترین راه برقراری ارتباط است. بنابراین معمولا گریه میکنند و همچنین ممکن است در خواب هم شروع به گریه کردن کنند.
تا زمانی که کودک علائم دیگری مانند بیماری یا درد نداشته باشد ، این از نظر رشد طبیعی است و دلیلی برای نگرانی نیست.
همچنین گریه کردن ناگهانی
چندتا ویدئو از نابودی محیط زیست دیدم.. اتش سوزی اخیر استرالیا و قبل از اونم مستندی بود که گویندش خیلی حرص میخورد که نهایتا منابع زمین تا ۱۰۰ سال دیگه میمونه نه بیشتر! و اینکه زمین داره کوچک و کوچکتر میشه و از بین میره و هیچ کسی هم هیچ کاری نمیتونه انجام بده..
اینکه حالا به این موضوع رسیدیم جالبه.. اینکه بابتش حرص میخوریم و استرس داریم و از همدیگه درخواست کمک میکنیم و ... هم جالبه
این چیزیه که خداوند وعده شو داده... یعنی قبلا گفته.. به مرور زمین کوچ
shirazart.blog.ir 
ملیله کاری : نقوش زیبا و ظریف با شکل باز که از فلزات قیمتی ( معمولاً طلا و نقره )و به روش لحیم کاری سیم های بسیار ظریف و گوی های کوچک شکل می گیرد .ملیله کاری معمولاً در ابعاد کوچک و گاه برای اشیاء کوچک انجام می شود ، اما به ویژه در جواهر سازی کاربرد دارد ‌.
 
آیا بین هیجانات من و رویداد فعالساز رابطه مستقیم وجود دارد!؟ اگر کسی  جواب سلام مرا نداد یا الفاظ ناشایستی بکار برد، در اینجا چه چیز مرا ناراحت میکند؟و یا منشا تولید هیجان و حال بد من چیست؟ ایا توهین یا سلام نکردن(رویداد) موجب ناراحتی و یا عصبانیت من شده یا علت چیز دیگریست!! کلید طلایی باز کردن درب این گنجینه و معما در اختیار خود شخص است!
 نوع نگاه شخص و معناییکه به آن اتفاق میدهد علت اصلی و منشا تولید هیجان فرد است. در مثالی که ذکر شد،نفر اول
جریمه در اینستاگرام چیست؟‌چرا باید اینستاگرام پیج ما را مورد جریمه قرار دهد؟‌ شاید از نظر ما کاربران عادی اینستاگرام قانون خاصی نداشته باشه ولی در نگاهی حرفه ای اینستاگرام قواعد و قوانین خاص خودش را دارد؟‌جریمه اینستاگرام که به اصطلاح به آن شادوبن می گویند چرا اتفاق می افتد؟؟‌دلایل متعددی برای آن می توان بیان کرد از •    استفاده از ربات‌ها برای لایک، کامنت و افزایش مشارکت•    استفاده از نرم‌افزارهایی که برخلاف شرایط استفاده از خ
‍ "از کسانی که می کوشند
آرزوهایت را کوچک
و بی ارزش جلوه دهند،
دوری کن
افراد کوچک
آرزوهای دیگران را
کوچک می شمارند،
ولی افراد بزرگ به تو می گویند که 
تو هم میتوانی بزرگ باشی"
مارک تواین
اول از همه با یک روز تاخیر عیدتون رو تبریک میگم :) امیدوارم واقعن این همه سختی ارزشش رو داشته باشه و به چیزی که به خاطرش روزه گرفتین، برسین...
امروز واسه من شلوغ پلوغ بود. از صبح که بیدار شدم یهو هوس دلمه برگ مو کردم. خودم نشستم و یه عالمه با برگ های درخت انگور تو حی
دانشمندی آزمایشی بسیار جالب طراحی و اجرا کرد :
او آکواریومی را با دیواری شیشه ای به دو قسمت تقسیم کرد. در یک قسمت ماهی بزرگی انداخت و در قسمت دیگر ماهی کوچک تری که غذای مورد علاقه ی ماهی بزرگ تر بود. دانشمند به ماهی بزرگ تر هیچ غذایی نداد تا تنها غذایش همان ماهی دیگر درون آکواریم باشد. مطابق انتظار او برای خوردن ماهی کوچک تر بارها و بارها به طرفش حمله کرد، اما هر بار به دیواری نامرئی برخورد نمود. دیوار شیشه ای به راحتی او را از غذای محبوب و لذیذ
این جمله معروفه هست که میگه:
Good things take time
به نظرم این چرته! واقعا چرته! 
چرا؟
چون عمق مطلب را بیان نکرده. 
چیزهای خوب، جونت را بالا میارن تا اتفاق بیوفتن.
و حالا حدس بزن چی؟
اون چیزها حتی ممکنه خوب هم نباشن بلکه چیزهای معمولی و ساده‌ای باشند ولی
بازم جونت را بالا میارن تا اتفاق بیوفتن.
-چنین گفت مهسا-
دانلود آهنگ نیما علامه اتفاق خوب { کیفیت 320 و 128 }
امشب برای شما عزیزان جاز موزیکی ، دانلود آهنگ ♪ نیما علامه ♪ اتفاق خوب ♪ با متن و دو کیفیت عالی
Download New Song BY : Nima Allameh – Etefaghe Khoob With Text And Direct Links In jazzmsuic
متن آهنگ اتفاق خوب نیما علامه
»───♫♫●|●|●♫♫───«
اتفاق خوبیه ، بهم رسیدیم من و تو … !
خوب عطر نفسات پر شده تو هوای من … !
دیگه نزدیک یه ساله که من تو و باهمیم … !
»──|♫●|──«
لحظه هام ، کنار تو ، قشنگ و و رویایی شدن … !
عکس ازدواجمون ، باهم توی ق
چند ساله‌ام؟ فکر می‌کنم توی 16_ 17 سالگی گیر کردم. روزها جلو می‌ره، معلومه که منتظر من وای‌نمیسته تا به خودم بیام و یه حرکت خفن بزنم. اصلا قرار نیست همه تو زندگیشون یه کار بزرگ بکنن. کاش همین روزای معمولی بی‌اتفاق رو الکی هدر ندم بابت منتظر همه چی اوکی شدن. همه چی قرار نیست عالی بشه تا من به خودم بیام. نه فقط برای من، برای هر کسی روز خوب هست و روز بد، اتفاق خوب هست و اتفاق بد. حالا این دوز ترکیب‌شون تو زندگیا با هم فرق داره. 
اینا رو تو تئوری خی
زندگی و مرگ آنطور که ما فکر میکنیم، دو چیز مجزا نیستند. شما فکر میکنید زندگی روزی که متولد شدید، اتفاق افتاده است و مرگ روزی که بمیرید، اتفاق خواهد افتاد. 
بنابراین یک فاصلۀ هفتاد، هشتاد یا صدساله بین آنها وجود دارد.... 
ادامه مطلب
هنوز هم قرار نیست اتفاق خوبی برای خودم بیافته .
همچنان به خوشحالی _ اتفاق های خوبی که برای دیگران میافته ادامه میدم ...
No way
روح وحشی
+شاید دارم برای خودم عزاداری میکنم .
خودی که مرگ اش را دارم میبینم ...
++ هر چه که ناله میکنم
     گوش به من نمی کنی
ترسناکه.
دوست ندارم این اتفاق برای من بیفته.
ترجیح میدم توی اوج *** از درد بمیرم ولی اتفاق نیفته.
درسته هیجان انگیزه و ادمو به وجد میاره حتی منو. ولی بازم این چیزی از ترسناک بودنش کم نمیکنه.
شاید تصورش برام جالب باشه اما واقعیتش برام وحشتناکه.
ولی خب ذوق زدن واسه بقیه یه کم ازار دهندست وقتی میبینی توهم میتونی توی اون شرایط باشی.
بیخیال اصن هر چه بادا باد. فعلا از نمای ماه رنگارنگم لذت میبرم .البته فقط توی این موضوع.
تفاوت زیادی بین کارآفرینی و مالک یک شرکت کوچک بودن وجود دارد ولی اغلب این دو به جای همدیگر استفاده می شوند. اکثر کارآفرینان صاحبان کسب و کار کوچک هستند، اما همه صاحبان کسب و کار کوچک کارآفرین نیستند. کارآفرینان نوآور هستند؛ آنها در مورد پیدا کردن یک جریان درآمد که تا حد زیادی با شور و شوقشان مطابقت داشته باشد هیجانزده هستند.
آیا شما نیز آرزوی کار کردن برای خودتان را دارید؟ اگر چنین است، چند ویژگی مشترک کارآفرینان موفق را در زیر بخوانید:
ادا
  در خیابان قدم می زنم و چشم می گردانم . همزمان دوربین کوچکی و یا تلفن همراهم آماده است . نمی شود از خیلی از این اتفاق های کوچک چشم پوشی کرد. من عاشق طنزی که در این هشدار بود شدم . نظر شما چیست ؟ اگر حس و حالی بود برایم از نگاهتان را بنویسید ! 
به خودم میگم رو چه حسابی من صرف این که به این دنیا اومدم باید تصور کنم از نظر علمی تو بدنی باهوش، تاثیرگذار و استثنایی قرار گرفتم؟ چه لزومی داره حضورم در این دنیا حتما در چنین موقعیتی اتفاق افتاده باشه؟ میفهمید؟ چه لزومی داره فکر کنم حالا که هستم لابد اتفاق خاصیه برای دنیا و باید کار مهمی انجام بدم؟
فشار فروش همچنان در بازار وجود دارد. در آخرین روز کاری هفته گذشته، اگرچه شاخص کل با رشد حدود 600 واحدی همراه بود، اما شاخص کل هم وزن، ریزش 2127 واحدی را تجربه کرد. یعنی فشار فروش همچنان بر روی سهام کوچک است. با نگاهی به کلیت بازار، در صورتیکه شاخص کل را ملاک و معیار قرار دهیم، این شاخص همچنان مستعد رشد است. چراکه با توجه به P/E تحلیلی برخی شرکت های بزرگ مخصوصا در گروه پالایشی و پتروشیمی، هنوز بسیاری از شرکت ها، توجیه خرید دارند. اما در شرکت های کوچک
رار نیست چیزی درست بشه ، قرار نیست حبیب کاف و یا دکتر رفسنجن کاری کنه و یا خودم کاری کنم فقط قراره از این ویزای که خدا بهم داده با هدف های که دارم پول بیارم و بجنگ درد برم و توی این جنگ شکست ش بدم و لذت ببرم همین و کم کنم حبیب کاف هم به هدف هاش برسه چون شاید اون هم دردهای رو همراه ش داشته باشه که من نمیدونم . بهرحال همه چیز با درد همراه دردی که قصد داره هر شادی و لذتی رو بر من زهر مار کنه و منی که تصمیمم گرفتم از این به بعد نذارم این اتفاق بیفته .
غم تو بزرگ است و وسع من کوچک
هدف تو بلند است و همت من کوتاه
بخشندگی تو عظیم و فراخ است و دایره خیررسانی من تنگ
تو به عاقبت دشمنت هم دلسوزی و صبر من برای دوست هم لبریز است
حسین... حسین...
ما را با شما چه نسبتی است؟
 
امید دارم، که به قدم های کوچک ما دلخوشی ...  
دستمان را بگیر، بزرگمان کن، روح نازکمان را وسعت بخش، به بزرگی ات،
یا امامِ شهیدم، حسین (ع) جان ❤️
مؤسسات مطالعاتی و پژوهشی مختلفی گزارش‌های آینده‌پژوهی درباره صنعت خودرو منتشر می‌کنند. در تمام این گزارشات به این نکته اشاره شده که در زنجیره ارزش صنعت خودرو در دهه‌های آتی، بخش قابل توجهی از گردش مالی و سودآوری، مربوط به باطری است. گاهی عددهایی که برای این حوزه داده‌اند عجیب به نظر می‌رسد. حتی برخی از این مؤسسات تا 60% از کل ارزش افزوده قابل کسب در صنعت خودرو را به صنعت باطری نسبت داده‌اند!
در کشور ما بارها و بارها برای ورود به صنعت خودر
هر تصمیمی که از امروز تا پنج سال بعد زندگیم میگیرم ، نوعی تصمیم برتری خفیف خواهد بود تصمیم های که در جهت قدرت و رشد من باشد.
کارهای کوچک و مثبت روزانه انجام می دهم تا اثر مرکب آن در زندگیم برای من یک موفقیت دائمی به وجود بیاورد.
کارهایی که شروع کردم و در حال انجامش هستم.
1) پس انداز کردن بخشی از درامدم و سرمایه گذاری کردن ان 
2) ورزش و نرمش های روزانه 
3) یادگیری مداوم و روزانه در بخش هایی که مهارت من را بالا می برد
4) فیلم هایی که در حال ساخت ان هستم
وای امروز که کوه رفته بودم، پاهام داشت می‌لرزید. جدّی داشت می‌لرزید. :)) نمی‌دونم از ترس بود یا پاهام بی‌جون شده بود. جالب بود واقعا.
یاد یه باری افتادم که برای اولین بار دندونام داشت می‌خورد به هم از سرما. و اون باری که از تعجب دهنم ناخودآگاه باز شد. موقعیت‌هاشون رو یادم نیست ولی یادمه برام جالب بود؛ این که اتفاق‌هایی که فکر می‌کردم صرفا اغراق شده‌ن واقعا اتفاق می‌افتن. 
وای امروز که کوه رفته بودم، پاهام داشت می‌لرزید. جدّی داشت می‌لرزید. :)) نمی‌دونم بیش‌تر از ترس بود یا پاهام بی‌جون شده بود. جالب بود واقعا.
یاد یه باری افتادم که برای اولین بار دندونام داشت می‌خورد به هم از سرما. و اون باری که از تعجب دهنم ناخودآگاه باز شد. موقعیت‌هاشون رو یادم نیست ولی یادمه برام جالب بود؛ این که اتفاق‌هایی که فکر می‌کردم صرفا اغراق شده‌ن واقعا اتفاق می‌افتن. 
۴۹- خون شقایق حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت     آری به اتفاق جهان م یتوان گرفت افشای راز خلوت ما خواست ردشمع   شکر حداکه سر دلش در زبان گرفت زین آتش نهفته که درسینه من است   خورشید شعله ایست که درآسمان گرفت م یخواست گل که دم زنداز رنگ و بوی … خون شقایق – حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت – غزل ۸۷
منبع : فالگیر
روزها در حال دویدن هستن و من رو محکم به دنبال خودشون می کِشَن ...
خیلی هفته گذشته رو خوب شروع کردم بر عکس این هفته،کلاً این هفته انگیزه هام نابود شدن و خاکسترشون رو تو فضای اتاقم می بینم،خاکستر شدن اتفاق خوبای آینده رو هم ...
کاش سر عقل بیام و اون گذشته رو همون جا،جا بذارم و تو حال زندگی کنم ...
این 5شنبه مهمونی دعوتیم و تهِ دلم یه خوشیِ کوچولو دارم و نمی دونم چرا؟!!!
عجیب ترین اتفاق تو این یه سال گذشته رو از سرگذروندم و هنوزم زنده ام ...
چیه این انسان
تولد!!!
نمی تونستم تا مدت ها این اتفاق رو درک کنم!!
اما اتفاقه قشنگیه، خییییلی، توی این اتفاق، عاشق خدا میشی
تولد یه انسان، خیییلی قشنگه .. 
وقتی قدر این تولد رو بدونی، توی دنیا فقط عاشق خدا میشی ..
 
غلام همت آنم که زیر چرخ کبود
ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست
 
چه گویمت که به میخانه دوش مست و خراب
سروش عالم غیبم چه مژده‌ها دادست
 
که ای بلندنظر شاهباز سدره نشین
نشیمن تو نه این کنج محنت آبادست
 
خدایا در خودم، هر روز تولدی و تولدی و تولدی از تو می خو
گاهی یک اتفاق کوچک مثل عکسی بر دیوار ذهن میخ می شود. آدم راه می رود و یادش می افتد. می خورد، می خوابد، پیاده روی می کند، قهوه می نوشد، کتاب می خواند و مدام آن تصویر را می بیند. حتا موقع حرف زدن و مراوده با اطرافیان آن تصویر جلوی چشم هایش جان می گیرد. در ذهن من تصویر او جلوی موزه بتهوون فراموش شدنی نیست. مُدام تکرار می شود. صدایش بوی رفتن داشت.‌ نگاهش رنگ رفتن داشت. قدم هایش سست و آرام بودند. حتا طرز پُک زدن به سیگارش پیاپی و کوتاه بود. در آن لحظه م
گاهی یک اتفاق کوچک مثل عکسی بر دیوار ذهن میخ می شود.
آدم راه می رود و یادش می افتد. می خورد، می خوابد، پیاده روی می کند،
قهوه می نوشد، کتاب می خواند و مدام آن تصویر را می بیند.
حتا موقع حرف زدن و مراوده با اطرافیان آن تصویر جلوی چشم هایش جان می گیرد.
در ذهن من تصویر او جلوی موزه بتهوون فراموش شدنی نیست.
مُدام تکرار می شود. صدایش بوی رفتن داشت.‌
نگاهش رنگ رفتن داشت. قدم هایش سست و آرام بودند.
حتا طرز پُک زدن به سیگارش پیاپی و کوتاه بود.
در آن لحظه م
اجاره انبار کوچک تهران
به دلیل رشد افسار گسیخته قیمت‌ها، اجاره ملک در مناطق صنعتی تهران افزایش بسیاری داشته که چالش جدیدی را برای صنعتگران به وجود آورده  و باعث شده تا آن‌ها به شهرک‌های صنعتی اطراف تهران یا مناطق دیگر مهاجرت کنند.اجاره انبار کوچک تهران در مناطق مرکزی شهر مانند بازار که تعداد کسبه بیشتری در آن مشغول به کار بوده و نیازمند انبار هستند پر رونق تر می باشد ولی با این حال اجاره انبار کوچک تهران در تمامی مناطق میسر می باشد و قیم
وقتایی که خیلی عصبی و ناراحتم  تمام ادم هایی که بهم حرفی زدن و جوابشون ندارم میان نظرم از بی ارزش ترین و رهگذر ها گرفته تا نزدیکانم از فلان دختر تو اتوبوس که اینو بهم گفت تا.... اونقدر این اتفاق تو ذهنم میاد و حرفا و بزخورد ها و واکنش هایی که میشد یا نمیشد نشون بدم تو ذهنم عملی میکنم و این درگیری تا یک ساعت یا حتی دوساعت ادامه داره و وقتی به خودم میام میبینم از عصبانیت تمام عضله های بدنم منقبض شده و انگار که واقعا جسمم اماده است که به اون شخص حمله
نوزادان و کودکان ممکن است در خواب ناله یا گریه کنند و فریاد بزنند.بدن نوزادان هنوز چرخه ی خواب منظمی ندارد بنابراین بیدار شدن آنها با صداهای عجیب و غریب معمول است.برای نوزادان کوچک ، گریه کردن مهمترین راه برقراری ارتباط است. بنابراین معمولا گریه میکنند و همچنین ممکن است در خواب هم شروع به گریه کردن کنند.تا زمانی که کودک علائم دیگری مانند بیماری یا درد نداشته باشد ، این از نظر رشد طبیعی است و دلیلی برای نگرانی نیست.همچنین گریه کردن ناگهانی ک
بله، فقط کافیه سیستم نورونی عملکرد دترمنستیک داشته باشه، اونوقت از همون موقعی که احتمالا سناریوی پرت شدن آدم تو زمین اتفاق افتاده، عملکرد نورونی با عملکرد دترمنستیک زمین و سایر موجودات همراه شده، و بوم، اگه این درست باشه یعنی تمام تاریخ از گذشته تا حال تا آینده از ابتدا کاملا معین بوده و طبق برنامه اتفاق افتاده و اتفاق خواهد افتاد.اگه این فرضیه رو بگذاریم کنار تحقق پردازش کوانتومی و فرض دیگرمون این‌ باشه که ساختار علت و معلولی به طور کام
مادری که نتونه به در و دیوار و هوا و فضای خونه بوی بهشت بده
مادری نکرده
مادری که نتونسته باشه خودش رو رشد بده مادری نکرده برای نسل بعد خودش
 
همیشه جنایتکارای بزرگ
خیانت کنندگان به نسل بشریت
و ضایع کنندگان حقوق بندگان خدا
و آغاز گر یک نسل کشی تمام عیار
 
سازندگان بمب اتم
یا استعمار گران و استثمار گران معروفی که می شناسیم نیستن
گاهی، و البته اغلب،
این حجم بزرگ جنایت در گوشه ای کوچک و دور از نگاه رسانه
در دامن زنی اتفاق می افته، که نتونسته «زن»
سرنوشت یک زن و اندازه سینه ها 
 
 
 
 
سرنوشت یک زن تا چه حد به سینه های بزرگ و یا کوچک او ربط دارد؟
 
آیا داشتن پستان های بزرگ و یا کوچک تاثیری در سرنوشت یک زن دارد؟
آیا واقعاً سایز سینه اهمیت دارد؟
سالهای سال است که زنها و شوهرهاسر این موضوع با هم بحث می کنند. مرغ همسایه همیشه غاز است و به همین خاطر است که زنها معمولاً برای خودشان دلیل ارائه می دهند که چرا باید سینه های کوچک یا بزرگ داشته باشند. اما آیا واقعاً تفاوت پزشکی خاصی بین داشتن سینه های
 
چیدمان اتاق خواب کوچک
 
 
در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک خود مشکل دارید؟ شاید با خودتان فکر کنید که چون اتاق خواب‌تان کوچک است، پس دیگر نمی‌توانید چیدمانی زیبا و چشم‌نواز داشته باشید. اما سخت در اشتباه‌اید! حتی اگر مشکل کمبود جا دارید، فقط با اندکی هوشمندی می‌توانید هم وسایل‌تان را خوب جا دهید و هم فضای کافی برای رفت‌وآمد در اتاق داشته باشید. پس اگر به‌دنبال ایده‌هایی خلاقانه برای طراحی چیدمان اتاق خواب کوچک می‌گردید، در این مق
بستنی سنتی یک کیلویی را داخل فریزر گذاشتم و منتظر آمدنت شدم که آن اتفاق افتاد! برای اولین بار در همه عمرم، دیگر دلم بستنی نخواست. رفتم که ظرف دست نخورده بستنی را داخل کیسه زباله بیندازم. تا مدتها بعد، از خوردن بستنی لذت نبردم.

قرار گذاشته بودیم دفعه بعد، با هم برویم چارباغ عباسی و جعبه ویژه بخوریم که آن اتفاق افتاد و قرارمان به هم خورد. بعد از آن، هر چه جعبه خوردم، مزه زهر می داد.
نشسته بودم نکات کتاب آسیب شناسی روانی 2 را درمی آوردم تا برای تدر
یه نظریه ی روانشناسی رو تو صفحه چت خودم توی تلگرام ذخیره کرده بودم٫ امشب اتفاقی چشمم خورد به نظرم جالب بود:
«هر روز سه اتفاق خوشایند را که برایتان افتاده است بنویسید.
سه اتفاق حتی کوچک.
این کار را برای ۲۱ روز ادامه دهید.
سه اتفاق هرروز باید مختص آن روز باشد.
این کار مغز را عادت می دهد که بر روی مسائل مثبت تمرکز کند و چنین عاداتی باعث خوشحالی شما می شود.»
بله! به همین سادگی و زیبایی :) تصمیم گرفتم این کارو انجام بدم فکر میکنم مثل شکلات باشه برای شر
این یه گیاه ساکولنتِ کوچک و بامزه است. شما بچه ها گیاه خونگی که باهاش زندگی کنید دارید؟ واضحه که اگر با یه موجود زنده زندگی کنید، انگار تغییرات خوبی رو براتون رقم میزنه، چه کوچک و چه بزرگ!
بیاید با نگاه کردن به این دوستای خونگیمون قوی بمونیم!
interstellar
این که اصلا نیاز نیست چیزی راجع بهش بگم.خودتون میدونید :))
+قانون مورفی نمیگه قراره چیز بدی اتفاق بیفته
+میگه چیزی که بتونه اتفاق بیفته ، اتفاق هم میفته
+صداقت تمام عیار ایمن ترین راه برقراری ارتباط با موجوداتی که دارای احساس هستند نیست
(_ما اون مسئله ها رو صدها بار امتحان کردیم
+کافیه فقط یه دفعه کار کنه)
+عشق تنها چیزیه که از بعد زمان و مکان فراتره و ما میتونیم حسش کنیم شاید باید بهش اعتماد کنیم حتی اگه هنوز درکش نمیکنیم

فیلمِ بدون تعهد
بستنی سنتی یک کیلویی را داخل فریزر گذاشتم و منتظر آمدنت شدم که آن اتفاق افتاد! برای اولین بار در همه عمرم، دیگر دلم بستنی نخواست. رفتم که ظرف دست نخورده بستنی را داخل کیسه زباله بیندازم. تا مدتها بعد، از خوردن بستنی لذت نبردم.
قرار گذاشته بودیم دفعه بعد، با هم برویم چارباغ عباسی و جعبه ویژه بخوریم که آن اتفاق افتاد و قرارمان به هم خورد. بعد از آن، هر چه جعبه خوردم، مزه زهر می داد.
نشسته بودم نکات کتاب آسیب شناسی روانی 2 را درمی آوردم تا برای تدر
از ابتدای سال جدید چند قرار کوچک با خودم گذاشتم. آنقدر اینور و آنور خواندم که پایبند بودن به بعضی کارها در زندگی بسیار تاثیرگذار است، گفتم خب حتما یک چیزی هست که اینقدر همه جا می‌نویسند و می‌گویند. امتحان کردنش ضرر ندارد. من هم چند تا کار برای زندگی‌ام مشخص کردم که به‌شان پایبند باشم؛ کارهای حساب‌شده!
یکی‌شان را می‌گویم. مثلا هر شب قبل از خواب حتماِ حتما اتاقم را مرتب و منظم کرده باشم. کتاب‌ها در قفسه رفته باشند. لباس‌ها آویزان شده باشن
دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی به نام اتفاق
Roozbeh Bemani - Etefagh
ترانه : روزبه بمانی ؛ موزیک : احسان نی زن ؛ تنظیم : سعید زمانی
+ متن ترانه اتفاق از روزبه بمانی
مثه چشامی / مثه نفس کشیدن شدی برام هَوامی
برو به هر کی پرسید ازت، چرا باهامی / بگو خدامی

ادامه مطلب
16 راه اثبات شده برای از بین بردن معده درد ، دل درد و اسپاسم
تقریبا هر کسی دل درد رو حداقل یکبار تجربه کرده و برای بعضی از ادمها دل درد چیزی است که زیاد اتفاق می افتد.اگر شما دل درد دارید احتمالا دلتون میخواد که هر چه سریعتر از شرش خلاص بشید. حتی دل دردهای کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند ، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست. با چند تا راهکار در خانه میتوان این کار را انجام داد به خواندن این بخش از سلامت
16 راه اثبات شده برای از بین بردن معده درد ، دل درد و اسپاسم
تقریبا هر کسی دل درد رو حداقل یکبار تجربه کرده و برای بعضی از ادمها دل درد چیزی است که زیاد اتفاق می افتد.اگر شما دل درد دارید احتمالا دلتون میخواد که هر چه سریعتر از شرش خلاص بشید. حتی دل دردهای کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند ، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست. با چند تا راهکار در خانه میتوان این کار را انجام داد به خواندن این بخش از سلامت
محققان دانشگاه لافبرو انگلیس دریافتند چاقی میان تنه (شکم و دور کمر) با کاهش اندازه مغز، ضعف حافظه و افزایش خطر ابتلا به زوال عقل ارتباط دارد.


به گزارش : در این تحقیقات از اطلاعات سلامت ۹۶۵۲ داوطلب با میانگین سنی ۵۵ سال استفاده شده است و محققان شاخص توده بدنی، نسبت دور کمر به لگن و میزان چربی کلی بدن هر داوطلب را اندازه گیری کردند.
ادامه مطلب
توی یه روز خوب لازم نیست اتفاق های خارق العاده ای افتاده باشه تا خوب باشه. وقتی بتونی از همه ی چیزهایی که دور و برت رو پر کردن لذت ببری, هنوز بتونی از چیزهای کوچک حس شگفت زدگی پیدا کنی و برای خودت سوال های بزرگ بزرگ کنار بذاری, این یعنی یه روز خوب!
به زندگی به چشم فرصتی برای کشف کردن, تجربه و کنجکاوی کردن نگاه کن. هر چقدر که مشکلات سر راهمون باشه, باز هم زمانهایی هست که با سپردن خودمون به طبیعت میتونیم آرامش لازم برای ادامه مسیر رو پیدا کنیم.
امرو
طرز تهیه سالاد فصل یک سالاد خوشمزه و دلخواه را در ادامه مطلب ملاحظه نمایید. روی آن به صورت دلخواه کلم قرمز خیار و گوجه ها را بچینید سپس هویج را روی سالاد رنده کنید سس را خوب هم بزنید.
موادلازم:کاهو :             2 بوته کوچکخیار:                3 عددگوجه:              3 عددهویج:              2 عددشکر:               به اندازه دلخواهکلم قرمز:         1 عدد کوچکسس مایونز:     1 پیمانه کوچکآبلیمو یا آب نارنج:به اندازه لازمپرتغال آب گرفته :1 عددنمک :              ک
استرس و بی خیالی باید به تعادل برسند تا درس خواندن اتفاق بیفتد. تز به علاوه آنتی تز، سنتز را ایجاد میکند. این به طور خلاصه تضاد دیالکتیکی است که مارکس از آن می‌گوید. مثلا بورژوا و سرمایه داری انقلاب بورژازی را بوجود می‌آورند. هر چیزی که بخواهد اتفاق بیفتد باید یک تضاد ایجاد شود، و یک تعادل هم در این تضاد بوجود بیاید تا سنتز رخ دهد.
مثلا تضادی که در یک رابطه ی زن و مرد است، تضاد قدرت زن و قدرت مرد است. اگر یک طرف قدرتش بیشتر شود، ظلم اتفاق می‌اف
ترس از یک اتفاق مثبت یا منفی، حتی اگر بهترین و زیباترین اتفاق زندگیت هم باشد، گاه تمام وجودت را تسخیر میکند. اگر ندانی چطور با ترس و دلهره هایت روبرو شوی، و اگر کسانی را نداشته باشی که آرام به تو گوشزد کنند که چقدر از پتانسیل ها و قدرت خودت غافل مانده ای، ترس چون موریانه ای میشود که به زندگیت میزند و نابود میکند تمام لحظاتت را. باید قوی بود، باید با ترس ها روبرو شد و باید آنقدر صبور بود تا زمان بگذرد و بگذرد و خیلی چیزها را در ظرف خود حل کند.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Mohsen Khoshnazar Homepage