نتایج جستجو برای عبارت :

غذاهایی که برای درمان لاغری باید مصرف کنیم

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
کتاب باید كسی از میان ما به كشتن كتاب برخیزدشاعر: فرهاد وفایی

چشم هایششروع ویرانیو من آن دورترین شهر زیر آوارمکه هیچ ، هیچ ، هیچامیدِ نجاتم نیست
برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج اینستگرام نشر شانی مراجعه کنید:@nashreshani1
همچنین می توانید از سایت نشر شانی تهیه کنید: 
http://www.nashreshani.com
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
از محدودیت های دوران بارداری می توان به منع مصرف خیلی از دارو ها اشاره کرد چرا که روی جنین تاثیر می گذارند. اما این به آن معنی نیست که نمی توانید برای بیماری که به آن مبتلا شده اید کاری انجام دهید.سرمای پاییز کم کم دارد از راه می رسد و همراه آن سرما خوردگی و گلو درد هم شیوع پیدا می کند. اگر باردار نباشید درمان این بیماری ساده است اما در دوران حاملگی قضیه فرق دارد. در این دوران شما نمی توانید خیلی از داروها را مصرف کنید و یا بهتر است مصر
داروی ارگوتامین و موارد مصرف آن
ارگوتامین از آن دسته داروهایی می باشد که در درمان سردردهای عروقی مانند میگرن و خونریزی رحمی بعد از زایمان و سقط کاربرد دارد و همچنین گاهی به درمان افت فشار در حالت ایستاده ناشی از اختلال اعصاب خودکار استفاده می شود این دارو را بانوانی که باردار میباشد نباید مصرف کنند چراکه ممکن است مصرف آن باعث نقص جنین و یا مرگ شود.
دارو ارگوتامین برای سردرد
ادامه مطلب
مصرف عسل و گریپ فروت و چای برای درمان آنفلوآنزا موثر است
مصرف عسل و گریپ فروت و چای برای درمان آنفلوآنزا موثر است . استراحت کافی و نوشیدن مایعات در درمان آنفلوآنزا تاثیر دارد.ادامه مطلب مصرف عسل و گریپ فروت و چای برای درمان آنفلوآنزا موثر است ادامه مطلب ...
موارد مصرف دارو:
این دارو هم بروی نشانه‌های مثبت روان‌گسیختگی positive symptoms (مانند هذیان و توهم) و هم بروی نشانه‌های منفی آن negative symptoms (مانند گریختن از اجتماع و رفتارهای اجتماعی) اثردرمانی قابل توجهی دارد.
درمان اسکیزوفرنی مقاوم به درمان
در بیمارانی که به سایر داروهای ضد سایکوز متعارف (حداقل دو دارو) مقاومت نشان می‌دهند.
کاهش احتمال خودکشی در بیماران اسکیزوفرنی که شدیداً در خطر اقدام به خودکشی قرار دارند.
سایر موارد مصرف (تأیید نشده)
-درما
موارد مصرف دارو:
این دارو هم بروی نشانه‌های مثبت روان‌گسیختگی positive symptoms (مانند هذیان و توهم) و هم بروی نشانه‌های منفی آن negative symptoms (مانند گریختن از اجتماع و رفتارهای اجتماعی) اثردرمانی قابل توجهی دارد.
درمان اسکیزوفرنی مقاوم به درمان
در بیمارانی که به سایر داروهای ضد سایکوز متعارف (حداقل دو دارو) مقاومت نشان می‌دهند.
کاهش احتمال خودکشی در بیماران اسکیزوفرنی که شدیداً در خطر اقدام به خودکشی قرار دارند.
سایر موارد مصرف (تأیید نشده)
-درما
مراقبت های پس از آر اف فرکشنال
پس از درمان با آر اف فرکشنال رعایت یک سری مراقبت ها برای رسیدن به نتیجه دلخواه لازم است، این دستورالعمل ها را به طور حتم پزشک معالجتان به شما یادآوری خواهد کرد. این نکات مهم عبارتند از:
در روز درمان، شستشوی ملایم پوست بلا مانع است، ولی از مصرف شوینده های قوی و مالش پوست خودداری کنید.
مصرف کرم ضد آفتاب بعد از درمان ضروری است.
مصرف مرطوب کننده های سبک به کاهش سریع تر التهاب و برافروختگی پوست شما کمک می کند.
به مدت ۲۴
سلامت نیوز: عضو تیم تخصصی پژوهشگاه ابن سینا با اشاره به اینکه بیماری آندومتریوز قابل درمان است، گفت: این بیماری با درمان دارویی قابل کنترل و با عمل جراحی قابل درمان است.
 
 
به گزارش سلامت نیوز، رکسانا کارگر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هرچند احتمال عود بیماری بعد از عمل جراحی کم است اما برای مقابله با آن، این دسته از بیماران باید مدتی دارو مصرف کنند تا مجددا دچار دردهای ناشی از آندومتریوز نشوند.
ادامه مطلب
مصرف عسل و سیر در درمان بیماری‌های تنفسی موثر است
مطالعات انجام شده نشان داده است مصرف عسل و سیر در درمان بیماری‌های تنفسی موثر است، مصرف عسل شدت سرفه را کاهش و همچنین دوره سرماخوردگی را در افراد مبتلا ۱-۲ روزه کاهش می‌دهد. ادامه مطلب مصرف عسل و سیر در درمان بیماری‌های تنفسی موثر است ادامه مطلب ...
شقاق مقعدی را با مصرف عسل می شود درمان کرد
شقاق مقعدی را با مصرف عسل می شود درمان کرد و درمان شقاق مقعدی با عسل یکی از مطمئن ترین روش ها و البته قدیمی ترین روش ها می باشد.ادامه مطلب شقاق مقعدی را با مصرف عسل می شود درمان کرد ادامه مطلب...
در این نوشته قصد داریم به توصیف بیماری­های مقعدی بپردازیم و در مورد درمان فیستول، درمان کیست مویی، درمان شقاق، درمان فیشر، درمان آبسه مقعدی و درمان بواسیر صحبت کنیم. در ادامه به هریک از این موارد اشاره­ای خواهیم داشت و سپس به صورت مفصل، به موضوع درمان شقاق می­پردازیم.
درمان بواسیر
ادامه مطلب
آلگومد فورت به عنوان یک منبع طبیعی و کامل از مواد و ترکیبات مورد نیاز جهت خونسازی در
بدن، علاوه بر آهن، ویتامین‌های B9 و B12، مقادیر زیادی ویتامین C نیز دارا
می‌باشد که موجب تسهیل جذب آهن می‌گردد.
علاوه بر این، آلگومد با داشتن اسیدهای چرب امگا موجب بهبود کارایی سیستم
گردش خون، کاهش فشار خون و افزایش خون رسانی به بافت‌ها و پیشگیری از سکته
قلبی می‌گردد.
موارد مصرف :
کاهش و کنترل وزن
کمک به درمان دیابت
افزایش سوخت و ساز
کمک به درمان کبد چرب
آن
داروی ارگوتامین و موارد مصرف آن
ارگوتامین از آن دسته داروهایی می باشد که در درمان سردردهای عروقی مانند میگرن و خونریزی رحمی بعد از زایمان و سقط کاربرد دارد و همچنین گاهی به درمان افت فشار در حالت ایستاده ناشی از اختلال اعصاب خودکار استفاده می شود این دارو را بانوانی که باردار میباشد نباید مصرف کنند چراکه ممکن است مصرف آن باعث نقص جنین و یا مرگ شود.

دارو ارگوتامین برای سردرد
ادامه مطلب
 
مانند دیگر اعضای بدن، حفظ سلامت کلیه ضروری است. گفته شده است که جوز هندی به سلامت کلیه کمک می‌کند. علاوه بر این، بسیاری از مطالعات ثابت کرده‌اند که اضافه کردن جوز هندی به ماست یا به مواد غذایی می‌تواند در دفع سنگ کلیه و درمان آن موثر واقع شود.  
 
جوز هندی قرن‌هاست که به عنوان یک طعم دهنده و چاشنی غذاهای آسیایی استفاده می‌شود. جوز هندی دارای اثرات درمانی است و به طور گسترده‌ای به عنوان درمان خانگی برای بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرا
درمان در طب اسلامی ۱. داروی امام کاظم علیه السلام و مصرف ۱۳ عدد سیاه دانه همراه یک ق غ عسل هر صبح ( بهترین داروی پیشگیری هم می باشند) ۲. مرکب ۴: برای درمان تب و ارز۳. بنفشه کنجدی  و بنفشه زیتونی۴. جامع امام رضا علیه السلام همراه آب رازیانه۵. مصرف سوپ گندم و جو همراه با شلغم۶. در صورت وجود اسهال، مصرف جامع  امام رضا علیه السلام همراه با آب برگ مورد۷. مصرف شیر و ادرار شتر ماده بیابانچر در صورت تنگی نفس و مشکلات تنفسی
سیاه سرفه
روش های درمان
آب پیاز را با عسل به نسبت مساوی مخلوط نموده هر روز 3 بار به میزان یک قاشق مرباخوری میل نمایید و تا درمان کامل ادامه دهید .
جهت درمان سیاه سرفه ، گلو درد و گرفتگی صدا موثر واقع می شود .
روزی  3 قاشق غذاخوری عسل بعد از غذا میل نمایید .
سیر یک داروی موثر برای درمان سیاه سرفه است . شربت سیر از مخلوط کردن 200  گرم سیر له شده و یک کیلو عسل تهیه می شود .
مصرف یک قاشق چای خوری از این شربت 2 تا 3 بار در روز برای درمان سیاه سرفه مفید خواهد ب
غذاهایی که برای درمان لاغری باید مصرف کنیم
غذاهایی که برای درمان لاغری باید مصرف کنیم ؟ تشخیص علت لاغری و کمبود وزن فرد اولین گام برای درمان لاغری می باشد. ادامه مطلب غذاهایی که برای درمان لاغری باید مصرف کنیم ادامه مطلب ...
با مصرف عسل و مواد غذایی بیماری آسم خودتان را درمان کنید
می دانستید می توانید با مصرف عسل و مواد غذایی بیماری آسم خودتان را درمان کنید. در ادامه با ما همراه باشید. ریشه کلمه آسم از واژه ای یونانی به معنای نفس نفس زدن گرفته شده است. ادامه مطلب با مصرف عسل و مواد غذایی بیماری آسم خودتان را درمان کنید ادامه مطلب...
برای درمان ریفلاکس چای سبز طبیعی با عسل مصرف کنید
برای درمان ریفلاکس چای سبز طبیعی با عسل مصرف کنید. ریفلاکس بیماری است که در اثر بازگشت اسید معده و دیگر غذاهای هضم نشده به مری بوجود می آید. ادامه مطلب برای درمان ریفلاکس چای سبز طبیعی با عسل مصرف کنید ادامه مطلب ...
آمپول دیفن هیدرامین
شکل دارویی
آمپول 50 میلی گرم در میلی لیتر
دسته درمانی
آنتی هیستامین
آثار درمانی و موارد مصرف
درمان علامتی بیماری مسافرت (Motion Sickness)، سرگیجه حقیقی، تهوع و استفراغ.
درمان کمکی در شوک آنافیلاکسی به همراه اپی نفرین
جایگزین مناسب فرم خوراکی در زمانی که امکان بلع نبوده و یا منع مصرف خوراکی وجود داشته باشد.
ضد پارکینسون به تنهایی یا ترکیب با مواد آنتی کولینرژیک دیگر
به عنوان آرامبخش، خواب آور، آنتی کولینرژیک و ضد حساسیت
سرفه ها
قرص فلورازپام به عنوان یکی از داروهای آرام بخش اغلب در درمان اختلالات اضطرابی به کار می‌رود و به افراد کمک می‌کند تا بتوانند با سهولت بیشتری کنترل هیجانات خود را به دست بگیرند. با این حال داروهای آرام بخش در درمان اختلالات اضطرابی به عنوان گزینه مکمل محسوب می‌شوند و به تنهایی کافی نیستند. در واقع دارو درمانی بدون دریافت خدمات روانشناسی و رواندرمانی نمی‌تواند تأثیرات بلندمدتی داشته باشد و بهبودی پایداری ایجاد کند. اگر می‌خواهید درمان د
 
سرطان یک بیماری تنها و منحصر به فرد نیست. سرطان انواع و اقسام گوناگون دارد. ویژگی های هر یک از سرطان ها و سرعت رشد آنها متفاوت است. یک دارو یا یک ماده غذایی ممکن است یک نوع سرطان را بهبود بخشد، اما به درمان گونه دیگری از سرطان کمک نکند. بقراط، حکیم یونانی دو هزار سال قبل مصرف سیر را برای درمان سرطان مفید اعلام کرد، اما تا قرن بیستم طول کشید تا دانشمندان دریافتند چگونه ممکن است سیر در بیماری سرطان موثر واقع شود.
همان طور که خواهید خواند دانشمن
فشارخون یکی از بیماری هایی است که شیوع نسبتا بالایی در سطح جامعه دارد. 
چاقی، دیابت، تغذیه نامناسب، مصرف سیگار، وراثت و استرس از جمله عوامل خطر مستعد کننده برای فشارخون محسوب می شود.
در مراحل ابتدایی این بیماری، اغلب نشانه های بالینی اندکی ممکن است بروز کند؛ اما بالا بودن فشارخون به مدت طولانی با عوارض جبران ناپذیری همراه است که از جمله آن ها می توان به خطر بروز بیماری های قلبی، سکته مغزی، نارسائی کلیوی و اختلالات بینایی اشاره کرد. .
 ✅ در
درمان نفخ معده
امام صادق می فرماید : خوردن عسل با سیاه دانه جهت رفع گازهای شکم ( نفخ معده ) مفید است .
روش های درمان
کره و عسل برای نفخ معده مفید است .
یک قاشق چای خوری پودر زنیان را با یک استکان عسل مخلوط نموده و بعد از هر وعده غذا یک قاشق چای خوری میل نمایید .
درمان ترش کردن معده
در موقع ترش کردن معده و باد گلو ( آروغ زدن ) و بدون اراده آب از دهان جاری شدن که از علایم سردی معده است
جهت معالجه باید تا بهبودی کامل صبح ناشتا به میزان یک قاشق مرباخوری عس
سنا که به نام سنای اسکندریه هم شناخته می شود، گیاهی دارویی بومی مناطق گرمسیری است که بیشتر ازگل، برگ ها و میوه های آن برای درمان بیماری ها استفاده می شود.
دمنوش سنا بیشتر به عنوان یک ملین طبیعی برای درمان یبوست و گاهی بواسیر شناخته می شود، همچنین در طب سنتی از این دمنوش برای لاغری و کاهش وزن هم استفاده می شود.
 
عوارض و مضرات برگ سنا
آلرژی و حساسیت
زیاده روی در مصرف دمنوش سنا ممکن است باعث گرفتگی خفیف شکم، اسهال شدید، حالت تهوع و ضعف ش
نواع دارو و موارد مصرف

AD3E   تقویت نطفه
Advocin   عفونت دستگاه تنفسی و گوارشی
Antiasma   درمان عفونت دستگاه تنفسی آسم
Antibiotico   سرماخوردگی، عطسه، اسهال سبز
Anticeplus   درمان ورم روده زمان جفت گیری
Antistress   پرندگان غشی و سکته ای، زمان جدا کردن جوجه
Antolin   درمان شقاق پا 
Avisanol   پرریزی نامنظم و بی موقع
B - Complex   تقویت سیستم دفاعی بدن، اشتها آور
Bactocid   درمان عفونت دستگاه تنفسی و گوارشی 
Badesalz   ضد پرکورک قناری
Baytrill   آنتی بیوتیک عمومی
Bioserin   جهت درمان عم
درمان استرس و اضطراب
در این مطلب می‌خوانید: درمان استرس با داروهای گیاهی,درمان استرس و اضطراب شدید,درمان دلشوره و اضطراب,درمان استرس با طب سنتی,درمان استرس و 
افسردگی,درمان دارویی استرس,درمان استرس و تپش قلب,برای درمان استرس چه بخوریم


ادامه مطلب
علل عفونت دندان و بیش از 15 درمان عالی خانگی و طب سنتی
از بین بردن عفونت دندان یا همان ابسه از راه طبیعی و با درمان هاب خانگی گاها بسیار بهتر از مصرف انتی بیوتیک ها نتیجه می دهد. در این بخش برایتان معجون های جادویی درمان عفونت و آبسه دندان را می گوییم.
درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان عفونت دن
درمان مننژیت چیست؟
در صورت شک به مننژیت، پس از انجام آزمایش های لازم و حتی پیش از آماده شدن جواب آزمایش ها باید درمان فوراً با آنتی بیوتیک ها شروع شود. اگر جواب آزمایش ها مشخص کند که کودک مبتلا به مننژیت ویروسی شده، آنتی بیوتیک ها قطع می شوند و هیچ درمان دیگری به جز مسکن لازم نیست. عفونت های ویروسی معمولاً پس از 5 تا 14 روز بسته به نوع ویروس خود به خود بر طرف میشوند. اگر تشخیص مننژیت باکتریال تأیید شود، مصرف آنتی بیوتیک باید ادامه یابد ( ممکن است
مصرف صحیح مترونیدازول چگونه است؟درمان #انگل #تاژکدارقرص #مترونیدازول از جمله آنتی بیوتیکهایی میباشد که در حال حاضر در #ماهی_زینتی و #پرورش_زالو استفاده زیادی می شود ،ولی گاها از سوی برخی مشاورین میزان مصرف آن بدون شرایط لازمه عنوان می شود .ابتدا این دارو برای انگلها #تاژک_دار تاثیر بسزایی دارد و برای هر بیماری تاثیری مطلوب ندارد
طریقه مصرف :طول دوره استفاده ٧ الی ١٠ روز(بسته به شرایط بیماری)مقدار ۲۵۰میلی گرم (یک قرص) را در ۲۵ لیتر آب حل کنید .
خواص مصرف ناشتا یک لیوان آب ولرم با عسل و آب لیمو، بدن را پاک سازی می کند...
خواص عسل معجزه ای برای سلامتی بدن
مصرف عسل باکتری هایی را که آکنه ایجاد می کند، از بین می برد. با استفاده از عسل به صورت موضعی
می توان زخم های دیابتی را درمان کرد.سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث نرمی آن می شود،
ادامه مطلب
فوائد متعدد سرکه سیب برای سلامت پوست از درمان آکنه گرفته تا از بین بردن شوره سر و درمان آفتاب سوختگی تایید شده‌ است.
 همچنین افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
 برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
بهبود هضم غذا: مصرف این ترک
درمان زودانزالی مردان – treatment-of-premature-ejaculation-in-men
بارها اینگونه تیتر ها را در ماهواره و تبلیغات دیده ایم
روش های درمان زود انزالی آقایان جهت دیرتر ارضا شدن در رابطه
هر آنچه باید در مورد زود انزالی و روش های درمان راحت آن بدانید
درمان زودانزالی در مردان، مادام‌ العمر
انواع زود انزالی در مردان و راههای درمان انزال زودرس
دلیل زود انزالی در مردان چیست ؟ جدیدترین روش های درمان زود انزالی
رفع مشکل زود ارضایی
اما بالاخره درمان قطعی زود انزالی کشف
داروهای ضد استرس یا اضطراب به صورت کلی برای کنترل و کاهش اضطراب تجویز می شوند. اما آیا این داروها برای درمان کامل اضطراب هم مؤثرند؟ باید گفت متخصصان در ابتدای درمان برای بسیاری از اختلالات اضطرابی از داروی ضد استرس استفاده می‌کنند؛ چرا که این داروها کمک می‌کنند تا فرد بتواند در موقعیت درمان حاضر شده و آمادگی لازم برای ادامه درمان را کسب نماید. بنابراین باید گفت هیچ کدام این داروها درمان قطعی نیستند و طولانی شدن مصرف داروهای ضد اضطراب بی
بهترین درمان کک و مک صورت
لکه های قهوه ای روی پوست صورت و بدن یعنی اختلالی بزرگ در زیبایی و جذابیت.برای درمان سریع کک و مک دو روش درمان دارویی و درمان خانگی با ماسک های گیاهی توصیه می شود.سریعترین روش درمان لکه های پوستی را بشناسید.

ادامه مطلب
موارد مصرف زینک
سولفات روی به عنوان مکمل در پیشگیری و درمان کمبود روی مصرف می شود. نیاز به این ماده معدنی درحالاتی از قبیل سوختگی ها، سیروز کبدی، دیابت، بی اشتهایی گاسترکتومی، اختلالات ژنتیکی، نوزادان نارس، عفونت های مزمن، بیماریهای روده، بیماری لوزالمعده، بیماری کلیوی، اختلالات پوستی، استرس و ضربه ممکن است افزایش یابد.
ادامه مطلب
علل عفونت دندان و بیش از 15 درمان عالی خانگی و طب سنتی
از بین بردن عفونت دندان یا همان ابسه از راه طبیعی و با درمان هاب خانگی گاها بسیار بهتر از مصرف انتی بیوتیک ها نتیجه می دهد. در این بخش برایتان معجون های جادویی درمان عفونت و آبسه دندان را می گوییم.
درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان عفو
 
علل عفونت دندان و بیش از 15 درمان عالی خانگی و طب سنتی
از بین بردن عفونت دندان یا همان ابسه از راه طبیعی و با درمان هاب خانگی گاها بسیار بهتر از مصرف انتی بیوتیک ها نتیجه می دهد. در این بخش برایتان معجون های جادویی درمان عفونت و آبسه دندان را می گوییم.
درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان ع
علل عفونت دندان و بیش از 15 درمان عالی خانگی و طب سنتی
از بین بردن عفونت دندان یا همان ابسه از راه طبیعی و با درمان هاب خانگی گاها بسیار بهتر از مصرف انتی بیوتیک ها نتیجه می دهد. در این بخش برایتان معجون های جادویی درمان عفونت و آبسه دندان را می گوییم.
درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان عفو
1.از خواص درمانی عسل می توان به درمان مشکلات پوستی با ماسک عسل اشاره کرد و همچنین در درمان مشکلات معده یکی از بهترین داروهای طبیعی استفاز عسل و زنجبیل است.
2.دردهای معده را از بین میبرد و زخمهای معده را درمان میکند. درصورتی که عسل با سایر غذاها مصرف شود، اسید معده را کاهش میدهد.
3.تنظیم عملکرد روده و درمان کولیت با عسل ممکن می شود و مصرف مرتب و مداوم عسل باعث کار منظم و طبیعی دستگاه گوارش میگردد.
4.عسل برای تقویت و نشاط بدن موثر است، نوشیدن یک لیو
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
روش‌های درمان زود انزالی چیست؟ چه زمانی می‌توانیم تشخیص زود انزالی بدهیم؟ زود انزالی یکی از مشکلات رایج در رابطه جنسی افراد است. برخی فکر می‌کنند دچار زود انزالی هستند و خودشان یا شریکشان از این موضوع شکایت می‌کنند. اما شاید فارغ از این‌که دچار اختلالی باشید، بخواهید مدت زمان مقاربتتان را افزایش دهید. برای این منظور داروهایی در بازار عرضه می‌شوند که با مصرف آن‌ها دچار عوارض ناخواسته و گاه اعتیاد می‌شوید. اما آیا با روش‌های غیردا
عوارض و درمان های پرازوسین
(به انگلیسی:PRAZOSIN)
رده درمانی:داروهای کاهنده فشارخون آلفا بلوکر
اشکال دارویی:قرص
 
پرازوسین چه خصوصیاتی دارد ؟
 
مقدار و نحوه مصرف:
 
مقدار مصرف هر دارو را پزشک تعیین می کند ولی مقدار مصرف معمول دارو به قرار زیر است

ادامه مطلب
این محصول بی نظیر سرشار از کلسیم و املاح معدنی موجود در خرما است.از این سرکه سنتی خوش طعم می توان به عنوان چاشنی انواع غذا و تهیه انواع ترشی و سس  استفاده کرد.
این محصول با کیفیت و طبیعی دارای خواص دارویی خرماست ازجمله :
1- موثر در درمان انگل معده و روده
2- درمان کبد چرب ، کلسترول و چربی خون
3- برطرف کننده سودا و صفرا
4- برطرف کننده جوش و لک پوست
5- مصرف کننده گان گرامی دقت داشته باشند که مصرف روزانه سرکه خرما به هضم بهتر غذا و ضدعفونی کردن معده کمک
گیاهان پر فایده برای معالجه شدن استرس موجود می باشد.
که هر کدام از این گیاهان را می توانید .
به شیوه های متفاوتی مورد مصرف قرار دهید.
مانند اینکه آن را به سوپ یا سالاد خود اضافه کنید .
و یا دم کرده آن را مصرف کنید.
درمان گیاهی استرسکه این گیاهان شامل موارد زیر می شود:
گل ساعت: اثر بخش این گیاه متوسط می‌باشد.و خواب را بیشتر خواهد کرد.علاوه بر این برای معالجه اضطراب و بی‌خوابی .و عصبانیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.قسمتی از گیاه که روی زمین قرار دار
1- آنتی هیستامین هاخط اول درمان کهیر مزمن استفاده از آنتی هیستامین است.
نسل اول آنتی هیستامین های H1 مثل کلرفنیرامین، هیدروکسی زین و دیفن هیدرامین عوارض جانبی کهیر مزمن را تسکین می دهند.نسل دوم H1 ها شامل داروهایی مثل لوراتادین، سیتریزین، ترفنادین و میزولاستین است و مشتقات آن را داروهایی مثل دزولوراتادین، لووستریزین و فکسوفنادین تشکیل می دهند.نسل سوم یا آنتی هیستامین های H2 نیز عبارتند از: سایمتیدین، رانیتیدین، فاموتیدین و نیزاتیدین.به طو
با توجه به این که بیماری کبد چرب یکی از بیماریهای زمینه ساز فرد جهت ابتلا به بیماری کرونا می باشد، این مطلب را که درباره نحوه درمان بیماری کبد چرب است با شما مخاطبان و کاربران گرامی سایت تفسیرطاهر به اشتراک می گذارم.
 
ورزش روزانه و مصرف مرتب میوه و سبزیجات اثرات مفیدی بر روی این بیماری دارند. کاهش تدریجی وزن در افراد چاق لازم و مفید است، ولی کاهش ناگهانی وزن، این اختلال را تشدید می‌کند. در کبد چرب مقاومت به انسولین شایع بوده و داروهایی که م
در درمان الکلیسم سه داروی رایج وجود دارد که به اختصار توضیح داده میشود:
۱-دی سولفیرام:دی سولفیرام برای درمان کمکی ترک وابستگی به الکل استفاده می شود. دی سولفیرام بطور غیرقابل برگشت آنزیم آلدئید دهیدروژناز را مهار کرده متعاقبا در صورت مصرف الکل استالدئید در بدن تجمع یافته و اثرات ناخوشایند برای مصرف کننده درپی خواهد داشت.
۲-نالتروکسان: نالتروکسان به عنوان داروی کمکی برای درمان معتادانی به کار می‌رود که به تریاک اعتیاد دارند. همچنین در
آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
     آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
چای ترش یا چای مالمیر یا چای مکه یا چای روزل یا چای قرمز از کاسبرگ گیاه چای ترش تهیه می‌شود و در بسیاری از مناطق دنیا به صورت نوشیدنی گرم یا سرد مصرف دارد. در آمریکای لاتین و بخصوص در جامائیکا مصرف آن متداول است. مزه آن ترش است و معمولاً با شکر نوشیده می‌شود.
 
مضرات چای ترش چیست؟
فشار خون
کسانی که فشار خون پایین دارند، می‌بایست در مصرف چـای ترش احتیاط لازم را داشته باشند تا دچار کاهش ناگهانی فشار و بروز مشکلاتی به‌مانند سرگیجه و حالت خفگی ن
سلام
یه مدته دارم دارو فیناستراید 1 میلی گرم واسه ریزش مو مردانه استفاده میکنم، میخواستم بدونم کسانی که این دارو رو مصرف کردن چه نتیجه ی گرفتن، در کل راضی بودن یا اینکه دچار عوارض شدن در مورد مدت زمان تاثیر دارو، اینکه خارجی و ایرانی فرقی داره؟، چون من فقط تونستم ایرانیش رو گیر بیارم ، در ضمن اگه بخوای بچه دار بشی باید چند وقت دارو مصرف نکنی که نوزاد دچار نقصی نشه؟
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
مرتبط:
تجربیات شما در مورد مصرف قرص فیناستراید
د
گیاهان پر فایده برای معالجه شدن استرس موجود می باشد.
که هر کدام از این گیاهان را می توانید .
به شیوه های متفاوتی مورد مصرف قرار دهید.
مانند اینکه آن را به سوپ یا سالاد خود اضافه کنید .
و یا دم کرده آن را مصرف کنید.
درمان گیاهی استرسکه این گیاهان شامل موارد زیر می شود:
گل ساعت: اثر بخش این گیاه متوسط می‌باشد.و خواب را بیشتر خواهد کرد.علاوه بر این برای معالجه اضطراب و بی‌خوابی .و عصبانیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.قسمتی از گیاه که روی زمین قرار دار
 درمان زود انزالی به روش پیترتاک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان قطعی زود انزالی به روش پیترتاک 100% تضمینی ...pitertak.com › فهرست محصولاتبه جای استفاده از داروهای تاخیری موقت و خطرناک کتاب راز درمان سریع زود انزالی به روش پیترتاک را به خدمت بگیرید آن وقت می توانید به صورت کاملا طبیعی و بدون ...
درمان زود انزالی به روش پیترتاک :: فایل تو فایلfiletofile.blog.ir › درمان-زود-انزالی-به-روش-پیترتاکدرمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر
آریپیپرازول یک داروی ضد روان پریشی است و عملکرد مواد شیمیایی مغز را تغییر می دهد.
ابیلیفای برای درمان علائم بیماری های روانی مانند اسکیزوفرنی و
اختلال دوقطبی نوع یک مورد استفاده قرار می گیرد (افسردگی مانیک). مشخص
نیست که مصرف آریپیپرازول برای کودکان زیر 13 سال با اسکیزوفرنیا یا کودکان
زیر 10 سال با اختلال دوقطبی بی خطر است یا خیر.
ابیلیفای همچنین برای درمان اختلالات افسردگی شدید افراد بالغ همراه با داروهای دیگری نیز مصرف می شود.
آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان قطعی زود انزالی به روش پیترتاک 100% تضمینی ...pitertak.com › فهرست محصولاتبه جای استفاده از داروهای تاخیری موقت و خطرناک کتاب راز درمان سریع زود انزالی به روش پیترتاک را به خدمت بگیرید آن وقت می توانید به صورت کاملا طبیعی و بدون ...
درمان زود انزالی به روش پیترتاک :: فایل تو فایلfiletofile.blog.ir › درمان-زود-انزالی-به-روش-پیترتاکدرمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر بار ر
پژوهش های ارتودنسی دندان در حال حاضر مربوط به روش هایی است که به بررسی میزان افزایش غلظت دارو در خون دارد همچنین این پژوهش ها به اثر داروها بر درمان ارتودنسی و ارتباط آن با بافت مولکول ها و حرکات دندانی می پردازد این در حالی است که به طور همزمان کاهش غلظت دارو و عناصر ناخواسته نیز می تواند عوارض جانبی مضری تولید کند میزان غلظت دارو در خون و ارتباطی که با مهار کردن حرکات دندانی دارد باید بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.
علت پاسخ متفاوت افراد به د
درمان‌های غیردارویی بسیار زیادی برای اضطراب وجود دارد که بی‌خطر هستند؛ از تکنیک‌های ذهنی – بدنی گرفته تا مکمل‌ها و دمنوش‌های آرامش‌بخش. برخی از این درمان‌ها فورا اثر می‌کنند و بعضی دیگر به مرور زمان و به‌تدریج از اضطراب شما می‌کاهند.                   ۱. بابونه
 
اگر عصبی هستید و دلهره دارید یک فنجان چای بابونه به شما کمک می‌کند آرام بگیرید. ترکیباتی در گیاه بابونه (با نام علمی Matricaria recutita) وجود دارد که اثرشان همانند داروهایی چون والیو
 گل گاوزبانگل گاوزبان دارای طبیعت گرم و اثر نشاط آور، مقوی تمام بدن و آرامش بخش است. برگ های این گیاه به عنوان تصفیه کننده خون بسیار موثر هستند.این دمنوش ورم و التهاب کلیه ها را درمان و کلیه ها را تقویت می کند، ادارا آور است و در تنظیم اختلالات ادراری و تعریق، موثر است. برگ های تازه گل گاوزبان دارای مقدار زیادی ویتامین C است و درمان سرماخوردگی تنگی نفس و گلودرد، مفید است؛ به ویژه زمانی که با عسل طبیعی مخلوط شود.برای درمان افسردگی ها، یا افزایش
ورزش برای درمان یبوست به روش خانگی
 
ورزش برای درمان یبوست
 
یبوست یکی از رایج ترین مشکلات گوارشی است و اعلب اشخاص برای درمان آن راه حل های مختلفی را امتحان می کنند، انجام چند تمرین ورزشی ساده کمک زیادی به درمان این مشکل خواهد کرد.
ادامه مطلب
پاورپوینت پیشگیری از اعتیاد شناخت انواع مواد مخدر و عوارض ناشی از سوء مصرف آن فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 92حجم فایل: 7896قیمت: 9000 تومانبخشی از متن:· از 3500 سال پیش تریاک به تنهایی یا محلول در الکل مصرف می شده است .· درسالهای980 تا 1037 میلادی ابن سینا از تریاک در درمان بیماریهای چشمی و اسهال استفاده می کرده است .· مفهوم وابستگی و محرومیت ناشی از قطع مصرف این مواد در سال 1700 میلادی شناخته شد .· کشف آزمایشگاهی مورفین در سال 1806

علل، علائم و درمان سنگ لوزه چیست؟
  
استفاده از دهان شویه می تواند برای درمان سنگ لوزه بسیار موثر باشد
 
لوزه ساختار گوشتی نرمی است که در گلو وجود دارد و به دلیل اینکه یکی از اجزای سیستم ایمنیست حاوی لنفوسیت هایی است که از طریق آنها از وارد شدن عفونت به ریه جلوگیری میکند . لوزه ها بطور 24 ساعته در حال مراقبت از ما در برابر تهاجم باکتری ها و ویروس ها میباشند .
ادامه مطلب
مصرف حبوبات در برخی از بیماری ها مفید است و به درمان کمک می کند. حبوبات به پیشگیری و درمان بیماری های قلبی، دیابت، سرطان روده و کم خونی ناشی از فقر آهن کمک می کنند.
 در طب چینی معتقدند که حبوبات به علت خاصیت دیورتیک برای کلیه ها مفید هستند.
 تصور می شود که حبوبات قرمز مثل لپه و لوبیای قرمز بر روی عملکرد قلب و روده کوچک مؤثرند و حبوبات زرد رنگ مثل لپه زرد و دانه سویا به عملکرد طحال، پانکراس و معده کمک می کنند.

ادامه مطلب
۱۲ روش درمان خانگی بواسیراز راهکارهای زیر می‌توان برای درمان و تسکین بواسیر استفاده کرد.۱. مصرف فراوان فیبر: کمک به کاهش خونریزی و درد ناشی از بواسیراستفاده از یک رژیم غذایی پر فیبر می‌تواند به کاهش خونریزی و درد ناشی از بواسیر کمک کند. برای تسکین بواسیر از میوه ها، سبزیجات، برنج قهوه ای، غلات کامل و آجیل استفاده کنید. نوشیدن آب زیاد نیز می‌تواند مانع از یبوست شود.
ادامه مطلب
تاریخچه قارچ گانودرما در جهان
قارچ "گانودرما لوسیدوم" از انواع قارچ‌های خوراکی یک ساله فوق‌العاده مقوی است که طی سال های طولانی در طب سنتی چین از آن برای درمان بیماری‌ها استفاده شده‌ است. در چین نمادی از سلامتی و طول عمر زندگی بوده و بیش از 3۰۰۰ سال است که برای درمان پزشکی استفاده می شود. این قارچ در قدیم  فقط برای امپراطوران و بزرگان استفاده می شد و در اختیار عموم مردم قرار نداشت. در چین باستان از گانودرما با عناوینی همچون “گیاه توانمندی
مصرف آنتی بیوتیک و عوارض جانبی آن
پزشکان زیادی برای درمان بیماری های عفونی مصرف آنتی بیوتیک ها را توصیه می کنند.برخی از باکتری ها نسبت به آنتی بیوتیک ها هم مقاوم هستند که در نتیجه با مصرف 
دارو ناتوانی نسبت به دارو و در نتیجه مرگ و میر و هزینه ها افزایش می یابد.


ادامه مطلب
    
      دخترکی راه راه قسمت اول . 

ادما تو زندگی در برخورد با دیگران رفتار و اخلاقهای متفاوتی از خودشون نشون می دن و به نوعی با محیط اطراف و اتفاقات پیرامونشون ارتباط بر قرار می كنن در واقعه هر كس اخلاق خاص خودشو داره
مثلا بعضیا می تونن خیلی خشك و جدی باشن مثل بابای خدابیامرزم انقدر خشك و جدی كه اگه یه شب با كمربند به جون مادربد بختم نمی یوفتاد شام از گلوش پایین نمی رفت
و یا خیلی شوخ طبع و بذله گو.............. مثل اقای كیهانی دربون شركت
حرافترین
علائم لک های پوستی
علائم و نشانه های رایج لکه های تیره پوست عبارتند از:
تفاوت رنگ کلی پوست به علت تغییر رنگ پوست
علائم زایمان که در هنگام تولد یا بعد از تولد رخ می دهند
لک های تیره حذف شده از پوست
لکه ای که از یک نقطه کوچک شروع به بزرگ شدن می کند
 
درمان لک های صورت
لیزرتراپی
برای این درمان، لیزر در قسمت های ناخوشایند پوست نفوذ می کند و نور UV توسط سلول ها جذب و کشته می شود. این درمان در ابتدا پوست را تیره تر می کند، اما در عرض یک هفته، یک پوست روشن
درمان سودا
افتیمون مسهل سودا است . 15 گرم افتیمون را ساییده و با عسل و نمک مخلوط کرده میل نمایید .
20 گرم افتیمون را در یک لیوان آب به مدت 10 دقیقه جوشانده و پس از صاف کردن و سرد شدن با 50 گرم عسل مخلوط نمایید
و هر روز صبح یک قاشق مرباخوری به مدت یک هفته میل نمایید . برای امراض سوداوی مفید است .
درمان گلو درد
روش های درمان
خوردن 5 تا 6 عدد انجیر با یک قاشق غذاخوری عسل جهت درد گلو نافع است .
برای رفع گلو درد ، آنژین و آفت چندین بار در روز آبلیمو مخلوط با آب
اثرات ضد التهابی و ضد درد در سنجد 
مطالعات مختلف تاثیر عصاره سنجد در درمان درد و التهاب را نشان داده است. فلاونوئیدهای موجود در سنجد نقش اصلی این درمان را بر عهده دارند.مطالعات علمی نشان داده است که عصاره زیتون در بهبود و کاهش درد و التهاب استئوآرتریت زانو در زنان تاثیر قابل توجهی داشته است. به طور کلی مهمترین کاربرد پزشکی این میوه ، تاثیر ضد درد آن است. به همین دلیل برای افرادی که دچار نرمی استخوان و پوکی استخوان هستند، بسیار مفید می باشد. 
 انواع دمنوش های خانگی
نوشیدنی لیمو: یک عدد لیمو را در یک لیوان آب ولرم بفشارید. بهتر است کمی عسل نیز به آن اضافه کنید تا تاثیر آن بیشتر باشد.
نوشیدنی زنجبیل: برای درمان درد معده ناشی از سوء هاضمه بهترین گزینه است. زنجبیل را می توان به صورت مربای آن، یا میوه خشک نیز مصرف کرد. اگر از زخم معده رنج می برید بهتر است یک رژیم حاوی زنجبیل در شکل دمنوش یا مربا داشته باشید.
نوشیدنی بابونه: بابونه ضد اسپاسم و ضد التهاب است. دمنوش بابونه به آرام شدن دردهای
 اگر عفونت خفیف معده دارید، احتمالا بیماریتان در خانه قابل درمان است. موارد زیر را امتحان کنید:
مصرف مایعات در طول روز، به ویژه پس از اسهال و برای مقابله با آنبه طور منظم غذاهای حاوی نمک اما کم، مصرف کنید.خوردن غذاها و نوشیدنیهایی حاوی پتاسیم، مانند موز و آبمیوه بدون مشاوره با پزشک، دارو مصرف نکنیددر صورتی که نمیتوانید مایعات بدنتان را حفظ کنید، به بیمارستان برویدظروف را با مایع دتول ضدعفونی کنیدزنجبیل میتواند به درمان عفونت کمک کند و درد
یکی از عادات ما ایرانی‌ها، عادت به مصرف "آب یخ" است! شیخ‌الرئیس "ابوعلی سینا" در کتاب خود همگان را به‌شدت از نوشیدن "آب یخ" پرهیز داده و گفته...
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ صحیح نوشیدن آب در آموزه‌های طب سنتی از اهمیت زیادی برخوردار است و متأسفانه درباره میزان مصرف آب و کم‌وکیف آن، باورهای غلطی بین مردم رایج است از جمله این باور بی‌مبنا و غلط که "باید روزانه 8 تا 12 لیوان آب نوشید!".


ادامه مطلب
ریزش مو و راه های درمانی آن
بیشتر مردان تار موهای خود را دست میدهند.تعداد موهای سر از ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ عدد می باشد  ریزش مو بیشتر از حد معمول یک امر طبیعی میباشد که با زنان و تغییرات هورمون رخ می دهد.  ریزش موی ارثی نیست مردان درگیر کرده تا ۳۰ سالگی آنها را کچل خواهد کرد. میتواند به دلایلی همچون استرس دارو مریضی و زایمان داشته باشد که باید با پزشک معالج در میان بگذارید.
 در این میان بسیاری از راه‌های درمان خانگی و دارویی وجود دارند که می توان بر
_آموکسی سیلین عفونت‌های ویروسی مثل سرماخوردگی ها و آنفلوانزای رایج را درمان نمی‌کند_اگر به پنی سیلین حساسیت دارید، نباید از آموکسی سیلین استفاده کنید.
_آموکسی سیلین، تأثیر قرص‌های پیشگیری از بارداری را کاهش می‌دهد و احتمال اینکه شما همزمان با مصرف این دو قرص باز هم باردار شوید وجود دارد
_آموکسی سیلین را درست مطابق با تجویز پزشک‌تان مصرف کنیدبعضی از آموکسی سیلین‌ها را باید همراه با غذا یا یک ساعت بعد از آن مصرف کنید
_اگر آموکسی سیلین را
اگر به علائم افسردگی پس از زایمان مبتلا هستید حتما با پزشک یا روانپزشک صحبت کنید. پزشک ممکن است توصیه کند که مرتباَ با یک مشاور روانشناس ملاقات کنید و یا شروع به مصرف داروهای ضد افسردگی کنید. اما برای درمان افسردگی پس از زایمان اغلب، هر دو نوع درمان توصیه می شود.
راه درمان افسردگی پس از زایمان چیست؟
در حالی که افسردگی پس از زایمان گاهی اوقات به خودی خود از بین می رود، معمولاَ علائم آن نیز با کمک دارو و گفتار درمانی سریعتر از بین می روند. بعد از
دیابت یا بیماری قند یکی از شایع ترین بیماری های ناشی از اختلالات متابولیکی می باشد.برای درمان زخم دیابت بهترین راه بیرون کشیدن تمامی عفونت از بدن بیمار و عضو زخم شده، بدون استفاده از تیغ جراحی و یا تجویز آنتی بیوتیک می باشد.. اگر بدن انسولین کافی تولید نکند یا انسولین ترشح شده به درستی مصرف نشود فرد دچار بیماری دیابت شده است. انسولین هورمونی است که قند خون را تنظیم می کند (۲، ۴ و ۲۰). اگرچه دلیل ابتلا به دیابت مشخص نیست اما عواملی مانند چاقی
قرص ویسول ۵ برای چیست؟
قرص
ویسول 5 معمولا به صورت یک بار در روز مصرف شده و مصرف آن باید به همراه
یک لیوان پر از مایعات باشد. از آنجایی که پودر موجود در قرص، طعم بسیار
تلخی دارد، این دارو باید به طور کامل بلعیده شود.
سولیفناسین را باید به صورت منظم و بر
اساس نسخه پزشک متخصص مصرف کرد تا بیشترین مزایای آن بدست آید. جهت کمک به
یادآوری، باید این دارو را هر روز در زمانی معین مصرف کرد. مقدار مصرف دارو
به شرایط پزشکی، پاسخ به درمان و دیگر دارو هایی بس
1_هر روز خوردن یک مشت برگ زرد آلو 2_ خوردن  برگ کاسنی یا یک استکان عرق کاسنی3_یکی دیگر از شیوه های درمان کبد چرب و کاهش جذب چربی در بدن مصرف زنجبیل در برنامه غذایی هفتگی است. افرادی که در طول هفته 2 تا 3 بارزنجبیل استفاده می کنند، می توانند از خواص درمانی آن در افزایش میزان متابولیسم و سوخت و ساز بدن و کاهش جذب چربی ها بهره مند شوند. برای این منظور می توانید یک تکه زنجبیل را درون یک کاسه ماست رنده کرده و آن را بعد از صرف وعده های غذایی میل کنید.
 
 
قرص کلرفنیرامین از داروهای پرکاربرد جهت درمان حساسیت های مختلف می باشد؛ اما در بسیاری وبسایت های فارسی کاربردها و عوارض یا نحوه مصرف با روشهای قدیمی ذکر شده است که در تحقیقات جدید رد شده اند. در این مطلب همه نکات مهم پیرامون این دارو را بر اساس چندین موسسه معتبر پزشکی بیان می کنیم.
عملکرد این دارو چگونه است؟
کلورفنیرامین نوعی آنتی هیستامین است. تجویز این دارو برای بزرگسالان و کودکان ۶ سال و بالاتر می باشد، برای درمان آلرژی ها، از جمله خارش
 

 
 
برای درمان کم خونی، اگر کسی کم خونی عارضی یعنی کم خونی یا آنمی ناشی از فقر یا کمبود آهن داشته باشد؛  پزشکی جدید، قرص یا کپسول یا شربت یا قطره آهن تجویز می کند.
این داروها برای بدن عوارض و مشکلاتی ایجاد می کنند که با مصرف داروهای گیاهی که در طب سنتی تجویز می شود می نتایج بهتری به دست آورد.
 درمان کم خونی 
اعتیاد به مورفین از جمله مشکلاتی است که در پی مصرف خودسرانه این مسکن به وجود می‌آید. مورفین به عنوان یک ماده مخدر قوی در کنار خاصیت تسکین دهندگی که دارد اگر طبق تجویز پزشک مصرف نشود و دوز آن کنترل نگردد به وابستگی جسمانی و روانی شدید می‌انجامد و فرد را درگیر اعتیاد می‌کند. در موارد شدیدتر نیز ممکن است باعث اوردوز و ایجاد آسیب‌های مغزی نیز شود. در نتیجه درمان اعتیاد به مورفین از اهمیت بسزایی برخوردار است. کسب آگاهی در زمینه علائم و عوارض اع
پرازوسین دارویی است که برای درمان فشار خون بالا تجویز میگردد.این دارو در درمان بیمارانی که مشکل پروستات داشته و یا نارسایی احتقانی قلب، سندورم رینود و در آخر فئوکروموسیتوما دارند هم بکار میرود.برخی پزشکان این دارو را برای افرادی که دارای اختلال استرسی پس از آسیب روانی هستند هم تجویز می کنند.این دارو از طریق شل کردن رگ های خونی برای عبور راحت خون عمل میکند.شکل دارویی پرازوسین به صورت قرص و کپسول می باشد.احتیاط در خصوص مصرف پرازوسینممکن اس
پزشکی متعارف در حال حاضر ایدز را بیماری غیرقابل درمان تشخیص داده است و همچنان در آمریکا و سرتا سر جهان بیشتر می شود. پژوهشگران با مراجعه به عادت های غذایی، سبک و شیوه زندگی و حتی عوامل ژنتیک بر آنند تا راه علاجی برای این بیماری پیدا کنند. به نظر می رسد که مصرف سیر برای مقابله با عفونت هایی که ملازم این بیماری است بسیار مفید باشد. به عبارتی درمان ایدز می تواند تا حدودی امکان پذیر باشد.
معمولا وقتی درمان جدیدی برای ایدز در تجربه های بالینی، مفید
وابستگی به مواد لینت دهنده مزاج یا همان روان کننده ها، یکی از بدترین سوء استفاده هایی است که از داروهای گیاهی می شود. کسی که از لینت دهنده های گیاهی یا شیمیایی استفاده می کند به آن عادت می کند. تمرین های ورزشی، نوشیدن مایعات بیشتر و مصرف غلات و حبوبات سبوس نگرفته، میوه های تازه و سبزی ها به درمان خشکی مزاج کمک می کنند. هضم بد و باکتری علت اصلی خشکی مزاج هستند و سیر در درمان آن می تواند موثر باشد.
برای رفع خشکی مزاج به مدت سه روز سه تا شش حبه سیر ت
معجزه عناب در درمان فشار خون!!! محصولی فوق العاده.

عناب سرشار از پتاسیم بوده و در درمان فشار خون بالا تاثیر شگفت انگیزی دارد.
عناب در طب سنتی طبیعتی معتدل دارد و به همین دلیل دارای خواص زیادی است.
روش مصرف:
برای استفاده از عناب در درمان فشار خون بالا ابتدا حدود ۸ تا ۱۰ عناب را کوبیده و در ۱.۵ لیوان آب، جوش می دهیم تا زمانی که حجم آب به یک لیوان برسد. بعد آن را صاف کرده و استفاده می کنیم. این کار را بین ۴۰ تا ۵۵ روز و روزی یک بار ادامه می دهیم.
توجه  د
کپسول دلوکستین برای درمان های روانپزشکی تجویز می شود و به راحتی از راه دستگاه گوارش جذب می شود . اغلب این دارو برای افراد مبتلا به افسردگی، درد نوروپاتی و فیبرومیالژیا تجویز می شود . البته برای درمان اختلالات اضطرابی نیز تجویز می شود .
مصرف برخی از داروها به صورت همزمان با دلوکستین عوارض جانبی را شدید تر نموده و سبب مشکلات دیگری می شود . بنابراین قبل از مصرف این دارو، داروهایی را که مصرف می کنید، به اطلاع  روانپزشک خود برسانید .
عوارض جانبی ق
مصرف برخی از قرص ها و داروها با معده خالی میتواند عوارض جبران ناپذیری به بدن وارد کنند.همچنین اگر معده پر باشد میتواند اثر و عملکرد بهتری داشته باشد.
افرادی بر طبق عادت خود قرص ها را ناشتا و یا طبق دستور پزشک خود با معده خالی مصرف می کنند. اما برخی داروها هستند که اگر با معده خالی مصرف شوند خطراتی را به همراه دارند.
داروهایی وجود دارند که روی دفترچه راهنمای خود نوشته شده است که با غذا مصرف شود که به این معنی است که اگر آن را با معده خالی مصرف کر
آیا خراش اندومتر، شانس موفقیت آی وی اف را افزایش می دهد؟
خراش اندومتر به طور معمول شامل، انجام بیوپسی اندومتری در اطراف روز ۲۱ سیکل قاعدگی است. بیوپسی با یک pipelle بسیار کوچک ( لوله پلاستیکی کوچک ) که از طریق دهانه رحم و رحم وارد می شود، انجام می شود. یک نمونه کوچک از بافت اندومتر به دست می آید. این روش اغلب سبب گرفتگی عضلات می شود و توصیه می کنیم قبل از زمان مصرف داروهای ضد درد بیشتری مصرف کنید.
خراش اندومتر نیز می تواند در درمان هیستروسکوپی انجا
 
 درمان سریع لاغری صورت
لاغری صورت بسیاری از افراد را آزاد می دهد و می تواند باعث از بین رفتن زیبایی شود، اما برای درمان لاغری صورت باید چه کنیم؟ در ادامه با علت و تمام روش های عالی برای “درمان لاغری صورت” آشنا می شوید.
ادامه مطلب
اصلاح تغذیه و مزاج درمانی از روش‌های درمان آسمگفت و گو با دکتر عالیه خامنه ایدرمان آسم و آلرژی در طب کلاسیک با عدم تشخیص صحیح رو به رو است. باتوجه به پیشرفت‌هایی که در علم پاراکلینیکی وجود  دارد متاسفانه درمان آلرژی خصوصا در کودکان به وسیله طب کلاسیک پاسخگو نبوده درحالی که این بیماری در طب سنتی با مزاج درمانی و اصلاح رژیم غذایی افراد درمان می‌شود.
ادامه مطلب
داروهای مناسب برای درمان دندان درد
دندان دردهایمان را چگونه با چه داروهایی درمان کنیم؟
نوافن و سایر دارو های ترکیبی برای دندان درد
نوافن یک قرص دندان درد قوی است و ترکیبی از ایبوپروفن، استامینوفن و کافئین می باشد. هر چند داروهای ترکیبی در تسکین دندان درد موثر است، ولی در مصرف آن ها باید احتیاط بیشتری نشان داد. چون احتمال آلرژی یا عوارض ناخواسته با افزایش تعداد ترکیب های دارو افزایش می یابد.
ادامه مطلب
خورشت فسنجان بادام و گردواین خورش خوشمزه برای درمان بسیاری از بیماری هایی که از سردی ناشی می شود مثل ام اس، صرع، وسواس، افسردگی، اختلالات عصبی و روحی و ... از سوی استاد حسین خیراندیش توصیه شده است که بسیار مقوی و مصرف آن هفته ای سه وعده سودمند است.
ادامه مطلب
فروش دستگاه درمان زردی
شرکت نی نی سالم با داشتن سابقه طولانی در درمان زردی نوزاد در کشور در حال حاضر با فروش دستگاه درمان زردی
دو نوع دستگاه درمان زردی نوزاد را جهت استفاده هموطنان عزیز در سراسر کشور به فروش میرساند.
این دستگاه ها از طریق مهندسی معکوس از پیشرفته ترین مدل دستگاه زردی ساخت کشور آلمان انجام شده است.
کلیه قطعات دستگاه درمان زردی مذکور به خصوص لامپ آن آلمانی بوده و در نتیجه ضمن داشتن کیفیت بالا عملکرد درمانی عالی نیز دارند.
دو نو
‍ 
خواص به لیمو

•    خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی
•    کمک به هضم غذا
•    تقویت سیستم عصبی
•    درمان تهوع و درد
•    تسکین اسپاسم معده و تحریک پذیری روده بزرگ
•    کاهش علائم نفخ و اسهال
•    رفع استرس ، خستگی و افسردگی
•    درمان اختلالات خواب و بی خوابی
•    تنظیم متابولیسم و کمک به کاهش وزن
•    کاهش تب ناشی از آنفلوآنزا
•    درمان سرماخوردگی و سرفه و آسم
•    درمان گرفتگی بینی و برونشیت
•    تسکین سیستم عصبی و درمان افسردگی خفی
سلکوکسیب متعلق به گروه داروهایی است که به عنوان بازدارنده انتخابی کوکس 2 نامیده می شوند که نوعی داروی ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAID) است. این داروها با کاهش یک ماده در بدن که منجر به التهاب (تورم) و درد می شود، کار می کنند.
سلکوکسیب برای درمان علائم استئوآرتریت، جمود مفصل و آرتریت روماتوئید در بزرگسالان استفاده می شود.
همچنین برای درمان کوتاه مدت (کمتر از 7 روز) درد ناشی از جراحی، رگ به رگ شدن پا و یا کشیدن دندان استفاده می شود.
سلکوکسیب فقط علا
مصرف طبی زرشک به دوره ی مصر باستان می رسد که فراعنه و ملکه ها، این گیاه را با تخم رازیانه به منظور درمان طاعون مصرف می کردند.
پوست، ریشه و ساقه این گیاه خاصیت درمانی دارد. ریشه و ساقه این گیاه زرد رنگ است و اروپایی ها و آمریکای شمالی برای رنگ آمیزی لباس از آن استفاده می کردند. اما ترکیبات موجود در پوست گیاه زرشک، آن را به یک گیاه درمانی تبدیل کرده است.
ادامه مطلب
قرص آلپرازولام یکی از رایج‌ترین داروهای مورد استفاده برای درمان اضطراب، بی‌خوابی، اختلال هراس و افسردگی است که با نام تجاری زاناکس شناخته می‌شود و از خانواده‌ بنزودیازپین‌ها به شمار می‌آِید. برای مصرف این قرص باید دقت زیادی به خرج داد چرا که مصرف طولانی مدت آن باعث بروز اعتیاد می‌شود. همچنین باید توجه داشته باشید که میزان مصرف این دارو حتما باید زیر نظر پزشک انجام گیرد. در کنار مصرف داروهای ضد اضطراب، بهره‌مندی از روش‌های روان درمان
علت التهاب چشم و درمان آن
 
ورم ملتحمه چشمی ویروسی و باکتریایی مسری بوده و به راحتی منتشر می‌شود. از آنجایی که ورم ملتحمه چشم به خاطر ویروس‌هایی رخ می‌دهد که اغلب درمان پزشکی برایشان وجود ندارد، پیشگیری از انتشار آنها بسیار مهم خواهد بود
ادامه مطلب
برای پیشگیری از ابتلا و درمان کبد چرب اکثربیماران ترجیح می دهند از دارو و روش های گیاهی استفاده کنند. چه بخوریم و چه نخوریم تا از شر کبد چرب خلاص شویم و بهترین روش درمان کبد چرب را پیش گیریم.بهترین راههای پیشگیری و درمان کبد چرب با داروهای گیاهی و تغذیهبرای درمان کبد چرب و پیشگیری از ابتلا به بیماری خطرناک و کشنده کبد چرب استفاده از روش های طب سنتی و داروهای گیاهی بهترین راه است. راهی که هر کسی با اطمینان آن را دنبال می کند، بدون درد و بدون عوا
در عین حال که مصرف این داروها کیفیت خواب را بهتر می‌کنند، اما می‌تواند عملکرد مغزی و ماهیچه‌ای بدن را بیش از میزان لزوم برای خواب راحت، از جمله در طول روز کم کند و در طول خواب شبانه نیز ممکن است باعث افت مرگبار سرعت تنفس شود.مصرف خواب‌آورها چه می‌توان کرد؟ هم بی‌خوابی مضر است و هم خواب‌آورها زیان‌بار. در ابتدا بهتر است علت اختلالات خواب خود را با یادداشت‌برداری روزانه از عادت‌های خواب خود مشخص کنید. شاید تنها حذف کافیین از ساعت پنج بع
خواص عسل معجزه ای برای سلامتی بدن
مصرف عسل باکتری هایی را که آکنه ایجاد می کند، از بین می برد. با استفاده از عسل به صورت موضعی می توان زخم های دیابتی را درمان کرد.سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث نرمی آن می شود، خط های ایجاد شده روی صورت را کاهش می دهد و خشکی آرنج و پاشنه پا را برطرف می کند. نرم کننده حاوی عسل، از ایجاد موخوره جلوگیری می کند و باعث براقی مو می شود.روند سوخت و ساز را تسریع می بخشد و باعث کاهش وزن می شود.
مصرف آن با سیر خا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها