نتایج جستجو برای عبارت :

بازیکن مدنظر پرسپولیس با پدیده شهرخودرو تمدید کرد/ صادقی ماندنی شد

کلیک کنید
سروش رفیعی که در دور رفت برای شهرخودرو به میدان رفته بود، هم‌اکنون با گذشت نیم‌فصل به پایان کارش با تیم مشهدی رسیده و جدایی‌اش قطعی شده ولی هنوز رضایت‌نامه رسمی را دریافت نکرده و باشگاه شهرخودرو در حال رایزنی با تیم‌های خواهان این بازیکن است.
 
جواد طاری‌بخش، سخنگوی باشگاه شهرخودرو در این باره گفت: سروش رفیعی همچنان با ما قرارداد دارد و از جدایی او بی‌اطلاع هستیم.
 
او ادامه داد: اینکه گفته می‌شود رفیعی از فولاد پیشنهاد دارد
  قرارداد دو بازیکن تیم پدیده شهرخودرو با این باشگاه تمدید شد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، مدیریت این باشگاه در ادامه فعالیت خود در نقل و انتقالات تابستانی 98، موفق شد پس از مذاکراتی طولانی، قرارداد سعید صادقی، عنصر هجومی و علی نعمتی، مدافع جوان خود را به مدت سه و چهار سال دیگر تمدید کند. بدین ترتیب این دو بازیکن علی‌رغم پیشنهادات فراوانی
  بازیکن تیم پدیده شهر خودرو مدنظر تیم پرسپولیس قرار گرفته است.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، علی نعمتی مدافع تیم پدیده شهرخودرو مد نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و مذاکراتی هم برای جذب این بازیکن انجام شده است.
 
نعمتی در پست مدافع بازی می‌کند و طی روزهای آینده وضعیت او با پرسپولیس مشخص خواهد شد.
 
این بازیکن فصل موفقی را با تیم پدیده پشت سر گذاشت و با این تیم سهمیه آسیایی به دست آورد و روند
  بازیکنان تیم شهرخودرو صبح امروز در مرکز پزشکی ایفمارک حاضر شده و تست‌های لازم را پشت سر گذاشتند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس،اردوی تیم شهرخودرو از روز گذشته در تهران برگزار شد و قرار است شاگردان یحیی گل‌محمدی فردا اولین بازی تدارکاتی خود را مقابل سایپا در زمین اختصاصی این باشگاه برگزار کنند.
 
بر همین اساس، بازیکنان شهرخودرو صبح امروز در مرکز پزشکی ایفمارک  حاضر شدند تا تست‌های پزشکی را پشت سر
  3 بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو در نیم فصل دوم از جمع مشهدی‌ها جدا شدند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرینات شهرخودرو از امروز مجددا آغاز خواهد شد و شاگردان یحیی گل‌محمدی برای نیم فصل دوم کار خود را شروع می‌کنند البته این تیم مشهدی قطعا نسبت به نیم فصل اول مسابقات تغییراتی را در ترکیب تیم خود ایجاد خواهد کرد.
روح‌الله‌باقری مهاجم نیم فصل اول این تیم به دلیل اینکه از نظر فنی رضایت گل‌محمد
  در صورتی که امروز باشگاه شهرخودرو با جدایی یحیی گل محمدی موافقت کند سوالی که پیش می آید این است نیمکت مربیگری این تیم به کدام مربی می‌رسد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در صورتی که امروز باشگاه شهرخودروی مشهد با جدایی یحیی گل محمدی موافقت کند تا این مربی راهی پرسپولیس شود، باید برای انتخاب سرمربی خود وارد عمل شوند.
از مشهد خبر می رسد که مسئولان این تیم هم وقتی متوجه مذاکرات گل محمدی با پرس
  سخنگوی باشگاه شهرخودرو گفت: برخلاف ادعای مسئولان باشگاه استقلال هنوز مشکل مالیاتی مهدی رحمتی برطرف نشده است.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم شهرخودرو اعلام کرد به دلیل مشکلات مالیاتی که از زمان حضورش در استقلال به جا مانده ممنوع الخروج و ممنوع المعامله شده است که این صحبت‌ها با واکنش باشگاه استقلال روبرو شد. این باشگاه امروز در خبری مدعی شد که مشکلا
  سخنگوی باشگاه شهرخودرو گفت:ما فکر می کنیم شاید آدرس و فکس باشگاه شهرخودرو را دوستان در فدراسیون و فوتبال و سازمان لیگ ندارند و به اشتباه جای دیگری نامه ها ارسال می کنند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه شهرخودرو، جواد طاری بخش در خصوص تغییر زمان بازی این تیم مقابل ذوب آهن اظهار داشت:‌ نمی‌دانم چه طور بدون اطلاع ما زمان بازی را تغییر دادند، بعد از بازی با پرسپولیس و با توجه به تعویق با
 بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در اقدامی جالب توپ را در اختیار تیم میزبان قرار داد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دو تیم شهرخودرو و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه امام رضا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل در جریان است.
*به مناسب روز نیروی دریایی در ابتدای بازی بنری جلوی بازیکنان قرار داده شد.
*استقبال خوبی از این دیدار صورت نگرفته و هواداران کمی در ورزشگاه امام رضا حضور دارند.
*حدود ۵۰هوادار آبا
اختصاصی | هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گزینه نهایی خود را برای هدایت سرخ‌پوشان اعلام کرد.
نیوزمای- بعد از خروج برانکو از پرسپولیس مدیران این تیم در فکر جانشین این سرمربی کروات هستند و به نظر می‌رسد این اعضا در آخرین جلسه خود روی یک نام به اتفاق نظر 

گفته می‌شود  بعد از جمع‌بندی اعضای هیئت‌مدیره و توافق ابتدایی در این زمینه، قرار شده مذاکرات برای دریافت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی که به تازگی قرارداد خود را با پدیده شهرخودرو تمدید کرده، ص
  مربی دروازه‌بانان تیم شهرخودرو گفت:‌ مالک باشگاه دل شیر دارد که در این شرایط بد اقتصادی هزینه می‌کند و امیدوارم که او را فراری ندهند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
داوود فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص فصل گذشته‌ای که تیم شهرخودرو پشت سر گذاشت، گفت: سال قبل که با آقای گل‌محمدی تصمیم گرفتیم به تیم شهرخودرو برویم می‌دانستیم کار سختی در انتظار ماست، اما با همه سختی‌ها کار را خیلی خوب شروع کردیم
  مهاجم تیم فوتبال استقلال از مذاکره با شهرخودرو اظهار بی اطلاعی کرد.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که از صبح امروز شایعه مذاکره مرتضی تبریزی با شهرخودرو مطرح شده اما این بازیکن هرگونه مذاکره با تیم مشهدی را تکذیب کرد.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این خصوص با تبریزی تماس گرفت که این بازیکن ضمن اعلام این موضوع که قصد مصاحبه ندارد گفت: با هیچ تیمی مذاکره نکرده است زیرا با باشگاه
یحیی رفت و برگشت 
یحیی در آزادی با ۳ گل تیم سابقش را از پیش رو برداشت، تا ثابت کند رفت و برگشت در هر دو تیم با تفکر خاص خودش ، ۳ امتیازی را که از خیلی دیدگاه هاحساس است بدست آورده. 
امروز در تهران شاگردان سراسیایی در دقایق ۸ و ۱۵ نیمه نخست از یک جناح ، و آنهم راست خود توسط پرسپولیسی ها تسلیم و دروازه شان باز شد .
اما در نیمه دوم با تغییر استراتژی، شهرخودرو توانست یکی از گلها را جبران کند و با آمدن قاضی کمی حمله مشهدی ها را زهردارتر نماید . ولی مهدی
  بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با تیم فوتبال شهرخودرو قرارداد امضا کرد.


بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و
نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، با نظر مساعد یحیی
گل‌محمدی و تلاش‌های بی وقفه حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو خراسان، سروش
رفیعی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران به صورت رسمی قرار
داد خود را با باشگاه شهر خودرو به امض
نحوه طراحی سپتیک تانک
برای طراحی سپتیک تانک ، ابتدا متقاضی ابعاد و متراژ مدنظر خود را در قالب فایل یا عکس به کارشناسان فنی ما ارسال میکند و  کارشناسان طراحی سپتیک تانک شرکت ناب شروع به آماده سازی حجم مورد نظر می پردازند .
البته قابل ذکر است که برای طراحی سپتیک تانک باید نقشه کاملی از آنچه مدنظر است را در دست داشته باشیم تا بتوانیم به هرآنچه که میخواهیم برسیم .
در طراحی سپتیک تانک ابتدا بایستی ابعادد کلی سپتیک تانک را بشناسیم و سپس به طراحی م
  کنفدراسیون فوتبال آسیا 6 دربیل زن برتر هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز بهترین دربیل زن های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
در این راستا محمدرضا خلعتبری، هافبک شهرخودرو با 8 دربیل در رده پنجم قرار گرفت. ماشاریپوف، هافبک پاختاکور با 12 دربیل در صدر بهترین ها قرار دارد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــ
  کنفدراسیون فوتبال آسیا 5 تیم نامزد کسب عنوان بهترین تیم دهه قاره کهن را معرفی کرد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا 5 نامزد کسب عنوان بهترین تیم دهه آسیا را معرفی کرد. در این لیست 5 تیمی، از غرب آسیا تیم های الهلال عربستان و السد قطر حضور دارند.
از منطقه شرق نیز گوانگژو چین، اوراواردز ژاپن و چونبوک موتورز کره جنوبی در این لیست حضور دارند. السد و الهلال به ترتیب در مرحله گروهی لیگ قهرمان
  باشگاه شباب الاهلی امارات در زمینه لژیونرها به دنبال جذب بازیکنان جدید است.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «البیان» امارات خبر داد باشگاه شباب الاهلی تصمیم دارد در تابستان پیش رو در زمینه بازیکنان خارجی اش تجدیدنظر داشته باشد.
این باشگاه اماراتی می خواهد هر 4 لژیونر خود را تغییر دهد و بازیکنان خارجی جدیدی را به خدمت بگیرد. شباب الاهلی اکنون صدرنشین لیگ امارات است و در صورت لغو بازی های این ف
  وضعیت بازیکن تیم شهرخودرو توسط کمیته انضباطی این باشگاه و کادر فنی مشخص خواهد شد.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی مهدی‌خانی بازیکن تیم
شهرخودرو به دلیل مسائل انضباطی و فنی چند روزی است در تمرینات این تیم
شرکت نمی‌کند و شایعه کنار گذاشتن او به همین دلیل به گوش می‌رسد اما از
آنجا که این بازیکن با شهر خودرو قرارداد دارد به همین دلیل از این تیم
کنار گذاشته نشده است.

با نظر  یحیی
  سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را در اردوی تیرماه اعلام کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مدت زمان اردو که قرار بود با توجه به لغو اردوی ملی پوشان در دوره زمانی اسفندماه سال گذشته ۱۱ روز باشد،با توجه به نظر سرمربی تیم ملی به جهت همراهی هرچه بیشتر بازیکنان با باشگاهها در مقطع زمانی پیش فصل به سه روز تقلیل یافت.
 
فهرست ملی پوشان دعوت شد
  مدافع راست تیم فوتبال شهر خودرو در دور جدید تمرینات این تیم حضور ندارد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دور جدید تمرینات تیم فوتبال شهرخودرو از چند روز پیش در مشهد برای آماده سازی در نیم فصل دوم و پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا آغاز شده است.
بعد از جدایی روح‌الله‌باقری، سینا زامهران و رضا صدری از تیم فوتبال شهرخودرو فرشاد محمدی‌مهر نیز از این تیم جدا شده است و در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرد. ا
پنچ شنبه باز رسید و ما سر صبح بیدار باش زدیم تا به کلاسهای صدرا و امورات زندگی برسیم.
رفتیم کانون رضوان و صدرا کلاس شطرنج رفت و من هم باب مذاکره درباره عکسهای دیجتال کلاژ مفهومی را با مربی نقاشی صدرا آغاز کردم.
تصویر سازی  مفهومی از یک بیت شعر و دخالت دندان واقعا سخت است و وقت گیر و تفکر بسیار می طلبد...الحمدلله اولین تصویر با رضایت همسر مواجه شد و قرار شد برای ۱۵ بیت بعدی هم تصویر سازی شود و کلا کار صفحه آرایی کتاب هم به ایشان واگذار شد.
در باز
این خطا در زمان افزودن ردیف یا ستون یا زمان تغییر عرض و ارتفاع سلولها اتفاق می افتد
در محلی که این تغییرات رخ می دهد ردیف یا ستون مخفی شده دارید کافیست انها را از حالت مخفی خارج کرده تغییرات مورد نیاز را اعمال نموده و مجددا ردیف ها یا ستونهای مدنظر مخفی شود
به نقل از «السومریه نیوز» عراق، کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین رده بندی لیگ های فوتبال قاره کهن را اعلام کرد که فوتبال عراق در این رده بندی نهم شد.
تیم‌های اول تا هشتم آسیا نیز در رده بندی جدید به ترتیب زیر است:
1-چین
2-قطر
3-ژاپن
4-کره جنوبی
5-ایران
6-عربستان
7-امارات
8-تایلند
با توجه به این رده بندی اعلام شده 2 کشور برتر منطقه شرق و غرب آسیا سهمیه 3+1 می گیرند. در نتیجه فوتبال ایران با قرار گرفتن در رده دوم منطقه غرب آسیا سهمیه 3+1 خواهد داشت. بدین تر
  باشگاه پرسپولیس یکبار دیگر به حکم محرومیت مدافع این تیم اعتراض کرد و امیدوار هستند که محرومیت خلیل‌زاده برای بازی با پیکان لغو شود.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اتفاقاتی که در شهرآورد 90 رخ داد شجاع خلیل‌زاده  با رأی کمیته انضباطی با محرومیت روبرو شد و به همین خاطر علاوه بر بازی مقابل شهرخودرو در بازی با پیکان هم محروم شد. 
باشگاه پرسپولیس در پی این مسأله به کمیته استیناف اعتراض کرد و آنها ا
  هافبک تیم شهرخودرو گفت: تلاش زیادی کردیم تا با اجرای دستورات تاکتیکی سرمربی تیم، به نتیجه مطلوب دست یابیم اما نشد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، میلاد سرلک در خصوص شکست تیمش در برابر الهلال عربستان اظهار کرد: تلاش زیادی کردیم و از روز نخست برای موفقیت در این بازی هم‌قسم شده‌بودیم اما متاسفانه هرچقدر سعی کردیم نشد و در نهایت شرمنده هواداران شدی
 
انصاری‌فرد قصد دارد پس از دریافت مجوز حرفه‌ای برای حضور در آسیا، تغییرات اساسی در بخش معاونان ایجاد کند تا بتواند هماهنگی بیشتری را برای اجرای برنامه‌های مدنظر خود در باشگاه ایجاد کند
معاونت حقوقی و همچنین معاونت مالی اداری باشگاه از مهم‌ترین حوزه‌هایی است که انصاری‌فرد قصد انتصاب افراد جدید را دارد 
خرید سنگ تراورتن قهوه ای در اصفهاناگر تصمیم خرید سنگ تراورتن قهو ه ای را دارید به شما توصیه می کنیم، در صورتی که ساکن استان اصفهان یا شهر های دیگر هستید، از بین انواع مختلف محصولهای مجموعه ی ما در شهر اصفهان سنگ تراورتن با ویژگی های مدنظر خود را جستجو نموده وبا ماتماس بگیرید. ضمنا خاطر نشان میکنیم که در امر خرید سنگ تراورتن قهو ه ای و یاهر نمونه سنگ دیگری که مد نظر شما باشد.میتوانید جهت سهولت در امرخرید باما در تماس باشید. ۰۹۱۳۵۵۶۶۴۷۷ زارعی
مدیریت زمان، به معنای استفاده‌ی صحیح از زمان و تواناییِ ذخیره‌ی زمان اضافه در کارها می‌تواند باشد. مدیریت زمان را هم در مطالعه و هم در آزمون دادن بایستی مدنظر قرار داده و اجرا کرد. البته این دو به هم وابسته هستند. لذا در وهله‌ی اول باید مدیریت زمان در منزل و حین مطالعه اجرا شود و در وهله‌ی دوم با کمک تکنیک‌های ویژه در جلسه‌ی آزمون نیز مدیریت زمان داشت.
برای شروع در منزل موارد زیر در حین مطالعه باید رعایت شود:
    هدف‌گذاری تعداد صفحه قبل ا
فروش سنگ تراورتن قهوه ای دراصفهاناگر تصمیم خرید سنگ تراورتن قهو ه ای را دارید به شما توصیه می کنیم، در صورتی که ساکن استان اصفهان یا شهر های دیگر هستید، از بین انواع مختلف محصولهای مجموعه ی ما در شهر اصفهان سنگ تراورتن با ویژگی های مدنظر خود را جستجو نموده وبا ماتماس بگیرید. ضمنا خاطر نشان میکنیم که در امر خرید سنگ تراورتن قهو ه ای و یاهر نمونه سنگ دیگری که مد نظر شما باشد.میتوانید جهت سهولت در امرخرید باما در تماس باشید. ۰۹۱۳۵۵۶۶۴۷۷ زارعی.
  نشریه عربستانی از ایجاد هیاتی برای مبارزه با ویروس کرونا در کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الجزیره» عربستان در گزارشی امروز به حضور ویروس کرونا در آسیا و تاثیرش به ورزش و مخصوصا به فوتبال پرداخته است.
این نشریه سعودی خبر داد با توجه به انتشار این ویروس در کشورهای چین، تایلند، ایران، کره جنوبی، سنگاپور، امارات، کویت  بحرین فوتبال آسیا در شرایطی اضطراری قرار دارد.
ک
فروشنده گیاهانِ‎زینتی
اطلاعات مربوط به محل مدنظر شما برای نگهداری گیاهان خریداری‎شده را ندارد.
بنابراین در صورت عدم داشتن آگاهی‎های کافی در مورد گیاهان‎زینتی، شرایطی از نور،
دما و رطوبت و ... محل را به فروشنده بدهید تا گزینه‎های مناسب را به شما معرفی نمایند.
 
فروشنده گیاهانِ‎ زینتی اطلاعات مربوط به محل مدنظر شما برای نگهداری گیاهان خریداری‎ شده را ندارد. بنابراین در صورت عدم داشتن آگاهی ‎های کافی در مورد گیاهان‎ زینتی، شرایطی از نور، دما و رطوبت و ... محل را به فروشنده بدهید تا گزینه‎ های مناسب را به شما معرفی نمایند.
نوزاد را روی شکم برهنه ی مادرش گذاشتم.پارگی زایمانی را دوختم،حین درآوردن پیشبند و دستکش و آستین و عینک و ماسک و چکمه های زایمان از بین اسم های مدّنظر مادر "اهورا" را انتخاب کردم.به خواهر زائو تبریک گفتم و "خسته نباشید خانم دکتر"ش را به دل خوش شنیدم و از اتاق زایمان شماره ی شش خارج شدم.
اگر یک نفر دوسال قبل که استاجر زنان بودم،یا اصلا همین دو ماه قبل که قرار بود اینترن زنان شوم این سناریوی بالا را تعریف میکرد از ته دل میخندیدم...اما این اتفاق در و
  سرمربی تیم شهر خودروی مشهد زودتر از اعضای این تیم و از روز گذشته به تهران آمد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  بازیکنان تیم شهر خودرو برای مصاف با استقلال که در روز پنجشنبه برگزار می شود، ساعت 12 ظهر امروز از مشهد راهی تهران شده و در هتل استقلال مستقر می شوند. یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم مشهدی روز گذشته و پس از تمرین این تیم راهی تهران شد.
شهرخودرو برای این بازی محمد آقاجانپور را به دلیل مصدومی
«مرد ایرلندی» فیلمی به غایت طولانی، کند، خسته‌کننده و با حواشی زیاد است که آدم هر لحظه انتظار پایانش را می‌کشد. برخلاف یک فیلم گانگستریِ معمول که آدم منتظر هیجان است، در این فیلم تقریبا هیچ هیجانی وجود ندارد. حتی صحنه‌های گانگستری هم گانگستری نیستند! خیلی خشک و بی‌روح و کسالت‌بار!
اما بنظر میرسد همه اینها عمدی و حامل پیام و احساس اصلی مدنظر اسکورسیزی است. زندگی واقعی یک گانگستر اگرچه برایمان هیجان‌انگیز تصویر شده است اما واقعیت آن زندگ
 پس از مشخص شدن مصدومیت مادیبو مایگا مهاجم مالیایی مدنظر قرمزها این باشگاه حالا به دنبال مهاجم خارجی دیگری می‌گردد.
گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس طی 24 ساعت آینده مهاجم مدنطر و جدید خود را معرفی خواهد کرد و همچنین علا عباس مهاجم 22 ساله و ملی پوش تیم ملی عراق و باشگاه الزورا  گزینه جدی و جدید سرخپوشان است.
این مهاجم  جوان در فصل قبل که با الزورا در لیگ قهرمانان حضور داشت و همگروه ذوب آهن نیز بود موفق شده در 18 بازی خود برای این تیم عراقی 11 گل به
وقتی صحبت از بهینه‌سازی کمپین ادوردز می‌شه، امکان داره فکر کنید فقط بهینه‌سازی نرخ تبدیل یا کلیک‌های تبدیل‌شده مدنظر هست اما حقیقتاً چیزهای بسیار بیشتری هستن که باید اونها رو بررسی کنید علی‌الخصوص نرخ کلیک ما، نرخ کلیک کلیدواژه‌های شما، نرخ کلیک تبلیغات شما.
ادامه مطلب
با افزایش سهمیه ایران در مرحله گروهی و حضور هر چهار نماینده در این فصل از رقابت ها جایگاه ایران در رده بندی کلی ACL یک پگله ارتقا پیدا کرد.
 
به گزارش "ورزش سه"، جدیدترین رنگینگ کشورهای آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا در حالی بعد از اتمام پلی آف و مشخص شدن چهره 32 تیم حاضر در مرحله گروهی مشخص شد که فوتبال باشگاهی ایران با داشتن هر چهارسهمیه در مرحله گروهی یک پله به نسبت آخرین رنکینگ ارتقا پیدا کرد.
درخشش تیم های استقلال و شهرخودرو در پلی آف ACL2020 و برت
افراد استراتژی‌های سرمایه‌گذاری متفاوتی در بازه‌های زمانی مختلف انتخاب می‌کنند. برخی سهام‌داران با اعتقاد بر نوسان‌گیری در دوره‌های کوتاه‌مدت فعالیت می‌کنند و برخی دیگر افق زمانی طولانی‌‌تری را برای کسب بازدهی بیشتر مدنظر دارند. تفاوت دیدگاه این دو گروه‌ طبعاً موجب انتخاب روش‌های سرمایه‌گذاری مختلف در بین معامله‌گران می‌شود.
 
ادامه مطلب
  باشگاه ذوب آهن ایران که روز 14 مرداد باید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاتحاد عربستان برود دچار مشکلات مالی است.


   
   بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ذوب آهن اصفهان که روز شنبه 12 مرداد قرار است برای دیدار با الاتحاد عربستان راهی امارات شود دچار مشکلات مالی است. باشگاه ذوب آهن تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا از نظر مالی با محدودیت های زیادی مواجه شده است آن هم در حالیکه الاتحاد
یکی از بیشترین محصولات تولیدی کارتن پلاست در صنعت کشاورزی تولید جعبه میوه کارتن پلاست میباشد .
جعبه میوه های تولیدی از جنس کارتن پلاست بدلیل سبکی وزن ، قیمت مناسب و تهویه مطبوع هوا جهت تازه نگهداشتن میوه و سبزیجات جایگزین سبدهای پلاستیکی قدیمی میباشند .
امروزه بسته بندی میوه و سبزیجات با جعبه های کارتن پلاست در همه جای دنیا یکی از رایج ترین متدهای بسته بندی مواد غذایی میباشد ، کارتن پلاست به دلیل قابل بازیافت بودن و سازگاری کامل با محیط زی
جدول جام خلیج فارس




تیم
بازیها
امتیاز



1

پرسپولیس

27
56


2

سپاهان

27
51


3

استقلال

27
50


4
  سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس از باخت سنگین مقابل الهلال آنقدر ناراحت
شد که با استراحت را از بازیکنانش گرفت و آنها را به این ترتیب جریمه کرد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در
نخستین حضورش روی نیمکت الاهلی، شاهد باخت سنگین 4 بر 2 تیمش در بازی رفت
مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.

این
نتیجه مربی چند هفته قبل پرسپولیسی‌ها را بسیار ناراحت کرد تا جایی که او
برای آنکه ناراح
بالاخره Canon از نسل جدید  5D یعنی Mark IV در تاریخ 25 آگوست 2016 رونمایی کرد. مهم‌ترین تغییراتی که EOS 5D Mark IV در مقایسه با نسل‌های قبلی خود داشته را می‌توان در وضوح‌ تصویر 30 مگاپیکسلی سنسور، پردازنده نسل جدید DIGIC 6+، فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel و درنهایت ضبط کردن فیلم با وضوح 4K خلاصه کرد. 
 
شرکت Canon روی این مدل از سنسوری استفاده کرده که حساسیتش به نور از 50 تا 102400 متغییر است. به علاوه سنسور دوربین درکنار این حساسیت، مجهز به فناوری Dual Pixel AF شده است. 
 
سیس
اصولا علی که سرما میخوره، میبرمش پزشک اطفال. 
اگه خدایی نکرده عفونت خاص و زیادی داشته باشه که نسخه ی پزشک رو تمام و کمال اجرا میکنم. 
ولی اگه بگه : "عععیییی... نه... خیلی عفونت نداره... " و شل و ول بنویسه چرک خشک کن، خودم نسخه رو عوض میکنم :| 

سفکسیمِ موردنظر رو حذف کرده و به جاش دمکرده ی آویشن-بنفشه به انضمام مقداری چهارتخمه میگنجونم توی نسخه. 
یعنی اگه نسخه ی ترکیبیِ من و دکتر رو ببینید این میشه:
شربت سرماخوردگی: هر هشت ساعت
شربت سیتریزین: هر شب
آوی
بی تردید تربیت روحی و معنوی نوجوانان باید از آغاز حیات آنان مدنظر قرار گرفته شود. دین سه جزء اصلی دارد:۱- مذهبی بودن سازمانی متضمن عضویت در مؤسسات دینی۲- مذهبی بودن فردی که تعهد فردی نسبت به دین دارند.۳- عقاید دینی، عقاید هسته ای افراد هستند که به دینشان و رابطه شان با خدای بوده است.آشنا کردن دانش آموزان با لطافت طبیعت (آب و هوا، آفتاب، کوه، دریا و…) می تواند نشاط و شادابی را با ادراک طبیعت خداوندی بدست آورد بطوری که با دیدن هر یک از ابعاد طبیع
بی تردید تربیت روحی و معنوی نوجوانان باید از آغاز حیات آنان مدنظر قرار گرفته شود. دین سه جزء اصلی دارد:۱- مذهبی بودن سازمانی متضمن عضویت در مؤسسات دینی۲- مذهبی بودن فردی که تعهد فردی نسبت به دین دارند.۳- عقاید دینی، عقاید هسته ای افراد هستند که به دینشان و رابطه شان با خدای بوده است.آشنا کردن دانش آموزان با لطافت طبیعت (آب و هوا، آفتاب، کوه، دریا و…) می تواند نشاط و شادابی را با ادراک طبیعت خداوندی بدست آورد بطوری که با دیدن هر یک از ابعاد طبیع
کلیک کنید
 
 گابریل کالدرون به موضوع بی پاسخ از سوی پرسپولیس تبدیل شده است و در شرایطی که این مربی آرژانتینی در اولین فصل حضورش در این تیم، موفق شد با سرخ‌ها به قهرمانی نیم فصل دست یابد و حضور در نیمه نهایی جام حذفی را نیز تجربه کند، هنوز هیچ پاسخ روشنی درباره زمان بازگشت او وجود ندارد.
کالدرون پیش از ترک ایران در پایان آخرین بازی تیمش، گلایه‌های تندی را بابت عدم  احترامی که مدنظر و شایسته است را اعلام کرد و در ادامه نیز شروطی برای ادامه همک
می‌دانید، به زمانه نیست، به جغرافیا نیست، به حوزه و دانشگاه نیست، همهٔ آدم‌های مهم (آدم‌های واقعا مهم نه آن‌ها که رسانه بارمان می‌کند) بهانه‌های زیادی برای مهم نبودن و نشدن داشته‌اند، ولی تصمیم گرفتند علی‌رغم جمیع گرفتاری‌ها، آنی شوند که باید.در حوزهٔ مدنظر بحث من، یک نگاه سرسری که به تاریخ می‌اندازیم، تقریبا تک‌تک بزرگان علمی سرزمینمان، دلایل کاملا قانع‌کننده‌ای داشتند برای تلاش نکردن، تسلیم شدن و بی‌تاثیر بودن. جنگ بوده، غارت
خب بچه‌ها به تمرین مربوط به جستجوی رقابتی خوش اومدین! جستجوی رقابتی یک موضوع بسیار جالبه و البته یک راه عالی برای اینکه روی دوش افراد دیگری که به صورت آنلاین کار می‌کنن سوار شین و ببینین که اونها چکار می‌کنن تا همون رو برای کمپین‌هاتون تقلید کنین. می‌خوام چند تا از ابزارهای مختلفی که خودم استفاده می‌کنم رو مورد بررسی قرار بدم؛ بدین ترتیب می‌تونید نسبت به عملکرد سایر رقباتون دید پیدا کنین، اینکه مردم بر روی کلیدواژه‌های مدنظر شما برای
در
خرید لپ تاپ سامسونگ–والبته سایر لپ تاپ های موجود در بازار- مؤلفه‌های
هستند که می‌بایست مدنظر قرار گیرند. برخی از این موارد عبارتند از: عمر
باتری لپ تاپ، نوع سیستم عامل لپ تاپ، پردازنده تصویری لپ تاپ، وزن لپ تاپ،
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ، پردازنده لپ تاپ، حافظه لپ تاپ و … .
بی‌توجهی
به این موارد در حین خرید لپ تاپ سامسونگ سبب می‌گردد تا دستگاه خریداری
شده، عملکردی مناسب  از خود ارائه ندهد و انتظارات کاربر را برآورده نسازد.
بنابراین
با سلام
 
منابع مرتبط با هر درس در زیر عنوان همان درس آورده شده است.
بخشهای مدنظر هر درس نیز در زیر هر فایل منبع ارسالی   اعلام شده است.
بخشهای موردنظر جهت آزمون میانترم با رنگ قرمز مشخص شده است.
مابقی عناوین برای پایان ترم می باشد.
 
 
 
در قسمت نظرات میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید.
 
 
 
تاریخهای آزمون میانترم:
 
درس امنیت بانکهای اطلاعاتی    تاریخ   2 دی  98
 
درس مهندسی نرم افزار    تاریخ   25  آذر  98
 
درس قراردادهای ارتباطی امن    تاریخ
عسل اسطوخودوس و خواص آن برای بدن
 
اگر
به دنبال عسلی هستید که دارای فواید زیادی برای سلامتی شما باشد، باید عسل
اسطوخودوس را مدنظر قرار دهید. نام اسطوخودوس (Lavender) احتمالاً از اسم
گیاهی آن یعنی Lavandula یا ریشه لغت فرانسوی Lavande گرفته شده است. کتاب
فرهنگ لغت کالینز، تنها شکل گیاه «اسطوخودوس» (Lavender) را به عنوان
«هرگونه بوته چهارفصل یا گیاه دارویی از سرده Lavandula، بخصوص Lavandula
vera که به دلیل گل‌های ارغوانی یا آبی رنگ خود و به عنوان منبع روغن معطر
(روغن
بسم الله الرحمن الرحیم
«مدیاطوری»
قسمت1
   رسانه... بله، رسانه! کلمه‌ای که در دنیای کنونی مکرر می‌شنویم. چیزی که چپ می‌رویم، راست می‌رویم، می‌گویند دنبال ماست و مانند غولی بی شاخ و دم می‌خواهد ما را ببلعد. اما واقعا رسانه چیست؟
   پس از خلقت انسان، اولین گفت و گوی حضرت آدم با حضرت حوا را می‌توان اولین رسانه نامید. در واقع، چیزی که باعث هرگونه انتقال اطلاعات بین افراد شود را رسانه می‌توان نامید. ولی در دنیای حاضر، رسانه همان رسانه جمعی است
هدف تمامی خریداران درب های ضد سرقت در وهله اول امنیت درب ضد سرقت می باشد و شرکت های سازنده تلاش می کنند درب های ضد سرقتی بسازند که در حین داشتن امنیت فوق العاده بالاتر نسبت به درب های معمولی، دارای ظاهری زیبا و همچنین متنوع و کاربردی باشند که شرکت ایمن سامان در این زمینه توانسته دربهای ضد سرقت و همچنین پنجره های دو جداره را از نظر امنیت، کیفیت و زیبایی به بازار ارائه نمایید.
امروزه انسان ها به دنبال ایمن ترین وسایل برای ایجاد امنیت در خانه و
معنای لغوی فرفورژه در صنعت آهنگری
 کاتالوگ فرفورژه اگر با حفاظ های آهنی سر و کار داشته باشید و از آن ها برای مصارف مختلف استفاده کرده باشید
 
کاتالوگ فرفورژه
طبیعتا نام فرفورژه را تاکنون شنیده اید که به عنوان گل نرده حفاظ های آهنی مورد استفاده واقع می گردد.
اما آیا تاکنون از خود پرسیده اید که رگ و ریشه اصلی این واژه از کجا نشئت می گیرد؟
 
کاتالوگ فرفورژه
و واژه مورد نظر به زبان فارسی چه معنا و مفهومی را در ذهن تداعی می سازد و در فرهنگ لغت نیز
این روند انقدر متداول است که هیچ کس درباره پیچیدگی آن فکر نمی کند و این سمعک روان شناسان زبان هستند که این مسائل را بررسی و مطالعه می کنند.در روند رمز گذاری، یک ایده (چیزی که پنهان است و موجودیت فیزیکی قابل رویت ندارد) به یک ماهیت فیزیکی(سیگنال گفتاری) تبدیل می شود. از سوی دیگر در روند رمزگشایی، شنونده سیگنال فیزیکی را رمزگشایی می کند و همان ایده را دوباره کشف می کند. سیستم زبانی پلی بین ایده و گفتار برقرار می کند و امکان ارتباط بین این دو را فر
تو این قرنطینه اجباری فرصت خوبیه به درون خودمون سفر کنیم
بقول زنده یاد قیصر
دیرگاهیست که افتاده ام از خویش به دور
شاید این عید به دیدار خودم هم بروم...
این عید همون عید مدنظر قیصرجانه
من هرروز یه برنامه لایو روانشناسی میبینم و مطالب روانشناس مورد علاقه خودم و دنبال میکنم
نکاتش و ختما اینجا یاداشت میکنم 
سعی میکنم حتما در روز یه ویس از استاد صفایی یااستاد پناهیان گوش کنم
برای خود واقعیم بیشتر وقت دارم میذارم
سعی میکنم  صفحه های مجازی و کمتر ک
  شش باشگاه لیگ برتری فوتبال از رئیس فدراسیون درخواست افزایش سهمیه در جذب بازیکن را داشته اند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که هنوز سازمان لیگ زمان رسمی برگزاری لیگ نوزدهم را اعلام نکرده است، چند باشگاه طی نامه ای به تاج رئیس فدراسیون فوتبال درخواست افزایش  سهمیه های بازیکنان را مطرح کرده اند.
 
باشگاه های پرسپولیس، تراکتور ، ماشین سازی،شاهین بوشهر، پارس جنوبی و شهرخودرو از رییس فدراسیون
ارزش بالای وزیر موجب می شود تا قربانی وزیر یکی از جذاب ترین مفاهیم
در شطرنج باشد. من درباره نوعی شبه قربانی که در آن ادامه ای واضح تا برد وجود
دارد صحبت نمی کنم. چیزی که مدنظر من است از دست دادن وزیر در مقابل چند مهره حریف
و جبران پوزیسیونی است که در حین بازی نمی تواند محاسبه شود...
پرسپولیس که مدت طولانی مشغول بررسی گزینه‌های مختلف برای خط حمله خودش بوده تا کنون با چند بازیکن مذاکره داشته ولی هرکدام به دلایلی نهایی نشده‌اند و باشگاه مجبور شده به سراغ سایر نفرات برود و این پروسه تا به امروز طول کشیده است.
در همین راستا جدید‌ترین بازیکنی که نزدیک به خط حمله پرسپولیس معرفی شده، جونیور براندائوی برزیلی است که گفته می‌شود قرار است به زودی برای مذاکرات نهایی وارد ایران شود.
این مهاجم برزیلی با سابقه بازی در لودوگورتس بل
«دکتر ایزابل والراند»، سرپرست تیم تحقیقاتی از دانشگاه کالگاری کانادا، می گوید: « مطالعات بر وجود رابطه بین بیماری پوستی و بیماری روانی تاکید دارد. ریسک ابتلا به افسردگی بلافاصله بعد از تشخیص بیماری آکنه بالاترین میزان است.»
در این تحقیق نتایج نشان داد لازم است متخصصان در بیماران مبتلا به آکنه، علائم خلق و خوی شان را نیز مدنظر قرار دهند و درمان های اولیه را برای افسردگی آغاز نمایند.
محققان در این مطالعه از داده های مربوط به شبکه داده های سل
هدف کلی این بخش آشنایی اجمالی به حسابداری و قواعد کلی حاکم بر آن است که در گفتار نخست پیرامون اهمیت حسابداری، بایستی اهمیت و نقش اطلاعات حسابداری را در واحدهای تجاری و فضای اقتصادی جامعه مدنظر داشت.
تصمیم گیری صحیح و به موقع، رمز موفقیت موسسات است. این مهم دست یافتنی نیست مگر زمانی که اطلاعات صحیح و به موقع در اختیار مدیران موسسات قرار گیرد. از طرف دیگر سرمایه گذاران در صورتی می توانند در بازارهای سرمایه حضور شایسته داشته باشند که اطلاعات ح
فیلترهای نایاب بورس تهران
فیلترهای ناب بورس تهران یکی از دغدغه هایی که همیشه برای سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران مطرح می باشد این است که چگونه می توان از بین تعداد 450 سهام شرکت در بورس اوراق بهادار و فرابورس سهام خاص و مدنظر خود را گلچین کنند و همیشه در سبد شخصی نظاره گر رفتار آنها باشند؟ راستی شما می دانید که حرفه ای های بازارسرمایه ، چگونه با وجود نوسانات قیمت سهام همیشه سود می کنند؟ و همچنین سوالهایی از ای ...
دریافت فایل
اعتراض در این نوشتار به معنای نکته گیری نمودن است اعم از اینکه نکته های مدنظر فقط در ذهن باشد یا به زبان بیاید اعم از گویش سخت و نرم و عبور از گویش صِرف و مبارزه ی عملی. همچنین اعم از اعتراض سیاسی،اجتماعی،علمی یا حتی فلسفی. در یک کلام اعتراض در این متن مطلقِ نکته گیری است که همراه با یک نارضایتی باشد.
نکته ی دیگر اینکه تقسیم بندی های این متن تا حد زیادی دوران بر نفی و اثبات است منتهی از آنجا که عقاید انسان بیش از یکی است و همچنین رفتارش؛ پس این
احتمالا برایتان پیش آمده که کالایی را از بازار یا فروشگاه های اینترنتی خریداری کرده اید، اما بعدا متوجه شده اید که میتوانستید همان کالا را با قیمتی ارزان تر از آنچه خرید کرده اید، خریداری کنید.
ماه همیشه عادت داریم تا خریدهای خودمان را از بازار شهرها و یا فروشگاه های اینترنتی شناخته شده خریداری کنیم، اما اگر ابزاری در اختیار داشته باشیم که بتوانیم به کمک آن، از قیمت کالای مدنظر خودمان در سایر فروشگاه ها هم مطلع باشیم، قطعا تجربه خرید لذت ب
احتمالا برایتان پیش آمده که کالایی را از بازار یا فروشگاه های اینترنتی خریداری کرده اید، اما بعدا متوجه شده اید که میتوانستید همان کالا را با قیمتی ارزان تر از آنچه خرید کرده اید، خریداری کنید.
ماه همیشه عادت داریم تا خریدهای خودمان را از بازار شهرها و یا فروشگاه های اینترنتی شناخته شده خریداری کنیم، اما اگر ابزاری در اختیار داشته باشیم که بتوانیم به کمک آن، از قیمت کالای مدنظر خودمان در سایر فروشگاه ها هم مطلع باشیم، قطعا تجربه خرید لذت ب
احتمالا برایتان پیش آمده که کالایی را از بازار یا فروشگاه های اینترنتی خریداری کرده اید، اما بعدا متوجه شده اید که میتوانستید همان کالا را با قیمتی ارزان تر از آنچه خرید کرده اید، خریداری کنید.
ماه همیشه عادت داریم تا خریدهای خودمان را از بازار شهرها و یا فروشگاه های اینترنتی شناخته شده خریداری کنیم، اما اگر ابزاری در اختیار داشته باشیم که بتوانیم به کمک آن، از قیمت کالای مدنظر خودمان در سایر فروشگاه ها هم مطلع باشیم، قطعا تجربه خرید لذت ب
احتمالا برایتان پیش آمده که کالایی را از بازار یا فروشگاه های اینترنتی خریداری کرده اید، اما بعدا متوجه شده اید که میتوانستید همان کالا را با قیمتی ارزان تر از آنچه خرید کرده اید، خریداری کنید.
ماه همیشه عادت داریم تا خریدهای خودمان را از بازار شهرها و یا فروشگاه های اینترنتی شناخته شده خریداری کنیم، اما اگر ابزاری در اختیار داشته باشیم که بتوانیم به کمک آن، از قیمت کالای مدنظر خودمان در سایر فروشگاه ها هم مطلع باشیم، قطعا تجربه خرید لذت ب
احتمالا برایتان پیش آمده که کالایی را از بازار یا فروشگاه های اینترنتی خریداری کرده اید، اما بعدا متوجه شده اید که میتوانستید همان کالا را با قیمتی ارزان تر از آنچه خرید کرده اید، خریداری کنید.
ماه همیشه عادت داریم تا خریدهای خودمان را از بازار شهرها و یا فروشگاه های اینترنتی شناخته شده خریداری کنیم، اما اگر ابزاری در اختیار داشته باشیم که بتوانیم به کمک آن، از قیمت کالای مدنظر خودمان در سایر فروشگاه ها هم مطلع باشیم، قطعا تجربه خرید لذت ب
احتمالا برایتان پیش آمده که کالایی را از بازار یا فروشگاه های اینترنتی خریداری کرده اید، اما بعدا متوجه شده اید که میتوانستید همان کالا را با قیمتی ارزان تر از آنچه خرید کرده اید، خریداری کنید.
ماه همیشه عادت داریم تا خریدهای خودمان را از بازار شهرها و یا فروشگاه های اینترنتی شناخته شده خریداری کنیم، اما اگر ابزاری در اختیار داشته باشیم که بتوانیم به کمک آن، از قیمت کالای مدنظر خودمان در سایر فروشگاه ها هم مطلع باشیم، قطعا تجربه خرید لذت ب
احتمالا برایتان پیش آمده که کالایی را از بازار یا فروشگاه های اینترنتی خریداری کرده اید، اما بعدا متوجه شده اید که میتوانستید همان کالا را با قیمتی ارزان تر از آنچه خرید کرده اید، خریداری کنید.
ماه همیشه عادت داریم تا خریدهای خودمان را از بازار شهرها و یا فروشگاه های اینترنتی شناخته شده خریداری کنیم، اما اگر ابزاری در اختیار داشته باشیم که بتوانیم به کمک آن، از قیمت کالای مدنظر خودمان در سایر فروشگاه ها هم مطلع باشیم، قطعا تجربه خرید لذت ب
احتمالا برایتان پیش آمده که کالایی را از بازار یا فروشگاه های اینترنتی خریداری کرده اید، اما بعدا متوجه شده اید که میتوانستید همان کالا را با قیمتی ارزان تر از آنچه خرید کرده اید، خریداری کنید.
ماه همیشه عادت داریم تا خریدهای خودمان را از بازار شهرها و یا فروشگاه های اینترنتی شناخته شده خریداری کنیم، اما اگر ابزاری در اختیار داشته باشیم که بتوانیم به کمک آن، از قیمت کالای مدنظر خودمان در سایر فروشگاه ها هم مطلع باشیم، قطعا تجربه خرید لذت ب
 حفاظ آهنی ایمن و مقاوم درب آپارتمان
حتما تا پیش از این با حفاظ ضد سرقت و خاصیت منحصر به فرد آن آشنایی پیدا کرده اید و می دانید که امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آکاردئونی به جهت بالا بردن سطح ایمنی خانه ها استفاده می شود. اما اگر قصد خرید این نوع از درب ها را در ذهن خود می پرورانید، طبیعتا توجه به یک سری نکات در این زمینه بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که این عوامل تأثیر مستقیمی در ایمن سازی درب آپارتمان  دارند که شما به هنگام خرید این نوع ا
با سلام
 
منابع مرتبط با هر درس در زیر عنوان همان درس آورده شده است.
بخشهای مدنظر هر درس نیز در زیر هر فایل منبع ارسالی   اعلام شده است.
بخشهای موردنظر جهت آزمون میانترم با رنگ قرمز مشخص شده است.
مابقی عناوین برای پایان ترم می باشد.
 
لازم به ذکر است عناوین پایان ترم هنوز کامل نشده است...
 
در قسمت نظرات میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید.
 
 
 
تاریخهای آزمون میانترم:
 
درس امنیت بانکهای اطلاعاتی    تاریخ   2 دی  98
 
درس مهندسی نرم افزار    تاری
با سلام
 
منابع مرتبط با هر درس در زیر عنوان همان درس آورده شده است.
بخشهای مدنظر هر درس نیز در زیر هر فایل منبع ارسالی   اعلام شده است.
بخشهای موردنظر جهت آزمون میانترم با رنگ قرمز مشخص شده است.
مابقی عناوین برای پایان ترم می باشد.
 
لازم به ذکر است عناوین پایان ترم هنوز کامل نشده است...
 
در قسمت نظرات میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید.
 
 
 
تاریخهای آزمون میانترم:
 
درس امنیت بانکهای اطلاعاتی    تاریخ   18 آذر 98
 
درس مهندسی نرم افزار    تار
«کاهانی» کارشناس پزشکی قانونی:
▪️۲ نظریه مدنظر دارم یکی این که گلوله به دیوار اصابت کرده و بد کمانه کرده به کف دست خورده و در وان فرو رفته است و کمی هم در این میان خون پاشیده شده و مرحوم تعادلش به هم خورده و در وان افتاده است.
▪️میتوان نبش قبر کرد و بررسی کرد که آیا آسیبی به استخوان جناغ وارد شده یا خیر، اگر شکستگی ایجاد شده باشد می توان این نظریه را تایید کرد که گلوله پس از از ورود از دست و خروج از آن به سینه خورده وبا برخورد به استخوان باعث د
می خواهید آینده اینترنت اشیا را بدانید؟ از برنامه نویسان بپرسید!
یکی از نظرسنجی های جدید از برنامه نویسان حوزه اینترنت اشیا نشان می دهد قابلیت اتصال، عملکرد و استانداردها جزو نواحی هستند که باید در پروژه های اینترنت اشیا مدنظر قرار گیرند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برنامه نویسان نرم افزار دنیا را در اختیار خود دارند. حالا اگر می خواهید آینده فناوری های مهمی همچون اینترنت اشیا را بدانید باید ببینید برنامه نویسان چه کارهایی را انجا
سلام.
 
انگار حرفهایی که از جنس صحبتهای خصوصی  هستند را ناخواسته با سلام شروع می کنم.
 
این یک اقرارنامه است که شاید اصلا آن را نخوانید، ولی به سبب اهمیتی که برای خودم دارد و لازم است مدنظر داشته باشم، آن را می نویسم.
 
بعد از نوشتن پست دیشب با نام «دندان پیش یا دندان آسیا؟ مساله این است.» حال خودم خیلی بد شد.
حذفش کردم.
ادامه مطلب
عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان– خانوادهخانواده اولین نهادی است که انسان در آن رشد می کند و تأثیر مستقیم بر اعمال و رفتارها و نگرش ها و طرز تلقی های فرزندان دارد. برخی خانواده ها عموماً دنیا را مکانی قابل اعتماد، منظم، پیش بینی پذیر، قابل مهار می بینند. آن ها خود را با کفایت می شمارند، سایر خانواده ها اطراف خود را محیطی خطرناک، نااستوار و متزلزل، غیرقابل پیش بینی می انگارند که خطر بالقوه در آن وجود دارد. بنابراین دیدگاه خانواده و رفتار
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398








تراکتورسازی


-

پرسپولیس


17:00








استقلال


-

استقلال خوزستان


20:15
باشگاه استقلال پس از جدایی پاتوسی سخت به دنبال جانشین وی به عنوان هافبک بازیساز و خلاق است.
گفته می‌شود گزینه مدنظر استراماچونی برای تقویت خط میانی استقلال کریستین پاسکواتو هافبک 30 ساله باشگاه لژیا ورشو لهستان می‌باشد، این بازیکن در پایان این فصل پس از پایان قرارداد 2 ساله‌ش با لژیا ورشو بازیکن آزاد محسوب می‌شود و آبی‌پوشان فقط با پرداخت حقوق وی می‌توانند این هافبک خلاق و بازی‌ساز را به خدمت بگیرند.
این هافبک که هم وطن استراماچونی می
طراحی ایمن پل ها بعنوان یکی از سازه های مهم و شریان های حیاتی از اهمیت بسیاری برخوردار است. با این وجود، تامین معیارهای طراحی سازه ای بتنهایی نمی توانند تضمین کننده بهترین طرح ممکن برای هر شرایطی باشند. بدیهی است بهترین طرح باید علاوه بر ایمنی سازه ای، شرایطی چون اثرات زیست محیطی (Environmental Impacts) و هزینه های ساخت (Investment Costs) را نیز مدنظر قرار داده باشد.

ادامه مطلب
شما دارای هر که کسب‌وکاری باشید برای موفقیت بیشتر نیازمند داشتن یک وب‌سایت هستید. در این جهان ‌همیشه متصل، حتی کسب‌وکارهای ساده و ابتدایی نیز باید از طریق وب قابل دسترسی باشند. یک کسب‌وکار موفق به صفحه‌ای با موقعیت مکانی و ساعات کاری و در برخی موارد صفحات فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات نیاز دارد. برای راه‌اندازی یک وب‌سایت شما به سه مورد نیازمندید: دامنه، هاست و انتخاب سیستم مدیریت محتوا. دامنه شما همان آدرس سایت شما، هاست محل ذخی
#کتاب_جامع_کنکور_فنی_کامپیوتر
✍️ در سال تحصیلی 98-97 سوالات تستی 8 درس تخصصی به صورت فایل PDF در سایت «‌آی‌درس» بارگذاری و مورد استفاده بسیاری از داوطلبان کنکور فنی 98 قرار گرفت. این سوالات تالیفی، بعد از  تدریس در کلاس و مدارس مختلف و دریافت بازخوردها و افزودن سوالات کنکور ۹۸  رفع اشکالات احتمالی سوالات پاسخنامه کلیدی خالی و پر (خودآزمونی) ترتیب و طبقه‌بندی بهینه سوالات هر کتاب چیدمان بهینه گزینه‌های سوال و استانداردسازی جامعیت داشتن و پوش
از مهم‌ترین مزایای خرید بلیط هواپیما قشم تهران به صورت آنلاین امکان مقایسه قیمت و امکانات پروازهای مختلف است. سفرمی سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما داخلی و خارجی و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما چارتری و سیستمی با گارانتی ارزانترین نرخ بلیط هواپیما قشم تهران است. کافیست به سایت سفرمی مراجعه نمایید و با انتخاب مبدا و مقصد خود لیستی از پروازها را مشاهده خواهید کرد که با توجه به ساعت پرواز و ایرلاینی که مدنظر دارید می توانید بلیط هواپیما قشم تهر
دانلود طرح اجرای تاسیسات برقی ساختمان گزارشی است از تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی ساختمانی که به طور کل تاسیسات جزو
اساسی ترین و پرکاربردی ترین ویکی از مهمترین موارد اجرایی در هرگونه ساختمانی به شمار
می آیند.تاسیسات برقی ساختمانی  گاها شامل سیستم های روشنایی، اعلام و اطفای حریق، آنتن مرکزی و شامل موارد مرتبط با برق ساختمان است. هدف ما از به کار گیری آن ها، ایجاد امکانات وشرایط عالی برای ساکنین  در ساختمان و یا محیط مدنظر خواهد بود. پس ع
در اخبار تمروز استقلال آمده که لیست داوران هفته یازدهم به شرح زیر میباشد و اخبار جدید استقلال حاکی از آن هست که کلیه بازیها برگزار میگردد
 
*پنجشنبه 30 آبان
گل گهر سیرجان – ماشین سازی تبریز
داور: سیدمهدی مرجانزاده
کمک ها: محمد جواد مداح – داریوش صابر مطلق
کمک داوران اضافی: یاسر همرنگ – مرتضی منصوریان
داور چهارم: محمدعلی رضایی
ناظر داوری: یدالله جهانبازی
پارس جنوبی جم – پیکان تهران
داور: سیدوحید کاظمی
کمک ها: سعید قاسمی – هیوا بهمنی
کمک داور
از تو کشو یه شلوار برای دختر سه ساله‌تون بردارین، تنش کنین و همین که رفت پی بازی ببینین روش یه همچین موجودی چسبیده چیکار می‌کنین؟
من اول فرار می‌کنم نه شوخی کردم، اول موبایل و کلیدو برمی‌دارم، بعد فرار می‌کنم، درم قفل می‌کنم که دنبالم نیاد
واقعا مادر شدن یکی از روش‌هاییست که آدمی با آن، داوطلبانه از خطر استقبال می‌کند، به مبارزه‌ی عقرب می‌رود، درون آتش می‌پرد، به آغوش گلوله می‌دود و...
شاید اون کلیپ فرنگی رو دیده باشین که تو مصاحبه
دیروز در اولین روز کاری در سال جدید، شاخص کل بورس تهران کار خود را با افت 4000 واحدی آغاز کرد. ریزش قیمت کومودیتی ها در بازارهای جهانی، علت اصلی این افت در شاخص کل بود. اما از سوی دیگر، دیروز شاهد ورود نقدینگی جدید از سوی حقیقی ها به بازار بودیم. این نقدینگی جدید، به سمت سهام کوچکتر سرازیر شد و در نتیجه آن، در حالیکه شاخص کل روز قرمزی را سپری میکرد، در اکثر نمادهای کوچک بازار، شاهد رنگ سبز و افزایش تقاضا بودیم. البته شرایط نیمه تعطیل کشور بر حجم
 خرید پی پال و شارژ حساب پی پل


اگر حساب پی پل دارید اما امکان شارژ کردن و افزایش
موجودی آن را ندارید ما می توانیم حساب پی پل شما را روزانه به هر میزان که
نیاز داشته باشید شارژ نمایم و امکان
خرید پی پال
را برای شما از هر وب سایتی که مدنظر داشته باشید
فراهم کنیم. کافیست پس از ثبت نام در پی98 فرم مربوط به خرید پی پال
(PayPal) را پر نمائید معادل مبلغ دلار و یورو درخواستی خود را به تومان
توسط کارت های عضو شتاب پرداخت ک
گروه تاسیساتی یزد تهویه با ارائه کارشناسی رایگان جهت انجام پروژه ها در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم گرمایشی پکیج دیواری و رادیاتور و سرمایشی اسپلیت و کولر گازی آماده خدمت رسانی می باشد 
اسپلیت های اجنرال، گری، تراست و ایرفل   دستگاه های تصفیه آب رویال، پورتیک، آرتک، سافت واتر، آکرابست، آی واتر و سی سی کا پکیج دیواری ایتالترم ، دئوترم ، ایساتیس ، ایران ردیاتور ، بوتان ، لورچ ، هات کینگ  ، وایلانت ، تاچی ، سونیه دوال ، آلپن هاف رادیاتور
بهبود کلمه کلیدی مثل تعمیر و نگهداری منظم و مداوم از یک خودرو می باشد؛ شما همیشه باید آن را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است خودرو شما نتواند حرکت کرده و رو به جلو برود. این قضیه برای عبارات کلیدی وب سایت شما هم کاملا صدق می کند. ارزیابی و بهینه سازی لیست عبارات کلیدی وب سایت از اهمیت بسیار بالایی برخودار بوده و امری ضروری است.
نکته مهمی که باید همیشه آن را در نظر داشته باشید، این است که همین عبارات کلیدی هستند که وب سایت شما را در SERP های مو
واتساپ رو برای تبلیغات استفاده میکنند و افراد میتونند برای عضویت در گروههای واتساپی به لینکدونی واتساپ مراجعه کنید و عضو لینک گروه واتساپ شهر خودتون بشین.
به عنوان مثال شما اهل شهر اصفهان هستید و میخواهید به گروه واتساپ شهر اصفهان بروید و برای این منظور نیاز است که شما در لینکدونی شهر اصفهان و واتساپ اون عضو باشید و ما در اینخصوص به شما کمک میکنیم که به این کانال برید .
اما در خصوص لینکدونی واتساپ باید خدمت شما بگم که ما این لینکدونی رو در ت
قرآن کریم کی طرف رجوع کرنے سے ہمیں ملتا ہے کہ اس میں ہدایت کی مختلف قسموں کی طرف اشارہ کیا گیا ہے :
پہلی قسم : عام تکوینی ہدایت (فطری ہدایت)یہ ہدایت ایسی ہدایت ہے جو تکوینی امور کے ساتھ تعلق رکھتی ہے جیسا کہ مختلف مخلوقات کی اس کمال کی طرف ہدایت جس کے لیے انہیں خلق کیا گیا ہے اور اسی طرح ان کاموں کی طرف ہدایت جو پہلے سے ان کے لیے مدنظر رکھے گئے ہیں ۔ دوسرے لفظوں میں یہ ہدایت ہر مخلوق کی ان امور اور اجل کی طرف ہدایت سے عبارت ہے جنہیں اس کے لیے معین و
خوشنویسی یکی از هنرهایی است که تمام افراد جامعه دوست دارند آنرا یاد بگیرند و مراکز زیادی هم وجود دارد که این هنر را به هنرجویان و علاقمندان آموزش می دهند. فراگیری این هنر کار مشکلی نیست و فقط به تمرین نیاز دارد. امیدواریم با استفاده از این آموزشها بتوانید مهارت کافی را در خوشنویسی با خودکار و قلم کسب نمایید.
مطلب مشابه : آموزش خوشنویسی انگلیسی با خودکار و قلم در ۲۰ گام +فیلم
سوره-ی-حمد-خط-علی-فراهانی
لینک دریافت کتاب آموزش خوشنویسی با خودکار 
                                        
بی تردید تربیت روحی و معنوی نوجوانان باید از آغاز حیات آنان مدنظر قرار گرفته شود. دین سه جزء اصلی دارد:۱- مذهبی بودن سازمانی متضمن عضویت در مؤسسات دینی۲- مذهبی بودن فردی که تعهد فردی نسبت به دین دارند.۳- عقاید دینی، عقاید هسته ای افراد هستند که به دینشان و رابطه شان با خدای بوده است.آشنا کردن دانش آموزان با لطافت طبیعت (آب و هوا، آفتاب، کوه، دریا و…) می تواند نشاط و شادابی را با ادراک طبیعت خداوندی
پاورپوینت شبکه جریان در سدهای خاکی
این فایل حاوی پاورپوینت شبکه جریان در سدهای خاکی و قواعد و مراحل ترسیم شبکه جریان می باشد. صنعت سدسازی به عنوان یکی از قدیمی ترین و پیچیده ترین فعالیت های ساختمانی همواره مدنظر جوامع مختلف بوده و ازنظر اقتصادی نیز یکی ازمنابع مهم اقتصادی هر کشور و منطقه محسوب شده است. مهندسی سد را می توان مجموعه ...
پاورپوینت شبکه جریان در سدهای خاکی
این فایل حاوی پاورپوینت شبکه جریان در سدهای خاکی و قواعد و مراحل ترسیم شبکه جریان می باشد. صنعت سدسازی به عنوان یکی از قدیمی ترین و پیچیده ترین فعالیت های ساختمانی همواره مدنظر جوامع مختلف بوده و ازنظر اقتصادی نیز یکی ازمنابع مهم اقتصادی هر کشور و منطقه محسوب شده است. مهندسی سد را می توان مجموعه ...
پاورپوینت شبکه جریان در سدهای خاکی
این فایل حاوی پاورپوینت شبکه جریان در سدهای خاکی و قواعد و مراحل ترسیم شبکه جریان می باشد. صنعت سدسازی به عنوان یکی از قدیمی ترین و پیچیده ترین فعالیت های ساختمانی همواره مدنظر جوامع مختلف بوده و ازنظر اقتصادی نیز یکی ازمنابع مهم اقتصادی هر کشور و منطقه محسوب شده است. مهندسی سد را می توان مجموعه ...
من خیلی زود دچار سندرم پای بی‌قرار (Restless Leg Syndrome یا RLS) می‌شم که در ارتباط مستقیم با کم خونی‌ام می‌شه. زیاد پیش می‌اومد که فراموش می‌کردم قرص آهن رو مصرف کنم؛ یا زود به زود می‌خوردم یا دیر به دیر. اپی که می‌خوام بهتون معرفی کنم بهم کمک کرد تا بتونم مرتب مصرف کنم. اپ Loop Habit Tracker.
 
 
تصاویر را از چپ به راست ببینید. میشه برای عادت مدنظر زمان مشخص کرد. من برای مصرف قرص آهن هفته‌ای یک دونه رو انتخاب کردم که نوتیفیکیشن هم برام می‌فرسته و یادآوری می
تابع setw: از این تابع زمانی استفاده می کنیم که بخواهیم به تعداد مشخص در صفحه خروجی فاصله یا space مشاهده کنیم. این تابع در کتابخانه iomanip که یکی دیگر از توابع کتابخانه ای است، تعریف شده است و دستور آن به صورت زیر است:
cout<< "پیغام" <<setw (مدنظر space تعداد);
نکته1: برای ایجاد فاصله به تعداد مشخص 8 فاصله (8 کاراکتر) از دستور 't\' استفاده می کنیم.
نکته2: برای ایجاد enter در صفحه خروجی در دستور cout از 'n\' استفاده می کنیم.
مثال: برنامه ای بنویسید که پیغام1 و با 3 فاصل
به گزارش مشرق، در حالی که دست کم، ماهی یک هواپیما در اقصی نقاط جهان سرنگون شده و به زمین یا دریا می افتد این بار سقوط هواپیمای اوکراینی بهانه ای مطلوب به دست عربهایی داد که دنباله روی خواست و تمایلات مسئولان آل سعود و البته آمریکا و رژیم اشغالگر قدس هستند.
یکی از این افراد که همواره با دیدن سعودی ها تا کمر خم شده و دستشان را می بوسد بن سلمان رییس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیاست که با فراموش کردن این نکته مهم که کشورش روزی استان بیست و چهارم ای
فیلترهای نایاب بورس تهران
این محصول در قالب یک فایل متنی با فرمت pdf می باشد. یکی از دغدغه هایی که همیشه برای سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران مطرح می باشد این است که چگونه می توان از بین تعداد 450 سهام شرکت در بورس اوراق بهادار و فرابورس سهام خاص و مدنظر خود را گلچین کنند و همیشه در سبد شخصی نظاره گر رفتار آنها باشند؟ راستی شما می دانید که حرفه ای های بازارسرمایه ، چگونه با وجود نوسانات قیمت سهام همیشه سود می کنند؟ و همچنین سوالهایی از ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها