نتایج جستجو برای عبارت :

پویش درخواست بیان برای توسعه خدمات

به نام خدا
یه پویش راه افتاده برای درخواست توسعه خدمات بیان به نام «پویش درخواست از بیان برای توسعه خدمات بلاگ» که اولین بار در وبلاگ جناب فیشنگار  دیدم:)
تو این پویش سرویس های مورد نیاز خودتون رو در قالب یه متن با همین عنوان منتشر کنید ؛ امیدوارم با استقبال از این پویش بیان یه خونه تکونی بکنه هر چند که خانه تکونی عید وقتش گذشته !
ادامه مطلب
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
هیچ وقت نتونستم مثل بقیه باشم 
این پویش به درخواست یک بلاگر اغاز شد و هدف این پویش از عنوان پیداست.هدف توسعه خدمات بلاگ هست.شرکت توی این پویش هم سود دهی فردی داره هم جمعی.پس شرکت توی این پویش کمک زیادی میکنه 

اول 
من توی وبلاگ ایموجی مممممیییییییخخخخخخخووووووااااا ااااممممممم 
دوم 
دنبال کننده خاموش برداشته بشه 
سوم 
همونطوری که برای ارسال پست میشه زمان گذاشت برای حذف هم بشه 
چهارم
به همه درخواست همه دوستای دیگه توجه بشه:/


ممنون از اقا
خدمات آنلاین با سرعت زیادی در حال گسترش هستند. این روزها حتی میتوانید برای انجام کارهای مختلف منزل، به صورت آنلاین نیروی خدماتی درخواست کنید. اپلیکیشن آچاره برای درخواست آنلاین خدمات منزل در تهران تولید شده تا با کمک آن، کارهایتان را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت انجام دهید.
ادامه مطلب
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
خدمات تعمیر پکیج بوتان از پر درخواست ترین خدمات در تهران می باشد. به دلیل زیاد بودن درخواست خدمات تعمیر پکیج های بوتان در تهران شما از این پس می توانید هر نوع خدمات سرویس پکیج بوتان را از تعمیر و سرویس پکیج بوتان درخواست کنید. ما همواره بهترین متخصصان را برای تعمیر پکیج شما اعزام می کنیم تا شما بهترین نتیجه را دریافت کنید.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
دروس مختصرة فی مقدمة كتاب شرح فصوص الحكم
1440 هـ

ت
عنوان الدرس
الرابط

1
التعریف بالكتاب و مقدمته

2
فصوص الحكم 2

3
فصوص الحكم 3

4
فصوص الحكم 4

5
فصوص الحكم 5

6
فصوص الحكم 6

7
فصوص الحكم 7 تعریف العرفان النظری و الفرق بینه و بین العرفان العملی

8
فصوص الحكم 8 مراجعة أحكام الوجود السلبیة و الثبوتیة ج1

9


10
فصوص الحكم 9 الفصل الثانی فی اسمائه و صفاته سبحانه 

11
تتمة الفصل الثانی 

12
الفصل الثالث فی الأعیان الثابتة و التنبیه على الم
آقای صفایی نژاد پویشی را ایجاد کردند برای درخواست از مجموعه بیان برای توسعه خدمات وبلاگ که با دعوت نویسنده فیشنگار وارد این پویش میشوم و درخواست های زیر را مطرح می کنم:
۱. امکان پاسخ دادن به نظرات توسط مخاطبان وبلاگ اضافه شود.
۲. رفع مشکل نظر دادن در وبلاگ های که دامنه اختصاصی دارند (برای نظر دادن باید مجددا وارد بیان شد که جدا از اتلاف حجم و زمان، احتمالا باعث کاهش مشارکت در نظردهی می شود)
۳. رفع مشکل لینک دهی به متن نظر (ابزار دادن لینک به بخش
بعد از سال ها استفاده از سرویس بلاگ شرکت بیان ، پویشی توسط آقای صفائی نژاد راه اندازی شده که در نوع خودش جالب بنظر میاد .. ان شاء الله هر روز و هر روز شاهد این باشیم که وبلاگ نویسان بیشتری ، در این پویش شرکت کنن تا با صدایی بلند به گوش برنامه نویسان بیان برسه .
ادامه مطلب
شرکت‌ها و استارت آپ‌های بخش فناوری اطلاعات و تکنولوژی نه‌تنها متخصصان توسعه اپلیکیشن برای ساخت نرم‌افزاری ویژه ارائه خدمات به مشتریان خود می‌خواهند، بلکه به آنها برای گسترش تجارت و جلب مشتری بیشتر نیازمند ی  می باشند. به همین خاطر هم می  باشد که این روزها متخصصان توسعه اپلیکیشن چندان بیکار نیستند و غالبا پیشنهادهای کاری گوناگونی دارند. در نهایت اما بررسی‌ها نشان می‌دهد میانگین حقوق سالانه دریافتی این افراد در سال جدید تا 4 درصد افزا
هزینه پروژه عامل نهایی است که تصمیم می گیرد پروژه را بگیرید یا خیر.
شما باید قبل از تعیین پروژه به شما ، هزینه پروژه طراحی سایت با وردپرس را با مشتری بالقوه ارتباط برقرار کنید.
چه یک توسعه دهنده فریلنسر باشید یا یک آژانس توسعه حرفه ای وردپرس ، باید تصور روشنی از میزان هزینه برای یک پروژه توسعه وب خاص داشته باشید.
در حالی که آژانس های حرفه ای نوعی بسته بندی برای ارائه ایده به مشتریان خود در مورد هزینه خدمات طراحی سایت خود دارند ، فریلنسرها معم
اجاره خودرو لوکس
در شهر بزرگ تهران هر روزه جابه جایی های زیادی رخ میدهد .هرروز بر تعداد خودرو ها افزوده میشود . داشتن یک ماشین خوب را هر کسی دوست دارد ولی با رفتن بالا قیمت خودروهمه نمیتوانند سوار خودروهای لوکس شوند . اجاره خودرو لوکس کیان گشت این امکان را به همه مردم در هر قشری که باشند را داده که بتوانند با اجاره خودرو لوکس به خواسته ها خود برسند. در این شرکت همه قیمت ها اجاره خودرو مناسب بوده و شما میتوانید هر خدماتی از جمله : اجاره خودرو لو
خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور از پر درخواست ترین خدمات در تهران می باشد. به دلیل بالا بودن درخواست خدمات تعمیر پکیج های ایران رادیاتور در تهران شما از این پس می توانید هر نوع خدمات سرویس پکیج ایران رادیاتور را ازمرکز تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور درخواست کنید. ما همواره بهترین تعمیرکاران را برای تعمیر پکیج شما اعزام می کنیم تا شما بهترین نتیجه را دریافت کنید.
ادامه مطلب
رهبر انقلاب در پاسخ به درخواست مجوز رئیس جمهور برای برداشت از صندوق توسعه ملی به منظور تأمین بخشی از هزینه های ناشی از خسارات سیلهای اخیر، جدیت دستگاههای مسئول در پیگیری و جبران خسارتهای مالی سنگین سیل بویژه خسارتهای وارده بر کشاورزان را لازم دانستند و از دولت خواستند که با استفاده از محلهای قانونی موجود، سریعاً اقدامات لازم را آغاز کند و در ادامه پس از جمع بندی وضعیت و در صورت نیاز، برداشت از صندوق توسعه ملی مورد تأیید خواهد بود. http://farsi.kh
من از عمد اینقدر دیر شرکت کردم چون قصد داشتم به عنوان آخرین شرکت کننده در این پویش خودم رو معرفی کنم. :)  ولی تو پست جدید آقای صفایی نژاد دیدم که الویت توسعه خدمات وبلاگ برای اون مواردی است که بیشترین درخواست رو داره خب با خودم گفتم  با شرکت کردن یه نفر هم می تونه موثر باشه و شرکت کردم.
اما پیشنهاد های من:۱.متناسب شدن پنل مدیریتی و قالب وبلاگ ها با موبایل 

من از ب بسم الله این وبلاگ رو با موبایلم درست کردم و پست ها رو نوشتم و همچنین وبلاگ های دیگ
اجاره خودرو لوکس
در شهر بزرگ تهران هر روزه جابه جایی های زیادی رخ میدهد .هرروز بر تعداد خودرو ها افزوده میشود . داشتن یک ماشین خوب را هر کسی دوست دارد ولی با رفتن بالا قیمت خودروهمه نمیتوانند سوار خودروهای لوکس شوند . اجاره خودرو لوکس کیان گشت این امکان را به همه مردم در هر قشری که باشند را داده که بتوانند با اجاره خودرو لوکس به خواسته ها خود برسند. در این شرکت همه قیمت ها اجاره خودرو مناسب بوده و شما میتوانید هر خدماتی از جمله : اجاره خودرو لو
خشکشویی آنلاین تهران
در خدمات خشکشوی آنلاین تهران شما میتوانید لباس های خود را بدون بیرون رفتن از خانه در درب منزل تحویل خشکشویی دهید و در همان درب منزل آنهارا تحویل بگیرید.
خدمات خشکشویی آنلاین تهران در کم ترین زمان لباس های شما را شسته و تحویل شما میدهد. برای درخواست خدمات خشکشوییی آنلاین تهران میتوانید از خدمت از م استفاده کنید.
اپلیکیشن خشکشویی آنلاین ،  خشکشویی آنلاین غرب تهران خشکشویی آنلاین شرق تهران خشکشویی های تهران خشکشویی آنل
https://forms.gle/khhxNBShM9mxoFkXA
1⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس مبانی امنیت در ارتباطات با کد درس 6625
---------------------------------
https://forms.gle/HZt1nf8Ea5sFKxVZ8
2⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس مخابرات دیجیتال با کد درس 6614
---------------------------------
https://forms.gle/CpzVeCMDwJhsRGYy6
3⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس نگهداری و بهره برداری سیستم های ثابت و سیار با کد درس 6626
---------------------------------
https://forms.gle/311CPNjPhmeCUqDCA
4⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس ریاضی کاربردی با کد درس 6599
---------------------------------
<iframe src="https://d
داشتم توی برنامه اینستاگرام می چرخیم که پیداش کردم نمی دونید چقد هول شدم نمی دونستم چیکار کنم درخواست دادم و از دیروز منتظر بودم تا تایید کنه امروز تایید کرد و‌درخواست داد برای فالو کردن من .منم تایید کردم ولی دل توی دلم نیست که وپیام میده یا نه اصلا نمی دونم چرا درخواست دادم و اینقدم خودمو اذیت می کنم دیگه ذهنم کار نمی کنه یعنی چی میشه؟؟؟اگه پیام داد جواب بدم ندم....
بعدا نوشت: هنوز پیام نداده چرا من درخواست دادم:(
من قبلا درباره مهمانی صحبت کرده بودم و ضرورت تشکر از کسی که شما را به مهمانی دعوت می کند. حالا دکتر من را به پویش مفید درخواست جمعی برای توسعه خدمات «بلاگ» دات آی آر دعوت کرده و من دوست دارم به خوانندگان اینجا پیشنهاد بدهم ضمن شرکت در پویش و نوشتن نقطه نظرات خود، لینک آن را در پست مربوط به پویش ثبت کنند. باشد که رستگار شویم.
نقطه نظرات خودم:
۱- نسخه موبایلی بیان و متناسب شدن پنل مدیریتی برای تلفن همراه.
۲- تهیه نسخه پشتیبان برای اطمینان خاطر از ح
 
                امیرحسین خالقی 
               
            توصیه مرد بزرگ!
 
دنبال دموکراسی و مشارکت سیاسی و "حکمرانی خوب" هستید، بیش و پیش از هرچیز پی توسعه اقتصادی باشید. توسعه اقتصادی بیش از هر عاملی راه را برای گذار بر دموکراسی باز می کند. بدون توسعه اقتصادی با صرف سیاست ورزی، دموکراسی خواهی جهدی است بی حاصل!
 
Seymour martin lipset    
 
مسئله اصلی توسعه اقتصادی و رشد "طبقه متوسط" است نه دموکراسی خواهی، اما یادمان نرود خود چرخش به سمت توسعه اقتصادی یک ت
اگر گشتی در وبلاگ های بیان بزنید حدود دو روزی می شودی که پویشی در میانشان راه افتاده است به نام "پویش درخواست از «بیان» برای توسعه خدمات «بلاگ»" پویشی که راه افتاده تا تکانی به مدیران بیان بدهد اما آیا چاره ساز خواهد بود؟
 بنده هم به دعوت دوست عزیزم (حـ . آرمان) به این پویش دعوت شدم :)
اگه بخوام درخواست هام رو بیان کنم برای بیان باید اینطور بگم که :
اوپن سورس شدن بیان برای توسعه بیشتر و بهتر...
ایجاد پنل واکنشگرا با گوشی و تبلت
اون وعده ای که در بخش
اخذ کارت شهروندی
 
کارتی که اکنون در اختیار شما قرار گرفته، با هدف سهولت و یکپارچگی در ارایه خدمات شهرداری اصفهان ایجاد شده است. شما با استفاده از این کارت می توانید از مجموعه متنوعی از خدمات شهری به صورت یکپارچه استفاده نموده و در زمان و هزینه های جاری خود صرفه جویی نمایید. با روند توسعه این کارت، قابلیت ها و خدمات بیشتری اضافه می گردد. در فاز اول پیاده سازی این کارت، خدمات گسترده شهری به شرح زیر ارایه می گردد:
    خدمات حمل و نقل (پرداخت کرا
سازمان تأمین اجتماعی جهت سهولت و دسترسی آسان شرکای اجتماعی خود (کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران) طرحی را تحت عنوان «طرح دکتر نوربخش» ارائه و اجرایی نموده است. در این طرح مخاطبان و افراد تحت پوشش می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی Eservices.tamin.ir از انواع خدمات غیرحضوری ذیل بهره مند گردند.
خدمات نام نویسی کارفرمایان
خدمات ارسال لیست حق بیمه
بازرسی کارگاهی
تعداد افراد شاغل در کارگاه‌ها
مکاتبات و ابلاغ‌ها
تحویل اوراق بدهی به کارفرمایان
درخواست طراحی تراکت و خدمات طراحی
بعد از نصب اپلیکیشن توزینو قادر خواهید بود  درخواست طراحی تراکت، کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور و… را در اپلیکیشن ثبت کنید.
برای سهولت استفاده از خدمات توزینو این امکان فراهم شده است تا کاربران به صورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنند.
بعد از مشخص شدن جزئیات و محتوای طراحی، تیم طراحان توزینو کار طراحی اوراق تبلیغاتی  را آغاز کرده و از لحظه شروع طراحی با کاربران در تعامل  خواهند بود.
بعد از اتمام کار طراحی ترا
 
 
 
                                    تفاوت بودجه توسعه ای با بودجه پوپولیستی
     
               محمدرضا منجذب                                                                                                                                                                                                                                                  
                                                                                               ❄️ در بودجه توسعه ای گفته میشود این یک برنامه کوتاه مد
برای شرکت تو این پویش قصدی نداشتم. شاید اگر یکی دو سال پیش بود طومار بلندی از خدمات رو می نوشتم، ولی الان با فاصله گرفتن از فضای وبلاگ نویسی دلیلی برای اینکار نمی دیدم تا اینکه دیروز آقای صفایی نژاد خبر دادن که مدیر بلاگ خواهان مذاکرات رو در رو شده برای همین من هم یک سری درخواست لیست می کنم.1- ایجاد امکان دنبال کردن وبلاگ ها و هم چنین نمایش نظرات پاسخ داده شده یک نقطه قوت بیان در این چند سال بود. که من کلی از این دیدن این امکانات ذوق کردم. در راست
سامانه خدماتی شرکت نوین مکانیک ذوق جهت خدمات رسانی به شرکت های صنعتی، کارخانجات و دانشجویان رشته ی مهندسی مکانیک در همه گرایش ها خدمات: انجام پروژه، مشاوره صنعتی، طراحی، آنالیز، ساخت و تولید و آموزش های تخصصی نرم افزار های مهندسی مکانیک ارائه می شود.
کافیست که وارد سایت http://nmz-co.ir یا http://mechanical-zogh.ir شوید و پس از ثبت نام درخواست خود را ثبت نمائید.
کارشناسان ما پس از بررسی موضوع با شما تماس گرفته و مدت زمان نیاز برای انجام پروژه و هزینه انجام آ
توجه به ابعاد مختلف نیازها و خواسته‌های مشتری که هنوز تأمین نشده یا به شکل بهتری قابل ارائه است اصلی‌ ترین عامل انگیزه بخش برای فرایند توسعه محصول جدید در هر کسب و کار یا خدمت جدید است. به دلیل رشد تغییرات سریع در وضعیت رقبا، فناوری و درخواست مشتریان، شرکت ها باید محصولات جدیدی را تولید کنند. مشتریان  همگام با رشد تکنولوژی در جستجوی محصولات جدیدتر و پیشرفته تر هستند که شرکت‌ها در این بازار رقابتی باید جوابگوی نیازها و سلیقه‌ها باشند. بن
خدمات به توریست سلامت

توریسم پزشکی با سفرهای معمولی پزشکی متفاوت است. در سفرهای معمول، شخص از کشوری کمتر توسعه یافته برای دریافت خدمات پزشکی به کشورهای پیشرفته می‌رود و دلیل آن نبود خدمات مشابه در کشورش است. در حالی که در توریسم پزشکی خدمات مشابه ارائه می‌شود ولی توریست کشور دیگر را ترجیح می‌دهد
بیماران خارجی که وارد یک کشور می شود علاوه بر خدمات پزشکی، احتیاح به سایر خدمات از جمله امکانات رفاهی مثل هتل و یا خدمات حمل و نقل دارد.
​​​​​​
نرخ رشد توسعه دهندگان نرم افزاری در کدام قاره از جهان بالاترین میزان را دارا می باشد؟
☀️قاره آفریقا با اختصاص ۴۰ درصد ریپازیتورهای متن باز سریعترین رشد مراکش با دارا بودن بیشترین انجمن های توسعه نرم افزای (براساس گزارش #گیت_هاب از جوامع با بیش از 10،000 مشارکت کننده) یشترین رشد را در این قاره به خود اختصاص داده است.است
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
 
 
1⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس مبانی امنیت در ارتباطات با کد درس 6625
---------------------------------
https://forms.gle/HZt1nf8Ea5sFKxVZ8
 
2⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس مخابرات دیجیتال با کد درس 6614
---------------------------------
https://forms.gle/CpzVeCMDwJhsRGYy6
 
3⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس نگهداری و بهره برداری سیستم های ثابت و سیار با کد درس 6626
---------------------------------
https://forms.gle/311CPNjPhmeCUqDCA
 
4⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس ریاضی کاربردی با کد درس 6599
---------------------------------
<iframe src="https://docs.google.com/forms/
سرویس هر محصولی از جمله پکیج در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان از اهمیت بسیاری برخوردار است.
تعمیر و سرویس پکیج بوتان
پکیج های بوتان نیز نیاز به تعمیر و سرویس دارند. تعمیر پکیج بوتان در تهران یکی از خدمات های مهم هر شرکت تاسیساتی می باشد.
 
خصوصا در فصول سرد درخواست این خدمات به حداکثر خود می رسد. ما در کنار شما هستیم تا بهترین خدمات تعمیر پکیج بوتان در تهران را به شما ارائه دهیم.
سرویس پکیج بوتان با نظارت کامل با تجربه ترین سرویسکاران در
بالاخره ما هم به این پویش پیوستیم و به نوعی دین خودمونو نسبت به بیان ادا کردیم :)
این پویش از وبلاگ شخصی اقای قاسم صفایی نژاد شروع شد و این چند وقته افراد زیادی هم توی این پویش شرکت کردن که میتونین لیست این افراد رو این جا ببینین.
در ادامه هم ایده‌ها و نظرات منو میبینید...
ادامه مطلب
به شرکت خدمات فنی اسنپ لوله خوش آمدید
لوله بازکنی ، تخلیه چاه
شرکت خدمات فنی اسنپ لوله در زمینه های مختلف از جمله لوله بازکنی ،تخلیه چاه ، حفر چاه ، لایروبی چاه ، تشخیص ترکیدگی لوله ، رفع نم و کلیه ی خدمات ساختمانی از قبیل گچ کاری ، کاشی کاری ، موزائیک ، تخریب ، تغییر ، ترمیم و…در حال فعالیت می باشد .با تخصصی ترین افراد که دارای گواهی مهارت می باشند و کار را با کمترین خرابی و بهترین کیفیت به شما تحویل میدهند.
اسنپ لوله را بشناسید
اسنپ لوله ، سا
در رابطه با شرکت نظافتی باید توجه داشت از شرکت هایی نظافتچی دریافت نمایید که نیروهایی آموزش دیده و کاربلد داشته باشند و همچنین پشتیبانی آنها در صورت مواجه شدن با مشکلات پاسخگو شما باشند تا با خیال راحت از این شرکت ها خدمات دریافت نمایید
تخمین قیمت نظافت منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند: تفاوت هزینه نظافتچی خانم یا آقا و همچنین تعداد ساعت مورد نیاز برای انجام کار از جمله مهمترین عوامل قیمت دهی شرکت نظافتی به مشتریانش است. اما به صورت ک
به شرکت خدمات فنی اسنپ لوله خوش آمدید
لوله بازکنی ، تخلیه چاه
شرکت خدمات فنی اسنپ لوله در زمینه های مختلف از جمله لوله بازکنی ،تخلیه چاه ، حفر چاه ، لایروبی چاه ، تشخیص ترکیدگی لوله ، رفع نم و کلیه ی خدمات ساختمانی از قبیل گچ کاری ، کاشی کاری ، موزائیک ، تخریب ، تغییر ، ترمیم و…در حال فعالیت می باشد .با تخصصی ترین افراد که دارای گواهی مهارت می باشند و کار را با کمترین خرابی و بهترین کیفیت به شما تحویل میدهند.
اسنپ لوله را بشناسید
اسنپ لوله ، سا
 برخی تاریخ‌های مهم نیمسال اول ۹۸-۹۹ طبق تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور ( ترم پاییز - مهرماه ) + بنا به درخواست دانشجو
1⃣ درخواست تغییر رشته و گرایش:➕ ۹۸/۶/۳ تا ۹۸/۷/۱۳
2⃣ درخواست مهمان ( موقت و دائم ) :➕ ۹۸/۶/۳ تا ۹۸/۷/۶
3⃣ انتخاب واحد :➕ ۹۸/۶/۱۶ تا ۹۸/۶/۲۳
4⃣ درخواست وام :➕ از زمان شروع ثبت‌نام تا پایان ثبت‌نام
5⃣ درخواست معرفی به استاد :➕ ۹۸/۶/۱۶ تا ۹۸/۹/۱۲
6⃣ شروع کلاس‌ها :➕ ۹۸/۶/۲۳ تا ۹۸/۹/۲۷
7⃣ ثبت نام، انتخاب واحد و تشکیل پرونده ورودی‌های جدید :
این پاورپوینت مفهوم توسعه یافتگی ،دارای 30 اسلاید و موضوعات زیر است: مفهوم توسعه تفاوت رشد و توسعه تعاریفی از توسعه توسط فردمن ،تودارو و ... تعریفی جامع از توسعه ویژگیهای این تعریف توسعه درمحیط های چهارگانه شاما توسعه اقتصادی ، اجتماعی ،سیاسی و فرهنگی. توسعه فرهنگی از دیدگاه یونسکو نقش زنان در توسعه به طور کلی و در خاورمیانه      (( اعتماد به تواناییهای زنان )) توسعه از منظردین و قرآن ویژگیهای افراد توسعه یافته از دیدگاه قرآن   ...
دریافت فایل
ایجاد وب سایت های امن و فرم ها: آنچه شما باید بدانید
فرد یک مدیر اجرایی کسب و کار مشغول است. او یک توسعه دهنده ارزان را به صورت آنلاین استخدام کرد تا وبسایت پزشکی مطمئن خود را برای او تنظیم کند. توسعه دهنده یک گواهینامه SSL و صفحات راه اندازی که در آن بیماران می توانند قرار ملاقات ها را انجام دهند و پزشک می تواند درخواست و اعلامیه های بیمار را "به طور ایمن" دریافت کند. با این حال، توسعه دهنده آموزش واقعی در امنیت نداشت، هیچ کدام در HIPAA، و در نتیجه،
تفاوت بین طراحی وب و توسعه وب چیست؟
برای اینکه بتوانیم تفاوت بین طراحی وب و توسعه وب را متوجه شویم سوال های متفاوتی به ذهنمان خطور می‌کند از جمله،نقش طراح چیست؟چه کارهایی در طراحی وب انجام می‌شود؟ آیا طراحی وب و توسعه وب همانند هم هستند؟‌ آیا اصطلاحات آنها قابل تعویض و معنای مشابهی دارند؟؟
پاسخ دادن به همه ی این سوال ها کار چندان ساده و راحتی نیست. نقش هر یک کاملاً متفاوت از دیگر است. اما اجازه دهید نگاهی به نقش ها و روش های مختلف طراحی وب و
راه‌اندازی محیط توسعه جاوا
محیط توسعه
JDK شامل مجموعه‌ای از ابزارهای خط فرمان برای کامپایل و اجرای کد جاوا است. JDK حاوی نسخه کاملی از JRE است که می‌توانید از این ابزارها برای توسعه برنامه‌های خود استفاده کنید. اما اغلب توسعه‌دهندگان ترجیح می‌دهند که از کارکردهای بیشتر یک IDE که شامل مدیریت وظایف و رابط بصری می‌شود استفاده نمایند.
ایکلیپس یک IDE اوپن‌سورس رایج برای توسعه جاواست. ایکلیپس وظایف اولیه مانند کامپایل کردن و دیباگ کد را انجام می
شرکت خدماتی   تعمیرسرا  ارائه دهنده خدمات عیب‌یابی و تعمیر یخچال فریزر با تضمین کیفیت در برندها و مدل‌های ایرانی و خارجی موجود در بازار است.
اگر شما هم در منزلتان یک دستگاه یخچال فریزر دارید که به دلیل خراب شدن و از کار افتادن، قادر به استفاده از آن نیستید و قصد استفاده مجدد از آن را دارید، بدون شک نیازمند یک فرد متخصص هستید که توانایی بررسی فنی و عیب‌یابی دقیق دستگاه شما را داشته باشد و بتواند جوری دستگاه شما را تعمیر کند که از هر نظر اطم
باز هم خدا را شکر که این سرویس وبلاگ‌دهی بیان، مثل خیلی از سرویس‌ها یک باره قطع نشده و بدون خواندن آهنگ خداحافظی، نرفته است. خداییش دمشون گرم.
تا مدتی هم رشد خوبی هم در زمینه خدمات‌رساتی و هم زمینه جذب کاربر داشت؛ امّا از زمانی که گوشی‌های هوشمند فراگیر شد و به تبع آن شبکه‌های اجتماعی، در هر دو زمینه رکود چشم گیری پیدا کرد تا حدی که برای عید امسال وبلاگ‌های برتر سال قبل را معرفی نکردند. آدم احساس می‌کند تعطیل کرده‌اند و رفته‌اند و کسی در
باز هم خدا را شکر که این سرویس وبلاگ‌دهی بیان، مثل خیلی از سرویس‌ها یک باره قطع نشده و بدون خواندن آهنگ خداحافظی، نرفته است. خداییش دمشون گرم.
تا مدتی هم رشد خوبی هم در زمینه خدمات‌رساتی و هم زمینه جذب کاربر داشت؛ امّا از زمانی که گوشی‌های هوشمند فراگیر شد و به تبع آن شبکه‌های اجتماعی، در هر دو زمینه رکود چشم گیری پیدا کرد تا حدی که برای عید امسال وبلاگ‌های برتر سال قبل را معرفی نکردند. آدم احساس می‌کند تعطیل کرده‌اند و رفته‌اند و کسی در
 
بار‌ها و به کرات به نقش تعیین کننده روستا‌ها در توسعه (به مفهوم کلان آن) اشاره شده و به واقع پیش نیاز توسعه شهری را باید در توسعه روستایی جستجو نمود و به تعبیر دیگر در صورت توسعه و پیشرفت مناطق روستایی، سیکل و پِیمایِشِ مسیر توسعه با سهولت و شتاب هر چه بیشتری عملیاتی خواهد شد.
 
 
نقش رونق گردشگری در توسعه اقتصادی هر کشوری بسیار نافذ و تعیین کننده خواهد بود و در این میان روستا‌ها، از مولفه‌ها و کانون‌هایی قابل توجه برای جذب گردشگر و پیشبُ
اگر شما یک توسعه‌دهنده موبایل برای آندروید هستید، مطمئنا می‌دانید که برای مدتی طولانی تنها راه توسعه‌ اپلیکیشن‌ها به صورت نیتیو استفاده از جاوا بوده است. اما آیا می‌دانستید که یک زبان برنامه‌نویسی دیگر در یک سمت دیگر از جهان بوجود آمده که رقیبی جدی برای جاوا در حوزه توسعه اپلیکیشن‌های موبایل به شمار می‌رود؟ کاتلین نام این زبان است که بسیاری از توسعه‌دهندگان معتقدند این زبان می‌تواند در دنیای توسعه اپلیکیشن‌های آندرویدی جای جاوا
✅درخواست تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان فروردین ماه
️معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی پیامی از رییس جمهور درخواست کرد تا مقررات منع مسافرت ها، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و شرایط متفاوت کار اداره ها، حداقل تا پایان فروردین ماه برای پیشگیری از اوجگیری اپیدمی کرونا تداوم داشته باشد/
تامین مالی :به درخواست شما از هر موسسه مالی از قبیل بانک و شرکت‌های سرمایه‌گذاری یا هر شخصی است که به شما پول قرض می‌دهد و شما متعهد می‌شوید تا در سررسیدهای مقرر آتی آن را پرداخت کنید.
 
فرض کنید می‌خواهید یک ماشین خریداری کنید اما پول کافی برای خرید را ندارید. می‌توانید جهت درخواست تسهیلات به بانک یا شرکت‌های سرمایه‌گذاری مراجعه کنید.
کارآفرینی و نوآوری سبب رشد اقتصادی می‌شود
تحقیقات نشان می‌دهد کارآفرینی و نوآوری نقش مهمی را در توس
 
درخواست جرعه‌ای آب از دشمن:این مسئله از جعلیات تاریخی است. آیا معقول است امام حسین از کسانی که:1- او را محاصره کرده، برای مدت چند روز آب را بر روی او و خاندانش بسته‌اند.2- در روز عاشورا به جنگ با او پرداخته‌اند، یاران و سپس اقوام و فرزندانش را کشته‌اند بدون آن‌که جرعه‌ای آب به آنان بنوشانند.3- و حتی به طفل شیر خواره هم رحم نکرده او را با تیر هدف قرار داده‌اند و...درخواست آب کند. آیا آنان به بقیه شهدا آب داده بودند که به امام بدهند و امام نیز به
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
سام بار
سام بار (سامانه باربری) با جدید ترین متد ها در خدمت شماست. ما در ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته آماده خدمت رسانی به پاسخ ها و درخواست های شما عزیزان میباشیم.
 
سام بار با چندین سال سابقه در حوزه برابری و حمل اثاثیه در حال حاضر فعال در استان تهران میباشد.
سام بار به صورت شبانه روزی در تمامی ایام آماده خدمات رسانی به مشتریان خود میباشد. سام بار با تخصص خود و تعهد به مشتریان خود تمامی خدمات خود را با بالا ترین کیفیت ممکن در حال عرضه کردن میباشد.
 
خدم
چند روزی بود که در بین کابران بیان دیده بودم که پویشی به نام پویش درخواست از بیان برای توسعه خدمات بلاگ نوشته بودند من هم دوست داشتم که در این پویش شرکت کنم تا بیان ببیند که همه وبلاگ ها درخواست توسعه خدمات بیان رو دارند تا انشالله زودتر رسیدگی کنند خوب بریم سر پیشنهاداتی که من دارم:
1-حتما بیان تهیه نسخه پشتیبان رو فعال کند این گزینه اول من است که فکر کنم همه وبلاگی ها با این حرف من موافق هستند تا اگر مطالب ما حذف شد بتوانیم از نسخه پشتیبان اس
چند روزی بود که در بین کابران بیان دیده بودم که پویشی به نام پویش درخواست از بیان برای توسعه خدمات بلاگ نوشته بودند من هم دوست داشتم که در این پویش شرکت کنم تا بیان ببیند که همه وبلاگ ها درخواست توسعه خدمات بیان رو دارند تا انشالله زودتر رسیدگی کنند خوب بریم سر پیشنهاداتی که من دارم:

1-حتما بیان تهیه نسخه پشتیبان رو فعال کند این گزینه اول من است که فکر کنم همه وبلاگی ها با این حرف من موافق هستند تا اگر مطالب ما حذف شد بتوانیم از نسخه پشتیبان اس
چند روزی بود که در بین کابران بیان دیده بودم که پویشی به نام پویش درخواست از بیان برای توسعه خدمات بلاگ نوشته بودند من هم دوست داشتم که در این پویش شرکت کنم تا بیان ببیند که همه وبلاگ ها درخواست توسعه خدمات بیان رو دارند تا انشالله زودتر رسیدگی کنند خوب بریم سر پیشنهاداتی که من دارم:

1-حتما بیان تهیه نسخه پشتیبان رو فعال کند این گزینه اول من است که فکر کنم همه وبلاگی ها با این حرف من موافق هستند تا اگر مطالب ما حذف شد بتوانیم از نسخه پشتیبان اس
چند روزی بود که در بین کابران بیان دیده بودم که پویشی به نام پویش درخواست از بیان برای توسعه خدمات بلاگ نوشته بودند من هم دوست داشتم که در این پویش شرکت کنم تا بیان ببیند که همه وبلاگ ها درخواست توسعه خدمات بیان رو دارند تا انشالله زودتر رسیدگی کنند خوب بریم سر پیشنهاداتی که من دارم:
1-حتما بیان تهیه نسخه پشتیبان رو فعال کند این گزینه اول من است که فکر کنم همه وبلاگی ها با این حرف من موافق هستند تا اگر مطالب ما حذف شد بتوانیم از نسخه پشتیبان اس
 
درخواست جرعه‌ای آب از دشمن:این مسئله از جعلیات تاریخی است. آیا معقول است امام حسین از کسانی که:1- او را محاصره کرده، برای مدت چند روز آب را بر روی او و خاندانش بسته‌اند.2- در روز عاشورا به جنگ با او پرداخته‌اند، یاران و سپس اقوام و فرزندانش را کشته‌اند بدون آن‌که جرعه‌ای آب به آنان بنوشانند.3- و حتی به طفل شیر خواره هم رحم نکرده او را با تیر هدف قرار داده‌اند و...درخواست آب کند. آیا آنان به بقیه شهدا آب داده بودند که به امام بدهند و امام نیز به
به گزارش دنیای‌اقتصاد، ارزش ذاتی سهام سمگا بیش از چند برابر ارزش بازار آن برآورد شده که بخش عمده آن مربوط به سهام شرکت‌های غیربورسی است. گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، ۷ شرکت غیربورسی نگین افق نیایش، مجتمع خدمات رفاهی پارس زیگورات، توسعه خدمات ساختمانی
ادامه مطلب
اعضای تیم فنی و حقوقی شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس (آی نوتی)، در راستای پیشبرد اهداف خود در زمینه ارائه خدمات نوین به جهت توسعه خدمات بازاریابی دیجیتال و کارآفرینی برای مردم ایران زمین، موفق به اخذ تاییدیه از نهادهای نظارتی شده است. در ذیل تعدادی از مجوزها و افتخارات آی نوتی که از معتبرترین نهادهای نظارتی دریافت کرده است را مشاهده می‌کنید.
ادامه مطلب
نصب پکیج مشهد
خدمات نصب پکیج مشهد در "خدمت از ما" ارائه می‌شود و شما می‌توانید هر گونه درخواست پیرامون تعمیرات پکیج در مشهد، تعمیر تخصص پکیج ایران رادیاتور در مشهد، تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در مشهد و ... را به رایگان ثبت کنید.
 
پس از خرید پکیج ایران رادیاتور در مشهد به دنبال نیروی نصب پکیج مشهد هستید اگر پکیج شما از خدمات گارانتی برخوردار نیست می‌توانید نصب پکیج مشهد و تعمیر تخصصی پکیج ایران رادیاتور در مشهد را از نیروی متخصص ت
پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است و در توسعه وب back-end معمولا با MySQL استفاده می شود. در حالی که HTML یک زبان نشانه گذاری است و در توسعه وب سایت های متقابل استفاده می شود که مسئولیت طرح بندی صفحه وب همراه با CSS و جاوا اسکریپت است.
پی اچ پی به عنوان زبان طرف سرور معمولا برای برنامه ریزی دستکاری صفحات وب ساخته شده با HTML استفاده می شود. منظورم دستکاری صفحات وب به عنوان مثال اساسی از درخواست های HTTP است که معمولا در PHP انجام می شود و کد گذاری می شون
وزارت دفاع؛ متولی امور رزمندگان (3)برابر بند چ ماده88 قانون برنامه ششم توسعه، قوه قضاییه، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، کانون وکلای دادگستری، کانون کارشناسان رسمی و مرکز وکلا و کارشناسان قوه‌قضاییه مکلفند در سهمیه 30درصدی ایثارگران برای صدور دفاتر خدمات قضایی و الکترونیک، سردفتری، صدور پروانه وکالت و مجوز کارشناسان رسمی دادگستری، رزمندگان را با داشتن حداقل 6ماه حضور در جبهه و فرزندان رزمندگان دارای حداقل 12ماه سابقه حضور داوطلبانه در جب
تیم تکبا و آموزش راه اندازی کسب و کار بین الملل توسط تیم تکبا
توسعه کسب و کار بین المللی ایرانیان تکبا با هدف ایجاد آموزش راه اندازی استارت آپ بین الملل ، در نظر دارد تا بهترین نوع خدمات خودرا ارائه دهد. هر ایده، خلاقیت و ابتکاری که موجب شود حرفه و شغل شما کیفیت بیشتری داشته باشد و با سود افزایی همراه باشد، از طریق توسعه کسب و کار بین المللی ایرانیان تکبا انجام پذیر است.
این مجموعه با ارائه خدماتی همچون ثبت اختراع بین الملل یا هر گونه فعالیت ظ
این روزها، برای توسعه یا ایجاد یک وب سایت، اولویت شما در کسب و کار شما در اینترنت است. طراحی و توسعه دو گام امیدوار کننده است که بسیار مهم هستند. زبان برنامه نویسی پی اچ پی به طور گسترده ای برای وب سایت و برنامه های کاربردی وب مورد استفاده قرار می گیرد. این یک هدف کلی، یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که بر روی وب سرور اجرا می شود و برای ایجاد صفحات و برنامه های پویا طراحی شده است. به عنوان گزینه خدمات وب توسعه امن، سریع و قابل اعتماد است که مزا
امروزه آزمایشگاهی که خدمات آنلاین ارائه می دهد مورد استقبال عموم مردم قرار می گیرد. آزمایشگاه مندل یکی از آزمایشگاه هایی است که آزمایش های آنلاین را در سه مرحله اصلی و آسان انجام می دهد که در ادامه مقاله به بررسی این مراحل و چگونگی انجام فرآیند های آزمایش آنلاین می‌پردازیم.
مزایای آزمایشگاه آنلاین مندل
سرعت در جواب‌دهی به درخواست ها
ثبت آسان درخواست آزمایش به صورت آنلاین
پشتیبانی آنلاین و حضوری از مشتریان
انجام آزمایشات با صرف کمترین
شرکت بیان با ارائه سرویس وبلاگ‌نویسی «blog.ir» و ارائه خدمات با کیفیت و رایگان خود توانست نظر بسیاری از وبلاگ‌نویسان صاحب سبک و اهل قلم را به خود جلب کند. بعد از مشکلات پیش آمده برای سرویس «بلاگفا» تعداد بسیار زیادی از وبلاگ‌نویسان به دلیل عدم وجود یک سرویس قابل اعتماد گزینه‌ای جز «بلاگ» بیان را به عنوان یک سرویس قابل اعتماد نمی‌دیدند و با وجود این که در این سرویس با عدم وجود امکاناتی همچون «غیر فعال بودن جاواسکریپت» مواجه بودند، به دلیل ک
شرکت بیان با ارائه سرویس وبلاگ‌نویسی «blog.ir» و ارائه خدمات با کیفیت و رایگان خود توانست نظر بسیاری از وبلاگ‌نویسان صاحب سبک و اهل قلم را به خود جلب کند. بعد از مشکلات پیش آمده برای سرویس «بلاگفا» تعداد بسیار زیادی از وبلاگ‌نویسان به دلیل عدم وجود یک سرویس قابل اعتماد گزینه‌ای جز «بلاگ» بیان را به عنوان یک سرویس قابل اعتماد نمی‌دیدند و با وجود این که در این سرویس با عدم وجود امکاناتی همچون «غیر فعال بودن جاواسکریپت» مواجه بودند، به دلیل ک
طراحی سایت کرمانشاه
در راستای گسترش و توسعه ارائه خدمات، طراحی سایت کرمانشاه کلان شهر دیگری می باشد که نونگار پردازش پوشش خواهد داد. طراحی سایت در کرمانشاه با توجه به جمعیت و پیشرفت روز افزون این شهر که به شهر دلاوران و پهلوانان شهرت دارد اهمیت فراوانی دارد و مراجعات کسب و کارها و مشتریان کُرد زبان ما از این دیار پهلوان خیز و درخواست به شرکت نونگار بر آن شدیم که پروژه هایطراحی سایت کرمانشاه را نیز انجام دهیم و توان رقابتی این کسب و کارها را
شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما، با 15 سال سابقه فعالیت و رتبه  یک شورای عالی انفورماتیک، یکی از شرکت های معتبر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، در حوزه پورتال های حرفه ای سازمانی و خدمات الکترونیکی امن به شمار می رود. خدمات و محصولات شرکت سیگما (پرتال سازمانی) ، با توجه به کیفیت، قابلیت و امنیت آن، مورد استفاده بزرگ ترین شرکت ها و سازمان های کشور می باشد.از جمله مشتریانی که شرکت سیگما افتخار ارائه خدمات و محصولات خود را ب
اهمیت طراحی وب سایت و خدمات توسعه وب برای یک شرکت
اگر واقعا می خواهید کسب و کار بیشتری را با یک وب سایت با کیفیت داشته باشید. این ممکن است اولین خط ارتباطی بین شما و مهمانان و بازدیدکنندگان بالقوه باشد. مزیت بزرگی از شرکت توسعه وب سایت و شرکت طراحی وب سایت این است که وب سایت 24 ساعته در روز، 7 روز در هفته در دسترس خواهد بود و از هر نقطه از جهان قابل مشاهده است. بنابراین هر کسی می تواند اطلاعات مناسب را از وب سایت در هر زمانی جمع آوری کند.

ادامه مطل
♦️ثبت نام کارت سوخت آغاز شد.
در اطلاعیه شماره هفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آمده است: «با توجه به درخواست‌های مکرر هموطنان، مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی برای آن دسته از مالکان خودرو و موتور سیکلت فاقد کارت که از مرحله نخست ثبت‌نام جا مانده‌اند، به مدت یک هفته تمدید شد.
مالکان خودرو و موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن خدمات دولت همراه برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.»
محاسبات بیسیم در سال گذشته به عنوان جایگزین معماری قابل اعتماد برای ساخت و اجرا برنامه های کاربردی و خدمات مدرن صورت گرفته است. برنامه های Serverless اجازه می دهد تا توسعه دهندگان بر روی کد خود تمرکز کنند، نه در تنظیمات و مدیریت زیرساخت. این سرعت را توسعه و انتشار چرخه، و همچنین اجازه می دهد تا برای مقیاس بهتر و کارآمد تر .
ادامه مطلب
یک بار که برای به دنبال جستجوی کار بودم به شرکتی برخوردم که کارشان توسعه ی نرم‌افزار بود و به دنبال توسعه دهنده ی نرم افزار می‌گشتند. متاسفانه من هیچ دیدی در این‌باره نداشتم به همین دلیل به دنبال این موضوع رفته و جستجوی زیادی کردم. درسایت ها تعریف درستی از توسعه نرم افزار پیدا نکردم. در انتها به نتیجه رسیدم. برای فهمیدن معنی توسعه نرم افزار و توسعه دهنده نرم افزار و مراحل توسعه نرم افزار به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب
ارایه هاست ابری رایگان در جهت تست و اجرای اسکریپت در فضای میزبانی متفاوت برخی از مشخصات این سرویس های ابری به شرح زیر می باشد : 
میزان فضای دیسک : 100 مگابایت
پهنای باند : 1 گیگابایت
پردازشگر : یک هسته
رم : 256 مگابایت
تعداد بازدید در لحظه : 15
سایر امکانات : نامحدود
کنترل پنل : دایرکت ادمین 
شرایط و قوانین سرویس دهی :
فعالسازی این سرویس به صورت سه ماهه می باشد .
جهت ثبت این سرویس می بایست به سامانه پشتیبانی دارت مراجعه نمایید .
در هنگام ارایه در
تاریخ مجمع: شنبه 23 تیرماه امسال درصد حضار: 96 درصد اعضای هیات رئیسه: آقای قربانی رئیس مجمع- مدیر امور مجامع مدیریت طرح و توسعه آینده پویا آقای وحیدی ناظر اول- نماینده مدیریت طرح و توسعه آینده پویا آقای جهانگیر ناظر دوم- نماینده سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی آقای سمیعی دبیر- مدیرعامل - تقسیم سود: 65 تومان از  100 تومان سود ساخته شده سال 1396 - اعضای هیات مدیره به شرح زیر به مدت دو سال ابقا شدند
 

ادامه مطلب
اگر موقع ورود به سوئد با پلیس مرزبانی ملاقات کردید، باید به آنها بگویید که قصد دارید درخواست پناهندگی بدهید. افسران پلیس مرزبانی در محل کنترل پاسپورت فرودگاه​های بین المللی، پایانه​های کشتى​مسافربری و باربری و در محل ورود قطار و اتوبوس به سوئد حضور دارند. پلیس مرزبانی چند سؤال از شما می​پرسد و سپس شما را به اداره امور مهاجرت ارجاع می​دهد تا درخواست پناهندگی خود را تحویل دهید.
ادامه مطلب
خدمات متنوع استارتاپ بیمه خوبه در زمینه بازرگانی 
 
مشاوره و آموزش بازرگانی خارجی
 
مشاوره حقوقی و رفع اختلافات گمرکی
 
ارایه خدمات ترخیص کالاهای وارداتی و صادراتی
 
ارایه مشاوره و خدمات حمل و نقل بین المللی
 
همراه با بیمه های باربری با مناسب ترین پوشش ها
 
و....
 
 
 
مدیر توسعه بازار
حسین بهرامی
09352903900
 
 
فیلم ها:افزونه های درخواست فیلم،فیلم های درخواستی،فیلم باب اسفنجی و فیلم سینمایی که همه در حیطه فیلم هستند.
شما فیلم هایی را که از قسمت درخواست فیلم درخواست میکنید ما آنها را در قسمت فیلم های درخواستی قرار میدهیم.
موفق باشید.
طراحی سایت اقتصادی
 
درباره گروه راژور
شرکت توسعه تجارت الکترونیک راژور با بیش از 6 سال سابقه درخشان در کار طراحی ، توسعه ، برنامه نویسی و بهینه سازی وب سایت با نمونه کارهای بسیار موفق در بازار کار ایران توانست رضایت مشتریان را جلب نماید رضایت مشتریان باعث شد کیفیت خدمات ما روز به روز بهتر شده و با انگیزه ی بیشتری مسیر پیشرفت را طی نمایم ، در سال 1391 راژور کار خود را تحت عنوان گروه توسعه تجارت الکترونیک راه پویان آغاز کرد و در سال 1397 این گروه ب
به طور کلی، اقتصاد به سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی تقسیم بندی می شود که هر کدام از این بخش ها گستره وسیعی از زیربخش ها را در بر می گیرد.
بخش کشاورزی
بخش کشاورزی یکی از بخشهای اصلی فعالیتهای اقتصادی است که با وجود مزیتهای نسبی اقتصادی چشمگیر، از حیث توسعه اشتغال معمولاً بخشی فروکاهنده و دارای محدودیت ارزیابی می شود. نگاهی به سهم اشتغال بخش کشاورزی درکشور نشان می دهدکه طی چهار دهه گذشته سهم اشتغال بخش کشاورزی در کشور به طور قابل توجهی کاهش یاف
میزان هزینه خدمات نظافت یا خدمات نظافت آنلاین طبق اتحادیه خدمات نظافتی قیمت خدمات نظافت براساس خانم یا آقا بودن کارگر نظافت منزل ،تعداد نیروی مورد نیاز برای نظافت منزل ، ساعات کار ، متراژ خانه ، تعداد اتاق ها ، تعداد سرویس بهداشتی و… تعیین می شود.
برای کارهایی از قبیل شستشو مبلمان و یا شستشو فرش ، شرکت خدماتی نظافتی معمولا از بخار شوی استفاده می کنند .هزینه این خدمات نظافت از هزینه نظافت منزل جداست.
شرایط ارسال کارگر نظافت منزل برای خدمات
تعریف کوتاه از تکنولوژی
کدهای USSD
و دلایلی که ما از آن استفاده می کنیم
عبارت کدهای USSD برگرفته از Unstructured Supplementary Service Data به معنای ارسال پیام از طریق کدهای دستوری ستاره مربعی، یک روش ارسال پیام در شبکه GSM می‌باشد.این روش بر مبنای تعامل با سرور اپراتورهای موبایل استوار می‌باشد.
در این روش داده‌های ارسالی به سرور، بدون هیچ ذخیره سازی‌ای، پاسخ داده می‌شوند. به این روش اصطلاحاً Session- Based می‌گویند، بدین معنی که بلافاصله پس از دریافت یک درخواست کد
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - -
نظر به اینکه دوباره به زودی توسعه خدمات بیشتر بلاگ بیان افزایش می یابد این پست دوباره به زودی بروز رسانی می شود.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
امروز می خواهم یک خبر خوب به شما بیانی ها بدهم و از اینکه وبلاگ بیان دارد توسعه خدمات وبلاگ رو افزایش می دهد خیلی خوشحال هستم و جای تشکر دارد از وبلاگ پژوهشگر از اقای قاسم صفایی نژاد که این پویش رو راه انداخت خیلی این پویش اثر داش
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - -
نظر به اینکه دوباره به زودی توسعه خدمات بیشتر بلاگ بیان افزایش می یابد این پست دوباره به زودی بروز رسانی می شود.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
امروز می خواهم یک خبر خوب به شما بیانی ها بدهم و از اینکه وبلاگ بیان دارد توسعه خدمات وبلاگ رو افزایش می دهد خیلی خوشحال هستم و جای تشکر دارد از وبلاگ پژوهشگر از اقای قاسم صفایی نژاد که این پویش رو راه انداخت خیلی این پویش اثر
مقتضی است تا زمانی که وضعیت تحصیلی دانش آموزان مردودی برای سالتحصیلی 99-98مشخص نشده است  برای دانش آموزان مردودی در مقطع ابتدایی درخواست  کتب درسی ننمایید
این
گونه از دانش آموزان بعد از ثبت نام مردودی(درسالتحصیل99-98) و انتقال
اطلاعات به سامانه کتب درسی ثبت درخواست برای پایه تکراری انجام می پذیرد.
درصورتی
که درخواست کتاب نماییدبا ارسال پیامک به اولیا چنین تلقی می نمایند که
فرزندشان قبول شده است و درصورت اصلاح پایه هم اضافه پرداختی شما مستر
 امروزه یکی از تاپیک های داغ تکنولوژی بحث زیبا و شیرین طراحی وب و توسعه وب می باشد که میشه گفت بیشترین مشتری برای یادگیری را در تکنولوژی ها روز دنیا دارد و خیلی ها با هزاران امید سعی میکنند که از آموزش های موجود در سطح اینترنت استفاده کنند تا بتونن به یه طراح یا توسعه دهنده موفق وب تبدیل بشن و متاسفانه این اتفاق براشون نمی افته .
اما به نظر شما چرا ؟‌
این سوالیه که قراره با هم در پست های بعدی بررسی کنیم و سعی کنیم راه حلی برای این مشکل پیدا کنی
بسمه تعالی
سلام
 
سوال :
تفاوت دادخواست با درخواست چیست؟
پاسخ : 
 اصولاً  جهت طرح دعاوی­ حقوقی در محاکم دادگستری، و برای شروع به رسیدگی دعوی، نیاز است که خواهان(مدعی) شکوائیه‌­ی خود را به مراجع­ قضایی عرضه کند تا روند رسیدگی به­ دعوی آغاز شود. این شکوائیه باید در برگه­‌ی چاپی مخصوصی تنظیم شود که به این برگه دادخواست گفته می‌­شود .    
برگه‌­ی دادخواست مطابق با ماده ۵۱ قانون آئین دادرسی مدنی باید شامل نام، نام ­خانوادگی، نام پدر، شغل، سن،
سلام ، امیدوارم همگی حالتون خوب و کاملا اوکی باشه :)
در آغاز ممنونم از نویسنده‌ی محترم ، سارا خانم نویسنده‌ی وبلاگ ( DarkLight ) بخاطر دعوت بنده به این پویش!
دوستان همونطور که احتمالا اطلاع دارید ، پویشی با نام ( درخواست از شرکت بیان برای توسعه خدمات Blog.ir ) توسط بیانی‌های شدیدا عزیز راه اندازی شده.
هدف از این پویش اعلام نیازهای نرم‌افزاری برای توسعه سیستم های بلاگ به شرکت و برنامه نویسان بیان هست!

طراحی اپلیکیشن مبتنی بر Android / iOS جهت مدیریت وبلاگ
شرکت پویش تجارت پارسه نوین آینده
 
شرکت تجارت پارسه نوین آینده فعالیت خود را از سال 1386 با هدف ارائه و توسعه خدمات نوین آغاز کرد و در سال 1398 به ثبت رسید.تجارت پارسه نوین با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در زمینه طراحی و توسعه سیستم‌های منسجم پرداخت و ایجاد ساختاری بر پایه فناوری‌های امنیتی روز دنیا، موفق به ورود به حوزه پرداخت الکترونیک شد و با عرضه خدمات با کیفیت و به‌روز، سهم مناسبی از بازار پرداخت کشور در زیرحوزه‌های مختلف به دست آورد. 
مدارک لازم برای ثبت برند اشخاص حقوقی عبارت است از :- کپی کارت ملی- کپی شناسنامه- کپی آخرین روزنامه تاسیس- کارت بازرگانی- کپی مجوز فعالیت ( مانند پروانه بهره برداری، پروانه ساخت ، جواز کارت بازرگانی یا کسب ، جواز تاسیس )مجوزها و کلیه مدارک مورد نیاز ثبت برند برای شخص حقوقی، می بایست به نام شخص حقوقی یعنی شرکت باشد. متقاضی همزمان با درخواست ثبت علامت و در اظهارنامه تسلیمی به اداره ثبت علائم باید کالا یا کالاهای مورد نظر و یا خدمات را بر اساس طبقه
توسعه پایدار
توسعه پایدار مفهومی است که پس از انقلاب صنعتی و در نتیجه آسیب های زیست محیطی و اجتماعی پدید آمد. مفهوم توسعه پایدار می کوشد که مدلی جدید را ارائه کند که ضمن توسعه های اجتماعی و شهری از اشتباهات گذشته بشری پرهیز کند و رابطه انسان با طعبیت و انسان با انسان را ترمیم کند. توسعه پایدار بیان می کند که منابع طبیعی و محیط زیست باید به گونه ای مدیریت شود که بر کیفیت زندگی انسان های حال و آینده تاثیر نامطلوب نداشته باشد. به گونه ای که رعایت
یکی از مسائلی که بسیار به پیشرفت در یک موضوع کمک می کنه، تحقیق و توسعه است که حقیر به اختصار بهش میگم، توسعه.
داشتن نگاه توسعه ای باعث بهبود مستمر میشه. این نگاه می تونه در تمام موضوعات حاکم بشه. از قانون گذاری گرفته تا فیلمسازی، صنعت، آموزش و ... . این که ما نگاهمون رو به این نحو اصلاح و خودمون رو متعهد کنیم که به طور مداوم در محصول (خدمت) بهبود ایجاد کنیم باعث میشه که یک حرکت رو به جلوی منظمی داشته باشیم و در رقابت های مختلف حرفی برای گفتن.
ادامه
سایت مهندس نیک مرجع تخصصی فروش محصولات کشاورزی اعم از کود، سم، خاک بسته بندی، انواع بذر ، انواع گلدان، لوازم و ادوات باغبانی، فروش گیاهان آپارتمانی، کاکتوس، بونسای، تراریوم و … در ایران می باشد.
فروشگاه آنلاین مهندس نیک با اخذ مجوزهای لازم از جمله اینماد از وزارت صمت و درگاه امن پرداخت بانک ملی در خدمت شماست تا مجری رویای سبزتان باشد.
مهندس نیک در سال 1396 فعالیت خود را با دامنه mohandesnic.com شروع کرده است و در سال 1398 با ثبت شرکت توسعه اندیشان به
بسم الله الرحمن الریم      
صندوق تعاون در تیر ماه سال 1395 با تقریبا 10 نفر عضو با اهداف خیر خواهانه زیادی و صد البته مطابق فرامین شریعت اهل سنت و فرقه حنفی اغاز به کار کرد.
خدمات صندوق تعاون فراتر از یک صندوق معمولی و در حد یک موسسه میباشد که برخی از این خدمات را بیان میکنیم :
1 :وام فوری
این وام با حداکثر مبلغ 300 هزار تومان و محدودیت زمانی یک ماهه بازپرداخت بصورت فوری با یک تماس تلفنی یا حتی پیامک به حساب عضو درخواست کننده واریز میگردد.
2 : وام کا
یک سال دیگر به اتمام رسید و JavaScript همیشه در حال تغییر است. گرچه، برخی نکات وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا کد مرتب و موثری بنویسید که حتی در سال ۲۰۱۹ هم مقیاس‌پذیر است. در اینجا ۹ نکته عملگرا را مشاهده می‌نمایید که شما را تبدیل به یک توسعه دهنده بهتر می‌نمایند.
ادامه مطلب
خدمات فنی مهندسی گیل سرما
بمدیریت:مهندس صفری نژاد
09111376298
ارائه خدمات شبانه روزی در گیل سرما
ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در کولر گازی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.
نحوه ارائه خدمات در گیل سرما
پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخ
در فرآیند توسعه و موفقیت هر کسب وکار، داشتن ویترین و معرفی خدمات کسب و کار، در فضای مجازی بسیار بااهمیت است. در عصر حاضر وب سایت ها به عنوان بزرگترین پایگاه اینترنتی در این خصوص به کار گرفته می‌شوند. بنابراین در طراحی وب سایت شما، داشتن تجربه و علم به روز برای خلق یک ویترین و مکانی در خور کسب وکارتان اهمیت بسیاری دارد.
ادامه مطلب
سلام
چند روز پیش یکی از دوستان درخواست اینو داشت که آموزش مرتبط با برنامه نویسی پایتون در کانال درج شود و ما خواستیم به ایشون اطلاع بدیم که درخواست ایشون از امروز انجام خواهد شد و خواستیم به ...
سلام
چند روز پیش یکی از دوستان درخواست اینو داشت که آموزش مرتبط با برنامه نویسی پایتون در کانال درج شود و ما خواستیم به ایشون اطلاع بدیم که درخواست ایشون از امروز انجام خواهد شد و خواستیم به اطلاع برسونیم که این دوره به صورت جلسه ای در وبلاگ خواهد بود
پویش تجارت پارسه نوین آینده
 
شرکت تجارت پارسه نوین فعالیت خود را از سال 1386 با هدف ارائه و توسعه خدمات نوین آغاز کرد و در سال 1398 به ثبت رسید.تجارت پارسه نوین با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در زمینه طراحی و توسعه سیستم‌های منسجم پرداخت و ایجاد ساختاری بر پایه فناوری‌های امنیتی روز دنیا، موفق به ورود به حوزه پرداخت الکترونیک شد و با عرضه خدمات با کیفیت و به‌روز، سهم مناسبی از بازار پرداخت کشور در زیرحوزه‌های مختلف به دست آورد. 
با توجه به فن
آیا می خواهید یک توسعه دهنده ی Front End یا یک توسعه دهنده ی back end باشد؟ شناخت اهداف شغلی خود را در پایان بوت کاپ کدینگ می توانید ساده تر کنید که کدام مدرسه برای شما مناسب است. اگر با این شرایط آشنا نباشید می توانید این کار را انجام دهید. اما اکنون نگران نباشید که این راهنما را داشته باشید. بیایید به تفاوت بین توسعه وب سایت Front End و  back end
 توسعه حفاری: کدام زبان برنامه نویسی شما یاد بگیرند، کدام مدارس به آنها یاد می دهد، و آنچه که از یک حرفه به عنوان
پس از پراکندن فهرست گوشی های هوشمند شهود کننده ی به روزرسانی نسخه ی ۱۰ اندروید توسط سامسونگ، جای تهی گلکسی اس ۸ تو این فهرست منجر بوسیله بروز اعتراضات یدکی به غول دنیای موبایل شد. داخل این بیانیه سامسونگ اعلام کرده بود که عزب برای گلکسی اس ۹ و اس ۱۰ مشغول آزمون و ترقی ی به روزرسانی اندروید ۱۰ و One UI 2.0 است.سامسونگ پیش از این دو به روزرسانی ارشد بخاطر کاربران گلکسی اس ۸ عرضه کرده بود. این گوشی هوشمند که در سال ۲۰۱۷ و با اندروید ۷.۰ عرضه شده بود، د
بعد از سال ها استفاده از سرویس بلاگ شرکت بیان ، پویشی توسط آقای صفائی نژاد راه اندازی شده که در نوع خودش جالب بنظر میاد .. ان شاء الله هر روز و هر روز شاهد این باشیم که وبلاگ نویسان بیشتری ، در این پویش شرکت کنن تا با صدایی بلند به گوش برنامه نویسان بیان برسه .
امکاناتی که بنده دوست دارم به سرویس بلاگ اضافه بشه :
1 - قدیم ها هر از گاهی ، یه سری اطلاعیه از بیان برای وبلاگ نویسان میومد و من به شخصه خیلی دلگرم می شدم چون احساس می کردم که خون در رگ های سر
بخش وسیعی از کشاورزی ایران را اراضی زراعی تشکیل می دهند که به طور تقریبی حدود 11 میلیون هکتار به صورت فعال زیر کشت می باشد و از این بین حدود 7 میلیون هکتار آن زیر کشت گندو و جو می باشد. 
در بخش مکانیزاسیون نیز شرح داده شده که کل کمباین های کشور حدود 17700 و تعداد تراکتورهای حدود 480000 دستگاه می باشد. 
با در نظر گرفتن سطح اراضی زیر کشت گندم و جو و تعداد کمباین ها میتوان میزان ترافیک درخواست کمباین در فصل برداشت را تجسم نمود. البته لازم به ذکر است که ای
سلام
چند سالی هست که با بلاگ بیان سر و کار دارم ؛ اما همونطور که میدونید ؛ میزان پست گذاری بنده کمتر شده
من با چند وبلاگ ، در بلاگ بیان کار کردم ؛ یکبار حتی رمزمو گم کردم ( رمز این وبلاگم )
اما باز هم وبلاگ ساختم ؛ چون بلاگ بیان چیزی متفاوت و بهتر از بقیه بود و میدونستم که خیلی جای پیشرفت داره
اما بعضی از محدودیت های عجیب سرویس بلاگ بیان ( که ما هی گفتیم درست میشه ، درست میشه ، اما نشد ! ) ما رو از پست گذاشتن دلزده کرد ( نه تنها ما ؛ بلکه اکثر دوستان ب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها