نتایج جستجو برای عبارت :

خواب های مرموز و ترسناک شبانه یک پسربچه

در سال 2008 پسر بچه ی 6 ساله ای هر شب از خواب به صورت هراسان بلند میشد و اظهار داشت کسی هنگامی که او خواب است نگاهش میکند. خانواده او توجهی به این موضوع نمیکردند تا اینکه روزی متوجه شدن خانه ای که در ان زندگی میکنند در واقع خانه یک پیر زن تنهایی بود که خودش را با قهوه سمی شده کشته بود.
ادامه مطلب
خواب راحت با دوش آب گرم
دستور العمل هایی وجود دارد که کسانی که میخواهند یک خواب راحت در طول شب را داشته باشند.به عنوان مثال : میدانیم که ورزش منظم ، اتاق خواب خنک راهکارهای خوبی برای استراحت شبانه است.
حمام یا دوش گرفتن قبل از خواب نیز یک درمان شناخته شده برای یک خواب راحت میباشد. زیرا بعد از حمام کردن دمای بدن کاهش میابد که میتواند به خواب راحت ما کمک کند.

ادامه مطلب
جدیداً وقت خوندن کتاب‌های نوجوان علاوه بر سبکی و حال خوبی که بهم می‌دن، غمگین هم می‌شم. حتی شاید اول غمگین می‌شم و بعد تو یه حالت گناهکارانه‌ی معصوم و بی‌گناهی به اجازه‌‌ام برای رها شدن ادامه می‌دم. فقط نمی‌دونم چرا این‌طور وقت‌ها یه پسربچه است که غمگین می‌شه. یه پسربچه شبیه آواتار feedback. 
 
  
کیفیت خواب شما می تواند بر هر چیزی از سطوح انرژی تا خلق و خو، تفکر شفاف، کنترل بر خود، اندازه دور کمر، شرایط سیستم ایمنی بدن و سلامت کلی تاثیرگذار باشد. با این وجود، افراد بسیاری همچنان به شرایط خواب خود توجه نداشته و به میزان کافی نمی خوابند.
به گزارش گروه سلامت عصر ایران به نقل از "لیو استرانگ"، در شرایطی که عوامل بسیاری وجود دارند که در توانایی به خواب رفتن و خواب باقی ماندن انسان تاثیرگذار هستند، شما می توانید با رعایت برخی موارد به این
اگر مدتی است از نظر خواب شبانه خود با مشکلاتی رو به رو شده اید، باید در مورد خطرات احتمالی آن نیز اطلاعاتی داشته باشید. این که چرا خواب طبیعی شما از بین رفته است و چرا نمی توانید بدون هیچ مشکلی بخوابید، مسئله ای است که فورا باید توسط پزشک مورد بررسی قرار بگیرد.
ادامه مطلب
دیگه نمی‌تونم تحملشون کنم، واقعا نمی‌تونم. دارم عقل نداشته‌م رو از دست می‌دم. 
+دیشب بعد از مدت‌ها یه کابوس دیدم. از خواب پریدم. نه با جیغ و داد، این اتفاق هیچ‌وقت نیفتاده. اما از خواب پریدم. 
کابوس می‌دیدم، اما ترسناک نبودن، غم‌انگیز بودن. باعث می‌شدن بعدش گریه‌م بگیره، یا تا چند روز ذهنم درگیرشون باشه. اما این دیشبیه ترسناک بود، خیلی ترسناک.
فقط می‌دونم که دیگه حاضر نیستم تنها سوار آسانسور بشم.
موسیقی بی کلام فیلم های ترسناک
تبحر خاصی در ترساندن تماشاچیان دارد، حال پرسش اینجاست که علت ترسناک
بودن موسیقی متن این دسته از فیلم های پرطرفدار سینما چیست و در ساخت
موسیقی متن فیلم های ترسناک از کدام ساز های ترسناک و کدامین نت استفاده می شود که شنیدن نوای این فیلم ها اینچنین لرزه بر اندام تماشاگر می اندازد.
روی پای خانم مُسنی که جلوی تاکسی نشسته بود، سبدی حصیری بود که گربه لاغری وسط آن نشسته بود و به خانم مسن نگاه می‌کرد ! پسربچه‌ای که با مادرش عقب تاکسی نشسته بود از خانم مسن پرسید : «چرا گربه‌تون اینقدر زشته؟» زن گفت : «اینکه خیلی خوشگله، تازه نابغه هم هست!» مادر پسربچه گفت : «نابغه است؟» زن مُسن با افتخار گفت : «بله... جدول ضرب رو حفظه.» پسربچه گفت : «دروغ نگو.» زن مسن رو به گربه گفت : «دو دو تا؟» گربه چهار تا میو گفت. زن مسن گربه را ناز کرد و گفت : «س
کودکی که در زمان نوپایی یا در سنین پیش دبستانی در خواب نمی ترسید، حال که بزرگتر شده است ممکن است عجیب به نظر برسد اگر از چیزهای زیادی بترسد (مثالا ترس از تاریکی، ترس از هیولایی که زیر رختخواب قایم شده است و ترس از به تنهایی خوابیدن) اما اگر از دیدگاه تکاملی l به آن نگاه کنیم، چیزی غیر طبیعی نیست. کودکان مدرسه ای تفاوت بین واقعیت و دنیای خیالی را تشخیص می‌دهند اما در عین حال تخیلات زنده‌ای دارند که گهگاه با آنها همراه می‌شوند. دسترسی بیشتر به
چشم گرگنوشته ی دانیل پناکترجمه ی آسیه حیدری

چشم گرگ نوشته ی دانیل پناک به ترجمه ی آسیه حیدری می باشد. این کتاب جایزه سه لاک پشت پرنده را در بخش ترجمه از آن خود کرده است. همچنین اُاِل کاووسین در سال ۱۹۹۸ بر اساس این رمان، یک انیمیشن کوتاه به زبان فرانسوی ساخته است.چشم گرگ ماجرای یک گرگ آلاسکایی و یک پسربچه آفریقایی به نام  آفریقا است. در این کتاب پسربچه و گرگ، در عمق نگاه یکدیگر، زندگی گذشته ی خود را مرور می کنند. زندگی پُرفراز و نشیبی که از
آیا کسانی که در خواب مرده اند ، احتمال دارد به دلیل دیدن خواب ترسناک بوده باشد ؟
کسانی که مشکل قلبی دارند ممکن است به دلیل دیدن خواب وحشتناک ، سکته کرده و بمیرند ؟
تا کنون هیچ آزمایش قابل استنادی در این مورد انجام نشده است و مشخص نیست که تعدادی از کسانی که در خواب مرده اند ممکن است به دلیل دیدن خواب ترسناک مرده باشند یا نه .ولی انجام نشدن تحقیقات به این معنی نیست که این احتمال وجود ندارد.

آیا خواب ترسناک می تواند باعث مرگ شود ؟
گروهی از دانشمند
اعتیاد شدید و شبانه روز به کامپیوتر
کم خوری شدید
کم خواب در ساعات شب 
کمبود آب بدن
کاهش برخی از املاح و ویتامین و مواد معدنی
تماشای پرونوگرافی وفیلم ها وتصاویر مستهجن ....................
غرق شدن در سرو صدای شدید تلوزیون و پلیر و سرو صدای شدید پخش کننده موزیک
راه رفتن زیاد
خواب طولانی
خوردن چندین غذا درطول شبانه روز
اعتیاد الکل
نوزادان و کودکان ممکن است در خواب ناله یا گریه کنند و فریاد بزنند.
بدن نوزادان هنوز چرخه ی خواب منظمی ندارد بنابراین بیدار شدن آنها با صداهای عجیب و غریب معمول است.
برای نوزادان کوچک ، گریه کردن مهمترین راه برقراری ارتباط است. بنابراین معمولا گریه میکنند و همچنین ممکن است در خواب هم شروع به گریه کردن کنند.
تا زمانی که کودک علائم دیگری مانند بیماری یا درد نداشته باشد ، این از نظر رشد طبیعی است و دلیلی برای نگرانی نیست.
همچنین گریه کردن ناگهانی
نمایش و دانلود رایگان فیلم ترسناک آن (ایت) 2 It Chapter Two 2019 کامل و با زیرنویس فارسی چسبیده خلاصه داستان : اتفاقات قسمت دوم این فیلم بیست و هفت سال پس از اتفاقات قسمت اول جریان دارد ، جایی که اعضای باشگاه بازندگان به واسطه‌ی یک تماس تلفنی مرموز بار دیگر دور هم جمع می‌شوند تا دوباره با پنی وایز این دلقک ترسناک و مخوف مواجه شوند و…
ژانر : ترسناک | هیجان انگیز

تماشای ویدئو کلیک کنید
عجب خوابی دیدم ، معلوم نیست دیشب به چیا فک کردم که خواب جبهه دیدم ، چقدر ترسناک بود برام...! 
قبلشو خیلی دوست داشتم ، یکیو از نزدیک بطور واضح دیدم ... که تاحالا تو خواب اینقد نزدیک نبودش ، یه عزیزِ قدیمی :) یه هم صحبت دیرینه که حالا دیگه نیست :)
نوزادان و کودکان ممکن است در خواب ناله یا گریه کنند و فریاد بزنند.بدن نوزادان هنوز چرخه ی خواب منظمی ندارد بنابراین بیدار شدن آنها با صداهای عجیب و غریب معمول است.برای نوزادان کوچک ، گریه کردن مهمترین راه برقراری ارتباط است. بنابراین معمولا گریه میکنند و همچنین ممکن است در خواب هم شروع به گریه کردن کنند.تا زمانی که کودک علائم دیگری مانند بیماری یا درد نداشته باشد ، این از نظر رشد طبیعی است و دلیلی برای نگرانی نیست.همچنین گریه کردن ناگهانی ک
دانلود فیلم It Chapter Two 2019
دانلود فیلم It Chapter Two 2019 با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم It Chapter Two 2019 با دوبله فارسی
دانلود فیلم It Chapter Two 2019 با لینک مستقیم و رایگان

ژانر : ترسناک , رازآلود , مهیج
 به این فیلم فعلا امتیازی داده نشده است
مدت زمان : ۳ دقیقه
زبان : انگلیسی
کیفیت : HD 
فرمت : MP4
انکودر : F2M
حجم : ۱۰ مگابایت
محصول : آمریکا
ستارگان : James McAvoy, Jessica Chastain, Bill Skarsgard, Bill Hader
کارگردان : Andy Muschietti
لینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس – کیفیت‌های دیگر
خلاصه داستان :
آن قسم
فیلم ترسناک
فیلم های ترسناک زیادی در تاریخ سینما ساخته شده است.
ترسناک ترین فیلم های سینما
فیلم های که چه در درون مایه و چه در لوکیشن ها و آهنگ ها ترس را در بیننده ایجاد میکنند.
بهترین فیلم های ترسناک تاریخ
در این قسمت لیستی از این فیلم ها را ارائه میکنیم.
دانلود فیلم Game Night 2018 دوبله فارسی
دانلود فیلم بازی شبانه ۲۰۱۹ دوبله فارسی
دانلود نسخه کم حجم بازی شبانه Game Night 2018
لینک دانلود قرار داده شد
مطابق با قوانین جمهوری اسلامی
 
 
موضوع فیلم : جمعی از چند دوست که قرارهای بازی شبانه با یکدیگر دارند، ناخودآگاه خود را درگیر حل یک پرونده قتل مرموز می‌بینند…
ادامه مطلب
ریتم‌های شبانه روزی توسط یک ساعت ارشد اداره می‌‌شود. این ساعت گروهی از نورون‌ها به نام هسته سوپراکیاسماتیک است که در منطقه ای از مغز به نام هیپوتالاموس واقع شده اند. این ساعت ارشد، نشانه‌هایی از محیط را به دستورالعمل‌های بدن تبدیل می‌‌کند. به عنوان مثال، گیرنده‌های موجود در چشم، نور خورشید را تشخیص می‌‌دهند و سیگنال را به سمت هسته فوق مغزی عبور می‌‌دهند تا تولید هورمونی ملاتونین که باعث خواب آلودگی می‌‌شود را تحریک می‌‌کند.
ساعت
ریتم شبانه روزی چیست؟ 
 
ریتم‌های شبانه روزی توسط یک ساعت ارشد اداره می‌‌شود. این ساعت گروهی از نورون‌ها به نام هسته سوپراکیاسماتیک است که در منطقه ای از مغز به نام هیپوتالاموس واقع شده اند. این ساعت ارشد، نشانه‌هایی از محیط را به دستورالعمل‌های بدن تبدیل می‌‌کند. به عنوان مثال، گیرنده‌های موجود در چشم، نور خورشید را تشخیص می‌‌دهند و سیگنال را به سمت هسته فوق مغزی عبور می‌‌دهند تا تولید هورمونی ملاتونین که باعث خواب آلودگی می‌‌شو
ریتم‌های شبانه روزی توسط یک ساعت ارشد اداره می‌‌شود. این ساعت گروهی از نورون‌ها به نام هسته سوپراکیاسماتیک است که در منطقه ای از مغز به نام هیپوتالاموس واقع شده اند. این ساعت ارشد، نشانه‌هایی از محیط را به دستورالعمل‌های بدن تبدیل می‌‌کند. به عنوان مثال، گیرنده‌های موجود در چشم، نور خورشید را تشخیص می‌‌دهند و سیگنال را به سمت هسته فوق مغزی عبور می‌‌دهند تا تولید هورمونی ملاتونین که باعث خواب آلودگی می‌‌شود را تحریک می‌‌کند.
ساعت
ریتم‌های شبانه روزی توسط یک ساعت ارشد اداره می‌‌شود. این ساعت گروهی از نورون‌ها به نام هسته سوپراکیاسماتیک است که در منطقه ای از مغز به نام هیپوتالاموس واقع شده اند. این ساعت ارشد، نشانه‌هایی از محیط را به دستورالعمل‌های بدن تبدیل می‌‌کند. به عنوان مثال، گیرنده‌های موجود در چشم، نور خورشید را تشخیص می‌‌دهند و سیگنال را به سمت هسته فوق مغزی عبور می‌‌دهند تا تولید هورمونی ملاتونین که باعث خواب آلودگی می‌‌شود را تحریک می‌‌کند.
ساعت
تغییراتی که در حین خواب در مغز رخ می‌دهد، در حقیقت روی تمام بدن تأثیر می‌گذارد.
همه‌ی ما می‌دانیم که داشتن یک خواب خوب شبانه برای سلامتی ضروری است و با وجود یک استراحت کامل است که می‌توانیم بهترین عملکرد جسمی و ذهنی را داشته باشیم، اما زمانی که می‌خوابیم اتفاقات زیادی در بدن ما رخ می‌دهد. در این گزارش قصد داریم ببینیم وقتی خوابیم در بدنمان چه اتفاقی می افتد؟
۱– مغز از خواب سبک شروع می‎کند و به سمت خواب عمیق تر می‎رودخوابی که در آن فرو م
یکی از مشکلاتی که می توان گفت همه ما به نوعی آن را در زندگی خود تجربه کرده ایم بی خوابی شبانه است. خوابیدن ، بخشی از زندگی تمام افراد محسوب می شود و تنها زمانی به اهمیت این مسئله پی می بریم که دچار مشکل در خواب می شویم. مشکل بی خوابی شبانه اغلب به صورت موقتی بوده و بیشتر در مواقعی روی می دهد که فرد دچار ناراحتی و هیجان شده باشد. البته معمولا با گذشت چند روز و بازگشت اوضاع به شرایط قبل ، این مشکل به صورت خود به خود برطرف می شود.

ادامه مطلب
The Forest یک بازی مهیج در سبک اکشن، جنگی و ترسناک است که توسط استودیو Endnights Games ساخته شده است و در سال 2014 برای کامپیوتر منتشر شده است. شما به عنوان یک مسافر جت مسافربری از حادثه سقوط زنده مانده اید. هنگامی که به هوش میایید خود را در جنگل مرموز پیدا میکنید و باید از این جنگل و آدم خوارهایش نجات پیدا کنید.
ادامه مطلب
جاذبه عمودِمُنصف بر پیکرِ بی‌جان من است و بالغ بر حجمی فرای پانصد پوند بر افکار چروکیده و زائل‌گشته‌ی من فشار وارد می‌آورد. همه‌چیز ناجوانمردانه تیره‌و‌تار است و نیروی عظیمی گریز از مرکزِ انفاس و ادراکِ من، مهره‌ی چهارم ستونِ فقراتِ مرا به درد می‌آورد. خوابِ‌شَب این‌گونه سخت به یغما می‌رود و چشمانِ سردم بی‌اراده به خماریِ ابدی فرو می‌رود. مرگ دندانِ تیزش را بی‌اختیار نشانم می‌دهد و جسم بی‌مهابا پوزخند عریان‌شده‌اش را به باد م
جاذبه عمودِمُنصف بر پیکرِ بی‌جان من است و بالغ بر حجمی فرای پانصد پوند بر افکار چروکیده و زائل‌گشته‌ی من فشار وارد می‌آورد. همه‌چیز ناجوانمردانه تیره‌و‌تار است و نیروی عظیمی گریز از مرکزِ انفاس و ادراکِ من، مهره‌ی چهارم ستونِ فقراتِ مرا به درد می‌آورد. خوابِ‌شَب این‌گونه سخت به یغما می‌رود و چشمانِ سردم بی‌اراده به خماریِ ابدی فرو می‌رود. مرگ دندانِ تیزش را بی‌اختیار نشانت می‌دهد و جسم بی‌مهابا پوزخند عریان‌شده‌اش را به باد م
برای درمان بی خوابی شبانه باید چه کاری انجام داد؟ آیا داروهای خواب‌آور می‌توانند درمانی قطعی برای بی‌خوابی باشند؟ امروزه با افزایش سطح استرس و اضطراب روزمره در زندگی مردم، بسیاری از افراد با مشکل بی‌خوابی روبه‌رو هستند و برای درمان آن از متخصصین سؤال می‌پرسند. برای بهبود این مشکل روش‌های روان شناختی و دارویی متعددی وجود دارد که روان شناسان و روان پزشکان از آن‌ها بهره می‌گیرند. همچنین راهکارهایی مانند تکنیک‌های آرامش بخشی و محدود ک
**مریضحالی ام خوش نیستنه خواب راحتی دارمنه مایلم به بیداریدرون ما تفاوت هاستتو مبتلا به درمانی،و من دچار بیماری
 
کنارِ تخت می خوابممگر هوا که بند آمدنفس کشیدنت باشمتو روز می شوی هر شبو صبح می شوی هر روزتو خواب راحتی داری …
 
نه جیک جیک مستانتنه سردی زمستانترجوع کن به دستانتچه روزهای بسیاریکه ظلم ها روا کردیبه دست های بسیاری
 
شبانه، مرد گاریچیبه خانه می کشد خود رااگر که مادیان خسته؛اگر طناب هم پاره؛درون مرد هموارهکشیده می شود باری
 
تو را
دیشب خواب خانم اُ رو دیدم معلم ادبیات فارسی اول و دوم دبیرستان . خانم اُ هیکل بسیار درشتی داشتن و قد 170 و بسیار رعب و وحشت ایجاد میکردن موقع درس پرسیدن و موقعی هم که کامل درس رو بلد بودی میگفتن برو بشین ولی پررو نشو خلاصه که اسم خانم اُ همواره برای من با رعب و وحشت همراه بود . دیشب خواب دیدم که امتحان ادبیات داریم ولی انتهای امتحان 5 نمره از آناتومی سوال دادن منم هرچی میگفتم خانم شما آناتومی از کجا بلدین می‌گفتن من دانشجوی پزشکی بودم انصراف داد
بدن انسان یک زمان بندی طبیعی داره که به عنوان ریتم شبانه و روزانه
شناخته میشه. این ریتم روی مغز، بدن و هورمونها تاثیر میذاره و به شما کمک
میکنه در طول روز بیدار بمونید و زمان خواب رو به بدن اعلام میکنه و بر
اساس نور تنظیم میشه. با شروع روز و با تابش نور خورشید فعالیت مغز و انرژی
بدن زیاد میشه. اگه بطور روزانه دو ساعت در معرض نور خورشید یا نور
روشنایی مصنوعی قرار بگیرین کیفیت خواب و طول مدت خواب رو بهتر میکنه، به
ویژه در کسانی که مشکلات شدید
سلام
برای کمبود خواب شبانه چه راه حلی دارید؟، راستش من هر شب ساعت 12 آماده خواب میشم، ولی حدود 4 ساعت بعدش به زور خوابم میبره، واقعا نمیدونم چیکار کنم، کل زندگیم به خاطر خوابم مختل شده، دوست دارم صبح ها ساعت 7 یا 8 بیدار بشم، ولی چون دیر میخوابم برام تبدیل به آرزو شده.
لطفا راهکار بدید، واقعا ممنون میشم.
ادامه مطلب
نصف شب کوثر از خواب بیدار شده و آب می خواد. 
براش آب بردم و خودمم نشستم کنارش آب خوردم. 
سعی می کرد حتی چشماش رو باز نکنه که خواب از سرش نپره. بعد از خوردن آب گفت: سلام بر حسین (:
لیوان رو ازش گرفتم که برم یه هو صدا می کنه مامانی
میگم: جانم
میگه: مگه آب نخوردی؟ چرا نگفتی سلام بر حسین 
مگه میشه واسش غش نکرد؟  
(((((((((((((((((((((((((((((((((((:
در حال فرار کردن بود،فرار از ساختمان متروکه و مرموزی به اسم مدرسه شبانه روزی.از آن جا،نفرت زیادی داشت و وقتی داخل مدرسه بود،نفس کشیدنش برایش سخت می شد.معلم هایشان را مثل جادوگرانی مشکوک و عجیب و غریب می دانست،با چین و چروک های روی صورت معلم ها،چهره خوفناکی به وجود می آورد.
مدیر مدرسه،آن را غول مخوف می دانست،انگار این غول وحشت میخواد همه دانش  آموزان این مدرسه،مخصوصا آن دخترک را به عنوان غذا،میل کند!
فضای قدیمی و هولناک،دلش را میگرفت و نمیت
دکتر سعید صانعی: اختلال در خواب شبانه می تواند حسابی برای ما دردسر ساز شود و آرامش مان را در طول روز از بین ببرد. بسیاری از تصادفات مرگ باری که در سطح جاده ها اتفاق می افتد، به دلیل خواب ناکافی است. هر فرد با توجه به نیاز بدنش باید خواب کافی در شب داشته باشد که در این خصوص بسیاری از پزشکان خواب کافی را هشت ساعت می دانند.  بدن در صورت نداشتن خواب کافی شبانه با مشکلات زیادی مواجه و عملکرد مناسب مغز دچار مشکل می شود. افرادی که معمولا در شب به اندازه
روتین قبل از خواب
هنگامی که سن کودک شما شش تا هشت هفته شد می‌تونید کم‌کم الگوی خواب‌ش رو  پیدا کنید و هر شب وقت خواب به کار ببرید تا بتونه خودش را با اون تطبیق بده
الگوی خواب باعث می‌شه کودک راحت‌تر به رختخواب بره و زودتر بخوابه
اصلا خود کودک هم این روتین رو خیلی دوست داره
برای داشتن یک الگوی منظم سلیقه‌ی کودک رو هم در نظر بگیرید و سعی کنید کارهایی که دوست نداره رو به یک ساعت دیگر از شبانه روز منتقل کنید 
مثلا اگر از حمام کردن قبل از خواب خ
تعبیر خواب مار,دیدن مار در خواب,تعبیر خواب مار سیاه,تعبیر خواب نیش زدن مار
دیدن مار در خواب کمی عجیب و ترسناک اما برای تمامی افراد حداقل یکبار دیدن مار در خواب شاید طبیعی باشید با ابزار وبلاگ بزار سایت و تو اوکی باشید تا با هم تعبیر خواب مار یا تعبیر نیش زدن مار و تمامی تعابیر انواع مار ها را با علمای بزرگ تعبیر خواب مرور کنیم.
تعبیر خواب مار,دیدن مار در خواب,تعبیر خواب مار سیاه,تعبیر خواب نیش زدن مار
دیدن مار در خواب کمی عجیب و ترسناک اما برای تمامی افراد حداقل یکبار دیدن مار در خواب شاید طبیعی باشید با سایت من و تو اوکی باشید تا با هم تعبیر خواب مار یا تعبیر نیش زدن مار و تمامی تعابیر انواع مار ها را با علمای بزرگ تعبیر خواب مرور کنیم.
ادامه مطلب
داستان: راهبه ، فیلمی ترسناک و مهیج محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی کورین هاردی می‎باشد. این فیلم داستان کشیشی به نام پدر برک را روایت می‌کند که دارای گذشته‎ی ناگوار و تاریکی هست و برای بررسی علت مرگ مرموز یک راهبه به رومانی فرستاده می‌شود. اما…
مصرف مواد غذایی مفید و مناسب در داشتن خواب راحت شبانه موثر است.محققان دریافتند ساعت کاری زیاد، خوردن مواد غذایی نامناسب، یک جا نشستن و بی‌تحرکی مانع خواب خوب و راحت است.
مطالعات انجام شده نشان داده است عادات غذا خوردن تا حد زیادی در خواب شبانه افراد تاثیرگذار است.خوردن یک موز یا نوشیدن یک لیوان شیر در داشتن خواب راحت شبانه موثر است و این در حالی است که خوردن غذاهای تند و یا مصرف کافئین خواب افراد را مختل می‌کند.
نوشیدن شیرگرم قبل از خواب به
مصرف مواد غذایی مفید و مناسب در داشتن خواب راحت شبانه موثر است.محققان دریافتند ساعت کاری زیاد، خوردن مواد غذایی نامناسب، یک جا نشستن و بی‌تحرکی مانع خواب خوب و راحت است.
مطالعات انجام شده نشان داده است عادات غذا خوردن تا حد زیادی در خواب شبانه افراد تاثیرگذار است.خوردن یک موز یا نوشیدن یک لیوان شیر در داشتن خواب راحت شبانه موثر است و این در حالی است که خوردن غذاهای تند و یا مصرف کافئین خواب افراد را مختل می‌کند.
نوشیدن شیرگرم قبل از خواب به
بازی های ترسناک طرفدارانی دارند  ، و یکی از این بازی ها resident evil4 هست که خیلی زیبا تفنگی و ترسناک است. تقاط قوت این بازی ترسناک بودنشه تنوع مراحل و سختی مراحلشه و این که در هر جعبه چیزی هست که به شما کمک می کنه مثلا شما یک کلید می خواهید نصفش نیست و شما باید معمایی رو حل کنید. و این شده نقطات قوتش . بازی یک مشکل بزرگ دارد این که تیر صلاح ها خیلی کم و قیمت صلاح ها بالا است .و فرد مجبور به دانلود نسخه مود میشه و جذابیت از بین میره . این هم بازی resident evil4
چند روز است که هر شب کابوس می‌بینم. کابوس‌های عجیب و غریب و شلوغ و درهم‌ام دوباره برگشته‌اند. چند شب پیش آدم‌بده‌ی خوابم مادرم بود. هیچ چیز ترسناک‌تر از این نیست که آدم‌بده‌ی داستانِ کابوست مادرت باشد. البته شاید این برای منی که این اواخر از هر آشنا و غریبه‌ای ضربه خورده‌ام خیلی عجیب به نظر نرسد.
دیشب خواب تو را می‌دیدم. می‌پرسی چطور ممکن است خواب آدم نادیده را دید؟ نمی‌دانم. اما مکانیزم دیدن خواب آدم نادیده _اگر برایت سؤال است_ این طو
                                     
 
روتین قبل از خواب
هنگامی که سن کودک شما شش تا هشت هفته شد می‌تونید کم‌کم الگوی خواب‌ش رو  پیدا کنید و هر شب وقت خواب به کار ببرید تا بتونه خودش را با اون تطبیق بده
الگوی خواب باعث می‌شه کودک راحت‌تر به رختخواب بره و زودتر بخوابه
اصلا خود کودک هم این روتین رو خیلی دوست داره
برای داشتن یک الگوی منظم سلیقه‌ی کودک رو هم در نظر بگیرید و سعی کنید کارهایی که دوست نداره رو به یک ساعت دیگر از شبانه روز منتقل کنید 
م
کابوس های شبانه یکی از موضوعاتی است که ممکن است همه ی افراد در زندگی بار ها با انها درگیر شده باشنداما اگر شما نیز دچار این مشکل هستید نگران نباشید ما راه حل هایی برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید دلایلاین کابوس های شبانه را بدانید و با انها مقابله کنید .
دلایل عمده ی کابوس های شبانه چیست ؟
ما در این متن قصد داریم تا عمده ترین دلایل این کابوس ها را بیان کنیم و این موضوع صرفا به این معنی نیستکه تمامی دلایل کابوس هایی که  شب ها میبینید به این چ
کافه اروما بصورت 24 ساعت شبانه روز به مشتریان کافه دوست خدمات میدهد.
کافی شاپ شبانه روزی یا کافه 24 ساعته در تهران بصورت انگشت شمار وجود دارد که کافه اروما با افتخار اعلام مینماید دارای بالاترین کیفیت استاندارد می باشد.
کافه اروما یا اروما کافه دارای بازرس بهداشت اختصاصی می باشد که هر 24 ساعت شبانه روز کیفیت مواد اولیه و نظافت محیط را تایید میکند.
ادرس کافه شبانه روزی اروما در خ بهشتی نرسیده به ولیعصر است.
دسترسی راحت با وسایل حمل و نقل عمومی ب
فیلم ترسناک "زار" که به نویسندگی و کارگردانی نیما فراهی انتخاب شده است توسط Spotlight Horror Awards ، یک مجله مجازی آمریکایی برای فیلم های ترسناک ، به عنوان یکی از برندگان جوایز سال 2017 انتخاب شده است.
فیلم سینمایی نخستین فراهی به عنوان برنده جایزه طلای Spotlight اعلام شد که فیلم های باورنکردنی را با دومین امتیاز برتر از هیئت داوران مسابقه متشکل از متخصصان صنعت تشکیل می دهد: فیلمسازان ، مشاوران مستقل فیلم ، برگزارکنندگان جشنواره فیلم و برنامه نویسان و منت
به حانیه گفتم دیشب خواب آقای ت. رو دیدم که شلوارک چهارخونه پوشیده و وسط آزمایشگاه داره با جارو، تانگو می‌رقصه.
بعد آقای ت. اومد. اول که خودم تا دیدمش خنده‌م گرفت، چند دیقه بعد هم حانیه اومد بالاسرم و گفت خدا نکشتت الهه! فک کنم اونم تو روش خندیده‌بود.
خوشحالم که خوابم رو برا افراد بیشتری تعریف نکردم. وگرنه که بیچاره آقای ت.!
هفته‌ی پیش هم خواب آقای ن. رو دیدم که یه مورچه‌خوار آورده‌بود آزمایشگاه.  بعدم مورچه‌خواره مرد و آقای ن. دقیقا مثل یه پ
بر اساس روایات خواب بر هفت قسم است که بعضی از انها مورد مذمت است :1- خواب غفلت؛ و آن خوابیدن در مجلس ذکر است2- خواب شقاوت؛ و آن خوابیدن در وقت صبح است3- خواب عقوبت؛ و آن خواب در وقت نماز است4- خواب لعنت؛ و آن خوابی است بعد از نماز صبح
اگر سفری به شمال منطقه Valentine داشته باشید، درست در قسمت جنوبی خط راه آهنِ مرز Ambarino و New Hanover، زیر صخره بزرگ علامت هایی مرموز حکاکی شده و به سادگی می تواند حس کارآگاهی شما را بیدار کند. برای حل این معما می بایست فرآیند طولانی و هوشمندانه ای را پی بگیرید,در همین حد کافی است که کلید حل پازل مورد بحث در غاری مخفی حوالی جاده Ambarino نهفته است.
نام فیلم: داستان های اشباح – Ghost Stories 2020
ژانر: ترسناک , هیجان انگیز
محصول کشور: هندوستان
امتیاز: 4.2 از 10
سال انتشار: 2020
مدت زمان: 144 دقیقه
زبان: هندی
کارگردان:
نویسندگان: Zoya Akhtar (story and screenplay), Dibakar Banerjee (dialogue)
ستارگان: Janhvi Kapoor, Surekha Sikri, Amruta Subhash
خلاصه داستان : داستان های اشباح فیلمی ترسناک و درام از سینمای بالیوود هند با بازی جانوی کاپور که از شبکه ی نت فلیکس منتشر شد ، خلاصه داستان : این اثر شامل 4 داستان کوتاه از 4 کارگردان است . داستان اول مربوط به
در عین حال که مصرف این داروها کیفیت خواب را بهتر می‌کنند، اما می‌تواند عملکرد مغزی و ماهیچه‌ای بدن را بیش از میزان لزوم برای خواب راحت، از جمله در طول روز کم کند و در طول خواب شبانه نیز ممکن است باعث افت مرگبار سرعت تنفس شود.مصرف خواب‌آورها چه می‌توان کرد؟ هم بی‌خوابی مضر است و هم خواب‌آورها زیان‌بار. در ابتدا بهتر است علت اختلالات خواب خود را با یادداشت‌برداری روزانه از عادت‌های خواب خود مشخص کنید. شاید تنها حذف کافیین از ساعت پنج بع
پسربچه ده دوازده ساله گوشه پیراهنم را گرفته و رها نمیکند. با التماس میگوید:عمو،عمو، تو رو خدا کمک کن، گرسنه ام...
من از زیر کتاب و دفترها کمی نان و کلوچه و شکلات پیدا کردم و به پسربچه تعارف کردم. با خیره سری از دستم گرفت و زیر پا له کرد. با تحکم گفت: عمو، پول بده، خودم هرچی بخوام بخرم. پول بده. عمو، عمو...
من واقعا موجود خویشتنداری ام. وگرنه میخواستم بگویم: عمو ننته! هفت جد و آبائته!
+هیچ کاری به گرونی و نفت و دلار و طلا و فلان فلان فلانمون ندارم. اون ب
عوارض کم خوابی در نوجوانان
یکی از علل اختلال خواب در نوجوانان تغییرات هورمونی است و آن ها را متمایل می کند تا دیرتر به رختخواب بروند و برنامه خوابشان بهم بریزد.
راهنمایی ها برای دوری از اختلالات خواب در نوجوانان
داشتن یک خواب شب خوب، برای سلامت جسمی و روحی الزامی است. گرچه نوجوانان به صورت در حال افزایشی از کیفیت ضعیف خواب رنج می برند. به همین علت تصمیم 
گرفتیم تا بعضی از راهنمایی ها برای دوری از اختلالات خواب در نوجوانان را به اشتراک بگذاری
۱.تمرینات سنگین ۹۰%توان
۲.بالا بردن مصرف پروتین
۳.استفاده از مکملهای مانند گینر و کراتین
۴. تمرینات هوازی را به حد اقل برسانید
۵.استفاده از برنامه تمرینی مناسب جهت حجم عظلانی
۶.خواب شبانه را دست کم نگیرید ۸ساعت خواب جهت ریکاوری 
۷.اسراحت کافی قبل و بعد تمرین ،نوشیدن آب کافی قبل وبعدو هنگام تمرین ،۳الی ۵دقیقه اسراحت مابین هر ست
 
 
 
                
داستان راجع به یک پسربچه کوچولوئه که با یک صورت عجیب و متفاوت به دنیا میاد. حالا این پسربچه ای که با تعلیم مادرش بزرگ شده، قراره برای اولین بار بره مدرسه...
کم کم داشتم به این نتیجه می رسیدم که انگار از فیلم دیدن زده شدم! این دو سه هفته اخیر تقریبا به غیر از یکی دو تا از هیچ فیلمی اونجوری که باید، خوشم نیومده بود تا اینکه امروز این فیلم رو دیدم و به نظرم فوق العاده بود. داستانش خوب بود. روند مطلوبی داشت. بازیگرا معرکه بودند؛ به هیچ
دانلود فیلم داستانهای ترسناک برای گفتن Scary Stories to Tell in the Dark 2019
ژانر : ترسناک , رازآلود , هیجان انگیز
بازیگران : Zoe Margaret Colletti,Michael Garza,Dean Norris,Gil Bellows,
کارگردان : André Øvredal
: ایالات متحده آمریکا , چین , کانادا
تاریخ انتشار : 2019
کیفیت WEB_DL 
امتیاز : 6.4 از 10
ادامه مطلب
چگونه در یک دقیقه یا کمتر از آن بخوابیم
امروزه با شرایط جامعه هیچ جای تعجب نیست که چرا افراد از برخی مشکلات مانند خواب برخوردار می باشند در حقیقت با توجه به گزارش گالوپ به 61% از آمریکایی ها توصیه می شود که 7 تا 8 ساعت در هر شب بخوابند . همانگونه که احتمالاً شما از قبل می دانستید خواب باعث می شود خستگی که در طول روز کاری تان وارد بدن شده اند به واسطه خوابیدن و استراحت کردن از بدن خارج شود . خواب نامناسب یا بیش از حد گفته شده می تواند به سلامت جسمانی
این دو روز واقعا حالم بد بود 
گریه کردم ...فیلم دیدم ...بیرون رفتم وحالا بهترم :)
ی سری فیلم برا دیدن اوردم ؛) و خب سریال رو ترجیح دادم چون خیلی وقته ندیدم و سرگرم کننده تر از سینماییه برام چون وقتمم ازاده ،  بلاخره خاطرات خون اشامو انتخاب کردم ..راستشو بخوای از دیدنش میترسیدم:/ 
اما خب دوستام میگفتن اصلا ترسناک نیس بابا خیلی خوبه 
قبول دارم اونقدرا ترسناک نیس اما باز خودمو دلداری میدم این همش فیلمه بابااا اینا الان پشت صحنه کلی خندیدن:)))
واقعا
نویسنده رمان: الناز دادخواه*ژانر:ترسناک*تعدادصفحات:275
خلاصه رمان : همیشه به دنبال چیزهای مرموز و عجیب بود.هیچ وقت ترس مانع کشف کردنش نمی شد.دنبال هر رد و موضوع جالبی می رفت تا به نتیجه برسد.همین موضوع ها سرنوشتش را عوض کرد و کنجکاوی بیش از حدش منجر به یک درد پایان ناپذیر شد.دردی سخت و نفس گیر که از او یک آدم دیگر ساخت یک غریبه یک درنده…
       
یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد شاغل با آن درگیر هستند،کاهش انرژی و
احساس خواب آلودگی بعد از ناهار است. به احتمال زیاد شما هم بعد از تمام
شدن ناهار و زمانی که به میز کار خود برگشته‌اید، با خمیازه‌های متوالی
مواجه می‌شوید و از خود می‌پرسید چرا ریتم شبانه روزی بدنتان دچار مشکل شده
است؟
ادامه مطلب
درمان بی خوابی شبانه تنها در 60 ثانیه
اغلب افرادی که با مشکل بی خوابی های شبانه آشنا هستند روش های مختلفی را برای درمان این مشکل امتحان می کنند. شاید این مشکل راه حل بسیار کوتاه و تضمینی داشته باشد که آن را امتحان نکرده باشند.
درمان بی خوابی در کوتاه ترین مدت
اگر شما هم شب در تلاش برای به خواب رفتن هستید و یا اینکه شما در وسط شب از خواب بیدار شده و با نگرانی به ساعت خیره می شوید تا دوباره خوابتان ببرد باید بدانید که تنها نیستید. بی خوابی یک مشکل ر
خانه شبانه در تهران استاد معین
خانه
شبانه در تهران استاد معین یک واحد آپارتمان مبله 50 متری در محدوده
خیابان هاشمی می باشد. واحد دارای یک اتاق خواب و سالن نورگیر می باشد.
واحد در طبقه سوم ساختمان 4 طبقه قرار دارد. ساختمان از امکانات کامل نظیر
آسانسور ، پارکینگ ، آیفون تصویری و درب ریموت دار بهره مند است. نقشه
مهندسی و بی نقص ، نورپردازی خوب و موقعیت محلی مناسب از مزایای این واحد
هستند.
مشخصات کلی و برخی از امکانات خانه شبانه در تهران استاد م
چند روز است که هر شب کابوس می‌بینم. کابوس‌های عجیب و غریب و شلوغ و درهم‌ام دوباره برگشته‌اند. از آدمی شبیه من که توی مغزش مدام میان نیم‌کر‌ه‌ی چپ و راست دعواست بعید نیست که این به هم ریختگی از جایی مثل ناخودآگاه بیرون بزند. چند شب پیش آدم‌بده‌ی خوابم مادرم بود. هیچ چیز ترسناک‌تر از این نیست که آدم‌بده‌ی داستانِ کابوست مادرت باشد. البته شاید این برای منی که این اواخر از هر آشنا و غریبه‌ای ضربه خورده‌ام خیلی عجیب به نظر نرسد.
دیشب خواب ت
Dead Space بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی با اسم “فضای مرده” محصولی از کمپانی بازی سازی EA برای سیستم عامل اندروید می باشد که در زمره بازی های اکشن و ترسناک قرار می گیرد. این بازی که نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل ایکس باکس 360 ، PS3 ، PC ، آیفون و اندروید منتشر شده است ، تجربه ی بهترین بازی اکشن و ترسناک را برای شما به ارمغان می آورد!
ادامه مطلب
خواب دیدم که خیره شدی به چشمام و دستمو گرفتی و یه شیشه‌ی شکسته‌ی تیز برداشتی و کشیدی کف دستم تا خون بیرون زد. دستمو بالا گرفتی که جوشش خون رو همه ببینن و گفتی حالا دیگه تو آزادی. اگه اینجا بمونی انتخاب اشتباه خودته. نگاهت ترسناک بود. میخواستم برم ولی پاهام بسته شده بود. معنی نگاه ترسناکت رو متوجه شدم. شیشه‌ی بریده رو ازت گرفتم و سعی کردم پاهامو قطع کنم (چرا به ذهنم نرسید بندای اسارت رو جدا کنم؟) به استخون رسید و من ناتوان و خونین و ضعیف تو بغلت
عموما مشتریان یا کافه باز ها بعد از ساعت دوازده شب به بعد مشکل پیدا کردن کافه ای برای گذران وقت شب تا صبح خود هستند.مجموعه ی اروما با خدمات کافه ای خود در 24 ساعت شبانه روز در خدمت شما مشتریان عزیز و کافه گردها می باشد.
صرفا اروما کافه ای نیست که در 24 ساعت روز باز باشد بلکه کیفیت از اولویت های این مجموعه می باشد.
کافه شبانه روزی در تهران یا کافی شاپ شبانه آروما با داشتن ظرفیت 70 نفری و جای پارک اسان در خدمت شما می باشد.
پیج اینستاگرام ما aroma24h
مکانیزم نعوظنعوظ صبحگاهینعوظ در هنگام بیدار شدن از خواب , تجربه ایست که تمام مردان دارا هستند . این حادثه برای خانم ها نیز می افتد و در هنگام صبح ارتقا حجم و محکم شدن کلیتوریس فیس میدهد . علت ظریف این که چرا این سفتی آلت در صبح واقعه می افتد تا کنون معین نشده است . اما مهم‌ترین تئوری در این باره اینست که فشار مثانه بجهت تجمع ادرار منجر فعال شدن سیستم عصبی نعوظ در نخاع می شود . این تحریک عصبی نخاعی سبب ساز محکم شدن و بزرگ شدن آلت فارغ از شهوت در شخ
یک بار مرگ را در خواب دیدم. نه اینکه خواب بینم که مرده ام. خود مرگ را دیدم. 
من به دلیل یک مشکلی که پیش آمد زیاد بی تابی کردم و به زمین و زمان بد و بیراه گفتم.
شب مرگ را در خواب دیدم. نگاه هولناکی بود که از پشت هفت لایة ضخیم تاریکی به من خیره شده بود.
چشم نبود. نگاه بود. یک نگاه تیز و ترسناک.
 
آن هفت لایه را هم نشمردم. پشت هم بودند مثل دایره و من در مرکز بودم. اما در این لحظه مطمئن بودم که هفت لایه است نه کمتر و نه بیشتر. مرگ را هم فقط نگاهش را دیدم که به
خلاصه داستان : Pet Sematary – غبرستان حیوانات خانگی یک فیلم آمریکایی در ژانر فراطبیعی ترسناک بر پایه رمانی به همین نام و به قلم استیون کینگ است که سابقا فیلمی در سال ۱۹۸۹ از آن نیز اقتباس شده بود. «غبرستان حیوانات خانگی»یک کتاب در ژانر ترسناک اثر استیون کینگ است که در سال ۱۹۸۳ منتشر شده‌است. واژه cemetery در زبان انگلیسی به معنای «قبرستان» است؛ اما هاوکینگ به عنوان یک اسم خاص از املای متفاوت Sematary بهره جسته‌است. به همین سبب، در ترجمه فارسی هم از واژه
اتفاق برای تعریف کردن زیاده،اما راستش رو بخواید بدنم به حالت کارخونه برگشته و دوباره دوستان میتونن منو پانکو صدا بزنن،و چقدر خوشحالم که دیگه مجبور نیستم آلارم ساعت رو بذارم برای 6 صبح و با دیدن اون علامته که اعلام میکنه ring in 7 hours ناله کنان به تخت نمیرم.
به طور میانگین بخوایم حساب کنیم،از شنبه ی بعد کنکور تا الان،از 24 ساعت شبانه روز من شاید 6 الی 7 ساعت بیدار باشم،بقیشو خوابم. 
اون وقتایی هم که بیدارم گیج خوابم:)))
هیچ برنامه ی خاصی فعلا برای گذر
خرید اقساطی تخت خواب و سرویس خواب: خرید اقساطی تخت خواب و سرویس خواب، سرویس خواب های گالری آرش شامل تخت خواب ، میز آرایش، صندلی میز آرایش، دو عدد پاتختی، تخت تشک در صورت انتخاب مشتری است که در سرویس قرار میگیرد.  
ادامه مطلب
سلام علیکم :)
 
1- به این نتیجه رسیدم به سختی یک انسان معتاد به کارم. یعنی نمیتونم ده دقیقه یه جا بشینم و هیچ کاری نکنم. باید برای خودم کار تراشی کنم. هر چیزی. حتی اگه میخواد دیدن فیلم باشه. ولی باید یه کاری بکنم. :)
 
2- سوال دارم:
آقا چی کار میکنید طی شبانه روز وقت کم نمیارید؟ به نظرم به ساعت های شبانه روز من باید حداقل 7-8 ساعت زمان بیشتری اختصاص بدن. یعنی یک شبانه روز باید بشه 32 ساعت. با این اعتیاد به کارم هر چقدر میدوام بازم کار عقب افتاده دارم. (مگه
من اینجا منتظر نشستم. نمی دونم تا کی باید منتظر بشینم، یا اصلا هیچوقت اتمامی هست یا نه. این غم برای من هنوز تازه ست. احساسم شبیه به پسربچه ایه ک تو شهر بازی دست پدرش رو ول کرده و با همه جهان تنها مونده. لبخند مردم کنارش کش میاد و ترسناک شده. صدای غریو براش ترسناکه، رنگ ها پر رنگ و هوا پر از خفقانه. انگار همه سایه های دنیا روی صورتش افتاده باشه. قلب من آماده ست با شنیدن کوچکترین صدایی، شبیه به صدای تو از حرکت بایسته. و دیه به چشمام شک دارم، برای دید
دانلود سریال خواب زده با لینک مستقیم و کیفیت HD
دانلود سریال خواب زده با لینک مستقیم 
نام اثر: سریال خواب زده – Asleep
ژانر : ترسناک – اجتماعی
سال تولید : ۱۳۹۷
کارگردان : سیروس مقدم
زمان پخش در شبکه نمایش خانگی: پاییز ۹۸ در شبکه نمایش خانگی
دانلود در ادامه مطلب …
ادامه مطلب
هوالمحبوب
بی‌هوا در آغوشت کشیدم، تنت گرم بود و مستم می‌کرد، این بار نه زیر گوشم، که بلند و رسا گفتی، «دوستت دارم». تمام جهان گوش شده بود و من طاقت این‌همه خوشبختی را نداشتم، لبخند‌ها از لبانم سر می‌خوردند و من نمی‌توانستم بیش از این دیوانگی کنم. حیات همان دم بود و بس. بعد از آن خواب رویای فراموشی بود، نوشتن گریزی برای لحظات بی‌طاقتی و سرودن تنها و تنها تسکینی چند روزه. کاش چشم‌ها هیچ گاه گشوده نمی‌شد و ایستگاه خانه اینقدر زود از پشت تبری
نانسی درو، کاراگاه مشهور برای تحقیق بر روی آتش سوزی های اخیر در املاک Hathorne به شهر Salem در ماساچوست سفر کرده است. املاک هاتورن در اصل توسط قاضی جان هاتورن ساخته شده و حدود 102 سال بعد توسط نواده او گسترش پیدا کرده است. اما زمانی که وارث این املاک در گذشت املاک هاتورن به عنوان دارایی شهرداری معرفی شد و درست زمانی که شهرداری به دنبال شخصی برای مدیریت این املاک بود، به یکباره تمام املاک به آتش کشیده شد. با انجام تحقیقات اولیه، مدارک اندکی در صحنه حا
5- خواب راحت خوابى است در وسط روز 6- خواب رخصت؛ و آن خوابی است که بعد از نماز عشاء باشد7- خواب حسرت؛ و آن خواب در شب جمعه استامیدوارم خداوند متعال ما را عامل به این روایت شریف قرار دهد به برکت صلوات بر محمد و آل محمد (علیهم السلام)
گریه های زیاد کودک در شب چه علتی دارد؟
بخش کودک مجله زیبا - بیدار شدن کودک در خواب علت های مختلفی دارد.در این مطلب می خواهیم درباره علت های بیدار شدن کودک از خواب و گریه های شبانه با شما والدین عزیز صحبت کنیم
به ادامه بروید
ادامه مطلب
آخر شب خوابت که می آید نتوانستنی از جنس پیری به سراغت می آید،شبانه روزی که هدر رفت،عمری که آب رفت. هر چه قدر تلاش می کنی قلم،عصای دستت شود تو و قلم با هم زمین می خورید. چشمانی که صبح بی دلیل باز شده بودند آخر شب با دلیل بسته می شوند، دلیلش می شود خستگی یا همان زندگی. به دنیا می آییم تا از دنیا برویم، از خواب برمیخیزیم تا دوباره بخوابیم، این همان صفر شدن سیصد و شصت درجه است. می گویند شب را مایه ی آرامش قرار دادند، آرامشی که در بیداری به دنبالش بودی
28 درمان خانگی بی خوابی
بی خوابی ،یک اختلال خواب است ؛ هنگامی که فردی نمی تواند خوب بخوابد، باعث خستگی روزانه، بی حالی، بی ثباتی عاطفی، اختلال حافظه، سرگیجه، تحریک پذیری، عملکرد ضعیف می شود.
انواع بی خوابی
بی خوابی شامل این سه نوع می باشد:
موقت، که برای چند روز طول می کشد
کوتاه مدت که دو یا سه هفته طول می کشد
بی خوابی مزمن که بیش از یک ماه طول می کشد.
افراد مبتلا به اختلال خواب، ممکن است این مشکلات را تجربه کنند در رختخوابشان در شب بیدار می مانن
رمان خون اشام مرموز جلد اولنویسنده: ال.جی.اسمیت تعداد صفحات: ۱۲۶ژانرترسناک فانتزی خلاصه:پاپی دختری شانزده ساله است که برادری دوقلو به اسم فیلیپ دارد و دختری بسیار شاد و سرزنده است که در 5 سالگی وقتی تعدادی از بچه های بزرگتر جیمز رو اذیت می کردند به کمکش می ره و از او اون موقع، پاپی و جیمز بهترین دوستان هم هستند اما در اولین روز تعطیلات تابستانی متوجه می شن که پاپی سرطان داره و خیلی زود قراره بمیره و ...
بوی خون می‌آید... بوی باروت.. با هول می‌دوم در ناکجاآباد، میان ویرانه‌ها... صدای انفجار .. پیش چشمم دانه‌دانه به زمین می‌افتند... می‌لرزند.. جان می‌دهند.. بچه‌ها گریه می‌کنند. از میان آژیر و انفجار فریاد می‌کشم.. از وحشت اشک می‌ریزم و شوری می‌نشیند به صورت دودگرفته و خاکی‌ام. بچه‌ها را می‌کِشم.. می‌اندازمشان جلو. با وحشت میان خرابه‌ها می‌دوم.. باید سرپناهی پیدا کنم. باید سوراخ امنی پیدا کنم. بچه‌ها را باید زنده نگه دارم. می‌ایستم سرک می
ژانر : کمدی | ترسناک | فانتزی
محصول : 2019 آمریکا
امتیاز: 10/5.5
زبان: دوبله فارسی
کیفیت: BluRay 1080p
کارگردان : Jim Jarmusch
بازیگران : Bill Murray, Adam Driver, Tom Waits
خلاصه داستان :در شهر خواب‌آلود و کوچک سنترویل چیزی سر جایش قرار ندارد. ماه بسیار بزرگ و نزدیک است و ساعت‌های روز غیرقابل حدس شده است و حیوانات رفتارهای غیرمعمول از خود نشان می‌دهند و هیچ کس نمی‌داند دلیل این اتفاقات چیست. گزارش‌های خبری ترسناک و دانشمندان نگران هستند ، اما هیچکس اتفاقات بسیار خطرناک و
خب گفتم همش که قرار نیست براتون داستان های ترسناک طولانی طولانی بزارم که وسطشم حوصلتون سربره!!
این بار اومدم با داستان دو جمله ای بترسونمتون:)
داستانی رو که در زیر قراره بخونین اثر فردریک بروان است که در سال 1948 نوشت ...
اخرین انسان زمین تنها در اتاقش نشسته بود که ناگهان در زدند!!
خب زیادی ..شعره ولی هرزگاهی تنوع هم تو پست هامون خوبه بنظرم :)
جهت ورود به سایت دوم ما کلیک کنید | جهت عضوت در کانال تلگرام کلیک کنید

نام فیلم: BrightBurn 2019
ژانر: ترسناک
ستارگان: Elizabeth Banks, David Denman, Matt Jones
کارگردان: David Yarovesky
محصول کشور: آمریکا
سال انتشار: 2019
امتیاز: 7 از 10
مدت زمان: 86 دقیقه
اطلاعات بیشتر: کلیک کنید
خلاصه داستان:برایت‎برن ، فیلمی ترسناک و مهیج محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی دیوید یارووسکی می‎باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، یک زوج پسربچه‎ای را در نزدیکی خانه‌اشان پیدا می‌کنند که از آسمان
خلاصه داستان : Pet Sematary – غبرستان حیوانات خانگی یک فیلم آمریکایی در ژانر فراطبیعی ترسناک بر پایه رمانی به همین نام و به قلم استیون کینگ است که سابقا فیلمی در سال ۱۹۸۹ از آن نیز اقتباس شده بود. «غبرستان حیوانات خانگی»یک کتاب در ژانر ترسناک اثر استیون کینگ است که در سال ۱۹۸۳ منتشر شده‌است. واژه cemetery در زبان انگلیسی به معنای «قبرستان» است؛ اما هاوکینگ به عنوان یک اسم خاص از املای متفاوت Sematary بهره جسته‌است. به همین سبب، در ترجمه فارسی هم از واژ
هر کس می‌خواهد در معرفت، اسطوانه‌ای بشود، در «نفی خواطر» بکوشد.
--------
در همه شبانه روز، محبت و عشق خدا را بر دل خود مرور دهید، به خصوص موقع خواب شبانه بیشتر مقید به این امر باشید.
--------
مشکلات نباید مایه‌ی تنبلی و تسویف(امروز و فردا کردن) شود؛ زیرا مشکلات همیشه در راه سالکان بوده است، بلکه سالکان گذشته مشکلاتی به مراتب بیشتر و سخت‌تر از مشکلات ما داشته اند.
--------
قرآن را با توجه و ترتیل بخوانید، از هزار کتاب سلوک قوی تر است.
-------
بعضی از عرفا گف
درباره زنده مانی شبانه ام دلیل که بسیار است ولی یک دلیل عمده آن نداشتن برنامه برای برای پاسداری و استقاده روز است. این عمده ترین چالش یا مشکل من در بیداری شبانه است.
مانند من بسیار چنین نیست. چون هر کس در شب دیجور، در هاله تاریکی و ماده، دنبال چیزیست که ندارد. مانند من، دنبال طرحی برای فردا. 
می‌توانستیم همان نیم ساعت پیش تکالیف را تحویل بدهیم و بعد از یک شبانه روز نخوابیدن رفت خوابگاه و خوابید.... اما کله‌ی ما تاب دارد. پنجاه دقیقه مانده به خواب؟ یا پنجاه دقیقه مانده به دیدن میم؟ راستی وقتی آمد دانشکده چطور می‌خواهد مرا پیدا کند؟ این همه ما دنبال تو گشتیم، تو هم یکبار به دنبال ما بگرد...
پی‌نوشت: مثلا نماینده شدیم که تکلیف‌های عزیزان فسیل را بدست دستیار آموزشی برسانیم، و برای نوشتن تکلیف دیشب را نخوابیدیم، اما جای نگرانی نیست،
 
در کنار کوهی دو همسایه زندگی میکردند.یکی از آنها با خدا و پاک و دیگری بد کاره روزی کوه ریزش کرد و هر دو همسایه به کام مرگ رفتند.شب کد خدای روستا درخواب دید زن بد کاره در بهشت است باغی بسیار زیبا و رودی خروشان وچندین کنیز خدمتش میکنند.آن زن با خدا و پاک هم در آتش سوزان جهنم میسوزد با عذاب سخت ضجه میزند و ناله کنان فریاد میکشد.ناگهان کد خدا از خواب برمیخیزد با چهره ای بهت زده به خواب خود فکر میکند و با خدا چنین میگوید ای خدا وعده های جهنم تو پوچ ا
فواید و عواقب دیدن فیلم ترسناک
فواید و عواقب دیدن فیلم های ترسناک را می خواهیم در این مقاله بررسی کنیم که دیدن این چنین فیلم ها چه تاثیراتی را روی بدن ما می گذارد. طبق نظریه دکتر موریسستودگان دیدن فیلم ترسناک می تواند هم تاثیر بد و هم تاثیر خوب در بدن ما بگذارد و استرس و نگرانی که ما هنگام دیدن فیلم ترسناک می بینیم برای بدن ما خوب است، باعث تولید بک نوع هورمون می شود. همچنین در بعضی از افراد ممکن است دیدن فیلم ترسناک آرامش درونی شخص را از بین
تم تولد پسرانه
تم تولد پسرانه اکثرا شخصیت های کارتونی و یا تیم فوتبال هستند .
تم مرد عنکبوتی تشکیل شده از رنگ قرمز مخصوص پسربچه های معمولا زیر 10 سال میباشد .
باتوجه به رنگبندی این تم بهتر است در بادکنک آرایی از رنگ قرمز استفاده کند .
مرد عنکبوتی شخصیت مورد علاقه پسران است .
پس اگر فرزند  شماهم مرد عنکبوتی را دوست دارد گزینه ی خوبی است تا برای تولدش اورا خوشحال کنید .
بن تن یک پسربچه ی بازیگوش ولی قهرمان است
که با ساعت جادویی اش به موجودات مختلفی
بچه بودیم...
توی فیلم پدر سالار، اسدالله خان خواب بود و یه خواب دید و عرق کرده از خواب پرید و فریاد زد یا ابوالفضل...
من تا مدتها ادای اسدالله خان رو وقت خواب درمیاوردم و مامانم قربون دست و پای بلوری دختر بانمکش میرفت...
حالا هر روز یا حداقل هر هفته قصه من همین شده...
هفته پیش وسط هال خونه خواب بودم که بیدارم کردن...همه گفتن داشتی داد میزدی...اره...داشتم داد میزدم که یه نفر یه نامه ای رو بهم بده و نمیداد...
دیروز هم کلی خواب دیدم و هر بار از خواب پریدم...
اجاره منزل شبانه در تهران نیاوران
اجاره
منزل شبانه در تهران نیاوران یک واحد آپارتمان فوق العاده لوکس و تمیز
واقع در ساختمان نوساز می باشد. واحد در طبقه سوم قرار دارد. مساحت آن 84
متر است. دو اتاق خواب کاملا مجهز ، نقشه مهندسی و بی نقص ، دکوراسیون لوکس
، کاغذ دیواری ، کف پارکت ، موقعیت محلی دنج و مشجر و دسترسی مناسب از
ویژگی های این واحد هستند.
امکانات و مشخصات کلی اجاره منزل شبانه در تهران نیاوران

سرویس کامل خواب دو نفره در هر اتاق
کمد دیوار
بسم الله
 
جادوگرها
رولد دال
ترجمه‌ی محبوبه نجف‌خانی
نشر افق
32 هزار تومان
 
یک داستان کودکانه. و حتی نوجوانانه. پسربچه‌ای قصه‌ی مواجهه‌اش با جادوگرانِ انگلیسی را برایمان تعریف می‌کند که به قول خودش ممکن است در آخر جیغ‌تان دربیاید. اصلا قرار نیست برای باور کردنش به خودتان سختی بدهید. خودبه‌خود باور می‌کنید و دلتان می‌خواهد بفهمید بالاخره همه‌ی بچه‌های انگلستان به موش تبدیل می‌شوند یا نه. کلمه‌های سبکی استفاده می‌کند. رولد دال را م
دانلود فیلم جدید ایت: بخش دوم It Chapter Two 2019
Download Film It Chapter Two 2019
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت فیلم ایت: بخش دوم
دوبله فارسی + خرید قانونی
ژانر فیلم : ترسناک، فانتزی، درام
زبان فیلم : دوبله فارسی + خرید قانونی
سال انتشار : 2019
محصول کشور : آمریکا
کارگردان : اندی موشیاتی
کیفیت : BLURAY / 4K / 1080p / 720p / 480
بازیگران : جیمز مک‌آووی، جسیکا چستین، جی رایان، بیل هیدر، جیمز رانسون، آیزایا مصطفی و اندی بین
ام
دانلود فیلم جدید ایت: بخش دوم It Chapter Two 2019
Download Film It Chapter Two 2019
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت فیلم ایت: بخش دوم
دوبله فارسی + خرید قانونی
ژانر فیلم : ترسناک، فانتزی، درام
زبان فیلم : دوبله فارسی + خرید قانونی
سال انتشار : 2019
محصول کشور : آمریکا
کارگردان : اندی موشیاتی
کیفیت : BLURAY / 4K / 1080p / 720p / 480
بازیگران : جیمز مک‌آووی، جسیکا چستین، جی رایان، بیل هیدر، جیمز رانسون، آیزایا مصطفی و اندی بین
ام
دانلود فیلم جدید ایت: بخش دوم It Chapter Two 2019
Download Film It Chapter Two 2019
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت فیلم ایت: بخش دوم
دوبله فارسی + خرید قانونی
ژانر فیلم : ترسناک، فانتزی، درام
زبان فیلم : دوبله فارسی + خرید قانونی
سال انتشار : 2019
محصول کشور : آمریکا
کارگردان : اندی موشیاتی
کیفیت : BLURAY / 4K / 1080p / 720p / 480
بازیگران : جیمز مک‌آووی، جسیکا چستین، جی رایان، بیل هیدر، جیمز رانسون، آیزایا مصطفی و اندی بین
ام
دانلود فیلم جدید ایت: بخش دوم It Chapter Two 2019
Download Film It Chapter Two 2019
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت فیلم ایت: بخش دوم
دوبله فارسی + خرید قانونی
ژانر فیلم : ترسناک، فانتزی، درام
زبان فیلم : دوبله فارسی + خرید قانونی
سال انتشار : 2019
محصول کشور : آمریکا
کارگردان : اندی موشیاتی
کیفیت : BLURAY / 4K / 1080p / 720p / 480
بازیگران : جیمز مک‌آووی، جسیکا چستین، جی رایان، بیل هیدر، جیمز رانسون، آیزایا مصطفی و اندی بین
ام
فروش تخت خواب های دونفره اقساطی در کرج: بزرگترین مرکز فروش سرویس خواب در استان البرز و کرج. اگر به دنبال خرید سرویس خواب و تخت خواب اتاق خواب با تنوع طرح و رنگ بسیار و به قیمت تولیدی هستید،این فرصت را از دست ندهید.
ادامه مطلب
مثلا تعبیر خواب چشم زخمی متفاوت از تعبیر خواب چشم سبز است. فردی ممکن است تعبیر خواب عفونت چشم به کارش بیاید و فردی دیگر هم تعبیر خواب کور شدن چشم دیگری مد نظرش باشد. ما در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم تا به تمام این موارد از جمله تعبیر خواب آسیب دیدن چشم اشاره کنیم. ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.
 
تعبیر کلی چشم در خواب
آن چه در زندگی ما عزیز و گرامی است در خواب های ما به صورت چشم ظاهر می شود. اگر در خواب احساس کنید که دیدگان شما کم فر
دانلود سریال خواب زده با لینک مستقیم
سریال ایرانی خواب زده با کیفیت عالی
پخش سه شنبه 1 بهمن از یوز دی ال
دانلود سریال خواب زده
مشخصات سریال
منتشر کننده : یوز دی ال
نام سریال : خواب زده
گروه فیلم : ترسناک
محصول سال : 1398
محصول کشور : ایران
نویسنده : سعید نعمت الله
کارگردان : سیروس مقدم
بازیگران: علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی، ریحانه پارسا، امیرعلی دانایی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سام درخشانی، ایرج نوذری، سیما بابایی و فرید سجاد حسینی
خـلـا
دانلود سریال خواب زده با لینک مستقیم
سریال ایرانی خواب زده با کیفیت عالی
پخش سه شنبه 1 بهمن از یوز دی ال
دانلود سریال خواب زده
مشخصات سریال
منتشر کننده : یوز دی ال
نام سریال : خواب زده
گروه فیلم : ترسناک
محصول سال : 1398
محصول کشور : ایران
نویسنده : سعید نعمت الله
کارگردان : سیروس مقدم
بازیگران: علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی، ریحانه پارسا، امیرعلی دانایی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سام درخشانی، ایرج نوذری، سیما بابایی و فرید سجاد حسینی
خـلـا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها