نتایج جستجو برای عبارت :

اضافه شدن انتخاب کننده googlebot desktop و mobile

گوگل انتخاب کننده googlebot desktop و mobile را برای نتایج سئو ی خوب اضافه می کند .
هم اکنون گوگل ابزار سئو یی در اختیار شما گذاشته است که می توانید مشکلات سایت خود را با ایندکسینگ اولیه در موبایل بررسی کنید .
گوگل اطلاع داد که ابزار بررسی نتایج سئو ی قدرتمند را آپگرید کرده است تا به توسعه دهندگان و سئو کار ها اجازه دهد تفاوت بررسی سایتشان در گوگل بوت دسکتاپ و موبایل را مشاهده کنند .
چرا به شما اجازه انتخاب می دهد ؟
یکی از دلایلی که یک سایت ممکن است ب
Call of Duty Mobile نسخه بتل رویال شرکت Activision برای دستگاه های موبایل است که به تازگی منتشر شده و همزمان هم در Emulator Gameloop هم برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفته است. سبک بازی کامپیوتر Call of Duty Mobile بسیار شبیه به Pubg Mobile بوده اما با امکانات آشنا Call of Duty و گرافیک به مراتب بهتر.
 
 
بازی Call of Duty: Mobile دارای 7 نقشه است که شامل Nuketown و Crash و Hijacked و Crossfire و Standoff و Killhouse و Firing Range می باشد.هیچ مودی برای بازی به صورت تک نفره وجود ندارد و همه به صورت همکاری های چند نفره انجام می
4G Mobile Proxy


Mobile proxies act similar to residential proxies. It is essentially one IP address that is obtained from mobile operators like Vodafone, T-Mobile, AT&T, Verizon. Such a proxy does, however, use mobile data, as opposed to a residential proxy that uses broadband ISPs and home Wi-Fi. Mobile proxies are ideal for various automation purposes as well as ad verification, enhanced privacy, scraping and security during browsing.
US, UK, Italy, Asia : Locations


buy proxy
کنسول جست و جوی گوگل ویژگی ایندکس شدن اولیه در موبایل را برای سئو اضافه می کند
گوگل تاریخ دقیق ورود سایت شما به ایندکس اولیه موبایل را اضافه می کند .
از این به بعد می توانید این تاریخ را در کنسول جست و جوی سئو مشاهده کنید .
گوگل چهارشنبه گزارش دارد یک سری قابلیت ها اضافه شده است .
این قابلیت ها که برای بررسی سئو هستند به وبمستران و سئو کاران کمک می کند که متوجه شوند گوگل چگونه سایت آن ها را ایندکس می کند .
مخصوصا شما می توانید ببینید که :
سایت
لپ تاپ MSI WS Series WS65 8SK-476 Mobile Workstation با ساختار سخت افزاری قوی با استفاده از جدیدترین پردازنده اینتل و پردازنده گرافیک حرفه ای و همچنین مقدار رم کافی جهت اجرای انواع نرم افزارهای تخصصی که نیاز به پردازش سریع و دقیق داده های حجیم دارند طراحی و تولید شده است.
ادامه مطلب
#دوستان عزیزی که نماز و روزه و ختم قرآن قضای اموات(ره) برگردنشان میباشد می توانند با مراجعه به منوهای بالای صفحه وبلاگ وارد گزینه نماز و روزه استیجاری شوند واین دین بزرگ را از خود ساقط کنند..  /\   /\
 
 
 
تمبر یادبود عید فطر و عید قربان در کشور کانادا
عید قُربان یا عید الأضحی از عیدهای بزرگمسلمانان دردهم ذی حجه. بنابر روایات اسلامی، در این روز خدا به ابراهیم خلیل فرمان داد تا فرزندش اسماعیل را قربانی کند. او اسماعیل را به قربانگاه برد ولی
بازی پابجی که در دو حالت پابجی موبایل و پابجی موبایل لایت منتشر شده است کاربران زیادی را به سوی خود جذب کرده شما در این بازی میتوانید به صورت انفرادی و گروهی بازی کنید بازی دارای نقشه ها و نوع بازی های متفاوتی می باشد که با توجه به نوع سلیقه شما میتواند انتخاب شود در این آموزش شما میتوانید نقشه پیش فرض بازی خود را تغییر دهید .
ادامه مطلب
بنر های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
در ابعداد مختلف
مناسب صفحه دکستاپ، موبایل و پروفایل
۱- سایز مناسب دکستاپ:
​​​​​​​۲- سایز مناسب پروفایل
۳- سایز مناسب موبایل
برای دانلود تصاویر با سایز اصلی روی تصاویر کلیک کنید.
طراح: شیک بنر | کانال تلگرام: @Shik_Banner
یک بازی اکشن – نقش آفرینی فوق العاده از Moonton برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از صد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و به درخواست شما قصد معرفی جدیدترین آپدیت اش را داریم! با نصب Mobile Legends: Bang Bang برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی نقش محور فوق العاده زیبا با نبردهای پنج به پنج و امکان بازی آنلاین را تجربه کنید! قهرمانان مورد علاقه خو
یک بازی اکشن – نقش آفرینی فوق العاده از Moonton برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از صد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و به درخواست شما قصد معرفی جدیدترین آپدیت اش را داریم! با نصب Mobile Legends: Bang Bang برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی نقش محور فوق العاده زیبا با نبردهای پنج به پنج و امکان بازی آنلاین را تجربه کنید! قهرمانان مورد علاقه خو
برای اولین پست یکی از بهترین کیف پولها را بهتون معرفی می کنم که زحمت کامل را سایت بیت برگ کشیده است ازشون ممنونیم
بیت برگ سرویس کیف پول ارائه نمی‌دهد اما اگر شما به دنبال یک کیف پول امن، سریع و آسان هستید که تنوع گسترده‌ای از آلت کوین ها را پشتیبانی کند، کیف پول کوینومی یکی از گزینه‌هایی است که با آن می‌توانید ارزهای دیجیتال را بر روی موبایل و یا سیستم دسکتاپی خود ذخیره کنید.
دانلود نسخه اندروید
 دانلود نسخه ویندوز
دانلود نسخه مکینتاش
دان
خالی شدن باتری گوشی در اندروید و آیفون یکی از مشکلاتی است که دیر یا زود گریبان کاربران این محصول پرکاربرد دنیای فناوری را می‌گیرد. اما در ادامه به مواردی اشاره می‌‎کنیم که اگر رعایت شوند، به افزایش طول عمر باتری کمک خواهند کرد.
 
 
ادامه مطلب
 
بازی Red Dead Redemption 2 که در ویکی‌پدیای فارسی به «رستگاری سرخ‌پوست مرده» ترجمه شده، از بازی‌های ویدئویی شرکت راک‌استار است که در سال 2018 وارد بازار شد. این بازی همانند بازی جی‌تی‌ای (GTA)، جهان‌باز است و دوران غرب وحشی را به نمایش گذاشته است.
 
برای دانلود هر کدام از پوسترها در کیفیت بالا، روی آنها بزنید تا دانلود رایگان آغاز شود.
 
 
 
دانلود تصویر زمینه گوشی 1دانلود نسخه با کیفیت
دانلود تصویر زمینه گوشی 2دانلود نسخه با کیفیت
دانلود تصویر زمینه گوشی 3دانلود نسخه با کیفیت
دانلود تصویر زمینه گوشی 4دانلود نسخه با کیفیت
دانلود تصویر زمینه گوشی 5دانلود نسخه با کیفیت
دانلود تصویر زمینه گوشی 6دانلود نسخه با کیفیت
دانلود تصویر زمینه گوشی 7دانلود نسخه با کیفیت
دانلود تصویر زمینه گوشی 8دانلود نسخه با کیفیت
دانلود تصویر زمینه گوشی 9دانلود نسخه با کیفیت
دانلود تصویر زمینه گوشی 10
بازی F1 Mobile Racing یه تجربه نزدیک از رانندگی ماشین های فورمول 1 و با گرافیک خوب بهتون ارائه میده. توی این بازی در سه حالت تکنفره . دوئل و مسابقات فصلی میتونید رانندگی کنید . سطح خودتون و بالا ببرید و ماشین خودتون و از نظر ظاهر و موتوری بهبود ببخشید . اگه اهل بازی های اتومبیل رانی هستین و به فورمول 1 هم علاقه دارید مطمئن باشید شما رو پشیمون نمی کنه . برای اندروید و آی او اس هم موجوده.
ادامه مطلب
سلام همراهان سایت الو پشتیبان،امروز می خواهیم به معرفی  افزونه wptouch mobile plugin وردپرس که با توجه به پیشرفت تکنولوژی از افزونه های پرکاربرد و مهم وردپرس است بپردازیم.پس با ما همراه باشید.
در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی،کارهای بسیاری که در گذشته با کامپیوتر و لپ تاپ انجام می دادیم ،حالا در موبایل های هوشمند قابل انجام می باشند از گشتن در وب گرفته تا ارسال ایمیل و ... چرا که به دلیل در دسترس بودن و استفاده راحت نسبت به کامپیوتر ها و لپ تاپ ها بازار
سلام همراهان سایت الو پشتیبان،امروز می خواهیم به معرفی  افزونه wptouch mobile plugin وردپرس که با توجه به پیشرفت تکنولوژی از افزونه های پرکاربرد و مهم وردپرس است بپردازیم.پس با ما همراه باشید.
در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی،کارهای بسیاری که در گذشته با کامپیوتر و لپ تاپ انجام می دادیم ،حالا در موبایل های هوشمند قابل انجام می باشند از گشتن در وب گرفته تا ارسال ایمیل و ... چرا که به دلیل در دسترس بودن و استفاده راحت نسبت به کامپیوتر ها و لپ تاپ ها بازار
PUBG Mobile – پابجی موبایل نام بازی جذاب، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازی های اکشن و بقا از استودیوی بازی سازی Tencent Games می باشد که برای اندروید و ios منتشر شده است. این بازی در کامپیوتر های خانگی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و میلیون ها بار دانلود شده است. در این بازی زیبا و اعتیادآور 100 بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند. بازی شامل طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداوری
تلفن های PUBG Mobile Lite برای تلفن های دارای قابلیت سیستم پایین توسعه یافته و 0.14.0 روز پیش بروزرسانی را دریافت کرده اند. حالا بازی آپدیت دیگری دریافت کرده است. PUBG Mobile Lite همراه با بروزرسانی ، جوایز جدیدی را ارائه می دهد. علاوه بر پیشرفت ها ، بازی به روزرسانی 0.14.0 را دریافت کرد و جوایزی نیز تا 15 سپتامبر وجود دارد. برای به دست آوردن این جوایز ، ابتدا باید بروزرسانی کنید.
چه چیزی در جوایز به روزرسانی PUBG Mobile Lite گنجانده شده است؟علاوه بر مناطق بمباران ، این ب
 
در ابتدا شما نیاز دارید که بر روی کامپیوتر خود تنظیماتی انجام دهید برای این کار بر روی مای کامپیوتر کلیک راست کرده و بر روی Properties کلیک کنید . در این قسمت گزینه Remote setting را انتخاب کنید . 
نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop
ادامه مطلب
PUBG Mobile v0.16.0 [Official/Eng] – بازی اکشن و بقا خارق العاده و بی نظیر اندروید همراه دیتایک بازی اکشن و بقا فوق العاده تقدیم شما عزیزانتست شده و کاملا سالم – پیشنهاد ویژه
PUBG Mobile – پابجی موبایل بازی جدید، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازیهای اکشن – بقا از استودیوی بازیسازی Tencent Games برای اندروید است که نسخه اصلی و رسمی بازی PUBG برای موبایل به شمار می رود و مثل همیشه همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در ب
نقش اصلی فایل Robots.txt در محدود کردن دسترسی ربات‌های موتور جستجوی گوگل به محتوای سایت شما است. تمامی این ربات‌ها به‌صورت خودکار عمل می‌کنند به‌طوری‌که قبل از ورود به هر سایت یا صفحه‌ای از وجود فایل Robots.txt بر روی آن و محدود نبودن دسترسی محتویات اطمینان حاصل می‌کنند. تمام ربات‌های استاندارد در وب به قوانین و محدودیت‌ها پایبند بوده و صفحات شمارا بازدید و ایندکس نخواهند کرد ولی ناگفته نماند که بعضی از ربات‌ها توجهی به این فایل ندارند. برای
Since Steve Jobs introduced first iPhone in 2007 digital marketing industry has changed a lot. Nowadays most of the searches are done through smart phones and most of people use smart phones to navigate through social media and buy products using them. Our digital marketing and Search engine optimization experts and specialists in Slovakia will help you to optimize and boost your mobile marketing on iPhone and Android devices by optimizing your websites for mobile and creating mobile apps. 
ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   ​
واردات اسپیکر یا بلندگوهای همراه از چین !!
هر فردی برای گوش دادن به موزیک مورد علاقه اش نیاز به یک صدای رسا و خوانا دارد که شرکت های تولید کننده ی موبایل آن را تا حدی برآورده کرده اند . اما به نظر شما این بس است یا خیر ؟ 

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.
ادامه مطلب...
شما در جیب‌تان یک استودیوی مجهز دارید!
تا کی می‌خواهید از وسیله‌ای به این ارزشمندی فقط برای وقت تلف کردن در رسانه‌های اجتماعی و تماشای فیلم‌هایی استفاده کنید که هیچ کمکی به پیشرفت شما نمی‌کند؟ حتما متوجه شدید منظورم از «وسیله ارزشمند» موبایلتان است.
اگر موبایل هوشمند دارید، تمام امکانات لازم برای شروع کسب درآمد مهیا است!
برای این کاری که می‌خواهم به شما پیشنهاد بدهم، نیازی به دفتر کار و تجهیزات گران ندارید. حتما می‌خواهید هرچه زودتر
با اپلیکیشن اندروید Cxxdroid - C++ compiler IDE for mobile development میتونید توی تلفن هوشمندتون به زبان C و C++ کدنویسی کنید .
این اپلیکیشن اندروید حتی یه کامپایلر آفلاین هم داره و همچنین میتونید از یکسری کتابخونه ها هم که توش تعبیه شده استفاده کنید . نمیتونم بگم بدرد کارای جدی و حرفه‌ای میخوره ولی مطمئنا اگه شروع به یادگیری زبان برنامه نویسی کردسن واقعا اپلیکیشن خوبی براتون محسوب میشه . نصب کنید و تجربه استفاده ازش و باهامون درمیون بذارید .
ادامه مطلب
سلام دوستان. سرور مجازی کرکی تازه کرک شده است. هنوز تستشون نکردم. 14.51.241.39:3389@COMMAX-PC\administrator;58.148.225.158:3389@COMMAX-PC\administrator;61.250.224.187:3389@KAJANG-GE\administrator;106.245.196.217:3389@D2\administrator;121.149.33.58:3389@COMMAX-PC\administrator;121.155.81.252:3389@COMMAX30_BS-PC\administrator;121.191.207.145:3389@COMMAX30_BS-PC\administrator;147.46.230.97:3389@USER-PC\administrator;203.232.61.2:3389@COMMAX-PC\administrator;210.126.1.18:3389@X2-SERVER\administrator;210.126.90.40:3389@COMMAX-PC\administrator;211.104.98.6:3389@jh-201512081022\administrator;220.80.138.245:3389@USER-PC\administrator;220.83.50.243:3389@User-1904251241\administrator;222.106.165.160:3389@jh-201811301204\administrator;14.39.246.202:
این روزها ، شما می توانید از یک لپ تاپ گیمینگ گرفته تا دسکتاپ پیشرفته HP دریافت کنید. اگر به دنبال چیزی هستید که می تواند بازی متوسط ​​را تحمل کند ، اما هنوز هم متوسط ​​و ارزان است ، ممکن است HP OMEN Desktop 880-160se همان چیزی باشد که شما می خواهید. برخی از گزینه های قابل تنظیم برای انتخاب هنگام سفارش این دستگاه وجود دارد. حتی ارزانترین گزینه با پیکربندی اساسی هنوز هم بسیار بیشتر از میانگین دسک تاپ ارائه می دهد.ساخت این برج بسیار چشمگیر است ، زیرا صفحا
امام کاظم علیه السلام
دورنمایی قدیمی از حرم کاظمین

نقش
امام هفتم شیعیان

نام
موسی بن جعفر(ع)

کنیه
ابوالحسن اول • ابوابراهیم • ابوعلی

زادروز
ذی‌الحجه ۱۲۷ق یا ۷ صفر ۱۲۸ق.

زادگاه
ابواء -مدینه

مدت امامت
۳۵ سال (۱۴۸ق تا ۱۸۳ق)

شهادت
۲۵ رجب، ۱۸۳ق.

مدفن
کاظمین

محل زندگی
مدینه

لقب(ها)
کاظم • باب الحوائج • عبد صالح

پدر
امام صادق(ع)

مادر
حمیده بربریه

همسر(ان)
نجمه

فرزند(ان)
امام رضا(ع) • معصومه • إبراهیم • قاسم • شاهچراغ •حمزه • عبد
 
بازی جی‌تی‌ای (GTA) احتمالا معرف حضور همگان است. یک بازی در سبک جهان‌باز و محصول شرکت راک‌استارگیمیز. نسخه GTA V درحال حاضر آخرین نسخه این بازی محبوب (محصول سال 2013) است اما خبر ساخت نسخه جدیدتر آن نیز اعلام شده.
در بالا سه عکس از سه شخصیت اصلی بازی، یعنی مایکل (راست)، فرانکیل (وسط) و ترور Trevor (سمت چپ) ارائه شده‌اند که قابلیت استفاده به عنوان پس‌زمینه موبایل را دارند.
 
برای دانلود رایگان، روی عکس بزنید تا دانلود آغاز شود.
 
طرفداری - شب گذشته (5 نوامبر) دو تیم زنیت-لایپزیش از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر 0 به سود شاگردان ناگلزمن به پایان رسید. یولیان ناگلزمن سرمربی لایپزیش پس از بازی در گفت و گویی شرکت کرد. 
به گزارش وب سایت رسمی یوفا، سرمربی لایپزیش پس از پیروزی تیمش مقابل زنیت عنوان کرد: 
عقب نشستن زنیت و تلاش آن ها برای ضد حمله غافلگیر کننده بود. ما در مقابل این موضوع به خوبی دفاع کردیم و از یوپمکانو و کلوسترمن به دلیل
بازی "پابجی موبایل" یک بازی رزمی سلطنتی است که در آن بازیکنان مبارزه می‌کنند تا آخرین فرد حاضر در صحنه باشند. این می‌تواند برای بازیکنان جدید سخت باشد، پر از سلاح‌های مختلف برای انتخاب و مکانیک کوچک‌تر که به آسانی آشکار نیستند. این نکات به شما کمک خواهند کرد که از مبارزه سلطنتی جان سالم به در ببرید و یک شام با شکوه مرغ به دست آورید. ​
آماده از دست دادن
 
در حالی که شما همیشه باید بازی کنید مهم‌ترین چیز برای دانستن این است که you بیشتری را از د
 
دواین جانسون (Dwayne Johnson) معروف به راک (the Rock) بازیکن اسبق کشتی‌کج و بازیگر فعلی سینمای هالیوود است که توانسته موفقیت بالایی در عرصه بازیگری نیز بدست آورد.
 
برای دانلود این والپیپرها کافی است روی هر کدام که خواستید بزنید تا دانلود آغاز شود.
 
بدون شک تا کنون اسم‌ برند DJI را شنیده‌اید. برندی که انتخاب و خرید محصول از آن در نهایت آرامش صورت می‌گیرد چون کاربر مطمئن است که  هزینه‌ای که پرداخت می کند بهترین گزینه های موجود در این حوزه را در کل دنیا یا خریداری می کند.  یکی از محصولات محبوب این برند که دارای نسخه های یک ، دو  و به تازگی سه می باشد ، اسمو موبایل است.  این بال دستی که گوشی موبایل کار بر روی آن قرار می گیرد و به عنوان یک پایه حذف کننده لرزش عمل می کند البته به احتمال زیاد با
نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop
در ابتدا شما نیاز دارید که بر روی کامپیوتر خود تنظیماتی انجام دهید برای این کار بر روی مای کامپیوتر کلیک راست کرده و بر روی Properties کلیک کنید . در این قسمت گزینه Remote setting را انتخاب کنید . 
نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop
در ادامه مطلب
ادامه مطلب
دسترسی آسان و راحت به ۶۶۰ UC بازی PUBG MOBILE
از فروشگاه ایران موجو خرید کنید تا ۶۶۰ UC بازی PUBG MOBILE خود را گران نخرید.
اگر می‌خواهید لذت یک مبارزه‌ی واقعی را بچشید
اگر می‌خواهید برای لحظاتی حتی کوتاه آنقدر سرگرم شوید تا دنیای واقعی را فراموش کنید
بهترین راه دانلود و نصب بازی PUBG MOBILE است.
یک بازی بی بدیل و نفسگیر و البته سراسر هیجان.
بازی PUBG که برای اولین بار فقط نسخه‌ی کامپیوتری برای آن ارائه شده بود
اکنون نسخه‌ی موبایلی خود را در دسترس عموم مردم
Mobile Security & Antivirus 

آخرین  نسخه از برنامه امنیتی کمپانی معروف ESET برای کاربران اندروید میباشد. این آنتی ویروس با توانایی کشف 99.7% تهدیدهای امنیتی انتخاب بسیار خوبی برای تامین امنیت دستگاه اندرویدی به شمار میرود. اگر با سایت معتبر www.av-comparatives.org آشنایی داشته باشید حتما میدانید که این سایت در حوزه بررسی و رده بندی برنامه های امنیتی فعال است. این سایت درمورد ESET این چنین اظهار نظر کرده است: "ESET امنیت کامل برای گوشیهای هوشمند اندرویدی را به ارمغان آ
Mobile Security & Antivirus 

آخرین  نسخه از برنامه امنیتی کمپانی معروف ESET برای کاربران اندروید میباشد. این آنتی ویروس با توانایی کشف 99.7% تهدیدهای امنیتی انتخاب بسیار خوبی برای تامین امنیت دستگاه اندرویدی به شمار میرود. اگر با سایت معتبر www.av-comparatives.org آشنایی داشته باشید حتما میدانید که این سایت در حوزه بررسی و رده بندی برنامه های امنیتی فعال است. این سایت درمورد ESET این چنین اظهار نظر کرده است: "ESET امنیت کامل برای گوشیهای هوشمند اندرویدی را به ارمغان آ
بدون شک تا کنون اسم‌ برند DJI را شنیده‌اید. برندی که انتخاب و خرید محصول از آن در نهایت آرامش صورت می‌گیرد چون کاربر مطمئن است که  هزینه‌ای که پرداخت می کند بهترین گزینه های موجود در این حوزه را در کل دنیا یا خریداری می کند.  یکی از محصولات محبوب این برند که دارای نسخه های یک ، دو  و به تازگی سه می باشد ، اسمو موبایل است.  این بال دستی که گوشی موبایل کار بر روی آن قرار می گیرد و به عنوان یک پایه حذف کننده لرزش عمل می کند البته به احتمال زیاد با
اجرا شده ۱۰۰٪سالم
همیشه به اینترنت نیاز دارد
بازی call of duty یکی از بهترین بازی ها در سبک بتل رویال است.
تا الان در گوگل پلی امتیاز ۴ از ۵ را به خود اختصاص داده است و یکی از بهترین بازی ها است.
 
نکات تکمیلی :
1 – بازی اینترنتی و آنلاین است2 – این نسخه از بازی؛ نسخه جهانی است و به فیلت-رشکن نیاز ندارد!3 – بازی نسخه مود ندارد و هک نمیشود .4 – با نام بازی در ابتدا Call of Duty: Legends of War بود و در این نسخه به Call of Duty: Mobile تغییر داده شده.5 – در صورتی که بازی شما د
دسترسی آسان و راحت به ۶۶۰ UC بازی PUBG MOBILE
از فروشگاه ایران موجو خرید کنید تا ۶۶۰ UC بازی PUBG MOBILE خود را گران نخرید.
اگر می‌خواهید لذت یک مبارزه‌ی واقعی را بچشید
اگر می‌خواهید برای لحظاتی حتی کوتاه آنقدر سرگرم شوید تا دنیای واقعی را فراموش کنید
بهترین راه دانلود و نصب بازی PUBG MOBILE است.
یک بازی بی بدیل و نفسگیر و البته سراسر هیجان.
بازی PUBG که برای اولین بار فقط نسخه‌ی کامپیوتری برای آن ارائه شده بود
اکنون نسخه‌ی موبایلی خود را در دسترس عموم مردم

سرعت اینترنت موبایل خود را افزایش دهید
 
   
سرعت اینترنت موبایل خود را افزایش دهید
Network Speed Booster نرم افزاری حرفه ای برای سیستم عامل آندروید می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید سیگنال های دریافتی از طریق دستگاههای بی سیم اینترنتی را بهتر و با کیفیت بالاتری دریافت نمایید.
ادامه مطلب
Garena RoV: Mobile MOBA
 
یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی  Good Mobile Games Private Limitedd می باشد که در گت اندروید منتشر شده است. در اینجا شما می توانید یک اتاق با دوستان خود و یا بازیکنان دیگر ایجاد کنید و در نبردهای ریل تایم 5v5، 3v3، 1v1 با نقشه های مختلف شرکت کنید. از بین انواع قهرمانان با مهارت ها و وظایف متنوع یکی را انتخاب کنید و با استفاده از تاکتیک مناسب بصورت تیمی مبارزه کنید. در میدان های نبرد چند نفره 5v5 که براساس عدالت و تعادل ایجاد شده به مبارزه بپردازید
 خرید یوسی ارزان ، PUBG Mobile – پابجی موبایل بازی جدید، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازیهای اکشن – بقا است! در بازی PUBG Mobile صد بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و در این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! در این بازی با طیف گسترده ای از سلاح ها و امکاناتی که با خرید UC بازی PUBG Mobile به دست می اورید می توانید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای م
Garena RoV: Mobile MOBA
 
یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی  Good Mobile Games Private Limitedd می باشد که در اندروید 30تی منتشر شده است. در اینجا شما می توانید یک اتاق با دوستان خود و یا بازیکنان دیگر ایجاد کنید و در نبردهای ریل تایم 5v5، 3v3، 1v1 با نقشه های مختلف شرکت کنید. از بین انواع قهرمانان با مهارت ها و وظایف متنوع یکی را انتخاب کنید و با استفاده از تاکتیک مناسب بصورت تیمی مبارزه کنید. در میدان های نبرد چند نفره 5v5 که براساس عدالت و تعادل ایجاد شده به مبارزه بپردازی
#دوستان عزیزی که نماز و روزه و ختم قرآن قضای اموات(ره) برگردنشان میباشد می توانند با مراجعه به منوهای بالای صفحه وبلاگ وارد گزینه نماز و روزه استیجاری شوند واین دین بزرگ را از خود ساقط کنند..  /\   /\
 
امام کاظم علیه السلام

دورنمایی قدیمی از حرم کاظمین

نقش
امام هفتم شیعیان

نام
موسی بن جعفر(ع)

کنیه
ابوالحسن اول • ابوابراهیم • ابوعلی

زادروز
ذی‌الحجه ۱۲۷ق یا ۷ صفر ۱۲۸ق.

زادگاه
ابواء -مدینه

مدت امامت
۳۵ سال (۱۴۸ق تا ۱۸۳ق)

شهادت
۲۵ رجب، ۱۸۳
برتر دیجیتال به عنوان مرجع موبایل در ایران ، لیستی از جدیدترین گوشی‌های بازار موبایل ایران را به همراه قیمت روز آن‌ها تقدیم شما می‌نماید. شایان ذکر است که قیمت‌ها همواره به روز بوده و شما می‌توانید برای اطلاع از گوشی های جدید بازا موبایل ایران و اطلاع از تغییرات قیمت گوشی‌ها، همه روزه به مرجع موبایل برتر دیجیتال سر بزنید.
 

همچنین در خصوص قیمت گوشی‌ها، به دلیل وجود تفاوت قیمت در بازار موبایل ایران برای انواع مختلف یک گوشی (گارانتی و رن
(آپدیت شد) نسخه 1.0.10
اجرا شده ۱۰۰٪سالم
همیشه به اینترنت نیاز دارد
بازی call of duty یکی از بهترین بازی ها در سبک بتل رویال است.
تا الان در گوگل پلی امتیاز ۴ از ۵ را به خود اختصاص داده است و یکی از بهترین بازی ها است.
 
نکات تکمیلی :
1 – بازی اینترنتی و آنلاین است2 – این نسخه از بازی؛ نسخه جهانی است و به فیلت-رشکن نیاز ندارد!3 – بازی نسخه مود ندارد و هک نمیشود .4 – با نام بازی در ابتدا Call of Duty: Legends of War بود و در این نسخه به Call of Duty: Mobile تغییر داده شده.5 – در
(آپدیت شد) نسخه 1.0.12
اجرا شده ۱۰۰٪سالم
همیشه به اینترنت نیاز دارد
بازی call of duty یکی از بهترین بازی ها در سبک بتل رویال است.
تا الان در گوگل پلی امتیاز ۴ از ۵ را به خود اختصاص داده است و یکی از بهترین بازی ها است.
 
نکات تکمیلی :
1 – بازی اینترنتی و آنلاین است2 – این نسخه از بازی؛ نسخه جهانی است و به فیلت-رشکن نیاز ندارد!3 – بازی نسخه مود ندارد و هک نمیشود .4 – با نام بازی در ابتدا Call of Duty: Legends of War بود و در این نسخه به Call of Duty: Mobile تغییر داده شده.5 – در
خزنده ها یا گوگل بات ها به چه معنا می باشند؟
خزنده ها یا گوگل بات ها برنامه های کامپیوتری پیشرفته ای هستند که وظیفه آن ها بررسی وضعیت وب سایت های فعال در اینترنت است. این توضیح را می توان به عنوان یک تعریف ساده و در عین حال قابل فهم برای خزنده ها دانست. گوگل بات ها همان گونه که از نام آن ها پیداست با خزیدن در سر تا سر وب به دنبال ایجاد شرایطی بهتر برای کاربران اینترنت هستند. به عنوان مثال برای یافتن بهترین نتایج جستجو این گوگل بات ها می توانند بس
خرید راحت و سریع ۳۲۵ UC بازی PUBG MOBILE
۳۲۵ UC بازی PUBG MOBILE را ارزان و سریع خریداری کنید.
بازی پابجی موبایل که این روزها دیگر تقریبا اکثریت افراد آن را می‌شناسند
یک بازی بسیار جذاب برای دوست داران بازی‌های اکشن و جنگ و نبرد محسوب می‌شود.
این بازی که درگروه بازی‌های اکشن بسیار خوش درخشیده و سر و صدا به پا کرده است
می‌تواند ساعت‌های زیادی شما را سرگرم کند.
بدون اینکه متوجه گذر زمان خود شوید.
و این‌ها نشان از یک گیم و گیم پلی عالی و بدون نقص دارند.
شم
 نرم و درخشان کننده مو
عسل هم خاصیت نرم کننده و هم مرطوب کننده دارد و می توان آن را یک نرم کننده عالی برای مو معرفی کرد. رقیق کننده ها با مولکول های آب پیوند می خورند، رطوبت را به رشته های خشک اضافه می کنند و این امر به نرم و درخشان کردن موهای شما کمک می کند.
 
برای دانلود کلیک کنید
 
بازی اندروید FIFA Mobile Soccer یک بازی هیجان انگیز در سبک مسابقات فوتبال میباشد که ارائه ای جدید از کمپانی معروف ELECTRONIC ARTS میباشد و هم اکنون برای اولین بار بین سایتهای ایرانی از طریق رسانه جوان موبایل به طور کاملا رایگان در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است. در این بازی اندرویدی تیم فوتبال خود را مدیریت کنید و در مسابقات مختلف فوتبال شرکت کنید.تیم مورد علاقه و قوی خود را بسازید و تاکتیک های مختلف را به اعضای تیم یاد دهید و
نمای موبایل
این قالب ویرایش شده قالب انتظار می‌باشد با این تفاوت که:
1. افکت زیبای بارش باران به این قالب اضافه شده
2. پست زمینه تمام صفحه و زیبا
3.طول باکس پست ها ویرایش و حداکثر آن 450 پیکسل میباشد
لطفا حقوق ویرایستار را رعایت و از پاک کردن لوگوی طراح خودداری نمایید
در صورت مشاهده طراحی قالب های رایگان متوقف خواهد شد!
برای مشاهده کد به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...
ادامه مطلب
Mobile-Tablet Apps Promo 7907026 Videohive - Free Download After Effects TemplatesAfter Effects CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5, CS5, CS4| No Plugins | 1920x1080 | 7 Mb A Hi Tech Glossy Futuristic Promo for Apps/Photos/TextsMobile and Tablet Opener for all App intros, Commercials, Advertisements etc..Useful for Web Commercials, Tech show intros, App promotions, You tube Tech shows, Company presentations, Finger touch gesturesFull HD 1920×1080 Pixels,6 Versions included, 3 Mobile versions & 3 Tablet versionsMobile Versions: Video/Image version Text Version App Icons/Images VersionTablet Versions: Video/Image version Text Version App Icons/Images Version10 Displays for each version to place Video/Image, Texts and App Icons and its info3 Logo placeholder for
 
 
 
 
میزکار یا دسکتاپ (Desktop) در سیستم عامل ویندوز 10   
برای اولین بارکامپیوتری را که حاوی سیستم عامل ویندوز  10 می باشد را روشن می کنیم . صفحه ای بر روی نمایشگر نمایش داده می شود که به آن، میزکار (Desktop) می گویند.
Desktop در واقع میز کاری جهت دسترسی سریع به اطلاعاتی که همیشه به آن نیاز داریم می باشد همچنین تمام کارهای کاربر در این صفحه انجام می شود. 
 
فیفا موبایل.
FIFA Mobile Soccer – فیفا موبایل 2019 بازی جدید و فوق العاده زیبای فوتبال 2019 از استودیوی معروف ELECTRONIC ARTS (EA GAMES) برای دستگاه های اندروید
است که آپدیت جدید آن ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و
باز هم مثل همیشه تصمیم بر این شد آپدیت اش را همزمان با انتشار پس از تست،
حضور شما دوستداران بازی های فوتبال معرفی کنیم! در این بازی که حجمی کمتر
از 100 مگابایت دارد شما به عنوان یک فرد می بایست به ساخت و مدیریت تیم
اختصاصی خود بپردازید و ب
Zoner Mobile Security 
برنامه ایست که امنیت دستگاه اندرویدی شما را در برابر تروجانها، کرمها، جاسوس افزارها و سایر برنامه های مخرب تامین میکند. این آنتی ویروس در اروپا، سرزمین آنتی ویروسهای معروف Kaspersky, ESET, AVG, Avira و Avast، توسعه یافته است.
ادامه مطلب
فرض کنید که یک وبلاگ داریم که تو طبقه بندی مطالبش سه موضوع صوت، عکس و فیلم رو داره حالا ستون مطالب وبلاگ ۴ حالت بیشتر نداره، کل مطالب رو نشون میده، فقط مطالب عکس رو نشون میده، فقط مطالب صوت رو نشون میده و فقط مطالب فیلم رو نشون میده، اما بیان قابلیتی به نام "نشانه" داره که اجازه میده همزمان مطالب رو به صورت تفکیک شده هم دید. مثل تصویر زیر که مربوط به سایت رهبریه:


برای استفاده از قابلیت "نشانه" لازمه که دستکم با html و css آشنا باشیم و اینجا هم قصد ت
 
 
وب سایت های مفید بچه ها باید برای کودکان جذاب باشد و هم امنیت و هم مقداری ارزش آموزشی برای موبایل والدین برای دوست داشتن آنها داشته باشد. 20 سایت زیر کمی بیشتر از مسیر ضرب و شتم و شناخته شده فرسوده توسط نیکلودئون یا دیزنی فاصله دارد!
1. PEEP و جهان گستردهنگاه کردن
 
PEEP و Big Wide World یک سایت آموزشی سرگرم کننده و تعاملی برای افراد سه تا پنج ساله است. این سایت برای بچه های کوچک بسیار مناسب است و منابع آموزشی زیادی را در اختیار والدین قرار می دهد. صفحات
در حالی که پاک کننده های قهوه در آنجا احتمالاً فکر این را ندارند که چیزی به آن فنجان قهوه سیاه بو داده و دم کرده اضافه کنند ، اما بسیاری از افراد خارج از خانه وجود دارند که فقط به چیزی اضافه شده به فنجان خود نیاز دارند تا واقعاً لذت ببرند. . در بالای شیرین کننده ها ، همیشه می توانید کرم را به فنجان اضافه کنید تا یک طعم و بافت واقعا غنی و غلیظ داشته باشد.
ادامه مطلب
کمتر کسی با انتی ویروس نود 32 نا آشنا میباشد و تقریبا همه ی افراد در همه ی سیستم عامل ها از آنتی ویروس استفاده میکنند و با توجه به آمار بیشترین نصبی در سیستم عامل ها نود 32 میباشد که ما قصد داریم در این مطلب نحوه ی نصب آن را آموزش بدهیم.
ادامه مطلب
۶۰ UC بازی PUBG MOBILE ارزان و در دسترس
برای خرید ۶۰ UC بازی PUBG MOBILE ارزان عجله کنید و همین حالا خرید خود را ثبت کنید.
اگر شما از گروه محدود افرادی باشید که هنوز نام این بازی را نشنیده‌اند
شاید حالا از خودتان بپرسید که اصلا بازی پابجی موبایل چیست؟
و چه ژانری دارد و در کدام گروه از بازی‌ها قرار می گیرد؟
با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.
باید به شما بگوییم که بازی محبوب پابجی موبایل یک بازی بسیار خاص و جذاب است
که در گروه بازی‌های اکشن و بق
نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop
نحوه کار با نرم افزار Microsoft Remote Desktop
تابستان امسال بود که سرانجام انتظارها به پایان رسید و بالاخره نرم افزار کنترل از راه دور مایکروسافت برای سیستم عامل های ios و اندروید منتشر شد . این نرم افزار برای این که بتوانید از طریق اسمارت فون خود کامپیوتر خود را کنترل کنید کاربرد دارد . در اینجا قصد داریم که به شما آموزش دهیم که چگونه این کا را انجام دهید . این نرم افزار بر روی ویندوز10، 8 و 8.1 جواب میدهد و امکان دارد با
خرید ۸۱۰۰ UC بازی PUBG MOBILE
شماعزیزان می توانید خرید ۸۱۰۰ UC بازی PUBG MOBILE را در ایران موجو به ثبت برسانید.
بازی پابجی موبایل یک بازی جذاب و پرطرفدار در گروه بازی‌های اکشن و بقا می‌باشد.
این بازی هم مانند سایر بازی‌های اکشن دیگر تنها یک پیام دارد
همه را بکش و خودت زنده بمان!
و واقعیت این بازی هم همین است.
شما در این بازی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرید
تا همه‌ی افراد موجود در بازی را بکشید و خودتان زنده بمانید
چون آخرین شخصیت زنده مانده در بازی در
تعمیرات تخصصی آیفون
با توجه به اینکه محصولات شرکت اپل این روز ها طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد و افراد بسیاری هستند که از گوشی ها و دیگر وسایل الکترونیکی آیفون استفاده می کنند، تصمیم گرفتیم مطالبی را در مورد تعمیرات تخصصی آیفون جمع آوری نموده و به شما عزیزان ارائه دهیم.
شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به یاد گرفتن مسائل فنی علاقه مند هستند، لذا بیان می داریم که در مرکز تعمیرات ما، کلاس های آموزش تعمیرات آیفون نیز برگزار می شود.
لیست قیمت خرید گوشی موبایل
خرید گوشی موبایل
بهترین قیمت خرید گوشی موبایل را با مقایسه قیمت موبایل با سایر فروشگاه‌ها ، در اختیار شما قرار می دهیم.
لیست قیمت بروز گوشی موبایل سامسونگ
 
لیست قیمت بروز گوشی موبایل نوکیا-خرید گوشی NOKIA
 
لیست قیمت بروز گوشی موبایل ارود-خرید گوشی OROD
 
لیست قیمت بروز گوشی موبایل ایرانی جی ال ایکس
 
لیست قیمت بروز گوشی موبایل هواوی-خرید گوشی HUAWE
 
قیمت خرید گوشی سامسونگ، قیمت خرید گوشی CAT ، قیمت خرید گوشی سونی، ق
فرض کنید که یک وبلاگ داریم که تو طبقه بندی مطالبش سه موضوع صوت، عکس و فیلم رو داره حالا ستون مطالب وبلاگ ۴ حالت بیشتر نداره، کل مطالب رو نشون میده، فقط مطالب عکس رو نشون میده، فقط مطالب صوت رو نشون میده و فقط مطالب فیلم رو نشون میده، اما بیان قابلیتی به نام "نشانه" داره که اجازه میده همزمان مطالب رو به صورت تفکیک شده هم دید. مثل تصویر زیر که مربوط به سایت رهبریه:


برای استفاده از قابلیت "نشانه" لازمه که دستکم با html و css آشنا باشیم و اینجا هم قصد ت
Call of Duty: Mobile v1.0.8 – بازی اکشن کال آو دیوتی: لجندز آو وار اندروید همراه دیتایک بازی اکشن و تفنگی فوق العاده زیبا از استودیوی معروف اکتیویژن تقدیم شماتست شده با اجرای بدون مشکلپیشنهاد ویژه
Call of Duty: Mobile – ندای وظیفه: موبایل جدیدترین نسخه از بازی معروف کال آو دیوتی Activision Publishing برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن و تفنگی معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان
پرینتر جوهرافشان تک کاره اچ پی 100 Mobile
قابلیت: چاپچاپ: رنگی و سیاه و سفیدتکنولوژی چاپ: جوهر افشانسرعت چاپ سیاه وسفید: 22 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 18 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*4800 dpiحداکثر سایز کاغذ: 3x4 in ،A4 ،Legal ،A5 ،A6 ،Letter A Size ،B5 ،C6 ،JIS B5

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان HP Officejet 100 Mobile
پرینتر
جوهرافشان Officejet 100 Mobile که محصول شرکت اچ پی است سرعت چاپی تا 22
برگ در دقیقه برای چاپ سیاه  وسفید و تا 18 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی
دارد.
این پرینتر جوهر افشان سی
پرینتر جوهرافشان تک کاره اچ پی 100 Mobile
قابلیت: چاپچاپ: رنگی و سیاه و سفیدتکنولوژی چاپ: جوهر افشانسرعت چاپ سیاه وسفید: 22 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 18 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*4800 dpiحداکثر سایز کاغذ: 3x4 in ،A4 ،Legal ،A5 ،A6 ،Letter A Size ،B5 ،C6 ،JIS B5

معرفی و بررسی پرینتر جوهر افشان HP Officejet 100 Mobile
پرینتر
جوهرافشان Officejet 100 Mobile که محصول شرکت اچ پی است سرعت چاپی تا 22
برگ در دقیقه برای چاپ سیاه  وسفید و تا 18 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی
دارد.
این پرینتر جوهر افشان سی
تولید محتوا چیست؟ امروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوا با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.
 
 
ادامه مطلب
ریست فکتوری تبلت معمولاً حلال بسیاری از مشکلات نرم افزاری و گاه سخت افزاری این دستگاه است. با ریست فکتوری دستگاه، تمامی تنظیمات، برنامه های نصب شده و هر چیزی به جز کارت حافظه، به وضعیت نخستین دستگاه، یعنی تنظیمات کارخانه‌ای باز می‌گردد. ریست فکتوری دستگاه تمامی برنامه های نصب شده، پاک شده و تمام تنظیمات را به حالت پیش فرض بازمی‌گرداند. برای ریست فکتوری تبلت دو راه وجود دارد که عبارتند از Soft reset و Hard reset. روش نخست یعنی Soft reset زمانی کاربرد دا
مشخصات عمومی اپل iPad Air 2019
شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3GHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4GLTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 11(1500), 12(700), 13(700), 14(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 21(1500), 25(1900), 26(850), 29(700), 30(2300), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 46, 66(1700/2100), 71(600)
سیم کارتنانو سیم کارت, سیم کارت الکترونیکی (eSIM)
تاریخ معرفی2019, مارس
وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در مارس 2019

بدنه اپل iPad Air 2019
ابعاد250.6x174.1x6.1 میلیمتر (9.87x6.85x0.24 اینچ)
وزن456 گرم (Wi-Fi) / 464 گرم (3G/LTE) (1.01 lb)
Stylus support
صفحه نم
مشخصات عمومی اپل iPad Air 2019
شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3GHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4GLTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 11(1500), 12(700), 13(700), 14(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 21(1500), 25(1900), 26(850), 29(700), 30(2300), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 46, 66(1700/2100), 71(600)
سیم کارتنانو سیم کارت, سیم کارت الکترونیکی (eSIM)
تاریخ معرفی2019, مارس
وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در مارس 2019

بدنه اپل iPad Air 2019
ابعاد250.6x174.1x6.1 میلیمتر (9.87x6.85x0.24 اینچ)
وزن456 گرم (Wi-Fi) / 464 گرم (3G/LTE) (1.01 lb)
Stylus support
صفحه نم
  وام فوری و بدون ضامن با سود ترجیحی بانک تجارت.
این طرح اشخاص حقیقی می توانند با افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت، ضمن نگهداری وجوه خود در بانک و اخذ سود سپرده، از تسهیلات متعلقه موضوع این طرح با نرخ سود ترجیحی (نرخهای کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی) استفاده کنند.
ادامه مطلب
PUBG Mobile v0.15.0 [Official/Eng] – بازی اکشن و بقا خارق العاده و بی نظیر اندروید همراه دیتا
یک بازی اکشن و بقا فوق العاده تقدیم شما عزیزان
تست شده و کاملا سالم – پیشنهاد ویژه
PUBG Mobile – پابجی موبایل بازی جدید، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازیهای اکشن
– بقا از استودیوی بازیسازی Tencent Games برای اندروید است که نسخه اصلی و
رسمی بازی PUBG برای موبایل به شمار می رود و مثل همیشه همزمان با انتشار و
برای اولین بار در ایران
برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در
 
 
 
 
​​
مشخصات عمومی اپل iPad mini 2019
شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3GHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4GLTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 11(1500), 12(700), 13(700), 14(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 21(1500), 25(1900), 26(850), 29(700), 30(2300), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 46, 66(1700/2100), 71(600)
سیم کارتنانو سیم کارت, سیم کارت الکترونیکی (eSIM)
تاریخ معرفی2019, مارس
وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در مارس 2019

بدنه اپل iPad mini 2019
ابعاد203.2x134.8x6.1 میلیمتر (8.0x5.31x0.24 اینچ)
وزن300.5 گرم (Wi-Fi) / 308.2 گرم (3G/LTE) (10.86 oz)
Sty
 
 
 
 
​​
مشخصات عمومی اپل iPad mini 2019
شبکه 2GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3GHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4GLTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 11(1500), 12(700), 13(700), 14(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 21(1500), 25(1900), 26(850), 29(700), 30(2300), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 46, 66(1700/2100), 71(600)
سیم کارتنانو سیم کارت, سیم کارت الکترونیکی (eSIM)
تاریخ معرفی2019, مارس
وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در مارس 2019

بدنه اپل iPad mini 2019
ابعاد203.2x134.8x6.1 میلیمتر (8.0x5.31x0.24 اینچ)
وزن300.5 گرم (Wi-Fi) / 308.2 گرم (3G/LTE) (10.86 oz)
Sty
اگر شما تجربه زیادی در توسعه وب ندارید، احتمالا از کارایی موتور جستجوگر بهینه سازی (SEO)
شنیده اید. این یک اصطلاح گسترده برای لیست عظیمی از تکنیک هایی است که می
تواند رتبه بندی سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشد. بسیاری از
استراتژی های SEO که در مورد آنها صحبت می کنید بر کلمات کلیدی متمرکز می
شوند، اما کارهای دیگری نیز وجود دارد که به همان اندازه حیاتی هستند.
به عنوان مثال، یکی از بهترین چیزهایی که می توانید برای افزایش ترافیک
عالی خود
این روزها ، می توانید هر چیزی را از یک لپ تاپ گیمینگ گرفته تا یک دسکتاپ پیشرفته HP دریافت کنید. اگر به دنبال چیزی هستید که می تواند بازی متوسط ​​را تحمل کند ، اما هنوز هم متوسط ​​و ارزان است ، ممکن است HP OMEN Desktop 880-160se همان چیزی باشد که شما می …The post HP OMEN Desktop 880-160se: مروری بر گزینه های خوب طراحی و سخت افزار appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2AfsaTH
مشاهده مطلب در کانال
فروش ویژه قطعات جانبی کمیاب موبایل باکیفیت عالی وتضمین شده 
 
فروش ویژه کیف های هوشمند موبایل و درب پشت و گارد های جذاب مختلف باکیفیت عالی وقیمت استثنائی
 
جهت اطلاعات بیشتر به سایت http://www.afarinesh-mobile.com 
 
مراجعه کنید ویا با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:
 
09307649003
05433215555
۱- ویروسی شدن گوشی های هوشمند: ویروس ها بر روی حافظه داخلی دستگاه نفوذ میکنند و موجب موجب ایجاد اختلالات متعدد در کارکرد گوشی می شود.
۲- پایین بودن اطلاعات مردم هنگام خرید گوشی های تلفن همراه است. به عنوان مثال برخی افراد گوشی هایی با CPU پایین خریداری کرده و اطلاعات فراوان بر روی آن میریزند که همین مساله باعث پایین آمدن سرعت گوشی و هنگ کردن آن می شود.
۳- پر شدن مموری که این مساله سرعت گوشی را به شدت کاهش می دهد.
۴- کمک گرفتن برخی گوشی ها از رم علاو
شب بود و ماه بود و بیابان اضافه شد
یک غصه بر ستم کشیِ جان اضافه شد
از سمت قلب خسته ی من ترس و دلهره
از سمت چشم های تو طوفان اضافه شد
موی تو، تور ماهی بی چاره قلب من
قلاب عشق آمد و بر آن اضافه شد
تیرت دقیق آمد و بر شعر من نشست
زخمی عمیق بر دل حیران اضافه شد
از بس خیال در سر من دور می زند
در کوچه ای هزار خیابان اضافه شد
گرمای بی نهایت اهواز بس نبود
توی سرم شلوغی تهران اضافه شد!
می خواستم ببینمت اما نیامدی
فیلی به تنگی دل فنجان اضافه شد
حالا سپیده سر زد
 دانلود بازی PUBG MOBILE برای اندروید
PUBG Mobile v0.13.0 [Official/Eng] – بازی اکشن و بقا خارق العاده و بی نظیر اندروید همراه دیتایک بازی اکشن و بقا فوق العاده تقدیم شما عزیزانتست شده و کاملا سالم – پیشنهاد ویژه
PUBG Mobile – پابجی موبایل بازی جدید، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازیهای اکشن – بقا از استودیوی بازیسازی Tencent Games برای اندروید است که نسخه اصلی و رسمی بازی PUBG برای موبایل به شمار می رود و مثل همیشه همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران برای دان










 
Size Table

 
 
 
**میخوای عروسی لاکچری با کمترین قیمت بگیری ؟ 
باغ عروسی ژوان | تشریفات مجالس ژوان 
**کاور های رنگارنگ و متنوع برای همه نوع گوشی با قیمت عمده 
کیف و کاور گوشی | دیجی گوشی 
**کسب تخصص و مهارت و ورود به بازار کار 
آموزشگاه کامپیوتر پرتو 
ا وجود اینکه بالا رفتن نسل های ارتباطی باعث افزایش سرعت تبادل اطلاعات نیز به طرز قابل توجهی شده است و اپراتورها با پشتیبانی شبکه LTE 4Gکه سرعت و کیفت بیشتر نسبت به ADSL دارد . سیاری از گوش یهای هوشمند هستند که قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت LTE 4G را ندارند و اغلب گوشی‌های قدیمی‌تر محدود به پشتیبانی از شبکه ۳G هستند. در این شرایط است که بیشتر با مشکل کمبود سرعت اینترنت سیم کارت رو به رو می‌شوید. اما روش هایی وجود دارد که باعث افزایش سرعت اینترنت س
این برنامه اصلی ترین گزینه ی مخاطبان برای کنترل کردن سیستم شان است، از اضافه کردن دستگاه های اضافه گرفته تا کنترل کردن یوزرهای مختلف کامپیوتر و گزینه های گیمینگ. اگر برنامه ی Settings از کار بیوفتند ویندوزتان یک جورهایی به طور کامل غیرقابل استفاده می شود. پس اگر نرم افزار Settings اتان باز نمی شود یا برایش مشکلی پیش آمده در این آموزش چندین راهکار برای رفع این خطا برایتان قرار گرفته است. این شما و این همدرست کردن Settings.
ادامه مطلب
این برنامه اصلی ترین گزینه ی مخاطبان برای کنترل کردن سیستم شان است، از اضافه کردن دستگاه های اضافه گرفته تا کنترل کردن یوزرهای مختلف کامپیوتر و گزینه های گیمینگ. اگر برنامه ی Settings از کار بیوفتند ویندوزتان یک جورهایی به طور کامل غیرقابل استفاده می شود. پس اگر نرم افزار Settings اتان باز نمی شود یا برایش مشکلی پیش آمده در این آموزش چندین راهکار برای رفع این خطا برایتان قرار گرفته است. این شما و این همدرست کردن Settings.
ادامه مطلب
اگر
اخبار را دنبال کرده باشید به طور حتم متوجه شده‌اید که دو گوشی جدید از
خانواده مشهور و محبوب گلکسی اس به تازگی معرفی شده‌اند. این دو گوشی گلکسی
اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نام دارند که در این بررسی با آن‌ها آشنا می‌شوید و
تمام مزایا و معایب آن‌ها را برای شما آشکار می‌کنیم.









محصولات مورد بحث



بارکد خوان زبرا MT2000
پایه: دارد
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا MT2000
بارکد
خوان زبرا Zebra MT2000 Mobile سری دیگر از اسکنرهای صنعتی زبرا است.
ترکیب سادگی یک اسکنر با قدرت مغزی یک کامپیوتر همراه با فرم بسیار سبک
اسلحه مانند و ارگونومیک فوق العاده سادگی و لذت را به شما هدیه می کند.
بارکدخوان زبرا MT2000 انعطاف پذیری بالایی را برای رفع نیازهای مختلف کسب و کار ارائه می دهد.
این بارکدخوان با بلوتوث یکپارچه همراه است که برای اتصال بی سیم م
بارکد خوان زبرا MT2000
پایه: دارد
تکنولوژی خواندن: لیزری
معرفی و بررسی بارکد خوان زبرا MT2000
بارکد
خوان زبرا Zebra MT2000 Mobile سری دیگر از اسکنرهای صنعتی زبرا است.
ترکیب سادگی یک اسکنر با قدرت مغزی یک کامپیوتر همراه با فرم بسیار سبک
اسلحه مانند و ارگونومیک فوق العاده سادگی و لذت را به شما هدیه می کند.
بارکدخوان زبرا MT2000 انعطاف پذیری بالایی را برای رفع نیازهای مختلف کسب و کار ارائه می دهد.
این بارکدخوان با بلوتوث یکپارچه همراه است که برای اتصال بی سیم م
  قرعه کشی سری دوم جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت با تعیین 620 برنده خوش شانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در مراسم قرعه‌کشی سری دوم از دومین مرحله جشنواره بزرگ همراه بانک تجارت، ابتدا 20 برنده جایزه 10 میلیون ریالی ویژه مشتریانی که در دو هفته اخیر برای نخستین بار اپلیکیشن را نصب کرده‌اند مشخص شد.
ادامه مطلب
The Sims Mobile در بازی The Sims Mobile  زندگی خانوادگی را در غالب بازی، زندگی کنید. خانواده خود را بسازید. به افراد خانواده خود شخصیت های منحصر به خود را بدهید. در این بازی خانه خانواده خود را با تمام جزئیات بچینید. با خانواده های دیگر ارتباط برقرار کنید تا بتوانید جایزه به دست آورید. در سیمز اهداف زندگی را دنبال کنید، با دوستان خود به مهمانی بروید و حتی عاشق شوید! شما باید در این بازی خانواده خود را به لحاظ ظاهری، مدل مو، لباس و زیورآالات به هر شکلی که می
فروش ویژه کاورهای عروسکی فروشگاه اینترنتی آفرینش با ۵۰٪ تخفیف 
 
کاور برای انواع گوشی هااا
 
 
باقیمت استثنائی ۱۵۰۰۰ 
 
جهت اطلاعات بیشتر به سایت http://www.afarinesh-mobile.com
 
مراجعه نمائید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:
 
۰۹۳۰۷۶۴۹۰۰۳ -۰۵۴۳۳۲۱۵۵۵۵
برنامه نویسی اندروید یکی از اون دسته کارایی هست که اگر یه ذهن خلاق داشته باشی میتونی خیلی موفق باشی
یکی از ویژگی های بارز برنامه نویسی عدم محدودیت به مکان و زمان و ماده است !
شما وقتی برنامه نویسی میکنی زمانش دست خودته
مکانش سیستم خودته
و اینکه محدود به ماده نیست!
مثلا اگر یه عکسی اومدی گذاشتی و پاک شد ، از بین که نرفته دوبار یه عکس دیگه میری میگذاری !
و نکته جالبتر
مثلا شما یک ماه وقت میذاری یک کیف چرم میسازی و یه بار میفروشی و تمام!
اما اندروی
در دنیای تکنولوژی امروزی شاهد پیشرفت روزافزون فناوری های بکارگیری شده در اسمارت فون ها به ویژه در سیستم تصویربرداری و دوربین آنها بوده ایم که این پیشرفت سیستم دوربین بیشتر متوجه اسمارت های مطرح و پرچمدار از جمله برند iphone نیز بوده است. به وسیله دوربین اسمارت فون های جدید از جمله اسمارت فون های iphone می توانید باکیفیت ترین و طبیعی ترین تصاویر را ثبت نمایید و از مرور خاطرات لذت ببرید.
در ادامه میتوانید مطلب کامل رو بخوانید
بهترین برنامه های دو
تصویر تمام صفحه سایت‌ها در تلفن همراه








ترفند گرفتن تصاویر تمام صفحه از سایت‌های موردنظر در گوشی موبایل
 
دلایل مختلفی ممکن است شما را مجاب کند تا
از یک سایت اینترنتی، تصویری تهیه کنید. این دلیل هرچه باشد یکی از
ساده‌ترین روش‌هایی که کاربران برای پاسخ به این نیاز انتخاب می‌کنند،
استفاده از قابلیت تهیه عکس از صفحه‌نمایش توسط رایانه یا دستگاه هوشمند
همچون تلفن همراه و تبلت است.
ادامه مطلب
همه چیز درباره تبلیغات موبایلی








 امروزه تبلیغات موبایلی عموما در اپلیکیشن های موبایل و وب سایت ها انجام می شود
تبلیغات موبایلی زیر مجموعه ای از تبلیغات دیجیتال یا همان بازاریابی
دیجیتال می باشد و عبارتست از هر گونه تبلیغی که بر روی موبایل نمایش داده
می شود.
ادامه مطلب
فروش استثنائی کاورهای عروسکی جذاب برای انواع گوشی ها با قیمت ویژه ده هزار
 
و پانزده هزار تومان !
 
لطفا از سایت ما دیدن فرمائید:http://www.afarinesh-mobile.com
 
برای اطلاعات بیشتر و یا سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید:
 
09307649003
 
05433215555
تعمیرات موبایل
با توجه به استفاده ی روز افزون از موبایل و گوشی های تلفن همراه، خرابی گوشی ها و نیاز به تعمیرات موبایل امری اجنتاب ناپذیر می باشد. تنها پیشنهادی که در این شرایط می توان به شما ارائه داد سپردن گوشی خود به یک مرکز تعمیرات تخصصی موبایل است.
مراکز تخصصی برای هر برند یا هر قسمت گوشی، یک پارت تخصصی جدا دارند که همین امر باعث افزایش دقت و تمرکز تعمیر کاران برای تعمیرات تلفن همراه می شود. در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل ما، بهترین تعمی
چگونه می توان شماره تماس خود را به کمپین AdWords اضافه کرد؟قبل از شروع آموزش ، باید نکات بسیار مهمی در مورد اضافه کردن شماره تماس تبلیغاتی Google اشاره کنیم. از آنجا که ایران توسط Google AdWords تحریم شده است ، ما نمی توانیم مستقیماً شماره تماس را به آگهی اضافه کنیم. اما نگران نباشید. ما نکاتی در رابطه با استفاده از این مطلب داریم تا نحوه استفاده از آن را به شما یاد دهیم.مراحل افزودن شماره تماس در AdWords1- بعد از ورود به پنل AdWords ، کمپین یا گروه تبلیغاتی مورد ن
  آغاز جشنواره جدید همراه بانک تجارت با جایزه صدمیلیون تومانی خرید مسکن.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، این بانک در قالب جشنواره جدید همراه بانک جوایز ارزنده ای را برای کاربران این اپلیکیشن در نظر گرفته که از جمله این جوایز می توان به
ادامه مطلب
به طور کلی برای حفاظت جریانی موتورها باید نمودارهای راه اندازی ، حد حرارتی استاتور ، حداکثر زمان راه اندازی در حالتی که موتور به صورت گرم راه اندازی می شود در نظر گرفته می شود . در هنگام راه اندازی موتورها میزان حرارت ایجاد شده در روتور به دلیل اینکه جریان راه اندازی زیاد است لذا در لحظه راه اندازی در نرم افزار ETAP باید روتور را در نظر داشت . برای دانلود نرم افزار ETAP می توان از ورژن های جدید این نرم افزار استفاده کرد .در حالت اضافه بار حرارت ای
The Navy will christen its newest Independence-variant littoral combat ship (LCS), the future USS Mobile (LCS 26), during a 10 a.m. CDT ceremony Saturday, Dec. 7, in Mobile, Alabama.
U.S. Rep. Bradley Byrne, representing Alabama’s first district, will deliver the christening ceremony’s principal address. His wife, Rebecca Byrne, president and CEO of the Community Foundation of South Alabama, will serve as the ship’s sponsor. In a time-honored Navy tradition, Rebecca Byrne will christen the ship by breaking a bottle of sparkling wine across the bow.
”USS Mobile is a marvel of engineering,” said Acting Secretary of the Navy Thomas Modly. ”She will extend our capabilities for any mission, from the middle of the ocean to the shallowest of waters, enhancing our ability to project p

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها