نتایج جستجو برای عبارت :

در ده روز گذشته ریزگردها نفس مردم برخوار را به شماره انداخت!/ مردم بدانند که در شرایطی روزانه ۲۵۰ میلیون متر مکعب آب شیرین به دریا ریخته شد.

به گزارش گروه سیاسی عصرحباد؛ در تذکری شفاهی و در صحن علنی امروز مجلس؛
حسینعلی حاجی گفت:
آقای کلانتری! رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، بدانید که در ده روز گذشته ریزگردها نفس مردم اصفهان، شاهین شهر و برخوار را به شماره انداخت.
کویر از سوی شرق و شمال استان اصفهان در حال پیشروی است.
ای ملت عزیز ایران بدانید در شرایطی که روزانه ۲۵۰ میلیون متر مکعب آب شیرین به دریا ریخته شد ، هم اکنون آب شرب در بسیاری از نقاط اصفهان ، شهرستان برخوار و بخش مرکزی شاهین
دیدم دم پارک حبیب آباد تابلوی بیمارستان برخوار را زده بودند .. اولا  این بیمارستان حالا حالا ساخته بشو نیست . ثانیا به مردم عزیز بگم ساختن بیمارستان خوشحالی نداره یه ناراحتی بزرگه ..وزارت بهداشت از این طرف به هر آشغالی مجوز میده و خوراک مردم می کنه تا از  طرف  دیگه بتوانه مریض تولید  و بیمارستانها را زیاد کنه و پزشکانش که خون مردم را دارند می مکند را به یک نوایی برسونه .. مردم عزیز فکر خوراکتون باشید تا طعمه همچین جاهایی نشید.
یک ‌اشتباه بزرگ: بدتر دانستن جنس مردم زمان خود از مردم زمان ‌گذشته 
خدا که این همه لجاجهای اقوام گذشته با پیغمبران خودشان را در قرآن بازگو کرده است، برای این است که همه و خود پیغمبر بدانند که ای پیغمبر! اگر مردم تو لجاج و عناد به خرج می‌دهند گذشتگان از اینها بدتر بودند، و مردم مسلمان هم اینقدر یأس و ناامیدی به خودشان راه ندهند.
یکی از فکرهای بسیار غلط همین است که ما مردم زمان خودمان را جنساً از مردم زمان پیشین بدتر بدانیم، چون وقتی که بدتر ب
در زیر نقشه بزرگ راه و آزاد راه های برخوار را آورده ام . خط آبی رنگ مسیر محور پیامبر اعظم برخوار است که به گفته مسئولین ، برخوار را از بن بست در می آورد . این محور حدود ۲۳ کیلومتر مسیر برخوار (از فلکه انقلاب دولت آباد) را به کاشان و نطنز کم می کند . همچنین مسیر خلوت تر و ایمن تر خواهد بود . امکان دسترسی به روستاهای شمالی برخوار به مرکز شهرستان حدود ۲۹ کیلومتر می شود و همچنین دسترسی مسئولین و مردم به اراضی  و معادن و مزارع شمالی شهرستان سهل خواهد شد
تصاویر | راهپیمایی انزجار مردم برخوار از آشوبگرانراهپیمایی مردم ولایت مدار شهرستان برخوار در اعتراض به اغتشاشات اخیر در کشور و اقدامات اخیر آشوبگران در به آتش کشیدن اماکن عمومی و ضربه به امنیت ملی امروز پنجشنبه 30 آبان 1398 در مرکز شهرستان برخوار (دولت آباد) برگزار شد.
عکاس: محمد مهدی منصوری
موشن گرافی مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار برای انتخابات مجلس یازدهم کدام نامزد را باید انتخاب کنند.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سازمان هنری، رسانه‌ای اوج به مناسبت نزدیک شدن به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال جهت تنویر افکار عمومی در انتخاب فرد اصلح اقدام به طراحی موشن گرافیک با عنوان «مردم برای انتخابات مجلس کدام نامزد را باید انتخاب کنند» با موضوع شاخصه‌های مختلفی که یک نماینده داشته باشد و
مردم‌ باید قدر نمازجمعه‌ را بدانند و ائمه‌ جمعه‌ و دیگر دست‌اندرکاران‌ نماز جمعه‌ نیز باید جاذبه‌های‌ آنرا و زمینه‌های‌ برگزاری‌ هرچه‌ باشکوه‌تر نماز جمعه‌ را فراهم‌ کنند. 
باید با نوآوری‌، روزآمدی‌، پرهیز از یکنواختی‌، جاذبه‌ نمازجمعه‌ را بعنوان‌ یک‌ نعمت‌ الهی‌ در دل‌های‌ علاقمند مردم‌ و جوانان‌ بیشتر کرد و ضمن‌ پاسخ‌ به‌ شبهات‌، پیوند قلبی‌ و معنوی‌ آحاد جامعه‌ و مردم‌ با نظام‌ و مسؤولان‌ را حفظ و تقویت‌ کرد. 
معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات به برخوار سفر خواهد کرد + جزئیاتبه گزارش عصرحباد؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات کشور فردا (پنجشنبه ۱۴ آذر) به شهرستان برخوار سفر خواهد کرد.
وی در این سفر در جلسه شورای اداری شهرستان برخوار حضور پیدا خواهد کرد.
گفتنی است امروز (چهارشنبه ۱٣ آذر) حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به اصفهان سفر کرده است.
در ایام سالروز سالروز شهادت شهید محمد رضا محمدی و ذات الله آرتون و خانوروی شیخ آقاجانی( ۲۲ فروردین )، و شهید غلامحسن اکبری (۲۳ فروردین ) نام و یادشان را گرامی می داریم. 
شهید محمّدرضا محمّدى زیارانى: درود و سلام به نایب بر حق امام زمان(عج)، امام خمینى ، همه بدانند که من با کمال آگاهى در این راه قدم گذاشتم ... دوستان بدانند این راه، راه خدا و راه انبیا و امامان است. همه بدانند و مى دانند -زمانى که هنوز امام نیامده بود- ایران چه وضعى داشت؛ تمام جامعه
ان شاء الله در رانندگی کسی دچار سانحه نشه ولی در برخوار اگر کسی در جاده های برون شهری دچار سانحه تصادف بشه دو تا دردسر داره .یکی تصادف وسانحه و یکی هم دردسر آمدن پلیس و رفتن به پلیس راه .بله ..برخوار پلیس راه نداره و این گشت هم که داره از پلیس راه شاهین شهر میاد .یعنی کسی اگر مثلا یک کیلومتری کمشچه تصادف جرحی  کرد باید برای کارهاش به پلیس راه مورچه خورت بره ..یعنی نیروی انتظامی شهرستان توانایی راه اندازی پلیس راه نداره ؟ باوجود اتوبان اردستان و
اعضای شورای شهر دولت‌آباد برخوار امروز طی نامه‌ای استعفای خود را تقدیم نماینده مجلس، استاندار اصفهان و فرماندار شهرستان برخوار کردند.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ظهر امروز ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ اعضای شورای اسلامی شهر دولت‌آباد برخوار(سید جواد حسینی، سید رسول سجادی نسب، محمدرضا حیدریان، ناصر معینی کربکندی و الهام داوری) استعفای دسته‌جمعی خود را به دلیل عدم پایبندی شهرداری اصفهان نسبت به انجام تعهداتی که در  خصوص میدان فرزا
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه فرزند ۱۸ ساله اش توسط افرادی ربوده شده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان برخوار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یکی از دوستان آدم ربایان به علت اختلافات مالی با پدر فرد گروگان گرفته شده، در زندان است و گروگان گیران فرزند او را در ازای آزادی دوستشان گروگان گرفته بودند. 
براتی افزود: بل
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه فرزند ۱۸ ساله اش توسط افرادی ربوده شده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان برخوار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یکی از دوستان آدم ربایان به علت اختلافات مالی با پدر فرد گروگان گرفته شده، در زندان است و گروگان گیران فرزند او را در ازای آزادی دوستشان گروگان گرفته بودند. 
براتی افزود: بل
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار در همایش شکوه اقتدار بسیجیان برخوار گفت: چهلمین سالگرد تشکیل بسیج که چهل سال ایستادگی و مقاومت، چهل سال بصیرت و آگاهی عمارگونه، چهل سال دشمن ستیزی و استکبار ستیزی، چهل سال ولایت مداری و دلدادگی در راه ولایت، چهل سال سازش ناپذیری با شیطان بزرگ، چهل سال شجاعت و افتخارآفرینی، چهل سال حماسه آفرینی و حضور در صحنه، چهل سال مجاهدت در عرصه های مختلف می باشد.
وی افزود: روز ب
به گزارش عصرحباد؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، عبداله بنهری فرماندار شهرستان برخوار در پیامی این هفته را به رئیس اداره ورزش و جوانان و کلیه همکاران و ورزشکاران این شهرستان تبریک گفت.متن پیام به شرح زیر است:
((یارب قو علی خدمتک جوارحی))
خدایا اعضایم را در خدمتت توانا کن
یقیناَ توسعه و پیشرفت شهرستان برخوار مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم ودلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء ای
 
برای هر متر مکعب بتن ۲٫۲ تن شن و ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات دیوار چینی ۱٫۸ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب اندود افقی یا قائم، ۱٫۸۵ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات فرش کف (سنگ وسرامیک)، ۱٫۶۷ تن ماسه مصرف می شود.
به گزارش عصرحباد؛ سید علی طاووسی، معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار در گفت و گو با خبرنگار عصرحباد گفت: طرح ملی کنترل فشار خون در شهرستان برخوار طبق ابلاغ کشوری از تاریخ ۹۸/۰۲/۲۸ آغاز شد و در تاریخ ۹۸/۰۴/۱۵ به اتمام رسید.وی اظهار داشت: با توجه به انجام کارهای آماری و تجزیه و تحلیل های در حال اجراء، آمار دقیق از شرکت کنندگان در این طرح از معاونت بهداشت و درمان استان بزودی به ما ابلاغ خواهد شد.طاووسی افزود: گروه هدف این طرح شامل کلیه افراد
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
خودتان قضاوت کنید
اگر مردم ایران که اکثریت خود را از محبان حضرت اباعبدالله الحسین معرفی میکنند یک جمله را از آقا می‌پذیرفتند و با تمام وجود به آن عمل میکردند بنظر شما چند روز نیاز بود تا مردم ایران تمام رگه های فرهنگی و اخلاقی جهان را در دست بگیرند و مانند گذشته با اخلاق ترین مردم جهان شناخته شوند
از تمام مخاطبان عزیز تمنا دارم به این حقیقت فکر کنند...
مولایمان اباعبدالله الحسین علیه
به گزارش عصرحباد؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات کشور فردا (پنجشنبه ۱۴ آذر) به شهرستان برخوار سفر خواهد کرد.
وی در این سفر در جلسه شورای اداری شهرستان برخوار حضور پیدا خواهد کرد.
گفتنی است امروز (چهارشنبه ۱٣ آذر) حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به اصفهان سفر کرده است.
راهپیمایی مردم ولایت مدار شهرستان برخوار در اعتراض به اغتشاشات اخیر در کشور و اقدامات اخیر آشوبگران در به آتش کشیدن اماکن عمومی و ضربه به امنیت ملی امروز پنجشنبه 30 آبان 1398 در مرکز شهرستان برخوار (دولت آباد) برگزار شد.
عکاس: محمد مهدی منصوری
بی کفایتی و دنیا طلبی برخی از مسئولان، درد مردم را به اوج رسانده است. نباید وظیفه دولت و مجلس در حل مشکلات به گردن رهبری و نظام انداخته شود. دولت باید از حالت اپوزیسیون خارج شده و پاسخگو باشد.مردم با جان خود پای انقلاب ایستاده اند ولی از مشکلات گله مند هستند، چرا مسئولان به فکر ولی نعمتان انقلاب نیستند؟مردم، شاه پلهوی را بیرون کردند، ولی هنوز تفکر پهلوی در برخی مسئولان وجود دارد.
سیاست های تیم اقتصادی دولت کمر مردم را خم کرده است.چگونه مسئول
به گزارش عصرحباد؛ سردار سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری مسوول ارزیابی ستاد کل نیروهای مسلح سخنران مراسم گرامیداشت ۱۱ آبان، روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار گفت: در نزد خداوند متعال هیچ کلمه ای بالاتر از شهید نیست.
وی افزود: خداوند به شهدا نعمت شفاعت داده و شهید موقع شهادتش تازه متولد و در دنیا جاوید می شود.
مسئول ارزیابی ستاد کل نیروهای مسلح بیان نمود: صبر کردن بر فرائض، بر مشکلات برتری پیدا کردن، رابطه خود را با ائمه معصومین قطع نکردن و رعایت تقو
روزی روزگاری پسرک چوپانی در ده ای زندگی می کرد. او هر روز صبح گوسفندان مردم دهات را از ده به تپه های سبز و خرم نزدیک ده می برد تا گوسفندها علف های تازه بخورند.او تقریبا تمام روز را تنها بود.
 
 
قصه چوپان دروغگو
 
 
 
یک روز حوصله او خیلی سر رفت . روز جمعه بود و او مجبور بود باز هم در کنار گوسفندان باشد. از بالای تپه ، چشمش به مردم ده افتاد که در کنار هم در وسط ده جمع شده بودند. یکدفعه قکری به ذهنش رسید و تصمیم گرفت کاری جالب بکند تا کمی تفریح کرده با
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان امسال در آستانه سال جدید تحصیلی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان با همکاری حوزه های مقاومت محلی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی نموده است. وی افزود: ارزش ریالی کمک های مردمی بیش از ۴۰ میلیون ریال در قالب بسته های لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی می باشد که توسط حوزه های امام حسن مجتبی(ع)، امام علی(ع) و امام حسین(ع) جمع آوری گ
فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: هیات اجرایی شاهین‌شهر، میمه و برخوار 45 نفر را برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس تائید صلاحیت کرد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع اهالی رسانه حاضر شد و از تائید صلاحیت داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس داد.
وی بابیان اینکه بر اساس روزشمار اجرایی انتخابات،
حاج علی شانظری کاندیدای مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار حسینعلی حاجی دلیگانی را به مناظره انتخاباتی دعوت کرد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حاج علی شانظری امشب در جمع مردم شهر گز با انتشار خبری مبنی بر کناره‌گیری وی به نفع آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده کنونی مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار کرد: این شایعات از پایه کذب و بی‌اساس است چراکه با قاطعیت تمام تا پایان این ماراتن در صحنه رقابت حضور خواهم داش
فرض کنید:
یه عربده کش توی یه خیابون داره به یه نفر تعرض میکنه, پولشو, گوشیشو یا به یه زن جون ...
عکس العمل مردم چیه؟ اصن یه عابر فرضی را در نظر بگیر, چیکار میکنه؟ 
1- یواشکی از صحنه دور میشه؟(بدون اینکه جلب توجه کنه)
2- به 110 زنگ میزنه و فلنگو میبنده؟
3- میره دور وای میسته و میخاد ببینه آخر داستان چی میشه؟
4- به بغل دستیش میگه زنگ بزنه و خودش میره وسط در دفاع از مظلوم؟
 - یا ... 
مردم الان یا مردم 40-50 سال پیش, مردم  روستاها و شهرهای کوچیک  یا  مردم شهرهای ب
به نقشه زیر توجه کنید . به تصاویر ماهواره گوگل ارث نیز توجه کنید . شهرستان برخوار یک دشت پایکوهی است که در صورت بارندگی زیاد در کوهپایه کرکس و کوههای شمالی نجف آباد و تیران مستعد سیل خیزی است . از جنس خاک شهرستان می توان فهمید که این دشت در هزاران سال قبل محل انباشت رسوبات همراه روان آب های شمال شهرستان بوده است . حوزه آبخیز شهرستان از شمال میمه تا کوههای شمالی داران می باشد و از این طرف تا کوههای باقر آباد . پس مسئولین شهرستان به هوش باشند و ضمن
ولی کسی نظر نداد
چون مردم آفریقا نمیدانستند " غذا " چیست !
مردم آسیا نمیدانستند "نظر" چیست !
مردم اروپا نمیدانستند "کمبود" چیست !
و مردم آمریکا نمیدانستند "سایر
کشورها" چیست؟
تصاویر از روستای قاسم آباد تهرانچی
[عکس 620×414]
مشاهده مطلب در کانال
هر کسی که دغدغه مردم را دارد، باید کاری کند که مردم به ایمان، تبعیت و اطاعت قلبی کشانده شوند، مردم ایران، مردمی مؤمن، دین باور، معتقد به مبانی و برای فداکاری در این راه آماده‌اند، بنا بر این کسانی که می‌خواهند مردم یک نقش عملی و عینی داشته باشند و حکومت الهی با جنبه مردمی توأم شود، باید جاذبه‌ها و زیبایی‌های این مسأله را از نظر عقل و منطق بشری تبیین کنند و مردم را برای حضور در صحنه به شوق آورند. مردم نیز با ایفاء نقش واقعی خود، همواره ناصر
راز نماز
راز نمازی که سال‌هاست بر مسلمانان واجب شده است، توسط شبکه‌های اروپایی و در پزشکی مشخص شده است.
 تصویری که می‌بینید، توسط شبکه‌های اروپایی برای مردم به نمایش گذاشته شده است و پزشکان از مردم خواسته‌اند تا برای تخلیه بار الکتریکی بدن خود و جلوگیری از سرطان روزانه ۱۰ دقیقه این حرکت را انجام دهند؛حرکت سجده‌ای گه مردم مسلمان جهان در نمازهای خود انجام می‌دهند. گفتنی است؛ این حرکت در آرام کردن درد انگشتان پا، مچ پا، زانو، کمر و مچ دس
یکی از بازی‌های ذهنی مشهور که به نظر بسیاری از افراد انجام آن به هوش و تمرکز بالا نیاز دارد، بازی حل مکعب روبیک است که با یادگیری قوانین بازی به راحتی می‌توانید آن را حل کنید.
به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ برای حل بازی مکعب روبیک(Rubik) که یک سرگرمی مهیج و سالم برای شب بلند یلداست، یادگیری قوانین بازی می‌تواند راه گشا باشد.
این معکب از ۶ ضلع هریک دارای سه ردیف مکعب رنگی تشکیل شده است و مکعب‌های ساخت شرکت‌ه
 
مردم شهرمردم شهر به گوشید...؟امشب همه ی میکده را سیر بنوشید.با مردم این کوچه و آن کوچه بجوشید.دیوانه و عاقل همگی جامه بپوشید.در شادی این کودک و آن پیر زمینگیر و فلان بسته به زنجیر وزن و مرد بکوشید.امشب غم دیروز و پریروز و فلان سال و فلان حال و فلان مال که بر باد فنا رفت...نخور جان برادر به خدا حسرت دیروز عذاب است.مردم شهر به هوشید...؟هر چه دارید و ندارید بپوشید وبرقصید و بخندید که امشب سر هر کوچه خدا هست.روی دیوار دل خود بنویسید خدا هست.نه یک بار و
مردم‌شناسی[۱] یا قوم‌شناسی به بررسی و واکاوی ریشه و چگونگی دین، زبان، ساختار اجتماعی و پراکندگی نژادها، قومیت‌ها یا ملت‌ها می‌پردازد.
تفاوت عمدهٔ مردم‌شناسی با مردم‌نگاری توجه این دانش به جنبه‌هایی چون فرهنگ در گروه‌های انسانی گوناگون است. بنیادگذار قوم‌شناسی را آدام فرانتیشک کولار می‌دانند که در ۱۷۸۳ در وین کتابی پیرامون این موضوع منتشر نمود.
به نقشه زیر توجه کنید . به تصاویر ماهواره گوگل ارث نیز توجه کنید . شهرستان برخوار یک دشت پایکوهی است که در صورت بارندگی زیاد در کوهپایه کرکس و کوههای شمالی نجف آباد و تیران مستعد سیل خیزی است . از جنس خاک شهرستان می توان فهمید که این دشت در هزاران سال قبل محل انباشت رسوبات همراه روان آب های شمال شهرستان بوده است . حوزه آبخیز شهرستان از شمال میمه تا کوههای شمالی داران می باشد و از این طرف تا کوههای باقر آباد . پس مسئولین شهرستان به هوش باشند و ضمن
در تصاویر می بینید و خودتون هم شاهدعینی هستید که در این چند سال عملا شهرداری پارک معلم را رها کرده و این پارک داره تبدیل به یک زمین بایر میشه . با توجه به اینکه منطقه ما منطقه ای خشک و کم آب هست باید شهرداری در طرح های خودش این مطلب را در نظر بگیره . پیشنهاد من اینه که کل پارک  درخت توت کاشته بشه تا مردم در اردیبهشت بجای اینکه تو خیابونها دنبال توت باشند بروند در پارک.  درخت توت درختی است که هم رشد خوبی داره و هم استقامت خوبی در مقابل بی آبی داره
یک منبع آگاه دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا با اشاره به پایان یافتن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار اظهار داشت: حسینعلی حاجی دلیگانی برای بار سوم(نهم، دهم و یازدهم) به‌عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه باقی ماند.
این منبع با بیان اینکه مشارکت در انتخابات این دوره نسبت به سالیان گذشته کاهش پیدا کرده است، افزود: تا هم‌اکنون پیش‌بینی می‌شود که از نزدیک به ۷۵ هز
 
وصیت نامهبسم الله الرحمن الرحیمپس از شهادتم چشم های مرا باز بگذارید تا بدانند که این راه را با آگاهی و چشم باز انتخاب کرده ام و دستهایم را بیرون بگذارید تا بدانند به خاطر دنیا به این راه نرفته ام و دنیا پرستان بدانند که چیزی با خود نبرده ام و مشتانم را گره کنید تا ظالمان و کافران و منافقان بدانند که جسم بی جان من نیز لحظه ای آرام نخواهد بود .یاورمعروف خانی
 
...در واقع حضور مسلم می توانست فرصتی باشد برای مردم کوفه تا ننگ گذشته را از دامان خود بزدایند و برای همیشه در طول تاریخ خود را سرافراز کنند اما مردم کوفه در این امتحان هم موفق نشدند.حضور نایب امام فرصتی است برای مردم هر عصر تا لیاقت خود را برای حضور امام معصوم(ع) ثابت کنند.آری اگر امام معصوم در آمدنش تاخیر می کند، یعنی مردم برای نایب الامام کم گذاشته اند...
آیا با این شرایط که پیش آمده به نفع تولید داخل است؟ 
خیلی از افراد از این موضوع که با توجه به تحریم ها حرکت به سمت تولیدات داخل بیشتر شده است به خوبی یاد می کنند. البته که به دلیل تحریم ها و نیز قیمتهای نجومی اجناس خارجی ، مردم مجبور به خرید کالای داخلی هستند. این کالاها بعضا بسیار بی کیفیت هم هستند ولی در حال حاضر مردم مجبورند.
ولی اگر تولید کننده باهوش نباشد این شرایط را دائمی تصور می کند و قطعا به سمت بهبود نخواهد رفت.
 
ولی مطمئنا با تغییر شر
حدوداً یک دهه از شروع به پخش سریال The Walking Dead و شش ماه از اتمام انتشار کمیک این دنیا در شماره 193 گذشته است. حالا، بعد از گذشتن تمام این مدت، رابرت کرکمن به عنوان نویسنده و خالق دنیای The Walking Dead مشخص کرده که چه دلیلی عامل شیوع بیماری تبدیل مردم به زامبی‌ها در مجموعه داستانی‌اش شده است.
ادامه مطلب
گاه از مردم رای‌گیری می‌کنند تا رای مردم را از ایشان بگیرند، دستگیر کنند، اخراج کنند‌. بعد از انتخابات کُن فَیَکُن می‌شود، به آن که برنده نمی‌شود می‌گویند برنده باش و برنده می‌شود. روی خوش زندگی به بنده‌ی سلطان چند روزیست، روزیِ او به یک ترشرویی صاحب این بندگی بند است. این داستان کهنسال ده ساله‌ی ماست، ناز شست آن قماربازی که دست آخر همه چیزش را به خاطر خلق ببازد و دل مردم را ببرد. باید آن قدر خوب زندگی کرده باشی، آن قدر به خاطر سوار مردم
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستانهای برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر امروز در نشست صمیمی با اهالی رسانه ی شهرستان برخوار که به همت پایگاه خبری عصرحباد و با همکاری کانون هم اندیشی شهر حبیب آباد، به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
عکاس: محمد نیسانی
خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت
به قصد جان من زار ناتوان انداخت
نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود
زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت
به یک کرشمه که نرگس به خودفروشی کرد
فریب چشم تو صد فتنه در جهان انداخت
شراب خورده و خوی کرده می‌روی به چمن
که آب روی تو آتش در ارغوان انداخت
به بزمگاه چمن دوش مست بگذشتم
چو از دهان توام غنچه در گمان انداخت
بنفشه طره مفتول خود گره می‌زد
صبا حکایت زلف تو در میان انداخت
ز شرم آن که به روی تو نسبتش کردم
سمن به دست صبا
 
اینک در کثرت نسل ماهی و ویژگیهای آن تأمل و اندیشه کن. اگر می بینی که در درون یک ماهی آنقدر تخم (خاویار) هست که به شماره نیاید، به خاطر آن است که کار بر ماهیخواران که شماره آنها اندک نیست آسان گردد. حتی درندگان جنگلها هم برای شکار ماهی به آب پناه می آورند. در این وقت این حیوانات اگر ماهی را بیابند آن را از آب می ربایند. حال که درندگان خشکی ماهی می خورند، پرندگان ماهی می خورند، مردم ماهی می خورند و حتی ماهیان هم ماهی می خورند حکمت و تدبیر چنان به ک
من موندم!!!
چرا مردم فرانسه که از حقشون دفاع می کنن ، دولتشون به عنوان دیکتاتور معرفی میشه. اما توی ایران مردم که اعتراض میکنن ، میشن اشوب گر؟؟؟؟
اوضاع این روزهای ایران ، تاریخ قبل از انقلاب رو مرور می کنه.
.................
قبل از به اصلاح انقلاب اقابون در زمان پهلوی! وقتی مردم در مورد چیزی اعتراض میکردن ، یکی از حربه های حکومتی این بود که فردی به نام شعبان بی مخ که از گنده لات های تهران بود ، میزاشتن جلوی مردم تا از مردم بر علیه مردم ! استفاده کنن و ای
به گزارش عصرحباد؛ سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار پس از عرض خیر مقدم خدمت حاضرین در مراسم گرامیداشت ۱۱ آبان ، روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار گفت: امروز بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد و در طول این ۴۰ سال علی رقم‌ همه‌ی تحریم‌ها و تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران، انقلاب با قدرت و اقتدار مقاومت کرده است و در اوج عزت و عظمت قرار گرفته است.
وی افزود: این عزت و این مقاومت، مدیون فداکاری‌های شهدا و جانبازان و ایثار
از کمربندی بابلسر به طرف فریدونکنار که میگذری رستوران 4 ستاره(شاید 5 ستاره) میزبان را می بینی که مجلل و به نوعی آبروی استان هست و میزبان جشن ها و مراسمات و مقامات استانی ,کشوری و حتی خارجی است! 
در هتل میزبان گهگاهی "کنسرت" نیز برگزار می شود بر خلاف بابل که اصلا کنسرت برگزار نمی شود و مسئولین شهری  از جمله آیت الله توکل و امام جمعه, مخالفین اصلی آن هستند! 
کنسرت چیز خوبی است !! اگر بابلسر و بابل را با هم مقایسه کنیم خواهیم دید که مردم بابلسر به دل
در حال حاضر، مردم یک نقطه‌ی خاص از شهر مقدس مشهد، نسبت به دو سال گذشته، بیشتر پشت رنگ قرمز یک چراغ عابرپیاده‌ی خاص می‌ایستن.
اینو کسی بهتون میگه که پونصد و پنجاه روز از هفتصد و دوازده روز گذشته رو پشت اون چراغ عابر پیاده‌ی خاص ایستاده.
این رو تعمیم بدیم به همه‌ی چراغ‌های عابر پیاده و غیرپیاده‌ی کشور؟ درصد قابل توجهی از مردم در دو سال گذشته، دقتشون به این بخش مویرگی از قانون or فرهنگ بیشتر شده.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، اعتبار اله آمره ای بیان کرد: حزن اکنون ظرفیت آب ذخیره شده داخل حوض درست کردن سد الغدیر ساوه ۲۶۰ میلیون متر مکعب معادل ۹۵ درصد حجم کامل سد است. او اظهار کرد: در پی ورود سامانه بارشی به استان مرکزی، دبی ورودی آب به سد الغدیر ساوه به ۳۰ متر مکعب بر ثانیه فصیح است تو حالی که دبی ورودی درون روزهای گذشته کمتر بوده و پیش بینی می شود که این استاندارد با گذشت ۳ روز از اولیه بارندگی و آب شدن برف داخل اتفاعات و تربی
شش رسول از شش جهتچون جسد مردم را که کار کن او بود شش جهت بود، پیش و پس و راست و چپ و زیر و زبر ایزد تعالی شش رسول کارفرمای بفرستاد سوی ایشان، چنان که به مثل آدم علیه ‏السلام ، از سوی سر مردم آمد و نوح علیه ‏السلام از سوی چپ مردم آمد و ابراهیم علیه‏ السلام از سوی پس مردم آمد و موسی علیه ‏السلام از سوی زیر مردم آمد و برابر آدم علیه‏ السلام و عیسی علیه ‏السلام از سوی دست راست مردم آمد، برابر نوح علیه ‏السلام و محمد مصطفی صلی‏ الله‏ علیه‏ و‏آله
فرهنگ‌سازی برخورد با رخدادها و حوادث غیرمترقبه در میان مردم یکی از وظایف اصلی رسانه‌هاست. از سوی دیگر مردم باید بدانند که رسانه‌ها هیچ‌گاه دروغ نمی‌گویند، بلکه به وظیفه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی خود می‌پردازند و اگر جایی اشتباهی رخ می‌دهد به دلیل داده‌هایی است که اشتباهی در اختیار رسانه قرار می‌گیرد.
انتشار: پیام‌خبر - پویش‌خبر - شیرازه - روزنامه طلوع شماره 2750 مورخ 17 اسفند 1398 -
ادامه مطلب
موزه مردم شناسی و اقامتگاه بوم گردی محتشم آب پخش با حضور مردم و مسئولین افتتاح شد.
به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه یک شنبه،موزه مردم شناسی و اقامتگاه بوم گردی محتشم با حضور مردم و مسئولان در شهر آب پخش افتتاح شد.
دکتر عبدالله رضایی از اساتید برجسته ادبیات عامیانه استان بوشهر در این مراسم با اشاره اهمیت پرداختن به پیشینیان اظهار داشت:توجه به رسومات گذشتگان و برجسته کردن آنها برای آشنایی با آئین ها و فرهنگ پیشینیان سبب آشنایی نسل جوان با تاریخ گذش
✅ دعای عوام بهتر مستجاب می شود تا علما!
 
شخصی از آیت الله طباطبایی پرسید: 
«این دعاهای عربی را که عامه مردم بخوانند، نمی‌فهمند؛ آیا خواندن همان الفاظ آن دعاها-بی آنکه معانی آن را بدانند-اثری دارد؟!»
 
جناب علامه طباطبایی فرمودند:
«اتفاقاً آن دعاها برای عامه مردم که زبان عربی و معانی آن‌ها را نمی‌دانند بهتر مستجاب می‌شود! زیرا نفس خود را به نفس امامان (علیهم‌السلام) متصل می‌کنند و از خدا می‌خواهند هر چه امامان با خواندن این دعاها می‌خوا
مرکزنیکوکاری امام جعفرصادق (ع) واقع در روستای میدان میشخاص -بخش سیوان استان ایلام
شماره حساب بانک ملی مرکز ( جهت واریز نذورات ، صدقات و کمک های نقدی مردم عزیز و فهیم کشور ایران) : 0112796441004
شماره شبا مرکز:IR100170000000112796441004
شماره تماس مدیراجرایی مرکز نیکوکاری مهندس حسین عبدالهی
عصر امروز همه ستادهای انتخاباتی حاج علی شانظری کاندیدای مجلس یازدهم در سطح دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار فعال شدند.
  حاج علی شانظری کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار عصر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با معرفی کوتاهی از خود اظهار کرد: بنده متولد ۱۳۴۴ متأهل و دارای سه فرزند هستم و همچنین دارای مدرک فوق‌لیسانس جغرافیا و برنامه‌ریزی مدیریت شهری و همچن
 
با گذشت زمان صنعت و خدمات  تغییر و تحول یافتهو با نیاز های متفاوتی از طرف مردم روبرو شده ، خدمات کرایه اتو موبیل هم دست خوش همین تغییرات شده است. نیاز هایی که در گذشته مردم را به سمت خدمات اجاره خودرو سوق می داد با امروز بسیار متفاوت است و این سوال پیش می آید که امروزه چرا مردم خودرو اجاره می کنند
 

ادامه مطلب
استاندار بوشهر بر اتمام پروژه آب شیرین کن آب پخش در موعد مقرر تاکید کرد.به گزارش سفیر جنوب؛دکتر عبدالکریم گراوند صبح امروز در بازدید از پروژه در حال اجرای آب شیرین کن آب پخش اظهار داشت:با توجه به بروز مشکلات آب شرب در سطح شهرستان دشتستان،بر آن شدیم تا با احداث آب شیرین کن،تا حدودی مشکلات مردم در این حوزه را برطرف کنیم.
وی افزود:در همین راستا،پروژه آبشیرین کن آب پخش-سعدآباد را به عنوان ناحیه 1 دشتستان با ظرفیت 8500 متر مکعب تعریف کرده و انشالله
تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1
تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1تست شماره 1
ادامه مطلب
به مناسب بزرگداشت سردار سلیمانی گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از خبرگزاری  مهر، صبح چهارشنبه به مناسب بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور در کانون طه گرگان برگزار شد.
رئیس مرکز اسلامی شمال کشور در این آئین اظهارکرد: سردار سلیمانی در ۲۱ سال فرماندهی سپاه قدس در نهایت خفا و بی نام نشان بودن، اینگونه محبوب قلب‌های مردم شد.
حجت
علی به مالک اشتر گفت: ‏«باید محبوب‌ترین کارها نزد تو اموری باشد که در جهت رعایت حق از همه کامل‌تر و از نظر عدالت شامل‌تر و از نظر رضایت عمومی مردم جامع‌تر باشد زیرا خشم توده مردم خشنودی خواص را بی‌اثر می‌سازد اما ناخشنودی خاصان با رضایت عامه مردم جبران پذیر است»
همه سیستم های اقتصادی بشر تا کنون رویکرد غیرمعنوی و مادی داشته اند. اقتصاد های غیرمعنوی جهان را نه بطرف آبادانی و تعالی بلکه بسوی ویرانی و انسان را بطرف شوربختی و ذلت برده اند. اقتصاد سرمایه داری هرگونه که بزک شود باز هم اقتصاد سرمایه داری است و نمی تواند مایه رفاقت، صمیمیت و وحدت آدمیان شود و آنها را به سمت یک زندگی مسالمت آمیز و خوب و خوش سوق دهد. باید طرحی نو در انداخت و چه طرحی بهتر از اقتصاد با رویکرد معنوی. در اقتصاد معنوی همه سرمایه های
می توانستم شاعری باشمولگردِ قمارخانه های بوینس آیرسمَحفِل نشینِ خواب و زنوامضاء و اعتیاد.نوحه سرایِ گذشته های مُردهگذشته های دورگذشته های گیج.اما تا کی...؟از امروز گفتنو برای مردم سرودندشوار است،و ما می خواهیماز امروزو از اندوهِ آدمی بگوییمو غفلتی عظیمکه آزادی را از شما ربوده است.می توانستم شاعری باشمبی درد،پُرافاده،خودپسند،برده دارِ پتیارگانیکه بر ستمدیدگانِ ترس خوردهحکومت می کنند.می دانم!گلوله را با کلمه می نویسند،اما وقتی که از کل
نمی دانم کحا متنی با این مضمون خواندم که: مردم به یک سردرد معمولی خود بیشتر از خبر مرگ من و شما اهمیت می دهند. شاید همین باید دلیلی شود برای اینکه کمتر از قضاوت شدن بترسیم یا نگران دیدگاه "مردم" باشیم و شاید دلیلی باشد که کمتر احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم.
پدیده سال جدید بدون هیچ شکی باران است. آنقدر بارید و آنقدر سیل راه انداخت که هیچ شبهه ای در کار نگذاشت. در این بین اکثر هموطنان شادند و گروه اندکی غمناک سیل. امیدوارم با رونق کشاورزی کمی از فشار اقتصادی موجود بر مردم روستا کمتر بشه و نفس راحتی بکشند
رسول خضری در گفت‌وگو با تابناک: تصمیمات خلق الساعه مردم را زمین‌گیر کرده است/ اگر مردم چیزی نمی‌گویند از بزرگواری خودشان است.
بزرگواری مردم یا ...؟
اما حرفش درسته، تصمیمات کشور مبنای درستی ندارد و حسی است گویا
مردم به داد خودتان برسید
عکس معنادار خبرگزاری دولتی از راهپیمایی مردم اصفهان
 
رئیس قوه قضائیه: مجازات سختی در انتظار اغتشاش گران است/ در رابطه با موضوع بنزین سخن‌ها دارم/ دولت وظیفه مدیریت سوخت را به تاخیر انداخت
 
بپذیریم که در مورد سهمیه بندی بنزین می‌شد بهتر عمل کرد/ باید مردم را اقناع می‌کردند/ به وعده‌هایتان عمل کنید و نگذارید قیمت‌ها بالا برود
 
بنزین علیه سینما، افت ۶۰درصدیِ فروش
 
پیام یک همدانی به مسئولان +عکس
 
نذورات ممکن است در اشکال مختلف، مواقع متفاوت و به مناسبت‌های گوناگون از سوی افراد انجام شود اما یکی از نذرهایی که از گذشته تا امروز جایگاه ویژه‌ای نزد ما ایرانی‌ها داشته است، نذری دادن برای عزاداران سیدالشهدا (ع) محسوب می‌شود.
اهمیت نذری دادن در ایام سوگواری محرم و صفر از گذشته تا امروز حفظ شده و مردم با توجه به شرایط مالی خود در این ایام از عزادارانی که در تکایا و مساجد حضور پیدا کرده‌اند، پذیرایی می‌کنند.
از دوران پس از واقعه کربلا، نذ
رهبر انقلاب:ملت طرفدار ایستادگی، مقاومت و نه گفتن به استکبار استمردم با حضور در مراسم نشان داد که طرفدار مقاومت استکسانی که سعی میکنند چیز دیگری از مردم ما به دنیا نشان دهند با صدق رفتار نمی کننداون چند نفری که به عکس سردار شهید عزیز ما اهانت میکنن، مردم ایرانند!؟ آمریکایی ها می گویند در کنار ملت ایران هستیم، دروغ می گویند، اگر هم می خواهند در کنار ملت باشند در واقع می خواهند خنجر خود را در بدن ملت فرو کنند
آقای حسن روحانی به عنوان یک رئیس جمهور شایسته نیست که چند سال نان و آب مردم را به برجام گره زدی، حق مأموریت ، اضافه کار ، پاداش ، سفرهای کشورهای خارجی و... رفتی .
حالا باز هم در صدا و سیما به مردم می گویی آمریکا و اروپا قابل اطمینان نیست و از یک طرف دیگر در مراسم بازگشایی دانشگاه ها در سال 1398 خطاب به قشر دانشجو می گویی بایستی مسائل استراتژیک را به همه پرسی مردم گذاشت.
خود تو یک نمونه شکست خورده از ایده انتخابات و همه پرسی هستی. این رفتار تو به نوعی
به گزارش عصرحباد؛ «حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس گفت: آقایان دولتی اگر با اسم مسکن مهر مشکل دارند بهتر است اسم آن را تغییر دهند. وزرای دولت‌ گرچه طرح مسکن اجتماعی و مسکن امید را مطرح کردند اما این طرح‌ها هیچ وقت عملیاتی نشد و دولت عملاً ناتوان از اجرای این طرح‌هاست. اصل مسکن مهر اقدام درستی بود و توانست بخشی از نیازهای جامعه به مسکن را تأمین کند.
آقای ترامپ باید بداند مردم آمریکا و مردم جهان آگاه هستند که هر واقعیتی را به سبب واقعی بودن آن ، نمیتواند ، درست باشد ، زیرا کارکردهای آن و هزینه های آن و علت انجام نشدن آن تا به امروز ، و پر شدن جاهای خالی آن با سرعت سرسام آور ، محل سوال است! آیا ترامپ ، یوفو است یا یوفوها ، ترامپ 
ترامپ ، هستند! آیا سرعت پر شدن جاهای خالی مشاغل ، ابنرمال ، هست یا جاهای خالی ایجاد شده ، بصورت عمدی در گذشته ، طراحی ،  شده اند و قرار بر این بوده است که فقط ، ترامپ ،
در انار علاوه بر کشاورزی و دامداری،صنایع دستی نیز رونق خاصی داشته است.فرش بافی با طرح های کاشان،اصفهان و کرمان ازجمله صنایع دستی پر رونقی بوده که امروز نیز همچنان در انار وجود دارد،هرچند رونق گذشته را ندارد.
«کاربافی،لبافی،چرخ ریسی و اسی»از جمله صنایع دستی سنتی و قدیمی دیگری در انار بوده که این روزها جز نام و خاطره از آن ها چیز دیگری باقی نمانده است.
ساکنان انار در گذشته ها در صنعت کاربافی،«سفره،جاوند،پارچه نخی و پارچه کرباس»تولید می کرد
اینجا داره بارون میاد، یه بارون تند با رعد و برق هایی که آسمون رو روشن می کنه. دیگه هیچ کسی نمی تونه شلیک کنه، هیچ کسی نمی تونه آتیش روشن کنه، پلیس ها و مردم عصبانی جلوی هم نمی تونن زیر بارون بایستن، نمی تونن اسلحه هاشون رو پر کنن و به طرف هم شلیک کنن. بارون جلوی چشماشون رو گرفته نمی تونن سنگ بندازن یا آدم ها رو تعقیب کنن.
پلیس ضد شورش آسمان کار نداره تو پلیسی یا مردم، روی همه یکسان میباره. کاش روی همه جنگ ها بارون می بارید، روی همه عهدنامه ها و ق
⁦۲۶۸۸⁩ - «اسدالله علم» معتمد «محمدرضا پهلوی» در خاطرات خود با اذعان به نارضایتی مردم از رژیم پهلوی، می‌نویسد: "متأسفانه مردم (از وضعیت کشور) راضی نیستند. یعنی طوری با آنها رفتار می‌شود که مثل مردم مغلوب در قبال یک قدرت غالب می‌باشند ... مردم میل دارند به حساب باشند و رفاه قضائی و اجتماعی داشته باشند ...»منبع: خاطرات علم، جلد سوم، ص۳۵۲ (۶ دی ۱۳۵۲)
دانلود فایل اصلی 
در اینجا اشاره می کنیم به اینکه در مسواک کردن، منافع بزرگی است که می بینیم امام باقر (علیه السلام ) می فرمایند: ((اگر مردم منافعی که در مسواک است بدانند، مسواک را همراه خودشان در رختخواب می برند)). [1] و مقدم شد قول پیغمبر به حضرت علی که فرمودند: ((بر تو باد به مسواک کردن و اگر می توانی از مسواک کردن کم نکنی این کار را بکن )). پس این احادیث به ما این را می فهماند که فواید مسواک، فوق حد تصور است و ضررهای ترک مسواک کمتر از اهمیتی که از نظر اسلام به فواید ه
اگر بخواهم صادقانه و براساس واقعیت بنویسم، میگویم "به مردم ایران بدبینم". لااقل در این برهه از تاریخ که ما زندگی میکنیم نمیتوان به مردم اعتماد و برای مردم مبارزه کرد. مردم کشور ما در این مقطع تنها منافع کوتاه مدت شخصی را معیار تمامی کارهایشان قرار میدهند و هیچ به "منفعت ما" که تاثیری طولانی مدت و سازنده دارد، علارغم اینکه امکان دارد نفع شخصی نداشته باشند، فکر نمیکنند. این یک توصیف از مردمی است که نباید برایشان جنگید، و این انفعال موجب ستمدید
2395 - «مهدی جلالی» اپوزیسیون فراری که
آمریکا را ارباب خود و دیگر مخالفان جمهوری‌اسلامی می‌داند، به مردم ایران
بابت عدم‌حمایت از گروه‌های اپوزیسیون فحاشی کرد و گفت: “مردم ایران
بی‌عرضه هستند و لیافت شاه را نداشتند. خاک بر سر این مردم. من جزو این
مردم نیستم ...”منبع: www.yon.ir/mzdr70دانلود فایل اصلی
پیشوایان و بزرگان دین و آیین ما، آن ها که از موجودات نامرئی باخبرند و آنهایی که از فضای جو و آسمان ها با خبرند، و آن هایی که از اعماق علوم آگاهند، حتما و یقین درباره ی وقوع حوادث و از احوالات آینده ی بسیار دور هم با خبرند.
ابعاد علمی آن ها برای ما معلوم است و حال بُعد زمانی آنها را ببینیم.
یعنی پیش بینی آنها درباره ی امروز که زمان ما است، و از آن تاریخ بیش از هزار و چهارصد سال گذشته و از اوضاع و احوال امروز، برای مردم زمان خود چه گفته اند؟ که این ه
مردم غیور اهواز با حضور پر شور خود در راهپیمایی اقتدار و امنیت؛ اختشاش گران و اشرار و آمریکایی ها را ناامید کردند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امروز مردم غیور اهواز با حضور پرشور خود در راهپیمایی اقتدار و امنیت اغتشاشگران و حامیان استکباری آنان را نا امید کردند.
در روزهای گذشته در برخی شهرها به بهانه برخی اعتراضات و گلایه‌های بر حق مردم گروهی از آشوب گران و اغتشاشگران که هدفشان بر هم زدن امنیت و آرامش کشور بود دست به تحرکاتی زدند که
حضرت صادق  ع فرمود هیچگاه  پیغمبر  ص با مردم  واز عمق عقل خویش سخن نگفت بلکه میفرمود ما گروه پیغمبران ماموریم که با مردم باندازه خودشان سخن گوییم    16 امیرالمومنین ع فرمود دلهای نادانان طمع ها از جا بر میکنند و ارزو های بی جا در گروشان میگذارند و نیرنگها بدامشان میاندازند   17 جضرت صادق  ع فرمود با عقلترین مردم خوش خلق ترین انها است
 
اگر مراکز حوزوی، مراسم و جلسات خود را در چنین فضاهایی برگزار کنند نشان می دهد دوستانی که باید خدمت گزار طلاب باشند از وضع معیشت قاطبه طلاب بی خبر هستند؛ کما اینکه که بسیاری از مسئولان از وضع زندگی مردم عادی کوچه و بازار بی خبرند و یا خود را به بی خبری می زنند. مبادا همان فاصله ای که مردم با مسئولان می بینند بین خود و حوزویان نیز احساس کنند.
امیدوارم مردم عزیز ما حساب طلاب و بدنه حوزه را از مسئولان آن جدا بدانند.
در دهه هفتاد یک دوره بود که می گفتند هر کی با ننه اش قهر می کنه میره مینی بوس می خره .یک دوره می گفتند نیسان میخره .یک دوره می گفتند سوپری میزنه و یک دوره هم میوه فروشی و.. الان باید بگند هرکی با مامانش قهر می کنه تشریف می بره و میره چای قلیانی  میزنه ..برید در سطح شهرستان یه گشتی بزنید متوجه میشید که بالای۵۰-۶۰ واحد چای قلیانی با عناوین مختلف زده اند .این چه مسخره بازیه ؟ این شهرستان صاحب و سالار نداره ؟ کی به اینا مجوز داده ؟  
عیدی جالب توجه روحانی به مردم:
عیدی امسال ما به مردم این است که مردم توانستند با ایستادگی، تصمیمات آمریکا را به سمت دیگری هدایت کنند؛ خواهش می‌کنیم، همین را ادامه دهند!
روحانی سال گذشته نیز عیدی خود را اینگونه به مردم هدیه داده بود:
عیدی ما همین است که ان‌شالله مردم ما تلاش بکنند، ما بتوانیم به اهدافمان برسیم!
 
از رئیس جمهور به دلیل مشغله ی زیاد انتظاری نیست! اما یک نفر از اطرافیان و مشاوران رئیس جمهور نیست که به ایشان بگوید این چیزی که شما
بنده از ادامه حضور در نماز جمعه و اقامه نماز معذورم. ائمه جمعه اگر نتوانند به مسئولیت عمل کند، نزد خداوند مسئول خواهد بود. خداوند فرموده‌است که اگر مردم مشکلی داشتند، به نماز پناه برده و مشکل خود را برطرف کنند. مردم صدها مشکل دارند که باید این را امام جمعه بیان کند و اگر بیان کرد و مشکل مردم رفع شد، نشانه این است که خوب بیان کرده، اما اگر مشکل مردم رفع نشد، امام جمعه نتوانسته‌است مطلب را خوب بیان کند.
 
خرید کتاب
امام صادق ع فرمود   رسولخدا  ص فرمود سازگاری با مردم نصف ایمانست و نرمی با انها نصف زندگی است  سپس امام صادق ع فرمودبانیکان در پنهان امیزش کنید وبا بدکاران در اشکار وبر انها حمله نکنید که بر شما ستم کنند زیرا زمانی برای شما پیش اید که دینداران نجات نیابدجز اینکه را مردم ابلهش دانند و خود او هم اماده باشد و تحمل کند که باو گویند ابله وبیعقل است امام صادق ع میفرمود گروهی از قریش با مردم کم سازکاری کردند از قریش رانده شدند  در صورتیکه بخدا ی سو
❇️ معاون بهداشت وزارت بهداشت در نشست خبری: بازگشایی صنوف به معنای عادی شدن شرایط نیست ضرورت ثبت نام صنوف در سامانه وزارت بهداشت به منظور ارسال پروتکل بهداشتی مشاغل مختلف تدوین بیش از 102 پروتکل برای 12 هزار شغل تاکید بر رعایت پروتکل‌ های بهداشتی رعایت پروتکل ‌های بهداشتی ریسک ابتلا به کووید 19 را کاهش می دهد ضرورت ثبت علایم در سامانه وزارت بهداشت از سوی مردم مردم باید همچنان نکات بهداشتی را رعایت کرده و به هیچ وجه برای کار غیر ضروری از م
سری که برای سرداری آماده شده است شیری است که شغالان و روبهان از آن می ترسند، فرزندان انقلاب، سرداران انقلابند و نه تنها از جان و مال در راه اسلام و انقلاب اسلامی می گذرند بلکه در راه سازندگی و جهاد هرگز خسته نمی شوند و از پای نمی نشینندکسانی که برای مردم کار نمی کنند نمی توانند فرزندان انقلاب را از کار کردن به مردم باز دارندنفرین و ننگ بر کسانی که سفره مردم را خالی می کنند و مردم را می خواهند ناراضی کنندهر چند پول و پله ای نداشته باشیم همت کار
میشود تنها شویم یک بوسه از چشمت کنم؟حلقه ی پیوندمان را دزدکی دستت کنم؟میشود هر ثانیه نام مرا نجوا  کنی؟من بگویم “جان” ولی با بقیه بدتا کنی؟میشود آغوش تو منزلگه جانم شود!؟چشم تو جانم بگیرد عشق مهمانم شود؟میشود مردم بدانند من چقد دیوانه ام؟جز تو دیگر هیچ بینم با همه بیگانه ام.؟!آنقدر دیوانه ام تا هر که میبیند مراآه تلخی میکشد با خنده میپرسد چرا؟
 
 
 
سلبریتی های دلسوز که سفرهای خارجی شون تو  اوج  مشکلات مردم سیل زده قبول باشه ، واجبات مالی شرعی و قانونی خودشون رو اعم از مالیات و خمس  بپردازند کافیه و لازم نیست برای جمع کردن پول از مردم زحمت بکشند که برخی شون یک سال آنها را نگه دارند، بعد بخوان سالن تئاتر بسازند؛ به اندازه کافی ارگان های جمع کننده کمک ها از مردم داریم.
http://ziarani1.blog.ir/
اوایل امسال بود (30 خرداد ماه) اعضای شورای شهر با دعوت و اعلام همکاری برخی جوانان شهر تصمیم گرفتند که از نظرات جوانان در مدیریت شهری استفاده کنند و به عنوان بازویی برای آنها باشند. بنده در حوزه فرهنگی و مسائل شهری چند نکته را گفتم که یکی از انها نداشتن یک رسانه قوی در شهر و شهرستان بود. مردم دولت اباد و در کل برخوار یک بلندگو قوی ندارند یک روزنامه، هفته نامه،ماهنامه،گاهنامه ، سایت خبری و... متاسفانه نداریم و همین باعث شده که طی سالیان متمادی حق
#داستان_کوتاه
روزی اسب پیرمردی فرار کرد ، مردم گفتند: چقدر بدشانسی!پیرمرد گفت: از کجا معلوم!
فردا اسب پیرمرد با چند اسب وحشی برگشت. مردم گفتند: چقدر خوش شانسی!پیرمرد گفت: از کجا معلوم!
پسر پیرمرد از روی یکی از اسب ها افتاد و پایش شکست.مردم گفتند: چقدر بدشانسی!پیرمرد گفت: از کجا معلوم!
فردای آن روز از شهر آمدند و تمام مردهای جوان را به جنگ بردند ، به جز پسر پیرمرد که پایش شکسته بود.مردم گفتند: چقدر خوش شانسی!پیرمرد گفت: از کجا معلوم!
زندگی پر از خوش
از سمت زینبیه که به علی آباد ملاعلی برسیم یک میدان در حال ساخت است که بسیار به جا ساخته شده اولا  ایمنی اهالی روستا را بالا میبره  ثانیا باعث زیبایی و ابهت روستا میشه و موجودیت روستا را نمایان تر می کنه .از طراحان این میدان تشکر می کنیم .
تنها راه نجات مردم عراق از بیکاری ، نا امنی و ...  بستن سفارتخانه (جاسوس خانه) آمریکا و احتمال زیاد عربستان در این کشور می باشد. شاهد این مدعا آن است که آمریکا بزرگترین سفارتخانه اش را در عراق - با پول مردم عراق - ایجاد کرده است .
 فضیل گویدبامام صادق ع عرضکردم مردم این امر امامت دعوت کنیم فرمود  ای فیضل، چون خدا خیر بنده. یی را خواهد  بفرشرشته یی امر کند که گردن اورا خواه
 ناخواه اورا داخل ام. امامت کند 4 امام صادق ع فرمود این امر امامت خودرا برای خداقرار دهید نه برای مردم زیرا انچه برای خداست عملیکه برای خدا خالص. باشد خود او پاداش ثوابش را عطاکند و انچه برای مردم باشد باسمان بالا نرود پذریرفته خدا نگردد بر سر دین خود با مردم ستیزه نکنید زیرا  ستیزه.  بیمار  کننده دل
دعوت کردنِ مردم به امام زمان و شناساندنِ حضرت
هر کس به میزان علم و دانش خود، باید مردم را به سوی امام دعوت نماید و مردم را به ایشان نزدیک نماید و نشر معارف مهدویت از جمله این کارهاست. شخص دعوت کننده باید علاوه بر حکمت علمی، دارای حکمت عملی بوده و بصورت عملی مردم را با حضرت آشنا نماید زیرا تاثیر بیشتری دارد.
☀️ امام معصوم میفرماید: همانا عالِمی که به مردم معارف دینشان را یاد میدهد و ایشان را به امامشان دعوت میکند، از هفتاد هزار عابد، برتر است.
آقای حسن روحانی بیان می کند چرا برای بعضی افراد به هر اتهامی ، پرونده سازی می کنید (منظور پرونده حسین فریدون برادر ایشان است)
این سوال مطرح است که آیا هر فردی که به مصالح مردم ایران خیانت می کند ، نبایستی تحت کنترل و با وی برخورد شود. آقای رئیس جمهور یا شما با ایشان همدست هستی یا این که از اینکه نمی توانی همچون قوه قضائیه به مردم خدمت کنی ، حسادت می کنی یا اینکه ناقلا داری از مصالح مردم ایران بهره برداری سیاسی می کنی در حقیقت نوعی خیانت به مردم
به گزارش بوشهرنیوز؛ گفته می شود افراز بهزادزاده در نشستی نیمه خصوصی با انتقاد از وضعیت موجود کشور اظهار داشته که تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و بهره گیری از بیانیه گام دوم انقلاب است.
 
بهزادزاده همچنین در این نشست اعلام کرده بود که مجلس آینده باید در اختیار جوانان پایِ کار قرار بگیرد و کسانی نمایندگی مردم را به عهده بگیرند که خود را نوکر ملت بدانند نه ارباب.
 
همچنین وی در این نشست که در منزل یکی از حامی
اجازه نداریم...
۱-از مردم یا اقوام بپرسیم قیمت خانه ات چقدره؟
۲-از مردم یا اقوام بپرسیم چرا دختر-پسرتو خونه بخت نمی فرستی؟
۳-از مردم یا اقوام بپرسیم کجا کار می کنی؟
۴-از مردم یا اقوام بپرسیم چرا دوست دختر-پسر داری؟
و....
به این کار می گن فضولی و نود درصد ایرانی ها فضول هستند.
اکثر ما خودمون آخر فضولی هستیم و دیگران را از انجامش نهی می کنیم.
*شما حق دارید به سؤالات مردم درباره خودتون پاسخ ندهید*
مردم عزیز ما هم که خوشبختانه در قضایای گوناگون این کشور بصیرت خودشان را،
آگاهی خودشان را نشان دادند بدانند که این حوادث تلخ از ناحیه‌ی کیست و
چگونه است، این آتش زدن و خراب کردن و ویران کردن و دعوا کردن و ناامنی
ایجاد کردن مال چه کسی است، این را بفهمند توجه کنند که میفهمند هم مردم
ملتفتند، و از اینها فاصله بگیرند. این آن توصیه‌ی ما است، مسئولین کشور هم
به وظایف‌شان به طور جدی عمل کنند.
26 آبان 98
متن کامل را در ادامه مطلب بخوانید
ادامه مطلب
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده کنونی مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار ظهر امروز با حضور در فرمانداری وارد گود انتخابات مجلس یازدهم شد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده دروه های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار ظهر امروز به همراه برخی از حامیان خود ازجمله؛ علیرضا جهانگیری رئیس شورای شهر شاهین‌شهر، علی فتحی عضو شورای شهر شاهین‌شهر، عباسعلی علی عباسی رئیس اتحادیه ا
امام صادق ع فرموداز نشانهای درستی یقین مردمسلمان اینستکه مردم را بوسبله خشم خدا خرسند نکند مانند کسیکه طبق میل مردم بر حلاف حق. فتوای دهد ونهی از منکر نکند و مردم را بر انچه خدا بخود او نداده سرزنش ننماید  مردم را برای  انچه.خدابخود او نداده سرزنش ننماید مردم   را برای انچه بدو ندهند زیرا خدا روزیش نکرده سرزنش نکند زیرا روزی رانه شره و از حریص بیاورد و نه نخواستن ناخواه رد کندو اگر شخصی از شماچنانکه. از مرگ میگریزد از روزیش بگریزد روزیش باو
دانلود فیلم سینمایی عروسی مردم محصول 1399 اثری از مجید توکلی, دانلود فیلم سینمایی عروسی مردم با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود فیلم سینمایی ایرانی عروسی مردم جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود فیلم سینمایی

ادامه مطلب
رفتیم فروشگاه، میخواستم برای علی مسواک بخرم، چند مدل مسواک بچگونه دیدم.یه مدل بود، که تو بسته بندی هر مسواک، یه چیزکوچیکی اشانتیون گذاشته بودن.
یکیش یه مدل فیگور شکل بتمن بود، یکیش ماشین آتش نشانی، و آخری هم مکعب روبیکِ جاسوییچی...
سه تا رو برداشتم و به علی نشون دادم، گفتم کدوم رو میخوای؟
گفت این (مکعب روبیک)
گفتم این آقاهه هم قشنگه ها
گفت این (بازمکعب روبیک) 
گفتم ماشینه رو نمیخوای؟
باز با قاطعیت گفت این!
از اولم مطمئن بودم مکعب رو انتخاب میک
یارا دیروز حاضر نمی شد تنها از روی فواره های حوض آب و آتش رد شود. اصرار داشت که یکی همراهش برود، وگرنه بچه ها زیر دست و پایشان او را له می کنند. عمه می گفت اگر ترس از ملامت مردم نبود، همراهش می رفتم.
فکر کنید، چندبار این «مردم» و «ملامت» شان ما و دلخوشی هایمان را سرکوب کردند. زنیکه ی فلان، مرتیکه ی فلان. با آن قد و قواره. با این سن و سال. خجالت نمی کشد.

شده تا حالا خجالت نکشید از قد و قواره و سن و سال و هیکلتان و دست به کاری علی رغم خوشامدِ مردم بزنی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها