نتایج جستجو برای عبارت :

درمان خانگی آکنه با این 8 خوراکی

جوش و آکنه در کمر و پشت
جوش و آکنه در کمر: دانه های قرمز رنگ سرسفید پشت کمر، وای که چقدر درد دارند و سفت هستند.
این بیماری معمولاً همزمان با بلوغ شروع می‌شود.
در تقسیم‌ بندی بیماری های پوستی، آکنه جزو یکی از بیماری‌های زائده‌های پوست یعنی مو است.
بروز آکنه و جوش در قسمت پشت کمر در سنین مختلف رخ می دهد.
آکنه شرایط پوستی شایعی است که برای بسیاری از افراد دردناک و خجالت آور است.
برای درمان آکنه های چرکی بدن و جوش های قرمز پشت کمر ساده ترین راه ها س
همه‌ی افراد در دوره‌ای از زندگی خود دچار آکنه‌ها می‌شوند. آکنه‌های مزاحم در اثر تولید بیش از حد چربی ایجاد می‌شوند و منافذ پوست را مسدود می‌کنند. برای درمان آکنه داروهای شیمیایی بسیاری وجود دارند (که البته به عوارض جانبی‌اش نمی‌‌ارزد)، اما آیا بهتر نیست که برای درمان آکنه‌ها از راه‌های طبیعی استفاده کنیم؟
در دوران نوجوانی و با فرارسیدن سن بلوغ، نوجوانان به دلیل تغییر در سطح هورمون‌ها که باعث تولید بیش از حد چربی می‌شود، بیشتر دچار
خاصیت های گلاب
گلاب چه خواصی دارد؟
درمان آکنه و جوش صورت
شما اگر از صابون به صورت مکرر استفاده کنید قطعا تعادل پوست خود را به هم می زنید، این امر باعث می شود تا باکتری ها بر روی بدن انسان رشد کرده و باعث ایجاد جوش و آکنه شوند. گلاب دارای خواص ضدباکتریایی می باشد که با این موضوع مبارزه می کند.
شما برای از بین بردن آکنه و جوش صورت می توانید از گلاب استفاده کنید چرا که درمان طبیعی می باشد.
 
ادامه مطلب
بهترین درمان‌های خانگی جوش روی سینه چیست 
هیچ‌کس از دیدن جوش روی پوستش خوشش نمی‌آید، فرقی هم نمی‌کند روی صورت‌تان باشد یا سینه. هر کسی، در هر سن و سالی ممکن است، به دلایل گوناگون در قسمت‌های مختلف بدن مانند نواحی قفسه سینه دچار آکنه و جوش شود.
باید بدانید درمان آکنه و نیز درمان جوش در هر جای بدن کار سختی نیست، هرچند ظاهر و حس ناخوشایندی به همراه دارد. در این مقاله در مورد علت جوش روی سینه و نواحی دیگر بدن و ۸ روش درمان خانگی جوش روی سینه ص
«دکتر ایزابل والراند»، سرپرست تیم تحقیقاتی از دانشگاه کالگاری کانادا، می گوید: « مطالعات بر وجود رابطه بین بیماری پوستی و بیماری روانی تاکید دارد. ریسک ابتلا به افسردگی بلافاصله بعد از تشخیص بیماری آکنه بالاترین میزان است.»
در این تحقیق نتایج نشان داد لازم است متخصصان در بیماران مبتلا به آکنه، علائم خلق و خوی شان را نیز مدنظر قرار دهند و درمان های اولیه را برای افسردگی آغاز نمایند.
محققان در این مطالعه از داده های مربوط به شبکه داده های سل
ژل موضعی داپسون با نام تجاری آکنوور برای درمان آکنه ولگاریس وارد بازار دارویی شد
این ژل ساخت شرکت گیلارانکو می باشد.
 
ژل موضعی آکنوور ۵ درصد حاوی داپسون دارو درمان #آکنه ولگاریس است.  #ولگاریس  یا رُخ‌جوش یا جوش غرور جوانی، که مردم آن را با عنوان جوش‌های ناشی از غرور جوانی می‌شناسند یکی از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی و شایع‌ترین علت مراجعه بیماران به پزشکان متخصص پوست است.
این بیماری معمولاً هم‌زمان با بلوغ شروع می‌شود. اساس ایجاد آک
نتایج تحقیق ضایعات آکنه ای
 
 
در تحقیقی 20 بیمار مبتلا به ضایعات آکنه ای متوسط تا شدیدبامیانگین سنی 24 که 13 نفرشان زن بودند بررسی شدند و برای آنان لایه برداری انجام گرفت هرکدام از بیماران به مدت شش هفته وهفته ای یک بار تحت عمل لایه برداری قرار گرفتندو یکی دو ماه پس از آخرین درمان مورد ارزیابی و معاینه برای بررسی نتیجه درمان قرار گرفتند.
 

 
برای هر فرد روی یک نیمه صورت اسید آلفا و روی نیمه دیگر اسید بتا کار می شد تا نتیجه و اثر آن بهتر مقایسه شو
خیلی از افراد فکر می‌کنند که سرکه سیب فقط برای تهیه سس سالاد کاربرد دارد. اما می خواهیم به شما بگوییم سرکه سیب علاوه بر اینکه یکی از عوامل تاثیرگذار بر سلامتی است، در مراقبت از سلول‌های پوستی هم تاثیر بسزایی دارد. خواص سرکه سیب برای پوست مخصوصا درمان آکنه و جوش صورت واقعا حیرت انگیز است. با ما همراه باشید تا با کاربردهای دیگر سرکه‌سیب آشنا شوید.
 
ادامه مطلب
مجموعه ای از سوالات نهایی چندسال اخیر
 
فرآیندی که در آن با استفاده از نورخورشید مولکول های آلی ساخته میشود... نام دارد.
جواب / فتوسنتز
 
میانبرگ گیاهان دو لپه و تک لپه شامل یاخته های نرم آکنه یا سخت آکنه است؟
جواب /  نرم آکنه
 
کلروفیل بخش اعظم کدام نورها را جذب می کند؟
جواب / بنفش و آبی
ادامه مطلب
آیا روغن بیو برای پوست مفید است؟
 
 
Bio-Oil یک روغن آرایشی است که می تواند ظاهر اسکارهای آکنه را کاهش دهد. همچنین ممکن است چین و چروک ها را نرم کرده و باعث افزایش فشار خون در صورت شود. Bio-Oil نام روغن و نام تولید کننده محصول است.
روغن دارای لیست مواد تشکیل دهنده ای طولانی است که شامل شمعدان ، اسطوخودوس ، رزماری و بابونه است. اسطوخودوس دارای خواص ضد قارچی منبع معتبر است و ممکن است با آکنه مبارزه کند. همچنین حاوی ویتامین های E و A و سایر مواد تقویت کننده
پوست یکی از ارگان های اصلی بدن برای زیبایی است که می‌تواند بر اثر بیماری های گوناگون، زیبایی خود را از دست دهد. یکی از بیماری‌های پوستی، آکنه است. درواقع آکنه، بیماری فولیکول های مو در صورت، گردن یا هر قسمت پوست است که تقریبا در تمام نوجوانان در سن بلوغ، دیده می‌شود.
از آکنه همچنین به عنوان جوش صورت نیز یاد می‌شود اما نام علمی آن بیشتر مد نظر است. این بیماری شایع ترین بیماری پوستی است که اغلب صورت، گردن و پوست دست را درگیر می‌کند.
بسته به شد
درمان آکنه و جوش ها
با توجه به خاصیت ضد باکتریایی و ضد التهابی عسل، می توان هرگونه انسداد منافذ را از بین برد، به خصوص صورت که دارای روغن اضافی است. در صورت عدم توجه به این منافذ بسته، بعد از گذشت مدتی شاهد به وجود آمدن آکنه و جوش های صورت می شویم.
 
 
مانند دیگر اعضای بدن، حفظ سلامت کلیه ضروری است. گفته شده است که جوز هندی به سلامت کلیه کمک می‌کند. علاوه بر این، بسیاری از مطالعات ثابت کرده‌اند که اضافه کردن جوز هندی به ماست یا به مواد غذایی می‌تواند در دفع سنگ کلیه و درمان آن موثر واقع شود.  
 
جوز هندی قرن‌هاست که به عنوان یک طعم دهنده و چاشنی غذاهای آسیایی استفاده می‌شود. جوز هندی دارای اثرات درمانی است و به طور گسترده‌ای به عنوان درمان خانگی برای بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرا
مزایا و اثرات جانبی  اسید سالیسیلیک
 
پوست اسید سالیسیلیک روش جدیدی نیست. مردم بیش از 2،000 سال از منبع قابل اعتماد در درمانهای پوستی خود از لایه برداری اسید سالیسیلیک استفاده کرده اند. این اسید به طور طبیعی در پوست بید و برگهای زمستانی وجود دارد ، اما تولید کنندگان مراقبت از پوست نیز می توانند آن را در آزمایشگاه تولید کنند.
اسید سالیسیلیک متعلق به خانواده اسیدهای بتا هیدروکسی اسید است. بسیار مناسب برای چربی زدن روغن روی پوست است ، هنگامی که
درمان لکه های سفید پوست
تخم شاهی را کوبیده و با عسل مخلوط نموده و بر روی لکه ها قرار دهید .
این عمل را روزی یکبار تا بهبودی کامل ادامه دهید .
شفاف شدن و رفع لکه های پوست
روش های درمان
*سه قسمت آب شاهی را با یک قسمت عسل ترکیب کرده و خوب به هم بزنید
تا به صورت مایعی یک دست درآید .
سپس به وسیله یک تکه ی پنبه تمیز صورت خود را با این محلول صبح و شب بشویید و بگذارید خشک شود .
بعد آن را با آب و صابون بشویید .
تقویت پوست (درمان لکه های سفید پوست)
*متخصصین رژیم د
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IRمیکرودرم ابریژن می‌توان در درمان جوشگاه‌های (اسکار) آکنه و آبله‌مرغان نیز استفاده کرد.
جوشگاه‌های زخم و اسکارها نباید زیاد عمیق باشد و اغلب بر حسب نوع اسکار
و محل و عمق آن به چند جلسه درمان هفتگی نیاز دارد. در ترمیم جوشگاه‌های سوختگی نیز می‌توان از این روش استفاده کرد.
http://WWW.NEGARSKIN.IRاز میکرودرم ابریژن می‌توان در درمان جوشگاه‌های (اسکار) آکنه و آبله‌مرغان نیز استفاده کرد.
جوشگاه‌های زخم و اسکارها نباید زیاد عمیق باشد و اغلب بر حسب نوع اسکار
و محل و عمق آن به چند جلسه درمان هفتگی نیاز دارد. در ترمیم جوشگاه‌های سوختگی نیز می‌توان از این روش استفاده کرد.http://WWW.NEGARSKIN.IR
چگونه می توان جوش های زیر پوستی را از بین برد !
 
 
فشردن یا ظاهر شدن
فشرده سازی گرم
برچسب آکنه
آنتی بیوتیک موضعی
روغن درخت چای
عسل خام
به متخصص پوست مراجعه کنید
چرا این جوش شکل گرفت؟جوش کور به آکنه هایی اشاره دارد که در زیر سطح پوست ایجاد شده است. اگرچه جوش از فاصله قابل توجه نیست ، اما می توانید توده را احساس کنید. این بیماری اغلب در اثر کیست یا گره ایجاد می شود.
این نوع آکنه ها از ترکیبی از سبوم (روغن) ، باکتری و خاک که در منافذ شما گرفتار می شون
اثرات قابض روی پوستپماد زینک اکسید مانع تشکیل چربی اضافی روی پوست می‌شود (چربی اضافی پوست را برطرف می‌کند). همچنین پوست را سفت می‌کند. این پماد بعضی اوقات برای درمان آکنه (جوش) به کار می‌رود. زینک اکسید ایجاد لکه‌های پوستی، التهاب پوست و تعداد و شدت آکنه را کاهش می‌دهد.
در این پست برخی از خواص زعفران برای پوست بیا می شود. آنچه به عنوان زعفران در بازار می‌شناسیم در حقیقت بخش رشته مانند گل زعفران است که دارای فواید درمانی و سلامتی زیادی است. زعفران یکی از گرانترین چاشنی‌های دنیا است و تقریبا تمام فرایند تولید آن توسط دست انجام می‌گیرد. از دلایل ارزش زعفران می‌توان به طعم متمایز آن و خواص سلامت بخش این چاشنی اشاره کرد.
فواید زعفران برای پوست
۱. روشن شدن پوست
اولین خواص زعفران برای پوست روشن شدن پوست است. زعف
خواص عسل برای پوست زیاد است که به کمک آن می‌توانید زیبایی را به صورت تان باز گردانید. با رویال همراه باشید.
عسل
یکی از قدیمی‌ترین خوراکی‌هایی است که بشر شناخته‌است و قرن‌ها است که نه
تنها به عنوان خوراکی استفاده می‌شود، بلکه خواص دارویی شگفت‌انگیزی دارد.
یکی از فواید بسیار زیاد عسل برای سلامتی این است که می‌تواند برای درمان جوش و آکنه
مفید باشد، جای زخم و لکه‌ها را محو می‌کند و عموما ظاهر بهتری به پوست
می‌دهد. درست کردن ماسک صورت با
کرم تیوپی ضد آکنه و لایه بردار آموس وان
ویژگی و کاربرد : لایه برداری و پاکسازی پوست، رفع آکنه و انواع جوش های سرسیاه و سر سفید و روشن کننده لک های قهوه ای ناشی از آکنه و جوش به هنگام شب
شماره پروانه بهداشت سیب سلامت : 56/21649
حجم : 50 ml
ادامه مطلب
عسل به دلیل داشتن خواص آنتی سپتیک یا ضد عفونی کننده بهترین روش برای درمان جوش های صورت محسوب می شود.ویژگی های آنتی بیوتیکی و ضد عفونی کننده عسل باعث از بین بردن باکتری های موجود در منافذ پوست می شود.به جرات می توان گفت که هیچ کدام از درمان های خانگی به اندازه استفاده از عسل در برطرف کردن آکنه موثر نیستند.مقادیر کم هیدروژن پراکسید موجود در عسل به بهبود سریع جوش ها و نرمی و لطافت پوست کمک می کند و علاوه بر این قند موجود در آن نیز باکتری ها را نا
درمان جوش های سر سیاه :
 
 
شستشوی صورت
اسید سالیسیلیک
رتینوئیدها
مرطوب کننده
محصولات غیر comedogenic
ماسک
روال مثال
اگر به تازگی از جوش های سر سیاه خلاص شده اید یا به آنها حرفه ای برخورد کرده اید ، ممکن است تعجب کنید که چگونه از بازگشت آنها جلوگیری کنید. این مراحل را در برنامه روزانه مراقبت از پوست خود قرار دهید تا به پوست بدون سیاهی برسید.
دوباره سرسیاه چیست؟سر سیاه یک نوع متداول از لکه های آکنه است که وقتی منافذ با روغن اضافی (سبوم) و سلول های پوس
هنگام بروز آکنه فولیکول های مو در اثر تجمع چربی و سلول پوستی مرده در آن پر می شود
 
آکنه یا جوش مشکل پوستی بوده و زمانی رخ می دهد که فولیکول های مو در اثر تجمع چربی و سلول پوستی مرده در آن پر می شود. معمولا جوش (آکنه) در نواحی پوست صورت، گردن، قفسه سینه، شانه ها و گرده رخ می دهد.
 
در این مطلب به علت بروز آکنه در قسمت های مختلف صورت اشاره شده است.
ادامه مطلب
درمان های گوناگونی بخاطر محو کردن جای آکنهروی پوست بود دارد، از جمله «درم ابریژن» (نوعی لایه برداری لایه های سطحی غشا)، گوناگون متفاوت لیزر ولایه برداری های شیمیایی. این اعمال با برج حمل سطح پوست دارای جای زخم جلوه گر آن را بهبود می بخشد. متخصصان غشا نیز ممکن است روش های دیگری برای رفع جای جوش های آکنه مصرف کنند، از جمله: - میکرونیدلینگ برای تحریک رشد کلاژن و محو کردن ظاهر جای جوش. - سابسیژن که داخل آن یک سوزن به تحت جای جوش فرستاده می شود تا
ایمنی میکرونیدلینگ
میکرونیدلینگ روشی غیرتهاجمی است و نیاز به مدت‌زمانی برای بهبودی ندارد.
میکرونیدلینگ برای بسیاری از افراد دارای سلامتی عمومی در سطح خوب، ایمن است.
این روش برای افرادی که در حال درمان آکنه‌ها هستند و داروهایی برای این منظور استفاده می‌کنند یا برای زنان باردار، ایمن نیست.
بعد از استفاده از این روش چند روزی قرمزی و تحریک پوستی را تجربه خواهید کرد.
سهولت میکرونیدلینگ
کل زمان لازم برای آماده‌سازی و انجام این روش در حدود دو
آکنهبیماری مزمنی که موجب درگیر شدن پیازهای مو و غدد چربی پوست می شود و موجب بسته شدن آنها می گردد، آکنه نام دارد. طیف متنوعی که در برگیرنده ضایعات پوستی است جوش یا آکنه نامیده می شود. جوش یا آکنه به شکل دانه های پررنگ در پوست یا دانه های زیرپوستی به همراه ضایعات چرکی در تنه و اندام ها و صورت دیده می شود. فشار دادن ممنوع!هرگز آکنه را فشار ندهید. چرا که باعث می شود جای آن روی صورت بماند. تماشای ویدئو، گوش دادن به موزیک و مطالعه برای فراموش کردن ای
آکنهبیماری مزمنی که موجب درگیر شدن پیازهای مو و غدد چربی پوست می شود و موجب بسته شدن آنها می گردد، آکنه نام دارد. طیف متنوعی که در برگیرنده ضایعات پوستی است جوش یا آکنه نامیده می شود. جوش یا آکنه به شکل دانه های پررنگ در پوست یا دانه های زیرپوستی به همراه ضایعات چرکی در تنه و اندام ها و صورت دیده می شود. فشار دادن ممنوع!هرگز آکنه را فشار ندهید. چرا که باعث می شود جای آن روی صورت بماند. تماشای ویدئو، گوش دادن به موزیک و مطالعه برای فراموش کردن ای
خواص مصرف ناشتا یک لیوان آب ولرم با عسل و آب لیمو، بدن را پاک سازی می کند...
خواص عسل معجزه ای برای سلامتی بدن
مصرف عسل باکتری هایی را که آکنه ایجاد می کند، از بین می برد. با استفاده از عسل به صورت موضعی
می توان زخم های دیابتی را درمان کرد.سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث نرمی آن می شود،
ادامه مطلب
آیا میکرودرم برای من مناسب است ؟
اگر جای جوش های شما به اسکارهای آکنه ای تبدیل شده اند این درمان برای شما چندان موثر نخواهد بود.درست مثل این می ماند که برای رفع پلاک های دندانی بگوییم که مسواک زدن بهترین روش است
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
روش های شفافیت پوست در منزل
بعلاوه ، یک نکته اضافی برای مراقبت از پوست برای زمانی که وقت کافی برای صرفه جویی در اختیار دارید ، می باشد.کشت روزمره پوست شمابه عنوان یک علاقه مندان به مراقبت از پوست ، چیزی بهتر از نخوردن بعد از یک روز طولانی و لای کردن پوست من نیست. و از آنجا که سلولهای پوستی ما در عصر احیا می شوند ، این زمان اصلی برای تمرکز بر روی ترمیم آن است.
من شخصاً بعد از سالها جوش های نوجوانی پوست مستعد آکنه دارم. برای مقابله با این موضوع ، ر
پوست اندامی ‌است که سلامتی کلی بدن شما را نشان می‌دهد. یک رژیم غذایی غنی به سلامت پوست شما هم کمک خواهد کرد و در مقابل، یک رژیم غذایی فقیر از نظر مواد مغذی می‌تواند منجر به پیدا شدن آکنه‌ها شود. در این مقاله به شما میگوییم کدام مواد باعث آکنه میشود و کدام ویتامین ها از جوش زدن صورت جلوگیری میکنند.
چه غذاهایی باعث جوش صورت میشود :
 
تحقیقاتی که از حدود 40 سال پیش انجام شده است، هر گونه ارتباط بین آکنه و غذای مصرفی را رد می‌کند ولی تحقیقات سا
چه عواملی باعث بروز جوش چرکی می شود؟
 
بررسی اجمالی :
نبض ها برجستگی های کوچکی روی پوست هستند که حاوی مایعات یا چرک هستند. آنها معمولاً به صورت برجستگی های سفید رنگ پوست پوست قرمز ظاهر می شوند. این برجستگی ها بسیار شبیه به جوش ها هستند ، اما می توانند بسیار بزرگ شوند.
ممکن است نبض ها در هر قسمت از بدن ایجاد شوند ، اما آنها معمولاً در قسمت پشت ، سینه و صورت تشکیل می شوند. آنها ممکن است در خوشه هایی در همان ناحیه از بدن یافت شوند.
پاستول ها ممکن است
آکنه معمولا در سنین ۱۰ تا ۱۳ سال بروز می کند و در
افراد با پوست چرب امکان شدت گرفتن آن بیشتر است. آکنه در نوجوانان معمولا ۵
تا ۱۰ سال طول می کشد و به طور معمول در سن ۲۰ سالگی از بین می رود.
آکنه در هر دو جنس دختر و پسر رخ می دهد اما پسر ها استعداد بیشتری برای ابتلا به انواع شدیدتر آن را دارند.
در سنین بالاتر از ۳۰ سالگی زنان، نسبت به مردان
احتمال بیشتری برای ابتلا به آکنه های خفیف دارند. بروز آکنه بر روی صورت،
شایع تر است. اما ممکن است آکنه بر روی
ماسک ها و درمان های آن ها برای پوست
برای رفع لک صورت می توان از ماسک های گیاهی استفاده کرد، البته اگر کسی بخواهد درمان کلی شود خوب است که خودش را به یک پزشک حاذق طب سنتی دانشگاهی بسپارد.
فواید زرده تخم مرغ برای پوست
زرده تخم مرغ عمدتا از آب و چربی تشکیل شده است، که باعث می شود عامل مهمی برای اتصال به آب باشد.
به همین دلیل ماسک زرده تخم مرغ و عسل بر روی صورت باعث رطوبت رسانی در سلول های پوست شما شده و صورت شما را نرم و لطیف می کند.
 
ماسک های چهره ی
ماسک ها و درمان های آن ها برای پوست
برای رفع لک صورت می توان از ماسک های گیاهی استفاده کرد، البته اگر کسی بخواهد درمان کلی شود خوب است که خودش را به یک پزشک حاذق طب سنتی دانشگاهی بسپارد.
فواید زرده تخم مرغ برای پوست
زرده تخم مرغ عمدتا از آب و چربی تشکیل شده است، که باعث می شود عامل مهمی برای اتصال به آب باشد.
به همین دلیل ماسک زرده تخم مرغ و عسل بر روی صورت باعث رطوبت رسانی در سلول های پوست شما شده و صورت شما را نرم و لطیف می کند.
ماسک های چهره ی زر
برخی از مصارف مهم کرم زینک اکسید روی سنتی حلما به شرح زیر است:درمان و پیشگیری از جوش صورتکرم زینک اکسید می‌تواند به طور مستقیم بر روی بیماری جوش صورت به کار برده شود.
خواص ضدباکتریایی آن باعث کشتن باکتری‌ها شده و خواص ضد التهابی آن‌ها باعث پایین آوردن التهاب پوست می‌گردد؛ بنابراین باعث کاهش جوش می‌گردد. این ماده برای پیشگیری از جوش صورت نیز مفید است.
 این کرم چربی‌های بیش از حد سطح پوست که تمایل به نفوذ در منافذ پوست و ایجاد جوش دارند را
فواید گلاببسیاری از بیماری های دهان و دندان با استفاده از گلاب قابل درمان است. این عرق التهابات و مشکلات لثه را تسکین می دهد و در درمان آن ها بسیار موثر است. گلاب دندان ها را تقویت می کند و درد لثه ناشی از دندان درد را تسکین می دهد. علاوه بر این گلاب می تواند در درمان بوی بد دهان موثر است. برای رفع این مشکل می توانید از گلاب به عنوان دهان شویه استفاده نمایید.درمانگران طب سنتی برای افزایش استحکام و تقویت لثه قرقره گلاب را توصیه می‌کنند. آنها بر ا
در این نوشته قصد داریم به توصیف بیماری­های مقعدی بپردازیم و در مورد درمان فیستول، درمان کیست مویی، درمان شقاق، درمان فیشر، درمان آبسه مقعدی و درمان بواسیر صحبت کنیم. در ادامه به هریک از این موارد اشاره­ای خواهیم داشت و سپس به صورت مفصل، به موضوع درمان شقاق می­پردازیم.
درمان بواسیر
ادامه مطلب
مراقبت های پوستی در منزل :
 
ممکن است شما شک کنید که پوست خشک ، روغنی یا حساسی دارید ، اما آیا نوع پوست خود را واقعا می شناسید؟ دانستن نوع پوست واقعی شما می تواند دفعه بعد که در راهرو لوازم آرایشی قرار دارید کمک کند. در حقیقت ، استفاده از محصولات نادرست - و یا حتی هک های رایج در اینترنت - برای نوع پوست شما می تواند آکنه ، خشکی یا سایر مشکلات پوستی را بدتر کند.
برای یادگیری ادامه دهید:
نحوه ساخت روال مراقبت از پوست خودنحوه درمان نگرانی های خاص پوست
گلاب به صورت سنتی در تهیه غذا و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین از آن می توان برای مراقبت زیبایی یا پوست استفاده کرد. گلاب حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمندی است و از خواص ضدعفونی کننده، ضد باکتری، ضد پیری و ضد التهاب سود می برد. در ادامه با برخی از فواید گلاب برای پوست، مو و سلامت کلی بیشتر آشنا می شویم.تونر عالی برای پوست خشکگلاب یک تونر (مایع آرایشی برای پاکسازی پوست و باز کردن منافذ آن) خوب، به ویژه برای پوست های خشک است. این محصول
از روغن کنجد برای درخشش و شفافیت پوست استفاده می کنند، همان چیزی که همه ی خانم و حتی آقایان به دنبالش هستند. از این روغن به دلیل آنتی اکسیدان فراوانی که دارد، در ساخت لوازم آرایشی با برندهای معتبر جهانی استفاده می کنند. روغن کنجد برای پوست و انواع آن مناسب است، آن را روی صورت خود بمالید و اجازه دهید 15 دقیقه روی پوست شما استراحت کند و به خوبی جذب شود، سپس اول با آب ولرم و بعد با آب سرد صورت خود را بشویید.
برای استفاده از حداکثر مزایای روغن کنجد
ماسک ها و درمان های آن ها برای پوست
برای رفع لک صورت می توان از ماسک های گیاهی استفاده کرد، البته اگر کسی بخواهد درمان کلی شود خوب است که خودش را به یک پزشک حاذق طب سنتی دانشگاهی بسپارد.
فواید زرده تخم مرغ برای پوست
زرده تخم مرغ عمدتا از آب و چربی تشکیل شده است، که باعث می شود عامل مهمی برای اتصال به آب باشد.
به همین دلیل ماسک زرده تخم مرغ و عسل بر روی صورت باعث رطوبت رسانی در سلول های پوست شما شده و صورت شما را نرم و لطیف می کند.
ماسک های چهره ی زر
ماسک ها و درمان های آن ها برای پوست
برای رفع لک صورت می توان از ماسک های گیاهی استفاده کرد، البته اگر کسی بخواهد درمان کلی شود خوب است که خودش را به یک پزشک حاذق طب سنتی دانشگاهی بسپارد.
فواید زرده تخم مرغ برای پوست
زرده تخم مرغ عمدتا از آب و چربی تشکیل شده است، که باعث می شود عامل مهمی برای اتصال به آب باشد.
به همین دلیل ماسک زرده تخم مرغ و عسل بر روی صورت باعث رطوبت رسانی در سلول های پوست شما شده و صورت شما را نرم و لطیف می کند.
 
ماسک های چهره ی
خواص بی نظیر روغن رز ماری
روغن رزماری یکی از سالم ترین مواد غذایی کره زمین است. روغن رزماری خوراکی به دلیل مقادیر بالای مواد مغذی که دارد باعث لاغری و کاهش وزن شده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و آلزایمر را از بین می برد.روغن رزماری از برگ های رزماری تازه به دست می آید و طبع روغن رزماری گرم و خشک می باشد.
روغن رزماری فواید زیادی برای پوست و مو دارد که ما در این مقاله از سایت هفت و یک به طور کامل خواص روغن رزماری را برای پوست صورت، موهای سر، ریش،
رنت - اجاره دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی RF Fractional Secret
 
جوانسازی، درمان اسکار آکنه : همه با آر اف فرکشنال ممکن و شدنی است.
لیفت و جوان سازی صورت و گردن
از بین بردن لک های صورت و چروک های دور چشم و خط خنده
از بین بردن غبغب و لاغر شدن صورت
از بین بردن استریا (ترک چاقی و لاغری و بارداری)

استریا ترک های گاه عمیق گاه خفیف حاصل از چاقی، حاملگی و ... می باشد که در بیشتر مواقع نتیجه درمانی صد در صد نمی دهند.
دستگاه آراف فرکشنال با امواج الکترو مغناطیسی خود تا ح
جوش صورت چیست؟
جوش های صورت یکی از مزاحم ترین و وقت نشناس ترین چیزهایی هستند که ما را آزار می دهند اما با دانستن علت و درمان های مناسب این بخش به راحتی میتوان آنها را برطرف کرد.

جوش یک مشکل پوستی است که در اثر تجمع چربی در بخش های مختلف بدن از جمله صورت , قفسه سینه, شانه, گردن و... به صورت جوش های سریاه , جوش سر سفید و... رخ می دهد.
علت چیست؟
برخی جوش ها در دوران نوجوانی که معروف به جوش غرور جوانی هستند نمایان می شوند. اما به طور کلی عواملی هستند که پ
جوش صورت چیست؟
جوش های صورت یکی از مزاحم ترین و وقت نشناس ترین چیزهایی هستند که ما را آزار می دهند اما با دانستن علت و درمان های مناسب این بخش به راحتی میتوان آنها را برطرف کرد.

جوش یک مشکل پوستی است که در اثر تجمع چربی در بخش های مختلف بدن از جمله صورت , قفسه سینه, شانه, گردن و... به صورت جوش های سریاه , جوش سر سفید و... رخ می دهد.
علت چیست؟
برخی جوش ها در دوران نوجوانی که معروف به جوش غرور جوانی هستند نمایان می شوند. اما به طور کلی عواملی هستند که پ
فواید لسیتین برای پوست  ۲:
- نرم کننده طبیعی: یک افزودنی فعال است و کمک می کند تا پوست را نرم و مرطوب نگه دارید. خواص مرطوب کننده قدرتمند آن به حفظ پوست هیدراته کمک می کند و این یک افزودنی عالی برای کرم های ترمیم کننده و یا محصولاتی است که برای پوست  خشک و آسیب دیده است.همچنین دارای توانایی منحصر به فرد برای نفوذ به پوست است و مواد را مستقیما به سلول ها و جریان خون انتقال می دهد. در نتیجه، ممکن است به بدن در جذب محصولات دیگر پوستی کمک کند. ترکیبات
 
چه زمان به دکتر متخصص پوست و مو در شیراز باید مراجعه کنیم؟
از مهمترین دلایل مراجعه به متخصص پوست:
آکنهاگر به نوعی از آکنه مبتلا باشید که نسبت به درمان‌های بدون نسخه، واکنش مثبت نشان نمی دهد، بهتر است که ادامه روند فعلی را متوقف کنید و به متخصص پوست مراجعه کنید. متخصص پوست می‌تواند تعیین کند که کدام نوع از درمان‌های تجویزی دارای بیشترین اثربخشی برای نوع آکنه شما هستند و بیشترین تناسب را با سبک زندگی شما دارند.
سرطان پوستمتخصص پوست شیراز
از مصرف مواد آرایشی چرب خودداری کنید. استفاده از این گونه مواد چرب، منافذ پوست را مسدود می کند و جوش های پوستی و آکنه زیادی را ایجاد می کند. از مواد آرایشی استفاده کنید که حاوی مواد معدنی سبک و پودری شکل هستند که احتمال بروز جوش و آکنه را کمتر می کند.
قبل از استفاده از مواد آرایشی، صورت خود را با آب سرد بشویید و بعد از پاک کردن آرایش نیز حتما صورت خود را شستشو دهید.
اپیلاسیون کار سیار - شماره تماس برای خانم ها: 09140848217
ایجاد مزاحمت از طرف آقایان پی
دمنوش گل محمدی که به نام های دمنوش گل سرخ یا دمنوش گل رز هم شناخته می شود، با استفاده از گل رز محمدی تهیه می شود.
خواص دمنوش گل محمدی برای پوست و مو
1. جوان سازی پوست صورت
دمنوش گل محمدی حاوی مقادیر بالای ویتامین A و ویتامین E می باشد که هر دو آنتی اکسیدان های قدرتمندی هستند و نوشیدن آن با آبرسانی و افزایش کلاژن پوست به کاهش چین و چروک و جوان سازی پوست صورت کمک می کنند.
2. آکنه و جوش صورت
دمنوش گل سرخ خواص ضد باکتری و ضد التهابی داشته و نوشیدن آن
علت جوش در نقاط مختلف صورتنقشه آکنه صورت یک روش برای تعیین علت ریشه ای آکنه است اگر متوجه شدید که جوش ها در هر ماه کم تر یا بیشترمی شوند، به احتمال زیاد بدن شما سعی دارد چیزی به شما بگوید.مفهوم و اصول مکان آکنه براساس تکنیک های چینی برای درمان بیماری ها هستند.پزشکان سنتی چینی (TCM) معتقد هستند که نقاطی روی بدن وجود دارند که به اندام های اصلی مختلف متصل هستند. در نتیجه، اگر شما به طور مداوم آکنه می زنید، مثلا بر روی گونه راست خود، مشکل به احتمال ز
بارهنگ به دلیل داشتن خواص ضد التهابی و ضد درد طبیعی می تواند به درمان هموروئید خونی یا بواسیر کمک کند. اسید اولانیولیک موجود در بارهنگ دارای خواص ضد ویروسی قوی است که از کبد در برابر ابتلا به هپاتیت محافظت می کند.
 
 
 
بارهنگ یا بارهنگ کبیر که به نام های لسان الحمل، ذنب الفار و بارتنگ و در هند به نام داروی زندگی شناخته می شود یک گیاه دارویی بسیار مفید است که از برگ و دانه های آن برای پیشگیری و درمان عفونت مثانه، سرماخوردگی، برونشیت و هموروئید
درمان استرس و اضطراب
در این مطلب می‌خوانید: درمان استرس با داروهای گیاهی,درمان استرس و اضطراب شدید,درمان دلشوره و اضطراب,درمان استرس با طب سنتی,درمان استرس و 
افسردگی,درمان دارویی استرس,درمان استرس و تپش قلب,برای درمان استرس چه بخوریم


ادامه مطلب
همه چیز درباره اختلالات پوستی 
اختلالات پوستی از نظر علائم و شدت آن بسیار متفاوت است. آنها می توانند موقتی یا دائمی باشند و ممکن است بدون درد یا درد باشند. برخی از آنها علل موقعیتی دارند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است ژنتیکی باشند. برخی از شرایط پوستی جزئی هستند و برخی دیگر می توانند تهدید کننده زندگی باشند.
یکی از راه هایی که میتوان پوست صورت را شفاف و زیبا نمود استفاده از ماسک جوانه گندم می باشد .
در حالی که بیشتر اختلالات پوستی جزئی هستند ،
روغن جوجوبا به عنوان یک درمان فوق‌العاده برای تنظیم تعادل pH پوست عمل می‌کند.
استفاده از روغن جوجوبا برای مبارزه با خشکی پوست، شیوع بیماری آکنه، چین و چروک و بسیاری از علایم پوستی دیگر مفید می باشد.
صورتتان را با روغن جوجوبا به عنوان بخشی از رژیم مراقبت از پوست مرطوب کنید طی چند هفته تفاوت را مشاهده خواهید کرد.
درمان پوست با محصولات طبیعی قطعا بهترین راه برای اطمینان از داشتن پوست سالم است.
یکی از مواردی که محبوبیت زیادی برای پوست و مراقبت
بهترین درمان کک و مک صورت
لکه های قهوه ای روی پوست صورت و بدن یعنی اختلالی بزرگ در زیبایی و جذابیت.برای درمان سریع کک و مک دو روش درمان دارویی و درمان خانگی با ماسک های گیاهی توصیه می شود.سریعترین روش درمان لکه های پوستی را بشناسید.

ادامه مطلب
باورهای غلط در مورد پوست کدامند؟
 
 
فکر می کنید واقعا پیتزا و شکلات باعث به وجود آمدن جوش های آکنه ای در شما می شوند؟آیا واقعا برای اینکه از شر جوشهای خود خلاص شوید سرخ کردنی کمتر می خورید؟اگر چه مطالعات کمی در مورد رابطه رژیم غذایی و آکنه انجام شده است امادر اکثر این مطالعات چیزی راجع به تاثیر شکلات بر آکنه گفته نشده است.
 
 
مردم اغلب فکر میکنند غذاهای چرب مثل شکلات و پیتزا و سیب زمینی سرخ کرده و بقیه غذاهای سرخ کردنی یک جورهایی باعث بسته ش
این روش برای چه مواردی استفاده شده است؟
میکرونیدلینگ سنتی برای معالجه همه چیز از لکه های سنی و چروک گرفته تا جای زخم و اشکال خاصی از پراش پرکیشن استفاده می شود. PRP ممکن است این تأثیرات را تقویت کرده و به شما کمک کند سریعتر به نتایج دلخواه خود برسید.اگرچه میکرونیدلینگ می تواند برای درمان زخم ها و علائم کشش در سایر نواحی بدن مورد استفاده قرار گیرد ، اما به نظر می رسد بیشتر مطالعات با PRP و زخم ها روی درمان صورت متمرکز شده است.اصطلاح خون آشام صورت
تاریخچه : دراگون فروت یا میوه اژدها درسال های اخیر در سراسر دنیا بسیار محبوب و مرسوم شده و در کشور ما نیز در فروشگاه های خاصی با قیمت تقریبا گران به فروش میرسد.
پیتایا یا دراگون فروت روی کاکتوسی به نام هیلوسرئوس رشد می کند که به نام ((ملکه هندلولو)) نیز شناخته می شود.میوه اژدها فقط در شب شکوفه می کند و گل هایش عموما بزرگ و سفید هستند.
این گیاه بومی جنوب مکزیک و افریقای مرکزی است اما در کشورهای اسیای جنوب شرقی همچون ویتنام،تایوان،جنوب چین،ژاپن،
خبرگزاری ایسنا: جوش صورت یا آکنه، یک بیماری پوستی است که افراد زیادی را در سرتاسر جهان آزار می‌دهد. پژوهشگران ایرانی برای رفع این مشکل پوستی، طی یک فعالیت پژوهشی، عصاره گیاه دارویی "بنه" را مورد آزمایش و تأیید قرار داده‌اند.
"آکنه" یک بیماری التهابی و مزمن پوستی است که با عواملی چون رژیم غذایی، سیکل قاعدگی، تعرق، نور آفتاب، شغل، استرس روحی، ژنتیک، داروها، مواد شوینده و لوازم آرایشی در ارتباط است و از شایع‌ترین عوامل مراجعه به متخصصان پوست
فواید اسیدهای هیدروکسی (AHAs) برای پوست :
 
 
 
لایه برداری
روشن کن
چاق و صاف
خطوط و چین و چروک های کوچک را کاهش دهید
گردش خون را افزایش می دهد
کاهش تغییر رنگ
درمان یا جلوگیری از آکنه
جذب محصول را تقویت می کند
غلظت AHA
عوارض جانبی و خطرات
AHA در مقابل BHA
AHA چیست؟اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHAs) گروهی از اسیدهای گیاهی و حیوانی است که در انواع محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد. اینها شامل محصولات ضد پیری روزانه ، مانند سرم ، تونر و کرم و همچنین د
آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
     آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
بسیاری از بانوان محترم نزد پزشک رفته و از جوش های روی صورت و آکنه ها شکایت می کنند.  همان طور که می‌دانید برخی اختلالات هورمونی خود را به صورت جوش و آکنه بر روی پوست صورت نشان خواهند داد، اما گاهی چربی روی پوست و عدم رعایت بهداشت فردی موجب بروز جوش های صورت در اوایل صبح می گردند. این مشکل در افرادی که پوست چربی دارند به مراتب بیشتر است.
 
بنابر نظر متخصصین یکی از بهترین راه های درمان، استفاده از ژل شستشوی صورت است. پس انتخاب نوع ژل شستشو، زمان
خوب و بد روغن لیمو برای پوست شما !
 
بر اساس تحقیقات علمی و حکایات حکایتی ، روغن لیمو در مورد مراقبت از پوست ممکن است مزایای زیر را داشته باشد:
جاذب
منبع ضد باکتریایی
ضد قارچ ، مانند ضد منبع مخمر کاندیدا
قابض
تهویه
معطر
به کاهش فشار خون کمک می کند
برای اطلاعات بیشتر در مورد کاربردها و اشکالات روغن لیمو در مراقبت از پوست ، خواندن را ادامه دهید.
یکی از راه هایی که میتوانید بعد از کاهش وزن سریع پوست خود را خوب نگه دارید استفاده از روغن لیمو می باشد
 درمان زود انزالی به روش پیترتاک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان قطعی زود انزالی به روش پیترتاک 100% تضمینی ...pitertak.com › فهرست محصولاتبه جای استفاده از داروهای تاخیری موقت و خطرناک کتاب راز درمان سریع زود انزالی به روش پیترتاک را به خدمت بگیرید آن وقت می توانید به صورت کاملا طبیعی و بدون ...
درمان زود انزالی به روش پیترتاک :: فایل تو فایلfiletofile.blog.ir › درمان-زود-انزالی-به-روش-پیترتاکدرمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر
آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان قطعی زود انزالی به روش پیترتاک 100% تضمینی ...pitertak.com › فهرست محصولاتبه جای استفاده از داروهای تاخیری موقت و خطرناک کتاب راز درمان سریع زود انزالی به روش پیترتاک را به خدمت بگیرید آن وقت می توانید به صورت کاملا طبیعی و بدون ...
درمان زود انزالی به روش پیترتاک :: فایل تو فایلfiletofile.blog.ir › درمان-زود-انزالی-به-روش-پیترتاکدرمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر بار ر
گیاهان دارویی و درمان جوش
پیش از این مطلب درباره تاثیر گیاهان دارویی بر پوست و مو صحبت کردیم. تاثیر گیاهان دارویی بر جوش و آکنه برای بسیاری از افراد ناشناخته است.آیا درمان این بیماری های پوستی با گیاهان دارویی ممکن است؟ بنابراین هدف را بر این امر قرار داده ایم تا در ادامه این مطلب به بررسی این گیاهان دارویی بپردازیم.
گیاهان دارویی به علت داشتن مواد موثره طبیعی و سازگار با محیط و بدن، بر تمامی زوایای سلامتی تاثیر دارند.یکی از صنعت های پر تق
خواص عسل معجزه ای برای سلامتی بدن
مصرف عسل باکتری هایی را که آکنه ایجاد می کند، از بین می برد. با استفاده از عسل به صورت موضعی می توان زخم های دیابتی را درمان کرد.سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث نرمی آن می شود، خط های ایجاد شده روی صورت را کاهش می دهد و خشکی آرنج و پاشنه پا را برطرف می کند. نرم کننده حاوی عسل، از ایجاد موخوره جلوگیری می کند و باعث براقی مو می شود.روند سوخت و ساز را تسریع می بخشد و باعث کاهش وزن می شود.
مصرف آن با سیر خا
 
بروز آکنه
صورت عوامل مختلفی دارد، خرابی و پوسیدگی دندان نیز یکی از اصلی‌ترین دلایل ایجاد
آکنه پوستی است.
 
به نقل از stonodentalcare،
کارشناسان در جدیدترین پژوهش‌های خود دریافتند ارتباط مستقیمی بین سلامت و بهداشت
دهان و دندان و بروز آکنه صورت وجود دارد.
 
اهمیت به
بهداشت و سلامت دهان و دندان، مسواک زدن به موقع دندان‌ها، مصرف مواد خوراکی سالم،
استفاده از نخ دندان و مسواک بین دندانی برای استحکام و سلامت لثه ودندان‌ها افزون
بر ایجاد سلامت سبب جل
ماسک عسل برای آکنه ترکیبی از روغن‌ها را فراهم می‌کند که خواص ضد تورمی، عصاره‌های گیاهی و عسل دارد تا ماسکی فوق‌العاده برای آکنه بسازد.
پوست
شاداب و زیبا می تواند سن شما را کمتر از آنچه هستید نشان دهد و زیبایی
شما را دو چندان کند. استفاده از ماسک های خانگی می تواند بدون صرف هزینه
به شما در داشتن پوستی شاداب کمک کند. پس سعی کنید با پیدا کردن بهترین
ماسک ها برای پوستتان از فواید آنها بی بهره نباشید. اگر مایلید پوست
صورتتان را با مواد طبیعی د
ورزش برای درمان یبوست به روش خانگی
 
ورزش برای درمان یبوست
 
یبوست یکی از رایج ترین مشکلات گوارشی است و اعلب اشخاص برای درمان آن راه حل های مختلفی را امتحان می کنند، انجام چند تمرین ورزشی ساده کمک زیادی به درمان این مشکل خواهد کرد.
ادامه مطلب

علل، علائم و درمان سنگ لوزه چیست؟
  
استفاده از دهان شویه می تواند برای درمان سنگ لوزه بسیار موثر باشد
 
لوزه ساختار گوشتی نرمی است که در گلو وجود دارد و به دلیل اینکه یکی از اجزای سیستم ایمنیست حاوی لنفوسیت هایی است که از طریق آنها از وارد شدن عفونت به ریه جلوگیری میکند . لوزه ها بطور 24 ساعته در حال مراقبت از ما در برابر تهاجم باکتری ها و ویروس ها میباشند .
ادامه مطلب
آیا جوش شیرین برای پوست بی خطر و مؤثر است؟
جوش شیرین (بی کربنات سدیم) یک ماده اصلی در بیشتر آشپزخانه ها است. این ماده اصلی بسیاری از اجناس پخته شده است و حتی می توانید از آن برای یک روش سبز برای تمیز کردن خانه خود استفاده کنید.
جوش شیرین در بسیاری از محصولات بهداشت دهان و دندان نیز یافت می شود ، و برخی از مردم حتی از جوش شیرین نیز برای کمک به پاکسازی چندین بیماری رایج پوستی استفاده می کنند. با این وجود خطرات بالقوه ای برای استفاده از آن بر روی پو
پیشگیری بهتر از درمان است. برای پیشگیری از ایجاد آکنه و همچنین درمان جای جوش روی صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم از گلاب کمک بگیرید.
درمان جوش صورت با گلاب
گلاب مایعی است که از خیساندن گلبرگ‌های گل رز در آب و تقطیر آن با بخار به دست می‌آید و در زمینه‌های زیبایی و بهداشتی همواره مورد توجه بوده است. این ماده دارای چند خاصیت است که با استفاده موضعی آن روی پوست می‌توان آکنه را درمان کرد. برای آشنایی بیش‌تر با خواص آن و راه های درمان جوش صورت با گلا
گل رز در ساخت بسیاری از محصولات آرایشی و زیبایی کاربرد دارد و یکی از پرطرفدارترین این محصولات ، گلاب است که از تقطیر گلبرگ گل رز با بخار ایجاد می شود . گلاب یکی از شگفت انگیز ترین موادی است که برای پوست و یا مراقبت از زیبایی استفاده می شود.گل رز همچنین به طور سنتی در غذاها و نوشیدنی ها استفاده شده است. گلاب، حاوی تعدادی از آنتی اکسیدان های قوی است و دارای خواص ضد عفونی کننده، ضد باکتری، ضد عفونی کننده و ضد التهابی است.فواید گلاب برای پوست و موخ
لیزر جوانسازی پوست
جوانسازی پوست با لیزر نوعی از روش مراقبت از پوست است که توسط متخصص پوست و یا پزشک انجام می شود. این شامل استفاده از لیزر برای کمک به بهبود بافت و ظاهر پوست است.
بسته به نیازهای فردی شما، متخصص پوست ممکن است لیزرهای تخریبی یا غیر تخریبی را توصیه کند. لیزرهای تخریبی عبارتند از دی اکسید کربن (CO2) یا اربیوم. درمان های تخریبی لیزر CO2 برای از بین بردن زخم، زگیل و چین و چروک های عمیق استفاده می شود. اربیوم برای خطوط قرمز و چین و چروک و
یکی از گیاهانی که فواید بسیاری برای پوست و مو دارد،بابونه می باشد.
بابونه می تواند آکنه های صورت شما را محو کند،
تیرگی دور چشم شما را از بین ببرد و حتی شوره موهای تان را درمان کند.
اکثر محصولات زیبایی و آرایشی معمولا پُر از مواد شیمیایی هستند.
به همین دلیل هر روز افراد بیشتری تمایل پیدا می‌کنند تا از محصولات گیاهی برای پوست و موی خود استفاده کنند.
 
بابونه به دلیل ویژگی‌های آرامش بخشی، ضد حساسیت، ضد باکتری و ضد التهابی که دارد معروف است.
بابو
همه ما در طول زندگی تجربه داشتن جوش دردناک را داشته ایم. اما آکنه یک داستان کاملا متفاوت است. این وضعیت یک بیماری پوستی مزمن است که می تواند در مواجهه با صورت و سایر قسمت های بدن باعث ایجاد لکه های متعدد در صورت شود. آیا می دانستید که 98٪ مردم در دنیا تجربه آکنه دردناک را دارند؟ این امر باعث می شود که پوست دارای آکنه شایع ترین وضعیت پوست در دنیا باشد. در مقاله زیر پنج علت شایع آکنه را در بزرگسالان و نوجوانان مشاهده خواهید کرد.
رژیم غذایی و ورزش
ت
علت برجستگی های روی پوست:
 
بررسی اجمالی برجستگی های پوستی :
 
برجستگی های پوستی بسیار متداول است و در بیشتر موارد بی ضرر هستند. آنها می توانند ناشی از تعدادی از بیماری ها از جمله عفونت ها ، واکنش های آلرژیک ، اختلالات پوستی و سرطان پوست باشند.
بسته های پوستی بسته به علت می توانند از نظر ظاهری و تعداد آنها متفاوت باشد. آنها ممکن است به همان رنگ پوست شما یا یک رنگ متفاوت باشند. آنها ممکن است خارش ، بزرگ یا کوچک باشند. بعضی از آنها ممکن است سخت باش
 
 درمان سریع لاغری صورت
لاغری صورت بسیاری از افراد را آزاد می دهد و می تواند باعث از بین رفتن زیبایی شود، اما برای درمان لاغری صورت باید چه کنیم؟ در ادامه با علت و تمام روش های عالی برای “درمان لاغری صورت” آشنا می شوید.
ادامه مطلب
پلاسما چیست ؟
پلاسما در حقیقت حالت چهارم ماده در طبیعت است که حالت فیزیکی آن به صورت گاز پر حرارت و پر انرژی تعریف می گردد که با تماس به سطح خارجی انرژی و حرارت خود را به سرعت از دست می دهد.
کاربرد دستگاه پلاسما پن :
بلفاروپلاستی
برداشتن خال و ذگیل و لک های پوستی
جوانسازی پوست
درمان اسکار و آکنه
درمان خطوط روی پوست صورت

عوارض پلاسما تراپی : 
خوشبختانه پلاسما پن هیچگونه عوارضی ندارد و تنها بعد از انجام پلاسما تراپی تورم و دلمه هایی بر روی پوست
آکنهبیماری مزمنی که موجب درگیر شدن پیازهای مو و غدد چربی پوست می شود و موجب بسته شدن آنها می گردد، آکنه نام دارد. طیف متنوعی که در برگیرنده ضایعات پوستی است جوش یا آکنه نامیده می شود. جوش یا آکنه به شکل دانه های پررنگ در پوست یا دانه های زیرپوستی به همراه ضایعات چرکی در تنه و اندام ها و صورت دیده می شود. فشار دادن ممنوع!هرگز آکنه را فشار ندهید. چرا که باعث می شود جای آن روی صورت بماند. تماشای ویدئو، گوش دادن به موزیک و مطالعه برای فراموش کردن ای
روغن ماساژ – روغن فندق به عنوان یک حامل عمل می کند که عطر و طعم و مواد فعال اسانس را جذب می کند. این روغن برای ماساژ عالی است زیرا احساس چربی بر روی پوست باقی نمی گذارد؛ و قبل از نرم شدن پوست، به طور کامل نفوذ می کند. این روغن به طور گسترده ای توسط درمانگران ماساژ برای از بین بردن برخی از مشکلات جسمی و روحی استفاده می شود.
کرم زیبایی – روغن فندق به یک کرم یا لوسیون برای ساختن محصولات زیبایی خانگی اضافه می‌شود. این یک روغن با خواص تغذیه‌ای، مرط
خواص و فواید توت فرنگی
رژیم کاهش وزن و کاهش وزنآنتی اکسیدان ها و آنتوسیانین ها به وفور در توت فرنگی یافت می شوند که باعث افزایش متابولیسم بدن می شوند و به دلیل داشتن فیبر زیاد ، در کاهش وزن مؤثر هستند. توت فرنگی خاصیت ضد التهابی دارد و به افزایش عملکرد هورمون بدن و کاهش وزن کمک می کند.حافظه بهبود یافتهاگر می خواهید حافظه خود را تقویت کنید ، بهتر است از توت فرنگی ، توت فرنگی سرشار از فیشین استفاده کنید که باعث بهبود حافظه می شود. طبق تحقیقات من
اصلاح تغذیه و مزاج درمانی از روش‌های درمان آسمگفت و گو با دکتر عالیه خامنه ایدرمان آسم و آلرژی در طب کلاسیک با عدم تشخیص صحیح رو به رو است. باتوجه به پیشرفت‌هایی که در علم پاراکلینیکی وجود  دارد متاسفانه درمان آلرژی خصوصا در کودکان به وسیله طب کلاسیک پاسخگو نبوده درحالی که این بیماری در طب سنتی با مزاج درمانی و اصلاح رژیم غذایی افراد درمان می‌شود.
ادامه مطلب
فروش دستگاه درمان زردی
شرکت نی نی سالم با داشتن سابقه طولانی در درمان زردی نوزاد در کشور در حال حاضر با فروش دستگاه درمان زردی
دو نوع دستگاه درمان زردی نوزاد را جهت استفاده هموطنان عزیز در سراسر کشور به فروش میرساند.
این دستگاه ها از طریق مهندسی معکوس از پیشرفته ترین مدل دستگاه زردی ساخت کشور آلمان انجام شده است.
کلیه قطعات دستگاه درمان زردی مذکور به خصوص لامپ آن آلمانی بوده و در نتیجه ضمن داشتن کیفیت بالا عملکرد درمانی عالی نیز دارند.
دو نو
کرم پودر مای جور Acneline A02
بهترین مارک پنکیککرم پودر مای جور آکنه لاین، محصولی مطلوب برای پوست های چرب و مستعد آکنه میباشد. این جنس با داشتن سبومین در ترکیبات خویش ترشح چربی پوست را کاهش داده و از تولید جوش دوری می­ نماید. این جنس برای بقیه پوست ها نیز مطلوب میباشد به دلیل آن که بافتی قابل انعطاف و سبک داشته و پوشش دهی آن نیز بالا می ­باشد. همینطور فارغ از تولید احساس سنگینی بر روی پوست به زمان طولانی بر روی پوست فیس شما ما‌نده و پوستی صاف و یک پا
آلوئه ورا؛ پادشاه گیاهان داروییدر طب آیورودا (طب سنتی هندی)، آلوئه ورا به عنوان پادشاه گیاهان دارویی شناخته می‌شود. این گیاه در برگ‌های گوشتی خود آب را ذخیره می‌کند و به همین دلیل است که می‌تواند در شرایط بسیار خشک نیز پایدار باشد. آلوئه ورا می تواند انواع مختلفی از بیماری‌ها چون:* یبوست* ناراحتی گوارشی* آکنه*  ضعف ایمنی بدن را درمان کند.
ریحان ؛ ملکه گیاهان داروییاین گیاه در دین هندو دارای اهمیت بسیار زیادی است؛ اما به جز اهمیت دینی، این
‍ 
خواص به لیمو

•    خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی
•    کمک به هضم غذا
•    تقویت سیستم عصبی
•    درمان تهوع و درد
•    تسکین اسپاسم معده و تحریک پذیری روده بزرگ
•    کاهش علائم نفخ و اسهال
•    رفع استرس ، خستگی و افسردگی
•    درمان اختلالات خواب و بی خوابی
•    تنظیم متابولیسم و کمک به کاهش وزن
•    کاهش تب ناشی از آنفلوآنزا
•    درمان سرماخوردگی و سرفه و آسم
•    درمان گرفتگی بینی و برونشیت
•    تسکین سیستم عصبی و درمان افسردگی خفی
نحوه حذف لکه های تیره و جوش های پوست
لکه های تاریک در مقابل زخم ها
درمانهای خانگی
محصولات
درمان های داخل بدن
هر وقت جوش خوردید ، احتمالاً می خواهید آن را سریع بهبود دهید. اما گاهی اوقات ، لکه های آکنه حتی پس از از بین رفتن جوش ، علامت تیره ای روی پوست شما می گذارد. این ناامید کننده است ، اما غیر معمول نیست.
خلاص شدن از شر این نقاط تاریک بر روی پوست شما با درک اینکه چه چیزی در وهله اول ایجاد می شود ، شروع می شود.
هنگامی که یک جوش روی پوست شما ظاهر می
خواص گلاب برای شادابی پوستگذاشتن گلاب بر پوست، باعث شادابی می‌شود. گلاب برای انواع پوست مفید است و پوست را نرم و شاداب می‌کند. حتی قرمزی پوست را نیز می‌توان با گلاب کاهش داد. می‌توانید گلاب را به وان حمام خود اضافه کنید.۳. روشن کردن پوستخاصیت دیگر گلاب، توانایی آن در روشن کردن پوست است. این توانایی به دلیل وجود ویتامین A و E است که سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. بنابراین پوستی شاداب‌تر و روشن‌تر جایگزین پوست قبل می‌شود.۴. رفع خشکی پو
جوش یکی از متداول‌ترین انواع ناهنجاری‌های پوستی است، اما جالب است بدانید آکنه و انواع جوش‌ ها هر کدام روش‌های درمانی خاص خود را دارند. بیشتر جوش های معمولی صورت و جزئی با روش‌های خانگی یا مصرف داروهای بدون نسخه، درمان می‌شوند. بااین‌‌حال، افرادی که به‌صورت حاد یا مزمن از جوش صورت رنج می‌برند، باید تحت نظر پزشک متخصص پوست قرار بگیرند. در این مقاله شما را با انواع جوش صورت و علت جوش صورت آشنا خواهیم کرد.
 
ادامه مطلب
علت التهاب چشم و درمان آن
 
ورم ملتحمه چشمی ویروسی و باکتریایی مسری بوده و به راحتی منتشر می‌شود. از آنجایی که ورم ملتحمه چشم به خاطر ویروس‌هایی رخ می‌دهد که اغلب درمان پزشکی برایشان وجود ندارد، پیشگیری از انتشار آنها بسیار مهم خواهد بود
ادامه مطلب
الف – خواص دارویی سیاه دانه جهت استعمال بیرونی ( مالیدن روغن ):
سیاه دانه و روغن آن موثرترین و مفیدترین چیزی است که برای تقریباً هر بیماری، آلرژی یا حساسیت و حتی بیماری‌های جدی مانند نفس تنگی (asthma)، دیابت، اختلالات در سیستم دفاعی بدن، زردی یا (Hepatit)، ایدز (AIDS) و حتی سرطان دارو می‌باشد .
یکی از خاصیت های سیاه دانه برای مو بدن میباشد .
این دانه بومی جنوب غربی آسیاست و از قدیم به عنوان ضد انگل، ضد باکتری و مسهل استفاده می‌کردند.
مصرف سیاه‌دانه بر
برای پیشگیری از ابتلا و درمان کبد چرب اکثربیماران ترجیح می دهند از دارو و روش های گیاهی استفاده کنند. چه بخوریم و چه نخوریم تا از شر کبد چرب خلاص شویم و بهترین روش درمان کبد چرب را پیش گیریم.بهترین راههای پیشگیری و درمان کبد چرب با داروهای گیاهی و تغذیهبرای درمان کبد چرب و پیشگیری از ابتلا به بیماری خطرناک و کشنده کبد چرب استفاده از روش های طب سنتی و داروهای گیاهی بهترین راه است. راهی که هر کسی با اطمینان آن را دنبال می کند، بدون درد و بدون عوا
اکثر مردم در این برهه از زندگی امکان دارد .
به علتهای متفاوت تحت جراحی و بیهوشی قرار بگیرند .
که علاوه بر بیماری استرس زا هم می باشد. 
دکتر بیهوشیاطلاع داشتن از اینکه در طی بیهوشی .
و همینطور جراحی چه کارهایی برای شخص صورت می‌گیرد .
و انتظار چه مشکلاتی پس از آن را داشته باشد.
شاید مقداری از استرس آنها را کاهش دهد.
در اکثر موارد مردم بر این عقیده هستند .
عوارض بیهوشیبسیاری از عوارض ناخواسته پس از جراحی شدن .
در ارتباط با بیهوشی و داروهای آن می باش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش
خواص پوست موز
 
پوست موز
سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ضدقارچ‌ها، ضدباکتری‌ها و آنزیم‌های مفید برای
بدن می‌باشد. به‌علاوه سرشار از ویتامین‌های B6 ،B12، منیزیم و پتاسیم است.
در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مضرات و خواص پوست موز برای مو و پوست صورت و زانو و دندان و گیاهان و گلدان در دسته پزشکی و سلامت برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .
خواص پوست موز
اگر شما به دنبال یک روش طبیعی برای درمان میگرن
و سردرد خود هستید به ش

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها