نتایج جستجو برای عبارت :

دریافت مدرک آی سی دی ال فنی حرفه ای

سلام دوستان
میخوام بدونم طبق آنچه متصور سازمان سنجش هست؛
برای اخذ مدرک "دکتری حرفه ای" آیا میشه به صورت مقطع به مقطع و ناپیوسته این مدرک رو گرفت؟، یعنی مثلا اگر از کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بخونم و بعد ارشد ناپیوسته  ،مدرک ارشد من تحت عنوان " دکتری حرفه ای " تلقی میشه؟ یا صرفا باید از کاردانی تا ارشد پیوسته بخونم تا "دکتری حرفه ای" نام بگیره؟
مرتبط:
سوالی از دانشجویان محترم دکتری حرفه ای
چند سوال در مورد تحصیل در مقطع دکترا
درسته که خواستگ
 
اعطای مدرک بین المللی از طرف سازمان آموزش فنی و حرفه ای
آموزشگاه صنایع غذایی لذت آشپری دوره های خود را تحت نظارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار کرده و تمامی استاندارد ها و سرفصل های تعیین شده از طرف این سازمان را اجرا میکند . هنرجویان پس از اتمام دوره میتوانند در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کرده و در صورت قبولی مدرکمربوطه را دریافت کنند . این مدرک دارای ارزش بین المللی بوده و دارنده آن میتواند در تمامی کشور های جهان از آن استفاده کند .
ب
 
اعطای مدرک بین المللی از طرف سازمان آموزش فنی و حرفه ای
آموزشگاه صنایع غذایی لذت آشپری دوره های خود را تحت نظارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار کرده و تمامی استاندارد ها و سرفصل های تعیین شده از طرف این سازمان را اجرا میکند . هنرجویان پس از اتمام دوره میتوانند در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کرده و در صورت قبولی مدرکمربوطه را دریافت کنند . این مدرک دارای ارزش بین المللی بوده و دارنده آن میتواند در تمامی کشور های جهان از آن استفاده کند .
ب
آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای
برای آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای باید به یک موسسه ی آموزشی عالی مراجعه نمایید و برای این کار می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید.
آموزش نرم افزار 3D Max حرفه ای زیر نظر اساتید با تجربه ی این مجموعه برگزار می شود و هر ساله هنرجویان بسیاری در این دوره ها شرکت می نمایند.
انتخاب موسسه ای آموزشی برای یادگیری دوره های مورد نظر بسیار مهم می باشد به دلیل این که نوع آموزش های هر موسسه با موسسه ی دیگری تفا
آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران برگزار می کند

دوره آموزش مهارت‌ های هفتگانه ICDL یکی از مهمترین دوره های کامپیوتری مجتمع فنی آریا تهران است. شما پس از گذراندن دوره آموزش
 کامل icdl می توانید مدرک ICDL فنی حرفه ای را از آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران دریافت کنید. پس از اتمام دوره مدارک به شهرستان شما
 ارسال خواهد شد. برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.
لازم به ذکر اسن مدرک ICDL فنی حرفه ای بین المللی و قابل ترجمه می باشد.
ادب مدرک نیست!ادب لباس گران پوشیدن نیست،ادب بالای شهر زندگی کردن نیست!ادب ماشین خوب داشتن نیست،ثروت و مدرک ادب نمی آورد،ادب  باتربیت و آموزش صحیح به بار می نشیند،
ادب یعنی به همسرت امنیت،به فرزندت محبت به پدر و مادرت خدمتو به دوستانت شادی را هدیه کنی،ادب یعنی با هر مدرک و مقامی که باشیمعنای آدمیت را درک کردهو نام نیک از خود به جا گذاشتن است...!
روزایی که میرم کلاس هم خستع میشم هم خوشحال خوشحال چون چیزلی خویی ساد میگیرم و خسته میشم بخاطر مسافت طولاتی راه تو این اتوبوسا :/ 
کلا همیشع میگفتم دلم میخواد فقط چیزی بخونم که بدردم میخوره و بکارم میاد کلی از درسای خیلی بیخود دانشگاه میخونم هی به مامانم غر میزنم میگم آخه این چ درسیه به هیچ درد ادمم نمیخوره. همیشه قبل اینکه وارد دانشگاه بشم فک میکردم درسای دانشگاه همش بدرد میخورن و تو شغل اینده بکار میان ولی وقتی وارد شدم دیدم نخیرررر به جز یک
در این مقاله قصد داریم به بررسی مدرک زبان آلمانی بپردازیم. در صورتی که قصد تحصیل در آلمان را داشته باشید یکی از دغدغه شما نحوه اخذ مدرک آلمانی معتبر خواهد بود. ما در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم تا اطلاعات دقیق تری درباه این موضوع داشته باشید.
ادامه مطلب
طراحی ساختمان به چه معناست؟در طراحی ساختمان شخصی به نام معمار در کشیدن نقشه پلان ساختمان آموزش دیده است و در طراحی و نظارت در ساختمان نیز مهارت دارد. اما طراحی در ساختمان به طور کلی و وسیع بر پایه ی نامه های معمارانه، تکنیکی و مهندسی برمی گردد.
اکثر پروژه های ساختمانی به سرویس های طراح نیازمند هستند که معمولا یک مهندس ساخت یا یک معمار که مدرک داشته باشد، این کار را انجام می دهد.
در پروژه های ساده و کوچک تر معمولا به یک فرد دارای مدرک و حرفه ای
ترجمه مدرک لیسانس 
صدور مدرک لیسانس در دانشگاه های کل کشور  و به صورت کاملا قانونی می باشد , دانشجویان هر دوره قادر به گذراندن دوره های پیوسته و ناپیوسته بوده که این دوره های مذکور به مدت 4 سال و در دوره های ناپیوسته به مدت دوسال قادر به اخذ مدرک لیسانس در هر رشته دانشگاهی می باشند .
دانشجویان متقاضی مدرک لیسانس میتواند در هر مقطعی به طور کاملا قانونی مدرک لیسانس خود را ترجمه رسمی کنند که دارالترجمه رسمی پارسیس قادر به ترجمه رسمی مدرک لیسانس
کانتاننتال
برای مهاجرت به کانادا اغلب داشتن مدرک آیلتس ان هم با نمره بالای 6.5 و یای یکی از مدارک هم سطح با آن ضروری است. اما در شرایط خاصی ویزای تحصیلی با مدرکی با نمره پایین تر قابل دریافت می باشد. با توجه به نیاز بسیاری از متقاضیان مهاجرت به مدرک زبان این شرایط می تواند مورد توجه قرار گیرد.
اخذ ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک زبان
جهت اخذ مدرک مهارتهای ICDL هفتگانه کامپیوتر در تبریز
با شماره 80 999 77 0914 تماس بگیرید.
برترین مرکز آموزشی کامپیوتر در تبریز ارایه مدرک معتبر
و بین المللی ICDL و سایر دوره های
تخصصی و عمومی کامپیوتر در تبریز.
امروزه مدرک ICDL به عنوان مدرک الزامی در تمامی دوره های استخدامی بویژه در استخدامهای دولتی و دستگاههای اجرایی و همچنین در استخدامی نیروی انتظامی می باشد و همچنین با مدرک ICDL شما می توانید در مشاغل آزاد شروع به فعالیت نمایید.
                مدرک کارشناسی ارشد زهرا سلامی خاوران. تایید میگردد. رجرجوع به سامانه مرجع با کد 4269_0754 
مدرک تحصیلی زهرا تورانی منش  در جستجوی اولیه  سه سند تحصیلی یافت گردید _دیپلم تجربی_لیسانس مترجمی زبان_دکتری
مدرک سپیده دارابی نیا در جستجوی اولیه تک برگ سند موجود  با عنوان ؛ پزشک متخصص  یافت شد. به سامانه علوم پزشکی مراجعه نمایید
 
مایکل جکسون تحصیل را تا مدرک دیپلم ادامه داد و سپس بیشتر وقتش را بر روی حرفه اش قرار داد. البته او ده ها مدرک افتخاری دکترا، لیسانس و دیپلم از دانشگاههایی همچون آکسفورد و دیگر دانشگاه ها و مراکز معتبر دنیا دریافت کرده است که از جمله می توان به دکترای پیانو، فلسفه و نیز کمربند سیاه در رشته ی کاتا اشاره کرد.
منبع:emjey.com
مراکز آموزش ماساژ درمانی در شیراز
ماساژ درمانی یکی از شغل های پر در آمد حساب می شود.اما برای کسب درآمد از این راه ابتدا باید کلاس های آموزش ماساژ در شیراز را پیدا کنید و در آن ثبت نام کنید.در بعضی از این مراکز مدرک بین المللی و در بعضی مدرک فنی حرفه ای به کارآموز ارائه می شود.در جدول زیر اسامی کلاس های آموزش ماساژ در شیراز به همراه آدرس و تلفن آورده شده است.
آیا فقط با مدرک پیش دانشگاهی می‌توان برای پذیرش اقدام کرد؟
 
حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام در دوره‌ی کارشناسی، دیپلم رسمی دبیرستان (۱۱
سال تحصیل) بوده و در صورت نداشتن مدرک پیش‌دانشگاهی هم می‌توانید در
دوره‌ی کارشناسی ثبت‌نام کنید ولی برای تحصیل در رشته‌های داروسازی و پزشکی
ملزم به داشتن مدرک پیش‌دانشگاهی با شرط معدل خواهید بود.
آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند در مقطع کارشناسی و یا بالاتر ادامه تحصیل دهند از نظر پذیرش در دانشگاه
با ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای
متقاضیان محترم جهت ثبت نام در کلاسهای آموزشی طب سنتی اسلامی با تدریس پزشکان و متخصصین طب سنتی و همچنین اساتید مجرب این حرفه، می توانند بصورت حضوری به آدرس: میدان انقلاب خ کارگرجنوبی خ لبافی نژادغربی نبش کوچه سیمین پلاک یک، آموزشگاه تربیت مراجعه و با شماره های  ۶۶۵۹۵۱۸۲ و ۶۶۵۹۵۱۸۳ و یا شماره همراه ۰۹۱۲۷۰۱۸۴۳۱ آقای علی صوفیان تماس حاصل نمایند.
بهترین کار در تهران با مدرک فوق دیپلم
 
لینک مشاهده آگهی ها :
http://bit.ly/37kk2vI
 
https://docdro.id/I2uSxZ7
 
https://iranestekhdam.ir/
 
 
استخدام مدرک دیپلم ایران استخدام استخدام تهران استخدام آذربایجان شرقی تبریز استخدام آذربایجان غربی ارومیه آگهی استخدام اردبیل آگهی استخدام اصفهان آگهی استخدام البرز کرجاستخدام دیپلم تهران وطن استخدام نیروی خدماتی آقا مدرک دیپلم تهران شرکت بازرگانی معتبر دعوت همکاری نماید استخدام نیروی خدماتی آقا حداقل سال سابقه کار مرتبط کار ت
در کوتاه ترین زمان مدرک معتبر icdl دریافت نمایید
مدرک icdl چیست؟
یکی از نیاز های اصلی برای استخدام در شرکت های معتبر، مدرک ICDL بین المللی نیز می باشد که شامل مهارت های هفتگانه کامپیوتر می باشد.
مهارت های هفتگانه کامپیوتر شامل موارد زیر می باشد:
مبانی کامپیوتر
ویندوز (Windows)
اینترنت (Internet)
نرم‌افزار ورد (Microsoft Word)
نرم‌افزار اکسل (Microsoft Excel)
نرم‌افزار اکسس (Microsoft PowerPoint)
نرم‌افزار پاورپوینت(Microsoft Access)
برای کسب اطلاعات لازم در خصوص نحوه اخذ مدرک icdl با
l
مدرک بین المللی icdl مدرکی است که توسط آن به افراد اثبات میشود که فرد در بکارگیری کامپیوتر دارای مهارت است و میتواند به راحتی از کامپیوتر و برنامه office استفاده نماید.اما چگونه میتوان این مدرک را به سرعت دریافت نمود؟در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم:
ادامه مطلب
پورتال دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش
 
معرفی رشته های کاردانش
 
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
تفاوت رشته های فنی حرفه ای با کاردانش 
در رشته کار دانش تقریبا اکثر دروس به صورت عملی است و بیشتر وقت هنرجویان در کارگاه ها و آزمایشگاه ها گذرانده می شود ولی در رشته ی فنی حرفه ای تعدادی از دروس به صورت تئوری نیز ارائه می شود. بنابراین دروس رشته فنی حرفه ای به مراتب سخت تر از شاخه کار دانش می باشد و برای دانش آموزانی که علاقه ای به مباحث تئوری ندارند ، رش
دوره آموزش خیاطی در تبریز
در کمترین زمان خیاط شوید
کلاس خیاطی در تبریز
آموزشگاه خیاطی آریستن در تبریز با برگزاری مستمر کلاس خیاطی در تبریز زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای و ارایه مدرک معتبر بین المللی به هنرجویان عزیز خدمت رسانی می کند. این مجموعه با بیش از ۱۰ سال سابقه توانسته است به بهترین گروه آموزشی خیاطی در تبریز تبدیل شود و گواه این جایگاه نظرات هنرجویانی است که از این خدمات بهره برده اند.
هزینه کلاس خیاطی در تبریز
در این صفحه شما مجمو
شاید تا بحال نام ICDL به گوشتان خورده باشد و از خود پرسیده باشید:
دوره ICDL چیست؟
کلاس ICDL چیست؟
پاسخ همه این سوالات و بیشتر را می توانید در مقاله "مدرک ICDL چیست؟" پیدا کنید.
اگر به دنبال آموزشگاه کامپیوتر در تهران برای ثبت نام در دوره های آی سی دی ال هستید سری به آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران بزنید و با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین مدت در کنار اساتید برتر مهارت های هفت گانه ICDL را فرابگیرید. 
سلام
دوستان شما تا حالا به سازمان فنی حرفه ای شهرتون یا آموزشگاه های زیر نظر سازمان مراجعه کردید برای کسب مهارت خاصی؟، چه کلاس هایی شرکت کردید و چه مهارتی رو یاد گرفتید و چقدر براتون مفید بوده؟
دوره های سازمان چه مدته؟، درسته که پایان دوره امتحانی برگزار میشه و مدرک داده میشه؟، دوره ها و اعتبار مدرک سازمان فنی حرفه ای با آموزشگاه های تحت نظر سازمان تفاوتی داره؟، برای یک  دختر دانشجو چه مهارت ها و دوره هایی رو پیشنهاد میدین؟، به جز رشته ه
آموزش ICDL جهت اخذ مدرک ICDL هفتگانه در تبریز
گروه آموزشی ثنائی در تبریز 
ارائه مدرک ICDL در کمترین زمان ممکن و 100% قانونی
هزینه دوره با تخفیف ویژه برگزار می شود 
جهت ثبت نام و آشنایی با دوره به وب سایت ما مراجعه نمایید:
آموزش ICDL جهت اخذ مدرک در تبریز
تلفن مشاوره : 
80 999 77 0914
سلام
پسری 30 ساله هستم، بد جور زندگیم رو باختم، 10 ساله افسردگی دارم، بخاطر افسردگی شدید نتوستم برای زندگیم و آینده م برنامه ریزی کنم، افسردگیم باعت شد، نه بتونم درس بخونم نه بتونم کاری یاد بگیرم چون واقعا افسردگی خیلی شدید داشتم و دارم.
حتی کارهای عادیم رو هم خیلی سخت می‌تونستم انجام بدم، روانشناس و روانپزشک و مشاور خوب هم زیاد رفتم اما هیچ فایده ی نداشت، الان که 30 سالمه هیچی ندارم، نه مدرک نه کار نه حرفه ای بلدم، خیلی احساس پوچی دارم، از زن
♨️استخدام مقطع درجه داری در نیروی انتظامی  نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از داوطلبان (مرد) با آخرین مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری ، فنی و حرفه ای و کارودانش در مقطع  درجه داری استخدام به عمل آورد.مقطع :درجه داری مدرک تحصیلی : دیپلم رشته های نظری ، فنی و حرفه ای و کارودانششرایط سنی: حداقل سن 18 سال و حداکثر 25  سالحداقل معدل برای ثبت نام  14 و برای داوطلبان دارای سابقه بسیج فعال 13 می باش
نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C#
 
 
دانلود
 
 
 
نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فنی حرفه ای سی شارپ C# نمونه سوالات فن
شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 98
شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98 در مقطع کاردانی  به شرح ذیل می باشد :
1) داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (کار دانش،نظری،فنی حرفه ای) و یا دیپلم نظام قدیم  آموزش متوسطه ( چهارساله یا شش ساله نظری و فنی حرفه ای)
2) برخورداری از قدرت جسمی لازم متناسب با رشته های انتخابی
3)داشتن سایر شرایط اختصاصی اعلام شده توسط هریک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه علمی کاربردی
4) داشتن شرایط مربوط به وظیف
 هفتمین دوره آزمون‌ استخدامی دولتی به زودی (احتمالا هفته آینده) اطلاع‌رسانی می‌شود و آزمون استخدامی هم در مهر امسال برگزار می شود.
- بیشترین حجم مجوزها مختص آموزش و پرورش است که عدد آن به ۱۶ هزار نفر می‌رسد.
- شرایط ثبت نام از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
- امسال شرط بومی بودن برای استخدام حذف شده است.
شرایط سنی اعلام شده تا به این امروز :
- مدرک کاردانی تا ۳۰ سال- مدرک کارشناسی تا ۳۵ سال- کارشناسی ارشد تا ۴۰ سال - مدرک دکتری تا ۴۵ سال
ترجمه دیپلم 
صدور مدرک دیپلم به صورت قانونی توسط موسسات آموزشی زیر نظر وزارت آموزش و پروش آن استان انجام میگیرد , اما متاسفانه بارها دیده شده که مدارک تحصیلی توسط برخی سایت های سودجو به فروش می رسد آما اینکه این مدارک تا چه حد قابل تائییدات و استناد بوده در این مورد تنها این نکته بیان می باشد اگر در فرآیند ترجمه رسمی  و قانونی مدرک دیپلم خود  نمیخواهید به مورد مهمی شامل عدم تایید ترجمه و مدرک برخورد کنید همین امر جعلی بودن مدرک دیپلم شماست.
 
دوره مدیریت کسب و کار حرفه ای MBA
 
 
 دوره حرفه ای مدیریت های کسب و کار جزو لاینفک و از الزام آورترین مدرک های شغلی برای استخدامی ها - کسب و کار و ارتقای شغلی و حقوقی می باشند.
مناسب برای استخدامی های دولتی و خصوصی -کسب و کارها و ارتقای حقوقی و شغلی این مدرک حرفه ای بدون آزمون دارای ...
 
دریافت فایل
 
 
آموزش عکاسی از مبتدی تا پیشرفته
 
آموزش صفر تا صد عکاسی pdf
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اصول عکاسی از صفر تا صد - فرانشfaranesh.com › آموزش‌ها › چندرسانه‌ای › فیلم و صداخیلی خوشحالم بعد از مدت ها تونستم بسته آموزش عکاسی از ۰ تا ۱۰۰ رو تهیه کنم و در اختیار شما عزیزان قرار بدم. این دوره مخصوص افرادی هست که از صفر میخوان عکاسی ...
آموزش صفر تا صد عکاسی - آپاراتwww.aparat.com › akasi_learning › آموزش_صفر_تا_...نور تخت flat light-عالی برای عکس پرتره و سلفی. 1
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل 
انسانها آنچه را که دوست دارند میشنوند و آنچه در راستای منافعشان باشد را سریع و راحت قبول میکنند.
به عنوان مثال شخصی که به حافظ علاقه دارد،هرچه از فضائل حافظ بشنود را براحتی می پذیرد ولی اگر کلامی بر خلاف میلش بشنود از شما سند و مدرک میخواهد،
در صورتی که یک فرد شیعه وظیفه دارد در هردو مورد دنبال سند و مدرک باشد چه وقتی آنچه دوست دارد میشنود چه وقتی آنچه دوست ندارد میشنود
بدون شک جوابی
اینجانب فاطمه نوعی سابقه
۲۵ساله درزمینه  آرایش وپیرایش ودارای آموزشگاه مراقبت زیبایی و مدرک
دانشگاهی کارشناسی در  زمینه گریم زیبایی و مدرسی اداره فنی حرفه ای وبین
المللی در زمینه رشته  مراقبت زیبایی ، برگزار کننده همایش های شرکت های
مختلف ودانشگاهی دارای  مدرک مدرسیه طلایی گریماس وفوق تخصص درشاخه کراتین
درانواع گوناگون ومدرس  شرکت فلاویا میباشم .
ما در آکادمی بانو نوعی تمام تلاش خود را میکنیم که بهترین آموزش و خدمات را برای شما عزیز
آموزش صفر تا صد عکاسی
 
آموزش صفر تا صد عکاسی
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
اصول عکاسی از صفر تا صد - فرانشfaranesh.com › آموزش‌ها › چندرسانه‌ای › فیلم و صداخیلی خوشحالم بعد از مدت ها تونستم بسته آموزش عکاسی از ۰ تا ۱۰۰ رو تهیه کنم و در اختیار شما عزیزان قرار بدم. این دوره مخصوص افرادی هست که از صفر میخوان عکاسی ...
آموزش صفر تا صد عکاسی - آپاراتwww.aparat.com › akasi_learning › آموزش_صفر_تا_...نور تخت
مشاغل فنی همیشه کار راه انداز بوده وهمه جا کاربرد دارد پس اگر شغل شما فنی است وقصد مهاجرت هم دارید ما به شما پیشنهاد میکنیم مطالب این بلاگ را مطالعه کنید 

برنامه مشاغل فنی‌ و حرفه‌ای فدرال
این برنامه برای کسانی که دارای پیشنهاد شغلی یا مدارک مرتبط برای کار در شغل‌های خاص هستند، امکان دریافت اقامت دائم در استان‌های کانادا (به جز استان کبک) را فراهم می‌کند.
برای درخواست اقامت دائم برپایهٔ این برنامه، تنها باید از طریق طرح اکسپرس اینتری در
متقاضیان امریه سرباز مربی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای برای شهریور ماه، تا سوم خرداد می توانند در پورتال آموزش فنی و حرفه ای ثبت نام نمایند.
شرایط 
مدرک تحصیلی :کارشناسی، کارشناسی ارشد
جنسیت: آقا
مهلت ثبت نام: تا 3 خرداد 98
شروع ثبت نام مرحله اول آزمون الکترونیکی جذب سرباز مربی مراکز آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور جهت متقاضیان اعزامی ۹۸/۶/۱
 ضروری است کلیه رشته های متقاضیان امریه (لیسانس به بالا) جهت ثبت نام تا تاریخ۹۸/۳/۳ 
قابل ذکر است تاریخ و
جدیدا با یکی دوست شدم. جذابه. دوستِ دوست که نه، آشنا بگم بهتره. بعد از صحبتهای مختلف موضوع به درس و کار رسید. میگم چه کار میکنی میگه از جیب بابام میخورم! میگم چی خوندی میگه دیپلم ردی هستم
هر جور برنداز کردم دیدم این طرز بیان و این نوع رفتار و این سلیقه در انخاب لباس به یک دیپلم ردی نمی خوره
فهمیدم سرکارم گذاشه و رفته تو فاز ظنز. این شد که چیزی نگفنم.
البته گفتم. اینو گفتم که فهم و شعور آدمها از زندگی و کار و دوستی مهمه نه مدرک
ولی پیداست که برام مدر
آغاز ثبت نام پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن از اول بهمن‌
ثبت نام اولین مرحله پانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن از روز سه‌‎شنبه، اول بهمن‌ماه سال جاری از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، آغاز می‌شود. 
مهلت ثبت نام در این آزمون تخصصی تا پایان وقت اداری روز ۳۰ بهمن‌ماه خواهد بود.
حافظان می‌توانند در تاریخ اعلام شده به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم (پایگاه تلاوت) مراجعه کنند و برای دریافت مدارک ت
آخرین اخبار برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 98
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام، بدین طریق گلچینی از اخبار مهم منتشر شده در خصوص جذب و استخدام آموزش و پرورش در سال 98 را خدمت شما اطلاع رسانی میکنیم:– فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از نیمه اول شهریور ماه آغاز خواهد شد.– استخدام 12 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده 28 در آموزش و پرورش– شرایط ثبت نام از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد.– امسال شرط بومی بودن برای استخد
بعد از مدتها هوس کردم یه چیزی بنویسم. 
یک ساله که درگیر کلاسهای فنی حرفه ای شدم واسه گرفتن مدرک مربیگری نقاش کودک. 
خوشبختانه دوره هاش تموم شد و همه رو قبول شدم. حالا باید دنبال کار باشم. اینم ان شاله جور شه.
ولی فعلا یدونه هنرجو بزرگسال گرفتم. واسه نقاشی بزرگسالان!! انتظارشو نداشتم ولی شد.
فعلا یک جلسه بیشتر آموزش ندادم.خداییش خیلی سخت بود. نمیدونم چیزی متوجه شد هنرجوم یا نه! 
ادامه مطلب
نه دانشگاه بلکه «مدرک‌گاه» است. و در این مدرک‌گاه لاجرم دانشجو به مدرک‌جو و استاد به کارمند تقلیل می‌یابد. همه‌چیز در این فضای نابسامان نومیدکننده است؛ دانش‌ورزی و خلاقیت و انگیزه سرکوب می‌شوند و میدان بیهودگی و بیکاری و بیگاری فراهم می‌شود. علم در این میدان شکلی کاریکاتوری به خود می‌گیرد و از ماهیت خود تهی می‌گردد. تلاش و جدیت علمی اندک مدافعان و فعالان راستین علم در این میدان مسموم نیز تحقیر و تحدید و تهدید می‌شود.
مسعود زمانی مقدم
دانلود اپلیکیشن معرفی رشته های کاردانش  لینک ( 1 )     و    لینک ( 2 )
معرفی رشته های کاردانش
 
پورتال دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش
 
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
تفاوت رشته های فنی حرفه ای با کاردانش 
در رشته کار دانش تقریبا اکثر دروس به صورت عملی است و بیشتر وقت هنرجویان در کارگاه ها و آزمایشگاه ها گذرانده می شود ولی در رشته ی فنی حرفه ای تعدادی از دروس به صورت تئوری نیز ارائه می شود. بنابراین دروس رشته فنی حرفه ای به مراتب سخت تر از شاخه کار دانش
گزینه های صدور مدرک ترجمه آنلاین
اگر شما مترجمی هستید که به دنبال اثبات توانایی ترجمه خود هستید، مدرک ترجمه آنلاین ممکن است بهترین راه برای انجام این کار باشد.
مترجمان مجبور نیستند برای انجام ترجمه ،مدرک داشته باشند، اما مشتریان این را درک نمی کنند و تنها شغل ترجمه را به مترجمانی که دارای « مدرک ترجمه » هستند، اختصاص می دهند.
اگر شما یک مترجم هستید که می خواهید پایه مشتری خود را ایجاد کنید، نداشتن مدرک ترجمه ممکن است باعث شود تا شما از دریا
بیوگرافی: سعید یادگاری
سعید یادگاری متولد 1361 در تبریز است
او دارای مدرک بین المللی ICDL استرالیا است
ایشان سه بار موفق به دریافت مربی برتر آموزش کامپیوتر شده و بیش از نوددرصد از دانشجویان که در کلاس های ایشان حضور داشتند موفق به اخذ مدرک شده اند
مدرک PMP داره روز به روز تو ایران بیشتر شناخته می‌شه و افراد بیشتری به این فکر می‌افتن که اون رو بگیرن. وقتی هم چنین فکری به ذهنشون می‌رسه انبوهی از سوال‌ها براشون مطرح می‌شه که به راحتی نمی‌تونن جوابشون رو پیدا کنن. این مطلب رو نوشتم که به همچین سوال‌هایی جواب بدم.
ادامه مطلب
طراحی یک سیستم فروش حرفه‌ای و منسجم، فروش را به نحو چشم‌گیر افزایش می‌دهد. البته این سیستم با کمک دانش و تجربۀ کاربردی و میدانی، طراحی و عملیاتی می‌شود.سیستم فروش حرفه‌ای، پارامترهایی نظیر روش‌های مناسب قیمت‌گذاری، طراحی پروموشن‌های جذاب و هوشمندانه برای کسب‌وکارها و به خصوص تولیدکنندگان را فراهم می‌آورد که در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد نمود.
خوب در راستای اینکه دیگه با یک روش جلو نمیرم که باز مشکلی برای پیش نیاد
رفتم برای اماده کردن مدارک ویزای جستجوی آلمان
مدارک مورد نیاز
1 .فرم درخواست برای اقامت بلند مدت که می توانید فرم از لینک زیر دانلود کنید
این فرم باید تکمیل بشه و امضا بشه2. عکس گذرنامه ای3. مدرک تحصیلی ایران (مهر مترجم، مهر دادگستری، مهر امور خارجه)4. تایید مدرک تحصیلی ایران (در صورت نیاز)5. رزرو هتل برای تایم اولیه اقامت یا دعوتنامه از دوستان6. مدرک زبان انگیسی یا آلمانی (در
احراز بومی بودن : ملاک تعیین استان بومی داوطلب مندرج در صفحه ۵ بخش گزینش بومی فصل اول دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۷ است که در کارنامه داوطلب درج می‌شود. براساس مصوبه دوازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ملاک تعیین بخش بومی داوطلب تطابق حداقل دو بخش از چهار بخش محل اخذ مدرک تحصیلی سال آخر، محل اخذ مدرک تحصیلی سال ما قبل آخر، محل اخذ مدرک تحصیلی دو سال ماقبل آخر، محل تولد با بخش رشته است.
در صورت وجود مجوز استخدامی، محل صد
شرایط ثبت نام لاتاری 2021 آمریکا (خدمات کامپیوتری وحید - مسجد کبود تبریز)
یکی از دلایل محبوبیت لاتاری شرایط بسیار ساده این قرعه کشی است. فرقی نمیکنه که شما چه مدرک تحصیلی و یا سنی دارید، صرف نظر از نوع و درجه مدرک تحصیلی و رده سنی شما میتونید دربرنامه لاتاری ثبت نام کنید. و شانس دریافت گرین کارت داشته باشید. برای ثبت نام لاتاری در سالهای پیش شما نیاز به هیچ مدرک خاصی نداشتید اما برای ثبت نام لاتاری 2020 شما نیاز به پاسپورت معتبر دارید چرا که شماره
اخذ سریع مدرک Icdl 
جهت اخذ سریع مدرک icdl میتوانید در دوره های آموزش مجازی هفت مهارت فناوری اطلاعات ICDL شرکت نمایید و پس از پایان دوره می توانید در آزمون آنلاین icdl شرکت نمایید و در صورت قبولی آزمون مدرک icdl برای شما بصورت الکترونیکی صادر می شود.
آزمون آنلاین آموزش مجازی ICDL معتبرترین مدرک جهت ارائه به کلیه سازمانها، اورگان‌ها و نهادهای دولتی و گواهینامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، صادر میگردد.
از طرف دیگر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
روزگاران (کتاب پزشکان) نویسنده: سروش زنگنه انتشارات: روایت فتح
روزگاران (کتاب پزشکان) : قصه ی مردان مدرک دار متخصص و البته متفاوت
 
روزگاران (کتاب پزشکان)نویسنده: سروش زنگنهانتشارات: روایت فتح
معرفی:
بعضی ها وقتی به مدرک و پول و شهرت می رسند، دیگه خدا رو بنده نیستند، خودشون هستند و دنیاشون؛قصه ی مردان مدرک دار متخصصی که متفاوت از هم سلفی هاشون بودند، حتما خواندنی ست…
بریده کتاب(۱):
(بهتر)گفتم: این خونریزیش خیلی شدیده، خون می خوادـ خون نداریم ا
 
مشاوره شغلی - دانشنامه رشد
بطور کلی آغاز کلی فرآیند مشاوره با کارهای فرانک پارسونز در سالهای 1907 تا 1908 که او را پدر راهنمایی شغلی و حرفه‌ای می دانند در شهر بستون آمریکا بود. البته قبل ...
 
 
مشاوره شغلی چیست؟
مشاور شغلی شما به شما کمک میکند که از تحصیلات، حرفه و زندگی خود بیرون ... توسعه حرفه ای شما یک فرآیند مادام العمر است که در واقع زمانی آغاز شد که شما متولد شدید.
 
 
راهنمایی و مشاوره ی شغلی و حرفه ای
 امر راهنمایی و مشاوره ی شغلی و ح
درباره آموزشگاه کامپیوتر اسیاییآموزشگاه کامپیوتر اسیایی(آکادمی اسیایی) در میان سه آموزشگاه تخصصی برتر ایران و همچنین برترین آموزشگاه تخصصی کامپیوتر  در رشته های معماری، گرافیک و طراحی وب سایت به انتخاب کاربران در شهر تهران شناخته شده است. آکادمی اسیایی،یکی از برترین آموزشگاه های آموزش حرفه ای طراحی سایت,آموزشگاه آموزش حرفه ای نرم افزار های سینمایی,آموزشگاه تخصصی معماری,آموزشگاه icdl و آموزشگاه گرافیک در شهر تهران می باشد که تاکنون این ا
مدرسه و دانشگاه فقط اطلاعات عمومی در همه حوضه ها به شما میده و در اخر صرفا برای دلخوشی تکه کاغذی به نام مدرک به شما میده که عموما به درد نمیخوره....
فقط کسانی که دیوانه درس و دانشگاه باشن بدرد دانشگاه میخورن و ایا واقعا ما این همه دیوانه درس و دانشگاه داریم؟؟؟؟ پس کو تولید با کیفیت بالا؟پس کو اختراعات جدید؟
لطفا برید دنبال عشق تون.... نه دانشگاه و مدرک!! دانشگاه به هیچ وجه یاد نمیده کجا باید پول دربیارین!یاد نمیده فرق بدهی و دارایی چیه! یاد نمیده
از امروز و این پست دیگه روز شمار نمیزنم... چه کار عبثی بود!! 
فکرم همچنان مشغول و به قول عشق جان بی قراری دارم! پذیرش دانشگاه  UM مالزی رو دارم اما هنوز مدرک آزاد نکردم و زبان نگرفتم. راستش میخوام ارشد دوباره بخونم چون پول آزادسازی مدرک ها رو ندارم. کارشناسی هم ورودی ما گرون شده اما با پولی که از سربازی نخبگان میگیرم میشه جورش کرد.
از غر زدن متنفرم با اینکه انجامش میدم اما خب گاهی به آدم فشار میاد. امیدوارم یه روزی که این مطلب رو میخونم از ته دل بخ
از امروز و این پست دیگه روز شمار نمیزنم... چه کار عبثی بود!! 
فکرم همچنان مشغول و به قول فرشته بی قراری دارم! پذیرش دانشگاه  UM مالزی رو دارم اما هنوز مدرک آزاد نکردم و زبان نگرفتم. راستش میخوام ارشد دوباره بخونم چون پول آزادسازی مدرک ها رو ندارم. کارشناسی هم ورودی ما گرون شده اما با پولی که از سربازی نخبگان میگیرم میشه جورش کرد.
از غر زدن متنفرم با اینکه انجامش میدم اما خب گاهی به آدم فشار میاد. امیدوارم یه روزی که این مطلب رو میخونم از ته دل بخند
 
 
سلام و عرض ادب و احترامدوستان و همراهان گرانقدراحتراما به استحضار می رساند باتائیدومصوبه کمیته اشتغال و کارآفرینی ( مهرآفرینان)طرح آموزشی وحمایتی ویژه دانشجویان ارائه وجهت اعلام نظر نهایی دراختاراعضای بزرگوارقرارگرفتاین طرح درراستای توانمندسازی گروههای هدف طراحی وپیشنهادشده استموارد پیشنهادیشامل۱_ آموزش تعمیرات موبایل۲_ساخت تولید لوازم چرمی دست دوز۳_ساخت انواع بدلیجات۴_شمع سازی۵_آرایشگری وپیرایش۶_تم تولد شامل بادکنک ارایی وگل
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به قبولی 17  حافظ در مرحله کتبی چهاردهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ افزود: آمار دریافت کنندگان مدرک تخصصی حفظ، امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
ادامه مطلب
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به قبولی 17  حافظ در مرحله کتبی چهاردهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ افزود:  آمار دریافت کنندگان مدرک تخصصی حفظ، امسال نسبت به سال گذشته 50  درصد افزایش یافته است.
ادامه مطلب
آزمون تافل یک آزمون تخصصی برای ورود به بسیاری از کالج ها و دانشگاه های معتبر جهان است . البته بسیاری از شاغلین در کشورهای اروپایی برای ادامه فعالیت های حرفه ایشان در آمریکا و کانادا مرتبا به یک رتبه تافل نیاز دارند . در بین سال های 1968 تا 1998 آزمون تافل به صورت کتبی برگزار شد.در این آزمون شرکت کنندگان پاسخ هایشان را با یک مداد بر روی برگه علامت می زدند . در سال 1998 این آزمون به صورت کامپیوتری ارائه شد .این آزمون از دو بخش کتبی و کامپیوتری تشکیل شده
آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر
آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر برای بسیاری از هنرجویان اهمیت بسیار بالایی دارد و برای خیلی ها مهم است که مدرک خود را از کدام موسسه دریافت نمایند.
آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد و علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند.
مدارک دوره های مجتمع فنی تهران معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و مورد تایید شرکت های خصوصی و دولتی هم می باشد و همچنین قابل ترجمه هم می
آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر
آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر برای بسیاری از هنرجویان اهمیت بسیار بالایی دارد و برای خیلی ها مهم است که مدرک خود را از کدام موسسه دریافت نمایند.
آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد و علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند.
مدارک دوره های مجتمع فنی تهران معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و مورد تایید شرکت های خصوصی و دولتی هم می باشد و همچنین قابل ترجمه هم می
مساله این است که در سیستم هوانوردی امروز ایران منابع آموزشی و مدیریت منابع انسانی به روز شده اند اما سیستم اجرایی در عمل همان سیستم گاراژی ست که بزک شده و کاغذ بازی های برنامه ریزی تعمیر بدان تزریق شده است. شاید فکر کنید من اغرتق می کنم اما بهتر است برای پی بردن به این موضوع سیستم موجود را با سیستم شرکت های هوانوردی بین المللی حوزه خلیج فارس و کشورهای توسعه یافته مقایسه کنید. همگام با این عقب ماندگی سیستمی جایگاه نیروهای متخصص نیز با جایگاه
در امر نماشویی ساختمان تیم های زیادی هستند که فعالیت دارند اما ویژگی تیم های حرفه ای  نماشویی ساختمان چیست؟ قبل از هر کاری باید اول از داشتن مدرک های تخصصی کارشناسان نماشویی ساختمان اطمینان حاصل کرد که این مدارک با نام IRATA شناخته می شوند که شامل سه سطح (level) می شود که برای هر کدامشان باید دوره های خاص مربوطه را گذراند و بعد در آزمون بین المللی آن شرکت کرد و پس از قبولی فرد دارای کفایت کامل برای کار در ارتفاع در امر نماشویی ساختمان می شود. باید
آموزشگاه طراحی دوخت و لباس و صنایع دستی مقتدری
 
با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور، ارائه دهنده 22 مدرک بین المللی
دوره مربی، طراحی دوخت و صنایع دستی با 28 سال سابقه تدریس و مدیریت آموزشی در امر آموزش در سازمان فنی و حرفه ای کشور به عنوان موسس، مدیر و مربی رسالت آموزشی خود که همانا معلمی با انتقال تجربه است را انجام می دهم.
 
آموزشگاه مقتدری آموزشگاه مطرح در کشور بوده که به همراه سابقه تدریس و مشاوره در طراحی دوخت و لباس و صنایع دستی، را
 

یکی دیگر از روس های مهاجرت به کانادا  و دریافت ویزای کانادا مهاجرت از طریق برنامه فنی حرفه ای است. در تاریخ
۱۰ دسامبر ۲۰۱۲ طی یک اخباری  اداره مهاجرت
کانادا اعلام می نماید که  برنامه جدید
مهاجرتی متخصصین فنی و حرفه ای از امروز ۲ ژانویه ۲۰۱۳ آغاز به پذیرش پرونده نمود.
همانگونه که  در اخبار گذشته نیزاعلام شده
بود، هدف این برنامه جدید مهاجرتی تامین کمبود نیروی کار حرفه ای بازار کار کانادا
در برخی از مناطق این کشور و کمک به رشد اقتصادی هرچه ب
آشپزهای حرفه ای اسرار آشپزی شون رو حفظ می کنن و فقط اون ها رو به هنرجوهاشون ارائه میدن. اما ما اسرار این آشپزهای حرفه ای رو براتون آورده ایم تا بتونید برای همیشه غذاهای خوشمزه و بدون نقصی رو درست کنید.
بهترین استیک
 
 
گوشت رو همون لحظه که از فریزر درآوردید سرخ نکنید. بزارید یک تا دو ساعت بیرون بمابمونه تا به دمای محیط برسه. اگه می خواین رنگ استیک طلایی بشه قبل از سرخ کردن رطوبتش رو کاملا بگیرین.
ادامه مطلب
 
 
اگر به هر دلیلی تصمیم گرفتید حرفه‌ی عکاسی رو دنبال کنید و از خودتون این سوال رو پرسیدین که چگونه عکاس حرفه ای شویم ؟ لازمه که بدونید چجوری باید به یک فرد حرفه ای در این حرفه تبدیل بشید . درست مثل تمام شغل ها و حرفه های دیگه ، عکاسی حرفه ای هم دارای فنون و تکنیک هایی هست که لازمه یاد بگیریم .
 
اگر دوس دارید تکنیک های عکاسی رو یاد بگیرید روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.instagram.com/korosh.iravanimanesh/
 
اخذ فوری دیپلم چند رسانه ای در تبریز
 
راحت دیپلم بگیرید
(آسان، ارزان و سریع) (تخفیف شهریه)
خانمهای محترم، به هر دلیل که موفق به ادامه تحصیل نشده اید، اکنون این فرصت طلایی برای شما محیا شده...
دیپلم ردی ها و ترک تحصیلی ها و شاغلین استخدامی ها، کارگران کارخانجات و اداره ای ها و...
در کمترین زمان و در راحت ترین رشته های کاردانش، فنی و حرفه ای و نظری دیپلم بگیرید.
مدرک رسمی و معتبر آموزش و پرورش (قابل استعلام و ترجمه) هفتم، هشتم، نهم تا پیش دانشگاهی د
تو دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ شرایط و ضوابط ثبت نام ، سهمیه ها و نحوه پذیرش ، مقررات نظام وظیفه ، مدارک لازم برای ثبت نام و لیست رشته محلای ارائه شده برای هر رشته نوشته شده . داوطلبای کنکور کاردانی 99 باید اون رو به صورت اینترنتی از سایت سنجش دریافت کنن .
فارغ التحصیلا و دانش آموزای فنی حرفه ای و کاردانش که قصد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای رو دارن باید قبل از اقدام برای ثبت نام ، از تمام شرایط و ضوابط لازم رو بر
 
موضوع امنیت شبکه و کامپیوتر امروزه یکی از داغترین زمینه های تخصصی است که تعداد زیادی از تولید کنندگان محصولات و سازمان های بی طرف در این زمینه را به سمت اعطای مدارک تخصصی سوق داده است. همین موضوع باعث شده است تا به افراد حرفه ای در زمینه IT این امکان داده شود تا دانش و مهارت های خودشان را در استانداردها و پایه های امنیت، محک بزنند. موسسه (Computing Technology Industry Association (CompTIA، در دو دهه اخیر توانسته است خود را به عنوان یک نماد در زمینه آموزش و ترویج اس
سلام. حدود دو سال نیم می‌شود که پذیرشگر یک هتل چهارستاره در اصفهان هستم (البته در کنار تدریس موسیقی و ترجمه‌ی کتاب) و در این دو سال و نیم روزهای کاری بسیار جالب و متفاوتی را پشت سر گذاشته‌ام. دوست دارم از تجربه‌ها و خاطراتم بیشتر برای شما صحبت کنم.
برای شروع، پیشنهاد (بهتر است بگویم توصیه) می‌کنم هرگز بدون مدرک شناسایی معتبر به قصد گرفتن اتاق وارد هتل نشوید، به ویژه اگر تنها نیستید و همراه با همسرتان (موقت یا دائم‌) سفر می‌کنید. بنا بر بخشن
مهارت های لازم برای فروش حرفه ای

شغل فروشندگی به قدری اهمیت دارد که آن را به تمام کننده تیم (فوروارد) تشبیه کرده اند. در مقاله «یک روز فروشنده موفق» از لحظه ای که فروشنده چشم باز می کند تا پایان فعالیت روزانه و آخرین لحظات بیداری مورد بررسی قرار گرفته و سعـــی شده است تکنیک های فروشندگی حرفه ای و ویژگی های فروشندگان موفق در قالب اعمال و کردار روزانه او مورد توجه قرار گیرند.
ادامه مطلب
در امر بازسازی ساختمان تیم های زیادی هستند که فعالیت دارند اما ویژگی تیم های حرفه ای  بازسازی ساختمان چیست؟ قبل از هر کاری باید اول از داشتن مدرک های تخصصی کارشناسان بازسازی ساختمان اطمینان حاصل کرد که شامل کارشناسان و مهندسین گروه اجرایی و گروه طراحی می شود. شاید داشتن مدرک مهندسی در مقام اول برای شروع کار بازسازی ساختمان امری ضروری نباشد و میزان تجارب در اولویت قرار گیرد که باید گفت این یک اشتباه است زیرا تا فرد کارشناس تخصص معماری را ند
 قالب های حرفه ای وبلاگ
قالب های حرفه ای فروشگاهی، خبری، شرکتی، شخصی و سه ستونه برای بلاگفا، میهن ... قالب بلاگ بیان حرفه ای خبری ریسپانسیو در 11 رنگ ...
قالب هانسن یک قالب خبری حرفه ای ریسپانسیو (واکنشگرا) هست که برای سرویس بلاگ بیان (blog.ir) به صورت اختصاصی طراحی شده است. اگر دنبال یک قالب حرفه ای ...
نسخه واکنش گرا ( ریسپانسیو ) قالب امید بلاگ - بلاگ ... - قالب بلاگ بیان
./نسخه-واکنش-گرا-ریسپانسیو-قالب-امید-
صفحه نخست · وبلاگ · فروشگاه · مرکز آموزش · حری
پیچ و رول پلاک
معمولا از پیچ و رول پلاک به این خاطر استفاده میکنیم برای محکم سازی سنگ نما  بسیار مطلوب و مناسب و بصرفه میباشد  باعث استحکام بخشیدن به سنگ نماهایی با قدمت چند ساله میباشد. این حرفه نیاز به تخصص و تبحر بسیار دارد ، اگر به برای پیچ و رول پلاک به دنبال شرکتی با تخصص حرفه ای و معتبر هستین شرکت دلتا در تهران با کادری حرفه ای و مجرب ، میتواند با ارائه خدمات حرفه ای شما رو به بهترین شکل و سریعترین زمان ممکن به مقصود برساند.
 
https://www.deltacove
 
آیا مدرک یک رشته تحصیلی به اندازه دانشی که در آن رشته آموزش داده می‌شود ارزشمند است؟ معمولا اینطور است. اما همیشه اینطور نیست. دست کم در مورد فلسفه این طور نیست. بحث در این نیست که گاهی مدرک‌ها جعلی هستند و یا اینکه برخی دانشگاهها برای حفظ منافع اعضای هیئت علمی به راحتی برای افرادی که صلاحیت ندارند، مدرک معتبر تحصیلی صادر می‌کنند. مسئله این است که فلسفه را نمی‌توان در چهارچوب نظام ترمی دانشگاهی گنجاند و برای آن مدرک صادر کرد. البته اگر ب
این جماعت فقط توهم حرفه ای بودن رو دارن...
فکر می کنن با یه مدرک دانشگاهی و رزومه ای پر از هک کردن پایگاه ها و مراکزی که همه چیز توش به صورت دیفالت پیکربندی شده، صلاحیت تحلیل و بررسی استراتژی های و تاکتیک های کلان نظامی رو هم دارن... (به خدا اگر فرق این دوتا رو هم بدونن!)
یه پست گذاشتن که سرو ته نداره...! یعنی مثلا ملوان مجرد آمریکایی ساده ترین دوره های حفاظت اطلاعات که تو کشور ما به سربازصفر وظیفه هم میدن ندیده که با یه عکس دختر با بیکینی تمام اسرا
 پنج ویژگی شخصیت یک برنامه نویس حرفه ای :
 
1 - پشتکار و سماجت زیادی داشته باشد
2 - به یک مسئله از چند دید نگاه کند
3 - علاقه فراوانی به یاد گرفتن چیزهای جدید دارد
4 - متواضع و فروتن است و دنبال اثبات خودش نیست
5 - قبل از هر حرکت بسیار فکر میکند .
 
       برنامه نویس حرفه ای
مقاله ای با عنوان 
مشخصات بارز یک مشاور حرفه ای ؟
آیا تا به حال به این نکته اندیشیده اید که جهت دریافت مشاوره بایستی به چه افرادی مراجعه کنید و یا اینکه مشخصات بارز یک مشاور حرفه ای در زمینه های مختلف چه می باشد؟
https://emadleechco.com/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C
مدرک آی سی دی ال چیست؟
شاید تا به امروز بار ها نام ICDL به گوشتان خورده باشد ولی درباره آن چیزی ندانید!ICDL شامل مهارت های هفتگانه کامپیوتر می باشد و امروزه جزء اولویت های تمام شرکت ها برای استخدام می باشد.پس اگر تا بحال از اهمیت مدرک ICDL اطلاعی نداشتید زمان را از دست ندهید و همین امروز برای دریافت سریع مدرک icdl اقدام کنید.
نحوه اخذ مدرک ICDL؟
هیچگاه برای یادگیری مخصوصا یادگیری کامپیوتر دیر نیست و شما در هر سنی که هستید می توانید برای گرفتن مدرک ICDL
سایت های دزد وکلاهبردار که جوایز کاربران خود را واریز نمی کنند روزبه روز به تعدادشان افزوده می شودوجدیدا سایت بت فوروارد گزارش بسیار داشته وما بلافاصله به شما هشدار می دهیم تا قبل از اینکه اولین مدرک از واریز نکردن جوایز از این سایت به دست ما برسد،این هشدار جدی بگیرید و پول خودرا برداشت کنید بزودی این متن ویرایش خواهد شد و مدارک حاوی کلاهبرداری این سایت ارائه می شود؛همچنین می توانید کامنت افراد در پیج این سایت را مشاهده نمایید تااز وضعیت
سؤالات مترجم مشتاق (یا مترجم)من به تازگی پیام زیر را دریافت کرده ام ، و از آنجا که فکر می کنم ممکن است مورد توجه سایر مترجمان مشتاق قرار بگیرد ، من در اینجا پاسخهای خود را به این شخص که ترجمه (یا تفسیر) را بعنوان حرفه آینده در نظر گرفته است در اینجا قرار می دهم:
من به تفسیر و ترجمه علاقه دارم. من به دنبال وب سایت شما بودم و از این سوال که آیا می توانید چند لحظه برای پاسخ به برخی سؤال ها استفاده کنید ، پرسیدم:
س: چقدر واقع بینانه می توان انتظار داشت
قالب وبلاگ سه ستونه | قالب با استایل جدید سه ستونه 
قالب بلاگفا, قالب حامی محیط زیست, قالب میهن بلاگ, قالب وبلاگ آلودگی هوا, قالب وبلاگ حرفه ای, قالب وبلاگ رزبلاگ ...
قالب سه ستونه | قالب وبلاگ -
قالب-سه-ستونه
از تمامی کاربران سرویس های مختلف دعوت می کنیم ، از این قالب وبلاگ بلاگفا برای .... قالب وبلاگ سه ستونه برنامه نویسی ، برگه ای که بر روی آن کد های برنامه نویسی ...
قالب سه ستونه | قالب وبلاگ 
قالب-سه-ستونه
قالب وبلاگ ماشین بوگاتی، با یک قالب وبلاگ
در دوره آموزشی آمارگیری و پرسشگری حرفه ای به اصول روش شناختی، ویژگی های فردی یک آمارگیر(پرسشگر) حرفه ای، اصول اخلاقی آمارگیری، اصول ارتباطی آمارگیری و  تفاوت های فرهنگی اعضای جمعیت آماری اشاره شده است. این دوره از نظر محتوا تازگی دارد.قابل استفاده برای پرسشگران، آمارگیران، دانشجویان و مدرسانفایل به شکل پی دی اف و فشرده است.
 
دانلود فایل
زاویه و اسلاید در اسنوکر یکی از مهم ترین مسائل بازی بیلیارد است.اگر شما هم به بیلیارد علاقه دارید میتوانید با دوره آموزش گام به گام بیلیارد این حرفه را یاد گرفته و در هر زمان برای گرفتن مدرک اقدام نمایید.اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان:
تلفن تماس 24ساعته و 7 روز هفته: 28423118-021 – 09130919446,7,8
 آدرس سایت:  118file.com
برای دیدن نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
#آموزش_اسکونر_بیلیارد
#آموزش_بیلیارد
#قوانین _بیلیارد
#زاویه_و_اسلاید_در_بیلیارد
مشاوران کودک و نوجوان با اختلالات روحی ، رفتاری و عاطفی کودکان و نوجوانان را درمان می کنند. آنها مسائل را تشخیص می دهند ، برنامه های درمانی ایجاد می کنند و به جوانان کمک می کنند تا با انواع چالش های موثر بر خوشبختی و ثبات برخورد کنند. مشاوران کودک در مدارس ، دفاتر خدمات اجتماعی ، بیمارستان ها ، مراکز بازداشت نوجوانان ، پناهگاه های بی خانمان ، پناهگاه های خشونت خانگی و کلینیک های سرپایی کار می کنند. آنها غالباً به کودکانی که با آسیب های فعلی ی
مهاجرت به کانادا
رای بیش از 60 روش مختلف وجود دارد که هر یک جزئیات و شرایط خاص خود را دارند. در هر روش قوانین و ملزومات خاصی وجود دارد. در یک روش مهاجرت به کانادا ممکن است به بیش از یک میلیون دلار کانادا سرمایه نیاز داشته باشید و در یک روش با صد هزار دلار بتوانید درخواست خود را اپلای کنید. حتی روشهایی وجود دارد که بدون سرمایه گذاری این اقدام صورت می گیرد.
برخی روشها برای مهاجرت به کانادا حتما به مدرک زبان با نمره بالا نیاز دارند و برخی روشها بدون
 
 
دستورالعمل برنامه پزشک خانواده شهری
 
نظام سلامت چیست ؟
نظام سلامت عبارت است از تمام سازمان ها ، موسسات و منابعی که به ارائه یا تولید اقدامات سلامت اختصاص
دارند.
نظام سلامت معمولاً در سطح‌های متفاوت شکل می‌گیرد و از روستا تا شهر، و از مراقبت‌های اولیه تا خدمات
پیچیده تخصصی و فوق تخصصی را عرضه می‌کند.
   پزشک خانواده کیست ؟
پزشکی است که حداقل دارای مدرک دکتری حرفه‌ای پزشکی و مجوز معتبر فعالیت حرفه ای  پزشکی در محل
ارائه خدمت باشد. پز
داشتم فکر میکردم شاید نباید خودمو بکشم که فوق فلسفه قبول بشم. البته این نه به معنی جاخالی دادن و شونه خالی کردن باشه. مثلا میشه من تمام کتابارو بخونم زبان انگلیسیمو کار کنم. فرانسوی رم خودم کار کنم بعد که اون یکی تموم شد اینو برم کلاس.. عکاسیم که جای خود. حالا مثلا دانشگاه تهران قبول نشم یا دکتری مثلا نگیرم! چی میشه؟ چرا اینقدر مدرک مهم به نظر میرسه؟ من که میخونم برای خودم که یادبگیرم و بفهمم میخونم بدرک که نشد. وقتی میبینم هستن آدمایی که نصف من
در سال 2010، تفسیر من از یک وبسایت حرفه ای را درک کردم و در سال های مداخله ای این تفسیر را به طور قابل توجهی تکامل یافته بودم. من خدمات رقیب بالقوه، خدمات وب مانند رزومه (یا CV) یا نمایه حرفه ای یا به سادگی یک وب سایت شخصی را تحلیل کرده ام. علاوه بر این، من همیشه با استفاده از قابلیت های جدید یا ابزار برای وب سایت حرفه ای می آیم. و در اینجا مفهوم اصلی من یک وب سایت حرفه ای است.
یک وب سایت حرفه ای می تواند ترکیبی از "رزومه چند بعدی"، "وب سایت شخصی" و "هویت
به مناسبت ۶ مرداد، روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی اعلام شد: روزشمار هفته ملی مهارت  روزشمار هفته ملی مهارت ، به مناسبت ۶ مرداد، روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی اعلام شد .  به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رحمت اله رحمتی، قائم مقام این سازمان و دبیرستاد اجرایی جشنواره بزرگداشت ۶ مرداد با اعلام این خبر تصریح کرد: نام گذاری روزهای هفته ملی مهارت در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی، کار و کا
به عکاسی علاقه دارید؟
دنبال بهبود تخصص عکاسی خود هستید؟
چگونه متخصص عکاسی شوید؟
نحوه در آمد زایی از عکاسی؟
در این مقاله ما سعی میکنیم  ترفند مهم برای عکاس حرفه ای شدن را به شما آموزش دهیم. در هر سطحی از تخصص عکاسی باشید نیاز به ارتقا دارید نیاز به آموزش های تخصصی دارید با ما همراه باشید تا این  ترفند مهم برای گرفتن عکس های حرفه ای را باهام مرور کنیم.
5 ترفند مهم برای عکاسی حرفه ای شدن
1-شناخت گرایش های عکاسی
ادامه مطلب
قابل توجه علاقمندان به شرکت در دوره های آموزشی: 
کارآموزان شرکت کننده در تمامی دوره­ های آموزشی،  در پایان دوره و پس از کسب نمره قبولی در دوره مدنظر، موفق به دریافت گواهینامه مهارت خواهند شد:
کاربرد و مزایای گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای
1. داشتن اعتبار بین المللی مهارت فنی و حرفه ای
2. امکان برخورداری از تسهیلات خود اشتغالی و کارآفرینی نزد بانک ها بر اساس ضوابط مربوطه
3. قابلیت تطبیق با برخی واحدهای درسی آموزش و پرورش به منظور کسب مدرک دیپل
در امر بازسازی ساختمان تیم های زیادی هستند که فعالیت دارند اما ویژگی تیم های حرفه ای  بازسازی ساختمان چیست؟ قبل از هر کاری باید اول از داشتن مدرک های تخصصی کارشناسانبازسازی ساختمان اطمینان حاصل کرد که شامل کارشناسان و مهندسین گروه اجرایی و گروه طراحی می شود. شاید داشتن مدرک مهندسی در مقام اول برای شروع کار بازسازی ساختمان امری ضروری نباشد و میزان تجارب در اولویت قرار گیرد که باید گفت این یک اشتباه است زیرا تا فرد کارشناس تخصص معماری را ن
آموزشگاه طراحی دوخت و لباس و صنایع دستی مقتدری
 
با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور، ارائه دهنده 22 مدرک بین المللی
دوره مربی، طراحی دوخت و صنایع دستی با 28 سال سابقه تدریس و مدیریت آموزشی در امر آموزش در سازمان فنی و حرفه ای کشور به عنوان موسس، مدیر و مربی رسالت آموزشی خود که همانا معلمی با انتقال تجربه است را انجام می دهم.
 
آموزشگاه مقتدری آموزشگاه مطرح در کشور بوده که به همراه سابقه تدریس و مشاوره در طراحی دوخت و لباس و صنایع دستی، را
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد. این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و کسب رضایت هنرآموزان، به منظور
قالب حرفه ای وبلاگ 
جدیدترین قالب های حرفه ای ریسپانسیو و واکنشگرا برای وبلاگ های فارسی زبان. ... قالب حرفه ای واکنش گرا با طراحی سه ستونه برای سیستم های بلاگفا، میهن بلاگ و ...
قالب وبلاگ 
قالب حرفه ای . در: :: دامنه موضوعی : دانلود.عمومی و… :: وضوح نمایش استاندارد : ۷۶۸ * ۱۰۲۴ :: مرورگرهای سازگار : Internet Explorer | FireFox | Opera :: حجم کلی قالب ...
‫قالب بلاگفا حرفه ای سایت ستاپ: قالب های حرفه ای وبلاگ
قالب های حرفه ای فروشگاهی، خبری، شرکتی، شخصی و سه ستونه برای
رتبه 18 کنکور پزشکی و دارای بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتیاز مولفین کتب آموزشی رشته زنان و زایماندارای مقالات متعدد در نشریات معتبر داخلی و خارجیدارای مدرک پیشرفته جراحی زیبایی، ترمیمی و پلاستیک زنان - دکتر ندا سالاریهدارای گواهینامه لیزر واژینال پیشرفته با مونالیزا تاچمدرس لیفت واژن با نخ و تزریق ژل و بوتاکس در ناحیه تناسلیگذراندن دوره نازایی و IVF در کلینیک ابن سینا (مدرک انجام IUI)مدرس آموزش زایمان فیزیولوژیک و بدون دردسابقه انجام بیش
رتبه 18 کنکور پزشکی و دارای بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتیاز مولفین کتب آموزشی رشته زنان و زایماندارای مقالات متعدد در نشریات معتبر داخلی و خارجیدارای مدرک پیشرفته جراحی زیبایی، ترمیمی و پلاستیک زنان - دکتر ندا سالاریهدارای گواهینامه لیزر واژینال پیشرفته با مونالیزا تاچمدرس لیفت واژن با نخ و تزریق ژل و بوتاکس در ناحیه تناسلیگذراندن دوره نازایی و IVF در کلینیک ابن سینا (مدرک انجام IUI)مدرس آموزش زایمان فیزیولوژیک و بدون دردسابقه انجام بیش
رتبه 18 کنکور پزشکی و دارای بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتیاز مولفین کتب آموزشی رشته زنان و زایماندارای مقالات متعدد در نشریات معتبر داخلی و خارجیدارای مدرک پیشرفته جراحی زیبایی، ترمیمی و پلاستیک زنان - دکتر ندا سالاریهدارای گواهینامه لیزر واژینال پیشرفته با مونالیزا تاچمدرس لیفت واژن با نخ و تزریق ژل و بوتاکس در ناحیه تناسلیگذراندن دوره نازایی و IVF در کلینیک ابن سینا (مدرک انجام IUI)مدرس آموزش زایمان فیزیولوژیک و بدون دردسابقه انجام بیش
توضیحات لازم درباره ی شیوه ی پذیرش صرفاً بر اساس #سوابق_تحصیلی جهت مهر سال 1399
 
✔کافی نت فرزاد 
 
✅ زمان ثبتنام و انتخاب رشته ازتاریخ 20/12/1398 لغایت 31/6/1399 میباشد. 
✅ ثبت نام و انتخاب رشته منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد.
✅ داوطلبان مجاز هستند بدون توجه به نوع مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی از کلیه گروههای تحصیلی و رشتههای مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (گروههای تحصیلی علوم ریاضی و فنی،
اصول ساخت پاورپوینت حرفه ای با استفاده از قالب آماده پاورپوینت
ساخت یک پاورپوینت استاندارد و استفاده از قالب آماده پاورپوینت برای داشتن یک ارائه حرفه ای، نیازمند رعایت اصول خاصی نیز می باشد. در این مقاله شما به طور جامع و البته مختصر با اصلی ترین اصول طراحی یک پاورپوینت حرفه ای آشنا خواهید شد. اگر برای شما هم جالب است که در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید، با ما همراه باشید.
اصول و تکنیک های مهم در ساخت پاورپوینت حرفه ای
برای ساخت یک پاورپ

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

باربری سریع و آسان