نتایج جستجو برای عبارت :

این اواخر

از مدت‌ها قبل، انتشار خبرهای مربوط به ساخت تلویزیون از جانب شرکت وان پلاس
آغاز شد. حالا بر اساس گفته‌های یک منبع سرشناس، تلویزیون وان پلاس در
اواخر ماه سپتامبر (اوایل مهر) معرفی می‌شود و در ضمن باید انتظار معرفی
مدل‌های اولد هم داشته باشیم.
ادامه مطلب
این یک غروب لعنتی است. اول از هر چیز فضا خیلی نوستالژیک است، حتی باد نسبتا سردی می وزد که باد مورد علاقه من است. این باد مخصوص غروب های غیر بارانی ماه های مهر تا اسفند است. برعکس آن هم باد گرم و خشکی است که در غروب های تابستان می وزد و بلانسبت شما تف به رویش. این باد من را به یاد غروب یک سه شنبه خنک در اواخر آبان سال 89 می اندازد که از مدرسه برگشتم و با مادرم به نمایشگاه کتاب رفتیم.خیلی خوب بود. سالهاست که نمایشگاه کتاب آنقدر به من خوش نمی گذرد. یا ح
 
بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور از اواخر وقت امروز به تدریج از شدت آلودگی هوا در تهران، کرج، اراک، قم و اصفهان کاسته می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس آخرین نقشه های پیشیابی هواشناسی امروز برای مناطقی از شمال غرب و غرب بارش باران در برخی ساعات همراه با رعد و برق همراه با وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف، برای ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار باران و در ارتفاعات بارش برف و در برخ
بنده دوستی دارم که قبل  ازدواجش افسردگی خیلیییی شدیدی داشت بنا به دلایل کاملا منطقی!این دستمون ازدواج کرده بود و دیگه من ازش خبر نداشتم تا اینکه یک روز تو خیابون مامانم رو دیده بود و شمارشو داده بود و گفته بود خاله تو رو خدا به نگین بگی بهم زنگ بزنه شب یلدا بود که بهش زنگ زدم و باهاش حرف زدم و متوجه شدم بارداره رابطمون ادامه دار شد و من بین حرف زدن ها متوجه میشدم که هنوز افسردگیش ادامه داره خوب بود اما کاملا خوب نشده بود هر از گاهی باهام درد و د
شاید دیده یا شنیده باشید اکثر موارد باغبانی و کاشت درخت در فصل زمستان انجام میشود. زمستان تنها برای کاشت درخت در مناطق معتدل بهترین زمان نیست بلکه در همه مناطق برای افزایش احتمال موفقیت بهتر است زمستان را برای این کار انتخاب کنید. 
در مناطقی که زمین در طول زمستان کاملا یخ میزند، کار کندن گودال دشوارتر میشود و بهتر است درختکاری در اواخر پاییز یا اواخر زمستان صورت بگیرد.

ادامه مطلب
 
گرمابه تاریخی شریفیه متعلق به اوایل دوره پهلوی در تاریخ ۴/۱۱/۹۶ با شماره ۳۱۹۲۲ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. این بنا توسط شیخ محمدحسین اصفهانی ساخته شده و همانند حمام‌های دیگر خزینه‌ای و از دهه ۶۰ به دوشی تغییر کرده که تا اواخر دهه هشتاد نیز مورد بهره برداری قرار داشته است.
 
دکتر امیر ارجمند معاون میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان قزوین پنجشنبه شب با اعلام این خبر گفت: به دنبال اجرای پروژه‌های مرمتی میراث فرهنگی، صنایع دستی
 
سلام
اواخر مرداد ماه هستیم. از اواخر اردی بهشت اینجا چیزی ننوشته ام.
من کماکان بی‌‌‌کار هستم و این عذاب آور ترین اتفاق این 5 ماه گذشته اس. به در های زیادی زده ام اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده. به قدری کلافه و بی حوصله ام که خدا می داند. این که همه اش مجبورم در خانه بمانم، خودش خیلی فرسایشی شده، هم برای من هم خانواده.
رابطه ام با عشقم هر روز بعد جدیدی پیدا میکنه!
از اون دوره اوج اردیبهشت ماه فاصله گرفتیم و دیگه نه خبری از تلفن زدن های هر روزه اس و
برداشت محصول عسل
به محض اتمام جریان شهد در طبیعت و پر شدن شان ها از عسل ، عملیات برداشت محصول عسل شروع می شود .
از جمله دلایلی که نباید استخراج عسل را به تعویق انداخت ،
یکی این است که بعضی از انواع عسل ها به سرعت درون سلول های شان شکرک می زنند و استخراج عسل شکرک زده کار را با مشکل رو به رو می کند . این نوع عسل ها معمولا از شهد گل های پاییزه ؛
مثل ، پیچک و مینا به دست می آید .
عسل گل مینا در عرض ده تا بیست روز پس از قرار گرفتن در شان ها شکرک می زند .
دلیل
حامد مانی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص روند اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه مهندسان گفت:پس از نشست هایی که با طراحان سئوال در این هفته و اوایل هفته آینده  برگزار می‌شود کلید سوالات آزمون آماده شده و در نهایت اواخر هفته آینده، پرسش‌نامه همراه پاسخ برگ آن در سایت قرار می گیرد.
مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در اوایل اردیبهشت۹۸ نتایج اولیه اعلام می‌شود تصریح
با سلام و تبریک سال نو و روز جوان همچنین آرزوی سلامتی برای همه دانشجویان.
با توجه به اطلاعیه دانشگاه تا اواخر این هفته فیلم‌ها و فایل‌های مربوط به درس و تمرین ریاضی مهندسی در سایت دانشگاه و این وبلاگ بارگذاری خواهد شد. با تشکر
من شاعر نیستم. حس میکنم هیچ استعدادی هم در زمینه شعر و شاعری یا ندارم و یا اگر هم داشته باشم، هنوز اونقدر مسئله و دغدغه من نشده که پیگیرش بشم. منتها با توجه به اینکه تو خونه ما همیشه شعر جریان داشته و همچنین رشته تحصیلی من توی دبیرستان، ادبیات و علوم انسانی بوده، من هم دوست داشتم تجربه کنم شعر گفتن رو. اواخر دهه ۸۰ بود که بعد از اینکه یک دور کامل دیوان حافظ رو خوندم، شعر زیر رو با همه اشکالاتش توی اواخر شب تا ابتدای صبح گفتم و این شد اولین غزل من
Shirazart.blog.ir 
* نوعی حکاکی نقره مربوط به اواخر سده ی هجدهم و سده نوزدهم که در آن برش های ریز و کوچکی به شکل نقوش هندسی و با زاویه ای که جلوه ای براق و پر تلالو پدید می آورد ایجاد می شود .این روش مشابه روش کنده کاری روی مبل چوبی است.
زود قضاوت نکن !!!از اواخر سال ۹۷ تا به امروز چندین‌ مورد پیش اومده که افرادی رو در درون خودم قضاوت کردم که بعد متوجه شدم که اشتباه بوده و بعدش حس خیلی بدی رو تجربه کردم.این اخلاق بدی که تازگی خیلی روش زوم کردن رو اینجا ثبت میکنم تا دیگه تکرار نکنم :)
دلم یک اتفاق به یاد ماندنی می خواهد. یک اتفاقی که این اواخر سال بیفتد و من غرق شادی شوم. یک اتفاق به یاد ماندنی که ساعت و روزش یادم بماند. یک اتفاق به یاد ماندنی می خواهم. می خواهم یک چیزی رخ بدهد و وقتی سال ها بعد از من درباره ی سال 98 می پرسند به آن اتفاق فکر کنم، لبخند بزنم و بی تردید بگویم بهترین سال عمرم بود...
دست به قلمم این اواخر اصلا راضی کننده نیست :-\ 
نوشته های بی سرو تهی که حتی خودمم یه سرسوزن راضی نمیکنن ،بنظرم نوشتن تو بلاگ بیشتر حالت یه رفع تکلیفه که هرچندوقت یبار انجامش میدم فقط .من همون آدمیم که از چس ناله کردن بیزاره و این روزام وبلاگ خودش خیلی داره به اون سمت و سو میره.فکر کنم خوب شه اگه همه پستاشو پاک کنم و از اول شروع کنم به نوشتن اگه نظر بدین خوشحال میشم:-) 
پلی استیشن 5 در راه است؛ کنسول گیمینگ نسل آینده سونی تعطیلات اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازار خواهد شد، یعنی حدودا یک سال تا اینکه به این دستگاه دسترسی پیدا کنیم و حداقل چند ماه تا اینکه با ظاهر و شکل و شمایل خود کنسول و کنترلرش آشنا شویم فاصله داریم.
ادامه مطلب
نمیدونم چه مرگمه دوباره بعد یه بازه طولانی تنفر از هرگونه زیورآلات، ویارِ دستبند و انگشتر دارم:)) یه عکس انگشتر ست دیدم تو اینستا،  دلم میخواس پولم ته نمیکشید این اواخر، تا برا مهدیشون میخریدمش:( یه انگشتر هم چشم خودمو گرفته:(( همش بالای ٢٠٠ قیمتشه و من واقعا الان نمیتونم انقدر پول بدم:( مگه صبر کنم تا اخر اسفند، و برا عید سفارش بدم:( اگه دووم بیارم البته:))
تغذیه زنبور عسل
1 –(شربت)از مهمترین موارد تغذیه در اواخر تابستان یا اوایل پاییز که هنوز هوا سرد نشده که مقدار شهد در طبیعت کم یا متوقف می گرد در صورتی که غذا کافی در کندو ها ذخیره نشده باشد بایستی آنها را تغذیه نمود . تا در زمستان ذخیره عسل داشته باشند .
ادامه مطلب
هنر پوستر،سرآغاز طراحی در اروپا،جنگ و تبلیغات،فوتوریسم و ایتالیا،روسیه شوروی،آلمان،هلند،سوئیس،فرانسه،بریتانیا،طراحان و مدیرانهنری ایالات متحده در دهه 1930،جنگ و تبلیغات از دهه 1920تا 1954،ایالات متحده از دهه 1945 تا 1960،سوئیس و گرافیک نوین،ایتالیا و سبک میلان،فرانسه،شمال اروپا،اواخر دهه 80،دهه1970 و پس از آن. طراحان اواخر سده نوزدهم و اوایل سده بیستم وینآموزه‌های جنبش هنر و صنایع دستی را جذب کردند و در رویکرد التقاطی و جهان‌نگرانه‌ی خود در
پیش بینی وضعیت جوی استان در چند روز آینده :
طی امشب همچنان سرما و یخبندان در مناطق کوهستانی 
طی جمعه 16 اسفند و شنبه افزایش دما
از عصر شنبه تا اواخر یکشنبه افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک،  بارش پراکنده ( در ارتفاعات احتمال رگبار برف) پیش بینی می شود. 
 
بازم اسفند و گردوخاک.اَه:|
همسر میگه چرا تو همیشه انتظار داری آب و هوای اینجا تغییر کنه؟! می گم نمی دونم!! :)
تلفظ های خاص زبان انگلیسی:
مقالات تفصیلی: تلفظ انگلیسی و انگلیسی تلفظ زبان خارجی.
اسالزویرایش
نمادها در لیست زیر هستند که از الفبای آوایی بین المللی به عنوان آنها برای رونویسی انگلیسی (به جز در ایالات متحده) استفاده می شود توسط اکثر فرهنگ های لغت ، تخصصی یا نه ، از اواخر 1970s.
ادامه مطلب
«حسن قاسمیان» معاون خدمات شهری و فضا زیست شهردار منطقه۱۷درخصوص اجرای طرح فوریتی نظافت، پاکسازی، لایروبی و رسوب برداری شبکه حقیقی و فرعی جمع آوری آب های سطحی منطقه گفت: «اجرای این طرح از اواخر مرداد آغاز شده است و زمان حال مراحل پایانی را سپری می کند.» قاسمیان گفت: «تا پایان این طرح همگی نهرها، کانال ها و فضای اطراف هر جسمی های محدوده نواحی ۳گانه منطقه۱۷لایروبی و پاکسازی خواهد شد.»
وضعیت جسمیم نگران کننده ست. آخرین بار اواخر تیر این حالت رو داشتم. ازصبح vertigoی شدبدی احساس میکنم و باید کسی دستم رو بگیره تا بتونم راه برم! یا سرم رو از روی کتاب بر میدارم ارتعاشات رو کامل احساس میکنم.
خدایا؟ خواهش میکنم این دفعه هم به خیر بگذره! خواهش میکنم! اصلا علاقه ای به نوارمغز و سی تی اسکن ندارم...روی رفتن پیش پزشکمم بعد قطع کردن داروها روهم ندارم. مرسی.
عسل سیاهدانه:
سیاهدانه گیاهی یک ساله با گل هایی به رنگ سفید و بنفش است . این گیاه دارای برگ های سرخسی شکل متشکل از برگچه است که این برگچه ها به گونه ای گل را احاطه کرده اند که هاله ای اطراف آن دیده می شود . به همین دلیل به این گیاه ، “عشق در هوای مه آلود” هم می گویند . گل های آن به رنگ سفید آبی و صورتی است و اطراف آن یک غلاف وجود دارد . بهترین زمان برای کاشت این گیاه ، اواخر بهار یا اوایل تابستان است .ارتفاع گل سیاه دانه به 38 تا 50 سانتی متر می رسد . گل
shirazart.blog.ir 
ملاط گچ : ۱-( واژه ی اختصاصی " مخلوط گچ " - composition  plaster).اصطلاحی عام برای انواع مخلوط گچ که در اواخر سده ی هجدهم به عنوان جانشینی برای اندود گچ و آهک در انگلستان ابداع شد .این ماده ضد آتش بود ، ترک نمی خورد ، زودتر خشک می شود و لذا بلافاصله می شد بر روی آن نقاشی کرد .۲- مخلوطی از سفید کننده ، صمغ و چسب رنگ که در سده ی هجدهم ابداع و عمدتاً برای قالبگیری تزئینات مبلمان به کار گرفته شد .۳- ملاط سیمان - آهک که در ساختمان سازی به کار می رود .
کاروانسرای خانات بزرگترین کاروانسرای درون شهری تهران بوده است.
این کاروانسرا در اواخر دوران ناصرالدین شاه قاجار  بنا شده است و نزدیک به دو قرن قدمت دارد. معماری آن به شیوهٔ آجر کاری است و دارای دو بخش حیاط و راهروی ورودی است.
ادامه مطلب
چه زمانی برای مکاتبه با اساتید بهتر است؟
اواخر تابستان مکاتبات را انجام دهید که در اینصورت یک ماه تا سه ماه به طول خواهد انجامید تا پاسخی دریافت کنید. اگر استاد مذکور پاسخی نفرستادند، مجددا برای او ایمیل ارسال کنید. دقت کنید که در هر دپارتمان به یک نفر بیشتر ایمیل نزده باشید! نهایتا حدود بازه مهر و آبان ماه باید درگیر امتحانات زبان و جی ار ای (اگر لازم است) شوید و به تدریج  فرم‌های پذیرش را پر کنید.
مهلت‌ها از اواخر آبان شروع می‌شوند و پایان
ما در کلاس خود دانشجوهایی داریم که دروس ترم اول را در دبیرستان ، دروس ترم دوم را ترم اول و حال که در اواخر ترم دوم به سر میبریم در حال مطالعه ی دروس ترم 3 و 4 هستند...همچین دانشجوهای پیش خوانی .. !
آدم هرقدر هم تلاش کنه و موفق باشه اینا رو که میبینه احساس پوچی میکنه :)) که چخبره بابا 
مثلا الانی که من در حال خوندن واسه میانترم هفته ی بعدم و فکر میکنم چقدر دانشجوی خوب و به فکری هستم ، اونا دارن واسه میانترم ترم بعدی آماده میشن :دی
کاش این پنل وبلاگ با گوشی‌های هوشمند آداپته می‌شد تا نوشتن رو ترک نکنیم به خاطر دشواری‌اش!
ــــــــ
گاهی به ارزیابی خودم می‌پردازم. به اینکه در این اواخر
- چه موضوعات مهمی فکرم رو به خودشون مشغول کرد‌ه‌اند؟
- برای کدوم درد بشریت ناراحت شده و گریه کرده‌ام؟
- چه کاری برای رشد و تعالی خودم و اطرافیانم انجام داده‌ام؟
- چه کتاب اندیشه‌پروری خوندم؟
- به کدوم درد بشر اندیشیده‌ام؟
- از عشق‌م چه خبر؟ سبز و پویاست یا نه، زرد و خاموش شده؟
و در کل:
+ چ
یکی از شب های سرد و مه آلود لندن در اواخر قرن نوزدهم است او پشت پنجره پلاک ۲۲۱ بی خیابان بیکر ایستاده و از پشت پرده های ضخیمی که با دکور ویکتوریایی اتاق کاملا هماهنگی دارد بیرون را دید میزنند. jhf بیکاری را ندارد و حوصله اش حسابی سر رفته. زیر لب زمزمه می کند: "پس این قاتل و جنایتکار های لندن کجا هستند".
ادامه مطلب
راه از بین بردن و رفع تلخی زیتون
زیتون یکی از خوش مزه ترین و مفید ترین خوردنی های همراه با غذا است که لذت غذا خوردن را چندین برابر می کند و از ارزش غذایی بالایی برخودار است. گاهی برایمان پیش می آید که هنگام خرید زیتون دقت کافی را نمی کنیم و زیتون تلخ می خریم اما روش هایی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید تلخی زیتون را از بین ببرید. با این بخش از نکات خانه دارینمناک همراه شوید تا راه حل از بین بردن تلخی زیتون را بیاموزید.
روش های از بین ب
نویسنده: کیم وو چونگ
مترجم: محمد سوری
سال چاپ 1989
.این کتاب در سال اواخر سال 1370 در ایران ترجمه شد
،سرگذشت شگفت انگیز "کیم وو چونگ" تاجر کره ای
کسی که پیروزی های صنعت و بازرگانی
.امروز کره مدیون سخت کوشانی همانند اوست

ادامه مطلب
گزارش کارآموزی کارخانه قند

عداد صفحات: 308 صفحهفرمت:word ( قابل ویرایش)مقدمهدر ایران، در قرن اول هجری تولید شکر از نیشکر در خوزستان معمول بوده و کارگاه های متعدد شکر سازی در آن منطقه وجود داشته است. نیشکر در اواخر قرن اول هجری از ایران به مصر و از آنجا به طرابلس و در نیمه اول قرن دوم به اسپانیا و سایر مناطقی که در آن زمان زیر سلطه مسلمین بود، منتقل می شود. مهاجرت صنعت گران ایرانی به خصوص تولیدکنندگان خوزستانی شکر به مناطق مذکور موجب توسعه تولید ش
چرا اینطوریه!چی کار داری میکنی!؟
اواخر اسفند ۹۶ باهم رفتیم و کت خریدیم!
داخل پرو توو آینه گفتم که دلم میخواد اینو برای خودمون بپوشم سال بعد عید ترسیدم بگم که اگه دیر تر شد نگه بد قولی.
گذشت 
۱ سال فیکس 
۱ سال ۱ ماه
بهراد!
دایرکت
داداش این کتی که توو استوری پوشیدی برا خودته؟
آره!
من امشب میخام برم خاستگاری!دیروز کتامو امتحان کردم اصن نمیخورن بهم میشه بهم قرضش بدی؟
بیا ببر
کت پیراهن و کراوات 
برد
رفت خاستگاری 
الانم کلوز فرند با زنش عکس گذاشت
با
از اواخر بهمن ۹۷ شروع کردم به دیدن سریال فرندز،و تاالان تا قسمت ۲ فصل نهم دیدمش.
منو اونجوری نمیخندونه، ولی خب واقعا حال خوب کنه...معمولا قبله خواب دو قسمت ازش میبینم و خیلی حال میده،ازالان قصه تموم شدنشو دارم میگیرم...
تا اینجا با این دو قسمت واقعا خندیدم:قسمت ۲ فصل نهم(اون قضیه مشت زدن راس به جویی و ...)
اگه اشتباه نگم قسمت ۱۷ فصل پنجم(اون قضیه که جویی از پشته پنجره خونه مانیکا یه دختررو تو ساختمون راس میبینه و .....)
الان کهداشتم نظرات قدیمیمو نگاه میگردم ( ماله اواخر سال ۹۵،۹۶) وقتی وارد سایت چند نفر از قدیمیا شدم به طرز عجیبی همشون تبلیغاتی شده بودن !!! 
 گردشگری ، بازاریابی ، کامپیوتر ، جالبتر اونیه که نوشته بود برنج مرغوب!! 
مگه میشه یهو چند تا اینطوری بشه ؟ نکنه بلاگایی که بعد یه مدت خاک میخورن خود به خود میشن صفحه تبلیغاتی ؟:/ 
+ اعصابم خورده چون سهیل و برهان تو سریال بوی باران مردن + لیورپول باخت + فردا ساعت ۶ صبح کلاس دارم ! 
بای  
Something you always think "what if..." about
خیلی چیزها هست ولی شاید به شکل کلی بتونم بگم که چی می شد اگه از اون روزها بهترین استفاده رو می کردم، بهتر عمل می کردم... و حواسم بیشتر می بود...به کارها، رفتارها و خیلی چیزای دیگه...و خیلی چیزای دیگه...
اما خب متاسفانه نمی شه کاریش کرد! کاریه که شده!
ولی چی می شد اگه حسرت گذشته رو نمی خوردم؛ نمی خوردیم :(
یاد یه جمله ای افتادم که می گفت آدما تو اواخر عمر بیشتر حسرت کارهایی رو می خورن که نکردن!  
*روز یازدهم چالش به تاریخ یازده
موضوعات زیادی برای نوشتن دارم. اما در حال حاضر سرما خورده‌ام و پس از صحبت کردن با دوستانم و شنیدن تجربه‌هایشان، از نو فهمیدم که چقدر تنها سفر کردن در ایران برای یک زن دشوار است و این درد را یک مرد هرگز درک نخواهد کرد. این اواخر در کنار هیچ مردی احساس امنیت نمی‌کنم و حتی دیدن یک پسربچه و رد شدن او از کنارم می‌تواند بر من فشار روانی وارد کند. حتی امیدوار هم نیستم که اوضاع بهتر شود. با حقیقت کنار آمده‌ام. دنیا هیچوقت جای امنی برای زن‌ها نبوده.
این عکس خانه و ماشین من است . 
من این خانه رو از اسفند سال 1395 شروع به ساخت کردم و حالا در اواخر سال 1397 کاملاً تکمیل شده و در دیماه 1397 هم این ماشین پراید رو صفر خریدم به مبلغ 36 میلیون تومان . الان هم که این مطلب رو نوشتم روز 6 فروردین ماه 1398 هست و 23 خرداد 1398 یعنی تقریباً کمتر از سه ماه دیگه مراسم عروسی دارم و چند هفته هست که تالار رزرو کردم .
"باید آنقدر تلاش کند تا باورش شود استحقاق رسیدن به آرزوهایش را دارد."
"هوش؟ نمی‌دانم دلش را به چه چیزی از هوشش خوش کرده. مگر تا به حال با آن به جایی رسیده؟"
"احمق را یادت است؟ دو بار یک اشتباه کریه را تکرار کرد. آنقدر کار امروز را به فردا افکند که یک سال گذشت. نمی‌دانم چرا حتی آن اواخر همچنان امیدوار بود! نمی‌فهمید فردا وقتش تمام می‌شود؟"
"او خیلی مهارت دارد در گول زدن خودش. تو را به خدا کاری کن. مگر نمی‌بینی دارم صاف و پوست کنده با تو حرف می‌ز
پیرمرد عاشق امام حسین ع و کربلا بود اواخر اگر پولی به دستش میرسید کنار می گذاشت و به اطرافیانش می گفت انشاالله می رویم کربلا. سه روز بعد از عاشورا از دنیا رفت بالای سرش که رفتند دستانش را به حالت اخترام روی سینه اش گذاشته بود. چندی بعد خواب دیدند که لحظه مرگش دو نفر زیر بغلهایش را گرفتند و بلندش کردند تا به احترام کسی که به دیدنش آمده بود ایستاده باشد او هم دستانش را روی سینه گذاشت تا به امام معصوم ع سلام کند. 
بالاخره روزهای متوالی غصه خوردن معدمون رو باز ناراحت کرد 
و وقتی معده درد می گیرم دیگه همه چی فراموش میشه و فقط معده 
خیلی حالم بده ,من مستحق این درد کوفتی نیستم
باید برم پیش پزشک .
وبنیامین حالش خیلی بده,  خیلی دلتنگه خیلی داغونه 
نمی دونم چکار کنم بهتر بشه ....
کلا روز تعطیلی هاشو با گریه سپری می کنه...
من اینور دنیا غصه افزایش نرخ همه چی و بیکاری خودم و تنش محیط کار و و این اواخر درد معده  نمیزاره به عشق فکر کنم ...نمیزاره دلتنگ شم فقط ته قلبم یک
یه آقایی هست توی فامیلمون... نود و چهار پنج سالشه...
هر روز صبح که میشه، میگه زنگ بزنین بچه‌ها بیان، من امروز میمیرم... چند ساله، هفته‌ای چند بار... این اواخر هم که هر روز...
تا حالا چند تا از بچه‌ها و نوه‌هاش فوت شدن...
طفلی خسته شده از زندگی...
کار و درآمدی هم نداره...
خیلی وقتا واسه مرگش دعا میکنه...
خیلی سخته... خیلی...
 
خدایا برامون بخواه تا آخر عمرمون با شادی و آرامش زندگی کنیم... 
خدایا هیچ موجود زنده‌ای، زندگی اینقد براش سخت نشه که مرگش رو ازت بخو
پوکر رایگان آنلاین از اواخر دهه 1990 در قالب پوکر IRC پخش شد. Planet Poker اولین اتاق کارت آنلاین بود که در سال 1998 بازی های پول واقعی را ارائه داد. اولین بازی پوکر پول واقعی در تاریخ 1 ژانویه سال 1998 مورد بررسی قرار گرفت. نویسنده مایک کارو در اکتبر 1999 به چهره پوکر سیاره تبدیل شد.
ادامه مطلب
فردا ان‌شالله برای مراسم تشییع سردار می‌روم. غم بزرگی بود. من این اواخر برای خشک شدن یک گل کاکتوس هم بغضم می‌گیرد. راستی، گل کاکتوسم خشک شد. این احتمالن اولین بار است با گوشی می‌نویسم قبلن هم دل و دماغ توضیح دادن چیزی را نداشتم، حالا بهانه هم دارم. به هر حال خودم عقل نکردم گل کاکتوست برای چه بود در این زندگی بهاری‌ات، یکی از خواننده‌های وبلاگ بهم گفت بگیرم. 
این شهادت سردار زیادی بزرگ و بی‌مقدمه بود، انگار نویسنده‌ای بخواهد مسیری را در د
مجله اینترنتی لبخند به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  یزید در اواخر عمر دچار جنون شد، رفتار‌های بسیار زشت و ناروایی از خود نشان می‌داد، تعادل روانی نداشت و بعد سر به بیابان گذاشت و بالاخره با خفت و خواری و پستی مرد و در یک نقطه دفن شد. بعد‌ها در دوران مختار و بعد در عصر بنی‌العباس این قبر‌ها را می‌شکافتند و مرده آن‌ها را بعد از سال‌ها بیرون می‌آوردند.
ادامه مطلب
رنگ های ترافیکی پایه آبی از اولین مواد رنگی به شمار می روند که رنگ های ترافیکی بسیاری را در خود دارا هستند. در اواخر مواد رنگی ترموپلاستیک بسیار توسعه یافته اند و در نتیجه به نسبت، قیمت بالاتری دارند. اغلب از این گونه رنگ ها به منظور خط کشی های طولی استفاده می کنند. 
مشخصات رنگ سرد ترافیکی پایه آبی:
رنگ هایی که متعارف برای خط کشی های ترافیکی هستند سه جزء دارند: دانه های رنگی، چسب و دانه های بازتابنده و هر کدام از این سه جزء به نوبه خود کاربرد دا
 اواخر دولت هاشمی رفسنجانی (سازندگی) تورم در قالب یک سیر صعودی به بیش از 49 درصد در سال 1374 رسید و مردم شعار می دادند:  
             رفسنجانی بی غیرت      موز و پیاز یه قیمت
‼️و باز پس از سالها همان مردم با تایید هاشمی به مهره او رای دادند تا دوباره موز و پیاز یک قیمت شود!
این است سرنوشت مردمی که از تاریخ درس نگیرند و حافظه تاریخی شان کوتاه مدت باشد
چرا باید آدم قشنگترین حس هاش رو با آدمای اشتباه share کنه؟
چرا؟
چرا؟
.....
باز تحت فشار روحی قرار گرفتم و گویا به طرز فاجعه باری میل به ابرازش دارم، راحتر بگم بالا بردن دستام به نشانه تسلیم! کاری که این اواخر دائما انجامش دادم.
میدونی انگار تسلیم شدن دم دست ترین گزینه‌س و چقدر رقت انگیزه وقتی کاری از دستت برمیاد و انجام نمیدی. 
میل به مورد علاقه واقع شدن یه آدم درست و حسابی دارم! و این آلارم همیشگی رو تو مخم به صدا درمیاره.... این حال و هوا بارها از م
در عکس زیر قبل و بعد از شیوع کرونا را در نیشابور می بینید.

 
کرونا نام یکی از ویروس های سرماخوردگی است. کرونا ویروس سال هاست که کشف شده. کرونا ویروس ۴۰ گونه مختلف دارد. نوع جدید کرونا ویروس در ووهان چین در اواخر سال ۲۰۱۹ در برخی مردم دیده شد.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
اولین پروژه از: گروه دزگیم
نام بازی: هویج لند
نوع دسته بندی : خانوادگی
وضعیت:آنلاین 
توضیحات بازی: 
در این بازی شما با خرگوش های مختلفی آشنا می شوید که همه ی اینها ، شخصیت های بازی هستند.این بازی فکری و معمایی می باشد و به صورت آنلاین وچند نفره است. این بازی تا اواخر تیر ماه توسط گروه بازی سازی دزگیم ساخته می شود. برای کسب مقام و سکه می توانید هر هفته در تورنمنت شرکت کنید.
                                                             
دربارهٔ شروع چاپ سنگی در ایران روایات متعددی وجود دارد، اما روایت قوی‌تر این است که چاپ سنگی را نخستین بار میرزا صالح شیرازی در تبریز راه‌اندازی کرد. میرزا صالح که از سوی دولت ایران برای فراگیری هنرهای جدید به اروپا رفته بود، در بازگشت یک دستگاه چاپ سنگی با خود به تبریز آورد که آن را در سال ۱۲۲۵ هجری قمری راه انداخت. چاپخانهٔ سنگی در مدت کوتاهی در تهران، اصفهان و سپس سایر شهرهای ایران تأسیس شد و بیش از ۵۰ سال تنها روش چاپ در ایران بود و تا
دربارهٔ شروع چاپ سنگی در ایران روایات متعددی وجود دارد، اما روایت قوی‌تر این است که چاپ سنگی را نخستین بار میرزا صالح شیرازی در تبریز راه‌اندازی کرد. میرزا صالح که از سوی دولت ایران برای فراگیری هنرهای جدید به اروپا رفته بود، در بازگشت یک دستگاه چاپ سنگی با خود به تبریز آورد که آن را در سال ۱۲۲۵ هجری قمری راه انداخت. چاپخانهٔ سنگی در مدت کوتاهی در تهران، اصفهان و سپس سایر شهرهای ایران تأسیس شد و بیش از ۵۰ سال تنها روش چاپ در ایران بود و تا
خروجی حال حاضر مدلهای بلند مدت برای بارش پاییز 1398 در غرب ایران نشان می دهد که مقدار بارشها در نیمه اول آن کمتر از سال گذشته خواهد بود و پاییز به نسبت کم بارشی نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.
البته به علت فاصله زمانی زیاد تا شروع پاییز ، صحت این پیش بینی ها بیشتر از 60 درصد نیست و پیش بینی های  بعدی که در  اواخر تابستان و اوایل پاییز  صدور می شوند،  اهمیت بیشتری خواهند داشت.
 
 
 
 
 
 
 
 
ویروس کرونا چیست و چگونه منتقل می‌شود؟کرونا نوعی ویروس است که باعث ایجاد عفونت در بینی، سینوس‌ها یا گلو فوقانی می‌شود. نام ویروس کرونا از شکل آن گرفته شده که هنگام تصویربرداری با استفاده از میکروسکوپ الکترونی شبیه به یک تاج خورشیدی است
این بیماری برای اولین بار در اواخر دسامبر سال ۲۰۱۹ در ووهان، یکی از شهر‌های بزرگ چین گزارش شده و به سرعت در حال شیوع است. از آن زمان، مسافران با سف
ادامه مطلب
رپ فارسی به شکلی از موسیقی رپ گفته می‌شود که به زبان فارسی خوانده می‌شود. این سبک موسیقی اگر چه عمدتاً متأثر از سبک رپ آمریکایی است، اما تمام ویژگی‌های آن را ندارد و برخی خصوصیات آن در رپ آمریکا وجود ندارد. رپ فارسی در اواخر دههٔ ۱۳۷۰ خورشیدی در ایران شکل گرفته و خواننده‌های زیادی به‌طور زیر زمینی و غیرمجاز در این سبک فعال هستند. در ایران رپکن‌ها از رپ برای اعتراض به مشکلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره استفاده می‌کنند ولی رپ برای م
دو تا دختر یتیمش را با قالیبافی بزرگ کرده بود تا آخر عمرش با نداری ساخت.بعضی وقتها حتی پول نون هم نداشت اواخر عمرش در خانه تنها بود دخترانش که ازدواج کرده بودند در شهر دیگری زندگی می کردند. میگفت اگر من در خانه ام  بمیرم تا چند روز کسی متوجه نمی شود. خدا دوستش داشت شب بیست و یکم ماه رمضان برای شرکت در مراسم احیا به مسجد نزدیک خانه اش رفت بین نماز مغرب و عشا  آخرین کلامش این بود "قدر جمهوری اسلامی را بدانید" سر بر سجده شکر گذاشت و دیگر برای نماز
یعنی واقعاً شما هیچ‌وقت خواب‌های‌تان را به خاطر نمی‌آورید؟ تمام طول روز گوشه‌ای از ذهن‌تان نمی‌ماند؟ هرروز که نه؛ ولی لطفاً بگویید که هرچند روز یک بار، ماهی یک بار، دست کم سالی یک بار که چنین می‌شود. یعنی شما خبر فوت مادربزرگ‌تان، رتبۀ کنکورتان، عروسی عشق‌تان، مهمان‌های ناخوانده، گرفتاری فلان دوست و خیلی اتفاقات مهم و غیرمهم دیگر را اول از خواب‌های‌تان نگرفتید؟ حالا این‌ها به کنار، یعنی خواب‌های کودکی‌تان را مانند خاطرات بیدا
فکر کنم نزدیکای هفتاد سالش باشه.قلبش از کار افتاده، خیلی وقته مریضه.تقریبا از پونزده سال پیش شروع شد، این اواخر بدتر شده، مخصوصا سال گذشته.چند وقت پیشا که دیدمش، اسکلت شده بود.چشاش گود و یه وضعی اصلا.. .الان دیگه بی هوشه.دکترا گفتن کاری نمی تونن بکنن.به هوشم فکر کنم قرار نیست بیاد و یه چیزی شبیه مرگ مغزیه و وصله به دستگاه.فلذا چند روزی کم هستم، اگه اومدید و نبودم بدونید چرا و چگونه.
شعری که ایت الله بهجت(ره) در اواخر عمرشان زمزمه میکردند....
با کدام آبرو، روز شمارش باشیم؟عصرها منتظر صبح بهارش باشیم؟سال ها منتظر سیصد و اندی مرد استآنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...گیرم امروز به ما اذن ملاقاتی دادمرکبی نیست که راهی دیارش باشیمسال ها در پی کار دل ما افتادهیادمان رفت کمی در پی کارش باشیمما چرا؟ خوبترین ها به فدای قدمشحیف او نیست که ما میثم دارش باشیم؟اگر آمد خبر رفتن ما را بدهیدبه گمانم که بنا نیست کنارش باشیم...
اللهم عجل لول
پراگماتیسم فلسفه ای است که اول بار در آمریکا پدید آمد و در تفکر و حیات عقلی این سرزمین تاثیر زیادی بر جای گذاشت. این فلسفه در اواخر قرن نوزدهم با متفکرانی نظیر ویلیام جیمز و جان دیویی به ظهور رسید. به نظر این متفکران، پراگماتیسم انقلابی است علیه ایده آلیسم و کاوشهای عقلی محض که هیچ فایده ای برای انسان ندارد. در حالی که این فلسفه، روشی است درحل مسائل عقلی که می تواند در سیر ترقی انسان بسیار سودمند باشد (گوتک، 1384).
ادامه مطلب
خروجی حال حاضر مدلهای بلند مدت برای بارش پاییز 1398 در غرب ایران نشان می دهد که مقدار بارشها در نیمه اول آن کمتر از سال گذشته خواهد بود و پاییز به نسبت کم بارشی نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.
البته به علت فاصله زمانی زیاد تا شروع پاییز ، صحت این پیش بینی ها بیشتر از 60 درصد نیست و پیش بینی های  بعدی که در  اواخر تابستان و اوایل پاییز  صدور می شوند،  اهمیت بیشتری خواهند داشت.



تاریخ ارسال مطلب : 11 مرداد 1398
کروناویروس / Coronavirus یا ویروس کرونا به خانواده بزرگی از ویروس ها می‌گویند که شامل ویروس سرماخوردگی و عامل بیماری سارس است. کرونا چینی یا ویروس کرونای ووهان ویروس تنفسی جدیدی است که در اواخر سال 2019 و اوایل سال 2020 از استان هوبی و شهر ووهان چین شروع شد و افراد زیادی را به کام مرگ کشانده است. بیماری حاصل از این ویروس «سندرم تنفسی حاد کروناویروس 2» (SARS-CoV-2) نام دارد و سازمان بهداشت جهانی (WHO) پس از عبور تعداد قربانیان از مرز ۱۰۰۰ نفر، نام این ویروس را
خروجی حال حاضر مدلهای بلند مدت برای بارش پاییز 1398 در غرب ایران نشان می دهد که مقدار بارشها در نیمه اول آن کمتر از سال گذشته خواهد بود و پاییز به نسبت کم بارشی نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.
البته به علت فاصله زمانی زیاد تا شروع پاییز ، صحت این پیش بینی ها بیشتر از 60 درصد نیست و پیش بینی های  بعدی که در  اواخر تابستان و اوایل پاییز  صدور می شوند،  اهمیت بیشتری خواهند داشت.
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ ارسال مطلب : 11 مرداد 1398
خروجی حال حاضر مدلهای بلند مدت برای بارش پاییز 1398 در غرب ایران نشان می دهد که مقدار بارشها در نیمه اول آن کمتر از سال گذشته خواهد بود و پاییز به نسبت کم بارشی نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.
البته به علت فاصله زمانی زیاد تا شروع پاییز ، صحت این پیش بینی ها بیشتر از 60 درصد نیست و پیش بینی های  بعدی که در  اواخر تابستان و اوایل پاییز  صدور می شوند،  اهمیت بیشتری خواهند داشت.



تاریخ ارسال مطلب : 11 مرداد 1398
عطر (وام‌واژه از زبان عربی) ماده‌‌ای خوشبو است که برای خوشبوسازی بدن یا محیط و یا محصول استفاده می‌شود. عطر از مواد صنعتی و یا طبیعی، ترکیب و ساخته می‌شود. مواد اولیه معطر سازنده‌ی عطر از طریق استخراج از منابع گیاهی، حیوانی یا از روش‌های تولید مصنوعی مواد شیمیایی تهیه می‌گردند.
از طریق متن‌ها و حفاری‌های باستان‌شناسی معلوم شده‌است عطرها در بعضی از تمدن‌های اولیه انسانی وجود داشته‌اند. عطرسازی مدرن از اواخر قرن نوزدهم میلادی که تول
شناخت آفات درخت پسته
درختان پسته همیشه توسط تعداد زیادی از آفت مخصوصا حشرات مورد حمله قرار می گیرند. ضررات آفات و نبود اطلاعات کافی از کنترل آفات و بیماری ها یکی از بزرگترین و مهم ترین مشکلات کشاورزان است.
پر اهمیت ترین ضررات آفات پسته مضرات کیفی و کمی هستند. مضرات کیفی شامل زیاد شدن درصد پوکی و ناخندانی و ضررات کمی مانند کم شدن عملکرد حاصل از ریزش خوشه‌ و میوه‌ و همین طور میتواند سبب ضعف و خشک شدن سرشاخه‌ و سبب از بین رفتن کامل درختان بارور
در حال حاضر، هیچ چیز خاصی نیست. اواخر تیرماه هست و نمیدونم چندُم.
دیروز رفتم کافه بوم. چند روزی میشد که میخواستم کافه برم و هی نمیرفتم. دیروز رفتم. اسپرسو عربیکا. دوست نداشتم خیلی طعمشو. یه تُرشی خاصی داشت که به تلخیش میچربید و حسِ خوب قهوه رو میدزدید.
یکی دو روزه کتاب "جز از کل" رو شروع کردم. یه مقدار سرعت خوندنم پایین اومده جدیدا، از وقتی دوباره کم و بیش به نت وصل میشم. ولی کماکان میخونم و امروز بیشتر هم میخونم. الکی وقت نزارم پای اینترنت.
هوا گر
2424 - «اسدا... علم» وزیر دربار و از
نزدیکان «محمدرضا پهلوی» در خاطراتش می‌نویسد: "فرمودند روزنامه‌ها را
مواخذه کنم که چرا نام تختی قهرمان سابق کشتی را که در المپیک‌های سابق
مدال طلا برد، نوشته‌اند. گویا تختی در اواخر مصدقی شده بود ... ممکن نیست
شاه از خطایی دربگذرد، حتی بعد از مرگ کسی. البته از اینگونه خطاها ...
وگرنه از خطاهای دیگر می‌گذرد."منبع: خاطرات علم، جلد۲، ص۲۸۶
دانلود فایل اصلی
 اواخر دولت هاشمی رفسنجانی (سازندگی) تورم در قالب یک سیر صعودی به بیش از 49 درصد در سال 1374 رسید و مردم شعار می دادند:  
             رفسنجانی بی غیرت      موز و پیاز یه قیمت
‼️و باز پس از سالها همان مردم با تایید هاشمی به مهره او رای دادند تا دوباره موز و پیاز یک قیمت شود!
البته از اتاق فرمان اشاره کردند که قیمت پیاز با خلق یک حماسه تاریخی قیمت موز رو هم رد کرده
این است سرنوشت مردمی که از تاریخ درس نگیرند و حافظه تاریخی شان کوتاه مدت باشد
خوبی این روزای
زندگیم اینه که در آخر شب کلی نکات تازه ای دارم که برای خودم می نویسم و واسه
بهتر شدنشون برنامه می ریزم و تلاش می کنم. امروز فهمیدم که یه لحظه هایی هست که
واقعا نمیتونم با طرف مقابلم ارتباط یا حس بگیرم و این مسئله این اواخر خیلی برای
من تکرار شده و چه فاجعه هایی رو به مراتب واسه من پیش آورده.
ادامه مطلب
عصر جمعه در حال درس خوندن و استفاده از ته مونده های انرژیم میدونی یهو چی یادم اومد؟!تمام روزهایی که با شوق من زودتر رسیدم و کل تئاتر شهر رو زیر نظر گذروندم که پیداش کنم!
اینکه هر آدمی از کنارم میگذشت یه لبخند گنده روی لب من میدید و بس
این اواخر حس میکردم میاد یه جا قایم میشه منو زیر نظر میگیره :]]
درسته هربار شوخی میکنم که دیگه از این به بعد زود نمیرم اما مطمئنم که بازم زودتر از اون میرسم. 
راستش عمدا زودتر میرسم که این حس قشنگ رو از خودم نگیرم :)
د
"سه‌ خواهر" درباره ی پوسیدگی و نابودی اشرافیت اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن بیست روسیه است. نمایش نامه داستان زندگی و دل‌مشغولی خانواده ی پروزروف است که از سه خواهر به نام های اولگا، ماشا و ایرینا و برادرشان آندره‌ئی تشکیل شده است._________________این نمایش نامه، زنانه ترین نمایش نامه ی چخوف است و شاید همین تبحّر او در نگارش "نزیسته ها" بود که باعث شد چخوف در بین انگلیسی زبانانِ دنیا، بعد از شکسپیر بیشترین طرفدار را داشته باشد._________________نام کتاب: #سه_خواه
این گیاه بومی مکزیک، آمریکای مرکزی و کلمبیا بوده و دارای ۳۰ گونه است. حدود ۲۰۰۰۰ رقم دارد که اغلب آنها از D. pinnataو D. coccineaمشتق شده اند. گیاهی دایمی و حساس به سرما با ریشه های ژوخه ای گرد یا دوکی شکل می باشد. برگ ها مرکب، بزرگ و دندانه دار است و گل ها به صورت یک رنگ، دورنگ و چند رنگ شامل سفید، زرد، نارنجی، قرمز و بنفش دیده می شود. گل ها ممکن است کم پر، نیمه پرپر یا پرپر باشند. قطر گل بین گونه ها بسیار متغیر بوده و ممکن است از کمتر از ۱۰ سانتی متر تا بی
این فیلم را دیروز دیدم و کلی هم شکارم که چرا زودتر ندیدم..
وسواس غریبی دارم که فیلم سال را در همان آب و تاب کلوس آپ و اوایل اکران ببینم وگرنه می ماند تا ابدالدهر که حالم بکشد .. 
خب فیلم جدید تارانتینو با تولید کلمبیا پیکچرز:) انتشار سونی پیکچرز و یک بکس از بازیگران خفن طور از جمله مارگو رابی؛)
باید بگویم حدود یک ساعت و نیم از فیلم گذشته بود که داشتم زنجیر پاره میکردم و کم مانده بود فیلم را نصفه نیمه ول کنم بروم ولی 40دقیقه پایانی فیلم را از هر ل
باید از اول شروع کنی. همه همین را میگویند. اما زندگی که شطرنج نیست؛ آدم وقتی محبوبش را از دست میدهد که دیگر واقعاً نمیتواند از اول شروع کند بیش‌تر چیزی است شبیه ادامه دادن بدون او...
+اولین تماس تلفنی از بهشت
در تاریکى متوجه نشده بودم پدرم کنارم نشسته است
با حسى شبیه گناهکاران زمزمه کردم:
این اواخر بعضى شب ها بى خواب مى شم.
با مهربانى زمزمه کرد: مى گذره. هنوز جوونى. هنوز خیلى زوده که به خاطر غصه هات بى خواب بشى. نترس. اما وقتى به سن من برسى چیزهایى
سنگ مصنوعی از اواخر دهه 70 میلادی با استفاده از مواد شیمیائی ( آکریلیک ها و پلیمرها و رزین ها ) در کشور آمریکا تولید شد . در دهه 90 میلادی شرکت برتون ایتالیا با استفاده از فن آوری تولید در خلاء و استفاده از رزین های خاص موفق به تولید سنگ مصنوعی رزینی با نام Bretonstone گردید که در حال حاضر بازار بین المللی به ارزش حدود 3 میلیارد دلار دارد . 
موارد استفاده این محصول ، رویه میزها و کانتر آشپزخانه ها و دستشوئی ها و تزئینات داخلی می باشد . غیر قابل بازیافت ب
اون موردی که این اواخر دربارش حرف زدم و کمی حس بهش داشتم این اواخر سرد شده بود و درست جوابم نمیداد.
یه عکس گذاشته بود که دیدم حلقه دستشه... براش پیام فرستادم و تبریک گفتم.
انکار کرد و گفت که این حلقه همینطوری الکی دستم هست و بهش عادت کردم و واقعا فکر کردید من نامزد کنم به شما نمیگم؟!
منم گفتم از همین تعجب کردم و این مساله گذشت.
دیروز دیدم پیام هامو سین نکرده و وقتی پروفایلش رو چک کردم متوجه شدم بلاکم کرده!!
کلی تعجب کردم و وقتی مطمئن شدم که بلاکم ک
طبق اعلام قبلی کمپانی نوکیا مبنی بر معرفی مدل 110 در سه ماهه دوم سال 2012، این مدل در اواخر بهار 2012 به بازار معرفی گردید. نوکیا 110 یک گوشی ارزان قیمت ابتدایی است که در آن از یک صفحه نمایش 1.8 اینچی رنگی استفاده شده است. دوربین ..
بیشتر در ادامه مطلب ....(نوار زرد رنگ)
ادامه مطلب
ین سبک از کابینت آشپزخانه که در اواخر قرن بیستم با به وجود آمدن مصنوعات چوبی به وجود آمد یکی از پرطرفدارترین سبک­های کابینت می­باشد که با تنوعی که در متریال­ها و رنگ­بندی کابینت آن وجود دارد خیلی عظیمی از افراد را به سمت خود کشیده است در این سبک طراح کابینت اشپزخانهنیز بسیار زیاد جای مانور داده و طراحی­های بسیار زیادی وجود دارد. قیمت این محصول راببینید این مطلب را بخوانید
رکود بازار خودرو به دلیل شیوع بیماری کرونا طی هفته گذشته نیز تداوم داشت. همراه با شیوع کرونا بسیاری از بازارها از جمله بازار خودرو روزهای خلوتی را سپری می‌کنند، این در شرایطی است که به‌طور معمول خرید و فروش در اواخر سال با رونق زیادی روبه‌روست.
ادامه مطلب
کارهای زنبورداری اسفند ماه
این مقاله آخرین مقاله از سری مقاله های ماهانه رویال می‌باشد یعنی زنبورداری اسفند ماه.
در اسفند ماه هم مهمترین وظیفه زنبور دار گرم نگهداشتن و گرم بسته بندی
نمودن کندوها در محل خودشان است. این کار تا اواخر فروردین ماه و با هر
شیوه ممکن باید انجام گیرد. ملکه بعد از یک استراحت زمستانی تخمگذاری را از
سرگرفته است. به همان نسبت که طبیعت شکوفه و گرده گل
در اختیار زنبورها قرار می دهد ملکه نیز به همان نسبت روزانه تخم می
تا همین اواخر، دنیای طراحی تحت سلطه طراحی های بسته ، متقارن، متوازن و ساکن قرار گرفته بود. با آمدن سال 2016 و 2017 ، تعداد زیادی از وبسایتها از این سبک فاصله گرفتند. طراحی های سایت با سبک باز حاوی عناصری معلق،و محرک که با سرعت و آزادانه به جایی خارج از صفحه نمایش می گریزند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند- نمونه هایی از این کار را می توان در سایت های:
booneselections.com
durimel.io
romainpsd.comمشاهده کرد.حرکت و پخش این عناصر روی صفحه وبسایت های مورد نظر، این تصور را می
ما یه جاهایی حریف جبر زندگی نمیشیم...
االن که دارم این متن رو مینویسم حالم خیلی عجیبه... خیلی.. یادمه اواخر اسفند 97 یه متن خوشگل نوشتم که عزیزم، سال 98 سال ماست! اما سال 98 سال من شد اواخرش... 
امروز غروب بنا به اتفاقات عجیب و پیچیده با فرشته کات کردم. خیلی حالم عجیبه از طرفی میدونم رابطه ما به جای خاصی نمیرسه اما از طرفی خیلی عذاب وجدان دارم... 
فقط این شعر توی گوشمه:
ما یه جاهایی حریف ، جبر زندگی نمیشیمدور هم میگشتیم اما تو جهانای موازی/نرسیدن منطقی
در میان اختلالات خواب، سندروم انفجار سر (EHS) همانطور که از اسمش هم پیداست بسیار آزاردهنده و عذاب آور است. اگر شما هم نصفه شب با صدای بمب هراسان از خواب می‌پرید،  قطعا بهتر از هر کسی می‌فهمید که چقدر سخت است که تشخیص دهید صدایی که با وحشت بیدارتان کرده، تنها در سرتان بوده و در خیابان یا خانه‌تان چیزی منفجر نشده است.حدوداً اواخر دهه ۱۸۷۰ میلادی بود که این بیماری کشف شد و تحقیقات روی آن شروع شد و متخصصین به دنبال درمان سندرم انفجار سر گشتند.اگر
جامعه افسارگسیخته‌ای شده! در یک مدل تحلیل که در دنیای بورس رایجه، معتقدند همه روندهای قیمتی پنج موج دارند، چه صعودی و چه نزولی! هر موج از این پنج موج هم، پنج موج کوچکتر دارند. حتی اگر پنج موج اصلی رو زوم اوت کنیم، می‌بینیم که حتی اونها هم جزئی از یک پنج موجی بزرگترند! و به همین ترتیب الی آخر! اگر این پنج موج رو به دنیای سیاست تعمیم بدیم، الان در اواخر موج پنجم هستیم! انتهای این موج از لحاظ زمانی باید جایی در سال 98 باشه.
بنظرم حتی آدمها هم در یک
کروناویرو‌س‌‌ها علل شایع سرماخوردگی و عفونت‌های دستگاه تنفسی است. در اواخر سال 2019، نوع جدیدی از کروناویروس باعث بیمار شدن مردم در چین شد. ممکن است این ویروس را به نام COVID-19 بشنوید.
برخی از اولین موارد ابتلا به کروناویروس (COVID-19) در افرادی که به بازار فروش غذاهای دریایی زنده و حیوانات مراجعه کرده بود، تشخیص داده شده بودند.
هنگامی‌ که ویروس‌ها از حیوانات به مردم منتقل می‌شوند، ممکن است مدتی طول بکشد تا کارشناسان پزشکی و سلامتی جزئیات ویروس
کروناویرو‌س‌‌ها علل شایع سرماخوردگی و عفونت‌های دستگاه تنفسی است. در اواخر سال 2019، نوع جدیدی از کروناویروس باعث بیمار شدن مردم در چین شد. ممکن است این ویروس را به نام COVID-19 بشنوید.
برخی از اولین موارد ابتلا به کروناویروس (COVID-19) در افرادی که به بازار فروش غذاهای دریایی زنده و حیوانات مراجعه کرده بود، تشخیص داده شده بودند.
هنگامی‌ که ویروس‌ها از حیوانات به مردم منتقل می‌شوند، ممکن است مدتی طول بکشد تا کارشناسان پزشکی و سلامتی جزئیات ویروس
پاورپوینت بررسی خانه های تاریخی تبریز پاورپوینت خانه های تاریخی تبریز در 84 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




دسته بندی
معماری

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
2271 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
84

پاورپوینت خانه های تاریخی تبریز در 84 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
 
 
 
تبریزمقدمه:
تبریز به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای کشور با بیشینه تاریخی و فرهنگی از گذشته های دور بنیانگذار بسیاری از سبک های هنری و پیشگام در عرصه های فرهنگی و اجتماعی بوده است
هرچند سال 1398 سالی سرنوشت ساز و موّاج بوده و می باشد، شخصی می گفت: امسال در ایران سه موج داریم. یکی همین موج گران کردن بنزین و پیامدهای ناگوارش، موج دیگری در دی ماه، و موج سومی که از دو موج قبلی بزرگتر است، در اواخر بهمن ماه.
.......................................................................................................1398/9/10کانال آخر الزّمان
سلیقه موسیقایی ام برگشته. با "دو شب" سورنا سر تکان میدهم و اهنگ "دوسال" که نمیدانم خواننده اش کیست را روی تکرار میگذارم. رپ های جدید و خوب به دستم میرسد و من سر راه از بهرام هم لود میکنم. دوره بازگشت ادبی به سمت رپ! 
کمی باید فکر کنم ببینم قدیم ها چه رپ هایی را گوش میدادم. برگردم سمت همان ها. سورنا و بهرام که حسابشان سوا، صادق، شایع. یک پسره ای هم بود که اسمش را یادم نیست! 
 تصورم از بزرگ شدن این بود که مثلا بنشینم توی کافه موکا و لاته و امثالهم بخور
من زمانی که مختارنامه رو میدیدم یه نکته ای برام خیلی جالب بود و اون اینکه در اوایل سریال مختار شخصیتی بود که براش پیروز شدن مهم بود نه حق طلبی اما در اواخر سریال براش حق مهم شد و به شهادت رسید.
این نکته ای هستش که تو سیاست هم مشاهده میشه یعنی خیلی ها از فلان گروه یا حزب حمایت میکنند نه چون اون گروه بر حقه چون نفسشون میگه از فلان گروه حمایت کن و نتیجه اش میشه همین انتخابات هایی که همه رای میدن تا حال فلان گروه رو بگیرن.
قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟
چیزی نمانده تا زمانی که هیچ‌کس روی زمین یادش نیاید دنیا پیش از اینترنت چه شکلی بود. آن‌هایی که اواخر دهۀ ۱۹۷۰ به دنیا آمدند، آخرین نسلی‌اند که بدون اینترنت بزرگ شدند. جامعه‌شناسان به آن‌ها «واپسین معصومان» یا «مهاجران دیجیتال» می‌گویند. آن «معصومیتِ» ازدست‌رفته، اگر اصلاً معصومیتی در کار بوده، چه بود؟ یک نویسنده‌ و گزارشگر کانادایی به ایامی می‌اندیشد که ذهنمان اجازۀ سرگردانی داشت.
ادامه مطلب
صبح امروز در دیدار اعضای شورایعالی حوزه های علمیه: برای شناسایی و بکارگیری استعدادهای برتر فکری از میان طلاب جوان برنامه ریزی کنید. در بخشهای گوناگون کشور، بعضاً کارهای بزرگ و ابتکارات شگفت انگیزی به دست جوانان انجام میشود و در بخش حوزه و طلبگی نیز یقیناً چنین استعدادهایی وجود دارند/ دشمن برای شناسایی نقاط مؤثر انقلاب و ضربه زدن به مبانی اساسی آن برنامه دارد و از جمله مقاصد آنها حوزه های علمیه است. صیانت از شور انقلابی و طلاب جوان با توجه ب
میوه این رقم متوسط تا درشت، کشیده تا کمی کروی، کم بذر یا بی بذر است که در مرحله بلوغ بخوبی رنگ گرفته ولی بعد از آن تحت برخی شرایط دوباره سبز می شود. پوست میوه دارای ضخامت متوسط بوده وگوشت آن معطر، پرآب و معمولاً تا حدودی اسیدی است. در صورت نگهداری طولانی مدت میوه روی درخت ممکن است رنگ آنها در اواخر فصل مجدداً سبز شود. عمر انباری این رقم نیز بالاست. والنسیا برای کارخانجات فرآوری رقمی ایده آل محسوب می شود. در بین ارقام پرتقال درخت والنسیا بزرگ و
عادت داشت مدام برود قبرستان. چند ماهی یکبار، ماهی یکبار، این اواخر هفته‌ای یکبار می‌رفت قبرستان. رفیق از دنیا رفته‌ای داشتیم که غم از دست دادنش برای او هیچ جوره فروکش نمی‌کرد. می‌گویند سوگ از دست دادن یک عزیز اگر بیشتر از شش ماه طول بکشد یعنی باید بروی یک فکری به حال خودت بکنی. بروی پی دوا و درمان. دوا و درمانش این بود که مدام برود قبرستان. سرش را می‌انداخت پایین و آرام آرام طوری که پا روی سنگ قبر عزیز کسی نگذارد راه می‌افتاد سمت قبر رفیقش.
از کامپیوتر کلوسوس دو نسخه Mark 1 و Mark 2 توسط رمزگشایان بریتانیایی ساخته شد تا بتوانند پیام های رمزی آلمان ها را در اواخر جنگ جهانی دوم رمزگشایی کنند. این کامپیوترها در هر ثانیه ۵۰۰۰ کارکتر را پردازش می کردند. البته قدرت پردازشی شان بیش از این بود اما در صورت افزایش سرعت، نوارهای کاغذی حاوی اطلاعات پاره می شدند! تا دهه ۷۰ میلادی بخاطر مسائل محرمانه و ترس از تغییر الگوریتم های رمزنگاری دشمن، کسی از وجود کامپیوترهای رمزگشای کلوسوس نزد بریتانیای
اربعینکتاب فضل زیارة الحسین علیه السلام یکی از منابع کهنی است که در آن حدود نود روایت در فضیلت زیارت امام حسین(ع) جمع آوری شده.مولف این کتاب دانشمند زیدی مذهب ابوعبدالله محمد بن علی حسنی علوی است که در اواخر قرن چهارم و نیمه اول قرن پنجم در کوفه زندگی می کرده و در سال 445 هجری قمری درگذشته است.این کتاب سال ها پیش بر اساس یک نسخه خطی قدیمی با تحقیق  استاد سید احمد حسینی توسط کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی منتشر شده است.فضل زیارة الحسین علیه السلام
ساعت 8 صبح ماه رمضان کلاس جبرانی گذاشته بودند با یک استاد حساس به همه چی!
خیلی ها این اواخر دیگر فقط به نیت حذف نشدن می آمدند. بچه ها بدو بدو خودشان را به کلاس استاد حساس می‌رساندند. هرکسی وارد می‌شد، به عنوان اولین حرکت، سر می‌چرخاند به سمت فنکوئل خاموش و با دیدن چهره پوکر استاد و کتی که در آن گرما به تن کرده بود، بدون هیچ اعتراضی می‌نشست سر جایش. تا اینکه استاد ترمومتر را درآورد و شروع کرد به لحاظ علمی اثبات کردن اینکه الان هوا خوب است و آدم
تور زمینی وان از تبریز
آبشار مـــرادیه و پل بنــدِماهی
این آبشار در ده کیلومتری شهرستان مــرادیه و روی رودخانه بــندِماهی قرار گرفته است. مقابل این آبشار پل متحرکی قرار دارد که از آنجا تصــاویر زیبایی از آبشار قابل مشاهده می‌باشد. اطراف این آبشـــار محل مناسبی جهت خوش‌گذرانی میباشد.
پل بندِماهــی روی رودخـــانه بندِماهی در شصت کیلومتری مرکــز شهر وان ترکیه قرار گرفته . بنا بر گفته‌ها ساخت این پل در اواخر قرن 13 میلادی صورت گرفته است.
منب
ساعت 8 صبح ماه رمضان کلاس جبرانی گذاشته بودند با یک استاد حساس به همه چی!
خیلی ها این اواخر دیگر فقط به نیت حذف نشدن می آمدند. بچه ها بدو بدو خودشان را به کلاس استاد حساس می‌رساندند. هرکسی وارد می‌شد، به عنوان اولین حرکت، سر می‌چرخاند به سمت فنکوئل خاموش و با دیدن چهره پوکر استاد و کتی که در آن گرما به تن کرده بود، بدون هیچ اعتراضی می‌نشست سر جایش. تا اینکه استاد ترمومتر را درآورد و شروع کرد به لحاظ علمی اثبات کردن اینکه الان هوا خوب است و فیز
مایکروسافت روز پنجشنبه اولین کنسول بازی ها را برای کنسول جدید Xbox خود که در سال جاری میلادی ارائه شده بود ، ارائه داد و در آن زمان برای همه طرفداران گرسنه برای فرار در زمان بیماری همه گیر.
آخرین مورد اضافه شدن به حق رای دادن یخبندان "Assassin's Creed" یوبیسافت به نام "Valhalla" ، جذابیت ستاره در طی یک رویداد پخش شده و استودیوی بازی از سراسر جهان بود.
این رویداد تلاش های مایکروسافت را برای تقویت بازی های خود با یک کنسول نسل جدید و عناوین بازی محبوب برای کمک
ویروسها در طول دوره حیات خود جهش تکاملی پیدا می کنند. طبق این مدل، ویروس آنفولانزا نیز با یک جهش تکاملی زیستی، به "ویروس کرونا" تبدیل می شود.
از همین رو است که علائم و روشهای پیشگیری این دو بیماری شبیه به هم اما ویروس کرونا از ویروس آنفولانزا خطرناک تر است.
 
کرونا نوعی ویروس است که باعث ایجاد عفونت در بینی، سینوس‌ها یا گلو فوقانی می‌شود. نام ویروس کرونا از شکل آن گرفته شده که هنگام تصویربرداری با استفاده از میکروسکوپ الکترونی شبیه به یک تاج
بیست سالگی برای من سن خیلی مهمیه و همیشه برام مهم بوده که تا قبل از اتمام بیست سالگیم، من حسابی کیف کرده باشم و کارای مفید کرده باشم و به معنای واقعی "زندگی" بکنم. و خب من اینجام و تقریبا پنج ماهی از بیست سالگیم گذشته و من این اواخر زیاد از شرایط راضی نبودم.
بنابراین همونطور که چند روزه ذهنم درگیر شده، امشب یه لیست نوشتم از بیست کاری که تا قبل از تموم شدن بیست سالگیم باید انجام بدم. البته ممکنه به مرور باز فعالیت هایی بهش اضافه بشه اما چون اولین
دکتر خادم در گذشت
دکتر خادم سالها بود که از بیماری سرطان رنج می برد و در این اواخر بشدت ضعیف و ناتوان شده بود دکتر خادم  بعد از تحمل سالها درد و رنج به دیار باقی پر کشید
دکتر خادم دهه هشاد بود که به عنوان یک پزشک جوان و تازه کار به زیباکنار آمد و مطب پزشکی او سالهاست که تنها مطب پزشکی در زیباکنار می باشد.
حالا بعد از در گذشت دکتر خادم در زیباکنار پزشک دیگری نیست و باید دید چه مدت طول خواهد کشید که دوباره در زیباکنار مطب جدیدی بازگشایی گردد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها