نتایج جستجو برای عبارت :

پیشنهاد برای خرید mp3 player

 
// 2. This code loads the IFrame Player API code asynchronously.
var tag = document.createElement('script');
tag.src = "https://www.youtube.com/iframe_api";
var firstScriptTag = document.getElementsByTagName('script')[0];
firstScriptTag.parentNode.insertBefore(tag, firstScriptTag);
// 3. This function creates an (and YouTube player)
// after the API code downloads.
var player;
function onYouTubeIframeAPIReady() {
player = new YT.Player('player', {
height: '500',
width: '500',
videoId: 'aJTN9G7J31k',
events: {
'onReady': onPlayerReady,
'onStateChange': onPlayerStateChange
}
});
}
// 4. The API will call this function when the vide
دریافت
حجم: 25.2 مگابایتتوضیحات: GOM Media Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.
<!-- Video Player by www.1abzar.com --->
<script type="text/javascript" src="http://www.1abzar.ir/abzar/tools/video-player/swfobject.js"></script><script type="text/javascript" src="http://1abzar.ir/abzar/tools/video-player/?w=400&h=300&pic=&url=https://hw1.asset.aparat.com/aparat-video/17fcb10a88acc9fdca92627062684e1d14737293-720p__29440.mp4"></script><div style="display:none"><h3><a href="http://www.1abzar.com/abzar/video-player.php">&#1662;&#1582;&#1588; &#1608;&#1740;&#1583;&#1740;&#1608;</a></h3></div>
<!--  Video Player by www.1abzar.com --->
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
به نام خداوند بخشنده مهربان

نرم‌افزارهای KMPlayer و VLC Player هر دو پلیرهای محبوبی هستند که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از آنها برای پخش فایل‌های چندرسانه‌ای خود بر روی رایانه استفاده می‌کنند. تفاوت اصلی KMPlayer و VLC Player در این است که KMPlayer نسخه پرتابل ندارد و سورس کد آن در دسترس کاربر (open source) نیست، درحالی‌که VLC Player هر دوی این ویژگی‌ها را دارد.
ادامه مطلب
در وبسایت نوکو یک مجموعه ویدویویی درباره آموزش ورزش بارداری وجود دارد که می توانید از طریق لینک های زیر آنها را تماشا کنید.
               
 
 
مادران عزیز شما باید با توجه به شرایط و توانایی لازم و نداشتن مشکلات طبی قبل از انجام هرگونه فعالیتی باید با ماما و پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید ۹ ماه بارداری خود را بی خطر بگذرانید که عوارضی برای شما و فرزند عزیزتان به همراه نداشته باشد.
 
سرویس همپای مادر که توسط تیم نوکو راه اندازی شده به صورت آ
سلام دوستان
شاید برای شما هم پیش اومده که بعضی اوقات ، فایل های ویدئویی سیستمتون ، توسط مدیا پلیر خود ویندوز باز میشه ( یعنی با وجود اینکه VLC Media Player روی سیستمتون نصب هست ، اما باز هم فایل صوتی یا تصویری مورد نظرتون با پلیرهایی مثل پلیر خود ویندوز و... باز میشه )
اگر به چنین مشکلی بر خوردید ، حتما ادامه مطلب رو بخونید !
ادامه مطلب
<script>AudioPlayer.embed("player",{soundFile:"http://dl.next1.ir/files/2018/03/tak/EvanBand-AroomeJoonam-128(www.Next1.ir).mp3",transparentpagebg:"yes",autostart:"yes",titles:"Mohammad Poordadash",loop:"no"});</script> <object id=player height=24 width=190 type=application/x-shockwave-flash name=player style="outline: none" data=https://next1.ir/wp-content/themes/original/audioplayer.swf>
<param name=bgcolor value=#FFFFFF>
<param name=wmode value=transparent>
<param name=menu value=false>
<param name=flashvars value="soundFile=http://dl.next1.ir/files/2018/03/tak/EvanBand-AroomeJoonam-128(www.Next1.ir).mp3&autostart=yes&titles=دانلود آهنگ ایوان باند با نام آروم جونم&loop=no&playerID=player">
<div
سلام این یه پست موقت که ازتون راهنمایی می خوام
من میخوام یه mp3 player خوب بخرم مشخصاتی که ازش می خوام اینکه صفحه نمایش داشته باشه،شارژ رو به مدت بالایی نگه داری کنه و کیفیت صدا ی متوسط به بالایی داشته باشه و قیمت اون برای من خیلی مهمه قیمتش از ۱۰۰ هزار تومن پایین تر باشه.
Adobe Flash Player یا به اختصار فلش‌ پلیر، نرم‌افزاری رایگان برای مشاهده فایل‌ های چندرسانه‌ای ، اجرای برنامه‌ های اینترنتی و ویدئو و صدا و محتوای ایجاد شده بر روی پلتفرم ادوبی فلش است. برنامه Adobe Flash Player فلش پلیر می‌تواند در یک مرورگر وب به عنوان یک افزونه مرورگر یا بر روی دستگاه‌ های تلفن همراه پشتیبانی و اجرا شود.شما مکاربران عزیر میتوانید این برنامه را از طریق وبلاگ ما دانلود کنید.
ویژگی نرم افزار Adobe Flash PlayerActionScript : نسخه اکشن اسکریپتNew virtual mac
GOM Media Player 2.3.47.5309 + Plus  پلیر قدرتمند
آپدیت 29 آبان
قالب20 سایت اسکریپت وقالب
GOM Media Player
 یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

نسخه Free ورژن 2.3.47.5309
لینک دانلود مستقیم +کرک شده
حجم : 25مگابایت
رمز فایل :www.ghaleb20.ir

نسخه Plus
لینک دانلود مست
VLC Media Player
 نرم افزاری حرفه ای که می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین نرم افزار VLC  قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیل
دانلود سریال کره ای The Player
با بازی سونگ سونگ هون
 
نام ها: بازیکن
محصول: 2018 کره جنوبی از شبکه OCN
ژانر: اکشن | جنایی
تاریخ پخش: 07 مهر 1397 – 29Sep2018
قسمت ها: 14 قسمت
روزهای پخش: شنبه و یکشنبه ها
مدت زمان: 65 دقیقه
وضعیت: پایان یافته است.
بازیگران:
Song Seung heon – Krystal Jung
قسمت 14 (آخر) اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت 14 اضافه شد.
ادامه مطلب
آپدیت شده
VLC Media Player ابزاری قدرتمند و کامل برای پخش تمام فایل های صوتی و تصویری است . فرمت های MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, Ogg, OGM, MOV, wma, wmv توسط نرم افزار VLC پشتیبانی میشود . از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به اتصال نرم افزار به شبکه های اینترنتی اشاره کرد که با این کار این دسترسی را به کاربران میدهد تا بتوانند شبکه های تلویزیونی و اینترنتی را به صورت آنلاین مشاهده کنند . اتصال نرم افزار به IPv4 , IPv6 علاوه بر مشاهده شبکه های آنلاین قابلیت به اشتراک گذاشت
داستان کلاسیک #صوتی #موسیقی #بازیگران_مشهور

فصل اول 9:35

مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند

فصل دوم 6:51
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند
فصل سوم 16:55
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند
فصل چهارم 12:52
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند
فصل ششم 3:05
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند

فصل پنجم 5:52
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند
فصل هفتم 15:01
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند



آی خنده خنده
برقصین و شادی کنین
کیف خدادادی کنین...

لینک خرید برای احترام به حق کپی
نسخه خریداری شده به قیمت 1دلار
معرفی اپلیکیشن بین 5 سایت اندرویدی برتر ایران
دارای امکانات بسیار و محیط گرافیکی
این برنامه دارای قابلیت صوتی و تصویوی منحصر به فرد است که دارای امکانات حرفه ای است که با چند لمس میتوان از این برنامه حرفه ای استفاده کرد برنامه نویسان این برنامه روی برنامه زحمت زیادی کشیده اند که میتوان گفت که تقریبا یه ماه روی این برنامه تلاش کرده اند که در گوگل پلی استور از آن استقبال زیادی شده است این برنامه امتیاز 4.4 را از 5 د
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
دانلود مکس پلیر برای اندروید
 
 
ام ایکس پلیر با پشتیبانی از انواع فرمت های زیرنویس این امکان را به شما می دهد تا زیرنویس فیلم مورد نظر را اضافه کرده و حتی تنظیمات دلخواه فونت و حاشیه و رنگ و بسیاری از تغییرات را روی ان اعمال کنید.برنامه مکس پلیر برای اندروید با داشتن codecs و رمزگشایی HW و SW یک پلیر همه فن حریف برای شماست به طوری که دیگر احتیاجی به پلیر های دیگر ندارید. با این برنامه می توانید فیلم های خود با انواع رزولوشن های دلخواه تماشا کنید.
با سلام خدمت همراهان گرامی و عزیز.
در این مطلب قصد دارم برخی دیگر از ویژگی های بازی در حال ساخت در اختیار شما قرار دهم:
•این بازی به صورت ایزومتریک ( 2.5D ) منتشر خواهد شد.
•بازی کاملا انلاین است و شیوه بازی به صورت PvP خواهد بود. (Player versus Player)
•بازی دارای بخشی برای چت کردن خواهد بود.
•مود اصلی و
ادامه مطلب
عنوان:بازیکن شماره یک آماده|Ready player one
سال ساخت:2018
محصول:آمریکا
زبان:زبان اصلی+دوبله فارسی
کیفیت: x265+720p+1080 BluRay
بازیگران:Simon pegg,Letitia weright
خلاصه فیلم:در یک بازی مجازی مسابقه ای برگزار میشود و شرکت کنندگان میبایست تخم مرغ طلایی را به دست آورند اما...(برای دانلود فیلم روی ادامه مطلب در زیر کلیک کنید.)
ادامه مطلب
وی ال سی
 
 
 وی ال سی رقیبی سر سخت برای نرم افزار KMplayer است نرم افزاری که اکثر فایل های صوتی و تصویری
موجود را پشتیبانی می کند و در عین قدرتمندی بسیار ساده است و توانایی اجرای فایل ها از روی اینترنت را نیز داراست که این امکان را به شما می دهد با رادیو ها و تلویزیون های اینترنتی گوش دهید مهمترین ویژگی نرم افزار VLC Media Player اوپن سورس بودن ان است و ویژگی مهم دیگر ان رایگان بودنش است .
ادامه مطلب
گلزنان برتر


13 گل=


علی علیپور (پرسپولیس)











12 گل=




کی‌ روش استنلی سوارز (سپاهان)











11 گل=
نرم افزار VLC Player اندروید یکی از برترین برنامه های اندرویدی در زمینه پخش فیلم و موزیک می باشد. توسط این نرم‌افزار قدرتمند می توانید تمام فرمت های رایج صوتی و تصویری را بدون لگ و با بالاترین سرعت ممکن در گوشی اندرویدی خود مشاهده نمایید.
ادامه مطلب
 
 
UPDATE
 
برنامه پخش کننده ام ایکس
 
قیمت 5.99 دلار و امتیاز 4.7 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل (Google Play)کاملا تست شده و بدون نیاز به کدک
MX Player یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت چرا که تمام انتظاراتی را که از یک پلیر کامل دارید در MX Player گنجانده شده است. این ویدئو پلیر قادر است تمامی فیلم های شما با هر فرمتی که باشد را با
پلیر های صوتی و تصویری همیشه یکی از کاربرد ترین اپلیکیشن های اندرویدی بوده که بی شک تمامی کاربران این دستگاه های هوشمند در سراسر جهان از این پلیر ها برای اجرای فایل های صوتی و تصویری استفاده می کنند. پلیر های صوتی گوناگونی توسط توسعه دهندگان مختلف تاکنون در مارکت اندروید منتشر شده اند که کاربران بنا بر نیاز های خود به آنها مراجعه کرده و دریافتشان می کنند. Audio Beats – Music Player Full Unlocked عنوان یکی از پر استفاده ترین پلیر های صوتی می باشد که موفق شده
Adobe Flash Player 32.00.303 Final x86/x64 Win/Mac فلش پلیر نرم افزار معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو (مانند یوتیوب )، تبلیغات سایت ها، انجام بازی های آنلاین و … به نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.
 
 
برنامه فلش پلیر برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer، اپرا Opera،  AOL، + اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و 7 و 8 و 10 مورد نیاز و قابل نصب می
Adobe Flash Player نرم‌افزاری برای مشاهده کلیپ‌های فلش و فایلهای SWF داخل صفحات وب است. به‌روز رسانی فلش‌پلیر برای مشاهده فایل‌های flash درون مرورگر ضروریست.
 
 
از آنجاکه نصب و آپدیت این برنامه از طریق سایت ادوبی گاهی با مشکل روبروست و نصب آن بطور آنلاین صورت می‌گیرد، سایت World of Apps نسخه جدید فلش‌پلیر برای تمام مرورگرها را برای دریافت در اختیار شما قرار داده است.
 
 
 
ویژگی‌های فلش پلیر Adobe Flash Player:
 
- پشتیبانی از نسخه جدید اکشن اسکریپت
- مجهز به ما
سلام دوستان
شاید برای شما هم پیش اومده که بعضی اوقات ، فایل های ویدئویی سیستمتون ، توسط مدیا پلیر خود ویندوز باز میشه ( یعنی با وجود اینکه VLC Media Player روی سیستمتون نصب هست ، اما باز هم فایل صوتی یا تصویری مورد نظرتون با پلیرهایی مثل پلیر خود ویندوز و... باز میشه )
اگر به چنین مشکلی بر خوردید ، حتما ادامه مطلب رو بخونید !
ادامه مطلب
دغدغه نام گذاری
در خانواده ها (حتی تمام دنیا ) یکی از دغدغه هایی که برای دختر یا پسر همیشه اتفاق می‌افتد، دغدغه نام گذاری است. این مشکل همیشه بوده پسر قبل از ازدواج همیشه به این فکر می کرده من اگه بچه دار بشم اسمش رو میذارم فلان یا دختر خانوم از عنفوان کودکی خودش داشته فلانی رو بزرگ میکرده. تازه این دغدغه بعد ازدواج زیادتر هم میشه سلایقه های مامان و بابا و عمه و خاله و مادربزرگ و بابابزرگ ها هم اضافه میشه.
اما یه ماجرایی بدتر پیش میاد واسه نامگ
MX Player
 یک پلیر حرفه ای و کارآمد جهت پخش فایل های تصویری می باشد. تمامی فرمت های تصویری تحت پشتیبانی این پلیر هستند. مصرف کم باتری و CPU از مزایای پلیر MX Player می باشد. همچنین قابلیت فراخوانی فایل های SRT که مربوط به زیرنویس فیلم ها است، پلیر MX Player را به یکی از قدرتمند ترین پلیرهای حال حاضر تبدیل کرده است. با این پلیر شما میتوانید یک قسمت از فیلم را انتخاب کنید تا برای شما پخش شود. 
دانلود
برای دانلود کلیک کنید
 
أغنیة تحمیل Mp3



مهراجان (الافعا والحاوی2) دنیا المشاکل| النسخة الاصلیه| فارس حمیده و حسن البرنس الصغیر






مهراجان انا جدع 2018







أقوى مهرجان 2019 دنیا المراجیح (عالم تعبانه ومخنوق منکم انا بأمانه) غناء وتوزیع ابوالشو






مهراجان عالم فاسد الجاح







مهراجان رب الکون میزنا بمیزه







مهراجان/ یاخیینین/ حموبیکا-علی قدره-نور التوت--فیجو الدخلای 2020







مهرجان هزفر موس انا علی اعدائی ( دنیا الهلاک ) سامر مدنى - توزیع اسلام ساسو هیکسر مصر






مهراجان ا
Nox App Player 6.3.0.9 Win/Mac نام نرم افزاری حرفه ای در زمینه شبیه سازی محیط سیستم عامل اندروید در محیط کامپیوتر است. به کمک این نرم افزار شما می توانید یک محیط کامل اندروید را در کامپیوترهای دسکتاپ و یا لپ تاپ های خود تجربه کنید ، محیط این نرم افزار شبیه ساز اندروید در کامپیوترهای شما به گونه ای است که دقیقاً حس و حالی مطابق با محیط دیوایس های اندرویدی دارد. در صورتی که کامپیوتر کاربر از نمایشگر لمسی پشتیبانی کند ، این نرم افزار او را قادر می سازد تا بت
در کوردینا موزیک جدیدترین و به روزترین‌اهنگ های کوردی را گوش کنید.

برای دانلود اهنگ زیبای تا کی درد دوری از Ghane Ahmadi روی لینک زیر کلیک کنید.
http://kurdinamusic.com/player/artists/Ghane-Ahmadi/2834
اگر می خواید اخرین از آخرین آهنگ های کوردی با خبر بشید عضو کانال تلگرام ما بشید.
https://t.me/kurdinamusic
http://<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://dl.nex1music.ir/1398/08/08/Mehraad Jam - Delamo Bordi [128].mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://nex1music.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>
آموزش سوئیچ بین صدای فارسی و انگلیسی
دوبله فارسی بازیکن شماره یک آماده گویندگان : استاد ناصر طهماسب، بهروز علیمحمدی، مهرخ افضلی، تورج مهرزادیان، وحید منوچهری و…
BluRay 1080p
لینک مستقیم
صوت دوبله فارسی
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
BluRay 720p
لینک مستقیم
صوت دوبله فارسی
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
BluRay 720p x265
لینک مستقیم
صوت دوبله فارسی
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
BluRay 480p
لینک مستق
Buy Soccer Stars Coins
Buying a Soccer Stars coins While on the stock exchange like Jam in the Clash of Clans game, buying coins in this game has made the game more fun. The more you play and the more you win, the more coins you get and the higher you get. Then you can easily enjoy the competition in the top ranks of football and enjoy.
Before we get into the Sacramento Star coin purchase, let's briefly talk about the Sacramento Star game. The SOCCER STARS game, which runs on Android and iOS, has taken the place of the Clash of Clashes game. This game is a mini-clip making company. The company put its strengths and weaknesses in the hands of gamers with smartphones and invited them to play football. The game is not only doubles football, but also like billiards. The amazing ideas put into
همزمان با تعطیلاتی که کرونا و عید به ارمغان آورده بازار دانلود و تماشای فیلم و سریال نیز داغ تر شده. بسیاری از فیلم ها هنوز به زبان فارسی دوبله نشده اند اما زیرنویس فارسی برای آنها موجود است. برخی از کاربران در زیرنویس کردن فیلم ها با مشکل مواجه میشوند به همین دلیل در این پست آموزشی کوتاه برای حل این مشکل قرار میگیرد.
کاربران ویندوز و اندروید با برنامه KM player آشنایی دارند. این برنامه ابزار بسیاری در اختیار کاربر قرار میدهد تا بدون هیچ مشکلی به
 
جدا کردن جای خواب نوزاد
جدا کردن جای خواب نوزاد دغدغه ای است که تمام مادر و پدر ها با آن سر و کار دارند. چطور و چه زمانی باید این کار را کرد ؟ چگونه باید این فرآیند را انجام داد ؟ توجه داشته باشید خیلی از این موارد در بزرگسالی و رشد روانی فرزند شما تاثیر بسیاری دارد.و مطمئن باشید با رعایت کردن اصول درست می توانید جلوی خیلی از مشکلاتی که احتمال دارد در آینده برای فرزند شما رخ دهد را بگیری.
 
در ویدیویی که در سایت نوکو قرار داده شده، خانم دکتر ال
در کوردینا موزیک جدیدترین و به روزترین‌اهنگ های کوردی را گوش کنید.

برای دانلود اهنگ زیبای تا کی درد دوری از Ghane Ahmadi روی لینک زیر کلیک کنید.
http://kurdinamusic.com/player/albums/Pashimanm/Ghane-Ahmadi/Ta-Kay-Dardi-Dori/2834
اگر می خواید اخرین از آخرین آهنگ های کوردی با خبر بشید عضو کانال تلگرام ما بشید.
https://t.me/kurdinamusic
https://player.fm/series/series-2560884
https://da.player.fm/series/series-2560884
https://de.player.fm/series/series-2560884
https://es.player.fm/series/series-2560884
https://fr.player.fm/series/series-2560884
https://id.player.fm/series/series-2560884
https://ms.player.fm/series/series-2560884
https://nl.player.fm/series/series-2560884
https://no.player.fm/series/series-2560884
https://ru.player.fm/series/series-2560884
https://fi.player.fm/series/series-2560884
https://sv.player.fm/series/series-2560884
https://vi.player.fm/series/series-2560884
https://tr.player.fm/series/series-2560884
https://it.player.fm/series/series-2560884
https://hu.player.fm/series/series-2560884
https://pl.player.fm/series/series-2560884
https://pt.player.fm/series/series-2560884
https://ro.player.fm/series/s
jetAudio Music Player Plus v9.10.1 Unlocked – پلیر فوق العاده عالی “جت آیدیو” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل برنامه به همراه نسخه مود تقدیم شما
پیشنهاد ویژه
jetAudio HD Music Player Plus یکی از بهترین، قدرتمندترین و محبوب ترین اپلیکیشن های پخش فایل های چند رسانه ای موزیک از استودیوی Team Jet می باشد که برای انواع سیستم عامل از جمله اندروید ساخته شده است و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! این برنامه ی پخش کننده توانسته است بالاترین
سلااام ، فاطمه هستم :) نویسنده جدید
امروز با یه پست از جویی اومدم ، نمیدونم میشناسینش یا نه! ولی خداوکیلی همه کلیپاش راسته
تو این ویدیو هم انواع خندیدن رو نشون میده یعنی ته خندس
ببین دلت شاد شه

مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند
 
مرتب سازی بر اساس: پیش فرض محبوبیت میانگین رتبه جدیدترین هزینه: کم به زیاد هزینه: زیاد به کم محصولات ویژه شگفت انگیزها

حراج !پخش کننده خانگی میکرولب مدل EXPLODE
0
٪10
3,460,000تومان3,130,000

حراج !پخش کننده خانگی میکرولب مدل M210101
0
٪10
3,660,000تومان3,280,000

حراج !پخش کننده خانگی میکرولب مدل M310104
0
٪9
3,560,000تومان3,230,000

حراج !پخش کننده خانگی میکرولب مدل M310105
0
٪12
3,540,000تومان3,100,000

حراج !تلویزیون 32 اینچ LED HD جی‌ پلاس مدل GTV-32FD512N
0
٪4
2,490,000تومان2,380,000

حراج !تلویزیون 32 ا
معرفی دانلود و بررسی نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر، ناکس
 (آخرین نسخه) Nox App Player 6.2.8.3 
 
Nox App Player یکی از بهترین شبیه ساز های اندروید است که میتوان گفت حتی جز اولین ها و بهترین هانیز است.
با کمک Nox App Player محدودیتی در نصب برنامه و بازی های اندرویدی نخواهید داشت، چون میزان حافظه این شبیه ساز به اندازه فضای خالی درایو محل نصب برنامه میباشد.
شبیه ساز اندرویدی Nox App Player قابلیت انتخاب نوع دستگاه و انتخاب رزولوشن و DPI دلخواه را به کاربر م
معرفی دانلود و بررسی نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر، ناکس
 (آخرین نسخه) Nox App Player 6.2.8.3 
 
Nox App Player یکی از بهترین شبیه ساز های اندروید است که میتوان گفت حتی جز اولین ها و بهترین هانیز است.
با کمک Nox App Player محدودیتی در نصب برنامه و بازی های اندرویدی نخواهید داشت، چون میزان حافظه این شبیه ساز به اندازه فضای خالی درایو محل نصب برنامه میباشد.
شبیه ساز اندرویدی Nox App Player قابلیت انتخاب نوع دستگاه و انتخاب رزولوشن و DPI دلخواه را به کاربر م
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
پوت پلیر یک پخش کننده فیلم رایگان و پرطرفدار است که این روزها نام آن همه جا هست.
پوت پلیر قابلیت شناسایی بسیاری از فرمت ها را دارا می باشد، حتی بعضی فرمت های صوتی! یکی از نکات و قابلیت های پوت پلیر پشتیبانی از زبان پارسی است که از این رو بسیاری از ایرانیان از آن استفاده می کنند.
این نرم افزار سرعت و کیفیت پخش بسیار بالایی دارد که برای رقیبانش دردسر ساز شده و حتی توانسته از آنان پیشی بگیرد.

دانلود Pot player
حجم فایل:37 مگابایت
فرمت : RAR
پسورد فایل : Dlwor
معرفی دانلود و بررسی نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر، ناکس
 (آخرین نسخه) Nox App Player 6.2.8.3 
 
Nox App Player یکی از بهترین شبیه ساز های اندروید است که میتوان گفت حتی جز اولین ها و بهترین هانیز است.
با کمک Nox App Player محدودیتی در نصب برنامه و بازی های اندرویدی نخواهید داشت، چون میزان حافظه این شبیه ساز به اندازه فضای خالی درایو محل نصب برنامه میباشد.
شبیه ساز اندرویدی Nox App Player قابلیت انتخاب نوع دستگاه و انتخاب رزولوشن و DPI دلخواه را به کاربر م
  
به لطف منشی هوشمند آمازون یعنی آلکسا، می‌توان از این پس در «دستینی ۲» (Destiny 2) از فرمان‌های صوتی مختلفی استفاده کرد. قابلیت جدیدی به تمام اسپیکرها و دستگاه‌های مجهز به آلکسا اضافه شده است که توسط آن، افراد می‌توانند به «گوست» خود، یا همان ربات کوچکی که در دستینی در اختیار دارند، درخواست‌های مختلفی داشته باشند.
آمازون و بانجی با همکاری یکدیگر یک اسپیکر هم عرضه خواهند کرد که شبیه به یک گوست است.
افراد با دانلود قابلیت Destiny 2 Ghost برای دستگا
دانلود صوت مداحی وحید شکری در شب اول محرم 98، هیئت خادم الرضا (ع) قم
همراه با پخش آنلاین و دانلود با لینک مستقیم

صوت زمینه توی کوفه کارمه شبگردی... شب اول محرم سال 1398 -کربلایی وحید شکری-هیئت خادم الرضا(ع) قم


http://www.khademalreza.ir/system/assets/sound/2019/09/84658_02-1398-v.shokri(www.khademalreza.ir).mp3


دانلود کنید




صوت زمینه بسیار زیبا (اشهدنا کربلا، قبلتنا کربلا...) شب اول محرم سال 1398 -کربلایی وحید شکری-هیئت خادم الرضا(ع) قم


http://www.khademalreza.ir/system/a
Trumpchi GS4 Tesla Screen Stereo Unit Radio GPS Nav
 
How can I connect the radio to the Internet?The Android radios have Wi-Fi connectivity, so they can be connected to any Wi-Fi network if you know the password. To connect to the Internet away from your home, you can either turn on your phone's Wi-Fi Hotspot or buy a dedicated Mobile Wi-Fi Hotspot for your car. Some Android radios also have built-in SIM slot that will let you use a SIM card to get 3G or 4G LTE connectivity.
 
12.1 inch vertical screen car
Touch Screen Type: vertical screen/tesla screen
 
1. Compatible Vehicles: Trumpchi GS42. RAM: 2G3. CPU: 1.6G4. ROM: 32G;5.12.1-inch screen;6. Resolution :1280*4807. Supporting FM/AM/RDS. There are three bands: AM/FM1/FM2. You can save 18 stations for every band. The station name can
Poweramp Music Player 3 Full Apk for android
Poweramp Music Player 3 Full Apk for android
Poweramp Music Player is a Music & Audio app for android
Poweramp Music Player is a music player for Android that enables you to play songs in all formats.
 
download last version of Poweramp Music Player Apk for android from revdl with direct link
 
Download Poweramp Music Player 3 Full Apk
 
[5 MB]
 
website: https://www.revdl.com
source: <a href="https://www.revdl.com" title="Apk mod">Apk mod</a>
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
پروژه ی ارسالی - بازی جالب در پایتون (ورژن 2)
 
فرستنده : [+] DELSY [+]
نام پروژه : ترکل - Turcle
دسته بندی : پایتون - python
توضیحات : این پروژه یک بازی هستش . این بازی بر پایه شانس و احتماله . بازی به طوریه که وقتی اجرا میشه به طور شانسی برای شما شروع به دایره کشیدن میکند . هر چقدر دایره های شما بیشتر باشد امتیاز بیشتری میگیرید . اینکه چنتا دایره میکشه بستگی به شانس شما داره با هر بار اجرا تعداد دایره ها متفاوته . شانستونو امتحان کنین . در ورژن جدید این بازی قاب
دانلود آهنگ برادران خداوردی به نام کرونا خر است
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی دانلود آهنگ با کیفیت 128

 متن آهنگ کرونا خر است از سه برادر خداوردی
دست دست کرونا خر است دست دست کرونا خر است تو خونتون بمون بمون خودم میام پیشت یه وقت کرونا نگیری ملخ میزنه نیشت عزیزم گرمی بخور به جای حرص و کینه بیا با هم بزنیم بریم قرنطینه با ماسک چقد ناز میشه بره بیرون که خطر ساز میشه میشینه توو خونه ولی بازم خبر ساز میشه الکل کف دست ه
K-Lite Codec Pack
نرم افزار پخش ویدیو ، که دارای Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC3, M4A, MP2, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP4) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. برنامه K-Lite Codec Pack در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید.
شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توان
Toyota Tesla Touch Screen Dashboard Navigation Highlander 2015-2017
 
. Compatible Vehicles: Toyota Highlander 2015 2016 2017. 12.1-inch Smart touch screen, easy to operate.. Touch Screen Type: vertical screen/tesla screen. Android O.S
Navigation & Entertainment1. Faster GPS NavigationGet to your destination quickly and easily.2. Built-in Dual ZonePlay DVD / Radio / Music while navigating. Passengers in the back can also enjoy the entertainment.
•BluetoothAccess phonebook, call logs, search contacts information with name or numbers, make hands free calls, display unanswered calls, custom pairing code and listen to Bluetooth music.1. Bluetooth Phone2. Bluetooth Music
ASTRAL is Being a client-centric enterprise in this domainNature of Business: Professional OEM ManufacturerAdditional
اگر با شخصیت Stickman آشنا باشید، می‌دونید که بازی‌های فلش زیادی بر اساس این شخصیت ساخته شده. شخصیت استیکمن یک شخصیت خشن رزمی‌کاره که از انواع مختلفی از تفنگ‌ها هم استفاده میکنه.

حداکثر تعداد بازیکن: چهار نفر
مناسبترین گروه برای این بازی: دوستان
سایت بازی: سایت رسمی – استیم
کیفیت بخش دونفره
بازی Stick Fight حالت تک نفره نداره. فقط دسته‌ها رو وصل کنید و مبارزه بی نهایت رو آغاز کنید. هر مرحله رو که با پیروزی تموم کنید تاج قهرمانی رو بدست میارید ا
قطعا شما هم بعنوان یه استفاده کننده از ویندوز تا اکنون حداقل یکبار از Windows Media Player استفاده کرده اید.
ممکن است به هر دلیل بخوهید سرعت پخش ویدئو خودتان را تغییر دهید و سرعت را افزایش و یا کاهش بدین. اگر میخواهین این ترفندو در عرض چند دقیقه یاد بگیری با ما همراه باشید.
 
چطوری سرعت پخش فیلم در  Windows Media Player را تغییر بدم؟
برای تغییر سرعت پخش ویدئو در مدیا پلیر ویندوز، پی از پخش فیلم مورد نظر خود بر روی صفحه مدیا پلیر راست کلید کنید و از منوی باز شده گ
آموزش استفاده از ویندوز مدیا پلیر در سی شارپ


اگه دوست داشته باشین توی برنامه تون اهنگ یا فیلمی پخش کنید دو تا راه دارین یکی این که از کامپوننت ویندوز مدیا پلیر استفاده کنین یکی این که با استفاده از کد نویسی این کارو بکنین.

وقتی که شما میخواین از روش دوم یعنی کد نویسی استفاده بکنین باید فرمت فایل هاتون WAV باشه تا بتونین اونارو توی فرمتون اجرا کنین ولی وقتی از روش اول یعنی کامپوننت ویندوز مدیا پلیر استفاده میکنین میتونین از همه فرمت هایی که و
 VMware برای رفع چندین آسیب‌پذیری در محصولات خود بروزرسانی‌های امنیتی ارائه داده است. ما به مدیران شبکه و امنیت توصیه می‌کنیم حتما بروزرسانی‌های ارائه شده را نصب نمایند. این آسیب‌پذیری‌ها در محصولات زیر گزارش شده است:
(VMware vSphere ESXi (ESXi
(VMware Workstation Pro / Player (Workstation
(VMware Fusion Pro / Fusion (Fusion
درجه این آسیب‌پذیری‌ها بسیار بحرانی می
باشد. بهره ‌برداری موفقیت آمیز از این آسیب‌پذیری‌ها منجر به اجرای کدهای
مورد نظر مهاجم و انکار می گردد. فیبر نوری ، کاب
Media Player Classic Home Cinema
نرم افزار کم حجم و در عین حال قدرتمند برای پخش تقریبا تمامی فرمت های ویدئویی و صوتی می باشد. این نرم افزار بر اساس Media Player Classic و یکی از بهترین مجموعه های کدک های چند رسانه ای ساخته شده و می توانید فرمت های بسیاری از فایل های صوتی و تصویری را بدون نیاز به نصب کدکهای خارجی اجرا کنید. این نرم افزار از امکانات مختلفی همچون پخش DVD ، امکان کار با مانیتور دوم، سازگار با جدیدترین نسل های کارت گرافیک دنیا، توانایی رمزگشایی فرمت های مح
بازی‌های فلش بازی‌هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی‌های بسیار سرگرم کننده ای هستند. این بازی‌ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی‌های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارند و اجرای آنها تنها نیاز به یک فلش پلیر دارد.تیم گیم شاتل‌لند در این مطلب مجموعه 10 بازی فلش را در موضوع مسابقه ای جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه‌ی سرگرم کننده لذت کافی را
بازی‌های فلش بازی‌هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی‌های بسیار سرگرم کننده ای هستند. این بازی‌ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی‌های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارند و اجرای آنها تنها نیاز به یک فلش پلیر دارد.تیم گیم شاتل‌لند در این مطلب مجموعه100 بازی فلش با شخصیت های محبوب کارتونی ویژه کودکان جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه‌ی سرگرم ک
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
متصل کردن انسانها به یکدیگر! (الکتروفیزیولوژی)

گریگ گیج ماموریتی برای در دسترس قراردادن علم مغز به همه هست. در این نمایش سرگرم کننده و کمی ترسناک، متخصص علوم اعصاب و عضو ارشد TED ، با استفاده از کیت DIY ارزان قیمت ساده، آزادی اراده یکی از حاضران را می گیرد. این یک ترفندیا شعبده بازی نیست واقعا این کار را می کند. باید ببینی تا باور کنی. او می گوید جهان شاهد تحولی عظیم خواهد بود. ما قصد داریم انقلاب اعصاب راه بیندازیم....
نویسنده و کارگردان: همایون اسعدیان
بازیگران: حامد بهداد، زنده یاد پوپک گلدره
فیلم دو طیف آدم را نشان می دهد: درون گرا (حامد بهداد، که رتبه ی 28 کنکور سراسری را دریافت نموده است و معماری می خواند و در فیلم عاشق زنده یاد پوپک گلدره می شود) و برون گرا (زنده یاد پوپک گلدره و دوستانش، همچنین مردی که گویا استادشان است که نقشش را مجید مشیری بازی می کند).
آخرِ بازی:
1. بازی: بین حامد بهداد و زنده یاد پوپک گلدره و دوستانش، با مجید مشیری شرط بندی می شود که آن
همان طور که می دانید بازی‌های فلش، بازی هایی هستند که از حجم کمی برخوردارند، اما برای بسیاری از افراد بازی‌های بسیار جذاب و سرگرم کننده ای محسوب می شوند. آسانی نصب و استفاده از بازی های فلش، رضایت افراد را با سنین مختلف جلب کرده است. این بازی‌ها که طرفداران زیادی را نیز در دنیای بازی‌های کامپیوتری به خود اختصاص داده اند، نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارند و شما برای اجرای این بازی ها تنها نیاز به یک نرم افزار فلش پلیر دارید.در این
چطور شبکه های کره جنوبی رو زنده تماشا کنیم؟
پخش زنده شبکه های کره جنوبی در اینترنت رایگان نیست ولی با روشی که بهتون میگم میتونید شبکه هارو رایگان ببینین
۱_ اول از همه نرم افزار IPTV رو از گوگل پلی دانلود کنین.
دانلود از گوگل پلی
۲_فایل مربوط به لیست شبکه هارو از لینک زیر دانلود کنین.
دانلود فایل لیست شبکه ها
نکته : اگر توی گوشیتون نرم افزار پخش فیلم مثل MX Player یا VLC دارین مشکلی نیست، در غیر این صورت حتما نصب کنین چون شبکه ها برای پخش به یک نرم افزا
در کوردینا موزیک جدیدترین و به روزترین‌اهنگ های کوردی را گوش کنید.

برای دانلود اهنگ زیبای تا کی درد دوری از Ghane Ahmadi روی لینک زیر کلیک کنید.
http://kurdinamusic.com/player/albums/Pashimanm/Ghane-Ahmadi/Ta-Kay-Dardi-Dori/2834
اگر می خواید اخرین از آخرین آهنگ های کوردی با خبر بشید عضو کانال تلگرام ما بشید.
https://t.me/kurdinamusic
بازی‌های فلش معمولا از حجم کمی برخوردارند، اما در بسیاری از مواقع بازی‌های بسیار سرگرم کننده ای به شمار می روند و سهولت نصب و استفاده از آنها، رضایت بسیاری را در سنین مختلف جلب کرده است. این بازی‌ها که هواداران زیادی را در دنیای بازی‌های رایانه ای به خود اختصاص داده اند، نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارند و اجرای آنها تنها نیاز به یک نرم افزار فلش پلیر دارد. Teddy Goes Swimming یک بازی فلش بامزه و جذاب است که در داخل دریا جریان دارد. شما در ن
هزینه دروغ چیه؟
دانلود با لینک مستقیم
لینک‌های مرتبط :
لیست کتاب‌های مرتبط با چرنوبیل
ویکی‌پدیا : لیست مستند‌های چرنوبیل
فیلم‌های مرتبط با چرنوبیل
مجموعه عکس های :
گاردین  ۰  تایم  -  بیزینس اینسایدر  -  سی بی اس  -  آتلانتیک
پادکست چرنوبیل Apple Podcast
پادکست چرنوبیل Player.fm
راکوگو یه چیزیه تو مایه های استنداپ کمدی خارجی ها و نقالی خودمون. منتها با این تفاوت که در دو تای اول فرد ایستاده هم می تونه برنامه رو اجرا کنه اما در راکوگو قصه گو باید روی دو زانو نشسته باشه و قصه شو تعریف کنه. چون گاهی قصه ها طولانی میشن همین دو زانو نشستن تمرین زیادی رو می طلبه. 
انیمه قصه های پر فراز و نشیب که به اختصار shouwa می نویسمش درباره دو استاد بزرگ راکوگو از ابتدای شروع به آموزش شون تا زمان مرگ شونه. موقع دیرنش عمیقا لذت بردم و مخم سوت
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



دریافتمدت زمان: 3 دقیقه 1 ثانیه
Tesla Style Touch Screen Stereo With Navigation Nissan Sylphy Bluebird 
 Compatible Vehicles: Nissan Sylphy / Bluebird 2012 2013. 10.4-inch Smart touch screen, easy to operate.
. Touch Screen Type: vertical screen/tesla screen
 
inbuilt gps car
 
1. Radio (FM)2. Support reading USB flash drive (audio/video/picture)3. Bluetooth function4. RCA audio output can be connected to subwoofers5. Rear view function (camera optional)6. Video input7. Original steering wheel learning function8. Android recorder can be installed9. WiFi10. GPS navigation11. Mobile interconnect: support (for Android/iOS)12. Support APP installation
ASTRAL is professional OEM manufacturer / wholesale tesla style touch screen car stereo, we supplying 8 inch double din radio retain factory steering wheel control, the bac
عشقم که رفته بر باد
هرگز وفا ندارد
این قصه با که گویم
دردی که سینه دارد
دردی که سینه دارد (۲)
عشقم که رفته بر باد هرگز وفا ندارد این قصه با که گویم دردی که سینه دارد دردی که سینه دارد
لیلای من کجایی از من خبر نداری چشمم به گریه نسپار در کوی بی قراری
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کنددانلود آهنگ
لیلای من کجایی رفتی چه بی وفایی تنها نکن رهایم در این شب جدایی
دست نسیم دادی گیسوی خود شبانه تا دیده ام کشاند بر دار این زمانه
چشم تو شهره آواز زیباترین بها
دانلود آهنگ جدید ازا به نام 20 + متن + پخش آنلاین
♬♪♪♫♪♬
Download New Song BY EZZO  Called 20 + Text
Danlod Ahang Jadid Ezza | 20
دانلود آهنگ جدید Ezza به نام 20
برای دانلود آهنگ ازا - 20  لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید
برای دانلود آهنگ ایزا به نام بیست روی لینک های زیر کلیک کنید:
 
پخش آنلاین آهنگ جدید ازا 20 :مرورگر شما از Player ساپورت نمی کنددانلود آهنگ

 
 
   
 
 
موضوع بازی : بازی SWF استراتژی (تایم استراحت) 

نحوه اجرای بازی : در صورت عدم نصب Flash Player روی سیستم آنرا نصب کرده و روی بازی کلیلک کرده سپس گزینه Allow را برای اجرای فایل Swf کلیک کنید پس از لود بازی بر روی یکی از مراحل بازی کلیک کرده و سپس بر روی یکی از حالت های آسان و متوسط و سخت کلیک نمایید. (بهتره از Google Chrome استفاده کنین) 

آموزش بازی برج دفاع بادکنک : بازی آنلاین برج دفاع بادکنک: در این بازی زیبا شما با کمک میمون ها و دستگاه های پرتابی و انفجاری و تر
Chinese Manufacturer Kia Sportage Audio System Tesla Screen 2011-2016
UI: With exquisite and user-friendly user interface, you can set any of your favorite application icons as shortcut on the main menu and set the position of the icons according to your preference.3G&WiFi/App download/3D Navigation/Radio Tuner/Bluetooth/Dual Zone/ File Management/HD 1080P Video/Steering Wheel Control/Mirror Link/OBD2/DVR/Backup camera/MP3/AUX/USB/SD etc.
. Newest Android O.S. Compatible Vehicles: Kia Sportage 2011-2016. 9-inch Smart touch screen, easy to operate.. Touch Screen Type: vertical screen/tesla screen 
If any kia sportage multimedia system, big screen or tesla style required, kindly contact ASTRAL.
Nature of Business: Professional OEM ManufacturerAdditional Business: Exporter / Wholesaler /
خلاصه بازی دیشب تاتنهام منچستر سیتی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
تاتنهام 3 گزارش انگلیسی
۱۳۹۵ ۰۹ ۱۳ ۱۹ ۲۷ لینک کوتاه به به هر حال دو منچسترسیتی 1 3 Error loading player No playable sources ستاندن Like ۰ نگران . طرفداری سر مشاهده بازگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی و تاتنهام به مصاف آهنگ رفتند که سر یک مشاهده پرگل.
ادامه مطلب
<iframe id="embed_player" frameborder="0" width="350" height="396" src="https://radioabhar.airtime.pro/embed/player?stream=auto&skin=2"></iframe>
با سلام و درود خدمت شهروندان و هموطنان گرامی، این رادیو با هدف پیشرفت اندیشه های روشن طراحی شده است، ایده ساخت این رادیو در شرایط نیاز جامعه به فکر ما رسیده است، امیدواریم با این رادیو که نمایانگر رادیو اینترنتی است، بتوانیم به رشد فکری و اجتماعی برسیم، برای پیشرفت جامعه ابهر و منطقه ...
radioabhar@
دانلود آهنگ جدید ازا به نام 20 + متن + پخش آنلاین
♬♪♪♫♪♬
Download New Song BY EZZO  Called 20 + Text
Danlod Ahang Jadid Ezza | 20
دانلود آهنگ جدید Ezza به نام 20
برای دانلود آهنگ ازا - 20  لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید
برای دانلود آهنگ ایزا به نام بیست روی لینک های زیر کلیک کنید:
 
 
پخش آنلاین آهنگ جدید ازا 20 :مرورگر شما از Player ساپورت نمی کنددانلود آهنگ

 
کیفیت متوسط :
کیفیت عالی :  
 
نوع فیلم: اجتماعی – عاشقانه – درام
محصول : ایران
سال تولید : ۱۳۹۸
کارگردان : حسین سهیلی زاده
تعداد قسمت ها : ۲۶ قسمت
کیفیت: BluRay 1080p
بازیگران مانکن: حسین پاکدل, محمدرضا فروتن, محمد صادقی, مریلا زارعی, بهشاد شریفیان, امیرحسین آرمان, رابعه مدنی, فرزاد فرزین, همایون ارشادی, علی فرهنگی, لیندا کیانی, بهزاد محسنی, نفیسه روشن, الهام پاوه نژاد, نازنین بیاتی, رضا توکلی, پانته آ کی قباد, عارفه معماریان, بهزاد خلج, شبنم قلی خانی و…
جدیدترین قسمت منتشر شده :
Read Overgeared Light Novel :
 
As Shin Youngwoo had an unfortunate life and is now stuck carrying bricks on construction sites. He even had to do labor in the VR game, Satisfy!
However, luck would soon enter his hopeless life. His character, ‘Grid’, would discover the Northern End Cave for a quest, and in that place, he would find ‘Pagma’s Rare Book’ and become a legendary class player…
Associated Names
템빨
 
 
Read Overgeared
Tesla Style Touch Screen Car Multimedia Receiver Jeep Grand Cherokee
 
Octa core 1.6GHz*8 Cortex A9 +RAM 2G+ ROM 32G + 1024*600 Capacitance touch screen + Built in wifi + Mirror link + Built in DVR(not include usb front camera) + support 3G/4G function(only fit wifi type 3g/4g modem) + 1080P video play + GPS with antenna + Radio FM AM (RDS for Europ only)+Bluetooth+ SD/USB Slots+AV IN/OUT+ Subwoofer OUT port +Rear view input
 
jeep grand cherokee tesla screen
 
1.OS: Android 9.12. CPU: 1.6GHz Cortex A9 Octa core3. RAM Memory: DDR3 2GB4. Nand(flash): 32G6. Resolution: HD 1024*600 Capacitive Touch Screen7. Built-in WiFi Adapter8. Support Bluetooth OBD2-ELM3279.Internet Entertainment, Built-in Wifi Module.  10.Support Connection: Reversing Camera / Drive Record DVR. 11.Support car steeri
لگو ماشین مسابقه سرعت.








LEGO® Speedorz™ بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی و خیره کننده در سبک بازی های مسابقه ای و رانندگی برای سیستم عامل اندروید
می باشد که در آن شما می بایستی حیوان کوچک خود را برای رانندگی آماده
کرده و به مسابقات سرعتی در پادشاهی چیما بپیوندید! شما در مکان هایی واقعی
همچون جنگل ها، مرداب ها و بیابان ها با سایر بازیکنان حرفه ای به مسابقه و
رقابت می پردازید و ساعت ها خود را سرگرم می ساز
Top In-Car Entertainment Touch Screen Tesla Type Hyundai Ix35 2018 2019
 
12.1 inch Tesla Screen + HD 1024*600 Resolution+Capacitive touch screen+Built-in WIFI+Bluetooth  4.0+Phonebook+FM/AM/RDS+GPS Navigation+1080P Video+Mirror Link+Steering Wheel Control+USB+Camera In, etc. hyundai ix35 entertainment system
 
. Compatible Vehicles: Hyundai Ix35 2018+. 12.1-inch Smart touch screen, easy to operate.. Touch Screen Type: vertical screen/tesla screen
 
RAM and Memory:RAM:Samsung DDR3 1GB/2GB
Memory: 32GB
Screen:LCD:1024*600 HD Hanstar ScreenTouch Screen:capacitive multi-touch screen
 
Radio:Radio tuner with RDS,30 preset radio station.(FM:3*6,AM:2*6),Built-in NXP6686 Radio chip,the highestquality with better radio signal reception.FM Frequency:87.5-108MHZ(Europe),87.5-108 MHZ(America),8
پات‌پلیر یک نرم‌افزار پخش فایل های تصویری و صوتی است که توسط شرکت ارتباطات داوم، برای سیستم عامل ویندوز توسعه یافته است.
 این برنامه رتبهٔ بسیار بالایی گرفته است. 
به طوری که لایف‌هکر آن را بهترین نرم‌افزار پخش فیلم برای ویندوز معرفی می‌کند. 
ادامه مطلب
دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام لطف+ متن + پخش آنلاین
♬♪♪♫♪♬
Download New MusicReza Bahram called Lotf+Text
 
 
 
برای دانلود آهنگ رضا بهرام |لطف لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید
 
 
برای دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام لطف روی لینک های زیر کلیک کنید:
 
پخش آنلاین آهنگ رضا بهرام لطف :مرورگر شما از Player ساپورت نمی کنددانلود آهنگ

کیفیت متوسط :
کیفیت عالی :
 
کارکلاسی صفحه 76 کتاب کاروفناوری پایه هشتم پودمان شهروند الکترونیکی 2
سوال :
انواع Player را مورد جست و جو قرار دهید و فهرستى از پرکاربردترین آن ها را نام ببرید.
جواب در پایین تصویر

1- QuickTime
QuickTime پلیری است  از Company بزرگ Apple ، که برای دو System عامل Mac و Windows طراحی شده است و جهت ساخت و پخش فایل های صوتی و تصویری بر روی internet می باشد. و توانایی پخش فایل های تصویری و صوتی را دارد همچنین از format های Standard مخصوص web شامل : HTTP ، RTP  و RTSP نیز پشتیبانی می کند. علاوه ب
Chinese Factory Ford Tesla Screen Car Stereo With Navigation Ranger 2016
 
Touch screen (1024 × 600): Support 5 points high-resolution multi-touch, the use of more convenient. car infotainment system with navigation - Android 9.1 OS: Compatible with most Android applications, you can download     your favorite applications and enjoy the advanced technology.- Built-in Bluetooth (4.0): Music can be paused automatically, that is, hands-free       calling with built-in microphone , support phone book and Bluetooth music   functions.Built-in WiFi: up-Port 802.11b / g / n WLAN standard, high performance, low power   consumption.Supports built-in and external GPS maps, built-in GPS and compass dual-mode   navigation module, supports GPS navigation from suppliers, maps and online   m
Nissan Tesla Screen Qashqai Navigation Android Head Unit
 
. Compatible Vehicles: Nissan X-Trail /Qashqai 2013 Automatic AC /Dualis 2013. 12.1-inch Smart touch screen, easy to operate.. Touch Screen Type: vertical screen / tesla screen
Real Android 9.1 Car Multimedia System
nissan qashqai navigation Multi-Functions : 
Radio,Bluetooth,TPMS,Vedio,USB,Wifi,Mirror Link,Car Play,GPS,ADAS,HD 1080P.....
 
We are the original manufacturerAccording to the European market we designed this model,More convenient and safer 
Nature of Business: Professional OEM Manufacturer
Additional Business: Exporter / Wholesaler / Trader
Our serviceProfessional engineers and after sales team reply and solve your problems timelyBatch quality accient rate,we can dispatch our engineers to your office to repair As
 
دانلود ویدئو با کیفیت 1080p
دانلود ویدئو با کیفیت 720p
دانلود ویدئو با کیفیت 480p
 
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند
دانلود آهنگ با کیفیت اصلی
دانلود آهنگ با کیفیت 128
متن ترانه خوشبختی سامان جلیلی
بیشتر و بیشتر ماله تو میشم حالا که آرومی پیشم
کمتر و کمتر میشه غمامون بدونه چتر وسط بارون
بیشتر از هر وقتی دوست دارم دیدی با هر سختی دوست دارم
تو یعنی خوشبختی دوست دارم تو رو تو رو
این حسی که داریم ماله خودمونه خدا داره میگه که عاشقمونه
دل با کسی جز تو
سلام ، چند وقته پیش تو اینستا ، یه چالشی رو ریپلای کردم که از قضا جالب بود.موضوع : اسم تمامی کسانی که از بچگی تا به امروز روشون کراش داشتید بنویسید و عکسشون رو هم بزارید.(اینو خودم اضافه کردم)من هم به ترتیب میذارم ، هر کی هم دوست داشت میتونه شرکت کنه و پست بزاره (:۱. ارسلان قاسمیسال ۸۸ با پخش سریال هوش سیاه طرفدارش شدم و بعد از اون با سریال های «فاصله ها ، تا ثریا ، هوش سیاه دو ، هفت سنگ» ، قبول کردم که این بشر بازیگر مورد علاقه ی منه ، هر چند بعد گذ
برام هیچ حسی شبیه تو نیستکنار تو درگیر آرامشمهمین از تمام جهان کافیههمین که کنارت نفس میکشمبرام هیچ حسی شبیه تو نیستتو پایان هر جستجوی منیتماشای تو عین آرامشهتو زیباترین آرزوی منیمنو از این عذاب رها نمیکنیکنارمی به من نگاه نمیکنیتمام قلب تو به من نمیرسههمین که فکرمی برای من بسهاز این عادت باتو بودن هنوزببین لحظه لحظم کنارت خوشههمین عادت با تو بودن یه روزاگه بی تو باشم منو میکشهیه وقتایی انقدر حالم بدهکه میپرسم از هر کسی حالتویه روزایی ح
Hyundai Head Unit Manufacturer Creta Tesla Screen 2016 2017 
 
Display hyundai creta audio system Screen Type    Capacitive screen / tesla screenTouch Screen    YESScreen Resolution 1024*600Display Type    LCDDisplay Brightness    350 cd/m2Background: Customized
. Compatible Vehicles: Hyundai Ix25 /Creta 2016-2017. 9-inch Smart touch screen, easy to operate.. Touch Screen Type: vertical screen/tesla screenOS: Intelligent pure Android 9.1 operation system.Screen: 9 inch multi-touch screen 3G&WiFi/App download/3D Navigation/Radio Tuner/Bluetooth/Dual Zone/ File Management/HD 1080P Video/Steering Wheel Control/Mirror Link/OBD2/DVR/Backup camera/MP3/AUX/USB/SD etc.
ASTRAL is a manufacturer & exporter in car stereo navigation system from China, with over 10 years of exp
سال ۹۹ رو با هشت لبخند سال ۹۸ شروع میکنم۱. روزی که عروسی یکی از دخترای فامیل بود و با پنج شش تا از دخترا کلی آهنگ خوندیم و جیغ زدیم۲. روزی که خاله ام اینا اومده بودن شهرمون و تولد دخترخالم بود و با پسرخالم رفتیم قنادی و یکی از دخترای وراج مدرسه ما رو دید و فرداش کلی به این خبر که من با یه پسر رل زدم خندیدم و بعدا هم به این خندیدم ، چون فهمیدن پسرخالم بوده و قیافه هاشون دیدنی بود (خبرهای مربوط به شاگردای نمونه ، براشون اهمیت داشت)۳. وقتی که تو راه ت
12" Double Din Radios With Navigation Honda Accord 7th 2003-2007
 
. Compatible Vehicles: Honda Accord 7th 2003 2004 2005 2006 2007. 12.1-inch Smart touch screen, easy to operate.
. Touch Screen Type: vertical screen/tesla screen
 
honda accord tesla screen
. Rear View Camera input:Built-in camera video input for you to connect with after-market rear view camera for safe packing.. Music Format: MP3,WMA,AAC,RM,FLAC etc. Video Format: MPEG-1/2/4,H264,H263,VC1,RV,RMVB,DivX,Sorenson SparK,Spark,VP8,AVS Stream.. Compatible Disc: DVD/DIVX/MP4/MP3/MP2/VCD. Mirror Link: AirPin(PRO) for iphone and Easy-Connect for Android phone. APK Installer: Support Android Package installer. Wallpapers: live wallpapers, standard wallpapers, support DIY wallpaper from Gallery. EQ adjust:Support POP,Jazz,Classic
دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام نارفیق+متن + پخش آنلاین
♬♪♪♫♪♬
Danlod Ahang Naa Refigh -Hamed Homayoun + Text
 
برای دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام نارفیقبه ادامه مطلب مراجعه فرمایید
 
♬♪♪♫♪♬
برای دانلود آهنگ حامد همایون نارفیق روی لینک های زیر کلیک کنید:
 
 
پخش آنلاین آهنگ جدید آهنگ جدید حامد همایون نارفیق:مرورگر شما از Player ساپورت نمی کنددانلود آهنگ آهنگ جدید حامد همایون

کیفیت متوسط :
کیفیت عالی :
 
به مناسبت سالروز میلاد خاتم الانبیاء محمد مصطفی(ص) ابتهال به یاد ماندنی از محمد عمران، قاری و مبتهل مصری را در مدح رسول الله(ص) مشاهده می‌کنید. این ابتهال در سال ۱۹۸۴ میلادی در مسجد المغفرة مصر اجرا شده است.







انتهای پیام
دانلود ویدئو
پر از فکر بودم و مشغول نوشتنش، دوستی پیام داد و زنگ زد و تمام حرف‌ها رو سه ساعت تمام به‌ش گفتم. احتمالاً اگر اون‌ها را همونجا می‌نوشتم موندگارتر می‌شد. شاید سیاهش کردم کاغذ رو بعدا.داشتم آمبیانسش رو حین نوشتن ضبط می‌کردم، دوست داشتم اون رو هم کنار نوشته‌ها بگذارم که اساساً نوشته‌ای نموند. احتمالاً اگر بعداً خواستم اون فکرها رو بنویسم، عنوانش رو بگذارم «مرگِ چونی در دنیای معاصر» یا «سرانجام نزاع چندی و چونی» یا «استعمار کیفیت» یا «کمی
مدیرعامل شرکت بزرگ آمازون، به تازگی ادعا کرده که پرواز دوم سفینه‌ی فضایی‌اش که New Shepard نام دارد، با موفقیت انجام شده است.
 
شرکت Blue Origin قرار است موتورهای نسل بعدی موشک‌های ناسا را بسازد.
 
فضاپیمای New Shepard که برای حمل انسان به خارج از اتمسفر زمین ساخته شده است، در روز دوشنبه بدون هیچ سرنشینی از غرب تگزاس پرتاب شد. بزوس می‌گوید که هم فضاپیما و هم واحد پیشران‌اش، به سلامت فرود آمده‌اند. در آوریل سال جاری میلادی (اردیبهشت)، فضاپیمای New Shepard برا
ن فیلم بر پایه‌ی رمانی از ارنست کلاین با بازی تای شریدان در نقش وید اوون واتس ساخته شده است. او مرد جوانی است که به‌ دنبال شکار تخم‌مرغ هلیدی است. تخم‌مرغ هلیدی نام گنجی پنهان‌شده در دنیایی مجازی است. این رمان در سال 2011 منتشر شده و داستانش در سال 2045 اتفاق می‌افتد و
لینک دانلود
www.galaxymusic.ir
دانلود ریمیکس جدید و فوق العاده زیبا و استثنایی دایناتونیک به نام یلدا میکس
DOwnload New Remix By Dynatonic Caleld Yalda

www.galaxymusic.ir
 
مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند


دانلود آهنگ با لینک مستقیم
دانلود آهنگ لینک کمکی فایل

www.galaxymusic.ir
کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shad/2/Done Done Remix 2   www.galaxymusic.ir.mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="h
SoundHound ساند هاند – احتمالا شما هم درگیر این مسئله‌ بوده‌اید که آهنگی درون گوشی خود دارید اما نه اسم خواننده‌اش را می‌دانید و نه اسم آهنگ را. به طور معمول مجبور خواهید شد که بخشی از متن آهنگ را گوگل کنید تا شاید به متن آهنگ مورد نظرتان برسید. SoundHound – Music Discovery & Hands-Free Player اما ابزاری است که شما را از این کار بی‌نیاز می‌کند. کافی است آهنگ خود را به اون بدهید تا او خواننده و آهنگ مورد نظر را به شما معرفی کند
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها