نتایج جستجو برای عبارت :

۴ نفر در دریای خزر غرق شدند

افراد مشهوری که از اینستاگرام حذف شدند | از سلنا گومز تا امیر تتلو
در این بخش با افراد مشهوری آشنا میشویم کـه یا از اینستاگرام حذف شدند و یا صفحات باارزش و چند میلیونی خودرا حذف کردند، آمار بالای دنبال کننده ها در اینستاگرام یک منبع خوب برای کسب درآمد اسـت، حتی سلبریتی هایی هم چون جی جی حدید ستاره مولتی میلیونر دنیای مدلینگ هم از صفحه خود درآمدهای بالایی کسب می‌کنند، اما برخی بـه کلی حذف شدند و از نو شروع کردند، با پارس ناز همراه باشید.

ادا
(به مناسبت روز معلم )
شماره 5
سابزیرو
سابزیرو بی هان 
شاگردانی مثل فراست رو 
داشته  که سرکش بودند
شماره 4:
اسکورپیون 
شاگردانی مثل ساتورشی
که کشته شدند
شماره 3:
ریدن:
شاگردانی مثل کوان لینگ
داشتند که خبیث شدند
شماره 2:
تونی استارک
بهترین شاگرد  او
پیتر پارکر هست 
شماره 1:
بتمن 
او پرونده  کامل خوبی داره
همه شاگردانش 
تبدیل به ابرقهرمان 
شدند بهترین معلم ایشان است
میدونستم فایده‌ای نداره.
میدونستم قرار نیست خوب بشم..
پس فقط مجبورم بخوابم . 
و چقدر غم‌انگیزه وقتی که حتی رویاهامم شیرین نیستن..
حالا به چه امیدی چشمام رو روی هم بزارم وقتی رویاهام ناپدید شدند.
شایدم ماله یکی دیگه‌شدند. نمیدونم.
شب بخیر:") 
 
آدینه شب آذرخشی جهید 
آرزویی بر کاغذی نقش بست
گوهر از کوه نمایان شد 
کلاغی به چنگالی در ربود
کرکسان بر دشت سرازیر شدند
مرغکان در لانه کز شدند
چرخان با دم خروسی روبهان 
قرقاولان گریزان 
بیشه خالی از شکار شد
گرگ سحرگاه به خضرا زد
درنیافت قرقاول و مرغکی 
چون درربوده بودند کرکسان
نمى دونم چرا دختران زیبایى رو فقط در حالت هاى خاصى درخودشون می یابند ...
به نظرم انسان اگه زیبایى خودش رو از زاویه هاى مختلف نتونه ببینه، هنوز تمام خودش رو پیدا نکرده...
زیبایى خودش رو وقتى کثیف و هپلیه
زیبایى خودش رو وقتى موهاى بدنش بلند شدند
زیبایى خودش رو وقتى ناخنهاش بدقواره شدند
زیبایى خودش رو وقتى اندامش شبیه ظرف هاى مادربزرگها چهل تیکه و رنگ و رو رفته و استفاده شدند 
زیبایى خودش رو وقتى خوابالو بیدار شده یا خستگى داره ازش شره مى کنه
زیب
سلامبرندگان مسابقه دی 13968 مشخص شدنداگر می خواهید برنده مسابقه زمستان 1398 باشید به نشانی زیر مراجعه کنید:http://eaes.ir/2020/02/16/%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d9%87-%d9%85%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%af-%d8%ad%d8%b6%d8%b1%d8%aa-%d9%81%d8%a7%d8%b7%d9%85%d9%87-%d8%b2%d9%87%d8%b1%d8%a7-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87/
وزارت بهداشت:
دانشجویان ایرانی مقیم چین بامداد امروز با پروازی اختصاصی که روز گذشته از ایران به همین منظور اعزام شده بود، وارد کشور شدند.
این افراد پس از ورود به فرودگاه جهت بررسی های اولیه به مکانی که از قبل در نظر گرفته شده بود، منتقل شدند و بررسی ها اکنون توسط متخصصان مربوطه در جریان است.
چهار شنبه ، ۱۶ بهمن ۹۸@IrNews_24
[عکس 640×427]
مشاهده مطلب در کانال
دو گزینه نهایی برای هدایت پرسپولیس مشخص شدند.
بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس مسوولان این باشگاه در تلاش
هستند تا جانشین او را انتخاب کنند. مدیرعامل و چند عضو هیات مدیره باشگاه
پرسپولیس در روزهای گذشته به استانبول سفر کرده بودند و با گزینه‌ها مختلف
برای هدایت این تیم مذاکراتی داشتند.
ادامه مطلب
شهادت تاریخ:سر حضرت یحیی علیه السلام به دستور یک شاه بخاطر شهوترانی بریده شد.امام علی علیه السلام به تحریک یک زن فاسد توسط خوارج به شهادت رسیدند. امام حسین علیه السلام به دستور یک شرابخوار فاسد شهوتران به شهادت رسیدند.سردار سلیمانی به دستور یک مفسد اهل فحشا اربا اربا به شهادت رسید.شهوتران های مفسد در زباله دان تاریخ گم شدند ولی خون شهید تا ابدیت زنده کننده است.آنها مثل شمع آب شدند ولی را حق را  روشنایی بودند و حجت خدا بر ما شدند و دیگر حجت بر
به گزارش مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت گفت: پس از مشخص شدن قیمت عرصه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس که باعث واقعی‌شدن قیمت مسکن مهر و کوتاه‌شدن دست دلالان شد این افراد با نیروهای کارگزاری درگیر شدند. وی افزود که این دلالان با ضرب و شتم نیروها باعث ایجاد آشوب در کارگزاری و وقفه کار در کارگزاری‌ شدند.
هدایت عنوان کرد با ورود دادستانی و نیروی انتظامی این افراد بازداشت شدند و تعداد دیگری از دلالان که متواری بودند نیز تحت پیگرد قان
هفدهم آذر سال نود و چهار بود. عمو با خانواده‌اش مهمان خانه آقای پدر شدند. اولش قرار بود چند ماهی مزاحم شوند ولی آن قدر خانه ساختن خرج دارد که سه چهار سال بیشتر طول کشید. بعد از سه چهار سال، در بیست و هفتم شهریور نود و هشت، اسباب‌کشی شان تمام شد و رهسپار آشیانه جدید شدند. خدا پشت و پناه‌شان باشد.
واقعا ما ملت عجیبی هستیم چند ساله با یه حس خوشایندی میگیم جنگ را بردیم به بیرون مرزها! یعنی، چه همه بچه و زن و مرد سوریه ای کشته شدند که مثلا ما امنیت داشته باشیم!!! حالا من که اصلا این استدلال را قبول ندارم که برای امنیت ما همچین کاری کرده باشند اما اونهایی که با یه خیال راحت و قیافه ی تشکرآمیز این حرف را میزنند، واقعا متوجه شدند این امنیتشون به چه قیمتیه؟ یه بار هم خجالت نکشیدیم از خودمون:(
خبر نگاراعزامی صدا سیما:
حاج خانوم چند تا اولاد دارین؟
پیرزن:5 تا بچه داشتم!
-مگه الان دیگه نداریشون؟
نه مادر،2 تاشون اسیر شدن،3 تاشون مفقود الاثر!
-ماشالله به این شیر زن صبور!
مادر جان کدوم منطقه اسیر یا مفقود شدن؟
 
 
2 تاشون دخـتر بودند؛شوهر کردن اسیر شدند
3 تاشون پــسر بودن؛زن گرفتند مفقود الاثـــــر شدند
#حدیث_مهدوی 
امام صادق(ع)
«مهرم وارد خدمت امام صادق (علیه‌السلام) شده، سوال کرد: این امر که ما در انتظار آن به سر می بریم، چه وقتی واقع خواهد شد؟ فرمود:-«کذب الوقاتون، و هلک المستعجلون، و نجی المسلمون».-«آنانکه وقتی تعیین کردند، دروغ گفتند. آنانکه شتاب کردند، هلاک شدند. آنانکه تسلیم اراده ی خدا شدند، نجات یافتند».
اصول کافی/ ج1/ ص300
#حدیث_مهدوی 
امام صادق(ع)
 
«مهرم وارد خدمت امام صادق (علیه‌السلام) شده، سوال کرد: این امر که ما در انتظار آن به سر می بریم، چه وقتی واقع خواهد شد؟ فرمود:-«کذب الوقاتون، و هلک المستعجلون، و نجی المسلمون».-«آنانکه وقتی تعیین کردند، دروغ گفتند. آنانکه شتاب کردند، هلاک شدند. آنانکه تسلیم اراده ی خدا شدند، نجات یافتند».
اصول کافی/ ج1/ ص300
ماه محرم ماه ساخته شدن است.آن ماه بزرگ و بسیار خوب.آن ماه که امام حسین با هفتاد و دو یارشان در آن شهید شدند.شهادتی که بسیار تاثیر گذار بوده و هست.امام حسین طبق فرموده خودشان برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده اند.یعنی امر به معروف آن قدر مهم بوده است که یک امام برایش شهید شدند.برای ما چقدر مهم است؟
ماه محرم ماه ساخته شدن است.آن ماه بزرگ و بسیار خوب.آن ماه که امام حسین با هفتاد و دو یارشان در آن شهید شدند.شهادتی که بسیار تاثیر گذار بوده و هست.امام حسین طبق فرموده خودشان برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده اند.یعنی امر به معروف آن قدر مهم بوده است که یک امام برایش شهید شدند.برای ما چقدر مهم است؟
سلام
مدتی به موضوعی فکر کنید که تا به حال بهش فکر نکردید،عکس العمل بر چه مبنا و چگونه خواهد بود..
مثالا با دعا طول عنر برا عزیزان تون از دست دادند ،یکی از عزیزان
یا زیر خط فقر قرار گرفتن..
کور شدند..
یا ناشنوا شدند ...
چشم بصیرت پیدا کردند...
اطلاع دقیق از اینده تون...
.
.
.
به گزارش مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت گفت: پس از مشخص شدن قیمت عرصه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس که باعث واقعی‌شدن قیمت مسکن مهر و کوتاه‌شدن دست دلالان شد این افراد با نیروهای کارگزاری درگیر شدند. وی افزود که این دلالان با ضرب و شتم نیروها باعث ایجاد آشوب در کارگزاری و وقفه کار در کارگزاری‌ شدند.
ادامه مطلب
برای قهوه سرد و غذای شب مانده
برای دیدن صدباره ی پدر خوانده
برای آن ها که در تنت مرور شدند
به خاطر آنهایی که از تو دور شدند
به خاطر غزل گیر کرده در دهنت
برای مرده ی جا مانده زیر پیرهنت
برای چاقو دادن به دست های جدید
برای دوست شدن با شکست های جدید
به خاطر همه گریه های نیمه شبی
خدای گم شده در چند جمله عربی 
برای خاطر شعر، این دکان رنگ رزی
برای این ادبیات فاخر عوضی 
به رقص مرگ میان تنت ادامه بده
نفس بگیر و به جان کندنت ادامه بده
ستاره‌شناس‌ها برای اولین‌بار موفق به کشف اکسیژن مولکولی در کهکشانی دوردست شدند. این کشف، اولین کشف اکسیژن در ابعاد فراکهکشانی است.
 ستاره‌شناس‌ها برای اولین‌بار موفق به کشف اکسیژن مولکولی در کهکشانی به فاصله‌ی نیم میلیارد سال نوری از زمین شدند. این کشف، سومین کشف اکسیژن مولکولی خارج از منظومه‌ی شمسی و اولین کشف خارج از کهکشان راه شیری است.
ادامه مطلب
امام صادق ع فرمود نجاشی دنبال جعفر بن ابیطالب  و اصحابش فرستاد آنها وارد شدند نجاشی در اتاقی روی خاک نشسته و جامه های کهنه پوشیده بود جعفر گوید چون اورا بآنحال دیدیم از او بترسیدم که مبادا دیوانه شذه باشد چون وضع و پریدگی چهره مارا دید گفت سپاس خدایی که محمد ص را یاری کرد و چشمش را روشن نمود شمارا مژده ندهم گفتم پادشاهاچرا گفت اکنون بکی ار کار ااگاههای مناز سر زمین شما آمد و بمن گزارش داد که خدای عزوجل   پیعمبرش محمد ص را یاری فرموده ود سمنش
 
 
_دخترا یه نعمتن باید ازشون استفاده کنی بعد بندازیشون دور...!
 
و این نفرت انگیز ترین جمله ای بود که از بین مکالمه دونفر شنیدم.بعد از شنیدن این جمله بارها و بارها در خودم فرو ریختم و شکستم. آنان که از پایین آمدن ارزش دختر در جامعه امروزی سخن میگویند همان هایی اند که از همخوابی با بزغاله هم نگذشتند.
نژاد پرستانه حرف نمیزنم یا موضوع این نیست که بخواهم شعار دهم و بگویم ما خوبیم و مردها بد...
اما ای کاش یاد بگیریم همه را به یک چشم نبینیم.کم نیستند ک
روز پنج شنبه هفته گذشته،در یک سانحه رانندگی در محور همدان ـ
اسدآباد یک مرد 54 ساله کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
سرهنگ "جمشید باقری" فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اعلام این خبربه سایت پلیس گفت: در پی گزارش یک
فقره تصادف فوتی در محور همدان ـ اسد آباد به مرکز فوریت های پلیسی 110،
بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 17 همدان برای بررسی به محل اعزام شدند.

 در بررسی های مقدماتی مشخص شد، یک سواری پیکان با
یک  سواری پژو 405 برخورد کرده که در نتیجه آن،
ایسنا نوشت: سرهنگ عباس علی گلپور با اخبار این خبر اشعار کرد: پیرو گزارش انسانیت روان مبنی بر رفتار به حفاری به مشیت تحصیل اشیای کهنه افرادی ناشناس در روستای کاکرود از توابع بخش رحیم آباد رودسر، نیروهای موجودی حفاظتی ضمن هماهنگی با فرماندهی انتظامی رحیم آباد به محل مذکور گسیل شدند و داخل یک عملیات غافلگیرانه شش نفر را دستگیر کردند.   وی افزود: نیروهای سندیت حفاظتی کجید شهرستان املش هم طی یک عملیات مجزا در وقت عزاداری زنی و سرکشی مشترک با مأ
 هیچ کس نمیدانست منظور از شعار نه شرقی نه غربی استانهای شرقی و غربی کشور است، استانهای مرکزی آباد شدند و استانهای مرزی آرام. شهرهای مرزی تاوان بزرگ ماندن ایران و بزرگتر شدن شهرهای مرکزی را یک جا پرداخت کردند. روشنفکرتر از مرکزنشینان میدانستند ایران ناموس ایشان است اما مال ایشان نیست. نفت تا به مرکز میرسید در راه بوی بدش نیز گرفته میشد تا در این استحمار هیچ کس نفهمد در آبادیِ نفت، آبِ خوردن، آبِ استحمام نیست. چون استانها اعضای یکدیگر بودند،
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نوا و سیما،  محمدتقی زاده معاون استاندار تهران با اشاره به نشر شایعاتی مبنی بر احتمال تعطیلی ادارات دولتی در روز شنبه ضمن رد این شایعات گفت: هیچ احتمالی بخاطر تعطیلی ادارات تو روز شنبه یا یکشنبه نیست و همه ادارات درون روزهای آینده دایر هستند. کلیه مدارس تهران شنبه و یکشنبه تعطیل شدند | اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل دانشگاه های استان تهران هم دو روز تعطیل شدند
گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس سامسونگ معرفی شدند
 
 
سامسونگ دقایقی پیش دو گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس را با ویژگی‌هایی همچون نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین چندگانه معرفی کرد.
شایعات بی‌‌پایان پیرامون پرچم‌داران جدید سامسونگ خاتمه یافت و کره‌ای‌ها لحظاتی پیش خانواده‌ی اس ۲۰ را با سه محصول گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا به جمع محصولاتشان اضافه کردند. از بین دستگاه‌های یادشده، گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس شباهت‌های
365 روز و 5 ساعت و 49 دقیقه ما انسانها و تمام موجودات زمینی سوار بر سیاره زمین ، این  نگین  منظومه خورشیدی و شاید هم نگین زیبای کهکشان راه شیری یک دور کامل دیگر به گرد خورشید چرخیدیم و نام آن را یک سال نهادیم . میلیارد ها سال اینچنین سپری شده و شاید میلیارد ها سال دیگر ادامه خواهد داشت چه زیبا میشد ما انسانهای مغرور اندکی به خود آییم و به درک این واقعیت پی برده و در ضمیر ناخودآگاه خود اندکی به این جهان بی انتها نگریسته و خالق هستی را آفرین گفته و د
سر پیچ از هم جدا شدند. یکی زندانی بود، دیگری زندانبان. زندانی دوره محکومیتش را گذرانده بود و زندانبان دوره خدمتش را. چمدان هایشان پر از گذشته بود، حوله کهنه، ریش تراش زنگ زده، آینه جیبی و... آنها سرنوشت مشترکی داشتند. هر دو خاطرات خود را پشت میله ها گذاشته بودند. و وقتی سر پیچ از هم جدا شدند، برف بر هر دوی آنها یکسان می بارید....
از اواسط هزاره دوم پیش از میلاد، آریایی‌هایی به سوی فلات ایران (ایران‌زمین) مهاجرت کردند.
در این دوران تمدن‌های دیگری نیز در گوشه‌گوشه ایران وجود داشتند که با ورود آریایی‌ها (به گفته تاریخ رسمی غرب‌نگاشته)، یا زیر تیغ آریایی‌ها جان سپردند، یا با ازدواج‌هایی که انجام شد، در آنان مخلوط شدند. از این رو این تمدن‌ها رفته‌رفته نابود شدند.
ادامه مطلب
شنوندگان محترم به اطلاع میرساند چند گروه با مرام گم شده اند لطفا اگر اطلاعاتی از آنها در دست دارید در اسرع وقت ما را در جریان قرار دهید تصویر و نام آنها به این شرح است:
بندیکتی ها که در اوایل قرون وسطی در اروپا رویت شدند


شوالیه ها که در اواسط قرون وسطی در اروپا رویت شدند



صنعتگران در اواخر قرون وسطی و اوایل رنسانس در اروپا رویت شدند



عیاران در قرون دو و سه هجری در ایران رویت شدند



پهلوانان کمی بعد در ایران رویت شدند (این تمثال پهوان پوریا یک
به دنبال اجباری شدن کلاه شاپو و ممنوعیت حجاب و سیاست‌های تغییر لباس در دوران پهلوی اول، در تیرماه ۱۳۱۴، آیت‌الله سید حسین طباطبایی قمی به پیشنهاد علمای مشهد جهت مذاکره با رضاخان در مورد این سیاست‌ها راهی تهران شد. قمی در تهران در حصر قرار گرفت و ممنوع‌الملاقات شد.
در ۲۱ تیرماه ۱۳۱۴ مردم مشهد در اعتراض به این اقدام حکومت در مسجد گوهرشاد تجمع کردند. با حضور قوای نظامی این تحصن به شدت سرکوب و بیش از ۱۶۰۰ نفر کشته و زخمی شدند. پس از واقعه مسجد
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
در کتب معتبر آمده است پیامبر لعنت کرد کسی را که به جیش اسامه نرود، صحابه نرفتند ،پیامبر بارها تکرار فرمودند و باز صحابه نرفتند،و آنانکه نرفتند جانشین پیامبر شدند...
یا مردم برای حرف پیامبر ارزش قائل نمی‌شدند
یا جانشین پیامبر را مردم انتخاب نکردند
یا کتب اهل سقیفه بی اعتبار است...
یا اینکه
کتابها درست نوشته اند و مردم برای حرف پیامبر ارزش قائل بودند و آنانکه جانشین پیامبر شدند به انت
♦️اعلام وضعیت کاری ادارات تا ۲۰ فروردین
جهانپور درباره تعطیلی ادارات تا ۲۰ فروردین:۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کارمند قطعی داریم که ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار معادل ۵۰ درصد در همان ابتدای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شدند.  ۵۰۰ هزار نفر کارکنان نظام سلامت هستند که امکان تعطیلی آن‌ها وجود ندارد، بلکه به طور مضاعف هم کار می‌کنند. ۲۰۰ هزار نفر در شهرداری‌ها و نیروهای نظامی و امنیتی در حال خدمت به مردم هستند  و تعطیل نخواهند شد.بیش از ۲ میلیون نفر از ک
#حدیث_مهدوی 
امام حسن عسگری(ع)
«ابو غانم می گوید: از امام حسن عسکری علیه‌السلام شنیدم که فرمود: در سال 260 شیعیانم پراکنده می شوند».«در سال 260 حضرت امام حسن عسکری علیه‌السلام دیده از جهان برتافت و شیعیان دچار اختلاف شدند، برخی از آنها به جعفر کذاب گرائیدند، برخی سرگردان شدند، برخی به تردید افتادند، برخی همچنان سرگردان ماندند، و برخی با توفیق خداوند سبحان بر ایمان خود استوار ماندند».
کمال الدین/ ص408
اجرام    که   ساکنان    این    ایوانند
اسباب         تردد          خردمندانند
هان   تا   سررشته   خرد    گم نکنی
کانان      که     مدبرند     سرگردانند
 
 
آنان  که  محیط   فضل  و  آداب   شدند
در  جمع   کمال  شمع   اصحاب   شدند
ره  زین  شب  تاریک  نبردند  به  روز
گفتند   فسانه ای   و   در  خواب   شدند
ادامه مطلب
«٢٣»أَ لَمْ‌ تَرَ إِلَى الَّذِینَ‌ أُوتُوا نَصِیباً مِنَ‌ الْکِتابِ‌ یُدْعَوْنَ‌ إِلى‌ کِتابِ‌ اللّهِ‌ لِیَحْکُمَ‌ بَیْنَهُمْ‌ ثُمَّ‌ یَتَوَلّى فَرِیقٌ‌ مِنْهُمْ‌ وَ هُمْ‌ مُعْرِضُونَ‌ آیا ندیدى کسانى را که از کتاب آسمانى(تورات و انجیل)بهره‌اى داده شدند،چون به کتاب الهى دعوت مى‌شوند تا میانشان حکم کند،(و به اختلافات پایان دهد) گروهى از آنان(با علم و آگاهى)از روى اعراض روى بر مى‌گردانند؟ نکته‌ها: در تفاسیر آمده است که زن و
موقع بیماری به نظرش می آمد که گویی تمام عالم محکوم است به اینکه قربانی مرضی شوم و ناشنیده بشود. مرضی که از اعماق آسیا به اروپا آمده بود. همه می بایستی از بین بروند، به غیر از عده ای معدود از برگزیدگان. قارچ هایی جدید و ذره بینی پیدا شدند که در بدن مردمان رخنه می نمودند، اما این موجودات ارواحی بودند دارای عقل و اراده. مردمی که آن ها را در خود می پذیرفتند، بی درنگ جن زده و بی اراده می شدند. اما هرگز، هرگز آنقدر که این مبتلایان خود را عاقل و مطمئن در
رادیو تلویزیون با مدیران باشگاهها همراه شدند و خبر دادند که "موفق شدند!" AFC را وادار نمایند تا طبق برنامه ی قبلی بازیهای فوتتبال در کشور طرفین بعنوان میزبان و مهمان انجام شود.فزض کنیم که گفته ی اقایا درست باشد اما:
آیا کسی متوجه شد که چرا استقلال برای بازی با تیم کویتی، به امارات رفت؟!
 
 
 
اعضای خانه بهار 99 گزینش شدندهیات تعیین اثر ها بخش هنرهای نمایشی سومی فستیوال هنرهای شهری شهر مشهد مقدس گزینش و معرفی شدند .«علی عابدی» , «علی حاتمی‌نژاد» و «عبدالله برجسته» از هنرمندان مطرح نمایش زنده مملکت به‌عنوان هیئت‌بازبینی بخش هنرهای نمایشی این فستیوال تعیین شدند .سازه بر این گزارش , هیات گزینش ۱۰۰ اثر پایانی رسیده به دبیرخانه فستیوال را در بخش‌های خیابانی , صحنه‌ای و طفل و نوجوان مورد بررسی و چک قرار خو
دانش آموزان نیشابوری در مسابقات فرهنگی و هنری کشوری افتخار آفرینی کردند .
دانش آموزان پسر نیشابور که در قالب دانش آموزان خراسان رضوی در سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری شرکت کرده بودند موفق شدند 3 مقام کشوری کسب نمایند .
در این دوره از مسابقات 81 دانش آموز نیشابور موفق به کسب رتبه های برتر خراسان رضوی شدند و 3 دانش آموز پسر و 3 دانش آموز دختر به مسابقات کشوری راه پیدا نمودند که در گروه پسران هرسه دانش آموز به شرح زیر موفق به کسب رتبه
با سلام.خودروی Nissan Skyline GT-R خودروی افسانه ای یکی دیگر از خودروهای سری اسکای لاین است. اولین خودروهای با نام GT-R بین سالهای 1969 تا 1972 در ژاپن ساخته شدند. که به خودروهای مسابقه‌ای بدل شدند که در اغلب مسابقات شرکت داده می‌شدند و از قضا، رتبه1 تا 3  هم می‌آوردند. مدل اسکای لاینی که در این عکس می‌بینیم 313 اسب بخار قدرت دارد ولی همین مدل در مسابقات، موتوری داشت که 500 تا 650 اسب بخار را تولید می‌کرد و  در مدلی به 3000 هزار اسب بخوار رسیدکه در نوع خارق‌العا
تصاویری از شخصیت‌های فیلم Top Gun: Maverick منتشر شدند،پس از انتظار ۳۰ ساله برای دنباله Top Gun «تاپ گان»، طرفداران با اکران فیلم Top Gun: Maverick «تاپ گان: ماوریک» در تابستان آینده دوباره به منطقه خطر برخواهند گشت. این فیلم به کارگردانی جوزف کوزینسکی داستان شخصیت پیت ماوریک میچل با بازی تام کروز را دنبال می‌کند که دوباره به مدرسه خلبانی برگشته تا آموزش گروهی از خلبانان جوان را برعهده بگیرد.فیلم Top Gun: Maverick در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۹۹) اکران خواهد شد.
دلفین ها نوعی از حیوانات آبزی باهوش، باروحیه همکاری هستند ودر ارتباطات خود شیوه برنده–برنده را برگزیده‌اند.
دلفین هیچ کمبودی ندارد ومی خواهد که همه چیز را با همگان تقسیم کند.
اگر یک دلفین زخمی شود، ۴ دلفین دیگر او را همراهی می کنند ، تا خود را به گروه برساند.
در همین راستا پژوهشگران تعداد ۹۵ کوسه و ۵ دلفین را به مدت یک هفته در استخر بزرگ رها کرده و به مطالعه حالات رفتاری آنها پرداختند.کوسه‌ها به یکدیگر حمله کردند و در این تهاجم تعداد زیادی
چرا انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های دنیا متفاوت است؟
«در تحولات دو سه قرن اخیر، که قرن انقلاب‌های بزرگ است، هرچه نگاه کردم موردی را پیدا نکردم که مثل انقلاب اسلامی، در دوره‌های بعد، با همان شکل و هدف‌ها، به‌سوی همان آرمان‌ها ادامه پیدا کند. یعنی انقلاب‌ها بر اثر عوامل گوناگون، یا از همان اول منحرف شدند، یا بعد از اندکی منحرف شدند.»
۱۳۹۰/۵/۱۹- رهبر انقلاب

            
خیلی کار ناشایستی است که ما، انسان های اطرافمان را از ظاهرشان مورد قضاوت قرار بدیم.
گاهی اوقات کلاغ خیلی رو سفید تر از کبوتر ظاهر میشود ولی بخاطر رنگ و ظاهر نه چندان زیبایش! محکوم به تنفر است...
به هر حال ظلم، ظلم است چه در حق یک سفید پوست و چه درحق یک سیاه پوست. چه سیاهانی همچون جَون بن حُوی که در رکاب حسین(علیه السلام)به اعلی علیین پیوستند و رستگار شدند و چه سفیدانی همچون شمر ها و یزید های دیروز و امروز که به درک اسفل السافلین واصل شدند.
پس فریب
 
با سلام خدمت دانشجویان عزیز.
متاسفانه عملکرد دانشجویان در برگه ضعیف بود. با توجه به پایین بودن نمرات، نمره میان ترم به همه دانشجویان نمره ماکسیمم (بیشینه) 4 داده شد. به این ترتیب خیلی از دانشجویان به مرز گذراندن درس وارد شدند. نمره تمرین را آقای جعفری به من دادند که از دو نمره حساب شد. پایان ترم از 14 نمره بود که به این ترتیب نمرات بالای 6 موفق به گذراندن درس شدند. نمرات پایان ترم که پایین تر از شش هستند، بسیار ضعیف هستند که عملاً باید درس را بیف
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
روزی که بعضی از علما استفاده از بلندگو در مساجد را ممنوع کردند به مبارزه با علم و پیشرفت متهم شدند و وقتی از بلندگو استفاده کردند به مردم آزاری متهم شدند که صدای بلندگو مزاحم همسایه‌ها می باشد قطع کنید 
فرماندار شهرقدس با اشاره به شناسایی آشوبگران در شهرستان قدس گفت: تمامی آشوبگران شناسایی شدند؛ به زودی همه آنها دستگیر می‌شوند.
 
لیلا واثقی ضمن محکومیت اقدامات آشوبگران و اغتشاشگران در روزهای اخیر اظهار داشت: با کمک سپاه، نیروی انتظامی و یگان ویژه آرامش و امنیت در شهرها برقرار شد و در مقابل آشوبگران ایستادگی خوبی صورت گرفت.
 
وی بیان کرد: حرکت های اخیر در اعتراض به سهمیه‌بندی بنزین نبود بلکه با هدف غارتگری و تخریب اموال عمومی و فروشگاه ها
نویسنده و محقق : اشکان ارشادی 
اویغورها در ۷۴۴ میلادی خودی نشان دادند و حاکم بلاقطع خاقانی شدند ، ولی برخی منابع آنان را اوغوزها و برخی تنها در کنار رود سلنگا ذکر کرده‌اند که بعدها در چین و ختن و کاشغر و ختن و.... پراکنده شدند. و یا آنان را مفلسانی خوانده اند که همراه اغوزلر به فروش زین و سپر می پرداخته‌اند.
ادامه مطلب
فسیل‌های بزرگ لاک‌پشت‌ها از میلیون‌ها سال پیش در منطقه گرمسیری آمریکای جنوبی کشف شده‌اند. اولین بار در دهه ۱۹۷۰ دانشمندان این لاک پشت‌ها را کشف کردند ولی با توجه به محدود بودن شواهد باستان شناسی در آن زمان مطالعات آن‌ها ادامه پیدا نکرد. ولی به تازگی دانشمندان به یافته‌هایی در آمریکای جنوبی دست پیدا کرده‌اند که روند کاری آن‌ها را تغییر داده است.
ادامه مطلب
امروز لیلا به دیدنم آمد. با یک پسر جوان که شاید ۲۴ یا ۲۵ سال سن داشت ، با شیشه آبی که در دست داشت سنگ قبر را شست و لیلا آرام کنار قبر نشست چشمهایش کم نور و بی تفاوت به سنگ خیره بود . به نظرم آن پسر جوان مجتبی بود ، از وقتی که ۵ یا نمی دانم شاید ۶ سال سن داشت ، ندیدمش جوان رو به لیلا کرد و گفت : این قبر دایی محموده . لیلا همچنان ساکت و خیره بود ، پسر جوان فاتحه ای خواند . اشک هایش بی اراده بر سنگ قبر می چکید مطمئن شدم که او خود مجتبی است ، چقدر بزرگ شده !
توی خونه‌ای که همسر/ مادر خونه منبع آرامش که نبود هیچ، خونه‌ی امن و امان رو کرد جهنمی که محل تنش و فرسایشه، اعضای اون خونه اگر تبهکار و جانی و دزد و قاتل شدند، بهشون خرده نگیرید.
 
پ.ن: بله می‌دونم و متوجهم که هر کی اختیار داره و خیلی از علما و بزرگان، زن‌های تلخی داشتند اما در نظر بگیرید که این ماجرا قشنگ صفر و صدیه، از اون طرف بزرگانی داریم که اگر همسران پایه و همراه و باعرضه‌ای نداشتند، هیچی نمی‌شدند. جون سالم به در نمیشه برد از تبعات ای
در پروسه تولید یک نرم‌افزار ممکن است bug (باگ‌) در برنامه وجود داشته باشد؛ عموما این باگ‌ها اصلاح می‌شوند اما گاهی اوقات برخی از این باگ‌های ناخواسته، نه تنها مضر نیستند بلکه می‌توانند به عنوان یک امکان به برنامه اضافه شوند. در زیر با تعدادی از این باگ‌ها که در پروسه تولید نرم‌افزار به عنوان … باگ‌هایی که تبدیل به ویژگی مفید نرم‌افزار شدند!
منبع : وبلاگ ایران سرور
انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه در سال چهارم برگزار شد.
به گزارش ایسنا، در جلسه بعد از ظهر امروز (یکشنبه) کمیسیون برنامه و بودجه هیأت رئیسه این کمیسیون برای سال چهارم فعالیت آن انتخاب شدند که بر این اساس از مجموع ۲۰ نماینده حاضر غلامرضا تاج‌گردون با ۲۰ رأی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه انتخاب شد.

در این انتخابات جهانبخش محبی نیا و هادی قوامی هر کدام با ۱۷ رأی نواب رئیس اول و دوم، محمد خدابخشی با ۱۱ رأی به عنوان سخنگو انتخاب شدند.
 
یکروز وقتى کارمندان به اداره رسیدند، اطلاعیه بزرگى را در تابلوى اعلانات دیدند که روى آن نوشته شده بود: «دیروز فردى که مانع پیشرفت شما در این اداره بود درگذشت. شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت ١٠ در سالن اجتماعات برگزار مى‌شود دعوت مى‌کنیم.»در ابتدا، همه از دریافت خبر مرگ یکى از همکارانشان ناراحت مى‌شدند امّا پس از مدتى، کنجکاو مى‌شدند که بدانند کسى که مانع پیشرفت آن‌ها در اداره مى‌شده کی بوده است.این کنجکاوى، تقریباً تمام ک
یکی از سخت ترین قسمت های نهج البلاغه اونجاهایی است که امام درباره مرگ صحبت میکنند واقعا تن  آدم میلرزه،و گاه مو بر تنم راست میشود
یکیش رو براتون مینویسم
علی علیه السلام در راه بازگشت از صفین به گور های خارج از شهر کوفه نگریست و فرمود:ای ساکنان سراهای ترسناک و محل های بی آب و گیاه و گور های تاریک ای در خاک خفتگان ای بی کسان ای تنهایان ای وحشت زدگان شما پیش از ما رفتید و ما در پی شما می آییم "اما الدور فقد سکنت و اما الازواج فقد نکحت و اما الاموال
 
 
با اقدام به موقع مسافران و راننده این اتوبوس به سرعت از وسیله نقلیه تخلیه شدند و به کسی آسیب وارد نشد.
، یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از جیرفت به سمت کرمان در حال حرکت بود بامداد امروز در مجاورت تونل آذر دچار حریق شد، با اقدام به موقع مسافران و راننده این اتوبوس به سرعت از وسیله نقلیه تخلیه شدند و به کسی آسیب وارد نشد.
پروفسور Rosling اپیدمیولوژیست مشهور سوئدی می‌گوید:
"تا امروز نتوانستم خودم را ببخشم. به مدت ۳۵ سال به هیچ کسی چیزی نگفتم" و سپس خاطره خود از یکی از مأموریت‌هایش در موزامبیک را چنین نقل می کند:
شهردار گفت اگر فکر می‌کنید بیماری می‌تواند واگیر داشته باشد باید بیماری را قبل از رسیدن به شهر متوقف کنم … آیا باید به ارتش بگویم تا با استفاده از راهبندها جلوی اتوبوس‌هایی که می‌آیند را بگیرند؟
پاسخ دادم بله فکر می‌کنم ایده خوبی است. 
فردا صبح وقتی ۲
پروفسور Rosling اپیدمیولوژیست مشهور سوئدی می‌گوید:
"تا امروز نتوانستم خودم را ببخشم. به مدت ۳۵ سال به هیچ کسی چیزی نگفتم" و سپس خاطره خود از یکی از مأموریت‌هایش در موزامبیک را چنین نقل می کند:
شهردار گفت اگر فکر می‌کنید بیماری می‌تواند واگیر داشته باشد باید بیماری را قبل از رسیدن به شهر متوقف کنم … آیا باید به ارتش بگویم تا با استفاده از راهبندها جلوی اتوبوس‌هایی که می‌آیند را بگیرند؟
پاسخ دادم بله فکر می‌کنم ایده خوبی است. 
فردا صبح وقتی ۲
 جعفری گوید شنیدم حضرت   ابوالحسن ع بمن فرمود چرا مینگرمکه تو نزد عبدالرحمان بن یعقوب هستی   جماری  عرضکرداو دایی من است  حضرت فرمود او در باره خدا سحخن ناهمواری گوید خدارا بصورت اجسام و اوصاف ان ان وصف کند و پس باو همنشین شو ومارا واگذاریابا بشین واوراترک کن  عرضکردم  او هرچه میخواهد بگوید بمن چه زیانی دارد وقتیکه من نگویم انچه را که او گوید ابوالحسن ع فرمود ایا نمی ترسی از اینکه باو عذابی نازل کردد و هردو ی شما را فرا گیرد ایا ندانی داست
بسم الله
 
پرواز تهران-اوکراین، میتوانست یک پرواز عادی باشد که مسافرانی از ایران را به اوکراین و از آنجا به ینگه دنیا میبرد. اما نبود.
دوستانی از من در این پرواز بودند که یکی را خوب می شناختم. خیلی خوب.
وقتی با خبر شدم این دوستم در این پرواز بوده،
وقتی با خبر شدم چه طور این پرواز به زمین رسیده، و سرنوشتش نوشته شده،
وقتی با خبر شدم به تیر غیب نبوده،
وقتی با خبر شدم در زمان بین سقوط تا اعلام خبر سه روز طول کشیده
وقتی با خبر شدم ....
دنیا برایم کوچک شد
سلام متاسفانه به تنها مسئله ای که اهمیت داده نشده بود کنکور بچه های هنرستانی به دلیل اینکه یکدفعه ای بخشنامه کنکور برایمدرسه ارسال شد ....که به دلیل اینکه به هنرجیان گفته شده بود کنکری در میان نیست شکه شدند و تا قبل از عید هم هیچ کتاب تستی برای ما وجود نداشت و الان وقت بسیار کمی داریم برای خواندن
و اینکه دانش اموزان نظری بعد از تعطیلات نوروزی چند روز در هفته را تعطیل شدند برای خواندن دروس کنکوریشان و بچه های هنرستانی باید تا اخر سال تحصیلی به
بسم ربّ شهدا...
سلام!
این اولین نوشته من در بلاگ بیان هست،و قبلا اینجا وبلاگی نداشتم...
آدرس این وبلاگsarbaz1300 هست،به یاد سپهبد متواضع و شجاعمان...
شهید سلیمانی...به یاد جاودانه مردِ ایل سلیمانی...
و اسم وبلاگ ،فانوسی روی تپه روشن است...
شاید بپرسید،ماجرای تپه و فانوس چیست؟!کدام تپه و کدام فانوس؟!
داستان از آنجا شروع می شود،یک روستا در جنوب استان کرمان،یک روستای کوچک، حوالی رود هلیل...
آنجا یک تپه هست،دورتر از خانه های خشت و گلی و سنگی،تپه ای که روی آ
آن شب و روز لعنتی تمام شده است. اما هنوز یاد و خاطره‌اش با من است و از ضمیرم پاک نمی‌شود. آن روزی که از خانه تا شهر، همه‌جا غرق در سکوتی عجیب شده بود. انگار که ساعاتی قبل از طلوع خورشید ماموران الهی گرد سکوت به چهره‌ی شهر پاشیده باشند و همگان ناگهان غرق در سکوت شوند. سکوت صدای غالب شهر شده بود. 
 من با خودم یک‌سره کلنجار می‌رفتم تا بتوانم کلامی با صدای رسا با دیگران حرف بزنم. نمی‌شد. امکان نداشت. صداها یکباره بلند می‌شدند و به لحظه‌ای در فضا
قصه های ستون انقلاب
 
یک نگاه از بالا به پایین بهم انداخت و گفت:
_دیروز رفتی؟
__آره
_آررررررررررررررره؟
__خب آره چرا باید نمی رفتم؟
_به نظرت چرا باید می رفتی؟
__خب تو بگو چرا باید نمی رفتم؟
_چون حال و احوال و اوضاع مملکت خوب نیست..نه سیاسی..نه اقتصادی..نه فرهنگی و نه..
 
__چهل و یک سال پیش،جوان هایی که هم سن الان من بودند برای رسیدن به یک آرمان و هدف بلند شدند و مبارزه کردند.همه اونا مثل من و تو پر از آرزو و رویا بودند.یکیشان عاشق بود و برای رسیدن به عشق
نیازی نیست برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطب و داوران ساعت‌ها بر پرده نمایش ظاهر شوید. در این مقاله به ۱۲ بازیگری که برای بازی کوتاه خود موفق به دریافت نامزدی و یا جایزه اسکار شده‌اند نگاهی می‌اندازیم.
۱. آنتونی هاپکینز
۱۹۹۱ The Silence of the Lambs
مدت بازی: ۱۶ دقیقه
هنوز بر سر زمان دقیق حضور آنتونی هاپکینز در نقش دکتر هانیبال لکتر Hannibal Lecter در «سکوت بره‌ها» اختلاف‌نظر وجود دارد. برخی می‌گویند او ۱۲ دقیقه بازی داشته و عده‌ای معتقدند حضور او کمتر از ۱۶
پرسپولیس در مجموع 18 دوره لیگ برتر، عنوان پرافتخارترین تیم را در اختیار دارد. در شرایطی که نوزدهمین دوره مسابقات طی هفته‌های آتی آغاز خواهد شد، ترین‌های این تیم در تاریخ لیگ برتر مرور شده است. پرسپولیس در ادوار گذشته لیگ برتر، دوران پرفراز و نشیبی را سپری کرد. این تیم نخستین تیمی بود که تعداد قهرمانی‌اش از یک بیشتر شد ولی در برخی از دوره‌ها خطر سقوط به دسته پایین‌تر را نیز احساس کرد ولی سرخپوشان در 3 فصل گذشته رویایی ظاهر شدند و با 3 قهرمان
روزی به تعدادی کارگر برای انجام کارهای باغش نیاز داشت . بنابراین ، پیشکارش را به میدان شهر فرستاد تا کارگرانی را برای کار اجیر کند . پیشکار رفت و همه ی کارگران موجود در میدان شهر را اجیر کرد و آورد و آن ها در باغ به کار مشغول شدند .کارگرانی که صبح زود در میدان نبودند ، این موضوع را شنیدند و آنها نیز آمدند . همچنین تعدادی دیگر ، به جمع کارگران اضافه می شدند . حتی بعضی غروب بود که رسیدند ، اما مرد ثروتمند آنها را نیز پذیرفت .شبانگاه هنگامی که خورشید
در اوایل دهه ۱۸۶۰ میلادی، با استفاده از وسایلی مانند زنده‌گرد و پراکسینوسکوپ، سازوکارهای تولید مصنوعی به وجود آمد و تصاویر دو بعدی متحرک به نمایش درآمدند. این ماشین‌ها از انواع تکامل یافتهٔ ابزارهای سادهٔ اپتیکی مانند توری‌های سحرآمیز بودند. این ابزار توان نمایش متوالی تصاویر با سرعتی را داشتند که در آن تصاویر به شکل متحرک به نظر می‌رسیدند. این پدیده، ماندگاری منظر نام گرفت. طبیعتاً، تصاویر می‌بایست به‌طور دقیق طراحی می‌شدند تا اثر
رئیس دامپزشکی بخش آب پخش گفت:۹۹درصد گاو وگوساله بخش آب پخش بر علیه بیماری مهلک وخطرناک نوظهور لمپی اسکین واکسینه شدند.
به گزارش سفیر جنوب؛محمد کشاورزی با اعلام این خبر اظهار داشت:لمپی اسکین نوعی بیماری پوستی ویروسی است که باعث پایین آمدن تولیدات دامی وتلفات درگاو وگوساله  میشود.

ادامه مطلب
در دهکده ای
در سرزمین کوهستانی بالکان
در طی یک روز
گروهی کودک
شهید شدند
همه در یک سال زاده شدند
همه به یک مدرسه رفته بودند
همه در جشنهای یکسانی شرکت کرده بودند
همه یک جور واکسن زده بودند
و همه در یک روز مردند
و پنجاه و پنج دقیقه
پیش از آن لحظه شوم
آن کودکان
پشت میزشان نشسته بودند
سرگرم حل کردن مسئله ای سخت
یک مسافر باید با چه سرعتی قدم بردارد 
تا برسد به آن شهر
مشتی رویای یکسان
وراز های یکسان
راز عشق و عشق به میهن
در ته جیب هایشان پنهان بود
و همگ
آدم است دیگر! از همان اول برایش حوا آفریدی و دوتایی شدند همدم، شدند همراه، شدند رفیق. اگر با هم گندم خوردند با یکدیگر هم عبادتت کردند. آدم، چه ابوالبشر باشد و چه ما نوه نتیجه‌های آخرالزمانی‌اش، دلش رفیق می‌خواهد. دلش می‌خواهد یکی باشد که دل به دلش بدهد و بی‌واهمه پیش او خودش باشد و دم گوشش نجوا کند. دلش می‌خواهد هرچه غصه دارد را با یک «خب، بگو ببینیم چه خبرِ» رفیقش از دل بیرون کند و بریزدشان روی دایره ی درددل و بعد راحت و بی‌دغدغه لبخند بزن
دست کم ۳۱ نفر امروز جمعه در جریان انفجار یک بمب در مسجدی در ولایت ننگرهار افغانستان کشته شدند.
به گزارش شریعت نیوز؛‌ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی «اردوپوینت»، تعداد زیادی از نمازگزاران نیز بر اثر این انفجار که ساعت دو بعدازظهر به وقت محلی و در جریان برگزاری نماز جمعه رخ داد، مجروح شدند.
برخی رسانه ها از وقوع دو انفجار در مسجد خبر داده اند.به گفته یک مقام محلی، احتمال بالاتر رفتن تعداد کشته شدگان وجود دارد.هنوز هیچ گروهی مسئولیت این بمبگذ
گاز گرفتگی 5 مرد اصفهانی در حال کندن چاه فاضلاب
خبرگزاری صدا و سیما: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:در این حادثه که دیشب رخ داد پنج مرد جوان و میانسال که در حال کندن چاه فاضلاب بودند دچار گاز گرفتگی شدند. 
فرهاد کاوه آهنگران افزود:با توجه به بعد مسافت و خارج از محدوده بودن محل حادثه و تلاش های فراوان اکیپ نجات آتش نشانی هر پنج نفر مصدوم حادثه بنا بر اعلام اورژانس فوت کرده بودند. 
وی گفت:با توجه به وضع صحنه حادثه و تج
21 خرداد آسمانم یک ساله میشه و دختر بزرگم کلاس ششم را تمام میکنه بزرگ کردن کوچولو خیلی وحشتناک نیست و لحطه های شیرینی برای همه ما ساخته دیروز به من می گفت نَ نَ آخه اطراف ما کسی به مامان ننه نمی گه این یک آوای خود ساخته بود و وسط گریه ک منو صدا میزد نَ نَ نَ منم می گفتم ننه باباته .
خواهرش رو آیا و یا آیی صدا می کنه و پدرش رو آدا به غذا خوشمزه و همیشگیش مِ مِ 
کلاغ پر یاد گرفته قربونش برم .
کلاس های درس تمام شدند و روزهای مراقبت و ازمون و برگه شروع شد
باران توطئه ها بر ثمر نشست
در کُنجِ فقر پدر با پسر نشست
فاسد شدند گروهی از حاکمان
زخم زبان مدّعیان هم به بر نشست
 
مدیون تک تکِ افراد  میهنند
خوردند و رفته بدامان دشمنند
بدنام و مفتضح و خرابی همیشگی
آوارگان غربت و همخواب ماتمند
 
چپ یا که راست یکی بوده در نظر
دزدیده اندو فراهم شد این خطر
شاید که چشمه شود بسته با دو بیل
سیلاب را نبود چاره ای دگر
 
میگویم از غم مردم که عالی اند
در وقت جشن و عزا مثل قالی اند
هرکس که آمده پا روی شانه هاست
همواره دست
به متوکل گزارش دادند که در منزل امام هادی(ع) ادوات جنگی و نامه‌هایی از شیعیانش
به او وجود دارد. او دستور داد تا عده‌ای از سربازان و مأموران غافلگیرانه به منزل
امام حمله برند. دستور اجرا شد و وقتی وارد خانه شدند، او را تنها، در اتاقی که کف
آن از شن و ماسه بود یافتند، در حالی که در را بر روی خود بسته، لباسی پشمینه بر تن
کرده، روپوشی بر سر انداخته و آیاتی از قرآن را زمزمه می‌کرد. امام را در همان حال
پیش متوکل آوردند.
وقتی امام به مجلس متوکل وارد
به ما وعده‌ی بهشت روی زمین داده بودند، راست گفتند، بردند، همه‌ی ما را بهشت زهرا بردند. عده‌ای از مردم توی کرمان زیر دست و پا له شدند، قفس‌های سینه‌شان باز، نفس‌هایشان باد هوا شدند. اگر آقا محمد خان چشم‌ها را توی کرمان کور می‌کرد این بار چشمان کور، آدم‌ها را توی کرمان ترور کور می‌کردند. منادی صدا می‌زد بی آن که خونی از دماغ کسی ریخته شود انتقام سخت از عربستان و حادثه‌ی مِنا گرفته شد. عده‌ای از مردم توی آسمان پر پر شدند، این بار هوا بود،
رئیس اداره ورزش و جوانان بخش آب پخش از برگزاری مسابقات ورزشی بمناسبت دهه فجر در آب پخش خبر داد.
عبدالعزیز محمدحسین پور افزود:مسابقات والیبال گرامیداشت دهه مبارک فجر (یادواره شهدا ورزشکار و سردار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) با شرکت ۷تیم از دیلم. گناوه .خارک .آب پخش . برازجان. بوشهر و خشت به مدت دو روز در سالن امام علی (ع)آب پخش با همکاری باشگاه میکاسا برگزار و در روز جمعه ۱۸ بهمن بازیهای پایانی انجام شد که درپایان تیم میکاسای آب پخش
مدتی پیش جملاتی دیدم از امام موسی صدر که به شدت ذهنم رو درگیر کرده ، نوشته بود:《دین درست را باید از میوه‌اش شناخت، نه از استدلال‌های کلامی(اعتقادی). وقتی که دین میوه‌ای داد، مثلا انسان‌های بی‌سواد با سواد شدند ، افراد بی‌نظم با نظم شدند؛ فقر کم شد، بی‌اخلاقی کم شد، آن وقت می‌گوییم دین این جامعه درست است.》این در حالیه که تو آموزه‌های دینی یاد گرفتیم که مبنای شناخت افراد و حق و باطل دینه، نه برعکس! یعنی دین باید ملاک سنجش افراد باشه(‌مضم
 
در خلال جنگ جهانی دوم
استونی به وسیله آلمان و شوروی اشغال شده بود
در پایان جنگ، شوروی به استونی حمله کرد
و استونی را به فرمان استالین اشغال کرد
سربازان استونیاییِ به خدمت فراخوانده شده توسط نازی ها، به دشمنان مردم تبدیل شدند
و توسط سازمان مخفی استالین شکار می شدند
 
 
- مسافران هاپسالو!
رسیدیم
 
- خیلی از مردم حاضرن هرکاری انجام بدنتا بتونن توی شهرهای بزرگ زندگی کنن
مثل لنینگراد
 
رئیس اورژانس کرمان خبر داد:
برخورد دو خودرو در زرند 5 مصدوم بر جای گذاشت  
رییس اورژانس کرمان از وقوع یک تصادف در شهر زرند خبر داد و گفت: امروز 7 تیرماه در ساعت 12 و 41 دقیقه یک دستگاه پیکان با یک دستگاه پژو 206 با یکدیگر برخورد کردند.
وی محل این حادثه را چهارراه شهید باهنر زرند اعلام کرد و افزود: در این حادثه 5 نفر در رده سنی 10 ماهه الی 25 ساله که 2 خانم و 3 آقا بودند ، مصدوم شدند.
وی خاطر نشان کرد : یکی از دو خودرو به علت نشت گاز در معرض انفجار قرار داشت ک
چرا باید زبان انگلیسی را آنلاین یاد بگیریم؟
با گسترش ارتباطات بین انسانها در ملل مختلف برای تجارت، تبادلات فرهنگی و انتقال تفکر نیاز به یادگیری زبان انگلیسی بیش از هر زمان دیگری احساس می گردد.
در سالهای اخیر کلاس های فیزیکی/حضوری و کتابهای متعددی با روشهای تدریس مختلفی ظهور کردند. اپلیکیش های مختلفی هم برای آموزش بخشها و مهارتهای مختلف زبان به بازار وارد شدند. اما کلاسها و منابع به قدری زیاد شدند که زبان آموزان نوظهور در تلاش برای انتخاب ب
 
✝️ حضرت مسیح (درود خدا بر او) را امروزه به عنوان پیامبر صلح و دوستی می‌شناسیم.در دوران سیاه قرون وسطی، اما چنین نبود.مسیح (ع) در آن زمان به مدت چند صد سال، پیامبر زدن و کشتن و سوزاندن و جهل و خرافه بود.گفتار او که در کتاب مقدس گرد آمده بود، ابزار نفی مسلمات علمی بود.
⚫️ روحانیون مسیحی، سده‌ها با نام پیامبرشان هر بلایی توانستند بر سر مردم آوردند.مردم جاهل را البته خیالی نبود که این روحانیت بر گرده‌ی آن‌ها سوار است و به نام دین و به نام مسیحی
فیلم (به انگلیسی: Film) اصطلاحی است که به‌طور عام شامل تصاویر و عکس‌های متحرک و همچنین زمینه می‌گردد. فیلم در لغت به معنی «نوار باریک» است و از آن جایی که برای اولین بار تصاویر متحرک روی فیلم ها ثبت می‌شدند و به این وسیله نمایش داده می‌شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند، البته امروز خود کلمه «فیلم» به‌طور تخصصی فقط به تصاویر متحرکی گفته می‌شود که در سینما نمایش داده می‌شوند، اگر همین فیلم‌ها پس از آن که دوره اکرانشان تمام شود از تلویزی
مسابقه بزرگ 98 ، باشگاه والیبال مبین روز 2 اسفند بین تیم های شعب مختلف باشگاه در رده های سنی مینی والیبال و نوجوانان برگزار شد
با تشکر از مربی های توانمند باشگاه بابت زحمات و آموزش های حرفه ای و تکنیکی به ورزشکاران و آماده ساز شون برای مسابقه
با تشکر از ورزشکاران منظم و با انگیزه باشگاه که به موقع در مسابقه حاضر شدند و با نظمی عالی مسابقات رو برگزار کردند
و در آخر با تشکر از اولیای عزیزی که با حضورشون باعث گرمتر شدن مسابقات و انگیزه بیشتر ورزش
 
امام رضا(ع) #نمازشب را نمازی با عظمت و مهم می‌دانستند و به یاران می‌فرمودند که:
خانه‌هایی که در آن، نماز شب خوانده می‌شود، به آسمان و ساکنان آسمان، روشنی و نور می‌دهند؛ همانطور که ستارگان آسمان برای ساکنان زمین نورافشانی می‌کنند. ایشان، وقتی یک سوم آخر شب می‌رسید، از رختخوابشان بلند می‌شدند.بعد، درحالیکه به گفتن ذکر مشغول بودند و ذکر استغفار، یعنی استغفرالله ربی و اتوب الیه می‌گفتند، وضو می‌گرفتند، مسواک می‌زدند و به خواندن نماز
بچه ها سال نو مبارک! سال 2013 سال خوبی برای بازاریابان آنلاین و وبلاگ نویسان بوده است. بسیاری از رویاها برآورده شدند ، انتظارات زیادی برآورده شد و پیشرفت زیادی حاصل شد.از طرف دیگر ، بسیاری ناامید شدند ، بسیاری از امیدها از بین رفتند و بسیاری از مشاغل شکست خوردند. در حالی که برخی برنده شدند ، برخی دیگر باختند! این حقیقت زندگی است ، اینطور نیست؟ بله ، اما زندگی حتی در بازاریابی اینترنتی ادامه دارد. در اینجا درس ها و حقایق مربوط به بازاریابی آنلای
به کارگاه آمدم و در کنار بخاری ساکت بنشستم.اشکی بیامد در پی فکرهای بی شمار. اندوه فراوان گشت ازین اهریمن سرد و سیاه که کشور را فرا گرفته. دانشجویان نخبه ما که برای آینده ای بهتر ازین سرزمین می رفتند، گرفتار اهریمن سیاه شدند و به مقصد نرسیدند.هموطنان ما که رفته بودند برای مراسم تشییع سردار سلیمانی، اسیر اهریمن سیاه شدند و نشد آن چه می خواستند. اتوبوسی دیگر در مسیر تهران به سوادکوه به دره افتاد و اهریمن سیاه آن ها را هم گرفتار کرد.ورزشکاران ایر
این روزها پیام های فتوره چی دیگه محتویات مشخصی نداره، موضع گیری خاصی نداره، مصادیق رو مثل سابق قطار نمی کنه، یک سری کلیات میگه و می گذره. این نوع مواجهه من رو یاد یک حکایت قدیمی می اندازه:
گویند در زمان های قدیم(حکایت ها رو این مدلی تعریف می کنن دیگه) مردی حکیم بود که بر گذری می نشست، یک روز سه جوینده علم که نمیدانستند نتیجه امتحانشان چه میشود نزد حکیم آمدند و گفتند: ای پیردانا ما را از آینده باخبر کن، که نتیجه چه می شود؟ 
حکیم فرزانه افسانه! من
بزغاله ات رو بکش 
روزگاری مرید و مرشدی خردمند در سفر بودند. شبی را در خانه ی زنی با چادر محقر و چند فرزند گذراندند واز شیر تنها بزی که داشت خوردند. مرید فکر کرد کاش قادر بود به او کمک کند، وقتی این را به مرشد خود گفت او پس از اندکی تامل پاسخ داد: "اگر واقعا می خواهی به آن ها کمک کنی برگرد و بزشان را بکش!". مرید ابتدا بسیار متعجب شد ولی از آن جا که به مرشد خود ایمان داشت چیزی نگفت و شبانه بز را در تاریکی کشت. سال ها گذشت و روزی مرید و مرشد وارد شهری زیب
همیشه همه ی کارهایشان را با عجله انجام داده اند، چای را داغ سر کشیدند، پشت ترافیک بوق را یکسره کردند، شب را با استرس خوابیدند و صبح را با عجله سمت کار دویدند ....در پیاده رو به هم خوردند و بَد و بیراه گفتند...
برای آشنایی با جنس مخالفشان از ده سالگی آبدیده شدند، زود ازدواج کردند و زود هم پشیمان شدند...آنقدر عجله کردند که وقتی رسیدند نفسی برایشان نمانده بود... 
مردم شهرم همیشه عجول بودند،باور کنید انتهایش چیزی نیست،وقتی به خودتان می رسید، درون آ
۵ عضو یک خانواده در حمله جنگنده‌های سعودی به مسجدی در منطقه «السواد» واقع در استان «عمران» یمن کشته شدند.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از  ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری المسیره نیوز، اعضای این خانواده که برای فرار از بمباران به این مسجد پناه آورده بودند، بر اثر حملات جنگنده‌های متجاوز سعودی کشته شدند. این در حالی است که ۲ کودک از این خانواده نیز هنوز مفقود هستند. این افراد بر اثر ۳ حمله هوایی به منطقه «السواد» در استان عمران یمن کشته شده‌
برای اخرین بار هشدار می دهم اگر از رفتن از تو نجاتم ندهی  در یک قایق سرگردان سر سپرده به اب خواهم رفت و زیر خروار ها ماهی یخ زده با چشمانی که گمان می کنند دانه های برف را دیده اند گم و گور خواهم شد می دانی از بوی تعفن ماهی ها و سرمای برفی که هر دو نمی دانیم تا کی خواهد بارید امیدی به زنده ماندن شاید باشد اگر از انبوه هزاران صدایی که نامم را فریاد می کشند با تمامی وجودت نامم را با نام خودت صدا بزنی کمی هم که گریه کنی من مگر بی وجود باشم غمت را بشنوم
Here 
چشم هام پوشونده شدند
باخون پوشونده شدند
بهم بگو چرا
دروغ نمی گم
 
یه باد سرد می وزه
حس میکنم چشم ها رو منه
تمام دردی که در رگ هام در جریانه
 
دستان گره خورده من بی حال می شن
همه به من سنگ پرتاپ میکنن
اما من نمی تونم فرار کنم
 
این اصلا بامزه نیست
این برای کیه؟
لطفا یکی به من بگه
حالا در این مسر سوزان روی اتش
 
لطفا من نمی خوام فریاد بزنم
(چشمان شیطان می اید، چشم ها بازه،چشم ها بازه)
 
لطفا نمی خوام فریاد بزنم
(فریاد بزن ، فریاد بزن ،فریاد بزن)
در
...و نه از زلزله ها ترسناک، و نه از فریادهاى سخت هراسى دارند. غائب شدگانى که کسى انتظار آنان را نمى کشد، و حاضرانى که حضور نمى یابند، اجتماعى داشتند و پراکنده شدند، با یکدیگر مهربان بودند و جدا گردیدند، اگر یادشان فراموش گشت، یا دیارشان ساکت شد، براى طولانى شدن زمان یا دورى مکان نیست، بلکه جام مرگ نوشیدند. گویا بودند و لال شدند، شنوا بودند و کر گشتند، و حرکاتشان به سکون تبدیل شد، چنان آرمیدند که گویا بیهوش بر خاک افتاده و در خواب فرو رفته اند.
  دستیاران سرمربی جدید تیم پرسپولیس صبح امروز وارد تهران شدند.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، دو دستیار گابریل کالدرون سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز وارد تهران شدند. 
 
این دو مربی عصر روز گذشته اسپانیا را به مقصد کشورمان ترک کردند و صبح امروز به تهران رسیدند. 
 
قرار است قرارداد این دو مربی هم با پرسپولیس به امضا برسد تا آنها در تمرینات این تیم حضور پیدا کنند. یک مربی بدنساز و یک دستیا
جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت: بین شما کسی هست که مسلمان باشد ؟
همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکم فرما شد ،
 بالاخره پیرمردی با ریش سفید از جا برخواست و گفت : 
آری من مسلمانم.
جوان به پیرمرد نگاهی کرد و گفت با من بیا،
پیرمرد بدنبال جوان براه افتاد و با هم چند قدمی از مسجد دور شدند ،
جوان با اشاره... 
به گله گوسفندان به پیرمرد گفت : 
که میخواهد تمام آنها را قربانی کند و بین فقرا پخش کند و به کمک احتیاج دارد،
پیرمرد و جوان مشغول ق
محققان ناسا موفق شدند پس از بررسی داده های گرمای اقیانوسی و اطلاعات ماهواره ای، انرژی گم شده زمین را در اعماق اقیانوس کشف کنند.
 
دو سال قبل محققان مرکز ملی تحقیقات جوی در بولدر آمریکا، در تحقیق خود مدعی شدند که تناقضات موجود در اطلاعات ماهواره ای از گرمای زمین و اندازه گیری گرمای اقیانوس، نشانه ای از انرژی گم شده در زمین است.
اما آیا واقعا انرژی گم شده ای وجود دارد یا اشتباهی در محاسبه دانشمندان در خصوص انرژی جذب شده از خورشید و بازتابش آن ب
جوانی با چاقو وارد مسجد شد و گفت: بین شما کسی هست که مسلمان باشد ؟
همه با ترس و تعجب به هم نگاه کردند و سکوت در مسجد حکم فرما شد ،
 بالاخره پیرمردی با ریش سفید از جا برخواست و گفت : 
آری من مسلمانم.
جوان به پیرمرد نگاهی کرد و گفت با من بیا،
پیرمرد بدنبال جوان براه افتاد و با هم چند قدمی از مسجد دور شدند ،
جوان با اشاره... 
به گله گوسفندان به پیرمرد گفت : 
که میخواهد تمام آنها را قربانی کند و بین فقرا پخش کند و به کمک احتیاج دارد،
پیرمرد و جوان مشغول ق
۲۸ سال از اشغال خانکندی و منطقه استراتژیک کرکیجهان جمهوری آذربایجان توسط ارمنستان اشغالگر می گذرد.
در ۲۸ دسامبر سال ۱۹۹۱ مناطق خان کندی  و منطقه کرکیجهان توسط ارامنه به اشغال درآمد.
مدافعین خان کندی و کرکیجهان که با سلاح های سبک در مقابل شبه نظامیان ارامنه که از سلاح های سنگین و تجهیزات مختلف استفاده می کردند پس از مقاومتی سخت و نرسیدن قوای پشتیبانی مجبور به عقب نشینی شدند. 
قبل از اشغال  ۱۷۹۶ نفر در قالب ۳۵۰ خانوار در این مناطق زندگی می کر
مغولان در پیشروی های خود در مناطق کردنشین (در ترکیه امروزی)به دره ‏اى سرازیر شدند که نزدیک طنزه بود و آن جا را وادى القریشیه مى‏ خواندند که در آن قومی از کُردهای مسمی به قریشی ساکن بودند قریشیه آب‏ هاى روان و باغهاى بسیار داشت و راهى که‏ بدان جا می رسید باریک و سخت بود مردم قریشیه با مغولان جنگیدند و آنان را از پیشروى باز داشتند و از زادگاه خویش دفاع کردند. از هر دو سو مردان بسیارى کشته شدند و در نتیجه پایدارى و ایستادگى مردم قریشیه، مغولان
بسم الله
قطار عمر لحظه ای از حرکت باز نمی ایستد و تا آنسوی کلمات و معنایی پیش خواهد رفت . 
این ما مسافران سواره بر قطار هستیم که هر یک در ایستگاهی مرکب را به مقصد وصل ترک میکنیم . 
آنها که شوق وصال بی تابشان کرده سر مست از نزدیکی ایستگاه مقصد و آنها که دارایی خود را در مبدا جا گذاشته اند و با فراموشی و دست خالی راهی شدند در اضطراب و دلهره چه خواهد شد ترس را هجی میکنند . 
خوشا انانکه برای رسیدن به وصل و مقصد دلدار خویش پرواز را به حرکت با قطار ترجیح

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها