نتایج جستجو برای عبارت :

آیت الله صفایی بوشهری:رسیدگی به مشکلات مردم باید مورد اهتمام ویژه مسئولان قرار گیرد+تصاویر اختصاصی از حضور امام جمعه بوشهر در آب پخش

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،در شهر آب پخش حضور یافت و با مردم دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه پنج شنبه آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در شهر آب پخش،دفتر امام جمعه بخش و حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) این شهر را افتتاح کرد و سپس در محل حسینیه و در حضور مردم به سخنرانی پرداخت.
ادامه مطلب
موزه مردم شناسی و اقامتگاه بوم گردی محتشم آب پخش با حضور مردم و مسئولین افتتاح شد.
به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه یک شنبه،موزه مردم شناسی و اقامتگاه بوم گردی محتشم با حضور مردم و مسئولان در شهر آب پخش افتتاح شد.
دکتر عبدالله رضایی از اساتید برجسته ادبیات عامیانه استان بوشهر در این مراسم با اشاره اهمیت پرداختن به پیشینیان اظهار داشت:توجه به رسومات گذشتگان و برجسته کردن آنها برای آشنایی با آئین ها و فرهنگ پیشینیان سبب آشنایی نسل جوان با تاریخ گذش
حضور ائمه جمعه کشور در سی و پنجمین نشست سالانه اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با شعار#مسئول_مردمی، #نظارت_همگانی
حاج‌آقا عابدینی امام جمعه قزوین، حاج‌آقا فلاحتی امام جمعه رشت، حاج‌آقا موسوی فرد امام جمعه خرمشهر
"آیت‌الله فلاحتی" امام‌جمعه رشت:
• ائمه‌جمعه #نمایندگان و #چشم رهبر هستند، رهبری وظیفه نظارت دارند و ائمه‌جمعه چشم رهبر هستند.• #نظارت، #رصد و بیان #مطالبات مردم از وظایف ائمه‌جمعه است.• ائمه‌جمعه مطالبه‌گر #دردهای مردم در جامعه هس
بنده از ادامه حضور در نماز جمعه و اقامه نماز معذورم. ائمه جمعه اگر نتوانند به مسئولیت عمل کند، نزد خداوند مسئول خواهد بود. خداوند فرموده‌است که اگر مردم مشکلی داشتند، به نماز پناه برده و مشکل خود را برطرف کنند. مردم صدها مشکل دارند که باید این را امام جمعه بیان کند و اگر بیان کرد و مشکل مردم رفع شد، نشانه این است که خوب بیان کرده، اما اگر مشکل مردم رفع نشد، امام جمعه نتوانسته‌است مطلب را خوب بیان کند.
 
خرید کتاب
زاهدان - ایرنا -جشن باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده و پرشور مردم شیعه و سنی در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.
http://www.irna.ir/sb/fa/News/83205170
به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم شیعه و سنی اعم از فارس و بلوچ و زن و مرد در آیین باشکوه راهپیمایی 22 بهمن خاش با سردادن ندای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی تنفر و انزجار خود را از سران استکبار ابراز داشتند.امامان جمعه شیعه و سنی، فرما
در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 98،مردم نجیب و ولایتمدار و مسئولان  شهر و بخش آب پخش با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن،با آرمانهای ناب انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
بخشدار و امام جمعه آب پخش سخنرانان این مراسم بودند.
اجرای زیبای گروه سرود شهید برونسی محله قلایی شهر آب پخش و رزم آهنگ کونگ فو کاران باشگاه شهدای آب پخش،دکلمه زیبای نوجوان امیرعلی باقری و قرائت قطعنامه از دیگر بخش های این مراسم بود.
احسان طوسی اجرای این برنامه را بر عهداه د
به گزارش سفیر جنوب؛ مسئولان بخش آبپخش با حضور  در منزل پدر شهید جهان آوازه در روستای بنه عباس  با وی دیدار و گفتگو کردند.
به گفته نعمت الله صداقت رئیس شورای اسلامی بنه عباس،در این دیدار امام جمعه وفرمانده انتظامی بخش ؛ معاون حوزه شهید دستغیب واعضای پایگاه بسیج شهید آوازه روستای بنه عباس بخش آبپخش حضور داشتند.
لازم به ذکر است شهید جهان آوازه،تنها شهید روستا می باشد که در نیروی انتظامی و در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

ادامه مطلب
به گزارش بوشهرنیوز؛ گفته می شود افراز بهزادزاده در نشستی نیمه خصوصی با انتقاد از وضعیت موجود کشور اظهار داشته که تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و بهره گیری از بیانیه گام دوم انقلاب است.
 
بهزادزاده همچنین در این نشست اعلام کرده بود که مجلس آینده باید در اختیار جوانان پایِ کار قرار بگیرد و کسانی نمایندگی مردم را به عهده بگیرند که خود را نوکر ملت بدانند نه ارباب.
 
همچنین وی در این نشست که در منزل یکی از حامی
مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور مردم و مسئولین در مسجد النبی(ص) آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ امام جمعه آبپخش در این مراسم ضمن تسلیت  سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: خبر عروج ملکوتی حضرت امام، بسیار ناگوار و حزن انگیز بود ولی انتخاب خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، خبری مسرت بخش بود که موجی از امیدواری را در قلوب مردم بوجود آورد.
حجت الاسلام خداداد رضایی افزود: این
سفیر جنوب:با حضور تیم متخصص جداسازی در بوشهر، چهاردهمین اهدای عضو استان بوشهر در سال جاری انجام شد و قلب این جوان با یک فروند جت به تهران ارسال شد.
علی باقری مسئول تیم فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ اهدای عضو در استان بوشهر انجام شده است.
ادامه مطلب
جمعه احوال عجیبی دارد
هر کس از عشق نصیبی دارد
در دلم حس غریبی جاری است
و جهان منتظر بیداری است
جمعه، با نام تو آغاز شود
یابن یاسین همه جا ساز شود
جمعه یعنی غزل ناب حضور
جمعه میعاد گه سبز حضور
جمعه هر ثانیه اش یکسال است
جمعه از دلهره مالامال است...
 ابر چشمان همه بارانی است
عشق در مرحله پایانی است
کاش این مرحله هم سر می شد
چشم ناقابل ما تر می شد...
[. #چکیده_خبر .] ⭕️حضور امام جمعه آبادان با لباس مبدل برای کمک کردن به مردم بعد از بارون، آب و فاضلاب شهر بالا اومده و به برخی منازل مسکونی وارد شده، حجت‌الاسلام علی ابراهیم‌پور، امام جمعه شهر هم با لباسی مبدل به کمک مردم اومده. #خبر_خوب با ما "بــه روز" باشیـد | @Rasad_Nama
مسئولان آب پخشی با جانباز سرافراز آب پخشی دیدار کردند.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح امروز و به مناسبت روز جانباز،مسئولان آبپخش در منزل حاج حیدر صابری، با این جانباز سرافراز آب پخشی دیدار کردند.
در این دیدار صمیمانه امام جمعه،بخشدار،شهردار،فرمانده انتظامی،رئیس و عضو شورای شهر آب پخش حضور داشتند.
لازم به ذکر است در این دیدار، بخشدار و شهردار آب پخش از این جانباز سرافراز تجلیل کردند

ادامه مطلب
همایش و مراسم‌های جایزه دوسالانه ادبی بوشهر به‌خوبی و خوشی برگزار شد و داوران و فعالان ادبی آمدند و رفتند، تصاویر سناتورهای پهلوی در بوشهر نصب و جمع شد اما حواشی های آن باعث شد تا مردم پاسخگویی شهرداری بوشهر و مدیران زیرمجموعه را آن مطالبه کنند.

ادامه مطلب
                           به گزارش کوچان نیوز :دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به برگزار نشدن نمازجمعه به دلیل ویروس کرونا ، پیام جمعه رشت با سخنان آیت الله فلاحتی جایگزین خطبه های عبادی سیاسی جمعه می شود.در این اطلاعیه آمده است : آیت الله فلاحتی در پیام جمعه رشت ، درباره مناسبت های تقویمی و رویدادهای هفته و مسائل سیاسی استان و جهان در هفته ای که گذشت با مردم صحبت می کند و در صفحه اینستاگرامی وی به نشانی rasoul_falahati@ ب
همزمان با پنجم مرداد ماه به مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، نشست خبری با اصحاب رسانه و ائمه جمعه و جماعات شهرستان برخوار در محل ستاد نماز جمعه دولت آباد برگزار شد .
به گزارش عصرحباد؛ امام جمعه شهر حبیب آباد در این نشست ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، افزود: به فرموده امام خمینی رحمة الله علیه، نماز جمعه یک نماز صرفاً عبادی نیست، بلکه دارای ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ا
رهبر معظم انقلاب صبح امروز در درس خارج فقه با اشاره به طرح مدیریت مصرف سوخت فرمودند در این کار سررشته ندارم و نظرات کارشناسی نیز متفاوت است اما گفته بودم اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند از آن حمایت می‌کنم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند سران قوا به پشتوانه کارشناسی یک تصمیمی گرفتند و طبعاً باید اجرا شود یقینا برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می شوند یا به ضرر آنهاست اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست کار اشرار است ضد انقلاب و دشمنان ایران
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: کشور‌های مستکبر تصور می‌کنند با اقداماتی مانند تحریم می‌توانند ملت ایران را تسلیم کنند، اما امروز مردم بار دیگر نشان دادند در هر شرایطی پای نظام هستند.
به گزارش شریعت نیوز ، مولوی عبدالصمد کریم‌زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر  در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن  اظهار داشت: ۲۲ بهمن امسال مصادف شده با چهلم شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همین امر موجب شده مردم با حال و هوای دیگری در راهپیمایی حضور یابند.
امام جمعه
به گزارش خالدنیوز به نقل از ایمنا، حجت الاسلام
روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نطنز درباره اهداف
ترامپ در تروریسم خواندن سپاه پاسداران، اظهار کرد: این حرکت احمقانه به
دلیل شکست‌های پی در پی اسرائیل و نگرانی از عدم پیروزی نتانیاهو در
انتخابات بود.



امام جمعه نطنز تاکید کرد:
ادامه مطلب
در دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت: قدرشناسی مسئولان از فرصت خدمت به مردم و همکاری و هم افزایی قوای سه گانه ضروری است/ اقتصاد و فرهنگ دو مسئله مهم کشور است. مسئولان به تولید داخلی به عنوان کلید اصلی حل مشکلات موجود توجه کنند/ مسئولان وزارتخانه ها و دستگاه های مرتبط با مقوله فرهنگ، در مقابله جدی با هجوم همه جانبه دشمن به مبانی دینی، انقلابی و اخلاقی حساسیت بیشتر و هوشمندانه تری داشته باشند.
عزت اسلام وقرآن درمرام جمعه ها/وحدت وشورحماسه درکلام جمعه ها/باولایت محوری شد یاری دین نبی/لشکری گشته فراهم باپیام جمعه ها/هرنمازجمعه آن بابصیرت آمده/درمصلی سوی مهدی شدسلام جمعه ها/خطبه اش دارد سفارش سوی تقوا وهدف/معرفت حاصل بگردد بهرگام جمعه ها/برعبادتهای ایزد میدهد اخلاص را/یاوری برولایت شدبکام جمعه ها/کن دعااز بهرمهدی تاظهورش سررسد/چونکه باشدحضرت اوآن امام جمعه ها/
دیروز به اتفاق عموی عزیزم (مسعود) برای دیدن بازی شاهین بوشهر با سرخپوشان ماهدشت برای اولین بار برای تماشای بازی فوتبال از نزدیک به استادیوم ورزشی اکباتان تهران رفتم.خداروشکر بعد از 10 سال دوباره شاهین بوشهر به لیگ برتر راه یاقت و حس حال خوبی به ما داد.و اونجا پر از بوشهری هایی بود که مدت ها حتی توی خود بوشهر ندیده بودمشون! ان شا الله که امسال شاهین قهرمان لیگ بشه.
حجت‌الاسلام والمسلمین بنی احمدی ،امام جمعه باغستان در شبهای دهه اول محرم امسال بهمراه حجت الاسلام والمسلمین موسی پور از اساتید محترم حوزه و دانشگاه با حضور در مراسم عزاداری وسوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)از نزدیک در جریان برنامه های هیئات مذهبی قرار گرفتند.امام جمعه باغستان در این بازدیدها رهنمودهایی را در جهت رفع کمبودهای هیئات و برگزاری هرچه بهتر مراسم این دهه بیان داشتند. 
استاندار بوشهر بر اتمام پروژه آب شیرین کن آب پخش در موعد مقرر تاکید کرد.به گزارش سفیر جنوب؛دکتر عبدالکریم گراوند صبح امروز در بازدید از پروژه در حال اجرای آب شیرین کن آب پخش اظهار داشت:با توجه به بروز مشکلات آب شرب در سطح شهرستان دشتستان،بر آن شدیم تا با احداث آب شیرین کن،تا حدودی مشکلات مردم در این حوزه را برطرف کنیم.
وی افزود:در همین راستا،پروژه آبشیرین کن آب پخش-سعدآباد را به عنوان ناحیه 1 دشتستان با ظرفیت 8500 متر مکعب تعریف کرده و انشالله
چه کسی باید پاسخگوی مشکلات امروز باشد؟
اول مسئولان امروز،
بعد مسئولان دیروز؛
معمولا اینگونه پاسخ میدهیم.
طبیعتا مسئولان امروز بعنوان کسانی که بر مسائل اشراف کاملی دارند، اولین کسانی اند که باید نسبت به مشکلات و نواقص پاسخگو باشند.
امّا گاهی مسائل و مشکلاتی که ایجاد میشوند نتیجه ی عملکرد و تفکر مسئولان قبلی است. پس کسی که باید به سوال ها پاسخ دهد، آن کسی است که بعنوان مسئول درباره آن موضوع تصمیم گیری کرده است.
 به نقل از ایسنا، پس از شیوع بیماری کرونا در قم و ایجاد شرایط خاص در قم و همچنین توصیه مسئولان بهداشتی و درمانی در خصوص پرهیز از اجتماعات مردمی و فرهنگی، بزرگان حوزه نیز در این خصوص واکنش نشان دادند.
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با تاکید ضرورت توجه به هشدارها و توصیه‌های پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: توصیه پزشکان و مسئولان بهداشتی و درمانی کشور برای مقابله با کرونا از جمله عدم حضور در اجتماعات برای ما حجت است.
آیت‌الله مکارم
 
حجت‌الاسلاممحمدمهدی راشدی‌نوری امام جمعه شهرستان صومعه‌سرا ظهر امروز(جمعه، 10آبان) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مصلی برگزار شد با اشاره به برخی از مناسبت‌های هفته، به شرح واقعه مهم روز 13 آبان پرداخت و اظهار کرد: اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 58، پوزه ابرقدرتی آمریکا را به خاک مالید و ابهت استکباری آن را در هم شکست.
 
امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز ملت بزرگ ایران، فرزندان و جوانان انقلابی امام راحل ب
سریال سرنوشت یک مبارز از شبکه استانی بوشهر در حال پخش میباشد
و فردا قسمت دوم یا سومش هست
سریال سرنوشت یک مبارز حوالی ساعت11:20یا11:30پخش میشود البته فک نکنم جمعه و پنجشنبه ها پخش بشه
امیدوارم از دیدن این سریال لذت کافی رو ببرید
معرفی این سریال به زودی قرار داده خواهد شد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ در
دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با تأکید بر ضرورت تقوای مسئولان بویژه در
«رسیدگی به امور مردم، رعایت بیت‌المال و اجتناب از اشرافیت» به بیان وظایف
اساسی مسئولان سه قوه برای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید پرداختند. ایشان همچنین به مسائل داخلی کشور و شرایط مذاکره با آمریکا هم اشاره کردند.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
؛انالله واناالیه راجعون؛
با تسلیت وتعزیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصرعلیه آلاف الثناء  ونائب برحقشان حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی وأمت شهیدپرورایران بمناسبت رحلت فقیه عالیقدرورئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله شاهرودی..به همین مناسبت مجلس ترحیمی ازطرف امام جمعه محترم اروندکنارحجه الاسلام والمسلمین محمدی پور جهت تجلیل ازمقام شامخ مرجعیت وفقاهت وگرامیداشت زنده یادمرحوم حضرت آیت الله شاهرودی امروزسه شنبه
خرید و فروش فیش حج در بوشهر
 
فیش حج عمره و تمتع استان بوشهر را با بالاترین قیمت خریداریم با مجوز انتقال از سازمان حج و زیارت
بهترین خریدار فیش حج عمره و تمتع در سراسر استان بوشهر
نمایندگی فعال دفتر ایران حج در استان بوشهر: برازجان، بندر کنگان، بندر گناوه
خورموج، اهرم، عسلویه، جم، بندر دیر، بندر دیلم، تنگستان، دشتی
دفتر ایران حج فیش حج عمره و تمتع را با نازلترین قیمت در استان بوشهر به فروش میرساند،
لطفا جهت خرید و فروش فیش حج و مشاوره رایگان
کاش من هم به لطف مذهب نورتا مقام حضور می رفتمکاش مانند یار صادقتانبی امان در تنور می رفتم(سیدحمیدرضا برقعی)
ائمه (علیهم‌السّلام)، مبارزه‌ی بسیار پُررنج و پُرتلاش و پُرمحتوا و فراگیری را میکردند؛ هم در زمینه‌ی معنوی و فرهنگی؛ برای حفظ پایه‌های اعتقاد اسلامی و جلوگیری از انحرافی که در جهت بنای حکومت سلطنتی ممکن بود به‌وجود بیاید، که به‌وجود آمده بود؛ هم در جهت مبارزه‌ی سیاسی. اوج این حرکت در زمان امام صادق بود. (بیانات امام خامنه ای مد ظ
                                                         
بازدید امام جمعه شهر کیاسراز مرکز آموزش فنی و حرفه ای 
 
امام جمعه شهر کیاسر در تاریخ 98/10/28 با حضور در مرکز آموزش فنی وحرفه ای این شهر از کارگاهای آموزشی بازدید واز نزدید با روند مهارت آموزی وفعالیتها وکارگاهای مهارتی مرکز آشنا شده اند
 در این بازدیدحجت الاسلام جلائی امام جمعه شهرکیاسرضمن تشکر از پرسنل مرکز ، کسب مهارت و دانش را عامل مهم رفع مشکلات بیکاری و استفاده از ظرفیت موجود در مرکز آموز
تا امام عجل الله تعالی فرجه الشریف نیاید، چشم مردم به آخرت باز نخواهد شد و تا زمانی که مردم بی امام اند، عقلشان در زندان دنیای ظاهر و مادیات محبوس است. لذا از آمدن امام به وسیله ای برای تحقّق و ظهور عقل بشریت و باز شدن چشم آن به آخرت تعبیر می کنند.
حجت اسلام ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه 14 تیر ماه در زرند بیان کرد:
➖حجاب حافظ کرامت زنان در مقابل نگاههای هوس آلود است
➖زیارت امام زادگان مثال تجدید میثاق با اسلام وولایت علوی است
➖حجاج ایرانی بارفتار ,گفتار, متانت, نشان دهنده ی جمهوری اسلامی در دنیااسلام هستند
➖برائت از مشرکین و دفاع از مظلومین در حج عین عبادت خالصانه است
➖اشخاصی در شهرستان دنبال حاشیه سازی برعلیه امام جمعه و نهاد مقدس نماز جمعه هستند
امام جمعه زرند با اشاره به ادامه
شرکت نوین سازان پاسارگاد , بزرگترین تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان بوشهر و سایر استان های دیگر آماده ازایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان می باشیم .
ارایه ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات , ضمانت کار ماست .
طراحی , تولید , فروش و واردات تمامی محصولات کنترل تردد و محصولات امنیتی به شرح زیر :
فروش راهبند در بوشهر
فروش راه بند در بوشهر
فروش گیت در بوشهر
فروش گیت تردد در بوشهر
فروش گیت مترویی در
ای سر پناه دائم بی سر پناه هاای مقصد رئوف و پر احساس آه هاای مهربان امام سپید و سیاه هابر ذمه است گر چه تمام‌ گناه ها(حسین واعظی)
امام حسن مجتبی علیه السلام : «بین حقّ و باطل به اندازه چهار انگشت فاصله است، آنچه با چشمت بینى حقّ است و چه بسا با گوش خود سخن باطل بسیارى را بشنوى.» (تحف العقول ص229)
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 مصادف با 14 رمضان 1440ه.ق از حدود ساعت 22:30 مراسم جشن باشکوه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام به توفیق خدا با سخنرانی حجه الا
امام جمعه محبوب شهرستان شبستر:
نهضت احیا و ترویج زکات را همگانی کنید
حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده امام جمعه محبوب شبستر با صدور پیام مهمی مردم و باغداران را دعوت به پرداخت زکات و دستگیری از نیازمندان کرد:
پرداخت زکات با نیت شکرگذاری از درگاه الهی موجب تداوم نزول برکات آسمانی و ازدیاد محصولات می شود
همه مردم در نهضت احیاء و ترویج زکات سهیم باشند
شریعت نیوز - ایرنا - امام جمعه اهل سنت رمشک در جنوب استان کرمان گفت: همه برادران شیعه و سنی دست در دست هم و با همدلی و اتحاد، برای سربلندی نظام اسلامی ایران تلاش کنند.
به گزارش شریعت نیوز  ، مولوی یونس چاهانی همزمان با هفته وحدت شامگاه پنجشنبه با حضور در آیینِ وحدت شیعه و سنی، در جمع ائمه جماعات و علمای اهل سنت، بزرگان طوایف و جمعی از مردم و مسئولان قلعه گنج افزود: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری به وحدت، همدلی نیاز دارد و همه می دانیم ک
حسب برنامه سالیانه هشتم هر ماه به نیت امام هشتم مراسم زیارت امین الله در ساختمان مجتمع فرهنگی امام رضا ع برگزار خواهد شد.که این ماه بدلیل مصادف با روز جمعه استثناءً فردا 9 شهریور از ساعت 19 تا اذان مغرب و نمازجماعت با حضور خادمیاران خیّر برگزار خواهدشدلذا مستحضر می‌دارد هرچند  این مراسم با حضور خادمیاران خیّر خواهد بود اما مانع حضور سایر خادمیاران و حتی همه عاشقان حضرتشان نخواهد بود.ان شاءالله شاهد حضور همه خادمیاران و عاشقان ثامن الحجج ب
کاش من هم به لطف مذهب نورتا مقام حضور می رفتمکاش مانند یار صادقتانبی امان در تنور می رفتم(سیدحمیدرضا برقعی)
ائمه (علیهم‌السّلام)، مبارزه‌ی بسیار پُررنج و پُرتلاش و پُرمحتوا و فراگیری را میکردند؛ هم در زمینه‌ی معنوی و فرهنگی؛ برای حفظ پایه‌های اعتقاد اسلامی و جلوگیری از انحرافی که در جهت بنای حکومت سلطنتی ممکن بود به‌وجود بیاید، که به‌وجود آمده بود؛ هم در جهت مبارزه‌ی سیاسی. اوج این حرکت در زمان امام صادق بود. (بیانات امام خامنه ای مد ظ
 
عمارات ملک بوشهر یکی از این بناهای تاریخی است که صاحب آن یکی از تجار معروف شهر بوشهر است. این عمارت در دوره قاجاریه ساخته شده است. این عمارت زیبا در ۸ کیلومتری بوشهر و در کوچه ملک، واقع در خیابان ماهینی و محله بهمنی شهرستان بوشهر قرار دارد. عمارت ملک بوشهر یک مجموعه ساختمانی است که با داشتن یک قرن سابقه، اکنون یک عمارت تاریخی محسوب می‌شود.
ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ نماز عید سعید قربان همزمان با سراسر کشور، صبح امروز به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مومنی امام جمعه حبیب آباد و با حضور مردم و مسئولین از جمله سید جواد لقمانی شهردار، اعضای شورای اسلامی همچنین رئیس شورا و... در مصلی نماز جمعه شهر حبیب آباد اقامه شد. 
امام جمعه اهل سنت زاهدان لزوم موفقیت در آموزش وپرورش را سیاست گذاری درست دانست و گفت: در این سیاست گذاری همه مردم استان باید مورد توجه قرار گیرند؛ چرا که این مردم اعضای یک خانواده هستند.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از ایرنا ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش پایه پیشرفت و توسعه کشور ها است گفت: مهترین وظیفه آموزش و
فرود پرواز وزیر اقتصاد در شیراز به جای بوشهر
دژپسند برای سفر یک روزه صبح امروز راهی بوشهر شده بود که به دلیل مه‌گرفتگی در بوشهر، در فرودگاه شیراز به زمین نشست
احتمالا سفر وی لغو نخواهد شد و ظهر امروز در بوشهر خواهد بود/ خلیج فارس
پنج شنبه ، ۲۸ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
بازدید امام جمعه شهر کیاسراز مرکز آموزش فنی و حرفه ای 
 
امام جمعه شهر کیاسر در تاریخ 98/10/28 با حضور در مرکز آموزش فنی وحرفه ای این شهر از کارگاهای آموزشی بازدید واز نزدید با روند مهارت آموزی وفعالیتها وکارگاهای مهارتی مرکز آشنا شده اند
 در این بازدیدحجت الاسلام جلائی امام جمعه شهرکیاسرضمن تشکر از پرسنل مرکز ، کسب مهارت و دانش را عامل مهم رفع مشکلات بیکاری و استفاده از ظرفیت موجود در مرکز آموزش فنی و حرفه ای کیاسر  را به همه مردم توصیه نمودن
...در واقع حضور مسلم می توانست فرصتی باشد برای مردم کوفه تا ننگ گذشته را از دامان خود بزدایند و برای همیشه در طول تاریخ خود را سرافراز کنند اما مردم کوفه در این امتحان هم موفق نشدند.حضور نایب امام فرصتی است برای مردم هر عصر تا لیاقت خود را برای حضور امام معصوم(ع) ثابت کنند.آری اگر امام معصوم در آمدنش تاخیر می کند، یعنی مردم برای نایب الامام کم گذاشته اند...
راهپیمایی روز قدس در زرند باشکوهتر از گذشته برگزار میشود
فرماندار زرند گفت: با توجه به اقدامات فتنه انگیز اخیر آمریکا، راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه تر از گذشته در زرند برگزار می شود.
به گزارش ندای زرند، حبیب الله خنجری ظهر امروز ۵ خرداد در ستاد گرامیداشت و هماهنگی روز جهانی قدس در زرند، افزود: دستگاه های اجرایی برای حضور پرشور مردم ولایت مدار در راهپیمایی آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی مدونی داشته باشند.
خنجری اظهار داشت: ب
• نماز جمعه ترکیبی از بیان حقایق معنوی و اسلامی، حضور غیر دستوری مردم در این صحنه و مرتبط با حکومت اسلامی است. • بر خلاف تصور برخی افراد، حکومت فقط وظیفه‌ی تأمین رفاه و آزادی و استقلال سیاسی مردم را ندارد، بلکه حکومت در قبال دین و اعتقادات مردم نیز وظیفه دارد.• این شبکه‌ی مهم، در عین حالی که مردمی، اسلامی، حکومتی و سیاسی است، اما داخل در جناح‌بندی‌های گوناگون مردم و جناح‌های سیاسی نیست.•  نماز جمعه نسبت به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلا
چه کسی باید پاسخگوی مشکلات امروز باشد؟
اول مسئولان امروز،
بعد مسئولان دیروز؛
معمولا اینگونه پاسخ میدهیم.
طبیعتا مسئولان امروز بعنوان کسانی که بر مسائل اشراف کاملی دارند، اولین کسانی اند که باید نسبت به مشکلات و نواقص پاسخگو باشند.
امّا گاهی مسائل و مشکلاتی که ایجاد میشوند نتیجه ی عملکرد و تفکر مسئولان قبلی است. پس کسی که باید به سوال ها پاسخ دهد، آن کسی است که بعنوان مسئول درباره آن موضوع تصمیم گیری کرده است. (بماند که شاهد آنیم که مسئولینی
رهبر انقلاب اسلامی:
مردم امام جمعه را مرکز مراجعات خود می دانند و حل معضلات خود را از او می خواهند. در دوره ای که حکومت در اختیار مسلمین است دشمن بیش از هر زمان دیگر برای زدودن مفاهیم اسلامی از اذهان تلاش می کند لازم است. ائمه جمعه در گردهمایی های خود به بررسی شیوه های درمان و حل مسائل و معضلات فکری و معنوی مردم بپردازند، زیرا نماز جمعه محلی است که دلها را محکم و ایمانها را قوی می کند و به سربازان و جنود خداوند شجاعت اقدام می بخشد.امامت جمعه به
در کمتر از یک هفته 6 کشته و در یک روز 5 نفر شامل 4 عضو از یک خانواده بر اثر تصادف در جاده ساحلی بوشهر به بندر دیّر (جاده مرگ) جان باختند. سرهنگ جابر پاپری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این سانحه که در جوار روستای گلستان » شوتی « ساحلی رخ داد تنها سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ (خودرو های سواری که کالای قاچاق حمل میکنند)فوت کرد. وی بیان کرد: از چهار سرنشین پژو پارس نیز که از سمت بوشهر به دیر در حرکت بود چهار نفر کشته شد. پاپری یادآور شد:علت وقوع این حاد
 

حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده امام جمعه محبوب شبستر با صدور پیام مهمی مردم و باغداران را دعوت به پرداخت زکات و دستگیری از نیازمندان کرد:
پرداخت زکات با نیت شکرگذاری از درگاه الهی موجب تداوم نزول برکات آسمانی و ازدیاد محصولات می شود
همه مردم در نهضت احیاء و ترویج زکات سهیم باشند
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله‌ رب العالمین‌ و العاقبه‌ للمتقین
اینجانب انتصاب شایسته‌ حجت‌ الاسلام‌ محمدصادق‌ محمدی لائینی را به سمت‌ امام شهرستان نکا تبریک عرض‌ می نمایم.
ان‌ شاء الله انتصاب و حضورشان‌ در شهرستان‌ موجب خیر و برکات‌ گردد.
انتظاراتی از ایشان‌ نسبت‌ سفارش به مسائل فرهنگی و تبلیغ علنی در اشاعه شعائر دینی که متاسفانه از طرف ادارات مذهبی نسبت به این موضوع در سطح شهرستان به شدت کوتاهی شده است می رود که ان‌ شاء الله م
نوزدهمین سالگرد تنها شهید روستای بنه عباس بخش آب پخش،شهید جهان آوازه،با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
امام جمعه آب پخش،فرمانده حوزه شهید دستغیب آب پخش،مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش آب پخش،بسیجیان پایگاه شهدای آب پخش و بسیجیان پایگاه شهید آوازه روستا و شورای اسلامی روستای بنه عباس  و خانواده معظم شهید آوازه از افراد حاضر در این مراسم معنوی بودند.

ادامه مطلب
امام حسن علیه السلام شبیه‌ترین مردم به رسول خدا صلی الله علیه و آله
شیخ مفید رضوان الله علیه روایت کرده است که امام صادق علیه السلام فرمودند:
كانَ الحَسَنُ أشبَهَ النّاسِ بِرَسولِ اللّه ِ خَلقا و سُؤدُدا و هَدیا.
امام حسن علیه السلام در خلقت و سیرت و شرافت شبیه ترین مردم به رسول خدا بود.
الارشاد، تالیف شیخ مفید، جلد ۲، صفحه ۵، چاپ موسسه آل البیت لاحیاء التراث
امام جمعه کازرون به قتل رسید







امام جمعه کازرون به ضرب چاقوی یک مهاجم، سحرگاه امروز به قتل رسید.
‌به
گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون، حوالی سحرگاه
چهارشنبه ۸ خرداد، در مقابل منزل خود توسط فردی به ضرب چاقو مضروب شد.
براساس این گزارش، خرسند بعد از انتقال به بیمارستان و برا
امام جمعه موقت تهران با اشاره به مسئله کشمیر گفت: «مسئله کشمیر جزء مصیبت‌های ما است و هیچ گاه توقع نمی رفت نخست وزیر هند خلاف قانون مصالح داخلی این اقدامات را بکند. این حرکت هم بر خلاف وحدت بشری و هم بر خلاف قانون بین الملل و قانون اساسی هند است لذا به هند توصیه می‌کنیم در کار خودش تجدید نظر بکند زیرا در این کار پیروزی وجود ندارد. مسئولان هند از خدا بترسند و از این حرکت اعلام پشیمانی کنند
به گزارش عصرحباد؛ حجت السلام والمسلمین سید محمد مومنی امام جمعه محترم حبیب آباد در مراسم آئینی خطبه خوانی غدیر خم اظهار داشت: روز غدیر، روزیست که پیامبر خدا (ص) به فرمان خداوند، حضرت امیرالمومنین (ع) را در محلی به نام غدیر برای امامت بعد از خود به امت معرفی فرمود و اطاعت از او را بر تمام امت تا روز قیامت واجب نموده اند.
وی افزود: اطاعت و بیعت با علی (ع) فقط بر شیعیان و مسلمین واجب نیست، بلکه بر همه انسان ها واجب است.امام جمعه حبیب آباد عنوان کرد:
در ایام سالروز سالروز شهادت شهید محمد رضا محمدی و ذات الله آرتون و خانوروی شیخ آقاجانی( ۲۲ فروردین )، و شهید غلامحسن اکبری (۲۳ فروردین ) نام و یادشان را گرامی می داریم. 
شهید محمّدرضا محمّدى زیارانى: درود و سلام به نایب بر حق امام زمان(عج)، امام خمینى ، همه بدانند که من با کمال آگاهى در این راه قدم گذاشتم ... دوستان بدانند این راه، راه خدا و راه انبیا و امامان است. همه بدانند و مى دانند -زمانى که هنوز امام نیامده بود- ایران چه وضعى داشت؛ تمام جامعه
هفته نامه نسیم قزوین 97/9/12 : آیت
الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه قزوین گفت:
در شرایطی که مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی در رنجند از نمایندگان انتظار داریم
به‌جای منافع و مصالح شخصی دنبال رفع مشکلات مردم باشند. این روزها گرانی بیداد می کند و مردم زیر فشار
اقتصادی کمرشان خم شده اما برخی نمایندگان به فکر خود و زندگی شخصی شان هستند


وی افزود :چرا
باید کاری کنید تا مردم از رای دادن به شما پشیمان شوند در حالی ک
آیت‌الله موحدی‌کرمانی: مسئولان گوش‌های خود را باز کنند/گویا برخی‌ها از یاد برده‌اند چه کسی بوده‌اند.
خطیب نمازجمعه تهران:نباید مثل آن فردی که گفت من شب خوابیدم و صبح بیدار شدم و دیدم بنزین گران شده است، نسبت به مسائل تدبیر صورت گیرد.عجب! شما هم مطلع نبودید و شما از وضع کشور مطلع نبودید که حالا مطلع شده‌اید؟!‍ خدا کند که این حرف که من هم خبر نداشتم دروغ باشد.جان مردم به لب رسیده است و مردم دارو پیدا نمی‌کنند؛ اگر هم دارو پیدا کنند نمی‌توا
ای سر پناه دائم بی سر پناه هاای مقصد رئوف و پر احساس آه هاای مهربان امام سپید و سیاه هابر ذمه است گر چه تمام‌ گناه ها(حسین واعظی)
امام حسن مجتبی علیه السلام : «بین حقّ و باطل به اندازه چهار انگشت فاصله است، آنچه با چشمت بینى حقّ است و چه بسا با گوش خود سخن باطل بسیارى را بشنوى.» (تحف العقول ص229)
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 مصادف با 14 رمضان 1440ه.ق از حدود ساعت 22:30 مراسم جشن باشکوه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام به توفیق خدا با سخنرانی حجه الا
با سلام 
به وبلاگ بیامه خوش آمدید 
 
اینترنت 
یکی از بزرگترین مشکلات جامعه امروزی اینترنت میباشد که با لطف مسئولان گرامی اینترنت روستای بیامه سفلی که مشکل جوانان این روستا بود در تاریخ 15/3/98 این مشکل به صورت کامل برطرف شد و از مسئولان تشکر بسیار داریم خواهشمندم به مشکلات دیگر این روستا رسیدگی شود
اگر قصد اسباب‌کشی و تغییر محل کار و زندگی را دارید، اگر قصد انتقال جهیزیه از تهران به بوشهر را دارید، اگر می‌خواهید هرگونه باری را از تهران به مقصد بوشهر ارسال نمایید یا حتی اگر به دنبال شرکتی متمایز جهت ارائه خدمات وابسته به باربری هستید سپند بار انتخاب شما است. مجموعه سپند بار […] حمل بار و باربری تهران به بوشهر
منبع : سپند بار
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
آنچه این حقیر در حقیقتش سرسوزنی تردید ندارم این واقعیت است که هرچه به زمان ظهور مولایمان فارس الحجاز نزدیک می‌شویم شرایط اقتصادی مردم روز بروز سخت تر میشود مگر برای آنانکه لحظه ای از یاد آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف غفلت نکرده و برای ظهور دعا میکنند
این موضوع_گرانی و مشکلات اقتصادی_ از امتحانات مهم در دوره آخرالزمان می باشد
تا مومنان واقعی مشخص شوند
آنانکه سختی معیشت با
بسم‌الله الرحمن الرحیم
امروز پنجم مرداد سالروز اقامه‌ی نخستین نماز جمعه به فرمان حضرت امام خمینی و به امامت حضرت آیت‌الله طالقانی است. نماز جمعه بیتردید از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم ایران است که نقشی بی‌بدیل در ترویج فرهنگ دینی در سطح جامعه داشته است. نماز جمعه در کلام رهبر انقلاب جزء موضوعات کهنه نشدنی است، نماز اجتماع است، نماز آگاه‌سازی و روشنگری آحاد مردم است. فریضه‌ی نماز جمعه به عنوان نمادی از عزت، اقتدار و وحدت م
 
پاسخ:
غسل جمعه؛ از سنت ‌های مورد تأکید پیامبر خدا(ص) بوده و در احادیث معصومین(ع) بر انجام آن سفارش شده است.
در کتب فقهی نیز، غسل جمعه یکی از غسل‌ های مستحب شمرده شده است که وقت انجام آن، از اذان صبح روز جمعه تا ظهر آن است و بهتر است نزدیک ظهر به جا آورده شود. پس اگر تا ظهر انجام نشد، بهتر است بدون نیّت ادا یا قضا و به قصد ما فی الذّمه، تا غروب روز جمعه انجام شود. حتی اگر فرد، در روز جمعه غسل را انجام نداد، مستحبّ است از صبح شنبه تا غروب، قضاى آن‌
به کدامین گناه کشته شد؟














متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

















در حالی قاتل امام جمعه‌ی کازرون انگیزه جنایت خود را
موقع صدقه دادن زرنگ باشید!
✅آیت الله مجتبی تهرانی:
❄️اگر می‌خواهی صدقه بدهی،همین طوری صدقه نده؛ زرنگ باش، حواست جمع باشد.
صدقه را از طـرف امـام رضـــا بــرای سـلامتی امام زمـان بـده!
این جوریبرای دو معصوم است؛دو معصومی که خدا آنها را دوست دارد،ممکن نیست خداوند این صدقه تو را رد کندتوهم اینجا حق واسطه‌گری‌ات را می‌گیری.
تو واسطه‌ای و همین حق واسطه‌گری‌ است که اجازه می‌دهد تو به مراحل خاص برسی.
❤️امام صادق (علیه السلام) :
✳️صدقه دادن
الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین به ولایت سلطان اولیا سخن گذار منبر سلونی سرور مطلبی ابن عم نبی در هل عطا مهر برج انما شهسوار لا فتی پیشوای انبیا عروه الوثقی کلمه الحسنی سید الاوصیا عماد الاصفیا رکن الاولیا آیت الله العظمی خیر المومنین امام المتقین اول العابدین ازهد الزاهدین زین الموحدین حبل الله متین لنگر آسمان و زمین وجه الله عین الله نور الله سر الله اذن الله باب الله روح الله سیف الله عبد الله اسدالله الغالب آقا جانم علی ابن ابی طال
رابطه شهدا و امام زمان عجل الله فرجه الشریف این جمعه هم گذشت … مثل شهدا رفتن پاداش … مثل شهدا زندگی کردنه … ?⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊?️ ? شهید راه نابودی اسرائیل ? ?⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊?️
نوشته رابطه شهدا و امام زمان عجل الله فرجه الشریف اولین بار در شهید محمد مهدی لطفی نیاسر. پدیدار شد.
آدرس صرافی های بوشهر
صرافی ها یکی از حساس ترین شغل های امروزی می باشند. برای تبدیل پول خود به واحد پولی کشور های دیگر به صرافی ها مراجعه میکنیم.همیشه پیدا کردن لیست صرافی های منتخب بانک مرکزی در بوشهر بسیار مهم بوده ازینرو برایتان بهترین صرافی های بوشهر  را در جدول زیری آماده کردیم که آدرس و تلفن آنها نیز موجود می باشد
صرافی چیست؟
صرافی در لغت به معنای داد و ستد انواع پول است. پیدایش آن به عنوان یک حرفه را می‌توان ناشی از نیاز مردم به تعیین و
به گزارش عصرحباد؛ نکاتی که حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مومنی امام جمعه محترم حبیب آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته مورخ 98/5/18 بیان نمود را در ادامه می خوانیم.۱- قبول مسئولیت در حکومت طاغوت و زمامداران ظالم و ستمکار و تحصیل درآمد از این طریق، حرام است.۲- هر ولایت و حکومتی که به ولایت امام معصوم (ع) منتهی نشود، ولایت طاغوت است.۳- در زمان غیبت امام معصوم(ع)، ولایت فقیه جامع الشرائط، در امتداد ولایت معصوم(ع) است.۴- امامان معصوم ما (ع)، در هر شرای
"حجت الاسلام علی اکبر حدادیان" امام جمعه موقت شهر بشرویه ،ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که با حضور مردم مومن و انقلابی در محل مصلی نماز،مسجد جامع میدان برگزار شد با اشاره به اهمیت حضور فعال و موثر در اجتماع بیان کرد: جامعه ای که طبق الگوی اسلامی و بر اساس عقاید تشکیل میگردد بی شک مسلمانان در گرفتاری و مشکلات همدیگر کمک میکنند و به هم یاری میکنند. وی افزود:همبستگی اجتماعی در دین مبین اسلام ،آیات و روایت زیادی توصیه شده است که نشان میدهد این ه
بی کفایتی و دنیا طلبی برخی از مسئولان، درد مردم را به اوج رسانده است. نباید وظیفه دولت و مجلس در حل مشکلات به گردن رهبری و نظام انداخته شود. دولت باید از حالت اپوزیسیون خارج شده و پاسخگو باشد.مردم با جان خود پای انقلاب ایستاده اند ولی از مشکلات گله مند هستند، چرا مسئولان به فکر ولی نعمتان انقلاب نیستند؟مردم، شاه پلهوی را بیرون کردند، ولی هنوز تفکر پهلوی در برخی مسئولان وجود دارد.
سیاست های تیم اقتصادی دولت کمر مردم را خم کرده است.چگونه مسئول
مراسم راهپیمایی عظیم زائران و مجاوران علیه اقدامات آشوب‌طلبانه، رأس ساعت 9:30 با قرائت قرآن، سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد و در ابتدای مراسم شاعران و مداحان به شعرخوانی و مدیحه سرایی حماسی پرداختند و مردم نیز با شعارهایی «چون الله اکبر جانم فدای رهبر»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و ... حماسه‌ای عظیم را رقم زدند.در این راهپیمایی عظیم که با همراهی آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خرا
در دیدار مسئولان نظام: کسی که با صدای بلند تهدید میکند، قوه واقعی اش آنقدر نیست. آمریکاییها احتیاج دارند به اینکه هارت و پورت کنند. میگویند رفتار ما ایران را تغییر داد! بله، تغییرش این بود که نفرت مردم ایران از آمریکا 10 برابر و نزدیک شدن آنها به منافع جمهوری اسلامی برایشان دست نیافتنی تر شده/ رئیس جمهور آمریکا میگوید هر جمعه در تهران علیه نظام راهپیمایی است. اولا جمعه نیست و شنبه است؛ ثانیا تهران نیست و پاریس است!
آدرس کلید سازی های بوشهر
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که کلید قفلی را گم کرده باشید و یا اینکه بخواهید از روی کلید، یک نسخه دیگر کپی کنید برای اینکارها احتیاج به بهترین کلید سازی در بوشهر دارید.در جدول زیر آدرس کلید سازی های بوشهر به همراه تلفن کلید سازی های بوشهر جمع آوری شده تا به راحتی بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.در بعضی مواقع شما احتیاج به کلید ساز سیار در بوشهر دارید تا بتواند در محل حظر پیدا کند.و در بعضی مواقع ممکن است نصف
مراکز پلیس + 10 بوشهر کجاست؟
دفاتر پلیس +10 خدمات گوناگون و گسترده ای را ارائه می دهند  و برای هر کدام از ما حداقل یکبار اتفاق افتاده که برای انجام خدمات خاصی به این دفاتر مراجعه کنیم.در جدول زیر آدرس پلیس+10 بوشهر برای راحتی هرچه تمام تر شما، به همراه تلفن پلیس+10 بوشهر جمع آوری شده است
«هزینه مراسم عید و برات را به سیل زدگان اختصاص دهید»با توجه به ارادت همشهریان محترم به اهلبیت و احترام به اموات، بویژه در نیمه شعبان، که مراسم عید و برات را برگزار می نمایید، پیشنهاد می شود در صورت صلاحدید، هزینه های برگزاری مراسم یاد شده را به هم میهنان آسیب دیده از سیل اختصاص دهید و ثواب این صدقه بزرگ را به ارواح در گذشتگان نثار و ایثار فرمایید که قطعا مورد تایید امام زمان"عج" و رضایت پروردگار خواهد بود.خدا رحمت کند همه در گذشتگان را و خداو
مناظره حضرت آقا امام صادق علیه السلام با ابو حنیفه در مورد بطلان قیاس
شیخ مفید رضوان الله علیه روایت کرده است:
محمد بن عبید، عن حماد، عن محمد بن مسلم قال: دخل أبو حنیفة على أبی عبد الله علیه السلام فقال له: إنی رأیت ابنك موسى یصلی والناس یمرون بین یدیه فلا ینهاهم، وفیه ما فیه فقال أبو عبد الله علیه السلام: ادع لی موسى، فلما جاءه قال: یا بنی إن أبا حنیفة یذكر أنك تصلی والناس یمرون بین یدیك فلا تنهاهم، قال: نعم یا أبه إن الذی كنت اصلی له كان أقرب إ
تایید خبر قتل امام جمعه کازرون استان فارس
حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون پس از برگزاری مراسم احیا شب بیست و سوم ماه رمضان، هنگام بازگشت مورد سو قصد افراد ناشناس قرار گرفت.
معاون اجتماعی فرمانده ناجا در استان فارس با تأیید این خبر گفت: حجت‌الاسلام محمد خرسند توسط فردی درب منزل خود با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، اما متأسفانه بدلیل عمق جراحت در ناحیه شکم، در بیمارستان کازرون جان به جان آفرین تسلیم کرد.
به
مژده‏ اى دل که به ما تاج سرى داد خداشب ما سوته دلان را سحرى داد خداسجده شکر به جا آر که از رحمت خویشتیر جانسوز دعا را اثرى داد خدا(ژولیده نیشابوری)
امروز پنجشنبه 31 مردادماه 1398 بمناسبت ولادت امام هفتم شیعیان امام موسی کاظم علیه السلام بزرگترین کیک تولد خامه ای در استان بوشهر به همت جمعی از خیّرین و محبان اهل بیت علیه السلام شهر بردخون تهیه و میان مردم شریف بردخون توزیع شد.«تقبل الله»
[Camera: SONY ALPHA a6400]
گزارش تصویری از پخت بزرگترین کیک تولد در بوش
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: مدل‌های پیش بینی فصلی نشان می‌دهد که میزان بارش در فصل پاییز در حد میانگین خواهد بود.
به گزارش «خلیج فارس»؛ فرج الله شکوهی پور در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آخرین مدل پیش بینی فصلی که مربوط به هفته اول شهریور است، میزان بارش پاییزی در استان، در حد میانگین است.
به نوشته باشگاه خبرنگاران، او افزود: استان بوشهر از مهر پارسال یعنی آغاز سال آبی ۹۸-۹۷ تا کنون، ۳۶۲.۶ میلیمتر بارندگی داشته
آن قدر عاشقیم که املا نمی‌شودمستی ما که در قلمی جا نمی‌شودزلف مرا به پنجره‌های ضریح عشقطوری گره زدند، دگر وا نمی‌شودباید که ناز داشت، کمی نیز غمزه داشتهر دختر قبیله که لیلا نمی‌شود- علی اکبر لطیفیان
زینب (سلام اللَّه علیها) نشان داد که میتوان حجب و عفاف زنانه را به عزت مجاهدانه، به یک جهاد بزرگ تبدیل کرد.[بیانات امام خامنه ای مدظله العالی در دیدار جمعی از پرستاران نمونه کشور 1389/02/01]
امروز سه شنبه 10 دیماه 1398 مصادف با 4 جمادی الاولی 1441 بمناسب
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله‌ رب العالمین‌ و العاقبه‌ للمتقین
اینجانب انتصاب شایسته‌ حجت‌ الاسلام‌ محمدصادق‌ محمدی لائینی را به سمت‌ امام شهرستان نکا تبریک عرض‌ می نمایم.
ان‌ شاء الله انتصاب و حضورشان‌ در شهرستان‌ موجب خیر و برکات‌ گردد.
انتظاراتی از ایشان‌ نسبت‌ سفارش به مسائل فرهنگی و تبلیغ علنی در اشاعه شعائر دینی که متاسفانه از طرف ادارات مذهبی نسبت به این موضوع در سطح شهرستان به شدت کوتاهی شده است می رود که ان‌ شاء الله م
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی که مهمان ویژه یکصد و شصت و نهمین جلسه مجمع معتمدین شهر کرج بود، طی سخنانی با بیان اینکه مساجد باید کانون حضور جوانان باشد، گفت: مسجد به قدری مهم است و قداست دارد که مشرک حق ندارد مسجد را تأسیس و یا آن را تعمیر کند.
وی با تاکید بر اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند باید در مساجد فعالیت سیاسی وجود داشته باشد اما سیاسی کاری نشود، گف
«اِنّما وَلیّکم الله و رسوله والّذین آمنوا الّذین یقیمون الصّلوة و یؤتون الزّکاة و هم راکعون»«ولیّ شما تنها خدا و رسول او و کسانی که ایمان آورده‌اند؛ همان کسانی که نماز را بر پا می‌دارند و در حال رکوع نماز زکات می‌پردازند، می‎باشند.» (سوره مائده، آیه 55)
پیامبراکرم صلی الله علیه و آله وسلم: «هرکس می خواهد نوح را در عزم و اراده اش، آدم علیه السلام را در آگاهی اش، ابراهیم علیه السلام را در بردباری اش، موسی علیه السلام را در زیرکی و تیزهوشی اش
 
 
باسمه تعالیچلچراغامام زمانقصیده ۱۰
ای که هستی جانشین و مالک لیل و نهارصاحب عز و جلال و مظهر پرودگار
از نظر ها غایب و در جان مردم جان توستکی شود ظاهر رخ گلگون و یابم من قرار 
با قیامت می شود عالم پر از نور و صفاعدل تو جاری شود، هر گوشه و کوی و دیار
عاشق روی و جمال تو سراپا گشته ایملحظه ای بر ما نظر کن، در حجابیم و غبار
ای عزیز فاطمه، منجی و هادی در جهانمی کنی محروم ما را از ولایت در نظار
می شود روزی بگویی قبر مادر در کجاست؟نیست جای دفن او معلوم
اشکِ من خیراتیِ روزِ مبادا می‌شودکاسه‌های شیر، روزی نان و خرما می‌شودبینِ این شهری که امروز از غمت ماتم‌سراستدر عزایم؛ روزگاری جشن، برپا می‌شود(رضا قاسمی)
امیرالمومنین مولا علی علیه السلام : إِنَّ اللّهَ یُعَذِّبُ سِتَّهً بِسِتَّه : اَلْعَرَبَ بِالْعَصَبیَّهِ وَ الدَّهاقینَ بِالْکِبْرِ وَ الاُْمَراءَ بِالْجَوْرِ وَ الْفُقَهاءَ بِالْحَسَدِ وَ التُّجّارَ بِالْخِیانَهِ وَ اَهْلَ الرُّسْتاقِ بِالْجَهْلِ.خداوند شش گروه را به شش خصل
در حالی که سهمیه بندی سوخت" بالمرّه! و فی الفور!" در روز جشن ولادت پیامبر رحمت  و امام جعفر صادق ، در ساعت24 روز پنجشنبه و ساعت  00.00 روز جمعه،بدون اطلاع قبلی، به مردم اعلام شد دولت حاکم تمهیداتی را برای مردم بهت زده کشورمان اندیشید و اینکه: باجه های پستی سراسر کشور در روز جمعه آماده ارائه خدمات به مردم شریف ایران هستند!
باسمه تعالىپیوست نامه: صلواتاى مردم همه ى ما مسئولیمچقدر به فرهنگ سازى ازدواج آسان پرداخته ایم؟یا به رشد جمعیت؟یا به مشکلات بانکدارى موجود و ترغیب مردم به بانکدارى اسلامى؟یا اصلاح آسیب هاى اجتماعى مثل: توهین، فضاى مجازى، حقوق؟
بیهقی از امام شافعی روایت کرده که:
(الله تبارک و تعالی یاران رسول الله صلى الله علیه و آله و سلم را در قرآن، تورات و انجیل مورد ستایش قرار داده و فضیلت آنها را بر دیگران بر زبان رسول الله صلى الله علیه و آله و سلم بیان کرد، پس الله به آنها رحم کرد و به جهت رساندن آنها به بالاترین درجات صدیقین، شهداء و صالحین به آنها شادباش گفت). آنها سنتهای رسول الله صلى الله علیه و آله و سلم را به ما رساندند و رسول الله صلى الله علیه و آله و سلم و وحیی
بسم الله الرحمن الرحیم
میگویند در کشورکانادا روز کریسمس بوقلمون را یک چهارم قیمت 
عادی آن در روزهای عادی میفروشند تا آنانکه قدرت خرید ندارند هم روز عید بوقلمون بخورند....
ما ایرانی ها که احتکار میکنیم تا گران شود و بفروشیم 
به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نزدیک تر هستیم یا مردم کانادا با این مرام
دیگر از خواندن روایاتی که در آن چنین میگویند
آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در ظهور خود با مردم مسیحی اروپا مشکلی ندارد تعجب نمی
بسم الله









حکایاتی شگرف از امام حسن عسکری(علیه السلام)دگرگونی دشمنبه
دستور حکومت عباسی ، امام حسن عسگری را در زندان علی بن اوتاش افکندند، او
بسیار با آل محمد (صلی الله علیه وآله) دشمنی داشت و دشمن سر سخت آل علی
(علیه السلام) بود و در انحراف و جنایت و ظلم هیچ باکی نداشت . امام حسن
عسگری (علیه السلام) یک روز در زندان او بسر برد، در همین یک روز علی بن
اوتاش آنچنان به امام گرایش پیدا کرد که به اصطلاح 180 درجه از وضع قبل ،
دگرگون گردید و به
مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: توجه به اصل «شایسته سالاری» سبب تحکیم وحدت و اخوت می شود و این یکی از مهمترین خواسته های مردم از مسئولان است.
به گزارش شریعت نیوز مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی  در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد مکی زاهدان اظهار داشت: مهم آن است که در کشور اصل «شایسته‌سالاری» رعایت شود و از شایستگان اقوام و مذاهب بدون هیچ تفاوت و تبعیضی کار گرفته شود. عقیدۀ ما آن است که حتی باید حقوق غیرمسلما
✨✨✨✨ 
✳ زمان غسل جمعه ✳
وقت غسل جمعه از اذان صبح است تا :
✅ آیات عظام خامنه ای ، مکارم ، وحید : تا اذان ظهر و بعد از ظهر به نیت ما فی الذّمه انجام دهد.
✅ آیت الله سیستانی : غروب آفتاب .
↙ توجه :  اگر در روز جمعه غسل نکنند مستحبّ است از صبح شنبه تا غروب، قضاى آن را به جا آورند و کسى که مى ترسد در روز جمعه آب پیدا نکند مى تواند روز پنجشنبه غسل را به نیّت مقدّم داشتن انجام دهد.
✳ همه مراجع: می ‏تواند قضاى غسل جمعه را صبح شنبه تا غروب به جا آورد ولى قض
مردم علاوه بر کلام‌شان با رفتارهای‌شان نیز با مسئولان سخن می‌گویند. انتخابات دوم اسفندماه 1398 انتخاباتی بود که حرف‌های شنیدنی فراوانی برای مسئولان کشور به همراه داشت. کاهش مشارکت نسبت به انتخابات گذشته رفتار معناداری بود که باید برای فهم آن تلاش نمود. هرچند عواملی بیرونی، چون شیوع بیماری کرونا در کاهش حضور مردم در پای صندوق رأی بی‌تأثیر نبود، اما با نگاهی عمیق‌تر باید از نارضایتی مردم از عملکرد مسئولان اجرایی و تقیننی کشور به عنوان عا
بسم الله الرحمن الرحیم و الفجر و لیال‌ عشر
بار دیگر ملت‌ شهیدپرور‌ و خدوم ایران اسلامی در صحنه ای بیاد ماندنی حاضر شدند تا حضورشان ورقی از اوراق انقلاب را در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را پر از قدمها همراه با مشت گره کرده و شعار کوبنده ی الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق و ... که ریشه ی تاریخی و برائت از کفار و منافقان دارد، پر کند.این حضور، حماسه ای دیگر را در سال۹۸ آفرید و زخم تازه ای شد بر پیکره ی استکبار جهانی و هم پیمان
 

برنامه های هفته کتاب و کتابخوانینشست علمی با حضور امام جمعه محترم شهرستان معرفی کتب توسط امام جمعه محترمبازدید امام جمعه محترم و مدیریت محترم از کتابخانه مدرسهبازدید از کتابخانه آستان قدس شهرستان و ثبت نام چندی از طلاب در این کتابخانه 
بخشدار آب پخش گفت:سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نامگذاری شده و همه ما باید در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.
به گزارش سفیر جنوب؛بخشدار آب پخش در نشست شورای اداری بخش،ضمن گرامیداشت لیالی قدر اظهار داشت:امیدوارم همه ما از فیوضات ماه مبارک رمضان و لیالی پر عظمت قدر بهره مند شویم.
مهندس علی تنگ ارمی با اشاره شعار سال جدید که بنام رونق تولید نامگذاری شده ابراز داشت:تولید پایدار از اولویت های نظام اسلامی در برهه کنونی است
جمعه یعنی بندگی برکردگار/جمعه یعنی بهترین در روزگار/وقت زیبای پرستش سررسید/جمعه یعنی لطف آن پروردگار/کن مناجات ودعا وقت سحر/جمعه یعنی بهرشیعه افتخار/هستی ازاحمد وآل مصطفی است/جمعه یعنی صبح آن شو بی قرار/برولایت کن توسل تابه شب/جمعه یعنی لطف هایی آشکار/هرنمازجمعه اش گلبانگ حق/جمعه یعنی اشک برروی نگار/سخت گشته مسلمین را دوریش/جمعه یعنی میرسد فصل بهار/روز موعود وظهور مهدی است/جمعه یعنی بهرشیعه انتظار/
اشکِ من خیراتیِ روزِ مبادا می‌شودکاسه‌های شیر، روزی نان و خرما می‌شودبینِ این شهری که امروز از غمت ماتم‌سراستدر عزایم؛ روزگاری جشن، برپا می‌شود(رضا قاسمی)
امیرالمومنین مولا علی علیه السلام : إِنَّ اللّهَ یُعَذِّبُ سِتَّهً بِسِتَّه : اَلْعَرَبَ بِالْعَصَبیَّهِ وَ الدَّهاقینَ بِالْکِبْرِ وَ الاُْمَراءَ بِالْجَوْرِ وَ الْفُقَهاءَ بِالْحَسَدِ وَ التُّجّارَ بِالْخِیانَهِ وَ اَهْلَ الرُّسْتاقِ بِالْجَهْلِ.خداوند شش گروه را به شش خصل
مولوی فاروقی با تاکید بر لزوم حمایت مسئولان نظام از مدارس دینی اهل سنت، گفت: باید مدارس اهل سنت و طلاب و علما به گونه‌ای تقویت و تربیت شوند تا در آینده مجاهدین خط مقدم دشمن باشند.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از ایکنا از  خراسان‌جنوبی، مولوی غلام حیدر فاروقی، امام جمعه اهل سنت بیرجند، امروز ۲۸ شهریور، در همایش مدیران، مدرسان و رابطان مدارس علوم دینی اهل سنت به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: مدارس، سنگر انقلاب هستند و همان طور که مس

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها