نتایج جستجو برای عبارت :

سبک زندگی مان را اصلاح کنیم

شاید شما هم این صحنه را دیده باشید و یا خودتان هم در آن شرایط بوده باشید صورتی پر از کف خمیر ریش و یا صابون و خودتراش به دست بودن یعنی فرد آماده‌ی شروع اصلاح است. این روزها استفاده از صابون به دلیل بیش از حد خشک کردن پوست و خمیر ریش جای خود را به فوم‌های اصلاح داده اند. ژل و فوم اصلاح محصولی مناسب برای اصلاح صورت می باشد که بسیاری از آقایان از آن استفاده می نمایند. این محصول موجب نرمی و لطافت پوست شما خواهد شد و همچنین از حساسیت و ایجاد جوش بر ر
ماشین اصلاح حرفه ای کیمی KEMEI KM-9160
 
ساخته شده از بهترین مواد اولیه با بالاترین کیفیت ممکن
جزو بهترین ماشین های اصلاح دنیا
مناسب سالن داران و آرایشگران حرفه ای 
دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی
دارای موتور توربو 
دارای اهرم لغزنده تنظیم اصلاح مو
اصلاح دقیق دور سر (مناسب کار سایه )
دارای استند شارژ ایستاده
بدنه تمام فلزی با کیفیت فوق العاده مرغوب
تنظیم اندازه اصلاح از 3mm  تا 12mm به دلخواه
ضد اب
فهرست تسک های مربوط به روز پنجم:
اصلاح نوع نمایش اسکرین شاتهای اپ
افزودن گزینه نوع اصلاح در انتشار اولین اپلیکیشن
تغییر تاریخ به صورت human readble
افزودن هدر به همه خروجی jsonها
اصلاح appspecial ها و تعیین جایگاه اپلیکیشن
اصلاح قسمت اپلود و ساین
تغییر توابع اتصال به دیتابیس به صورت bindParam و بهینه
اپلود سایت به روی هاست
ماشین اصلاح حرفه ای کیمی KEMEI KM-9160
 
ساخته شده از بهترین مواد اولیه با بالاترین کیفیت ممکن
جزو بهترین ماشین های اصلاح دنیا
مناسب سالن داران و آرایشگران حرفه ای 
دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی
دارای موتور توربو 
دارای اهرم لغزنده تنظیم اصلاح مو
اصلاح دقیق دور سر (مناسب کار سایه )
دارای استند شارژ ایستاده
بدنه تمام فلزی با کیفیت فوق العاده مرغوب
تنظیم اندازه اصلاح از 3mm  تا 12mm به دلخواه
ضد اب
ماشین اصلاح سر و صورت پروموزر PROMOZER MZ-9819
 
تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
جنس تیغه: فولاد ضد زنگ
قابلیت اصلاح با شماره صفر
خط زن
استفاده به صورت خشک و مرطوب
قابلیت شستشو: ندارد
منبع تغذیه:برق خانگی(با سیم) باتری قابل شارژ(بی سیم)
سایز شانه ها 12.9.6.3
بسم الله الرحمن الرحیمماه رجب ماه خداست، بنده رابطه اش را با خدا اصلاح مىکند،ماه شعبان ماه رسول خداست، رابطه با پیامبر و امامان علیهم السلام اصلاح مىگردد،ماه رمضان ماه مسلمین است، رابطه با آنان اصلاح مىگردد .صلوات یادتان نرود
 
 ماشین اصلاح کیمی Kemei KM-5017
کد محصول : Kemei KM-5017
خط زن صفرو یک ریش تراش فوق العاده سریع بسیار سبک و خوش دست
یک ماشین اصلاح مقرون به صرفه اما شگفت انگیز 
اصلاح جادویی و خارق العاده 
کیفیت باور نکردنی و بسیار خوش دست 
شانه های کامل
پرقدرت و شارژی وبرق مستقیم
اصلاح طرح لبخند برای همگان حائز اهمیت می باشد چرا که زیبایی لبخند خواهد توانست زیبایی چهره فرد را تضمین نماید و برای زیبایی بخشیدن به دندان ها و لبخند خود راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که این راه ها در حالت کلی به دو نوع خانگی و کلینیکی دسته بندی می شوند. روش های کلینیکی سریعترین روش برای اصلاح کردن طرح لبخند خواهند بود.
ادامه مطلب
یک متخصص پوست، مو و زیبایی در این مورد گفت : اکثریت افرادی که بعد از اصلاح جوش می‌زنند نیاز به درمان پوستی ندارند چرا که پس از مدتی بدون هیچ درمانی مشکل پوستی‌شان حل خواهد شد.
 
دکتر خلیل صداقت‌پیشه اظهار کرد: خارج شدن مجرای ساقه مو موجب التهاب و مسدود شدن مجرا و ایجاد فولیکول و به بروز جوش منجر می‌شود.

ادامه مطلب
درباره بیانیه اصلاح طلبان/ حداقل مسئولیت پذیر باشید!
اصلاح‌طلبان چه نقشه‌ای برای انتخابات در سر دارند؟
نگاهی به واکنش اصلاح طلبان در تجمعات اعتراضی و آشوبهای خیابانی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد از انتشار گسترده بیانیه ای موهن در حمایت از #آشوبگران۹۸، که به امضای جمع زیادی از اصلاح‌طلبان رسیده بود و با میدان داری #تاجزاده #فتنه‌جو انتشار یافته بود، اکنون بیانیه دیگری منتشر شده که در
سلام و درود به دنبال کنندگان خانواده برتر
من به واسطه شغلم مجبورم صورتم رو هر روز اصلاح کنم، سوالم از آقایان با تجربه است که آیا فوم بهتره یا خمیر یا ژل اصلاح، از ژیلت بلو 3 استفاده میکنم کلا خیلی محدودم باید اصلاح روزانه بکنم، کدوم رو پیشنهاد میدید، اینم عرض کنم که یک بار موافق جهت و یکبار مخالف جهت اصلاح میکنم برای اصلاح بهتره افراد با تجربه کدوم رو استفاده کنم، فول و خمیر و یا ژل اصلاح کدوم اصلاح صاف تری و دقیق تری میده که مو باقی نمی نونه.
ما نباید کورعمل کنیم. نباید پتانسیل‌های اجتماعی به تجمع‌های بی‌هدف و برای تخلیه‌ی هیجان ختم شود. باید پتانسیل‌های اجتماعی در جهت درست اصلاح موارد مورد نیاز استفاده شود. مردمی که هیجان دارند هستند که می‌توانند برای اصلاح ساختارها هزینه بدهند. در شرایط عادی مردم ریسک دادن هزینه برای تغییر ساختارها را نمی‌دهند به به نظر می‌رسد در شرایطی مثل شرایط کنونی که پتانسیل اجتماعی در ایران به حد بسیار بالایی رسیده است باید این پتانسیل‌ها به سمت
سلام دوستان
میخوام تجربه م رو در مورد اصلاح صورت بگم. اولا بگم من پوستم معمولیه، یعنی نه چربه نه خشک، در حالت نرمال مشکلی نداره ولی خیلی زیاد به اصلاح حساسه! به طوری که  برای اصلاح از روش های سنتی مث بند زدن گرفته تا روش های جدید وکس و دستگاه و چسب و موم و تیغ و ژیلت ... و هر چیزی که بگی خارجی، ایرانی با مارکهای مختلف ، میزدم بعد از اصلاح جوش های زیادی میزد و متورم میشد. 
بعد از اون مجبور بودم از پماد گرفته تا ماسک های گیاهی و خانگی میزدم تا سوزش و
به استناد سایت حقوق کیفری دینا نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تامین نظر شورای نگهبان موادی از طرح تقلیل مجازات حبس تعزیری را اصلاح و موادی را حذف کردند . برای مشاهده جزئیات اصلاح طرح تقلیل مجازات حبس تعزیری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/103/اصلاح-طرح-تقلیل-مجازات-حبس-تعزیری.html
صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان:
در این شش سال، مردمی که به اصلاح‌طلبان اعتماد کردند، پاسخ مناسبی دریافت نکردند؛ چگونه است که اکنون مدعی مجلس و اداره کشور می‌شویم؟
اصلاح‌طلب واقعی، به دنبال قدرت نیست، به دنبال تحول است.
اصلاحات بیش از هر دوره‌ای نیاز به اصلاح‌گری دارد.
چرا دولت آنقدر ساده‌اندیش است. مگر نه اینکه قانون به دولت اجازه داده که سالی ۲۰ درصد بر حامل‌های انرژی افزوده شود؟
چرا اعمال نکردند و یک‌باره بنزین را بدون توجیه
 
ژیلت، افترشیو و کرم موبر
برای حفظ شادابی و طراوت پوست و جلوگیری از آسیب و خراش بر روی صورت و بدن در مواقع اصلاح بهترین راه استفاده از یک تیغ و افترشیو مناسب و استاندارد می باشد و اما یک تیغ اصلاح صورت استاندارد دارای چه ویژگی هایست که آن را نسبت به ژلت های معمولی متمایز کرده است.
یک ژیلت مناسب دارای تعداد تیغ های 3 لبه ، 5 لبه و... می باشد که در تیغه آن انواع فوم و ژل به کار رفته است تا با ایجاد لغزندگی عالی عمل اصلاح صورت به آسانی و با سهولت انجا
اصلاح موی گربه پرشین simoncat.ir/اصلاح-و-کوتاه-کردن-موی-گربه/ به چه صورت است؟
گربه های پرشین simoncat.ir یا موبلند نیازمند مراقبت ورسیدگی تخصصی هستند بهتراست سالی یکبار مخصوصا درتابستان موهای گربتان کوتاه شود اصلاح گربه به چند طریق انجام میشود:
[img=984x0]https://simoncat.ir/wp-content/uploads/2019/08/%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D9%85%D9%88%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87-1024x683.jpg[/img]
 
به روش موزر یا قیچی
 
طریق کوتاه کردن موی گربه با موزر بیشتر درارایشگاه های تخصصی گربه انجام میشود ماشین اصلاح موی گربه تخ
دکتر مسعود نیلی امروز در گفت‌وگویی، الزامات باورپذیری اصلاحات اقتصادی را تبیین کرده است. برخی از نکات مهم این گفت‌وگو:
 
شخصاً با توجه به تجارب خود در نظام تصمیم‌گیری، معتقدم زمانی اصلاح اقتصادی باورپذیر می‌شود که قبل از آن گفته باشیم که اشتباه ما چه بوده است. اگر نگوییم اشتباه کرده‌ایم و آن اشتباه به‌صورت دقیق چه بوده است اصلاح ‏، معنای واقعی خود را از دست می‌دهد. 
 
بررسی تجربه جهانی در اصلاح ساختارهای اقتصاد نشان می‌دهد که بسیاری ا
نقشه ساختمان بتنی با دال یوبوت اصلاح شده
این پکیج شامل نقشه کامل یک ساختمان بتنی 3 طبقه با طراحی دال یوبوت اصلاح شده به همراه تمامی فایل های مدلسازی و دفترچه محاسبات و چک لیست های مربوطه که قابل ویرایش هستند.
آیا درباره اصلاح کردن گربه چیزی شنیده اید. گربه های پرشین یا موبلند نیازمند مراقبت ورسیدگی تخصصی هستند بهتراست سالی یکبار مخصوصا درتابستان موهای گربتان کوتاه شود اصلاح گربه به چند طریق انجام میشود:
به روش موزر یا قیچی
 طریق کوتاه کردن موی گربه با موزر بیشتر درارایشگاه های تخصصی گربه انجام میشود ماشین اصلاح موی گربه تخصصی است ونمیتوان باماشین های اصلاح انسانی انجام شود. کوتاه کردن مو گربه پرشین خیلی سخت تراز موی گربه موکوتاه است چون دربیش
اصلاح طرح لبخند برای همگان حائز اهمیت می باشد چرا که زیبایی لبخند خواهد توانست زیبایی چهره فرد را تضمین نماید و برای زیبایی بخشیدن به دندان ها و لبخند خود راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که این راه ها در حالت کلی به دو نوع خانگی و کلینیکی دسته بندی می شوند. روش های کلینیکی سریعترین روش برای اصلاح کردن طرح لبخند خواهند بود.
 
اصلاح طرح لبخند
نیاز به زیبایی امروزه در همگان مشاهده می شود و یکی از مهمترین بخش های بدن که زیبایی آن می تواند سبب زی
قبل از تصمیم گیری برای خرید یا فروش یک سهم بنشینید و سناریوهای مختلف پیش روی سهم رو بررسی کنید.
اگر شاخص کل مثبت باشد، شاخص کل روی حمایت یا مقاومت باشد، اگر سهم هم چنان اصلاح داشته باشد یا اگر اصلاح سهم تمام باشد و قیمت برگردد.
سناریونویسی و پیش بینی سناریو های پیش رو در یک ورود و خروج موفق بسیار ضروری است.
نقدینگی
تکنیکال
سناریونویسی
دوستان عزیزی که آزمون نظارت داشتن و کد دفترچه شان C بوده، یک بار دیگر نتیجه خود را بر روی سایت مشاهده فرمایند!
✅ ماجرا از این قرار است که پاسخ صحیح این سوال در دفترچه C باید گزینه 4 میشد که در کارنامه‌ی دوستانی دفترچه شان این کد بود، به اشتباه 1 اعلام شده بود و تبعا اگر درست زده بودند اشتباه محسوب شده و خیلی از دوستان لب مرزی به همین دلیل مردود شده بودند که با اصلاح دفترچه و افزایش نمره، قبول خواهند شد.
❓مشخص نیست کسانی که از این اشتباه متنفع شد
 
 
اصلاح موهای زائد یکی از کارهاییست که هر مردی در طول زندگی خود انجام می‌دهد. علاوه بر موهای زائد آقایانی که تمایلی به داشتن ریش یا ته ریش ندارند باید به صورت مرتب صورت خود را نیز اصلاح کنند. بدین منظور ابزارهای مختلفی در بازار وجود دارند که یکی از رایج‌ترین و البته به صرفه‌تر آنها انواع تیغ اصلاح هستند.
انواع تیغ اصلاح مردانه
تیغ‌ اصلاح مردانه به طور کلی در دو نوع خود تراش و تیغ اصلاح مخصوص دسته تیغ تولید می‌شوند. احتمالا اگر تجربه اصلا
علامه طباطبایی: راه اصلاح نفس، گاهی به طریقی است که علمای اخلاق یادآور شده اند؛ یعنی دشمنی و خصومت پیشه کردن با نفس و در صدد اصلاح آن برآمدن. این راه، استقلال دادن به نفس و جنگیدن با او می‌باشد.گاهی به طریق دیگر است؛ به این صورت که نفس را از استقلال بیندازیم و اصلاحش را به مالکش (حق سبحانه) واگذار نماییم. این طریق بهتر از طریقه اول است.ثمرات حیات، ص ۱۴۸پ‌ن: توضیح مفصل علامه طباطبایی در این موضوع، در تفسیر المیزان ذیل آیه ۱۵۶ سوره بقره آمده است
برای زیبا و گیراتر شدن لبخند که برخی به اصطلاح به آن لبخند هالیوودی می گویند می توانید به دندانپزشک مراجعه کنید تا برای شما اصلاح طرح لبخند انجام دهد.
در اصلاح طرح لبخند تمامی معایب دندان ها و لثه ها برطرف می شود.
روش های گوناگونی برای اصلاح طرح لبخند وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.
لامینیت سرامیکی 
کامپوزیت 
لیفت لثه 
روکش دندان 
ارتودنسی 
بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها 

شما می توانید هر کدام از این روش ها را انتخاب کنید اما بهتر
اصلاح سبک زندگی
یکی از مهمترین کارها برای حفظ سلامت مفاصل زانو و بهبود عملکرد آنها اصلاح سبک زندگی است اصلاح سبک زندگی یا لایف استایل به این معنی است که برخی از عادت های روزمره را که در زندگی همه ما به صورت روتین انجام می شود کنار بگذاریم و بعضی عادت ها را در زندگی روزمره خود بگنجانیم که در ادامه به تفصیل راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

ادامه مطلب
یکی از سوالات چالش بر انگیزی که در دوران دانشگاه و در اوایل جوانی همه با آن درگیر می شوند این است که یک سیستم و یا یک کشور باید از بالا به پایین اصلاح شود و یا از پایین به بالا؟
اگر بخواهم مقدمه ای بر این بحث بنویسم و منظور خود را بیشتر توضیح دهم باید اشاره کنم که برخی افراد مانند اینجانب قبلا معتقدم بودیم که نفرات و اعضای پایین یک هرم قادر هستند با اصلاح خود و افراد نزدیک به خود باعث ایجاد تحول و اصلاح شوند. این تفکر در ظاهر بسیار زیبا و ظاهرا ا
بانک جهانی در سال ۲۰۰۵میلادی ،  مبلغ ۱۴۹ میلیون دلار برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز وام پرداخت کرده است!
آیا میدانستید بیشترین میزان وامی که ایران از بانک جهانی گرفته در سال ۲۰۰۵ میلادی (خرداد ۱۳۸۴) به مبلغ ۲۷۹ میلیون دلار و به منظور اصلاح شبکه فاضلاب شیراز و اهواز بوده است؟
از این میزان۱۴۹ میلیون دلار برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز پرداخت شد ، ولی هیچ وقت‌ دولت گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نداد و اکنون شاهد آن هستیم که شبکه فاضلاب اهواز
چگونگی بهینه سازی وب سایت
برای بهینه سازی سایت موارد زیادیه که باید 
ایجاد برای اولین بار رعایت و یا در صورتی که از قبل ایجاد شده 
باید اصلاح بشه
نکته : به صورت اصولی تمام اصول بهینه سازی و سئو 
باید در هنگام طراحی سایت به طور کامل رعایت و اجرا بشه
مانند : 
مواردی همچون سرعت سایت
قالب و مدیریت محتوای مناسب
اصلاح کدنویسی در صورت وجود مشکل 
استفاده درست از متا تگ ها
بررسی کلیه مطالب و اصلاح کلیه آنها در صورت نیاز 
ایجاد درست دسته بندی ها و یا در
به استناد سایت حقوقی دینا رئیس سازمان بازرسی گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و گفتگو با وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی، مقرر شد شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داده و موضوع افزایش حداقل دستمزد کارگران و افزایش حق مسکن آنها در سال جاری را در دستور کار قرار دهد . برای مشاهده جزئیات اصلاح حداقل دستمزد کارگران می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/100/اصلاح-حداقل-دستمزد-کارگران.html
بانک جهانی در سال ۲۰۰۵میلادی ،  مبلغ ۱۴۹ میلیون دلار برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز وام پرداخت کرده است!
آیا میدانستید بیشترین میزان وامی که ایران از بانک جهانی گرفته در سال ۲۰۰۵ میلادی (خرداد ۱۳۸۴) به مبلغ ۲۷۹ میلیون دلار و به منظور اصلاح شبکه فاضلاب شیراز و اهواز بوده است؟
از این میزان۱۴۹ میلیون دلار برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز پرداخت شد ، ولی هیچ وقت‌ دولت گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نداد و اکنون شاهد آن هستیم که شبکه فاضلاب اهواز
فردی چندین سال شاگرد نقاش بزرگی بود و تمامی فنون و هنر نقاشی را آموخت ، استاد به او گفت که دیگر شما استاد شده ای و من چیزی ندارم ک به تو بیاموزم
 
شاگرد فکری به سرش رسید، یک نقاشی فوق العاده کشید و آنرا در میدان شهر قرار داد ، مقداری رنگ و قلمی در کنار آن قرار داد و از رهگذران خواهش کرد اگر هرجایی ایرادی می بینند یک علامت × بزنند و غروب که برگشت دید که تمامی تابلو علامت خورده است و بسیار ناراحت و افسرده به استاد خود مراجعه کرد
 
استاد به او گفت :
آ
ماشین اصلاح سر و صورت نوا مدل NS-216
ماشین اصلاح سر و صورت نوا مدل NS-216
109,000 تومان
ماشین اصلاح سر و صورت نوا
Nova NS-216 Professional Trimmer
ویژگی های ماشین اصلاح سر و صورت نوا مدل NS-216 :
دارای 3 سری مخصوص اصلاح سر و صورت
مناسب اطلاح موی سر و ریش و سیبیل
امکان اصلاح کردن در 4 سایز مختلف
قابلیت اصلاح با شماره صفر و خط زن
کوتاه کردن موی سر در یک اندازه
منبع تغذیه: باتری قابل شارژ
جنس تیغه: استیل ضد زنگ
بدون نیاز به برق و سیم رابط
بسیار سبک و خوش دست
ضمانت بازگشت

 
 
صف
اصلاح حسابها چیست ؟
برخی از موسسات و شرکتها در طول دوره مالی، وجوهی را بابت هزینه بیمه، هزینه اجاره و ... به صورت پیش پرداخت، پرداخت می‌کنند از آنجائیکه طبق اصل تطابق، هزینه های هر دوره می‌بایست از درآمدهای همان دوره کسر گردد لذا هزینه دوره جاری از حساب پیش پرداخت کسر و به حساب سود و زیان منتقل می‌گردد، این فرایند اصطلاحاً اصلاح حسابهای پیش پرداخت نام دارد.
از طرف دیگر،
ادامه مطلب
 
آنچه که باید در مورد ماشین اصلاح صورت براون مدل3050cc بدانید : 
اگر به دنبال تراشیدن موهای صورت ، سینه و حتی زیر بغل خود هستید ماشین اصلاح صورت براون مدل3050cc یک گزینه ی مناسب برای شما خواهد بود
این ماشین اصلاح مو امکان اصلاح سریعتر و راحتی پوست را فراهم می کند و با فناوری proskin micro comb بیشتر موها را فقط با یک بار اتصال تیغه دستگاه با پوست اصلاح و تمیز می کند. تیغه های اصلاح آن ضد حساسیت بوده و بسیار مناسب پوستهای حساس می باشد تا پوستی صاف و شفاف را
امروز کنکور داشتم...
تنها حلقه نزدیکان خبر داشتند...
سخت است بخواهی رشته‌ات را عوض کنی و نخواهی کسی بفهمد...
در حال کنکور خواندن باشی و تنها افراد کمی بدانند.
آن‌هایی هم که می‌دانند کاملا ندانند چه رشته‌ای!
با وجود توکل و اعتقاد به اینکه اگر نخواهد نمی‌شود...
صبح کمی دلهره داشتم.
این یک هفته مریضی و کارهای مانده و دیر شروع کردن و ...
یک جمله حال دلم را به هم ریخت... خونم را به جوش و خروش آورد.
«اگر دانشگاه اصلاح شود، مملکت اصلاح می‌شود»
انگار قدم‌
آقای خامنه ای امسال رو سال رونق تولید نامید که هر شهروند وظیفه ای بسیار کوچکی در قبال این رونق داره؛ اما مسئله دیگری که این وسط برای من باز شده اینه که هر انسانی فقط تو جامعه زندگی نمی کنه و زندگی هر انسانی شامل بخش قابل توجهی به نام زندگی شخصی هم میشه.من امسال سال ۱۳۹۸ سال خودم رو سال اصلاح مینامم (فقط اصلاح خودم) و امیدوار و آرزومندم که تمام بدی هام رو تو این سال از بین ببرم و با قدرت و پشتوانه و توشۀ بیشتری به سوی آینده اگر عمری باشه بروم و به
با استفاده از نوع داده ای اصلاح کننده ها (Data Type Modifier) های موجود در زبان برنامه نویسی C++ می توانید نوع متغیرها را تغییر دهید.لیست انواع نوع داده ای اصلاح کننده ها در اینجا قرار گرفته است:
signed
unsigned
long
short  
اصلاح کننده های  signed، unsigned ،long و short  می توانند برداده های مبتنی بر integrer اعمال شوند. علاوه بر آن signed و unsigned می توانند بر char و long نیز اعمال شوند. برای مثال unsigned long int.Modifire های signed و unsigned می توانند به عنوان پیشوندی برای Modifire های long و short اس
 
 
#قرارگاه فرهنگی انقلاب اسلامی
نویسنده: سعید سپاهی
بسم الله الرحمن الرحیم
#موضوع این هفته اصلاح خانواده
قدم اول برای اصلاح دیگران اینه که اول یه نگاهی به خودمون بندازیم.خیلی وقتا اصلاح دیگران با اصلاح خودمون امکان پذیره
طرف خودش اهل هواپرستی هست بعد میخواد شوهرش رو اصلاح کنه!
خیلی وقتا انسان پر از تکبر و عجب هست و "خوبی های دیگران رو نمیبینه".
بدی های دیگران رو خیلی بزرگ میبینه و خوبی هاشون رو نمیبینه.بعد فکر میکنه طرف مقابلش آدم بدیه و ای
اصلاح تغذیه و مزاج درمانی از روش‌های درمان آسمگفت و گو با دکتر عالیه خامنه ایدرمان آسم و آلرژی در طب کلاسیک با عدم تشخیص صحیح رو به رو است. باتوجه به پیشرفت‌هایی که در علم پاراکلینیکی وجود  دارد متاسفانه درمان آلرژی خصوصا در کودکان به وسیله طب کلاسیک پاسخگو نبوده درحالی که این بیماری در طب سنتی با مزاج درمانی و اصلاح رژیم غذایی افراد درمان می‌شود.
ادامه مطلب
کاربرد ایمپلنت دندان در اصلاح طرح لبخند بسیار بالا است و با ایمپلنت دندان می توانید زیبایی را به چهره خود هدیه دهید. ایمپلنت دندان نقش به سزایی در اصلاح طرح لبخند داشته و می تواند بهترین جایگزین برای دندان های از بین رفته و یا پوسیده شما باشد. این روش هزینه بالایی داشته و هیچ بیمه ای خدمات مربوط به ایمپلنت را تحت پوشش قرار نداده است اما ارزش آن در قبال زیبایی و اهمیتی که دارد بسیار بالا خواهد بود. در ادامه توضیحات کامل تری در این رابطه ارائ
پاورپوینت پاکسازی و اصلاح آبها
دانلود پاورپوینت با موضوع پاکسازی و اصلاح آبها، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: روشهای شیمیایی اصلاح آب در گذشته: املاح آلومینیوم (شبّ ابیض، K2Al2(SO4)4.24H2O)): رسوب کلسیم (کفایه العوام، مخزن) منگنات پتاسیم: پاک کرد
سخنگوی #شورای_نگهبان گفت: طرح اصلاح برخی قوانین مرتبط با #انتخابات به دلیل ایرادات و ابهامات فراوان، به #مجلس ارجاع شد.
گفتنی است نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته گذشته با اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس، نظارت استصوابی شورای نگهبان را محدود، شرط التزام به نظام برای کاندیداها را حذف، و احرازِ اعتقاد و التزام عملی کاندیداها به اسلام را از عهده شورای نگهبان خارج کردند.
نمایندگان، دادستان‌ها را از هیئت‌های اجرایی انتخابات حذف کردند و هم
مدّت هاست که موهامو چندان کوتاه نمی کنم، تا حدّی در جریان یه سری جوش های ریز و درشت روی پیشونیم و زیر موها بودم امّا چون توسط موها پوشونده شده بود زیاد هم برام اهمّیتی نداشت. تا این که اخیرا و بخاطر کرونا دست به موزر شدم و موها رو با شماره کوچیکتری نسبت به پیرایشگاه اصلاح کردم و این جوش ها بیشتر توی چشم اومدن. هر بار جلو آینه می رفتم و می رم، چشمام به سمت پیشونیم می ره. بعد از اصلاح که متوجّه شدم اوضاع واقعا خراب هست یکم رعایت کردم و یه چیزایی رو
معجزه ای بنام اصلاح مزاج با دمنوشهمراه با رژیم 14 روزه.مشتری عزیزمون در پیج قبلی خانم ندا رضایی ❤️ (تاریخ خرید و مشاورشون: 25/11/98)
برای مشاوره و تشخیص رایگان مزاج به دایرکت مراجعه کنید.فالوو و کامنت یادتون نره
Instagram.com/mojezeh.salamatiii
به یه چیزی تو زندگیم رسیدم و اونم اینه که اگه دنبال این باشی که اصلا خطایی نکنی اتفاقا خیلی بیشتر هم خطا میکنی
این به این معنی نیست که دنبال اصلاح خطای خودمون نباشیم،به کلمه اصلا توی متن دقت کنید دارم میگم اگه دنبال این باشیم که اصلا خطا نکنیم اتفاقا خیلی بیشتر خطا میکنیم این با دنبال اصلاح خطای خود بودن فرق داره.
بیانات استاد احد ایمانی از اساتید فلسفه و کلام  
فایل صوتی اول در مورد اصلاح نفس :  استاد در این جلسه انواع جهاد را برای اصلاح نفس معرفی می نمایند نظیر جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی.فایل صوتی دوم شرح دستورات و توصیه ها برای ماه مبارک رمضان بر اساس روش علامه طباطبایی و آیت الله سعادت پرور
ادامه مطلب
اگر در جامعه‌ای خانواده مستحکم شد و زن و شوهر حقوق یکدیگر را رعایت کردند و با هم اخلاق خوش داشته و سازگاری نمودند و با همکاری هم مشکلات را بر طرف نموده و فرزندان را تربیت کردند، جامعه‌ای که این طور خانواده‌ها را داشته باشد، به صلاح خواهد رسید و نجات پیدا خواهد کرد و اگر مصلحی در جامعه باشد می‌تواند این طور جوامع را اصلاح نماید. اگر خانواده‌ای نبود، بزرگ‌ترین مصلحین هم بیایند نمی‌توانند جامعه را اصلاح کنند. ۱۳۷۲/۶/۱۴
 
در بعضی از مواقع ممکن است طرح ایجاد شده بر روی بدن مورد پسند فرد نباشد از این رو فرد تاتوکار باید بتواند آن را اصلاح کرده و به طرح مورد نظر تغییر دهد. اصلاح تاتو کاری زمانبر بوده که نیازمند دقت و مهارت می باشد. دوره آموزش گام به گام تاتو در پارت آموزش تاتو روی بدن نحوه اصلاح تاتو بر روی بدن و پاک کردن طرح قبلی را به خوبی آموزش می دهد. همچنین در این پارت نحوه تاتو رنگی در طرح های پروانه رئال، گل رئالیست، گل سه بعدی، تاتوی پرتره، تاتو با رنگ سفی
جمعه هاچشمان مافرش ره صاحب زمان/خواهدآمدبا ظهورش درمیان شیعیان/ماه زیبای مبارک وقت اصلاح درون/حضرتش صالح بخواهد از صفوف مومنان/باندایی آسمانی میرسد جبریل حق/درشب قدری بیاید بهرمهدی یک نشان/نائب مولاهمیشه صد بشارت میدهد/وقت هم عهدی رسیده باولایت درجهان/قطره اشکت مثل باران میکند دل شستشو/مجلس شوری بپا شد بانوای عاشقان/زمزم دلهای عارف هست معراج وصال/کن دعابهرظهورحضرتش درهر مکان/
سه تخریب، موردنظرِ دشمن است: تخریب وحدت ملی، تخریب باورهای کارساز و مقاومت‌بخش و تخریب روح امید. اسم این تخریب‌ها را هم اصلاح می‌گذارند! من کاری به این دوستان و خودی‌های غافل ندارم، بحثِ من بر سرِ دشمن است که سلسله ‌جنبان این حرکت، به بیرون از این مرزها مربوط است.
فصل اول: مبانی، خصوصیات و مواجهات انقلاب اسلامی ایران 
 
معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از کاهش سود وام دانشجویان دکتری خبر داد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، وی با تاکید بر اینکه نرخ سود تسهیلات به 4 درصد اصلاح شده است ، ادامه داد : این نرخ سود در اقساط بعدی اصلاح شده و وام‌ گیرنده اقساط بعدی را به صورت سیستمی و خودکار کمتر می‌ پردازد و دفترچه اقساط برای وام‌ گیرندگان اصلاح شده است . سجادی گفت : وام‌ گیرندگان می‌ توانند با مراجعه به شعبه ، دفترچه اصلاح‌ شده بگیرند
تنش های بین ایران و آمریکا به بالاترین حد خود رسیده است ؛اعلام پایان معافیت های نفتی و اعزام ناو به سمت ایران و همین امشب نیز تحریم های جدید صنایع فولاد آهن مس و آلومینیوم .از این طرف نیز ایران فروش اورانیوم غنی شده و آب سنگین را متوقف کرده و به اروپا مهلت شصت روزه داده است ؛ هر چند چندی پیش آمریکا فروش این مواد را توسط ایران تحریم کرده بود.
در تازه ترین رخ داد ها آمریکایی ها پیشنهاد مذاکره داده اند و گفته اند در این پیشنهاد جدی هستند.
 برایان ه
موزن ابرو پرومکس مدل 3808
 
موزن ابرو «پرومکس» (Promax) مدل «3808» دارای تریمری عمودی و دو عدد شانه‌ی اصلاح است. بر خلاف ماشین‌های اصلاح سر و صورت که دارای خط زن افقی هستند، تریمر موزن های ابرو را به شکل عمودی طراحی می‌کنند تا دید بهتری هنگام اصلاح ابرو وجود داشته باشد. تیغه‌ی تریمر این ماشین اصلاح بسیار ظریف طراحی شده است و با عرض کمی که دارد برای مرتب کردن ابروها کاملاً مناسب است. این تیغه از استیل ضدزنگ ساخته شده است اما از آنجایی که موزن ضد آب ن
اصلاح طرح لبخند و زیبایی لبخند به منظور دارا بودن دندان های زیبایی هست که در موقع لبخند زدن آشکار می شود لبخند زیبا به شما اعتماد به نفس و رضایت می دهد احساس خوشایندی که پس از هر بار لبخند زدن در جمع به شما دست می دهد باعث شادابی و طراوت شما خواهد شد.
برای اصلاح طرح لبخند ابتدا از سلامت لثه ها اطمینان حاصل می کنیم سپس به سراغ دندان های پوسیده می رویم پس از ترمیم و بازسازی و بر طرف کردن پوسیدگی دندان ها این بار نوبت به سفید کردن دندان ها می رسد.
س
پقتی خبر را خواندم، کسی را ندیدم تا احساساتش در من القایی ایجاد بکند، شوکه شدم، خشمگین شدم، اشکم درآمد، نفرت در من شعله کشید.
مادرم از در آمد، نمی دانم چرا، به او گفتم خبر را، دو دستی به سرش کوبید، خشمگین و اندوهگین شد، زار زار گریه می کرد. به همسرم زنگ زدم، صدایش بین گریه هایش به من فهماند که او هم خبردار شده...
برای محبوب شدن، گاهی ظاهر آراسته می کنیم، نقش رفتار خوب از خودمان درمی آوریم روی محوری بین صدق صددرصد و کذب و رودربایستی و مردم داری و.
فروش ویژه موزن 3 کاره پاناسونیک شارژی




موزن 3 کاره پاناسونیک شارژی مدل EH-31A، دارای 3 عدد سری اصلاح گوش و بینی ، خط زن و اصلاح ابرو. ممانعت از گاز گرفتگی و ایجاد برش و خراش توسط تیغه‌ها. باتری قابل شارژ ( مدل زمان نگهداری 45 دقیقه ) ...
موزن 3 کاره پاناسونیک شارژی مدل EH-31A با قابلیت شارژ و کیفیت عالی یکی از بهترین موزن های چندکاره می باشد. این موزن بینی دارای سری های مختلف بوده که به راحتی بر روی آن نصب میشود و دارای کاربردهای مختلف از جمله خط زن
هنوز از ۲۳ آبان و ماجرای تکذیب گرون شدن بنزین و البته گرون شدن بنزین نمی گذره به ۲۳ دی نرسیدیم که باز هم متاسفانه شاهد یک خودزنی دیگه در نظام بودیم در تکذیب ماجرای هواپیمای اوکراینی.
آمریکا ۴۰ سال تحریم کرد و مردم بعد از ۴۰ سال حاج قاسم رو حماسی و میلیونی تشییع کردند چون مردم خادم خودشون رو میشناسن و نیازی به تبلیغات و شعار و ... نداره. ضربه ای که شما مسئولین نظام در ۲ ماه گذشته به اعتماد مردم زدید، آمریکا و انگلیس با ۴۰ سال فعالیت رسانه ای اپوز
بهترین روش اصلاح صورت
اصلاح صورت یکی از دغدغه های مهم خانم ها است. اپلاسیون صورت اگر به درستی انجام شود زیبایی پوست را بیشتر می کند. یکی از روش های قدیمی اصلاح صورت استفاده از نخ می باشد، که امروزه بند اندازهای برقی کار اصلاح صورت را راحت تر کرده است. برخی از خانم ها پس از استفاده از نخ پوست صورتشان جوش می زند یا ملتهب می شود، که ناگزیراند فقط پیشانی و پشت لب خود را با نخ اصلاح کنند، یا از شیو استفاده کنند. در این مقاله به معرفی بهترین روش اصلاح
رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که بحث تأثیر افزایش قیمت بنزین روی قیمت سایر کالاها و خدمات در دستور کار بود،گفت: پس از آنکه موضوع اصلاح قیمت بنزین در عالی ترین سطح نظام تصمیم گیری شد، وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در حوزه کاری خودش ورود پیدا کرد.وی با اشاره به اینکه پس از آغاز اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین، کنترل قیمت سایر کالاها توسط وزارت کشور فرماندهی شد و وزارتخانه هایی چون نفت و سایر دستگاه های مرتبط
رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که بحث تأثیر افزایش قیمت بنزین روی قیمت سایر کالاها و خدمات در دستور کار بود،گفت: پس از آنکه موضوع اصلاح قیمت بنزین در عالی ترین سطح نظام تصمیم گیری شد، وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در حوزه کاری خودش ورود پیدا کرد.وی با اشاره به اینکه پس از آغاز اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین، کنترل قیمت سایر کالاها توسط وزارت کشور فرماندهی شد و وزارتخانه هایی چون نفت و سایر دستگاه های مرتبط
رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که بحث تأثیر افزایش قیمت بنزین روی قیمت سایر کالاها و خدمات در دستور کار بود،گفت: پس از آنکه موضوع اصلاح قیمت بنزین در عالی ترین سطح نظام تصمیم گیری شد، وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در حوزه کاری خودش ورود پیدا کرد.وی با اشاره به اینکه پس از آغاز اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین، کنترل قیمت سایر کالاها توسط وزارت کشور فرماندهی شد و وزارتخانه هایی چون نفت و سایر دستگاه های مرتبط
مسئول اجرایی ستاد زکات شهرستان شبستر:
اصلاح قانون زکات باید در شورایعالی زکات کشور بررسی شود نه در کمیته جنبی یکی از وزارتخانه های دولت!/فریضه زکات از شوونات حاکمیتی است و مراجع تقلید و حوزه های علمیه با دولتی کردن زکات قطعا مخالفت خواهند کرد
حجت الاسلام والمسلمین موسوی مشاور رییس اداره زکات استان در گفتگو با رسانه های شهرستان شبستر با بیان اینکه قانونی اصلاح می شود که اجرا و ضعف آن مشخص شده باشد تصریح کرد: وقتی دولت به قانون زکات پایبند نی
سلام بر همه عزیزان
من پسری هستم حدود 24 ساله، تا حالا چندین مدل ریش تراش و انواع ژیلت ها رو تست کردم، متاسفانه هیچ کدومش پاسخگوی نیاز من نبوده، لطفا از تجربیات تون بگید.
چه ژیلتی بگیرم صورتم رو میتونه سفید سفید کنه طوری که کسی میبینه فکر کنه اصلا صورتم مو نداره، لطفا از تجربیات تون بگید که ژیلتی بگیرم و کف اصلاح و افترشیو خوب هم معرفی کنید، هم نام و مدل ژیلت رو بگید، هم کف اصلاح و افترشیو رو .
سپاس فراوان از همه عزیزان ببخشید که وقت تون رو گرفتم.
بهترین ماشین اصلاح های جمی کدامند ؟
 
ماشین اصلاح صورت جمی GM-6078
 معرفی بهترین مارک ماشین اصلاح سر و صورت را با ماشین اصلاح صورت جمی GM-6078 یکی از ارزان‌ترین و بهترین ماشین اصلاح سر ولی با کارکرد قابل قبول است، شروع می‌کنیم.
تیغه‌ی استیل و ضد زنگ این ماشین اصلاح از نوع تریمر و مناسب برای اصلاح صورت است.
فناوری آن برش مستقیم است.
ادامه مطلب
مشکل بینی کج کجاست؟
اصلاح بینی کج یا پیچ خورده یکی از بزرگترین چالش ها در زمینه ی سپتورینوپلاستی را در مقابل ما قرار می دهد. چون دلایل بسیاری برای کجی و پیچ خوردگی بینی وجود دارد، اولین وظیفه ی جراح تشخیص علت و تنظیم برنامه ی درمانی است. پس در این شرایط پزشک باید قادر باشد که علت را به دقت تشخیص دهد تا به وسیله ی آن بتواند برنامه ای برای یک جراحی درست و مناسب ترتیب دهد. برای اینکه درمان بینی، مناسب و موثر واقع شود، برنامه ی درمانی باید به گونه ا
موزن ابرو(تریمر) تاچ بیوتی مدل TB 1158
TOUCHBEAUTY ELECTRIC LADY TRIMMER TB 1158
موزن ابرو(تریمر) محصولی از شرکت TOUCH BEAUTY(تاچ بیوتی)
امروزه یکی از بزرگترین مشکلات خانم  ها اصلاح ابروها با روش های سخت و قدیمی است و باعث میشه ابروها به شکل دلخواه آنها در نیاید.زیبا ساختن ابروها میتواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند.
منظور ما فقط تغییر سبک ظاهری نیست، بلکه حالت چهره شماست. ابروهایی که شکل زیبایی دارند مانند قابی برای چشمان شما هستند، درست مانند موهای آرای
 
خانم فاطمه صادقی یک فمینیست سرشناس، روشنفکر، سیاست‌مدار و اهل پژوهش است. با اینحال یادداشت اخیرش با همه اهمیت و خواندنی‌بودنش در هیچ رسانه‌ای بازتاب داده نشده است.
 چون مذهبی و اصول‌گرا نیست رسانه‌های اینوری یادداشتش را بازتاب ندادند. و چون نقد حکام اصلاح‌طلب است آن‌وری‌ها بایکوتش کردند.
البته که این یادداشت و مخصوصا زاویه‌دیدش مخالف فکر من و مخالف فکرِ مخالفان من است و قطعا همین دلیل هم باعث می‌شود بخواهم در وبلاگ و کانالم بازنش
پولیش تک مرحله UHS روپس در حجم 1000 میلیلیتر
 
با اثر لایه برداری متوسط و اصلاح رنگ و براقیت بسیار بالا می باشد . این محصول خط و خش های نیمه عمیق را در تمامی سطوح حتی سطوح حاوی سرامیک ازبین می برد و با بهره گیری از اثر میکروساینده ها به اصلاح رنگ بدنه خودرو کمک می کند و اثر هولوگرام روی سطح را به راحتی از بین می برد تکنولوژی UHS به کار رفته در این پولیش به رفع نواقص در یک مرحله حتی در رنگ های سخت روشن کمک می کند . پولیش تک مرحله UHS روپس را می توانید با ان
ارایشگری یعنی ایجاد یک اثر هنری، بر روی یک موجود زنده. همین موضوع باعث شده تا آرایشگری پر از حساسیت­ها و نکات طلایی باشد.این ویدئو به شما اصلاح سرقیچی را آموزش میدهد. تیم 118فایل آموزش انواع ارایشگری را در اختیار شما قرار داده است.چهت مشاوره رایگان برای خرید محصول با پشتیبانی 118فایل تماس بگیرید تلفن تماس 24ساعته: 28423118-021 – 09130919446,7,8 . وب سایت: 118File.com
برای دیدن نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید
 
#آرایشگری_مردانه
#اصلاح_سر_قیچی
#تکنیک_های_آرایشگری
الگوی هارمونیک AB=CD یک ساختار قیمتی چهار نقطه‌ای است. بخش اول قیمتی تا حدودی اصلاح می‌شود و حرکت قیمتی مساوی را از محدوده اصلاح قیمتی طی می‌کند. نسبت‌های فیبوناچی در این الگو بایستی در نقاط خاصی روی دهند. در الگو AB=CD نقطه C به عنوان سطح تکمیل الگو در نظر گرفته می‌شود. هر چند بسط BC در این ساختار بسیار اهمیت دارد، اما مهم‌ترین عدد هارمونیک (Harmonic) نقطه دقیق تکمیل AB=CD است.
ادامه مطلب
 
خرید محصولات ژیلت نیازمند دقت و انتخاب درست است علی الخصوص اگر به صورت اینترنتی از فروشگاه اینترنتی زز زاگرس خریداری شود چرا که باید بر اساس نیاز خود خرید کنید. محصولات ژیلت ، محصولات فوق العاده ای هستند و رو دست ندارن، شما می توانید با خیال راحت و با اطمینان خاطر این محصولات را تهیه کنید. قیمت محصولات ژیلت بسیار مناسب و ارزان هستند و این برند از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است.
قیمت و خرید محصولات ژیلت
تاریخچه برند ژیلتژیلت یکی از برند
«٢٢٤»وَ لا تَجْعَلُوا اللّهَ‌ عُرْضَةً‌ لِأَیْمانِکُمْ‌ أَنْ‌ تَبَرُّوا وَ تَتَّقُوا وَ تُصْلِحُوا بَیْنَ‌ النّاسِ‌ وَ اللّهُ‌ سَمِیعٌ‌ عَلِیمٌ‌ براى نیکى کردن و پروا داشتن و اصلاح بین مردم،خدا را دستاویز سوگندهاى خود قرار ندهید.همانا خداوند شنوا و دانا است. نکته‌ها: در تفاسیر متعدّد از جمله مجمع البیان و روح البیان در شأن نزول این آیه آمده است که میان داماد و دخترِ یکى از یاران پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله به نام عبد اللّه بن
برای داشتن یک لبخند زیبا فقط دندان ها نیستند که باید مورد بررسی قرار گیرند لب ها، فک و لثه ها نیز می توانند در زیبایی لبخند شما موثر باشند.
اولین موردی که مورد بررسی قرار می گیرد لب ها هستند. دندانپزشکان حرفه ای قبل انجام هر کاری از لب ها در زوایای مختلف عکس سه بعدی یا دو بعدی تهیه می کنند. 
بعد از لب ها نوبت به رنگ دندان ها می رسد.دندان ها اگر مرتب و منظم باشند اما رنگ آنها تیره، زرد یا بد رنگ باشد، نظم آنها دیده نمی شود. به همین دلیل سفید بودن ط
کود کلات چیست؟
 
چرا از فرم آهن باید استفاده می شود؟ با افزایش pH محیط در حال رشد از 6.2 ، آهن حتی اگر هنوز وجود داشته باشد در دسترس گیاه قرار می گیرد. کلاتها از نظر الکتریکی دارای مولکولهای آلی هستند که آهن را در خود نگه می دارند ، اما آهن را حتی اگر pH متوسط ​​در حال رشد زیاد باشد ، به گیاه می ریزد. براساس گفته مهندسین شرکت پالایش کود همه کلات ها به طور یکسان کار نمی کنند. براساس این انتشار ، "درک مدیریت pH برای گیاهان رشد یافته کامل" بهترین کلات بر
 
 
١- آقاى کفاش - قبول با اصلاحات- عنوان اصلاح شود، نوآورى در عنوان مشخص شود. روش kNN بررسى شود. چالش هاى مساله را مشخص کنید. هدف واضح و روشن بیان شود. تعداد مقالات در پروپوزال اصلاح شود. 
 
٢- آقاى فرهى - قبول با اصلاحات- modeling حرکت موش صحرایى مشخص شود. تعداد benchmark ها افزایش پیدا کند. عنوان تغییر کند، به صورتى که وزن کار بر روى ارایه الگوریتم جدید باشد. در پروپوزال تابع fitness و بهینه سازى پارامترها مشخص شود. 
 
٣- خانم هاشم زهى - قبول با اصلاحات- تعداد م
برای زیبایی دندان ها کارهای مختلفی می توان انجام داد.
یکی از روش هایی که می توان با استفاده از آن به چهره و دهان زیبایی بخشید، لامینیت یا ونیر دندان می باشد. این روش مورد رضایت اغلب مردم واقع شده است. با استفاده از لامینیت عیوب دندان ها در حداکثر زمان ممکن رفع می شوند. با آنکه هزینه این درمان زیبایی، کمی بالا می باشد اما انجام آن چهره فرد را تا چندین برابر زیبا تر می کند.
اصلاح عیوب ظاهری دندان ها، شکستگی و ترک خوردگی ها، بدرنگی دندان ها، نامنظ
#دوستان عزیزی که نماز و روزه و ختم قرآن قضای اموات(ره) برگردنشان میباشد می توانند با مراجعه به منوهای بالای صفحه وبلاگ وارد گزینه نماز و روزه استیجاری شوند واین دین بزرگ را از خود ساقط کنند..  /\   /\
 
 
«١٨٢»فَمَنْ‌ خافَ‌ مِنْ‌ مُوصٍ‌ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ‌ بَیْنَهُمْ‌ فَلا إِثْمَ‌ عَلَیْهِ‌ إِنَّ‌ اللّهَ‌ غَفُورٌ رَحِیمٌ‌ پس کسى که از انحراف وصیّت‌کننده(و تمایل بى‌جاى او به بعض ورثه) یا از گناه او(به اینکه به کار خلافى وص
قیمت: 5100000 
سیستم های شویی و صیقل دادن همه در یک سطح برای سطوح رنگ شده
دوئتو به همان اندازه موثر است با پد های نرم و یا رابط پشتی با تیمارهای میکرو ساینده در مرحله اصلاح ضریب جراحی یا با استفاده از پد و ترکیب های پلیمری فوم در مرحله پاکسازی موثر است. تحقیقات گسترده ای در زمینه دینامیکی تصادفی و تست جامع به انتخاب یک مدار 12 میلیمتر برای دوئت انجامید. این طول مدار به میزان قابل توجهی توانایی های اصلاح سطحی در آخرین نسل از دیسک های میکروبراسیتی ر
دور اول انتخابات مجلس قبل :
آقای نجفی خوشرودی توانست در بازه زمانی سه روزه ! با کمک عکس آقای ظریف! و البته تعدادی از فعالین سیاسی شناخته شده ، نماینده ی اول!!! شهر بابل شود.
آقایان مومنی ، سعادتی ، مومنی و ناصری علیرغم قابلیت های خوبشان که در یک طیف فکری هم بودند موفق به ائتلاف نشده و به همین دلیل نتوانستند حد نصاب رای را کسب کنند لذا در دور دوم، رای سرگردانی وجود داشت! 
آقای حسین نیاز آذری البته با کمک اتاق فکر ستادش، توانست به نحو مطلوبی از این
من موندم!!!
چرا مردم فرانسه که از حقشون دفاع می کنن ، دولتشون به عنوان دیکتاتور معرفی میشه. اما توی ایران مردم که اعتراض میکنن ، میشن اشوب گر؟؟؟؟
اوضاع این روزهای ایران ، تاریخ قبل از انقلاب رو مرور می کنه.
.................
قبل از به اصلاح انقلاب اقابون در زمان پهلوی! وقتی مردم در مورد چیزی اعتراض میکردن ، یکی از حربه های حکومتی این بود که فردی به نام شعبان بی مخ که از گنده لات های تهران بود ، میزاشتن جلوی مردم تا از مردم بر علیه مردم ! استفاده کنن و ای
با سلام به همه‌ی دوستانی که دارن این کتاب رو میخونن، شاید تعجب بکنید که چرا میگم کتاب!؟ بله کتاب...
در واقع من سعی دارم از بستر رایگان بلاگ بیان برای انتشار یک کتاب [جزوه‌] آموزش برنامه‌نویسی به زبان C استفاده کنم. در این کتاب هیچ مطلب غیر مرتبط و یا روز نوشتی قرار نمی‌گیره.
 
این کتاب حاصل تحقیقات و یادگیری زبان برنامه نویسی C به سبک خودم هست و جا داره ذکر کنم که از یک منبع یا مرجع خاص به هیچ عنوان استفاده نمی کنم.
 
در طی پروسه‌ی نوشتن این کتاب
به نام خدای مهدی (عج)


نظریات جاسوس بازداشت شده در مورد امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامیسند نظر اصلاح طلبان درباره امام خمینی (باز نشر کنید)عیسی سحرخیز:خیلی‌ از اصلاح‌طلبان هم برخلاف اول انقلاب دیگر علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند!!!من نگاه منتقدانه نسبت به آقای خمینی دارم و اعتقاد دارم برخی کارها اشتباه بود! وی همچنین (تغییر قانون اساسی) (تغییر ساختاری قوه قضاییه)  و  (حذف نهاد ولایت فقیه) را جزئی از اصلاحات می‌داند!اعتراف عجیب یک اصلاح طلب(عی
موزن ابرو (تریمر) تاچ بیوتی مدل TB 898
TOCUH BEAUTY ELECTRIC LADY TRIMMER TB 898
موزن ابرو(تریمر)محصولی از شرکت TOUCH BEAUTY(تاچ بیوتی)
امروزه یکی از بزرگترین مشکلات خانم  ها اصلاح ابروها با روش های سخت و قدیمی است و باعث میشه ابروها به شکل دلخواه آنها در نیاید. زیبا ساختن ابروها میتواند تغییر شگفت انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند.
منظور ما فقط تغییر سبک ظاهری نیست، بلکه حالت چهره شماست. ابروهایی که شکل زیبایی دارند مانند قابی برای چشمان شما هستند، درست مانند موهای آرایش
همه آنان که از اغتشاش دلشان خنک می‌شود: اصولگرایان دلشان از روحانی پر است و این اغتشاش فرصتی است که بتازند، شاید که نوبت پیروزی آنان در انتخابات فرا رسیده.
اصلاح‌طلبان نومید از اصلاحات ساختاری، روحانی را مقصر می‌دانند که به اصلاحات پشت کرد و با اصولگرایان هم‌کاسه شد و حال خود را به براندازان نزدیکتر می‌بینند.
براندازان که کار را تمام می‌پندارند و با این اغتشاشات خود را به هدف نزدیک می‌بینند.
اما خیل عظیم ملت که نه اغتشاش را به صلاح می‌
کمیته سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با انتشار بیانیه‌ای، در پاسخ به ۷۷ نفر از اصلاح‌طلبان که پس از حوادث آبان ماه بیانیه صادر کرده بودند، تاکید کردند:
متن این بیانیه به شرح زیر است:
به نام خدا
ملت شریف ایران!
پاسخ خشونت‌بار به تجمعات مردمی در اعتراض به گرانی بنزین طی دو روز گذشته در چندین شهرستان متاسفانه تاکنون فاجعه به همراه داشته و به قرار اطلاع منجر به جرح و حتی قتل نفس شده است. شلیک بی‌محابای تفنگی که از محل بیت‌المال برای دفاع ا
کلاه حمام و اصلاح موی کودک
 
قیمت حراج: 20000 تومان

کلاه حمام و اصلاح موی کودک
 
حمام بردن با کمی بزرگ تر شدن نوزاد، گاه کار سختی به نظر می آید، گریه کودک و امتناع از حمام رفتن کار شما را دشوار خواهد کرد، گلایه اکثر کودکان سوزش چشم هایشان است و ترس اینکه آب به صورتشان بخورد آن ها را از حمام فراری می دهد.
ادامه مطلب
شاخص برازش اصلاح شده مقتصد ،هنجار شده و اصلاح شده مقتصد
شاخص PGFI در سال ۱۹۸۲ توسط Mulaik and Brett ، James معرفی گردید که میزان پیچیدگی ( تعداد پارامتر های برآورده شده ) مدل تجربی را ارزیابی برازش کلی مدل لحاظ می نماید. این شاخص در راستای بهبود شاخص GFI بر اساس میزان درجه آزادی مدل تجربی و زمانی که هیچ مدلی وجود ندارد معرفی گردید.
شاخص PNFI نیز همانند شاخص NNFI به دنبال بهبود شاخص NFI معرفی گردید ، ولی از راه متفاوت تری بدنبال محاسبه آن برآمد. در واقع شاخص تعدیل
معابر نواحی پنجگانه منطقه 19 به مساحت بیش از 600 مترمربع در راستای تسهیل در تردد شهروندان بویژه معلولین و افراد هم توان هم سطح سازی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک با اعلام این خبر گفت: به منظور سهولت تردد عابران پیاده ، خودروها و رفع گره ترافیکی در خیابان های شهید زلفی، میعاد شمالی، شهید لطیفی هم سطح سازی با نصب برچسب ویژه نابینایان انجام شد.
همچنین نزدیک به پل ته خط خانی آباد و شهرداری ناحیه یک،
پایان اصلاح شاخص کل و شاخص کل هم وزن و اعتماد سرمایه گذاران بورس
پس از ریزش های هفته های گذشته در شاخص کل بورس، بتدریج شاهد شکل گیری وحدت نظر خوبی در بین کارشناسان در رابطه با پایان اصلاح در هفته جاری هستیم در بیشتر سهم ها قیمت ها به محدوده جذابی برای سرمایه گذاری رسیده اند و از طرفی گزارش های مالی و فعالیت ماهانه بیشتر شرکت ها حکایت از ادامه روند صعودی در بخش فروش و پوشش سود دارد که سبب کاهش p/e در بسیاری از سهم ها خواهد شد و این امر قطعا مورد ت
❗️یک‌مرحله‌ای کردن برخی دعاوی برای کاهش زمان رسیدگی
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به طرح اصلاح برخی مواد قانون آیین دادرسی کیفری گفت:
هدف از اصلاح قانون آئین دادرسی، کاهش دادرسی و یک مرحله‌ای کردن، برخی از مواد جزئی است تا نیازی به تجدید نظرخواهی نباشد و در همان مرحله اول قطعی شود. به عنوان مثال در باب رسیدگی‌ به تخلفات کارکنان دولت که در هیئت رسیدگی به تخلفات رخ می‌دهد را یک مرحله‌ای کرده تا نیازی به رسیدگی در شعب بدوی
ابوعلی سینا هنوز به سن بیست سال نرسیده بود که علوم زمان خود را فرا‌گرفت و در علوم الهی و طبیعی و ریاضی و دینی زمان خود سرآمد عصر شد. روزی به مجلس درس ابن مسکویه، دانشمند معروف آن زمان، حاضر شد. با کمال غرور، گردویی را به جلو ابن مسکویه افکند و گفت: «مساحت سطح این را تعیین کن!» ابن مسکویه جزوه هایی از یک کتاب که در علم اخلاق و تربیت نوشته بود (کتاب طهارة الاعراق) به جلو ابن سینا گذاشت و گفت: «تو نخست اخلاق خود را اصلاح کن تا من مساحت سطح گردو را تعی
عدم پیگیری برنامه ها که خودش ناشی از این است که تصویر کلی که برنامه های واحدهای مختلف در راستای چه استراتژی است نداریم
تعدد مدیران و سختی زیاد جلب اعتماد و نظر ایشان
نگاه فروشندگی داشتن به کارهای منابع انسانی ما نباید ایده مان را بفروشیم مثل یک فروشنده ما باید نیاز درخواست کننده را بشنویم طوری با یک دید جامع نیاز او  و سایرین پوشش داده شود به او پاسخ دهیم حالا شاید ما برای اینکه راه حل مان عمومی و برای همه سازمان باشد، کاملا متناسب بانیاز فر
کسی که غافل باشد ونداند که مسافر است،درجای خود می ماند،
چناچه سعدی گفته است:
حَرم درپیش است وحرامی درپس،
اگررفتی؛بُردی
واگرخفتی،مُردی
 
شیطان صریحا گفت من درکمینم:
 
قَالَ فَبِمَا أَغْوَیْتَنِی
لَأَقْعُدَنَّ لَهُمْ صِرَاطَکَ الْمُسْتَقِیمَ 
ﻔﺖ : ﺑﻪ ﺳﺒﺐ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﺑﻴﺮﺍﻫﻪ ﻭ ﻤﺮﺍﻫﻲ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻲ ، 
ﻳﻘﻴﻨﺎً ﺑﺮ ﺳﺮ ﺭﺍﻩ ﺭﺍﺳﺖ ﺗﻮ 
[ ﻛﻪ ﺭﻫﺮﻭﺍﻧﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﺍﺑﺪﻱ ﻣﻰ ﺭﺳﺎﻧﺪ ] ﺩﺭ ﻛﻤﻴﻦ ﺁﻧﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻧﺸﺴﺖ.
 
و
پس از مرگ امیرکبیر در هنگامه‌ای که دنیای غرب در قرن نوزدهم پیشرفت شتابنده‌ای در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی داشت، شاهد سکوتی سنگین در تمام عرصه‌ها و ساختار قدرت در ایران هستیم. در فاصله سال‌های قتل امیرکبیر تا آغاز صدارت سپهسالار (۱۲۸۸-۱۲۶۸ ه.ق) در دوران سلطنت ناصرالدین شاه قاجار باوجود تماس‌های مستقیم ایرانیان و حتی دربار ایران و در رأس آن شاه با غرب، جریان یا حرکت اصلاح‌طلبی در خور توجه یا اقدامی در جهت بسط و تدوین
پریشب رفتم آرایشگاه پیش محمود ، 3 تا از جوانان غیورِ همسایه هم توی مغازه بودن و با هم می گفتن و می خندیدن ، دورادور هم رو می شناختیم ولی من صحبت نمی کردم و فقط روی صندلی نشسته بودم و محمود هم مشغول اصلاح موهام بود . بیشتر حکم شنونده داشتیم و حرف اون سه عزیز رو می شنیدیم و گهگاهی هم می خندیدیم . حقیقتش با شنیدن بعضی حرف ها زمینه قضاوتی برام به وجود اومد و لحظه ای احساس منفی نسبت بهشون پیدا کردم تا این که هر 3 اون عزیزان گفتن بریم تو شهر دوری بزنیم ک
حضرت
آیت‌الله خامنه‌ای: «امروز مسئله‌ی فلسطین جزو مسائل درجه‌ی اوّل بلکه
مسئله‌ی اوّل دنیای اسلام است، آن وقت اجلاس تشکیل میدهند به دستور آمریکا
برای نابود کردن مسئله‌ی فلسطین! حکام بحرین و سعودی اگر توبه کنند، راه
برگشتن باز است: اِلَّا الَّذینَ تابوا وَ اَصلَحوا؛(بقره:۱۶۰) اگر اصلاح
کنند و آن فسادهایی را که ایجاد کردند اصلاح کنند.» ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
 
  مهم ترین مسئله در اقتصاد ، مسئله تولید است اگر تولید اصلاح شود اقتصاد رشد می کند. جامعه اسلامی باید به صورتی باشد که به کشوری متکی نبود و اگر هم بود بسیار جزئی. باید سیستم وام به بنگاه های اقتصادی اصلاح شود در غیر این صورت تولید رونق پیدا نمی کند.
  یکی از دلایلی که اقتصاد را متزلزل میکند قاچاق و واردات نادرست است که از نظر بنده واردات نادرست بیشترین ضربه را به کشور میزند و کمر اقتصاد را خم میکند.
  برای حمایت از کالا ایرانی که نتیجه اش رون
َسپیده دولتی، کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه الگوی غذایی ناسالم، نخستین عامل بیماری‌های غیرواگیر است، اظهار کرد: الگوی غذایی ناسالم به معنای افزایش دریافت قند، نمک، چربی و مصرف کم میوه، سبزی، فیبر و لبنیات است.
وی افزود: بر اساس مطالعه سیمای مرگ، نخستین علت مرگ در ایران بیماری‌های قلبی و عروقی و دومین علت آن سرطان‌ها هستند.
وی اصلاح الگوی غذایی مردم را راهکار کاهش بیماری‌های غیرواگیر دانسته و تصریح کرد: با تغ
اصلاحات با دو وجه «گفتمان» و «دستاوردها» شناخته می‌شود. اصلاح‌طلبان نیز یکدیگر را به «اصلاح‌طلبان گفتمانی» و «اصلاح‌طلبان کانفورمیست» تقسیم می‌کنند. کانفورمیست‌ها را اصلاح‌طلبانی می‌دانند که در قدرت هستند، منصب گرفته‌اند، رانت می‌گیرند، حقوق می‌گیرند و… و اصلاح‌طلبان گفتمانی را کسانی می‌دانند که افلاطون‌وار، در حاشیه قدرت به ترسیم خط و خطوط و شاخص‌های اصلاح‌طلبی مشغولند!
تئوری توسعه در‌واقع، نسخه نظریه‌پردازان غربی دهه

آموزش تصویری ورزش کوچک کردن بینی
 
کوچک کردن بینی با ورزش
 
بینی نقطه کانونی صورت ماست و به همین علت کوچک کردن بینی و اصلاح فرم آن بسیار اهمیت دارد. با توجه به اینکه عمل جراحی بینی پر هزینه و تا حدودی درد آور است، بسیاری از خانم‌ها به دنبال شیوه های اصلاح فرم بینی بدون عمل جراحی هستند. با ما همراه باشید تا روش های کوچک کردن بینی با ورزش را به شما اموزش دهیم.
ادامه مطلب
پاورپوینت اصلاح ذات البین
 
پاورپوینت اصلاح ذات البین شامل 21 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .
مشخصات فایل
 
 

تعداد صفحات
21

حجم
4109 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
pptx

دسته بندی
علوم انسانی

توضیحات کامل
 
ادامه مطلب
یکی از دغدغه های روزمره آقایان تراشیدن موهای صورت یا همان به اصطلاح ریش هایشان می باشد. این کار را بعضی با تیغ و انواع ژیلت ها انجام میدهند. پوست صورت حساسیت خاصی نسبت به انوع تیغ های موجود دارد بنابراین استفاده از آن ها باعث بروز مشکلاتی از قبیل سوزش,قرمز شدن,تاول زدن و انواع ورم ها میشود. ریش تراش فیلیپس سه تیغ مدل RQ999 یک شیوه مناسب و باور نکردنی برای اصلاح صورت آقایان و از بین بردن موهای زائد صورت و هر جای بدن می باشد. این ریش تراش با طراحی ار
انتخاب یک بذر مرغوب اعم از رقم خوب، پرمحصول و مناسب بودن  برای اقلیم هر منطقه مهم‌ترین رمز حصول عملکرد کمی و کیفی محصولات کشاورزی است. طی سال‏های گذشته استفاده از بذرهای اصلاح شده به دلیل داشتن فوائدی از جمله مقاومت بالا در برابر بیماری و تنش افزایش یافته است.
دسترسی به موقع به بذر با کیفیت نقش بسزایی در بهبود کیفیت محصول و به دنبال آن افزایش درآمد برای کشاورزان دارد. بذرهای اصلاح شده که مقاومت بیشتری در برابر بیماری‏ها و شوک‏های محیط

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها