نتایج جستجو برای عبارت :

فرمول محاسبه سوابق تحصیلی

فرمول محاسبه سوابق تحصیلی
فرمول محاسبه سوابق تحصیلی
نحوه محاسبه سوابق تحصیلی برای رشته‌های بدون آزمون  ۹۸ چگونه خواهد بود؟ 
بر مبنای اصلاحیه قانون سنجش و پذیرش دانشجو در سال ۹۵ ،
 سوابق تحصیلی عبارت است از نمرات تعدادی دروس سه سال آخر دوره متوسطه.
اکنون امتحان نهایی برای پایه دوازدهم است و چون در دو پایه دهم و یازدهم امتحان نهایی نداریم؛
 بنابراین ملاک و مبنای سوابق تحصیلی، امتحانات پایه نهایی دوازدهم است
 که معدل آن به دانشگاه‌های مج
در صورتی که با نرم‌افزار Microsoft Office آشنایی دارید حتماً می‌دانید که جهت جمع زدن اعداد داخل دو یا چند سلول بایستی از فرمول SUM استفاده کرد. اما هر بار تایپ نمودن این فرمول جهت انجام عمل جمع ممکن است خسته کننده و وقت گیر باشد. در این ترفند قصد داریم نحوه محاسبه سریع جمع سلول‌ها در اکسل را به صورت سریع و با استفاده از از کلیدهای ترکیبی کیبورد برای شما بازگو نماییم.
ادامه مطلب
همانطور که اشاره کردیم، برای محاسبه شیب پله برقی و نیز سرعت آن استاندارد های مشخصی وجود دارد. بر طبق استاندارد EN115 زاویه شیب پله ‌برقی بستگی به ارتفاع آن یعنی فاصله کف تا کف دو طبقه متوالی دارد. یعنی اگرارتفاع پله برقی کمتر از 6 متر باشد، شیب پله نمی‌تواند بیش از °35 باشد. بیشتر سازندگان پله برقی، شیب پله ها را فقط با دو زاویه °30 و °35 می‌سازند. در تنظیم سرعت نیز به این مساله توجه می شود که مسافران ممکن است ترس از ارتفاع داشته باشند. لذا سرعت پله
  ب:فرمول دو Pi در این فرمول ، pi با دو برابر ضرب می شود و فقط نیمی از ضخامت برای محاسبه استفاده می شود.  این فرمول این واقعیت را بیان می کند که میزان کمک خم در حقیقت در امتداد خط خنثی از ضخامت فلز قرار دارد. فرمول دو Pi: BA = (2x) (R + 1 / 2T) + (N ° 360)٪ 3D با استفاده از داده های داده شده  برای فرمول یک Pi: BA = 2 (3.1416) (R + 1 / 2T) ÷ (360 ÷ N °)٪ 3D - 2x3.1416 (.125 +.5 x .040) ÷ (360 ÷ 90 °  )٪ 3D = 6.2832 (.125 .020) ÷ 4 = 6.2832 (.145) + 4 = 227766 یا .228 کمک هزینه خم ، 2؟ 8
ج  فرمول کمک هزینه خمشی تجربی فرمول تجربی دقیق
محاسبه خمس، داراییها، طلبها، بدهیها، هدایا، خمسهای پرداخت شده ، میزان موجودی مخمس شده و احکام نربوطه، روش محاسبه و ...
فایل اکسل  پیوست نمونه ای از یک فایل فرمول دهی شده برای تسهیل در محاسبات خمس و دیگر حسابهای مالی سالانه است.
هر سال در عید فطر این فرآیند در خانه ما اجرا می شود
تعطیلی برنامه «فرمول یک» تکذیب شد،شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک: برنامه «فرمول یک» این هفته تکرار قسمت‌های گذشته و هفته آینده دو یا سه برنامه زنده خواهد داشتگروه تهیه «فرمول یک» همان ابتدای پخش نیز اعلام کرده بودند که تا اول بهمن ماه برنامه خواهند داشت«فرمول یک» نیمه دوم اسفند ماه با ویژه‌برنامه‌های نوروزی آماده پخش می‌شودگفتنی است اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه به دلیل انتقادهای علی ضیا، برنامه «فرمول یک» تعطیل شده است
دانلود تمام فرمول های ریاضی هشتم 
-
تمام فرمول های ریاضی هشتم : با درخواست های بسیاری که در روز های گذشته از طرف دانش آموزان عزیز و کاربران گرامی سایت نمره برتر داشتیم تصمیم گرفتیم تا فرمول های مهم ریاضی هشتم را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهیم. در این فرمول ها شما میتوانید به صورت فصل به فصل کتاب ریاضی را مشاهده نمایید.

ادامه مطلب
✳️محاسبه نرخ دلار  با استفاده از شاخص قیمت مصرف کننده مرداد 98
♦️شاخص قیمت مصرف کننده مرداد نود و هشت : 180/8
♦️شاخص قیمت مصرف کننده سال هشتاد و دو : 12.624
♦️نرخ دلار سال هشتاد و دو :8،320 ریال
♦️نرخ دلار سنا 98/06/02 : 116،500 ریال
✅محاسبه دلار با روش CPI مورخ 98/06/02:
(180/8÷12/624)*8320=
♦️119،158 ریال
⭕️توضیح صوتی فرمول محاسبه شاخص مصرف کننده در کانال تلگرام زبان فاینانس
مقدار مصرف رزین اپوکسی:
یکی از سوالات اغلب که همیشه پرسیده می شود این است که من چه مقدار رزین اپوکسی باید برای محصولات هنری خود و یا نیز تلفیق چوب و رزین باید تهیه کنم.  در این مقاله قصد دارم یک فرمول ساده به شما بدهم تا بتوانید به راحتی میزان حجم مورد نیاز را محاسبه کنید.در ابتدا این نکته را مد نظر قرار دهید که سعی کنید از رزین های اپوکسی دو به یک و یا همان رزین های اپوکسی ۵۰ درصد استفاده کنید این رزین ها با توجه به این که مقاومت بالایی دارند و
من براساس سن بلوغ پسران و دختران و همچنین سن یائسگی در زنان و کمی محاسبه به فرمول زیر برای سنی که طبیعت برای ازدواج مردان و زنان مناسب میدونه رسیدم:
 
سن پسر=1.1*(سن دختر)+4
میخواستم ریز محاسباتم رو اینجا بنویسم که دیدم شاید حوصله خواننده سر بره و فقط فرمول نهایی رو نوشتم.
براساس این فرمول طبیعت برای یک دختر:
18 ساله پسر حدودا 23.8 ساله رو مناسب میدونه
20 ساله پسر حدودا 26 ساله رو مناسب میدونه
25 ساله پسر حدودا 31.5 ساله رو مناسب میدونه
30 ساله پسر حدودا 37
 کسی میدونه فرمول محاسبه خسارت بالاسری در دوره تاخیر مجاز چیه؟
 
جواب :
محاسبات بالاسری عمومی رویه های مختلفی داره و از فرمولهای مختلفی چون Hudson و Eichleay گرفته تا رویه هایی که در پروتکل SCL ذکر شدند محاسبه میشه. اما همه اینها نیاز به یک دانش و ساختار داره. همین اول باید بدونید سربار پروژه با عنوان project overhead با سربار سازمان با عنوان office overhead یا general overhead متفاوت هست. شما تحلیلهای سربار پروژه را با سربارهای سازمانی باید جدا کنید و تحلیلهای اونها هم م
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید روانشناسی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات روانشناسی کمک کند .
محاسبه اجرت المثل زن
نشوز زوجه
سایتی در مورد نشوز زوجه
سایتی در مورد اجرت المثل زن
نشوز زن چیست
اطلاعاتی در مورد نحوه محاسبه اجرت المثل
اطلاعاتی در مورد نشوز زوجه
نشوز زوجه را تعریف کنید
سایتی در مورد حقوق زنان
اطلاعاتی در مورد فرمول محاسبه اجرت المثل زن
فرمول محاسبه اجرت المثل زن چیست
سایتی در مورد
در این جلسه به شما یاد می دهم چگونه دو یا چند سلول در اکسل جمع بزنیم.
برای نوشتن فرمول در اکسل ، برای اینکه به اکسل بفهمانیم در حال نوشتن یک فرمول  هستیم ، باید اول علامت "=" (مساوی) را تایپ کنیم. پس از آن اکسل متوجه میشود که ما در حال نوشتن فرمول هستیم.
ادامه مطلب
این اکسل شیت ها مختلفی دارد (اگر ارز مورد نظر تون در شیت ها نبود، براحتی میتونید از یکی از شیت ها کپی تهیه کنید و اونو ادیت کنید -که فرمول نویسی ها هم توش بمونه-) و تماما توسط خودم درست شده ! سطر اول اطلاعاتِ هر جدوا رو نگهداشتم که فرمول ها حفظ بشه.
پس از وارد کردن اطلاعات خرید تون (از قبیل قیمت دلار در اونموقع، قیمت ارز به دلار -هنگام خرید-، پول رد و بدل شده و یه سری اطلاعات اختیاری)، سود و ضرر تون هم به دلار و هم به تومن (در مجموع ارز هاتون) حساب می
خرید کولر آبی یکی از نکاتی است که دردسرهای زیادی در تابستان برای خانواده ها ایجاد کرده است. یکی ز اصولی ترین نکات در خرید کولر آبی لحاظ کردن منطقه جغرافیایی برای محاسبه ظرفیت کولر آبی است. از دیگر نکات می توان به سلولزی یا پوشالی بودن کولر اشاره کرد. در این مقاله همراه ما باشید تا مهمترین نکات خرید کولر آبی را به شما بیاموزیم.
 
محاسبه ظرفیت کولرآبی
سوب سایت های زیادی وجود دارند که فرمول های مختلفی را برای به دست آوردن ظرفیت کولر آبی ارایه می
سوابق بیمه تامین اجتماعی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سازمان تامین اجتماعی
برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی اند راه بود دارد که در موضوع تحت با صورت آسان شرح داده شده. از مرورگر های مطمئن و نمایش مانند گوگل کروم و فایرفاکس استفاده رمز عبور وجود را سر فواصل زمانی خلاصه تبدیل به هدف سر بردن امنیت از صفحه.
ادامه مطلب
یکی از دغذغه های دانش آموزان محاسبه درصداشون توی آزمون و نمره منفیه! جدای ازینکه دانش آموزا از فرمول استفاده می کنند گاهی اوقات یه نرم افزار می تونه سرعت محاسبه درصد رو افزایش بده تا بدون دردسر چند درصد رو سریع حساب کنید.
برای اینکار از درصد گیری کلاسند استفاده کنید تا بدون دردسر درصدتون توی آزمون های مختلف حساب کنید.
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید روانشناسی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اطاعاتی در مورد بیمه
سایتی در مورد سوابق بیمه
سایتی در مشاهده سوابق بیمه با موبایل
راهنمای مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی
سایتی در مورد سوابق بیمه
اطلاعاتی در مورد سوابق بیمه سربازی
سایتی در مورد  آموزش مشاهده سوابق بیمه با موبایل
اطلاعاتی در مورد سوابق بیمه با موبایل
سوابق بیمه خدمت سربازی را شرح دهید
چگونگی مشاهده سوابق بیم
آموزش فرمول نویسی در ورد را هم اکنون یاد بگیرید 
 
 
آموزش فرمول نویسی و تایپ ریاضی در ورد word
در ورد امکانات بسیار زیادی برای راحتی کار شما قرار داده شده است که یکی از آنها قابلیت اضافه کردن فرمول های ریاضی و تایپ ریاضی است. در فیلم بالا بصورت سریع و مختصر شما را با نحوه افزودن فرمول در نرم افزار ورد آشنا کردیم. برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با روش های مختلف فرمول نویسی با ما همراه باشید.
برای اضافه کردن هر عنصری در اسناد ورد از سربرگ insert اقدام م
شعاع خم همیشه در قسمت پاشنه داخلی فلز خم قرار دارد.  شعاع خم همیشه در هزارم اینچ بیان می شود.  یکی از مهمترین ملاحظات هنگام خم کردن فلز ، حداقل شعاع خم است.  هنگامی که خم ها از شعاع حداقل مورد نیاز ساخته شوند ، فلز در پاشنه بیرونی خم می شود.  قسمت آمیتی که در حدود یک نوار شعاع خم می شود ، در پاشنه داخلی فشرده می شود و در پاشنه بیرونی خم می شود.  این عمل باعث می شود که فلز سرد شود.
از آنجا که کار سرد می تواند فلز را تضعیف یا تقویت کند ، بسته به درجه س
واکنش یک عنصر مدار به تغیرات جریان الکتریکی یا ولتاژ است که در اثر ظرفیت خازنی یا القایی پدید می آید راکتانس مشابه مقاومت عمل میکند و در برابر تغیرات ولتاژ مقاومت می کند.
راکتانس بر دو نوع است؛
راکتانس سلفی:در راکتانس سلفی در زمان بالا رفتن فرکانس خط مقاومت زیادی از خود نشان میدهد و در فرکانس پایین مقاومت کمتری از خود نشان میدهد،در راکتانس سلفی با عبور جریان از سیم در اطراف سیم یک میدان مغناطیسی ایجاد میشود،در صورت برعکس شدن جریان این میدا
دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مرحله پذیرش سراسری - مهرماه سال 1398) از سوی سازمان سنجش منتشر گردید:
دریافت دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته صرفا سوابق تحصیلی سال 98حجم: 3.51 مگابایت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
در این ویدیو، قصد دارم بهتون یاد بدم که با فرمول نویسی در اکسل جمع و ضرب رو انجام بدید.
جمع رو با فرمول SUM و ضرب رو با فرمول PRODUCT انجام میدهیم.
اکسل یکی از نرم افزارهای حسابداری هست و اگر فرمول نوشتن با اکسل رو یاد نداشته باشید، نمی توانید حسابداری را با آن انجام دهید.
فرصت را از دست ندهید و این آموزش را مشاهده کنید.
لطفا پس از دیدن ویدیو، چنل من رو سابسکرایب کنید و علامت زنگوله رو بزنید.
 
می توانید ویدیوی آموزشی را از لینک زیر در ی
 
 
خرید کولر آبی یکی از نکاتی است که دردسرهای زیادی در تابستان برای خانواده ها ایجاد کرده است. یکی ز اصولی ترین نکات در خرید کولر آبی لحاظ کردن منطقه جغرافیایی برای محاسبه ظرفیت کولر آبی است. از دیگر نکات می توان به سلولزی یا پوشالی بودن کولر اشاره کرد. در این مقاله همراه ما باشید تا مهمترین نکات خرید کولر آبی را به شما بیاموزیم.
 
محاسبه ظرفیت کولرآبی
سوب سایت های زیادی وجود دارند که فرمول های مختلفی را برای به دست آوردن ظرفیت کولر آبی ارایه
با سلام.
در این فیلم نحوه اصلاح ابعاد ستونها در سیف رو ملاحظه میکنید. ابعاد ستونهای فلزی بعد از وارد شدن به سیف صفر هستند. بنابراین سیف نمیتونه تنش پانچ اونها رو محاسبه کنه. نرم افزار من هم نمیتونه این تنش رو محاسبه کنه. با انجام این کاری که در ویدئو میبینید میتونید به راحتی پانچ ستونهای فلزی رو هم محاسبه کنید:
 
مشاهده در یوتیوب
 
فرمول سه محصول موثر در مبارزه با ویروس کرونا
ضدعفونی دست نقش بسیار مهمی در پیشگیری از ابتلا به ویروس های بیماری زا دارد. اکنون به جهت شیوع ویروس جدید کرونا سه فرمول با یک سوم  قیمت و هرسه دریک فایل زیپ شده ارائه می شوند. این فایل شامل سه فرمول است: 1- فرمول ژل ضد عفونی کننده دست مخصوص مبارزه با ویروس 2- کرم یا فوم  ضد عفونی کننده دست  مخصوص پرستل بیمارستان جهت مبارزه با ویروس 3- پد یا دستمال مرطوب ضد عفونی کننده دست و صورت بر ...
دریافت فایل
 
فرمول های استخدام شدن
اگر تا کنون شغل مورد نظر خود را پیدا نکردید، تنها یک دلیل دارد!!!....قوانین استخدام شدن را نمی دانیداستخدام شدن یک مسئله ساده است.
ولی اگر فرمولی که حتی ساده ترین مسائل با آن حل می شود را بلد نباشیم چی؟ آن وقت ساده ترین مسائل هم برای ما تبدیل به مسائل "لاینحل خیام” می شود!
اگر تیز باشید تا کنون یک سوال در ذهن شما شکل گرفته است.
پس اگر به دنبال کار هستید سه چیز را باید بدانید:
۱-  فرمول استخداام۲-  زمان استفاده از این فرمول۳-  چ
محاسبه جدول بیمه عمر برای هر شرکت ارائه دهنده این خدمات فرمول خاص خود را دارد و این فرمول فقط در دسترس افراد محدودی در آن سازمان است و جهت تهیه جدول محاسبه بیمه عمر باید حتما نماینده فروش رسمی از سیستم مربوطه استعلام را انجام دهد. لذا حداقل در شرایط فعلی امکان استعلام آنلاین جدول محاسبه بیمه عمر توسط عموم مردم و دیدن نتیجه ان وجود ندارد و این امر حتما باید از کانال نماینده فروش صورت گیرد.
 بیمه عمر پاسارگاد
جداول محاسبه بیمه عمر پاسارگاد
 
نرم افزار تعاملی فرمول های علوم تجربی هفتم(اندرویدی وفلش)
نرم افزار تعاملی فرمول های علوم تجربی هفتم ،شامل همه فرمول های کتاب   دانش آموزان می توانند به راحتی با همه فرمول های علوم تجربی پایه هفتم کارکنند وآنهارافرابگیرندودرامتحانات ترم مشکلی نداشته باشند. ...
دریافت فایل
شاخص توده بدنی یا BMI فرمولی است که توسط آدولف کتلت مطرح شد. در واقع این شاخص نشان دهنده میزان حجم بدن است و بهترین معیار جهانی برای سنجش چاقی و اضافه وزن است. به وسیله محاسبه BMI شما متوجه می شوید که اضافه وزن دارید یا خیر؟
نحوه محاسبه BMI
برای به دست آوردن شاخص توده بدنی یا BMI باید از طریق فرمول زیر اندازه های خود را بررسی کنید. شاخص توده بدنی: وزن ( برحسب کیلوگرم ) تقسیم بر ( قد برحسب متر به توان 2) حال بعد از بدست آمدن BMI می بایست آن را با توجه به اطلا
آموزش فرمول نویسی و تایپ ریاضی در مایکروسافت ورد word با کمک بخش Equation ورد و نرم افزار تایپ فرمول ریاضی Math Type. این آموزش شما را استاد فرمول نویسی می کند.
 
یکی از مسائلی که اغلب برای دانشجویان رشته ریاضی و علوم پایه پیش می آید، نحوه نوشتن فرمول های ریاضی که اغلب بسیار طولانی و عجیب غریب هستند در ورد می باشد. این دسته از افراد برای نوشتن مقالات و پایانامه های علمی لازم است فرمول های ریاضی بسیار زیادی را تایپ نمایند. حتی اساتید و معلم ها هم برای طرح
معرفی سختی گیر دستگاه تصفیه آب در بابلسر: سختی گیر سیستمی است که بواسطه عبور دادن آب سخت و دارای املاح از درون رزین تحت فشار 6 بار با بدنه ای فلزی و یا فایبرگلاس به تصفیه آب و حذف آهک یا سفیدک کمک می کند.به منظور طراحی ظرفیت سختی گیر ضروری است دبی آب در گردش، سختی کل آب منطقه و مدت زمانی که از سیستم استفاده می گردد به یکی از پرسنل شرکت اعلام شود.ما بر حسب فرمول محاسبه ظرفیت و تجربه نسبت به محاسبه ظرفیت سختی گیر اقدام نموده و شما را در امر خرید راه
به اطلاع همکاران گرامی می رساند جهت انجام امور اصلاحیه اعم از مشخصات و سوابق تحصیلی حتما باید کپی برابر با اصل مستندات که توسط مدیر واحد آموزشی مهر شده باشد به آقای مریدی فرد تحویل داده شود تا از طریق سامانه دانا مجوز صادر گردد . در غیر این صورت از پاسخگویی معذوریم .
چندین ساله که دانشگاه سراسری بر اساس سوابق تحصیلی هم دانشجو میگیره . انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن تو دو مقطع کاردانی و کارشناسی انجام میشه  پذیرش تو این مرحله فقط بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبا انجام میگیره .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1274/انتخاب-رشته-بر-اساس-سوابق-تحصیلی.html
 
سلام امروز تصمیم گرفتم الگوریتم و برنامه محاسبه مساحت و محیط دایره توی وبلاگ بزارم. توجه داشته باشید شما قبل از نوشتن برنامه باید الگوریتم برنامه رو بدونید.
کد برنامه با comment:
package com.company;
import java.util.Scanner;
public class Main {
public static void main(String[] args) {
// write your code here
System.out.print("لطفا شعاع دایره را وارد کنید:");
// چاپ لطفا شعاع دایره را وارد کنید
Scanner input = new Scanner((System.in));
int radiusInput = input.nextInt();
//دریافت شعاع دایره از نوع صحیح
if(radiusInput <= 0 ) {
" راز 120 میلیاردی "
یادمه همیشه میگفتن امروز کتابی بنویسید تا در آینده با نگاه کردنش لذت ببرید. منم سعی کردم حرف هایی رو داخل این کتاب بنویسم که هر روز دارم زندگیشون می کنم و وقتی در آینده نگاشون میکنم ازش لذت ببرم این کتاب برای من مثل یه فرمول ریاضی یا فیزیک میمونه! خیلی از این فرمول ها بهمون یاد دادن و ما هم خیلی از این فرمول هارو اثبات کردیم یا باهاشون تونستیم یه چیزی بسازیم یا بدست بیاریم. اما اینجا دیگه فرمول ریاضی و فیزیک نیست...فرمول زندگ
سلام برنامه محاسبه حجم کره یک برنامه ساده که فقط لازم هست شما از انواع متغیر، عملگر و عملوند ها و استفاده از کتابخانه Math یاد داشته باشید. خب الگوریتم و کد برنامه و براتون میزارم.
کد برنامه:
package com.company;
import java.util.Scanner;
public class Main {
public static void main(String[] args) {
// write your code here
System.out.println("لطفا شعاع دایره را وارد بکنید:");
Scanner input = new Scanner(System.in);
int input_ = input.nextInt();
//دریافت شعاع دایره از نوع صحیح
int taqsim = 4/3;
int pw = (int) Math.pow(input_,3);
//رسان
سلام برنامه محاسبه حجم کره یک برنامه ساده که فقط لازم هست شما از انواع متغیر، عملگر و عملوند ها و استفاده از کتابخانه Math یاد داشته باشید. خب الگوریتم و کد برنامه و براتون میزارم.
کد برنامه:
package com.company;
import java.util.Scanner;
public class Main {
public static void main(String[] args) {
// write your code here
System.out.println("لطفا شعاع دایره را وارد بکنید:");
Scanner input = new Scanner(System.in);
int input_ = input.nextInt();
//دریافت شعاع دایره از نوع صحیح
int taqsim = 4/3;
int pw = (int) Math.pow(input_,3);
//رسان
فرمول شیشه شور آب گریز نانو
 شیشه شوی با خاصیت آب‌گریز شیشه شور با خاصیت آب‌گریز محصولی قابل اطمینان برای ضد آب کردن سطوح شیشه ای به ویژه شیشه ی جلویی اتومبیل می باشد . این محصول با فرمول مخصوصی که دارد ، قطرات باران، برف، حشرات و حتی گل را از شیشه ی جلوی اتومبیل پاک می کند . استفاده از این محصول سطح و کیفیت دید راننده را افزایش می دهد و رانندگی ایمنی را برای شما فراهم می کند.  این فرمول در یک صفحه و با فرمت پی دی اف ارائه شده است ...
دریافت فایل
سومین دوشنبۀ ژانویه در تقویمِ غیررسمی کشور‌های اروپایی روز «دوشنبه اندوهگین» نام گرفته است و شایع است که این روز، افسرده‌کننده‌ترین روزِ سال است. اما چرا؟
علم تأیید نمی‌کند که یک روز از سال از سایر روز‌های آن افسرده‌کننده‌تر است، اما دوشنبه اندوهگین در واقع یک شگرد تبلیغاتی است که متأسفانه توانسته جای خود را در فرهنگ مدرن باز کند. از زمانی که دوشنبه اندوهگین معرفی شد، وبلاگ‌نویس‌ها، شرکت‌های خدماتی و بهداشتی و همینطور شبکه‌های اج
سلام برنامه محاسبه حجم کره یک برنامه ساده که فقط لازم هست شما از انواع متغیر، عملگر و عملوند ها و استفاده از کتابخانه Math یاد داشته باشید. خب الگوریتم و کد برنامه و براتون میزارم.
کد برنامه:
package com.company;
import java.util.Scanner;
public class Main {
public static void main(String[] args) {
// write your code here
System.out.println("لطفا شعاع دایره را وارد بکنید:");
Scanner input = new Scanner(System.in);
int input_ = input.nextInt();
//دریافت شعاع دایره از نوع صحیح
int taqsim = 4/3;
int pw = (int) Math.pow(input_,3);
//رسان
روش نامگذاری و فرمول نویسی ترکیبات دوتایی
              مقاله با عنوان روش نامگذاری و فرمول نویسی ترکیبات دوتایی در فرمت ورد در 8 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: روش نامگذاری و فرمول نویسی ترکیبات دوتایی ترکیبات دوتایی فلز - نافلز ترکیبات دوتایی نافلز - نافلز ...
دریافت فایل
جدول
محاسبه بیمه عمر پاسارگاد به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل
عبارتند از سن ، سوابق بیماری ، پوششهای تکمیلی بیمه عمر ، مقدار حق بیمه، روش
پرداخت حق بیمه و حتی عادات روزانه زندگی فرد مانند استعمال سیگار. تهیه و تنظیم
بهترین جدول محاسبه بیمه عمر نیاز به تجربه دارد و کارشناسان ما در این خصوص به
شما کمک خواهند کرد.

بیمه عمر پاسارگاد
انرژی جوش چیست و چگونه محاسبه میشود ؟!
در فرآیندهای جوشکاری قوسی ، گرمای ورودی (HI) که مخفف کلمه انگلیسی Heat Input است و انرژی قوس (AE) که مخفف کلمه انگلیسی  Arc Energyاست هر دو معیار سنجش انرژی صرف شده برای تشکیل جوش هستند
ودرهر دو آنها واحد انرژی در طول واحد اندازه گیری می شوند. که این واحد در اروپا و ایران بیشتر برحسب کیلوژول بر میلیـــمتر(kJ/mm) است  در حالی که در آمریکا تمایل به استفاده از واحد کیلوژول بر اینـــچ(kJ/in) بیشتر است.
انرژی قوس (Arc Energy)
انرژی
حسابرسی چیست؟
حسابرسی مالی فرایند بررسی سوابق مالی شرکت (یا فرد) برای تعیین اینکه آیا آنها دقیق و مطابق با قوانین قابل اجرا (از جمله استانداردهای پذیرفته شده حسابداری)، مقررات و قوانین را رعایت کرده اند.
حسابرسان خارج از سازمان برای بررسی سوابق حسابداری و مالی و ارائه نظر مستقل در مورد این سوابق هستند. قانون مورد نیاز است، که همه شرکت های دولتی صورتهای مالی خود را خارج از حسابرسی مورد بررسی قرار دهند.
ادامه مطلب
در برخی مواقع هم هنگام معامله شخص ادعا میکند که خودرو دارای بیمه شخص ثالث و ... می باشد ، در آن لحظه یا پیش از آن شاید فکر کنیم چگونه می توان بیمه ماشین را استعلام گرفت و مطمئن شد؟ در این شرایط است که شما به مشاهده سوابق بیمه خودرو نیاز پیدا می کنید ، امروز در این پست می خواهیم روش های مشاهده سوابق بیمه خودرو را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از این مقاله بتوانید با خیال راحت و اطمینان بیشتر وارد معامله شوید ، ضرر نکنید و از سوابق بیمه خودرویی ک
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
در این ویدیو قصد دارم بهتون یاد بدم که چطور در اکسل با استفاده از فرمول AVERAGE ، میانگین چند عدد یا معدل چند تا نمره رو حساب کنید.
کار با فرمول های اکسل از جمله همین فرمول خیلی سادس.
لطفا بعد از دیدن ویدیو، چنل من رو سابسکرایب کنید و علامت زنگوله رو بزنید تا به محض اینکه ویدیوی آموزشی جدیدی رو آپلود کردم بتونید اون رو ببینید.
 
می توانید ویدیوی آموزشی را از لینک زیر در یوتیوب مشاهده کنید:
https://www.youtube.com/watch?v=vDxOYGJYhxM&t
برای ورود به
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات حقوقی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
اطاعاتی در مورد نفقه
سایتی در مورد خیار تبعض صفقه
خیار تبعض صفقه
نحوه محاسبه نفقه زن
نحوه چگونگی محاسبه نفقه
توضیحاتی در مورد خیار تبعض صفقه
خیار تبعض صفقه چیست
نفقه زن چه مقدار است
سایتی در مورد فرمول محاسبه نفقه زن
سایتی در مورد مثال خیار تبعض صفقه
اطلاعاتی در مورد اسقاط خیار تبعض صفقه
اسقاط خیار تبعض صفقه چیست
اط
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید فناوری را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
 پوشه بندی عکس ها در آیفون چگونه انجام می شود ؟
سایتی در مورد گوشی آیفون
نحوه پوشه بندی عکس در آیفون
 چگونه با موبایل سوابق بیمه مان را مشاهده کنیم؟
آموزش فولدر بندی در آیفون
اطلاعاتی در مورد سوابق بیمه
فولدر بندی تصاویر در آیفون
چگونگی مشاهده سوابق بیمه با موبایل
نحوه مشاهده سوابق بیمه
سایتی در مورد  فولدر بندی عکس ها در آیفون
چگ
به کمک فرمول نویسی نسبی و خانه های ثابت (صفحه 40 تا 50  کتاب)، جدولی مطابق با جدول زیر طراحی کنید که در پایان هر ستون ، مجموع ستون را محاسبه کند و خانه B7 را به عنوان خانه ثابت در کل ستون ها جمع کند. و نتیجه هر ستون را روبروی ستون جمع کل هزینه همان ستون محاسبه کند
ادامه مطلب
سلام امروز میخوام برنامه محسابه فاکتوریل در جاوا و براتون بزارم یک برنامه خیلی ساده ای است که با یک حلقه for میتوان نوشت. 
کد برنامه فاکتوریل:
import java.util.Scanner;
class Main {
public static void main(String[] args) {
System.out.println ( "برای محاسبه فاکتوریل عدد خود را وارد بکنید:" );
Scanner input = new Scanner ( System.in );
int count = input.nextInt ();
//دریافت عدد از کاربر
int fact = 1;

for (int i = count; i > 0 ; i--) {
//برای محاسبه فاکتوریل نیازمند به یک حلقه هستیم
fact = fact * i;
}
طبق اطلاعیه جدید سایت سازمان سنجش:
دین‌وسیله به اطلاع تمامی داوطلبان آزمون سراسری می‌رساند، مصوبات چهاردهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 97/08/14 درخصوص میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی و نحوه پذیرش به شرح ذیل است:
ادامه مطلب
اطلاعات مورد نیاز برای محاسبه ظرفیت سختی گیر:
مقدار سختی آب همواره با TH یا سختی کل بدست می آید واحدی که برای سنجش سختی آب مورد استفاده قرار می گیرد در کشور های مختلف متفاوت است. در کشور ایران مقدار سختی آب بر حسب ppm نمایش داده می شود.
هر چقدر مقدار ppm  بیشتر باشد سختی کل نیز بیشتر است که بدین معنا است که مقدار املاحی چون کلسیم و منیزیم موجود در آب بیشتر می باشد.
برای انتخاب سختی گیر مناسب حتما باید مقدار دبی آب و مقدار سختی آب بر حسب ppm مشخص شود تا
یک مثقال طلا چند گرم است؟
وزن یک مثقال، معادل با ۴/۶۰۸۳ گرم است و اگر وزنه‌ای یک مثقالی داشتیم که روی ترازو بگذاریم، وزنی بیش از ۴ گرم را نشان می‌داد.گرچه پاسخ سوال هر مثقال طلا چند گرم است همین عدد 4.6083 هست اما آیا می‌توان با تقسیم قیمت مثقال طلا بر این عدد، تبدیل مثقال به گرم کرد و به قیمت یک گرم طلا رسید؟ خیر! چون قیمتی که برای یک مثقال طلا اعلام می‌شود با عیار ۷۰۵ است (۱۷ عیار) اما قیمت هر گرم با عیار ۷۵۰ (18 عیار) پس ابتدا نیازمند تبدیل عی
نمره GPA چیست و تبدیل نمره و معدل به GPA چگونه صورت می گیرد؟
GPA یا همان Grade Point Average، یک شیوه نمره دهی معتبر و متحدالشکل در سراسر جهان است که در بازۀ 0 تا 4 بوده و شیوه‌ای برای ارزش‌یابی تحصیلی در مدارس و دانشگاه‌های کشورهای مختلف (از جمله آمریکا، آلمان و کانادا) می باشد. تمامی دانشجویانی که برای اخذ پذیرش اقدام می کنند، باید این نمره در کارنامه خود به همراه داشته باشند.
همانطور که می دانید مبنای نمرات داده شده به دانشجویان در طول تحصیل در کشورمان
یکی از اساسی ترین مباحث ریاضی مبحث مشتق است که کاربردهای فراوانی در ریاضیات و بسیاری از رشته ها دارد که فراگرفتن این مبحث یکی از ضروریات مهم برای هر شخصی است در فایل زیر ما 29 فرمول مهم و کلی مشتق را آماده کرده ایم.
 
 
دانلود فایل
اطلاعات مورد نیاز برای محاسبه ظرفیت سختی گیر:
مقدار سختی آب همواره با TH یا سختی کل بدست می آید واحدی که برای سنجش سختی آب مورد استفاده قرار می گیرد در کشور های مختلف متفاوت است. در کشور ایران مقدار سختی آب بر حسب ppm نمایش داده می شود.
هر چقدر مقدار ppm  بیشتر باشد سختی کل نیز بیشتر است که بدین معنا است که مقدار املاحی چون کلسیم و منیزیم موجود در آب بیشتر می باشد.
برای انتخاب سختی گیر مناسب حتما باید مقدار دبی آب و مقدار سختی آب بر حسب ppm مشخص شود تا
جهت اندازه گیری دستگاه های مولد برق باید به موارد زیر توجه کرد :
1) مشاوره گرفتن از یک مهندس برق جهت اندازه گیری ظرفیت برق مصرفی و اندازه گیری ظرفیت دیزل ژنزاتور
2)محاسبه باز مصرفی سبک
3)محاسبه ظرفیت تهویه هوا
4)محاسبه باز ظرفیت شارژر باتری
5)در ساختمانهای پزشکان محاسبه ظرفیت دستگاههای تصویر برداری
6)محاسبات ظزفیت موتور
7)محاسبات ظرفیت موتور زیر بار
8)محاسبات پمپ آتش نشانی
9)محاسبات ظرفیت یو پی اس
10)محاسبات ظرفیت بار جوشکاری
11)مجاسبه ظرفیت مخازن
یکی از موضوعات مهم برای افرادی که به شغل های حرفه حسابداری مشغول هستند یا حتی دانشجویان حسابداری، موضوع محاسبه استهلاک است. شاید کمتری کسی وجود داشته باشد که هنوزه با استفاده از روش های دستی و محاسبات عددی، استهلاک مربوط به دارایی های واحد تجاری را محاسبه کند. خوشبختانه اکسل توابع مفیدی را برای محاسبه استهلاک دارایی ها پیش بینی کرده است. در اکسل پنج تابع برای محاسبه استهلاک وجود دارد که در پاراگراف های زیر هرکدام از این توابع را توضیح خواه
داوطلبایی که قصد ثبت نام تو کنکور سراسری رو دارن و مشمول سوابق تحصیلی میشن باید کد سوابق تحصیلیشون رو تو فرم ثبت نام وارد کنن که یکی از اطلاعات لازم برای دریافت کد سوابق تحصیلی کد منطقه هستش ، به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، کد منطقه تحصیلی دانش آموزا بالای کارنامه اونا ثبت شده .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1026/کد-منطقه-برای-سوابق-تحصیلی.html
 
نرم افزار محاسبه md5 در ویندوز
 
شاید امروزه در بسیاری از سایت ها دیده باشید که وقتی فایلی را برای دانلود گذاشته اند در زیر آن یا کنار آن مقدار MD5 آن نیز نوشته شده است این برای این است تا پس از دانلود شما مجددا MD5 آن فایل را محاسبه نمایید و با MD5 موجود در سایت مقایسه نمایید اگر هر دو MD5 یکسان بودند به این معناست فایل شما امن است و در بین راه دستکاری نشده است یا به ویروسی در بین راه آلوده نشده است . حال این سوال پیش می آید پس از دانلود فایل چگونه در وی
یکی از اقداماتی که داوطلبان کنکور سراسری قبل از ثبت نام باید انجام بدن دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور سراسری ۹۹ هستش . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو همه ی داوطلبایی که مشمول سوابق تحصیلی دیپلم ( نظام قدیم ، نظام جدید ) و پیش دانشگاهی هستن باید نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی 99 خودشون اقدام کنن .
 
 برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1021/دریافت-کد-سوابق-تحصیلی-کنکور-۹۹.html
 
خلاصه فرمول های کتاب مدیریت مالی
دانلود خلاصه فرمول های کتاب مدیریت مالی، شامل تمام فرمول های ( ارزش زمانی پول , بودجه بندی سرمایه ای در شرایط اطمینان,بودجه بندی سرمایه ای در شرایط اطمینان,ارزیابی اوراق بهادار,هزینه سرمایه,اهرم و ساختار سرمایه)، در قالب جزوه دست نویس اسکن شده در 24 صفحه. این فایل که بصورت دست نویس در 24 صفحه ...
خلاصه فرمول های کتاب مدیریت مالی
دانلود خلاصه فرمول های کتاب مدیریت مالی، شامل تمام فرمول های ( ارزش زمانی پول , بودجه بندی سرمایه ای در شرایط اطمینان,بودجه بندی سرمایه ای در شرایط اطمینان,ارزیابی اوراق بهادار,هزینه سرمایه,اهرم و ساختار سرمایه)، در قالب جزوه دست نویس اسکن شده در 24 صفحه. این فایل که بصورت دست نویس در 24 صفحه ...
✅برای حسابدار شدن چقدر ریاضی لازمه؟تحصیل در رشته حسابداری، یک راه عالی است که مطمئن شوید در مسیر یک شغل ثابت با فرصت های زیاد برای پیشرفت و ترفیع قدم برداشته اید. مهم نیست که وضع اقتصادی چگونه است، حسابداران همیشه مورد تقاضا هستند. اشتباه بسیاری از افراد که قصد ورود به رشته ی حسابداری دارند این است که تصور می کنند باید در ریاضیات عالی باشند. در حالی که همه چیز حسابداری در مورد اعداد است؛ و واقعا هیچ نیازی نیست که دانشجوی حسابداری در ریاضیات
در این محتوا بحث های زیر را مشاهده خواهید کرد
محاسبه دمای تعادل چند جسم، توضیحات و مثالهای عددی مختلف
حل مسایل مختلف دمای تعدل در گرماسنج
محاسبه گرمای ویژه یک فلز با استفاده از گرماسنج
آشنایی با گرماسنج بمبی
 
دانلود محتوا :    دانلود
کد دانش اموزی یکی از کد های مورد نیاز برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم هستش که به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبایی که قصد شرکت تو کنکور سراسری رو دارن و مشمول سوابق تحصیلی میشن یکی از اطلاعاتی که به اون برای دریافت کد سوابق تحصیلیشون احتیاج دارن کد دانش آموزی دیپلم و پیبش دانشگاهی هستش .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1027/کد-دانش-آموزی-سوابق-تحصیلی.html
 
امروز می خواهیم در خصوص چگونگی مشاهده سوابق بیمه با موبایل و از طریق روش های بیان شده صحبت کنیم ، به جرات می توان گفت راه افتادن این اپلیکشن های همراه تاثیر زیادی در صرفه جویی وقت و انجام سریع امور داشته است و غیر قابل چشم پوشی است ، برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل و از طریق اپلیکیشن در نظر داشته باشید که حتما باید به عضویت سامانه در آمده و از قبل عملیات ثبت نام در سامانه بیمه تامین اجتماعی را انجام داده باشید ، زیرا بعد از نصب برنامه ، اطلاع
سلام
می خوام یک فایل PDF دیگر جهت آموزش مکعب روبیک براتون قرار بدم
اون فایل قبلی که قرار دادم یکم فرمول هاش سخت بود اما این فایل فرمول هاش خیلی آسونه اما زمان حل کردنش یکم کندتره اما باز هم می تونید
با تمرین رکورد دار بشین
 
برای ادامه و دانلود کلیک کنید
ادامه مطلب
امروز میخواهیم در خصوص مشاهده سوابق بیمه عمر ایران ، صحبت کنیم  ، افرادی که از بیمه عمر استفاده می کنند باید بدانند که در دوران پیری و کهولت سن و وقتی که زمان بازنشستگی آنها فرا برسد ، می توانند برای تامین منابعی چون تهیه مسکن ، کمک هزینه ازدواج و تحصیل و ... از سرمایه اندوخته شده در این شرکت استفاده نمایند.
شرکت بیمه ایران ، در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه عمر آن را به 13 رشته مختلف تفکیک کرده است که در ادامه به بیان هر کدام از آنها خواهیم
نرم افزار محاسبات مبحث 17 برای تمام مجریان و ناظران گاز مورد استفاده می باشد این نرم افزار شامل قسمتهای کاربردی زیر می باشد:
‏- محاسبه سایزینگ لوله های گاز خانگی‏-تعیین کنتور و فواصل مورد نیاز جهت اجرای آن‏- محاسبه مجموع مصارف مصرف کننده ها‏- محاسبه مصرف از روی ظرفیت گرمایی‏- محاسبه قطر کلکتور‏- تعیین دریچه تامین هوا
 
 
دیروز و پریروز برای بچه‌های اتاق دکتری‌مان راجع به قضیه گودل کلی حرف زدم و حرف زدیم. در همین حرف زدن‌ها توصیفی از قضیه گودل به ذهنم رسید که احساس می‌کنم قلب و عُمق قضیه گودل است بدون نیاز به جزئیات فنی آن (گرچه این فهم و توصیفات هیچ وقت بدون درگیر شدن با جزئیات به دست نمی‌آید)
 
همه داستان از جایی شروع می‌شود که گودل نشان می‌دهد هر زیرنظریه‌ای خاص از نظریه اعداد که در آن ضرب و تقسیم نمایش‌پذیر باشد این قدرت را دارد تا عبارت‌های ریاضی (به
فرمول تولید پنل گچی سبک 2

این فرمول برای تولید پنل گچی سبک کاربرد دارد. سبک سازی در این فرمول از طریق ایجاد کف در دوغاب حاصل می گردد.  قیمت تمام شده این فرمول نسبتا پایین است.  این فرمول در یک صفحه و با فرمت پی دی اف ارائه شده است ...
دریافت فایل
 
پرونده‌ای برای مسعود فراستی، منتقد سینما؛
مسعود فراستی منتقد سینما و سردبیر مجله فرم و نقد و منتقد ثابت برنامه هفت است. از او تالیفات و ترجمه‌های زیادی در حوزه سینما منتشر شده است که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به کتاب‌های دیالکتیک نقد، هیچکاک، همیشه استاد و کوروساوا: سامورایی سینما اشاره کرد.
مسعود فراستی بیش از هر چیز دیگری نان سوادش را می‌خورد. نگاهی به رزومه و سوابق تحصیلی اکثر منتقدان امروز نشان می‌دهد سوابق علمی فراستی یک سر

وزن ایده آل برای خانم ها چقدر است؟
 
وزن ایده آل برای خانم ها
 
اکثر مردم گمان می کنند که برای محاسبه وزن ایده‌ال خویش، تنها باید به قدشان توجه کنند ولی واقعیت این است که برای محاسبه دقیق وزن ایده‌ال ، به جز قد، جنسیت و اندازه استخوان بندی هم باید در نظر گرفته شود.
دستور العمل محاسبه وزن ایده‌ال برای خانم ها 
_ قدتان را اندازه بگیرید و یاد داشت کنید.
ادامه مطلب
غالباً ارتباط دادن مطالب تئوری با عملی، هرگاه با مصادیق همراه نباشد، بسیار مشکل و عمدتاً فرّار خواهد بود. در خصوص ارتباط افزایش تراکم ذخیره سازی با غذادهی و به تبع آن، افزایش آمونیاک( به عنوان متابولیت مضر) تاکنون در متون علمی، کارگاه های آموزشی و ... به کرّات سخن گفته شده است . با این حال از یک سو، اهمیت موضوع و از سوی دیگر قلّت مصادیق و مثال های محاسباتی در خلال این مباحث، شاید ضرورت پرداخته شدن به چنین مطلبی را مؤکّدتر می سازد.
در این زمینه،
بسمه تعالی
سلام
 
سوال:
فروشندگان­ طلا هنگام­ فروش، قیمت آن را چگونه محاسبه می‌کنند؟ حتماً برای شما پیش آمده که برای خرید طلا به طلافروشی مراجعه کنید؛ و حتماً دیده‌اید که بعد از پسند قطعه‌ی طلا، هنگام چانه‌زنی بر سر قیمت، فروشنده مشغول محاسبه با ماشین‌حساب و ترازو می‌شود، و نهایتاً قیمتی به شما اعلام می‌کند. مسئله اینجاست که شما قیمت هر گرم طلا را می‌دانید اما این‌که قیمت نهایی چگونه محاسبه می‌شود را نیز می‌دانید؟
پاسخ: 
قضیه از این
فرمول فوم مایع برای تولید فوم بتن
فروش اموزش تولید فوم مایع بتن

بعد از دانلود (فرمول فوم مایع برای تولید فوم بتن) و با استفاده از ان به راحتی حتی در منزل با استفاده از این فرمولاسیون فوم مایه شیمیایی جهت تولید بتن فوم را تولید کنید و سود زیادی به جیب بزنید.این اموزش به صورت ساده و قابل فهم است.شما با استفاده از این طرفند میتوانید کسب در امد داشته باشید .هدف از گذاشتن این مطلب اشتغال زایی و فعالیت کشور می باشد .برای دانلود این فرمول بر روی لینک
شاخص توده بدنی یا BMI فرمولی است که توسط آدولف کتلت مطرح شد. در واقع این شاخص نشان دهنده میزان حجم بدن است و بهترین معیار جهانی برای سنجش چاقی و اضافه وزن است. به وسیله محاسبه BMI شما متوجه می شوید که اضافه وزن دارید یا خیر؟
نحوه محاسبه BMI
برای به دست آوردن شاخص توده بدنی یا BMI باید از طریق فرمول زیر اندازه های خود را بررسی کنید. شاخص توده بدنی: وزن ( برحسب کیلوگرم ) تقسیم بر ( قد برحسب متر به توان 2) حال بعد از بدست آمدن BMI می بایست آن را با توجه به اطلا
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد
سایتی در مورد ثبت نام دکتری
اطلاعاتی در مورد دکتری بدون آزمون
اطلاعاتی در مورد بدون آزمون دانشگاه آزاد
ثبت نام دکتری بدون آزمون و اطلاعاتی در مورد آن
سایت دیپ کد دریافت کد سوابق تحصیلی dipcode.medu.ir
سایتی در مورد دیپ کد
اطلاعاتی در مورد دریافت کد سوابق تحصیلی
dipcode.medu.ir
سایت دریافت کد سوابق تحصیلی
اطل
بسمه تعالی
سلام
 
سوال :
فروشندگان­‌طلا، هنگام­ فروش قیمت آنرا چگونه محاسبه می‌کنند؟ حتماً برای شما پیش‌آمده که برای خریدطلا به طلافروشی مراجعه‌کنید؛ وحتماً دیده‌اید که بعداز پسند قطعه‌طلا هنگام چانه‌زنی بر سرقیمت، فروشنده مشغول محاسبه با ماشین‌حساب و ترازو می‌شود، و نهایتاً قیمتی به شما اعلام می‌کند . مسئله اینجاست که شما قیمت هرگرم طلا را می‌دانید اما اینکه قیمت‌نهایی چگونه محاسبه می‌شود را نیز می‌دانید؟
پاسخ : 
قضیه ازاین ق
عزیزان؛ اهل محاسبه باشیم‼️
علامه طباطبایی(ره):
در شب و روز زمانی را برای حسابرسی خود قرار بدهید!ببینید که این 24 ساعت چگونه بر شما گذشته است!
♻️اهل #محاسبه باشید؛ همان‌طور که یک بازرگان، یک کاسب، دخل و خرج خود و صادرات و وارداتش را حساب می‌کند!
ببینید در #شبانه_روزی که بر شما گذشته،چه چیزی اندوخته‌اید، چه گفته‌اید،یک یک رفتار و گفتارتان را حساب برسید!
از نادرستی‌ها استغفار کنیدو سعی کنید تکرار نشود،و برای آنچه شایسته و صالح و به فرمان حا
تحقیق سی شارپ (#C) محاسبه مساحت اشکال هندسی
دانلود تحقیق سی شارپ (#C) محاسبه مساحت اشکال هندسی. این برنامه با بهره گیری از مفهوم کلاس ها، مساحت اشکال هندسی را محاسبه می نماید. قابلیت های این تحقیق: پیاده سازی انواع اشکال هندسی با مفهوم کلاس ها، محاسبه مساحت هر شکل ...
برنامه معادله ساز برای وارد کردن و اجرای فرمولهای مختلف در علوم  است. فقط کافی است که متن فرمول را با یا بدون علامت مساوی در این برنامه وارد کنید. سپس این برنامه متغییرهای موجود در فرمول را تشخیص داده و استخراج می کند. سپس شما می توانید فرمول را اجرا کنید. یعنی برای متغییرها مقادیری وارد می کنید و حاصل کار را می بینید.
از این برنامه می توانید برای ذخیره فرمولهای شخصی خود استفاده کنید. برای اجرای فرمولهای ذخیره شده، آن را از لیست انتخاب و سپس م
یکی از اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در کنکور سراسری داشتن کد سوابق تحصیلی هستش ، داوطلبا قبل از ثبت نام در کنکور سراسری به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، می تونن وارد سایت دیپ کد بشن و از این سایت کد سوابق تحصیلی دوازدهم ، دیپلم و پیش دانشگاهی رو دریافت کنن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1009/دریافت-کد-سوابق-تحصیلی.html
 
من براساس سن بلوغ پسران و دختران و همچنین سن یائسگی در زنان و کمی محاسبه به فرمول زیر برای سنی که طبیعت برای ازدواج مردان و زنان مناسب میدونه رسیدم:
 
سن پسر=1.1*(سن دختر)+4
میخواستم ریز محاسباتم رو اینجا بنویسم که دیدم شاید حوصله خواننده سر بره و فقط فرمول نهایی رو نوشتم.
براساس این فرمول طبیعت برای یک دختر:
18 ساله پسر حدودا 23.8 ساله رو مناسب میدونه
20 ساله پسر حدودا 26 ساله رو مناسب میدونه
25 ساله پسر حدودا 31.5 ساله رو مناسب میدونه
30 ساله پسر حدودا 37
 پیرو اطلاعیه مورخ 98/04/02 بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌ کننده در آزمون‌ سراسری‌ سال 1398 که در جلسه آزمون حاضر بوده و مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم هستند، می‌رساند، سوابق تحصیلی آنها از تاریخ 98/04/20 برای مشاهده بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد. لذا داوطلبان لازم است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در سوابق تحصیلی، حداکثر تا تاریخ 98/04/23 برای پیگیری و اصلاح مغایرت به مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه نمایند.
ادامه م
فرمول واکس لاستیک (اسپری)
یکی از مهم ترین و البته جذاب ترین قسمت های هر خودرو مطمئنا قسمت چرخ ها یا بهتر است بگوییم رینگ و لاستیک است که بسیار می توانید فارغ از نوع و مدل خودروی شما در زیبایی خودروی شما کمک کند. این قسمت از خودرو علاوه بر اینکه همیشه در خودرو جلب توجه می کنند و زیر نظر هستند یکی از اصلی ترین قسمت های خودرو هم به حسای می آیند که تمییز کردن مرتب آن ها علاوه بر زیبایی به سلامت و عملکرد خودروی شما هم کمک می کند.    این فرمول در یک صفح
فرمول تولیدژل آتش زا
ژل آتش زا نوعی ماده سوختنی آسان و قابل دسترس است که برای تولید آتش و گرما و جایگزینی مطمئن و امن به جای  نفت،الکل و دیگر مواد آتش زا  می باشد . موارد استفاده ژل آتش زا : برای ایجاد شعله و نیز طبخ غذا در پیک نیک و سفرها برای تسریع و تشدید شعله در شومینه، باربیکیو، منقل و زغال و.... جایگزین بسیار مناسب الکل ،گازوییل ،نفت، و.... مشخصات: بدون بو،دود و اثرات زیان بخش دیگر مواد سوختنی حمل آسان ایمن دوست دار طبیعت    این فرمول در قالب
دارنده کاپ سوم مسابقات قهرمانی کشور از فرمول دریفت می گوید؛
خطرجانی به قیمت کاپ و لوح /فرمول دریفت یک ورزش گران است
اهواز- ۲۰ میلیون هزینه ورزشی است که پاداش قهرمانی اش تنها یک کاپ و یک لوح است.
قدس آنلاین_گروه استانها_حدیث کریمی؛ از آنجایی که شبانه روز در سطح خیابان ها و اتوبان های شهری شاهد کورس
ماشین ها با هم دیگر هستیم و این رقابت ها در خیلی از موارد آسیب های جانی و مالی زیادی را برای افراد سرنشین یا
عابران پیاده در بردارد اما کسانی هستند
قدرالسهم
قدرالسهم چیست‌؟ یکی از عباراتی است که اگر با مشاورین املاک برخورد داشته باشید و یا این که به تازگی قصد خرید ملک را داشته باشید به گوش شما خواهد خورد و البته که بسیار نیز مهم است. در واقع به سهم هر واحد از زمینی که آپارتمان روی آن بنا شده است، گفته می‌شود.
مثلا شما زمینی را در نظر بگیرید که متراژ آن 1000 متر است و آپارتمانی روی آن بنا شده است که قطعا متراژ کل آن کم تر از این زمین است.
وقتی قصد ساخت ملکی جدید روی این زمین داشته باشید و س
@otaghabshode
فرمول محاسبات طلا
طلا فلزی است گرانبها که از زمان های باستان مورد استفاده بشر قرار گرفته است دانشمندان عقیده دارند که تا کنون از پوسته زمین  قریب 95000 تن طلا استخراج شده که این مقدار از یک میلیونیم حجم در پوسته زمین کمتر است.
@otaghabshode
 تبدیل واحدها
یک اونس طلا=31.1 گرم 
یک پوند= 453 گرم 
یک قیرات= 200 سوت (میلی‌گرم)
یک تن= 1000 کیلوگرم 
یک سیر= 16 مثقال 
یک مثقال= 4.608 گرم 
یک مثقال=24 نخود
یک نخود= 0.19 گرم
یک خروار= 300 گرم
یک من= 3 کیلو
یک سیر= 75 گرم
یک چا
بورس تهران همچنان یکه تازی میکند و هر روز قله جدیدی را فتح میکند. دیروز نیز شاخص کل بورس تهران با رشد 17000 واحدی همراه شد. هرچند که به اعتقاد بنده، فرمول محاسبه شاخص کل ایراد دارد و باید هرچ زودتر، اصلاح شود، اما فعلا چیزی که روی تابلو نمایش داده میشود، همین فرمول قدیمی و ناکارآمد است که مجبوریم به آن اکتفا کنیم و امیدوار باشیم تا به زودی، فرمولی صحیح جایگزین آن شود! چیزی که این روزها در بازار دیده میشود، ورود بی حساب و کتاب خیل عظیمی از مردم به
از آخرین باری که بی ام و در مسابقات فرمول یک شرکت کرده است، یک دهه می گذرد. شایعه ی بازگشت این خودروساز باسابقه ی آلمانی بوسیله فرمول یک در طول چند سال اخیر همیشه وجود داشته است. با دگرگونی قوانین در سال ۲۰۲۱، دوباره گمانه زنی ها دررابطه با همکاری کردن بی ام و داخل فرمول یک مطرح شده است؛ اما مدیران ارشد بی ام و، بازهم حضرت داشتن در بالاترین سطح موتوراسپرت را تکذیب کرده اند.سابقه درگاه بی ام و درون مسابقات فرمول یک بوسیله سال ۱۹۵۲ برمی گردد. در
گاهی اوقات داده هایی که تجزیه و تحلیل می کنید حاوی یک فیلد خاص نیست این در حالی است که شما نیاز دارید نتایجی را که بعد از آن دریافت می کنید داشته باشید. به همین خاطر باید از  ستون های محاسباتی استفاده شوند. ستون های محاسباتی با استفاده از فرمول های تجزیه و تحلیل داده ها (DAX) برای تعریف مقادیر ستون، هر چیزی را از جمع کردن مقادیر متنی از چند ستون مختلف گرفته تا  محاسبه مقدار عددی از سایر مقادیر عددی دیگر انجام می دهد . به عنوان مثال، بگذارید بگویی
جدول محاسبه بیمه عمر پاسارگاد به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از سن ، سوابق بیماری ، پوششهای تکمیلی بیمه عمر ، مقدار حق بیمه، روش پرداخت حق بیمه و حتی عادات روزانه زندگی فرد مانند استعمال سیگار. تهیه و تنظیم بهترین جدول محاسبه بیمه عمر نیاز به تجربه دارد و کارشناسان ما در این خصوص به شما کمک خواهند کرد.
بیمه عمر پاسارگاد
خرید آنلاین بیمه عمر پاسارگاد
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سلام دوستان. در این ویدیو قصد دارم بهتون یاد بدم که چطور با استفاده از فرمول های MAX و MIN در اکسل بتونید بزرگترین و کوچکترین عدد رو از بین هزاران عدد به راحتی به دست بیارید. کافیه ویدیو رو ببینید.
لطفا بعد از دیدن ویدیو، چنل من رو سابسکرایب کنید و اگه دوست دارید هروقت ویدیوی جدیدی گذاشتم باخبر بشید، علامت زنگوله کنار سابسکرایب رو هم بزنید.
 
می توانید ویدیوی آموزشی را از لینک زیر در یوتیوب مشاهده کنید:
https://www.youtube.com/watch?v=Dr9ABc94YCg
برا
+داوطلبان برای اخذ پذیرش باید، طبق فراخوان دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده، مدارک لازم را در زمان تعیین شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات ارسال کنند. دانشگاه‌ها و مؤسسات باید با رعایت تمامی قوانین و مقررات مربوطه مانند سهمیه‌بندی نسبت به پذیرش دانشجو در سقف ظرفیت تعیین شده توسط شورای گسترش آموزش عالی اقدام و نسبت به ثبت‌نام مشروط پذیرفته‌شدگان اقدام و اسامی آن‌ها را برای تائید به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمایند.
+در این روش داوطلبان می‌توا
شاخص توده بدنی یا BMI فرمولی است که توسط آدولف کتلت مطرح شد. در واقع این شاخص نشان دهنده میزان حجم بدن است و بهترین معیار جهانی برای سنجش چاقی و اضافه وزن است. به وسیله محاسبه BMI شما متوجه می شوید که اضافه وزن دارید یا خیر؟
نحوه محاسبه BMI
 
برای به دست آوردن شاخص توده بدنی یا BMI باید از طریق فرمول زیر اندازه های خود را بررسی کنید. شاخص توده بدنی: وزن ( برحسب کیلوگرم ) تقسیم بر ( قد برحسب متر به توان 2) حال بعد از بدست آمدن BMI می بایست آن را با توجه به اطل
@otaghabshode
فرمول محاسبات طلا
طلا فلزی است گرانبها که از زمان های باستان مورد استفاده بشر قرار گرفته است دانشمندان عقیده دارند که تا کنون از پوسته زمین  قریب 95000 تن طلا استخراج شده که این مقدار از یک میلیونیم حجم در پوسته زمین کمتر است.
@otaghabshode
 تبدیل واحدها
یک اونس طلا=31.1 گرم 
یک پوند= 453 گرم 
یک قیرات= 200 سوت (میلی‌گرم)
یک تن= 1000 کیلوگرم 
یک سیر= 16 مثقال 
یک مثقال= 4.608 گرم 
یک مثقال=24 نخود
یک نخود= 0.19 گرم
یک خروار= 300 گرم
یک من= 3 کیلو
یک سیر= 75 گرم
یک چا
 
 
افراد بیش از حد چاق که بی ام آی (BMI) بالای ۳۰ دارند و به دنبال راهی برای کاهش وزن خود هستند، معمولا پیشنهاد استفاده از راهکار بالون معده و انجام جراحی اسلیو معده را بیش از سایر روش ها می شنوند. اما از بین روش های بالون معده و جراحی اسلیو کدام یک بهتر و کم خطرتر است؟
بالون معده چیست؟
بالون معده یک کیسه ی شبیه به بادکنک سیلیکونی پر از محلول نمکین یا سالین است. بالون در داخل معده قرار گرفته و به روش های زیر به کاهش وزن فرد کمک می کند بالون تنها د
در این مطلب نحوه تقسیم و تفکیک سلول ها و رشته های متنی را با استفاده از فرمول ها و ابزارهای اکسل توضیح میدهد. شما در این مطلب نحوه جداسازی متن را با استفاده از کاما، فاصله یا هر جداکننده دیگری و همچنین نحوه تقسیم یک رشته را به متن و عدد فراخواهید گرفت.
ادامه مطلب
فرمول تولید واکس مو

این فرمول برای تولید واکس مو ارائه شده است.  این فرمول کلملا استاندارد و بهداشتی و جدید می باشد. این محصول برای حالت دادن و زیبایی مو های زنانه و مردانه ثابل استفاده است. برخی مواد اولیه مورد نیاز وارداتی هستند و داخل کشور تولید نمی شوند. این فرمول در یک صفحه و با فرمت پی دی اف ارائه شده است. ...
دریافت فایل
 
در مرحله بعد فقط گوشه های لایه ی آخر روبیک مان ، حل نشده مانده است . برای این مرحله نیز ما یک فرمول داریم که سه تا از گوشه های باقی مانده را مانند تصویر زیر با هم جابجا می کند.
فرمول :            'U+R+U'+L'+U+R'+U'+L 
 

توجه داشته باشید که اگر با انجام یک بار فرمول بالا ، مهره ها در سرجای مناسب قرار نگرفتند ، فرمول را دوباره و یا سه باره تکرار کنید.
دقت داشته باشید که طبق تصویر سمت چپی در بالا  ، مهره ای که در گوشه سمت راستِ پائین قرار دارد که هیچ جابجایی ا
فرمول تولید فلاکس گالوانیزه گرم 1
این فرمول برای ساخت فلاکس گالوانیزه گرم ارائه شده است.  این محلول بعداز چربی گیری و اسید شویی و قبل از دیپ مذاب استفاده می شود و موجب چسبندگی بهتر و یکنواختی مناسب تر پوشش گالوانیزه می گردد.  این فرمول از موادی تشکیل می شود که همگی داخل کشور تولید می شوند.  این فرمول در یک صفحه و با فرمت پی دی اف ارائه شده است ...دریافت فایل

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها