نتایج جستجو برای عبارت :

راز ثروتمند شدن

بیندیشید و ثروتمند شوید
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
goldenbooks.ir › downloads › بیندیشید-و-ثروتمند-شویدبیندیشید و ثروتمند شوید | فروشگاه کتاب های طلاییدانلود رایگان کتاب الکترونیکی “بیندیشید و ثروتمند شوید”. نویسنده : ناپلئون هیل مترجم : مهدی قراچه داغی تعداد صفحات : ۱۶۷ صفحه حجم فایل : ۲٫۲۸ MB.www.fadakbook.ir › product › بیندیشید-و-ثروتمند-شوید-اثر-ناپ...بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل ترجمه قراچه داغی ... رتبه: ۳ - ‏۳۶ مرورکتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر
افراد موفق و ثروتمند زندگی را در آینده میبینند و نه در لا به لای خاطرات گذشته؛ 
اما افراد معمولی درست در نقطه ای مقابل قرار دارند.
پس تعیین کنید که میخواهید به کدام سمت بنگرید، آینده نگری و موفقیت یا گذشته را درنوردیدن؟
بیایید یک قرار بگذاریم! اینکه پول چرک کف دست نیست و حتی جمله ی پول خوشبختی نمیاره را هم دیگه به کار نبرید چرا که اینها فقط توجیه کردن تلاش نکردن هاست.
یادت باشه ثروت مند شدن قبل از هر چیز فکر مثبت و با انگیزه و ثروت ساز میخواد،
♈️هرگز فکر نکنید با داشتن پول زیاد شما ثروتمند خواهید بود.
در دنیای امروزی ثروت فراتر از پول است.
♈️ناپلون هیل در کتاب کلید طلایی 15 نوع ثروت را معرفی می کند که داشتن آنها ما را ثروتمند میکند:
1- نگرش مثبت
2- ارتباط موثر
3- ادب
4- یادگیری مادام العمر
5- انضباط شخصی
6- تندرستی واقعی
7- آرامش خاطر
8- خلاقیت
9- عشق ورزیدن به کار
10- داشتن برنامه و هدف
11- داشتن قلب و زبان شاکر
12- درک دیگران
13- استفاده موثر از زمان
14- بخشندگی
15- اعتماد به نفس
کتاب هوشمند سلامت و ثروتمند زندگی کنید نوشته رندی گیج توسط نشر نگاه نوین منتشر شده است. همه ی ما در هر جایگاهی که باشیم حتما با این موضوع برخورد کرده ایم که بعضی روزها یا بعضی ساعت ها، گنگ، کسل یا درمانده شده ایم. قوانینی در دنیا وجود دارند که ضمن به وجود آوردن این مشکلات، شما را عقب نگه می دارند. گیج در این کتاب پس از شرح کامل این قوانین، شما را به سمتی می برد که بتوانید با آن ها مقابله کنید و در نهایت هوشمند،سلامت و ثروتمند زندگی کنید، به نحوی
دریچه ای به مباحث این بخش:
۱)دونگرش ثروتمند شدن از دیدگاه قرآن.
۲) آیا ثروتمند شدن با قرآن امکان پذیر است?
۳)خواندن سوره هایی از قرآن برای پولدار شدن.
۴)ترفندهای کلیدی برای پولدار شدن.
توضیحات کامل در مورد این مباحث در کتاب زیبای (ثروت شو) بیان شده است.
 
بنام خدای مهربانی
این سوال خیلیهاست و بله بدون شک میتوان خیلی راحت ثروتمند شد .
فقط کافیه مسیر صحیح و با باور و ایمانی قوی حرکت کرد.
توکل بر خدای یکتا داشت و با ارامش خیال و بدور از هر گونه شک و تردید و ترس در مسیرهایی که خداری بزرگ بر سر راه ما قرار میدهد گام نهاد .
ثروت نعمتی بس بزرگ و زیباست و خداری بزرگ بر هر کسی که بخواهد و باورش داشته باشد عطا میکند .
پس دوست من اگر واقعا می خواهی که نعمت زیبای ثروتمند شدن را داشته باشی باید حتما بر خدای بزرگ
آمار نشان میدهد رزق و روزی از ساعت 9 صبح به بعد تقسیم میشود 
 
زیرا اگرصبح زود تقسیم میکردند رفتگران راننده های اتوبوس و تاکسی معلمین و دانش آموزان عزیز همه پولدار و ثروتمند بودند 
 
اما بازاریان همه از ساعت 9 صبح به بعد سرکار میروند و پولدار و ثروتمند هستند 
 
حالا هی صبح زود بیخود پانشید
گوته می گوید
اگر ثروتمند نیستی مهم نیست، بسیاری از مردم ثروتمند نیستند
اگر سالم نیستی، هستند افرادی که با معلولیت و بیماری زندگی می کنند
اگر زیبا نیستی برخورد درست با زشتی هم وجود دارد
اگر جوان نیستی، همه با چهره پیری مواجه می شوند
اگر تحصیلات عالی نداری با کمی سواد هم می توان زندگی کرد
اگر قدرت سیاسی و مقام نداری، مشاغل مهم متعلق به معدودی انسان هاست
اما، اگر «عزت نفس نداری»، هیچ نداری ..
چندگام برای ثروتمند شدن
راز ثروتمند شدن نخست در ذهنیت ما نهفته است و نوع تفکر و نگاهی که ما به خود، ثروت و ثروتمندان داریم. این بدان معناست که برای داشتن گران بها ترین چیز ها در زندگی، بیشتر باید روی خود کار کنیم تا این که به شانس و کمک دیگران و... تکیه داشته باشیم. 
در دنیای دیجیتال امروز، افراد بیش از پیش به این موضوع علاقه مند شده اند که چطور با استفاده از شیوه های نوآورانه از نظر مالی به موفقیت دست پیدا کنند و زندگی شان را به بهترین نحو تغی
اگر این 15 مورد را دارید یک ثروتمند واقعی و تمام عیار هستید:
_ نگرش مثبت
_ ارتباط موثر
_ ادب
_ مطالعه
_ شخصیت
_ سلامتی
_ آرامش خاطر
_ خلاقیت
_ عشق ورزیدن به کار
_ داشتن برنامه و هدف
_ داشتن قلب و زبان شاکر
_ درک دیگران
_ استفاده موثر از زمان
_ بخشندگی
_ اعتماد به نفس
✍ ناپلئون هیل
تا حالا به این فکر کرده اید که چقدر می ارزید؟ اگر تمام دارایی و ثروت مادی تان به باد برود، شما چقدر می ارزید؟ جواب این سوال معیار واقعی ثروت شماست.
واقعیت این است که بسیاری از افراد اگر پول و دارایی مادی شان را از دست بدهند، دیگر هیچ چیز ارزشمندی ندارند. آنها کسانی هستند که فاقد ذهن خلاق هستند و هرگز برای توانمندتر کردن خود گامی برنداشته اند. 
اطراف خود را نگاه کنید؟! پر است از آدمهایی که دغدغه همه چیز دارند بجز توانمندتر کردن و ارزشمندتر کردن
خواندن کتاب به روش های مختلفی در موفقیت و ثروتمند شدن شما تاثیرگذار است پس آنرا جدی بگیرید و وقت ویژه ای را به خواندن کتاب اختصاص دهید.
در این مقاله به نقل از مجله موفقیت قصد داریم تا لیستی از بهترین و پروفروش ترین کتاب های حوزه موفقیت و پیشرفت شخصی را معرفی کنیم پس با آلامتو همراه شوید.
ادامه مطلب
6 گام برای جذب ثروت و فراوانی در زندگی رازهای جذب ثروت و فراوانیآیا رویاهای کودکی خود را به یاد می آورید؟!
شاید آرزوی مخترع شدن را در سر می پروراندید یا دوست داشتید مهندس یا نویسنده مشهوری شوید.
یا شاید در خواب های شیرین خود می دیدید که روزی دنیا را به نحوی تغییر داده اید، کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید یا آن قدر ثروتمند و موفق شده اید که نه خودتان و نه عزیزان شما هرگز غصه یا حسرت چیزی را نخورند.
ادامه مطلب
شاید کسانی که مسئله زهد حضرت علی را می شنوند، چنین تصوّر کنند که او فردی بیکاره، گوشه نشین، تهی دست، و ژنده پوش بود، و زهد او معلول تهی دستی و نداری، یا چنین تصور کنند که او امور دنیا را رها کرده و در گوشه ای تنها به عبادت اشتغال داشته است، در صورتی که چنین تصوّری اصلاً درست نیست، بلکه حضرت علی علیه السلام کارگری بسیار جدی و توانا، کشاورزی خوش سلیقه و بلند همّت بوده است.
ادامه مطلب
نظر من درباره ی این کتاب:
زبان بیان این کتاب صمیمی و داستان وار است؛برای این جذابیت خواندن و فهم مطالب دارد که هر دو نیمکره ی مغز را درگیر می کند. در این کتاب هر آنچه  که یک شخص برای ثروتمند شدن احتیاج داشته باشد ذکر شده است.فقط من نفهمیدم همه ی این داستان های کوتاه که در آنها نکته های ناب ثروتمند شدن هست،همه از اون لوح های گلی استنباط شده است یا زاده ذهن نویسنده است،هر کدام از کاربرا می تونن با فرستادن ایمیل نظر خودشون رو برام بفرستن.
         
15باور و اعتقاد افراد ثروتمند درباره پول
این کتاب یک کتاب چالشی و تامل برانگیز است که  باعث می شود خواننده به ذهنیت و باورهای خودش که در مورد پول  دارد فکر کند. این کتاب افکار نادرست در مورد پول و ثروت رو به چالش می کشد و  سعی دارد که باورهای درست را در ذهن افراد جایگزین کند تا بتوانند  در مسیر رسیدن به استقال مالی سریعتر پیش بروند. بدون شک این کتاب برای تغییر دیدگاه نسبت به پول بسیار مفید و  کاربردی می باشد. ...دریافت فایل
خبر جدید,خبر در مورد
فراد ثروتمند جهان هیچوقت به طور شانسی ثروتمند نشدند زیرا مغز خود را به کار گرفته اند و از جایشان بلند و زحمت کشیده اند در ادامه با معرفی 30 نفر از پولدارترین افراد جهان در سال 2020 سایت تالاب را دنبال کنید.
 
بیشتر افراد ثرومتمند جهان را مردان و زنان در حوزه تکنولوژی و فناوری تشکیل می دهند که این اهمیت بالای فناوری در زندگی انسان ها را نشان می دهد. براساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ (Bloomberg Billionaires Index) که اخیرا لیستی از 500 میلیاردر بزرگ در آن به صورت
مردی ثروتمند وارد رستورانی شد. نگاهی به این طرف و آن طرف انداخت و دید زنی سیاه ‌پوست در گوشه‌ای نشسته است. به سوی پیشخوان رفت و کیف پولش را در آورد و خطاب به گارسون فریاد زد، برای همه کسانی که اینجا هستند غذا می‌خرم، غیر از آن زن سیاهی که آنجا نشسته است!گارسون پول را گرفته و به همه کسانی که در آنجا بودند غذای رایگان داد، جز آن زن سیاه پوست.زن به جای آن که مکدر شود و چین بر جبین آشکار نماید، سرش را بالا گرفت و نگاهی به مرد کرده با لبخندی گفت، تشک
6 گام برای جذب ثروت و فراوانی در زندگیرازهای جذب ثروت و فراوانیآیا رویاهای کودکی خود را به یاد می آورید؟!
شاید آرزوی مخترع شدن را در سر می پروراندید یا دوست داشتید مهندس یا نویسنده مشهوری شوید.
یا شاید در خواب های شیرین خود می دیدید که روزی دنیا را به نحوی تغییر داده اید، کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید یا آن قدر ثروتمند و موفق شده اید که نه خودتان و نه عزیزان شما هرگز غصه یا حسرت چیزی را نخورند.
ادامه مطلب
روزی فقیری به در خانه مردی ثروتمند می‌رود تا پولی را به عنوان صدقه از او بخواهد.
هنوز در خانه را نزده بود که از پشت در شنید که صاحب خانه با افراد خانواده خود بحث و درگیری دارد که چرا فلان چیز کم ارزش را دور ریختید و مال من را این طور هدر دادید؟! 
مرد فقیر که این را می‌شنود قصد رفتن می‌کند و با خود می‌گوید وقتی صاحب‌خانه بر سر مال خود با اعضای خانواده‌اش این طور دعوا می‌کند، چگونه ممکن است که از مالش به فقیری ببخشد؟!
از قضا در همان زمان در خان
کتاب ۲۴ استراتژی وارن بافت نوشته جیمز پاردو در مورد استراتژی‌ها و روش‌های سرمایه گذاری فردی به نام وارن بافت – Warren Buffett است وارن بافت در سال ۲۰۰۱ به‌عنوان ثروتمندترین مرد جهان توسط مجله فوربس انتخاب شد.
 
وارن بافت یک سرمایه گذار خارق‌العاده یا دمدمی‌مزاج نیست خبر خوب درباره‌ی استراتژی وارن بافت این است که این نوع سرمایه گذاری ؛ البته اگر خیلی شتاب نداشته باشید می‌تواند شمارا ثروتمند کند و حتی بهتر از آن هیچ‌وقت شمارا فقیر نخواهد کرد
 ✍سگ من باش و چون سگان بانگ کن! شبلی عارف معروف به مسجدی رفت که دو رکعت نماز بخواند. در آن مسجد کودکان درس می خواندند و وقت نان خوردن کودکان بود. دو کودک نزدیک شبلی نشسته بودند.یکی پسر ثروتمندی بود و دیگری پسر فقیری. در زنبیل پسر ثروتمند پاره ای حلوا بود و در زنبیل پسر فقیر نان خشک. پسر فقیر از او حلوا میخواست.آن کودک می گفت: اگر خواهی که پاره ای حلوا به تو دهم، سگ من باش و چون سگان بانگ کن.آن بیچاره بانگ سگ کرد و پسر ثروتمند پاره ای حلوا بدو می داد
روزی مردی ثروتمند برای خود خانه ای بزرگ و زیبا خرید که حیاطی وسیع با درختان پر از میوه داشت. در همسایگی او خانه ای قدیمی بود که صاحبی حسود داشت که همیشه سعی می کرد اوقات او را تلخ کند و با گذاشتن زباله کنار خانه اش و ریختن آشغال آزارش می داد .
یک روز صبح زود مرد ثروتمند خوشحال از خواب برخاست و همین که به ایوان رفت دید یک سطل پر از زباله در ایوان است . سطل را تمیز، برق انداخت و آن را از میوه های تازه و رسیده حیاط خود پر کرد تا برای همسایه ببرد. وقتی ه
علم بهتر است یا ثروت
"علم از ثروت بهتر است چون ثروت به پایان می رسد ولی علم تمام نمی شود. انسان با علم باسواد می شود ولی با ثروت باسواد نمی شود. انسان با علم مهندس یا دوکتر می شود و می تواند کار کند. چون حضرت علی می گوید کار جوهر مرد است. ولی با ثروت نمی تواند مهندس یا دوکتر بشود. پدرم می گوید انسان ثروتمند بخیل و حریس است اما انسانی که علم دارد می تواند معلم بشود و به دیگران علم یاد بدهد. انسانی که ثروتمند است نمی تواند خوشبخت شود. مثل قارون ولی ان
افراد موفق مانند بیل گیتس و وارن بافت خصوصیات منحصر به فردی دارند. حتما می دانید دنبال کردن روش های معمولی سبب نمی شود به ثروت و موفقیت زیادی دست یابید. با فکر و حساب همراه باشید تا به شما بگوییم گیتس و بافت با داشتن چه خصوصیاتی ثروتمند شدند.
ادامه مطلب
کتاب صوتی راز ثروت شدن من
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی راز ثروت اثر جو ویتالی - فیدیبوfidibo.com › روانشناسی › انگیزشی و موفقیت رتبه: ۴ - ‏۴ رأی۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - رازی که هرکس برای پولدار شدن باید بداند اغلب مواقع فکر می‌کنیم که چیزی برای بخشیدن نداریم. ولی اگر به دقت نگاه کنیم می‌بینیم که چیزهای ...
کتاب صوتی راز ثروت اثر والاس وتلز - هوش مثبتhooshemosbat.com › فروشگاه › کتابهای صوتی › والاس وتلزهدف این کتاب تشریح علم ثروتمند شدن
با پدرم رفتم سیرک، توی صف خرید بلیط؛ یک زن و شوهر با 4تا بچشون جلوی ما بودند.وقتی به باجه رسیدند و متصدی باجه، قیمت بلیط ها رو بهشون اعلام کرد، ناگهان رنگ صورت مرد تغییر کرد و نگاهی به همسرش انداخت،معلوم بود که پول کافی ندارد و نمیدانست چه بکند...!
ناگهان پدرم دست در جیبش کرد و یک اسکناس صد دلاری بیرون آورد و روی زمین انداخت،سپس خم شد و پول را از زمین برداشت و به شانه مرد زد و گفت: ببخشید آقا،این پول از جیب شما افتاده!
مرد که متوجه موضوع شده ب
 
لیزر، سخت‌ترین اشیاء را نیز برش می‌دهد و به هر چیزی نفوذ می‌کند. فکر می‌کنید علت چیست؟ لیزر، ویژگی عجیب و نامتعارفی دارد؛ اشعه‌ی لیزر متمرکز است و تمام قدرتش را بر نقطه‌ای مشخص از یک شی‌ء متمرکز می‌کند و آن‌قدر این کار را ادامه می‌دهد که نقطه‌ی مذکور ذوب می‌شود. ثروتمندان مانند لیزر هستند. آنها اهداف مشخص و بزرگی تعیین می‌کنند. به اهداف خود پایبند هستند و همه‌ی تلاش‌های خود را برای رسیدن به اهداف‌شان متمرکز می‌کنند. آنها آن‌قدر
گاهی فیلم های خوبی از سینمای هند میبینم که عمدتا حول محور اخلاقیات هستند . 
هند بر خلاف فیلم های بالیوودی شدیدا در فقر به سر میبره . مهاتما گاندی کمک کرد که هند استقلال پیدا کنه اما با شیوه ی تفکر و زندگیش بر خلاف حرفهاش باعث شد فقر گسترش پیدا کنه .
پیام او ساده زیستی بود اما اتفاقی که امروزه افتاده دقیقا عکس اون هست .
فقری غیر انسانی و پر از عقده ی زندگی بالیوودی !
روح وحشی
+برای رهایی از پول باید ثروتمند بود .
یا پول زیاد یا روح غنی ! 
++چطور میشه
پاورپوینت فرمول شماره دو پولدار شدن
چرا من ثروت مند نیستم ثروتمند بودن باشکوه هست با این پاور پوینت همه ی بدهی های خود را طی یکسال پرداخت می کنید. ثروتمند شدن نیاز به تکنیک های صحیح و ذهنیت مالی قوی دارد. فرمت پورپوینت 21 اسلاید گام و فرمول دوم که اساس ثروت مند شدن است در این پاورپوینت به خوبی بیان شده است. مناسب برای همه، تمام سنین و باه هر جنس و قومیتی.... همه لایق ثروتمند شدن هستند... موثر برای تمام افراد با هر شرایط مالی (بدهکار، متعادل و افرا
15باور و اعتقاد افراد ثروتمند درباره پول

این کتاب، یک کتاب چالشی و تامل برانگیز است که باعث می شود خواننده به ذهنیت و باورهای خودش که در مورد پول دارد فکر کند. این کتاب افکار نادرست در مورد پول و ثروت را به چالش می کشد و سعی دارد که باورهای درست را در ذهن افراد جایگزین کند تا بتوانند در مسیر رسیدن به استقال مالی سریع تر پیش بروند. از همه مهم تر اینکه این کتاب توسط کسی نوشته شده که خود این مسیر را طی کرده و از اصول و قواعد ثروتمند شدن آ
ثروت به رخ کشیدن از دیرباز وجود داشته و هنوز هم این کار ادامه دارد. عده ای با سفر های لاکچری شان و برخی با ماشین های مدل بالا ثروتشان را به رخ می کشند. اما شیوه های عجیب تری هم وجود دارد که در جایجای دنیا برای نشان دادن ثروتمند بودن به کار می رود.
مثلا در شهر نیویورک که بزرگ کردن بچه در آن هزینه ی بالایی دارد، داشتن یک خانواده پرجمعیت می تواند نشانه ی ثروت باشد. یا اینکه کمبود ملک در شهر سنگاپور باعث شده داشتن خانه به نمادی از ثروت تبدیل شود.
اما
تدلیس به معنی فریب است و تدلیس در امر ازدواج، جرم بوده و مجازات دارد.
مطابق قانون، اگر زن یا شوهر قبل از ازدواج، همسر خود را با گفتن مطالب کذب و غیر واقعی مثل داشتن تحصیلات عالی، ثروتمند بودن، داشتن شغل خاص و غیره فریب دهد، به شش ماه تا دو سال حبس محکوم خواهد شد.
آیا افراد ثروتمند و فقیر متفاوت فکر می کنند؟
در این مقاله از نام مستعار ثروتمند برای افراد موفق ، ثروتمند و ثروتمند و نام مستعار فقیر برای ناموفق ، بی حوصله استفاده شده است.
 
بیاموزید که چگونه برای سرمایه گذاری و بازدهی بالایی در آموزش بورس کالا کسب کنید. با شرکت در دوره بورس سهام ، می توانید به راحتی سود بالایی در بورس اوراق بهادار تهران کسب کنید. کلاس های موجود در این سری تضمین می شوند.
افراد موفق هیچ یک از مشکلات خود را بزرگ نمی بینند ، اما
با سلام
ممکنه سوالم خنده دار باشه ولی جدی جدی برای من دغدغه شده و آزارم میده و اون این هستش که خواهرم با یه خانواده ی بسیار پولدار وصلت کنه.
ببینید ما جزو قشر معمولی جامعه هستیم. خواهرم تخصص پزشکی میخونه و همیشه دنبال کیس های ازدواجی هست که بسیار بسیار پولدار هستن و اختلاف طبقاتی بیداد میکنه. 
من میدونم که باید با توجه به رشته ش فردی باشه که در حدش باشه، ولی خب اون مورد ها زیادی ثروتمند هستند و من ناراحتم چون اختلاف مالی، اختلاف فرهنگی رو به ه
 
هرگز فکر نکنید با داشتن پول زیاد شما ثروتمند خواهید بود .در دنیای امروزی ثروت فراتر از پول است . 
ناپلون هیل در کتاب کلید طلایی 15 نوع ثروت را معرفی می کند که داشتن آنها ما را ثروتمند می کند :
1- نگرش مثبت2- ارتباط موثر3- ادب4- یادگیری مادام العمر5- انضباط شخصی6- تندرستی واقعی7- آرامش خاطر8- خلاقیت9- عشق ورزیدن به کار10- داشتن برنامه و هدف11- داشتن قلب و زبان شاکر12- درک دیگران13- استفاده موثر از زمان14- بخشندگی15- اعتماد به نفس
در زمان های گذشته حاکمی تخته سنگی را در وسط جاده قرار داد و برای اینکه واکنش مردم را ببیند ، خودش را در جایی مخفی کرد . بعضی از بازرگانان ، نظامیان و ندیمان ثروتمند حاکم بی اعتنا از کنار تخته سنگ می گذشتند و بسیاری هم غرولند می کردند که این چه شهریست که نظم ندارد ؛ حاکم این شهر عجب مرد بی عرضه ای است . با این حال ، هیچ کس تخته سنگ را از وسط برنمیداشت .

ادامه مطلب
هم ثروتمند بود و هم جایگاه اجتماعی ویژه ای داشت خواستگارهای زیادی هم داشت یکی از یکی ثرتمندتر.  سران قبائل و طوایف یکی یکی می آمدند و دست از پا دراز تر برمیگشتند. و چه هزینه ها و عمرهایی که هدر دادند در راه به دست آوردن او. 
اما او جوانی را انتخاب کرد که هیچ کس انتظارش را نداشت
حضرت خدیجه هرچند ثرتمند و دارای جایگاه اجتماعی خاصی بود اما معیارهایش مادی نبودند و بالاخره محرم حریم نبوت شد و به همسری رسول خدا (ص) در آمد. 
این جمله سرفصل یک داستان بسیار زیبا و پند آموز است که در یک برنامه ی تلوزیونی مطرح شد.
 
مجری یک برنامه تلوزیونی که مهمان او یک فرد ثروتمندی بود، این سوال را از او پرسید؛ بیشترین چیزی که شما را خوشبخت کرد چه بود؟
 
فرد ثروتمند چنین پاسخ داد:
چهار مرحله را طی کردم تا طعم حقیقی *خوشبختی* را چشیدم.
 
در *«مرحله ی اول»* گمان میکردم خوشبختی در
ادامه مطلب
ثروتمندان هر دوره ای همیشه حاشیه ساز هستند و مورد توجه. همه مردم حتی کوچکترین خبرهای مربوط به آنها را می دانند. اما تا کنون فکر کرده اید که ثروتمند ترین فرد در تاریخ چه کسی بوده؟
البته به جز کسانی مثل قارون و نمرود یا شاهان چون خزانه کشورها معمولا در اختیار شاهان بوده و متعلق به خودشان نبوده است.
ثروتمندترین انسانی که روی کره زمین زندگی کرده، مانسا موسی، یا موسی اول از کشور مالی بوده. در دوران امپراتوری او در مالی، او چنان ثروت عظیمی داشت که ا
ثروتمند ترین آدم روی زمین هم که باشی، اگر عاشق نباشی‌، تهی دستی بیش نیستی! اگر کسی نباشد تا هنگام شادی باتو بخندد، هنگام ناراحتی، باتو بگرید. منفعتش به چیست؟ کسی نباشد تا دستت را بگیرد، زیر گوشت نجوای عشق سر دهد. هرشب با دیدن چشمانش سر به بالین بگذاری و هر سحر با دیدن...
پیرمردی بود که از راه کفاشی گذر عمر می کرد.او همیشه شادمانه آواز می خواند، کفش وصله می زد و هر شب با عشق و امید نزد خانواده خویش باز می گشت.
و امّا در نزدیکی بساط کفاش، حجره تاجری ثروتمند و بدعنق بود.تاجر تنبل و پولدار که بیشتر اوقات در دکان خویش چرت می زد و شاگردانش برایش کار می کردند، کم کم از آوازه خوانی های کفاش خسته و کلافه شد...یک روز از کفاش پرسید :درآمد تو چقدر است؟

ادامه مطلب
 
ژانر فیلم : ترسناک | درام | معمایی
امتیاز فیلم :
رده سنی :
کارگردان : Alfred Hitchcock
نویسنده : Daphne Du Maurier
بازیگران : Jessica Tandy, Rod Taylor, Suzanne Pleshette, Tippi Hedren
محصول کشور :
تاریخ اکران :
زمان فیلم : 
زبان فیلم :
 
خلاصه داستان : ملانیا دانیلز یک جامعه مدرن ثروتمند و ثروتمند است ، بخشی از مجموعه جت ها که همیشه به آنچه می خواهد می رسد. وقتی وکیله میچ برنر او را در یک فروشگاه حیوان خانگی دید ، چیزی از شوخی عملی روی او بازی می کند ، و او تصمیم می گیرد به نفع خود بازگردد
روزی مردی ثروتمند در اتومبیل جدید و گران‌‌قیمت خود با سرعت فراوان از خیابان
کم رفت و آمدی می‌گذشت.
ناگهان از بین دو اتومبیل پارک شده در کنار خیابان، یک پسربچه پاره آجری به سمت
او پرتاب کرد. پاره آجر به اتومبیل او برخورد کرد. مرد پایش را روی ترمز گذاشت و سریع
پیاده شد و دید که اتومبیلش صدمه زیادی دیده است. به طرف پسرک رفت تا او
را به سختی تنبیه کند..
 
 
 
 
ادامه مطلب
حکایت می کنند که روزی مردی ثروتمند سبدی بزرگ را پر از گردو کرد، آن را پشت اسب گذاشت و وارد بازار دهکده شد، سپس سبد را روی زمین گذاشت و به مردم گفت: «این سبد گردو را هدیه می دهم به مردم این دهکده، فقط در صف بایستید و هر کدام یک گردو بردارید. به اندازه تعداد اهالی، گردو در این سبد است و به همه می‌رسد.»
مرد ثروتمند این را گفت و رفت. مردم دهکده پشت سر هم صف ایستادند و یکی‌یکی از داخل سبد گردو برداشتند. پسربچه باهوشی هم در صف ایستاد. اما وقتی نوبتش رس
روزی به تعدادی کارگر برای انجام کارهای باغش نیاز داشت . بنابراین ، پیشکارش را به میدان شهر فرستاد تا کارگرانی را برای کار اجیر کند . پیشکار رفت و همه ی کارگران موجود در میدان شهر را اجیر کرد و آورد و آن ها در باغ به کار مشغول شدند .کارگرانی که صبح زود در میدان نبودند ، این موضوع را شنیدند و آنها نیز آمدند . همچنین تعدادی دیگر ، به جمع کارگران اضافه می شدند . حتی بعضی غروب بود که رسیدند ، اما مرد ثروتمند آنها را نیز پذیرفت .شبانگاه هنگامی که خورشید
یک مؤسّسه‌ی غربی برای اینکه به این حقیر بدگویی
کند، یک چیزی گفته بود، اعتراف کرده بود که ایران پنجمین کشور ثروتمند دنیا
است؛ این حرفش درست است؛ ایران این جور است؛ ظرفیّتهای ما فوق‌العاده است.
غربی‌ها  این لقمه‌ی چرب و نرم را از دست دادند و عصبانیّت آنها به خاطر این بود و
البتّه این همچنان ادامه دارد.
روانشناسی ثروت 2(چگونه ثروتمند شویم)
تنها عامل تعیین کننده فقر یا ثروت! استاد عباس منش معتقد است تغییر وضعیت مالی ما از نقطه ای شروع می شود که باور می کنیم هیچ اتفاقی بدون اجازه ی ما وارد زندگی مان نمی شود hellip; باور می کنیم وضعیت مالی ای که اکنون داریم، میزان درآمدمان، میزان رضایتی که از این وضعیت مالی داریم و ...
دریافت فایل
موکاپ چیست؟ شما به عنوان یک گرافیست نمونه کارهاتون رو چطوری برای مشتری می فرستید؟ آیا به همون شکلی که از نرم افزار خروجی می گیرید می فرستید؟ باید بگم که یکی از نکات اصلی تبدیل شدن به یک گرافیست حرفه ای، اینه که خروجی کارهاتون کاملا حرفه ای باشه. یکی از راز های تبدیل شدن به یک گرافیست ثروتمند که در آمد میلیونی از طراحی کسب می کنه، داشتن نمونه کار قویه. در واقع اینجوری اعتماد مشتریان به شما خیلی بیشتر میشه.حالا حتما این سوال براتون پیش میاد ک
نماز مدرسه...برا بچه ها این داستانو گفتم:امام حسن و امام حسین (علیهماالسلام) کودک بودندامام حسن تشنه ش شد و آب خواستپیامبر (صلوات الله وسلامه علیه وآله) ظرف آبی رو آوردند به ایشان بدن که امام حسین یعنی داداش کوچکی دستشو دراز کرد برا آبسوال کردم:پیامبر به نظر شما چکار کردند؟!همه بی استثناء گفتند اول به امام حسین دادندگفتم نه متاسفانه...به امام حسن دادند!اتفاقا خانم فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مثل شما براش سوال شدپرسید یا رسول الله! حسین کوچکتر
یک روز صبح با دردی بسیار از خواب برمی‌خیزید و در ناحیه‌ای میان مفاصل دست یا پایتان تورمی می‌بینید که با درد همراه شده و امانتان را بریده است. با چشمانی باز و گرد به التهاب آن می‌نگرید و وقتی پس از چند آزمایش و معاینه، پزشک می‌گوید «نقرس» گرفته‌اید. 
 
با خودتان می‌گویید گوشت به این گرانی؛ سال به ماه هم نمی‌خوریم؛ پس چطور به نقرسی مبتلا شده‌ایم که معروف شده بیماری پادشاهان است و به واسطه زیاده‌روی در خوردن گوشت، آدم‌های ثروتمند را گرفت
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
دوست خوبم، من دکتر علی کاویانی هستم. وقتی تنها ۲۰سال سن داشتم تمامی دارایی من ۱۵۰هزار تومان بود که به عنوان توشه
تیاتری از پارسا پیروزفرو توی تیاتر شهر دیدم...موضوع جالبی داشت ولی یکم کند پیش میرفت به نظرم و اینکه من خیلی خیلی حس مزاحمت ایجاد کردن برای دوستی که باهام اومده بود داشتم...سعی میکردم لذت ببرم ولی اخراش دیگه واقعا این حس بدی که داشتم باعث میشد فقط دلم بخواد تموم بشه زودتر...ولی موضوعش که جالب بود...
خانم مسنی که بعد از سالها و پس از ثروتمند شدن به زادگاهش برمیگرده و بیان میکنه که با یکی از مردای سرشناس شهر رابطه داشته و ازش باردار شد و وقتی مرد بچ
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
دوست خوبم، من دکتر علی کاویانی هستم. وقتی تنها ۲۰سال سن داشتم تمامی دارایی من ۱۵۰هزار تومان بود که به عنوان توشه
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
دوست خوبم، من دکتر علی کاویانی هستم. وقتی تنها ۲۰سال سن داشتم تمامی دارایی من ۱۵۰هزار تومان بود که به عنوان توشه
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
دوست خوبم، من دکتر علی کاویانی هستم. وقتی تنها ۲۰سال سن داشتم تمامی دارایی من ۱۵۰هزار تومان بود که به عنوان توشه
قانون کائنات برای موفقیت و ثروتمند شدن
تا چه اندازه از قانون کائنات آگاهی دارید؟ شاید اصلا چیزی در این مورد نشنیده باشید و اطلاعات کاملی در این رابطه در اختیار نداشته باشید ولی بهتر است در زمینه این بحث گسترده نکاتی را بدانید که برای کسب موفقیت و ثروت موثر هستند.قانون کائنات
ادامه مطلب
پول و اختیاراتی که یک فرد با داشتن آن می تواند کسب کند باعث شده است همه ما آرزو و دغدغه پولدار شدن داشته باشیم. رویای ثروتمند شدن مخصوص طبقه اجتماعی و اقتصادی خاصی نبوده و همه افراد به سبب جاذبه ای که پول برایشان دارد سعی می کنند که پول بیشتری بدست آورده و زندگی راحتتری داشته باشند.
ادامه مطلب
پول و اختیاراتی که یک فرد با داشتن آن می تواند کسب کند باعث شده است همه ما آرزو و دغدغه پولدار شدن داشته باشیم. رویای ثروتمند شدن مخصوص طبقه اجتماعی و اقتصادی خاصی نبوده و همه افراد به سبب جاذبه ای که پول برایشان دارد سعی می کنند که پول بیشتری بدست آورده و زندگی راحتتری داشته باشند.
ادامه مطلب
روزی یک مرد ثروتمند، پسر بچه کوچکش را به دهکده‌ای برد که نشان دهد مردمی که در آنجا زندگی می‌کنند، چقدر فقیر هستند. آن دو یک شبانه‌روز در خانه‌ی محقر یک روستایی مهمان بودند.در پایان سفر، در راه بازگشت، مرد از پسرش پرسید: نظرت در مورد مسافرتمان چه بود؟
 
برای مشاهده و خواندن این داستان زیبا لطفا کلیک کنید
 
کلیک کنید
 
اخطار: اگر به درویش مسلکی اعتقاد دارید و فکر میکنید هر کس پولدار است دزد است، این مطلب را نخوانید. ممکن است به اعتقادات تان توهین شود!
هر تصویری که از ثروت داشته باشید، چه ماشینهای گرانقیمت، ویلاهای شیک در سواحل اسپانیا، بورلی هیلز، دوبی، مالزی و ترکیه، پنت هاوس نیاوران و زعفرانیه، مالکیت واحدهای تجاری و اداری در بهترین پاساژهای تهران و دبی، سفرهای رویائی به آمریکا و اروپا و خاور دور، فعالیتهای خیریه برای نیازمندان و کودکان و هرچیز دیگر
اگر صنعت هوانوردی را یک کشور فرض کنیم، قطعا جزو ۱۰ کشور دارای بالاترین آلاینده‌ی دی‌اکسیدکربن در جهان قرار می‌گرفت. میزان انتشار گازهای هوایی از سال ۲۰۰۵ تا کنون ۷۰ درصد افزایش یافته و با افزایش تقاضای پرواز در کشورهای ثروتمند و فقیر، پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۵۰ میزان انتشار این گازها بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ درصد افزایش یابد.
ادامه مطلب
یه پست قبلاً نوشته بودم. یه تیکه‌ای گفته بودم شاد بودن نباید معیار درست بودن مسیرمون باشه. هرچند الان نمیدونم چطور از اون آیه به این نتیجه رسیده بودم، چون دوباره که آیه رو میخونم معنی دیگه‌ای داره برام؛ ولی امروز این ویدیو رو دیدم و یاد اون پست قبلیم افتادم. این ویدیو منظور منو خیلی خوب بیان کرده‌. دلم خواست اینجا به اشتراک بذارم باهاتون. 
آیا برای شادی زنده هستیم؟ 
در این مورد خیلی حرف دارم. کوتاه مینویسم که یادم نره فقط : 
۱. دکتر ب یه روزی
آرزوی جذب ثروت و فراوانی
جذب ثروت و فراوانی بین تمام انسان ها آرزویی مشترک است. همه به دنبال راهی هستند که به سرعت پولدار شوند.
0چرا تعداد کمی در جذب ثروت و فراوانی موفق می شوند و تعداد زیادی فقط در رویای آن به سر می برند؟
پاسخ اینجاست که برای رسیدن به هرچیزی باید راه و روش درست آن را دانست. اگر از راه درست پیش بروید در جذب ثروت و فراوانی موفق میشوید. در غیر این صورت به بیراهه رفته اید و چیزی نصیبتان نمی شود.
رابرت کیوساکی می گوید: بیشتر مردم هرگز
#من_او
« مَنِ او »
نویسنده: #رضا_امیرخانی
خلاصه:داستان مربوط به خانواده فتاح‌ها از خانواده‌های ثروتمند و مذهبی تهران قدیم است. حاج فتاح دو نوه‌اش -مریم و علی- را بسیار دوست دارد و همیشه سعی می‌کند لوطی‌گری را به آن‌ها یاد دهد. داستان بر محوریت علی فتاح می‌چرخد، پسری که عاشق دختر کلفت‌شان -به نام مهتاب- است. در پِیِ کشف حجاب، مریم به فرانسه می‌رود و بعد از مدتی مهتاب نیز به پیش او می‌رود و علی هم‌چنان عاشق است و مهتاب هم‌چنان عاشق است اما ..
امام صادق (علیه‎السلام)
26. لِلصَّائِم فَرحَتانِ: فَرحَةٌ عِندَ إفطارِه و فَرحَةٌ عِندَ لِقاءِ رَبِّه
 براى روزه‎دار دو سرور و شادی است:1- هنگام افطار2- هنگام لقاء پروردگار (وقت مردن و در قیامت)
وسائل الشیعه، ج 7، ص 290 ح‏6
امام صادق (علیه‎السلام)
27. مَن أفطَر یَومَاً مِن شَهرِ رَمضان خَرَجَ رَوحُ الإیمانِ مِنه
هر کس یک روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد؛ روح ایمان از او جدا مى‏شود.
من لایحضره الفقیه، ج 2، ص 73، ح 9
امام صادق (علیه السلام)
28. اَم
تیاتری از پارسا پیروزفرو توی تیاتر شهر دیدم...موضوع جالبی داشت ولی یکم کند پیش میرفت به نظرم و اینکه من خیلی خیلی حس مزاحمت ایجاد کردن برای دوستی که باهام اومده بود داشتم...سعی میکردم لذت ببرم ولی اخراش دیگه واقعا این حس بدی که داشتم باعث میشد فقط دلم بخواد تموم بشه زودتر...ولی موضوعش که جالب بود...
خانم مسنی که بعد از سالها و پس از ثروتمند شدن به زادگاهش برمیگرده و بیان میکنه که با یکی از مردای سرشناس شهر رابطه داشته و ازش باردار شد و وقتی مرد بچ
هامبورگ، شهر اصیل و ثروتمند اروپا. شهری که از گذشته های دور نقش مهمی را در رشد و رونق اقتصاد کشور آلمان بازی کرده است. هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان و بزرگترین بندر اروپا است که با داشتن جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی فراوان، سفری به یاد ماندنی را به شما هدیه می کند. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی
هامبورگ، شهر اصیل و ثروتمند اروپا. شهری که از گذشته های دور نقش مهمی را در رشد و رونق اقتصاد کشور آلمان بازی کرده است. هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان و بزرگترین بندر اروپا است که با داشتن جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی فراوان، سفری به یاد ماندنی را به شما هدیه می کند. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی
رسول اکرم صلى ‏الله‏ علیه‏ و‏ آله به هر کس برخورد مى ‏نمودند، از بزرگ و کوچک، ثروتمند و فقیر، سلام مى‏ کردند و اگر به جایى حتى براى خوردن خرمایى خشک دعوت مى‏ شدند، آن را کوچک نمى‏ شمردند. زندگیشان کم هزینه بود، بزرگ طبع، خوش معاشرت و گشاده رو بودند، بى آن‏که بخندند، همیشه متبسم بودند، بى‏ آن‏که اخمو باشند، محزون بودند، بى‏ آن‏که از خود ذلّتى نشان دهند، متواضع بودند، مى ‏بخشیدند ولى اسراف نمى ‏نمودند، دل نازک و نسبت به تمام مسلمانان
زیرا حج می تواند جزو مهریه باشد
و اصلی ترین اشکالی که گرفتند
گفتند : مردم را از حج نترسانید
زیرا مخصوص افراد ثروتمند نیست و خیلی از افراد جامعه می توانند بروند اما کم کاری میکنند. زیرا در این سالها با ۵۰ میلیون اضافه بر زندگی، مستطیع میشوند و باید به حج بروند
ضمن اینکه در سفر زیارات حج و عتبات، اخلاص بسیار مهم است در حالیکه در مهریه ها، گاهی چشم هم چشمی نیت سفر حج و کربلا و ... را مخدوش میکند
مشاهده مطلب در کانال
بهترین کتاب های روانشناسی و موفقیت دنیا کدام اند؟
کتاب
های روانشناسی و موفقیت دنیا را یک لیست ده عدد برای شما جمع آوری کرده
ایم،این لیست شماره ی ۱ است و به مرور کتاب های بیشتری را معرفی خواهیم
کرد.
لیست کتب و کتاب روانشناسی و موفقیت عالی بسیار زیاد است اما ما این  ده کتاب را با بررسی و تحقیق انتخاب کرده ایم.
معیار
انتخاب کتاب ها تاثیر گذاری آن ها در زندگی افزاد بوده است، کتاب هایی که
در لیست زیر آمده است زندگی افراد بسیار زیادی را متحول کرد
دانلود کتاب پدر پولدار پدر بی پول
این کتاب نسخه کامل از کتاب پدر پولدار پدر بی پول می باشد.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب پدر پولدار پدر بی پول ترجمه مامک بهادرزاده متن کامل کتاب پدر پولدار پدر بی پول پدر پولدار پدر بی پول ppt دانلود کامل کتاب پدر پولدار پدر فقیرpdf دانلود کامل کتاب پدر پولدار پدر فقیر pdf پدر پولدار پدر بی پول pdf رایگان بهترین ترجمه پدر پولدار پدر بی
همچی مسابقه ای هم درباره فرهنگ بوده یه روزی. ما عالی هستیم؛ هم ثروتمند و هم با فرهنگ. ها ها ها ببینید. به هر حال. کم گیر بدم. فرهنگ منم دارید می بینید. دارم به گذشته برمیگردم همش. میدونی چرا؟ چون هنوز سوژه روز دستم نیومده و کارمم وب چرخی شده این روزا. 
بوخودا
هم ثروتمند بود و هم جایگاه اجتماعی ویژه ای داشت خواستگارهای زیادی هم داشت یکی از یکی ثرتمندتر.  سران قبائل و طوایف یکی یکی می آمدند و دست از پا دراز تر برمیگشتند. و چه هزینه ها و عمرهایی که هدر دادند در راه به دست آوردن او. 
اما او جوانی را انتخاب کرد که هیچ کس انتظارش را نداشت
حضرت خدیجه هرچند ثرتمند و دارای جایگاه اجتماعی خاصی بود اما معیارهایش مادی نبودند و بالاخره محرم حریم نبوت شد و به همسری رسول خدا (ص) در آمد. 
1⃣تعیین هدف: لازم نیست دوره یا پکیج خاصی برای #هدفگذاری ببینید. چندتا اصل هست که همونارو باید در نظر بگیرید:
الف) هدفتون واضح و شفاف باشه.
ب) چندتا دلیل برای اون هدفتون بنویسید.
پ) هدفی تعیین کنید که به اندازه ی کافی بزرگ باشه تا بهتون انگیزه بده و به اندازه ی کافی کوچیک باشه تا دستیابی بهش براتون منطقی باشه.
ت) بعد تعیین هدف، قدم هایی که به ذهنتون میرسه رو مشخص کنید و بعد اقدام کنید. لطفا وسواس به خرج ندید و دنبال این نباشید که همه ی جوانب رو بسنج
 
پولدار بودن خیلی خوبه ولی نه به هر قیمتی؛ثروت یه چیز انحصاری نیست برکتی که به ثروتمند داده شده و اون مسئول توزیع عادلانشه.خدایان ثروت جهان موقع رفتن یه پاپاسی هم نبردن.پس لطفن حرص نزنیم، حق کسی رو نخوریم و بابت دوزار سر هم دیگه رو زیر اب نکنین.ثروت برای به اشتراک گذاشتن سعادت و شادمانیه.
هیچکس در این جهان یک ارزن بیش از روزی مقررش نمی تونه بخوره.
هزار سال هم که زنده باشیم چشم برهم زدنی بیش نیست.وقتی دارید ظلم می کنید و از توانایی هاتون به به
هیچوقت بخاطر پول با کسی که دوستش ندارید ازدواج نکنید. چون پولدار شدن شما دست خداست. اگه بخواد میتونه شما رو ثروتمند کنه و یا شما رو ورشکست و فقیر کنه. پس صادقانه ازدواج کنید و بخاطر ارزشهای وجودیه یک فرد و نه بخاطر اموالش. اینطوری آرامشتون هم بیشتره چون با ازدواج بدون علاقه هم به خودتون و هم به طرف مقابلتون ظلم میکنین.  
                                   
۱۰ کشور ثروتمند جهان در سال ۲۰۱۹ :
.
۱- #آمریکا با ۶۰.۷ تریلیون دلار
۲- #چین با ۲۳.۶ تریلیون دلار
۳- #ژاپن با ۱۹.۱ تریلیون دلار
۴- #انگلیس با ۹.۱ تریلیون دلار
۵- #آلمان با ۸.۸ تریلیون دلار
۶- #هند با ۸.۱ تریلیون دلار
۷- #استرالیا با ۶ تریلیون دلار
۸- #کانادا با ۶ تریلیون دلار
۹- #فرانسه با ۵.۹ تریلیون دلار
۱۰- #ایتالیا با ۳.۸ تریلیون دلار
.
خدمات ویزا و اقامت ما:
ویزای شینگن (آلمان، ایتالیا، یونان و اسپانیا)
ویزای کانادا، استرالیا و انگلیس
اقامت اروپا و کان
دانلود دوبله فارسی فیلم Monpti 1957کیفیت BluRay720p اضافه شد
دانلود
بازیگران : Horst Buchholz, Joseph Offenbach, Mara Lane, Romy Schneider
کارگردان : Helmut Käutner
محصول : امریکا
سال تولید : ۱۹۵۷
زبان : دوبله فارسی
فرمت : MKV
حجم :۱٫۵GB
نام پارسی فیلم : “کوچولو”
خلاصه داستان : ”در باره دو جوان که عاشق هم می شوند می باشد.مرد جوان بیست و دو ساله مجارستانی که ظلاهری شیک پوش و ثروتمند دارد و به تازگی وارد پاریس شده است.از طر…
 
یه چیزی بگم جزوف بیزوس و بیل گیتس علاوه بر این که خیلی ثروتمند هستن خودشون میگنا میگن ما شبا ظرفای خونه خودمون میشوریم باعث کاهش استرس میشه ... فکر کن اینا  چقدر استرس دارن ظرف میشورن حالا ما استرس از همه جا بهمون وارد میشه گیرونی سیل و... بشنیم ظرف بشوریم ؟ اصلا من ظرف میبینم استرسی میشم  ... میخوام برم ظرفای خونمون بهشون بدم بشورن استرس نگیرن
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رادیو و تلویزیون رسمی آلمان در گزارشی که از سوی دفتر مطالعات جنایی فدرال (BKA) تهیه شده اعلام کرد: کاروانی از کمک های مالی از آلمان توسط خانواده های ثروتمند و دوستان تروریست ها برای آنان فرستاده می شود. 
 
در ادامه این گزارش آمده است: در کنار این اموال، کمک هایی در قالب ادوات پزشکی، لباس، خودرو، جلیقۀ ضد گلوله و نیز کمک هایی که از طریق شبکه های اجتماعی برای گروهک تروریستی داعش جمع آوری می شود وجود
هامبورگ، شهر اصیل و ثروتمند اروپا. شهری که از گذشته های دور نقش مهمی را در رشد و رونق اقتصاد کشور آلمان بازی کرده است. هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان و بزرگترین بندر اروپا است که با داشتن جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی فراوان، سفری به یاد ماندنی را به شما هدیه می کند. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی
اطلاعاتی مهم درباره وقت سفارت لوکزامبورگ
چنانچه می خواهید که به کشور لوکزامبورگ سفر کنید، باید روادید
لوکزامبورگ را تهیه کنید که برای این کار باید وقت سفارت لوکزامبورگ را
تعیین کنید. وقت سفارت برای تحویل مدارک به سفارت و انجام مصاحبه و انگشت
نگاری الزامی می باشد.
آشنایی با کشور لوکزامبورگ
لوکزامبورگ کشوری کوچک است که در بخش شمالی اروپا واقع شده است .
لوکزامبورگ کشوری ثروتمند در اروپا محسوب می شود. جمعیت این کشور 500 هزار
نفر می باشد و شرا
 
[۴:۵۱, ۱۳۹۸/۱۲/۴] maham9ham: خانمی در زمین گلف مشغول بازی بود. ضربه ای به توپ زد که باعث پرتاب توپ به درون بیشه زارکنار زمین شد. خانم برای پیدا کردن توپ به بیشه زار رفت که ناگهان با صحنه ای روبرو شد……
قورباغه ای در تله ای گرفتار بود. قورباغه حرف می زد! رو به خانم گفت؛ اگر مرا از بند آزاد کنی، سه آرزویت را برآورده می کنم. 
خانم ذوق زده شد و سریع قورباغه را آزاد کرد. قورباغه به او گفت؛ نذاشتی شرایط برآورده کردن آرزوها را بگویم. هر آرزویی که برایت برآورد
در زمان‌های گذشته، پادشاهی تخته سنگی را در وسط جاده قرار داد و برای این که عکس العمل مردم را ببیند خودش را در جایی مخفی کرد. بعضی از بازرگانان و ندیمان ثروتمند پادشاه بی تفاوت از کنار تخته سنگ می‌گذشتند. بسیاری هم غرولند میکردندکه این چه شهری است که نظم ندارد. حاکم این شهر عجب مرد بی‌عرضه‌ای است و … با وجود این هیچ کس تخته سنگ را از وسط برنمی‌داشت. نزدیک غروب، یک روستایی که پشتش بار میوه و سبزیجات بود، نزدیک سنگ شد.
برای مشاهده و خواندن ادا
  امام صادق ع فرمود در ضمن سفارش امیرالمو منین ع باصحابش اینست بدانید که قران هدایت شب و روز است یعنی در همه احوال و اوقات و نور شب تاریکست  برای هر سختی ونیازی راه نجات را در گرفتاری و بلا نشان دهد پس چون بلایی فرارسد اموال خود را سپر جانتان و چون حادثه یی پش امد که مربوط بامر دینست وجز با دادن جان مرتفع نشود ان خودرا فدای دینتان کنید بدانید که هلاک شده کسی است که دینش تباه شود و غارت زده کسی است که دینش را برباید همانا پس از رسیدن به بهشت نیاز
ﺎﺩﺷﺎﻫ ﺗﺨﺘﻪ ﺳﻨ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻭﺳﻂ ﺟﺎﺩﻩ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺑﺮﺍ ﺍﻦﻪ ﻋﺲ ﺍﻟﻌﻤﻞ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﺒﻨﺪ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺟﺎ ﻣﺨﻔﺮﺩ. ﺑﻌﻀ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﺭﺎﻧﺎﻥ ﻭ ﻧﺪﻤﺎﻥ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪ ﺎﺩﺷﺎﻩ ﺑ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺍﺯﻨﺎﺭ ﺗﺨﺘﻪ ﺳﻨ ﻣ ﺬﺷﺘﻨﺪ. ﺑﺴﺎﺭ ﻫﻢ ﻏﺮﻭﻟﻨﺪ ﻣ ﺮﺩﻧﺪﻪ ﺍﻦ ﻪ ﺷﻬﺮ ﺍﺳﺖ ﻪﻧﻈﻢ ﻧﺪﺍﺭﺩ. ﺣﺎﻢ ﺍﻦ ﺷﻬﺮ ﻋﺠﺐ ﻣﺮﺩ ﺑ ﻋﺮﺿﻪ ﺍ ﺍﺳﺖ ﻭ... ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺍﻦ ﻫ ﺲ ﺗﺨﺘﻪ ﺳﻨ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻭﺳﻂ ﺑﺮ ﻧﻤﺩﺍﺷﺖ. ﻧﺰﺩ ﻏﺮﻭﺏ، ﺭﻭﺳﺘﺎ ﻪ ﺸﺘﺶ ﺑﺎﺭ ﻣﻮﻩ ﻭﺳﺒ
در زمان‌های نه چندان دور در جلسات خواستگاری اول از  همه از محاسن اخلاقی و تحصیلات  داماد سخن می‌گفتند و بعد به سراغ پول و خانه می‌رفتند اما حالا از ثروت و خانه می‌پرسند و بعد به سراغ خلقیات خواستگار محترم می‌روند
جامعه ایران عوض شده است انسانیت توسط پول دفن شده است چه بسا پدر مادرهایی که آرزو داشتن فرزندانشان تحصیل کرده و مهندس دکتر و...شوند
جامعه ای که در آن پول مردم و معلمان بالا کشیده میشود تنها یک نظر دارد اونم  اینکه نظر مردم مهم نیست
در اوزاکا، شیرینی‌سرای بسیار مشهوری بود. شهرت او به خاطر شیرینی‌های خوشمزه‌ای بود که می‌پخت. مشتری‌های بسیار ثروتمندی به این مغازه می‌آمدند، چون قیمت شیرینی‌ها بسیار گران بود. صاحب فروشگاه همیشه در همان عقب مغازه بود و هیچ وقت برای خوش‌آمد مشتری‌ها به این طرف نمی‌آمد. مهم نبود که مشتری چقدر ثروتمند است. یک روز مرد فقیری با لباس‌های مندرس و موهای ژولیده وارد فروشگاه شد و عمداً نزدیک پیش‌خوان آمد. قبل از آن‌که مرد فقیر به پیشخوان برس
کسب درآمد اینترنتی طبع بسیار گرم این روزهای کشور ماست.
با شرایط و وضع نا به سامان اقتصادی امروزی به جرات می‌توان گفت دغدغه
اصلی مردم کشورمان کسب درآمد و رسیدن به نرخ تورم برای داشتن زندگی بهتر
است.
عدم وجود شغل کافی به دلیل ضعف در اقتصاد پایه ناامیدی زیادی را در قشر
جوان و به خصوص متخصصین، ایجاد کرده است همین دلیل کافی است تا امروزه با
ورود حجم زیادی از کسب و کارهای اینترنتی روبرو شویم.
 
چرا کسب درآمد اینترنتی؟
کسب درآمد اینترنتی یکی از ج
 
دانشمند کسی است که کمتر از آنچه می داند تظاهر می کند، روزنامه نگار یا مشاور، برعکس.
 
پیش از مقایسه حیوانات باغ وحش با حیواناتی که در حیات وحش هستند، درباره ی "پیشرفت" به مثابه طول عمر، سلامت یا آسایش، حرف نزنید.
 
تنها تعریف عینیِ کهن سالی این است: زمانی که فرد شروع به صحبت درباره ی کهن سالی می کند.
 
ویژگی بارز هالو این است که عموماً برای عیب های بشری، تعصب ها، تناقض ها و نابخردی ها افسوس می خورد. بدون اینکه این ها را محض تفریح یا یافتن فایده
ثروت چیست؟ثروت ارزش کل دارایی های با ارزش متعلق به شخص ، جامعه ، شرکت یا کشور را می سنجد. ثروت با در نظر گرفتن کل ارزش بازار کلیه دارایی های فیزیکی و نامشهود متعلق به آن ، پس از آن با کسر کلیه بدهی ها تعیین می شود. اساساً ثروت انباشت منابع کمیاب است. گفته می شود افراد خاص ، سازمان ها و ملت ها هنگامی که قادر به جمع آوری بسیاری از منابع و کالاهای ارزشمند باشند ثروتمند هستند. ثروت را می توان در تضاد با درآمد در آن ثروت است سهام و درآمد یک جریان است و
‌اگر تو ثروتمند باشی، سرما یک نوع تفریح می‌شود تا پالتو پوست بخری، خودت را گرم کنی و به اسکی بروی...
اگر فقیر باشی برعکس، سرما بدبختی می‌شود و آن وقت یاد می‌گیری که حتی از زیبایی یک منظره زیر برف متنفر باشی!
کودک من!
تساوی تنها در آن جایی که تو هستی وجود دارد، مثل آزادی، ما تنها توی رحِم برابر هستیم ...!
 
نامه‌ به کودکی که هرگز زاده نشد
#اوریانا_فالاچی
هامبورگ، شهر اصیل و ثروتمند اروپا. شهری که از گذشته های دور نقش مهمی را در رشد و رونق اقتصاد کشور آلمان بازی کرده است. هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان و بزرگترین بندر اروپا است که با داشتن جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی فراوان، سفری به یاد ماندنی را به شما هدیه می کند. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی
هامبورگ، شهر اصیل و ثروتمند اروپا. شهری که از گذشته های دور نقش مهمی را در رشد و رونق اقتصاد کشور آلمان بازی کرده است. هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان و بزرگترین بندر اروپا است که با داشتن جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی فراوان، سفری به یاد ماندنی را به شما هدیه می کند. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی
سریال کره ای Secret Boutique 
نام ها: بوتیک سری / بوتیک مخفی محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه SBSژانر: #درامتاریخ پخش: 27 شهریور 1398 – Sep 18, 2019قسمت ها: 16روزهای پخش: چهارشنبه و پنج شنبه هامدت زمان: 60 دقیقهوضعیت: پایان یافته است جایگزین دکتر کاراگاهبازیگران:Kim Sun A – Kim Jae Young
خلاصه داستان: جنی جانگ (کیم سون اه) بعد از ترک یتیم خانه ای که در آن بزرگ شده بود، در یک حمام عمومی مشغول به کار میشود. او بعدا کار جدیدی را به عنوان خدمتکار یک خانواده ثروتمند پیدا میکند و سپس یک
‌اگر تو ثروتمند باشی، سَرما یک نوع تفریح می‌شود تا پالتو پوست بخری، خودت را گرم کنی و به اسکی بروی...
اگر فقیر باشی بَرعکس، سَرما بدبختی می‌شود و آن وَقت یاد می‌گیری که حتی از زیبایی یک منظره زیر برف مُتنفر باشی!
کودکِ مَن !
تساوی تنها در آن جایی که تو هستی وجود دارد، مثلِ آزادی، ما تنها تویِ رَحِم برابر هستیم ...!
 
نامه‌ به کودکی که هرگز زاده نشد
#اوریانا_فالاچی
رابرت کیوساکی یک اقتصاددان پیشرو و صاحب تئوری‌های نوآورانه اقتصادی در دنیاست. وی با نوشتن تفکرات ناب و دست اول اقتصادی در کتاب خود با نام پدر پولدار، پدر بی‌پول تمامی علاقه‌مندان به مباحث اقتصادی و مالی را مبهوت خود کرده‌است. میلیون‌ها نفر با پیروی از نظرات خلاقانه رابرت کیوساکی توانسته‌اند به موقعیت‌های مالی و اجتماعی خیره‌کننده‌ای در جهان دست یابند.
از جمله ویژگی‌های بارز تفکرات و نظریات کیوساکی می‌توان به کاربردی بودن آن‌ها و
وصایای اخلاقی پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به امیر المومنین به نقل از کتاب شریف تحف العقول (۱۴)
یا علی فی التوراة من أتى غنیا فتضعضع له ذهب ثلثا دینه.
ای علی! در تورات آمده است که کسی که خود را در برابر ثروتمند به خاطر ثروتش حقیر نماید، دو سوم دینش را از دست داده است.
ارمغان حکمت از خاندان عصمت، ترجمه تحف العقول عن آل رسول، تألیف ابن شعبه حرانی، ترجمه محمد مهدی سازندگی، صفحه ۲۲
 
 
دو فرشته مسافر، برای گذراندن شب، در خانه یک خانواده ثروتمند فرود آمدند.
این خانواده رفتار نامناسبی داشتند و دو فرشته را به مهمانخانه مجللشان راه ندادند، بلکه زیرزمین سرد خانه را در اختیار آنها گذاشتند.فرشته پیر در دیوار زیر زمین شکافی دید و آن را تعمیر کرد. وقتی که فرشته جوان از او پرسید چرا چنین کاری کرده، او پاسخ داد:" همه امور بدان گونه که می نمایند نیستند."شب بعد، این دو فرشته به منزل یک خانواده فقیر ولی بسیار مهمان نواز رفتند. بعد از خ
اکنون که رزمایش شبانه کمک مومنانه از شنبه شروع می شود، باید دقت کرد در دام توزیع ناعادلانه گرفتار نشوند. زیرا کشور ثروتمند است و مردم هم، بسیار با محبت هستند. اما تعدادی افراد با اغراض شخصی، باعث می شوند که توزیع درست انجام نشود، وبی عدالتی چهره کشور را زشت کند. این افراد اغلب قدرت طلب هم هستند، و از این راه به افزایش قدرت و ثروت خود کمک می کنند. کل جمعیت ایران در سیستم های اطلاعاتی، همه وزارت خانه ها موجود است، به راحتی میتوان میزان غذا یا تع
در زمان‌های نه چندان دور در جلسات خواستگاری اول از  همه از محاسن اخلاقی و تحصیلات  داماد سخن می‌گفتند و بعد به سراغ پول و خانه می‌رفتند اما حالا از ثروت و خانه می‌پرسند و بعد به سراغ خلقیات خواستگار محترم می‌روند
جامعه ایران عوض شده است انسانیت توسط پول دفن شده است چه بسا پدر مادرهایی که آرزو داشتن فرزندانشان تحصیل کرده و مهندس دکتر و...شوند
جامعه ای که در آن پول مردم و معلمان بالا کشیده میشود تنها یک نظر دارد اونم  اینکه نظر مردم مهم نیست
ژانر فیلم ترسناک و با محتوای شیطان پرستی و در خصوص یک خانواده شیطان پرست
است .یک عروس جوان (با بازی سامارا ویوینگ) در یک سنت قدیمی و بسیار محترم
به همسر خود (با بازی مارک اوبرایان) و خانواده ثروتمند و البته عجیب و
غریب او (با بازی ادم برودی، هنری چنی و اندی مک‌داول) می‌پیوندد؛ سنتی که
تبدیل به یک بازی کشنده می‌شود و در نهایت هر کسی که در این بازی حضور
دارد، باید برای حفظ جان و بقای خود، با تمام وجود مبارزه کند.
مدیریت کسب و کار آنلاین
یکی از روش‌های ثروتمند شدن، راه اندازی کسب و کارهای آنلاین است.
در بعضی از موارد حتی می‌توان بدون پول و یا با سرمایه کم یک کسب و کار آنلاین طراحی و راه اندازی و ثروتمند شد.
نمونه‌های زیادی از کارآفرینان مطرح ایرانی و جهانی است که با سرمایه کم اقدام به راه اندازی یک کسب و کار آنلاین کرده‌اند و امروزه جزو افراد ثروتمند و موفق در جهان هستند.
این بستر راه اندازی کسب و کارهای آنلاین را اینترنت فراهم کرده است.
در واقع اینت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها